Antradienį į Seimą buvo iškviesti Vidaus saugumo departamento vadovas Gediminas Grina ir generalinis prokuroras Darius Valys.

Parlamentarai atsakymų į užduotus klausimus taip ir neišgirdo, o VSD vadovo frazė „nežinau“ net sukėlė dalies Seimo narių pasipiktinimą – jie tai vadino „kojų valymusi į tautos išrinktuosius ir dideliu institucijos įžeidimu“.

Panašios nuomonės apie vakarykščius įvykius yra ir Seimo narys, Teisės ir teisėtvarkos komiteto pirmininkas Julius Sabatauskas.

- Vakar Seime pasirodė VSD vadovas G. Grina ir generalinis prokuroras D. Valys. Kaip vertinate jų pasirodymą, atsakymus į klausimus?

- Na, atsakymai, ypač VSD vadovo, kur į daugelį klausimų buvo atsakymas „nežinau“, tai atrodė keistokai. Daugelis Seimo narių pasijuto, švelniai tariant, nejaukiai. Tada pradedi galvoti, kokioje valstybėje mes gyvename?

- Ar tokie atsakymai skambėjo kaip įžeidimas Seimui?

- Aišku, ne viską jie galėjo kalbėti, sutinku. Tačiau iš tiesų šitoje situacijoje į kai kuriuos dalykus norėjosi aiškesnio ir tikslesnio atsakymo, nes, kaip teisingai jūs pasakėte, skambėjo kaip įžeidimas.

- Ko tikėjosi parlamentarai kviesdamiesi minėtus asmenis, jei žinojo, kad vyksta ikiteisminis tyrimas?

- Aš nebuvau tarp tų, kurie kvietė, ir aš, aišku, nesitikėjau iš jų pernelyg daug atsakymų. Dažniausiai tikiesi gauti atsakymus darydamas uždarą posėdį komitetuose, suprasdamas, kad tai yra ikiteisminis tyrimas ir visko jie pasakoti viešame posėdyje negali.

Tada kyla mintis, kad galbūt tokius parlamento posėd��ius reikėtų daryti ne viešus, o uždarus, kad Seimo nariai gautų tam tikrus atsakymus, nes priešingu atveju, kokia prasmė juos kviestis. Tada kyla kitas klausimas, jeigu šitos institucijos yra pagal įstatymą atskaitingos Seimui, kurioje vietoje tas atskaitingumas yra?

Nes, tam tikra prasme, yra priešingai, ypač, kai padaroma Seimo darbuotojo bute krata ir apklausa naktį, tai pagalvoji, kad jau gal mes jiems atskaitingi, o ne jie mums.

- Generalinis prokuroras D. Valys atsakė į vienintelį klausimą apie savo komandiruotę, aiškindamas, kad lėktuvo skrydis buvo atšauktas, tačiau Seimo nariams kilo įtarimas, jog prokurorui skubiai grįžti į darbą nurodė prezidentė. Jūsų nuomone, kuri versija atrodo įtikinamesnė?

- Neturiu atsakymo į šitą klausimą. Čia jau tegul lieka prokuroro sąžinei, jeigu jis pasakė netiesą.

Naujausi

Komentarai (63)

Rikiuoti
justas2013-11-25 19:59

ponas sabatauskai tiek laiko sedite seime ir nezinote kokioje valstybeje gyvenate? tada priminsiu mano nuomone tai policine korumpuota ir isvogta mele skendinti valstybe. ar dar neaisku? paprastiems zmonems senai aisku.

būrėja IŠPRANAŠAVO:2013-11-25 19:44

T I E S A nugalės.Neringa laimės... Laukiam, nesulaukiam............................

Pikasas2013-11-25 15:34

"P. Gylys. Lietuviškas teisingumas: prezidentę – išgelbėti, N.Venckienę – sunaikinti" (pas delfistus) KOMENTARAS STRAIPSNIUI Šis rašinys "D.Kedžio istorijos" tema yra išskirtinis kelių mėnesių žiniasklaidos fone. manau, kad jis tikrai vertas platesnio aptarimo. Galima sutikti su autoriumi, galima nesutikti, tačiau niekas nesugebėtų užginčyti kad savo teiginių pagrįstumui jis nebando ieškoti prasmingų argumentų. Ar visur jie tikslūs , atspindintys tikrovę verta įdėmiai pasiaiškinti. Povilas Gylys be ceremonijų kerta prezidentei, nors ši ir šiandien išlieka vos ne svarbiausiu galimos atramos tašku TIESOS ir TEISINGUMO paieškose "D. Kedžio istorijoje". Taip, prezidentė atsitraukė nuo šios istorijos, pareikšdama, kad ji "nežino kas joje teisus". Niekas neturi tokių galimybių apie tai sužinoti, kaip šalies vadovė. Susidaro netgi įspūdis, kad taip ji "nusiplauna rankas". Atseit, ką norite, tą ir darykite ir su N. Venckiene ir su protestuotojais Klonio gatvėje. Gal taip ji nori pati likti saugesnė? Žinoma, teismų virtinė kainuoja brangiau, negu surenkamos baudos į valstybės biudžetą. Kažin ar kam nors tokios smulkmenos valdžioje rūpi, kai vien tik lyg net ir ne liudininkės apsaugai ar jos izoliacijai išleistos didžiulės sumos. Jei kas pabandytų suskaičiuoti ne tik žūtis, bet ir finansinius nuostolius, tai, manau, gautųsi sumos su šešiais nuliais. Ar tikrai mes tokie turtingi, kad A. Ūso garbės gynimui galime sau tai leisti? ------------------ Autorius gan aiškiai sudėlioja taškus dar dorai neištirtoje "D. Kedžio istorijoje". Jis aiškiai šiais klausimais "kiečiausias" DK frakcijoje. Tačiau, tegul ir jis nemano, kad sugebės sustabdyti įsibėgėjusi "buldozerį". Jei tas "traktoristas" apsižioplins ir nuvažiuos į kokią pakelės balą, tai variklis tada gali užgesti. Nors keturračio variklis, kaip žinome, dar birbė advokatės ausyse iki vakaro. Nesileisiu į tų įvairių meliūkščių nagrinėjimus. Jų krūvos susikaupėm, o tada be šakių niekaip neįveikti. P. Gylys stebisi, kodėl socialdemokratai užsiėmė tokią negarbingą poziciją. O ką, negi jiems leisti, kad jų "draugai ir draugeliai" teisėsaugoje būtų sutrypti? Negalima jokių tokių "sistemų" griauti, nes visokie galimi "otkatai" žiauriai atsirūgti gali. Tad vargu ar autorius sugraudins buvusius saviškius. Juk jis ir pats gerai žino, kokia tai kompanija. ------------------- Visada stengiuosi likti optimistu ir labiau pasitikėti politikais ar valdininkais, negu nepasitikėti. Net ir akivaizdžiai kažkam suklydus, matau klaidos atitaisymo ar net atgailos galimybę. "Mea culpa" daug kas gali ištarti, jei sąžinė laiku prabus. Būtent todėl tikrai manau, kad 80 seimūnų sąrašas tikrai ne galutinis. Didėti lyg ir nėra kur, nes ir lubos lyg ir pasiektos, o štai ryškiai sumažėti jis dar gali. Net ir septintas baudžiamasis įtarimas, svarstomas Seime dėl teisinio imuniteto N. Venckienei gali tai parodyti. ------------------------ Visa tai, kas yra surašyta apie šią istoriją 100 tomų apimtyje nesutilptų. Yra viena "smulkmė", kuri nepaneigta. Tai mergaitės paliudijimas. Kita "smulkmė" nuvalyti ginklai ir kitos nesąmonės,kurios net iš Holivudo filmo scenarijaus būtų išmestos, kaip visai neįtikinamos. Deja, čia ne filmas, o konkrečiai nukentėję ar net žuvę asmenys. Jų tarpe dvi galimai nukentėję mergaitės, turėjusios kažkieno įtakoje palikti savo gimtą šalį. Gal antroji mergaitė gali papasakoti, kodėl ji buvo pririšama? Gali, bet nepapasakos, nes taip sugriautų tą kortų namelį, kuris buvo taip atkakliai dėliojamas keistų versijų kūrėjų.

sabatauskui2013-11-23 15:15

labai gerai seime pasirode grina su valiu. nusisluoste kojas y tamstas taip kaip jus nusisluostete savasias kada reikejo ginti garliavos mergaite. dar karta nusisluostete kojas kada visi rankas pakelete pries venskiene. tada jau jie tyciojosi is jusu tai ko ponas sabatauskai dabar stebiesi? ir gerai ne kiek nesistebiu nes mes nesame teisine valstybe o policine. tai taip kas norio tas ir valosi y jus kojas nes patysb esatye nesaziningi ir be morales.

petras2013-11-21 22:16

Uzsisedeja po 23 metus seimia ponai,padeja isparceluioti valstybe,istaymus,padeja klesteti monopolistinems grupuotems,teisinems,praskoline valstybe,savivaldybes ir tt...stebisi kur jie gyvena. Senai turetu politiniu grupuociu lyderiai atsakyti pries baudzemaji kodeksa,bet jie net ir ta sugebejo apeiti neitraukdami...

2-va kokioje valstybėje gyvenam2013-11-21 16:13

Lietuvos Sveikatos apsaugos ministras 2003m. liepos 11 d. įsakymu Nr. V-425 (Valstybės Žinios, 2003, Nr. 71-3252 ,2005, Nr. 43-1384) patvirtino Valstybės teismo psichiatrijos tarnybos prie Lietuvos SAM nuostatus ( toliau – Nuostatai(1) ), kurių III dalyje ( tarnybos veiklos tikslai, pobūdis ir sritys ) 10 punkto 10. 3 papunktyje teigiama: „ atlieka teismo psichiatrijos ir teismo psichologijos srities mokslinius tyrimus”. Tiriamieji asmenys į Valstybinės teismo psichiatrijos tarnybos prie Lietuvos SAM Utenos ekspertinį skyrių patalpinami tik ikiteisminio tyrimo teisėjo ar teismo nutartimi (Teismo psichiatrijos, teismo psichologijos ekspertizių darymo valstybinėje teismo psichiatrijos tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos nuostatų ( toliau – Nuostatai(2) ), patvirtintų LR Sveikatos apsaugos ministro 2003m. rugpjūčio 18d. įsakymu Nr. V-499, III dalies 16 punktas ), (Valstybės Žinios. , 2003 Nr. 82-3767 ),o tai reiškia, kad jie privalo nutartį vykdyti ir jiems tuo metu yra atimama laisvė. Lietuvos BK 35 straipsnio 3 dalis, LR Biomedicininių tyrimų etikos įstatymo 5 straipsnio 2 dalis (Valstybės Žinios, 2000, Nr. 44-1247; akto redakcija, galiojanti nuo 2008-01-01) draudžia mokslinius eksperimentus su asmenimis, kuriems atimama laisvė. Iš išdėstyto matyti, kad vadovavimasis Valstybės teismo psichiatrijos tarnybos prie sveikatos apsaugos ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Sveikatos apsaugos ministro 2003m. liepos 11d. įsakymu Nr. V-425 ( Žin. ,2003, Nr. 71-3252, 2005, Nr. 43-1384 ), III dalies 10. 3 papunkčiu Valstybinės teismo psichiatrijos tarnybos prie Lietuvos SAM Utenos ekspertiniame (toliau-Ekspertinis skyrius) skyriuje ir galimai mokslinių eksperimentų atlikimas su asmenimis, kuriems atimta laisvė, yra nusikalstama veika. Iš išdėstyto matyti, kad Valstybės teismo psichiatrijos tarnybos prie sveikatos apsaugos ministerijos nuostatai, patvirtinti Lietuvos Sveikatos apsaugos ministro 2003m. liepos 11d. įsakymu Nr. V-425 ( Žin. ,2003, Nr. 71-3252, 2005, Nr. 43-1384), yra aktas, padaręs didžiulę žalą tiriamojo sveikatai (man ir kitiems asmenims), prigimtinėms teisėms. Iš išdėstyto matyti, kad Lietuvos Sveikatos apsaugos ministro 2003m. liepos 11 d. įsakymas Nr. V-425 (Valstybės Žinios, 2003, Nr. 71-3252 ,2005, Nr. 43-1384 ) yra valstybės tarnautojo ar pareigūno neteisėtas aktas, pažeidžiantis Žmogaus teises ir teisėtus interesus, įtvirtintus Žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos Konvencijoje, iš dalies pakeistos Protokolu Nr. 11, su papildomais protokolais Nr. 1,4,6 ir 7 12 (toliau- EŽTK), Lietuvos Respublikos Konstitucijos 18 str. , 21 str. , 53 str. , Lietuvos BK 35 str. 3 dalį, Lietuvos Biomedicininių tyrimų etikos įstatymo 5 straipsnio 2 dalį. Kadangi asmenys privalo vykdyti teismo nutartis ir priverstinai patalpinami į Ekspertinį skyrių, kurio veiklos Nuostatuose(1) leidžiami moksliniai tyrimai. Tiriamieji neduoda informuoto dalyvio laisvo sutikimo su jais taip elgtis ir yra priversti vykdyti teismo nutartis. Iki šios dienos nėra atliekami jokie ikiteisminiai ar kitokie nešališki tyrimai dėl vykdytų mano, Jūratės Kiaunienės, kitų žmonių kankinimų. Pagalbos buvo kreiptąsi į visas įmanomas institucijas Lietuvoje, bet niekas nereaguoja. Toliau ten vežami žmonės, taip rizikuojant jų sveikata ar net gyvybe. Stacionari ekspertizė paskirta ir klaipėdietei Ingai Žinienei. Su ja taip pat norima susidoroti, ji gyvena pastoviame strese, negali apsiginti. Nei prokuratūra, nei policija neatlieka tyrimo. Paduotas ieškinys Europos žmogau teisių teismui. Pareiškimui suteiktas numeris 42938/13 (42938/13 JAKELAITIENE vit LIT). Labai prašau Jūsų pagalbos, padėti man, Jūratei Kiaunienei išlikti gyvoms, apginti žmogaus teises, įstoti į teisminį procesą EŽTT (nežinau, ar nebus bandoma pradanginti mano EŽTT teismui pateiktų duomenų, nes girdėjau iš kitų žmonių, kad taip yra atsitikę), taip pat įstoti į teisminį procesą Nr. 1-09-1-02302-2006-6 Lietuvos Apeliaciniame teisme (baudžiamojoje byloje Nr. 1A-71/2013; Nr. 1-10-417/2012, Nr. 1-29-417/2011, Nr. 1-38-417/2010, Nr. 1-138-417/2009), kuris prieš mane tęsiamas jau aštuntus metus. Buvo prašoma nutraukti šį neteisėtą procesą, bet prašymas netenkintas, nes Lietuvoje nėra teisės aktų, kurie tai reglamentuotų. Iš anksto dėkoju. Pagarbiai, Neringa Jakelaitienė lietuvė 2 nepilnamečių vaikų motina, žiauriai kankinta KGB metodais (Juodoji psichiatrija) VTPT prie SAM Utenos ekspertiniame skyriuje, nesuteikiant pagalbos dėl epilepsijos, suluošinta, atliekant procesinius veiksmus. Padavusi ieškinį dėl Žmogaus teisių pažeidimų ir sveikatos sužalojimo, t. y. dėl EŽTK 3, 5, 6 straipsnių pažeidimų. Gyvenanti sukurtame MIRTIES TUNELYJE, pastovioje baimėje dėl susidorojimo, tolimesnės psichiatrinės prievartos nes naudojamos Socialinio ir psichologinio spaudimo priemonės. Tikime laisve

12013-11-21 16:12

Tarptautinėms organizacijoms, ginančioms Žmogaus teises Prašymas-pareiškimas-skundas 11-10-2013 Aš, Neringa Jakelaitienė, liudiju, kad buvau žiauriai kankinta Valstybinės teismo psichiatrijos tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos Utenos ekspertiniame skyriuje (toliau- VTPT Utenos ekspertinis skyrius); (įmonės kodas 191671615, adresai: Kojelavičiaus g. 121, LT-11106 Vilnius; Aušros gatvė 30, LT-28145 Utena, Lietuva). Mačiau kaip kankinami kiti žmonės, į maistą dedami neaiškios kilmės medikamentai, balti milteliai, sukeliant žiaurias kančias, skausmą, nepakeliamus reiškinius galvoje, visame kūne. Mane staiga suparalyžuodavo, atliekant kokį nors judesį. Sąmonė išlikdavo, bet negalėdavau visiškai judėti daug laiko. Patirdavau siaubą, nes maniau, kad judėti nebegalėsiu visą gyvenimą, galvodavau, kad mirsiu. Prašiau pagalbos, bet niekas nereaguodavo, tik tyčiojosi: „ nieko, nieko, nuo šito nemirsi, mes ir į komą su vaistais įvesdavome“. Nebuvo suteikta pagalba dėl mane ištinkančių epilepsijos priepuolių, kas sukėlė dar sunkesnes pasekmes sveikatai. Mačiau kaip kiti žmonės prieš tai kalbėję ir elgęsi normaliai, privedami iki visiško psichikos suardymo ir po to prašoma atimti teisme veiksnumą. Žmonės net netenka teisių apginti save, liudyti apie patirtus kankinimus. Po patirtų kankinimų ilgai kentėjau haliucinacijas, įvairius sveikatos sutrikimus, tapau neįgali. Patyriau daug priepuolių, prieš kuriuos apanku, dingsta klausa. Po vieno priepuolio pusantro mėnesio nevaldžiau kojų. Mano baudžiamasis (per )sekiojimas jau vykdomas aštuntus metus. Gyvenu pastovioje baimėje. Man sukurtas mirties tunelis. Nesu tikra, ar nebūsiu vėl kankinama ar nužudyta kaip neparanki nukentėjusioji. VTPT Utenos ekspertiniame skyriuje aš priverstinai buvau patalpinta neteisėta Palangos miesto apylinkės teismo teisėjo Rimgaudo Mickaus 2007-11-16 nutartimi nuo 2008-10-08 iki 2008-11-19. Nutartis priimta neskundžiama, negavau teismo šaukimo, viskas vyko už akių. Be to, Ikiteisminiame tyrime nei į vieną teismo posėdį nebuvau kviečiama, neatsiųsti teismo šaukimai, net nežinojau kada, kur ir kokiu klausimu vyko teismai. Man buvo atimta bet kokia galimybė gintis, skųsti neteisėtus pareigūnų veiksmus. Neteisėta ir neskundžiama teismo nutartimi aš buvau patalpinta stacionariai ekspertizei atlikti VTPT Utenos ekspertiniame skyriuje sirgdama epilepsija,- kas yra griežtai draudžiama. Apie tai negalėjau informuoti teismo, nes nežinojau, kad jis vyksta. Daromas poveikis gydytojams slėpti šituos duomenis, viena gydytoja iš baimės atsisakė mane gydyti, ištikus priepuoliui. Kita pasakė, kad ji gelbės mano gyvybę, neatsižvelgiant nė į nieką. Dėl to susilaukė ilgalaikio audito, spaudimo. Mano advokatas, kuris vėliau netikėtai papuolė į avariją ir netrukus mirė, pasakė, kad siekiama ją atleisti iš darbo. Į VTPT Utenos ekspertinį skyrių žmonės yra talpinami priverstinai. Minėtoje įstaigoje neteisėtai man ir kitiems žmonėms atėmus laisvę, yra leidžiama atlikti mokslinius tyrimus. Tai yra Žmogaus teisių pažeidimas, nes su asmenimis, kuriems atimta laisvė, negali būti atliekami moksliniai tyrimai. Faktas, kad mane ir kitus žmones patalpinus 2007m. lapkričio 16 d. teisėjo R. Mickaus nutartimi į Utenos ekspertinį skyrių, Valstybės teismo psichiatrijos tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos nuostatai, patvirtinti Lietuvos Sveikatos apsaugos ministro 2003m. liepos 11d. įsakymu Nr. V-425 ( Žin. 2003, Nr. 71-3252, 2005, Nr. 43-1384 ), buvo galiojantys ir nustatantys VTPT prie SAM veiklos sritis, leidžiančias atlikti mokslinius tyrimus, įrodo mano teisių, įtvirtintų EŽTK ir Lietuvos Konstitucijoje, pažeidimą dėl neteisėtų valdžios institucijų aktų, veiksmų (Lietuvos CK 6. 271 straipsnis).

va kokioje bvalstybėje2013-11-21 16:10

weeweewee.peticijos.com/Stop Utenos ekspertinio skyriaus eksperimentams

APKALTA2013-11-21 16:00

DĖL SNORO AFEROS PLĖŠIKĖI GRYBAUSKAITĖI APKALTĄ IR Į KALĖJIMĄ!

pensininkas2013-11-21 15:42

Sugalvojau ką patarti ponui seimo nariui, kaip matau, net nežino ką tokiu atveju daryti-pasitraukti iš užimamų pareigų, o kaip matosi yra ir daug tokių,pasileisti patiems seimą ir rengti naujus rinkimus.

nujo2013-11-21 14:54

Tiesos lt filmukas yra (Dar vienas zingsnis Tiesos link).Aciu zmonems ,kurie susirinke buvo 17d Daukanto aikstej.

Anupras2013-11-21 14:32

Ogi gyvename tokioje valstybėje, kokią ponas Sabatauskai aktyviai padėjote kurti, ypač kurpiant prezidento R.Pakso apkaltą

Kaimietis2013-11-21 13:06

Čia, kaip to Petro Cvirkos romane girti kaimynai pusę nakties blūdijo, blūdijo, kol suvirto į pravirą daržinę, tik ryte suprato, kad jie niekur nenuėjo ir savoje daržinėje pernakvojo! Taip su ta lanzbrazų nepriklausomybe jau patys nepažysta, ką čia sukūrė,tik aišku kad žmonėms geriau tikrai netapo kaip ir Lietuvai! Vieni klaunai.

Šitie smetoniniai2013-11-21 12:59

batsiuviai, žaidžia žaidimėlius. Gal jiems tikrai truksta proto kaip taisyti padėti? O gal tai tik Grybės spektaklio slapti artistai? Jei išsiaiškinot, kad visos blogybės iš Daukanto aikštės kyla, tai ko dar truksta APKALTAI? O jei apkaltos nevykdot, tai Grybės politikai pritariat ir nėra ko čia mus mulkinti, kai patys tik batsiuvių lygio "elitas". Prisipažinkit, kad Grybė su savo liokajais valiais, griinais, kryževičiais, skvarneliais jus kaip ciuciukus vedžioja už pavadėlio. Jei turėtu savigarbos, to neleistu. Bet Šliogerio apibudinimas labai taiklus, todėl Seime sėdintys padarai džiaugiasi trupiniais nuo Polikarpovnos stalo. Fui, kaip šlykštu.

Žiniasklaidos propaganda “mailiaus” byloje.......2013-11-21 12:59

Jau 4 metus žiniasklaida skleidžia propagandą, dezinformaciją, tendencingą melą ir šmeižtą “mailiaus” byloje. Pvz. LRT žinių laida “Panorama” sugeba net įžūliai meluoti ir pagarsinti visuomenei, kad “mailiaus” projektų dalyviai “jau pasisavino milijonus” (kurių ištikrųjų Žemės ūkio ministerijoje net nebuvo net numatyta skirti ir visiems kitiems projektams, ne tik “mailiaus”, jų - pinigų iš viso niekada nebuvo, yra dokumentai, ministro įsakymai! ) ir pareiškia savo nuomonę, kad “mailiaus” bylą galėtų nagrinėti net būsimoji (net būsimoji! ) Europos prokuratūra (tik įsivaizduokite, pagal LRT propagandos skleidėjus, - “labai blogi”, “labai, labai blogi” tie “mailiaus” bylos dalyviai!? ). Pvz. laikraštis ir Interneto portalas “Respublika” 2013. 11. 14 straipsnyje išdrįsta pateikti visuomenei “mailiaus” projektų dalyvius kaip vagis, nors pirmosios instancijos teismas dalyvius išteisino!!! Prokuroras Dainius Baraniūnas oficialiai pareiškė, kad nebuvo pasisavintas nei vienas litas! (o, pakartoju ir gal kam nors bus juokinga, nes tų litų iš viso nebuvo, nebent prokuroras juos sapnavo). Beveik visos kitos žiniasklaidos priemonės pateikia visuomenei tą pačią tendencingą teisėsaugos sukurtą ir (pasitelkiant žiniasklaidą) skleidžiamą dezinformaciją. “Mailiaus” projektų dalyviams žiniasklaida neleidžia nieko paaiškinti ir paneigti melą. Neleidžia pasisakyti kitai pusei. Todėl, galima daryti išvadą, kad, galimai, teisėsauga ir žiniasklaida kartu daro nusikaltimus ir veikia išvien – organizuotai. Gal tai organizuoti nusikaltimai? Kas sutramdys įžūlius melo skleidėjus? Ar jie yra “neliečiamieji”? Kodėl tyli valstybės institucijos? Tiesiog reikia kreiptis į atitinkamas Europos sąjungos institucijas, nes LR institucijos yra bejėgės..........

Juodosios technologijos “mailiaus" byloje ...2013-11-21 12:58

"Juodosios technologijos" "mailiaus" byloje - viena iš korupcijos apraiškų. Trumpai sakant, tai yra pasirinkto taikinio (asmens) menkinimas ir moralinis terorizavimas. "Juodųjų technologijų" taikinio reputacija nuolat ir sistemingai naikinama, pasirinktas asmuo yra šmeižiamas, viešai skleidžiama negatyvi, jį kompromituojanti informacija. Juodosiomis technologijomis galima įvardinti: melą, šmeižtą, nepagrįstus kaltinimus, papirkinėjimą, psichologinį spaudimą naudojant informacijos skleidimą. Dažnai "viešinama" informacija būna tiesiog pramanai ar tiesiog ciniškas melas. Šiai informacijai skleisti pasitelkiamos tam tikros žiniasklaidos priemonės ar atskiri žurnalistai. Juodųjų technologijų organizatoriai siekia kelių tikslų : 1. Diskredituoti asmenį visuomenės akyse. 2. Sutrukdyti asmens veiklą, primesti jam "kaltojo" įvaizdį. 3. Pašalinti asmenį iš jo veiklos srities. 4. Apjuodinto asmens fone sustiprinti savo teigiamą įvaizdį....

neaišku2013-11-21 12:38

, kodėl šie veikėjai buvo kviečiami į seimą, kad išgirstų NEŽINAU, ar kad pasityčiotų iš parlamentarų. Kam tokie reikalingi, kurie nieko nežino ir ima didžiules algas.Visi didžiausi valdžios veikėjai ir prezidentūra kovoja dėl NEŽINAU poperėlio. KOKTU .

pensininkas2013-11-21 12:18

Sabatauskai, siūlau ptitaikyti savo patyrimą įgytą nušalinant Paksą. Daugelis to tikisi, ypač po šito pareiškimo. Neleiskite Seimui virsti visiška mazgote.

Pikasas2013-11-21 12:13

"Krupavičius apie VSD pažymos nutekinimo istoriją: reikia pasakyti tiesiai šviesiai – karalius yra nuogas" (pas alfistus) KOMENTARAS STRAIPSNIUI Kai britų teisėsauga šiandien žada baigti sudėti visus taškus "politinių" "Snoro" finansinės aferos bėglių byloje, pasitelkiamos jungtinės pajėgos. Jas gali sudaryti pažymos nutekinimo skandalo ir bankininkų gelbėjimo aktyvistai. Manau, kad visos šių istorijų gijos vienaip ar kitaip, pagal seną aforizmą "veda į Romą", o tiksliau į Maskvą, vadinta melo ašies sostine. Tai yra ten, kur V. Uspaskich iš Raudonosios aikštės mums pamokslus kartais skaito. Kokias instrukcijas gauna lietuviškas "Benderis" Rytų imperijoje - Seimo opozicija tik bando atspėti. Kaip tie patarimai sietini su galimos dezinformacijos dozėmis? - spėlioti gali visi, kam bent kiek rūpi Lietuvos Nepriklausomybė. Kai žiniasklaidoje rašiniai šiomis temomis jau skaičiuojami šimtais - išryškėja vis nauji šių dviejų skandalų "stogdengiai". Nekur dėsitės "nebūnantys buvusiais" arba jų buvę patarnautojai. Juk jūs "prie to paties". Darbiečių "ideologinis lyderis" kaišioja mums pirštų kombinacijas, koneveikia tuos, kurie bando DP lyderiams per "ilgus pirštus trinktelėti." Kai ateina Seimo komisijos eilė, tai jai vadovauti veržiasi toks "ryškus" politikas P. Gražulis. Darbietis V. Mazūronis adekvačios komisijos darbą jau yra sužlugdęs. Net klastoti tada bandė. Dabar kitas jo bendramintis kolega vadovaus "kniaziaus" vertinimui. Žinoma, tai labai sudėtinga istorija tas eilinis viešas Viktoro papliurpimas. Jos išaiškinimui pradžiai reikia mėnesio. Jei nespės, darbas prasitęs... Būkime nuoseklūs. Jau aišku, kad šio skandalo pradžios kaltininkai yra Valstybės saugumo departamento darbuotojai, kurie išdrįso netgi iš anksto susekti naują Rusijos imperijos ruošiamą dezinformacijos smūgį Lietuvai. Nežinau ar tam jie buvę gavę Valstybės saugumo tarybos nurodymus, ar bent leidimą. Gal pasinaudojo kvaila kapitalistų išmone: "Viskas leidžiama, kas nedraudžiama?" O gal ir apie savo tiesiogines darbo funkcijas pamąstė? Gal kiek per vėlai buvo sumąstyta, ką tie duomenys gali reikšti Rytų kaimynės įvaizdžiui ir dėl šventos ramybės pažymai prisegė slaptumo grifą. Juk svarbiausia buvo, kad informacija nenutekėtų į viešumą. Nereikia liaudžiai per daug žinoti. Dar murmėti kas pradės. Premjeras teigė, kad jis dėl visokių panašių grėsmių yra nuolat informuojamas, bet jis savas ir neišduos. Nepatikima Maskvai vis labiau tampa prezidentė D. Grybauskaitė. Rytų specai suskubo ieškoti, gal ką iš jos praeities ras? Ir rado... sovietinių laikų disertacija. Tačiau tai, kaip ji aprašytą "Izvestijų" laikraštyje - nėra labai gudru, nes ten viskas sudėliota taip, kad tokioj Lietuvoj jos reitingai tik dar labiau gali pakilti, jei dar vietos iki lubų yra. Minėtame spaudos organe nuoširdžiai suminėta, kuo D. Grybauskaitė neįtiko Kremliui ir kokios bausmės pasienyje ir su "nekokybiškais" maisto produktais Lietuvas buvo nubausta. Pavyzdingas viešumas... Tik labai galinga ir karinga šalis, kuri yra JAV prezidento minėtos blogio ašies ideologinis ir visoks centras, gali sau leisti pasakyti Europos sąjungai už ką buvo baudžiamas vienas jos narys - Lietuva. Taip buvo duotas labai aiškus signalas "saviems"- imkim, arba dabar arba ... kitąmet. Žinoma, geriau šiemet, nes kas gali paneigti, kad kai kam jau girdisi ne sidabrinių, o antrankių graudus skambesys. Staigiai nuskrista pasitarti į Maskvą dėl "asmeninių problemų". Palikta partijos valdžios statytinė - baisiai patikimas variantas gavosi. Tokia kovos iki paskutinio. Ramu. Tik kažko koalicijos partneriai muistosi. Negi išdurs? Dar ir prezidentė apie mėnesio pabaigą prabilo. Mėnesio, tai ne mėnulio. Tas nenukris, jeigu ką... Nukristi gali tik garbė, jei tokia pas tokius būtų. Tad jokių neišsprendžiamų problemų, išskyrus tai, kad laikas nelaukia. Galima surašyti ilgą sąrašą tų politikų bei politologų, kurie jau tikisi sulaukę satisfakcijos stebuklo. Šitaip išsityčioti iš Kremliaus siekių - kraupu. "Raudona linija aiškiai peržengta" - šaukia Seimo vadai. Vyriausybėje kai kas atitaria... Pradžioj labai garsiai ir premjeras, dabar kiek tyliau. Tas komentatorius, kuris atspausdino tūkstančius komentarų "apkaltą ir į kalėjimą" gal jau kelionę į šiltą kurortą nusipelnė ar kokį medalį iš pačio pačio rankų. Tai kas gali tokią garbingą procesiją, atsiprašau - procesą, sustabdyti? "Ant kilimo juos, ant kilimo" - šaukia aktyvas. . Ant kilimo, tai dar ne ant kryžiaus. Ir rankų niekam plauti nereiks. Dabar daug kas daroma su purvinomis ir nieko. Tylu ramu. Tegul geriau aiškinasi, kurie išdrįso? Ir vykdytojai iš STT neišsisuks. Kaip galima mūsų žurnalistų ko nors atkakliai klausinėti. Kasdien vis žiauriau visa tai atrodo. Gerai, kad teismai dar tokie. Nubaus nenaudėlius už įžūlumą. Jei taip atsitiks? - vėl tuntas "klakerių" gatvėje gal išsirikiuos. Ar viskas perspektyvoje taip bus ar čia tik koks Viktoro gražus sapnas - palieku spręsti skaitantiems ir mąstantiems. Pastarųjų Lietuvai dabar reikia daugiausiai... Esu įsitikinęs, kad kur kas mažiau reikia tokių versijų kūrėjų, kokiu pasireiškia Kauno technologijos universiteto profesorius, humanitarinių mokslų daktaras, politologas Algis Krupavičius. Gal jis tik apsimeta apsimeta nesuvokiantis, kad tokiais savo postringavimais daro gėda savo "ALMA MATER".. Nemanau, kad visose, tos garbios aukštosios katedrose krūvos tokių "kreivų" aktyvistų. Jų nėra daug, tačiau savi savus žino. Gal traukia už virvutės surištus į viešumą Rytų interesus ginti. Nori ar nenori...

Silva2013-11-21 12:10

Man buvo labai malonu žiūrėti Seimo posėdį kaip generalinis prokuroras ir dar generalesnis VSD vadas "nusišlapino" ant gerbiamiausio Seimo galvų. Vsio zakonno...

Inga Baranauskienė2013-11-21 12:04

Sabatauskas "atsibudo" - ką daugiau bepasakysi... Vis dėlto tai geras ženklas.

Nežinau kaip jūs,2013-11-21 11:57

bet aš manau, kad cia ta pati "šaika".VSD vadas nieko nezino, Gen. prokuroras irgi nieko nezino, o šitas net nezino kokioje valstybeje gyvena, bet aš tada noreciau priminti, kad gyvename "brandaus socializmo"valstybeje , kurios valdzioje ta pati komunistu partija.

Ona2013-11-21 11:53

jau ir kvailam aisku, kad valstybe mafijos uzvaldyta. Kur matyta, kad visa teisesauga Grybauskaites kiseneje. Todel isvogtoje, korumpuotoje, kurioje liaudis nera vieninga ir dustame.

motina2013-11-21 11:46

Tik dabar pamatei kokioje valstybėje mes gyvename???

nuomone2013-11-21 11:37

Garliavos ivykiai parode kokioje valstybeje gyvename .Ziauru ir geda .

Vilnietė2013-11-21 11:01

p.Sabatauskai,didžiajai daliai Lietuvos šis klausimas jau seniai neduoda ramybės,o Jums tik vakar jis iškylo?Seimo nariai,ką Jūs sau galvojate?

leonija2013-11-21 10:58

Su Grybauskaites atejimu i valdzia prasidejo didziausi Lietuvos skandalai ir visur matosi jos ranka. Tai gal ji veikia kaip slaptas KGB agentas,uzsimaskaves europines demokratijos kalbomis,kurios niekaip nesutampa su darbais. Dauguma tautieciu saukia,kad ja puola Rusija kaip nekalta mergele. Tai nereikejo slepti dalies sovietines biografijos nuo tautos ir jokie portalai neturetu ka viesinti. Perskaicius Antonovo ir Baranausko gyneju kalbas Londono teisme,kokia nuomone galima susitaryti apie Lietuvos politika ir teisesauga-tiktai neigiama. Ir ar ne prezidente del to kalta. Ka reiskia paskutinis nutekintos pazymos skandalas. Man jau kila itarimas kad prezidentes tiesioginiai arba netiesioginiai veiksmai sprogdina sali is vidaus. Pilieciai supriesinti,vieni kitu nebekencia,salyje didziule korupcija,aferos ,vagystes kurios niekaip neisaiskinamos,kaltu niekada nera. Valstybesw lesos svaistomis i kaire ir desine neparengtiems projektams. Uzsienio politika kaip neaiski. Taciau salies valdove nei prie ko. Ji bendrauja su pensininkais,vaikais ir rupinasi savo reitingais. Prisiminkite ka ji zadejo pries rinkimus ir SUSIMASTYKITE

ale2013-11-21 10:28

Tuomet kyla svarbiausias klausimas, kam tai naudinga ir kas siekia išsaugoti šitą baisią, nebepakenčiamą, amoralią, dvokiančią atmosferą? Šitą baimės ir patyčių sistemą, kuri krūpčioja nuo savo šešėlio, kaišiodama visiems šalies gyventojams naujuosius savo kozirius – „fobijas“(ekspertai.eu)KYLA klausimas ką gali Seimas; ne pirmas kartas, kai taip elgiasi ponai.

Eva2013-11-21 10:25

paulauskinė-sakalinė-šedbarinė-sabatauskinė teisė..., štai kur mes gyvename, Sabatauskai, man tai paaiškėjo gegužės 17, o šitas ponas tuomet nematė jokių pažeidimų? Apgailestauju ir tikrai linkiu būti kada nors išvilktam iš savo namų, tai būtų teisinga, mano nuomone.

ads2013-11-21 10:22

visiška šalies degradacija - visokie sabatauskai seime. O konkretus sabatauskas sakinio nesurezga, o vaidina išskirtinį teisėsaugos veikėją, išauklėtą AMBalo "vsio zakonno" dvasioje.

Keista2013-11-21 10:03

kai zmogelis nustemba kokioje valstybeje jis gyvena,kai 16 is 23m jo atstovaujama partija valde Lietuva.

Atsakymas2013-11-21 05:11

kas skaite Kurta Voneguta, atsakyma, kur mes gyvename, zino. Nagi, Darijau? Ar Raigerdai?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-11-21 04:55

"Seimo narys J. Sabatauskas po G. Grinos ir D. Valio pasirodymo Seime: „Kokioje valstybėje mes gyvename?“" ------------- Tai vis dar nezino? Kokias pareigas uzima? Koloborantai valdo Lietuva.

nujo2013-11-21 02:03

Oi kai nemate seimunai visos filmuotos medziagos kas vyko name sturmo metu Garliavoj,o tik 12 sek ,leido seimo nare N.Venckiene net suimti ,tai kodel tada nepagalvojo kokioj valstybej gyvena??o dar sako ,kad demokratine...Tokioj valstybej ,kad tuoj puse Lietuvos emigruos...

Zigmas to 272013-11-21 01:58

O tu išskyrus savo kgb metodų naudojimą,ką nors veiki Lietuvos žmonių naudai,o ne žalai? Tau iki Pikaso kaip iki marso.

e2013-11-21 01:37

Tada pradedi galvoti, kokioje valstybėje mes gyvename - galvok Sabatauskai, galvok, nors tau jau per velu. Daugelis seimo nariu pasipiktino? - pasipiktinimas yra nusivylimas savimi. Manau jis trumpalaikis. Dar nedugnas. Kol liaudis nepradejo gyva puti - tol nieko nebus...

to Pikasas2013-11-21 01:19

savo paklodemis demonstruojate rastinguma? o apart rastingumo, dar ka nors nutuokiate? juk taip pat reikia ismanyti, apie ka rasai....

kokioje?2013-11-21 00:50

prastoje valstybeje. ir tamysta del to kaltas taipogi.

Klausia2013-11-21 00:46

ponas kokioje valstybėje mes gyvename? Kodel tik dabar kilo klausimas? Iki siol jam viskas buvo chiki piki? Atsakymo derejo ieskoti po pogromo Garliavoje arba kai prokurorai su 12 sekundziu sleivu klipuku pamojavo seimunams panoseje.

Pikasas2013-11-21 00:42

Būkime nuoseklūs. Jau aišku, kad šio skandalo pradžios kaltininkai yra Valstybės saugumo departamento darbuotojai, kurie išdrįso netgi iš anksto susekti naują Rusijos imperijos ruošiamą dezinformacijos smūgį Lietuvai. Nežinau ar tam jie buvę gavę Valstybės saugumo tarybos nurodymus, ar bent leidimą. Gal pasinaudojo kvaila kapitalistų išmone: "Viskas leidžiama, kas nedraudžiama?" O gal ir apie savo tiesiogines darbo funkcijas pamąstė? Gal kiek per vėlai buvo sumąstyta, ką tie duomenys gali reikšti Rytų kaimynės įvaizdžiui ir dėl šventos ramybės pažymai prisegė slaptumo grifą. Juk svarbiausia buvo, kad informacija nenutekėtų į viešumą. Nereikia liaudžiai per daug žinoti. Dar murmėti kas pradės. Premjeras teigė, kad jis dėl visokių panašių grėsmių yra nuolat informuojamas, bet jis savas ir neišduos. Nepatikima Maskvai vis labiau tampa prezidentė D. Grybauskaitė. Rytų specai suskubo ieškoti, gal ką iš jos praeities ras? Ir rado... sovietinių laikų disertacija. Tačiau tai, kaip ji aprašytą "Izvestijų" laikraštyje - nėra labai gudru, nes ten viskas sudėliota taip, kad tokioj Lietuvoj jos reitingai tik dar labiau gali pakilti, jei dar vietos iki lubų yra. Minėtame spaudos organe nuoširdžiai suminėta, kuo D. Grybauskaitė neįtiko Kremliui ir kokios bausmės pasienyje ir su "nekokybiškais" maisto produktais Lietuvas buvo nubausta. Pavyzdingas viešumas... Tik labai galinga ir karinga šalis, kuri yra JAV prezidento minėtos blogio ašies ideologinis ir visoks centras, gali sau leisti pasakyti Europos sąjungai už ką buvo baudžiamas vienas jos narys - Lietuva. Taip buvo duotas labai aiškus signalas "saviems"- imkim, arba dabar arba ... kitąmet. Žinoma, geriau šiemet, nes kas gali paneigti, kad kai kam jau girdisi ne sidabrinių, o antrankių graudus skambesys. Staigiai nuskrista pasitarti į Maskvą dėl "asmeninių problemų". Palikta partijos valdžios statytinė - baisiai patikimas variantas gavosi. Tokia kovos iki paskutinio. Ramu. Tik kažko koalicijos partneriai muistosi. Negi išdurs? Dar ir prezidentė apie mėnesio pabaigą prabilo. Mėnesio, tai ne mėnulio. Tas nenukris, jeigu ką... Nukristi gali tik garbė, jei tokia pas tokius būtų. Tad jokių neišsprendžiamų problemų, išskyrus tai, kad laikas nelaukia. Galima surašyti ilgą sąrašą tų politikų bei politologų, kurie jau tikisi sulaukę satisfakcijos stebuklo. Šitaip išsityčioti iš Kremliaus siekių - kraupu. "Raudona linija aiškiai peržengta" - šaukia Seimo vadai. Vyriausybėje kai kas atitaria... Pradžioj ir premjeras garsiai, dabar kiek tyliau. Tas komentatorius, kuris atspausdino tūkstančius komentarų "apkaltą ir į kalėjimą" gal jau kelionę į šiltą kurortą nusipelnė ar kokį medalį iš pačio pačio rankų. Tai kas gali tokią garbingą procesiją, atsiprašau - procesą, sustabdyti? Ant kilimo juos, ant kilimo. Ant kilimo, tai dar ne ant kryžiaus. Ir rankų niekam plauti nereiks. Dabar daug kas daroma su purvinomis ir nieko. Tylu ramu. Tegul aiškinasi, kurie išdrįso? Ir vykdytojai iš STT neišsisuks. Kaip galima mūsų žurnalistų ko nors atkakliai klausinėti. Kasdien vis žiauriau visa tai atrodo. Gerai, kad teismai dar tokie. Nubaus nenaudėlius už įžūlumą. Ar viskas taip bus ar čia tik Viktoro gražus sapnas - palieku spręsti skaitantiems ir mąstantiems. Pastarųjų Lietuvai dabar reikia daugiausiai...

Algika2013-11-21 00:22

Jis tikrai kvailas, ar apsimeta. Pats kūrė šita žmogaus priespaudos režimą ir tik dabar atsibudo.

nuomone2013-11-20 23:57

o tai anksciau sabatauskai nematei kokioje salyje gyvename?Pabudo,labas

fk2013-11-20 23:29

kokį čia šūdą mala tas Sabatauskas ? tarnauja ir aptarnauja sistemą ir viskas jam ir jo komunistams gerai ,pamaiva

Jokymas2013-11-20 23:08

Tegul ir jus pakrato. Juk jus ne sventos karves...

Oi Sabotovskis2013-11-20 23:05

duoda - įstatymiškai būdi oligarchijos sargyboje, kad Brodovskio turtai nesumenktų.

fariziejaus snuki2013-11-20 22:58

ach ach kaip baisu "kai padaroma Seimo darbuotojo bute krata", o kai neliečiamybę turinčios teisėjos namuose su tamstų tyliu pritariamu surengiamas pogromas, kai tesėjai laužomos rankos, tada viskas normalu ?

Apie grožį.2013-11-20 22:37

Taip taip - dėl Venckienės apkaltos seimui užteko 12 sek.Keista, kad Sabatauskui kyla klausimai, kokioje valstybėje gyvename.Gyvename tokioje, kokią patys ir sukūrėte.Nereikia apsimetinėti, labai negražu.

Manau2013-11-20 22:37

Juokiasi puodas, kad katilas juodas...

TADAS2013-11-20 22:26

kai Sabatauskas balsavo už Venckienės SUĖMIMA,negavęs medžiagos iš prouratūros,tada su valstybe buvo viskas gerai,o kai į jį pradėjo valytis kojas,tada prisiminė,kad su valstybe kažkas negerai.Norėčiau, kad Sabatauską basą išvilktu iš namų,kaip vilko Kedienę,tada ir aš sakyčiau,kad mūsų valstybėj viskas gerai.

UK2013-11-20 22:07

Tai,kad pats "ponas" Sabatauskas nusikaltelis......as nesuprantu,ko ji klausineja?????,ekspertai eu,prasau nezeminti savo gero vardo!

goga2013-11-20 21:52

Na,o ko jus tikejotes is situ apgailetinu varguoliu...?Jie puikiai supranta,kad po polikarpovnos valdymo bus kitu storu uzpakaliu,kuriems bus jau kiti laizytojai...o Akmenej visi labai juoksis...

to: 6,72013-11-20 21:42

7. Kai Venckienė sėdės (2013-11-20 18:55:23) (142.4.212.102) Parašė Skubėk parašyti dar kokį vemalą, kad sudarytumėte įspūdį, kad tokių įškrypėlių daug...

pensininkas2013-11-20 21:27

Prezidentės skiriami pareigūnai šluostosi kojas į seimūnus. Patys kalti. Tokius įstatymus priėmėte. Juk Valys, kaip rodo praktika, visus seimūnus gali suimti ar kitaip apriboti teises.

aras2013-11-20 21:16

Sabatauskai, nereikia apsimesti. Po tavo prastumto, zmones zeminancio ir 1917 atsiduodancio, svelniai tariant "keisto" istatymo, proteguojancio monopolistu Regitros, tipo Tuvlitos ir draudiku triumvirata, tu ir tavo partija zemiau grindjuostes.

gydytojas tiems 6-tam ir 7-tam komentatoriams2013-11-20 21:16

sergate maniakine paranojine šizofrenija. Viduriais jaučiu - jau nepagydoma.

skaitytoja2013-11-20 21:13

Ponas Sabatauskai , žmonės pamatė ir suprato kokioje valstybėje mes gyvename gegužės 17 d ankstyvą rytą. O, Jus tik dabar prasikrapštėt akis? Ar normalioje valstybėje galima vaiką kriminaliniam policijos biurui ir jį padaryti valstybine paslaptimi? Ar galima buvo seimo nariams pakelti rankas už 12 sek filmą? O Jus ir dar 79 tokie kaip Jus jas pakėlėte . Tad kodėl stebitės kokioje valstybėje mes gyvename?????? Man atrodo , kad mes gyvename niekšų valstybėje.

Kai Venckienė sėdės2013-11-20 20:55

iki gyvos galvos už vadovavimą nusikalstamai pedofilų, šmeižikų ir žmogžudžių gaujai ir už žmogžudysčių organizavimą, visi dori lietuviai galės lengviau atsikvėpti.

Dabar svarbiausia2013-11-20 20:52

ir skubiausia teisėsaugos užduotis yra violetinių kedopedofilų mafijos sunaikinimas. Negalima t9leruoti padėties, kai žmogžudžio, šmeižiko ir pedofilo nusikaltimų įkvėpta ir jo vardu pavadinta partija sėdi šalies parlamente, kai pačiam banditui stovi pastatyti įspūdingi paminklai, kai banditų aukos ištremiamos iš šalies, o patys jiems grąsinę banditai vaikšto laisvėje. Tai jau ne trečiojo o kažkokio ketvirtojo pasaulio valstybės požymiai. To negalima toleruoti.

Darijus2013-11-20 20:50

Prisiminkime, ką tautietis veikė, kai buvo verčiamas Paksas?

Česlovas2013-11-20 20:30

Pritariu Tauragiskiui: Paulauskas,Sabatauskas,Sedbaras, tai trys "teisiniai" bukagalviai su parduota sazine.

Pone2013-11-20 20:13

sabatauskai ,pats kūreiirgi šitą jovalą , vadinama valstybe, dabar stebiesi? Kai buvai vienas iš svarbių veikėjų verčiant Paksą iš Prezidento posto , mes buvome jūsų pusėje, nes tada tikėjome savo valstybe ir "laikinais" jos sunkumais. tačiau tolimesni įvykiai šioje uzurpuotoje teritorijoje , parodė, kad mes jau tada buvome švelniai sakant "išdurti". Dabar galite ką norite įtikinėti ir pelenus barstytis ant galvos,mes jumis nebetikime ir netikėsime. Mūsų patiklus naivumas nėra beribis.

komunistais2013-11-20 20:06

valdomoje....

Tauragiškis2013-11-20 20:05

O kuom jūs mandresnis ponas Sabatauskai,kai jums rašoma apie tauraės policijos fizinį smurtą prieš moterį ir net vaiką,jūs ką bent pirštą pajudinoe? Ar ne jūsų aplaidumo ir tylėjimo dėka policija pavirto į organizuotą gaują,kurios žmonės bijo daugiau nei banditšų,nes jie ir invvalidams klyną daužyti gali,ir gargždų policijos nuovadoje pribaigti epileptiką,ir poetą šuns būdoje numarinti ir vaikams už tiesą bylas kelti,ir vėliavą trypti. AR MATTOTE TIK TAI KĄ NORITE MATYTI SU PONU ŠEBARU? ŽMONĖS NEBE ASILAI IR ĮSTATYMUS PATYS IŠMOKSTA PONULI NE PRASČIAU NEI JŪS SU MENKA TEISINE BAZE IR STAŽU.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi