LRT internetiniame tinklalapyje skelbiama, kad „analitinė laida „Savaitė“ išskiria aktualiausias naujienas, pabrėžia tendencijas, procesus, svarbius Lietuvos visuomenei“.

Atrodytų, tai ta laida, kuri labiausiai skirta žmogui, kuris neturi galimybių kiekvieną dieną žiūrėti žinių ir atsisėdęs sekmadienio vakarą turėtų gauti svarbiausios informacijos, faktų ir jų analizės kokybišką, koncetruotą santrauką.

Pažiūrėkime, iš ko susidėjo liepos 27 dienos, praėjusio sekmadienio ši analitinė laida.

Pirmasis siužetas – 6 minutės intensyvios propagandos ir beveik jokios informacijos apie tai, kas realiai vyksta Ukrainoje. Pažiūrėjus galima susidaryti vaizdą, kad žmonės ten žūsta tik numuštuose keleiviniuose lėktuvuose, bet ne Ukrainos ir Rusijos remiamų separatistų fronto linijoje ar apšaudomuose miestuose ir kaimuose.

Jokių skaičių apie žuvusius civilius, žuvusius karius abiejose pusėse, jokių skaičių apie tūkstančius pabėgėlių iš konflikto zonos, iš vis – visiškai nieko...

Toliau – 7 minučių interviu su Lietuvos užsienio reikalų ministru. Jei nežinotum, kokias pareigas eina šis asmuo, geriausiu atveju pagalvotum, kad veikiausiai tai koks nors ministerijos ūkio dalies vedėjas, bet tikrai ne Užsienio reikalų ministras. Įdomi detalė – tema apie karą Palestinoje, apie kurį visos didžiausios pasaulio agentūros kiekvieną dieną praneša pirmose vietose, interviu su ministru net nebuvo paliesta...

Toliau – 5 minučių reportažas nuvalkiota tema apie eurą ir jo įvedimo rūpesčius.

Ir pabaigoje keletas trumpų reportažiukų apie tai, kaip susipainiojo premjeras, kaip prisiekė kariuomenės vadas, kokia tvarka bus grąžinamos pensijos ir pan.

Taigi apie svarbiausius, pasaulio naujienų agentūrų dėmesio centre esančius įvykius – karą Ukrainoje ir karą Palestinoje – sužinoti praktiškai nieko nepavyko.

Subjektyvia ekspertai.eu nuomone, LRT vadovaujasi geriausiomis Rusijos propagandos tradicijomis, tačiau, skirtingai nuo Rusijos, LRT tai atlieka pačiomis primityviausiomis ir skurdžiausiomis formomis bei priemonėmis. Na, ir žinoma, pateikia žymiai mažiau nuomonių įvairovės.

O gal mes klystame? Būtų įdomi jūsų nuomonė apie tai.

Liepos 27 d. aktualiausių naujienų laidą „Savaitė“ žiūrėkite čia: http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/59862

Naujausi

Komentarai (68)

Rikiuoti
tv2014-08-18 18:31

visos lietuvos televizijos pavaldzios ES ir JAV zydu-masonu elitui, ir skirtos tik bukinimui ir visuomenes nuomones formavimui, taip pat jaunimui primesti JAV madas ir iskrypusi auklejima.Taip pat pastoviai zmones kirsinti kad jie jaustusi sugniuzdyti ir pikti, o tokius lengva valdyt. Ziurekit daugiau TV ypac politikos ir JAV filmu

yelow submarine2014-08-04 04:53

:)))) - “LRT ne informacinė, o primityviai propagandinė televizija“ - ir tai dar labai švelniai pasakyta - mano nuomone tai net ne propagandinė - tai beveik fašistinė televizija - tautinėje light versijoje ...

klausimas2014-08-03 16:39

59 pastabiajam. Iseina Huseina pakore,nes jis persmete nuo doleriu prie euru. Dabar Lietuva bandys persimesti nuo lito prie euro, tai kars tik prezidente? Optimaliausias variantas butu ir konservolyberastus optimizuoti. Ar kaip?

mclaud2014-07-30 19:12

Kaip atkovoti Lietuvos televiziją Lietuvos žmonėms?

stasys2014-07-29 11:55

paprastas ..nesikrimsk ..tai nerimta, man tik svarbu kai ką patikrinti. :)

Artojas2014-07-29 03:06

Visiškai sutinku su "ekspertais",ko norėti, juk valdžioje visas sovietinis palikimas su savo palikuonimis ir dar galiu pridėti,kad vyksta samoningas tautos nukvailinimo procėsas, 95 procentai Lietuvos žmonių nežino Lietvos bei Pasaulio praeito šimtmečio istorijos. O ar kas žino kas kūrė ir organizavo Lietuvos persitvarkimo sąjūdį ir kur buvo jo buveinė - centras ? Ir t. t. Kam tai buvo naudinga ? O apie pareigą, garbę, atsakomybę, patriotizmą dauguma lietuvos žmonių ir supratimo neturi, nors kartais ir "šaukia".

Paprastas >53“2014-07-29 01:15

Jau visai tau ku-ku.... Jog parašiau tiksliai: „Šlamšto nežiūriu jau senai, net nenoriu gaišti laiką, todėl ...“ Gal tau ir komentuoti mėšlą: kaip nukrito, kokios spalvos ir t.t. , o man ne. Buk sveikas, bendeksas.

lanzberginiams ir brazauskiniams NE !2014-07-29 01:01

PROTAUJIENTIEMS ! lietuva jau senai prarado savo nepriklausomybe... ir jos jau turbut niekada neatgaus.

Kur tiesa?2014-07-29 00:49

O Afganistanas? XXI amžiaus pradžioje, kaip pamenate, geopolitinis pasaulio jėgų išsidėstymas ženkliai skyrėsi nuo dabartinio. JAV buvo vienintelė ir nediskutuotina globali jėga ir ji šiuo vaidmeniu buvo labai patenkinta. Afganistano teritorija buvo reikalinga dėl keleto priežasčių: amerikiečių kompanijos planavo nutiesti naftos perdavimo vamzdyną nuo Kaspijos jūros iki Indijos vandenyno, o tuometinė talibų valdžia į jokias derybas nesileido. Bet tai nebuvo svarbiausia priežastis. Svarbiausia - opiumas. Dar 1990 metais Afganistanas buvo stambiausias šios narkotinės medžiagos tiekėjas. Jo teritorijoje buvo sukoncentruota iki 70 procentų viso pasaulyje išauginamo opiumo. Talibai, būdami valdžioje nuo 1996 iki 2001 metų, praktiškai išnaikino visas plantacijas ir 2000 metais visiškai uždraudė šalyje šios kultūros auginimą. Nuostoliai buvo milžiniški: vien heroino gamyba nukrito beveik 20 kartų. Ką reiškia toks kritimas? Vadinasi, pajamos iš narkotikų prekybos sumažėjo taipogi keletą kartų. Būtent tai ir buvo pagrindinė invazijos į Afganistaną priežastis, nes jau 2002 metais, tik prabėgus metams, kai amerikiečiai perėmė šios šalies kontrolę, opiumo plantacijos buvo atstatytos ikitalibinio periodo ribose, o dar po metų ir išplėstos. Šiandienis Afganistanas iš 193 tūkstančiuose hektarų tiekia jau daugiau kaip 90 procentų viso pasaulyje išauginamo opiumo. Ir visa tai kontroliuojama bei prižiūrima JAV bei jos satelitų armijų. O tai mokesčių mokėtojams kainuoja brangiai, labai brangiai. Vien 2010 metams JAV tvarkai Afganistane palaikyti skyrė 65 milijardus dolerių. Ar tai irgi galima pavadinti vardan „taikos visame pasaulyje“?

pastabus2014-07-29 00:40

JAV invazija į Iraką turėjo savo tikslus: perimti kontrolėn naftos gavybą ir neleisti Saadamui naftos prekyboje atsisakyti dolerio. Jau esu rašęs, kad buvęs Irako Prezidentas buvo pakartas visai ne dėl to, kad savo valdymo metais padarė nusikaltimus žmoniškumui panaudodamas neleistinus ginklus, bet dėl to, kad metams prieš prasidedant invazijai atsisakė prekiauti nafta už dolerius ir persimetė prie euro. Tai buvo vieša egzekucija - perspėjimas visiems, kurie apie tai svajoja.

lietuvis ir vėl...2014-07-29 00:36

Nėra jokios paslapties, kad ši šalis skiria milžiniškas lėšas ginklavimuisi. Sakysim, 2010 metų asignavimai kariniams reikalams - 537 milijardų. 2012 metams buvo skirta 662,5 milijardų. Ir ne taip svarbu, kad pagal kokį nors Kongreso ar opozicinės respublikonų partijos reikalavimus Prezidento administracija kitais metais pateiks naują federalinį biudžetą kokiais 40 ar 80 milijardų sumažintomis karinėmis išlaidomis. Vis vien šios šalies išlaidos sudaro daugiau kaip pusę visų šiems reikalams skiriamų lėšų pasaulyje. Pridėkime prie to išlaidas visų taip vadinamų sąjungininkų, o tikrumoje satelitų ir gausime sumą, kuri viršys visų likusiųjų šalių tam reikalui skiriamas lėšas. Tai kaip vadinti tokią valstybę? Taikdare?

lietuvis vėl...2014-07-29 00:32

2009 metais JAV biudžeto deficitas siekė 1,6 trilijono arba 11,2 procento viso jos BVP. O juk 2003 metais biudžeto deficitas tesiekė tik 3 procentus BVP. Atrodo, kad po Prezidento B. Obamos iniciatyvos „išvesti“ kariuomenę iš minėtų okupuotų šalių, šis rodiklis turėjo mažėti? Teisingai, jau 2011 metų deficitas tesiekė 8,9 procentų, o nominalia išraiška - 1,3 trilijonų. Tačiau šiandienis biudžeto deficitas vėl muša rekordus, kaip ir 1942 metais, kai JAV ruošėsi karui Europoje. Tai su kuo amerikiečiai ruošiasi kariauti artimiausiu laiku?

lietuvis dar kartą...2014-07-29 00:25

Po antro pasaulinio karo JAV buvo įsivėlusios į daugelį lokalių ir net regioninių konfliktų, kurie brangiai, labai brangiai joms kainavo. Karas Korėjoje pereito šimtmečio šešto dešimtmečio pradžioje - 456 milijardus,Vietname - 518 milijardų, Persijos įlankoje - 88 milijardus, paskutinio dešimtmečio karinė invazija į Afganistaną ir Iraką vien per pirmus penkerius metus kainavo 808 milijardus ir, manoma, kad iki šių metų pabaigos sieks 1,1 trilijono dolerių. Paprastai karai finansuojami iš pasiskolintų lėšų, nes jokie surenkami mokesčiai negali pavilkti tokios naštos.

skorpionas2014-07-29 00:22

Nuotraukoje KGBistinio-grybauskistinio-lansbergistinio-neofašistinio-neostalinistinio rėžymo šunaujos elitas-šūdo maišas ir melo skleidėja.

lietuvis dar...2014-07-29 00:20

JAV pavadinau militaristine imperija. Neabejoju, kad už tai vėl būsiu apdovanotas anksčiau minėtais epitetais. O kaip kitaip galima vadinti valstybę, kurios karinės bazės išmėtytos visame pasaulyje, beveik ant kiekvieno prekybinio kelio? Ir koks geradaris imsis finansuoti tokias išlaidas, jei jos jam neneš naudos? Negi jūs manote, kad visa tai tik dėl to - „palaikyti taiką visame pasaulyje"? Juk tų bazių išlaikymas kainuoja apie 115,5 milijardų kasmet, neskaitant aktyvių veiksmų kokiame nors regione ar kokioje nors atskiroje valstybėje.

stasys2014-07-29 00:15

Paprastas ..čia kaip suprasti ? per prasta laida savo paprastumu ..pačiam paprasčiausiam ..? o gal prastas tas,.. kam paprasti kabantys paprasčiausiai trukdo ,..o kai trukdo ..na koks čia paprastumas ją žiurėti..:)

lietuvis2014-07-29 00:13

Sakykite, prašau, o būti „prorusišku“yra nusikaltimas? O „proamerikietišku“ ar net „prolenkišku“ - patriotizmas? Jeigu taip, tada, matyt, mane tikrai galima vadinti „prorusišku“, nes aš nemanau, kad būtina „kariauti“ su kuriuo nors kaimynu vien dėl to, kad galėtum namie vadintis patriotu.

kaip pasiklosi,taip išmiegosi2014-07-28 23:09

Melo kojos kaip niekad trumpos,geriausia kova prieš melą-tiesos(kokia nepatogi ji bebūtų) sakymas ar rašymas. Tie "agitpropiniai tortai - a'lia savaitė" su riebiu melo pertepimu ir dar riebesniu dekoratyviniu kremu seniai verčia visus mąstančius vemti...

Paprastas2014-07-28 22:08

Gaila, tačiau „Būtų įdomi jūsų nuomonė apie tai.“, pateikti negaliu. Šlamšto nežiūriu jau senai, net nenoriu gaišti laiką, todėl nežiūrėsiu ir šį kartą. Siūlykit ką nors rimčiau.

Pikasas3 to 40 nr2014-07-28 21:52

Visados stengiuosi propaguoti kelio tiesos link paieškas. Mano propaganda ir pati pigiausia, ir pati brangiausia. Niekados už ją nesu gavęs nei cento ir tuo pačiu manęs negalima nupirkti. Galima įtakoti prasmingomis mintimis. Atleiskit, bet Jūsų komentare tokių nepastebėjau.

Grybauskaite+Putinas2014-07-28 21:45

Grybauskaite sunaikino Snora KGBmetodais, nes jie abu baige ta pacia mokykla

ir dar karta2014-07-28 21:29

apie ukrainos žiasklaidos teisingumą (tai galimai tinka ir mūsų)youtube.com/watch?v=OCPfswrRN_I&feature=youtu.be

vagis grybauskaite2014-07-28 21:08

pavoge is Baranausko banka ir turejo pinigu rinkimams, o kiek dar vasiliauskas su kuperiu "otkatu" sunese!! Jukos laimejo arbitrage byla, ir Snoro akcininkai laimes. Dabar banka jiems tures grazinti ir dar kompensacija sumoketi!!!

Audrius2014-07-28 20:48

o taip to 36 tu man regis ir esi debiliškas žmogus ir kaip ateis tikroji tiesa tau į akis tu pajusi :D tau bus keista kiek aplink dalykų pradėjo dėtis. Tu pasiskaityk per kitus šaltinius kas darosi. O jeigu tu pažiūri LRT ir manai, kad jau sužinojai apie pasaulį, tai tu durnas ir pvz jeigu tu klausai m-1 ir manai, kad išmanai apie muziką arba klausai geros muzikos , tai irgi durnas esi :D Nes jeigu pratryntum savo akytes pamatytum koks tu mažas ir kvailas

dp2014-07-28 20:42

Ačiū PIKASUI už išsamų komentarą. Labai stigo "eteryj" jūsų minčių. Gerai, kad grįžot - kas nesupranta Jūsų, o gal nenori -negali, lai sau laido "špilkas", nekreipkit dėmesio: juk rašot mums, o ne jiems, ar ne?

protaujantiems2014-07-28 20:15

pritariu komentatoriam kad dometis palestina gali tik tie kas neturi ka veikti. palestina,sirija,livija,tai ne ne musu temos ir labai gerai kad niekam cia jos neidomios. na vyksta ten kazkas tegu patys ir kuopiasi. mes patys geriau kovokime cia su valdininkais, kad jie taptu saziningi, darbu netruksta. ukraina? ukraina taip, juos reikia palaikyti kovoje kad jie pagaliau iskovotu nepriklausomybe kaip ir mes. todel apie ivykius ukrainoje visiskai pakanka musu medijos ka pasako, jie atrenka informacija ir pateikia ja profesionaliai,o ne megejiskai. zmones uzimti,jie turi zinoti tai,kas butina,o ne tai, kas nereikalinga. didziuokimes pirmiausia lietuva,o nesikniskime kitu apatniuose kaip artimieji rytai. uz ukrainos laisve!

EINARAS VILDĖ2014-07-28 18:40

Kol Lietuvos televiziją cenzūruos tokie LRTK cenzūros asai ir politkų statytiniai kaip Edmundas Vaitekūnas, Jonas Korenka, Laimantas Jonušys, vargu ar mes turėsime nepropagandinę valstybinio lygmens žiniasklaidą. Priminsiu, kas jie buvo kitame gyvenime - Edmundas Vaitekūnas - 1991–2011 m. - Lietuvos autorių teisių gynimo asociacijos agentūros generalinis direktorius. Jonas Korenka - liaudies teatrų režisierius, Laimantas Jonušys - vertėjas, literatūros kritikas. Trumpiau tariant vienas suinteresuotas tik "savo aplinkos" video produkcijos televizijoje prastūmimu, kitas rašo "prastūmimo" scenarijus pagal valdančiųjų politikų kurpalių, trečias redaguoja ir verčia išvirkščiai, kad gražiai nepriekaištingai atrodytų į anglų kalbą, ir platina masėms :). O visą jų bendrą "produktą" gražiai, pagal visus propagandos kanonus per LRT parodo "nepriklausomas" žurnalistas, VU Tarptautinių Santykių ir Politikos mokslų instituto lektorius bei LRT vadovas Audrius Siaurusevičius. Todėl ir ne nuostabu, kad Lietuvoje parodyta politinė informacija labai kardinaliai skiriasi nuo originalo, transliuojamo užsienyje. Matyt taip elgtis mokinama nuo pat slenksčio Lietuvos aukštųjų universitetų žurnalistikos fakultetuose ir katedrose, pagal JAV žurnalistinės etikos kanonus, žiniasklaidos pateikimo modelius bei metodus su cinišku ir tikrovės neatitinkančiu prierašu NEPRIKLAUSOMA.

aAlgirdas2014-07-28 18:29

tenka pasikartoti - lietuvos žiniasklaida jau pralenkė net tarybinių laikų žiniasklaidą. Tuomet kažką skaitant suprasdavai - reikia tiesos ieškoti tarp eilučių ar , jei turėdavai galimybę pasiklausyti "Amerikos balso" ar "Laisvės Radijas". Kaip gi dabar ? Kažkaip nesinori skaityti tarp eilučių, kiti šaltiniai uždraudžiami, ieškai internete ir kai palygini pasidaro tiesiog baisu - nejaugi mūsų žiniasklaida ant tiek nusivažiavo, kad Lietuvos piliečius laiko nemąstančiais mulkiais.

Pikasai2014-07-28 18:23

kiek supratau jau buvai dingęs LL ir KK, nuo to pasidarė lengviau kvepuoti. Klydau, vėl atsiradai ir v ėl užsiimi pigia propaganda.

stasys2014-07-28 18:08

Kiek gi čia tokių nušokusių nuo proto Lietuvoje, kad sekmadienio vakarą paskirtų kokios nors palestinos problemų analizei..Nereiktų ekspertams pagal savo daržą spręsti ir apie kitus Lietuvos piliečius,..Lietuvos kasdieninės problemos ir jų trumpa apžvalga.. yra ta tema, kuria dar galima sudominti žiūrovą.

Idomus nauji faktai2014-07-28 17:41

communitarian.ru/novosti/politika/fotografii_podverzhdayut_v_ukrainskom_nebe_byl_podbit_samolet_reysa_mh-370_ischeznuvshiy_v_marte_28072014/

100%2014-07-28 17:41

Tiesiai i 10-tuka. Senai neziuriu sios propagandinio ruporo.

Ekspertai.......2014-07-28 17:38

Kas cia per propoganga !!! Tokio debilisko straipsnio dar nebuvau skaites.. Ekspertai vadinasi :D

Taip2014-07-28 17:12

Nors vieną protingą komentarą parašė PIKASAS, taip nereikėjo Polikarpovnai įremti Janukovičiaus į kampą, jis padarė protingai. O argi Lietuva neatsakinga nė kiek kas dabar vyksta Ukrainoje? Ar nė kiek nekalta Polikarpovna ir kurstytojai, kad Ukraina stotų į ES, kuri greitu laiku subyrės, kaip smėlio pilis

Tik2014-07-28 17:08

Tik žinau, kad Amerika puolė Vietnamą, Čilę, žudė ir naikino indėnus, Herosima, Irakas... - nafta, o amerikiečiai drąsiai kalba, kad Bušas davė komandą susprogdinti dvynius, be amerikiečių nosies kišimo niekur neapsieina, Rusiją puolė turkai, vokiečiai, mongolai, pranzūzai, o ką užpuolė Rusija ir išaudė? Baisiausi man tai amerikoncai - apgavo Kiniją - falšivą auksą kišo. Rusai dar aukselis prieš amerikoncus ir tokie subinlaižiai amerikoncų - tai tik nulis Amerikai - Lietuva nei Amerikoncam nereikalinga, nei Rusijai -joje naftos nei naudingų iškasenų nėra ir Amerika pasinaudos kaip popierių tualetinį ir išmes. Labai juokinga kaip Lietuva peršasi į draugus amerikoncams. Atvažiavo Bušas į Šiaulių aerouostą, bet nepatiko ten bazes savo įkurti. Amerika savo tikslų siekia ir ieško pradėti preteksto pradėti karą, nes tik taip gali išsigelbėti nuo bankroto ir mausto durnus lietuvius, o tie išsivaizdina, kad Amerika juos pastebėjo.... na kiekvienas šlamštas didžioujasi kaip į jį koks įtakingas atkreipia dėmesį...

To 20 Pikasas2014-07-28 16:55

Pries traukiant Ukraina i ES , kas tai dare ,turejo pagalvoti , kad tokioje milijonineje valstybeje daug yra kitos tautos zmoniu , tai ne isimtis , ten daug Rusu tautybes zmoniu. Manau Janukovicius is karto nepasirase tos sutarties , nes pabijojo zmoniu reakcijos. Gal pirmiausia reikia atsiklausti tautos, ko jie nori , o paskui jau su tautos palaiminimu daryti pertvarkas valstybeje. O dabar daug metu ,ten gyvenantis ivairiu tautybiu zmones tapo priesais. Daejo iki to, kai griebesi ginklu , o tas yra labai blogai. Manau , kad nelabai reiketu maisyti tautas ir kiekviena tauta turi tureti prigimtine Tevyne , o tada bus maziau problemu. Tautos tedraugauja draugiskai , per kulturinius , ekonominius rysius , o tada bus tvarka.

Jus2014-07-28 16:39

neklystat,todel daugiau kaip puse metu neziuriu jokiu lietuvos ziniu,nes subjektyvi nuomone,atsibode nekopentengi vedejai..tikras meslas.paziurineju youtubbe...Kodel tik mokamos algos sitiems isverstkuriams prapogandistams,jau senai lauk sitas pumpirckaites,miliutes...

Tadas2014-07-28 16:30

Viskas Ukrainoje vyksta padoriose ribose,piliečiai kaunasi su rusų okupantais,tik maža dalis kvislingų ne su Ukraina ,nemalonumai,manau , laukia ateityje,kai išlaisvinus šalį į visas valdžios struktūras sulys timošenkos ir porošenkos.Lietuvoje taip ir atsitiko,išsigimėliai apgavo ir paniekino kovotojus už nepriklausomybę ir užvaldė valstybę,dabar valstybė ne demokratiška,ne teisinė,o labiau panaši į mafijinę balą.

To Ekspertai.Eu2014-07-28 16:25

"Įdomi detalė – tema apie karą Palestinoje, apie kurį visos didžiausios pasaulio agentūros kiekvieną dieną praneša pirmose vietose, interviu su ministru net nebuvo paliesta..." pasigendu šito ir ekspertai.eu...

.......2014-07-28 16:14

уделите 3 минуты внимания на видео конференцию...у меня нет слов...пока мы не поотрубаем бошки вот таким зомбоудавам,мы НИКОГДА больше не переубедим людей Украины в том что их дурят и натравливают на войну. Громадське ТВ. youtube.com/watch?v=VGj20a6Wk2s

Pikasas22014-07-28 15:57

Pirmiausia, tą teroro aktą pavadinti "lėktuvo avarija" nėra tikslu. Ne tą lėktuvą susprogdino? Ne tas buvo "užsakytas"? Taip, gal į kitą norėjo taikytis. Jei kas užsako ką nušauti ar suvažinėti dirbtinai sukeltoje avarijoje ir per tokią teroro akciją žūsta visai kitas asmuo, tai atsakomybė išlieka ir užsakovui, ir vykdytojui. Negalima net populiarinti mintį, kad bet kokie teroristai bei terorizmą palaikantys ir konkrečiai remiantys gali išvengti atsakomybės bei konkrečios bausmės. Pasaulio istorija žino ir tokių faktų, kai koks valstybės vadovas - teroro propaguotojas ar vykdytojas pirma nusibaigia pats ir tik vėliau istorija jo nusikalstamas veikas atitinkamai įvertina. Taip būna. Tačiau, bent jau pomirtinį moralinį pasmerkimą toks asmuo pelnytai gauna. Pagal tas žinias, kaip saugo savo personą Rusijos "caras", galima spėti, kad jis žino ką jau "prisidirbo". Žinoma, teisingiau būna, kai nusikalstamos veikos įrodomos ir susilaukia atpildo dar gyvam teroristui esant. Rusijos režimas yra atsakingas ne tik už pasaulinę paramą įvairiems teroristams, bet ir už žodžio ir spaudos laisvės suvaržymą savo šalyje. Būtent jo pasekoje brandinamos neofašistinės ideologijos, kurios pasitelkusios totalinį smegenų plovimą sugeba iškreipti situaciją terorizmui palankia linkme. Dabar prakalbama apie tarptautinį teismą. Tokie teismai turėtų lydėti visas tarptautines nusikalstamas akcijas. Net jei nusikaltėliai būtų teisiami tik "už akių", jiems patiems nedalyvaujant. Moralinę bei finansinę atsakomybę tokiam besislapstančiam "herojui" dažnai galima būtų galima pritaikyti konkrečiai. Žinoma, tie 40 mlrd dolerių vertės kapitalas, kurį specialistai pastebi esant prezidento V. Putino priklausomybėje, visų nuostolių jau padarytų Ukrainoje toli gražu nepadengtų, tačiau jei kartu atsakytų ir jo artimiausia aplinka, bent jau dalį nuostolių galima būtų atgauti. Su tarptautiniais nusikaltėliais galima ir netgi būtina kovoti ir teisinėmis priemonėmis. Jei teroristų žudomiems asmenims ir jų artimiesiems bei užpultai šaliai bus teikiama tik užuojauta, to nepakaks. Suteikimas konkrečių priemonių apsiginti nuo intervencijos būtų šiuo metu ta prioritetinė sritis, kuri padėtų greičiau baigti imperijos išprovokuotą regioninį karą, kuris peržengė vidinio pilietinio garo sąvoką dar nuo Krymo okupacijos pradžios. Ekonominės sankcijos skelbiamos kol kas gan vangiai ir didelės įtakos , deja, neturi. Žinoma, pasekmės pasireikš kiek vėliau. Rusijos visuomenė tada pradės suvokti kiek jai kainavo putiniški kariniai vojažai į svetimas šalis. V. Putinas ir jo vykdoma politika ateities neturi... Tai aišku jau šiandien...

to Tadas2014-07-28 15:31

paskaityk ir pasižiūrėk "Ukrainos atsargos pulkininkas V. Rubanas: „Mes apgaudinėjame save, čia visi apgaudinėja mus, apgaudinėja Ukrainą“ ekspertai.eu/ukrainos-atsargos-pulininkas-vrubanas-mes-apgaudinejame-savecia-visi-apgaudineja-musapgaudineja-ukraina/

lietuvis to 222014-07-28 15:24

televizija (media) formuoja ne zurnalistai, o vadovai.

Tadas2014-07-28 15:21

Vyksta Ukrainos okupacija, Rusijos kariuomenės, ir penktos kolonos mulkiais,todėl nėra jokių nekaltų ,ar taikių žmonių,niekas neturi teisės apsimesti,kad jis ne prie ko,todėl ir aukos negali būti laikomos ,taikių gyventojų,nes kai tavo šalį puola priešas,tu jau negali būti joks taikus gyventojas.

as sito LRT2014-07-28 15:16

sudo is skydines jau senai nebeziuriu. Ziuriu Euronews, RTVI, Ukrainos kanalus internetu, klausau rusiskai Svoboda per ziniu radija vakarais.

To 18 linas2014-07-28 15:14

O gal cia yra atvirkstinis varijantas.Kas ka priglaus , ,ar okupuos.

nuomon42014-07-28 15:11

televizija pasikeis ,kai nebebus tokio lygio žurnalisčių LRT -pumperskaitės ir miliūtės.....tai jau iš istorijos archyvo...žurnalistai turi būti-kokius turi -kanalas dozd.....

oho2014-07-28 15:08

komsomolcas suskis dar daugiau n utizo, tuoj gaidzio pilvas bus iki keliu

to linui2014-07-28 15:03

ir tu gali pasižiūrėti youtube.com/watch?v=Fp_-rBL6n6Q&feature=youtu.be

ir dar kartą pikasui apie ruskių dezinformaciją2014-07-28 15:02

youtube.com/watch?v=Fp_-rBL6n6Q&feature=youtu.be

linas2014-07-28 14:51

pikasas teisus, rusai baigia okupuoti, ju tikslas europos uzkariavimas ir diktaturos isigalejimas pasaulyje, lietuva viena isnedaugelio saliu dar bando priesintis ir skleisti nekonformistine tiesa pasauliui

kodėl2014-07-28 14:48

puolate komentatorių Pikasą, bet juk jo komentaras yra labai rimtas ir iš tiesų geras. Paskaitykite ramiai, gal kaip nors suvoksite

ir dar kartą pikasui2014-07-28 14:48

apie sąžiningą ukrainos žiniasklaidą (o paskui mūsų ciucikai loja "RUSAI PUOLA")youtube.com/watch?v=4Ken8YdOkg8&feature=youtu.be

maca2014-07-28 14:35

Matyt,LRT ruošiasi SSSR sugrįžimui.

Pikasas2014-07-28 14:35

Pikasas konservų šnipas, tik jo nesąmonių neskaito ir netiki, veltui čia žmogus plėšosi

to pikasai2014-07-28 14:34

Jums neramu "Neramu stebėti, kaip Rusijos dezinformacija skverbiasi į mūsų žiniasklaidą" o man neramu , kad dezinformacija skverbiasi iš priešingos pusės - nuomonė pvz. nepriklausomo zurnalisto youtube.com/watch?v=mwD9_SRy44s&feature=youtu.be

nepamirškime2014-07-28 14:32

kad juos pasikvietė Ji, ir jiems TAIP LIEPĖ.

2014-07-28 14:24

Kas ta LRT? Nei negirdėjau...

pikasui2014-07-28 14:13

o, pikasas vel atsirado. jei tavo tekste kai ka sukeisti gerbiamas konservatoriau, tada jis nusakytu labai taikliai apgailetina ziniasklaidos padeti pas mus. o dabar malonek, mielas konservatoriau pikase, susiimk ir drozk i lryta ar panasiai, gerai? susitarem taip? ten taves labai reikia ir tavo izvalgu.

Pikasas2014-07-28 14:05

Neramu stebėti, kaip Rusijos dezinformacija skverbiasi į mūsų žiniasklaidą. Daroma tai perimant vieną informacijos priemonę po kitos. Pradžioje "susišluojama" laikraštinė ir internetinė smulkmė, o vėliau pradedama kastis ir po žiniasklaidos lyderių pamatais. Kiek tokia totali kampanija kainuoja Putino aplinkai galima tik spėlioti. Manau, kad sumos, išmetamos demagogijai yra didžiulės. XXI -ame informacijų technologijų amžiuje dar labiau suprantama, kad kas "valdo spaudą, paštą ir telegrafą" - valdo situaciją. Ypač ideologinėje kovoje. Mūsų profesūra tokius patarnavimus Rytų imperijai atlieka gan subtiliai įvelkant juos į blizgančius popierėlius. Šiuo konkrečiu atveju Mykolo Riomerio universiteto profesorius Justinas Žilinskas (pas delfistus) bando kabintis už to, kad keleivinį lėktuvą numušusių kaltę gali būti sunku įrodyti. Dar daugiau. Bandoma įrodinėti, kad pilietinio karo iniciatoriai ir juos remianti Rusijos imperija yra padarę tik klaidą, tai yra pataikę ne į tą lėktuvą. Tėvynės išdavimas visur ir visais laikais buvo ir yra laikomas vienu iš sunkiausių nusikaltimų, tad nuo tokio aiškinimosi ir būtina pradėti. Kai karinės kolonos iš Rusijos vyksta į Ukrainą su lozungu "Za rodinu", tai tokia intervencija yra tarptautinės agresijos aktas ir atsakas jai visur ir visada panašiose aplinkybėse yra teisiškai pagrįsta gynyba. Pažvelkime kaip elgiasi į uždarą ratą stumiami teroristai, kuriuos kai kas vis dar bando vadinti separatistais. Jie arba šaudo iš gyvenamųjų rajonų arba artilerijos salves nukreipia į juos. Kartais net vėliavas klaidinimui pakeisdami. Terorizmas yra žmonijos blogis, o jo vykdytojai visados ir visur yra už įstatymų ribų. Sovietinė bei Rusijos imperija yra atlikusios visą eilę teroristinių aktų ir savo teritorijoje ir už jos ribų. Ilgas sąrašas šalių, kurios jau yra nukentėję nuo Maskvos režimo vykdytos ir vykdomos karinės ekspansijos. Ukrainos teritorijos grobimo tikrieji kaltininkai yra "caras" ir jo ideologinė aplinka. Režimas ir jo oligarchai yra grobikiškų ekspansijų finansuotojai , o generolai ir žemesnio rango kariškiai yra tik tokios politikos vykdytojai. Vadinti Ukrainoje samdinius savanoriais nėra teisinga. Terorizmą vykdantys samdiniai yra tik nusikaltėliai. Netgi jei bus įrodyta, kad nukautas keleivinis laineris buvo ne tas lėktuvas, kaip tikėtasi, nuo teisinės atsakomybės tai atleisti negali. Nei užsakovų finansuotojų, suteikusių karinę techniką su specialistais, nei pačių vykdytojų. Rusijos režimas labai mikliai pasinaudoja įvairiais sportiniais renginiais savo agresijos laikui apskaičiuoti. Keista ir tai, kad tokiai šaliai sudaromos galimybės rengti Žiemos olimpines žaidynes ir Pasaulio futbolo čempionatą. Kaip buvo "paruošiami" balsuotojai daug diskutuota. Gėda ... Dalis Pasaulio šalių atsisakė dalyvauti 1980 Maskvos olimpinėse žaidynėse dėl vykdytos agresijos Afganistane. Manau, kad būtų teisinga, jei 2018 metų Pasaulio futbolo čempionatui būtų surasta padoresnė šalis. Dabartinėje situacijoje galima tik spėlioti, kokią dar kaimynę Rusijos režimas planuos užpulti šio numatomo renginio metu.

nežiūriu2014-07-28 13:59

Pamatau tą šmėklą ir iš karto perjungiu kanalą. Dabar iš vis nereikia televizijos, nes nieko ten nesužinosi ir nepamatysi. Geriau skaityti knygas.

Arnė2014-07-28 13:56

TIKRAI TAIP: „Taigi apie svarbiausius, pasaulio naujienų agentūrų dėmesio centre esančius įvykius – karą Ukrainoje ir karą Palestinoje – sužinoti praktiškai nieko nepavyko.“

skorpionas2014-07-28 13:52

LRT yra KGBistinio-grybauskistinio-lansbergistinio-neofašistinio-neostalinistinio rėžymo melo, šmeižto ir dezinformacijos radijas it televizija.

Taip2014-07-28 13:36

Taip, graudu žiūrėti kaip mulkinami žmonės, bet ir noras būti mulkinamam......tai Lietuvos TV, spauda, gaila, kad tokių protingų, apsišvietusių ir išsilavinusių žmonių kaip Z.Vaišvila. Jis senai perkando ir LandsBegą ir konservus ir Polikarpovną. Tik labai gaila, kad Lietuvoje liko tik debilai ir seni, nukvakę. Tai valdžia ką nori tą ir daro su debilais

Va2014-07-28 13:31

Va ir esmė tame, kad visiškas melas ir banalybės - senai nebežiūriu Lietuviškų laidų bei žinių. Tokio žemo lygio laidos - kaip ir Lietuvos prezidentė ir valdantieji - melas, šmeižtas. Kokio lygio reikia būti žmogui, kad žiūrėti Lietuvos TV ir žinias, laidas, kur neduoda kai kam iki galo pasisakyti, nutraukinėjama vidury sakinio, kažkoks bobų turgus, o žurnalistai - tai tokie chamai, tokie kaip Jakelaitis, Pumprickaitė dar kažkokia juoda, kur veda LRT , Tapinienė. Na tik žemo lygio žmonės gali žiūrėti tas jų laidas -MULKIAI IR NEVISPROČIAI

butent2014-07-28 13:22

Va tik visai kvaili gali ir žiūrėti Lietuvos TV ir skaityti delfius ar lietrytį. Ką padarysi, kad tiek daug kvailų žmonių ant Lietuvos, nes protingi visi bėga, lieka tik vagys ir debilai ir pagyvenę. Nežinau kaip dar jaunas žmogus gali čia gyventi, bet už tai labai gerai mato savo kaimynus, kada kas išeina į darbą, grįžtą, žiūri visikias rodomas banalybes per Lietuvos TV

lietuvis2014-07-28 13:03

Visa Lietuvos vidaus ir uzsienio politika laikosi ant baltu siulu. Mase zmoniu suklaidintu ir toliau klaidinamu. Ta parode rinkimai, referendumas.

Panelė yra tik įrankis2014-07-28 12:43

Tiems, kas iš tiseų apsirūpina. Balti siūlai savaitėje jau tęsiasi seniai,stengiasi savaitės panelė, bet .... matyt balti siūlai ir yra tas produktas, prastos prapagandos.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi