Generalinė prokuratūra paskelbė, kad ikiteisminį tyrimą dėl Seimo narės Neringos Venckienės galimai padarytų nusikalstamų veikų atliekantis Šiaulių apygardos prokuratūros prokuroras dar kartą atsisakė pateikti Seimo komisijai vaizdo įrašą, kuriame užfiksuoti Klonio gatvės namo viduje 2012 metų gegužės 17 dieną vykę įvykiai.

Prokuroro sprendimas grindžiamas Baudžiamojo proceso kodekso nuostatomis ir teismų suformuota praktika, kad draudimas skelbti ikiteisminio tyrimo duomenis apie nepilnamečius nukentėjusiuosius yra absoliutus.

Išimčių Seimo komisijoms ar visam Seimui įstatyme esą nenumatyta, todėl prokuroras neturi teisės priimti neva akivaizdžiai įstatymui prieštaraujančio, žalą nepilnamečio asmens interesams darančio sprendimo ir “kartu prisiimti atsakomybės už galimas tokio sprendimo pasekmes”.

Pranešime teigiama, kad prokurorai yra pateikę Seimo komisijai visus prašytus ikiteisminio tyrimo duomenis, kurie neprieštarauja įstatymų saugomiems vaiko interesams.

prokuraturos.lt | ekspertai.eu inf.

P. S. Ta pačia proga ekspertai.eu dar kartą primena to paties įvykio garso takelį, kurį aprašė prokurorai: http://player.vimeo.com/video/42331715

Seimo narė Neringa Venckienė praėjusių metų gegužės 17 dieną galimai siautėjo savo namuose Garliavoje Klonio gatvėje. Daužė langus, diskiniu pjūklu pjaustė durų vyrius, užsitempė iki alkūnių gumines pirštines, išpurškė antklodę neaiškiais chemikalais ir užmetė savo mažametei globotinei ant galvos.

Paskui it kokia pamišusi furija draskė vaiką, suspardė mergaitę gelbėjantį pareigūną ir dar kažką apkandžiojo. Vargais negalais pareigūnams pavyko sutramdyti įsisiautėjusią teisėją ir sėkmingai neutralizuoti taip pat agresyviai nusiteikusius mergaitės senelius.

Tuo pat metu kieme susirinkę violetiniai vandalai į skutus draskė tautines vėliavas, šautuvų buožėm per lytinius organus daužė taikiai nusiteikusius pareigūnus, kurie, išvadavę mažąją mergaitę bei patyrę smurto ir įvairių sužalojimų, pasitraukė iš teisėjos kiemo.

Civilizuotos Lietuvos įstatymai, siekiant apsaugoti piliečius nuo neigiamo poveikio, draudžia rodyti filmuotą ar vaizdo medžiagą, kurioje yra rodomos sadizmo ar smurto apraiškos. Mūsų Seimo komisijos nariai, tiriantys N. Venckienės smurtavimą Klonio gatvėje gegužės 17 dienos paryčiais, yra Lietuvos piliečiai, ir prokuratūra privalo apsaugoti juos nuo vizualinių reginių, galinčių daryti įtaką jų sveikatai ir psichikai.

Logiškas prokurorų sprendimas, kad filmuota medžiaga jų pačių labui nėra pateikiama.

Naujausi

Komentarai (131)

Rikiuoti
Pikasas2013-03-27 19:18

RETRO 2012 gegužės 29 (dvi savaitės po antro “šturmo” Klonio gatvėje) Dar kartą kreipiuosi ir į patenkintus šturmo Klonio gatvėje rezultatais TS LKD narius, ir į tuos jų partijos bendražygius, kurie tuo patenkinti mažiau ar visai nepatenkinti. Labai nenorėčiau, kad politinė dešinė prarastų įvaizdžio jėgą tolimesnėje kovoje su plintančiu neokomunizmu šalyje, kuris jau grasina šliaužiančiu politiniu perversmu. Būtent todėl manau, kad labai svarbu suvokti visą pedofilijos ir žudynių skandalo esmę. Tame tarpe ir mergaitės pagrobimo aplinkybes. Tikiuosi, kad TS LKD partijos nariai suvoks ne tik teisingumo nustatymo, bet ir politinių aspektų svarbą ir dar priims teisingus, galinčius turėti pozityvias pasekmes sprendimus. Susidaro toks įspūdis, kad net konservatoriai kol kas nesugeba pralaužti informacinio barjero ir pasipriešinti opozicijos tikslui išsaugoti “status quo” teisėsaugos institucijose. Kiek žinau, TS LKD frakcijoje Seime yra geriau ar prasčiau susipažinusių su šia istorija politikų. Jei koks Teisės ir teisėtvarkos komiteto pirmininkas S. Šedbaras gražiai užgros dūdele ir panorės visus vorele nuvesti į gilų vandenį ar liūną, tai siūlau tiems garsams nepasiduoti. Labiau vertėjo klausytis mergaitės dūdelės garsų Klonio gatvėje. Jie, kaip padėka jos gynėjams, skambėjo tikrai kur kas nuoširdžiau. Gerbiu tuos, kurie skyrė savo laisvalaikį teisingumo paieškoms įvairiuose mitinguose, budėjimuose Klonio gatvėje, dalyvaujant ten koncertinėse programose ir t. t. Lenkiu galvą prieš tuos drąsius ir ryžtingus politikus, valdininkus, tarnautojus žiniasklaidos atstovus, kurie, nepabūgę A. Ūso garbės ir L. Stankūnaitės interesų gynėjų didžiulio ir galingo spaudimo, rado ir randa savyje jėgų ir noro išsakyti savo poziciją, ginant teisingumą šalyje. Savo komentarais bandau prie to prisidėti. Nesu kažkoks visąžinantis teisuolis ar didelis įvykių žinovas. Savo analizėms naudoju tik tai, kas žiniasklaidoje vienaip ar kitaip buvo paviešinta. Negaliu teigti, kad tos analizės visiškai teisingos ir tikslios. Gal būt kai kur suklystu, neteisingai ką nors interpretuoju bei vertinu. Tačiau niekad, nei viename komentare nesu melavęs ar ką nors apšmeižęs t. y. teigęs man žinomą netiesą. Tai prieštarautų mano sąžinei su kuria niekados nenoriu susipykti. Pridedu pastarojo meto savo KOMENTARŲ SĄRAŠĄ. Visus juos galima nesunkiai rasti interneto archyvuose, pridedant niką “PIKASAS”. 1. KĄ DARYTI, JEI MERGAITĖ YRA APKABINUSI GLOBĖJĄ? 2. AR LIEPTO GALAS JAU ARTĖJA? 3. KAIP SUTILPS DAUGUMA SEIMO NARIŲ STOVĖJIMUI PO MEDŽIU? 4. ŠIMAŠIUS: KODĖL NIEKAS NEPAKLAUSĖ MERGAITĖS , SU KUO JI NORI GYVENTI? 5. AR TIKRAI S. ŠEDBARUI RŪPI R. PAKSO IR MERGAITĖS INTERESAI? 6. SEIMO NARIAI – LIETUVOS PILIEČIAI AR IR POLITIKAI.? 7. AR KĖDAINIŲ TEISMAS VYKDO KONSTITUCINES NUOSTATAS? 8. KAIP STRASBŪRO EŽTT “PAŠLOVINS” PEDOFILIJOS IR ŽUDYNIŲ SKANDALĄ? 9. AR YRA KOKS NORS PROGRESAS “D. KEDŽIO” ISTORIJOS TYRIME? 10. KOKIOS ŠOUMENIŠKOS TRADICIJOS LIETUVOJE? 12. PIKASAS. 110 KLAUSIMŲ. 13. PIKASAS.” D. KEDŽIO ISTORIJA” VERSIJA I, II, …XI 14. “VILMORUS” AGENTŪRA – PRANAŠĖ AR APSIMETĖLĖ? 15. KĄ GALI REIKŠTI A. ŪSO BYLOS TYRIMAS AR JO STABDYMAS? 16. KODĖL ANTSTOLĖ VAICEKAUSKIENĖ NEVYKDĖ SAVO PAREIGŲ? 17. KO DAR REIKIA LAUKTI? ŠTURMO KLONIO GATVĖJE? 18. ATGIMSTAME AR GRIMZTAME? JEI PABUDOME, TAI KELKIMĖS. 19. NELEISKIME UŽKIMŠTI ĄSOČIO. 20 SIŪLO GALAS – TEISMO RANKOSE. AR KAMUOLYS BUS IŠVYNIOTAS IKI GALO? 21. NETIKĖTAI A. ŪSO BYLA LIEKA ANT TEISĖJŲ STALO. 22. VILNIAUS APYGARDOS TEISMAS NELEIDO NUSKANDINTI D. KEDŽIO BYLOS. 23. ŽUDYNIŲ BYLOS NAGRINĖJIMAS TEISME – TIESOS PROVERŽIO GALIMYBĖ. 24. ADVOKATO DARBO ETIKA. KOKIA JI TURĖTŲ BŪTI? 25. AR MITINGAI SĖJA SĖKLĄ Į PARUOŠTĄ DIRVĄ? – MATYSIM RUDENĮ. 26. “BARABĄ , PALEISKIT BARABĄ” – JAU LIETUVOJE? 27. TEISINGUMO MINISTRAS NEGALI ATSAKYTI AR JAUČIASI ATSAKINGAS UŽ ĮVYKIUS GARLIAVOJE. 28. LAIMA STANKŪNAITĖ INTERNETE PATEIKĖ NAUJĄ LAIŠKĄ. 29. KOKIU KELIU A. KUZNECOVAITĖ ĮSIRAŠĖ Į V. GAIVENIO IR L. LAVASTĖS KOMANDĄ. 30. KONCERTAI KLONIO GATVĖJE. KAIP TAI SUPRASTI? 31. SUŽINOME DAUG. AR PAKAKS RYŽTO IR VALIOS TEISINGUMO PERGALEI. 32. PASITARIMAS KAIP “IMTI” MERGAITĘ. NAGLIO PUTEIKIO ĮSPŪDŽIAI. 33. E,ŽIOBIENEI JAU LAIKAS APSISPRĘSTI. 34. KULTŪROS MINISTERIJA ATSIRIBOJA. NUO KO? 35. AR NESIRUOŠIAMA TAPTI L. STANKŪNAITĖS VALIOS ĮKAITAIS? 36. KĄ RINKTIS? “DAROM” – PENKTĄ KARTĄ, AR “IMAM” – DAR KARTĄ? 37. “SISTEMA” IŠSIDUODA, BET NEPASIDUODA. 38. TIK NEATIDĖLIOTINI VEIKSMAI GALI SUSTABDYTI TEISĖSAUGOS… 39. KADA TEISĖSAUGA MUS SAUGOS PAGAL TEISĘ IR TEISINGUMĄ? 40. KAIP TOLIAU GIRGŽDA TEISMINĖ KARUSELĖ? 41. KAS TIE GRASINTOJAI? PROVOKATORIAI, NESUBRENDĖLIAI AR KOKIE NUSIKALTĖLIAI? 42. MERGAITĖ SU FLEITA – ATEITIES SIMBOLIS (RETRO PAPILDYTA) 43. KAS NUSIPELNĖ APDOVANOJIMŲ AR DAR KO NORS KITKO? 44. KAS TA “NEMATOMA VALDŽIOS RANKA” PEDOFILIJOS IR ŽUDYNIŲ SKANDALE? 45. PSICHOLOGINIS TERORAS PRIEŠ MERGAITĘ. KAS UŽ TAI ATSAKYS? 46. MERGAITĖ IŠ KLONIO GATVĖS: MAŽI VAIKAI NEMELUOJA. KAS IŠDRĮS PANEIGTI? 47. IŠ KUR TIEK DAUG NESUSIPRATUSIŲ D. KEDŽIO ISTORIJOJE? 48. STALINISTINIS METODAS: NĖRA ŽMOGAUS – NĖRA PROBLEMOS. 49. PATYS PASIŠLUOSITE, AR PIRMA KOKIOS NORS KOMANDOS LAUKSITE? 50. PEDOFILIJOS IR ŽUDYNIŲ SKANDALAS – TIK KRIMINALAS AR IR POLITIKA? 51. KAS KĄ MUŠA IR KAS KUR RĖKIA? 52. APMĄSTYMAI, TEIGINIAI , ABEJONĖS ir kitkas 53. KĄ STEBI IR KAR KĄ MATO ŽMOGAUS TEISIŲ STEBĖTOJAI IŠ ŽTSI? 54. KODĖL A. ŪSO BYLOJE SKIRIASI A. ŪSO IR L. STANKŪNAITĖS STATUSAS. 55. IŠ KO KYLA VISUOMENĖJE BENDRO NESAUGUMO JAUSMAS. 56. KAROLIS JOVAIŠAS: “REIKIA GRIEŽTAI SKIRTI MORALĘ IR TEISĘ” . AR TAI ĮMANOMA? 57. TEISINĖ SUMAIŠTIS , POLITINĖ IR MORALINĖ KRIZĖ “PAĖMUS” MERGAITĘ BAIGSIS? 58. KOKIO DĖMESIO SUSILAUKIA GARLIAVOS MERGAITĖ? 59. KAS KĄ MUŠA IR KAS KUR RĖKIA? 60. MERGAITĖ PAIMTA, KĄ VISA TAI PASAKO APIE LIETUVOS TEISĖSAUGOS TEISINGUMĄ? 61. LAIMĖJUSIŲ NĖRA IR BŪTI NEGALI, NES TAI – PIRO PERGALĖ. 62. MERGAITĖ IŠ KLONIO GATVĖS TEISĖSAUGAI – ŽMOGUS, AR NE VISAI…? 63. KAS DAR TIKI ANTSTOLĖS VAICEKAUSKIENĖS PAŽADAIS PO JOS GRASINIMŲ? 64. PAVASARIS ANKSTYVAS O TEISINĖJE “SISTEMOJE” LEDAS TIK DABAR PRADEDA AIŽYTI? 65. PER PINIGINĘ, ŠVENDRĘ, BALĄ IR ŠTURMUS BURZGIA A. ŪSO TRAKTORIUS TOLYN 66. TEISMAI PRIVALO VYKDYTI TIK TEISINGUMĄ IR KLAUSYTI TIK ĮSTATYMO 67. PREZIDENTĖ TURI NEGINČYJAMĄ PRIEVOLĘ PAREIKALAUTI TEISĖS IR TEISINGUMO. TOS TEISĖS NEDERĖTŲ ATSISAKYTI. 68. NULIS SVEIKŲ IR DAR KAI KAS 69. JUODUMAS EINA VA BANK? AR PAJĖGSIME JĮ KADA NORS ATPLAUTI? 70. TEISINĖ “SISTEMA” TRAUKTIS NEKETINA. KAS GALI JĄ PRIVERSTI? 71. KUR POLITIKŲ KELIAI IR KUR JŲ KLYSTKELIAI?

Absoliuts2013-03-27 15:12

"absoliutus" prokuroras tik ir gali nurodyti kandidatui į Europos teisėsaugą, tik ne Seimui. Tai kas tada aukščiau absoliutus prokuroras, ar Seimas?

Lietuvis2013-03-27 11:41

Kokia porcija melo dar reikes mums "suvirskinti" Labai pritariu gerb. Patacko mintims kurias jis issake pas jakilaiti. Lygiai taip ir bus kaip kalbejo gerbiamas signataras. Tik bus ne "Kalantines" o "Deimantines". Mes visi labai ziauriai nesiskaitome su savo Tautos Laisve. Dabar lyginama grybauskaite su gorbaciovu, kai abu nespejo "susiskambinti" ir sustabdyti smurto. Sausio ivykiai su geguzes ivykiais, tik vieni isores priesu o sitie vidiniu stribuku. Kokia porcija melo mums buvo pazerta po pirmo "nepavykusio grobimo" Auksti valstybes pareigunai kaip mokinukai pamoku nepadare i ekranus melavo mums visiems. Koki spaudima jie padare vienintelei saziningai atlikusiai darbai Andzelikai !? Taigi jie "pasimokino" ir kuo pakeite Andzelika ? Siandien tu turi pasirinkti, dabar arba uz vienos minutes. Mums visiems parode pamoka, Andzelika nevykusi darbuotoja, pakeista geraja. Stai taip, mokinkites kaip reikia dirbti "laisvoje" Lietuvoje. Jie pasimokino ir kita pamoka, kad reikia nusukineti kameras, kodel parode tolimesni ju veiksmai. Kas slepiasi tas nera teisus. Per sausio tragiskus ivykius irgi buvo nusukinejamos kameros. Per sausio tragiskus ivykius auksciausio rango tarnautojai melavo slyksciausiai i televizijos ekrana. Lietuviai, laikas mums apsivalyti, be musu paciu uz mus niekas to nepadarys. Blakes reikia sutraiskyti, nupurksti, bet jos toliau negali is tamsos gerti musu kraujo.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-03-27 01:00

"120. tatjana 2013-03-26 11:38:31 (217.137.146.24) parašė: Kur musu prezidente D.Grybauskaite,kodel ji tyli kodel neistaria savo zodzio." ----------------------- Ponia Tatjana, TYLEJIMAS tai pritariamasis zodis Klonio mergaites NELAISVEI! Pilna atsakomybe! O gal Jus ponia Tatjana norite, kad Prezidente pradetu kalbeti kaip kompartskolos destytoja? Man atrodo, kad Ji kalba aiskia per daug.... DARBU NESIMATO! Klonio mergaite NELAISVEJE per prievarta, kuri ieis i Lietuvos istorija.

Susimastykime2013-03-26 23:10

NEREIKIA buti proto bokstu ar teisininku,kad suprastum paprasta TIESA. Stribvaikiu zonderkomandos zverska akcija Garliavoje,nuo pradzios iki galo yra NEteiseta ir NUsikalstama. Ta patvirtinanciu irodymu,yra vagonas ir galybe karuciu… Sprendziant is to,su kokia neslepiama panieka buvo atmestas Seimo komisijos prasymas,pateikti filmuota medziaga,uzfiksavusia Neringos tariamos “kaltes” irodymus,tampa akivaizdu. Klerkai is kreivu langu karalystes, NIEKADA jos nepateiks. Nes tai butu ju niekingo egzistavimo pabaigos, pradzia…. Isvydes tuos, neabejotinai,KLAIKIUS mergaites GROBIMO vaizdus,kiekvienas (dar visiskai nedegradaves) sios salies pilietis,nekalbant apie Seimo narius, suprastu. Kokioje slykstaus melo, klaikios demagogijos ir iskreiptu veidrodziu kvazi valstybeleje, mes visi iki siol egzistuojame…… Manau ir esu isitikines,kad sis (NESUKLASTOTAS,suprantama) video irasas,jeigu ji pamatytu,bent jau Seimo komisijos nariai,taptu klaikaus kriminalinio nusikaltimo ivykdyto pries mergaite, organizatoriu ir ikvepeju,nusikalstamos veiklos demaskavimo – PRADZIA..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Steponas2013-03-26 22:57

Toks akiplėšiškas elgesys su MŪSŲ IŠRINKTAIS ATSTOVAIS verčia daryti štai tokias išvadas: 1) Prokuratūra neturi vaizdinės medžiagos, todėl neturi ir ką pateikti; 2) Prokuratūra nenori, kad Seimas leistų teistis su Venckiene, nes profesionalią teisininkę sutrypti, kaip trypiama Kusaitė, jiems nepavyks; 3) Tempiama guma kol bus rasta tinkama proga fiziškai sunaikinti pedofilijos ir žudynių bylos pagrindines liudininkes Stankūnaitę bei jos biologinę dukterį Deimantę Kedytę; 4) Praradus viltį į užmarštį nuplukdyti gegužės 17 – osios valstybinio masto nusikaltimą, bandoma bet kokia kaina apmulkinti bendrapiliečius smūgį nukreipiant į Seimą – antai, Seimas neleidžia įvykdyti teisingumo. 5) Lietuva neturi nei Seimo nei Prezidento, nei Vyriausybės – tiesiog ne Valstybė, o begalvių bailių minia su bukagalvių priemaiša. Kuris arba kurie iš galimų scenarijų įsikūnys, priklausys nuo to, ar mes į Seimą išrinkome mazgotes purviniems indams plauti, ar garbingus save ir savo rinkėjus gerbiančius bendrapiliečius. Visais atvejais mes privalome parengti ir priversti Seimo narius priimti naują rinkimų įstatymą, kuris užkirstų kelią nuperkamai ir bailiai pilkybei patekti į svarbiausias šalies valdymo struktūras. Turiu viltį, kad antifašistai supras ką reiškia ispaniškasis ¡No pasarán!

Algis2013-03-26 22:34

O kokia turi būti prokuratūra vergovinėje valstybėje?-tik vergvaldžių interesus ginanti. Turi, juk, ji tarnauti naujiesiems lietuviškiems kaliguloms, neronams, tiberijams ir pan., turi jų iškrypėliškus poreikius puoselėti ir tenkinti.

Taigi2013-03-26 19:14

Gerbiami pilieciai, siuo metu stebime Lietuvos Respublikos demokratijos galutini zlugima. GAILA. Asmeniskai man, jei Seimas taip ir liks apsiseilejes pries GP, LIETUVA MIRUS.

jo2013-03-26 18:57

Seimas pabuskit Mes Jūs renkam kad šalyje būtų tiesa teisingumas kiekvienas pasijaustų savo šalies piliečiu!!

XX2013-03-26 16:22

... tyčiojamasi iš mūsų VISŲ... visuomenė tapo susiskaldžiusi, manipuliuojama mintimis ir jausmais. Mūsų šalis - AUKA, JI praranda imunitetą IR TAI DAROMA ŽINGSNIS PO ŽINGSNIO... kas toliau? SEIME - A T S I B Ū S K I T............ KAS JUS PER VALDŽIA?

nuomonė2013-03-26 13:47

Vadinasi neturime mes nei prezidentės , nei teisingos teisėsaugos....juk visiems svarbiausia princesė stankūnaitė, matysite kaip ji mus sveikins šv.Velykų proga. Juk ji osaba NR. VIENAS

tatjana2013-03-26 13:38

Kur musu prezidente D.Grybauskaite,kodel ji tyli kodel neistaria savo zodzio.

Nuomonė2013-03-26 13:30

Gal pedofilija užkrečiama? Juk jei nebūtum pedofilas, tai negalėtum juos ginti. Paprasta tiesa. Galima daryti prielaidą, kad lietuvą valdo pedofilai. Lėšų jie turi pakankamai, vaikų prievartavimo faktai filmuojami ir pardavinėjami. Tad "užsidirba" jie pakankamai ir gali "pamokėti" abejingiems, kad kai kurios faktus nuslėptų arba suklastotų. Ir iš kur jų tiek imasi? Ar jiems visai suskystėjo smegenys? Ir mes privalome klausyti jų melo iš televizijos ir apie tai skaityti jų išlaikomuose laikraščiuose? O gal jau gana rašinėti pasipiktinimo komentarus, ir masiškai eiti į gatves ir iššluoti tas šiukšles? Imkime pavyzdį iš Bulgarijos. Pagaliau bent vieną dorą surasime, kuris nepaklustų klano diktatui?

kestas2013-03-26 12:33

klausimą reikia pakreipt kitaip,- jeigu įraše nėra to ką teigia prokurorai,- pagal įstatymą reiks traukt atsakomybėn pačius prokurorus.

Gediminas2013-03-26 12:27

Pagal Cinino teismo, prokurorų ir kitų teismų išvadas pedofilijos nebuvo, mergaitė gegužės 17 buvo pagrobta be prievartos. Vadinasi, nukentėjusiųjų nepilnamečių prašomame parodyti vaizdo įraše nėra. Taigi čia prokuratūros minimas BK straipsnis "nė prie ko".

Supratimas.2013-03-26 12:27

Tai paskutinis ir galūtinis įrodymas, kad teisėsauga tarnauja banditams.Faktas - kaip blynas.Kitos valdžios jau seniai nebeturime.Turime tik valdžios butaforiją, imitaciją, parodiją ir t.t., o nusikalstamas-banditinis klanas šalyje daro, ką panorėjęs.Situacija nesikeis, kol patys žmonės nesusipras padaryti "perestroiką".

Nieko2013-03-26 12:13

nebus. Taip liepta daryti ir seimo marionetės paklus. Gal ateis laikas, kai ir joms ateis atpildo valanda. Nors... mažai tikėtina, bet viltis miršta paskutinė.

Rinkimai Lietuvoje2013-03-26 12:13

yra farsas.Seimas neturi jokios galios.Valdo chunta?Daugiau į rinkimus neisiu.

Nesuprantu,2013-03-26 12:12

kodėl Kedytė yra laikoma nukentėjusiąja, jeigu dėl to kaltinamųjų nėra?

Ivanas2013-03-26 12:02

NIEKŠIŠKAS absoliutus prokurorų melas - GĖDA begėdžiams

Siaubas2013-03-26 12:00

jeigu prokurorai taip grubiai spjauna visuomenei ir seimui į veidą - tai toliau komentarų NĖRA, KAS GALI SUTRAMDYTI GRUBŲ SAVIVALIAVIMĄ prieš mus visus ???

koks2013-03-26 11:08

baisus vadinamo prokuroro MELAS. Po tokio niekšingo melo nėra ką ir pridurti. Nėra ko stebėtis, kad žmonės bėga iš tokių valdomos Lietuvos.

ROMAS2013-03-26 11:02

KOMENTATORIUS NR.IOO LABAI TIKSLIAI ĮVARDINO BYLĄ.

Leonija2013-03-26 11:00

Juk kiek kartu televizija rode mergaite filmuotoje medziagoje po pagrobimo visai Lietuvai,aisku su pridengtu veidu,bet tai buvo padaryta nusikalteliu prasymu. Dabar kad irodyti nebutus Venckienes nusikaltimus medziagos rodyti negalima net zmonems turintiems teise dirbti su slapta medziaga. Po visu grobimu,slepimu,melu jau tik paskutinis kvailys arba pritariantys pedofilams gali patiketi kad pedofiliojos nebuvo. Jeigu nerodo filmuotos medziagos,reiskia kad turi ka slepti. Aciu Dievui kad nors garso irasas paliko kaip irodymas nusikaltimo pries vaika ir jos seima. Turbut atsakingi policajai nusigriauze visus nagus uz toki liapsusa. Jeigu si karta prokurorai su savo pakalikais pasieks pergale pries seima,galima galutinai sakyti Lietuvai ate,nes jau visai nebeaisku kas ja valdo,kur mus veda,kam dar galima tiketi

atomazga ?2013-03-26 10:45

Gal ne šiaip sau premjeras išvyko atostogų. Juk žymiai patogiau stebėti įvykius iš atokaus atstumo, nepareikšti savo nuomonės nematyti, pabūti ne prie ko, greičiausiai ir reitingai nelabai nukentės, kai parvažiuos po viskam.

Pensininkas2013-03-26 10:41

Prokurorė Nina neklauso Seimo? Ir - nieko. Lietuva stebūklų šalis.

Aiskiai pasakyta2013-03-26 10:38

"Draudziama skelbti duomenis apie nepilnamecius itariamuosius ir nukentejusius" -raso prokurorai. Taigi patys pripazista, kad Kedyte yra nukentejusioji nuo policijos, vaiku teisiu specialisciu, antstoles ir biologines motinos smurto.

Ale2013-03-26 10:26

Lietuvos valdžia pirmiausia Seimas(po to kitos 2), kada Seimas nebeleis savęs daryti pajuokos objektu? Gal gana tų institucinių slėpynių, juk taip tarpsta melas, korupcija, neveiklumas ir kt. Seime, būk nuoseklus ir išdidus. Stebėsime partinių ryklių pozicijas, tap pat kiekvieno Seimo nario, - reikalinga jiems tiesa ir tvarka valstybėje ar ne.

as2013-03-26 10:23

PAGALIAU SUPRATAU,KODEL VALDOVU RUMAI TAIP ILGAI STOVI TUSTI--- LIETUVOS MAZOSIOS KUNIGAIKSTYSTES KARALIENEI smaukunaitei BUS GERINAMOS GYVAVIMO SALYGOS!!!VIVAT,smaukunaite-SEIMAS,CYT!!!

Komentatorius2013-03-26 10:17

Byla prieš N.Venckienę yra ne "politizuota", o "FALSIFIKUOTA". O tai jau - PROKURORŲ NUSIKALTIMAS.

haaaaa2013-03-26 10:16

nesuprantu, kodėl pedofiliją taip vieningai yra dangstoma, net ir seimas pajungtas, kas čia per velnio irštva

Mindaugas2013-03-26 10:11

Hm, nejau negalima vaizdo medžiagoje uždengti vaiko veido ir rodyti kas ten vyko? Man tai atrodo pasityčiojimas.

juozas2013-03-26 10:11

Kažin ar teisėjui bus galima parodyti įrašą? Komisija jau dabar turėtų tai susižinoti, ar ir teisėjas turės sprendimą dėl Venckienės "suėmimo ar kitaip suvaržymo jos laisvės" turės priimti užsimerkęs.

kst2013-03-26 09:42

Tai kaip tik ir įrodo, kad byla prieš Venckienę yra politizuota.

Untanas2013-03-26 09:11

Na pažiūrėsim, ar Seimas bus kilimėlis kojom šluostyti.Prokurorai jau bando nusivalyti savo purvinas kojas .

nebereikalingi nei2013-03-26 06:49

Seimas, nei Prezidente Lietuvai nebereikalingi, nes juos visus valdo nusikalteliu klanas, kurio ruporas- VSD ir GP. Jei seimunai sutinka, jog nebutu parodytas vaizdo irasas, tai jie tera tik tuscia vieta, gyvenanti uz mokesciu moketoju pinigus. Seimas yra Lietuvos zmoniu tarnas, kuriam patiketa apginti musu interesus ir teisinguma. Deja, atrodo, kad Seimas gina nusikaltelius, o zymiosios moteriskaites priklausancios laikinajai komisijai ir bus tos, kurios visomis keturiomis stengsis iteisinti geju vedybas , o po to pedofilija. Niekaip nesuprantu, kada ju smegenyse atsirado metastazes, trukdancios blaiviai mastyti, myleti savo Tevyne ir gelbeti nuo slenkancio issigimeliu maro. Kol i Seima pateks zmones pagal sarasus, tol tesybes nesulauksime. Tokie prokuroru veiksmai , kaip atsisakymai pateikti Venckienes nusikaltimus patvirtinancia originalia medziaga - vaizdo irasa, tik irodo, kad visa byla yra kurpiama neteisiskais ir pasaulineje praktikoje neleistinais metodais. Manau, kad Lietuva uzvalde chunta. Jei Prezidente neatstatydins GP beValio, vadinasi, ji yra kartu su jais!

dar visko bus2013-03-26 05:59

Toliau ant Tautos ridenamos juoduju technologiju backos. Tikslas sios bylos yra ir kitas. As manau, kad anas seimas lauke, ar bus legalizuota pedofilija Lietuvoj, todel ir neratifikavo ES konvencijos del vaiku apsaugos nuo iskrypeliu. Kazkuriuo momentu pasirasyti sia konvencija-net 4 menesius -delse ir Dalyte. Taciau "violetiniai" atsilaike ir cia. Visas tas mergaites pagrobimas buvo skirtas ir pilietiskumui ismatuoti. Buvo skaiciuojama, ar bus galima daryti juod3snius eksperimentus su lietuviais. Deja, ne! Tauta atbudo ir dabar laikykites!

Tik2013-03-26 04:42

pagalvokit! Isimciu seimo komisijoms arba seimui nera... Ar nejuokinga/ Tai kaip gali seimo komisija ,pateikti isvadas ,jei nera vaizdo iraso ,ar is lubu? Tai kuo greiciau seimas turi priimti istatymo pataisas... Kad DValys nenukentetu ,tai istatymo pataisos ,leis pamatyti seimo komisijai vaizdo medziaga ... O del NVenckienes ,-viska sustabdyti... Tiesiog nera logikas ,kad Generalinis prokuroras neduoda SEIMO KOMISIJAI video medziagos... O tie ju pasiaiskinimai ,tai mano manymu niekiniai... Jie visaip bando aiskinti.... Tegul paaiskina ,kodel vaikas buvo prievarta paimtas? Cia tai galima ,-nepazeide vaiko interesus... Tai cia mielieji ,tik komisija matys... Ir kokie vaiko interesai pazeisti bus... Tai gal komisija izvelgs ,kad vaiko interesus pazeide ,kurie vykde teismo sprendima geguzes 17.... Aaaaaaaaa tai tik dabar supratau... Nori issukti kaili.... Seimas turi kuo skubiau duoti svarstyti istatymo pakeitimus. ISIMTINAIS ATVEJAIS) nuomone

Skeptikas2013-03-26 04:30

Manau, kad Seimas dabar turėtų pakoreguoti įstatymus, įrašydamas jog ikiteisminio tyrimo medžiagą galima peržiūrėti Seimo sukurtai komisijai. Ar bent jau kol ka nepanaikinti Venckienei neliečiamybės. Jei Seimas nusileis prokuratūrai šį kartą, galima bus ant jo pastatyti gražų kryželį.

Cia Lietuva2013-03-26 04:14

Cia Lietuva....X Failu salis....Tiesa slypi kazkur anapus....

mmm2013-03-26 03:43

Sudu valstybe Valys Bailys !!!!!!! slykstu kai vaikai piese kreidelem galejot Osgamos rodyt veidus aa? nors itariamaisiais buvot padare!!!! o kur tiesa slypi jus slepiat! ¬!! GEDA gen prok VALIUI jo giminei ir ttt tokio supuvusio bailio prokuroro dar neturejom cia banditu pedofilu vadas ! kaip kitaip galima pavadinti. vosos valstybes negerbimas zeminimas jau nekalbant apie mergaite!!!! BIJOT rodyt oi BIJOT kad jum taip.......................... kokia smilgele............................... nieko keisto butu jai butu......................... to ir bijot va jum ir Atsakymas!!!!!!

ome2013-03-26 03:00

Tai kuriai valsybei dirba musu prokuratura? kolkas matos kad tikrai ne Lietuvos, jei ji dirba pries Lietuva, tai kam mes islaikom sita vezine struktura?

žmogiškasis faktorius2013-03-26 02:40

Net ir iš garso įrašo galima suprasti jog generalinis prokuroras meluoja. Tegul pats pademonstruoja kaip galima vienu metu ir rėkti, ir kandžiotis. Ar stenogramoje yra aprašyti įvykiai nurodant ir laiką sekundžių tikslumu? Jei ne tai tegul pasistengia iš naujo, nes prokurorų teiginių nebus įmanoma patikrinti net ir pagal garso atitikimą.

pensininkas2013-03-26 02:23

Kubiliaus vadovaujama pozicija , kaip dabar ir opozicija toliau tik žiūri kaip griūna Tautinė valstybė. Kubilius su Priežiūros komiteto pagalba (pirm. Anušauskas) neleido kandidatuoti pačiam stipriausiam konservatorių kandidatui N. Puteikiui. Išsigando, kad gali nurungti. Atėjo laikas, kaip Ūkio banką, padalinti konservatorių partiją į blogąją ir gerąją dalis. Norėčiau, kad gerąjai daliai vadovautų Naglis Puteikis. Tai galima padaryti per koservatorių suvažiavimą už mėnesio. Gerieji, neleiskite partijai bankrutuoti visiškai.

vevarykit ant valio...2013-03-26 02:07

jis paprasčiausiai pasinaudojo teise neliūdyti prieš save... :)))

Jolita2013-03-26 02:03

Gal kas nors man paaiškins kodėl man "užejus" į "drasiauskelias" svetainę, labai skubiai "užlūžta/pakimba" kompiuteris? be to negaliu nieko šioje svetaineje panaršyt, nes taip "krautis" pradeda, kad visą parą gali laukt kol atidarys :-( Niekur/nei viename portale taip nesidaro kaip tame... O seime tai tikrai cirkai dedasi; ir aišku komisija neišreikalaus to vaizdo įrašo, nes seimas patapęs neįgaliu pagal Bartelio indeksą 0 procentų... Nagli netylėk, nes ten tokių laaaabai trūksta, ne tik su žiburiu, ten tokių kaip tu saule pasišvietęs nerasi....

iseitis yra2013-03-26 02:02

pasiimti vaikus ,lagamina ir emigruoti nusipirkus bilietus i viena puse/paziurekite DRasiaus kelias informacijoje video,kur stankunaite net neisbuvus tu paskirtu kondratjevo valandu ejo su kauketu draskyti mergaites/ISEITIS TIK EMIGRACIJA IR DAUGIAU NIEKO IS TOS BABANU SALIES!

+2013-03-26 01:51

,,Draudžiama skelbti duomenis apie nepilnamečius įtariamuosius ir nukentėjusiuosius." (177 str.) Ar Kedytė įtariamoji ? Turbūt ne. Nukentėjusioji ? Tada kuo ir nuo ko ? Koks teismas nustatė ?

manau2013-03-26 01:22

akivaizdus susidorojimas su seimo nare,tai kas laukia kitu seimunu ateityje

Ozas2013-03-26 01:08

Yra viena esmine beda- konstitucijos 118 straipsnis,leidziantis prokuraturai siauteti nebaudziamai.

+2013-03-26 01:04

Mano nuomone, Seimo komisija yra laisva atsisakyti išduoti Venskienę neteisingai teisėtvarkai. Jei išduos, tai kam kalbėt apie pažeminimą ? O jei jiems grasinama, tai kas liepia sėdėti Seime ? Daugelis tą filmą sieja tik su Venskienės saugumu. Bet, manau, jis dar labiau susijęs su operacijos organizatorių saugumu. Jei jie pažeidė įstatymus, tai jiems gresia kriminalinė atsakomybė. Savanoriškai į kalėjimą jie neis. O aukščiausiai jų vadovybei, jei pažeidimai buvo akivaizdūs ir rimti, gresia dar ir politinės galios praradimas. Savanoriškai jie jos neatsisakys. Advokato ir biomotinos filmukai su mergaite buvo rodomi viešai ir niekas nieko ? Tai tokia ta teisinė praktika. Baltarusijoje parlamentas ir prezidentas taip pat renkami. Teismai taip pat vadovaujasi įstatymais. Bet kažkodėl demokratinės šalys Baltarusijos nelaiko nei demokratine, nei teisine. Bet ar Lietuva šiuo požiūriu labai skiriasi nuo Baltarusijos ? Man atrodo, nelabai.

Salomėja2013-03-26 01:02

http://www.komentaras.lt/kultura/gender-mainstreaming-%E2%80%93-nauja-ideologija-kovoje-pries-santuoka-ir-seima Būtinai skaitykite

66-tam2013-03-26 00:42

Tiesiai i desimtuka. Puiku.

kaip jus nesuprantat2013-03-26 00:36

Valys ir negali kitaip elgtis,jam viena kart bobute ant pesčiuju perejos pakišo tai buvo perspėjimas,bet gaila kad toks jaunas ir blauzdos išskido. Vaikams ir visai giminei užtraukė tokia gėda tarnauti pedofilam vaiku tvirkintojam ir prievartautojam. Nieko vertas gyvenimas jai esi padugniu pusėje ir jokie pasiteisinimai nepadės nuplauti purvo nuo sažinės. Viskas išaiškės ,visi nusikaltimai neturi senaties termino,be to kvailiai savo smurto akcija filmavo.

bijoklis2013-03-26 00:34

as bijau nesti irasa i seima,o ka pasakys kai pamatys kaip mes vykdeme teisinguma?? juk mane is posto gali nuversti. yra istatymai sukurti tik mums ,prokurorams ir teisejams. o kas juos kure??? ar tie kurie kuria istatymus nebeturi teises paziureti savo darbo vaisiu??? kodel tarnautojas priemes priesaika tautos vardan,dabar ta tauta siuncia [pakakot]. na kada gi musu rinktieji i seima atsigres i savo rinkejus ir vykdys ju valia? juk seiman eidami prizadejo? tai ka tas pazadas galioja tik pries rinkimus,o po rinkimu nors ir tvanas po mano kojomis??? jeigu neina susikalbet su musu pinigu naudotojais tai gal prezidente tartu dar savo neistarta zodi??? kodel uzurpatoriai,kurie laiko save auksciau visko dabar remiasi istatymais ir meta paskutines savo issityciojimo galimybes? LIETUVOJE SEIMAS YRA AUKSCIAUSIA VALDZIA IR VISI PONAI YRA JAM ATSKAITLINGI IR ATSAKINGI. ar sito nezino prokurore? tada lauk tokia asaba.

Janina2013-03-26 00:24

Labai geras Ekspertų komentaras- tiesiai į dešimtuką.

jo2013-03-26 00:18

pastebėjau,kad visi čia rašantieji-absoliučiai teisūs ir visų nuomonė aiški-prokuratūra su valiu priešaky-MELAGIAI,žmonės skiria tiesą nuo melo,o melo kojos trumpos!!!

Receptukas2013-03-26 00:08

Ruošiatės gauti kyšį: -sodinat vaiką ant kelių ir imat... :)))

64-tas abraKadabra-teisus2013-03-25 23:54

Išeina valys pats absoliučiai neviešinamus duomenis paviešino...Gal pradės ikiteisminį an savęs?

to Lietuvis2013-03-25 23:47

100% su Jumis sutinku!!!! Tik mes , Tauta dar galime pakeisti !

lietuvis2013-03-25 23:39

Tiesa sakant. Pykti galima ir ant valiaus ir ant seimo, bet labiausiai ant musu Lietuvos zmoniu kad mes nepriverciame to seimo ir to valiaus baigti sita slykscia kampanija

suvalkas2013-03-25 23:37

Kinijoje pastaruoju metu paplito nauja protesto forma- susideginimas.Gal Lietuvoj atsiras garbingu ir informuotu pareigunu kurie atskleide TIESA pasiryztu "sudeginti"pedofilu klana.

molis2013-03-25 23:28

Įdomu ir svarbiausia, kas liepė/nurodė Valiui neduoti šio vaizdo įrašo??

Prokurorai2013-03-25 23:25

Jūs nepergyvenkite dėl mergaitės veido, jo nesimato. Deimantėlės veidelis yra pridengtas kaldryte, todėl galite drąsiai nešti vaizdo įrašą seimo komisijai.

suvalkietis2013-03-25 23:20

Prokurorai jau eile metu pazeidzia baudziamojo proceso kodeksa ir ju ausys nerausta, o cia bijo, kad tiesa neislystu, nors ja protaujantys zmones senai zino.

Nagli, tu netikslus, tvirtindamas:2013-03-25 23:13

Įstatyme parašyta: 177 straipsnis. Ikiteisminio tyrimo duomenų neskelbtinumas 1. Ikiteisminio tyrimo duomenys neskelbtini. Šie duomenys iki bylos nagrinėjimo teisme gali būti paskelbti tik prokuroro leidimu ir tik tiek, kiek pripažįstama leistina. Draudžiama skelbti duomenis apie nepilnamečius įtariamuosius ir nukentėjusiuosius. 2. Reikiamais atvejais prokuroras ar ikiteisminio tyrimo pareigūnas įspėja proceso dalyvius ar kitus asmenis, mačiusius atliekamus ikiteisminio tyrimo veiksmus, kad draudžiama be prokuroro leidimo paskelbti ikiteisminio tyrimo duomenis. Tokiais atvejais asmuo pasirašytinai įspėjamas dėl atsakomybės pagal Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 247 straipsnį. Lietuvių kalbos žodyne Skelbti tai - viešai pranešti, viešai garsinti, viešai skleisti žinias ir t.t. Tik viešai. Viešai, tai - visiems. Speciali Seimo komisija, pasirašytinai įspėta dėl baudžiamosios atsakomybės už video paviešinimą, - tai ne visiems. Taigi draudimas paskelbti joks absoliutus. Bet ekssovietiniai teisėjai ir prokurorai per vadinamą teismų praktiką, atrodo, susikūrė savo lietuvių kalbos žodyną, kuriame žodis "juodas" paaiškinamas taip: tai anglies arba sniego spalva, priklausoma nuo teisėjo regėjimo ypatumų.

Kapsas2013-03-25 23:11

Įrašo nerodymas ir yra įrodymas. kak prieš mergaitę buvo naudojama prievarta ir kad kaltinimai Venckienei - klastotė. Toje komisijoje tik niekšeliai gali siūlyti atimti neliečiamybę.

abraKadabra2013-03-25 23:04

cit:-draudimas skelbti ikiteisminio tyrimo duomenis apie nepilnamečius nukentėjusiuosius yra absoliutus.)))-bet jie aprase siuos duomenis ir pateike,vadinasi paviesino ikiteisminio tyrimo duomenis,ar ko mes nesuprantame-vaiko veiduka reikia uzdengti

Kur2013-03-25 23:03

nėra TIESOS ten viešpatauja nelaisvė.

Riba.2013-03-25 22:48

Jeigu GP nesiskaito su TAUTOS išrinktais atstovais, o Prezidentei dzin, kad yra tyčiojamasi iš seimo ir visuomenės, tai ką turi galvoti Lietuvos žmonės? Tai išeikite į TV ir visiems rėžkite tiesą : nieko negalime padaryti, banditai užvaldė Lietuvą.Kam dar vaidinti teisinę valstybę, ruoštis pirmininkauti ES ? Galūtinis ir visiškas butaforinės valdžios nusivažiavimas.Toliau jau nebėra kur...

Stop2013-03-25 22:38

Pasakyta Seimui: .,,Ten kur mes viešpataujam, jums eiti nevalia''.

Valentina iš L2013-03-25 22:37

*draudimas skelbti ikiteisminio tyrimo duomenis apie nepilnamečius nukentėjusiuosius yra absoliutus...* Tai kad nepanašus tas vicečempionas į nepilnametį...

jo2013-03-25 22:34

aisku kodel nenori rodyti iraso,jei viskas butu normaliai,nebutu nusuke kameru.neisivaizduoju,kaip tokia darbuotoja gali dirbti vaiko teisiu apsaugoje,kompetencijos nei uz skatika neturi,bjauru jos ir klausyt.

Daina2013-03-25 22:29

Vaizdo įrašo nerodo, nes dar nespėjo jo "perrašyti". Matyt nemažai darbo su ta juosta. Juk stengiasi išsigimėliai kaip nors suderinti vaizdo ir garso įrašus. Pamatysite, parodys, tik mes, matyt, nesidžiaugsime. Teisybė bus taip suklastota ir iškraipyta, kad pamatysime, kaip Venckienė sambo čempionui daužė per galvą, kol galų gale tas gavo smegenų sukrėtimą. Po to taip apspardė ir apkandžiojo Stankūnaitę, kad ji "gydosi" net iki šiol. Negali nei teisme liudyti, nei žmonėms pasirodyti... Todėl jai "baisiai reikia" apsaugos. Tad, kai visą šitą savo melą jie pagrįs suvaidintais vaizdais, mes tos juostos ir namatysime... Dar teks ilgokai palaukti. :(

lietuvis2013-03-25 22:26

Cia geriausiai tinka klausimas " Ar uz tokia Lietuva mes kovojome ?" Tokia akcija jie mus visus paniekino, nuzude. Liretuva jau nebe Valtybe. Tai burys pasiutusiu nuo gobsumo gauju draskanciu Lietuva i gabalus. Jiew musu visu akyse bando sufabrikuoti byla, nes zino kad kitais metais Venckiene bus viena is populiariausiu politikiu Lietuvoje. Grybauskaite gales eiti grybauti, nes ji sulauze savo priesaika zmonems. Ji leido niekinti Lietuvos himna giedancius zmones ir trypti baznytines veliavas. Ji leido naudoti smurta pries nekalta mergaite. Jiems butina sunaikinti Neringa ir paskutinius liudininkus Deimante ir jos isgimdytoja, patalogine melage stankunaite. Mes privalome neleisti jiems to padaryti.

Valys2013-03-25 22:15

Pats išsuktas nuo atsakomybės,sužalojus moterį,kuri gydėsi 38 diena,atsipirko tik bauda,kada turėjo būti baudžiamoji byla.Tai meluoti turbūt jam nieko nereiškia.

Drąsos2013-03-25 22:10

Kelias yra tikra opozicija,o kas nori kad ji būtų,gali jiems pridaryti daug problemų.Ten senai jokios opozicijos nėra,tik dėl akių vienas kitą pakritikuoja,kad mes runkeliai patikėtume.

rask nors viena valstybe2013-03-25 22:06

kur gina pedofilus ,net su žiburiu nerasi,baisu kokioje valsybėje gyvename, aukščiausia valdžia mūru stoja pedofilus gint,mūsų mažus vaikus sunaikinimui pasmerkdami,Dievas jiems teisėjas.

Ko vertas teisėtumas2013-03-25 22:04

be Garbės?

pritariu 10 komentarui2013-03-25 22:00

ką yra prisidirbę konservatoriai, kad lengva ranka pritaria tokiam prokuroro atkakliam video nerodymui? Juk net per rinkimus dėl to smurtinio vaiko grobimo pralaimėjo, negi dar nesupranta? Nusivylėme jais galutinai. Galima atleisti už nesugražintas dirbantiems nurėžtas pensijas, bet tokio pažeminimo kaip dabar, kai iš Seimo tyčiojamasi, negalima atleisti. Kažkurioms partijoms tai, matyt, labai naudinga. Labai stiprus ir logiškas čia pateiktas ,,smurto vaizdelis''šitame straipsnelyje. Tiesiog galima būtų pasijuokti , bet, čia nekalto vaiko ir N. Venckienės visos šeimos tragiškas sudorojimas. Va, čia tai turimę teisėsaugą! Visgi keista - kas čia vadovauja paradui? Juk tikrai ne Valys čia Seimą valdo?

tiesa sakant,2013-03-25 21:56

as visai nepykstu ant valiaus, kad jis tu irasu neduoda, bet esu pasipiktines seimu, kad nesugeba issireikalauti. Kazkokia liurbiu ir isgeibeliu kompeny. Pagal konstitucija - jie yra auksciausia valdzia Lietuvoj - musu atstovai, atstovaujantys musu nuomone, reikalavimus, auksciau uz prezidentura ir Europos parlamenta. O faktiskai? Kazkokie sungribiai. Kam jie atstovauja? Ka aplamai jie tuos keturis metus veikia? Sedi, nosis krapsto uz alga? Tai kam jie reikalingi? Nieko cia nebus, kol visi nesiimsim kazkokiu priemoniu. Isvaikyt juos vissus kibeni feni!

aisku2013-03-25 21:54

Lietuva tokia nusmurgėlių valstybė, kad jau net ne baisu, bet šiurpu, šlykštu, žiauru. ir seimūnai tokie nulio verti...

Negi2013-03-25 21:40

Marijos žemėj,nekalti žmonės bus kalami prie kryžiaus.Broliai ir seserys, tai būtų mūsų baisi nuodėmė.O gal čia kalėdų ritualas toks.

VAIKU TEISES2013-03-25 21:39

GERIAU AS BUCIAU DARBO NETEKUS BET NEBUC SUTIKUS ,IS KUR TOKIOS ATSIRANDA,KA ISKENTE MERGAITE BAISU PAGALVOTI.

Nejaugi2013-03-25 21:36

ir komisijoje, ir pačiam seime atsiras tiek šiukšlių, kurie pritars prokuroro, "vaidinančio proto negalią turintį mulkį" ir vietoj tikrų įrodymų pakišančio ŠPYGĄ, prašymui?

S2013-03-25 21:29

BET KAS CIA DIRIGUOJA,BAISU,VISI PAKLUSTA,MERGAITE VERKE''NENORIU''O VAIKU TEISES PASAKE ''SIANDIEN TU NETURI PASIRINKIMO''.BET JEI LIETUVIAI PASIPRIESINO SOVIETU TANKAM,NETIKIU KAD IR DABAR NEPASIPRIESINSIM.

kas šituos2013-03-25 21:23

dvasios ubagus sustabdys

KIEK MES DAR KESIM2013-03-25 21:22

SITU ISVERSTSKURIU TEISESAUGININKU TYCIOJIMASI.

Ruta2013-03-25 21:21

Liiiietuva, kur Tu eini? Seimas dar syki gavo skuduru per veidą nuo niekieno nerinkto galios centro. /super geras Cyvo str balse/

gaunasi2013-03-25 21:15

jei valys tyciojasi is Seimo, o Seime tautos atstovai, gaunasi kad valys tyciojasi is tautos. o valys pastatytas i gp grybauskaites, vanasi, ir grybauskaite tyciuojasi is tautos. Tauta, ar tau tai patinka?

Robertas2013-03-25 21:13

Daba valys turi pateikti kaltinimus Seimui ,kuris raštiškai reikalavo, kad prokurorai padarytų nusikaltimą paviešindami video... Lauksiu nekantriai...

birute2013-03-25 21:11

girdziu,kad negali buti jokio smurto,bet pati didziausia smurta maciau geguzes 17-aja ir dar negali rodyti seimui,tai tik zmonems ir seimui pucia migla-cia didziausias nepriklausomos valstybes issigimimas,reikia skubiai musu sali gelbeti!

kodėl kiti įrašai rodyti?2013-03-25 21:06

Dabar prokurorui Valiui bus sunku aiškintis kodėl to įrašo autobusiuke skelbėjų ligi šiol nepatraukė baudžiamojon atsakomybėn. Neskelbti įrašų su vaiku, kaip reikalauja įstatymas, yra taip prokurorui svarbu, kad tapo svarbiau už galimybę pačios policijos padarytu įrašu parodyti seimo komisijai, kad kaltinimai nesufabrikuoti. Ar dažnai pati policija filmuoja nusikaltimą, bet paskui na niekaip negali panaudoti nusikaltimo įrašo net paties Seimo komisijai įtikinti, kad kaltinamoji ne persekiojama, o realiai darė nusikaltimus?! Sunku įsivaizduoti, kad nors vaizdo įraše aiškiai matyti, kaip Venckienė kanda, žaloja policininką, bet štai prokurorai na niekaip negali pažeisti kito įstatymo, (kurį anskčiau pažeidinėjo kas norėjo) dėl to ir meldžia seimo - patikėti jų žodžiais. Bet pamenate, kitas prokuroras per TV kalbėjo labai rimtai apie įkalčius net press konferencijoje, paskui labai greitai prisipažino klydęs - "susipainiojęs pistoletuose". Geriau jau nebūtų demonstratyviai įvykių filmavę. Dabar nėra kaip išsisukt. Seimo teisininkai turi pasidarbuoti ir parodyti, kad yra išeitis ir yra kokia nors galimybė nusikaltimo vaizdo įrašu palengvinti seimo komisijos apsisprendimą. Jei nors Kryževičius nebūtų vadinęs Venckienės pūliniu. Bet po tokios aukščiausio pareigūno nuomonės akivaizdu, kad galimas neteisingas susidorojimas su "pūliniu". Tai, kad ieškoma pretekstų nufilmuotą nusikaltimą neparodyti, kelia rimtų įtarimų. Tikėsimės seimo nariai supranta, kad prokuroras tik rado pretekstą dėl ko nerodyti. Bet kodėl prokurorui reikia pretekstų? Ar jis neturi savo kompetencijoje juristų, kurie rastų teisėtą būdą įrašui parodyti? Pvz paslepiant mergaitės veidą, kaip tą darė ligi šiol? Seimas turi taip sudėlioti reikalus, kad dabar pats prokuroras visaip suktųsi stengdamasis įrodyti, kad buvo teisus o mes be reikalo nepatikėjome , kad imtynininką menka moterytė galėjo sužaloti taip, kad jam buvo ne gėda skųstis gydytojams. Viskas demonstratyviai nufilmuota. Ar nustebsite, jei paaiškės galiausiai, kad kortelė, kurioje buvo filmas - dėl saulės magnetinio aktyvumo išsimagnetino?

Pilietė2013-03-25 21:05

Nejau Seimas negerbia nei savęs, nei jį išrinkusios tautos? Nejau jie sutiks būti prokurorų kilimėliu purviniems batams nusivalyti?

molis2013-03-25 21:02

Na abejoju dėl gerb Puteikio komentaro - juk seimo nariai kaip ir atlieka taip pat ikiteisminį tyrimą, - seimo nariai dabar padaryti mažesni, nei eilinė prokurorė iš Šiaulių???? O antra, seimo nariai turi leidimus dirbti su slapta ir ypač slapta medžiaga, - daug aukštesnio slaptumo lygio , nei šios bylos medžiaga....

pensininkas2013-03-25 21:01

Trūksta žodžių. Lietuva su kuo ir kur eini? Jeigu po viso šito Seimas atims N.Venckienei neliečiamybę, tai pats davar jau savo noru važiuosiu Sibiran ir prašysiu Matuškos Rusijos prieglobsčio nuo Lietuvos prokurorų, teisėjų, antstolių ir panašių subjektų.

Niekada2013-03-25 20:58

Mes geriau negyvensim,jai toki cirkai vyksta Lietuvoj,jie neturėdami ką veikt, visokiais cirakais užsiiminėja.Lietuva laisvei nesubrendusi,ji jau sunaikinta,šis spektalis tai parodo.

Senjora2013-03-25 20:48

Netikėjau, kad pateiks filmuotą medžiagą. Tai juk ne pirmas kartas kai prokuratūra taip elgiasi. Kur dingo pimasis Medininkų žudynių įrašas? Ko ten nebuvo galima rodyti, kad reikėjo taip slėpti ir neberasti? Ten juk Valstybės interesai, jos garbė, o čia tik vienas mažas vaikas. O kiek dar tokių nežinomų skriaudžiamų vaikų yra ir kiek po tokio valstybės apsauginio skydo galimiems nusikaltėliams dar bus...? Ar atsiras Lietuvoje nešališkas teismas kuris galėtų išnagrinėti šia bylą ir nustatyti kas kaltas, o kas teisus?!

Ǒ2013-03-25 20:47

Tarsi seimo komisijos nariai nežino, kad tas jėga grobiamas vaikas yra Kedytė. Jei ir uždengsi veidą, vis tiek ten bus Kedytė. Greičiausiai, dar nespėjo permaketuoti medžiagos, dėl to tempia laiką. Danijoje yra viena firma, kuri gali iš bet kokios vaizdo medžiagos padaryti vos ne bet ką. Bet ten nors ir galingi kompiuteriai sukasi, laiko reikia nemažai.

mano nuomone2013-03-25 20:43

galėtų kas nors iš prok..... pabandyti orgazmą patirti pagal aprašą

Gražina2013-03-25 20:37

Komisijos pirmininkui S. sakote, perskaitėte prokurorų pateiktą rašytinę medžiagą ir radote įdomių dalykų. .. na, tai juk jie profesionalai rašytojai. Ko daugiau melo, prisigalvojimų, tuo įdomiau! O man pikta! Kas moka pinigus, tas ir muzika užsakinėja! Taip buvo anksčiau. Dabar patys pinigus atsiskaičiuoja iš mokesčių mokėtojų pinigų ir... dirba ar nedirba nežinia kam. Ar netrūks viena kartą žmonių kantrybė?! Dar ir tonas popieriaus sugadina, kuris beja irgi pirktas už žmonių pinigus. Jau nekabu apie laiką, veltui panaudotą visokių paisalų rašymui!

OldShatterhand2013-03-25 20:32

Na tai tada ir valinkit su savo prašymais atimti neliečiamybę Venskienei. Netrukdykit seimui užsiimt tiesioginėm pareigom. Klausimas uždarytas. Bus įrašai, bus sprendžiama.

Benas2013-03-25 20:04

Mano nuomone pagal visus iskrypeliu orgijas, kurias skelbia visokie portalai, vaiku namuose, baznyciu darbininku orgijos su vaikais, kaip teigiama del to ir kazkoks popiezius sektos atsistatydino, pagal skelbiama zmoniu prekyba Lietuvoje ir ju nebaudziamuma. Tai Lietuva aplenke bet kokia afrikos ir ne afrikos valstybe. Mano nuomone tik laiko klausimas kada Lietuvoje bus iteisinta pedofilija ir prekyba zmonemis. O kokie musu visi prezidentai? Kam jie is vis reikalingi? O kas gali paneigti??????????

Naglis Puteikis2013-03-25 19:56

Prokurorai tyčiojasi iš Seimo ir logikos, nes Seimas prašo ne vaiko video atvaizdų, o N. Venckienės veiksmų, kurie nufilmuoti su video kamera. Taip, įstatyme parašyta, kad "draudimas skelbti ikiteisminio tyrimo duomenis apie nepilnamečius nukentėjusiuosius yra absoliutus (BPK 177 str. 1 d. )", tačiau nei Seimo laikinoji komisija, nei Seimas savo rezoliucija neprašo video apie vaiką, o prašo parodyti Seimo nariams, kaip N. Venckienė trenkia du kartus tam pasaulio sambo vicečempionui-policininkui į galvą (tuo ją kaltina prokuratūra). Tai uždenkite vaiką tame video kvadratukais ir parodykite tik N. Venckienės veiksmus. Tačiau gen. prokuratūra nori pastatyti Seimą į kampą. Jei Seimas neatsispirs tokiam pastatymui, tuomet viešai paaiškės, kad Lietuvos Respublika nėra parlamentinė, o tik prokurorinė, policinė, nedemokratinė.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-03-25 19:53

Citata: "Pranešime teigiama, kad prokurorai yra pateikę Seimo komisijai visus prašytus ikiteisminio tyrimo duomenis, kurie neprieštarauja įstatymų saugomiems vaiko interesams." Istatymu saugomas vaiko interesas NEBUTI KALEJIME uzdarytam, kai esi nekaltas ir isniekintas! LAISVE KLONIO MERGAITEI! LAUK NUSIKALTELIAI IR VAGYS IS VALDZIOS. ( Suns balsas i dangu neina :) )

lr2013-03-25 19:53

Negaliu pagalvot,kodel Venckiene nepasiruose sturmui,pasistate viena kamera nusuke ir amen.kodel taip neatsakingai taip nepasiruose,butu buvusi kita kamera....naivumas kazkoks..

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-03-25 19:51

Viesai internete yra paskelbtas toks nufilmuotas nukentejusios mergaites laiskas, kuri neidealiai pilnai pavyko perskaityti taip: "AS TAVES NEMYLIU LAIMA NEGALVOK KAD AS TAVE MYLIU TU MAN NE MAMA ESI JEI TU MILE BENE KIEK MANE PALIK RAMYBEJA MANE LAIMA BETO JEI TU MANE MYLI TAI KODEL LEIDAI KAD MAN SKAUDETU BETO TIKUI MANES NEMUSA VAIDAS LAIMA LABAI PRASAU TAVES KAD SITA LAISKA DUOTUM VAIDUI APSAUGINIUI VAIDAI NETURIU TAU KA PASAKYTI GALVOJAU KAD TOKS NESI BET TU ESI LABAI BLOGAS ZMOGUS LABAI VAIDAI ZINOJAI KAD MERGAICIU NEGALIMA MUST LAIMA TU IR ESI LABAI BLOGAS ZMOGUS VAIDAI TU ESI LABAI BLOGAS ZMOGUS LAIMA AS TAVES NEMYLIU LAIMA TAU DAR BUS BLOGAI PAMATYSI BE TO TU NEZMOGUS LAIMA NERINGA NETOKE KAIP TU NERINGA DAUG GERESNIS ZMOGUS VAIDAI NEZINOJAU KAD TOKS...... LAIMA DAUGIAU TAVES NENORIU MATYT TAVES LAIMA ZINOK VISA LAIKA KAD AS TAVES NEMYLIU LAIMA NEVERTA TAU TUOS LAISKUS RASYT JUK ZINAI KAD KAS AS TAVES.... Keturios moterys Klonio gatveje sudainavo tokia daina: Skaidrius lasus istroskus zeme geria Ir svelniame lietucio slamesi. Leisk pasakyti tau ka nors gera gera Kad tu suprastumei kas man esi. Leisk pasakyti tau ka nors gera gera Kad tu suprastumei kas man esi. MiKas: Kedytės grobimo stenograma Alfa.lt pateikia iššifruotą tekstą, kuris buvo įrašytas po to, kai policija pasirūpino, kad visos Kedžių namuose įrengtos vaizdo kameros būtų nusuktos ir negalėtų fiksuoti vaizdo. ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ♥ Mergaitė: Aš nenoriu. (Girdisi balsai fone.) Kedienė: Netempkite jūs manęs, aš iš savo namų niekur neisiu. (Girdisi balsai, dūžtančių stiklų, ant žemės krentančių daiktų garsai.) Antstolė: Policijos pareigūnai, prašau pašalinti kliūtis. (Ant žemės krentančių daiktų garsai.) ♥ Mergaitė: Eikit iš mano namų, […] nenoriu. […] Šlykštyne tu… Jūs žmonės ar ne žmonės? Ne! (Triukšmas, šauksmai.) Venckienė: Dar kartą kartoju – prievarta prieš vaiką negalima! ♥ Mergaitė: Nenoriu, paleiskite mane. [...] Užsičiaupk, tu šlykštyne. Antstolė: Prašau padėti mums vykdyti teismo sprendimą: atsistoti ir sudėti mergaitės daiktus... (Balsai fone.) ♥ Mergaitė: Ne, ne! Venckienė: Gerai, [...] , dabar ji tau liepia eiti pas Laimą gyventi. Eisi? ♥ Mergaitė: Ne, niekados! Antstolė: Prašau globėją padėti įvykdyti teismo sprendimą. (Triukšmas, balsai fone.) Venckienė: Prašau nei piršto prie vaiko neliesti. [...] Net nebandykite. Prašau. Aš neišeisiu, aš vaiko vieno nepaliksiu. Antstolė: Prašau pašalinti kliūtis. ♥ Mergaitė: Tai jūs išeikite, policija! Venckienė: Jūs vaiko liesti negalite. Prašau, sakykite, ko jūs norite? Antstolė: Atitraukite rankas nuo vaiko. Venckienė: Gerai, aš atitraukiu. [...] Aš vaiko neliečiu. Prašau, kalbėkite. ♥ Mergaitė: Aš nenoriu gyventi, kaip tu nesupranti?! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: [...] tikrai bus diena, kai tu galėsi pati nuspręsti, ko tu nori, [...] bus laikas, kai tu galėsi pati nuspręsti, ko tu nori ir ką tu turi daryti... (Venckienės, antstolės, mergaitės balsai fone.) Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Tu dėl nieko nekalta, kas čia vyksta... ♥ Mergaitė: Bet tai aš jūsų prašau išeikit, nu, aš prašau jūsų išeikit... (Mergaitės balsas fone.) ♥ Mergaitė: [...] aš noriu pas mano močiutę ir dieduką. Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Dabar jie išėjo... ♥ Mergaitė: Jo, išėjo, kai juos tempė, a ne?! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Aš tau sakau, kad tu dėl to, kas čia vyksta, nesi kalta. Viskas, kas čia vyksta, yra dėl to, kad suaugę, dideli žmonės nemoka gražiai susitarti ir susikalbėti. Vaikai irgi dažnai susipyksta ir susitaiko, o dabar suaugę neranda bendros kalbos ir dėl to vyksta tai, kas yra... ♥ Mergaitė: [...] Išeikit! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Ne visada būna taip, kaip tu nori. Ne visada būna taip, kaip aš noriu. Taip yra, žinok. Mes atėjome tau padėti, mes tau nenorim nieko blogo. [...] Aš ten stovėdama labai pergyvenau dėl tavęs, [...] tikrai nenoriu tau nieko blogo, patikėk tu manim. Nieko blogo aš tau nenoriu, o kad tu mušiesi, yra labai normalu... Venckienė: Vaikai nemėgsta, kai svetimi jį liečia, suprantate? [...] Tai prašau vaiko neliesti ir netampyti. Labai aiškiai pasakyta – prievarta prieš vaiką negalima. [...] Prašau vaiko neliesti! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė: Atsiprašau, nerėkaukit. [...] Dabar čia mes kalbam, jūs jau pakalbėjot. [...] Dabar kalbam mes. [...] Šiandien yra ta diena, kai tu turi išeiti iš šitų namų. [...] Paklausyk, nepertraukinėk. Bus diena, kai tu galėsi susitikti su Neringa, su močiute, su dieduku. ♥ Mergaitė: Aš noriu su jais gyventi! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Gerai. Kai tu būsi didelė, galėsi ateiti ir gyventi su jais... ♥ Mergaitė: Tai aš dabar noriu! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Dabar negalima. ♥ Mergaitė: Galima man viskas! Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Yra pasirinkimas vienas – arba išeini dabar, arba už vienos minutės. Kitų variantų nėra [...]. Mes tai suprantame. Žinome, kad tau gali būti sunku. Mums irgi sunku ir tai yra visiškai suprantama. Tu gali ir šaukti, ir verkti, ir rėkti. Tai yra visiškai normalu. Mes tai suprantam, tiesiog tu turi šiandien apsispręsti – ar dabar eini, ar po vienos minutės. Labai yra paprasta. ♥ Mergaitė: Ne, ne, aš niekados neisiu. Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Einam, duok ranką man. Mes nueisim tik iki durų. ♥ Mergaitė: Ne, neduosiu, aš neduosiu. Aš noriu su Neringa gyvent. Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Duok. ♥ Mergaitė: Ne, neduosiu. Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė mergaitei: Su Neringa galėsi susitikti, bendrauti, bet šiandien... ♥ Mergaitė: Neduosiu. Sakau, kad nenoriu. [...] Aš nenoriu su Laima gyventi. Taip, aš noriu su Neringa, noriu gyventi su Neringa. Vaiko teisių apsaugos tarnybos atstovė: Antstole, galit pristatyti, kas čia yra... Antstolė: Čia yra psichologė. [...] Ponia Venckiene, jeigu jūs trukdysite, [...] aš paprašysiu policijos pareigūnų... Venckienė: Aš noriu sužinoti vardą ir pavardę... Anstolė: Jums tai nieko neduos – nei vardas, nei pavardė. Prašau, jeigu jūs trukdote... Venckienė: Jūs gi svetimas žmogus. [...] Vardą ir pavardę. Antstolė: Nesakykite, jei reikės, atsiųsiu. [...] Jūs trukdote. Jūs suprantate, kad įtakojate mergaitę? Venckienė: Kad aš vardo ir pavardės paklausiau? Antstolė: Jūs kišatės. Jeigu Jūs norite būti kambaryje su vaiku, tai prašau nesikišti. (Mergaitės balsas fone.) Venckienė: Tai aš negaliu žinoti, kas atvyko? Antstolė: Aš jums pasakiau, kad atvyko vaiko teisių specialistai ir psichologė. Venckiene, prašau. Aš dabar kalbu su policijos pareigūnais, kad pašalintų... (Fone moteris klausia mergaitės, ar ji nori atsisveikinti su N. Venckiene.) Mergaitė: Ne, aš neisiu niekur. [...] Ne, neduosiu aš tau. Man nepažįstama... Moteriškas balsas: Nu, kaip nepažįstama? Kiek mes kartų matėmės... ♥ Mergaitė: Man nesvarbu, man nepažįstama. Moteriškas balsas: Matai mane jau beveik du metus. ♥ Mergaitė: Eik nuo manęs! Moteriškas balsas: Duok rankelę. ♥ Mergaitė: Ne, nueik nuo manęs toliau! Moteriškas balsas: Tu dėl nieko nekalta. ♥ Mergaitė: Nueik nuo manęs! Venckienė: Aš padedu mergaitei. [...] Jeigu ji nenori, aš jos netempsiu. Antstolė: Jūs mergaitę turėjote paruošti, tai jūsų pareiga buvo. (Triukšmas.) Venckienė: Netampykite! Niekas mergaitės negali tempti! Jos niekas neturi tempti! Moteriškas balsas: Antstole, prašome pašalinti... (Mergaitės balsas fone.) Venckienė: Jūs nebandykite pašalinti, [...] bus problemų. Policininkai, žiūrėkit, ji dabar tempia vaiką, ji ima už rankos ir tempia! Policijos pareigūnas: Venckiene, prašome netrukdyti vykdymo. [...] Jūs savo veiksmais trukdote vykdyti teismo sprendimą... Venckienė: Tai palaukit, [...] ji tempia vaiką! Ji teisės neturi tempti, prievarta negalima! Moteriškas balsas mergaitei: Aš toliau atsistoju, o tu dabar... Aš atsitraukiu, prie tavęs niekas... (Mergaitės balsas fone.) Moteriškas balsas mergaitei: Yra ta diena, kai šiandien tu negali rinktis. Tu gali rinktis tik arba dabar, arba už vienos minutės. Kito pasirinkimo tu šiandien neturi. Ateis diena, kai tu turėsi pasirinkimą ir galėsi spręsti, ką tu nori daryti ir kad, ir kaip. Šiandien atėjo antstolė, šiandien yra ta diena, kai tu turi atsistoti ir. [...] Duok rankelę. ♥ Mergaitė: Neduosiu aš tau! Man nepažįstama. Moteriškas balsas: Gerai, mes susipažinsime. Gerai? [...] Mes matėmės ne vieną kartą. ♥ Mergaitė: Aš nenoriu su tavim draugauti, pavyzdžiui. Moteriškas balsas: Mes nedraugausime, aš tik tau padėsiu... (Venckienės balsas fone.) Venckienė: Ką ji daro? Negalima, o ji liečia vaiką priėjusi. [...] Tai palaukit, ji psichologiškai prieina ir ją liečia! (Fone moteriškas balsas policijos pareigūnų prašo „pašalinti kliūtis“.) Venckienė: Aš netrukdau! (Pasigirsta atidaromų durų garsas ir minia žmonių skanduoja „Gėda“, riksmai, ♥ mergaitės klykimas.) Venckienė: Kaip jūs elgiatės prie vaiko?! (Riksmai, ♥ mergaitės klyksmas, fone policijos pareigūnų raginimai nutraukti neteisėtus veiksmus, perspėjimai, jog nepaklusus pareigūnų nurodymams, bus panaudotos guminės kulkos ir kitos priemonės.)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-03-25 19:49

JE Prezidente Dalia Grybauskaite PILNAI atsakinga uz geneoralines prokuraturos darba, nes toki geneoralini ir paskyre!!!

aha2013-03-25 19:48

Taip tai baisu, ar nebus čia susiję ir Sankunaites noru išvykti, bet kai paaiškėjo, jog filmo neduos, tai apsiramino

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-03-25 19:45

Anksciau komentavau tuo klausimu ir prognozavau, kad geneoraline prokuratura jokios iraso NEPATEIKS, nes jo NETURI. Tie kas valdo geneoraline nera kvailiai ir patiketi geneoralinei svarbu irase tikrai NEGALEJO. Juk kiekvienas supranta..... geneoraline pasitiketi tikrai NEGALIMA is visu pusiu. Taigi negali pateikti to, ko neturi! , o juk isakymus reikia vykdyti... taip ir lieka kvailiu vietoje ir tokiais ir liks. O dabar ZODIS Seimui..... , ar patikes visiskai nepatikimos geneoralines pliurpalais? Jei patikes, tai ir liks tik pliurpalu Seimas niekinantis teisinguma ir tars paskutini zodi Valstybei.... -galas. Tai ka cia komentuoju yra akivaizdu is viesos informacijos, jeigu sugebi ja analizuoti. Beje sio komentaro nepraleidzia DELFI. Gal jie jau kgbistiniu cenzoriu pilnai kontroliuojami.

įdomu,2013-03-25 19:44

kas ir ką prisidirbę tų dviejų partijų veikėjai, kad taip išsigandę ir bijo TIE- SOS ?

Daugiau neisiu2013-03-25 19:43

į seimo rinkimus.Nes valdo klanas.Kam tie statistai...O šiaip Kernagio aštuntukas daug ką išsireikalavo.

Jo (VaidasVDS)2013-03-25 19:42

pasirodo jie čia BPK 177 str. 1 d. turėjo galvoje : "Draudžiama skelbti duomenis apie nepilnamečius įtariamuosius ir nukentėjusiuosius." Na tai ką jie dabar darys, juk išklotines tai pateikė, kaip jie čia tada to įstatymo nepamatė? O tai, kai Neringa kanda Stankūnaitei, tai ar nukenčia nepilnametė mergaitė? O kai duoda Sambo čempionui, tai ar nukenčia nepilnametė mergaitė?

prie ko prezidentė2013-03-25 19:39

prie ko čia prezidentė ir verbos??? Prezidentė neturi teisės kištis į Seimo komisijos darbą. Seimo narius galime įtakoti tik mes, jų rinkėjai. Tam yra akcijos, peticijos, demonstracijos, mitingai, parašų rinkimai, susitikimai su Seimo nariais ir t. t. O jei Lietuviai yra veršių tauta, tai prezidentės rankos taip pat surištos to paties klano. Kodėl prancuzai gali išeiti į gatves, kai nori apginti tradicinę šeimą, nes jų supratimu tai šventa, o lietuviai negina savo interesų? Vokiečiai taip pat apgynė šeimą, nuo prilyginimo homoseksualioms poroms. O jei mes neginam net savo vaikų, tai nėr čia ko lot ant prezidentės, kad ir kas Ekspertus tam nusamdė

Algimantas2013-03-25 19:39

Teisus buvo teisėjas Birštonas apie Valį sakydamas: šū.... šū.... , šū... gabalas...

Nebetoleruokime.2013-03-25 19:36

Ir be įrodymų aišku,kad šalį valdo Įžūlus nusikaltėlių klanas.Ar ilgai toleruosime?

ruta2013-03-25 19:32

Sventai tikiu , kad ateis ta diena , kai VISI isgamos , kurie Valstybes vardu tyciojasi is mazos mergaites ir seimos , bus teisiami ir gaus atpildo ! Mums geda , kad turime tokia Valstybe , kur karaliauja itaku grupes ir korupcija !

jonas2013-03-25 19:30

parodyti įrašą reikštų prisipažinti, kad Lietuvą valdo nusikalstami kriminaliniai klanai ir visos bylos prieš Venckienę - jų rankų darbas

incognitas2013-03-25 19:23

Gerb. prokurore, kiek bus 2x2?? Prokuroras: "negaliu atskleisti, vyksta ikiteisminis tyrimas.."

Jo (VaidasVDS)2013-03-25 19:21

4 straipsnis. Neigiamą poveikį nepilnamečių vystymuisi daranti VIEŠOJI informacija 2. Neigiamą poveikį nepilnamečiams darančiai informacijai priskiriama ši VIEŠOJI informacija: 12) kuria iš žmogaus ar žmonių grupės tyčiojamasi arba žmogus ar žmonių grupė niekinami dėl tautybės, rasės, lyties, kilmės, neįgalumo, seksualinės orientacijos, socialinės padėties, kalbos, tikėjimo, įsitikinimų, pažiūrų ar kitais panašiais pagrindais; 4. Draudžiama SKLEISTI informaciją, atitinkančią šio straipsnio 2 dalies 12 punktą, ir kitais įstatymais uždraustą VIEŠĄJĄ, ypač pornografinio turinio, informaciją, taip pat nepilnamečių seksualinę prievartą ir jų išnaudojimą skatinančią ir (ar) savitikslį smurtą pateikiančią informaciją. -------------------------------------- ----- Ar jūs suprantate, ką reiškia VIEŠA informacija ir ką reiškia UŽDARAS KOMISIJOS POSĖDIS? Na ir "įgalumas"...

Basa2013-03-25 19:18

Vadinasi, ten yra užfiksuoti labai bajurūs dalykai, kad prokuratūra taip bijo parodyti tą įrašą... pasibaisėtina. Kas toje Prokuratūroje - smauglių irštvoje darosi??? nejau Seimas taip ir nusileis???

""" """ """2013-03-25 19:16

Teisingai, ne Seimas turi spręsti ar Venckienė kalta, ar ne kalta. Seimas turi spręsti ar keliami kaltinimai nėra politinis susidorojimas. Tai pasakykit, kuo remdamasi Seimo komisija turi spręsti, jei jie turi tik prokuratūros prašymą naikinti neliečiamybę ir kaltinimų sąrašą? Visi kaltinimai(išskyrus vieną) remiasi, būtent, šiuo vaizdo įrašu, kurį prokurorai kategoriškai atsisako rodyti Seimo komisijai. Tai paaiškinkit, kodėl Seimo komisija turi patikėti prokuratūros žodžiais (nes daugiau nieko nepateikia), kad tai ne politinis susidorojimas, a? Juo labiau, kad Aukščiausiojo teismo pirmininkas yra ne kartą VIEŠAI kaltinęs Venckienę, jog ji yra Lietuvos teisinės sistemos griovėja, išvadino "teisinės sistemos pūliniu". Ją yra kaltinę ir kiti įtakingi teisininkai, netgi jos buvę dėstytojai, tai vyko VIEŠAI, nacionalinėje televizijoje, spaudoje ir ne kartą. Ar tai nėra akivaizdūs susidorojimo įrodymai??? Taigi vėl klausimas, kuo turi remtis, Seimo komisija - prokurorų žodžiais, kad video( kurio niekas nematė) tikrai yra užfiksuoti tie nusikaltinai, kuriais kaltinama Venckienė, ar įtakingiausių Lietuvos teisininkų viešai išsakytais kaltinimais Venckienei, kurie yra akivaizdus POLITINIS SUSIDOROJIMAS. Belieka tik pritarti minčiai, kad prokurorai kvailiais laiko Seimą. Tiesą sakant, ir visą Lietuvą... Ir dar... dvi įtakingiausios politinės partijos, Socdemai ir Konseravatoriai pastoviai, vieningai balsuoja už opozicinės partijos lyderės neliečiamybės panaikinimą, jie taip pat balsuoja prieš, filmuotos medžiagos parodymą komisijai. Ar tai nėra įrodymas, kad ne tik eilė įtakingiausių Lietuvos teisininkų, bet ir dvi didžiausios partijos yra suinteresuotos politinės oponentės sunaikinimu, panaikinant jai Seimo nario neliečiamybę, bei pasitelkiant teismus ir prokuratūrą. Viena šių partiją valdanti, kita opozicijos lyderė. Jau vien tai turėtų sukelti, daug klausimų komisijai. Jei komisijos nariai laikosi duotos Seimo nario priesaikos ir nevykdo jokio slapto politinio užsakymo, jie negali rekomenduoti Seimui naikinti Venckienės neliečiamybės, nes netruri jokių įrodymų, kad tai ne politinis susidorojimas. O, kaip ilgametei konservatorių rinkėjai, man labai įdomu ir rūpi, ką konservatoriai, liberalai ir socdemai yra prisidirbę pedofilijos istorijoje ir byloje, kad tiek daug aukoja, tam kad užgniaužtų nusikaltimo tyrimą ir nutildytų liudininkus... Reikėjo kažką labai, labai blogo padaryt

nuomone2013-03-25 19:15

kam reikalinga prezidentė, kuri stebi visą šitą melą ir ramiai sau riša verbutes, kelia inkilėlius ir t.t. Nejau gi Lietuvoje liko tik pasyvių žmonių saujelė, o visi aktyviausi išvyko?

Ǒ2013-03-25 19:14

Taigi prokurorai sako, kad Kedytė nėra nukentėjusi, jie net Ūsą šventu avinėliu, geriančiu iš balutės, padarė. Be to, galėtų net nerodyti tų vietų, kur mergaitei prispaudžiamas dekiukas, etc. Užtektų, kad matytųsi Venckienės spyriai ir smūgiai - vis tiek geriau vieną kartą pamatyt, nei 100 k. išgirst smūgių garsus.

pilietis2013-03-25 19:11

neimanoma priimti bet kokio sprendimo nemacius iraso.Bukite principingi,neatiduokite gerb.Venskienes i zmogzudziu rankas.Dauguma Lietuvos stebi komisijos veiksmus.Cia principine tiesos ir blogio kova.

Nuomonė2013-03-25 19:08

Nebestebina. Pažiūrėsim ko verta Seimo komisija.

koks dar Valys ???2013-03-25 19:01

Vaflys o ne Valys !

ne tai ne...2013-03-25 18:57

Apie kokius kaltinimus jie dar gali kalbeti,kur irodymai...neduoda..ne tai ne..matai sugalvojo aprasymas atnese..ten kiekvienas gali savo fantaziju prirasyti..koks cia irodymas..tegul nejuokina..pamatysim kaip musu seimunai balsuos,kiek dar pas juos sazines likuciu liko...ar tiek prisidirbe..ne visi bet didele dalis..kad bijos saziningai balsuoti.

molis2013-03-25 18:57

Ar neatrodo, kad valys jau tapo ir klounu, - po tokių akibrokštų sveikam protui gali apimti gal jau net isteriškas juokas ...

Jo (VaidasVDS)2013-03-25 18:50

Bet kokius blogus darbus galima daryti tik slaptai. Ne taip Absoliutą suprantate. Tame įstatyme apie absoliutus yra neužsimenama. Kaip galima skleisti informaciją uždarame Seimo komisijos posėdyje? Kur atsakymai?

nuomone2013-03-25 18:33

viskas kuo toliau tuo aiškiau: prisidirbo, prisimelavo, Valys su savo komanda. Gerb. komisija būkite principingi, ar galima daryti sprendimą užrištomis akimis.Jeigu Valys ,,ne" , tai ir jūs ,,ne". Gelbėkime mergaitę.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi