11 Seimo narių grupė kreipėsi į Europos Sąjungos institucijas, pareikšdama susirūpinimą dėl Lietuvos Seime pateiktų įstatymų projektų, kuriais siekiama riboti žmonių saviraiškos laisvę, apsaugą nuo diskriminacijos ir teisę į šeimos gyvenimo neliečiamumą.

Parlamentarai pabrėžia, kad prieš pat Lietuvos pirmininkavimą Europos Sąjungos Tarybai buvo pateikti net 6 įstatymų projektai, pažeidžiantys žmogaus teises. Daliai šių projektų Seime pritarta po pateikimo.

Kreipimesi prašoma Europos Sąjungos institucijų atkreipti dėmesį į Seime svarstomas Administracinių teisės pažeidimų kodekso pataisas, kuriomis siūloma bausti už neapibrėžtų „konstitucinių dorovinių vertybių niekinimą“, taip siekiant apriboti pirmiausia homoseksualių asmenų saviraiškos laisvę, baudžiamojo kodekso pataisas, kuriomis siekiama leisti kurstyti neapykantą dėl seksualinės orientacijos, taip atveriant galimybę įgyvendinti tarptautiniu mastu žalinga pripažintą „atkuriamąją terapiją“. Taip pat atkreipiamas dėmesys į pasiūlymą užtikrinti „vaiko prigimtinę teisę turėti skirtingos biologinės lyties tėvus“.

„Valstybės institucijoms vengiant imtis priemonių užkardyti homofobijos skatinimą, tikėtini ir smurtiniai išpuoliai, ypač eitynių „Už lygybę“ metu“, – teigiama Seimo narių pranešime.

„Kūrimas įstatymo projektų, darančių gėdą Lietuvai Europos Sąjungoje, rodo, kad žmogaus teisės šioje valstybėje niekada nebuvo prioritetas“, – teigia kreipimosi iniciatorė Marija Aušrinė Pavilionienė.

Kreipimąsi į Europos Parlamento pirmininką, Žmogaus teisių komitetą, Europos Parlamento intergrupę LGBT klausimams, Europos pagrindinių teisių agentūrą ir Lietuvos atstovus Europos Parlamente pasirašė 11 Seimo narių iš 3 parlamentinių frakcijų.

Seimo nariai kviečia Europos Sąjungos institucijas, pareigūnus, Europos Parlamento narius pareikšti savo nuomonę apie Seime svarstomus žmogaus teises pažeidžiančius siūlymus ir valstybės institucijų neveiklumą, kurie kursto neapykantą prieš homoseksualius ir biseksualius asmenis.

Kreipimąsi pasirašė socialdemokratai: Marija Aušrinė Pavilionienė, Giedrė Purvaneckienė, Birutė Vėsaitė, Juras Požėla, Algirdas Sysas, Orinta Leiputė, Alma Monkauskaitė, Julius Sabatauskas; Liberalų sąjūdžio atstovai – Eligijus Masiulis ir Dalia Kuodytė; konservatorius Rokas Žilinskas.

www.lrs.lt

Naujausi

Komentarai (136)

Rikiuoti
Pikasas2013-06-24 14:20

Susidaro toks įspūdis, kad Lietuvos teismai lyg ir paklūsta vedančiai pozicijai, suformuotai visoms seksualinėms mažumoms, turinčioms įvairius nukrypimus nuo gamtos dėsnių. Ką tai galėtų reikšti? Gali būti, kad kai kas į tokias eisenas žiūri, kaip į dar vieną skandalingą atrakciją, kuri gali duoti peno visada išalkusiai ir nepasotinamai žiniasklaidai. Kuri, beje, jau yra išsiugdžiusi plačią bulvarinių renginių žiūrovų terpę. Netgi pradedama aiškinti, kad mes, besilaikydami gamtos dėsnių ir nekabindami kai ko "visiems ant nosies" , tapsime ES šalims panašūs į gūdžią, atsilikusią provinciją. Atseit, visos tų šalių visuomenės tik ir džiūgauja, kai gali juose gyvenančios seksualinės mažumos rengti tarptautinius "paradus" su įvairiais tokių renginių "pribambasais". Kol kas taip dar tikrai nėra. Homoseksualų agresyviai intervencijai į visuomenių būtį priešinasi didelės jėgos, kurios nesutinka ir rimtai priešinasi, kad jų politikai ir valdininkai "neopsintų" ir "nepopsintų" tokių renginių dalyvių. Dabar homoseksualai panoro surengti maršą Gedimino prospektu, kitą kartą sumanys nuo Gedimino kalno fejerverkus surengti? Visokioms "aušrinėms marijoms" aktyviai plojant... ES pasiuntiniai bando aiškinti, kad mūsų šalis gali prastai atrodyti savo pirmininkavo ES pusmečiu. Negalima atmesti ir kito varianto, kada tų šalių visuomenės susivienys prieš seksualinių mažumų propagavimą ir Lietuva tada gali tapti to pasipriešinimo simboliu. Argi tai būtų labai blogai? Lietuva gali gerai pasirodyti tik tada, jei bus gerbiamos įvairių seksualinių grupių teisės. Negali būti daromos privilegijos vieniems, tuo pat metu uždraudžiant išreikšti savo požiūrį kitiems. To labiau prieštarauti tiems, kurie nevykdo LR įstatymų reikalavimų. Negalima pamiršti ir nepilnamečių teisių, kuriose reikalaujama apriboti juos nuo žalingos informacijos, kurią galima gauti tik sulaukus 18 metų. Eurokomisarė Viviana Reding turėtų suprasti, kad pasirinkto gyvenimo būdo Lietuvoje niekas nepersekioja, jei tai neprieštarauja LR Konstitucijos nuostatoms. Yra asmenų, užimančių svarbius postus visuomenėje, kurie neslepia priklausomybės seksualinėms mažumoms. Net ir tarp Seimo narių… Lietuvoje tokie asmenys naudojasi tomis teisėmis, kurios yra surašytos ir priimtos visuotiniu referendumu LR Konstitucijoje. Pagal tai, kas vyksta mūsų šalelėje, galima teigti, kad LGBT išsilaisvinimas iš visuomenėje pripažintų gamtos dėsnių, religijos požiūrio, visuomenės pripažintų moralės ir etikos normų pas seksualines mažumas vyksta sparčiais tempais. Į šį judėjimą vieningai įsijungia ne tik tie, kuriems gamta iškrėtė negailestinga siurprizą – lėmė neturėti galimybės pratęsti savo giminės. Jame, manau, spiečiasi ir tie, kurie viską jau išbandę ir persisotinę ieško naujų emocijų ir adrenalino naujų lytinių santykių (vargu ar galima tuos santykius taip pavadinti) erdvėje. Rasime čia ir tokių, kurie nepajėgdami būti heteroseksualais, pajuto savo galimybę būti tarp homoseksualų, atstovaujant silpnąją pusę. Manau, kad kai kuriuos iš jų pastūmėjo į naują erdvę padidintas alkoholio ar narkotikų vartojimas aktyvios viešos LGBT agitacijos įvairių paradų ar renginių metu. Kai visa tai susisiejo į vieną junginį, tai net galimybė užsikrėsti AIDS nuo naujų partnerių paieškų neatbaidė. Pirmąją čia paminėtą grupę galima būtų užjausti, jei oficialiai medikai laikytųsi vieningos nuomonės, kad tie keisti potraukiai yra iššaukti tik hormonų pasiskirstymo pasekoje ir tai galima laikyti medicininiu psichologiniu nukrypimu. Deja, patys aptariamieji ir dalis medikų bando atkakliai teigti, kad medicininių problemų tie asmenys neturi. Tada ir tas gailestis gerokai aptirpsta. Lieka nesupratingumas, kodėl žmonijoje tokie keisti, gamtai prieštaraujantys dalykai darosi? Visi supranta, kad lytinių santykių tarp vienos lyties asmenų būti negali dėl fiziologinių tapatybių. Jei kažkas panori atsisakyti lytinių santykių ir juos pakeičia seksualiniais žaidimais tarp vienos lyties partnerių , tai ką čia dėl tokio “skonio” ginčytis? Kas jiems trukdo taip keistai elgtis? Tačiau tokie, kaip ir kitokie intymūs santykiai neturi teisės būti viešai demonstruojami bei tiesiogiai įtakoti nepilnamečius, diegiant jiems gamtai priešingus įpročius bei jausmus. Pagal LR Konstituciją “Santuoka sudaroma laisvu vyro ir moters susitarimu”. Seksualinės mažumos supranta, kad jos galės jaustis geriau tada, kai turės daugiau savo pasekėjų. Galima suprasti jų reklaminę nuostatą “būti matomais”. Šiaip jau visi žmonės gyvenime yra matomi, tačiau LGBT aktyvistams to neužtenka. Jie nori išskirtinio matomumo, kur jų seksualinė orientacija būtų pabrėžta. Kartais to pabrėžimo viešos formos šokiruoja kitaip mąstančius. Gal būtent to ir siekiama? ES komisarė “pabrėžė, kad diskriminavimas yra “labai neigiamas” dalykas ne tik žmogiškąja, bet ir teisine prasme”. Remiantis šiuo teiginiu, verta pripažinti ir tai, kad netoleruotinas diskriminavimas tų, kurie gyvena pagal gamtos dėsnius ir šalies įstatymus. Jei normalios orientacijos asmenims draudžiama viešoje erdvėje bet kuria forma viešinti savo asmeninius lytinius santykius, tai kodėl vadinamos mažumos turi teisę tampyti gatvėmis didžiulius “falus”, rodyti savo “žaidimų” preliudijas viešai ar netgi stebint nepilnamečiams. Pastaruosius taip pat gina LR įstatymas nuo panašaus pobūdžio neigiamo poveikio. Manau, kad rašinyje minimą “homoseksualizmo propagandą” verta uždrausti būtent, kaip prieštaraujančią asmens laisvių principui. Gamtos sukurtų dauginimosi būdų pripažinimas negali būti niekinamas sudarant sąlygas homoseksualumo propagandai. Verta atkreipti dėmesį, kad dabar jau homoseksualai verčia daugelį tylėti ir kentėti, pritapti ir paklusti homoseksualios mažumos raiškos formų diktatui ir jų primestoms normoms. To demokratinėje visuomenėje neturėtų būti, nes tai prieštarautų ir ES pamatinėms asmens laisvėms.

man2013-06-22 19:12

povilionienė labai purvina atrodo. Galvoja tik apie kito galo problemas...

Real2013-06-21 13:38

Gerai, kad paviešinote kreipimosi autorius, dabar žinosiu ko nerinkti reitinguojant. Nors nemanau, kad ir taip tokius kadrus rinkčiau.

Ar nenori2013-06-21 02:57

Kreiptis DĖL VYKDOMŲ KANKINIMŲ, GALIMŲ MOKSLINIŲ TYRIMŲ SU GYVAIS ŽMONĖMIS? Nusiunčiau duomenis į Seimą, jokios reakcijos. Kaip čia išeina, jei ne lesbė, ar gėjus- TAI JAU NE ŽMOGUS? Ką čia diskriminacija dėl normalios pakraipos?

tai ir ginkit zmoniu teises2013-06-21 00:24

o ne iskrypeliu!

pinda2013-06-20 23:37

apsireiske. as nepatikejau.

tai2013-06-20 15:09

nėra žmogaus teisių objektas-sexs santykiavimo būdas?Apie ką čia?

Algika2013-06-20 13:59

Pidarstija, tai tik krušimosi būdas. Žmogaus teisių deklaracija tai neaptarinėja. Tai kokias pidarsatų teise pažeidinėja Lietuva. Tai A.M.Pavilioninė pažeidžia Žmogaus teisių deklaracijos 16str. 3d. kuri nustato: šeima yra vyro ir moters laisvanoriškai sudaryta sąjunga. Valstybė privalo rūpintis šeimą. A.M.P. neilaiko Lietuvos tarptautinių įsipareigojimų, t.y. pažeidžia parlamentaro duota priesaika, vadovautis įstatymais.

Didžiausia pagarba2013-06-20 09:48

profesorei A.M. Pavilonienei!

Parašykite2013-06-19 17:24

Kokiose partijose šie PYDERTERORISTAI ?

Darbininkų balsas2013-06-19 14:56

Ką dar galima laukti iš iškrypėlių? Reikia kovoti už normalių šeimų išlikimą, o jei nekovosime, Lietuvėlė brangi žlugs kaip Romos imperija.

11 Seimo žydu-teroristu2013-06-19 14:39

šika ant Lietuvos. Propaguoja pyderterorizma !

Pyder terorizmas2013-06-19 14:36

Pyderterorizmo propaguotoja ir veikeja Lietuvoje

keista2013-06-19 01:32

Ar kada nors, kas nors balsavo už M. A. Pavilionienės kandidatūrą, o šita iškreiptos moralės moteriškė iki gyvenimo galo turi vietą Seime?

manau2013-06-18 19:35

povilionis nuo tokios bobos ir gala gavo.Atrode protingas zmogus buvo.Poviliuonienes elgesys toks nebuvo pasidare po vyro mirties ,kazkodel gejus pradejo remti.Moteris su iskrypimais.

povilionienei ir kitiems2013-06-18 19:33

ka jus pone pasiilgote geju paradu nuvazuokite i Olandija ten pamatysite .Tai labai isaukentys paradai pusnugei sokantys aplink vyriska padaryta peni,ju elgesys ne kaip normaliu zmoniu,mes bent laikome iskrypimu.Teko gyventi Olandijoj ten i geju paradus niekas neina,nebent praeivei pasiziuri.Ignoruokim tegul tusciomis gatvemis vieni vaiksto,o susitike bekime kaip nuo maro.

manau2013-06-18 19:25

i seima patenka ne tik rinkti ,bet ir pagal sarasa,nejaugi uz pavilioniene balsavo ,kad pateko i seima nejaugi lietuvoje tiek dauk iskrypeliu.

simona2013-06-18 16:59

Negaliu ziureti i jos veida...kokia baisi akiu israiska...jinai man primena setona...Sita moterele nezino ka daro,kodel jinai seime,kodel niekam nerupi ka jinai isdaryneja su savo bendrazygiais?Jinai tvarkosi kaip savo virtuveje-cia viskas mano ir darysiu ka noriu.Sitas padaras(nedrystu vadinti ja moterimi)nebijo Dievo...

povilionienes sie darbeliai2013-06-18 16:45

atsisuks pries jos gimine.karma..

KAS GALI PAIŠKINTI?2013-06-18 16:20

KAS MARINAI-AUŠRINAI TAIP GALVĄ SUSUKO BRIUSELIO PINIGAI AR SENATVINIS NUKVAKĖJIMAS?TIKRIAUSIAI SŪNUI DIDŽIAUSIĄ NELAIMĖ TURĖTI TOKIA MOTINĄ......

kaunas2013-06-18 16:02

nejaugi tiek moteru seme lesbiu,o ka masiulis irgi gejus na zilinskas jau aisku.

norime zinoti.2013-06-18 16:00

PAVIESINKIT TU 11ZM.SARASA.

PAVILIONIENEI2013-06-18 15:55

NE UZ ZMOGAUS TEISES ,BET GEJU TEISES.

povilioniene2013-06-18 15:40

uz kiek parsidavei

žmogus2013-06-18 14:50

nekreipkite dėmesio į šią išprotėjusia raganą,neverta tiek dėmesio,tegu sau loja, šuns lojimas į dangų neina

žemiau2013-06-18 14:48

kristi kaip šita pseudo ponia neįmanoma.Kokios jos moralinės nuostatos ir supratimas kad niekina tikras vertybes ir parsiduoda , kaip senos profesijos atstovė

juk taip, marina-aushrina2013-06-18 14:38

ko nepakvailioti uz dydelius pynigus

klausimas2013-06-18 13:58

Grybauskaites paraso nera , brudai kodel nekeliat jai apkaltos ???

aba2013-06-18 13:53

Nėra didesnių homofobų už piderastus sėdinčius seime. Jiems bet kokia diskusija yra jų teisių pažeidimas.

Juza2013-06-18 13:29

Turime protingų žmonių, bet turime ir aušrinių pavilionienių...

A.Pavilionienės tautybė įpareigoja2013-06-18 13:27

Nebūtų ji žydė. Jų politinis "arkliukas" visiems gerai žinomas - tai seksualinių mažumų etc teisių (fiktyvus) gynimas.

Basakojė2013-06-18 13:04

Ta Aušrinė - pasibjaurėtina bukagalvė, nematanti apskritai, kas darosi tikrame realiame gyvenime Lietuvoje.Visą gyvenimą skrajoja kažkokiuose moraliniuose puvėsiuose atitrūkusi nuo normalių žmonių. Susidaro įspūdis, kad ji kažkokia protiškai nesveika...

Skaitytoja2013-06-18 12:56

Labai geri komentarai 99 ir 101. Aiskiai pasakyta viskas.

Marija2013-06-18 12:54

Tai visi iskrypeliai ir pasirase.Ju vade pavilioniene. Kodel nera grybauskaites paraso?

Benas2013-06-18 12:43

As nesuprantu ko jus pykstate ant pavilionienes?????? Tai jus 23m balsuojate uz tas partijas tai jus renkates tokius prezidentus. Juspaziurekite i tuos visu populiarumus. Dalyte, Butkevicius ir tt.... o gi jie pritaria pavilionienes mintims ir veiksmams tai tos partijos remia Ausrinia.

Vita2013-06-18 12:17

dirbau kartu su vienu gejum,normalus,geras zmogus.Kazkaip viena karta isikalbejom,tai jis pasake,labiausiai savo gyvenime nekenciu Povilonienes,kuri labiausiai ir kursto ta neapykanta....Netolerantiska,tiesiog agresyvi,nesiskaitanti su kitu nuomome,tikra komunistine liekana...

2013-06-18 12:04

Rekomenduoju susipažinti su prof. V.Radžvilo interviu šia tema: Įžvalgos Prof. V.Radžvilas apie Europos Sąjungą ir eurokomisarės V.Reding požiūrį į žmogaus teises Lietuvoje Tiesos.lt redakcija 2013 m. birželio 15 d. 18:05

Gydytoja, docentė2013-06-18 11:58

Lietuvoje nėra persekiojami homoseksualai, jei jie ramiai sau gyvena. Tokia yra tiesa. O jei jie nori reklamuotis, plėsti savo įtaką, pažeidinėti įstatymus, kurti "šeimas" - nesistebėkime, kad kartais susilaukia atsako. Mūsų tautos moralė, papročiai, Konstitucija aiškiai apibrėžia ribas, kurių nevalia peržengti. Neturėtų iškrypėliai (tai jų medicininis apibrėžimas) pažeidinėti daugumos teises. Ir negali Europos iškrypėlių lobistai primetinėti mums savo nesąmonių. Mūsų įstatymai yra viršesni. Valdžios žmonės neturi tautos mandato mėginti kažką keisti pagal žmoniją naikinančias pavojingas užgaidas. Taigi.

d32013-06-18 11:57

youtube.com/watch?v=00STC1zbO0U rusai laiko fronta

,,Sviesuole,,2013-06-18 11:30

kurios lygis zemesnis negu kokios kaimo bobutes,ar namu seimininkes,nes jos ne visos paskambinus kokiam nors zekui sugeba,kaip ant delno iskloti visus savo kodus ir saskaitu numerius.Paprasciausia susireiksminusi nomeklaturine bukagalve,kokiu pilna Seimo socdeminiame sparne.

Ekspertas.US2013-06-18 10:49

Šita girtuoklė greičiausiai gauna pinigus iš europos pederastu fondų,todėl ir yra tokia hyperaktyvi.Tai ,kad ji save pristato kaip intelektualę dar nereiškia.kad tokia yra.Eilinė sovietinio raugo susireikšminusi demagogė su gera konjuktūrine uosle.Beja,seime tokių proto pseudo bokštų-absoliuti dauguma.

Polo2013-06-18 05:50

tipo tie 11 seimo nariu!!!

Polo2013-06-18 05:49

Man istrigo keletas Ausrines pasirodimu TV laidosia, ten ji nieko nesivarzydama visa tauta nu gal kokius 95% pilieciu isvadino avynu banda, tipo jus neisilavine nieko nesuprantat tik mes viska zinom. Klausimas: mes tai kas ?

manau2013-06-18 04:25

manau pagal amziu jau pencijoj turetu buti,memuarus rasyti,atsibodo jau ji visur su savo zmogaus isrypusiom teisem

nuomonė2013-06-18 04:22

Šaunuoliai šie Seimo nariai. Pagarba, kad yra tokių kurie teisingumo siekia, kaip siekė Neringa. Tačiau buvo išvyta. Aš gėjus, bet palaikiau Neringą jos visuose veiksmuose, nes ji kovojo su pedofilija. O tą turi daryti kiekvienas sveikas žmogus.

nera zodziu2013-06-18 03:29

siaubiakas.

skyle2013-06-18 03:21

KUR SYSALA PRITAIKYT???? Va cia, LT SEMO CLENAI laabai susirupine , glauniausia PROBLEMA VALSTYBEJE???,ar jiems apsimoka, taip save nuvertinti, iki plintuso,???? Daugumai pilieciu, kitokie zmones nera problema, bet kodel seimo slenai taip isterikoja??? o gal, juos uzpuole reta lyga????

Česlovas2013-06-18 03:16

Povilioniene- koks sunkus tas klimaksas.

IKASAS2013-06-18 02:41

Reikia ne tik vyti sita"" chunta"' , bet juos reikia - ..reikia..TEISTI !!!!! Pritariu -reikia -REFERENDUMO !!!!

MILENA2013-06-18 02:37

SALIN RANKAS NUO MUSU VAIKU...NUO LIETUVOS VAIKU !!!!

LAIKAS RINKTI PARAŠUS2013-06-18 02:30

REFERENDUMUI.

Atsakykite sau2013-06-18 02:21

Zmones, zmones, o ka veikete per rinkimus??? Kodel nepasitikite ir neremiate tikruju patriotu tautininku, Drasos kelio ir Kuolio zmoniu? Visi turejome susivienyti ir masiskai remti JUOS. O dabar matote, ka turime. Juk Pavilioniene socdeme, vadinasi, VISI ten prijauciantys agrastams. O jau apie Masiulio liberalus geriau patylet - SIAUBAS, kur jie veda sali.

Tiesa akivaizdi2013-06-18 02:03

Tie patys abiejose pusese: kas pries pedofilus, tie ir pries juvenaline justicija ir ta klaikia Stambulo konvencija, o kas su purais, pavilioniene ir milinienem, tie ir uz tas europiniu Iskrypeliu atnestas vaiku tvirkinimo idejas. Ir taip visais klausimais galima uzsimerkus pasakyti, kokia kurio zinomo veikejo pozicija. Zymiai daugiau Lietuvos isdaviku ir siaip prisiplakusiu prie valdzios niekseliu. Deja...

R2013-06-18 01:48

Iskrypeliai pereina i polima.

ei2013-06-18 01:41

o kiek ten pazadeta ziniasklaidai uz iskrypeliu tolerancijos skatinima ?(600 000 ar ne?)

Audrone2013-06-18 01:14

Pagyvenus boba, o galvoja tik apie subines.Tai jai idomiausia.

Povilas2013-06-18 01:11

Manau,kad ši sena partietė gerai išmoko bolševikų leksiką.Kaip tarybiniais laikais skiemenuodavo,"Mes sakom partija-galvojam Leninas,mes sakom Leninas-galvojam partija".Ir taip jie septyniasdešimt metų mulkino savo liaudį.Šita pelėda irgi sako žmogaus teisės,o galvoja iškrypimų laisvė.Sako socialinė lytis,o galvoje turi vaikų tvirkinimas.Ar gali būti dar kas nors baisiau.Tiesiog mūsų laikų Kolontaj,tik žymiai bjauresnė.

šitiem2013-06-18 01:09

11,matyt,su proteliu ne viskas tvarkoj.Kokia gali būti pedikų ir kitų iškrypėlių saviraiška?-vaikų prievartavimas ir prie to privedimas?Iki ko nusirito seimo nariai?GĖDA!!!Matyt,patys tuo užsiima ir nenori būti ne tik kad baudžiami,bet ir pripažinti ligoniais,kuriuos reikia gydyti,ir dar prievarta,nes jie priešinasi ir kitus klaidina

Birute2013-06-18 01:08

Atkreipkit demesi,tai pedofilu klano gynejai.Kuodytei dekojo Uso pusbrolis,bet istorija dar nesibaige.Drebekit pedofilu draugeliai.Tiesa visuomet laimi.

Hm,2013-06-18 01:07

pavilionienei prasidejo trecia jaunyste, nezino, ko griebtis. Dar kol a. a. vyras gyvas buvo, tol tokiu kvailysciu negirdejau. O dabar gi nesusitvarko su savo jausmais, neturi, kur issikrauti-homoseksualu griebiasi kaip siaudo. Neklausiu apie orientacija. Ji juk siais laikais kinta, ar ne tai jie pabrezia? Gerai, kad mano artimieji ,,senovisku" paziuru, nesikrausto is proto, o tai netycia pamatyciau zygiuojancius po vaivorykstine veliava... Darbas isvaduoja nuo visokiu kvailysciu. Pradekite dirbti, kuodytes, masiuliai , pavilionienes, uzuot kliedeje nesamones ir ieskodami uztarimo svetur. Lietuva-cia, cia ir zmones, jau seniai laukiantys geresnio gyvenimo. O jus vis apie Sodoma ir Gomora. Ar nebijote Dievo kersto?

8 nuomonei2013-06-18 01:01

pritariu 100 proc. Net už vieną išgelbėtą gyvybę Asta Baukutė jau nusipelnė būti seime. Bet seime sėdi liberalai ir konservai, kurių valdymo metu padaryta baisi niekšybė prieš vaiką ir jie dar postringauja apie žmogaus teises. Apie socdemus, aušriną mariną ir kitas panašias personas, nėra ką bekalbėti. Niekšai ir tiek.

Komentaras2013-06-18 00:56

Birutė Vėsaitė? Maniau ji turi ir kažkiek sąžinės. Pasirodo,apsirikau.

kaip jie brudai2013-06-18 00:46

provokuoja zmones ,o paskui patys rekia ,zydiskas metodas ,kaip ir tas pederastijos sliauziantis maras .

ta ziurke akinuota2013-06-18 00:44

pirmiausia gina pydaru teises ,zmones pasipriesinkim kol laikas ,nes paskuui tie pydarai parodys savo tolerancija ,kas nesipisa per subine tas bus susaudytas .

klimaxinis selsmas2013-06-18 00:44

ar kas nors tikrina tokiu seimunu kaip ausrina marina ar kuodyte psichine sveikata ir intelekta? Gal but kazkada yra gavusios issilavinima, bet laikui begant kai kuriems vystosi psichines ligos, senatvines silpnaprotystes ir t. t. Baisu, kai mediku ir psichiatru nepatikrinti individai imasi valdyti valstybe ir priimineti visuomenes daugumai priestaringus istatymus. Ausrina marina gal uzauginta tevo-tevo ar motinos-motinos? Na bet kuodyte? Is kur ta vargsele? Niekuo teisgiamu nepasizymejo, tai bent bando demesio trukuma patenkinti antipatiskumu ir skandalingu sex mazumu remimu- nuo uso iki homoseku.

SIULAU2013-06-18 00:37

atsiminti tų seimūnų pavardes, nes bus gėda, kai vėl už tokius balsuosim

Gražina2013-06-18 00:32

Geriau tos pavilionienės, kuodytės ir kiti išvardintieji neužsiiminėtų niekais, o pasirūpintų tais, kuriems trūksta duonos! Tai tie vargšai yra diskriminuojami! Tai jais reikia rūpintis pirmiiausia, o ne ...

Raigerdas2013-06-18 00:21

"Va, ir Masiulis atsiskleide. Seniai itariau..." Eligijus Masiulis seniai dirba Lietuvos visuomenės nenaudai. Pas mus demokratija ir laisvė įgavo kažkokias iškreiptas formas. Štai Eligijus Masiulis rūpinasi, kad pas mus būtų legalizuota prostitucija, šita partija rūpinasi, kad žmonės galėtų vaistus įsigyti prekybos centruose ir t. t. Štai ištrauka iš "Harvardo projekto": "Epizodas po epizodo bus pradėta vykdyti grandiozinė savo mastais pačios nepaklusniausios Žemėje tautos žūties tragedija, galutinis ir nesugrąžinamas tautos sąmonės užgesinimas. Pavyzdžiui, iš meno ir literatūros mes palaipsniui išguisime jo socialinę esmę; dailininkus ir rašytojus atpratinsime domėtis išraiška ir tyrinėjimu tų procesų, kurie vyksta tautos gelmėse. Literatūra, teatras, kinas – viskas vaizduos ir šlovins pačius žemiausius žmogiškus jausmus. Mes visokeriopai palaikysime ir padėsime taip vadinamiems dailininkams, kurie įkyriai kals į žmonių sąmonę sekso, smurto, sadizmo, išdavystės kultą – žodžiu, visokį amoralumą. Valstybės valdyme mes sukursime chaosą ir sumaištį. Mes nepastebimai, bet aktyviai ir nuolatos sudarysime sąlygas valdininkų despotiškumo klestėjimui. Biurokratizmas ir vilkinimas bus laikomi dorybėmis. Sąžiningumas ir padorumas bus išjuokiami, taps niekam nereikalingi ir virs praeities atgyvenomis. Įžūlumas ir akiplėšiškumas, melas ir apgaulė, girtuoklystė ir narkomanija, gyvuliška baimė vienas kito ir begėdiškumas, išdavystė, nacionalizmas ir priešiškumas kitoms tautoms – visų pirma priešiškumas ir neapykanta rusų tautai — visa tai mes kultivuosime vikriai ir nepastebimai, kol visa tai suvešės ir įsitvirtins. Ir tik nedaugelis, visai nedaugelis įtars ar net supras, kas vyksta. Bet tuos žmones mes įstumsime į beviltišką padėtį, paversime juos pajuokos objektais, rasime būdų juos apjuodinti ir paskelbti visuomenės atmatomis. Rausime dvasines šaknis, suvulgarinsime ir naikinsime tautinės doros pagrindus. Taip mes naikinsime kartą po kartos. Pradėsime nuo vaikų ir bręstančių paauglių, daugiausiai dėmesio skirsime jaunimui — skaldysime, demoralizuosime ir morališkai smukdysime jaunus žmones. Mes padarysime juos cinikais, nepraustaburniais ir kosmopolitais*". Taip, kad viskas teisingai, šitie Seimo nariai vykdo tai, kas numatyta šiame projekte.

ir ta2013-06-18 00:15

ir liberastė Kuodytė ,kurgi be tos grąžuolės apsieisi , pirmose linijose ginant iškrypėlius ,dvi "sąrašinės" -Povilionienė ir Kuodytė

cha-cha2013-06-17 23:26

Va, ir Masiulis atsiskleide. Seniai itariau...

jooo2013-06-17 23:24

zino jie ,kad zmones neis I gatves ,todel daro ka nori /paprasta nepragyvenantis ,ir nepakeliantis tos neteisybes zmogus ,kuri isisgaliojusi lietuvoj tiesiog emigruoja....tai gerai ,kad yra dar tokia iseitis...

as2013-06-17 23:01

matot kokias pydarasiskas siuksles i seima renkam

Benas2013-06-17 22:30

Ar gali Lietuvos Valstybe atsigauti ir vystytis su progresu i prieki jei zmones balsuodami uz tokias partijas, kur tupi zmogeliai kaip pavilioniene? Taip iseitu, visi kas balsuoja uz socialdemokratus, remia ir pavilionienes mintis ir darbus.

ads2013-06-17 22:29

man primena varlės nuotrauką

nuomone,2013-06-17 22:21

Ir kas pagimde tuos seimo narius,kurie cia reiskiasi,kokie partneriai? Tikriausiai jie zemelej vartosi tokius vaikus paleide i pasauli...

7772013-06-17 21:42

reikia uz sią moteriske melstis.visi katalikai ,kvieciu maldai uz povilioniernes atsivertimą.kaip karstai ji gina iskrypelius,taip gins normalias seimas.saulius juk atsiverte.......

O2013-06-17 21:35

viespatie, nu pasenai Ausrine Marine,tai ka dabar padarysi, visi pasensime. Tai ko dabar taip rupiniesi vaivorykstiniu antrais galais. Negi jau visai gedos nebeturi. Taigi didzioji dalis Lietuvos is taves juokiasi. As tai cia dar labai kulturnai parasiau, o isgirstum...

q2013-06-17 21:27

Bet kokio iškrypimo propaganda - tai ne šiaip grėsmė šeimai ir visuomenei. Tai grėsmė pačiam žmonijos išlikimui. Juk labai nesunku įsivaizduoti, kas laukia civilizacijos, kai kritinė masė sveikų individų prievarta ar klasta bus paversta į iškrypėlius, ypač tokius, kurie iš principo negali turėti vaikų. Tokia civilizacija pasmerkta išnykti. Ir kaip netikėt paskui konspiracijos teorijom....

bet tai kokia geda buti gejum2013-06-17 21:24

geriau jau,kad nieks neuzuostu.

mokslo aukstumos2013-06-17 21:23

idomu, kiek pasistumejo mokslas, persodinant organus taip, kad vyras galetu gimdyti?

gal paaiškintų2013-06-17 21:22

kas nors iš to vienuoliktuko. Kas turima omenyje -"homoseksualų saviraiškos laisvė"? Kas ir kaip pažeidinėja jų teisias? Ar jiems uždrausta pradėti ir gimdyti vaikelius? Ir kamščių į jų mėgstamus pasidirginimo organus nieks nededa. Kur jūs ponai įžvelgiate nelygybes? Heterofobai, gal jau užteks biesintis?

2013-06-17 21:22

tai sakyčiau, kad tai įstatymai, kurie kaip tik gina žmonių teises nuo sergančių pederastija asmenų lipimo visiems ant galvų.

kaip2013-06-17 21:22

norėčiau, kad galima būtų atšaukti seimūnus. Tą siūlė ir DRĄSOS KELIAS.

kai pavilionienė numirs,2013-06-17 21:21

nereiktų stebėtis, kad ant jos kapo bus dergiama. Nes bus to nusipelniusi.

atsibusk povilioniene2013-06-17 21:20

youtube.com/watch?v=jTxJY3NmrkU

sigitas2013-06-17 21:20

Iskyrus Roka Zilinska kuris neslepia savo orientacijos ir garsiai nerekauja apie savo teises uz ka ji galima gerbti kitu pavardes deretu isiminti kaip bebutu nauji rinkimai ateis ir situos brudus jokiu budu nebalsuoti...tegu jie kovoja uz pediku teises iki nukritinimo jeigu daugiau neturi ka veikti...

V.L.2013-06-17 21:20

Taip pirmiausiai Europa turi pradeti ginti belyciu ir iskrypeliu teises.Nepavyksta kovotojai apginti pasikvies Europos iskrypelius o paskui Nato, gal apgins vargetas. Gal supras kada gineja, kad ne ginti juos reikia o gydyt.

gydytoja2013-06-17 21:20

man labai skaudu, kad tautos mažuma taip baisiai puolę, kad plaukioja vertybių vakuume. Tai žmonės be sąžinės likučių, doros ir skaidrių minčių. Taip bjauru, kad visažinė aušrinė net nežino mokslo darbų, kurie nušviečia apie labai neigiamas socialines, psichofiziologines įtakas vaikui, auginamam vienos lyties tėvų. Jiems "nežinoti" reikia. Roką dar neperseniausiai laikiau nors kiek sąžinės turinčiu, nes pasisakė prieš įsivaikinimą tokioms "šeimoms", dabar... belieka laukti, kada tas grūdas užeis ant viso eurosojūzo.

ri2013-06-17 21:18

kam tie vienuolika davė priesaiką - Lietuvos valstybei ar Briuseliui? Jūs laužot priesaiką tarnauti savo kraštui. Kaip jaučiasi jūsų tėvai,vaikai ar anūkai, matydami tokį jūsų nuopolį?

višta2013-06-17 21:13

Viena iš keleto tų Lietuvoj, kurie normalią tikrą apklausą padarius surinktų kokius 95 procentus neigiamų nuomonių. Na ką gero apie ją galima pasakyt?

naujas2013-06-17 21:00

Sindlerio sarasas. Marusia-ausrusia priesaky. Lietuvos zmoniu protu sujaukti nepavyko. Dabar prasys pydaru pagalbos is Europos. Kikimoru ir menkystu komanda.

a?2013-06-17 20:45

Tai ,ka kviecia geju desnata is ES pastiprinimui ?:)

aušrine2013-06-17 20:43

paaiškink kokia ta biologinė teisė į skirtingų lyčių tėvus? Kiek žinau pyderais negimstama, o tampama.

dr.2013-06-17 20:36

šita moteris, matyt,dirba už didelius pinigus...skundikė,tėvynės papročių ,dorovės išdavikė...

kas galetu paneigti?2013-06-17 20:32

tokios kaip marija ausrine net nebando isiklausyti i tautos nuomone, uoliai dergia Lietuva isiteikdamos Europos liberastams. Matyt, gerai sumoketa?

to2013-06-17 20:32

Svolaciai , dabar zinosit kaip svolacius i seima rinkti.

Nuomonė2013-06-17 20:29

Šlykšti persona, išsigimusi tiek moraliai, tiek fiziškai... Ir kuo pavirto buvusi normali moteris? AtA vyras kape apsiverstų tokią monstrę pamatęs. O anūkams tokia močiutė? Nors, kokia ji mama, kokia ji močiutė...

2 komentarui2013-06-17 20:29

tai kurkit ar peticija del tos marinos /ar rasykite laiskus ar prezidentei ar kam dar ten galima is valdzios /ar ten valdzioj vien tokie?

iškreiptos MORALĖS2013-06-17 20:24

ir nepaisanti SAVO tautos tradicijų ir norų, Lietuvos PRIEŠĖ.

27 komentarui2013-06-17 20:24

tai jei ji tuos kodus padiktavo ,tai kaip ji tokia vista gali dirbti su slapta medziaga???tai er nelaikas tokias salinti is seimo ?ar jau nebera protingu ,jaunu zmoniu dirbti tam seime/ zmones patys mastykite per rinkimus

Kiek joms2013-06-17 20:23

moka?...jei būtų bedarbės,taip žiauriai nesielgtų.Parsidavimas?

Reikia ginti heteroseksualų2013-06-17 20:22

teisę auginti kraujo ryšio palikuonis. Tai tikrai... manau,kad kita dalis deputatų taip pat kreipsis į Europos sąjungą ir papasakos apie bolševikinę patirtį,kai vaikai buvo atiminėjami,žmones tremiant ar tėvus sodinant į kalėjimus. Tai buvo siaubinga. Abipusės kančios,nepaklausus vaikų... dabar tai daroma delikačiau,prisidengiant malonumo siekiu... Homoseksualai nori lytinio malonumo,tačiau gamta tokiai anomalijai neduoda vaikų. Gamta ginasi. Jie eina prieš amžinos harmonijos dėsnį. Laikas ginti šeimą... Tai mūsų teisė.

nuomone2013-06-17 20:21

kaip ji pateko I seima???ar pagal tuos sarasus ,kaip ir kuodyte ,salaseviciute???kada bigsis ta betvarke pagal tuos srasus sulysti visokioms ir visokiems???kam idomu paklausykite gerb. Varkalos pasisakymo Klonio gatves dienorastyje/

Povilas2013-06-17 20:19

Eina Iš Seimo Marina-Aušrina. Žiūri - popierėlis guli ant šaligatvio. Šiukšlė,- pagalvojo Aušrina Marina. Pati tu šiukšlė,- pagalvojo popierėlis.

Iš tiesų reikia ginti mažos šalies2013-06-17 20:19

žmonių teises,kai prasidės vaikų atiminėjimo bumas.Mūsų šeimos nesigvieš atimtų tautiečių vaikų.Gviešis užsieniečiai.Nutautinimas ir tautos nukraujavimas.Tai pabai pavojinga.

to2013-06-17 20:11

ar vaikai negali sutramdyti savo mamos,juk jai senatvinis marazmas

Žinosime2013-06-17 20:10

ką mesti iš barščių...

KO JI VERTA2013-06-17 20:00

PARSIDAVUSI PEDERASTAMS BOBŠĖ IR DAUGIAU NIEKAS.

Kapsas2013-06-17 19:58

Šitiems brudams per sekančius rinkimus TAUTA paskys ŠALIN, kaip pasakė čaplikiniams-palaitiniams.

rtyy2013-06-17 19:49

Senė... Jai 70 metų. Ir neregėtai kvaila - pirmam paskambinusiam padiktavo internetinės bankininkystės kodus, nors radijas ir televizija kasdien pranešdavo apie telefoninius sukčius.

Tomas J.2013-06-17 19:41

Keletas buvusių komuniagų atstovų, keli homoseksualai ir Masiulis. Šlykštu!

klausimas2013-06-17 19:40

idomu - kokia šitos pabaisos tikroji tautybė? Iš kur tokia neapykanta lietuviams,kad jiems linčiuot drįsta viešai kviest į pagalbą svetimuosius? Apgailėtinas ,tikrai neaiškios lyties padaras su vos ne Dievo Motinos vardu. Tagi, Marina - kokios esi tautybės,gal viešai paaiškinsi?

aha2013-06-17 19:37

išsiryškino socilademokratai ir malonieji liberalai... Gerai.

Kam musm atveztiniai gejei2013-06-17 19:35

Paklauskite ponios kam mus i planuojamas geju eitynes eu planuoja atsiusti 800 geju? Pas mus nera tiek geju,kad jie eitines darytu. Kam mums atveztiniai gejai, pakazuhai? Tai slyksti propaganda, zmoniu mulkinimas ir kirsinimas

taškas2013-06-17 19:26

šlykšti persona.

Baisu2013-06-17 19:24

Ar cia pasirase tie kurie didelius pinigus gauna uz tai?????????????????????

x2013-06-17 19:02

o kodėl pažeidinėjamos mano ir kitų tūkstančiai žmonių teisės, kad mes priversti žiūrėti į iškrypėlius, tegu nedemonstruoja viešai savo iškripėliškumą ir niekas jų teisių nepažeidinės.

Inga2013-06-17 18:54

"...kad žmogaus teisės šioje valstybėje niekada nebuvo prioritetas"..., Tokiems tavo ginamiems galioja PACIENTO teisės! Iškrypimas gali būti daugų daugiausia LIGA, bet NE NORMA!

PЄTRVS2013-06-17 18:54

Kreipimesi prašoma Europos Sąjungos institucijų atkreipti dėmesį į Seime svarstomas Administracinių teisės pažeidimų kodekso pataisas, kuriomis siūloma bausti už neapibrėžtų "konstitucinių dorovinių vertybių niekinimą", taip siekiant apriboti pirmiausia homoseksualių asmenų saviraiškos laisvę. 1. Morãlė [pranc. morale < lot. moralis – dorovinis] - dorovė, žmonių elgesį reguliuojančios normos ir principai. LR Konstitucijos 38 straipsnis: Tėvų teisė ir pareiga - auklėti savo vaikus dorais žmonėmis LR Konstitucijos 43 straipsnis: Valstybė pripažįsta tradicines Lietuvoje bažnyčias bei religines organizacijas, o kitas bažnyčias ir religines organizacijas - jeigu jos turi atramą visuomenėje ir jų mokymas bei apeigos neprieštarauja įstatymui ir dorai. Moralė ir dora nėra apibrėžiama jokiais įstatymais. Tai yra elgesio norma perduodama vaikams per auklėjimo metu. Ko gero dar nei vienam nekilo toks klausimas, kaip reikia apibrėžti "doro" žmogaus sąvoką. Teigimas, kad administracinės atsakomybės taikymas tiems asmenims, kurie niekins dorovines vertybes, apribos homoseksualistų žmonių saviraiškos laisvę, yra sunkiai suvokiamas, nes taip išeina, kad homoseksualistų saviraiška susiveda į daugelio žmonių vertybių niekinimą?. Jeigu "holokausto" neigimo kriminalizavimas nelaikomas saviraiškos laisvės suvaržymu, tai ši Administracinių teisės pažeidimų kodekso pataisa yra pilnai suprantama ir pateisinama daugelio žmonių akyse. P.S. Mano įsitikinimu šie parlamentarai užsiima šlykščia demagogija (demagògija [gr. dēmagōgia ] - apgaudinėjimas melagingais pažadais, meilikavimu, suktais išvedžiojimais ir sąmoningu faktų iškraipymu

Dauguma2013-06-17 18:46

žmonių daro daugybę nuodėmių, vieni atsiprašinėja Dievo, kiti - ateistai. Na bet šita persona nuotraukoje - tikra nelabojo sesuo.

o,Pasauli !2013-06-17 18:43

apgink Lietuva nuo iskrypelisku siuksliu!

SENOLE2013-06-17 18:37

O KA MAN BRIUSELIS GALI ORENTACIJA PAKEISTI?

hau2013-06-17 18:35

Skaitykit (klausykit) prof. V.Radžvilo minčių šiuo klausimu portale Tiesos.lt. Jis labai aiškiai suguldo, kokia veikla užsiima 11 parlamentarų.

o aš2013-06-17 18:33

kviečiu Lietuvos žmones išlaisvinti šalį nuo pabaisos pavilionienės kliedesių.

sdafewgjfhdl2013-06-17 18:22

Man tai ji is isvaizdos ir elgesio panasi i tuos reptiloidus-alkonus, kurie is kitu dimenciju per pasauline elita zmones ir valdo (karaliai, banksteriai). Na, o kad yra 11 surasytu urodu pavardziu tai gerai. Kardinaliai !!! pasikeitus santvarkai, kai atsitiesiant Rusijai vel ieisim i ju sudeti, mes zinosim ka autoukio kiemelyje su tokiais 11 valdziagyviu-isdaviku daryti. Uzsiseivinkim visi ju pavardes, po kokiu 5-7-10 metu oooi pravers.....

o2013-06-17 18:15

Purvaneckienė,pasirodo,po pasaulį skraido.Kaip jie viską suspėja už mūsų pinigus.

vilnietė2013-06-17 18:15

Seimo ponia provokuoja – "Valstybės institucijoms vengiant imtis priemonių užkardyti homofobijos skatinimą, tikėtini ir smurtiniai išpuoliai, ypač eitynių „Už lygybę“ metu“. Tačiau padorūs Lietuvos piliečiai ruošiasi ignoruoti šias eitynes, nei jie nori į jas žiūrėti, nei ką nors daryti, nei smurtauti...

kada2013-06-17 18:13

bus priimtas įstatymas (realus) pagal kurį galima butu tokias marinas aušrinus pašalinti iš Seimo. Ji pakliuvo pagal RAUDONĄ komunistinę liniją, kitaip sąrašus.

nuomone2013-06-17 18:10

Manau Dievo atpildo sulauks ne Pavilioniene, o te brudai kurie isrinko si pasdara i seima. Kol nepastips visi brudai , kurie renka nieksus i seima nieko gero Lietuvoje nebus. Issigimeliu , brudu , nieksu tauta , jus neisrinkot Astos Baukutes i seima kuri isgelbejo 20 naujagimiu gyvybiu, kuri iskovojo gyvybes langelius, kuri istikruju dirbo Lietuvai ir jos vaikamas, bet ne jus brudai isrinkot visokiausiu neaiskaus plauko nieksu, kurie siandien tyciojasi is Lietuvos vaiku ir Lietuvos zmoniu.

MARINA2013-06-17 18:03

didžiausia gėda šiems parlamentarams, kai kuriuos aš suprantu, jie gina savo interesus. Bet negi tiek....?

ome2013-06-17 17:57

Toks pareiskimas tai Lietuvos ir jos rinkeju isdavyste, nes jie tarnauja mums o ne briuseliui, sitie 11 isdaviku jau turetu padeti mandatus.

Ne Reptiloidams :)2013-06-17 17:55

Norėčiau patikėt, kad M. A. Pavilionienė tėra paprasčiausia gamtos klaida. Bet greičiausiai jinai yra "The new world order" vienas iš mažų sraiktelių infiltruotu į mūsų visuomene.

pardave siela velniui2013-06-17 17:52

manau,jai reikia egzorcisto.

homoseksualų džiaugsmui2013-06-17 17:44

o juk Aušrina Marina tikra, natūrali, rūpestinga mažumų motina

pats laikas atsaukti is Seimo2013-06-17 17:44

nerinkta, bet pagal sarasus patekusia nupushusia nebeisaustancia vakarine-aushrine marija! Seimune. valganti duona is musu, rinkeju (net ir jos nerinkusiu!!! )sumoketu mokesciu, drista siulyti tokius istatymus, kurie atitinka tik vos 12 proc. Seimo nariu ir 0,03 proc. LR gyventoju nuomone! Zmones, isidemekime sias pavardes - ju neturi buti LR Seime. Kiek tesis tos pakvaisusios moters sapaliojimai?! Beje, jei ji pakeite orientacija, tai tegul pasivadina Marijum Ausriu pavil... Gal ne veltui "proto semesi" Georgetown universitete, i kuri ja pasiunte dar SSSR KGB

Arūnas2013-06-17 17:42

Anksčiau skundėsi Maskvai, dabar - Briuseliui... Komunizmo dvasia - gyva.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi