Kovo 11-osios Akto signataras Zigmas Vaišvila, negavęs atsakymo iš Lietuvos prezidentės Dalios Grybauskaitės dėl tam tikrų jos biografijos faktų, šiandien kreipėsi į Vilniaus apygardos administracinį teismą.

Apie tai jis pranešė Seime surengtoje spaudos konferencijoje.

„Kreipiausi į Vilniaus apygardos administracinį teismą dėl atsakovės – Lietuvos prezidentės Dalios Grybauskaitės – neveikimo, tai yra neatsakymo į mano šių metų birželio 3 dienos prašymą atsakyti į klausimus dėl prezidentės biografijos“, – informavo jis spaudos konferencijoje.

Pasak jo, tai nėra prezidentės veiklos tyrimas.

„Skundas yra pateiktas dėl prezidentės neveikimo, tai yra neatsakymo į mano paklausimą kaip signataro“, – pridūrė Z. Vaišvila.

Jis teigė rugpjūčio 9 d. gavęs Prezidento kanceliarijos Asmenų aptarnavimo skyriaus vedėjos pavaduotojos Astos Bogušienės atsakymą į klausimus prezidentei dėl jos biografijos.

„Asta Bogušienė nėra prezidentės atstovė, paskirta įstatymų nustatyta tvarka; A. Bogušienė negali žinoti prezidentės biografijos faktų ir nėra atsakinga už juos; A. Bogušienės rašte neatsakyta į visus mano 2013 metų birželio 3 dienos prašymo klausimus“, – sakė Z. Vaišvila.

Tarp Z. Vaišvilos suformuluotų klausimų yra ir tokie: „kada atsakovė išstojo iš TSKP, jei išstojo?; kodėl atsakovė liko dirbti TSKP Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje po 1990 metų kovo 11-osios Lietuvos Nepriklausomybės Akto paskelbimo?; kada atsakovė nutraukė darbo santykius su TSKP Vilniaus aukštąja partine mokykla?; kas, kada ir kokiose pareigose 1991 metais atsakovę įdarbino Lietuvos Respublikos valdžios institucijose?“

„Jei D. Grybauskaitės biografijoje viešai Lietuvos Respublikos vadovo vardu skelbiami tikrovės žinomai neatitinkantys faktai, tai yra viešas mūsų valstybės diskreditavimas, kurį vykdo aukščiausias valstybės pareigūnas.

(... ) Valstybės vadovė neturi teisės savo oficialioje biografijoje skelbti tikrovės neatitinkančių faktų, kaitalioti jų nei dėl to, kad būtų išrinkta Lietuvos prezidente, nei dėl to, kad būtų apdovanota, nei dėl bet kokių kitų priežasčių.

Tikrovės neatitinkančios kandidatės į prezidentus biografijos skelbimas yra ir šiurkštus Prezidento rinkimų įstatymo, Konstitucijos pažeidimas, rinkėjų apgaulė ir įžeidimas, nepagarba jiems“, – pareiškė Z. Vaišvila.

Jis tvirtino, kad valstybės vadovo elgesys ir reputacija turi būti nepriekaištingi, o informacija apie valstybės vadovo veiklą ir biografiją – viešai prieinama ir atitinkanti tikrovę.

„Tai ne tik įstatymo, bet ir moralės reikalavimai aukščiausiam valstybės pareigūnui, kuriam rinkėjai patikėjo penkerius metus vadovauti mūsų valstybei“, – spaudos konferencijoje tvirtino signataras Z. Vaišvila.

Naujausi

Komentarai (53)

Rikiuoti
zabediejus2013-08-26 19:20

jei neatsako , tai matyt kazka nuslepe ir slepia. saunuolis VAISVILA.tikiuosi isverstakures nematysime prezidento kedeje pasibaigus kadencijai.tegu eu ar obama priglaudzia istikimus vergus.

taip2013-08-25 23:56

pagarba gerbiamam signatarui. Tauta turi žinoti tiesą apie savo prezidentę.

Pikasas to ome2013-08-25 23:46

Ačiū, už patikslinimą.

Pikasas to 502013-08-25 18:51

Teisingai, galiu ir suklysti, tvirtų garantijų duoti negaliu, tačiau niekada nemeluoju, t.y. neskleidžiu man žinomos netiesos.

kaip suprasti?2013-08-25 18:18

kai pakeičia partijos pavadinimą - tai ji patampa jau nepakaltinama? O kaip pakeičia liudininkų pavardes į nežinomas ir labai užslaptintas - tai kaip vyks tos bylos?

Pikasinis retro2013-08-24 20:28

2012-11-25, 07:23 „Nebuvau ir nesiruošiu būti politiku ar valdininku. Ir žinių bagažas pas mane yra labai ribotas. Daugelyje sričių esu netgi visiškas diletantas. Negalvokite, kad man tai patinka. Todėl ir nuoširdžiai stangiuosi kuo daugiau pažinti bei suprasti. Tačiau kai kurie labai aštrūs kaltinimai Pikasiukui man neatrodo teisingi. Niekada nesakiau, kad rašau tik tiesą“. _Pikasotyrininkas™

ome2013-08-24 20:15

Pikasui tur but jokio skirtumo ar tai kakofonija ar kokafonija, o kai dar savo turini ideda tai isvis, mazu maziausia diletantiska.

Anupras2013-08-24 13:31

Jaučiu, kad Prezidentei lietuvių tautos prastoka kasdienybė vis mažiau rūpi...

pagarba2013-08-24 00:40

singnatarui - didžiuojuosi šiuo žmogumi ir besąlygiškai palaikau. ačiū Jums.

Alkas2013-08-23 23:31

Spaudos konferencijos vaizdo įrašas: alkas.lt/2013/08/21/z-vaisvila-esu-priverstas-kreiptis-i-teisma-atsakove-patraukdamas-prezidente-d-grybauskaite/

Ačiū Pikasui® [43]2013-08-23 23:21

Pagaliau supratau. Manau, kad Dalios išaugtas socdemų trumpikes jie užmovė Bončkutei. Tačiau kokafonijos neradau jokiame žodyne, dėl to ir klausiau. Kas čia per žodis? Dar kartą dėkoju, pagarbiai, jūsų pikasotyrininkas™

Pikasas Pikasotyrininkui2013-08-23 21:36

Jau esu seniau rašęs, kad tada dar kandidatė Dalia Grybauskaitė išaugo iš socdemų trumpikių... Jos veikla gerokai nutolusi ir vis tolsta nuo neokomunizmo plėtros Lietuvoje ir tai siutina lietuviškus bei "burokinius" neokomunistus. "Kontorinius" - taip pat... "Kokafonija" - nedarnumas (muzikos garsuose, spalvų dermėse, politikų mintyse ir t.t.)

Dėl kolaboranto V. Lazutkos2013-08-23 20:27

Klausimas labai rimtas - jei V. Lazutkos mūsų prokuratūra ieško ir reikalauja Vokietijos išduoti nuo nuo 2000 m., kaip vakar spaudos konferencijoje atskleidė Zigmas Vaišvila, tai reiškia, kad Lazutka yra įtariamasis. Tai kodėl jo mūsų prokuratūra neieško dabar, kai Prezidentė taip rūpinasi sausio 13 byla? Gal tikrai jam panaikinti įtarimai?

omg2013-08-23 19:57

pagarba signatarui už drąsą sakyti tiesą, net kai ji dabartinės Lietuvos kontekste ir labai beviltiškai atrodo. tuos dalykus (tiek apie save, tiek apie kitus) pasakyti yra svarbu, man asmeniškai aiškesnės kai kurios detalės, nors bendras vaizdas ir taip lenda iš maišo be jokių paaiškinimų. klausimas, kiek žmonių tai girdi – tikros informacijos trūkumas yra akivaizdus. per atstogas teko lankytis ir nuostabioje Žemaitijoje (net tuose pačiuose Mažeikiuose) ir mano ten pastebėtas žmonių įspūdis apie Lietuvos reikalus – tik tas, ką pasako televizorius, o jis pasako nedaug. šleikštulį kelianti propaganda, nieko daugiau. nors bendrai pažiūrėjus, vargiai jau kas gali pasakyti, kad Lietuvos valdžios sistemose dar kas nors yra skaidru ir gera – žmonių nusivylimas – begalinis, net kaimo bobutė pasakys, kad teisingumo ir padorumo iš valdžios nebegalima laukti, kad Lietuva parduota ir toliau naikinama. gerai, kad nors toks supratimas yra, tai leidžia tikėti žmonių galimybe pabusti. konkrečiai dėl šios spaudos konferencijos – kito kelio šiuo metu turbūt nėra, tik žingsnis po žingsnio. gerbiu ir palaikau signataro apsisprendimą eiti iki galo, nors teigiamas rezultatas šiuo būdu vargiai tikėtinas. sistema tam ir sukurta, kad apgintų save ir naikintų nepaklusniuosius. Vaišvilos naikinimo mašina pajudėjo jau turbūt nuo 1992 metų ir greitėjančia eiga juda pirmyn. kai leidžiame sau žiūrėti asmeniškai – sunku matyti – vien atsilaikymui reikia didžiulių dvasios resursų, ką jau kalbėti apie kitas iniciatyvas. bet laisva žmogaus dvasia gali daug daugiau nei įprasta manyti, tuo neabejoju. kūną galima sunaikinti, o dvasios – ne, todėl pirmiausia Vaišvila ir naikinamas tokiais metodais kaip matome, kol kas be „nelaimingų atsitikimų“. bet tiesos nepaslėpsi ir gąsdinimas „Rusijos baubais“ ar „nesubrendusio berniuko“ fantazijomis nepadės. jau nepadeda, todėl vis bandoma išrasti naujų metodų. apgailėtina. o kad visi būtų tiek subrendę kaip Vaišvila – gyventume kitokiame pasaulyje. o mums visiems – kaip tautai, kaip„demokratinėje“ vergovėje gyvenantiems žmonėms, „Vaišvilų“ gyvybiškai reikia. ką galime padaryti, kad apsaugotume tokius žmones, o saugodami juos – ir pačius save? išdrįsti būti panašiais į juos, pabust ir žadinti kitus, kito kelio nematau. vienas žmogus nieko nepadarys, bet daugelis – gali.

Pikasui® [30]2013-08-23 17:21

Tai, „kad prezidentė nesupranta partijų reikšmės demokratinėje visuomenė“ [30] - man™ absoliučiai neįdomu. Aš™ klausiau jūsų (žiūr. [26], ar Grybauskaitė priskirtina neokomunistų kategorijai ir kas ta „kokafonija“. Pagarbiai, pikasotyrininkas™

Pikasas to 34nr2013-08-23 16:02

Baikit svaigti... Jei sudėčiau visas nuolat išsakomas abejones bei kritiką dėl prezidentės sprendimų , komentarų puslapis užsikimštų. Nematyti jos pozityvių žingsnių - taip pat būtų absurdiška. Man visai nesvarbu, kokią liniją vysto šis internetinis leidinys. Visada atsiklausiu savo sąžinės balso. Jis man - svarbiausia...

Pikasas Zavurskiui2013-08-23 15:58

Gal galite konkrečiau? Kokio klano ir kokia priedanga?

Pikasas Justinui2013-08-23 15:56

Na,taip. Paauklėkite Pikasiuką, paaiškinkite kas ir kaip apie Garliavą ir pan. Net ir tada prezidentė išdrįso porą palankių frazių N. Venckienės adresu pasakyti. Žinote jas... Net Panevėžio apygardos teismas Kėdainių teisėjo "15 min." nutartį sustabdė. Nepamenate? Tik vėliau šalies vadovė rankas nusiplovė. Po prezidentės vienos frazės ir Seimo pirmininkė I. Degutienė tarstelėjo, kad, jos nuomone, pirma turėtų būti išspręsta A. Ūso byla ir tik tada svarstoma dėl mergaitės gyvenamosios vietos. A. Ūso advokatams tai netiko ir teisėjas Cininas tada staigiai susirgo...

Zavurskis2013-08-23 15:15

Je, anot PIKASIAUS, ,,Prezidentė labai aktyvi, ryžtinga''... klano priedanga, ane pikasiuk?

Tik pamanyk,2013-08-23 13:58

Pikasas Grybę įsimylėjo!!! Ar tiki ne už mėmės Valio paskyrima prokurorų vadų? O gal už Gailiaus ir Giržado išvaikymą, pedofilijos "buvo, bet nebuvo"? Ir t. t. ir pan. Kaip šaukštas deguto sugadina statinę medaus, taip Grybės sąmoningi ar nesąmoningi NUSIKALTIMAI sugriauna jos reputaciją. Išvardinau tik keletą jos nusikaltimų, kurie pasirodė viešumoje. O kiek jų gali būti po kilimų? Ne, ta energinga karatistė nepriskirtina prie tautos elito, kuris privalo būti krištolinio tyrumo, nepriekaištingos moralės inteligentas. Tai sovietmečio nomenklatūros atstovė, kuri net nemėgina šalinti sovietijos liekanų. O Pikasas nustebino. Keistas posukis "logikoje".

Kaunas2013-08-23 13:46

šitas nuolatinis (užsakomasis ????) "ekspertų" amsėjimas prieš Prezidentę yra juokingai apgailėtinas, o vaišviliukas jau seniai yra absoliučiai pašvinkęs ir užmirštas politinis lavonėlis, kuris niekada neprisikels DDD

Justinas2013-08-23 13:29

Pikasas rašo: ►Tačiau, vertinant pastarųjų metų jos darbo visumą, ji išlieka su pliuso ženklu. Tai net užrištomis akimis Temidė tikrai pamatytų.◄ Kurgi ne. Ypač didelį pliusą reikia uždėti už elgesį Garliavos istorijoje. Taip pat už teisėsaugos vadovų skyrimą.

vieną kartą užblokavo, bandau dar kartą2013-08-23 12:56

Žinoti tiesą, žinoma, gerai, bet prieš siūlant D. Grybauskaitės gerbėjams susiderinti versijas, manau kad ir pačiam Signatarui nepamaišytų šį bei tą susiderinti. 23 min. 05 sek. „bankrutuojančios bendrovės Oruva turtą nepagrįstais nukainavimais iššvaistė kreditorių komitetas, kuriame už tai balsavo daugumą turėję Finansų ministerijos atstovai“ 26 min. 42 sek. „Finansų ministerija, buvusi tik trečios eilės kreditorius, Oruva kreditorius“ O kalbėdamas apie išsiskirimo su „Simboliu“ priežastis, Signataras kai ką nutyli arba ne viską žino. Pirmojo ginklų sandėrio perdavimo akcija valstybės institucijai nėra tokia jau pažangi, kaip kad gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio, nes sandorio organizatoriai buvo tie patys asmenys, kurie įkūrė ir G. Konopliovo banką, ir Ginklų fondą. Jie net ginklų fondo vadovą parinko. Kai kas juos vadino „kazachais“, bet tie „kazachai“ labai gerai kalbėjo lietuviškai. Tarp kitko, jie taip pat buvo susiję su partine mokykla, kuri čia kritikuojama. Vytautas Ju.

Pikasas Pikasotyrininkui2013-08-23 12:41

Tai, kad prezidentė nesupranta partijų reikšmės demokratinėje visuomenė yra nemaža jos išsilavinimo spraga. Dar keisčiau, kad ji tai viešai prisipažįsta. Kai kurie jos atviravimai kartais atskleidžia ir daugiau politinių liapsusų. Tačiau, vertinant pastarųjų metų jos darbo visumą, ji išlieka su pliuso ženklu. Tai net užrištomis akimis Temidė tikrai pamatytų. Niekados nemaniau, kad prezidentės sprendimų negalima kritikuoti dėl jos aukštos padėties. Mano supratimu, tokių būta ir niekad savo abejonių ar kritikos neslėpdavau. Tačiau, net ir tokiais atvejais tekdavo žvelgti į prezidentės veiklą visumoje. Jos aktyvūs oponentai (Z. Vaišvila, R. Grinevičiūtė, L. Bielinis ir panašūs) stengiasi nukreipti mūsų dėmesį tik į jos praeitį. Apie tai esu nemažai diskutavęs prieš rinkimus, tad iš esmės nieko naujo jie nepateikia. Prezidentė labai aktyvi, ryžtinga ir iš tikrųjų turi kai kurių diktatorės bruožų. Beje, panašios tauta norėjo, tad dabar tokią ir turi. Nemanau, kad ji visagalė. Tad ir atsakyti už visą Lietuvos valdžių sistemą ji negali. Kaip jau esu ne kartą išsakęs savo nuomonę, didžiausia nerimą gali kelti sudėtinga situacija teisėsaugoje. Čia prezidentė turi kai kurių svertų, bet ir tai be Seimo ar Vyriausybės pritarimo toli gražu ne viską gali padaryti. Gal taip ir geriau, kad ne viską... Nereikia demokratiją kuriančiai valstybei diktatoriaus. Šią funkciją gali atlikti tik Tauta. Jos politinio sąmoningumo augimo lėti tempai, bent jau mane, neramina dar labiau, negu kai kurie diktatūrinės apraiškos daigeliai.

Grūdai-pelai2013-08-23 12:34

Tai ką, ponai, rinkimai prasideda. Plaunam smegenis?

o as vistiek2013-08-23 12:06

uz Grybauskaite, nes kas pila sutras ant kito,tas pats nori nuplauti savo dideli "S"-da!!!

edgar as2013-08-23 06:55

Taip pat paduosiu I teisma'nes yra uz ka'uz ka ir dar karta uz ka.

Pikasui®2013-08-23 04:23

Ačiū už dovanėlę! Man™ liko neaiškūs du dalykai: ar Grybauskaitė priskirtina neokomunistų kategorijai ir kas ta „kokafonija“. Kadangi Ji alergiška partijoms jau 22 metai, tai gal tikslingiau būtų priskirti Ją prie starokomunistų, bet Ji gali labai įsižeisti, nes yra dar labai jauna ir graži. Kita vertus, termino „starokomunistai“ jūsų leksikone niekada nebuvo, tačiau daug kartų minėjote, kad „buvusių nebūna“. Po to, kai Profesorius išmetė lozungą „nesvarbu, kas tu buvai praeityje. Svarbu, kuo tapai“, ar nejaučiate poreikio pradėti klasifikuoti komunistus į dvi kategorijas - staro ir neo? Jūsų nuomonę labai vertinu, pagarbiai - jūsų pikasotyrininkas™

nesuprantu2013-08-23 03:58

nesuprantu kas kam neaišku..Kokia gali buti pagarba tokiems rinkejams.

Tomas J.2013-08-23 02:54

Kam skaityti? Verčiau išgirsti savo ausimis, yra youtube com, vadinasi - “2013 08 22 d. Zigmo Vaišvilos spaudos konferencija“.

paskaitykite visą vaišvilos pranešimą2013-08-23 02:18

jis paskalbtas alkas lt - tada bus aiškūs atsakymai į visus klausimus

nuomonė2013-08-23 02:00

Vis dar neaišku, ar pats signataras ruošiasi rinkimams ar tiesiog kitiems besiruošiantiems padeda.

To Petras2013-08-23 01:43

Štai tamstą tikrų tikriausiai fanatizmo bacila apnikusi, o gal dar blogiau KGB-izmo

Yra ir pilkasis2013-08-23 01:41

kardinolas V.Landzbergis.Kiek jis "prie ko " ar "ne prie ko" reiktų susižinoti.

Ačiū2013-08-23 01:41

Gerb. Zigmui. Prezidentė neatsako niekam. Savo parašo niekur nededa. Atrodo, kad ignoruotų visus Lietuvos piliečius. Ačiū, palaikome kreipimąsi.

Pagarba2013-08-23 01:37

Zigmui V. už drąsą!

Pilietė2013-08-23 00:29

Pagarba Z.V. Pritariame, palaikome ir dėkojame už drąsą.

Pikasas dovanėlė Pikasotyrininkui2013-08-23 00:23

RETRO 2009-05-15 ------------------------------------ Viskas politinėje prezidento rinkimų erdvėje buvo daugmaž ramu, kol D. Grybauskaitė neapsiskelbė, kad ji žada bolotiruotis kandidate į prezidentus be LSDP ir bet kurios kitos partijos iškėlimo. Šurmuliukas spauda perbėgo, bet bangelės nebuvo didelės. Buvo, matomai, laukima, ką atsakys į tai V. Landsbergis. Jam ir kairiųjų amunicija, tikriausiai, buvo saugoma ir patrankų vamzdžiai šveičiami. Kai V. Landsbergis savo apsisprendimą išsakė, opozicija suprato savo sudėtingą būseną. Kandidatė eurokomisarė lyg ir ne jų, nepriklausoma skelbiasi, o reitingai jos katastrofiškai dideli. Tada ir prasidėjo. Buvo pajungtos visos įmanomos žiniasklaidos ir partinės jėgos tam, kad, kaip minimum, išlošti antrą rinkimų turą. Aktyvistų šioje košėje buvo daug, tačiau aktyviausias pasirodė besąs signatarų Sąjūdžio klubo pirmininkas, kuris klubo vardu užvertė visas įmanomas instancijas ir žiniasklaidą. Neatsiliko nuo jo ir tie kolegos komentatoriai, kuriuos gerai žinojau, kaip aktyvius ir atkaklius "burokinių" paksoidų ir darbiečių ar LSDP su aplinka rėmėjus. Visi jie apsijungė labiau ne savo kandidatų aukštinimui, o Dalios Grybauskaitės kompromitavimui. Didžiuma tų kompromatų dalis jau paneigta. Liko praeities šešėlis, kuris mano supratimu, prisimenant ir pastarųjų metų dabartį, iš visų kandidatų - šviesiausias. Bene aktyviausias šiame darbe buvo toks komentatorius "Tomas J." , ataspausdinęs tūksatančius komentarų įvairiuose lietuviško interneto puslapiuose. Jis tik vieną kartą neišlaikė ir pradėjo atviru tekstu "Bernardinuose" agituoti už V. Mazūronį. Z. Vaišvila labiau patyręs politikas ir jis tokios klaidos, galinčios pakenkti jo įvaidžiui, nepadarė. Pradėjo ryškėti ir pačio Zigmo šešėliai, kuriuos jis taip ir nesuskubo argumentuotai užginčyti. Tie žinomi komentatoriai yra kaip ir atviros kortos. Tačiau kur kas pavojingesni tapo tie žurnalistai ir kolegos komentatoriai, kurie vaidindami superpatriotus ar "šventesnius už Popiežių" nuolat klykaudavo "Šalin nakties perversmo autorių Kubilių" ar "Balsuokite tik ne už komunistę". Suprask - "už Mazūronį". Sudrebėjo net ir tie buvę dešinės pozicijos žurnalistai ir kai kurie prisijungė prie margos neokomunistinės kokafonijos. Tokių autorių, kaip Liudvikas Jakimavičius, kurie bando kažką giliau pasiaiškinti - buvo ir yra tik vienetai. O gaila. Skiepytas Prezidento rinkimams nihilizmas jau pradeda duoti savo vaisius, o gausi agitacija ne už kažką, bet prieš vieną kandidatę, taip pat pradeda veikti. Gal ir teisus R. Valatka, kad neokomunistams tik laiko pritrūkti gali. Jie dar parodytų, ką gali... Šiandien paskutinė diena, kai leidžiama kumštukais mosuoti. Rytoj beliks tik į rinkimus paraginti. Kas, beje, šioje Lietuvos politinėje situacijoje taip pat yra ganėtinai svarbu.

pagarba2013-08-23 00:21

Zigmui Vaišvilai. Apgavikai ir pažadūkai neturi teisės dirbti valstybes tarnyboje jokiose postuose.

rinkėjas2013-08-23 00:11

Signataras Vaišvila klausimus kelia pagrįstus ir atsakymai į juos privalomi žinoti VISAI VISUOMENEI. Grybauskaitės išsisukinėjimai ir tarnavimas ne Lietuvai, o globalistinei priespaudai daro ją ne LR Prezidente, o plėšikiškų korporacijų padlaiže ( jos pozicija del referendumo rezultatų apie AE , jos pozicija dėl Chevrono ). Palaikau Zigmo Vaišvilos pasiryžimą išgauti visus atsakymus į iškeltus klausimus.

aras2013-08-23 00:06

Labai gerai, kai yra drasiu zmoniu, neleidzianciu valdanciajai chuntai ramiai miegoti.

c2013-08-22 23:55

klausti prezidentes apie kazkokia praeiti apsurdas vidury baltos dineos. kvailys vasvila soka prie lietuva,moka jam rusai

Petras2013-08-22 23:50

Zigmas per jaunas sirgti marazmu, bet- susirgo. Užuojauta šeimai ir artimiesiems.

Tikiu, kad beveik visi LR pilieciai2013-08-22 22:47

pritaria signataro keliamiems klausimams. Z. Vaisvila buvo is tu, kurie nebuvo tikri, jog laimes Sajudis, galejo bet kokiu metu tapti nusikalteliu del tarybu valdzios griovimo, gal politiniu kaliniu. Tai buvo metas, kai daugelis zmoniu state ,,ant kortos" savo likimus, o Grybauskaite tuo metu gyveno Burokeviciaus vadovaujamos TSKP partijos aplinkoje, islaikoma is Maskvos ismokamais pinigais (net premijomis! Privalu prailginti kandidatu i prezidento posta ar Seima prisistatyma zmonems iki 6 men. Tada informacijos galima gauti daugiau. O dabar , kaip bliz krieg- 2 men. ir jau prezidente! Sekmes Z. Vaisvilai. Gal pavyks ir didiji pulini, Gprok. isvilkti i dienos sviesa.

Bus taip2013-08-22 22:44

teisėjas Cininas : - teismas nustatė,kad praeitis ištrinta...

Pikasotyrininkas™2013-08-22 22:22

Pritariu pensininkui [7], kad „Prezidentės biografija turi būti be baltų dėmių ir skaidri kaip krikštolas“. Tačiau mane žymiai labiau domina Pikasas®, kurį tyrinėju jau beveik dešimt metų ir kuris dar 2005 metais buvo pavadintas „LRyto komentarų galutinė instancija“. „Iš pikasiaus disertacijų matyt, kad jis tai tikrai yra baigęs bent jau aukšpartinę. jis kaip tas Žirinovskis gali kalbėti bet kokia tema ir 25 val į parą“, rašė vienas komentatorius. O ir pats Pikasas®, nesipūsdamas kaip varlė, pareiškė, kad tai jo® mintys šokdina visą Lietuvą: „Pats kartais stebiuosi, kaip dažnai po kelių valandų, paros ar kelių parų mano mintys randa atgarsį politikų žodžiuose ar politologų straispniuose. Nesipūsiu kaip varlė, kad tai Pikasiuko įtaka“. Tokios asabos biografija turėtų būti skaidresnė nei Prezidentės, tačiau apie Pikasą® žinoma tik tiek, kad jo® senelis labai mylėjo bites ir kad bitės tą senelį taip pat labai mylėjo.

Pensininkas2013-08-22 21:38

Palaikau Zigmą. Prezidentės biografija turi būti be baltų dėmių ir skaidri kaip krikštolas. Juo labiau įvertinant tai, kad jos tėvelis pokario metais buvo NKVD seržantas - komandir otdelenija. Tokie mane saugojo ir kietai tardė.

5 hm - am2013-08-22 21:31

Man tokie irgi patinka , uzsispyre !

hm2013-08-22 21:21

ale vat koks užsispyręs signataras Zigmas Vaišvila. Man tokie patinka!

puiku2013-08-22 21:20

šaunu laukiu tesinio...

Šaunuolis2013-08-22 21:02

Pritariu Vaišvilai.

pagarba2013-08-22 20:59

ponui Z. Vaišvilai. Dėkui Dievui, kad yra tokių žmonių.

Ǒ2013-08-22 20:41

Šiame fronte palaikau Zigmą. Venceremos!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi