Pasitelkiant pedofilus, Lietuvoje tvarkomas ne vienas svarbus valstybės klausimas.

Bet ar tai normalu? Ar tokia valstybė yra gerbtina, jei joje be jokios gėdos naudojamasi pedofilais?

Toks įspūdis, kad ir taip vadinamoje šnipinėjimo byloje, kurioje teisiamas Algirdas Palekis, įtariamas pedofilija verslininkas Deimantas Bertauskas yra pagrindinis liudininkas šiame neeiliniame teismo procese.

Lietuvoje D. Bertausko byla tiriama jau dveji su puse metų, kai, pavyzdžiui, Vokietijoje tokios bylos ištiriamos per porą mėnesių.

Jūsų dėmesiui gegužės 13 d. „PressJazz TV“ laidos „2K+“ fragmentas – pokalbis su A. Peleckiu (visą laidą galima žiūrėti ČIA):

Visus „PressJazz TV“ laidos „2K+“ įrašus rasite ČIA.

Naujausi

Komentarai (28)

Rikiuoti
yel“l“ow submarine to 26. Vardas 25-am yel“l“ow submarine2021-05-16 09:04

na gerai , gerai :)) - nesakysiu, kad tamstos tikrasis vardas “sapnas“:)))) - yra gražiau skambantis - “utopija“ :))) - ir pabaigai dar priminsiu - galima ilgai ir azartiškai postringauti apie konstituciją ir jos “įdarbinimo“ būdus :) - bet nereikia pamiršti, kad realus litchūanijos suverenumas seniai nebepriklauso nei “Tautai“, nei, juo labiau/tikriau , veršių bandai ... , - o yra seniai parduotas eurokolūkiui, t. y. pindosynui, nes eurokolūkis yra pindostano geopolitinis projektas :)) - litchūanija tėra įrankis (vienas iš daugelio) prieš rusiją pindosų rankose, ir pagrindinė jos užduotis yra visaip reklamuoti podpindosinį gyvenimo būdą/modelį tarp pindosams aktualių klientų, lig šiol “neperimtų“ iš rusijos ... , - ir tik todėl čia palaikomas santykinis fasadinis gyvenimo gerbūvis, dalinamos paskolos, stumiamas statybų bumas, visaip lepinama/nuperkama pornosklaida (“teisinga“ žiniasklaida) ir t. t. ... , - ir čia bus leidžiama žaisti demokratiją ir neva teisinę, bei neva pasiturinčią valstybę tik tol, kol tai tenkins pindosyno poreikius, arba kol jis nenugarmės velniop, nebegalėdamas pavežtti savo idiotizmo :) - panašiais “reklamos“ agentais kažkada dirbo ir eurokolūkio senbuvės :) - dabar jų aktualumas gerokai sumenko :) - kaip sumenko ir pragyvenimo lygis tose laimės ir tobulybės oazėse :)))) - aišku, yra ir militaristinė reklamščikų dedamoji ... , - bet tai jau kraštutinis scenarijus ...

ne naujas -(26)2021-05-16 02:58

bet rinkimų įstatymas be šiukšlių (72 sarašinių); ir tam nebūtinas referendumas (valdžiagyviai patys gali)

U-2>22. Vardas 19-am yel“l“ow submarine2021-05-16 02:45

Kol jus nekalbate apie geopolitika ir pe4derastizmo nauda jaunam organizmui - jus, labai miela...

Vardas 25-am yel“l“ow submarine2021-05-16 02:23

Aš nei ką nors lyginu su kuo, nei man reikalinga kokia nors jūsų pagalba. Aš tik samprotauju apie tai, jog Konstitucija nėra save užrakinusi sistema, užsirakinusi, o raktą išmetusi pro langą, tad negalinti išeiti iš savęs, kilus gaisrui. Kitaip sakant, Konstitucija negali įtvirtinti Tautos bejėgiškumo, jei valdžioje atsiranda piktybinis navikas, kuris siurbia Valstybės išteklius ir naikina Valstybės kūną. Nepadės nei referendumas dėl naujo rinkimų įstatymo, nei pats naujas įstatymas, koks jis sudėtingas ir „teisingas“ bebūtų. Nepadės todėl, kad atstovavimo institutas yra morališkai pasenęs ir buksuoja. Nors be dar vieno „atstovų“ rinkimo ciklo neapsieisime, tačiau jis turėtų būti paskutinis, uždarantis atitarnavusią demokratiją ir atveriantis vartus naujai politinei ir ekonominei formacijai.

yel“l“ow submarine to 22. Vardas 19-am yel“l“ow submarine2021-05-15 18:59

nežiūrint į tai, kad tamsta, kaip supratau, realiam gyvenime gyveni labai arti žemės, tamstos mintys, t. y. sapnai, sklando visiškam kosmose :)))- ir tas “intro“ apie mentalinę inerciją, pasinaudojant tapšnukų pavyzdžiu, absoliučiai nieko nekeičia, nes bandai lyginti tai, kas nelyginama iš principo - tipo baltą su kaktusu :) - deja, niekuo tamsta negaliu padėti, nes tai(tas feleris), panašu, yra užprogramuotas tamstos genetikoje :) -, skant, gimęs sklandyti padebesiais, šliaužioti/vaikščioti žeme negali :))))) - ir juo labiau - suvokti kaip vyksta gyvenimas ant tos žemės -- sorry..

K To 22.2021-05-15 18:53

Sorry. Tiek to.

K To Vardas2021-05-15 18:41

Stipru :„Suvereno GALIA yra tai, kas suvereną įgalina valdžios steigtį, tad Tautos tribunolas yra suverenios lietuvių Tautos būtinosios ginties iššauktas darinys.“ Patikslinkit: Tribunolas, kaip

Vardas 19-am yel“l“ow submarine2021-05-15 18:02

Vakar eilinį kartą nuėjau pieno pas Kaziuką, iš jo visada imu, po 35 ct už litrą. Dabar jau karvutę į lauką išleidžia, tai šaldytuve nusistovėjo kokie 4 cm grietinėlės. Ten kartais sutinku Anelę, kuri irgi ima iš Kaziuko pieną, bet ji pati, skirtingai nei aš,į savo tėvų sodybą atsikėlė iš Vilniaus, prieš tai daug metų dirbo VU bibliotekoje. Nenutolstant nuo mūsų temos, ji niekaip negalėjo atsisakyti mygtukinio telefono, nors vaikai buvo nupirkę gerą liesukinį, o kai vis tik išbandė, nei sakė, kad iki šiol negali suprasti, kodėl taip keistai buvo užsispyrusi. Socialinėje psichologijoje žinoma daugybė fenomenų, tokių kaip grupiškumas (Groupthink), homofilija, Kriugerio-Daningo efektas ir kt. , kurie ne tik padeda, bet ir trukdo mums kaip bendruomenei gyventi. Stivas Džobsas, matyt, niekada nebūtų prastūmęs liestukinių, jei būtų laikęsis požiūrio, kad svarbu ne patogumas, efektyvumas, produktyvumas etc. , bet rėmai, iš kurių negalima išeiti, nes ... negalima. Negalima, ir taškas. Arba negalima, ir mygtukas. Taigi, nekalbant apie tai, kas gali kelti kam bylas, kas nukentėjusysis ir kt. , aišku, kad prokuratūra, kaip ir prezidentūra, teismas, konstitucinis teismas ir kt. negali tirti savo pačių nusikaltimų, kaip ir baronas Miunhauzenas negali savęs su visu arkliu ištraukti iš balos, pasičiupęs už plaukų. Suvereno GALIA yra tai, kas suvereną įgalina valdžios steigtį, tad Tautos tribunolas yra suverenios lietuvių Tautos būtinosios ginties iššauktas darinys. Tokio dar nėra buvę, bet kažkada nebuvo liestukinio telefono, apskritai jokio telefono nebuvo, nebuvo ir prokuratūros, nebuvo konstitucijos (kai kur jos ir dabar nėra, nes ji praktiškai nereikalinga), nebuvo nieko (arba tik niekas ir tebuvo, kuris galimas, kai nėra laiko, t. y. kai nėra pokyčių (laiką apibrėžiant per pokyčius)). Istorija nesibaigia dabartine visuomenės politine struktūra, ji yra kintanti, o svarbiausia, viskas yra legalu, kas tiesiogiai arba net netiesiogiai neuždrausta. Aš jau esu minėjusi, kaip galėtų atrodyti Tautos tribunolo nuoseklūs steigties etapai. Gali būti, kad yra dar geresnių sprendimų, bet esmė yra laike — laikas NELAUKIA.

K Trumpai2021-05-15 12:53

Šiandien ryte neradau TV pulto. Tiuneris veikė, garso sistema taip pat. Bandžiau be vaizdo rasti „mėgstamiausią“ Laidą. Kai išgirdau : vienos lyties asmenys turi teisę zenytis, mes dar nepriaugom, pradėjau desperatiškai grabaliotis TV pulto. Akurat– @veselka, Info TV. Bingooo!

K To 16. Vardas2021-05-15 00:53

Sutinku. Bet kai LR Įstatymą keičia VSD Pažymos Išvados(su kuriomis susiduria teisėjai ir patenka į konflikto dviprasmybę – Pažyma ar LR įstatymas), nepavydžiu tuomet teisėjams. Tiesiog LR Teismo teisėjai įspraudžiami į Kampą. Ką jiems daryti?

yel“l“ow submarine to 17. Vardas2021-05-15 00:09

šiaip jau , bylų kėlimas yra prokuroro prerogatyva :) - o kas bus nukentėjusysis (ieškovas) ? - viešoji įstaiga ? - nu, nu , - kaip rusai sako - смешно :))) - ir kaip tamsta įsivaizduoji tokių bylų nagrinėjimą, kur vien tyrimas trunka metų metais ? - o teisėjus irgi iš kažkokio ultrateisingo užsienio samdyti ? - o ant galo išlįs koks nors žalimas, ir pareikš, kads kažkas kažkur buvo padaryta pažeidžiant konstituciją :)) - jūs kartais kokio musmirių balzamo kasdien negurkšnojate ? :))))

Ceslovas2021-05-14 21:51

Uztektu asmenines atsakomybes istatymo ir visokie partiniai-sarasiniai, jegos strukturu vodovai, ministrai nusileistu ant zemes.

Vardas2021-05-14 20:31

Dar paminėsiu, kaip būtų galima realizuoti Tautos suverenios galios konstitucinę normą. Pirmiausiai reikėtų įsteigti viešąją įstaigą (pavadinkime ją „Tautos tribunolas“), kuri legaliai gali rinkti lėšas. Ji inicijuoja prieš Lietuvos valstybę nukreiptyų veikų sąrašo sudarymą. Independence terminalas, miškų naikinimas, Z. Vaišvilos persekiojimas, Prokuratūros keisti išsisukinėjimai, VSD grėsmių sąrašai, mūsų šviesuolių paskelbimas KGB agentais, Algirdo Paleckio persekiojimas (priklausomai nuo teismo sprendimo), provokacijos su Kusaite, pedofilijos byla etc.. Sąrašas atviras su galimybe pritarti arba nepritarti kiekvienam sąrašo elementui. Jo sudarymas galėtų trukti apie mėnesį-du. Pažymėsiu, kad tokio sąrašo sudarymas yra legalus. Toliau turėtų visuomenė spręsti, ar tęsti ir kaip tęsti tolimesnę VšĮ veiklą. Manyčiau, kad pritariančių tąsai turėtų būti ne mažiau kaip Lietuvoje esančių partijos narių. Jei partinių Lietuvoje yra 2%, tai pritariančių tolimesniems tyrimams užtektų 3% piliečių. Balsavimas gali vykti, panaudojant skambinimą į nurodytą numerį ir pervedant minimum 1€. Surinkus pakankamai lėšų, atsirastų galimybė samdyti gerus teisininkus, yapč turinčius patirtį užsienio specialistus. Iš esmės tai būtų bylų kėlimas atskiriems asmenims ir tų bylų apjungimas į vieną bylą. Kiek tai kainuotų Lietuvai, sunku pasakyti, bet apgalvotai ir organizuotai atliekant visus žingsnius, t. y. greitai užčiuopiant galus, nemanau, kad būtų daug. Gal po kokius 2€ žmogui.

Vardas 14-am yel“l“ow submarine2021-05-14 19:04

Referendumų paskirtis yra kiek kita, ji apibrėžta Referendumo įstatyme. Pasikartosiu, kad Tautos kaip suvereno galia reiškiasi ne ginkluotu valdžios nuvertimu ar reikalavimu surengti referendumą, bet per valdžios kaip GALIOS institucijų steigtį, kitaip tai nebūtų REALI galia, o tik deklaracija. Tai būtų neįgalumas, negalia. Jei nebūtų šių Konstitucijos straipsnių, atsidurtume panašioje situacijoje, kaip fašistinė Italija ar nacistinė Vokietija prieš beveik šimtą metų. Kai valdžios rankose yra administraciniai ir finansiniai ištekliai, valdžia gali naudoti bauginimo ir represines priemones sistemingam konstitucinių teisių pamynimui, ką dabar ir matome, o tai yra Lietuvos valstybės naikinimas. Tautos Tribunolo įsteigimas nepaneigia Konstitucijos, paprasčiausiai yra pasinaudojama Konstitucijoje nurodyta galimybe reikšti savo galią, tik šįkart labai konkrečiai, o ne abstarkčiai, kaip tai daroma visokiais žygiais ir susikabinimais rankomis, t. y. deklaratyviai. Gal kiek neįprasta, nes iki šiol nebuvo tai daroma, bet visada būna pirmas kartas. Ir vėl būsiu tokia įkyri, kad pasikartosiu, —Tribunolas jokių įstatymų nekeičia, nieko neverčia. Tribunolas nuosekliai, metodiškai išaiškina tuos asmenis, kurie naikina Valstybę. Ne Prokuratūra, ne VSD, ne STT aiškinasi, bet Tautos tribunolas. Išaiškinus ir paskelbus tuos asmenis, Tribunolas yra paleidžiamas ir tada Lietuva gali lengviau atsikvėpti. Ir ne tik atsikvėpti. Lietuva vėl ima gyventi. Ką daryti su tais išaiškintais asmenimis? Manau, jiems galima būtų skirti pensiją ir tegul sau laimingi gyvena.

jeigu nusivažiuota iki2021-05-14 18:27

tiek, kad viena tautos dalis tribunole įrodinėja kitai tautos daliai ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿♧♧♧♧♧♧♧♧♧

yel“l“ow submarine to 10. Vardas 6-am yel“l“ow submarine2021-05-14 17:43

tai, kad tauta gali priimti bet kokį sprendimą, tai lementarno :) - bet tiems sprendimams priimti yra konkretus konstitucijos numatytas mechanizmas - ne susirinkimas, ne pasitarimas, ne internetinis balsavimas, o referendumas, su labai konkrečiu viso sprendimų priėmimo proceso reglamentavimu :))) - einant šitu - vieninteliu teisiniu keliu, visa procedūra iki “tautos tribunolo“ funkcionavimo pradžios, pilnas “malonumas“ užimtų ne metus, ir ne du metus, netgi jeigu viskas eitų kaip per sviestuką :)) - bet čia yra palyginus niekis..., - o esmė yra tame, kad, žinant sistemos galimybes, jinai ras 1001-ną būdą prikaišioti krūvas tiek teisinių, tiek pseudoteisinių pagalių į ratus, nekalbant jau apie propagandinės mašinos pajėgumus :) - viską susumavus, sėkmės tikimybė yra procento tūkstantosios dalys :))) - taigi gerų sapnų !

Stambiausia apgaulė žmonijos istorijoje !2021-05-14 16:11

JAV virusologai tyrė tūkstančius mėginių, ir nerado nei vieno (!) taip vadinamo COVID atvejo. O dažniausiai mėginiuose pasitaikė A tipo gripo virusas, kiek rečiau - B tipo gripo virusas.

tinka ir patinka visiems2021-05-14 15:37

1992-07-09 prašmugeliuoto įstatymo galimybė -gaujai padidinti savo torpedų (rankų kilnotojų-mygtukų spadinėtojų) skaičių

protinga teisinga bet2021-05-14 15:20

neišmintinga; savalaikis nesibaigentis viešinimas operatyviai tikslinga; įrodinėjimas akivaizdžių dalykų -absurdiškas procesas (laiko švaistymas)

Vardas 6-am yel“l“ow submarine2021-05-14 15:00

Matote, suvereni galia yra aukščiau už bet kokią formalią valdžią, t. y. valdžią sukuria suvereno galia (pvz. , per tiesioginius rinkimus), dar kitaip sakant, bet kokia valdžia išplaukia iš Tautos kaip suvereno galios. Svarbu ir tai, kad Konstitucijos straipsniai pateikiami hierarchiškai einant nuo bendro prie atskiro. Prieš Jūsų minimus 4 ir 5 str. eina 2 straipsnis: „Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai.“ Taip pat turime ir 3 straipsnį: „Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių. Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.“ Tad Tauta GALI priimti bet kokį sprendimą, kuris išplaukia iš suverenios jos GALIOS. Kėsinimasis į Lietuvos valstybės nepriklausomumą bus dar labiau aiškus po A. Paleckio teismo. Jei teismas išteisins jį, tai reikš, kad asmenys, dirbantys VSD ir Prokuratūroje, ir ne tik šie asmenys, prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomumą. Kėsinimosi požymius atskleidžia sistemiškumas, kuris negalimas be organizuoto veikimo prieš Valstybę, kai į veiką įtraukiamos valdžios institucijos ir atskiri asmenys. Sistemiškumą rodo ne vienam žmogui iškelta melaginga byla, kiti prieš Lietuvos valstybę nukreipti veiksmai. Čia galima paminėti ir Garliavos pogromą bei viską, kas sukasi apie pedofilijos bylos marinamą. Aš esu įsitikinusi, kad Valstybės naikinimas yra pastatytas iš esmės ant pedofilijos pamato. Taigi, Tauta PRIVALO pasinaudoti savo galia ir įsteigti Tautos tribunolą — papildomą valdžios darinį, kuris būtų laikinas ir veiktų iki tol, kol būtų atstatytas teisingumas, išaiškinta, kas veikia prieš valstybę. Aš nesakau, kad išaiškinus asmenis, juos reikia nubausti, sodinti į kalėjimą ar panašiai. Ne. Taip pat neina kalba apie jokius perversmus ar valdžios ignoravimą. Tautos tribunolas yra Tautos suverenios galios produktas. Lygiai toks pat kaip piketas, mitingas, maršas ir kt.. Aišku, Tauta gali priešintis Tribunolo steigimui, tačiau tam negali priešintis valdžia, kuri yra Tautos galios produktas ir jei ji veikia gerai, jei tarnauja Tautai, tai viskas puiku.

S2021-05-14 05:32

Jeigu rimtai, tai kodel tas nelaimingas Vingio parkas? Ten amazinai ka nors sumusa. MOTERIS ryte begiojo tai susprogo, nes kazkas itempe siula su bomba...o dar keletas sumustu zmoniu...KODEL toks grazus renginys taip toli?

Nezinau2021-05-14 04:39

Bet speju, kad ltvnews. online neuzdarys, nes... tai reikstu 200 % diktatura ir vsdesnikams nebebutu kas veikti, o ir nemanau, kad jiems labai jau idomu yra skaityti delfio ar lietrycio straipsnius, jie gi irgi zmones. Diktaturine ziniasklaida Lietuva jau turejo viena karta - tarybiniais laikais. Norisi tiketi, kad ir tarp VSD yra zmoniu, kuriems norisi laisves ir tureti pasirinkima i ziniasklaida. O ir ivedus 200 % diktatura ziniasklaidoje, tai koncervams nebebutu ka plepeti ir nebebutu ka kaltinti "rusai puola" :)

yel“l“ow submarine to 4. Vardas2021-05-14 03:59

“visuomenė įsteigia Tautos tribunolą (Konstitucija tai leidžia daryti) ir pati atlieka tyrimą, nustatant šios bylos užsakovus ir vykldytojus.“ - :)) - būčiau l. dėkingas, jei tamsta pateiktum nuorodą į tą lr konstituciją, kurioje parašytas bent žodelis apie “tautos tribunolą“ ? :)))))))) - kiek žinau, litchūanijoje kol kas šiaip ne taip veikia ta konstitucija , kurioje yra šie straipsniai :----------------4 straipsnis Aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus. 5 straipsnis Valstybės valdžią Lietuvoje vykdo Seimas, Respublikos Prezidentas ir Vyriausybė, Teismas. Valdžios galias riboja Konstitucija. Valdžios įstaigos tarnauja žmonėms.

Vardui2021-05-14 03:29

Jūs girta?

Vardas2021-05-14 03:13

Aš net neabejoju, kad visas šis tinklas, kuris kurpia tokias bylas, naikina Lietuvą, šalies žmones, anksčiau ar vėliau bus atskleistas. Jo kontūrai diena iš dienos vis labiau ryškėja. Tačiau nemanau, kad jie turėtų būti baudžiami, nes jų kaltė yra minimali — jie tik žmonės su savo silpnybėmis, trokštantys valdžios, neatsparūs pagundoms ir sergantys nepagydoma poedofilijos liga. Tokią pat kaltę turi prisiimti visuomenė, kiekvienas žmogus, kuris žino, kas vyksta, tačiau tyli. Ir kuo ilgiau nebus imamasi radikalių priemonių, tuo didesnė dalis kaltės atiteks visuomenei. Konkrečiai — kokia radikali priemonė galėtų būti po Algirdo Paleckio teismo? Ogi ta, kad visuomenė įsteigia Tautos tribunolą (Konstitucija tai leidžia daryti) ir pati atlieka tyrimą, nustatant šios bylos užsakovus ir vykldytojus.

pasienietis2021-05-14 02:24

Baik dročint savo subinemarina

yel“l“ow submarine apie 1. yel" l"ow submarine(90.131.37.187)2021-05-14 02:23

o iki ausų nuolatos mėšlinas gyvulys daliukasas, pasirodo visada “on duty“ :) - šian jo idiotizmas vėl prisiprogresavo iki litchūanijos vyr. prokuroro vaidmens :)))

yel" l"ow submarine2021-05-14 02:16

:-)))Paleckis tegul atsisėda į kalėjimą, ir apgalvoja savo niekšiškai atliktą darbą. Iš vis kaip kas nors po viso šito dar turi drąsos ji kviestis,daryti laidas. Po viso šito,kai paaiškėjo kad Paleckis yra Lietuvos valstybės priešas NR. 1(???? ). Užuot jam laisvai apsivalius savo nuodėmės- papasakojant savo tautai savo nuodėmės ir keliauti į Pravieniškių pataisos namų koloniją, jisai dar tyčiojasi iš Lietuvos žmonių. Gerbiami broliai ir seserys, visiems kam brangi Lietuvą, brangi sausio 13-osios atminimo dieną, turite neleisti Paleckiui šitaip darkytis per televiziją. Paleckis turi būti pasodintas į kalėjimą.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi