Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininko Vytauto Bako pavaduotoja Rasa Juknevičienė pažėrė kritikos Vokietijos užsienio reikalų ministrui.

„Vokiečių ministras sako, kad Ukraina, lygiai su Rusija, turi stengtis deeskaluoti situaciją. Bandau įsivaizduoti, kaip lietuviai, vežami į Sibirą, galėjo lygiai su juos vežusiais NKVDistais deeskaluoti konfliktą...“

, – savitą, tačiau drąsią istorinę paralelę visuomeniniuose tinkluose pateikė garsi Žmonių partijos atstovė.

Naujausi

Komentarai (59)

Rikiuoti
Dzukas > 53.2019-01-21 19:22

"Suzavetas" kad tamsta skiriat man demesio, nors tai ir nebutina. :DDD Jus gan uztikrintai kalbate, todel noreciau paklausti - Kiek kartu buvote Donbase po 2014 ir ka asmeniskai matete ir girdejote? Noriu jums priminti - jeigu ne jankynas, nebutu jokio valstybinio perversmo, nebutu pilietinio karo, nebutu Ukrainos naikinimo. Kas del Donbaso kariniu pajegu, tai jos zymiai geriau pasiruosusios kovai, nei Kijevo. Visu pirma jie motyvuoti, gina savo namus ir seimas. Antra - tai rimta jega. Donecko ir Lugansko karines pajegos apie 150 000 kariu + rezervas, apie 600 tanku, apie 800 koviniu masinu, artilerijos ir minosvaidziu - apie 1000, reaktyviniu sistemu apie 300 ir dar daug ko. Kijevo daliniai silpni ir demoralizuoti. Apie Rusijos dalyvavima nekalbesim, nes Rusijos kariniu pajegu ten nera, yra savanorisi, instruktoriai, bet ne reguliarikariuomene. Siaip nepamirskite, kad is Kijevo puses ir pakanka JAV ir NATO instruktoriu ir diversantu, todel, tam tikra, pagalba gauna abi puses. Tiesioginiame susiremime, Kijevas neturi pergales sansu, o realiai jiems to ir nereikia.

trdr2019-01-21 16:29

Ne įgėlė , o spjovė į ranką ją šeriančią

to 532019-01-21 14:02

Kvaileli, tai kad DLR ir LLR žmonės patys ir kariauja. :) Virš 90 proc. DLR/LLR kariškių - vietiniai. Idomu, kodėl žmones, ginančius savo namus nuo ukromaidaunų, tu vadini banditais? Savo namų ginti negalima ar kaip? Kad Rusija jiems padeda - niekas ir nesiginčija, bet kariauja jie patys. Ir gerai kariauja. Visos ukrobanderų "pergalės" - katilas po katilo. Galima pagalvoti, kad ukrų armijai vadovauja ne kariškiai, o kulinarai. Ir jokia JAV pagalba nepadeda. :)

aAlgirdas-(53)2019-01-21 08:48

šiaip tai veikėjas vadinantis Donecko ir Lugansko Respublikas banditiškomis tėra darželinukas ir jam nederėtų tai viešinti

yel“l“ow submarine to 53. to 47.2019-01-21 01:40

... tą suprasti galima nesant nei dzūku, nei submarinu - kaip jau minėjau, tam užtenka bent jau baigti pradinę mokyklą..., - su sąlyga, jei gamta davė pakankamą kiekį smegenų..., - bet čia, panašu, ne tamstos atvejis ..., - nei pirmam nei antram tamstos komentare nepastebėjau jokių užuominų/pėdsakų, liudijančių tamstos gebėjimą mąstyti kažkiek produktyviau, nei moliuskai ...

yel“l“ow submarine to 53. to 47.2019-01-21 01:34

nebuvo reikalo dar kartą demonstruoti savo protelio patologijas :) - o tamstos perpasakoti litchūanijos propagan_donų kliedesiai, neturi nieko bendro su jokia realybe :))) - tą

to 47.2019-01-21 01:24

Tai,kad ir tamsta,lyginant su Dzuku,- tik pradinukas. Na o kai dėl tų lugansko ir donecko "valstybių" ir jų armijų tai jei ne "matuška rasija", tai, nepaisant viso to pramoninio potencialo šitos banditų "respublikos" seniausiai būtų sunaikintos ir tose teritorijose gyvenantys žmomės vėl galėtų ramiai gyventi.

stėrva2019-01-21 00:43

Matyt pas jos vyrą daugiadienės prasidėjo, kad seksualiai prie užsieniečių pradėjo kabinėtis...

to 452019-01-21 00:06

Kam Rusijai siųsti tai, ko Donbase ir taip užtenka? Tu manai, kad ten trūksta Šachtininkų ir traktoristų? Prajuokinai.:)

to 462019-01-21 00:04

Tokia višta - Štirlicas? Persižegnok.:)

to 482019-01-21 00:03

Jie ne NKVD užslaptino, o savo bildukus (stukačius), beldusius visoms tarnyboms.

tik kodel2019-01-20 23:59

konservatoriai uzslaptino tuos NKVDistus ?

yel“l“ow submarine to 45. Na2019-01-20 23:54

kai tamsta bent jau trejetui baigsi kokią pradinę mokyklėlę, tai gal jau žinosi kad luganskas ir doneckas (DLR ir LLR) yra bent triskart didesnį pramoninį potencialą turinčios sritys(respublikos) , nei litchūanija, ir jose gyvena bet dukart daugiau žmonių , nei litchūanijoje :))) - tuo būdu, jos turi ne menkesnes galimybes turėti savo armiją ir savo valdžią, nei šita skylė - pindosijos protektoratas :))) - deja, akivaizdu, kad tamstos įgimtas debilumas niekad neleis tamstai, kaip E-diotui su birkinu, įgyti jokio pradinio išsilavinimo ...

Įtariu2019-01-20 23:40

kad ji yra ŠTIRLICAS su SIJONU.

Na2019-01-20 23:38

Rasa 100% teisi. Putino Rusija siūsdama traktoristus ir šahtiorus apginkluotus tankais ir gradais į žkitos valstybės teritoriją akivaizdžiai pažeidė tarptautinę teisę. Tai ar tas vokiečių ministras tiek kvailas, ar tokiu tik apsimeta?

Darijus2019-01-20 22:28

Išdavystė, kodėl kareivis be neužmirštuolės.

Nu jo... 42-am2019-01-20 20:52

Sutinku su tamsta 101 proc. Ieškantys atranda, keliaujantys nepaklysta, - komentarai labai gerai susitvarko su tokia užduotimi... :) Ir atsiprašau, jei ankstesnis komentaras nuskambėjo kiek kategoriškai...:)

to 362019-01-20 20:41

Tai tam ir diskutuojam, informacija pasidalinam, kad nepamiršti, kaip buvo iš tikrųjų. Juk jeigu niekas kitos nuomonės nepaviešins, taip ir liks tik oficiozas, melas ir propaganda nuo pradžios iki galo.

to 34 Vytui2019-01-20 20:32

Kokie tie "idėjiniai"? Baigę vokiečių diversantų mokyklas, t. y. idėjiniai nacistai? Ir dar. Nereikia lyginti stribų su miškiniais. Stribai atsirado tik todėl, kad kažkam reikėjo kovoti su miškiniais, kol sustiprėjo milicija ir kitos jėgos struktūros. Geriau ar blogiau, bet savo misiją jie įvykdė, ne vieną gyvybę išgelbėjo. Gal todėl jų "patriotai" taip ir nekenčia, gaudė jie tuos miškinius. O kad kažkur išgerdavo, užkąsdavo - tai koks buvo kaimas, tokie ir žmonės. Tie stribai ne iš dangaus nukrito, jie - to paties Lietuvos kaimo žmonės.

Ekspertas2019-01-20 20:31

Prie ko čia Sibiras? Ką Juknevičienė nemato kaip Lietuvoje situacija deeskaluota, t.y. NKVėdistai apdovanojimus dalina paskutiniams partizanams?

Dzukas > 32. Anfisa2019-01-20 20:18

Taip, Krymo totoriai glaudziai bendradarbiavo su vokieciais ir ju tarpe buvo nemaza uzverbuotu dar iki karo. Tam itakojo ir vokieciu kolonistai gyvenantys Kryme, vyko gan rimtas verbavimas. Bet ne vien tai leme totoriu tremti. Istremti Krymo totorius buvo nuspresta, kai buvo suderinta Jaltos konferencija. Visi nepatikimi buvo istremti. Buvo istremta 180 tukst. Krymo totoriu. Ne visi Krymo totoriai buvo istremti, tik nepatikimi ir bendradarbiave su vokieciais. Krymo totorius deportavo i Uzbekistana.

V. Ladas2019-01-20 19:59

Apie stribus. Tėvas, gal, kad išgyventume "varė". kaip pas mus sakė", naminę. Aš ,vaikėzas, padėdavau. Tai grupės stribų, su jais visokie ten mokesčių rinkėjai užeidavo "atsigerti" Susimesdavo, ir išgerdavo puslitrį kitą. Tai yra, susimokėdavo. Kažką kalbėdavo, tėvas kukliai klausėsi, jam ipildavo. Kalbėjosi lietuviškai, kaip supratau su lenkišku akcentu. Tai buvo aplinkinių miestelių ubagai. Paskui kai kuriuos kur tik nesutikdavau, nes vienu metu juos visus staiga atleido, o darbo nebuvo. Partizanai išgerti naktį neateidavo, bet jų "dalį" tėvas perduodavo per kitus žmones. Nežinau, ar tie susimokėdavo. Turbūt, ne, nes tėvas buvo didelis to reikalo patriotas. Įdomu, kad man paskui tėvo veikla niekur netrukdė, tarybų valdžia nesuodė, kas vyko kaime. Stukačių gerų neturėjo. Tikriausiai dėl to, kad vienam daugiavaikiui mūsų kaimynai įvykdė mirties bausmę, ir kaimas tai žinojo...

Anfisa2019-01-20 19:42

33-m. Teisingai. Valstybe - tai priespaudos aparatas, vykdantis valdanciosios klases valia. Dabartinis rezimas traktuoja 70=ies metu senumo ivykius pagal dabarties norus ir politiku paziuras, kaip jiems naudingiau. O kad tais laikais buvo tam tikros visai kitokios salygos ir geopolitine situacija - jiems dzin. Dabar - kitaip. Per 30 metu litchuanijos karikaturinio kapitalizmo mes visi isitikinom, kad garbingai dirbti - nereikia, kad daug pinigu galima tik pavogti, o garbingai uzdirbti galima tik gemoroju. Ir visa Tarybu valdzia - tai didele klaida, nes versdavo zmones vikdyti absoliuciai nereikalingus darbus : statyti miestus, fabrikus, gamyklas, mokyklas, vaiku darzelius, kelius, tiltus, dar ir zeme gauti nemokamai, butus nemokamai ir t. t. Dar viena tarybine nesamone - niekas per SMS zinutes, arba per telefonus nerinkdavo pinigu vaikams gydyti. Prisiminkit maza Rasele su nupjautom kojelem...

Nu jo... 33-iam2019-01-20 19:39

Radot apie ką diskutuoti. Žinant, kad Lietuvoje statomi paminklai karo nusikaltėliams, karo metais dalyvavusiems masinėse žudynėse, o pokaryje "laisvės kovotojų" buvo nužudyta ~25 000 beginklių kaimiečių, ir tuo pat metu paraleliai yra virkaujama apie trėmimus ir "rezistenciją", asmeniškai mane tuojau pat aplanko supratimas, kad diskutuoti iš esmės nėra apie ką. Vienintelis dalykas ką šiuo atveju galima padaryti, - tai nepamiršti, kaip buvo iš tikrųjų. Ir kol tokių žmonių bus, galutinai istorijos perrašyti nepavyks net labai norint...

E2019-01-20 19:33

Vežė caras, veže stalinas. Manote kad čia atėjęs putinas elgtūsi kitaip? Genocidas ir tremtis tai ruSSiška tradicija kaip reikia elgtis su okupuotomis tautomis.

Vytas2019-01-20 19:21

Palygino... Bet abejoju, kad tie, kurie negyveno tuo laikotarpiu, turi teisę spręsti apie tų laikų situaciją iš pasakojimų, o ne iš turimų faktų. Baigėsi karas, man buvo aštunti metai. Paskutinius, jau negyvus (gyvus teko matyti 1946/1947 metais) partizanus, "žaliuosius", mačiau 1953 metais netoli Vilniaus, kaime. Ir buvo pokary visko, tame tarpe ir partizanų visokių. Idėjiniai, kaip pavojingiausi, buvo be gailesčio valdžios jėgos struktūrų išnaikinti gal iki 1950-ų metų Liko tie, kurie valdžiai savo veiksmais mažai tekėlė rūpesčių. Bet juk jiems valgyti, gerti, rengtis reikėjo. Ir vargas tam valstiečiui, kuris gyveno vienkiemyje prie miško. Naktimis jį lankė "miškiniai", dienomis - stribai. Ir vieniems, ir kitiems reikėjo patiekti naminukės ir lašinių bei duonos. O jei esi biednas mažažemis, tai tekdavo atiduoti ir paskutinį kąsnį... Pamėgink neduoti - vadinasi esi už naują valdžią arba už tuos, kurie miške, žiūrint kas yra "svečiai". O dėl Ukrainos... Kaip pasakė tokių pažiūrų, kaip Juknevičienė, įgaliotas "atstovas Ukrainai, švediškas lietuvis J. Ochmanas, mes mokome ukrainiečius žudyti rusus. Nejaugi tai atitinka tarptautines etikos normas? Taip kad Vokietijos užsienio reikalų ministras šimtą kartų teisus.

to 32 Anfisai2019-01-20 18:17

Tas pats - Lietuvoje. Kai ištrėmė pagrindinius miškinių rėmėjus, terorizmas sumažėjo iki minimumo. Yra ir kitas trėmimo aspektas - turtingųjų klasės likvidavimas. Jeigu valstybė kuria socialistinę beklasę visuomenę, savaime aišku, kad turtingųjų klasė bus likviduojama - turtas nacionalizuojamas, aršiausi priešininkai naujos santvarkos ištremiami, t. y. perkeliami gyventi kitur. Bet čia - daug niuansų ir kategorijų, ne komentaruose aptarinėti. Aš - tik dėl to, kad Lietuvoje tiems trėmimams dabar suteikiama visai kita prasmė, negu buvo realybėje.

Anfisa2019-01-20 18:04

30-m. Pritariu. Kaip pavyzdys - krymo totoriu tremimas is krymo i, berods, Kazachstana ir dar kitur po karo pabaigos. Mat, per vokieciu okupacija jie praktiskai totaliai kolaboravo su okupantais, ir pasibaigus karui, daug isejo i kalnus ir miskus "partizanauti". Valdzia pasielge protingai ir racionaliai - istreme visus, kas galejo juos palaikyti ir padeti. Kartu su visom seimom. "Partizanavimas" kaip mat pasibaige.

Anfisa2019-01-20 17:45

Gal ne i tema. Prancuzijos zvalgybos vadas ant dienu pripazino, kad pindosai izuliai apip-iso ne tik Prancuzija, bet ir visa NATO, kai informavo, jog Rusija uzpuole Ukraina. Sako, musu saltiniai pranese, jog rusu kariuomene niekada nebuvo pajudejusi is savo dislokacijos vietu. Bet, kadangi pindostano zvalgyba pagrinde ir aprupina NATO narius zvalgybine informacija, tai prikabinti makaronu neziniukams - vieni juokai. O jus tikekit...

to 23 Manau2019-01-20 17:39

O jūs niekada nesusimąstėte, kodėl vežė? Šiaip sau vežė ar vis tik pagal kažkokius įstatymus ir taisykles? Dabartinė propaganda teigia, kad "ėmė ir vežė". O juk buvo visai ne taip. Kas yra tremtis? Tai perkėlimas į kitą gyvenamą vietą. Kodėl reikėjo perkelti gyventi kitur? Beje, lietuviškai - ne "sovietinės", o "tarybinės". "Sovietas" - Landsbergio išrastas barbarizmas.

Dzukas > 23. Manau2019-01-20 17:30

Jokia Ukraina, nes tokios ir nebuvo, niekur neprisijunge. 1922 metais 4 Tarybu socialistines Respublikos isteige TSRS. Tai buvo - Rusijos Tarybine Federatyvine Socialistine Respublika, Ukrainos Tarybine Socialistine Respublika, Baltarusijos Tarybine Socialistine Respublika ir Uzkaukazes Tarybine Federatyvine Socialistine Respublika. Visos jos buvo lygiavertes TSRS isteigejos. Veze ne tik i Sibira. Veze i Maskvos sriti ir visa Centrine Rusija, i Uzkaukaze, i Karelija, i Kryma, i Sibira, i Siaure, i Kazachstana, i Altaju, i Tolimus Rytus. Kaip nekeista , neveze i Ukraina.

Vis dėlto2019-01-20 17:29

Ideologiniai kūlvirsčiai psichinės sveikatos draugei Juknevičienei nepridėjo

U-2 to 21. pEdikas2019-01-20 17:19

Deeskalacija as to nepavadinciau bet granata f-1 tavo subineje butu garantija, jog rusu puolimas taves asmeniskai neuzklups netiketai ir apsaugos nuo nepageidaujamo nestumo iskreiptu budu. Dabar daugybe patriotu is TSLK taip saugosi.

V. Ladas- 25 Dzukas2019-01-20 17:17

Čia komsomolka įstrigo ties laiku (1940- 1950) kuriuo dar ir negyveno, o vokietis kalba apie dabartį. Susipainiojo ji, kam nepasitaiko?, Rasai- nuolat...

Dzukas2019-01-20 17:00

I kuria vieta, Jukneviciene igele vokieciui savo "astriu" protu? :DDDD Smegenu, kaip pas vista... gal ir maziau.

Nu jo...E-debilui2019-01-20 16:44

Gerbiu. Net ne kiekvienas ligonis gali tokias nesąmones rašinėti. Du balandėliai Stasys ir Birkinas gali bandyti tamstai sudaryti konkurenciją, bet tik bandyti. Kol kas tamsta yra nepralenkiamas... :D:D:D:D

Manau2019-01-20 16:38

I sibira veze ne tik rusu tautybes kareiviai bet ir daug ukrajinos atstovu,juk 1922 metais ukrajina prisijunge prie sovietines Rusijos?!

to 212019-01-20 16:16

Eik tu gramatikos mokytis, rūgščių kopūstų prapiesoriau.:)

E2019-01-20 16:13

Geriausia deeskalacija būtų nuolatinės NATO bazės Ukrainoje ir the Patriot priešlėktuvinė sistema. Nors šį vokiečių ministrą ruSSai apsvaigino savo dujomis, bet pusę Vokietijos piliečių jau geriau supranta iš ruSSijos kylančias grėsmes demokratijai ir saugumui. Vis daugiau šalių ima suprasti kad atgrasyti agresorių tegali tik vakarų vienybė ir geležinis NATO kumštis.

to 192019-01-20 16:13

Ir kaip tie "atošnikai" jaučiasi? Sąžinė negraužia, kad dėl Petkos milijonų ir amerikonų ambicijų žudė vaikus ir senukus? Nors manau, kad uždaviau naivų klausimą. Kokia ten sąžinė...:)

gerulis2019-01-20 16:08

Bet gi iš Ukrainos nieko neveža į Sibirą, ar jai visai varteliai atsisuko, o beje teko gyventi su atošnikais viename bute Vokietijoje ir, kaip manot vis dar rašau, nors ir negatyviai atsiliepimų apie karinį konfliktą Ukrainoje kai po civilinį karą.

Pilietis2019-01-20 16:01

Juknevičiene, geriau paskelbk kiek dabar dar KGB-istų sėdi Seime, teisinėse struktūrose ir visur kitur. Tik drąsiai, be baimės, nes tautos atstovai juos jau atrinkę.

to 152019-01-20 16:00

Žmogau, neįžeidinėk bolševikų. Jie buvo idėjiniai žmonės, verti pagarbos ir savo laikmečio. O šitie - "curvos", kaip tu išsireiškei, t.y. teikiantys intymias paslaugas už tam tikrą atlygį, tame tarpe - ir politines.:)

U-2 to 15. jooo to 132019-01-20 15:57

Pagarba. Geriau cia nepasakysi.

jooo to 132019-01-20 15:32

zmogau,toj salej "pasekeju"dauguma.Pradedant bemoksle mokslu daktare bolsevike prezidente,komsomoliniu asilo ir parso misrunu bei politine curva linkevicium ir baigiant paciu patriarchu.Isverstaskuris ant isverstaskurio stabeliais supakuoti.

žopa2019-01-20 15:18

Rusija kariauja?Jeigu ji kariautų karas būtų pasibaigęs tą pačią dieną.Šunes loja,bet kalės loja įpatingai,nes joms dar reikia apginti ir savo perą.

hm2019-01-20 15:14

ar tik ne sita Rasele buvo, tu vezusiu i Sibira pasekeja - komjaunimo aktyviste ( kaip ir Lt Uzsienio reikl.ministr) ...

cha2019-01-20 14:42

Tas ministras irgi - Rasos lygio. Kiekvienas stumia propagandą "Rusija kariauja su Ukraina" iš savo galo. Kaip sakė klasikas - debilai, blt.:)

Klemas2019-01-20 14:06

Nu durne. Loja, kad loti.

U-22019-01-20 14:02

Yukneviciene yra retas, zmogaus balsu kalbancios subines mutantas. O kas del vokieciu ministro, tai viskas ka blogo jam ji jam gali padaryti, tai abejotinos kokybes oralinis malonumas bet as manau, kad vokietis nerizikuos...

Ilona2019-01-20 13:43

palygino nepalyginamus daiktus: balna ir bala.

Ir vis tik....2019-01-20 13:39

Ir vis tik trūksta tai moteriškei taktikos ir žmogiškumo,kad gerbtų vyresnį žmogų... Nekoks poelgis...

Skeptikas2019-01-20 13:37

Buvo rimtas partizanas o į senatve visai suvaikėjo, fotkinasi su Lietuvos nepriklausomybės priešais.

neplauta išangė2019-01-20 13:27

negali nečiulbėti.

Rūta2019-01-20 13:12

Kokie skirtingi pasauliai: J.Kažionis ir 'nezabudkinai"...

Konfliktu eskalavimas2019-01-20 13:04

Siai trockistei nesa gera pelna,nes prokuraturos lietuvoj nera.gaila kad caras laiku nesusaude revoliucionieriu.pasaulis butu kitoks

Nu jo...2019-01-20 13:02

Juknevičienė įgėlė? Gal apspjovė? Yra gi gyvvių kurie nuodais spjaudosi...

Skeptikas2019-01-20 13:00

Lietuviai ir dabar neturi galimybių deeskaluoti konflikto su Vakarais, nes jie stipresni ir jiems talkina vietiniai koloborantai.

////////2019-01-20 12:17

vokietijos ministras sako tiesa o rasyte kaip visad konservine niektauza

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi