Prorusiškai nusiteikę Rytų Ukrainos separatistai sekmadienį paskelbė įkuriantys „Luhansko Liaudies Respubliką“.

Federacinės Ukrainos norintys Luhansko separatistai Kijevo vyriausybei įteikė ultimatumą, kuriame reikalaujama amnestuoti visus šalies rytuose protestuojančius asmenis, surengti referendumą dėl regionų valdymo ateities, o rusų kalbai suteikti tokį patį statusą, kaip ir ukrainiečių.

Protestuotojai grasina imtis karinių veiksmų, jei šie reikalavimai nebus patenkinti iki balandžio 29 dienos.

Nepaisant balandžio 17 d. Ženevoje pasirašyto susitarimo tarp Kijevo, Maskvos, Briuselio ir Vašingtono, politinė bei karinė įtampa Ukrainoje ir toliau auga.

Keturšaliu susitarimu Ukrainos vyriausybė pažadėjo pradėti skaidrią ir visuotinę konstitucinę reformą ir suteikti daugiau savivaldos galių šalies regionams, tačiau prorusiškai nusiteikę protestuotojai ignoruoja raginimus nusiginkluoti ir geranoriškai atiduoti užimtus vyriausybinius pastatus Donecko regione.

Naujausi

Komentarai (52)

Rikiuoti
Raigerdas Letui2014-04-29 17:20

45 komentare jūs pademonstravote savo fašistinį požiūrį pagonių tikėjimo atžvilgiu ir kurstote neapykantą jiems. Kaip pavyzdį jūs pateikiate salafitus, kurie netgi nesutaria tarpusavyje. Jūsų ta teokratija yra dar viena diktatūros forma su inkvizicija, kur Letas Palmaitis galėtų, kaip "KGB troikė" įvertinti, kas "myli Dievą", o kas yra "Dievo priešas". Ir vėl prasidėtų gąsdinimai pragarais, ir koks nors Letas Palmaitis nutaria, kad tas yra nevertas Rojaus, nes jis yra pagonis, ir jo vieta yra pragare. Buvę KGB-istai su jedinstvenikais eina iš proto, nes nori susigražinti buvusią CCCP teritoriją, Letas Palmaitis siūlo imti pavyzdį iš salafitų, kurie nori susigražinti "tikrąjį Muhamedo tikėjimą". Dieve tu mano, mane stebina, kaip taip galima nuprotėti. Tikrai mums reikia daryti, nes yra blogi požymiai, kad tautoje daugėja pamišimo atvejų.

Raigerdas Letui2014-04-29 17:13

Gerbiamas Letai, juk jeigu užduoti jums klausimą:kaip mūsų lietuvių tautinis tikėjimas, kurį jūs vadinate pagoniškuoju, yra susijęs su tais įvykiais, kurie buvo Romos Imperijoje? - tai jūs į jį neatsakysite. Ar lietuviai dalyvavo nukryžiuojant Kristų? Ar jūs turite nors vieną faktą, kad lietuviai yra prisidėję prie tų tragiškų įvykių Romos Imperijoje? Ar nėra taip, Letai, kad jūs matote blogį ten, kur jo iš tikrųjų neegzistuoja? Ar jums nesivaidena, Letai,kad mūsų lietuviška pagonybė yra kažkaip prisdėjusi prie įvykių Romos Imperijoje, kur faktiškai buvo sprendžiamas žydų tautos išlikimo klausimas? Lietuvių tikėjimas yra itin vertingas pasaulio kultūros reiškinys, prieš kurį turėtų atsiklauspti ir jūsų salafitai ir visi krikščionys, ir paprašyti atleidimo, už neteisingai primetamas jiems kaltes. Jūs, kaip ir tas Putinas, svajojate apie "raganų medžioklės" laikų sugrįžimą. Tai, kas nepapuls į Rojų: pagonys ar jūs? Man atrodo, kad jūs patekti į Rojų neturite net mažiausio šanso.

Raigerdas 'lietuviui"2014-04-29 17:05

Man nesvarbu, kaip jūs žiūrite į žydų tautą. Faktas tas, kad jūs esate šitų fašistinių idėjų tęsėjas netgi po Niurnbergo proceso ir netgi po to, kaip Lietuva sumokėjo žydams kompensaciją. Jums pasisekė, kad mūsų valstybėje yra tiek chaoso, kad niekas nesiima jo tvarkyti. Iš pradžių yra mokama kompensacija žydams, o moka tie žmonės, kurie niekuo nėra prisidėję prie žydų tautos genocido Lietuvoje. Kas vyksta toliau? O toliau, tokie ltvnews. online, kurie irgi apsišaukia, kad jie padeda GP, staigiai užima stručio poziciją ir apsimeta, kad nieko nemato. Štai yra konkretus žmogus, komentatorius "lietuvis", kuris faktiškai turėtų būti patrauktas baudžiamojon atsakomybėn ir būtent iš jo reikėtų pareikalauti sumokėti nemažą sumą dėl neapykantos kurstymo žydų tautos atžvilgiu, bet ltvnews. online nieko nedaro, o tai reiškia, kad jie pritaria tokiems nusikaltimams, todėl patys turėtų būti patraukti pagal BK kodeksą. Tačiau Lietuvoje dabar atėjo mada: REIKALAUTI TEISINGUMO IŠ KITŲ PAČIAM NEBŪNANT TEISINGU IR NESILAIKANT ĮSTATYMŲ.

Darijau,2014-04-29 16:56

o pats kokiam Agro-Joint'ui priklausai, kokios propagandos klausai ir kieno propaganda čia varai? Krymo Agro-Joint ar Soviet Russia oder Putin Russia's Agro-Joint?

44 Raigerdas komentarui2014-04-29 16:38

Labai pritariu..tas letas ,kaip setono ,kad apsestas butu..baisu net skaityti jo komentarus.

Liepa-Letui Palmaičiui2014-04-29 16:33

...tie išoriniai rykliai yra vienas dalykas, o štai vidiniai arba "savi" rykliai yra rimtesnis reikalas. Valstybė yra tarsi vieningas organizmas.Jei kurie nors "organai" streikuoja, tai bet kokia kova su išoriniais iššūkiais nebus laimėta. //Tiesa, Dorovė, Sąžinė šiandieninei LT valdžiai kaip velniui kryžius...

lietuvis Raigerdui2014-04-29 16:05

gal baik klijuoti etiketes! Nesu nusiteikes pries zydu tauta, taciau i juos ziuriu nepatikliai, nes tarp ju yra nemazai tu, kurie prisidenge gerio linkejimo kaukemis, siekia tik gerio sau, nepaisydami kokia kaina tai siekiama. Man isties gaila tu nekaltai nukentejusiu zydu per Hitlerio valymus, bet cia kvepia tautos isdavyste, nes dalis zydu, tie kurie esa nusipelne, buvo is anksto perspeti ir pasitrauke dar iki valymo. O ir pats Hitleris turejo zydisko kraujo, ir jam tarnavo karininkai zydai.

Letas Raigerdui2014-04-29 05:11

Mein G-t, kokia neapykanta, ir dar "kurstymas"! Su tokiais žodžiais tiktumėte Ordoje. Kartojate globalistų kliedesius, kad abraomizmas kursto nesantaiką, todėl reikia uždrausti Koraną (po to ir Bibliją), musulmonus vadinti teroristais. Taigi pritartumėte tokioms valdžios idėjoms ir savo universitete. Suprantama, tai D-vo priešų logika, nes ne Palmaičio, bet apaštalo Pauliaus žodžiai (jau neminiu cituotų D-vo žodžių Toroje): "Neklyskite! Nei ištvirkėliai, nei STABMELDŽIAI, nei svetimautojai, nei iškrypėliai, nei vagys, nei gobšai, nei girtuokliai, nei keikūnai, nei plėšikai nepaveldės D-vo karalystės" (1 Kor 6, 9), t. y. amžiams nugarmės į tamsą. Tai kodėl aš turiu tuo džiaugtis? Salafitai iš viso nepalieka pagonims net ir teisės gyventi laisviems (arba gyviems), nes pagal pranašystę (kuriai vos ne 3900 metų) jie yra "laukinis asilas" (A. Rubšys čia pataisė nepolitkorektišką D-vą: "smarkus žmogus", Pr 16, 12) su D-vo kalaviju (saifu-LLA, populiarus vardas! ) rankoje. Mes nesame musulmonai, skirti būti pasaulio asenizatoriais paskutinėmis dienomis, bet tai nereiškia, kad turime dėtis su pagonimis į krūvą, sulaukti Rūstybės ir nugarmėti kartu su jais. Šiame gyvenime kviečiame juos atsiversti ir tiek, o toliau spręs Teismas. Visa tai viešai sakyti reiškia "kurstyti"! Pvz. , Londone taip ir supranta, kada sodina pastorius į kalėjimą už Biblijos pacitavimą gatvėje. Kokia krikščionių neapykanta romėnams, kokie romėnų mėtymai akmenimis, kas per košė galvoje! Kai rašė apaštalas Paulius, jokie romėnai jokių krikščionių nepersekiojo. Priešingai, siūlė įnešti JHS statulą į panteoną ir visai nedraudė garbinti JHS. Tik reikalavo vykdyti valstybinius įstatymus (pvz. , rodos, Bulgarijos prezidentas siūlo padaryti dalyvavimą rinkimuose įstatymiškai privalomą) ir pirma pagerbti imperatorių auka, kaip dievybę. Nežinodamas ką privalo žinoti studentas, ketinate rašyti studentui pažymį "iš religijos"? O kad Vedos (tiksliau - Vedai) yra pagonybė, jau aiškinta anksčiau. Stabu vadiname ne šiaip kokį atvaizdą, bet visa, kas garbinama, bet nėra Kūrėjas. O takoskyra eina tarp kreacionizmo ir panteizmo. Todėl mums stabmeldystė ir pagonybė (arba "natūralioji religija") - tas pats. Tai logiškai išplaukia iš Apreiškimo tiek pas mus, tiek pas musulmonus. Įdėmiai skaitykite aną "blogą" komentarą darkart.

Raigerdas Letui Palmaičiui2014-04-29 04:06

Gerbiamas Letai, jūs pats matote, kad fašistas visada suranda priešą. Komentatorius "lietuvis" kursto neapykantą žydams. Jūs, nors savo erudicija žymiai pranokstate šitą nelaimingą "lietuvį", tačiau jūs taip pat kurstote neapykantą pagonims. Jeigu jūs būtumėte mano studentas, aš iš Religijos pastatyčiau jums dvejetą, nežiūrint į jūsų gana aukštą erudiciją. Neapkęsti pagonių nėra jokio pagrindo. Bet jūs esate toks įžūlus, kokie kartais būna rusai. Jūs gyvenate Lietuvoje ir jūs kurstote neapykantą pagonims. Taigi jums už tai turėtų būti užvesta baudžiamoji byla. Jums netgi sunku suprasti, kad kalba eina apie pagonis Romos Imperijoje. Romėnų neapkęsti krikščionys turėjo pagrindo, nes jie į juos mėtė akmenimis, tyčiojosi iš jų, atiduodavo juos sudraskyti liūtams, ir tai romėnams buvo kaip pramoga. Todėl neapykanta aniems pagonims buvo visai pagrįsta. Bet prie ko čia lietuviška pagonybė? Ir aplamai paėmus, mano manymu, lietuvių tikėjimas tai nėra pagonybė. Nes tai yra daugiau VEDOS. Netgi Dievų vardai yra panašūs, kaip ir VEDOSE. Todėl lietuvių religija turėtų vadintis daugiau kaip VEDŲ religijos viena iš atšakų. O dabar, jūs su ta pagonybe, įžeidinėjate lietuvius ir jų tikėjimą. Jūs gyvenate šioje žemėje ir tyčiojatės iš jų tikėjimo. Ir jums atrodo, kad tai yra protingas žmogaus veiksmas? Mano manymu, tai yra nusikalstamas veiksmas.

Letas Palmaitis Liepai 382014-04-29 02:06

Jei "Lietuvėlei" reikia nardyti tarp didesnių ir mažų ryklių (jei šalia atsirastų už Lietuvą mažesnė, ar Lietuva netaptų jai rykliu, ypač su dėstomomis dorovinėmis idėjomis? ) tik tam, kad "kuo ilgiau išliktų nesukramtyta", tai reiškia, kad bus sukramtyta. Tad ar ne geriau paprasčiausiai sprukti kitur, pas tuos didesnius? Gėda turėti tokio lygio dorovę, kai dar mažesnė už "Lietuvėlę" Čečėnija laimėjo pirmąjį karą prieš Ordą! Ten niekas nekalba apie "nardymą", kad ilgiau išliktų nesukramtytas, nes žino, Kas yra Dorovės Pamatas, Kas yra Tiesa, ir kad tie, kurie eina su Tiesa, niekad niekieno nebus sukramtyti. Tik tokių ir bus didvyrių žemė! Amen.

Darijus2014-04-29 01:54

Kokios JAV propogandos pajėgos mestos: Raigerdas, Pikasas, Beta ir Co. Gražu žiūrėti. Tik, kad lygis žemiau nulio.

lietuvis Raigerdui2014-04-29 01:52

dabar daug kas stojasi i savo vietas ir tapo aisku kodel taip sirsti. Su prokuratura, teisesauga, draudimais kalbeti sionistai visus senai tildo, kad tik niekas nieko nepradetu narplioti, neduok dieve pakels ta mesla i viesuma. Putina irgi apkaltino antisemitizmu nes jis pasake, kad pirmaja sovietu vyriausybe 80-85% sudare zydai. Nuo to kad jis tai pasake, juju ten netapo daugiau ar maziau! Perziurek savo komentarus, juose isties neapykantos kurstymas, nebent manai, kad zydai yra auksciau visu kitu tautu. Tu ir vel teigi apie mane nieko nezinodamas. Esi apgailetinas!

ruta2014-04-29 01:35

10 numeris apsvaiges nuo propogandono Kiseliovo izulaus melo ir dezinformacijos . Bet gali buti , kad uz melo skleidima apie Ukraina gauna ir uzmokesti , nes Rusijos 'tikri' patriotai tupintis Gosduroje irgi deklaruoja patriotizma iki debilizmo , bet ju vaikai mokosi ir gyvena anglijose ir amerikose , ir vilas jie perka ne savo tevyneje ir sukomunizdintus milijonus laiko 'prakeiktose ' vakaruose . Nieko naujo su ta Rusija , visada buvo , kaip sako rusai -krivadusnaja / kreiva siela/ savo politikoje ir gyvenime . Kodel gi Rusijos Putleris , kai ivyko tragedija su ju povandeniniu laivu 'Kursk' , tik ir sugebejo islementi - ona utonula / ji paskendo/ , bet atsisake uzsienio pagalbos , kaip toki uroda pavadinti ? O Beslanas , Nord Ost , Volgogradas , kiek auku , nes Putlerio saika bijo viesumo , viskas gudus sovietmetis . Kai rusai Ukrainoje nezino valstybines kalbos , tai toks debilizmas , koks tai kolonialinis mastymas . Butu tiesiog puiku , kad Rusija rupintus savo teritorijos gyventojais / jau paskelbe bado streika medikai , nes is varganu atlyginimu neimanuoma isgyventi / . O kad Rusijos luzerei jaucia euforija , kai seimininkas duoda komanda fas , tai suprantamas dalykas , nes juos taip engia savo valdzia ,net tam panaudodama tuscius sampano butelius... , kad tas 'demesis' , kad nuo ju kas tai priklauso , veza juos , kaip narkotikai . Pagal statistika , kiekvienam rusui per metus iseina 87 litrai stipriu gerimu / neskaitant langu ploviklio ir parfumerijos / , nuo tokio gyvenimo patikesi net marazmatikui Putleriui .

Raigerdas "lietuviui"2014-04-29 00:32

Deja, tu esi niekur nepageidaujamas, netgi Rusijoje, nes ten savų Švonderių jie nežino kur dėti. Matai, vaikinuke, negali duoti naudos kitiems žmonėms, nes negali sukurti nieko vertingo, ką pirktų kiti žmonės. Jie su tavimi negali atlikti jokių mainų. Būtent dėl šios priežasties, tu esi nepageidautinas bet kurioje šalyje. Višta deda kiaušinį, o paskiu kuadkuoja, kad jį padėjo. Tu, kudakuoji, kad padėjai kiaušinį, nors jo tu padėti negali. T. y. , tu gali rėdyti tik įvairių medžių lapus, bet visi tie medžiai yra bevaisiai. Toks yra defektas tavo protelyje. Todėl tu neišvengiamai ieškosi kaltų. Dabar tu suradai žydus. Ir už tai, ltvnews. online tave turėtų perduoti į prokuratūrą ir tau turėtų būti užvesta byla už neapykantos kurstymą nacionaliniu pagrindu. Bet ltvnews. online tik rašo, kad jie nori padėti prokūratūrai, tačiau realiai, susidūrę su situacija, įkiša galvą į smėlį, kaip tas strutis ir apsimeta, kad nemato. Toks, deja, yra žemas mūsų valstybėje moralinis lygis, todėl "lietuvis" gali daryti, ką nori, kadangi pas mus valstybėje tapo įprastu dalyku - chaosą vadinti demokratija.

Liepa-Spiečiui2014-04-29 00:15

Jei pažiūrėtume ramiai ir objektyviai, tai kiekviena valstybė tarsi turi savo programą arba stilių. Tik kai kurios šalys tapo rafinuotesnės: savo tikslų siekia ne ginklais, bet per ekonomiką,sąjungas, susitarimus, kultūrą, diplomatinius "kanalus".// Rusija savo stiliaus nekeičia...// O Lietuvėlė turi nardyti kaip delfinas tarp didesnių ir mažesnių ryklių, kad kuo ilgiau išliktų "nesukramtyta"...

lietuvis Raigerdui2014-04-28 23:58

Na, is taves nieko kito ir nesitikejau, "dvasios gydytojau"!

lietuvis Diedukui2014-04-28 23:55

ar taip reikia suprasti, kad cia jusu "senuju" dalyviu diskusiju klubas ir kiti nepageidaujami:)

Letas Palmaitis 23-am2014-04-28 23:38

Kas čia atpažins, gal siųsta per proxy ir tai visai svetimas IP, nieko bendra su autoriumi. Reikia mokėti plačiau tuo naudotis, bus kontrolieriams papildomo darbo. Tegu atidirbinėja riebias algas.

Raigerdas "lietuviui"2014-04-28 23:30

Apgailestauju, tavo dvasinė sveikata nepagerėjo. Tu praleidai mano komentare vieną momentą. Ar tau nekeista, kad tu jo nepamatei? Ten parašyta, jeigu kenkėjui neleisti kenkti, tai jis išprotėja.

Letas Raigerdui2014-04-28 23:30

Gerbiamas Raigerdai, vietos mažai, diskusijos turi būti lakoniškos atsakant į konkrečius argumentus. Deja, nebeatsimenate, ką esu rašęs anksčiau, todėl pateikiate man argumentus apie pagonių krikščionybę, išvarytą iš gyvenimo į vienuolynus jau XI a. pradžioje, o dabar, kai "pagonių visuma" jau įėjusi, jai paskutinis šansas - grįžti prie atbundančios autentiškos žydų krikščionybės. Krikščionybė kviečia į ateities Karalystę, bet atmeta žemiškąją. Čia yra dorovinės kovos laukas: su D-vu arba prieš D-vą. Tai aiškėja su kiekviena diena. Kas čia "pralaimi", tas ir laimi. Mano politinė vizija remiasi tik kovojančiais abraomitais. Anksčiau mačiau tik salafitus, dabar pasirodė krikščionys ukrainiečiai - garbė D-vui! Gal dar ne apokalipsė, gal dar pakovosime, nors ir apokalipsė gerai: ateina Viešpats, MARANATA!

Raigerdas Diedukui2014-04-28 23:26

Sveiki, Dieduk. Dėkoju, aš peržiūrėjau šį dalyką kiek anksčiau. Paskiau pagalvojau, kad yra gerai, kad mes mokame rusų kalbą, nes kartais ten būna vertingos informacijos. Čia yra irgi vertingos informacijos ir įdomūs klausimai diktatoriui Putinui. Jurijus Ševčiukas uždavė jam keletą klausimų, tai Putinas iš karto pradėjo mažėti iki blatno gnomo. Iš pradžių Putinas jį pažemino, kaip ir priklauso kompleksuotam žmogui, kad už jį pranašesnį žmogų tiesiog būtina yra pažeminti. Jis jo paklausė:"O jūs kas toks". Mat, Putinas, apsimetė, kad jo nežino. Pažiūrėkite tą trumpą laidą, tikrai įdomus dalykas. Nes daugelį atvejų tai yra panašu ir į mūsų vadžiažmogių elgesį:"Шевчук о встрече с путиным путин откровенный м......."

Diedukas Spiečiui2014-04-28 23:25

O šiaip jau viską apibendrinus, geriausią nuorodą buvo pasiūlęs Letas; - Вася Ложкин - ten visa užzombinta Rusia...

Diedukas lietuviui2014-04-28 23:17

Mūsų čia visas ansamblis. Esi turbūt naujai atvykęs?

Beta lietuviui2014-04-28 23:12

Nea. Atskirai. :)

lietuvis Betai2014-04-28 23:09

jus dirbate tandemu?

Beta lietuviui2014-04-28 23:02

Jupiteri, tu pyksti? Vadinasi, tu neteisus. :)

lietuvis Raigerdui2014-04-28 22:55

Shalom Raigerdai, didvyri, labiausiai nusipelnes Lietuvai, vienintelis zinantis tiesa, niekinatis kitamincius, nes pastarieji: kenkejai ir sarikovai, nieko nesuprantatys, gyvenantys gyvuliu ukyje, vaiksciojantys keturiomis, arba turintys sparnus, nemylintys JAV, nes mano, kad si salis kalta del pasaulines krizes ir daugelio karu, bet patys nieko nesprendzia. Nemyli zydu, nes mano kad ju vykdomos revoliucijos nesa chaosa. Kaip komentatorius esi apgailetinas propagandistas, ganetinai pavirsutiniskas, uzsiciklines siaurame ziniu rate, taciau labai geros apie save nuomones. Beje Shvonderio personazas tau labai tinka. Tik Sharikovu sioje vietoje ne tiek daug. Sakai "jedinstvininkai" apsimeta lietuviais? Gal esi jedinstvininkas?

Beta Diedukui2014-04-28 22:41

Ačiū. / Mano aponentui parašiusiam 20 komentarą: "Olimpijskij fakel gas ne slučaino" //dusia.telekritika.ua/novosti/23085/tsn_udarila_agitpropom_po_dmitriju_kiselevu__video_ :)

Diedukas Betai + spiečiui2014-04-28 22:02

Sveiki, pasižiūrėkit - "ТСН ударила агитпропом по Дмитрию Киселеву"

kas zinote arpazistate2014-04-28 21:57

Город: Нюрнберг Регион: Страна: Германия Код страны: DE Сеть: 93.192.0.0 - 93.223.255.255 Описание сети: DTAG-DIAL25

Raigerdas Letui Palmaičiui2014-04-28 21:00

Kaip atskirti pamišusį žmogų, nuo sveiko proto žmogaus? Yra tik vienas kriterijus. Kadangi jūs esate krikščionis, tai aš kalbėsiu su jumis jums suprantama krikščioniška terminologija. Kristus pasakė:"Medžius atpažinsite ne pagal lapus, o pagal jų vaisius". Štai ir viskas. Pamišęs žmogus nesugeba išauginti, pagaminti vaisiaus, kuris būtų naudingas ir kitiems žmonėms. Aš pats savo akimis mačiau, kaip įvairūs pamišėliai, prostitutės, narkomanai apsigyveno nuostabiuose jų pačių užgrobtuose rūmuose. Ką jie padarė iš šitų rumų? Jie primyžo ant kilimų, nors tualetai buvo kiekviename aukšte, ir vanduo veikė, tačiau tualetai pavirto tik smarvę skleidžiantys objektai. Gražiausi, puikiausi kamabariai šituose rūmuose pavirto į landynes. Taigi, Kristus pasakė tiesą. Ar katalikai išgirdo šią tiesą per 2000 metų. Ne. Jie jos nesupranta iki pat šiandien. Štai yra tokia nuostabi šalis, kaip Lietuva. Ji buvo patikėta žmonėms, turintiems įvairų pamišimo laipsnį. Ką jie iš jos padarė? Jie pavertė ją tokią, kokie yra jie patys - engimas, skurdas, korupcija, neteisingumas. Visa tai nėra SVEIKO PROTO ŽMOGAUS POŽYMIS. NES TIK SVEIKO PROTO ŽMOGUS SUGEBA IŠAUGINTI VAISIŲ, KURIS TURI VERTĘ IR KITAM ŽMOGUI. TODĖL TARP ŽMONIŲ GALI VYKTI MAINAI. VYKSTANT MAINAMS - VALSTYBĖ KLESTI IR JOEJ GYVENATYS ŽMONĖS GYVENA LAIMINGAI.

Raigerdas Letui Palmaičiui2014-04-28 20:43

Gerbiamas Letai, man nepatinka jūsų pastoviai pateikiamas viralas, kuris gali tikti tik kiaulėms, su visokiais ordų ir dar kažkokiais tai mistiniais reiškiniais. Letai, aš jums ne vieną kartą rašiau, mano supratimu egzistuoja tik vienas dalykas - kirvis turi atitikti kotą. Istoriją, ekonomiką, politiką tvarko konkretus asmuo. Jos netvarko joks Dievas. Mes neturime tokio Dievo, kuris būtų patupdytas į tokį postą -ŽEMĖS REIKALŲ DIEVAS, panašiai, kaip yra Ūkio reikalų ministras. Bet jūs pastoviai brukate tą idėją, neturėdams jokių įrodymų, kad TOKS ŽEMĖS REIKALŲ DIEVAS egzistuoja. Letai, pasakysiu jums atvirai - Dievui yra nusispjauti į reikalus ŽEMĖJE. Jis tokių palnetų turi milijardų milijardus. Bet tu įsivaizduoji, kad Dievas neturėdamas ką veikti, kad nemušti dinderio, užsiima ŽEMĖS PROBLEMOMIS. Visos problemos šitoje ŽEMĖJE yra tik žmogaus problemos. Jeigu žmogus nori, ir jis tiki, kad DIEVAS jam padeda - puiku. Tegul bus taip, jeigu žmogui tai padeda. Leiskite jam į tai tikėti. Bet jūs šitą gražų ir gyvybiškai svarbu tikėjimą ant tiek nužeminat, ant tiek DIEVO mąstymą priliginate savam mąstymui, kas tikrai nėra lygu, kad visa tai tampa labai šlykščiu reiškiniu. Tikėjimas tampa už beprotystės apraišką. Jūs tikėjimą prilyginate beprotystei. Jūs pasikalbėkite su "LENINAIS", "Stalinais", "Hitleriais" taip pat ir daugybe pasivadinusiu "Jėzumi Kristumi" ir paklauskite į ką jie tiki. Jums, gerbiamas Letai, reikia suprasti, kad KARAI, NUSIKALTIMAI, FANATIZMAS, MANIKALINĖS IDĖJOS gimsta tik kažkokiu laipsniu pamišusio žmogaus galvoje. Ir jeigu jūs padėsite ant svarstyklių jo "gerų, sveikų idėjų kraitį" ir "blogų ir nesveikų idėjų kraitį", tai nusvers "blogų idėjų" kraitis. O blogų idėjų kraityje yra tik viena idėja -MIRTIS. Jie neša mirtį. Ir šios idėjos autorius ir ŠEIMININKAS gali būti ne ORDA, NE NACIAI, NE RUSAI, NE ŽYDAI, NE VOKIEČIAI, NE NEGRAI, NE LABUSAI, o tik vienas žmogus, kuris NIEKO NEGALI PADARYTI SU SAVO IDĖJOMIS FIX, NES JIS YRA NUO JŲ PRIKLAUSOMAS LABIAU, NEI NUO NARKOTIKŲ.

Betai2014-04-28 20:25

Į sveikatą. :)Ir viena maža pastaba - Kiseliovas gal mėgsta patosą, bet jis niekada nepasakė nė žodžio netiesos. Būtenta patosiniu tiesos sakymu jis jus visus ir erzina. :)

Letas Raigerdui2014-04-28 20:15

Kas dėl ko Ordoje "pergyvena", turi būti parodyta skaičiais, bet ne deklaravimais. Nesuprantu, kaip vyresniosios kartos asmuo gali skleisti tokius mitus. Ordoje prieš putinizmą realiai veikia tik musulmonai, tačiau putinistų apiplėšti vergai alkoholikai šoka iš džiaugsmo savo amžinajame skurde, kad jie - "didieji". Šiek tiek pamaištavo tik Maskvos vidurinioji klasė, kai buvo padirbti putkino rinkimų rezultatai. Didmiesčių inteligentų protestai procentiškai yra niekingi. Taigi 10-as teisus, nors ir kartoja putinišką propagandą apie JAV. Obama priešingai, pataikavo Rusijai kiek įmanoma, kol ėmė piktintis JAV politikai. Kaip neseniai sužinojome, karinę agresiją Kryme Ordai padėjo rengti... vokiečiai! Ukraina pati sukilo prieš Ordą, nes pagaliau atėjo laikas, o pretekstas buvo - akivaizdi Janukovičiaus išdavystė.

Beta 10-tam2014-04-28 19:54

Ačiū. Ir paaiškinu už ką: iš pasibjaurėjimo jų primityviu melu ir propaganda, jau senokai nežiūriu Rusijos tv. O tamsta apšvietei; viename komentare išpylęs visą kibirą kisieliovinio absurdo, kuriuo Kremlius maitina vargšus savo žmones. Vargšai dar ir todėl, kad savo caru vis dar tiki. Kaip ir tamsta. Kai atsitokėsite bus jau vėlu. Amžina Rusijos bėda. :)

Raigerdas 14-am2014-04-28 19:49

Tu moki rašyti, tai parašei sakinį:"Tamstelė specializuojiesi kliedesių rašyme? :)" Žinau tuos jūsų KGB naratyvus. Bet, matai, aš žinau ir kitą dalyką, kad jeigu tau neleisti kenkti kitiems žmonės, tai tu išprotėsi. Taigi, toks, deja, yra tavo pasirinkimas: arba kenkti kitiems žmonėms, arba išprotėti. Jūs kol kas galite tai daryti, kol lietuviai neperpras jūsų klastos. Kai perpras, tai tada tavo pasirinkimo galimybė išnyks, ir liks viena - išprotėti. Bet yra ir kita išeitis, kaip jums padėti - tai kalėjimas ir pastovus ir įtemptas fizinis darbas. Rusijoje tai vadinasi- trudoterapija. Ir noras kenkti praeina, nes jūs suprantate tik tada, kad jusm yra blogai. Kitos kalbos jūs nesuprantate.

Raigerdas - štai, ką sako tikrieji rusai2014-04-28 19:40

Iš tikrųjų, rusai labai pergyvena dėl savo tėvynės, ir dėl tos izoliacijos, į kurią šią tautą pastoviai patubdo kokie nors diktatoriai. 70 metų diktatūros padaugino Švonderių ir Šarikovų gana gausiai. Rusija seniai pati be revoliucijų galėjo pertvarkyti savo valstybė realių valstijų pagrindų, o paskiau suteikti dar daugiau laisvės šitoms tautoms. Bet yra šovinistas, kuriam vaidenasi viskas atvirkščiai. Jūs galite paklausti? Ar visiems žmonėms vaidenasi? Ne, pagrindinai vaidenasi žmonėms, kurie yra linkę į fašizmą. Dar didesnis vaidenimasis yra pas komunistus. Todėl visuomenei jie visą laiką įbruka savo idiotiškas idejas fix, kurios nėra tiesa. Jeigu jūs susiduriate su fašistu, tai yra 100% garnatija, kad jis meluos. Jeigu susiduriate su komunistu, tai yra 100% garantija, kad jis MELĄ visada, kartoju visada, sieks paversti TIESA, o TIESĄ jis sieks paversti MELU. Maža to, komunistas neparodo savo priešiškumo. Jis visada vaidina draugą, ir apsimeta, kad jis tau nori gero. Taigi, komunistas visada naudoja klastą. Klasta yra būdinga visai rusų politikai. Klasta buvo panaudota Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, dabar Ukrainoje. Klasta yra paimta iš klajoklių genčių. Todėl mūsų jedinstvenikai irgi apsimeta "lietuviais". Pažiūrėkite geriau šį video, ir jūs pamatysite, kaip rusai kenčia nuo šitų pridurkų šovinistų rusų tautoje:"СПАСИБО, ЧТО БУХОЙ".

Politic(O)maniac2014-04-28 19:26

Bolševikų rūmų perversmas 1917-ais metais irgi Wall Street'o darbas, ania? Jei ne L. Trockis ir Banko babkės, jokios Sovietų Rusijos imperijos ir jos visagalybės nebūtų buvę. O šiaip, kas tą imperija, Blogio pabaisą, sukūrė, tas ją ir pasodins į tik jai vienai prideramą vietą - liks Maskva ir Peterburgas. Va tie du miestai ir bus "Vsija Rossija". Kažkada buvo Krymo Agro-Joint'as, o dabar ateityje bus "Vsijos Rossiejos" Agro - Joint'as, va tep ir niekur nesidėsite.

Raigerdui2014-04-28 19:26

Tamstelė specializuojiesi kliedesių rašyme? :)

Raigerdas putinososams2014-04-28 19:23

Jūsų juodoji propaganda prieš JAV yra ta pati Hitlerio proganada prieš žydus. Pakišo šitą klaidinantį teiginį psichiatrai, kuriais Hitleris iš pradžių tikėjo, kaip ir Eugenikos teorija. Jūs, būdami eiliniais Švonderiais, sugebate tik pabezdžionauti, ką sakė Hitleris. Dėl bankų egzistuoja reali problema visame pasaulyje, kadangi doleris spausdinamas privačiame banke ir niekas šito dalyko nekontroliuoja. Bet čia yra kitas klausimas. Ką daro putinososai ir jedinstvenikai? Jie pasigauna šitą bankų problemą ne tam, kad išspręsti realiai šią problemą, o kad sukurti priešo įvaizdį visos JAV. Jau seniai KGB turėjo uždavinį - sugriauti kapitalizmą. O kad sugriauti kapitalizmą, tai reikia sugriauti JAV. Tačiau, begriaudami kapitalizmą, jie sugriuvo patys, nes bolševikai negali egzistuoti, nedarydami kriminalinių nusikaltimų. Ir nors KGB pralaimėjo šiame "kas ką sugriaus" kare su CŽV, tačiau šovistai KGB liko. Ir jie vėl nori kariauti, ir jie vėl nori sugriauti JAV. Klausimas kyla toks? Tai, kodėl jie šito nedaro? Štai čia ir yra ta rusiško šovinisto idėja fix: jie nenori patys gauti į kailį, todėl jie agituoja kaimynus, kad jie neapakęstų JAV, kaip neapkenčių jų šita šovinistų grupė. Taigi, Lietuva būtų čia ne prie ko, bet pamišę šovinistai tiki savo iliuzijomis daugiau, nei egzistuoja realūs faktai tikrovėje. Tiek šovinistai, tiek fašistai, daugiausia yra žmonės, turintys maniakalines idėjas. Todėl jie supranta tik jėgos kalbą. Kitokios kalbos jie nesupranta. Su jais diskusija yra beprasmė, nes čia yra tas pats, kaip Šarikovą įtikinti, kad katės turi tokias pat teises, kaip ir šunys.

Darijus2014-04-28 19:23

O geriausia abrakadabra - tai prorusiškai nusiteikę rusai. Bukumo viršūnė.

Darijus2014-04-28 19:19

Gerai, kad yra dar blaiviai mąstačių.

Betai2014-04-28 19:09

Visiškas briedas, nieko bendro neturintis su realybe. Krymo "okupacija" - šventė visai Rusijai, o ne priešingai. Ir karą Ukrainoje (beje, pilietinį)sukėlė ne Rusija, o JAV. Nuland bulkos tamstelei nieko nesako? Beje, kainavusios 5 mlrd. dolerių, ką pripažįsta ir patys jankiai. Maidanas - jankių rankų darbas, pasitelkus vakarų Ukrainos nacius ir samdinius iš viso svieto. O Krymo netektis ir pilietinis karas Ukrainos rytuose - maidano pasėkmės. Būtent po Ukrainos įvykių, Rusijos gyventojai (visų tautybių) pamatė, kiek patogiai jie gyvena Rusijoje. Ukraina jiems - pavyzdys, kaip nereikia gyventi. Po Ukrainos įvykių visi Rusijai numatyti maidanai jokios perspektyvos nebeturi, o tokie "šviesuoliai", kaip nemcovai, navalnai, novodvorskajos ir pan. , nebeturi jokios perspektyvos, nors jankiams jie kainavo jau ne vieną milijoną. Norint pamatyti didžiulį patriotinį pakilimą Rusijoje, reikia ta valstybe domėtis rimtai, o ne iš jankių (tuo labiau - lietuvių) žiniasklaidos. Taigi, galiu tik pakartoti, kad tamstelės komentaras - visiškas briedas, neturintis nieko bendro su realybe. Na, tiesa, kad imperijos kada nors subyra. Bet Rusija - tikrai dar ne imperija. Gal kada nors ir bus, tiek toli į priekį niekas nežino. Iki "subyrėjimo" jai, kaip iki Mėnulio pėstute, nes pirma reikia susikurti. :)

Darijus2014-04-28 19:06

Sutinku. EU subyrės. O lietuvius 90-ais mažne visas pasaulis irgi vadino separatistais.

Beta2014-04-28 18:49

Visos imperijos subyra. Tai dėsnis pagrįstas istorijos faktais. Tam reikia tik impulso, kurį per savo didžiarusišką šovinizmą ir durnumą suteikė Putinas, okupavęs Krymą ir sukėlęs karą Ukrainoje. // Kas iš tos didelės valstybės, jei ten nepatogu gyventi eiliniam nensui, jakutui, udmurtui ir netgi tam pačiam eiliniam rusui. Manote federacijos dalys kvailos ir tiek nesuvokia? Atseit visi čiukčiai?

Betai2014-04-28 18:32

Ne, neturėsi to "malonumo". Niekur negirdėjau, kad kažkas iš federacinės Rusijos dalių planuotų atsiskirti. Nors tas "atsiskyrimas" jankiams daug kainavo pinigų, mestų kiršinimams ir kurstymams, bet federacijos dalys puikiai supranta, kad daug geriau gyventi stiprioje didelėje valstybėje, negu būti atsiskyrusia nuograuža, praskolinta jankiams, kur gerai gyvens tik keli "išrinktieji", pripuolę prie lovio ir šeriami jankyno žaliais. Pasaulyje tokių pavyzdžių pilna. O žmonės jau mokosi iš svetimų klaidų. Pvz. , kad ir iš Lietuvos. Taigi, kurstymas Rusijoje "subyrėti", jau praeitas etapas, iš kurio jankynas taip nieko ir neišpešė. Kaip suprantu, vėl jankiai žada žaisti ta mušta korta? Šventa tiesa - be fantazijos tie jankiai. :))

Beta2014-04-28 18:03

Keletą (spėju artimiausius 5-kis, pradedant nuo 2015-tų) metų turėsime malonumą stebėti kaip Putino RF virsta į: Karelijos, Saami, Nencų, Komi, Taimyro, Baškirijos, Jakutijos, Buriatijos, Totorių, Udmurtijos, Altajaus, Amuro, Mordovijos, Hazarų demokratines ir Rusijos liaudies respublikas, tarp kurių didžiausią teritoriją ir daugiausia gamtos išteklių turės Jakutija. :)

lietuvis2014-04-28 17:33

3ias komentaras teisus. Jei ne chuntos Kijeve idiotiski veiksmai, ir Krymo klausimas, ir dabar pilietinio karo gresme nekiltu. O zinant, kad uz chuntos stovi JAV, tai galima teigti, kad atsakomybe tenka butent jai. Ne veltui Baidenas viesedamas Kijeve atsisedo i vadovo vieta.

Artėja2014-04-28 17:10

atomazga: vieną gražią dieną autonominės Rusijos sritys praneš apie savo nepriklausomybę. Laikrodis jau tiksi, Kazanėje vietiniai jau seniai negeria vodkės. Rusai tai mato, bet tyli bijodami valandos, kai pasauliui savo valią pareikš totoriai - blaivi, skaitlinga, turtinga, vieninga Islamo tauta.

yelow submarine to 2. D (2014-04-28 12:21:21)2014-04-28 17:07

o tu pirma pasidomėk realiu rusijos federalizacijos lygiu ir formomis, - po to uždavinėk juokingus klausimus :) jei maidano chuntoje būtų bent keli adekvatūs, protaujantys ir neparsidavę žmonės, visos problemos jau būtų išspręstos , o krymas būtų ukrainos :) dabar viskas vyksta pagal patį idiotiškiausią senarijų(ir tai dar labai švelniai pasakyta)... bankrutuojančiai valstybei, pasirodo net milijonų už krymui tiekiamą vandenį nebereikia - vanduo uždarytas, jis išleidžiamas į jūrą, kryme visas derlius eina velniop - įsivaizduoju kokia smarvė visomis pakampėmis pasklistų, jei šitaip pasielgtų rusija :))) tuo tarpu kymas iškentės, susiorganizuos savą vandenį, o ukraina šitą biudžeto punktą už vandenį galės pamiršti visiems laikams - o vanduo gi yra nemokamas - krymui buvo tiekiamas dniepro vanduo - protu nesuvokiamas debilizmo lygis !

D2014-04-28 16:21

O kiek nuo Maskvos nepriklausančių autonomijų tada prireiks įsteigti Rusijoje?

puiku2014-04-28 15:39

Šimtas respublikų išspręs visus klausimus...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi