Apie teigiamus pokyčius Lietuvos politinėje padangėje, naują rinkiminės kampanijos kryptį bei tiesioginių mero rinkimų keliamus iššūkius su TS-LKD rinkimų štabo vadove Rasa Juknevičiene kalbėjosi Algirdas Kazlauskas.

A. Kazlauskas: Nors daugelis visuomenės apklausų, politikos apžvalgininkų ir ekspertų Europos parlamento rinkimuose prognozavo lengvą socialdemokratų pergalę, juos laimėjome mes. Kas, Jūsų manymu, labiausiai lėmė tokią mūsų partijos sėkmę?

R. Juknevičienė: Į pirmą vietą kelčiau pokyčius visuomenėje – jie yra labai pozityvūs.

Tai anksčiau ar vėliau turėjo įvykti, bet, prisipažinsiu, nesitikėjau, kad jau dabar. Po praėjusių Seimo rinkimų galvojau, kad dar kurį laiką teigiamų pokyčių teks palaukti.

Ypač žinant jaunų žmonių neaktyvumą, nuotaikas, jog politika domėtis nėra madinga ir maniau, kad pagrindiniame rinkėjų spektre dar kurį laiką dominuos mano karta – tai yra žmonės, kurie subrendo ir didelę savo gyvenimo dalį gyveno okupacijoje. Aišku, ji yra įvairi.

Dalis – net labai patriotiškai nusiteikę, tačiau yra ir nemaža dalis tokių, kurie taip ir neatrado gilaus ryšio su atkurta valstybe, yra priklausomi nuo rusų kalbos, nuo jaunystės prisiminimų ir tuomet įdiegto supratimo apie gėrybes dalinančios valdžios.

Paskutinieji rinkimai parodė, kad nemaža dalis jaunimo užsikrėtė noru eiti balsuoti, suvokė, kad jų balsas, net ir vienas, lemia nemažai. Dalyvauti rinkimuose ir balsuoti tapo madinga. Tą ypatingai gerai pastebėjau socialiniuose tinkluose, kur aktyvioji jaunimo dalis skatino ir tempė paskui save daugelį kitų, kurie politika iki tol domėjosi mažai.

Matau labai gerą pradžią ir svarbu, kad nebūtų sustota. Balsavimas rinkimuose ne bet kaip, o už provakarietišką Lietuvos kryptį, tai yra už Tėvynės sąjungą arba liberalus, yra pats efektyviausias valstybės gynimo įrankis. Ateityje matau didelę sėkmę. Tik mums, Tėvynės sąjungai, dabar labai svarbu suvokti, jog turime itin aktyviai dirbti tam, kad jaunoji karta išliktų kuo arčiau mūsų.

A. Kazlauskas: Veikiausiai matydama šiuos pasikeitimus, mūsų partijos vadovybė ateinantiems savivaldos rinkimams subūrė ne tik rinkiminį štabą, tačiau ir keletą pagalbinių institucijų. Kokios pagrindinės priežastys lėmė pokyčius tradicinėje rinkiminėje kampanijoje?

R. Juknevičienė: Visų pirma, buvo siekta kuo didesnio profesionalumo.

Rinkimų štabą sudaro patyrę politikai, kurie strateginiame lygmenyje nustato rinkiminės kampanijos kryptis. Jiems visad reikia darbo rankų.

Mes partijoje turime nemažai gražaus ir jau geroką patirtį įgijusio, patriotiškai nusiteikusio jaunimo. Juos ateityje matau rimtais politikais.

Šiandien yra labai tinkamas metas panaudoti jų žinias ir energiją. Be to, labai gerai, jog jie be didesnių pertrūkių visą laiką dirbs tik rinkimų kampanijai.

Rinkimai, ypač savivaldybių tarybų, yra sudėtingas procesas. Juose dalyvauja daugybė žmonių. Reikia suvaldyti procesus, surinkti informaciją, padėti, kad visi kampanijos dalyviai veiktų kiek galima labiau suderintai, būtų gerai informuoti. Tai yra be galo svarbu ir tam reikės didelės talkos.

Taigi, naują rinkiminę struktūrą sudėliojome siekdami kuo daugiau profesionalumo. Noriu pabrėžti, jog rinkiminė komanda visad yra atvira pasiūlymams iš išorės. Tikiuosi, kad būtent tai ir bus sėkmingas kelias į ateities pergales.

A. Kazlauskas: Kitų metų savivaldybių tarybų rinkimuose bus naujovių – tiesioginiai mero rinkimai. Kokia bus jų specifika, su kokiomis problemomis susidurs mūsų vietos politikai?

R. Juknevičienė: Naujoji tvarka bus didelis iššūkis ne tik mūsų, bet ir visoms partijoms.

Rinkimai taps labiau suasmeninti. Nors žmonės labai norėjo merą rinkti tiesiogiai, aš dar nesu tikra ar tai bus į gera Lietuvos demokratinei sistemai.

Būsimieji merai yra paliekami iš esmės be jokių įrankių, su kuriais galėtų įveikti iššūkius ir pateisinti rinkėjų į juos sudėtus lūkesčius. Šiems rinkimams kaip niekada reikės drąsių, ambicingų, nebijančių kovoti žmonių.

Iš tų pozityvių dalykų, kuriuos veikiausiai lems nauja rinkimų tvarka, galima išskirti tai, jog bus natūraliai skatinama vietos lyderystė. Mūsų partijos skyriams yra labai svarbu atrasti tikrų lyderių, nebegalima slėptis už bendro partijos sąrašo ar kitų kandidatų nugarų. Į merus kandidatuojantis asmuo atsakomybę už savo veiksmus neš visų rinkėjų akivaizdoje.

Skirtingose savivaldybėse ar mūsų skyriuose padėtis yra gana skirtinga. Mes jau dabar pagal keletą kategorijų pabandėme sudėlioti, kokio stiprumo yra mūsų partijos skyriai bei kokie rezultatai buvo pasiekti savivaldybių rinkimuose.

Yra savivaldybės, kur mes turime daug galimybių laimėti, yra, kur jos mažesnės. Tačiau ir ten, kur šansų nėra daug, dirbti reikia iš širdies ir bandyti keisti padėtį.

Turime laimėti žmonių širdis ir protus visur, kur tik galime.

Savo padėtį ir galimybes matome realiai bei suprantame, kad rinkimų laikotarpiu partijos skyrių laukia dideli ir rimti išbandymai.

A. Kazlauskas: Kaip vertintumėte musų partijos galimybes kitų metų savivaldos rinkimuose?

R. Juknevičienė: Manau, kad lyginant praėjusius savivaldybių tarybų rinkimus su būsimais, mūsų partijos palaikymas ir rezultatai augs didėjančia trajektorija.

Tada buvome valdančioji partija, laikotarpis buvo sunkus, krizinis. Šiandien ekonominė situacija yra visai kita.

Turime parodyti žmonėms, kad būtent mes būdami valdžioje padėjome pamatus dabartiniam augimui. Jei mums tai pavyks ir jei jauni žmonės suvoks, kad savivaldybių tarybų rinkimai yra tokie pat svarbūs kaip ir Prezidento rinkimai, viskas bus gerai.

Kita vertus, situacija labai priklausys nuo regioninės specifikos. Kaip minėjau, atskiros savivaldybės yra labai skirtingos.

Būtų gerai, kad rastųsi noras būti sėkmingais, kad stipresnieji perduotų savo gerąją pergalių patirtį, o kiti nuoširdžiai norėtų ją perimti.

Laukia įdomus laikotarpis, įdomūs iššūkiai. Gyvenimas nesibaigia vienais ar kitais rinkimais. Aš į kiekvieną svarbų politinį įvykį žiūriu, kaip į Lietuvos kūrimo procesą. Savivaldos rinkimai bus viena iš to proceso sudėtinių dalių, kuriame turime pasirodyti kaip galima geriau. Visad maniau ir manysiu: stipri Tėvynės sąjunga – stipri Lietuva!

Naujausi

Komentarai (79)

Rikiuoti
Akistata2014-07-31 02:27

Aukščiausiajam teismui pareiškus, kad žala valstybei buvo padaryta dėl to, kad Andriaus Kubiliaus Vyriausybė nutraukė anksčiau pradėtą Suskystintų gamtinių dujų terminalo (SGD) statybos projektą. Manau, kad Aukščiausiasis teismas šiuo klausimu teingai įvertino Kubiliaus projektą ir nėra jokių abejonių. Gal R.Juknevičienė apie tai nieko nėra girdėjusi?

antanas2014-07-31 02:17

Panevėžietis V.Matuzas rinkimams gavo per 70000 Lt (stiprią sumą)- kur tie pinigai buvo panaudoti, nes kaip visi žinome, V.Matuzas į Seimą nekandidatavo. Ar toks neaiškus biudžetinių pinigų panaudojimas kelia pasitikėjimą bedieviais konservatoriais? O kaip dar bus Kubiliui su panaikinta SGD terminalo įmone?

Rasytei2014-07-29 20:32

Kuo stipresnė konservų gaujos viršūnėlė, tuo silpnesnė Tėvynės sąjunga.

belgas2014-07-29 15:06

tevynes sajunga lietuvos nelaime.

Nesupratau2014-07-28 17:07

Tai jei ne konservas tai ne lietuvis?

Rikiki2014-07-27 17:59

Juknevičienė pasakė tiesą(raigerdas,girdi? )Pas mumi yra dvi kariaunančios pusės: eurazijiečiai(rusai ir visoki expertai, mygtukiniai gavniukai ll. etc)ir balti žmonės, kurie stengiasi nemeluot, bet prieš šėtono įrankius kartais reikalingi tokie pat įrankiai. Tie konservatoriai,turėdami mažumą, dabar yra ne prie ko , bet kremliniai ciucės nesiliauja kąsti ir drąskyti. Kiek ten šiem skyrė Xuilo 5x padidinęs sumą? Bene ne 600 000 mln. žaliu. Delfio com, reitingavime yra realybė. Dr. Gebelso išmintis: varyk melą, kol pavirs tiesa.

d32014-07-26 17:38

koncervatoriai - zydeliu bundas, Izraelis - ju tevyne

ekspertai2014-07-26 17:24

buvo normalus puslapis, dabar eme panaseti i panaudota tualetini popieriu.

jonas2014-07-25 02:48

Tai lietuvos valstybes griovejai,nes dar nieko gero nesukure.Griove,griove ir griove.Negi, vadovaujant muzikanteliui,galima ka nors pastatyti ar sukurti

saulius2014-07-24 22:29

Paziurekit koks Kaunas suprasit koks gali buti Lietuvos likimas.

vytas2014-07-23 20:41

Bet juk tai švariausios pasaulyje partijos -konservatorių narė,net jos valdžioje buvusi. Netikiu kaltinimais. Juk ši partija krištolinio tyrumo : ir Mažeikių naftos sandoriai ir atominės uždarymas ir SGD terminalo statyba ir Snoro banko brutalus užgrobimas bei sužlugdymas ir tarptautinės paskolos ir kiti tiesiog skaidrumo kupini. Tik Lietuvai kainavo nesuskaičiuojamus milijonus ir milijardus, bet tai niekis,pensininkai savo pensijomis ištraukė.

Pataisymas2014-07-23 18:40

Soti Juknevičienė -soti Lietuva.

onte2014-07-23 13:37

pakol neissivaduosime is konservatoriu tai bus lietuvoje netvarka

Diedukas > arthur2014-07-23 03:12

Čia komplimentas "paprastam"?

arthur2014-07-23 02:46

Atkaklus durnius net du kartus "vertingesnis" už paprasta.......

Klaipeda2014-07-22 13:20

Tas šlykštus snukis prašyte prašosi plytos.

gelbetojai...2014-07-22 13:00

kiaule-tai dvasios busena...ir su amziu niekas negereja...tik marazmo lygis!

Marija2014-07-22 00:54

Manau jeigu vis daugiau rašysite neigiamus komentarus prieš konservatorius, tai kegebistas Vaigaustas bus dar ilgus laikus nepamainomas VRK (vyriausios rinkiminės komisijos) pirmininkas.

Mindaugas2014-07-21 23:24

Gabrielius kalba apie smogima Rusijai primena 1936-1941 metu vokietijos europarlamentarus

mama2014-07-21 20:13

Ganėtinai šlykšti tetulė, o dar mano kraštietė. Negaliu nei matyti nei klausytis. Komjaunuolė aktyvioji.

Niekšų partija2014-07-21 19:20

ir joje sėdi niekšai.

perskaičius2014-07-21 18:42

pavadinimą, viskas aišku...toliau skaiktyt neverta. Gėda, žiauru tokias kalbas leisti į viešumą. Šie asmenys neturi svorio visomis prasmėmis.

Pilietis2014-07-21 18:04

Kaip atsibodo Raselės veidelis, net šlykštu.

Rasytei2014-07-21 18:03

Apsi..ik aukštielnika.

malda2014-07-21 18:03

apsaugok Viešpatie Lietuvą nuo konservatorių nelaimės. Už ką mus , Dieve, baudi šita išgamų išdavikų parsidavėlių partija?

broniukas > 53.2014-07-21 15:40

Turim Gabrielių, labai gerbiu ir reitingavau.

vincukas2014-07-21 15:36

kol valdzioj ar seime bus konservatoriu ar tokiu kaip ponia rasele tol lietuva murgdysis mesle. reikia jaunu nauju veidu o ne atejusiu nuo komunistu laiku.

Domino2014-07-21 15:02

ar jus cia keiksit, ar nekeiksit, ar jus balsuosit uz kokia partija ar prezidenta, ar nebalsuosit --- niekas tu jusu balsu neskaiciuoja. Tikrieji Lietuvos seimininkai pasistato sau tokias marionetes, kurios be priekaistu vykdo ju isakymus . Net Obama vel buvo isrinktas, nors jo priesininkas surinko,rodos,1000 balsu daugiau. Ir Obama tik eilinis kareivelis. Nustokite dejuoti, bet geriau domekites Politika ,aiskinkites kodel visa ta nesamone vyksta !!!

Conclusion2014-07-21 14:12

Amen visai lienzberg koncervatorijai ir musmirei tože.

...2014-07-21 11:33

susidaro nuomone , kad partijos - uzdaras UAB.

to 452014-07-21 09:32

teko girdėti, kad šita tskp nepatenkinti ir patys jos nariai, viešai per tv kalbėjo ponia Čigrėjienė, vaje vaje, kaip negražiai apie Raselę kalbėjo, man ir liežuvis neapsiverstų taip sakyti :D Tai ką, ir savo gretose turite kremliaus tituškų: :D

Taigi2014-07-21 05:33

Rasele , gal gana sneket nesamones. Nebetikim tomis partijomis , nes dirbat , tik sau , o ne Lietuvai ir jos zmonems.

Lietuvis2014-07-21 03:58

Šaunuolė Grybauskaitė! Išdūrė Lietuvą savo gražiu balseliu ir dar gražesnėmis plunksnelėmis,o dabar tuos,kurie nesupranta,kad lietuviškas kapitalizmas niekuo nesiskiria nuo stalinietiško socializmo, trypia demokratiškame purve. Teisingai, Grybauskaite,kvailys ir socializme ir kapitalizme-kvailys.

to 452014-07-21 03:02

pataisysiu)samdyti sudvabaliai darbuojasi kiekviena diena,o ne kartais.

Galima2014-07-21 02:50

pastebėti ,kad daugiausia TSLK politika nepatenkinti ir čia rypauja tai rusijos šūdvabaliai- interneto tituškos, kurie kaip musės ant mėšlo apsėda kartais šio portalo komentarus.

o kiek jav investavo2014-07-21 01:23

i lietuviskus sunsnukius ? i Ukraina 15mlrd $ Новороссия 20.07.2014 ВИДЕО БОМБА-ПЛАНЫ США ПО УНИЧТОЖЕНИЮ РОССИИ И УКРАИНЫ-(СЕКРЕТНЫЕ ДОКУМЕНТЫ)Ч-1 w.youtube.com/watch?v=fDI582TFBq4

ruta2014-07-21 00:58

Skaitau politines nomenklaturos demagogu pliurpalus , ju ciniska mela ir taip darosi bjauru , kai zinai kiek jie aferu , nuostoliu Lietuvai pridirbo ir neturi nei gramo sazines ,nors usiciaupti . Mes , normalus Lietuvos pilieciai skaitome , analizuojame ne jusu nieksiskus populistinius pliurpalus , o visa valstybes gyvenima , ivikius , patys matome , kad vis zemin rytasi valstybe , vaikai priversti isvaziuoti , nes neimanoma Lietuvoje be protekcijos , 'stogo' gauti normalaus darbo , ka jau kalbeti apie mus , jeigu sovietinio profesorio Landsbergio anukas , pabuves partijoje apie menesi patapo partijos saraso prekyje , grazu , net raudona . Kokiu reikia buti ciniku ir nieksu , kad pliurpti viena , o daryti kita - ar ne konservatoriai sudalyvavo 'Willjams' aferoje ir puikiai sudalyvavo , amerikonai buvo patenkinti , nes Lietuva , pagal sutarti denge visas ju islaidas , nesekmes ir jokios atsakomybes uz galutini rezultata . Taip , viska padenge Lietuvos Tauta . Uz tokius veiksmus turejo buti pradeta baudziamoji byla konservatoriams , bet ar Lietuvoje yra TEISINGUMAS ? Net jeigu buvo noras koncervu ilysti Amerikai i viena vieta , tai nereiske , kad jie turi teise ir toliau zlugdyti musu Valsybe . Ar nebutu teisinga , visus politinius luzerius paskatinti geru pendeliu ,ir kad ju snukiu daugiau niekada nebutu Valstybes valdyme ? Gal tam nereikia 25 metu bandymo laikotarpio ?

d32014-07-21 00:52

stiprus bundas, - stipri amerikonu kolonija

velniop2014-07-20 23:56

eikit velniop, prakeikti Lietuvos išdavikai koCervai, pardavėt Lietuvą Briuseliui, neblogiau nei Sniečkus Kremliui.

Ema2014-07-20 23:20

Kokie sovietiniai šūkiai, kokiais sovietiniais metodais šita ir kitos partijos darbuojasi, betgi jie nieko daugiau ir nematę, tik komjaunimą ir tskp gretas, paveldėjo mentalitetą, o šita ponia be žymeklių nebeapsiena - tai kažkokią žydrą peniakampę žvaigždę savo fb paskyroje demonstruoja, tai kaip spaliukė prisisega ženlelį su DG atvaizdu, kuo toliau, tuo labiau mena sovietinius laikus...

Priminimas2014-07-20 21:49

Kas dar prisimenate sovietinius laikus ir lkp ck ruporą "Tiesą", tai šis "interviu" aiškiai iš ten nusirašytas tik pakeisti kai kurie pavadinimai, pvz TSKP pakeista į TSLKD.

pritariu 332014-07-20 21:41

Taip teisingai pasakyta apie šitą niekšų gaują, kad sunku ką bepridėti.

senis2014-07-20 21:23

malonu paskaityt komentarus. Tai kas uz tuos konservolyberastus balsuoja? Negi vaigausko toks galingas balsas, kad nustelbia lietuviu balsus? Seniai sitoj t.v. partijoj nukvake,jaunimas is prigimimo nedastumtas,o rekia visi, tarsi normalus,protingi lietuviai.

Vilius2014-07-20 20:40

bankas snoras buvo uzdarytas todel, kad nebutu aferistu, negi tai sunku suvokti? lietuva issigelbejo finansiskai sustabdydama maskvos banka.

vyckai2014-07-20 19:57

na tau kaip vagiui sunku suvokti kodel buvo uzdarytas aferistu bankas, pirmyn sovietzmogi, varyk

Vytautas2014-07-20 19:55

Prasmirdusi Lietuva, nes ją valdė prasmirdę konservai. Vien uz brutalu Banko SNORAS uzgrobima ir klientu milijardu prazudyma kubiloidai turi sedeti Sniego gatves izoliatoriuje . Brudai, kurie dangsto nusikaltimus valstybes vardu. Slykstu...

Vertė2014-07-20 19:48

Citata iš str."Visad maniau ir manysiu: stipri Tėvynės sąjunga – stipri Lietuva!" Taip, p. R.Juknevičiene,mes tauta manome ir manysime kitaip: Guminės kulkos, ašarinės dujos,policija prieš beginklius savo žmones,-jūsų stiprybė... Naktinės reformos,atimtos pensijos iš vargingiausių, maisto kainų pastovus didinimas- jūsų vertės įrodymas!

Patrimpas2014-07-20 17:45

Landsbergistai su ambalistais Lietuvai pridarė žalos tiek, kad už bausmę turėtų sėdėti 3-kart iki gyvos galvos, kaip JAV. Iki 1992 m. priimti prichvatizacijos įstatymai, leido sugriauti ir išvogti visą Lietuvos pramonę ir žemės ūkį. Prasidėjo neregėta bedarbystė, o masinė emigracija nesibaigia iki šiol. 1996-2000 m. Baltarusijai atiduota el. energ. beveik už 500 mil. lt, dovanota Mažeikių nafta , už Būtingės terminalą pinigus pasiėmė Willjams, parduodama Jukos. Padedant Auštrevičiui, pasižadėta iki 2010 m. uždaryti atominę elektrinę. To nepadarė nei Čekai, nei Vengrai. Šiandien ES sako, kur buvot, kai pasirašinėjot? Nutraukta el. tilto statyba į Lenkija, nors preliminariai buvo sutarta. Praskolinta „Sodra“, kaip to reikalavio oligarchai, įvedant lubas „Sodros“ mokesčiui. Net pensijos laiku nebuvo mokamos. Pastatytas ginklų fabrikas, kurio gaminami šoviniai niekam netinka, parduotas Lietuvos kuras už vieną lt, valst. skola 2012 m. pasiekė 48 milijardus. Priimtas įstatymas žemę persikelti leido išgrobstyti beveik visus ežerų ir upių pakraščius. Jei juos būtų pardavę aukcionuose, butų beveik atominę el. galėję pastatyti. 2005 m. partijos balsavo kategoriškai prieš socialinio mokesčio įvedimą, kas oligarchams leido susikrauti milijardus...

27. Kitai rasai2014-07-20 17:37

Prunskiene vezimely sedi, i pampersus daro ir portugaliskai sneka, Tymosenko irgi vezimely pasivazinejo. Juknevicienei irgi gali gresti pabandyt paderint savo sikyne prie vezimelio....

landsbergiui ir kt. isdavikam2014-07-20 15:55

JUDO BROLIUI.. ,Žydėjimas trumpas, žydėjimas šitas-- Ne vieną širdį šį rytą apkrito. -- Tik tau net žydėjimas padėti negali-- – Nešiesi lyg kuprą savo nedalią. -- Nupirktas šleivas lig grabo lentos-- Su Kaino žyme ant raukšlėtos kaktos. -- Nuo naštos palinkęs, bijodamas visko. -- Į žmogų atvirstum, jei sutiktum Kristų. -- Gal jo neieškojai, gal jo neradai,-- Kai pynės po žemę purvini takai? -- Ne rožės tau klojos, o dygūs dygliai,-- Per visą amželį pats juos auginai. -- Iš Judo taurės brolių kraujo ragavęs,-- Išdavęs – pardavęs, pardavęs – išdavęs. -- Tau atėmė Dievas šviesųjį protą,-- Už atgailą davęs nešt dvasią kuprotą.'

Megzta Bertetta2014-07-20 14:52

NEPAVYKS. Tauta antrą kartą ant jūsų grėblio nelips. PASILAIDOKITE PATYS.

Įdomu2014-07-20 14:31

Ar kada nors kas bent atsiprašys tautos už tuos 23 skriaudų, melo, apgaulės ir totalios nevilties metų? Už sugriautą pramonę, išvogtą, išparduotą ir išgrobstytą Lietuvą? Žmonių, kurie buvo apvogti, apiplėšti, apgauti, išprievartauti, parduoti vergijon, nuskurdinti, kurių tėvai ar seneliai buvo banditų nugalabyti (galabijami ir dabar) dėl kelių litų... Ar kas atsiprašys pensininkų, šventai tikėjusių nepriklausomybe ir laisva Lietuva, o dabar pasmerktų maitintis nukainuotomis atliekomis? Ar atsiprašys paniekintų, netekusių darbo, praradusių viso gyvenimo santaupas, priverstų kapstytis šiukšlynuose, arba bent giminių tų, kurie iš nevilties užsinėrė kilpą ant kaklo? Ar kas atsiprašys emigrantų, priverstų bėgti iš TĖVYNĖS - nuo tos lagerinės zekų "demokratijos"? Emigracija 2001 - 2012 pasiekė neregetus mastus. Kas antras išvykęs patvirtins, kad bėgo, pirmiausiai, iš landsberginės-adamkinės-brazauskinės švonderių valstybės, kurioje, nepriklausant nomenklatūros klanui, normaliai prasigyventi - jokių prošvaisčių... Šitoje valstybėje viskas daroma tik turtingųjų ir savos "chebros" klanams.

kita Rasa2014-07-20 13:46

R.Juknevičienė, K.Prunskienė ir Tymošenko turi kai kurių bendrumų, kai slapta sudaro sau naudingus sandėrius po valstybine priedanga

Pikasas2014-07-20 13:25

Nekelia jokių abejonių, kad Rasa Juknevičienė ir toliau išlieka viena ryškiausių politinės dešinės lyderių ir toks jos statusas nuolat siutina dabartinės politinės daugumos jėgas ir jų "klakerius". Paliesta jaunimo politinio brendimo tema yra labai svarbi mūsų šalies ateičiai. Atgavus Nepriklausomybę buvo daug vilčių, kad pedagogai ir dėstytojai skubės ugdyti naują , laisvą kartą, mylinčią Lietuvą, vertinančią patriotizmą ir laisvę. Bent jau pirmais Atgimimo metais taip galėjo atrodyti. Kai peržiūri ką tada rašė mūsų žiniasklaida, tai net sunku patikėti, kokioje politinės smarvės informacinėje duobėje Lietuvos visuomenė tapo dabar įstumta. Galiu tik spėti, kad tik nedidelėje dalyje Lietuvos mokyklų susikūrė pedagogų branduoliai, kurie stengėsi ugdyti jaunąją kartą laisvais piliečiais, turinčiais meilės savo Tėvynei kodą. Paaiškėjo, kad tos minėtos viltys buvo tik iliuzija. Daugelyje mokslo įstaigų, įskaitant ir aukštąsias mokyklas valdžioje įsitvirtino sovietinio mentaliteto kadrai išsaugoję savo vadovaujančias pareigas. Tie, kurie pabandydavo kalbėti apie patriotizmo svarbą, meilę Tėvynei būdavo įvairiais būdais persekiojami ir išstumiami į nuošalę ar net priversti atsisakyti darbo. Bandydavau klausti įvairių pažįstamų dėstytojų, kaip yra tose katedros, kuriose jie darbuojasi. Paaiškindavo, kad darbe geriau apie tai tylėti, jei nenori nemalonumų iš vadovybės. Nesakau, kad laisvės židinių mokymo ir studijų įstaigose visai nelikę. Didelių pastangų dėka kai kam pavyko atsilaikyti prieš totalinį kairiųjų jėgų spaudimą ir netgi kai kur neprarasti iniciatyvos. Deja, tokių laisvės židinių nėra daug. Niekas neturėtų būti labiau suinteresuotas Lietuvos ateitimi, kaip jos jaunimas. Juk jam čia teks gyventi, dirbti, kurti šeimas ir siekti gerovės. Nemanau, kad kairiosios jėgos, užsiauginę dar ir promaskvietiškus darinius, teikia daug vilčių ateičiai. Tai, kad šioms jėgoms tarnauja didžioji daugumos žiniasklaidos, dar nereiškia kad atimama teisė mąstyti ir suvokti. Kai ateina suvokimas, seka pozityvių veiklos žingsnių eilė. Vienas iš svarbiausių tokios raiškos galimybių yra įvairūs rinkimai. Jei jaunimas bus jų metu aktyvus - turės tokią valstybę, kokią jie nori turėti. Tam būtina labiau domėtis ir viską vertinti pagal savo sąžinę. Vienžo, nelikti abejingiems. Tai - svarbiausia sąlyga.

senjoras2014-07-20 07:00

esu airijoj cia gyvenantys lietuviai jusu nemegsta.o airiai jau girdejo apie avina kubiliu.bet lamb l aviena ] sako is jo butu nevykusi.

linkiu2014-07-20 05:15

kad tokios sąjungos -NIEKADA NEPATEKTŲ Į SEIMĄ -TAI stagnacija........LAIKAS ,ISTORIJOS ARCHYVAS LAUKIA

jiems2014-07-20 04:22

toli iki partijų rinkimuose laimėjimo. EP rinkimai man visai nesvarbūs, o partijų rinkimuose Lietuvoje jiems nenusišviečia joks laimėjimas. Žmonės dar gerai mena, kaip pasielgė su pensijomis ir kaip buvo smagu gyventi su Kubiliumi... Pralaimėjo praeitus rinkimus ir liko lyg musę kandę, liko be lovio, kurio pamiršti negali, pralaimės ir šiuos, nes Kubilius nejaunėja, o tai reiškia, kad su metais galvelėje kitaip rodosi.... Jie matai jau ir Lietuvą myli... tik deja, Lietuvoje gyvena žmonės-runkeliai, su kuriais konservatoriška meilė ir baigiasi....

Šarūnas2014-07-20 02:29

R. Juknevičienė yra viena iš tų konservatorių frakcijos Seime atstovė, kuri nebalsavo prieš Šaulienės - Kirkilo pateiktą lenkiškų pavardžių rašybos pase projektą, tiksliau, balsuodama SUSILAIKĖ.

mankurtas2014-07-20 01:37

kadangi esi pakeitusi vyrą, tai Rasa- kulkosvaidininke, tavim netikiu. Ir tavuoju kubilium netikiu. Nors , anksčiau, buvau jūsų šaikos simpatiku. Ir labai daug žmonių įtikinau , kad netikėtų jūsų lansbergistinės gaujos pezalais. Ir ką į tai Rasa pasakysi. Šūdą ir nieko. Ane.

Kosmopolitų - eurofilų partija2014-07-20 01:03

Mano nuomone, konservatoriams svarbu ne tiek Lietuva, kiek ES; tai ne tiek lietuviška, kiek kosmopolitinė - eurofilinė partija.

didžiausia veidmainė2014-07-19 22:24

Nereikia konservatoriams stiprios Lietuvos. Lietuva jiems išvis nereikalinga. Emigruoti teisę išsikovojome pagal jų Kubilių. Emigruokite greičiau, tie, kurie nebalsuoja už konservatorius ir jiems nesimeldžia. Rinkimai artėja, tai prasideda konservatorių giesmelės, kad jiems rūpi Lietuva. O rūpi jiems tik pačių partija ir sava kišenė. Vargšai tie žmonės, kurie dar tiki šia partija ir už ją balsuoja.

zero2014-07-19 21:17

Jei TS/KP nusimetė "KP" ir galvoja, kad taip apmulkins Lietuvos žmones, tai gana smarkiai klysta.Mes puikiai žinome, kas finansuoja ir komanduoja šitai partinei klikai. Beje: ar Lietuvos krikščionys demokratai mato, kad ponai partijos vadai jų nė už centą nevertina, net to "prielipo" po brūkšnelio (LKD) neberašo. Ar Stundys dar kažką savarankiškai galvoja?

stasys2014-07-19 21:08

Kvailas gavosi tas interviu, jokios vertingos informacijos nebuvo pateikta aplamai,.. o tokie Kazlausko klausimai ..kaip "ką Jus galvojate apie rytdienos orą" ? daugiau nei juokingi. čia tik dar vienas gaf..gaf .

Liepa2014-07-19 20:09

Ta masonų -neužmirštuolininkų šaika ts-lkd seniai liaudyje iššifruojama kaip TėvynėS LiKviDatoriai.//O liaudžiai gerklių neužkiši- visada ras, ką pasakyti.

Povilas2014-07-19 20:08

Po ,,Lietuvos Ryto,,redakcijos sprogdinimo si partija buvo paskelbta teroristine , pasaulyje terorizmas kelia galva,net keleivyni lektuva numuso,bet ateis laikas kai sia galva nukirs ir Lietuvoje.

AAA2014-07-19 19:54

Čia priėjo komjaunuolė aktyvistė ir tarė...

skorpionas2014-07-19 19:34

Prasmirdusi Lietuva, nes ją valdė prasmirdę konservai.

:)2014-07-19 19:03

tevynes isdaviku sajunga

gaudy to 6. juokas2014-07-19 18:56

Zeniukas prabalsuoja už visus kaip priklauso. Nepralošiama korta.

Tomas J.2014-07-19 18:35

Lietuvą pakaitomis valdo tai komunistai (dabar pasivadinę LSDP), tai konservatoriai. Nei vieni nei kiti turėdami valdžią savo rankose neįvykdė liustracijos, neįvedė progresinių mokesčių, nepalengvino atsijungimo nuo centrinio šildymo tvarkos daugiabučių gyventojams. Tai rodo, kad ir komunistai, ir jų tarnai konservatoriai yra savo tautos priešai, teisingumo priešai, turtuolių valios vykdytojai. Niekada gyvenime už šias partijas nebalsavau ir kitiems nepatariu.

Z2014-07-19 18:24

Man tai kazkaip isimine vieno ju partijos atstovo, beje, isrinkto i Europarlamenta, zodziai- " kuo daugiau Lietuvoje JAV, tuo geriau Lietuvai..."

Matas2014-07-19 18:21

Šiaip Lietuvoje žmonės koncervatyvūs ir tai yra gerai,bėda tik ta kad jie balsuoja už pavadinimą.

XXX2014-07-19 18:16

Komjaunuoles Raskes pasisakymai labiausiai tinkami pornografijos skyreliui - XXX

juokas2014-07-19 18:02

bet visvien kazkaip jie surenka nemazai balsu...gal uz juos balsuoja zombiai?

AS2014-07-19 17:49

AS TAI GARANTUOJU KAD SI PARTIJA BUS PANAIKINTA O JOS VISA VIRSHUNE SES I TEISIAMUJU SUOLA SU TURTO KONFISKAVIMAIS.

katastrofa2014-07-19 17:42

stipri kubilinių landsbergistų TSKP- mirtis Lietuvai.

Beta2014-07-19 17:40

Kuo stipresnė TS-LKDP(kgb) tuo Lietuvai blogiau, tuo labiau ji nukraujuoja ir atvirkščiai: kuo blogiau ts-lkdp KGB-istams tuo stipresnė Lietuva. Garmėkit į pragarus konservai!

Darius2014-07-19 17:22

Mes stateteme, stateme ir pastateme ir visas tas Lietuvos gerbuvis, kuris , jums, burams, drasko akis,- tai musu nuopelnas. Perrinkit mus, prie lovio, mes to verti !

ome2014-07-19 17:01

volinkitės lauk iš Lietuvos menkystos, per jus 3 kart padidinta valstybęs skola, trečdalis emigravę lietuvių. Kodėl visi męs jūsų kliauzęs turime atidavinėti? kur ES milijardai ką už juos pastatėt?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi