Dėl kalėjime pūdomo Algirdo Paleckio sukruto signatarai – daugiau nei 50 jų kreipėsi į Šiaulių apygardos teismą, prašydami sušvelninti kardomąją priemonę šnipinėjimu kaltinamam buvusiam politikui Algirdui Paleckiui.

„Pasirašė apie 60 signatarų, Aukščiausiosios tarybos-Atkuriamojo Seimo, keletas pirmos Vyriausybės narių“, – naujienų agentūrai BNS pasakė kreipimąsi pasirašęs signataras Egidijus Bičkauskas.

„Mano žiniomis, dokumentą pasirašė įvairių politinių pažiūrų žmonės – nuo dešinės iki kairės“, – teigė jis.

Tarp pasirašiusiųjų signatarų – buvęs eurokomisaras Vytenis Andriukaitis, buvęs premjeras Gediminas Vagnorius, buvęs Seimo pirmininkas Česlovas Juršėnas, buvusi parlamentarė Nijolė Oželytė, buvęs Valstybės saugumo departamento vadovas Mečys Laurinkus.

Pasirašė ir keli Seimo – Eugenijus Gentvilas, Kęstutis Glaveckas, Emanuelis Zingeris, taip pat filosofas Kęstutis Girnius.

„Jie visi vieningai sutarė, kad kardomoji priemonė – suėmimas – šioje stadijoje, kai byla perduota teismui, yra visiškai nereikalinga“, – tvirtino kreipimosi autorius E. Bičkauskas.

Pasak dokumentą pasirašiusios signatarės, buvusios parlamentarės ir aktorės Nijolės Oželytės, jai kalinamo A. Paleckio nėra gaila, tačiau ji baiminasi, kad jis galėtų laimėti bylą Strasbūro teisme.

„Tada daugelio kuklaus suvokimo žmonių smegenyse tie visi jo niekšiški ir Lietuvai priešiški lozungai apie tai, kad savi šaudė į savus Sausio 13-ąją, taps teisybe, jeigu jis laimės“, – pridūrė ji.

A. Paleckio byla bus nagrinėjama viešuose posėdžiuose Šiaulių apygardos teisme. Kovo viduryje nuspręsta, kad kaltinamasis lieka suimtas dar dviem mėnesiams.

Teismo vertinimu, bylos duomenys duoda pagrindo manyti, jog A. Paleckis gali bandyti bėgti nuo teismo, turi ryšių Rusijoje ir kitose valstybėse.

A. Paleckis laikomas suimtas nuo 2018 metų spalio ir prokurorų kaltinamas šnipinėjimu kitos valstybės naudai, veikiant organizuotoje gaujoje.

Kaltinimų A. Paleckis nepripažįsta, skelbia BNS.

Štai tokio turinio pranešimą paskelbė BNS, pačio signatarų rašto neskelbia.

O kaip čia taip, ponuliai, jūs norite imt ir staiga į laisvę išleisti patį didžiausią moderniosios Lietuvos šnipą? Jūs gal abejojate Lietuvos teisėsaugininkų kompetencija? Kuo jūs laikote mūsų teisingumo sergėtojus, beraščiais bukagalviais? Jūsų manymu, jie be reikalo kalėjime laiko pavojingą šnipą? Apsiraminkite.

Nes jūs dar ir valstybe suabejosite tokias erezijas skleisdami, dar imsite reikalauti, kad ir prezidentą Valdą Adamkų su jo sėbrais už slaptuosius kalėjimus reikia į cypę kišti. O gal dar imsite visas mega aferas vardinti, kurios Lietuvoje buvo įvykdytos per 30 metų? Ir reikalauti už jas atsakomybės?

O gal dar ir visus nužudymus ir sprogdinimus čia pradėsite į viešumą kelti? Gal galiausiai, atsiprašant, imsite domėtis, kur valstybės vardu pagrobta ir be žinios pradanginta Lietuvos pilietė Deimantė Kedytė?

Atsipeikėkit, su visa jums pagarba, bet peržengėte ribas. Atsipeikėkite kol nevėlu.

Nes situacija pasaulyje labai pavojinga, ne tik dėl pasaulinės epidemijos, bet ir dėl vis labiau agresyvėjančios Rusijos grėsmės.

Apsiraminkite ir geriau ramiai sėdėkite karantine, žiūrėkite Monikos Garbačiauskaitės-Budrienės vadovaujamą valstybinį transliuotoją, skaitykite nepriklausomo Žmonių partijos portalą ir tada gal nekils jums tokių neatsakingų minčių – prieš Lietuvą dirbantį Rusijos šnipą į laisvę...

Dėl Strasbūro nesibaiminkite – jei reikės Lietuvą ten atstovaus pats Generalinis prokuroras su VSD vadu ir mūsų pergalė bus garantuota. Nebijokite taip smarkiai, o geriau džiaukitės Laisve, kurią mes nuolatos valstybiniu lygiu visi švenčiame.

Naujausi

Komentarai (108)

Rikiuoti
Piktas pensininkas2020-04-02 18:08

Tiesa kai kam akis bado.

Gabrieliaus "konservatoriai" ir Šachmatininkes liberalai2020-04-02 16:58

Tačiau liūdniausia, kad toks jų elgesys tėra tik pradžia, ir toliau bus dar tik blogiau. Juk uždavinys – bet kokia kaina sustabdyti pradėjusius augti Aurelijaus Verygos reitingus, kurie per rinkimus gali tapti peiliu po kaklu konservatoriams. Todėl galime būti tikri, kad pjudymas nesiliaus ir per patį epidemijos piką, galintį Lietuvai tapti lemiamu. Tam ruošiamasi ir finansiškai: Dalia Grybauskaitė jau įkūrė fondą su R. Miliūtės darbdaviu Andrium Tapinu, į kurį renka aukas. Planas tiesiog genialus – už visų jūsų pinigus pripirkti įrangos kovai su epidemija ir po to tai pateikti kaip savo neįkainojamą nuopelną Lietuvai. Nuošalyj nuo šio švento reikalo neliko ir patriarchas Vytautas Landsbergis, pervedęs Andriaus Tapino televizijai 100 tūkst. eurų iš savo fondo (priminsiu, kad jame laikomos kadaise Norvegijos lietuvių tautai padovanotos lėšos). Taigi, kovai prieš „gyvūnus“ pasiruošta! Tačiau istorija sako, jog tie, kas siekia savo tikslų bet kokia kaina ir nesustoja net prieš žmonių gyvybes, anksčiau ar vėliau pralaimi. Manau, taip nutiks ir šį sykį. Ir tai ir bus jiems Dievo bausmė už pasibaisėtiną elgesį

Dalius. tas pats. 1042020-04-02 15:44

Nekalbėk nesąmonių, nes realiai mąstant mes esame toje pačioje pusėje. Tik nesusikalbame.

Dalius. tas pats.103AJAM2020-04-02 15:43

Tau taip patinka, kai zurofas trimituoja visam pasauliui, Lietuva žydšaudžių šalis. Kodėl taip nori save žeminti.

> 102. bezDalius. tas pats.2020-04-02 15:13

Sneki, - vadinasi zinai, her comarade ! Pasiskaitiki savo komentarus,- be kojiniu beveik nei vieno. Ar nebusi tik koks suktas Gariuniu prekeivis, visiems cia pardavinejantis koncervatoriu komjaunuoliu kojines ? O gal socialdemokratu kaip kiaulinas ? Ir su logika pradek draugauti nesuveldamass i kruva koncervatniku ir Putino. Sakiau gi,- nustoki plauti galva tvartelio meslu ir... pakelki galva lietuvi ! dar yra vilties atgaivinti fasisma Lietuvoje !

yel“l“ow submarine to 98. Dalius. tas pats. 97ajam2020-04-02 15:02

ar būtų zurofas, ar bet koks kitas žydų atstovas - jei jis mato, kad litchūanijoje heroizuojami bei balinami žydšaudžiai, ir išsako savo nuomonę tuo klausimu - kur čia problema ? - jis ką ? neturi tokios teisės ? - o jaunimas turi žinoti visą , nepagražintą ir neišseparuotą istorinę tiesą - kokia ji bebūtų :) - nesuprantama, kam reikia kurti kažkokius sterilius pavyzdžius ? - neveltui daugelis mato tamstą kaip konservatų apologetą, nors deklaruoji jų nemėgstantis - o iš esmės, mąstai kaip grynaveislis konservas - jeigu kakas savas, tai smirdėti jis negali :)) - partizanų heroizmo ir teisumo suabsoliutinimas išdiskutuotas jau milijoną kartų ... , - deja, išvada negailestinga : visas pokario partizanavimas suteptas taip, kad išbalinti kažkokį atskirą fragmentą yra neįmanoma iš principo - ir jokie spektaklių draudimai ar autorių baudimai čia ne metodas :))) - kol nesiliausime meluoti sau, ir neprisiimsime atsakomybės už protėvių klaidas - atrodysim klounais, kitaip sakant konservatomis :)

Dalius. tas pats.2020-04-02 15:00

Matau, kad uostai savo kojinės ir kaifuoji, nes šneki nesąmonės. Iš turgaus tau galiu atsiųsti švariu kojinių, kad uzsimoves jas, nebakalbetum nesąmonių. Putino gerbėjau. Nesiskyri savo kalbom nuo konservatorių komjaunimo, todėl patylėk.

> 99. bezDarius. tas pats2020-04-02 13:00

Smirdi her comarade !? Eik praustis, kojiniu keitimas nepades, tevai nemoke ? Taip pat reikia baigti minkyti tvatelio mesla savo galva,- svaros neprideda. ir gero ryto kolieka ! Kelkis lietuvi is meslo ir eik praustis, nes rusai nemegsta nevalu ! (kai ateis!)

Misko bandits > 98. bezDalius. tas pats2020-04-02 12:49

Seig heil , ir vel xer komarad !

Dalius. tas pats. 92ajam2020-04-02 12:42

Eik kojinių savo skalbti, nes smirda, nors vežimu vežk. Aš, malonus, bet irgi turiu orumą.

Dalius. tas pats. 97ajam2020-04-02 12:40

Man tuo labiau neįdomus zuroffas, kol jis neatvažiuoja ir nepradeda aiškinti ką mes turime gerbti, ko ne. Kažkoks nemalonus tipas. Todėl, aš noriu kad būtų priimtas istatymas draudžiantis holokausto nusikaltimus priskirti visai Lietuvai. Partizanai ir toliau turi būti gerbiami ir rodomi kaip pavyzdys jaunajai kartai. O tokios knygos kaip mūsiškiai ar pagal ją statomas spektaklis Panevėžyje, turėtų būti autoriai baudžiami ir visuomenės pasmerkiami.

yel“l“ow submarine to 95. Dalius. Tas pats. 94tajam2020-04-02 03:47

mažiausiai, kas mane domina, tai kažkoks zurofas, bet neturiu jam nei priekaištų, nei liaupsių, kadangi jisai tikrai nėra giluminių litchūanijos problemų bendraautorių sąraše net penktame šimtuke :))) - ir įsidėmėk - jei melą bandysi pateisinti kitų melu, pagarbos nelaauk :) - dėl manęs, tegul būna memory lentos visiems, kas kažkam brangus... , - pagal savo nuosavą moralinį kodeksą :) - bet visada būsiu prieš tai, kad vieni istoriniai veikėjai besąlygiškai būtų daromi didvyriais/stabais, nutylint visą prieštaringą, gėdingą ar nusikalstamą jų veiklos spektrą , o kiti , panašiai prieštaringi veikėjai, būtų trinami iš visuomeninės-istorinės atminties kaip virusiniai failai ! - kaip tik tai ir vyksta brutaliai, praktiškai smurtiškai - tiek litchūanijoje, tiek visoje šaltojo karo barikadų rytinėje pusėje ! - joks savigarbos/sąžinės nepraradęs žmogus su tuo susitaikyti niekada negalės !

Dalius. tas pats. 91ajam2020-04-02 03:30

Paleckis aiškiai netinka į prezidentus. Z vaisvila neblogai, bet jis siek tiek neryžtingas, kaip valstiečiai. R Paulauskas, neblogas žmogus, bet kiek esu matęs video, (gal čia man susidarė įspūdis ) jis šiek tiek prorusiskas, tai yra per daug advokatauja Rusijai. Ypatingai, kai yra diskutuojama apie 2 pasaulinį karą. Neaiškus ir man jo požiūris į partizanus, į K. Skirpą. Nors manau, kad jei R. Paulauskas būtų prezidentas, jis būtų kietas riesutelis. Dar tai kad tautos pažangos partija, seime nenorėjo priimti liustracijos įstatymo, kuris buvo labai reikalingas. O jo frakcija į liustruojamus asmenis pateikė tuos kurie dėstė marksizmas leninizma, o dėstė ta, Landsbergis, grybauskaite, Vaigauskas ir ttt. Todėl Landsbergis ir nenorėjo desovietizacija.

Dalius. Tas pats. 94tajam2020-04-02 03:20

Aš griežtai nusistatęs prieš antisimetizmas, nes pažįstu tokiu puikių zydu, kokiu nesurasi lietuvių tarpe. Bet man nusibodo ta nuolatinė kritika, kad lietuviai žydšaudžiai. Kad mes tik saudem, saudem, saudem. Ar pats zuroffas už jautė nors vieną partizaną, ar už jautė jų motinas, kurios mirdavo iš skausmo, matydamos, vaikų kančias. Pirmiausia zurrofas iteige lietuviams, kad jie zydsaudziai išleisdami ne knyga, o šūdą, tada pradėjo knistis prie partizano A. Ramanausko Vanago, ir vistiek zurofui negana. Aš netgi pritariu, kad atsirastų toks įstatymas, kuris draustu holokausto nusikaltimus priskirti visiems lietuviams. Panašus Lenkijoje yra. Noreika buvo mūsų didvyris, paaukojo savo givybe, bet tau matau ant jo nusispjaut. Svarbiau zurrofas kuris tik ir laukia, kad lietuvis pasakytų-padarytu kažką antisimetiško. Ne įsižeisk, bet tu labai klysti. Partizanai visada išliks kovotojai už laisvę, ir ne kitataučiams juos zeminti. Neįsivaizduoju, jeigu aš nuvaziuoziau į Izraelį ir pradėčiau aiškinti, kad žydai skriaudžia arabus, ar kad žydų partizanai naikino lietuvius. Tai yra faktai, todėl nebūk vergas.

yel“l“ow submarine to 90. Dalius. tas pats.2020-04-02 02:46

tamsta kažkoks idealistas-sapnininkas :))) - yra krūva dokumentų, įrodančių, jog noreika buvo primityvus nacistėlis, kovai už mistinę nepriklausomybę naudojęs visus metodus, tame tarpe ir moralinę-idėjinę prostituciją, kuri šiais laikais vadinama euroatlantine orientacija :)))) - memorialinės lentos daužymas normalioje valstybėje be abejo būtų vandalizmas ir dar blogiau ... , - bet “valstybėje“, kurioje melas ant melo, ir kurioje patryčios valstybiniu lygiu yra norma, tai tas “vandalizmas“ traktuotinas kaip kraštutinė protesto forma ! - ar tamsta galėtum ramiai reaguoti į tai, jei kas sumanytų pakabinti memory lentą kokiam stalinui, berijai ir pan. ? - tai dabar pasijausk žydu, kurio giminės ,tautiečiai buvo naikinami kaip tarakonai ... , - ir ta pats noreika buvo vienas iš vietinių idėjinių vadovų po vokiškų nacistų priedanga ...

Socialistas2020-04-02 02:46

Aš vienijuosi, su marksistais, komunistais, socialistais (atsiribojam nuo liberastinių leftistų - eserų reinkarancijos). Su radžviliniais oligarchijos kulno rudamarškiniais man ne pakeliui. Dabar laikas kai renkam akmenis, bet ateis laikas juos mėtyti į visus radžvilinius, lansberginius, šimašinius, liberastinius kapitalistų ir bankininkų tarnus, maksiminius, topocentrinius, agrokoncerninius išnaudotojus. Akmuo tikrai užkliudys ir gerovės kūrėją - bankininkų lūpdažį.

> 90. BezDalius. tas pats2020-04-02 02:41

Seig heil , panie komarad !

yel“l“ow submarine to 89. Dalius. tas pats.2020-04-02 02:35

imituodamas gelbėjimą nieko neišgelbėsi :) - negi dar mažai buvo pamokų/numindžiotų grėblių per 30 metų ??? - keliolika “gelbėtojų“ kompanijų per tą laiką jau pasisėdėjo litsoviete ? - ar ben kas nors išgelbėta ? :)))) - jei gerbti save, ir jei turėti bent kažkokią viltį “išgelbėti valstybę“ ( mano versija būtų “atkurti Lietuvą“) , tai rinkti reikia tik tuos, kurie su visais ligšioliniais valdžiagyviais beveik visais klausimais neturi nieko bendro ... , - šiai dienai tokios jėgos kol kas nėra ... , - viltys į vaišvilą, į r. paulauską, į tą patį paleckį, į keletą kitų, lyg ir pradėjusių mąstyti ... , - laikas parodys ... , - kovidas dar , manau, neatskleidė visų savo, politikumo filtracijos pajėgumų :)))

Dalius. tas pats.2020-04-02 02:25

Kuo jums nepatinka radzvilas. Jis ne angelas. Bet nepalyginamai geriau už sisteminius. Nes jeigu nepabalsuosime už radžvilo sambūrį, nežinau kitos tokios partijos, kuriai rūpėtų Lietuvos likimas. Nežinau. O jeigu jūs norite tokiu, kaip tie, kurie sudaužė noreikos lentelę, ir dar issityciojo iš Lietuvos, tada mūsų pasaulio suvokimas tikrai skiriasi. Nes, nors ir nesu konservu gerbėjas, bet partizanai mano didvyriai, kurie paaukojo savo givybe už laisvą Lietuvą. Aišku, buvo ir tu kurie apsimetė, partizanais, banditavo, bet pačiu partizanų gretose to nebuvo

Dalius. tas pats.2020-04-02 02:18

Niekad, nebuvau nei konservatorių, nei socdemu, nei liberastu rinkėjas. Ypatingai pastarųjų, nes pagal jų modelį, yra griaunama valstybę. Jeigu balsuosite už palucka-darbo partijas, gausit nemokamai liberastija. O puteikis kandidataves su a. Guoga, irgi nieko gero. O valstybė reikia gelbėti. Ypatingai teisėsaugos sferoje. Po to kai nepasodino jurbarko žagintojo.

Mindė2020-04-02 02:14

Eilinį kartą išvers skūras, ruošiasi jau iš anksto, nesinori kaip Smetonai bėgti.

- 86. yel“l“ow2020-04-02 02:09

Jūsų kantrybė negali nežavėti :))

yel“l“ow submarine to 82. Dalius. tas pats.2020-04-02 02:04

jau tiek prisidarei sau šian gėdos ir dar tamstai negana ? :)))) - “Aš pats greičiausiai balsuosiu už radžvilo susivienijama, nors jame irgi matau klaidų.“ :)))) - ir po to tamsta stebėsies, kad iš paties bus tyčiojamasi ? :))))) - balsuosi už konservatas, šizofrenikus ir rusofobus kitu pavadinimu ? - originalu :))) - o jų programą esi skaitęs ? - štai tau nuoroda su subnuorodomis - ltvnews. online/-nacionalinis-susivienijimasskiriasi-nuo-visu-salyje-esanciu-partiju-tai-lietuvos-atsinaujinimo-ir-pertvarkos-partija/ :)) - jei ir po to dar cirkinsies, prisipažinsiu klydęs, kai rašiau, jog nereikia tamstos ignoruoti :)

>82.2020-04-02 01:53

Pradžiai, ištaisyk savo klaidą_ pavardė rašoma iš didžiosios.

yel“l“ow submarine to 79. -73.,76.2020-04-02 01:53

:))) - nuo šiaip kvailio iki visiško niekšo vienas žingsnis :)) - kvailys yra tarpinė fazė tarp žmogaus ir niekšo ..., - tas galioja į abi puses, bet dažniausiai žemyn :))) - ir jei kvailys jau sugeba suvokti, kad jis kažką iš niekšų gerbia (dažniausiai tai panašiau į fanatizmą, dievinimą, stabmeldystę), ir dar jaučia pareigą tai deklaruoti, reiškia jis jau nebe kvailys, o sąmoningas niekšelis :))

-81. yel“l“ow2020-04-02 01:50

Perfrazuojant "nutraukė nuo liežuvio", pasakysiu prisitaikant prie laikmečio: "nutraukėt nuo klaviatūros", tik, be abejo, išdėstėt nepalyginant gražiau, elegantiškiau ir su tik Jums būdingu "šarmu" :))

Dalius. tas pats.2020-04-02 01:46

Žmonės, geriau vienykimės, kad į parlamentą rudenį nepatektų konservatorių ir liberastu partijos. Nes Lietuvai būtų krachas. Aš pats greičiausiai balsuosiu už radžvilo susivienijama, nors jame irgi matau klaidų. Bet nėra kito kelio. Lietuva dar niekada taip nebuvo nusivažiavusi. Šįkart kalbu rimtai. O jeigu mes ir toliau šitaip pyksimes, mes issidalinsim balsus tarp nomenklaturiniu partijų. Konservatorių, socdemu, bebrų, liberalų, simasiaus partijos, ir valstiečių. Neturiu nieko prieš valstiečius, bet jie patys nieko nesugeba

yel“l“ow submarine to 78. Dalius. tas pats. 74tajam2020-04-02 01:43

na, vadinti sausio 13-tos įvykius žudynėmis, tai panašiai, kaip litchūaniją valstybe ... , - ir svarbiausia : paleckis neneigė jokių “žudynių“ - jis tik siekė vieno, kaip ir bet kuris doras žmogus - kad viskas būtų išaiškinta ir įrodyta be jokių kablių ir klausimų, visi tikrieji tų keliolikos žūčių kaltininkai gautų pagal nuopelnus, ir sausio 13-tosios įvykiais ir jų aukomis nebūtų spekuliuojama !!! - jei tamsta ne visai temoje, ir nežinai daugybės detalių, tai neverta kišti liežuvį tarp durų, o jeigu tikrai nori kažką sužinoti ar išdiskutuoti, tai domėkis, tobulinkis, užduok klausimus, ieškok atsakymų, - užuot užsiėminėjęs kojininiu fetišizmu :)

yel“l“ow submarine to 75. Socialistas2020-04-02 01:35

na, aš tų beretinių trolių tikrai matęs visokiausių - pradedant odioziniu “E“, ir baigiant kingdomu bei stasiukasu , nekalbant apie trolių trolį su neeiline fantazija, pikasą :)))) - bet šis, akivaizdu, nėra visiškas botas/zombis :) - o užsiignoruoti iki pažaliavimo visada spėsim :))))))

-73.,76.2020-04-02 01:30

"...gerbiantis niekšą yra pats niekšas" Naaa, gal nebūtinai taip griežtai? Juk dar yra(ir daug daugiau) tik šiaip kvailų?

Dalius. tas pats. 74tajam2020-04-02 01:29

Taip,man nepatinka paleckis, nes šiurkščiai neigė sausio 13 zudynes, o kažkodėl po tu žodžiu gavo puiku nam. Socialistui norėčiau pridurti, kad rašau čia savo asmeninę nuomonę, ir manęs tikrai nesiuntė konservatorių komjaunimas. Nes tik konservatorių jaunimas sugeba iš kitų šlykščiai tyčiotis, iš kitų nuomonės. Man visada patiko V. Landsbergis, bet tai kad jo anūkas gavo pirmininko postą, be eilės, tai profesorius mano akyse krito. Anksčiau rašes kad Landsbergis neša šviesa aš čia nevykusiai juokavau, todėl atsiprašau, jeigu ką nors įžeidžiau, o taip pat ir kojinės su pampersais.

- 75. Socialistas2020-04-02 01:25

Tai kad čia ramūs visi:)) Linksminamės sau ramiai ir tiek, lengvai paspardydami tapino jorkšyriuką:D))) Tik dėl to ignoravimo tai nesutiksiu. Griežtai. Kiek jau tokių čia buvo (ir vis atsiranda kitų), kurių niekas iškart neišdžiovino dar ant paklodės :D))), tipo, ignoravom. Ir po kurio laiko kiek reikalų būna su tokiais. Jie(os) gi nesupranta mandagumo ar kultūros, jiems tai silpnumas.

yel“l“ow submarine to 73. 71 am2020-04-02 01:22

labai gerai paaiškinta kodėl tas veršelis susilaukė tokios reakcijos - “Žmogus gerbiantis niekšą, pats yra niekšas“ - tik liūdniausia tai, kad pagal šią griežtą, bet teisingą formulę, mažiausiai pusė litchūanijos yra niekšai..., - ir “valstybės“ “pasiekimai“ tą patvirtina ...

Socialistas2020-04-02 01:15

NUsiraminkite visi, Dalius tai lansbergistų trolis atsiųstas čia kelti bangas ir jus provokuoti, Ignoruokit tokius debilus.

yel“l“ow submarine to 71. Dalius. tas pats.2020-04-02 01:14

jei tau litchūanijos virsmas į šiknaskylę yra menkniekis, tai nuo to reikėjo ir pradėti :))) - o dėl savo “šventumo“, t.y. neniekinimo tu stipriai apsirinki ! - visų pirma tu niekini paleckį, nežinodamas jokių faktų, o žinodamas tik jo nuomonę tam tikrais klausimais, dėl kurios turėjimo teisės tu čia agitavai vos ne kiekvienam kome :) - klounas ir tiek :)

71 am2020-04-02 01:12

Gerbti Landsbergį reiškia palaikyti jo politiką ir viską ką jis padarė Lietuvai. Taip jis suvaidino svarbų vaidmenį 90aisiais mulkindamas žmones, išprovokuodamas 01. 13 (čia jo kaip faktinio avdovo atsakomybė už prlietą kraują, nes būdamas vadovu privalėjo visomis išgalėmis užtikrinti, kad nebūtų jokio kraujo praliejimo, ir tai padaryti buvo įmanoma nesunkiai, bet Lansbergiui reikėjo didelio piaro). Ir tai nėra niekai, dėl kurių tu čia ragini nesipykti. Žmogus gerbiantis niekšą yra pats niekšas. Pamastymui Hitleris irgi suvaidino svarbų vbaidmenį psasauliniu mastu 1930-1940. Ar vien dėl svarbaus vaidmens reikia gerbti žmogų?

>durnius tas pats2020-04-02 01:12

Ieškai nuotykių? Gausi. Ir ką čia kliedi apie turgų. Nežinai, kad uždaryti.

Dalius. tas pats.2020-04-02 00:51

Vyrai nesipykime dėl nieku. Čia laisva šalis ir kiekvienas turi teisę pasakyti savo nuomonę. Aš jūsų neniekinu, kad jus turite savo nuomonę, bet jūs niekinate mane kad aš gerbiu Landsbergį. Tikrai nesu Landsbergistas, bet manau kad jis savo laiku suvaidino svarbų vaidmenį. Nors aišku kad padarė klaidų. Pabaigai, aną savaitgalį nusipirkau turguje neblogų, gražių kojinių, galiu jums parekomenduoti.

yel“l“ow submarine to 68. > 67. yel“l“ow submarine to 55. Dalius. tas pats.2020-04-02 00:43

na, jei tai laikyti pasiekimu, tai aš tam kaip ir neprieštarauju :) - tik mano įsitikinimu, tai yra viso labo vienas iš “gausėjančių ir didėjančių litchūanijos problemų“ sąrašo punktų :))))

-68.2020-04-02 00:39

:)) gerai čia užlenkėt :D))) Patiko :)

> 67. yel“l“ow submarine to 55. Dalius. tas pats.2020-04-02 00:27

Nesutinku kolega ! 30 metų po dykuma klajojimo vaisiai, tai va tokiu issigimimu, tokiu kaip tot samij Dalius, umus prieauglis. Kuo durnesnis, tuo labiau savimi zavisi.

yel“l“ow submarine to 55. Dalius. tas pats.2020-04-02 00:20

jei nebūtum nuskriaustas gamtos veršis, ir galėtum mąstyti savo, o ne “profesoriaus Landsbergio“ smegenimis, tai elementariai suvoktum, kad šnešama šviesa“, jei ji per prievartą, yra nusikaltimas ! :) - reiškia arba ji žmonėms nereikalinga, arba tai visai ne šviesa, o pornografija :)))) - mano absoliučiu įsitikinimu - antras variantas , t. y. 30 metų vyksta totali apgaulė ir vagystė - o to įrodymas yra pati litchūanija su milijonu gausėjančių ir didėjančių problemų, kurias kol kas maskuoja skolinti milijardai ir valdžiagyvių kabinami makaronai ... , - o visus tuos “šviesos nešikus“ reikia teisti, kol jie nepridirbo tiek, kad niekam nebekils mintis jų teisti, nes bus pakarti :))))))

Trigrašis > Daliui2020-04-02 00:03

Eik,vaike,nusivalyk pieną nuo lūpų ir snarglį iš panosės.Ir nelįsk ten,kur diskutuoja suaugę dėdės ir tetos.

>Durnius tas pats2020-04-01 21:46

Nevark. Iki "senis šaltis" (Audrius) idiotizmo tau "dar 100 metų" šūdu plaukti. tu tik blankus šešėlis tos ligonės

Dalius. tas pats.2020-04-01 21:40

Paskutiniai komentarai tai tik rodo, kad jūs varzotes paprašyti manęs, kojinių ir pampersų. Man tikrai nesunku atsiųsti. Bet ką aš čia aiškinsiuos, jeigu jums profesorius Landsbergis yra priešas, o Putinas didvyris. Linkiu profesoriui gyventi dar 100 metu, o jo anūkas Gabrielius ateityje taps šalies prezidentu. Kaip ir jo vaikai ir anūkai. Nes šitą šeima tarnauja Lietuvai ir lietuviams daugelį amžių.

:))2020-04-01 21:01

"ne į tą sanatoriją atvykai"

:))2020-04-01 20:59

"Čia Žmonės mąstantys, tad tie tavo nususę šablonai net nejuokina."

>60.Durnius tas pats2020-04-01 20:56

Dunduk, "ne į tą sanatoriją atvykai". Čia Žmonės mąstantys, tad tie tavo nususę šablonai net nejuokina.

Dalius. tas pats.2020-04-01 20:51

Kuo toliau skaitau komentarus, tuo labiau įsitikinu, kad mums reikės keliauti ne 80, o 150 metu, gal ir ilgiau. Žmonės, jeigu pavydit kojinių ir pampersų tai galiu netrukdomai atsiųsti. Neabejoju, patiks.

>senis šaltis (atseit, Audrius:D)))2020-04-01 20:40

56.

55.Durnius tas pats2020-04-01 20:29

Oho... kas per išminties briliantai sutvisko... "40 metų per dykumą"; "vidinis vergas"... Asilėlis naujas instrukcijas iš kontoros gavo? :D))) Tai gal ir gerai, nors prasmės nežino, bet skamba egzotiškai :D))) :D))) dbl bl

lanzbergo apsviestam>55. Dalius. tas pats. (2020-04-01 16:20:17) (78.56.37.190) Parašė2020-04-01 20:24

trolis oziu tvarto :-) apsviestas 80 metu ... :-) sinagogine siuksle :-)

>senis šaltis Audrius2020-04-01 20:21

Ilsėkis ramybėje... toliau rink medžiagą ir įrodymus skundimui.

Dalius. tas pats.2020-04-01 20:20

Oi, kaip dirgina žmonės nešama profesoriaus Landsbergio nešama šviesa. Oi, kaip dirgina. Manau, kad ne 40, o 80 metu mes keliausime po dykumą, nes mūsų vidinis vergas neleidžia mums tobulėti

-54.2020-04-01 20:17

Čia apie savo vizijas kliedi psichikos ligonė, anksčiau pasirašinėdavusi "senis šaltis".

> 55. Audrius2020-04-01 20:16

Labas Seni Salti, ir vel nelaikymas ? Ar cia Mortos mokyklos zinias islieji ?

> 52. Audrius2020-04-01 20:11

Cia jus apie ka ?

tam ozio ismatai>38. Dalius. tas pats. (2020-04-01 15:06:12) (78.56.37.190) Parašė:2020-04-01 20:10

psk i delfi,lanzscbergini s, u, de ... dar cia propoganda tvarto meslas varys...

Ekspertai2020-04-01 20:00

Neaisku kas pas jus tikrina zodzius, bet pasakykit kode oziai negali bliauti ?? Kodel vietoje s u b l i a u t i , gauname sucenzūrauti ?? (-; Ar cia tik per balandzio 1-maja ?

testas2020-04-01 19:58

subliauti

P.S.2020-04-01 19:58

spardymui.

>senis šaltis2020-04-01 19:56

Kaip tik tavo snukio ir betrūko.

Audrius2020-04-01 19:53

operatyvus siandien manipuliuotojas :)))))

>41.Durnius tas pats2020-04-01 19:34

Kas ir minėta 40-ame: asilas visiškas.

> 41. Dalius. Tas pats. 402020-04-01 19:34

Na, na, tam ja reikia tureti ir dar tureti mastymo prietaisa, o kad sugebat subliauti ozio balsu kelis kartus.... anoks cia pasiekimas.

baisu ir ne jiuokais2020-04-01 19:30

Strazburo teismas seis laikas slamstas,yra Jiungtiniu tautu teismas Amekoja auksciau stovi neis strazburo ,niekas strazburu nebetiki kai ten sedi Lietuvos actovas .jiukdarys.S.Tomas pasake kas ten per teismas.ir tai faktas.O Plecki mafija laiko be teismo net ozelite ta supranta.

> 18. Skaudu2020-04-01 19:25

Cia prie Hitlerio ar prie NATO ?

Dalius. Tas pats. 402020-04-01 19:24

Klausyk, jei negavai siuntinio nereikia pavydėti. Aš tau irgi atsiųsiu dėžė su pampersais ir kojinėm. Manau, kad patiks. Ir nereikės taip pavydėti. O Lietuvos valstybė aš laikau visus žmones kurie, nesvarbu kokios tautybės, gyvena Lietuvoje, gerbia Lietuvos įstatymus, yra patriotiškai, pilietiški, stengiasi kad čia būtų geriau. Mes gyvenam laisvoje demokratinėje valstybėje, kiekvienas turim išsakyti savo nuomonę.

>38.Durnius tas pats2020-04-01 19:10

Ką vadini lietuvos ""valstybe"", tapinini asile prževalskio?

zinoma2020-04-01 19:08

to 37. Stiprus pamastymas vienzo versizmas .

Dalius. tas pats.2020-04-01 19:06

Ųųų, kiek čia paleckio gynėjų. Jums nesvarbu, kad paleckis niekada nebuvo lojalus Lietuvos valstybei, kad atvirai šaipėsi iš sausio 13,partizanų. Jums nesvarbu, kad paleckis greičiausiai dirbo rusų saugumieciams. Kokie jūs "patriotai". O kaip jau anksčiau sakiau, tai paleckis jeigu bus pasodintas, tai per jo gimtadieni į kalėjimą nusiusiu pampersus ir kojinės. Tikiuosi, kad labai patiks tokia gimtadienio dovana. Pampersai pritaikyti suaugusiems, kojinės švarios ir naujos. Taip kad jam ten patiks.

yel“l“ow submarine to 36. Mykolas2020-04-01 18:57

pagal litchūanijos “įstatymus“, už tai atsakys visi šitos veršidės piliečiai, sumokėdami kokio nors strasburo priteistas baudas ir kompensacijas, savo mokesčių sąskaita :))) - debiliukė ožkelytė veltui tikisi, kad šis litchūanijos pseudoteisėtvarkos konfūzas nepasieks strasburo teismo, jei dabar (po 18-kos mėnesių) paleckis bus paleistas iš kalėjimo(tipo “locka“, tipo atgaila, tipo išpirka :))))) - žo, kalti liksime visi - už savo abejingumą, už savo bukumą, už savo tingumą, už apolitiškumą, už apilietiškumą, už savo veršizmą vienžo ..., - ir tai , manau, ganėtinai teisinga...

Mykolas2020-04-01 18:43

Labai didelė tikimybė, kad vienos iš instancijų teisme baudžiamoji byla galimai bus nutraukta. Tada Algirdas Paleckis taps politiniu kaliniu ir jo politinė karjera prasidės iš naujo. Tik labai įdomu jeigu jisai bus išteisintas kas atsakys už galimai neteisėtą žmogaus įkalinimą?

xxxx2020-04-01 18:36

Oželytė visada buvo (kaip čia švelniau išsireiškus? ) labai neprotinga moteris. Per klaidą papuolusi į signatares. Gerai nepamenu, bet ar tik ne su komunistais į AT buvo išrinkta. Paskui labai agitavo už LDDP (komunistus), dabar vėl prišneka visokių nesąmonių. O kalbant apie Paleckį - tai tikrų tikriausias politinis kalinys, kurių demokratinėje valstybėje neturi būti. Nors labai abejoju, kad Lietuva - demokratinė valstybė. Nuo tarybinių laikų pasikeitė tik himnas, vėliava ir herbas, na dar priklausomybė Anksčiau vadovavo Maskva, dabar Vašinktonas ir Briuselis. Visa kita liko tas pat, net valdžioje tie patys buvę komunistai ir komjaunuoliai. Ar turime nepriklausomą TV, radiją, spaudą? Jeigu atsiranda kitaip rašanti ar kalbanti žiniasklaida, ji paskelbiama kaip grėsmė nacionaliniam saugumui.

yel“l“ow submarine to 28. Dalius. tas pats.2020-04-01 17:02

padarė kažkas nusikaltimą ar nepadarė, gali nuspręsti/konstatuoti tik teismas !! :() - o jo(teismo) kol kas nebuvo ! - įsikalk tai, sau į debilišką makaulę pro kokią nors beprasmišką, niekam nepritaikomą skylę joje, kokiu nors šaltkalvišku įrankiu ,- ir atsipalaaaidok :) - įtarimai ir nuosprendis tai yra du skirtingi skirtumai ! - pvz. - būdamas prokuroru, aš lengvai ir su dideliu satisfactionu įtarčiau tamstą padarius nusikaltimus pagal min. pusę BK straipsnių :), - bet kiek pavyktų įrodyti - nžn. :)))) - tačiau, jei nereiktų įrodinėti, t. y. galėčiau įvykdyti bausmę tamstai pagal savo įsivaizdavimus, tai tamsta geriau nebandyk įsivaizduoti :))))))))

babute2020-04-01 16:38

jeigu siandien nebutu balandzio pirmoji, butu idomus straipsnis. O dabar tai skaniai pasijuokiau, patiko paskleista mintis.Aciu autoriui.

SS2020-04-01 16:11

>>>28. Dalius. tas pats.>>> Jūsų komentaro stuburas:"Jam laisvai galima pritaikyti straipsnį." Tarybiniais laikais sakydavo: Lišby byl čelovek, a statju naidiom. Tai kuo jūs skiriatės?

to 28 Daliui (tam pačiam)2020-04-01 15:52

Tamstelė nieko nesupainiojai? Įtarti, kad valdžiažmogiai tau meluoja,klastoja istoriją, slepia ir klastoja faktus - tyčiojimasis iš aukų? Kaip iš aukų buvo pasityčiota? Įtarimu, kad landsbergių šaika yra stipriai apsimelavusi? Ar neatrodo, kad atsakomybėn traukti reikia visų tų falsifikacijų autorius ir vykdytojus, o ne žmones, kurie abejoja valdžios "versijomis"? Patariu pasidomėti, kokie galai pradėjo lįsti, kai Ukrainoje žmonės rimtai patyrinėjo istorijas apie maidano aukas. Gali garantuoti, kad Lietuvoje to nebūtų?

D Laivo Kapitonė2020-04-01 15:46

DALIUI tu paskaitužyk kuom jis kaltinamas- šnipinejimu. Prienko čia agresijois neigimas? Tu supranti ka perskaitai?

atsiimsit2020-04-01 15:40

oziai ozytes broileriai uz viska,,, dar sssitas sss b. judas issisiepes debilo sypsena

Dalius. tas pats.2020-04-01 15:38

O tai paleckis nepadarė nusikaltimo menkindamas sovietų agresija ir tyciodamasis iš aukų. Padarė, taip kad, kad ir kaip gaila, bet jis turi būti patrauktas baudžiamojon atsakomyben irnubaustas pagal įstatymus. Jam laisvai galima pritaikyti straipsnį.

yel“l“ow submarine2020-04-01 15:25

ta komiška debiliukė savo “išmintimi“ praktiškai jau pripažino, kad litchūanija padarė/daro nusikaltimą prieš paleckį, nes yra tikra, jog teisingiausio ir absoliučiausio pasaulyje strasburo teismo nuosprendis galimoje byloje bus litchūanijos nenaudai :)))) - tuo pačiu, ta koronavatorinė prietranka prisipažino, kad moraliniai kriterijai jai yra nusišikt, - ir jei ne strasburo teismo baimė, jinai nė nebandytų cypauti dėl nesmurtiniais nusikaltimais įtariamo žmogaus laisvės apribojimo pusantrų metų be įrodymų, t. y. be teismo nuosprendžio ! :))))... --------------, joooooo... , - ne visi smarvės šaltiniai ant litchūnijos yra konservatos, bet visi konservatos be išimties, yra smarvės šaltiniai :)) - ką ten šaltiniai ! - fontanai,geizeriai, protuberantai !

aAlgirdas-Štormui2020-04-01 15:02

dėkoju, ir palaikau paties nuomonę skirtingai nei vadinamų"signatarų", kurie "prabudo tik po pusantrų metų

Eduardas2020-04-01 14:57

Puikiai

Štormas 21-am2020-04-01 14:54

Teisingai,kad jis sėdi neteisėtai, be teismo ir todėl būtina paleisti.

Trigrašis2020-04-01 14:29

"Kuklaus suvokimo žmonės".Jei tai tikrai Ožkytės sugalvotas naujadaras,tai vien už tai jai galima atleisti eilines jos sapaliones.O kaip apibūdinti jos suvokimą?

Klaipėda2020-04-01 14:29

Geras ekspertų komentaras. 10 balų.

aAlgirdas-Štormui(1)2020-04-01 14:24

paaiškinkite, kas pagal Jūs yra teisingai .Pgarbiai

Komentatorius2020-04-01 13:52

Sausio 13'ąją kai kam labai reikėjo "sutepti Gorbačiovą krauju", ir tai parodyti visam pasauliui.

Remulas2020-04-01 13:33

Kas šaukė iš aukštai,kad reikia aukų.Daug žmonių tai pamena.

Skaudu2020-04-01 13:26

Net prie okupantų ,tokios patyčios nesigirdėjome..Jeigu nusidėjęs LR. Įstatimui senei privalėjo nuteisti. Strasbūre yra filtras ,ne paprastai prisibelsti.Nors profesorius savo mokytoją źadejo atleisti iš pareigų ,bet matyt čigoniukas paskubėjo?

EKSPERTAI,2020-04-01 13:11

Straipsnis,jau pats savaime, tikrai įdomus. Bet Jūsų komentaras... Nesugebu apibūdinti. KOMENTARAS. Pagarba Jums ir sėkmės

Ceslovas2020-04-01 13:04

Kadangi esu kuklaus suvokimo zmogus (pagal ozkute), as tikiu Paleckio mintims, o kadangi nenusisekusi aktore yra iaskaus suvokimo, tegul ji tiki savo patrono kuproto Ozio peizejimais

marazmatikai2020-04-01 12:58

„Jie visi vieningai sutarė, kad kardomoji priemonė – suėmimas – šioje stadijoje, kai byla perduota teismui, yra visiškai nereikalinga“, – tvirtino kreipimosi autorius E. Bičkauskas. O tai iki to pusantru metu Paleckio laikymas be teismo kalejime Bickauskui nekliuna? Man toks ispudis, kad cia seni marazmatikai kazkoki rasta pasirase, nelabai suvokdami kas vyksta.

Socialistas2020-04-01 12:08

Oželytės peticijos pasirašymo motyvacija jau rodo apie itin kuklų jei ne seklų Oželių bobos mastymą ir jos itin mažą smegenų keliamąją galią.

baisu2020-04-01 12:05

Reikės tuos teisėjus teisti, kurie pūdė Paleckį du metus.

SS2020-04-01 11:41

Kažkam vistik dašilo, kad už absurdiškus kaltinimus Algirdo ne tik kad laikyti kalėjime negalima, bet ir teisti. Kažkas sukurpė sąmokslą: dw parinkime parašus neva mes labai pergyvename dėl Algirdo tolesnio laikymo kalėjime (juo labiau, kad rinkimai artėja) ir po ta vėliava paleis jį į laisvę. Pajuto landsbergistai-fašistai, kad Landsbergio dviejuose kilogramuose šūdo sėdi.

SS2020-04-01 09:53

Ne, ne, negerbiamiukai landsbergiukai. Matote, kad prieš rinkimus sėdite šūduose, tai ir nelipkite iš jo. Visiškai įsitikinęs, kad Algirdas bus išteisintas, nes matosi byloje balti siūlai. O siūlus tai jūs davėte. Solidžiau atrodytų, kad jūs landsbergiukai-smetoniukai kreiptumėtės ne dėl Algirdo kardomosios priemonės sušvelninimo, o dėl jo bylos autorių (idėjinių ir vykdytojų) atsakomybės - vienus iš darbo, kitus iš politikos, trečius į kalėjimą. Išvada: tai kas ten tokie nori fašistui Smetonai statyti paminklą? O Smetonos fašistinis režimas kovojo su kitaminčiais. O fašistui Smetonai paminklą statyti labai nori landsbergiukai-fašistukai su Nausėda priešakyje. Tai rinkite parašus, kad Lietuvoje fašistų garbinimas baigtųsi, rinkite parašus, kad baigtųsi karas prieš kitaminčius.

Darijus2020-04-01 04:12

Visi šitie 60 ir atvedė į dabartinę situaciją. Išsigando atsakomybės. Bet to neįmanoma išvengti - juos nuteis istorija.

S2020-04-01 03:27

.be/kkuEfOQ6IZc nu va viruso nebijo.....

nepabegs2020-04-01 03:11

zydas lianzscbirbis,zingerys, ir sunu gauja...

Ir kas galejo pagalvoti2020-04-01 02:55

kad ateis toks metas kai kolaborantai neturės galimybes pabėgti...

zombie apoca2020-04-01 02:54

youtu.be/3r2F5-A67Qc?t=523

S2020-04-01 02:32

Lanzbergio sutve uz grotu, kur tie kalejimai, dar nesugriuvo, tai va ten VISA DINASTIJA SU VISAIS PRIJAUCIANCIAIS, nuk naujas kalejimas, svaru , grazu, gal viska prisimins, balkonelis gales visus savo nusikaltimus i atskira knyga surasyt, va sita tai gal ir perskaityciau. Padideciau garbingai salia Dinastijos. .... Pagaliau uz naudingai panaudotus kalejimus ir ant Addamkeviciaus nebutu taip pikta..... ATSIKELI VIENA RYTA, SAULE SVIECIA IR VISI SVOLOCIAI TAME KALEJIME..... net koronovirusas nebaisu !!! :))

S2020-04-01 02:23

O zinot, gerai kad iki strazburo nuaitu...tai VIESAI PASAULIUI PARODYS, KAD BE TEISMO PUDO IR SLEPIA....DAR BE TEISMO ! PAMATYTU VISA EUROPA KAS PER POLITIKA Sitos valdziukes....as Paleckio vietoj, tai dabar dar truputi pakenteciau ir neiseiciau.....TEGU ATVIRAI VISKA VISI IR PAMATO !!!!!!!!!

S2020-04-01 02:18

Moterys....pabudot !? O del mergsites ar dar gyva paklausti nereikia, nes strazburas paslapties negali rasti....taip padare paslapti is vaiko, kad net patys slepejai nezino kur paslepe...........kad jus visas koronovirusas ! Geda jums !!!

spaudziu desine2020-04-01 02:17

fantastiskas ekspertu komentaras

Štormas2020-04-01 02:16

Ngerbiu jos.Bet teisingai.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi