INTRO

Lietuvos Konstitucija 2017 m. vasario 14 d. sutriuškinta sausu rezultatu 111:0

Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir JAV Vyriausybės susitarimas dėl bendradarbiavimo gynybos srityje labai reikalingas Lietuvai ir jos žmonėms. Tačiau kažkas piktybiškai suinteresuotas, kad toks susitarimas būtų pasirašytas pažeidžiant Konstituciją, kas labai pakenktų Lietuvos prestižui ir skatintų nepasitikėjimą Lietuva, kaip teisine ir demokratine valstybe. Nuotr. facebook.com

Lietuvos Respublikos Nepriklausomybės Atkūrimo Akto signatarai susitiko su Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininku Vytautu Baku. Aptarti karinės eskalacijos Lietuvoje klausimai, Seimui ypatingos skubos tvarka pateiktas ratifikuoti š.m. sausio 17 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir JAV Vyriausybės susitarimas dėl bendradarbiavimo gynybos srityje. Pokalbis buvo sudėtingas.

Po šio susitikimo signataras Egidijus Klumbys Seimo Pirmininkui Viktorui Pranckiečiui įteikė signatarų Egidijaus Bičkausko, Egidijaus Klumbio, Nikolajaus Medvedevo, Rolando Paulausko, Aloyzo Sakalo ir Zigmo Vaišvilos kreipimąsi į Seimą dėl neskubėjimo ratifikuoti šį susitarimą.

Kreipimęsi atkreiptas Seimo dėmesys, kad šis susitarimas galimai prieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijos 137 straipsniui, 2011 m. kovo 15 d. Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo nutarimui (byla Nr. 23/08) „Dėl Lietuvos Respublikos tarptautinių operacijų, pratybų ir kito karinio bendradarbiavimo renginių įstatymo“, kuriuo išaiškinta, kad „Nagrinėjamos konstitucinės justicijos bylos kontekste pažymėtina, jog Konstitucijos 137 straipsnio nuostata, kad Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti užsienio valstybių karinių bazių, reiškia inter alia (be kita ko) tai, kad Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti tokių karinių bazių, kurias valdo ir kotroliuoja užsienio valstybės.

Toks draudimas inter alia nereiškia, kad kad Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti tokių karinių bazių, kurias pagal Lietuvos Respublikos tarptautines sutartis, inter alia Seimo ratifikuotą kolektyvinės gynybos sutartį, valdo ir kontroliuoja Lietuvos Respublika bendrai (kartu) su valstybėmis sąjungininkėmis.“

Signatarų kreipimęsi nurodytos 2017 m. sausio 17 d. Lietuvos ir JAV Vyriausybių susitarimo konkrečios dalys (III straipsnio 2, 5 ir 7 dalys, IV straipsnio 2 dalis, VI straipsnio 2 dalis), kuriomis teisė neatlygintinai naudotis objektais ir zonomis Lietuvoje suteikiama išimtinai tik JAV karinėms pajėgoms. Dėl šio susitarimo galimo prieštaravimo Lietuvos Respublikos Konstitucijai ir Konstitucinio Teismo 2011 m. kovo 15 d. išaiškinimui signatarai kviečia Seimą kreiptis į Lietuvos Respublikos Konstitucinį Teismą dėl šio susitarimo atitikimo Lietuvos Respublikos Konstitucijai.

Lietuvos Respublikos Seimui

Gedimino pr. 53 Vilnius

PRAŠYMAS

2017 m. vasario 13 d. Lietuvos Respublikos Seimui ypatingos skubos tvarka pateiktas ratifikuoti 2017 m. sausio 17 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir JAV Vyriausybės susitarimas dėl bendradarbiavimo gynybos srityje. (Galimai išimtiniu būdu jis net skubotai bus įtrauktas į neeilinio Seimo posėdžio darbotvarkę.)

2011 m. kovo 15 d. Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas nutarimu (byla Nr. 23/08) „Dėl Lietuvos Respublikos tarptautinių operacijų, pratybų ir kito karinio bendradarbiavimo renginių įstatymo” išaiškino, kad „Nagrinėjamos konstitucinės justicijos bylos kontekste pažymėtina, jog Konstitucijos 137 straipsnio nuostata, kad Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti užsienio valstybių karinių bazių, reiškia inter alia (be kita ko) tai, kad Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti tokių karinių bazių, kurias valdo ir kotroliuoja užsienio valstybės.

Toks draudimas inter alia nereiškia, kad Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti tokių karinių bazių, kurias pagal Lietuvos Respublikos tarptautines sutartis, inter alia Seimo ratifikuotą kolektyvinės gynybos sutartį, valdo ir kontroliuoja Lietuvos Respublika bendrai (kartu) su valstybėmis sąjungininkėmis.“

Tačiau 2017-01-17 d. LR Vyriausybės ir JAV Vyriausybės susitarimo konkrečios dalys suteikia teisę JAV karinėms pajėgoms neatlygintinai naudotis objektais ir zonomis, kuriomis leidžiama naudotis išimtinai tik JAV karinėms pajėgoms: III straipsnio 2 dalis: „ Siekdama užtikrinti saugą ir saugumą Lietuva, remdama minėtą veiklą ir tikslus, leidžia JAV karinėms pajėgoms kontroliuoti patekimą į infrastruktūros objektus ir zonas, dėl kurių susitariama ir kuriais leista naudotis išimtinai tik JAV karinėms pajėgoms, ir derinti su Lietuvos institucijomis patekimą į infrastruktūros objektus ir zonas, dėl kurių susitariama ir kuriais bendrai naudojasi JAV karinės pajėgos ir Lietuvos ginkluotosios pajėgos.”

III straipsnio 5 d.: „Lietuva, nereikalaudama nuomos ar kitokių mokesčių iš JAV karinių pajėgų, leidžia joms naudotis visais infrastruktūros objektais ir zonomis, dėl kurių susitariama, įskaitant tuos, kuriais bendrai naudojasi JAV karinės pajėgos ir Lietuvos ginkluotosios pajėgos.“

III straipsnio 7 dalis: „JAV karinės pajėgos padengia infrastruktūros objektuose ir zonose, dėl kurių susitariama ir kuriais leidžiama naudotis išimtinai tik JAV karinėms pajėgoms, atliekamų statybos ir plėtros darbų išlaidas bei jų eksploatavimo ir priežiūros išlaidas, jei nesusitariama kitaip.“

IV straipsnio 2 dalis: „JAV karinių pajėgų iš anksto išdėstytais materialiniais ištekliais ir jiems laikyti skirtomis patalpomis naudojasi išimtinai tik JAV karinės pajėgos. JAV karinės pajėgos turi išimtinę teisę kontroliuoti priėjimą prie tokių iš anksto išdėstytų materialinių išteklių, jų naudojimą ir perdavimą, taip pat turi nevaržomą teisę bet kada išvežti tokius iš anksto išdėstytus materialinius išteklius iš Lietuvos Respublikos teritorijos.“

VI straipsnio 2 dalis: „Lietuva leidžia JAV karinėms pajėgoms naudotis visomis teisėmis ir įgaliojimais, kurie būtini JAV karinėms pajėgoms naudojantis infrastruktūros objektais ir zonomis, dėl kurių susitariama, juos eksploatuojant, ginant ar kontroliuojant, taip pat taikyti atitinkamas priemones siekiant palaikyti ar atkurti tvarką ir apsaugoti JAV karines pajėgas, JAV rangovus ir išlaikytinius. Jungtinės Valstijos ketina derinti tokias priemones ir derina pajėgų apsaugos planus su atitinkamomis Lietuvos institucijomis.“

Dėl šių nurodytų dalių šis Lietuvos ir JAV Vyriausybių pasirašytas susitarimas galimai prieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijos 137 straipsniui ir 2011 m. kovo 15 d. Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas nutarimu byloje Nr. 23/08 pateiktam šio mūsų Konstitucijos išaiškinimui.

Suprantant 2017 m. sausio 17 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir JAV Vyriausybės susitarimo dėl bendradarbiavimo gynybos srityje svarbą ir aktualumą, taip pat tai, kad Lietuvos Respublikos Konstitucija yra pamatinis ir svarbiausias mūsų įstatymas, užtikrinantis tautos teisę į egzistenciją ir gynybos priemonių pasirinkimą kviečiame Lietuvos Respublikos Seimą abejones dėl galimo šio tarptautinio susitarimo prieštaravimo mūsų Konstitucijai išspręsti korektiškiausiu būdu – kreipiantis dėl išaiškinimo į Konstitucinį Teismą.

Prašome Lietuvos Respublikos Seimą – Tautos atstovybę – įsigilinti į šį prašymą. Tikimės atsakingo ir mūsų Tautos interesus bei saugumą užtikrinančio Seimo sprendimo, nepažeidžiančio Lietuvos Respublikos Konstitucijos ir išsaugančio dalykiškus santykius su strateginiu partneriu Jungtinėmis Amerikos Valstijomis.

Egidijus Bičkauskas

Egidijus Klumbys

Nikolajus Medvedevas

Rolandas Paulauskas

Aloyzas Sakalas

Zigmas Vaišvila

PAPILDYTA

PAPILDYTA

Naujausi

Komentarai (121)

Rikiuoti
Niyaz2022-03-04 15:09

Dabar vyksta tikras informacinis karas. Propaganda veikia labai gerai ir veikia visur. Cenzūra įvedama ne be priežasties. Todėl manau, kad nereikėtų priimti informacijos tik iš vieno ar dviejų šaltinių, nes tokiu būdu niekada nepavyks susidaryti bent šiek tiek išsamaus vaizdo apie tai, kas vyksta. Esu iš Rusijos, tiesiog nusprendžiau geriau suprasti ir pamatyti, kas yra įvairių šalių, taip pat ir Lietuvos, informaciniame lauke. Ši žinia manęs juk net labai nenustebino. Džiaugiuosi, kad tarp komentarų daug pasisakymų prieš karo kurstymą. Turime atsilaikyti prieš tuos, kuriems tai gali būti naudinga, ir mažiausia, ką galime padaryti, tai pasistengti neapsigauti. Informacijos amžiuje šis tikslas tampa ne toks sunkus, bet tam reikia pastangų, laiko. Žmonės, kurie visas naujienas (ir ne tik iš savo šalies) skelbia naudodami savo analizę, labiau linkę suprasti, kas vyksta. Nė vienam iš pakankamai civilių gyventojų nereikia karo. P.S. Lietuviškai nemoku, išverčiau su Google pagalba. Atsiprašau už klaidas. P.S. [2] Norėčiau giliau suvokti, kas vyksta Lietuvoje ir pasaulyje. Jeigu norite ko nors paklausti, ką nors aptarti, galite rašyti telegramoje kelte4

T0mas J.2018-07-16 18:15

O ar signatarai negalėtų dėl šios sutarties ratifikavimo konstitucingumo kreiptis į Konstitucinį Teismą?

suldu2017-07-25 00:52

Uzsienis yra tau(valstybei) nepavaldi teritorija.

T0mas J. -> dr. Jonui2017-07-25 00:28

"civiliniu požiūriu, JAV yra užsienis, nes tai kita valstybė. Ginybiniu požiūriu, JAV nėra užsienis"... dr. Jonas. _ _ .. _ .. __ __ Įstojus į karinį aljansą - "užsienio" sąvoka nesikeičia. Nėra Konstitucijoje minimi jokie POŽIŪRIAI. Užsienis yra užsienis visais požiūriais. JAV kariuomenė nėra Lietuvos kariuomenė. Gal JAV kariuomenė yra NATO kariuomenė? Ne, ji pavaldi ne NATO vadovui. JAV karinė bazė Lietuvoje yra užsienio karinė bazė. / Netgi ES šalių piliečiai Lietuvoje laikomi užsieniečiais. Paskaitykit kas rašoma LR įstatyme DĖL UŽSIENIEČIŲ TEISINĖS PADĖTIES (2004 m. balandžio 29 d. Nr. IX-2206) 5 str. : "Europos Sąjungos valstybės narės pilietis – užsienietis, turintis vienos iš Europos Sąjungą sudarančių valstybių pilietybę". - Ir JAV, ir Vokietijos kariai Lietuvoje yra UŽSIENIEČIAI.

Senis Šaltis2017-07-22 18:02

Giedre informuok direktorių, kad jau susikaupė jam nemažai komentarų.

U-2 to 115. Dzukas2017-07-22 05:12

Tai cia tais, "garbingais... O dabar, Anukas nr.1, baigdamas y Austejos burna mano, kad padare zenklu ynasa y lietuviskos pedagogikos teorija ir praktika.

Senis Šaltis2017-07-22 05:02

Ogogo jonelis jau, kaip koks tetukas. Jam kažkokios sekretorės parašo, kad į tetuką kreipiasi patarimo, išaiškinimo. Tai jonelis atskuba ir tokiu rimtu tonu dėsto darželinukams savo protingas mintis, kurių užginčijimas ar prieštara joms prilygtų konstitucijos išniekinimui. Va taip ir užsiauginamas stalinas, hitleris ir dar koks ramanauskis. Avine tu neraliuotas,Jei gerai pamenu, penktame punkte sakoma, kad užpuolus vieną iš NATO šalių, ši žalis turi kažkiek laiko atsilaikyti, kol ateis į pagalbą NATO pajėgos. Ten niekas nesako, kad turi, konkrečiai Lietuvoje, būti statomos amerikonams karinės bazės. Kaip tu jomajo matau supranti konstituciją. Visur pritempi labiau nei tie tavo peikiami KT teisėjai. Visiškas dugnas.

Dzukas2017-07-22 04:50

Garbingais laikais, uz tokius dalykus, galvas kirto net kunigaiksciams. Tiesa, kai nera Valstybes, negali buti nei Seimo, nei Prezidento. Kolonija yra kolonija ne tik Afrikoje, bet ir Baltijos pakrantese.

yel“l“ow submarine to 113. U-2 to 112. yel“l“ow submarine2017-07-22 04:34

nenustebčiau, jei to žąsino atveju tamstos versija būtų arčiausiai tiesos :))))

U-2 to 112. yel“l“ow submarine2017-07-22 04:31

As Jums paaiskinsiu. Narkomanas "dr. Jonas Ramanauskas" visai pagrystai mano, jog mus vienija "Billy Boy" prezervatyvai.

yel“l“ow submarine to 111. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-07-22 04:20

daktariūkšti, kloune, tu, neprilygstamasai !!!! - kuriame konstitucijos straipsnyje radai žodį “aljansas“, ar žodžių junginį “viena “ginybinė“ teritorija/erdvė“ ? :)))))))))))))))) - be to , būtų visiška fantastika, jei dar surastum konstitucijoje sekančią formuluotę, menkysta , tu, nenukonkuruojamasis : “ Ginybiniu požiūriu, JAV Lietuvai nėra jokia užsienio valstybė“ :))) (!!!!! ) - seniai buvai cirke, įtariu , šizofrenijos apologete ! :) - net nebežinau keliagubo idioto etiketę tau klijuoti :))) - ir teikis pasimokyti elementarios lietuvių kalbos gramatikos ...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-07-22 04:05

Vėl mane ta pati dama Giedrė kalbina, turiu rašyti atsakymą. Gerai, kad turi padėjėjų. Tamstos klausimas yra nekorektiškas, "ar JAV mums yra užsienis?" Tai į šitą klausimą galima atakyti įvairiai, priklausomai nuo taikomų kriterijų, priklausomai nuo to kas yra užsienis. Tai civiliniu požiūriu, JAV yra užsienis, nes tai kita valstybė. Ginybiniu požiūriu, JAV nėra užsienis, nes Lietuva yra tame pačiame ginybiniame aljanse, NATO ir net JAV yra NATO ginybinio aljanso pagrindinė narė. Tai reiškia, kad gynybos požiūriu Lietuva, Vokietija ir visos jau 29 NATO narės yra vienoje ginybinėje TERITORIJOJE. Galima teigti, kad tai vieninga ginybinė erdvė, nes vieno tos ginybinės erdvės vieneto užpuolimas yra tolygus visos ginybinės teritorijos užpuolimui, nes yra tas 5-tas straipsnis, kuris taip ir kalba. Pavyzdžiui iš kitos srities. ES susideda iš įvarių valstybių, tačiau rinkos požiūriu, tai viena rinka, nėra toje rinkoje jokių skiriamųjų sienų, nėra jokių muitinių viduryje. Čia tiesiog reikia tai suvokti, kad į tą patį dalyką galima žiūrėti įvairiai ir matyti įvairiai. Todėl mano atsakymas toks. Ginybiniu požiūriu, JAV Lietuvai nėra jokia užsienio valstybė, kadangi yra vienoje ginybinėje NATO teritorijoje. Gali būti tai sunkokai suvokiama? Taip toje NATO erdvėje yra visos 29 valstybės. Suprantama yra tokių, kaip E. Bičkauskas, kurie niekaip negali suvokti, kad JAV yra NATO narė, kaip ir Lietuva. Tai čia žmogus tiesiog turi problemų, suvokimo problemų, gal jam Alfonso Svarinsko tardymai pakenkė?

T0mas J. -> dr.Jonui2017-06-24 03:23

Sveikinu su vardadieniu, ponas Jonai! Ačiū kad atrašei. Gaila tik, kad sunku pagauti atsakymo esmę, kai rašai tiek daug. Paklausiu tada paprasčiau: ar JAV mums yra užsienis?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-23 22:54

to "108. T0mas J. -> dr. Jonui 105. (2017-06-23 16:17:57) (84. 55. 23. 122". Čia man viena jauna dama iš Kauno parašė, kad man yra užduotas klausimas. Tai damai labai ačiū. Manau, kad T0mas J. nusipelnė atsakymo, nes klausimas yra svarbus. T0mas J rašo, kad dr. Jonas Ramanauskas klysta: "Jis klysta ir kitus klaidina teigdamas, kad kitų NATO šalių teritorija Lietuvai nėra užsienis." Tai čia aiškiai matau, kad T0masJ iškreipia mano mintį, nes aš taip pat manau, kad bendru atveju ne tik NATO, tačiau ir visų kitų valstybių teritorijos už Lietuvos ribų yra užsienio valstybių teritorijos. Taigi įsiskaitykite tai ką teigiu "Mano išvada: JAV kariuomenė gali būti Lietuvoje, nes Lietuva yra bendrame kariniame ginybiniame aljanse. Jokio Konstitucijos 137 straipsnio pažeidio nėra, nes JAV kariuomenė yra ne užsienio, o NATO kariuomenė." Negalima man prikergti to ko neteigiu. Tamsta turėtum suprasti, kad gynybinio aljanso NATO erdvėje visos esančios valstybės yra kaip viena valstybė gynybiniu požiūriu. Vienos valstybės užpuolimas reiškia visų aljanse esančių valstybių užpuolimą, taip sako 5 NATO aljanso straipsnis. Jeigu JAV yra tikrai, kaip teigia E. Biškauskas, yra ne NATO o užsienio, tai tada NATO pajėgos privalėtų JAV kariuomenę "iškrapštyti" iš Lietuvos. Matote kokia nesąmonė gaunasi. Beje damai, kuri mane apie šitą užklausimą informavo, parašiau tokį atsakymą: "Labas Giedre ********* Labai ačiū, kad atkreipėte mano dėmesį. Manau, kad to 108-o komentaro autorius nusipelno atsakymo. Klausimas nėra taip jau lengvas, tačiau atsakymą duosiu ir Jūs galėsite tikrai perskaityti. Problemą čia tikrai matau, nes suprasti nėra jau taip lengva, nes reikia susigaudyti Valstybės vertybių sistemoje, suprasti Konstitucijos vietą Valstybėje ir kartu orientuotis bendroje politinėje situacijoje. Berods esu kituose komentaruose minėjęs, kad galioja ne tik 137 str. bet ir 138 str. 2 dalis, kurio labai nenori kas nors matyti. Tai kaip suprantu, pagal TomąJ, tai užsienis yra tai, kas yra už Lietuvos teritorijos ribų ir tai yra teisinga. Tai kaip čia ta JAV kariuomenė pasidarė ne užsienio? Imkime ES rinką. Tai ar į ES rinką patenka ir Lietuva? Taip patenka. Taigi Lietuvai ES rinka yra ne užsienio rinka, o bendra rinka, kurios dalimi yra ir Lietuvos teritorija. Imkime NATO. Ar į NATO gynybinę erdvę patenka Lietuva? Taip patenka. Reiškia Lietuva yra bendroje gynybinėje NATO erdvėje, todėl tokioje erdvėjė NATO valstybės kariuomenė nėra užsienio kariuomenė. Klausiausi pono E. Bičkausko energingo aiškinimo, kad "ne NATO, o JAV". Taip iš E. Bičiausko sužinojau, kad pagrindinė NATO valstybė JAV yra ne NATO. Tai su tokia ligota nuostata niekas negali ginčytis. Durnius yra durnius. Tuo ką sakau galite įsitikinti Ar dviguba pilietybė sustabdytų emigraciją? (ht*tps:/*/ww*w. youtube. com/watch? v=k7gF_d8eTMg) pasiklausius E. Bičkausko nuo 49. 25 minutės, kur jis sako: ... pabrėžiu, ne NATO, o JAV karinių pajėgų dislokavimo.... Tai kai turi tokį supratimą, kurį vertinu, kaip kgbistinį.... kitokios išvados nelabai galima ir tikėtis, todėl jo samprotavimai apie dvi pilietybes taip pat neatitinka LR Konstitucijos. Jeigu Jums įdomu, tai tikrai pasiskaitykite straipsnį Valdžios vertybių degradacija (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/valdzios-vertybiu-degradacija/). Šiame straipsnyje aiškiai matyti vertybių hierarchija ir kurios galima suprasti, kad Valstybės interesai yra aukščiau Konstitucijos. Čia tai bent išvada. Valstybės gali turėti įvairias konstitucijas, tačiau visoms valstybėms yra pats svarbiausias klausimas yra saugumo klausimas. Jeigu neliks valstybės, tai Konstitucija yra nereikalinga. Taigi netgi tuo atveju, kai Konstitucija būtų pažeista Valstybės išgelbėjimui, tai yra teisiškai pateisinama, nes Valstybė yra aukščiau už Konstituciją. Taigi Valstybės saugumo klausimas yra prioritetinis. Ponas Bičkauskas ir kiti pastatė Konstituciją aukščiau Valstybės. Tai toks mano preliminarus paaiškinimas. Jei nesutinkate, diskutuokite. dr. Jonas Ramanauskas 2017-06-23" Tai kokią čia išvadą suformuluoti? Lietuva yra NATO ginybinės erdvės dalis, todėl NATO kartu su Lietuva gali nuspręsti, kaip, kur ir kada išdėstyti savo ginybinius pajėgumus, kad jaustis saugiau. Pabaltijyje dislokuotos NATO pajėgos todėl, kad yra numatomi pavojingi ZAPAD 2017 mokymai. Jei nebūsi pasiruošęs, tai būsi užpultas kaip Gruzija ar Ukraina. Geriau būti pasiruošus. Neteisinga manyti, kad alkanas vilkas nesuris laisvai pievoje besiganančios avies, kai ne kartą tai jau darė. Toks gamtos dėsnis. Pono T0moJ akcentavimas į žodį "užsienio" parodo netinkamą viso sakinio suvokimą. Ginybiniu požiūriu tik ne NATO valstybės kariuomenės buvimas Lietuvoje galėtų būti traktuojamas, kaip užsienio valstybės kariuomenė. Labai keistai atrodytų karo atveju, NATO kariuomenė negali atvykti į Lietuvos teritoriją, kad ją apginti. Tai to ir siekia visokio plauko .... tie, kurie teigia, kad JAV kariuomenė yra ne NATO.... Argi tai ne kvailumas pagal instrukciją?

T0mas J. -> dr. Jonui 105.2017-06-23 20:17

"Mano išvada: JAV kariuomenė gali būti Lietuvoje, nes Lietuva yra bendrame kariniame ginybiniame aljanse. Jokio Konstitucijos 137 straipsnio pažeidio nėra, nes JAV kariuomenė yra ne užsienio, o NATO kariuomenė." - taip rašo dr. Jonas Nr. 105 komentare. Jis klysta ir kitus klaidina teigdamas, kad kitų NATO šalių teritorija Lietuvai nėra užsienis. Tai gal ir kitų ES šalių teritorija Lietuvai nėra užsienis? Paaiškinkite prašau dr. Jonai Konstitucijoje daugiau nei dešimtyje straipsnių paminėtos sąvokos UŽSIENIS juridinę reikšmę. Kas yra užsienis? Jeigu NATO nėra užsienis, tai kaip aiškinsite Konstitucijos 13 straipsnį "Lietuvos valstybė globoja savo piliečius užsienyje"? Globoja Lietuvos valstybė savo piliečius Turkijoje ar negloboja? Juk tai ne užsienis, tai NATO teritorija.

aAlgirdas-yel"l" ..(92)2017-02-15 09:14

šį kartą iš esmės su Jumis sutinku, nes PAGRINDAS tai daugumai buvo PRIVILEGIJOS dėl jų jie (tam ,kad pakabinti liaudžiai ant ausų makaronus) net sugalvojo pakeisti žodžio SIGNATARAS prasmę.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-02-15 05:21

Pratęsdamas savo 68 ir 105 komentarus, noriu kreiptis į LR Signatarus, kurie pasirašė šitą kreipimąsi "Signatarai kreipėsi į Seimą dėl Lietuvos ir JAV Vyriausybių susitarimo konstitucingumo". Tai Egidijus Bičkauskas,Egidijus Klumbys Nikolajus Medvedevas, Rolandas Paulauskas, Aloyzas Sakalas, Zigmas Vaišvila. Mano ir JŪSŲ nuomonės dėl susirūpinimo, kad Lietuvoje galiotų KONSTITUCIJA pilnai SUTAMPA. Tačiau man kelia nerimą tai, kad Jums rūpi tiktai LR Konstitucijos 137 straipsnis, o visiškai jau ketvirtį amžiaus Jums NERŪPI LR Konstitucijos 12 str. , 55 str. ir t. t. O tai rodo, kad iš esmės, Jums, ponai SIGNATARAI iš tikro visai nerūpi KONSTITUCIJA, rūpi tik vienas straipsnis, pagal kurį Jūs suprantate, kad geriau mažiau Lietuvos saugumo. Lietuvos partizanai tokius greitai padėtų į prideramą vietą, nes aukščiausias tautos ĮSTATYMAS yra jos išlikimas. Tai kai matau, kad Jums rūpi tik vienas 137 LR Konstitucijos straipsnis, tai tada jau nebetikiu Jūsų susirūpinimu, tai visai kitokie to susirūpinimo tikslai gali būti. Tai iš to sąrašo matau, kad Rolandas Paulauskas labai energingai gynė Lietuvos valdžios antikonstituciškumą ir net pats bandė prasiveržti į valdžia antikonstitucinio Seimo rinkimų įstatymo keliu. Netgi aktyviai sudalyvavo ginant aiškiai IDIOTIŠKĄ Seimo rinkimų įstatymą, pagal kurį išrinktas daugiamandatėjė Seimo narys po dviejų savaičių vėl dalyvauja tuose pačiuose rinkimuose į tą patį Seimą tam, kad ANTRĄ kartą būtų išrinktas į tą patį Seimą tų pačių rinkimų metu tam, kad neišrinktas jo kolega sąraše patektų į Seimą. Kokiame pasaulio krašte yra įsitaisę tokie idiotiški signatarai, kurie kartu su Lietuvos strategu Vytautu Landsbegiu priėmė tokį Lietuvą niokojantį, demokratią ir teisę naikinanti LR Seimo rinkimų įstatymą. Na ponui R. Paulauskui daviau atkirti su visais 11 jo BLŪDŲ, apie kuriuos galima pasiskaityti straipsnyje : Politikos liūto blūdai". Tai kai pamatau šitą blūdintoją, tai kaip ne kritiškai žiūrėsi ir į visą kompaniją? Taigi ponai SIGNATARAI, noriu aiškiai Jūsų paklausti: KO KABINĖJATĖS PRIE ANTIKONSTITUCINĖS VALDŽIOS? Ko kabinėjatės, ką pametėte ir ką norite gauti? Taigi ko norite, ko kabinėjatės prie antikonstitucinės valdžios? O , kad suprastumėte apie ką rašau, tai ponai malonėkite detaliai pastudijuoti mano 2016-9-11 straipsnį "Ultimatumas Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo". Pastudijuokite straipsnį "Bulvarinis rinkimų balaganas", "Valdžos vertybių degradacija", "Seimo konstituciniai nusikaltėliai", na ir tt. ir tt. Po to, kai Jūs pastudijuosite šituos straipsnius ir neatsistosite toje pusėje, kad Lietuvoje turi būti KONSTITUCINĖ valdžia, tai reikš visiškai vieną dalyką, kad ne šitas pareiškimas yra svarbus, o kad Lietuvai būtų blogai, kad joje nei teisė, nei demokratija NEGALIOTŲ. Tokia yra JŪSŲ pozicija jau ketvirtį amžiaus. Ar ponai nejaučiate gėdos? Jei nejaučiate, tai Jūs jau ne žmonės, greičiau ne sigantarai, o Lietuvos išdavikai. Nepriklausomybė yra labai gerai, tačiau kai toje nepriklausomybėje yra įstatymiškai įtvirtinamas KRIMINALAS - antikonstitucinė valdžia, tai tada Jūsų nuopelnai sueina į NULĮ, Jūs naikinate tautą naikindami teisę ir demokratiją. Ar pakankamai aišku? Jei neaišku, tai tam yra visą laiką pateikiamas mano emailas ir visada galite paklausti jei kas neaišku. Detaliai apie tai buvo informuotas ir ponas Zigmas Vaišvila, kai dar buvo sveikas drūtas. Tai mane jisai stebina, ignoruodamas pats asmeniškai Lietuvos valstybės teisinius demoratinius pagrindus kaip koks naivuolis tikisi Lietuvoje surasti teisingumą. Neieškok, ko nepametęs. Tai tiek ponai SIGNATARAI. Oi kaip tikiuosi, kad padėsite atkūrti Lietuvoje jos teisinius ir demokratinius pagrindus, mažiausiai suorganizuosit politnį pareiškimą. Na neduok Dieve, jei Jūs to nepadarysite, tai tada sąmoningai save įsirašysite į Lietuvos valstybės teisinių ir demokratinių pagrindų griovimą, kaip tie Seimo konstituciniai nusikaltėliai ir tokiais įeisite į ISTORIJĄ nepriklausomai jau nuo to ar čia aš rašinėju kokius komentarus ar straipnius ar ne. Nes tai bus JŪSŲ asmeninis pasirinkimas: būti Lietuvos teisinių ir demokratinių pagrindų atkūrėjais ar jų NAIKINTOJAIS, kaip kokie prisiblūdiję rolandai.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-02-15 03:16

Prie savo 68 komentaro noriu pasisakyti šio teksto, kurį pacituosiu klausimu: "pažymėtina, jog Konstitucijos 137 straipsnio nuostata, kad Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti užsienio valstybių karinių bazių, reiškia inter alia (be kita ko) tai, kad Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti tokių karinių bazių, kurias valdo ir kotroliuoja užsienio valstybės. Toks draudimas inter alia nereiškia, kad kad Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti tokių karinių bazių, kurias pagal Lietuvos Respublikos tarptautines sutartis, inter alia Seimo ratifikuotą kolektyvinės gynybos sutartį, valdo ir kontroliuoja Lietuvos Respublika bendrai (kartu) su valstybėmis sąjungininkėmis.“ Tai toksai tekstas yra iš tikro neatitinka realios situacijos ir yra NETEISINGAI antikonstituciškai aiškinamas. Kas reiškia, kas nereiškia, o visgi tai, kad Lietuvoje negali būti užsienio karinių bazių reiškia tik tai ir tiktai tai, nes duotas paaiškinimas iš nuostatos NEGALI, padaro nuostatą GALI. O tai aiškiai Konstitucijos pažeidimas, negalima keisti Konstitucijos žodžių reikšmės, todėl pacituotas paaiškinimas yra NIEKALAS. Pagal visokius tarptautinius susitarimus, žiūrėk ir Rusijos kariuomenė Lietuvoje atsiras. Tinkamai paspaudus Seimą, žiūrėk rusai jau ir sėdi Lietuvoje, ką, neprisimename prieškario istorijos? Taigi tokie paaiškinimai daro ŽALĄ Lietuvai, visiems mums. O kaip gi turi būti aiškinama. Visiškai aiškiai ir paprastai. Lietuva savo noru ĮSTOJO į NATO bloką ir todėl yra vienoje GINYBINĖJE erdvėje. Lietuvos karinės pajėgos yra dalis NATO ginybinių pajėgumų ir tai yra įrodyta praktiškai. Net Lietuva kartu dalyvauja NATO karinėse operacijose. Taigi NATO bet kurios šalies kariuomenė yra NE UŽSIENIO, o NATO kariuomenė. Todėl, kaip jau matome, vienu laikotarpiu mūsų oro erdve gina tai vokiečiai, tai lenkai na ir t. t. , o tai reškia, kad ir iki šiol Lietuva neturėjo jokių ir net mažiausių problemų NATO šalių kariumenėms ar jų dalims būti Lietuvoje. Taip, kaip ir Lietuvos kariai gali būti įvairiose šalyse ir dalyvauti operacijose kartu su NATO. Taigi JAV karinės pajėgos NĖRA užsienio valstybės karinės pajėgos, nes JAV karinės pajėgos yra NATO karinės pajėgos, kaip ir Lietuvos karinės pajėgos yra NATO karinės pajėgos, vieninga ginybinė sistema. Jeigu JAV nebūtų NATO nare, visiškai aišku, kad pagal Lietuvos Konstitucijos 137 straipsnį jos kariuomenės Lietuvoje negalėtų būti, kaip ir Rusijos kariuomenės taip pat. Prisiminkime prielaidas dėl LR Konstitucijos 137 straipsnio atsiradimo, kad apsisaugoti nuo VALDŽIOS sprendimų teisiškai, kad šantažuotojai legaliai neatsirastų Lietuvos teritorijoje. Taigi mano pacituotas išaiškinimas, kuris iš NEGALI padaro GALI yra nekvalifikuotų teisininkų pasekmė. Turi būti būtinai įtraukta tai, kad Lietuva yra NATO narė ir priima kitos NATO šalies JAV karines pajėgas. Taigi ginybinio aljanso požiūriu JAV kariuomenė nėra užsienio kariuomenė, nes mes patys esmame NATO nariai ir jei reiks Lietuvos karinės pajėgos bus ir kitų NATO valstybių teritorijose teisėtai, nes iš esmės tai ta pati kariuomenė. Gal čia kiek ir sudėtingai paaiškinau? Norėčiau priminti, kad Lietuvos partizanai būtų labai maloniai nustebinti, kad pagaliau prieš Šv. Velykas sulaukia JAV pagalbos, kada jos iš tikro reikia. O dėl Lietuvos antikonstitucinės valdžios motyvacijos, čia yra kitas klausimas. Jie prisivogę ir apvogę Lietuvą nenori, kad juos ištremtų į Rusiją ir jų prisivogtą turtą atimtų, tai prašosi NATO pagalbos. Tai matote, kartais vagių saugumo interesai gali sutapti ir su Lietuvos saugumo interesais, nes visi nori būti saugesnį, net vagys ir tie, netgi antikonstitucininkai ir tie nori būti saugūs. Mano išvada: JAV kariuomenė gali būti Lietuvoje, nes Lietuva yra bendrame kariniame ginybiniame aljanse. Jokio Konstitucijos 137 straipsnio pažeidio nėra, nes JAV kariuomenė yra ne užsienio, o NATO kariuomenė. O paaiškinimas yra idiotiškas: žodį negali pavertė į gali. O kitu atveju, kaip antai Konstitucijos 12 str. atveju, tokie patys aiškintojai žodį GALI, pavertė žodžiu NEGALI. Tokie yra antikonstitucinės valdžios teisininkai, aiškintojai. GĖDA.

Asta R.-R. >1022017-02-15 02:56

Tikiu, kad mūsų tarpe bręsta ir gali dar subręsti basanavičiai, maironiai, bei vydūnai. Žaizdas išsilaižyti galima, žmonių sąmoningumą pakelti galima. Globalizmo banga galinga, daugelis ir mūsiškių ją "pasigavo". Tačiau kyla ir kita banga. Jeigu pirmosios nebūsime "išplauti" iš savo namų, tada vilties dar yra. Tačiau, jeigu išprovokuos karą, tada mums jos beveik nebelieka. Gali ir visam pasauliui vilties nebelikti.

T0mas J.2017-02-15 01:02

Tie, kuriais dar nenusivyliau - nedalyvauja rinkimuose arba surenka dar mažiau už Puteikį..

-88- 88. Asta R.-R. (86.92.148.85)2017-02-15 00:58

netgi žvėreliai išsilaižo visas galimas žaizdas, taipogi visos išgyventos egzistencinės baimės modifikuoja genetiką teigiamai –gimstant atsparesniems palikuonims. šitas katalikiškas faršas -atsieit “lietuvių tauta“ praradus elementarų sąmoningumą (gyvenimą pažinti suvokimu –operuoti savokų simbolika). Sumyštos miško masoninės neužmirštuolės -šiandieninis pavyzdys. Bloga darosi matant (sąmone, protu, širdimi) mėšlinas atliekas to kas kažkada davė kraštui Basanavičių, Jabloskį, Kudirką, Maironį, Vydūną.

yel“l“ow submarine to 100. T0mas J.2017-02-15 00:28

belieka stebėtis - neatsistebėti, kad tik dabar :) - tasai klounas jau tiek kartų prisicirkino , kad klaiku ..., - bet geriau vėliau, nei iš viso :))) - linkiu tamsta kuo atidžiau pažvelgti į visus tuos, kuriais dar nenusivylei - nedarant jokkios išimties niekam :)

T0mas J.2017-02-15 00:19

Nusivyliau Puteikiu.

kas buvo tas vienintelis?2017-02-14 23:54

kuris pasiplovė nuo galutinio įstatymo priėmimo balsavimo? ogi dar rytinėje svarstymo dalyje aktyviai dalyvavęs NSGK tarybos narys L.Kasčiūnas. Ir klausimas jo buvo visai rimtas,- apie pašto dėžutėse keistas interpretacijas dėl galimos Lietuvos okupacijos. Matyt, V.Umbraso paaiškinimas apie karinių bazių-nebazių nebuvimo Lietuvoje jo galutinai neįtikino...

Oi, blyn,2017-02-14 23:47

dar kažkokie signatarai! Veikėjai, mat atsirado! Ką gi jūs ten būtumėt pasirašę, jei ne mes liaudis mūrų nebūtumėm stoję, pradedant pirmais mitingais 87-tais, baigiant kulkomis 91-mais! O dar rentas pasidarėt, atseit kvalifikaciją praradot: šiukšlių konteineriuose maitinkitės, kaip tauta po jūsų signatariavimo! Blyn, nėra (bene tik latviai) kitos tautos, kurie pasirašę tautos nuspręstą paktą, privilegijas sau pasidaro! Maža to, kur gi atvedė jūsų tas pasirašymas, ogi absoliučion istorinėn kloakon, iš kurios ilgiems dešimtmečiams nebelemta išsikapstyti!

yel“l“ow submarine to 96. kaip elgiasi kandidatai į prezidentus2017-02-14 23:42

puteikis aplamai tuščia vieta - žemiau plintuso(grindjuostės) :) - jis ne tik kvailas - jis dar ir begėdis ...

kaip elgiasi kandidatai į prezidentus2017-02-14 23:37

puteikiui konstitucinis klausimas įspūdžio nedaro, skvernelis nuo balsavimo išsisuko.

yel“l“ow submarine to 91. ag (2017-02-14 21:14:14) (213.220.76.16) Parašė: sitoji moteris nesuvokia ka daro.2017-02-14 23:28

visų pirma, nereikėtų įžeidinėti moterų, ypač šian, vadinant tą moralinę kataklizmą moterim, o antra - ji puikiai suvokia ką daro ir kokiu tikslu, bei už ką daro ...

>91. ag2017-02-14 23:23

šitoji moteris tik pakeitė paleckį.

yel“l“ow submarine to 89. T0mas J. geltonam2017-02-14 23:18

ar tamsta tikrai be promilių toks nekoordinuotas ? :) - kada ir kur aš vadinau “šiknium“ ar panašiai, rolandą paulauską ???????????????????????????

yel“l“ow submarine to 90. aAlgirdas-yel"l"ow.... (78)2017-02-14 23:15

jie prašiko tai, ką gavo avansu :) - ir kaip paaiškėjo - ne visi prašiko tai, ką gavo :) ... , - nors ir visiška mažuma ... , - o dėl tamstos pasiūlymo ... , - iš esmės tai nieko nekeičia - gal nebūtų vartojamas “signataro“ terminas - bet garantuotai būtų sugalvotas analogas/pakaitalas , suteikiantis tiems deputatams išskirtinimą, su tolimesne perspektyva privilegijoms :) - o gal ir taip pat sėkmingai būtų buvę signatarais - juk to termino esmė - pasirašymas/pažymėjimas :))))

ag2017-02-14 23:14

sitoji moteris nesuvokia ka daro.

aAlgirdas-yel"l"ow.... (78)2017-02-14 23:05

atsiprašau negalima prašikti to ko neturėjai. Jie tik pasiskelbė save signatarais, o ištikrųjų tebuvo normalūs LTSR Aukščiausios Tarybos deputatai. Pacituosiu tikrą Lietuvos patrijotą a. a. L. Dambrauską:"Daug kas susimąsto, ar Kovo 11-osios Aktas nėra visuomenės apgaulės aktas. Manau, kad to akto galėjome išvengti, jeigu būtume suteikę juridinę teisę 1990metų vasario 7d. Aukščiausios Tarybos nutarimui dėl neteisėto Lietuvos įjungimo į TSRS 1940 metų birželio-liepos mėnesiais. Būtų buvęs milžiniškas ekonominis efektas, nes Kovo 11-osios Aktas tapo pasipelnymo ir spekuliacijos aktu. Būtų atkritę vadinamieji signatarai su savo „nuopelnais“ ir privilegijomis" Argi jis nebuvo teisiškai TEISUS ?

T0mas J. geltonam2017-02-14 23:00

tai kodėl Seimo rinkimuose balsavai už tą kurį dabar šiknium vadini?

Asta R.-R.2017-02-14 23:00

Vis bandau ir bandau suprasti, kas mes lietuviai esame? Linkusi sutikti su Dainiumi Razausku "Taip, mes skaudžiai kenčiame dėl skilusios sąmonės. Smurtu atneštas krikštas tapo negyjančia žaizda mūsų tautos dvasioje, o mes ištisus šimtmečius, užuot tą žaizdą gydę, neigiame ją esant. Užtat ji pūliuoja. Veidu nusigręžę nuo krauju ginto savo širdies tikėjimo, kito širdimi taip ir neperėmėme, negalėjome perimti, bet išmokome gyventi skilę, lyg dvigubu dugnu. Tokia dvasinė šizofrenija ar, tiksliau, schidzofrenija. Ar tik nebus ji esminė, tikroji mūsų istorinių negalių ir pralaimėjimų priežastis?"

yel“l“ow submarine2017-02-14 22:47

iš esmės, balsavimo rezultatai (111 už, 0 prieš, 0 susilaikė - iš 141-no) sako tik viena - litchuanijos sovietas puikiai sukomplektuotas idiotais :)))) - tauta turi toią valdžią, kokios verta ...

Rimas2017-02-14 22:44

apmaudu del naujojo seimo

72-73-čiam2017-02-14 22:21

šaunuoliai. parašėte PRIAMBOLĘ -įžangą naujausių laikų istorijai

hmm2017-02-14 22:21

PAGARBA SIGNATARAMS

75-76-tam2017-02-14 22:15

TAIP. bailių bėglių ir bukapročių

tai gi2017-02-14 22:12

masoninę neužmirštuolę

Ss2017-02-14 22:12

Lietuvos Valstybe, mano nuomone galutinai prarado Valstybes statusa nes neveikia konstitucija. Istorija kartojasi kas gali paneigti, kad po 20-50m Gruto parkas nepasipildys naujais didvyriais?

yel“l“ow submarine to 79. Albinas2017-02-14 22:05

tai kad jau ne pirmi ir ne kelinti metai tos trispalvės man tik karnavalinio magaspalvio skuduro statusą teturi ..., - jokio skirtumo kaip bus nuspalvintas aplinkos puošybos elementas butaforinių švenčių proga ..., - ar taip , ar taip , visos litchuanijos “šventės“ tėra farsas, veidmainiškas farsas, kuris bet kokį patriotizmą galutinai mala į šipulius, nežiūrint į tai, jog beretozoidai mano atvikščiai :))))

Albinas2017-02-14 21:55

Kokią vėliavą kelti vasario 16 d.? JAV ar Trispalvę?

yel“l“ow submarine to 65. aAlgirdas -yel"l"ow...(10)2017-02-14 21:51

tamsta skaitote neatidžiai - formaliai jie signatarai - o iš esmės jie senių seniausiai prašiko savo , kaip signataro vardą - todėl jie signatarai kabutėse - būtent taip aš ir parašiau :)

arthur2017-02-14 21:50

Seimas Lietuvos konstituciją dabar jau galutinai perdirbo į tolėtini popierių.Paėmė Lietuvą ir ja pasišluostė!

Mūsų genofondas2017-02-14 21:46

Drąsiausius sušaudė ar ištrėmė. Lietuvoje liko tik bailiai.

Bailiai2017-02-14 21:44

Mes bailių tauta.

tik nuomonė2017-02-14 21:33

kai "kolūkiečiai" pasidalijo, lyg turguje, ministerijomis su viršūnėle ,kilo mintis ,jog jie dar gudresnis variantas nei "dainorėlių" partija...

Darijus2017-02-14 21:31

Ei ten, Durnių laive, įsitikinote, kad laivo pavadinimas teisingas, o komanda ir keleiviai verti vieni kitų. Plauksite ilgai ir nuobodžiai pagal svetimą kompasą. Po truputį degraduosite, pradėsit muštis tarpusavyje dėl maisto. Intensyviai debilėsite. Tada ateis kita komanda, gal net kitos spalvos ir likučius išmes už borto. O dabar, iškelt visas bures. Ir neužmirškite į jas pusti iš visų įmanomų skylių.

koba2017-02-14 21:25

Nuo šios dienos mes gyvensime okupuotųjų statuse. Todėl turime pilną teisę prašytis politinio prieglobščio. Reikėtų kiekvienam pagalvoti kokioje šalyje būtų saugiausia kurti tautinius konklavus, kad bent jau išsaugotume kuriam laikui lietuvių kalbą mokslui ir istorijai.

Palaukit2017-02-14 21:02

tai Konstitucijos neber. lietuvos neber, kas liko, tik pensininkai, biudzetininkai ir okupantai, tai ir teritorija gali vadint CHABATIJA, arba kitaip. Karbauski, karbauski, gerai, kad uz tave nebalsavau, nors sazine negriauzia, bet asaros tai rieda.....

U-22017-02-14 20:47

Nuo sendien, Bestija buvusiu Seimo komunistu ir komunistuojanciu kolukieciu deka turi SAVO, nuosava Indepindo diena nuo Lietuvos ir Priklausomybes diena nuo svetimos kariuomenes Lietuvoje. Visu saliu proletarai vienijasi su progresyviais kolukieciais

Vadakste2017-02-14 20:45

Na va, Vokietijai bus lengviau , nes tiek tu kariniu baziu , kad ant pirstu nesuskaiciuosi. Vokietijoje zmones jau protestuoja pries tas karines bazes ir bazes kurios kuriasi visoje Europoje. Vokieciai nebenori kariaut. Zmonijai reikalinga taika. Prezidente labai jau patenkinta , tik nezinia, kodel is Amerikos jai liepe staigiai isvaziuot , ar cia koks slaptas amerikieciu zaidimas buvo sugalvotas. Nenoreciau , kad musu karta gimusiu po karo tektu matyti musu seneliu , tevu isgyventus karus ir nepriteklius. Jaunimas siu dienu turi siekt taikos ir , kad dangaus netemdytu musu Tevynes Lietuvos juodi karo dumai. Visi uz taika pasaulyje.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-02-14 20:20

Puikiai galima suprati tas aplinkybes, dėl kurių atsirado LR Konstitucijos 137 straipsnis su tokia formuluote. Buvo siekiama išvengti to, kad nepasikartotų įvykiai, kurie buvo prieš antrą pasaulinį karą, kad valdžia neturėtų teisės sutikti su okupacinės kariuomenės buvimu Lietuvoje, t. y. buvo siekiama išvengti okupantų buvimo Lietuvoje. Gi kai įstojome į NATO, tai po to visiškai aišku pasidarė, kad kritiniais momentais reikės prašyti tos pagalbos iš vakarų ir tas momentas atėjo. Tačiau šita situacija PRIVALĖJO, PRIVALĖJO būti išspręsta konstituciškai, keičiant ar papildant LR Konstitucijos 137 straipsnį ir tam buvo begalės, begalės laiko. Problema tame, kad ANTIKONSTITUCINĖS JĖGOS yra OKUPAVUSIOS Lietuvą ir todėl jiems antikonstitucinis veikimas yra DĖSNIS, valstybės teisinių pagrindų naikinimas jiems yra DĖSNIS pagal instrukciją?.... galima kgb ar dar kas nors, tas visai nesvarbu kas, svarbu FAKTAS, antikonstitucinės jėjos yra okupavusios Lietuvą jau ketvirtį amžiaus. Pilna atsakomybė už tai tenka SIGNATARAMS ir ponui didžiausiam Lietuvos strategui prof. Vytautui Landsbergiui pirmiausiai. Tai kokia čia ta strategija, kai po Nepriklausomybės paskelbimo įtvirtinama ANTIKONSTITUCINĖ valdžia su IŠKRYPĖLIŠKAIS, IDIOTIŠKAIS rinkimais į Seimą, kai tas pats Seimo narys į tą patį Seimą renkams du kartus ir gali būti išrinktas du kartus tam, kad neišrinktas asmuo patektų į Seimą. Tokio idiotizmo pasaulyje niekur NERASITE ir tai didžiojo stratego Vytauto Landsbergio nuopelnas taip pat. Netikite...... skaitykite ir studijuokite mano 2016-9-11 straipsnį "Ultimatumas Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo". Didysis strategas jau įeina į istorija, kaip nusikaltėlis Valstybei, jos teisiniams pagrindams, ir tai tas pats asmuo, kurį mes šventai mylime.... už NEPRIKLAUSOMYBĘ, bet ne tam, kad būtume idiotiškumo vergai. Vieno paveikslo du skirtingi štrichai. O paveikslas yra gerokai spalvingesnis. Sąjūdžio sunaikinimas į tą paveikslą patenka taip pat. Skaitykite taip pat mano straipsnį :"Bulvarinis rinkimų balaganas".

aAlgirdas-Aliui(66)2017-02-14 20:18

manau ,kad klystate dėl projekto - pati rinkimų sistema tinka tik TAUTOMS subrendusioms rinkimams (Lietuvai dar labai toli iki to) ir todėl KLAUSIMAS -- kas rinkimų PROJEKTŲ Lietuvoje autoriai ypač aktualus. Aš atvirai sakant nelabai įsivaizduoju, bet be Labdsbergio tikrai neapseinama (neveltui jis ne tik ,kad nenurašomas, bet dar ir garbinamas).

alius2017-02-14 20:05

Na nors tapo aišku,kad žali valstiečiai buvo projektas išdurninti tautą ir prakišti į seimą reikalingus,paklusnius veikėjus.Lieka tik palaukti kol išlys į viešumą šio projekto autoriai.

aAlgirdas -yel"l"ow...(10)2017-02-14 19:47

atsiprašau rašote ir komentuojate daug, bet KOĖL DAROTE ESMINĘ KLAIDĄ ----- Lietuvoje buvo TIK pirmieji TIKRI signatarai..... Šitie dabartiniai "SIGNATARAI" nėra signatarai,jie tik "įsiteisino" pavadinimą rentoms ir žemės sklypams gauti.BŪKIME BIEDNI BET TEISINGI, juolab istorija tikrai patvirtino KOĖL JIE pasiskebė sihnatarais

Pavarotti2017-02-14 19:32

KAIP JŪS NESUPRANTATE,-LIETUVOJE KONSTITUCIJA YRA TIK PATARIAMASIS POPIERIUKAS Į KURĮ RETAI ATSIŽVELGIA KOMUNISTŲ NUOPISOS IR KITI ATSEIT POLITIKAI IR ATSEIT TEISININKAI.NETGI TEISĖS ŠAMANAS KŪRYS JOJE MATĖ TIK DVASIAS, O NE STRUKTŪRĄ IR NORMAS.

Darijus2017-02-14 19:11

Tas su juoda kepuraite: mačiau tokių, kaip tu, ne vieną ir ne dvi, kai atidirbsi, išmesim, kaip panaudotą prezervatyvą. Ta su mėlyna skrybele: šikną laižau, negali manęs palikti.

briuseliui spaudžiant2017-02-14 19:06

beliko tik nuimti paskutinius saugiklius del žemės pardavimo užsieniečiams.

ar dar nesupratot?2017-02-14 19:05

šitas "nesisteminių" valstiečių seimas visus Sistemos reikaliukus tvarkys 100 proc. balsavimais be prieš ir susilaikiusių. Tokio darbštaus ir vienbalsio seimo per 26 metus dar neturėjom ir greit ateity neturėsim. Su tuo ir sveikinu visus- jei jus visus taip išdūrė "pasitikėjimu", vadinas, to ir verti esat, mieli tautiečiai.

suldu2017-02-14 19:02

Tai, teisiskai, vasario 16 kaip ir paprasta diena? nuo siol reiks svesti vasario 14 ?

neaisku2017-02-14 18:54

Kai Zeme nutare parduoti uzsienieciams , o lietuvaiciai klupejo prase kaip ismaldos , kad jiems parduotu nors kiek ,pradejo atsirasdineti kliutys , neaiskumai , sake , kad nera . Nuo to laiko nera neliko daugiau apie ka kalbeti .Tevynes Zeme turejo buti nelieciama , tai Sventa , tai dovana ateinancioms kartoms . Nusipirke uzsienieciai drasiai begioja po savo Zeme .

>54. Nu2017-02-14 18:53

prezidentės skubos tvarka išjuoktas seimas vienbalsiai išradingai pasitinka vasario 16 !

Nu jo... T0mas J.(50)2017-02-14 18:44

Kaip tai negali anuliuot Konstitucijos? Juk jie tą ką tik padarė...

O2017-02-14 18:28

Galėjo bent "dvasias" dėl vaizdo pakalbinti.

vo tep2017-02-14 18:20

Na va, ta proga galime statyti Lukiškių aikštėje paminklą Amerikos kareiviui. Nes šiandie per rakausko pornoradiją niekaip nesutarė kas ten turėtu stovėti... Manau tie 141 pieška prabalsuotu net nesvarstę.

Nu jo...2017-02-14 18:18

LR Konstituciją - katei po uodega ir už Lietuvos valstybingumo demontavimą nubalsuota vienbalsiai. Tik visai gerai būtų, jog tie 102 mankurtai balsuodami dėl Lietuvos valstybės pavertimo NATO teritorija be realaus valstybingumo ir taip anuliavę LR Konstituciją, nepamirškitų pasigirti savo paaugančiai mankurtų kartai, kaip Lietuvą naikino. Juk reikės kažkaip pasiaiškinti prieš savo atžalas, kur išnyko Lietuva. P. S. Tikrai gražus ir įspūdingas pasveikinimas su Vasario 16-a. Šito balsavimo rezultatas neprivers savęs ilgai laukti, nes KIEKVIENA IŠDAVYSTĖ TURI SAVO KAINĄ, kaip ir kiekvienas veiksmas, savo atoveiksmį. Mentaliniam lygmeny tai nuosprendis lietuviams kaip Tautai. Ir kažką taisyti, laiko liko labai nebedaug. O gal būt net nėra ko taisyti, jei melo pastatas pepuvęs kiaurai? Tokį juk tik griauti galima...

Toto2017-02-14 18:05

Viskas , jau ratifikavo 111 už (vienbalsiai, kažkuris žąsinas popiet pabėgo, gal išsigando :))

J.M.2017-02-14 17:40

Aš jau 25 metus tikiuosi atsakingų, išmintingų Seimo sprendimų. Užsidedu šviesius akinius ir matau, kaip tais išmintingais, atsakingais, argumentuotais, moksliškai įrodytais, atitinkančiais ES, JTO ir kitų tarptautinių organizacijų teisės aktus kasmet šąlą, lyja. sninga. Nusiimu akinius ir pamatau, kad esu visiškai šlapias ar apsnigtas, ar sušalęs į ledą. Mat tie išmintingi sprendimai atėmė galimybę nusipirkti skėtį, ką jau te kalbėti apie kailinius. Ponai signatarai, rašykite ir toliau savo laiškelius Seimui, juk laiko dabar tai turite. Tik, neduok Dieve, nieko konkretaus daugiau nedarykite, tik rašykite, rašykite, rašykite. O mes - vatnikai ir baudžiauninkai skaitysime, skaitysime, skaitysime... Ir visi būsime laimingi, atlikę pareigą tautai, Tėvynei, padėję susigaudyti tiems partiniams draugam landsbergiams ir landsbergiukas, mazuroniams ir mazuroniukams bei kitiems seimūnams ir seimūniukams. Ilgas nesibaigianti Valioooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

> 45 Senis2017-02-14 17:12

Būtent tada, galimai, ir buvo pradėti kloti kreivi pamatai, kas gi iš jų prisipažins. Kovo 11 Aktą turėjo pasirašyti tik AT Pirmininkas ir AT sekretorius. Kitų parašams vieta nebuvo numatyta. Parašus, kai kas net neįskaitomus, likusieji sudėliojo patys, paskatinti berods V. Čepaičio, tipo, bus simboliška, kaip ir Vasario 16 Akte. Paskui sklypai, rentos, skraidanti žemė, nors vakarai nepriklausomybę pradėjo pripažinti tik po mūsų pareikštos valios Plebiscite. Visi mes "signatarai", klystu?

T0mas J. -> 492017-02-14 16:44

Niekinis balsavimas dėl antikonstitucinės sutarties negali anuliuoti Konstitucijos :)

U-22017-02-14 16:35

Pritariu visiems 112 signataru kurie anuliavo LR Konstitucija. Rusija ka tik uzpuole Koreja. youtu.be/rUqKBX2ceFA Pagaliau karas pagal JAV demokratus prasidejo.

ceslovas2017-02-14 16:31

Kai seime prisirenka partiniu-sarasiniu siuksliu tai Lietuva be sazines grauzaties gali nors ir velniui parduot.

>45. senis2017-02-14 16:29

ta išauginta obelis vardu Lietuva yra genetiškai modifikuotas produktas.

>44 ir 32 prezidentės patarėjas2017-02-14 16:13

krašto apsaugos viceministras Vytautas Umbrasas korektiškai išdėstęs pagrindinius konstitucijos laužymo ypatumus pridūrė, kad visi kiti smulkūs klausimai (socialinės ir ekologinės pusės aspektai) bus kuriami vėliau.

senis2017-02-14 16:05

gera tarnyba pas cenzurastus signatarus. Pasirasei, kas met po koki straipsneli parasei, o kas vyksta Lietuvoje po signataru pasirasymo, nusispiaut. Jeigu sodininkas pasodins obeli ir jos nepriziures, vaisiu, obuoliu negaus, neriziureta obelis nudzius. Gal tie cenzurastai signatarai galetu paaiskinti, kokia jie cia obeli isaugino vardu Lietuva? Kode 26 nepriklausomybes metais uzslaptinami 2 000 kgbistu valdanciu Lietuva, Kontora tai nelietuviska. Kodel 2016 metais vidutines gyventoju pajamos sudare tik 74% nuo turetu 1989 metais, o signataru pajamos isaugo desimt kartu? Kodel, dauguma is jusu, nesugebeje uzsidirbti net minimalios pensijos, imate kosmines rentas? Uz ka pasiskyrete, sklypus, ordinus? Viskas pagal istatyma?

o prezidentės patarėjo2017-02-14 15:52

paaiškinimas turėtų nuraminti Ažubalį,- konstitucijos sulaužymą reikalui iškilus pagal tam tikrą tvarką bus galima suklijuoti.

alius2017-02-14 15:44

Viskas vyksta kaip senais gerais TSKP susirinkimų laikais.Balsuojant buvo sakralinė frazė:kas už,prieš-susilaikiusių nėra,sprendimas priimtas vienbalsiai.Na dabar bus matyti už ką balsavome.

šiaip2017-02-14 15:28

Manau, jau reikalinga skaičiuoklė, kuri sumuotų LR Konstitucijos pažeidimus...

T0mas J.2017-02-14 14:38

Niekad nepatekdavo tas, už kurį balsuodavau. Tai nebuvo smagu. Dabar - pateko. Bet vistiek nesmagu. Velniava kažkokia. O Paulauskas R. geras diedas. Visada kalba logiškai ir pagrindžia savo mintis. Neapsikiaulino ir šįkart.

yel“l“ow submarine to 36. T0mas J. geltonam2017-02-14 14:26

antra vertus, net jei man ir būtų gėda už “savo“ seimūną, juo labiau pasistengčiau kuo greičiau jį išvilkti į dienos šviesą ! :))

yel“l“ow submarine to 36. T0mas J. geltonam2017-02-14 14:18

gali klausti kiek tinkamas :) - man dėl to negėda ! -juo labiau, kad jis ir nepateko į beretozoidijos tarybą :) - bet ir patekęs , nebūtų padaręs gėdos :) - tai r. paulauskas ! - gal tiesiog reikia liautis balsuoti taip, kad paskui būtų gėda ? :)))

vo tep2017-02-14 14:18

de fakto Lietuva jau 20 metų yra valdoma musų partnerių iš už Atlanto, o prižiūrėtoju paskirta ES. Leido pažaisti nepriklausomybę 5 metus ir užtenka. O šitie seimūnai tai tik mažos, bailios stumdomos pieškos, žino kas gali nutikti jei nevykdys šeimininkų nurodymų._______ Liūdna, bet pati Lietuva nieko negali pakeisti. Viską sprendžia pasaulio didieji. Kas laimi tiems ir priklausom.

SS2017-02-14 14:15

Skambina Landsbergis jankiams - galite vesti savo karius į Lietuvą, Lietuva jau laisva. O kiek pas jus gyventojų? 3,7 mln. ,- sako muzikantas. Per daug, dar nesikelsime į Lietuvą, atsako jankiai. Po kurio laiko skambina Adamkus ir kviečia jankių kariuomenę - Ateikite, mes jau ir į NATO, ir į ES įstojom. Vėl klausimas apie gyventojų skaičių. 3 mln.. - atsako adamsas. Dar per daug, mažinkite toliau,- pataria dėdė Semas. Skambina Grybauskaitė ir pakvietusi jankių galvažudžius iškart pareiškia, kad Lietuvoje jau mažiau nei 2,5 mln. gyventojų beliko, o ir tie - pensininkai ir biudžetininkai. Pakrapštė makaka pakaušį ir, nors gyventojų Lietuvoje vis dar daug, nutarė pakišti Trampui kiaulę - nulipdamas iš posto davė Grybauskaitei ypatingą užduotį. Juk Trampas pasakė, kad negins tų valstybių, kurios nevykdo įsipareigojimų, o čia tėkšt - sutartis. O sutartį vykdyti privalu. Anekdotinė situacija, bet visiems seimūnams - KONSTITUCIJĄ reikia gerbti ir ją vykdyti, o Prezidentei už tokią "pakišą" reikia skelbti interpeliaciją.

T0mas J. geltonam2017-02-14 14:10

Nebūk naglas. Aš neklausiu tavęs už ką tu balsavai.

Balsio pastebėjimu2017-02-14 14:01

tris savaites pataisas svarsčiusi prezidentė (mokslininkai projektą kūrė pusę metų) skubos tvarka pasityčiojo iš seimo.

yel“l“ow submarine to 33. T0mas J.2017-02-14 13:55

o to seimūno, atsiprašant, pavardė , paslaptis ?

T0mas J.2017-02-14 13:47

Susirašiau ką tik su savo seimo nariu (už kurį balsavau rudenį). Paklausiau “keliems metams ši sutartis sudaryta” ir “kodėl balsavai UŽ, juk užsienio karinių bazių Konstitucija neleidžia”. Jis atsakė – nežinau keliem metam, tai ne karinė bazė. Rašau jam – kokie argumentai kad ne karinė bazė. KUO TAI SKIRSIS NUO KARINĖS BAZĖS? Jis atrašė “nežinau”. Va tokie va seimūnai.. supratau kad jis neskaitęs sutarties. Trūksta žodžių.

prezidentės patarėjas2017-02-14 13:45

į trumpą Kasčiūno klausimą dėl Lietuvos okupacijos išsamiai paaiškino, kad karinės bazės gali būti visai ne bazės.

Toto copy/paste2017-02-14 13:31

10:53:56 Įvyko balsavimas. Pritarta bendru sutarimu svarstyti šį projektą ypatingos skubos tvarka; paskirti šio projekto priėmimą po 3 val. pertraukos (pagal Seimo statuto 164 straipsnio 4 dalį).

beje2017-02-14 13:31

prieš balsavimą, aktyviai rusiškus kanalus reklamuojanti Juknevičienė, nepraleido progos viešai suvesti savo asmenines sąskaitas su "tam tikrais portalais".

klumpe2017-02-14 13:29

seimas tai uzkeikta vieta, kur legaliai parduodama lietuvos nepriklausomybe

U-22017-02-14 13:26

112 nauju signataru - šakalieniu, dabar pretenduos y Makakos Barako rentas ir sklypus Kolorade, palaimingai uzmirsdami ta fakta, kad Trumpas jiems nieko nezadejo.

Anfisa2017-02-14 13:21

Akivaizdu, kad kiekvienas LT teritorijos pilietis dabar jau laisvai ir uztikrintai gali naudotis LT Konstitucija pagal paskirti - sikinike. Kam netinka toks grubokas popierius - gali paprasciausiai ismesti i siukslyna - sita rasliava yra niekine ir LT teritorijoje nebereiklalinga. Oj-joj-joj, kokie jus mulkiai, lietuviai...

Lietuva negali be okupantų2017-02-14 13:17

Ne be reikalo Amerika renka mums prezidentus,nes žino,kad tada jie galės daryti ką nori.

kadangi2017-02-14 13:06

po Vareikio visiems aiškaus paaiškinimo "neklauskim ką mums Amerika duos, paklauskim ką mes duosim Amerikai" niekam klausimų daugiau nekilo, čikš pikš ir visi 112 vieningai nubalsavo.

Toto2017-02-14 13:00

Na va, bendru sutarimu 112 UŽ 0 prieš 0 susitaikę

O2017-02-14 13:00

Gal šie gerbiami signatarai vėliau dar paaiškins, kaip toks niekur teisiškai nenumatytas veiksmas - pasirašyti visiems ant kovo 11 Akto, pasiūlytas berods V. Čepaičio, sudarė prielaidas gauti tokias privilegijas - sklypai, (kai kam net du), rentos. Ačiū

T0mas J.2017-02-14 12:36

Seimas svarsto sutarties ratifikavimą jau dabar. 10:35.

atsakau 132017-02-14 12:31

Aš manau, kad kiti sėdi seime ir balsuos "už", o dar kitiems "dzin".Tik tiems 6 ne"dzin".LRT radijas iš vis apie tai tyli.

suldu2017-02-14 12:23

"IV straipsnio 2 dalis: „JAV karinių pajėgų iš anksto išdėstytais materialiniais ištekliais ir jiems laikyti skirtomis patalpomis naudojasi išimtinai tik JAV karinės pajėgos..." si sutarties dalis pabrezia, kad kariniai objektia yra uzsienio valstybes karines bazes. Kad ir ka konstitucinis teismas besakytu, si sutarties dalis 100% atitinka konstitucijos 137 straipni.

Gal2017-02-14 11:48

kas gali isvardinti salis,kurias apgyne amerikonai? O kas liko po ju gynybos irgi nepaslaptis.

lietuvis2017-02-14 11:25

pasiskaitykit 6 straipsnio 2 daly ir man paaiskinkit kas galit kaip cia iseina vadinasi jeigu rusai puls tai mes visi turesim gint amerikonu karius-okupantus kad ju nepultu rusai.vargas tau lietuvi pagal ozio ir lezbes gauja tu lietuvi esi siuksle ,atsibuskim

Scenarijus kartojasi2017-02-14 10:05

Pirma įžengia armija į teritoriją, o po to balsavimai Seime. Kažkaip panašu į 1940 metus...

trumpai2017-02-14 09:59

Na idomu kaip vystysis veiksmas.

SS2017-02-14 09:39

Labai gerai, kad yra pilietiškų signatarų. O kiek pilietiškų seimūnų? su konservatnikais viskas aišku - jie ir atėmė Lietuvos nepriklausomybę, jie atėmė litą, jie vienbalsiai balsavo už ES Konstituciją, jie už dvigubas pilietybes, jie už py.derastus... Bet kur valdančiųjų valstiečių pilietiškumas, patriotiškumas?

T0mas J.2017-02-14 09:36

Sutarties ratifikavimas JAU įtrauktas į šios dienos (vasario 14) darbotvarkę: 1 - 5. 13:10~13:20 Įstatymo „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Jungtinių Amerikos Valstijų Vyriausybės susitarimo dėl bendradarbiavimo gynybos srityje ratifikavimo“ projektas (Nr. XIIIP-342) [pateikimas] (dokumento tekstas, susiję dokumentai(1), susiję dokumentai(2)) - - lrs.lt/sip/portal.show?p_r=15275&p_k=1&p_a=sale_darbotvarke&p_moment=20170214

tik tiek?2017-02-14 07:07

o kur kiti signatarai? Ar tik tiek pilietiškų ir Lietuvos įstatymus ginančių beliko?

EJ2017-02-14 05:58

Signatarai gina istatymus ir konstitucija. O kur gi prapuole istatymu sargai, teisininkai, kurie uz tai gauna pinigus? Gauna biudzetinius nemazus pinigus ir neatlieka jiems priklausancio darbo. Taigi, turime Lietuvoje valstybine mafija. Kur "ranka ranka plauna", kysininkai isteisinami; valdziai neitike yra tampomi pagal valdzios uzsakyma po teismus. Zmoniu pinigai svaistomi savanaudiskai. Amerikos kariu buvimas Lietuvoje ir Europoje, karine isterija yra naudinga ne Europai. To uzsakovai yra amerikonai. Jie butu visiskai nieko pries isprovokuoti rusus atakuoti Europa. Paziureti, ka tie rusai sugeba. Amerikonai turi patirties provokuoti karus ir ieskoti savizudziu. Musu konservine "valdzia" yra parsidavusi Amerikos vanagams nuo galvos iki pedu- bet, pastebekime, kad pralaimeje rinkimus ir toliau komanduoja "parada" Kur tas Karbauskis, tautos numyletinis- nepastato konserviniu gaidziu i vieta?

EJ2017-02-14 03:38

Ar visuomenine, is zmoniu pinigu apmokama televizija, vis dar tebera saujeles godziu konservatoriu rankose? Ar TV pasidare privatus ruporas zmoniu, net nesanciu politineje daugumoje? Visuomenine televizija turi atspindeti visuomenes pageidavimus...

yel“l“ow submarine2017-02-14 02:57

dabar kiti “signatarai“ suskubs šituos iškolioti putino agentais :)))) - o iš esmės ... , - kiek litchuanijoj yra realių, tikrų signatarų, vienaip ar kitaip neapšikusių signataro vardo ? - na, gal vaišvila, gal r. paulauskas, greičiausiai AtA ozolas ... , - vienetai iš jų tesuprato, jog sinataro vardas tai ne tik privilegijos ir garbė ... , - tai labai atsakingos pareigos, t. y. kryžius, kurį privaloma garbingai nešti visą gyvenimą ... , - deja, dauguma signatarų buvo labai atsitiktiniai žmonės, nekalbant apie tokius idiotus kaip juknė, zingeris, tata, ožytė, razma, valatka, abišala ir t. t. ... , - net gėda darosi prisiminus, kaip nuoširdiai kadaise buvo jų klausyta ir tikėta...

Darijus2017-02-14 02:02

Nr.-am: Ant Lietuvos pastoriaus nerado, o kunigas miegojo, tad pasiuntė tik seną bobą. Kai bobos pradeda valdyti, vyrams belieka tapti homikais. Kas sėkmingai ir vyksta. Pasižiūriu Vokietijos miestuose į tuos spuoguotus ir auskaruotus jaunuolius su nusmukusiomis kelnėmis ir suprantu, kad rusams net pulti nereikia, užpakaliukus jie atneš patys.

Tru2017-02-14 01:55

Ne vienam man atrodo, kad Grybauskaite tarnauja ne Lietuvai o JAV? Antras klausimas del karakulines shubos ir shapkos. Ar pas Grybauskaite shuba ir shapka is naturalaus karakulio, daromo is ka tik gimusiu gyvuneliu kailio?

Atgrasymas baisesnis, nei tariamas grasintojas...2017-02-14 01:42

1. Kaip ir buvo kalbama - po sausio menesio 2000 sarvuociu ir 4000 kariu siuntos is US i Bremerhavena atvyko nauja dovana, skirta Rusijos atgrasymui - kol kas 49 malunsparniai. 2. Didz. Britanijos premjere May neseniai pareiske, kad Rusijos atgrasymui ji pasiruosusi panaudoti ir atomini ginkla. Kaip zinia, 9 men. truksiantis atgrasymas suplanuotas prie Rusijos sienos. Idomu, ar atgrasymas atominiu ginklu ir jo isbandymas irgi vyks NATO teritorijoje prie Rusijos sienos ar jau Rusijos teritorijoje? ------ Ar ne baisu, kai tokios psichopates uzsiima "grasymais"? Sioj vietoj tinka vienas vokiskas posakis: Kai velnias nebezino ka daryti, siuncia sena boba arba pastoriu. Ka turim? I anglija velnias pasiunte sena boba, pastoriaus dukra. I vokietija velnias pasiunte sena boba, pastoriaus dukra - aktyvia "demokratines" vokietijos komjaunimo veikeja. Negana to i prezidentus velnias buvo pasiuntes buvusios "demokratines" vokietijos pastoriu gauck'a... Merkel-Gauck'o duetas vokietija visai nuvare po velniu...

mark2017-02-14 01:31

Saunuoliai! Dar rimkimu istatyma reiktu pridet

Darijus2017-02-14 01:18

Konstitucinio Teismo būsimasis išaiškinimas: Konstitucija nėra pažeista, nes negalima pažeisti to ko nėra.

Kas galit paneigti2017-02-14 01:05

Gal kas turit žinių ir galit paneigti,kad Grybauskaitė,pakliuvusi į rankas JAV CŽV 1990 metais, lankydama ten kursus ir būdama siųsta TSRS,nebuvo CŽV perverbuota?Susidaro toks įspūdis ne vien dėl jos "provokacijų" baimių iš Rusijos pusės,bet ir dėl jos lindimo JAV į gerą vietą. Dėl savo asmeninės karjeros statyti valstybę į pavojų gali tik beprotis arba dvigubas agentas.

Bus sviesiau2017-02-14 00:58

Grybe von, kubilas von, masiuliai 2 von, sedbaras von, degutiene von, jukneviciene von ir Lietuvoje sviesiau...

U-22017-02-14 00:38

Siaubas! Tik 25 visiskos nepriklausomybes nuo visko(isskyrus JAV) metai ir gyvi liko TIK 6 signatarai. Kiti tapo rentininkais ir ozelytem... Genocidas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi