ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Su tokia nestabilia vadove galime ir išstoti, ir įstoti ten, kur nesisapnavo ir baisiausiame sapne(63)

Turiu su nerimu pranešti, kad pastaruoju metu Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė darosi panaši į vėtrungę: šiandien pasakiusi viena, rytoj pareiškia kardinaliai priešingą poziciją, ryžtingai paneigdama ankstesnius savo pačios žodžius. Nuostabiausia tai, kad viena kitai absoliučiai prieštaraujančias pozicijas ji išsako su vienodai įtaigia karatistės narsa, pelniusia jai Plieninės Magnolijos pravardę.

Su tokia nestabilia vadove galime ir išstoti, ir įstoti ten, kur nesisapnavo ir baisiausiame sapne

Turiu su nerimu pranešti, kad pastaruoju metu Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė darosi panaši į vėtrungę: šiandien pasakiusi viena, rytoj pareiškia kardinaliai priešingą poziciją, ryžtingai paneigdama ankstesnius savo pačios žodžius. Nuostabiausia tai, kad viena kitai absoliučiai prieštaraujančias pozicijas ji išsako su vienodai įtaigia karatistės narsa, pelniusia jai Plieninės Magnolijos pravardę.

Tai teikia peno nemaloniai prielaidai, jog Lietuvos prezidentė jau seniai yra ne vienas asmuo, o keli nežinomų jėgų valdomi antrininkai-karatistai, kurių požiūris į svarbiausius užsienio ir vidaus politikos klausimus skiriasi kaip diena nuo nakties.

Palyginkite patys.

Štai čia Lietuvos prezidentė reikalavo pasmerkimo ne tik V. Janukovyčiui, bet ir „daliai opozicijos”, kuri esą išprovokavo Ukrainos valdžią pakelti prieš savo piliečius kovinius ginklus ir kariuomenę.

O vakar, praėjus vos dienai, ji jau sako visai ką kita – jog atsakomybė už kraują gula ant V. Janukovyčiaus ir kitų Ukrainos vadovų, kurie neranda dialogo su opozicija.

Kaip jau rašiau, pirmasis pareiškimas buvo vertas patyrusio jedinstvenininko ir atitiko Rusijos prezidento Vladimiro Putino interesus, nes kaip tik jis labai norėtų padaryti iš Maidano žmonių radikalus ir teroristus. Tačiau antrasis – jau priderintas prie to, kaip situaciją įvertino absoliuti dauguma civilizuotos Europos valstybių vadovų. Nes pasmerkti opoziciją norėjo vienintelė Lietuvos prezidentė... Jei klystu – pataisykite.

O štai dar vienas panašus atvejis, tik jau iš vidaus politikos srities.

Vasario pradžioje D. Grybauskaitės patarėjas tikino, jog referendumo tikslas – „išstojimas iš Europos Sąjungos”, prieš savaitę ir ji pati aiškino, esą „toks referendumas, toks balsavimas realiai reikštų” pasisakymą prieš Lietuvos stojimo į ES sutartį.

O vakar ji staiga pareiškė nesakiusi, jog referendumo nereikia. „Aš taip nesakiau, aš sakiau, kad reikia užtikrinti, kad Lietuvos dirbamoji žemės ūkio paskirties žemė pirmiausiai priklausytų Lietuvos žmonėms, kokia tai forma bus padaryta, nelabai svarbu, svarbu rezultatas“, – paiškinoD. Grybauskaitė.

Kitaip tariant, šiandien jai jau nebėra svarbu, kad Lietuva išstos iš Europos Sąjungos. Leisiu sau pratęsti šią mintį: D. Grybauskaitė ir pati balsuotų už tą išstojimą, kad tik žemė liktų Lietuvos žmonėms... Juk svarbu ne forma, o rezultatas.

Kaip ekspertai.eu Visuomeninių ir politinių procesų skyriaus vadovas jaučiu pareigą įspėti, kad toks prezidentės blaškymasis yra itin pavojingas reiškinys, galintis sukelti valstybėje chaosą, apie kurio pasekmes baisu net ir pagalvoti. Su tokia nestabilia vadove galime ir išstoti, ir įstoti ten, kur nesisapnavo ir baisiausiame sapne.

Naujausi

Komentarai (63)

Rikiuoti
a2014-03-14 01:29

Ir vistiek balsuosiu už Grybaskaitę. Visi kiti - ropės, ten daržovės visokios, balčyčiai baltalyčiai, tarybinio darbo partijos kandidatai, bufetavos ir pan.

Senjoras2014-03-12 23:04

Tai yra mano rinkta Prezidentė,bet dabar ,baigiantis kadencijai, drasiai sakau,kad daugiau už ją nebalsuosiu nes tikiu ,kad jinai gali prišaukti didelę Nelaimę LIETUVAI.

Diedukas > pritariu Pilozopui2014-03-05 22:05

Pabūsiu nepolitkorektiškas. 2009 metais grybauskaitė netaptu prazidente, nebūdama moterim. Moterims juk nebūtina turėt kompetenciją. (tenesupyksta moterys) Taigi turim pasekmes, kai griebiamasi visko ir nieko dorai. Moterys moka išsyk daryti 10 darbų, tik deja... Tokia prigimtis.

Pilozopas2014-03-05 21:53

Pasaulyje yra ir blogesnių užsiėmimų už tą, kai stengiamasi suvokti moters prigimtį.

Nuomone2014-02-24 22:39

Labai teisingai pastebeta gerb. autoriau.

stasys to ugnis2014-02-24 19:35

tu pačiu mokslininkų teigimų yra įrodinėjama, kad homoseksualizmas ne lyga o norma.. orientuotis reikia ne į vėliavėles ir kas kam prisisapnavo, o į tai kurioje lovos pusėje pats tamsta prabudote...Muštą šunį pažinsi iš akių ir noro visiems kąsti.

Razumas2014-02-24 19:18

Ponai kandidatai i prezidentus, kai vaziuosite susitikti su rinkejais,bukite pasiruose atsakyti-kur yra mergaite? Ar ji gyva?Neatsakiusiam bus dedamas skersas.Jeigu norit buti prezidentu-ginkit vaiku teises.Laukiam kandidatu.....

sketis2014-02-24 17:23

Nereikia gadinti chaosu,chaosas tik moteriskes,norincios likti prezidenturoje galveleje...Juk tai taip moteriska...

addgd2014-02-24 13:49

Tai, kad šiek tiek panaši į vėtrunge gal ir panašu dėl paskutiniu ivykiu, bet tas, kad su tokia vadove galime ir išstoti, ir įstoti ten, kur nesisapnavo ir baisiausiame sapne labai jau kaip reikiant perdedat. Juk ji praktiskai neturi valdzios kaip Seimas ar vyriausybe.

Nelaimių lavina.2014-02-24 12:50

Kai žmogus nėra laisvas savo valia daryti ir priimti sprendimus, kitko ir negalime tikėtis. Tampoma už virvučių ir besistengianti įtikti nusikalstamą valstybei veiklą vykdantiems oligarchams, bijodama dėl savo sovietinės praeities paviešinimo, Prezidentė niekaip negali būti "lygiai visų", kaip yra žadėjusi. Tokios yra realijos ir tai yra dar viena Lietuvos nelaimė.

algirdas2014-02-24 11:58

Musu salies uzsienio politika palikta likimo valiai-nera sutarimo tarp Seimo ir Prezidentes,tai kokia gali būti ta politika. Juk uzsienio politika formuojama Seime visu nariu sutarimu,o Prezidente yra uzsienio politikos igyvendintoja/bent taip turetu būti/Musu priesas yra ne Rusija,o musu valdzios vidaus politika. Juk ka rodo tai,kad pirmiausia buvo grazinti atlyginimai i prieskrizini lygi turtingiausiam sluoksniui,teisejams ,Seimo nariams ir kitiems didelius atlyginimus gaunantiems valdininkams,,o ne pensininkams,invalidams ir kitiems skurdziai gyvenantiems zmonems. Konstitucinis teismas pirmiausia pasimalonino save su musu Auksciausios valdzios palaiminimu. Baisu,nes mano nuomone tai gali issaukti neramumus Salyje,nes alkani ir skurdziai gyvenantys zmones jau nebepernesa tokios neteisybes. Didele socialine atskirtis yra,mano nuomo0ne,Lietuvos priesas Nr. 1,o ne Rusija,kuria taip baugina konservatoriu dauguma. Tik Prezidento rinkimai/saziningai pravesti/gali pagerinti Lietuvos zmoniu tikejima savo ateitimi.

Nesuprantama2014-02-24 11:38

O man isvis nesuprantama Lietuvos uzsienio plitika. Kodel butent Lietuva taip aktyviai kisasi i Ukrainos reikalus? Kodel, tarkim estai, nei vaziuoja ten nei aktyviai pasisako tuo klausimu. Kartais man Lietuviai primena "drasius" mini pincerius, labai garsiai loja ir puola ant dideliu sunu,bandydami ikast i kulna (nes kitur nepasiekia), o kai tas didelis suo atsisuka- deda i kojas drebedami ir slepiasi uz seimininko.

Matomai2014-02-24 11:11

per daug sudėtinga konspiracija. Nespėjama gauti nurodymų iš Biderbergo klubo `knygnešių`.

musu laikas2014-02-24 03:06

Maidano kovotojai zada atkersyti uz zuvusius draugus ,atkersykime ir mes komunistams ,konservatoriams liberalams ,nerinkime ju i EP ,nerinkime ju i seima ir ju kandidates i prezidentus .reikalaukim desovietizacijos ,saziningo kegebistu paviesinimo.neparduokim zemes uzsenieciams ,nenaikinkim nacionalines valiutos ,neleiskim sunaikinti Lietuviu kalba ,jokiu dvikalbysciu Lietuvoje .

Diedukas2014-02-23 23:30

Citata: -...Liberalai išpažįsta persekiojimą ir dėl jo kaltina verslą, turtuolius ir t.t., ir kad turtus reiktų perskirstyti ubagų naudai... Lietuvos liberalai galėtų pasimokyti iš amerikiečių. Deja mūsiškiam ne tas galvoj. Jų šviesi ateitis, tai konservatorių pasturgalis...

ugnis2014-02-23 23:12

Mokslininkai paskelbė liberalus dvasios ligoniais Psichiatras Lyle Rossiter, turintis 35 metus darbo stažo, išleido provokacinę knygą Liberalus protas: psichologinės politinės beprotybės priežastys (Liberal Mind: The Psychological Causes of Political Madness). Jis teigia, kad liberalų ideologai kenčia nuo ypatingos psichinių sutrikimų formos. Pagal jo vertinimus amerikietiškieji liberalai ignoruoja pagrindinius laisvės principus ir elgiasi kaip vaikai, kurie nori, kad valdžia jais rūpintųsi nuo lopšio iki kapinių. Liberalai išpažįsta persekiojimą ir dėl jo kaltina verslą, turtuolius ir t. t. , ir kad turtus reiktų perskirstyti ubagų naudai. Liberalų dienotvarkėje yra žaisti žmonių populiacijos silpnybėmis ir nepilnavertiškumo jausmais: Sukurti ir sustiprinti persekiojimo suvokimą; patenkinti infantilinius reikalavimus dėl teisės į privilegijas ir kompensacijas; plėtoti primityvaus pavydo jausmus; atmesti asmens suverenumą, pajungiant jį vyriausybės valiai. Rossiter teigia, kad joks visuomenės tyrėjas neignoruos tokių faktų, kaip laisva valia, savanoriškas bendradarbiavimas ir vertybės, tačiau liberalai ignoruoja ne tik tai, bet ir asmenybės talentą ir darbingumą. O tai yra psichiniai sutrikimai: liberalai gina įsivaizduojamas aukas nuo įsivaizduojamų priešų. Liberalaus proto neurozė tampa skausmingai akivaizdi. Vertimas iš anglų kalbos

Ceslovas2014-02-23 21:50

Niekuo nesistebiu, juk tai komunistiniu lervu metodika, meluoti pagal situacija. Butkevicius ir viena sako is ryto kita po pietu.

???2014-02-23 21:43

Kur Garliavos mergaitė?

Inga Baranauskienė2014-02-23 18:24

Dėl Ukrainos autorius visgi klysta: lygiai tokiais pat žodžiais, kaip ir Grybauskaitė, apie abipusę kaltę kalbėjo Komorowskis - ir tai tuo metu, kai vyko mūšiai, o Sikorskis sėdėjo derybose pas Janukovičių. Ukrainiečiai Lenkijos prezidento pareiškimą transliavo akivaizdžiai suglumę, nes iki praėjusio ketvirtadienio Lenkija iš tikrųjų labai aktyviai rėmė Maindaną. Aš irgi apstulbau, bet matyt, viskas paaiškinama: kai prasidėjo mūšiai, ir skystablauzdžiams ES biurokratams pasirodė, kad Maidanas gali būti paimtas, jie tiesiog nusprendė nusiplauti rankas ir pridengti savo skystablauzdišką laikyseną, apkaltindami opoziciją nenuolaidumu - maždaug, visi jie ten vienodi, nėra ko Europai dėl jų plėšytis. O ši žinia turėjo būti ištransliuota didžiausių Ukrainos draugių, t. y. Lietuvos ir Lenkijos, vadovų lūpomis. Beje, penktadienį Sikorskis būtent Maidano atstovus laužė pasirašyti susitarimą, šaukdamas "Jus visus nužudys", nors iš tikrųjų persilaužimas buvo įvykęs dar ketvirtadienį, ir nužudymas jau grėsė Janukovičiui. Žinoma, kai Europa kaip žirafa galų gale tai suvokė, plokštelė žaibiškai pasikeitė, ir konfūzo visi tarsi nepastebėjo. Vis dėlto šis konfūzas gerai atskleidžia, kas yra ES, ir kokios pagalbos iš jos galima tikėtis kritiniu atveju.

zzzz2014-02-23 17:06

JE nei prie ko, todel rinkti reikia ka nors, kas bus prie ko. Aisku, ne savanoriu i KGB meginusi patekti, apie Uspaskiu pazymas teikusi, bet vis delto jo rinkimu stabui vadovavusi, ir a. a. kunigo Zdebskio nuzudymo byla numarinusi, Arturcika. Ne savireklamininkus taipogi. Ne bedarbi Balcyti. Zigma, Nagli, Rolanda...? Pastarasis - retorikos meistras. Adolfo Sch. ex(? )gerbejas, su Tautos Pazangos partija blokaves desovietizuojanti naujaja Lietuva istatyma. Lieka du. Kam nepatinka - ateikite ir issineskite biuletenius, vietoj ju imesdami atsinesta palinkejima elitui.

TAS JOS IŠSIREIŠKIMAS2014-02-23 16:42

"pasmerkti dalį opozicijos" - tai prisipažinimas,kad šturmuoti Garliavą įsakė ji..

Tai tuo pačiu įdomu,2014-02-23 14:42

ar ir palaitis vis dar "ne prie ko', ar jau kaip nors kitaip.

melage2014-02-23 13:37

Melavo pries rinkimus, melavo po rinkimu, meluoja pries antra kadencija. Ir nieko ka meluodama zadejo NEDARO !

būkime budrūs2014-02-23 12:55

Nelaiminga tauta-visuomenė-šalis kurios pirmasis asmuo taip kalba, taip protauja, taip elgesi. Ką reiškia “pasmerkti dalį opozicijos“, kuri savo krauju atlaikė berkuto puolimą prieš taikius beginklius piliečius. Tai diktatorės pozicija, kad galėtų apkaltionti jai prieštaraujančius; ar tai būtų piliečių referendumas, ar šimtai tūkstančių paimta iš biudžeto apsaugant kiaurašiknius, ar šimtai lietuviškų berkutininkų ankstų rytą šturmuojančių taikų namelį Garlevoje.

1232014-02-23 12:35

Tai kuo polikarpovna skiriasi nuo pakso kai vakare borisova priime patareju o is ryto atleido,dabar kartojasi tik kitu atveju-referendumo del zemes nereikejo nes pries eurosojuza,o dabar zeme reikalinga issaugoti ir nesvarbu kokia forma.Mano nuomone tai du vienodi idiotai kurie neaisku kaip pateko i tokias pareigas.Net pavardziu nenoriu rasyti didziosiomis raidemis,o pavadinciau tik ISDAVIKAIS kurie netinka net kolchozui vadovauti.

Untanas2014-02-23 10:59

Tokie subinlaižiai neturi būti prezidentais. Ir taškas.

Povilas2014-02-23 10:35

Per Gribauskaites valdymo laikotarpi ,Lietuvos uzsenio politika smuko i zemiause lygi ,vidaus taip pat,nes ji nesuprato uz ka atsako ,uz rytu ar vakaru politika, viduje uz teisesauga ar uz jos dengima,uz korupcija ar jos dengima, uz vaiku lankimo ivairiose istaigose ar ju grobima,kaip Garlevoje .Visa laika ji stovejo po medziu ir puldavo pritarti konservatoriams.

Laisvida2014-02-23 07:04

Pritariu močiutės komentarui." Mažasis Maidanas " gegužės 17 buvo Garliavoje prieš 21 mėnesį.Niekas neužmiršta, nes tokie dalykai neužmirštami.Laukiame kada bus nubausti valdžiažmogiai davę įsakymą šturmuoti Garliavą ir išvežti nežinia kur mažają Lietuvos kankinę, kuri taip norėjo gyventi su teta Neringa.

Hm2014-02-23 02:21

Kardiofonas - Transliavo radijas laikus senus Ir vėtrungė žydra be garso sukos

spaliukas2014-02-23 02:05

Iš tiesų turime mišinį pokomunistinės idialogijos, kada neturima nei vertybių, nei gebėjimo vertinti. Tik lozunginia pareiškimai Marytės Melninkaitės stiliumi.

Hm2014-02-23 01:46

Neteisingas pavadinimas - nestabili. Ji lanksti. Kai pats jau nebesugebi per pilva pasilenkti, lanksti pasidaro nuomone. As tai musu JE ne dirzus teiciau, o medalius, kaip draugui Breznevui. Kazkas skleide gandus, kad jis visus medalius turejo, iskyrus viena - motina didvyre. O JE butu ir ta galima iteikti. Jei kam kyla tokia negera mintis, kad nera uz ka, tai ji galetu pazyma issimti (kaip tevuko atveju), kad yra uz ka.

Kai2014-02-23 00:27

žmogus meluoja, jis neprisimena ką sakė.Laiko , matyt, mus kvailesniais už save

Darijus2014-02-22 21:49

Neužmirškime, kad žemaičiai kalba ne tarme.

lietuviu fenomenas2014-02-22 21:42

senais laikais kada dar kriviai-musu dvasios mokytojai nebuvo iszudyti satanistu,vyko paprasciausiai kovos. net Algirdo kariuomene apsupusi musu ariju broliu miesta maskva,jo nepuole,suprasdami kas yra laimetojas ir pralaimetojas,poto daug daug veliau stebuklingai Vilnius vel yra musu. sventa kantrybe ir viltimi atgavome ir visa LIetuva. siandien,mes vel tokie patys-taikingi,sventi pasisakome,jog siekiame susigrazinti isniekinta,apgauta,apiplesta,sunaikinimui valdoma sali. mums nereikia maidano,mes kovojame TIESA Ir MEILE kartu su islandais,vengrais,sveicarais,prancuzais,ukrainieciais ir su visais taikingais TIESOS trokstanciai.

23. Tau - 182014-02-22 21:13

Nu bet ir tūpas esmi, tūpų tūpac, jei ryšio negaudai

Cha to 19. Prezidentė2014-02-22 20:57

Iš kur tamsta, žinai kad "nevogė tikrai"? O gal tikrai vogė, jei labiau už savo akį saugo kišeninį GP, kuris nieko kito ir nedaro kai VIP vagių bylas marina.

Juozapas2014-02-22 20:55

Na, jeigu jau kalbam apie diržus, turiu pasakyti kad mes Jos Didenybės valdiniai, kadencijos užbaigimo proga turėtume tai pogi neatsilikti ir parodyti Poniai dėmesį. Kadangi anoji yr labai ukvatna diržams ir juos kolekcionuoja, na, taip sakoma -negaila. Ta proga įkrėskim Dalužei per riebiąją dalį kol pati pasakys kad gana. Nes matyt vaikystėje tėtušis stribas-požarnykas mažai į kailį davė. Su vintofke lakstydamas laiko neturėjo. Bet gi geriau vėliau nei niekad. :)

Arvydas>O aš visai ne apie vėtrungę2014-02-22 20:22

Manau, kad antras diržas reikalingas todėl, kad Ekscelencija pirmąjį išaugo. Aš irgi buvau priverstas išdurti naujas skylutes savo dirže. Naujo nieks nepadovanojo...

Darijus2014-02-22 19:58

Didžiausia klaida, manyti, kad Lietuvą valdo KGB(FSB). Ją ir jos lyderius per VSD pilnai, ir jau seniai, kontoliuoja USA spectarnybos. Taktika paprasta - visada kaltinti rusus. Istoriškai visi lengvai patiki. Aišku, jie ne šventieji. Bet ne Rusija dabar yra LT priešas.

Tau - 18. močiutė2014-02-22 19:54

o garliava čia prie ko močiūte? kodėl jūs čia plakt norite į vieną vietą viską? tai tada dar prirašykite bent jau šimtą punktų ir kitų, kodėl to nedarote močiūte?ūūū

O aš visai ne apie vėtrungę,2014-02-22 19:37

kam karatistui du diržai, juk juodu diržu apdovanojama tik vieną kartą. Manau, dviejų diržų reikia teisingai pakinkyti Tautą į tą vežimą, kuris susideda iš trijų pirmųjų raidžių ir vadinasi KGB , tai su dviem diržais galima lygiau bus traukiamas vežimas į užsibrėžtą tikslą.

Darijus2014-02-22 19:32

Plieninė magnolija? Greičiau, triusikų gumelės neužmirštuolė.

Darijus2014-02-22 18:52

Raskite 10 skirtumų: Grybauskaitė - Janukovičius.

Prezidentė2014-02-22 18:42

nusipelnė antros kadensijos,nes nepasidavė Rusijos spaudimui,rėmė energetinę nepriklausomybę.Nevogė tikrai.

močiutė2014-02-22 18:36

O,kodėl ,p. Puidokai,nepaminėjote , kad vakare Prezidentė kalba apie Žmogaus teises, o ankstyvą rytą jas atima,konkrečiai iš Garliavos mergaitės. Padarius ją valstybine paslaptimi,21 mėnesį prezidentė tyli ,tarytum prarijusi kuolą. Ar jums,ekspertai, tai jau irgi neaktualu? Ar Vaiko teisių pažeidimas ir tos mergaitės likimas jau užmarštis? Ar žinote, kad žmonėms, kuriuos po "mažąjį maidaną"tampė 240 niekšų ,vien todėl , kad jie ginė Vaiko Teises iškeltos baudžiamosios bylos ir Kaišiadoryse vyksta teismai? NE CIVILINĖS, O BAUDŽIAMOSIOS. Informuokite mus, kaip sekasi susidorojimas su mergaitės teisių gynėjais.

viskas gerai su Prezidente2014-02-22 18:29

pasiskaitykit žydų Talmudą ar Lenino raštus. Ne tokių prieštaravimų surasite. O iš tų vadovėlių Prezidentė mokėsi.

kestas2014-02-22 17:47

ar gali alzhaimeriu serganti kandidate vel verztis i prezidento posta......

Juozap--- Štazi'ui2014-02-22 17:43

Sakai, smirdi? Na, tai ką aš čia tau kos dezodorantojas, kad man skundiesi. Aišku, dėkui už atvirumą- tai jau pirmas žingsnis nuo gyvulio žmogaus link. Eik, savo viršininko viršininkui pasiskųsti, kad muilo neduoda. Žinia, gal ir duoda, ale kad tu visą muilą valdžiaškinės lindimui sunaudoji. O tai nusipraustum kaip visi žmonės, nagus kartkartėm nusikarpytum. Kaip tu toks skeltanagis gali už Exelenciją agituoti? Sarmata ir ne kitaip.

Jonukas2014-02-22 17:22

Tik durniai ir praplautsmegeniai klauso ka sako sita Boba. Kadangi smegenys plaunami toliau, tai kazkas uz ja ir prabalsuos. Reikia LAVINTI TAUTA kad suprastu uz ka ruosiasi BALSUOTI.

mėnesei2014-02-22 17:20

Matai ponia, jei kieno tie snaiperiai kurie į abi puses šaudo neaišku, tokio rango politikei vertėtų iš viso patylėt- nekalbėti bele ko kas ant seilės užplaukia. Žinoma, tai įmanoma tik protingam, jaučiančiam atsakomybę, žmogui, kokiems Gtybauskaitės jokiu būdu nepriskirsi. Dar kvailiau atrodo tie jūsų vaikščiojimai po įvairius portalus , bandant apginti kiekvieną jos nusišnekėjimą, arba apjuodinti Grybauskaitės oponentą, kas, paskutiniu metu, itin dažnas reiškinys. Reikia suprast, taip Grybauskaitė vykdo savo rinkiminę kampaniją. Pagal Jurgį ir kepurė, skant. Kai daugiau, išskyrus: kovosiu su oligarchais, neturi ką pasakyti, belieka šmeižti kitus. Lansbergio mokykla.

Cha2014-02-22 17:02

Kiek ji kalba iš anksto nepasiruošusi, su kažkuo nesuderinusi, bet savo iniciatyva, tiek nusišneka- išlenda jedintsvininkės mentalitetas. Dėl referendumo, matyt pasitarė su kokiu Švedu, kad prieš rinkimus neapsimoka prarasti 321 000 balsų- tai staiga apsivertė. Kad taip kaitalioti savo nuomonę yra amoralu ji gal net nesupranta, nes iš vis nežino su kuo ta moralė valgoma.

stasys2014-02-22 17:01

Juozapuk ..smirdi.

stasys2014-02-22 16:58

Šarūnui trūksta fantazijos pačiam susivoktį tai kas Prezidentūroje sakoma ir ką reikia suprasti po žodžiais "daliai opozicijos"..

Skorpė2014-02-22 16:37

GIRDĖJAU gandus , kad Janukovičius moka po 2000,- rublių ar kokie jų ten pinigai VIENAI DIENAI bile PILNAMETIS, kad tik EITŲ ir STOVĖTŲ TIPO POLICININKAI..... O alga šiaip per mėnesį yra 1400,- lt. maxsimum... tai neglostykit JŪS ten to vaduko... KITAS dalykas blogai - visa europa galvoja, kad via ŠITA košė persimes į RUSIJĄ :) PONAI klysta po metų su puse visa tai UŽLIES EUROPĄ todėl nereikia niekada palaikyti , o SVARBIAUSIA PRIVESTI nemokant KALBĖTIS iki kraujo praliejimo, nes jis nė vienos revokiucijos nevertas... JIEGU VISA ŽMONYJA susikauptų ir imtų rūpintis GYVENIMO KOKYBE IR - GAMTA GAMTA GAMTA ... tai užtektų vietos visiems ir visko užtektų visiems...

ome2014-02-22 16:29

kaip nendrė ežere, kur vėjas papūs, ten ir nulinks.. Jokio vidinio stuburo.

Pasižiūrėkit internete, apie įtarimus, jog Putinas PAKEISTAS...tai kuo Dalytė prastesnė?2014-02-22 16:28

AŠ manau JAI baisu darosi, kad artėja laikas kad ji išlėks ir , kad ateis laikas visų jos darbelių ĮVERTINIMO :( , čia jau joks diržas nepadės... O kada ji atvirai rėžė apie opziciją Ukrainos...tai čia kada vyras lupa žmoną už nieką šiap sau , nes lupa, o visi aplinkui sako - PATI KALTA :(

Sara2014-02-22 16:27

"Madam G" turi puikią "politinę klausą" - ryte dainuoja nuoširdžiai, vakare - kaip reikia rinkėjams

Juoapas ---"mėnesinei"2014-02-22 16:24

Ulbynaite, čia tu rašinėji, medalį atidirbinėji? Ar tiesiog išpuolė "tos dienos"? Užjausčiau, ale pati durna. Susirask vyra ir nebekankins nedapisito problemos. Nebent esi "ružava", tuomet, aišku, sudėtingiau. Tačiau jeigu kreipsiesi į sexshopo specialistus gal kažkiek galės tau pagelbėti -atimportuos stambaus kalibro vibratorių. Jeigu reikės, būk spakaina -pagamins pagal užsakymą. Nemanau, kad kaina tau būtų problema -juk už ištikimybę Ponia gerai moka, o be to ir čia rašinėdama musėt biškelį prisiduri.

Lansbergiui ir TS vadams nekas2014-02-22 16:14

Mūru stojo prieš referendumą, net ieškinį pateikė Vaigauskui, o dabar kas išeina Mūru stovi, bet prieš savo Prezidentę? Na ką gi ne pirmas kartas, tokia yra tarnų dalia.

Juozapas2014-02-22 16:13

Viskuo kaltas higienos nesilaikymas. Ponia pasisveikinusi su premjeru pamiršo nusiplauti rankas ir ... pasigavo infekciją - susirgo vėtrungine amnezija. Šis fliugerizmo protrūkis yra baisesnis už rota virusą, nors ir sukelia labai panašias pasekmes. Pavojus yra tame, kad šis virusas puola tik išimtinai valdžios turėjimu nusilpnintus organizmus, nuo ko individai praranda imunitetą sąžinei, padorumui ir sveikai nuovokai. Virusu apsikrėtę valdžiažmogiai suserga žaibiškai -ima viešai vemti iš balkonų, viduriuoja vos pasirodo viešose vietose ar susidūrę su žiniasklaida. Kaip taisyklė, tai yra todėl kad tokie ligoniai yra alergiški savokoms,kaip :" Tautos valia, Piliečių laisvės ir teisės,Referendumas,Lietuvos Nepriklausomybė" et cet. Prevencija, t. y. vakcinavimas, liaudiškai tariant - skiepai, čia nepadeda. Pavyzdžiui neseniai valdžia paskubėjo trimituoti kad išrado patikimą vakciną "Patriaxuin", bet... Medicina deja, šioje vietoje yra bejėgė. Tokie ligoniai yra praktiškai nepagydomi išskyrus radikalią chirurginę intervenciją -nupjaunat individą su valdžios kėde jungiančią bambagyslę. Po tokios drąstiškos operacijos ligonis pasveiksta akimirksniu, tačiau būtina žinoti, kad vos atsidūrus valdžios kėdėje liga atsinaujina dar baisesnėmis formomis. Todėl pritardamas gerb. ekspertų susirūpinimui, iš humanizmo paskatų, nuoširdžiai linkiu Poniai ryžtis operacijai ir daugiau nebesikankinti. Antraip būdami gailestingi, mes tą operaciją kolektyviai atliksime per rinkimus. Juk negalime abejingai stebėti savo artimo kančių. Vienžo, linkime pasveikti.

menesis2014-02-22 16:12

Prezidentė paaiškina savo poziciją, argi tai blogai? Ukrainoje tikrai yra daugiau veikiančių grupių, nei Janukovyčius ir opozicija. Tarp protestuotojų yra dešiniųjų radikalų iš „Dešiniojo sektoriaus“, kurie nepaiso opozicijos lyderių raginimų ir ne tik mėto akmenis bei molotovo kokteilius, bet ir šaudo iš tikrų ginklų. Kaip aiškėja, nuo stogų šaudo snaiperiai į abi puses, taip jas provokuodamos, o kieno jie žmonės, neaišku. Bet galų gale ar tikrai galime remti visus protestuotojus? Aš tų, kurie šaudo, tikrai neremiu. Taip ir prezidentė nuo jų atsiriboja, smerkdama dalį opozicijos. Tačiau sankcijos bus taikomos tik Janukovyčiui, jo šeimai ir Vyriausybės nariams. Išaiškinti smurtaujančius protestuotojus – jų policijos reikalas. O dėl referendumo apskritai nėra jokio prieštaravimo dviejuose pasisakymuose. Referendumas rengiamas klaidinant, gąsdinant žmones, juo siūloma priimti pataisas, prieštaraujančias Konstitucijai ir ES sutarčiai, dėl to gresia sankcijos ar nežinia kas, bet tokia Konstitucija, kokia būtų priėmus referendumu siūlomas pataisas, neįmanoma. Tačiau, reikia ieškoti kitų būdų, kad kiek tai įmanoma, žemė pirmiausia priklausytų lietuviams. Uždrausti negalima, tiksliau, negalima diskriminuoti ES piliečių pagal pilietybę. Tačiau galime pakeisti įstatymus be jokio referendumo taip, kaip tai yra padariusios kitos ES šalys, kad būtų apsisaugota nuo spekuliantų, kad žemė būtų dirbama, o jos savininkai gyventų šalia savo ūkio. Nuo užsieniečių apsaugotų reikalavimas, kad asmuo 3 metus gyventų Lietuvoje – taip, kaip yra dabar. Referendumai yra gerai, norėti kad kaimynai būtų lietuviai gerai, tačiau konkretus referendumas su daugybe Konstitucijos pakeitimų turi daug teisinių problemų ir jau kenkia Lietuvai net neįvykęs.

PЄTRVS2014-02-22 15:59

Kaip jau rašiau, pirmasis pareiškimas buvo vertas patyrusio jedinstvenininko ir atitiko Rusijos prezidento Vladimiro Putino interesus, nes kaip tik jis labai norėtų padaryti iš Maidano žmonių radikalus ir teroristus>>>> Ponas Š. Puidokas mano mintyse sukėlė didžiulį chaosą, tokį stiprų, kad net aš pats ėmiau abejoti, ar aš neišsikrausčiau iš proto... Prie ko čia jedinstvenininkai ir V. Putino interesai, aš nežinau, bet, kad Maidano smogikai šturmavo politinių oponentų buveinę ir ją padegė, pasmerkdami pražūčiai 40 žmonių, likusių liepsnose apimtame pastate,- tai faktas (Lietuvos žiniasklaida yra skelbusi). Ir ką man šitas šarūnas mėgintų įteigti, aš šio Maidano aktyvistų "žygdarbio" negaliu pavadinti niekaip kitaip, kaip teroro aktu. Būta ir kitų maidaniečių veiskmų, kurie niekaip neįsipaišo į taikaus protesto formatą, bet apie tai kalbėti nėra prasmės....

Teisingas ekspertu pastebejimas!2014-02-22 15:29

Baisu! Lietuvos vadoves kalba rodo jos nestabilia psichikos busena! Jau apie biografija (kiek variantu galima priskaiciuoti?) nera ka ir kalbeti, jei pamirsta, ka vakar teigusi... Vaigauskas galetu net nesivarginti del Grybauskaites biografijos, nes ji neistengia jos prisiminti...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi