Žmogaus teisių komiteto ir Seimo narė Marija Aušrinė Pavilionienė teigia, kad mokyklose turėtų būti įvestas lytinis ugdymas.

Tuo tarpu Šveicarijoje rengiamas referendumas, kad lytinis švietimas vaikams iki 9 metų mokyklose būtų uždraustas.

Kam reikalingas lytinis švietimas ir ką apie situaciją Šveicarijoje mano Seimo narė M. A. Pavilionienė? E kspertai.eu uždavė tokius klausimus:

- Jūs siūlote įvesti lytinį ugdymą mokyklose. Ką jis duos?

- Šveicarai referendumu spręs, ar uždrausti privalomą lytinį švietimą jaunesniems negu 9 metų vaikams. Ką apie tai manote?

- Ši kampanija vadinama „Apsaugoti vaikus nuo seksualizacijos vaikų darželiuose ir pradinėse mokyklose“. Ar tai yra teisinga, Jūsų nuomone?

- Taip pat šveicarai teigia, kad vaikų lytinis švietimas yra tėvų, o ne mokyklos reikalas.

- Na, bet kodėl toks skirtumas tarp Lietuvos ir Šveicarijos, juk pastaroji labai išsivysčiusi šalis...

Pateikiame Seimo narės M. A. Pavilionienės atsakymus: Apie lytinį švietimą ir ugdymą kalbu nuo 2004 m. , kai tapau parlamentinės Vystomojo bendradarbiavimo ir reprodukcinės sveikatos ir teisių grupės pirmininke, nare.

Kai tais pačiais metais prisijungiau prie Lietuvos šeimos planavimo ir seksualinės sveikatos asociacijos, kurios narė esu iki šiol. O tai reiškia, kad nuolat domiuosi tuo, kas vyksta pasaulyje, Europoje, Europos Sąjungoje ir Lietuvoje lytinio ugdymo ir reprodukcinės sveikatos bei teisių klausimais.

Nenorėčiau gilintis į referendumą Šveicarijoje, kuris riboja vaikų teisę žinoti, gauti informaciją, nes man žmonių ribota, atsilikusi mąstysena yra atgrasi. Verčiau šnekėčiau apie Švediją, Suomiją, kuriose lytinis ugdymas įvestas mokyklose nuo XX a. šešto, septinto dešimtmečių.

Registravau Seime Švietimo įstatymo pataisą, remdamasi Švietimo ministerijos mokymo planais iki 2015 m. ir Seimo 2013 m. gruodį priimtu Nutarimu dėl Valstybinės švietimo strategijos 2013-2022 m., kuriuose akcentuojama mintis plėtoti jaunimo švietimą ir siūloma bendro lavinimo mokyklose įvesti lytinį ugdymą.

Į klausimą, ką duos lytinis ugdymas, atsakysiu klausimais: ką duoda privalomas religijos ir etikos, matematikos, chemijos, gamtos mokslų, lietuvių ir užsienio kalbų mokymas, istorijos ir pilietiškumo pamokos? Pasaulio, visuomenės, gamtos, žmogaus pažinimą.

Provokuodamas mane lyginti Lietuvą su Šveicarija, verčiate kalbėti apie tradicinį, stereotipinį, dogmatišką mąstymą ir mokslu grįstą pasaulio, visuomenės, žmogaus pažinimą.

Dogmatiškąjį mąstymą, grįstą krikščionybės, katalikybės nuostatomis, ir tokio mąstymo reiškėjus mano gerbiamas filosofas Friedrichas Nietzsche „Stabų saulėlydyje“ vadino kastratais ir degeneratais, nes pastarieji siekia paversti žmogų klusnia, bejėge, dvasiškai sergančia, priklausoma nuo religinio fanatizmo ir mokyklos brutalios dresūros būtybe, kuri nesugeba laisvai mąstyti ir suvokti savo individualumo.

Lytinis ugdymas suteiktų mokiniams žinių apie žmogų, kaip lytinę būtybę, lytiškumo raidą, lyties ir asmenybės tapatumo ryšį, apie lytinę orientaciją, apie pagarbią ir rizikingą lytinę elgseną, apie infekcines lytines ligas, ŽIV/AIDS, lytinį smurtą, neplanuotą nėštumą, nėštumo nutraukimą, nevaisingumą ir jo gydymo būdus. Pasirengimą šeimai ir moters teises planuoti šeimą, reguliuoti vaisingumą, derinti šeimos gyvenimą su studijomis ir profesiniu darbu.

Apie gimdos kaklelio ir krūtų, prostatos vėžį. Apie prekybą žmonėmis ir prostituciją.

Lytinis ugdymas išlaisvintų Lietuvos vaikus iš veidmainystės: tikiuosi, jog vieną dieną mūsų visuomenėje bus atvirai pasakyta, kad kai kurių bažnytininkų doros ir moralės skelbimas kartais kertasi su dvasininkų pedofilija, homoseksualiu gyvenimu, slaptu lytiniu gyvenimu ir nesantuokiniais vaikais.

Apie Lietuvos tėvus ir tėvų organizacijas

Lietuvoje yra išsilavinusių tėvų, kurie pasisako už vaikų kokybišką lytinį ugdymą, ir yra tėvų, kurie lytiniame ugdyme įžvelgia vien blogį, tariamą vaikų tvirkinimą, ankstyvų lytinių santykių skatinimą, homoseksualumo grėsmes. Tačiau kiekvienai mąstančiai, besiformuojančiai asmenybei, mokslo žinios apie lytiškumą, lytis, amžiaus ir lytiškumo kaitą, lytines ligas, seksualumo kontrolę, atsakingą lytinį gyvenimą, šeimos planavimą yra laisvo mąstymo ir laivo pasirinkimo instrumentai.

Tik susipažinę su moksline informacija, o ne gyvendami draudimų ir stigmų atmosferoje, vaikai gali rinktis atsakingą lytinę elgseną. Tėvai turėtų gerbti vaikų lytinę tapatybę ir asmenybės brandą, negąsdinti vaikų nuodėme ir atgaila, o pozityviai ir pagarbiai žvelgti į lytinę energiją, kuri, šalia intelekto ir emocijų, yra žmogaus esmė.

Pasisakau prieš terorą lietuviškųjų tėvų, kurie nenori, kad jų vaikai būtų skiepijami, kad gautų amžių atitinkančias žinias apie lytiškumą. Prieš tėvus, kurie atsisako savo vaikų, sužinoję tiesą apie jų lytinę orientaciją. Pasisakau prieš žmogaus proto tamsą. Visada ginu ir ginsiu mokymosi visą gyvenimą politiką – įvairų suaugusiųjų ir vaikų švietimą, nes žmogus nuo gyvūno skiriasi proto, intelekto šviesa.

Naujausi

Komentarai (127)

Rikiuoti
Šita senučiukė2014-02-28 17:58

taip trokšta sekso, kad net lekia į Egiptą pas musulmoną. Kitur niekur neranda kuris norėtu lipti ant tokios bobulės. Gal kas vilkšunį jai paskolintu, kad tiek toli nereikėtu lėkti sekso ieškant?

Prodigy2014-02-28 14:47

Dvi žydės baisiais vyriškais snukiais -Pavilionienė ir Kuodytė pasikvietusi kažkokį liberastą toliau už didelius amerikiečių fondų pinigus stumia LGBT projektus kuriuos finansuoja pagrindiniai pasaulio valdovai ir šeimininkai-rasistai ir globalistai Rotšildai ir Rokfeleriai.Už viską sumokėta 5 metus į priekį

petras2014-02-28 12:48

POVILIONINE tai iskrypus ZARAZA gal ji gauna kysius is tu pydaru organizacijos kad taip nesveikai pasisako uz juos

Kada2014-02-28 02:16

ši ponia Mirtis liausis šmėžuoti žiniasklaidoje?

pritariu 123. aga2014-02-28 01:08

kiekvienoje partijoje yra įkišama po kelias menkystas į sąrašą ir jeigu rinkėjai jų nereitinguoja, tai partijos ką nori, tą ir perkelia į priekį.Būtina ne tik reitinguoti, bet ir išbraukti iš sąrašo visiškai, tada gal ir nebus tokių seimūnų.

aga2014-02-28 00:13

mes taip, mes anaip... O kas liepe uz sita asaba balsuoti per rinkimus? Sarasas pasakysit? O kas draude sita kvaisa braukti is sarasu? Protas neleido? Protinkites.

abra-kadabra2014-02-27 15:43

susikeitė moteriškiai protas su užpakaliu. vienas nežino ką daro,kitas nesupranta ką kalba?!

mokslinė informacija2014-02-27 15:26

padėkim prieš vaiką kasdien saldainių krūvą ir kopūstų su morkom, tada supažindinkim su moksline informacija apie jų naudą ir paeksperimentuokime,kas bus.

lytine marina aurina vakarina2014-02-27 13:41

yra sena nupezusi neaiskios lyties homo...

jonas2014-02-27 13:26

Klimaksas gilioj stadijoje nepagydomas

Tai2014-02-27 12:10

bobai visai galva susisukus.Tik apie tai ir kalba. Palik mūsų vaikus ramybėje.

nuomone2014-02-27 04:11

Manau ,kad vaiskto dideli pinigai ..uztat taip ir stengiasi ...Lauk ja reikia is seimo vyti.

linz2014-02-26 20:07

turek gedos kovok uz normalia lietuva o ne iskrypeliu

Egipto mumijai2014-02-26 18:22

Šalin rankas nuo Lietuvos vaikų ir šeimų !!! Kažkoks senatvinis marazmas , rūpi tik viena vieta . Laikas į seimą rinkti jaunus žmones , laikas tarnauti tautai , o nesimėgauti iškrypusioms fantazijoms .

Kietis2014-02-26 12:46

Gal kas žino, kiek A.M.Povilionienė turi anūkų?

Idomu2014-02-26 11:35

Seime tu "sex bombu" yra ne viena Povilioniene.Keisciausia, kad visokiais genderizmais, juvenalinem justicijom nesidomi jaunesnes seimunes.Visa tai propaguoja tik pensininkes.Kas cia - jaunystes ilgesys ar iskrypimas?

ja reike2014-02-26 05:51

paskyrti mokytoje nes jinai ,taip nori tai gales issirengti nuogai ir mokyti,o jus vaikai,taip darykit,kaip mokytoje daro

turbut2014-02-26 05:34

jinai tam seime ir laiko grebla po sijonu

rupinkites savo anukais2014-02-25 22:16

patarciau marijai-ausrinei rupintis savo anukeliu lytiniu svietimu, mokyti juos masturbuotis dar vystykluose beesancius ir tt. Zodziu- viskas pagal Estrela. Bet grieztai reikalauju palikti musu vaikus ir anukus ramybeje. Isauklesim ir be jusu.

nika2014-02-25 21:49

Nuvytusi bobelė vis dar seksuali .Matyt niekas negali patenkinti kaip ir carienės Jekaterinos tai ir kalbų kitokių nera kaip tik apie s.....

JO2014-02-25 17:26

ŠITA VARNA VIS DAR KARKSI....GALĖTŲ DUMTI Į EGIPTĄ

je2014-02-25 16:49

lietuviskoji estrela istvirkavima nori padaryti norma ?

Raigerdas2014-02-25 16:29

A. Povilionienė rašo:"Nenorėčiau gilintis į referendumą Šveicarijoje, kuris riboja vaikų teisę žinoti, gauti informaciją, nes man žmonių ribota, atsilikusi mąstysena yra atgrasi". Nereikia netgi gilintis į Šveicariją, bet Gėtės "Faustą" kaip ir privalu būtų žinoti. Todėl man būtų įdomu sužinoti, ką A. Povilioninė yra pasakiusi naujo, nei tai yra pasakęs MEFISTOFELIS. Kaip nekeista, Mefistofelio ir A. Povilionienės požiūriai į moralę sutampa. Priminsiu trumpai siužetą: " Šėtonas Mefistofelis susilažina su Dievu, kad jam pavyks atitraukti Fausto sielą nuo aukštų siekių ir priversti tenkintis žemiškais dalykais". Tik dabar A. Povilionienė siūlo ne Fausto sielos stiprumą išbandyti, o vaiko. Mefistofelio tarnai pasiruošę padėti tam vargšui vaikui priartėti prie gyvuliško gyvenimo normų. Tai, gal būt, A. Povilionineė su laiku užsinorės padaryti taip, kad mokykloje ir netgi vaikų darželiuose, lytinis auklėjimas taptų pačiu pagrindiniu dalyku. O toliau vietoj šventiškų vakarėlių mokyklose, būtų organizuojamos LYTYNIO AUKLĖJIMO VAKARONĖS SU PRAKTINIAIS DALYKAIS. O toliau jau įsiteisinę pedofilai-mokytojai jau pradeda auklėti vaikus pagal savo programą ir apmoko juos, kaip patenkinti sugausius dėdes-pedofilus, kurie sponsoriuos tą mokyklą ir padovanos mokyklai dalį "instrumentų" iš Sex-parduotuvės. Nemokomai bus rodomi filmai apie pedofilų žaidimus su vaikais. Iš pradžių tai bus reprodukciniai vaikai, kurie neturi tėvų, ir tą prarastą tėvų meilę jiems kompensuos mokytojai-praktikantai. Tačiau, turtingesnė mokykla galės nusipirkti ir geresnį pedofilą-mokytoją, kuris, pvz. , dar ir moka šokti apsinuoginęs prieš mokinius. Ką jau čia bekalbėti - A. Povilionienė faktiškai normalioje visuomenėje net negalėtų dėstyti studentams, o ji sėdi Seime, sėdi už tų žmonių pinigus, kurie netoleruoja tokio pasityčiojimo iš visuomenės. Kokio velnio reikalinga tokia pseudodemokratija? Kokia čia demokratija? Čia tokia pat mažumos arba bolševikinė diktatūra, kokia mes jau išgyvenome. Jūs matote, kas dedasi, kad į valdžią ateina ta bolševikinė mažuma su savo beprotiškom idėjom? Niekas nedraudžia turėti A. Povilionienei tų arabų kiek tik nori, bet nereikia painioti sekso, valgio ir kitų dalykų, kurie yra individualūs. Jūs matote, kaip kokia nors apsišūd... mažuma pastoviai tyčiojasi iš daugumos: partijos, lesbijietės, bolševikai ar dar kokia nors grupelė, kuri nori uzurpuoti tos daugumos teises, o svarbiausia, kad jie gyvena daugumos sąskaita ir pastoviai parazituoja ant jos kūno. Na, užsidirbkite jūs patys, ir kruškitės iki pamėlynavimo, bet ne, jiems reikia visų mokesčio mokėtojų pinigų. Reikia stabdyti visokios rūšies parazitus ir mokyti gyventi tik iš to, ką tu užsidirbi.

POVILIONIENEI2014-02-25 16:16

Baik moteriske, tuos savo nesvarius biznius, juk tikrai ne uz ACIU tarnauji Setonu, bet suprask viena - esi velyvame saulelydyje, gal laikas pagalvoti apie savo sielos dabartine bukle ir busima jos ateiti. Ar nebaisu, tau skaityti, kiek teisingo pasmerkimo susilaukia tavo JUODOJI VEIKLA. Suprantu, kad sunku dabar tau paciai issipainioti is setono ir pagundos pinigams zabangu, bet gal but gali tam panaudoti savo issilavinima, kuriuo taip nepraleidi progos pasigirti.

Manjakas2014-02-25 14:13

Dabar atėjo ,,profesorių seksas'', tokių dar nebuvo.

natas2014-02-25 11:52

Kas jau kas,tiktai ne pavilionienei spresti apie vaiku auklejima. Jeigu butu povilionienes tvarka ir galios,tai lietuva butu tiktai vienalyte tauta. ir isviso dabar uzejo bumas kad valdzia traumuoja engia vaikus,drasko seimas,banditai prisidenge istatymais. nusluoti valdzia kaip maidane,ir pradeti statyti valdzia nuo nauju zmoniu,kurie nesusitepeir neuzsikrete europos milijonais,padarykime viena karta ir lietuvoj tvarka,isvaikykim tas metu mtus smirdincias partyjas kurios traumuoja mus musu vaikus, kurios priimineja istatymus tiktai kad jie gerai gyventu,o ne zmogui. Visur streikuoja del geresnio gyvenymo,argi mes lietuviai negalim sukurti valstybes is zmogui tarnaujanciu nauju zmoniu? neverkslenkim,o baikim leit baigti isvokti lietuva,susigrazinkim tuos sviesius protus kurie isvyko,nebeleiskim sitiem141 sedeti ir tyciotis ant musu peciu. kiek galima!

Pastaba2014-02-25 09:36

Dabar vaikai apie seksą žino daugiau negu bobutės. Gal pirmiausia mokyklose reikėtų kalbėt apie dorovę, moralę, šeimos narių atsakomybę.Ir svarbiausia, kaip suvaldyt savo gyvuliškus instinktus. Tada mažiau bus skausmo, nusivylimų šeimose

NA2014-02-25 08:28

ISKILO KLAUSIMAS?KA VEIKS IR KAIP ATSAKINES ISKVIESTI MOKINIAI PRIE LENTOS?O KAIP DEL NAMU DARBU?

saulius2014-02-25 06:21

mums reikia pagalbos per Lietuvos zydu bendruomene kreiptis I D-vo isrinkta tauta.kiek yra zinoma,ju vaikai mokinami kitaip.be to labai didelis ju seimu gimstamumas.mums reikia teigiamo auklejimo,teigiamo prieaugio,kad tauta didetu ir stipretu jaunos kartos pagrindu

baisu2014-02-25 06:14

įsileisti į mokyklas tokių seimo narių ir panašių lytinio švietimo programas, nes gali būti,kad po tomis programomis slypės veidmainystė, kurios vėliau neiškrapštysim iš mokyklų. Prasidės pasakos, kaip kad estrelos ar gederizmo programose vaikų protų pudrinimai, kaip karalius myli karalių, o princesė princesę. Juk pilnau užtenka žmogaus anatomijos pamokų, kad mokinys suprastų žmogaus daugnimosi ypatmus,tas yra dėstoma šiandien. Bet ne, Aušrinei reikia vakarų "vertybių", kažin kiek tos vertybės kainuoja,kadtaip brukamos mūsų seimūnams?

VIEŠPATIE,2014-02-25 03:16

Ir už kokias mūsų nuodėmes šita MA(le)RIJA ant Lietuvos?

As myliu Lietuva2014-02-25 03:05

Lytinis ugdymas, tai yra seksualines priklausomybes didinimas ir gyvenimas tiktai del sekso ir malonumo. Deja, apie susilaikyma ir tikraja meile be sekso, niekas net nekalbes. Taip pat, niekas neaiskins kad tikru aukstumu versle, sporte ir kuryboje pasiekti galima tiktai nukreipiant energija i tiksla. Dar to betruko, tvirkinti musu vaikus. Verskim valdzia, rinkim nauja, Tautos moralini lyderi .

tiktu2014-02-25 02:08

Gal ir reikia sviesti , bet ne tokius mazucius . Gal nuo 16 metu tiktu sviesti ?.

Ausrine,2014-02-25 00:56

nebrukite savo nieko vertu nusistatymu ir motyvaciju. jus esate viena su savo liguistom nuostatom. Lietuvos zmones dorybingi ir moralus. Jie zino kaip jiems aukleti savo vaikus. Tai ne jusu suknistas reikalas! eikit i uztarnauta pensija ir smaginkites su arabais.

Iškrypėlių gynėja,2014-02-25 00:40

Tavo vyras tur būt karste vartosi nuo tavo "veiklos". Jeigu leistume tau įteisinti vaikų lytinį "švietimą" darželiuose, tai kitas žingsnis būtų pedofilijos įteisinimas? Ar daug tau moka, juodoji kobra, už tokią veiklą?

eksperimentas2014-02-25 00:34

Jeigu si ponia yra bobute, vadinasi turi tinkamo amziaus neapsvietu mokiniu-anuku. Tegu su savaisiais anukais atkieka apsvietimo eksperimenta. Jos vaikai-anuku tevai, manau,mielai sutiks, savo vaiku labui, juos apsvietimo tikslais perduoti bobutei. Ir po kokiu 10 metu, gales visai Lietuvai pademonstruoti siu apsviestu anuku ypatingus pasiekimus. Tada, gal mes tamsuomene ir "susiprotesime". O kol kas musu vaikams uzteks tokio lytinio svietimo koks dabar yra.

liūdna2014-02-25 00:19

kai turim tik tokius seimo narius, kurie su panieka žiūri į paprastus žmones, nes neva jie niekur nebuvę ir nieko nematę, naujovių nežino. Buvę, profesore, buvę mes daug kur, bet vaikus nuo mažens tvirkinti tiesiog sveikas protas neleidžia.

jonas2014-02-25 00:15

Daug kas nežino,kad ši parlamentarė,turinti nemažai problemų su užpakaliu,yra SOCDEMĖ.Socdemų kandidatas į prezidentus Balčytis,europarlamente irgi palaikė iškrypėlius.Užtai buvo labai taikliai pavadinti-subingalviais.Žmonės,per rinkimus atkreipkit dėmesį į tokius veikėjus.Ar jie mums reikalingi?

Neimanoma2014-02-24 23:53

Povilioniene, pasigimdyk kruva vaiku ir sviesk lytiskai juos iki begalybes! Nelysk i svetimu tau seimu gyvenimus!!!!!!!!!!!!!

balsuojant rinkimuose2014-02-24 23:44

Reikia galvoti...geriusia smegenimis !

kodel ??2014-02-24 23:43

atrodo gerokai pavytusi , bet visgi nusipraususi , isgrimuota ,, taciau , visada vos pamacius ,,, vemti norisi ,, ,, neber priemoniu epidemijai plisti ???kas apsaugos ?? , jeigu ne vienam pasirodo dar blogiau darosi , ?? ,,

jadze2014-02-24 23:29

Pavilioniene, matyt, igyjusi neikainojamos patirties Arabu Emyratuose nori perduoti Lietuvos vaikams. Ponia miela, palikit ramybeje vaikus, verciau apsilankytumete pas sveikatos specialistus. Juk jau bobute, net ir sukciai jus apie pirsta apviniojo. Tai ka jus galite protingo pasiulyti Seime.

..2014-02-24 22:59

jei ji tiki aukstesne jega, tai ta jega setonas, aplamai tokio plauko asobom galima drasiai suteikt TITUSKINU statusa.

kokiai partijai2014-02-24 22:59

priklauso ta sena varnalesa.

UK2014-02-24 22:56

Lauk šitą iškrypusią stipeną iš Seimo!

untans2014-02-24 22:50

kaip tokios patenka i seima???? reikia liautis su tais sarasais!!!

Pensininkė2014-02-24 22:48

Neduok, TU ŠVENTAS DIEVE, tokios senatvės, kai protelis tik suskistėjo, išminties neįgavo, nes viskas į aną galą nuėjo, ir žinau tokių ne vieną, sunki ta senatvė.....

Jonux2014-02-24 22:48

Totalus košmaras, kur mes atsidurėm?

ekspertams.eu2014-02-24 22:45

tai ko "šeimos politiką" iš pirmo puslapio išėmėt? Ko J. Miškinytės str. apie vaikų globą Šūedijoj nespausdinat,net lrytas paskelbė... O dėl skiepijimo,tai filmukas klagemauer tv įddėtas,kurio 33-ioj minutėj maždaug cituojamas prof. Dr. Heinz-Josef Schmitt,jog be skiepų vaikas neturi teisės lankyt mokyklos... Taip kad,pavilionienė čia "ne prie ko",kaip ir andriukaitis,manyčiau... Beje,ten pat randasi įrašas,kaip prieš tokį ugdymą protestuojag ir Vokietijos tėvai,žodžiu,ne akmens amžius,internete medžiagos apstu

Juntautė2014-02-24 22:23

va ji sako šitaip, jog inkstinktas yra žmogaus esmė : "lytinę energiją, kuri, šalia intelekto ir emocijų, yra žmogaus esmė." o paskiau prideda, jog mes nesame gyvūnai, kurie beje ir gyvena vien inkstinktais: "žmogus nuo gyvūno skiriasi proto, intelekto šviesa." tad ji siūlo mums proto ir intelekto šviesą šviesti kitu galu. ir išvis, duoti pavyzdžiais skandinaviją, kur vaiką atimti gali iš tavęs už tai kad pavėluoji yra absurdiška. Aš jau seniai nebetikiu Skandinavija, o džiugu jog Šveicarija ir kitos šalys Europoje bunda ir bando kratytis tų propogandų ir durninimo nuo pat mažumės, kada jau jei patekai, tai ir išaugs iš tavęs kokia ropė su lytinės energijos šviesa. Siaubas kaip nemalonu tokius žmones kaip Pavilionienė skaityti. geras Dieduko komentaras, milijoną mažiausiai.

arthur2014-02-24 22:22

Siūlau šitai degeneratei palinkėti "ilgiausiu metų" ir šito tikrai reikia norėti....Užsilenks neužilgo,patikėkit.....

Ceslovas2014-02-24 22:08

Nesuprantu ekspertu. eu, kam reikia klausines pschipates iskrypeles?

man tai keista2014-02-24 22:06

kad moteris seimo narė kalba nesamones, rūpinasi mažumomis kurių nėra, o ne dauguma kuri ją "išrinko" pagal sąrašą. Gėda tokius seimo narius turėti bet ji irgi iš tų mažumų juk vyrą turėti 20 metų jaunesnį atrodo paprasta, bet kaip jai buvo dvidešim tai jam buvo tik metukai, o tai jau iškrypimas tai tas pats kas santykiauti su savo vaiku.

kai gedos jausmo2014-02-24 22:06

inteligentas neturi jis nori, kad ir niekas niekakada Lietuvoje nesigėdytų. Atimk gėdos jausmą ir jis taps chalujumi. Mes nenorim būti chalujais, mes Lietuva.

PRAŠYTE2014-02-24 22:06

prašosi gydoma....Ne tik nuo lytinio, bet ir psichikos iškrypimo.

Kam?2014-02-24 22:00

Kam reklamuoti antikristo nuotrauką?

Diedukas2014-02-24 21:46

Iniciatyvinėm grupem!!! PASIŪLYMAS!!! Gal pirmiausi, o gal lygiagrečiai su sekančiu parašų rinkimu; RENKAME parašus už Seimo PALEIDIMĄ!!! Kiek galima kentėti šitą biaurastį ir dar mokėti jiems už tai savo pinigus? Argi ne laikas išmėžti tą kiaulidę? Jokių sąrašų, jokių libsockonservantų, nejau nerasim dorų ir sveikų Tautos atstovų? Ekspertai, jeigu kas skaito komentarus, atkreipkit dėmesį. Manau surinktume milijoną parašų...

nuomone2014-02-24 21:31

rasot,rasot ir nusirasot.Radot ko klausti,na ji gi nusisneka

patarimas negerbiamai2014-02-24 21:29

Zmogaus siela geriausiai atspindi veidrodis.Nueik prie jo ir idemiai isiziurek i savo atvaizda,ka jame matai?Ir is viso ar pastebi ka nors,vargsele tu vargsele...

ar supratote2014-02-24 21:18

si butybe sako,"zmogu nuo gyvuno skiria protas ir sviesa,todel ji reikia aukleti lytiskai jau nuo mazens,berniukas su berniuku ir t.t.ir jei be sito proto sviesos esi esi ne zmogus.

ji2014-02-24 21:11

graži ir protinga!

Petras2014-02-24 21:03

Gerb. ekspertai, Kam platinate tos iškrypėlės paistalus. Reiktų pradėti skirti pelus ir š nuo grudų

sas2014-02-24 20:18

Kyla įtarimas, kad pati ponia Pavilionienė buvo lytiškai auklėjama nuo mažumės, jeigu net po klimakso vis dar reikia jauno arabo.

Tragedija2014-02-24 20:13

Idomu ,kiek jau metu si nevisprote minta is mokesciu moketoju pinigu?Naikinti patekima pagal sarasus,nes faktas,kad visi iskrype sarasu virsuje!Baisu uz Lietuva!

komunistai - šlykštynės2014-02-24 20:10

VISI komunistai šlykštynės, ne tik pavilionienė

SOS2014-02-24 20:00

Tokiu poviloniniu visais laikus buvo ir bus , nes manau, kad tokios moteriskes nera Dievo sutvertos savo prigimtimi myleti vyrus ir jais orgazma pasiekti. Yra tik du poliai PLIUSAS ir MINUSAS.O visa kita tai ligos nelaime.

L.O.>2014-02-24 20:00

ponia auuušrinė iš tiesų atgrasi ...net atgrasiausia sterva pasileidėlė.Kur dingo toks jausmas-dvasingumas ir dorovė? Čia auuušrinei reikėtų tarptautinių žodžių žodyno...

ar šita moteris2014-02-24 19:59

turi bent elementarų supratimą apie mažo vaiko psichologiją? Ar ji žino, kad į kai kuriuos sudėtingus klausimus, vaikui panorėjus, reikia labai trumpai ir paprastai,be jokių pornografijų ir pratybų atsakyti į jo klausimus. Baisus jos mąstymas, žalingas ir iškrypęs.

nesuprantu2014-02-24 19:59

kaip žmonės-NEMĄSTO KĄ RENKA Į SEIMĄ?

ruta2014-02-24 19:58

Matomai klimaksas ir jaunu vyru norejimas gwerai sudave per smegenys siai degeneratei , aisku , jeigu tu smegenu is viso buvo ? Butinai , reikia naikinti partiniu sarasu egzistavima , per rinkimus .Kai paklausai ka jie peza , tai atrodo , kad kledi arba paveikti narkotiniu medziagu.

gaga2014-02-24 19:56

Si pinia as manau visiskai be mastymo normalaus , jos smegenelese , nezinia kas uzima pirma vieta , ponia Ausrine neklajok .......

Ǒ2014-02-24 19:51

Šveicarai teisingai daro, kad jautrius klausimus sprendžia referendumais. Tačiau nesakykime "op", neperšokus griovio. Pažiūrėsim, ką jie nuspręs. Taip pat vien iš referendumo teiginio nėra aišku, koks viso to turinys. Gal išties jie buvo perlenkę lazdą ir demonstravo, kaip kažką reikia daryti teisingai arba nedaryti neteisingai. O Pavilionienė, būdama partinės gaujos atstovė, turėtų suprasti, kaip pateko į seimą - niekas jos tiesiogiai nerinko, - ir pagarbiau elgtis su kitokia nuomone. Kaip tik informacijos neribojimas (pvz. , pornografijos) gali sietis su atsilikusia mąstysena, tiksliau - su socialinės atsakomybės nebuvimu.

PRITARIU2014-02-24 19:46

Ant laužo tokią raganą. Ko ji kišasi kaip mums šviesti savo vaikus.Nesąmonė mažiems vaikučiams pasakoti apie lytinius malonumus, Iškrypėlė. Jei profesorė, ne kabutėse, tai siūlyk, kad vaikučiai kuo anksčiau ir daugiau knygučių skaitytų, gerai mokytųsi. Viskam savas laikas, vaikučiai apsieis ir be jūsų patarimų , miela ponia.

vitas2014-02-24 19:17

niekas šitos bobos nerinko ir nerinks,nebent Simonko su savo chebra,tokie ligoniai į seimą patenka sąrašu pagalba

Darijus2014-02-24 19:13

O kodėl ne Lietuvos skurstančiom šeimoms.

Ar ne laikas2014-02-24 19:13

socdemams vut ją iš partijos?

1,2,32014-02-24 19:12

Nafig tą lytinį švietimą. Geriau jam skirtas lėšas paaukoti Ukrainos žmonėms.

Darijus2014-02-24 19:07

Viena iš didžiausiųjų žydrojo maro bacilų. Įdomu, dichlofosas jas sunaikina?

vaikai alpsta2014-02-24 19:06

Internete pilna informacijos, kaip per tokias pamokėles vaikai alpsta,juos išveža greitutės į ligoninę. Štai kokia natūrali vaikų reakcija į pamokėles,kuriose naudojami maketai, vaikai mokomi užmauti ir numauti bei kt.Ši ponia gina vaikų teisę į psichologinį šoką?

gejus2014-02-24 18:47

pavilioniene politike kuri atstovi garbe, seimos instituta, lytini svietima. labai gerai, kiti tik rekia pries gejus ir nieko nedaro

Gintautas2014-02-24 18:42

Silke prasmirdus, vel ji ciulba.

Ar Tiesos2014-02-24 18:41

portalas užblokuotas,kad neįmanoma įsijungti?Matyt,Puteikis rimtas konkurentas.

to 39. na2014-02-24 18:37

o man atrodo, kad ta egipto žinia buvo tik vandenėliui sudrumsti... manau, kad kaip tik ir nėra taip, kaip ten buvo pranešta..

Ar cia ne paranoja?2014-02-24 18:27

Is kur ji tokia protinga. Visi durni o ji tokia protinga. Tegu papasakoja kokioje salyje vaikai buvo lytiskai ugdomi, koks buvo rezultatas ir kaip jie dabar gyvena. O jei tokiu duomenu nera tada nereikia eksperimentuoti su musu vaikais ir vaidinti protinga, nes jokiu duomenu ir nera. Siaip tai akivaizdus vaiku luosinimas. Ka Pavilionienė patars darzelinukui po jos paskaitos masturbuojantis ir bandant viska apie ka ji pasakoja? Gal ji pades jam praktiskai?

stasys2014-02-24 18:24

Sveikoje visuomenėje visokių nuomonių turėtų būti, bet anaiptol ne visomis reiktų vadovautis. Kokia gi praktinę ir moralinę naudą gautume, jei kiekviena tokia asmenybę kaip p. Pavilionienė imtume vertinti/teisti pagal jos pačios iškrypimo laipsnį ? čia juk ne vertinti bei teisti reikia, čia reikia užjausti bei suprasti,.. žmogui jau senokai negerai su galva, o padėti niekam rankos nekyla.. Mielieji tikroje demokratinėje šalyje niekas nekovoja su tokiais žmonės, o juos supranta ir užjaučia. Tai gal ir mes imkime ir pabandykime ją suprasti. O tos Europinės vėtrungės tegul ir toliau sukasi pavėjui... jos tam ir skirtos.

Jurgis2014-02-24 18:23

Jai, kaip ir tam "Patriotui nuo balkono" verkiant reikia psihiatro...

LEONAS2014-02-24 18:15

Neeikvokit be reikalo energijos keiksnodami išsigimėlę,geriau įsidėmėkite kokiai partijai atstovauja ši akiplėša.Ją sąrašu į seimą atvedė soc. demokratai Supraskite pagaliau,jog dvi partijos,kurios stumia Lietuvą į pražūtingą evoliucija,tai konservatoriai su savo nugaišusiais krikdemais ir liustracijos,Landsbergio dėka,išvengę socdemokratų iverstaskūriai.

2014-02-24 18:15

1990m buvo išleista tokia knygelė''Iš kur aš atsiradau?' 'Gyvenimo tiesos-be sapaliojimų ir su paveiksliukais. Daktaras Spokas sakė ''Labai vertinu šitą knygą dėl jos humaniškumo ir padorumo. Vieni gimdytojai įsitikins,kad jos humoristinis stilius padės jiems įveikti varžymąsi. Kiti gal būt įsižeis.' 'Manau ,kad ir dabar reikėtų tokių knygelių,tikrai kiek atsimenu,man labai patiko,bet matomai buvo mažas tiražas,o Pavilionienė,nenoriu net kalbėt apie ją.

deja deja2014-02-24 18:13

Nu ir kas daryt, ot įdomu, ar ji tikrai taip galvoja, kaip čia rašo, ar ji taip kalba tik dėlto kad jai moka. Nu ir kas pasakys? Juk gali būt ir patalogija vidinio prigimtinio įstatymo iškrypimas iš vėžių. Nu gal užprogramuota kažkokiu būdu. Kas daryt, kas daryt sėdi ir kalba. Ant katalikų tikinčių žmonių varo kaip raudoniausiais sovietiniais laikais, vyskupai tyli, lyg katalikai savo teisių valstybėj neturėtų. Nieko nesuprantu.

na2014-02-24 18:08

Ponia Aušrine,skrisk į Egiptą ir ugdyk,mes apsieisim be jūsų ugdymo.

NESUPRANTANTIS2014-02-24 17:59

Kaip cia tokia issigimele sita iskrypelia,tokia padugne leidzia skleisti toki marazma.Na matai pagal sita issigimelia,tik du pederastai,ar dvi lezbijietes yra darni seima.Na o visi kiti pagal sita silpnaprote isgama vadinasi nemastantys ir negalintys vadintis seima.Na sakykite,is kur sitai MARIJOS ZEMEI,sita slikstyne issigimusia uzmete,kad sunaikintu krikscioniska tikejima ir tauta?Net apsivemiau pamates sita mumija siknaskyles.

tik2014-02-24 17:57

ne ši ponia gali būti patarėja.Net gyvulėliams ji nekompetinga patarti.Gyvunėliai žino gamtos tvarką ir laikosi jos.Vyras ir moteris sukurią šeimą ir turintys vaikų geriausiai jaučia ko jiems reikia.Nekalbu apie paklydusius asmenis,kuriuos kas sugundė velnio lašais,nuskriaudė ir išbalansavo jų gyvenimus.Šiems žmonėms reikia grįžti į gyvenimą,ne suokti, kad jie kitokie juos palikus nykti paklaidintiems.

e2014-02-24 17:55

Ta kokia primityvi šita sterva yra kad koktu. Atseit papurkštaus kad lietuviai tamsuoliai yra ir visi suskubs tvirkinti savo vaikus... O liaudis turėtų atsiminti savo herojus ir atitinkamai nebalsuoti už partijas kuriose yra debilavotų išgamų.

Ka reiskia sarasai2014-02-24 17:55

rinkimuose. Idiotai su profesoriu titulais valdzioje.

Pakeliui2014-02-24 17:55

vaikus būtina išmokyti keiksmažodžių - anglų, lenkų, rusų, vokiečių ir kt. kalbomis. Ypač tuos, kur surišti su lytiniais organais. Juk ir mes turime tokių gražių tarmiškų keikžodžių: ai nevardinsiu... Reikia nevengti supažindinti su exhibicionizmu, pederastija, lesbija, zoofilija, žaginimu ir kitais lux dalykais, pvz. , minetu. Bet teorija - tiktai sausa šaka, užtat pratybų vengt netinka; viskas - dėstytina ir rodytina vaizdingai, darant ir praktinius-laboratorinus darbus. Štai čia ir yra: atvira visuomenė, liberija, žmogaus teisės.

fu2014-02-24 17:50

šio sutvėrimo vardas ir pavardė išliks mūsų istorijoje...

irma2014-02-24 17:45

atsiskleide Pavilionienes kompleksai.. apgailetina moterele!

Edita2014-02-24 17:44

eina n..ui pavilioniene, MES ZINOME, KAIP AUKLETI VAIKUS! Pavilioniene, eik i darbo birza! - ikirejai iki gyvo kaulo!

A.Pavilionienės projektas2014-02-24 17:43

"Seksualinių iškrypimų įvairovės nauda Lietuvai".

Gražina2014-02-24 17:39

`Tik susipažinę su moksline informacija, o ne gyvendami draudimų ir stigmų atmosferoje, vaikai gali rinktis atsakingą lytinę elgseną` - VAIKAI GALI RINKTIS! Ką tai reiškia? Esu girdėjusi vieno gėjaus pasakymą: kiekvienas nori būti gėjumi! Išeitų, kad būti gėjumi yra labai šaunu ir šiuolaikiška. Ar negręsia pavojus, kad visi modernus jaunuoliai pasirinks būti gėjais? Ar ne prie to prives mūsų pačios mokyčiausios, išprususios ir šiolaikiškos ponios postringavimai?

J-52014-02-24 17:31

Po paraliais!Negi nebėra ant Lietuvos svarbesnių problemų?Kad ir vaikų tema.Jeigu detaliai išaiškinsim kam reikalingas pimpaliukas,o kam rožytė,rodysim kaip jis papuola į ją,siūlysim,kad vaikučiai juos čiupinėtų ir džiaugtusi,jie tikrai užaugs padorūs,tvarkingi savo krašto piliečiai? Ne veltui senoliai sakydavo,kad iš pasileidimo žmonės visokių blūdų prisigalvoja...

Raigerdas2014-02-24 17:30

Ta pati komunistinė demagogija, tiks prikamšyta seksualine terminologija. Komunistai taip pat šnekėjo apie tai, kokie jie pažangūs ir koks atsillikęs tas kapitalistinis pasaulis. Štai Povilionienė porina: "Nenorėčiau gilintis į referendumą Šveicarijoje, kuris riboja vaikų teisę žinoti, gauti informaciją, nes man žmonių ribota, atsilikusi mąstysena yra atgrasi". Bet kur yra tas atsilikimas? Čia yra tas pats komunistinis noras kabinti etiketes. Ta pati V. Lenino ideologija - "Kas ne už mus, tas prieš mus". Jeigu tu nenusimauni kelnių kur nors Gedimino aikštėje ir neparodai ten esantiems žmonėms savo užpakalio, reiškia tu esi atsilikęs. Aš suprantu, kad pvz. , koks nors žymus krepšininkas įsteigia savo mokyklą ir pavadina ją savo vardu. Pvz. , Marčiulionio krepšinio mokykla. Čia viskas aišku. Ko gali išmokyti Povilionienė? Kaip atlikti lytinį aktą? Ką ji naujo gali pasakyti apie seksualinius potraukius, nei yra pasakyta jau daugybės mokslininkų? Kas pas ją yra naujo? Ką, pvz. , Povilionienė gali pasakyti man? Ko ji mane gali išmokyti? Juk kalba eina ne apie lytinį švietimą. O kalba eina apie tai, kad propaguoti tarp vaikų lytinius iškrypimus. T. y. daryti taip, kad tie į destrukciją linkę žmonės iš pradžių galėtų būti prilyginti normaliems žmonėms, o vėliau, tai būtų iškelta, kaip ir išskirtinė privilegija, o normalūs žmonės būtų pripažinti, kaip patologija. YRA VIENAS NUO GILIŲ GILIAUSIOS SENOVĖS ŽINOMAS FAKTAS - PIKTAVALIAI, DESTRUKTYVŪS, ĮVAIRIŲ TIPŲ IŠKRYPĖLIAI NERIASI IŠ KAILIO, KAD TIK SUMENKINTI, SUMAŽINTI TĄ NORMALŲ ŽMOGŲ. T. Y. , NE JIE PATYS NORI PASIKEISTI IR BŪTI GERESNIAIS, O JIE NORI ŽŪT BŪT PAKEISTI ŠITĄ NORMALŲ, DORĄ ŽMOGŲ Į TOKĮ PAT, KOKIE YRA JIE. Pažiūrėkite, kaip chroniukai prievartauja negeriantį arba retai išgeriantį žmogų. Jie tiesiog negali netgi fiziškai pernešti, jeigu jų tarpe yra nors vienas negeriantis. Pažiūrėkite, kaip yra su kriminalais. Jie tiesiog prievartaus savo būryje, kad tas "naujokas", kam nors įspirtų, kanm nors pakenktų, ką nors sugadintų ir t. t. Po to jis tampa "savas". Pažiūrėkite, kaip mokykloje, 2-3-4 vaikai iš alkoholikų šeimų arba iš tų šeimų, kuriose nors vienas sėdėjo kalėjime, terorizuoja visą klasę. Ir vėl mes turime mažumą, kuri gadina atmosferą visai klasei. Taip elgiasi ir Povilionienė Seime. Jokios naudos iš jos nėra - vien tik destruktyvūs pasiūlymai. Yra nesuprantams dalykas - jeigu Seime būtų, kas atstovauja homoseksualų interesus, tai būtų visai kitas dalykas. Bet taip nėra, nes homoseksualai negyvena atskirais rajonais, kaip romai. Apgaudinėja A. Povilionienė su savo "pažangiomis pažiūromis, kurios jokiais amžiais tai nebuvo, kaip pažangios idėjos". Net Babilono Aukso amžiuje buvo toleruojamas seksas su gyvūnais. Bet tam pasipriešino judaistai. Ir kuo tai baigėsi. Babilonas su visomis "pažangiomis seksualinėmis tėkmėmis, nugarmėjo į nebūtį. Jokio Babilono nebėra, bet judaizmas išliko. Romos Imperatorius Kaligula ištvirkavo kiek tik jam širdis geidė. Krikščionybė pasipriešino tokiam ištvirkavimui Romos Imperijoje. Kur yra Romos Imperija? Jos nėra, o krikščionybė išliko. Kaip matote, šita A. Pavilionienės "pažanga" yra faktiškai destrukcija, ardanti tose valstybėse ne ką nors kitą, o nusistovėjusias tradicijas. Kaip šita tauta išlieka? Dėka to, kad ji laikosi tų principų, kurie atnešė tai tautai ne ką nors kitką, o išlikimą. Sugriovus šias tradicijas, sugrius ir tos tautos pagrindiniai tos tautos išgyvenimo principai. Destruktyvūs žmonės yra pati pavojingiausia tautoje jėga. Jie prisdengia "lygybe", "pažanga", "laisve" tik tuo tikslu, kad jiems būtų leista ardyti tai, kas jiems trukdo parazituoti tos visuomenės sąskaita.

GAL REIKETU PASAKYTI T I E S A2014-02-24 17:29

Atsiprasau is karto komentatoriu, bet jusu komentarai pasirode naivus ir neobjektyvus. Todel rekomenduoju susirasti googlej 'komitetas -3oo' ir jums daug kas paaiskes. Kadangi sitos monstres veikla yra pakankamai zinoma salyje, pakanka tik sudeti taskus ant I. Jeigu skaitysime rekomenduota medziaga, ten surasuite ir pederastu manifesta, kuriuo ir kaip jie planuoja skverbtis i visuomene. Taigi tarnavimas toms iskrypeliu organizacijoms uz pinigus, sitos baidykles akivaizdus. Pirma - ji zygiuoja pirmose pederastu gretose, neva gindama /ju nepuolamas/ teises, dabar ji uzsidegusi paruosti savo 'globotiniams' apmokytus partnerius -vaikus. TAIP, TIK TOKS TIKSLAS, kuris is esmes yra nusikalstamas, brukti vaikui ne pagal amziu tokius dalykus, reiskia, visu pirma, is ju atimti vaikyste. Zinomi pvz. is kitu saliu rodo, kad beveik isimtinai vaikams yra demonstruojamas vienos lyties seksas . Pagaliau klausimas. Pederastams neatimta galimybe tureti vaiku, tegu su surogatine motina, bet tai bus jo vaikas, kaip Dzeksono, Kirkorovo, Eltono. Tiketina, kad tie zmones is tikro nori vaiku ir juos turi. Neabejojama, kad yra mylimi ir globojanmi. Bet niekas negales paneigti to, kad pederastu pailmti globoti vaikai, netaps ju zaislais ir aistru tenkinimo irankiais.

Rinkejai2014-02-24 17:26

Kaip tokia suk... Isrenkate?lytinis svietimas nieko neduoda,pacius augino isaugome nehermafroditais

šmėkla2014-02-24 17:26

ar tu suvoki,kad seksas yra dviejų normalių žmonių graži paslaptis.

Ar2014-02-24 17:24

ž=inote, ponia, kaip Dievas vadna žmones, kurie sako, kad Jo nėra Cituoju PATARles Kvailys pasakė: nėra Dievo..." Neįsižeiskit, tai ne aš sakau, tai Dievo Žodis sako. Žinokit Jis dar daug ką savo savo Žodyje - Biblijoje. Ir apie vaikų auklėjimą ir apie homoseksualus. Bet tik viena bėda; kvailiams Jo Žodis yra uždarytas. Jis atidaromas tikėjimu per Šventąją Dvasią. Gal ir jums Dievas kada nors tai suteiks. O dabar, atleiskit ponia, Dievas jus vadina kvaile. O jūs įsivaizduojate save proto bokštu :_)

Galima jau pasirašyti2014-02-24 17:20

už N.Puteikį.Galima per banką...Susirasti VRK-per banką,prisijungti(ID,kodai,slaptažodžiai)-el.paslaugos viršuje-kampe valdžios vartai(viešos paslaugos)-prisijungti-išmes tavo duomenis,patvirtinti-išmes kandidatų lentelę,ten patvirtinti patikusį,paremti ir viskas...Taip paremsime ir Z.Vaišvilą.

Pasaulinio lygio2014-02-24 17:17

psichoterapeutas A.Kačergius pabrėždavo,kad su informacija reikia elgtis atsargiai.Daug svarbiau yra išmintis.Ir vaikams taipogi...Daktaras klausdavo,kuo skiriasi protingas ir išmintingas žmogus-protingas mokosi iš savų klaidų,o išmintingas iš svetimų...Kam mums vaikų atiminėjimas iš šeimų,-nekartokime šios skandinavų klaidos.

Rinkimai2014-02-24 17:17

I juk ji socialdemokratė, ne kokia liberalė:) Ji yra jungiamasis tiltas tarp šių dviejų partijėlių. Žmonės, toliau balsuokite už sisteminius ir integratorius, tai nesusišnekėsite su savo vaikais, jei išvis galėsite su jais kalbėtis, nes jie bus valstybės globojami.

Ugdykime pagal lietuvių2014-02-24 17:14

tradicijas,o ne skandinaų.Be to ir nauda būna visokia-materiali ir dvasinė.Ponios atveju gal veikia materiali?Instinktai-tai ugnis.Ir jiems savas laikas.Per anksti ugdant,galima sudegti.Aplamai,reikia skiepyti skaistybę .Iki 18 šiukštu...Mokytis,dirbti,kurti pamatą...

Rokiškis Rabinovičius2014-02-24 17:05

ant lauzo sita ragana

Donatas2014-02-24 17:04

Jei nesikapoti vžopu yra tamsuoliška tai taip aš tamsuolis. Beje viduramžiais raganas degindavo ant laužo...

AS2014-02-24 17:01

AS NESUPRANTU KODEL VISUOMNININKAI NEPADUODA SITOS ISHGAMOS I TEISMA UZ ANTIVALSTYBINE VEIKLA?

>9-tam komentatoriui pritariu2014-02-24 17:01

išties, tokiai "šiuolaikiškai" ir "tolerantiškai" močiutei savo vaikų auklėti neatiduosiu ir to daryti kitiems nepatarsiu, o vaikus auklėjau ir auklėsiu lietuviškai - tradiciškai, taip kaip mane to mokė tėvai ir seneliai

Lietuvė2014-02-24 17:00

Šiandien neskaitysiu EKSPERTŲ, nes šios personos snukelis man sukelia depresiją. Kiek išsigimėlių mano Marijos žemėj!!!!!

Atnešė2014-02-24 16:58

Paleckis atnešė iš Maskvos komunizmo "Saulę".... Povlionienė neša vaivorykštę... per 2000 metų Lietuviai nepranyko, tai gal žinome kaip vaikai gaminami, jei tetule nežinote pas medikus pasiteiraukite.

Rita2014-02-24 16:55

Dink is seimo pedofile .

dirba už pinigus2014-02-24 16:53

pati sako: "prisijungiau prie Lietuvos šeimos planavimo ir seksualinės sveikatos asociacijos, kurios narė esu iki šiol." ir už tai gavo atlyginimą... ? O ar deklaravo savo interesus?

po šimts2014-02-24 16:49

ugdyk savo anūkus kuom tik nori. Mūsų vaikų neliesk, baisioji ponia.

Žinote ką?2014-02-24 16:48

Nesinori asmeniškumu, bet ar nesusijęs pačios ponios seksualinis alkis (apie tai, regisi, ir pati gyrėsi) su jos nuolat eskaluojama lytinio švietimo tema? Jei paklausysime tos ponios, tai nieko nesą mokykloje svarbiau, ar ne? Gal pirma pagalvokime, kaip mokome matematikos, istorijos, kitų disciplinų, ką reikia tobulinti, o ne apie lytiškumą. Be to - jei jau bus imtasi tą daryti, bus kaip su tikyba ir etika: atsiras tradicinis ir netradicinis lytiškumas. Spėkite, kokį "fakultatyvą" ir kodėl vaikai rinksis? Žodžiu, geriau palikti kažko nepasakius, nei priskaldyti paskubomis malkų. O ponia lai ramiai sensta. Viskas galiausiai praeina po šia saule...

Entnt2014-02-24 16:36

Iki mazdaug 9 metu o kitiems netgi ir veliau vaikams slykstu apie tai sneketi. Kam brukti per jega?

Vijole2014-02-24 16:36

Jei skleisti informaciją apie lytiškumą ir to lytiškumo sutrikimų priežastis, tai tik tikrą, mokslo tyrimais patvirtintą. Mano nuomne pati Povilionienė yra to iškreipto lytinio ugdymo auka ir nori šitą lytinio vystymosi sutrikimą platinti dirbtiniu būdu.

Lida2014-02-24 16:35

Pagarba Seimo narei, kuri gina vaikų teises, kokybiškai kovoja už šalies gerbuvį, tiki pažangos protu. Ačiū.

nu ir?2014-02-24 16:31

Turbut pagal sarasus ta isigrudo i seima?

NikoGreko2014-02-24 16:29

Saunole! pedofil-pederastu sajungos viriausioji primininke. Siu metu tai ira svarbiausias salies klausimas. Taip sakant, ne duok pavalgyt duok pasimasturbuotis.

gintas2014-02-24 16:28

Šitos šviesuolės protas seniai aptemęs. Sodomijos vėdlė.

ome2014-02-24 16:28

Padėk mandatą iškamša, užteks kišti mums tas liberastines vertybes!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi