Valstybės saugumo departamento (VSD) pareigūnų elgesys verčia kelti pačias niūriausias prielaidas apie saugumo struktūrų vaidmenį šalies gyvenime. Vitalijaus Gailiaus paviešintas faktas atskleidžia simptomus, kurių ignoravimas reikštų pritarimą tolesniam šalies politinės sistemos degradavimui.

Pirmiausia tenka liūdnai konstatuoti, kad po Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto prieš kelerius metus atlikto parlamentinio VSD veiklos tyrimo neįvyko jokių esmingų pokyčių, kurių būtinybė pabrėžta minėto tyrimo išvadose. Nieko šia linkme per ketverius metus nenuveikė ir konservatoriai, prieš 2008 m. rinkimus skelbę, kad „VSD reikalingos esminės reformos“. VSD vadų pakeitimas jokių problemų nepašalino, nes niekas to ir nesiruošia daryti.

Ir toliau stebina VSD pareigūnų darbo metodai, kurie neatrodo nei teisėti, nei profesionalūs. Kiekvienas sveiko proto žmogus suvokia, jog bet koks panašaus turinio rašinėlis, kokį išviešino V. Gailius, pasieks visuomenę. Vėlgi nieko nauja VSD metoduose, juk kitados viešai buvo liepiama „nesiknaisioti po kaulus“.

Tad kas skatina saugumiečius taip elgtis? Tiesiog jie gerai suvokia, kad yra nebaudžiami, kad gali elgtis taip, kaip to reikalauja „nacionaliniai interesai“, realios ar menamos „grėsmės nacionaliniam saugumui“ ar paprasčiausiai munduro garbė.

Juk nuo kritikos ir visuomenės pasipiktinimo visada galima atsiriboti žodžiais: „Visi mūsų veiksmai yra atliekami griežtai laikantis įstatymų ir procedūrų“, nes šių procedūrų taikymo teisėtumo neįmanoma kontroliuoti.

Toks įžūlus ir akiplėšiškas VSD elgesys liudija ne ką kita, kaip įsitikinimą, jog atsakomybės Damoklas nekybo virš VSD viršūnėlės. Tad VSD vadovai su tikruoju šios institucijos vadu Romualdu Vaišnoru (kuris, pasak Gedimino Grinos, yra "nuolat puolamas") priešakyje jaučiasi laisvai, nes ši struktūra yra virš politikų ir teisėsaugos.

Nenuostabu, kad netyla ir kalbos, jog VSD disponuoja kompromituojančia medžiaga apie politikus, nes šie niekaip nesugeba nubrėžti aiškių saugumo veiklos ribų bei nustatyti kontrolės mechanizmų. Todėl ši tarnyba įgyja įtakos, paslaptingo žinojimo svertus, kurie leidžia užsiimti įvairaus pobūdžio manipuliacijomis. Tuomet bet kokia valdžia žiūri į VSD savivalę pro pirštus.

Naujausi

Komentarai (51)

Rikiuoti
WC-KGB komanda2013-05-20 02:48

susideda is VSD,prokuraturos,teismu,politiku ir savu WC statytiniu svarbiausiuose valstybinese kedese:)stai JUMS Jurgiai ir jurgines:) ha...ha...ha...:)

kaip cia yra,2013-05-19 21:18

kad ekspertai tapo gailiu ir co ruporu, dumai tiesiai i akis

Mix2013-05-19 14:41

Lietuvoje vykdoma nusikalstama politika jau stebisi ir užsienio politikai. Štai vakar Borisas Nemcovas LRT duodamas interviu labai stebėjosi, kaip laisvoje demokratinėje Lietuvoje, ES narėje gali laisvai, nevaržomai Vilniaus gatvėmis šmirinėti Rusijos FTB (KGB)ir valdžia nesiima jokių priemonių. Prieš tai tokį patį nusistebėjimą pademonstravo Gruzijos politikas. Ir ką? jokios reakcijos! Tad kokie dar gali b8ti komentarai?

zmonems2013-05-18 17:11

boikotuokime KK/

Pats geriausias straipsnis KK2013-05-18 16:59

apie Kauno pedofilijos bylą: tinyurl.com/avsoh3e

Autoriai.2013-05-18 15:22

Prieš metus Lietuvos valdžia pademonstravo , kaip moka organizuoti ir vykdyti banditiškus išpuolius prieš savo šalies dorus žmones, tame tarpe - ir vaikus. Tai žema, ciniška, niekšiška, nusikalstama. Tai bolševikinio banditizmo, peraugusio į kgbistinį banditizmą, išraiška, nors dabar Lietuva yra laisva nepriklausoma valstybė. Štai, koks yra dabartinės valdžios mentalitetas. Tai faktai, kurių, kad ir kaip to norėtų, jie negalės paneigti NIEKADA! Dabartinė valdžia - juodųjų puslapių mūsų istorijoje autoriai.

?2013-05-18 15:05

Vakar Kaune ir Vilniuje paminėtos brutalaus Garliavos mergaitės „perdavimo“ galimai nusikaltėlei metinės. Ekspertuose apie tai - nė žodžio. Ką tai turėtų reikšti? Kad ekspertų nejaudina visą Lietuvą sukrėtęs smurtas prieš pedofilijos auką?

piliete2013-05-18 13:37

UZURPUOTA NUSIKALTELIU LIETUVA SUTINKU ,TIK GAILA KAD TAUTA TYLI IR TO NENORI MATYT REIKALINGA VISISKA PATYKRA VISOSE STRUKTUROSE IR TOKIUS KAIP VAISNORA I KALEJIMA JIS TAUTOS NERINKTAS

41komentarui2013-05-18 06:02

jei tau tu myzeliu visokiu straipsniai geri ,tai tu juos ir skaityk/o protingi zmones tokiu straipsniu visokiu myzeliu neskaito/ir karsto komentaro taip pat neskaito/

Nepadaryti darbai2013-05-18 03:28

desovietizacija,visas šitas brudas nuo tarybiniu laiku ir griauna pamatus valstybės,priverčiami jauni,protingi palikti Tėvyne.Raudonskūriai trypia,plėšia iš silpnu ir negalinčiu apsiginti.Gruzinai,Estai sugebėjo KGB veikėjais atsikratyt,o lietuva dugne nes stribai,čekistai užvaldė valstybe

Geras straipsnis KK2013-05-18 03:25

"Lietuvos neįgalumas, atsiskleidęs Garliavos pedofilijos šmeižto istorijoje"

Valstybė2013-05-18 02:57

dusinama.Prievartos struktūrų žargonu.

7 komentarui UK2013-05-18 01:18

pritariu ka parasete/tikrai pritariu/

nuomone2013-05-18 01:13

lietuvoje dar ilgai niekas nesikeis/

Ale2013-05-18 00:47

nesuprantu komentatorių, - tik pliurpiate bet ką, gal tyla būtų geriau? Drąsūs žmonės ieško, diskutuoja remdamiesi faktais, reikalauja Tiesos, Teisingumo, eikime su jais, jei rūpi vaikai ir Tėvynė.

faktas2013-05-17 23:45

represinės struktūros seniai okupuotos . Padėtų nebent Saakašvili metodai, kai buvo pakeisti visi iki vieno - dalinės permainos nepadės

Baisu2013-05-17 23:23

Kas apsaugos nėščias moteris? Kas sustabdys tautos genocidą?

nebelaužykit komedijos ,kad esat baisiai pasipiktinę!2013-05-17 23:10

sistema taip sustyguota,kad kiekvienas ,bent kiek padoresnis žmogus,per klaidą papuolęs prie lovio ,susilaukia gerb. Venckienės likimo. Gėda buvo klausytis ir to teisuolio Landsbergio išvedžiojimų ,kaip jis pergyveno ,kad grupė nekorumpuotų,skant ,drįsta kurt visą partiją. Ką su ta partija,su jos lydere, jos finansavimu griebės išdarinėt "dvipartinės" sistemos apologetai geriausiai atspindi bloko "sysalai80" surengtas nemokamas koncertas Seime. Nebepatikimu tapo ir perspektyvusis generolas Gailius . Visi atvirai pamatė ,kokiais antro galo "vertybes" aukština ne tik aušrinos/marinos ,bet ir masiuliniai neoliberastai.

Martai2013-05-17 23:00

protingas zmogus kvailu klausimu neuzdavineja

Marta - Reigardui2013-05-17 22:40

o kokias niekšybes padarė vsd? Ar čia tik jūsų, juūsų paties sukritikuota nuomonė? O kur faktai? Sakote, kad ĮSTATYMAS turi auksčiausią valdžią. O atsakingumą? Kas ruošia įstatymus ir kokiu tikslu? Kieno naudai ir patogumui? Kas gauna otkatus už grupei oligarchų naudingą įstatymą? Ar Stalinas su Hitleriu žudė be įstatymo? Ar tie, kurie slėpė žydus, nenusikalto ĮSTATYMUI? Kodėl juos dabar apdovanoja tie patys žydai,, kurie garsiausiai šaukia apie auksčiausią įstatymo valdžią?

et2013-05-17 21:57

tegu Gailius pirmiau atsako - kodėl turėdamas suklastotas audito išvadas apie VEKS nieko nedarė? Kam čia dabar kaltų ieško? Primityvu.

Raigerdas Nuomonei2013-05-17 21:42

Jeigu nori Tamsta sužinoti mano nuomonę apie VSD, tai aš balsuočiau už tai, kad būtų iškeltos baudžiamosios bylos visiems tiems, kurie yra prisdėję prie,galimai, VSD padarytų nusikaltimų. Atsakyti turėtų netgi tie, kurie matė, spausdino ir tylėjo. Atsakyti turėtų ir tie, kurie gavo nurodymus iš VSD, juos vykdė ir padvigubino ar padrigubino žalą Lietuvos žmonėms. Nusikaltimai, padaryti, pasinaudojus VSD, negali turėti jokių senaties terminų. Ir net, jeigu jam sukaktų 80 ar kiek tai metų, vis vien jis privalėtų pilnai atsakyti už padarytus nusikaltimus. Bet, svarbiausia, ko reikėtų išmokyti VSD-ėšnikus, tai sumokėti iš savo kišenės už padarytą žalą tiek valstybei, tiek atskiram žmogui. Kad pas mus būtų Saugumo tarnybos už tai jauni vyrai atidavė savo gyvybes. Buvo ir tokių, kurie žuvo net iki tol nesutikę savo meilės arba tuėdami savo mylimą merginą. Niekšams iš VSD negali būti jokio pasigailėjimo ir atsakyti jie privalo už viską, ką jie padarė.

analfabetas2013-05-17 21:40

Kod4l problemos mažai jaudina visuomenę?

Raigerdas Nuomonei2013-05-17 21:22

"Tad matomai reikia būti lietuviu, kad būtum politinis daunas nematantis politiniu gaujų valstybinės užvaldymo ir visą kaltę matytum tik VSD, teismuose ir prokuratūrose". Matai, kad Tamsta gini VSD, matyt ten dirbi. Pasakysiu Tamstai asmeniškai tokį dalyką - yra sunku kalbėti su žmogumi, kuriam sakai, kad yra taip, pateiki faktus, dokumentus, o jis vis vien gieda savo. Tai VSD ir čia prasišauna, nes tada galėtų geriau robotą kokį įjungti ir tegul jis čia gieda tą patį. Taip mokesčių mokėtojui pigiau išeitų išlaikyti tokius VSD nevykusius gynėjus. O dabar tas ginėjas varo ant kažkokių tai mistinių politinių gaujų. Bet, jeigu Tamsta supratai, aš nesu, skirtingai nei Tamsta, gal būt, iš VSD, todėl nemėgstu tuščiai aušinti burną. Aš galiu nurodyti dokumentą su VSD Generalinio direktoriaus parašu ir galiu nurodyti dokumentą iš KGB 5 skyriaus ir kaip nekeista, kas nurodyta šitame KGB dokumente yra vykdoma dabar VSD. Bet aš tai padarysiu su sąlyga, jeigu Tamsta perskaitęs tuos dokumentus suvalgysi savo skrybėlę ir atsiųsi į ltvnews. online nuotrauką, kaip tu valgai tą skrybėlę. Gali užgerti alumi, nes tikrai suprantu nelengvą tavo užduotį. Kokia nauda bus Tamstai po to, kai suvalgysi skrybėlę? Labai paprasta. Iki šios dienos Tamsta leisdavai sau tokį dalyką - kalbėti tuščiai, kad suklaidinti žmones. Po skrybėlės suvalgymo, toks noras praeina ir atsiranda pagarba kitiems žmonėms. Tokia, štai Tamstai būtų pamoka. Galėtum tą savo patirtį perduoti į VSD, nes manau, ten daugiau yra tokių, mėgstančių tuščias ir beprasmes kalbas. Skrybėlės valgymas yra geriausias vaistas tuščiakalbiams.

IKX2013-05-17 21:18

Kas ras skirtumu tarp VSD ir KGB :) ???????????

xriusha2013-05-17 21:04

Net KGB buvo kontroliuojama. O musiske VSD tapo kazkokia nekontroliuojama batkos Machno kontora, kuriai vadovauja visokie buve santechnikai, technologai, ir kuri siurbia musus visu pinigus bei uzsiima destrukcija valstybeje.

>242013-05-17 19:44

Na tuomet supratai kodėl keliamas tas triukšmas dėl VSD galių sumažinimo.

Nuomonei2013-05-17 19:39

tos taip vadinamos politines gaujos - tik mielas zaisliukas senu kgb-istu/vsd-shniku rankose, varto si mafija tas "gaujas" taip kaip nori.

Nuomonė2013-05-17 19:31

Triukšmas jau dešimtmečiais keliamas dėl VSD kuria reikia reformuoti, kyla iš po kelis dešimtmečius seime sėdinčius amžinuosius, politikos profesionalais pasivadinusiais politiniu gaujų nariu noru įgauti visiškas dieviškas galias, nes nuo rinkėjų jie jau nebepriklauso. Be to Gailiaus iškelti „nusikalstami VSD faktai“ daugiau liečia jį patį teismo byloje ir yra išjuokiami kituose leidiniuose. Tad jei kas sugebės įrodyti bet kurios valdiškos struktūros ar pačios valdžios ir valdžiažmogių nusikalstama veiklą, tas tikrai taps garbinamu didvyriu. Tačiau kai nusikaltimai yra vykdomi „teisėtai“ pagal išlanksto priimtus įstatymus, tai „nusikaltimo“ kaip ir nebėra. Tad matomai reikia būti lietuviu, kad būtum politinis daunas nematantis politiniu gaujų valstybinės užvaldymo ir visą kaltę matytum tik VSD, teismuose ir prokuratūrose.

Nuomonė2013-05-17 19:25

Kiek baisi VSD kurios galia yra techninės priemonės leidžiančios sekti bet kurį asmenį ir nebūtinai su teisėjo leidimu? Štai jei netikėsite ar bent abejosite, kad VSD tikrai seka tik su teisėjo leidimu ir žinia, kyla panika tokia kaip savo laiku buvo kilusi seime ar žurnalistu tarpe pasklidusi telefoniniu pokalbių pasiklausymo baimė. Na žinoma ir Pakso prezidentavimo meto pokalbių įrašai dar sustiprina įtarimus, kad nevisi Lietuvoje jau taip laikosi ir yra paklusnus įstatymų tarnai. Na o kiek besistengtu kai kas sumesti kaltę VSD ir jos galias prilyginti KGB, tai garsiosios „VSD pažymos“ dėl kurių buvo kilęs toks triukšmas, parodė jog šį kaip ir viskas kas yra valdžios „valdoma“ užkimšta politiniu gaujų statytiniais, kurie tik sugeba imituoti darbą. Todėl VSD baimė kuri įteigta visuomenei tėra valdžiažmogių baimės išraiška. Na o komentarai kuriuose teigiama jog kiekvienas turi savo nuomonę, teisinga tik tiek kad daugumai ta „nuosava nuomonė„ yra suformuota spaudos, politiniu gaujų tarnų vadinamu politologu ir t. t.. Na o didžiosioms raidėmis rašančiam „įstatymas“ ar „konstitucija“ norėčiau patarti susimastyti kas vis a tai rašė ir rašo.

Nuomonė2013-05-17 19:09

Kiek baisi VSD kurios galia yra techninės priemonės leidžiančios sekti bet kurį asmenį ir nebūtinai su teisėjo leidimu? Štai jei netikėsite ar bent abejosite, kad VSD tikrai seka tik su teisėjo leidimu ir žinia, kyla panika tokia kaip savo laiku buvo kilusi seime ar žurnalistu tarpe pasklidusi telefoniniu pokalbių pasiklausymo baimė. Na žinoma ir Pakso prezidentavimo meto pokalbių įrašai dar sustiprina įtarimus, kad nevisi Lietuvoje jau taip laikosi ir yra paklusnus įstatymų tarnai. Na o kiek besistengtu kai kas sumesti kaltę VSD ir jos galias prilyginti KGB, tai garsiosios „VSD pažymos“ dėl kurių buvo kilęs toks triukšmas, parodė jog šį kaip ir viskas kas yra valdžios „valdoma“ užkimšta politiniu gaujų statytiniais, kurie tik sugeba imituoti darbą. Todėl VSD baimė kuri įteigta visuomenei tėra valdžiažmogių baimės išraiška. Na o komentarai kuriuose teigiama jog kiekvienas turi savo nuomonę, teisinga tik tiek kad daugumai ta „nuosava nuomonė„ yra suformuota spaudos, politiniu gaujų tarnų vadinamu politologu ir t. t.. Na o didžiosioms raidėmis rašančiam „įstatymas“ ar „konstitucija“ norėčiau patarti susimastyti kas vis a tai rašė ir rašo.

Raigerdas Nuomonei2013-05-17 18:48

Gerai, kad Tamsta turi nuomonę, bet tik yra viena problemėlė, kurią "įsigijo" labai nemažai žmonių, kurie "netyčia" pradeda brukti tą savo problemėlę ir kitiems žmonėms. Ta problemėlė yra tokia: nuomonė turi atitikti realiai egzistuojančius dalykus, t. y. ji turi būti grindžiama faktais. Mūsų visa žurnalistika manipuliuoja "žmonių nuomonėmis" ir t. t. , bet kur faktai? Tamsta gini VSD, o jos jau apginti nebeįmanoma, nes ji jau yra susijusi su nusikalstama veikla. Yra dokumentų ant kurių yra ne "politinių gaujų" parašas, o VSD Generalinio direktoriaus parašas. Tamstai reikia elementariai susipažinti, kas yra valstybė ir kokiu tikslu ji egzistuoja. Aukščiausioji valdžia yra ĮSTATYMAS. Ir Tamstai nieko nereikia daryti, tik elgtis taip, kaip nurodyta įstatyme. Joks Brežnevas, jokia "politinė gauja" nėra virš ĮSTATYMO. Problema yra tik viename dalyke: žmonės "užkelti" į tokį postą, kuriame atsakomybė yra didesnė, nei tai yra išvystyta pas tą žmogų, sukelia problemą, nes jis nesusitvarkys su savo darbu. Jis viską darys, ne taip, ko reikalauja jo pareigos, o darys taip, kaip tai atrodo jo ubagiškoje galvelėje su neišvystytu atsakomybės jausmu. Jūs galite paimti 10-15 žmonių, tyliai pasakyti jam į ausį keletą frazių ir įsakyti, kad jis tyliai tai perduotų kitam. Kai galutinis žmogus pasakys tai, kas buvo perduota, tai šitos frazės įgaus neatpažįstamą vaizdą. Žmonės su neišvystytu atsakomybės jausmu nesugeba atgaminti to, ką jie mato arba ką jie girdi. Toks vadovas, skaitys, kas parašyta LR Konstitucijoje ir BŪTINAI padarys ne taip, kas parašyta KONSTITUCIJOJE, o atvirkščiai, t. y. pagal savo išsivystymo lygį ir pagal savo sugedimo laipsnį. Todėl toks vadovas neugebės priimti SAVARANKIŠKŲ sprendimų ir visada priklausys nuo to, "KAS, KĄ PASAKĖ". Kada žmogus priima sprendimus SAVARANKIŠKAI, tai jis nebijo atsakomybės ir visada pasiruošęs atsakyti už savo veiksmus. Tuo tarpu vadovas, priklausomas nuo to, "KAS KĄ PASAKĖ", vengs atsakomybės, išsisukinės, suvers kaltę Breznevui, Musoliniui, Hitleriui ar "politinėms gaujoms". Pasenote Tamsta su savo demagogija apie "Nuomonės" galią. Deja, tokią nuomonę apie "Nuomonę", kuri nepagrįsta jokiais faktais, kaip apendicitą, nešiojasi 99 procentai lietuvių žurnalistų. Šito idiotizmo juos išmokė Vilniaus Universitete ir jie nepajėgūs suprasti, kad kiekvienas psichotikas, kiekvienas narkomanas ir kiekvienas alkoholikas taip pat turi savo nuomonę. Bet ar jie yra pajėgūs atsakyti už savo žodžius? Savaime aišku, kad ne, nes jų atsakomybės jausmas reikalauja kapitalinio remonto.

17. Nuomonė atsakant2013-05-17 18:45

zinoma, isformavus vsd tokie kaip tu be darbo liks ir pajamu saltinio, bent jau laikinai. zodziu eik pas savo virsininkus pasitarti, nes labai neitikinamai cia viska destai

to 17. Nuomonė atsakant2013-05-17 18:44

asile, vsd reikia isformuoti o ne tusciai pliurpti kaip tamsta. nors jei tavo toks tiesioginis darbas tai ka jau cia padarysi

Nuomonė atsakant2013-05-17 18:29

Na greičiau “šiaip kvailys”, nes protingas gerai suvokia kokia giesmelę reikia giedoti keikiant ne politiniu gaujų sistemą. o šioje sistemoje nepakankamai gerai politinėms gaujoms dirbančioms struktūroms. Tad siūlau paskaityti: „Kaip Latvija sutramdė galingus oligarchus“ Lietuvos žinios 2013-05-17 04:08, kad suvoktumėte jog ši pastovi VSD baimė kyla dėl to kad ji bet kada gali prarasti politine nuovoką ir protą, ir pradėti aiškintis ir sekti „politinius dievukus“. Tad tokiais straipsniais VSD vadeliams duodama suprasti, kad jie neamžinai užims vadovaujančias kėdes ir bus ieškoma geresnių, paklusnesniu ir nuovokesniu. Na o skaitytojai tai pakankamai buki kuriems galima pastoviai muilinti smegenis ar tai KGB ar VSD, teismu ar prokuratūros blogiuku vaizdavimu.

Vytautas Ju.2013-05-17 18:21

Būtent, struktūros, kad ir kokios jos bebūtų, niekada nevaldė, nebuvo ta 3-a jėga, kaip čia rašo vienas komentatorius. Tie, kurie tikrai valdo, visada yra už „kadro“, tačiau įtaka struktūroms daro ir nori daryti. Apetitas ateina bevalgant.

to 14. Nuomonė2013-05-17 18:09

o tu vaikine kartais ne is pilaiteje isikurusios organizacijos? ar siaip kvailys?

Nuomonė2013-05-17 17:59

Jei jau mano nuomonė bent sukėlė minčių, tai jau gerai. Nes KGB kaip ir dabar VSD buvo ir yra tik įrankiai politiniu gaujų rankose. Tad kai vieni rėkia jog VSD, Teismai ar Prokuratūra yra nusikalstamos organizacijos, tai reiškia rėkianti pusė neturi pakankamai valdymo svertų ar šių organizacijų vadovai nėra pakankamai paklusnus ir yra perdaug savarankiški. Tad jei sovietmetį ar sovietine santvarką yra vis dar madinga kritikuoti, tai šią sovietmečio liekanų sugurbta, jau nebe ir politiniais leidiniais apsimetę sugeba pakritikuoti ar pasmerkti tik šios politinės sistemos ir politrukų sugurbta bet nepakankamai paklusnia represine sistemą, kurioje imta rūpintis savais „verslo“ reikalais ir mokamo valdiško atlyginimo jau nepakanka. Tad situacija tiek sudėtinga, kiek visuomenė nebesuvokia ar nesugeba palyginti buvusia sovietine politine sistemą su dabar esančia Lietuvoje ir savarankiškai padaryti išvadas ir nesukdama smegenų priima visus gudriai rezgamus straipsnelius.

Vytautas Ju.2013-05-17 17:22

Daug tiesos „Nuomonės“ komentare. Jurijų Andropovą KGB pirmininku paskyrė L. Brežnevas, vos tik tapo generaliniu sekretoriumi. Ir tikrai ne tam, kad iš visų jėgų kovotų su kitaminčiais, o tam, kad kovotų su partiniais klanais, valdžiusiais šalį ir resursus, nes pats buvo vienas iš jų. Klanų lyderiai buvo apskričių ir respublikų sekretoriai. Sekretoriaus Rašidovo veiklos tirti ir jo turtų skaičiuoti į Uzbekiją siuntė Lietuvos, Latvijos ir Estijos kagėbistus, nei Maskvos, nei Leningrado kagėbistais nepasitikėjo, nekalbant jau apie vietinius, kurie buvo tik sekretoriaus aplinka. Beje, kaip ir pats J. Andropovas. Kai L. Brežnevas parašė pareiškimą ir paprašė jį išleisti į pensiją arba paskirti į kokias nors simbolines pareigas (partijos garbės pirmininko), o J. Andropovo padėjėjai, matydami, jog L. Brežnevas tampa gyvu anekdotu, pasiūlė šefui keisti tradicijas ir atsisakyti praktikos, kai generalinį sekretorių išneša pirmyn kojom arba nuverčia, J. Andropovas atsakė: „nepykdykite mane su partija“. Taigi, situacija yra kur kas sudėtingesnė, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Nuomonė2013-05-17 16:46

Sunku suvokti, kodėl šis straipsnelis, kuris kelis kartus kartoja, kad „VSD nepakeitė darbo metodus“, „VSD nesureformavo“, bet nepateikia jokiu nusikalstamos VSD veiklos įrodymų, paskatino skaitytojus rašyti komentarus, kurių dauguma laiko VSD lyg tai ir didesne nusikalstama organizacija nei partiniu gaujų valdžia. Atrodo kad kažkas bando įteigti, kad Lietuvoje egzistuoja keletas nusikalstamos valstybės valdymo pakopų ir VSD yra nekontroliuojama, kaip lyg tai buvo nekontroliuojamas ir KGB, nes sovietinės kompartijos ir valstybės politinis biuras, buvo paklusnus KGB organas. Taip išvertus išeina kad sovietų sąjungą, tame tarpe ir sovietine Lietuvą valdė KGB ir tautiniai kompartijos vadeliai ir sovietinės Lietuvos valdytojai tebuvo KGB aukos. Kodėl bandoma įteigti, kad sovietines valstybes valdė KGB o ne komunistinė partija kuriai ir buvo pavaldi KGB, matomai nesunkiai ir patys suvoksite. Tad ir VSD, kuri valdo šiuolaikines technines sekimo ir pasiklausimo priemones yra pavojinga organizacija, kuri gali nepaklusti politiniu gaujų norams, kad politiniu gaujų nariai turėtu didesnes galias ir butu saugus nuo VSD galimos veiklos. Nors VSD surinkta medžiaga buvo panaudota net Pakso atžvilgiu, prezidentinė kėdėje kurioje jau nebesijauti saugus, tai kaip turi neramiai jaustis tik seimo kėdėse sėdintys politiniu gaujų nariai? Štai kodėl nuolat puolama VSD ir noras perimti VSD kontrolę nurimtu, jei įstatymais butu nustatyta VSD neprieinamu asmenų ir pareigūnų ratas.

ruta janu.2013-05-17 16:38

plastakes.has.it

Raigerdas>6. ruta2013-05-17 16:05

10 balų Rūtai už komentarą. PAGRINDINIS VSD UŽDAVINYS, TIKSLAS IR METODAI yra "Skaldyk ir valdyk". Dirbama pagal principą - "Trečia nematoma pusė". "Trečia nematoma pusė" yra pridariusi pasaulyje tiek bėdos, kad jeigu žmonės atskleistų tuos nematomus provokatorius, tai jie realiai pamatytų, koks žmogus gali būti klastingas ir kokiu laipsniu jis gali neapakęsti kitų žmonių. Trečiosios pusės dėsnį atskleidė savo darbuose L. Ronas Habardas ir detaliai aprašė šio dėsnio veikimo mechanizmą. Šiame dėsnyje aiškiai yra atskleista, kad konfliktai, kurie yra sukeliami tarp nacijų, šalies viduje, tarp kaimynų ar net šeimoje, dažniausiai neturi realaus pagrindo ir yra išprovokuoti 3-ios nematomos pusės. Pavyzdžiui, dabartiniu metu norima sukiršinti lietuvius su lenkais. Akivaizdu, kad čia yra nematomos trečios pusės darbas. Išprovokuoti Lietuvoje valdžios ir visuomenės atskirtį - yra 3-ios nematomos pusės darbas. Bruzdėjimai ir sukilimas Lietuvoje 39-40-aisiais metais ir prisijungimas prie TSRS - tai 3-ios nematomos pusės darbas. Žydų tautos genocidas Lietuvoje - tai 3-ios nematomos pusės darbas. Gaila, kad žmonės mato, kaip yra elgiamasi su jo kaimynu ir tyli. Tyli tol, kol tai nepaliečia jo paties. Privačios nuosavybės išaukštinimas ir bendrovių veiklos sumenkinimas - tai kelias į egoizmo džiungles. Šiuo keliu žmones nukreipė ne kas nors kitas, o 3-ioji nematoma pusė su daugybe mokslininkų, institutais ir "laisvos rinkos" iliuzija. Tik būdami bendruomenėje mes galime išgyventi, nes tik bendruomenės dėka žmogus tapo žmogumi. Tačiau 3-ioji pusė padarė taip, kad žmogus siektų tik savo, kaip individo, tikslų. TODĖL SU INDIVIDU GALI SUSITVARKYTI BET KAS, NES JIS YRA VIENAS. NUSIKALTĖLIAI VISADA JUNGIASI Į GRUPES. Blogiau yra su sąžiningu žmogumi, nes jis tikrai blogiau jungiasi su kitu žmogumi. Iki pat šiol jis yra išgąsdintas, kad jį kitas žmogus išduos, jam pakenks, sumenkins, klastingai apgaus ir t. t. Dėl neatskleistų 3-ios nematomos pusės nusikaltimų, šiandien žmogus bijo žmogaus. Pasėti nepasitikėjimo virusą, sukelti chaosą, kad žmonės pradėtų vienas su kitu kariauti, sukiršinti vieną prieš kitą - tokie yra VSD tikslai, kuriems pamatus padėjo grupelės iš KGB - 1982-1986 metais. VSD tuo metu numatytus tikslus vykdo ir vykdė vos ne visu 100 procentu. Tai išdavikiška Lietuvos valstybės atžvilgiu organizacija. KGB žinojo, kad lietuviai yra linkę į išdavystes. Ir jie šituo pasinaudojo visu 100 procentu

fgh2013-05-17 15:38

Pritariu Jurgai.

Jurga2013-05-17 15:02

Tik REVOLIUCIJA gali kazka pakeisti . Kai mes patys susivienysime ir juos visus sukisime i kalejima .

UK2013-05-17 14:11

As jau sakiau ir paskartosiu,valstybe yra uzgrobta pedofilu is VSD,prokuraturos,prezidenturos,teismu,advokaturos,VRM.O kad VSD nusikalteliai,kaip ir prokurorai,tai cia visiems emigrantams UK aisku!

ruta2013-05-17 14:10

Dauguma Lietuvos pilieciu pradeda 'judintis' ir suvokti gresmes , kai tai paliecia juos asmeniskai , stai kur beda .Nera solidarumo ir supratimo , kad tik mes VISI kartu galime pakeisti idinga politine sistema , kuri vis labiau primena Rusijos modeli !/skaitau Rusijos ziniu portalus /

Prekyba žmonėmis ir pedofilija2013-05-17 14:06

geras biznis.Kas jį stoguoja?Tie,kurie nekontroliuojami.

LABAI LIŪDNA,KAD2013-05-17 14:05

NESUGEBAME SUSIBURTI,KAD MORALINIAI AUTORITETAI NESUGEBA PAKVIESTI...Todėl tik liejasi dejonių straipsniai ir komentarai.Lietuviška impotencija?

Tomas J.2013-05-17 13:58

Nusikalstama teisėsauga yra tik įrankis valdžios rankose - komunistinio Seimo ir TSKPistės Prezidentės. Akivaizdu, kad Lietuvos prokuratūra, kaip ir kitos teisėsaugos įstaigos, visąlaik yra niekšų rankose. Dabar - taip pat. Juk visus teisėsaugos įstaigų vadovus, pavaduotojus parenka nelojalūs Lietuvai žmonės - okupacijos laikų kolaborantai, TSKPistai ar šiaip komuniagų ir KGBistų draugai (V. Adamkus, KGBistus medaliais ordinais apdalijęs). Kad ir pirmasis nepriklausomos Lietuvos Generalinis prokuroras: TSKP narys.. LKP CK darbuotojas, KGB pulkininko sūnus. Kaip toks galėjo tikti rinkimus laimėjusiam Sąjūdžiui?! Tačiau nėr ko stebėtis, - tas pats Sąjūdžio patriarchas ir už dabartinę Prezidentę, TSKPistę aktyvistę D. Grybauskaitę agitavo balsuoti, o dabar toliau ją palaiko. Ar žinote, ką padarė TSKPistė aktyvistė su A. Valantinu, tikrai vilkinusiu Medininkų bylą (kai buvo GP vadovas), Sausio 13-osios bylą, Perdofilijos bylą? Paskyrė jį teisėju, o po kurio laiko pakylėjo pareigose - dabar jis jau Apygardos teismo teisėjas... Kol tskpistų aktyvistų, kolaborantų tautos priešų už grotų nesukišim revoliucijos būdu, - tol Lietuva bus nusikaltėlių rankose, nusikaltėlių valdoma, be jokio teisingumo.

dp2013-05-17 13:29

Faktas. Taip ir yra. Visos partijos (išskyrus DK)suvystytos kompromatuose. Tai akivaizdžiai pademonstravo paskutiniai balsavinai del Venskienės neliečiamybės. O ką jie (parlamentarai)išdarinėja ir išdarinės balsuodami del energetikos ir kitų gyvyb.svarbių projektų? Kels rankas kaip lieps VSD? Tik vienas klausimas mums: KĄ DARYTI? Kaip elgtis, kai dauguma bendrapiliečių miega?

gegužės 17 - komunistų triumfo diena2013-05-17 12:51

Lietuvos gedulo diena - prilygsta birželio 15

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi