Daugelį metų iš eilės dėl Ukrainos didvyrės Nadios Savčenko badaujantis liberalas, už 20 tūkst. eurų per mėnesį Lietuvos žmonių labui Europos Parlamente besidarbuojantis Petras Auštrevičius ne kartą yra informavęs, kad Baltarusijos atominės elektrinės uždarymas, tai Lietuvos gyvybinis interesas.

Apie tai Lietuvos interesus Europos Parlamente atstovaujantis politikas yra paskelbęs savo analitinėje analizėje „Lietuvos gyvybinis interesas – Astravo uždarymas, o tai padarys tik Europos Sąjunga“.

Pasak P. Auštrevičiaus, „panašu, kad dar ir šiandien, po 15 metų narystės Europos Sąjungoje, yra neįsisąmoninta, kad Lietuva įstojo į Europos Sąjungą būtent tam, kad mūsų gyvybiniai nacionaliniai interesai būtų geriau apginti ir atstovaujami.

„To galima pasiekti tik jei veiksime ne patys sau, o gavę ES mandatą. Kalbant iš šios dienos perspektyvos, nėra mūsų valstybės ir tautos saugumui gyvybiškai svarbesnio klausimo, kaip pasiekti, kad Astravo monstras niekada nebūtų pakrautas branduoliniu kuru ir nebūtų paleistas“, – atskleidė badaujantis liberalas.

Politikas taip pat pasiūlė atskaitos taškus ir nurodė, ką turėtų padaryti naujai išrinktas Lietuvos prezidentas, kuriuoe jis pats ketina tapti.

„Šiemet sukanka 10 metų, kai pradėta Astravo elektrinės statyba, ir būtent šiemet ją ketinama paleisti. Visus tuos 10 metų Lietuvos prezidente buvo D. Grybauskaitė. Keičiantis šalies Vyriausybėms, kurių būta per visą spektrą – nuo dešinės iki plačios kairės, prezidentė nesuformulavo Lietuvos valstybės gyvybinio intereso Astravo klausimu, nesutelkė politinių jėgų šalies viduje ir nesubūrė paramos Europoje.

Atrodytų, dviejų kadencijų turėjo pakakti tam, kad Astravo klausimas ES partneriams būtų tinkamai pristatytas, kad būtų pateikti Lietuvai priimtini jo sprendimo būdai ir šios statybos sustabdytos. Dviejų kadencijų, kurių pirmoji prasidėjo nuo, kaip ir derėjo tikėtis, niekur nenuvedusio susitikimo akis į akį su A. Lukašenka Vilniuje, turėjo pakakti, kad būtų perprasti tikrieji diktatoriaus tikslai ir veikimo metodai. Kad būtų suvokta, jog visos Lietuvos ir ES pastangos Baltarusijos atžvilgiu turi būti skirtos europietiškos baltarusių tautos gyvasties išsaugojimui ir palaikymui“, – teigia ketvirtus metus vien vandeniu ir duona gyvas politikas.

Pasak P. Auštrevičiaus „visa tai neišvengiamai turės padaryti naujasis šalies prezidentas, t. y. iškelti ES ir Baltarusijos ateities santykių klausimą savo pirmajame Europos Vadovų Tarybos posėdyje.

„Mano įsitikinimu, vardan Lietuvos ateities ir saugumo ES viršūnių susitikime laikas įtvirtinti šiuos pamatinius atskaitos taškus: 1 . Europos Sąjunga pabrėžia, kad baltarusiai yra europietiška tauta, turinti neatsiejamą teisę į savo nepriklausomą valstybę, veikiančią demokratiniais ir teisiniais pagrindais ir nesusaistytą prieš baltarusių tautos valią primestais ir tiesiogiai jos saugumui bei išlikimui gresiančiais įsipareigojimais, tokiais kaip trečiųjų šalių kariuomenės ir ginkluotės dislokavimas ar branduolinių Astravo reaktorių paleidimas Baltarusijos teritorijoje.

2 . Pagal ES sutarties 49 straipsnį, demokratinė ir teisinė Baltarusijos valstybė, kaip ir bet kuri kita europietiškas vertybes išpažįstanti Europos šalis, turi teisę ateityje siekti narystės Europos Sąjungoje – lygiai taip pat, kaip ir Ukraina, Sakartvelas ar Moldova.

3 . Siekdama paskatinti demokratines permainas Baltarusijoje ir puoselėdama baltarusių tautos europietiškumą, Europos Sąjunga įsipareigoja artimiausioje ateityje Baltarusijos piliečiams taikyti bevizį režimą ir padaryti tai vienašališkai (be derybų su Minsko režimu).

4 . A. Lukašenka yra valdžią neteisėtais būdais (rinkimų ir referendumų klastojimu, represijomis) uzurpavęs diktatorius, todėl bet kokie Baltarusijos valstybingumą ribojantys ar į jo praradimą atvedę susitarimai, su trečiosiomis šalimis sudaryti A. Lukašenkos valdymo laikotarpiu, yra ir bus neteisėti bei Europos Sąjungos nebus pripažinti.

5 . Europos Sąjunga, įskaitant visas jos valstybes nares, įsipareigoja nepirkti galimai Astravo elektrinėje pagamintos energijos.

6 . Europos Sąjunga iš savo vykdomų programų biudžeto numatys konkrečius finansinius resursus Astravo elektrinės statybų neatidėliotinam sustabdymui, saugumo užtikrinimui pereinamuoju laikotarpiu ir galutiniam jėgainės uždarymui.

7 . Europos Sąjunga tvirtai reikalauja, kad Baltarusijoje būtų sukurtos visos sąlygos laisviems ir demokratiniams rinkimams, garantuojama netrukdoma politinių partijų ir pilietinės visuomenės veikla ir užtikrinama spaudos laisvė“, – septynis pamatinius taškus sudėliojo politikas.

Liberalo įsitikinimu „šiandien akivaizdu, kad autoritarinis V. Putino ir A. Lukašenkos Eurazijos tvarinys (Astravo elektrinė – viena iš jo sudedamųjų dalių) yra grėsmė Lietuvos ir visos Europos saugumui“.

„Todėl būtini drąsūs sprendimai, principinga ir ilgalaikė Lietuvos lyderystės suformuota ES laikysena, kuri eliminuotų esamas grėsmes ir sukurtų europietišką perspektyvą Baltarusijai. Kurti tokią ES politiką buvo ir išliks Lietuvos valdžios pareiga, niekas kitas už mus to nepadarys“, – nurodė badaujantis europarlamentaras.

Naujausi

Komentarai (139)

Rikiuoti
Nu ir durnas Auštrevičius2019-03-01 10:20

Jis sustabdis Astravo jegainės statybą kartu su Grybauskaite ir tuo nusipenėjusiu ministeriu ir atlygins Baltarusijai visus nuostolius. Ha ha ha

skorpionas2019-02-28 22:24

Durnių laivo balvonų kalbos apie tai, kad Astravo monstras niekada nebus pakrautas branduoliniu kuru ir nebus paleistas, kad Nord Stream 2 dujotiekio tiesimas bus sustabdytas ir panašios, yra tiesiog nerealūs sapaliojimai.

Senis Šaltis2019-01-29 05:36

136. Suldu. Keista. Laiko savoka "Rasau apie ateiti, o ne kas bus uz 10 dienu." akcentas tikrai toks, kuris gali būti skirtingas ir dar kažkur galvoje. Suprantu išsiplečiu, bet gal tamsta turi galvoje "akcentą", kad ne po 10 dienų, o kažkada vėliau? Tai yra ne anksčiau 10 dienų. Bandote kitus "apdiskutuoti", ir staiga akcentai kažkokie. Jau uždaviau pačiam klausimą, apie AE žinias ir tos srities kvalifikaciją. Tik todėl, kad suprasti, kad tamsta tikrai žino ką kalba. Bet tyla. Akcentas nesutapo? Klausiau kas tas yra AES tamstos vis minimas S. Kas čia per akcentas - tyla. Suprantu, mano pateikimas gal yra kitos, be laižymų. Bet "akcentas" prie ko čia? Keista dar tai, kad visiškai nieko neišgirdau apie tai ką ir pakėlėte "akcentu". Tai pačiam ne tema apie AE, tai akcentas. cha, o gal tiesiog pasakėt nesąmonę ir akcentai pasibaigė? kaip vienas čia mėgsta rašyt. sorry už tiesmukumą.

Suldu -> senis saltis2019-01-29 05:17

Matau, kad mes galvoje turime ne tuos pacius akcentus..

Senis Šaltis2019-01-29 05:01

O tie pasvajojimai apie kažkokius torius. gaila neišeis tamstos paklausti po tų 50 metų ar greit sulauksime tos technologijos. Akivaizdu, kad naujos technologijos turi būti pigesnės už pasenusias ir efektyvesnės. nemanau, kad Lukašenka toks kvailas, kad statyti AE, nors žinoti, kad jau yra geresnės ir pigesnės technologijos, kurių dėka labai pigi elektra su jo reaktoriumi palyginus. Bet kuris ūkiškas žmogus greitai persiorentuotų ir statytų kitą, kuri bus pelningesnė, nei dar dabar statoma, o iš tos sandėliukus bulbėm įrengtų, ar į kokį fabriką greit perdirbtų. Čia panašu, kaip dzūko naujos technologijos kur rusai bez analogov v mirie perdirbinėja panaudotą AE kurą. Čia, kaip vilnius provincijos lygio miestelis su minsku lyginant. Dzūkas pagal plotą lygino, o plotas vilniaus lyg ir didesnis. diskusija įžeidinėjimais ir greitu dzūko pamiršimu pasibaigė. jei tie tauškalai bent eitų kokių parašų rinkti, kaip tauškia čia, ar dar kažkaip prisidėtų, tai bent gal išsirinktume ar bent pabandytume kažką pakeisti. Tokius, kaip auštrevičius gal pagaliau tikrai ant bado lūkiškėse pasodintume už padarytus nusikaltimus. Ne geriau užsiimkime tuo ką mokame geriausiai. Matome mūsų gelbėtojų rietenas, o dar nieko net neprasidėjo. Na ir aišku kaip be pranašų iš užsienio, ypač, kurie savo beveik visuose komentaruose, rusija, rusija. Nors žiūrint pagal velesų leksiką, tai taip ir turi būti. Nieko tai nestebina. tvarteliai, myžalai, alkoholis.

Senis Šaltis2019-01-29 04:47

133. Suldu. pati geriausia manipuliacija, kalbėti apie ateitį. Geriausia 100 metų ir daugiau. Dar gera manipuliacija kalbėti apie praeitį. Tie patys elektromobiliai XIX amžiuje buvo populiaresni už vidaus degimo varikliais varomais. Na, bent žiūrint tą istorinę medžiagą, kuri prieinama. tačiau tai buvo nepelninga. Perėjo prie to kas tikrai neša pinigą. Nes elektrą galima kad ir malkom pakūrenus pasukti generatorių, o benzino paprastas žmogus nepasigamins buitinėmis sąlygomis. taigi ir visos technologijos yra kuriamos tik tokios, kurių paprasti žmonės nepasigamintų ir būtų priklausomi nuo parduodamų, buitinėm sąlygom sunkiai pasigaminamu kuru. Kas pasigamins saulės bateriją taip paprastai namie? Kas pasigamins generatorių sukamą vėjo? Tiesa yra gi samadielkinai. taigi įsijungia politinė valia ir apmokestina įstatymais kilowatus. Jau minėjau viename komentare achemos pavyzdį. Taigi niekam neapsimoka gaminti technologijų, po kurių žmogus bus nepriklausomas. Dzūko makaulėje susikurtas medžiotojo namelis (svajonių tikriausiai), taip pat niekada tas vėjo generatorius neatsipirks. Greičiau suluš. Ar reikia būti tų sričių specialistų, kad tai teigti? Tikriausiai nereikia, pakanka tai matyti praktikoje. Ir čekuoliui nereikėjo būti AE specialistu ir skleisti vėjus. Kalbėjo gi labai protingu veidu. Viskas yra puiku, kol nepaleidi kritinio mąstymo. Beje amerikoje buvo paleista nepamenu kaip ten vadinosi elektromobilių serija. Jie buvo labai efektyvūs. Net tų automobilių sekta atsirado, na gerbėjų šaika. Bet jų nepardavinęjo, o tik išnuomavo. Aėjo laikas ir tą kompaniją nupirko naftos kompanija. ir visus automobilius surinko ir utilizavo. ilonui maskui su savo tesla tik parūkyti prieš tų laikų technologijas su savo supersudėtingu kibiru. Taigi nereikia kalbėti apie tai ko greičiausiai nesulauksime.

Suldu -> senis saltis2019-01-29 04:33

Kiek as jums galiu kartoti ta pati per ta pati? Rasau apie ateiti, o ne kas bus uz 10 dienu. Ir po musu ta nafta kas, kaip ir kase, kol jos nebeliks.... nesibaigianti nafta.... kokio velnio meksikos ilankoje ja kasti is 10 kilometru grezinio, pluduriuojant platformai, jeigu galima kasti is antzeminiu, nesibaigianciu suliniu? Skaalunus isgavinet sugalvojo tie, kuriu neprileido prie tos naftos greziniu? Su anglim irgi tas pats? Dujomis? Gal jus maisote istekliu amiziskuma su poreikio amziskumu?

Suldu ->1282019-01-29 04:22

OHO...stipriai cia jus.

kk2019-01-29 03:32

Kada protas save pozicionuoja daugiau su materija; tampa panašus į ją -inertiškas (nekūrybiškas neracionalus); tokioms žmogiškosioms būtybėms būdingas nesaikingumas. Tarpsnyje tarp gimimo ir mirties daugybė nebūtinos veiklos -tuštybės vaikymasis.

Senis Šaltis2019-01-29 03:11

86.38.36.21 atsiprašau, bet turiu paklausti tavęs dar vieno delikataus reikalo. Na, jei aš patenkinant tavo ego esu tuo kuo tu čia pavadini, tai kaip aš turiu atsakyti, kad tave tenkintų mano atsakymas? Tiesiog aš nesu labai protingas tokiuose reikaluose, ne kasdienis įvykis. Ką tau turiu atsakyti, kad pripažinti tavo teisumą, žmogau, nesugebantis net vardo išsigalvoti?

Kad2019-01-29 02:55

psichopatas, tai akivaizdu seniai. Galėtum nebesiskelbti :D)))

kk2019-01-29 02:54

Žmogus gimsta, dar truputis, ir miršta. Urvinis primatas, priešurvinės gyvybės formos iškilo iš fizinės-materialios substancijos-medžegos-aplinkos (cheminės, fizinės, elektrinės). Mineralinis, augalinis, organinis struktūrizavimasis vystymasis privedė prie nematerialaus reiškinio -proto funkcijos pasireiškimo materialioje terpėje. Dabartinis žmogiškasis protas nesusivokia, kad; jo funkciją; paskirtis -kurkas daugiau nei knaisiotis materialiuose klausimuose, sprendimuose.

>126. Senis Šaltis2019-01-29 02:53

Tpfu, šlykštus iškrypėlis

Senis Šaltis2019-01-29 02:44

125. Gerų tau pokalbių delfyje niektauza. nepamiršk vazelino velesai. Savo rimtais bajeriais ir argumentais privertei mane pasiduoti. Tu teisus. Svarbiausia visus pasiekė svarbi žinia. Tu Tauragės apylinkėse viską žinai ir ten vėjo parkas. o dabar ten klaiku ir žmonės dėl žemės mušasi. Tai rimtas pareiškimas. Nešantis svarbią mintį apie vėjo jėgaines. Na ir, kad ten labai klaiku.

> 122. Senis Šaltis2019-01-29 02:38

Tai tikrai taip rimta? Tos pe de ras tiš kos fantazijos? Ištisai svaigsti, genijau. Ar apie batus, ar apie ratus tema, tau ,vargše, vis apie tą patį sukasi svajos. Tik žiūrėk, tuoj vėl bliausi, kad kažkuris mylimasis paliko. Dvoki, šlykštyne.

Senis Šaltis2019-01-29 02:33

111. Dzukas > 109.. " Ivairios zverienos begale, pagal skoni - kokiu 500 km aplink, ne gyvos dvasios." ---> svarbiausia būtų internetas ir kompiuteris komentarams rašyti ekspertuose. Vis galvoju, kada tu dzūkai per du metus pažvejosi. Bet laiko nėra. Ir darbdavys atostogų nepaleidžia?

>121. Senis Šaltis2019-01-29 02:33

Taip, taip Įlindo neišmanėlis. Tik jūs tikrai ne iš savo idiotizmo visur pritinkate. Tiesiog, šviečiate intelekto nesubjaurotą grožį. Taip ir tik taip.

Senis Šaltis2019-01-29 02:30

"109. > 107. Dzukas (2019-01-28 23:32:23) (86.38.36.21) Parašė: Ne į temą:)) Kas medžioklės objektai?" ___> nepavyko sudominti savo kvailu komentaru, tai aišku apie medžioklę reikia pabandyti paklausti. cha cha cha. Laižiau lūpas apsilaižyk. Dzūkai tu fainuolis. Jau ir medžioklės plotus savo galvelėj susikūrei. Fantazijos pas tave seneliuk daugiau, nei pas tavo laižius galvoje grietinės.

Senis Šaltis2019-01-29 02:26

106. Suldu -> dzukas. Čia kokios pasakų bobutės įtikino, kad kažkas iškasamas kada nors baigsis? Na bent kol tamsta gyvas? Naftos gręžiniai uždaryti dėl menko pelningumo anksčiau, vėl atidaromi ir naujai prisipildę vėl pumpuojami. Jei tikėti kažkokiais antarktidos turtais, tai ten išvis ne vienam amžiui naudoti guli ištekliai. Tik kvailys patikėtų, kad kapitalistas dėl pingvinų nepradės kasti tų iškasenų ir naftos nepumpuos. Net dzūkas pasakys, kad šiandien yra dirbtinai stabdomas naftos gavimas, nes tos naftos yra perteklius pasaulyje. Suldu, kažkaip keistai tamsta šiandien apie tai ko nieko nenusimanot įlindote.

> 117. Senis Šaltis2019-01-29 02:24

Kokią žinią neša, sopulingasis klausiate? Mielai prašom: pašol n**ui, psichopte p*dare. Gal , garbusis, ko tai nesupratote?

Dzukas > 116.2019-01-29 02:20

Viskas paprasciau - su masina namukas nepasiekiamas, net su geru visureigiu. Du variantai - kateris ir malunsparnis. Jokios romantikos. :DDDD

> 115. Dzukas2019-01-29 02:20

Tegu bus taip :)) Kad netraumuoti jautrių žmonių, neminėsiu kitų būdų. Beje, nepalyginti sunkesnių visais atžvilgiais. Neretas atvejis, kuomet medžiotojas kaip tai patampa medžiojamuoju :D))). Bet kai kas , kad ir iš čia pat esančių :)), labiausiai ir vertina tokias egzotikas. Pasikartosiu: kiekvienas savaip kvailioja :)

Senis Šaltis2019-01-29 02:18

101. >99. Dzukas. Klausimas. Kokią žinią neša šis komentaras? Ir ką tuo norėta pasakyti: "Kaip visuomet trumpai: puikiai, iki skausmo, nuo vaikystės žinau kiekvieną tos vietos plotelį, pažįstu tenykščius. Kas dabar ten? Klaikuma." ---> na tu tikrai ne kretinas, ne idijotas, bet pabandei gauti savo ginamo trolio dėmesį, tai ir gavai. Bet kokia prasmė tavo komentaro? Kad kažkur stovi kažkoks vėjo parkas? Kokią žinią norėjai pernešti? Tu tikrai ne kretinas. Ir įžeisti nesistengiu.

>114. Dzukas2019-01-29 02:12

Priminėt posakį "piatisotka na sieriedinkie" :)) Gal kam įdomu, paaiškinsiu: reiškia taip, nuvažiuota 500km. iki tikslo dar 500; civilizacijos požymių nebūta nuo Pasaulio sutvėrimo:))) Toje vietoje užsilenkia mašina. Romantika :D))))

Dzukas > 113.2019-01-29 02:10

Gali buti fotomedziokle. :DDDD Spastai ir nepriimtini, tai ziauriau nei kulka. As taikus zmogus, kol nera gresmes gyvybei, o tokiu aplinkybiu gali buti lengvai. Tenkinuosi gera zvejokle ir laimingas. :DDDD Poilsis super.

Dzukas > 112. Suldu2019-01-29 02:03

Visiskai nesigincyju ir visko gali buti. Galim sugrizti ir i urvus, tam tikrom aplinkybem. Technologijos vystosi sparciai, bet yra ir savikainos problema. Finansiskai, zmonija visiskas bankrotas. Iskyla klausimas - ar naudinga, realiai, vystyti kai kurias technologijas.

> 111. Dzukas2019-01-29 01:54

Naa, kaip čia pasakius :)) Medžioklė gali būti visiškai be šaudymo. Beje, ir nepalyginamai sportiškesnė, ir daug "teisingesnė, sąžiningesnė" gyvūno atžvilgiu. Bet kiekvienam savo. Savaip sakau (ir apie save): Kiekvienas saviškai kvailioja :D)))

Suldu -> 1082019-01-29 01:48

Zinau, kazkur skaiciau apie saules bateriju sukuriama energijos kastus, prilyginta lektuvu skrydziams tarp kazkokiu miestu ( tersimo mastai), skaiciai nuviliantys. Skaiciau ir apie arizonoje stovincias veidrodziu elektrines, kaip jos sukuria "negyva zona" aplink save. Sioje situacijoje, musu poziuriai skirasi - jus rasot apie dabarti, o as rasau apie potencialia ateiti. Sutikite, niekas nezino kur tos technologijos pasisuks. Iki 1940 niekas net neisivaizdavo, kas tas tranzistorius, o kaip jis pakeite pasauli per viena diena

Dzukas > 109.2019-01-29 01:44

As nesu medziokles megejas, pakankamai prisisaudziau gyvenime. Man pakanka zvejoti. Kompanjonas, tas megejas pamedzioti. Ivairios zverienos begale, pagal skoni - kokiu 500 km aplink, ne gyvos dvasios.

Dzukas > 106. Suldu2019-01-29 01:38

Thorio reaktorius tai ne ateitis, tai dabartis. Reaktorius sukure norvegai. rusai, indai. Kuris geresnis parodys ateitis, bet pirmos Thorio reaktoriu AE turi buti uzbaigtos statyti 2019-2020 metais.

> 107. Dzukas2019-01-29 01:32

Ne į temą:)) Kas medžioklės objektai?

>106. Suldu2019-01-29 01:29

Nepalaikykite to ironija. Čia tik apie vėjo jėgaines. Jūsų svajų materializavimą nesunkiai galite pamatyti ir ypač pajausti jau šiandien mano žemiau paminėtose vietovėse. Ten, būnant vietoje, primygtinai siūlau atkreipti dėmesį į "išdegintos žemės" teritorijas, tų plotų dydžius, atstumus. Ir dar. Būtinai pasidomėkite patikimuose šaltiniuose apie tų monstrų generuojamos energijos kainą (maža nepasirodys), realų efektyvumą, pačių jėgainių, jų pastatymo kainas. Atsiperkamumo niuansus. Sėkmės :)

Dzukas > 105.2019-01-29 01:28

Nezinau, nelabai domiuosi tuo. Turiu su kompanjonu namuka zvejybai, medzioklei, sunkiai prieinamoje vietoje. Ten pastatem vejo jegaine, nes kiti variantai neimanomi. Tai ir yra mano pagrindinis vejo generacijos pazinimas. Man, nepriklausomai nuo galingumo, ji daugiau buitine ir amatininku dirbtuvems. Gal klystu. Aisku priklauso nuo salies, kur koks poreikis. Pasaulyje vejo generacija uzima apie 3%, saules - maziau 1%. Manau dar anksti apie jas rimtai kalbeti.

Suldu -> dzukas2019-01-29 01:13

Apie dabarti net ir nerasiau, nes, kol kas, tai tik svajos, taciau parasiau, kad per 50 metu si ideja nenutruko ir technologijos tobulinamos. Sis faktas turetu duoti kazkokio peno pamastymams, kas laukia ateityje ( ne po savaites). Tik tarp kitko ( tikrai nenoriu lysti i sia tema) druskos reaktoriai jau statomi jav nuo 2015 berots. Tai yra dar viena atomines energetikos variacija. Atsinaujinanti energeti yra pasaulio ateitis, ne vien todel, kad ja stumia interesantai, o todel, kad visas kuras, naudojamas dabar yra iskastinis - jis kazkada baigsis, didele konkurrncine kova del jo ir panasios kataklizmos.

104. >103. Dzukas P.S.2019-01-29 00:59

Sparčiai plečiamas parkas prie Jurbarko. Dar vienas šalia Magistralės Šilalės raj.

>103. Dzukas2019-01-29 00:56

Nuo Tauragės link pamario. Tauragės, Šilutės, Pagėgių apylinkės.

Dzukas > 1012019-01-29 00:51

Konkreciai, nepamenu nieko tokio. Seniai kazka girdejau apie Kretingos vejo jegainiu parka, pradzioje metu skaiciau kad bus Mazeikiu parkas. As turiu interesu energetikoje, bet tradiciniu energijos saltiniu srityje. Tarp kitko, Vokietijai iki AE uzdarymo toloka manau, nes pagrinda elektrai sudaro anglim kurenamos elektrines, kiek pamenu. Anglis, tai ir yra didziausia tarsa.

> 100. Senis Šaltis2019-01-29 00:41

jūs tikrai nenorite nieko užgauti, įžeisti ar pan. Jūs tokiai žemumai per kultūringas. Ir skaitote tuos tauškalus savo fantazijose, kurios visiems atrodo visiškai klaidingai, apimtos idioto isterijos. Tai gryna nesąmonė_ jūs visiškai ne isterikas ir ne kretinas. Tikrai, tikrai sakau jums

>99. Dzukas2019-01-29 00:34

Gal teko girdėti apie "Vakarų lietuvos vėjo jėgainių parką" Rašau iš atminties pavadinimą, maždaug) Ar gal net matyti? Kaip visuomet trumpai: puikiai, iki skausmo, nuo vaikystės žinau kiekvieną tos vietos plotelį, pažįstu tenykščius. Kas dabar ten? Klaikuma. Ir masė istorijų apie žemės užgrobimus, Žmonių mulkinimą iki atviro reketo, kainas ir t.t., ir t.t., ir t.t.

Senis Šaltis2019-01-29 00:27

98. Dzukas > 70. suldu. Parašysiu tavo pačio žodžiais iš kito komentaro "Todel vistyti alternatyve energetika reikia, bet pernelyg nefantazuoti." Skaitau tokio diletanto tauškalų ir galvoju, na greitai bus kažkokios su toriu elektrinės, tai kokio koto baltarusijoj, suomijoj, irane, kinijoj, indijoj, statomos tokios senienos kurenamos uranu. Arba milijonai kvailių, ir dzūkas genijus, arba dzūkas vėl paniro į fantazijas užplepėti bet kokiomis priemonėmis, panaudojant keletą "gudrių" žodelių. dar nesuklysi dzūkai įterpęs tokius gudrius žodžius kaip adekvatus trianguliatorius, dartanjanas, ar dar koks trigeris. Ir prisijungs prie tavęs dar bent dešimt pasekėjų.

Dzukas > 97.2019-01-29 00:22

Taip ir yra. Kol pats "nepasikapstai" temoje, viskas labai grazu, bet kai "ilendi" i tema - afera. Gal klystu, bet manau tai viena is sudetiniu globalaus vartojimo planu - gamyba milijonu ivairiu elementu, gan nepatikimu ir lengvai pazeidziamu, tai ir rimtas vartojimo pakelimas.

Dzukas > 70. suldu2019-01-29 00:16

Reaktoriai su Thoriu jau sukurti ir artimiausiu laiku bus pastatyta AE su tokiu reaktorium. Nauja Atomine energetika tai galingas ir saugus energijos saltinis.

>96. Dzukas2019-01-29 00:12

Kaip dabar mėgstama sakyti_ "raktinis žodis" būtų "tolimoje" :)))

Dzukas > 68. velesas2019-01-29 00:07

Pritariu, siuo metu tikrai afera, panasiai kaip biokuras - labai neblogai plaunama is biudzeto dotacijoms ir pasidalinama. Visi tie projektai nuostolingi, todel nemaza bankrutavo. Ateityje, tolimoje, galimas daiktas, tai bus aktualu. Todel vistyti alternatyve energetika reikia, bet pernelyg nefantazuoti.

> 94. Dzukas2019-01-29 00:03

tai, vadinasi,68-ame tas velnio velesas nesmarkiai tesuklydo, parazitas :D))))

Dzukas > 66. Dabar per velu kliedieti2019-01-28 23:57

Pasigincysiu su tamsta. Apie 42% energijos is vejo ir saules, tai ziniasklaidos "antis". Siuo metu, bent taip teigia Vokietijos Federalinis energetikos susivienijimas BDEW, bendras elektros kiekis gaminamas is alternatyviu saltiniu, o tai - saule, vejas, hidroelektrines, siuksliu perdirbimas, biomase ir t. t. , sudaro apie 33% nuo bendro kiekio. Ta patvirtina ir Vokietijos saules energijos tyrimu institutas Fraunhofer ISE. Nera viskas taip paprasta, saules energijos pagaminta elektra uzima Vokietijos energetikoje tik apie 8%. Viskas nera taip paprasta. Jeigu Vokietija vel grazins pramone, vien saule ir vejumi pramone neislaikysi, tai daugiau buitinis variantas. Faktiskai vokieciai jau kelia minti, kad uzdaryti 2022 AE, tai klaida. Bus matyt, bet tradicine energetika, ypac atomine, dar ilgam. Lietuvai aisku pilnai tik alternatyvios energetikos neuzteks, bet didziaja dalim, tai taip. Lietuvoje nera pramones ir nenusimato. Jeigu kurti gamyba, savaime aisku jokios saules ir vejo neuzteks, nekalbant apie tai, kad tai, siuo metu, brangiausia elektros energija.

Darijus2019-01-28 22:31

Tai taip lietuviška: kaimyno sekmė - pačio nelaimė.

As2019-01-28 20:55

Durnas tu ar tave mama su spinta dauze?Europarlamente visai smegenai iskrito?

Senis Šaltis2019-01-28 19:05

suldu, tik paprastas klausimas - kokios tamstos žinios ir kvalifikacija kalbėti apie AE?

Senis Šaltis2019-01-28 19:04

88. suldu ->senis saltis. kad juokingiausia, kad tik apie AE ir perėjau. Beje kas tas S tamstos AES? Bet, kada pastrigęs savo teisybėje, kaip ir dzūkas, rasite visada priežastį kad tema neįdomi ar ne į temą. Kalbėti mistiniais sžv žvalgybiniais slaptais pavyzdžiais visada įdomu. kalbėti apie tai ko gyvenime nematysi.

Senis Šaltis2019-01-28 19:01

87. suldu ->83. 81. suldu. Pasisekė žmonėms, tik todėl, kad nesitikėjo kažkas. O ar buvo uždaryta viskas? Buvo už tai nuskurdinti tie patys balsuotojai tiek, kad net nesuprato kas įvyko. Dar ir dabar išskirtų milijardų neužtenka uždarymui. Gal vokietijoje irgi apie tai žino. Ir supranta, kad jų elektrinės gal net senesnės už IAE, ir jiems neužteks viso EU biudžeto uždaryti ateityje. Kažkada turi pradėti procesą. Pvz prisidengiant fukušimos katastrofa. (kur beje taip pat po šiai dienai nesugeba susidoroti su avarija), o pinigai tai jau ne kapitalisto, o žmonių visiems tiems reikalams.

suldu ->senis saltis2019-01-28 19:00

Kai kritine mase susidaro is neveikliu,o ne is veikliu zmoniu, tada turime tai ka turime. tai ne utopija,o praleimeto minties karo konstatavimas. beto, ties cia ir baigiu, nes nuo AES nukeliavome prie filosofijos. nenorite diskutuoti apie EAS - jusu valia.

suldu ->83. 81. suldu2019-01-28 18:56

Kokia kita valia? patys zmones balsavo 2003 metais, kad uzdaryti iae (stojimo i es referendumas). Po to, pakartotinai, patys zmones nubalsavo ( referendume) kad nestatyti naujos.

Senis Šaltis2019-01-28 18:54

keistas tas naivumas, kad žmonės kažką sprendžia. Norit kažką įtikinti, kad žmonės vokietijoje nusprendė ir neliko elektrinių? Nežinau kokia religija turi būti, kad sugalvoti, kad kažkokie žmonės nusprendė. Čia, kaip pransūzijoje geltoną liemenę užsidėjo ir jau pasidarė žinantis kur eiti ir ką daryti be vieno koordinacinio centriuko. Gal kažkas toje vokietijoje jau seniai paskaičiavo, kad bus ateityje blogai su ae eksploatacija, su kuro tiekimu ar dar kažkuo ir įtikino, kad žmonės taip nusprendė? Kaip ten sakė Rolandas Paulauskas. Žmonės galvoja, kad bėga į geresnę ateitį. bet iš tikro bėga tik į geresnę dabartį. Ar kažkaip panašiai. Dar klausimas ar ta vokietija dar ta pati vokietija ir kiek išbus dar tokia, kokia yra šiandien. Žiū, kad vokiečiai nepradėtų į Lietuvą kada bėgti.

suldu ->82. Senis Šaltis2019-01-28 18:46

Politikumas ateina is visuomenes, ne is dangaus nukrenta. danijoje, olandijoje, vokietijoje, patys zmones deda pastangas svarinant savo elektros gamybos pramone,o valstybe seka jiems is paskos subsidiju ir projektu pagalba. kaip jau ir rasiau, viskas priklauso nuo poziurio.

Senis Šaltis2019-01-28 18:45

81. suldu -78 senis saltis.čia prie gerų norų, jau seniai galėjo toje pačioje IAE vietoje naują tokią pat pastatyti atgal. Bet buvo kita valia.

81. suldu -78 senis saltis2019-01-28 18:42

čia prie gerų norų, jau seniai galėjo toje pačioje IAE vietoje naują tokią pat pastatyti atgal. Bet buvo kita valia.

Senis Šaltis2019-01-28 18:41

suldu, matot apie ką aš. Nieko nepasieksit. Tik plepėti komentaruose tegalėsime, kol pasaulyje pilna tokių velesų. Tikiuosi stebut, kur mūsų gelbėtojai suka ir kokios jau ten vyksta aistros. Čia apie mūsų gretas, vaišvilas, mažintus, rolandus. Jie ten nesugeba dėl vieno susitarti. ką jau kalbėti apie politinę valią kažką keisti.

suldu -78 senis saltis2019-01-28 18:39

Na, tai visiskai nesusija su AES,bet.... ok.

Senis Šaltis2019-01-28 18:38

"Ne politikai vysto technologijas"--- > o aš ir nesakau, kad jie išvis kažką daro. Jie daugiau trukdo. Tą ir parašiau. Net savo pačio vaikus, pačio pagimdytus, už savus augintus, jie įstatymais sugeba atiminėti. Tas absurdas peržengia visas ribas. o "mokslininkai", pvz. : tokie kaip jormalūzas. com, 15 patentų valstybinėje įstaigoje, alga iš mokesčių mokėtojų surinktų mokesčių, ir kitų nieko neveikimo pavyzdžių pilna. Koks tikslas kažką kurti ir išradinėti, jei vistiek moka pagal politikų paskirstytus pinigus. Tikslas nieko nedaryti, ar imituoti darbą, ir pasistengti tai daryti kuo ilgiau. Na kol jau apie čiužinius pradės galvoti, o ne kas buvo pažadėta ar pradėta.

velesas >70. suldu -> 68.2019-01-28 18:32

Iki kompiuterio galiu prieiti tik priebėgom. Nesugebėsiu lakoniškai išsakyti nuomonės. Kiek peržvelgiau, pritariu Senio šalčio Jums dėstomoms mintims.

Senis Šaltis2019-01-28 18:31

Kažkas vėl galėtų pasakyti, kad tik kritikuoji, o ne siūlai. Net urbą-Turbo pastatyk, kad padarytų įstatymų auditą, kad nereikėtų 50 metų eiti per biurokratinį kliūčių ruožą. Kokioj indijoj pažiūri video, o kiti ir asmeniškai patiria, kaip žmonės gatvėse be taisyklių važinėja ir pamatai, kad tai ne tik, kad įmanoma, bet ir saugiau nei pas mus. O jei dar kiekvienas užsiimtų savo pareigom ir dirbtų savo darbą... Tai išvis nustebtumėte, kaip galima gyventi, ir dargi gerai gyventi.

suldu ->senis saltis2019-01-28 18:29

Ne politikai vysto technologijas,o mokslininkai, kuriems reikalingas finansavimas. politiku valioje yra neremontuoti elektronu elektrines ir lietuvoje jausti 60% El.e. poreikio trukuma,mainais jungiantis prie uzsienyje gaminamos elektros. stai kur politine valia,o ne technologiju nebuvime.

Senis Šaltis2019-01-28 18:25

suldu, pats tikit ką kalbat? Reikia tik politinės valios ir viskas atsirastų per 10 metų. Visi trukdymai, kaip atsijungimas nuo centralizuoto šildymo, achemos asmeninės vėjo jėgainės ir dar daug smagių saulės baterijų buvusių projektų, daug pasako, apie tai kokia valia ir noras pas mus yra. O dar prisiminus visokias biokuro elektrines ir visus gražius lozungus prieš rinkimus... Prisidengti, kad kažkas per žmogaus trumpą gyvenimą gražiais norais 100 metų kažką stengiasi sukurti yra lengviausia.

suldu ->senis saltis2019-01-28 18:19

Tai, kad 50 metu puoselejama ideja ir vystomos technologijos, nepaisant labai leto progreso, rodo ryzta ir tikejimu technologija. Jums cia ne start app's, kur projektai mirsta per menesi, nesulauke palaikymo. Viskas remiasi i kastus ir efektyvuma - technologijas. Pirmasis elektromobilio prototipas, jeigu neklystu,buvo pademonstruotas ar tai 1900 ( kazkas panasaus),o apie ji, kaip alternatyva, buvo pradeta sneketi tik pries desimtmeti.... tai yra po 100 metu. poziurio reikalas

Senis Šaltis2019-01-28 18:10

Mes ne Afrika ir saulė pas mus deficitas. Deklaruojamas efektyvumas, tai tikriausiai daugiausiai ką gali išpešti, čia, kaip japonijos traukiniai rekordininkai - pravažiavo, užfiksavo gineso rekordų knygoje, ir toliau važinėja per pus mažesniu greičiu, ir vežioja turčius vienu reisu per dieną. Tokių technologijų paprastiems žmonėms nereikia. 50 metų yra kitiems per didelis laiko tarpas gyvenime. Nemažai ir tiek neišgyvena, o senam nuo pragulų čiužinys jau rūpi, o ne naujos technologijos. IAE buvo dovana Lietuvai. Jei ji dabar stovėtų, Lietuva netaptų per maža, būtų statomos ir toliau kitos elektrinės. Kas čia per nepilnavertiškumo kompleksas, laikyti Lietuvą maža? Savo kieme žolės daugelis nesugeba nusipjauti, o čia mat esame per maži. Žinoma, naujai elektrinei per "maži", o gal tiesiog per kvaili ir per biedni?

suldu ->senis saltis2019-01-28 18:01

Rasiau apie pacia ideja ir jos vystyma. Lietuvai, del jos dydzio netinka ir atomine energetika, ir anglies deginimo elektrines. dar vienas pastebejimas, vystantys technologijoms, staiga pradejom deginti siuksles...konkreciai apie saules baterijas : ju prototipas pasauli isvydo ne vakar ir ne uzvakar,o mazdaug pries 50 metu. o siai dienai, rekordininkes siekia 44% efektyvumo. progresas vyksta,letai, bet vyksta.

Senis Šaltis2019-01-28 17:56

Beje, skaičiavimai atlikti, kada dar Lietuvoje buvo pramonė ir dirbo mokslo žmonės. Jei imti, kad ateityje žadame lakstyti po miškus ir elektrą naudoti tik keliom LED lemputėm namuose, tai ir esamų energijos šaltinių pakaktų.

Senis Šaltis2019-01-28 17:53

70. suldu. Toks jausmas, kad tamsta jau dzūko tekstus perrašytum. Jei visą Lietuvą apstatytum hidroelektrinėm, tai Lietuvos neliktų, o elektros vistiek trūktų. Yra moksliniai paskaičiavimai. Kam reikia tokius vėjus, dzūko stiliumi, rašyti. Lietuva ne norvegija, kur nuo kalnų upės teka. Ir dar įdomu, "kiekvienais metais saules elementu efektyvumas kyla,". Tai iki kokio stajako tas efektyvumas kyla ir kada jo riba bus? Matosi, kad kalbi visiškai apie tai neišmanai, o kažkur kažką skaitei. Tik nereikia tų skiedimų, kaip vakar, apie diskusijas. Aš ne diskusijai parašiau, o pabaksnojau į nusišnekėjimus.

suldu -> 68. velesas2019-01-28 17:39

kodel? kiekvienais metais saules elementu efektyvumas kyla, vejo jegaines.... truputeli kitokia istorija. Kol kas zmonija labai patogiai priklausoma nuo didziulius energetinius resursus generuojanciu objektu ir didziausios energijos koncentracijos iskasenu (naftos produktu). laikui begant atsirado hidroelektrines. tai patogu, nes, daugiau maziau, viskas yra centralizuota - patogu valdyti, nereikia sukti galvos del alternatyvu, kurios pareikalaus didziuliu kastu. Pati AES ideja, isites, gera ir patraukli. klausimas ar vien sis saltinis gali uztikrinti energijos poreiki visuomeneje, pramoneje - valstybeje. jeigu panagrineti atomines energetikos istorija. ten taip pat yra tamsiu uzkampiu ir susipynusiu interesu. Turbut nera daug kam zinoma, kad didesni efektyvuma is atomines energetikos ir zymiai aukstesni saugumo lygi galima pasiekti ne su uranu,o su Thorium'u, ar netgi druskos reaktoriai.... viska leme interesai.

jeronimas2019-01-28 16:34

Neturiu laiko skaityti sio "atsparaus" daug metu badaujancio Lietuvos pardavejo ir parceliuotojo peizalu.Esu isitikines,kad tokios "asmenybes"nieko naudingo Lietuvai neduoda.O jeigu dar paziureti jog tai landsberginiu partgaujos clienas,tai argi ta partgauja veikia ne pries Lietuva???

velesas -67. Jonas K.2019-01-28 15:02

Gerbiamas Jonai, tie "AEŠ", tiek saulės batereikos, tiek vėjo malūnai tėra atvira afera.

Jonas K. 66-am2019-01-28 14:42

Kai Vokietija turės 66 proc. elektros energijos iš AEŠ, tai ir bus kalba, nes su tokiu efektyvumu, kaina ir kaupikliu poreikiu visa Vokietijos pramonė bus nebekonkurencinga. Beje ir Lietuva iki 2050 m. numatė gaminti 80 proc. iš AEŠ. Kvailių sukurtas mitas, kad pramonė ir energetika gali nors kiek paveikti klimato atšilimą tuoj žlugs, nes ir po 2050 metų klimatas toliau šiltės nežiūrint visų tų Kioto ir Paryžiaus konvencijų. Taigi, durniais liks visi, kurie tiki paskomis. Iš kitos pusės, reikia skubiai ruoštis gyvenimui esant 3-5 laipsniais aukštesnėje vidutinėje temperatūroje negu dabar.

Dabar per velu kliedieti2019-01-28 13:06

cia buvo daug "nuostabiu " LT politiku, pradedant fizikais ir baigiant muzikai , kurie tik kalbejo , kalbejo. Stai Vokietija jau turi 42 % energijos is vejo ir saules. Uzdarys anglimi kurenamas elektrines , bet tuo paciu meti tures iki 62 % is saules ir vejo. KAS TRUKDO LIETUVAI TA PADARYTI ? CORRUPTION ? Pasiekti Lietuvai rekalingus galingumus is saules ir vejo yra vieni juokai , palyginus su Vokietija. Tai KAS TRUKDO ? O BY -salies atomies jus neuzdarysit. Viena , ka galima greitai padaryti- ATSIJUNGTI is BRELL sistemos jau RYTOJ, o ne toliau sapalioti.

Bobas2019-01-28 06:43

Sitam net badavimas nepadeda atstatyti smegenyse realaus mastymo lasteliu !!!

nereikia per daug kreipti demesio i ligonio kliedesius2019-01-28 03:01

nu kas toksai Petrelis ir kas jam suteike mandata, kad savo ligotus kliedesius platintu. gi prisiminkim kaip jis i EP pateko tik deka Guogos surengtos sekmingos kampanijos po liberastu veliava, o i Seima Petrelis gi irgi eile kartu buvo renkamas tik per partiju-gauju sarasus, todel i tokius Tautos atstovus reikia ir ziureti kaip i artistus is sudegusio teatro ir ne kitaip.

U-2 to 60. pEdikas2019-01-27 23:59

"Padovanoti baltaruSSiams europinį Maidaną." pEdike, viskas ka tu gali kam nors padovanoti yra sifilis maisytas su triperiu. Viskas.

kas2019-01-27 22:44

uz ko ten stovi, ar mes suzinosime kada nors. kaip sake masiulis, kazin ar suzinosime, nes daug kas yra valstybes paslaptis. tame tarpe turbut ir susitarimai su baltarusija.

Vytas2019-01-27 22:12

Ir taip kalba Lietuvos politikas? Ne veltui, matyt, ketvirtus metus badauja dėl N.Savčenkos, nepilnavertiškumo apraiškos akivaizdžios.

E2019-01-27 21:57

BaltaruSSija pavirto į militaristinę kremliaus koncentracijos stovyklą. aSStravo monstras kelia grėsmę ne tik Lietuvai, bet ir visai rytų ir šiaurės Europai, NATO ir ES šalims. Vienintelė išeitis yra Padovanoti baltaruSSiams europinį Maidaną.

blyn2019-01-27 20:56

kaip simboliska, man patinka 4 punktas,nes jis labai panasus i lietuvos prezidentu legatymuma,kai i rinkimus ateina maziau kaip50proc rinkeju,o kandidatas laimi rinkimus surinkes 52 proc balsu...Reiskia prezidentu pasitiki 25 proc. rinkeju

Nu jo...2019-01-27 20:44

Baikit rietis. Niekam nuo to nėra ir nebus geriau. Jei neturit kur energijos dėti, galit sniegą pakasėti, - bus nauda ir kūnui, ir visi velniai išsibėgios... :D

>55. Senis Šaltis2019-01-27 20:36

Kretinas

Nu ir durnas2019-01-27 20:36

šitas libderastas.Tfuu, kad tu prasmegtūm.

Senis Šaltis2019-01-27 20:32

Kaip džiugu, kad keli velesai gali tarpusavyje pasidalinti patirtimi. Net džiaugiuosi, galėjęs padėti sueiti tokiems. Vis geriau, nei gatvėje žmones fiziškai užkabinėtų. Laikykit lygį velesiukai.

>53.2019-01-27 20:27

Na, ten jau istorija šimtametė :). O, grįžtant į nūdienos realiją, tai tas ligonis, dabar nuo isterijos besitąsantis (čia rimtai. Taip būna jam), užveikia savo, plūgo, puldinėjimais visų, kas į akiratį pakliūva. Idiotas, bl.

to 522019-01-27 20:08

Momentas - superinis. Svarbiausia - į temą.:)

> 50. >47. P.S.2019-01-27 19:53

Prisimenat tą momentą? :))

>49. Senis Šaltis2019-01-27 19:46

Jau? Apsidirbai po savim iš isterijos. Šlykštynė kokių reta. Bent jau čia tikrai tokio kito nėra. Ir niekad nebuvo.

>47.2019-01-27 19:42

Pirmas aiškiai ištartas žodis buvo "abyrvalg" :D))))

Senis Šaltis2019-01-27 19:41

dzūkai keistokai atrodai. sėdi Lietuvoje ir rašinėji per petrogardo vpn. O kada jau nesigauna kas peršoki ant mezono dinaminio ip. kažkaip graudžiai atrodo tokie teisuoliai. Net neabejoju, kad dirbi tu čia su savo komanda. Tendencija akivaizdi. Čia, kaip mistinis StasysG atsirasdavo jormalūzui. com ginti. Bet jo kaip ir neliko po jonelio komentarų sumažėjimo. bent rašyt pradėk kažkiek skirtingai, nes akivaizdu, kad tas pats tuos pačius žodžius naudoja. vis kitus beretėmis vadini, bet paaiškės, kad beretė esi tu.

> 46. Senis Šaltis2019-01-27 19:39

Prigesk, asile. Seniausiai suprantama, jog esi šlykštus p*yderas. Gali toliau savo užslėptas (iki šiol) vizijas garsiai skelbti, nuo to labiau aiškiu išsigimėliu nebeatrodysi.

to 452019-01-27 19:39

Kaip sakė prof.Preobraženkis - " duokite jam silkės".:)

Senis Šaltis2019-01-27 19:33

45. tu vis dar jautiesi įsižeidęs, kad jaunystėj kažkas tave išanalino? velesai tau jau parašė vakar ir pasakė tavo vietą. Suveikė akimirksniu. Šiandien jau atkutai? Gero tau vakaro.

>bet kam2019-01-27 19:31

Duokit tam ligoniui ko jis nori, nuorodų ar dar kokio... Neatstos, malsis prieš akis kaip šūdas eketėj. Šlykštus tipas

Senis Šaltis2019-01-27 19:26

38. suldu ->senis saltis. Nieko nesupratau.

Senis Šaltis2019-01-27 19:24

39. Dzukas > 29. suldu. nereikia čia dalinti jutūbės video. Tau pačiam jie ne įrodymas. Tad neverta atsidarinėti tavo siūlomų plepalų. Duok nuorodą į rimtą, kaip visiems aiškini, literatūrą. ar jau cžv ar kokios ten tavo tarnybos nebepateikia "rimtos medžiagos"? klounas. suldu va ir įrodymas, kad žmogelis temą kreipia ne ten kur kalbėjo, bet jau paie kažkokius amerikos pardavimus, kasinėjimus. Nejuokinga? Rimta?

>38. suldu2019-01-27 19:24

Jį "paskyrė" Žiegždrių ligoninės skyriaus vyr. gydytojas-psichiatras. Sekantį kartą žadėjo Napoleonu skirti.

Nelaimelis2019-01-27 19:24

Jam ir Prezidente netinka,mat ne pagal ji tvarkosi ir Baltarusijos Prezidentas diktatorius,tik jis proto bokštas. Dar reikes kaip ateis x valanda atsakyti už tai kad neatsiklausęs Tautos referendumu prisidenges ES ,kuri tik rekomendavo atomine uždaryti asmeniskai padarei dideli nusikaltimą už darydamas kasdiena dedančią aukso kiaušinius atomine elektrine ,kuri buvo saugiausia elektrine ir jos resursas buvo daugiau kaip ketvirtis amžiaus,tai pries uždarant pranešė viešai per TV Lietuvos atomines energetikos mokslininkai. Rusija tokio pat modelio kaip mūsų atomine pernai paleido pastate Suomijoje. Suomija yra ES nare jiems leido EK atomine statyti ,o pagal tamsta LR. privalėjo atomine uždaryti. Meluoti taip pat reikia mokėti.

> 37. Senis Šaltis2019-01-27 19:21

Neįsijausk į protingo vaidmenį. Nuo kada psichikos ligonio kliedesiai vadinami "komentarais"?

Dzukas > 29. suldu2019-01-27 19:21

Jus ne visai teisus. Nera tikslo aprasineti naujas rusu technologijas, bet pas rusus nera problemos su uranu - trecia vieta pasaulyje pagal isteklius ir dar dalis rudynu kitose salyse. Jeigu pamenat, tai Klintoniene, savo laiku, pardave rusams 25% amerikonisku urano rudynu. Visa esme tame, kad rusai nukreipe savo demesi butent i atidirbtu radioaktyviu medziagu perdirbima, nes tai didele problema Pasaulyje. Nauji rusu reaktoriai jau dirba uzdaro ciklo technologija - nera atidirbto radioaktyvinio kuro atlieku. Info yra daug, paskaitykite apie naujos kartos rusu greituju neutronu atominius reaktoriu. Siuo atveju ir naujas uranas nereikalingas. / youtube. com/watch? v=Boyv4DASMlM

suldu ->senis saltis2019-01-27 19:19

O kas jus paskyre buti SJW (social justice worrior)? jeigu turite ka parasyti - rasote, jiegu ne - nerasote. kokia diskusija gali buti, jiegu "diskutantai", neturi jokio noro ar isminties diskutuoti? nuomone yra toks dalykas, kad ji yra saliska.

Senis Šaltis2019-01-27 19:18

36. Ačiū. Nereikės eiti dabar pas daktarus. Išsiliejai. Ar dabar kartosi tai po kiekvieno komentaro alfa patine?

> 34. Senis Šaltis2019-01-27 19:16

Kas, kam, ką vakar ar pernai pasakė, nežinau ir neįdomu. O DABAR aš apie tave sakau ir tvirtinu: esi proto invalidas psichopatas . Beje, tai jau akivaizdu bet kam.

Senis Šaltis2019-01-27 19:15

33. suldu ->senis saltis. O, kaip ji gali vykti, jei kažkokie žmogaus šlovinimo kultai įsigalėję? Visi greitai įsižeidžiantys, puola į kraštutinumus. Galvojate bus diskusija su dzūku? Jis pabaksnotas į savo kakas su šūdina nosimi peršoks į kitą temą, kad tik kas jo nepradėtų menkinti. Aš negaliu čia pateikti medžiagos, nes jos tiesiog nėra. Klausiau tos pačios rusijos atominės energetikos specialisto ir jis jis visiškai priešingai kalbėjo nei dzūkas. Taigi įrodyti, ko nėra gana sudėtingas reikalas. Bet įrodyti, jei skleidi tokias žinias, tikrai galima, bet to iš dzūko nesulauksime. Sulauskiu tik va visokių velesų puolimų ir komentarų užsiteršimo. o stilius tai vienodas. neturi ką pasakyti ir prasideda etikečių klijavimas. Ligų lipdymas. Ir įdomiausia, kad, spėju, jie yra tai kuo kitus vadina. Net bitininkas pasidavė bandos jausmui ir jo komentarai patapo beprasmiai, nors anksčiau žmogus iš patirties rašydavo.

Senis Šaltis2019-01-27 19:09

32. Na tau vakar žmogus pasakė kas tu velesai. Nebesiderk jau. Gerbiu tavo supratimą ir gėdingą tylą po to.

suldu ->senis saltis2019-01-27 19:06

Faktine medziaga svarbi argumentacija diskusijose,o diskusijos komentaruose nevyksta.

> 31. Senis Šaltis2019-01-27 19:05

Kas su žmonėmis pasidarė? Mato ir supranta, jog esi psichopatas.

Senis Šaltis2019-01-27 18:56

29. suldu. Na, jei logiška, pagal Jus, tai prašom patikti medžiagą. Nes matau pačiam kažkodėl atmetam dzūko nusišnekėjimus, o pradedam mano pastabą gvildenti. kas su jumis žmonės pasidarė. Man net patinka kartais stasys, kuris sugeba pataikyti į dzūko nesąmones. Gaila jau jį trina ir sunku atsekti daugumą komentarų. Aušku tai visiškai nekeičia, kad stasys čia tik trolinimu užsiima. Bet jei ne dzūkas, jis čia beveik neturi prie ko prisikabinti. Geriau mažiau komentarų ekspertuose, bet jie būtų informatyvūs. Dabar visur tik dzūkas ir stasys. Ir sunku pamatyti kitų asmeninius komentarus, visi, kaip veršiai, derinasi prie dzūko. Nes tas užsipuls ir pasmerks. O ką kiti po to apie jį pagalvos, jei neatitiko dzūko standartų. Tas ir baisiausia, kad dingsta individai.

jonas2019-01-27 18:46

DURNIAI KAIP GRYBAI NEI SEJA NEI TRESIA PATIS ISDYGSTA.

suldu ->28. Senis Šaltis2019-01-27 18:41

Neimkime dzuko nuomones,o pereikim prie jusu nuomones. kad zinoti kodel, reikia zinoti priezastis. jiegu ne plutonis, niekas pasaulyje nebutu net megines sukurti tokia pavojinga industrija. pagrindines sio isteklio salis yra australija. rusams, galimai, ta "perdirbimo" technologija susija su strategija, zinant, kad australija yra sajungoje su istoriniu priesu. Naturalu, kad toks proreikis egzistuoja tik pas rusus. o ar si technologija reali ar fiktyvi.... reikalinga paeiska. LOgiskai ziurint, si technologija turetu egzistuoti.

Senis Šaltis2019-01-27 18:22

24. Dzukas > 21. stasys. Kokie visi pasaulyje pasirodo atsilikę ir dar nesukūrė technologijų, kaip rusai, perdirbti atominių elektrinių atliekas. Visada galvojau, kad tai yra tik teorija ir dar kuriamos technologijos. O dzūkas, kaip ir jo verslai, pyst ir jau perdirba. Fantastika iki kiek gali susigalvoti 72 metų projektas, kad pakelti rusui uodegą. Fantastika.

Senis Šaltis2019-01-27 18:19

24. Dzukas > 21. stasys. Ne tai, kad netikėčiau, bet gal galima kažkokių įrodymų, kad rusas perdirba atliekas? Panašu, kad vėl mesteli kažkokią antį ir visi turi patikėti tavo pezalais be įrodymų. Kažkaip dzūkeli nebepatikimas pasidarei smegenų plovėjas.

)))2019-01-27 18:01

Nu ir durnas, nieko tu neuždarysi

Edis2019-01-27 17:55

Geriau šis Lietuvos kenkėjas Auštrevičius geriau pažiūrėtų kad dedasi avarinėje Rovno AE Ukrainoje , kuri dėl prastos būklės pastoviai avariniai atsijungdinėja kuri gali vieną dieną būti nauju Černobyliu . Beje ir atstumas iki Vilniaus toks pat kaip iki Černobylio. Tačiau šiam pseudopolitikui tai nerūpi.

Dzukas > 21. stasys2019-01-27 17:51

Atsakysiu tamstai, kad Nakui negaisti laiko ir administruoti tinklapi. Tamsta, kai niekuo nesidomi, tai nieko ir nezino - Astravo AE, kaipir visu kitu po pasauli, kurias state rusai, radioaktyviniu atidirbtu atlieku nereikia sandeliuoti - rusai keisdami radioaktyvius elementus, atidirbtus gabena i Rusija perdirbimui. Tai vienas is privalumu rusisku technologiju.

stėrva2019-01-27 17:46

Reto kvailumo lengvai užprogarmuojamą galvą turi žmogelis. Jį kažkada ES užprogramavo, kad atominės elektrinės - blogai, tai žmogelis dabar ir gieda tą dainelę visur ir visiems. Manau reikia jam pagalbos ir perprogramuoti jo nuomone, kad ragintų pačius baltarusius nepirkti tos elektrinės elektros... manau, geresnių rezultatų pasiektų

Edis2019-01-27 17:45

Baltarusija žvelgia toliau. Vokietija ketina iki 2022 uždaryti paskutinius AE reaktorius , o iki 2038 metų uždaryti visas anglimi kūrenamas elektros jėgaines. Tai milžiniški galios kiekiai , kuriuos kompensuoti bus bandoma Atsinaujinančia energija . Tačiau daugelis ekspertų mano kad tai nerealu. Beje šis procesas žygiuos per visą ES. Vadinasi reikės milžiniškos generacijos ir ne šoliuojančios kaip vėjo ir saulės o patikimos . ir štai žvilgsniai krypsta į Rytus kaip " dėl viso pikto " . Tik štai Auštrevičiui toli iki supratimo . Bet ES yra žymiai protingesnių žmonių negu Auštrevičius.

BBD2019-01-27 17:39

Vyriausias derybininkas stojant į ES.Jo dėka ir buvo suderėta,kad Ignalinos AE turi būti uždaryta.Padėkokim jam už atominės energetikos atsisakymą.

skorpionas2019-01-27 17:34

Badaujantis balvonas sudėliojo septynias pamatines nesąmones. Pagrįsiu kelias. Pirma, tai Batka ir ne artimiausioje ateityje o jau dabar ES piliečiams taiko bevizį režimą ir tai jis padarė vienašališkai. Antra, Švedija, Norvegija, Danija ir kt. ES šalys nuo 2030 m. neregistruos automobilių su vidaus degimo varikliais, todėl ES šalyse ženkliai padidės el. energijos paklausa ir teks pirkti Astravo elektrinėje pagamintą el. energiją.

Senis Šaltis2019-01-27 17:29

17. Dzukas > 11. Vytis. dzūkai, labai informatyvus komentaras. Nesuvaikėjai? Gal tave bendradarbis pakeitė, kad iki tokio lygio komentavimo nusiritai? Įdomu "dzukas" projekto misija iki prezidento rinkimų, ar dar toliau apmokėtas projektas?

Senis Šaltis2019-01-27 17:26

Dzūkai sunku eiti į darbą baigus komentuoti 4 ryto? Bet šaunuolis, nepaisant visko, atėjai į darbą. Dejavu, tokio turinio komentarų gal kokių 50 be šito nesi parašęs? Ką juo norėjai pasakyti? Nu uždarė IAE, ir ką? Dabar reikia verkti, kaip tu? Ir vis kartoti, kad nereikėjo uždaryti? Dzūkai, tavo senatvinis marazmatizmas, pasak Tomo. J. tikrai kaip urbos-Turbo "kainų šėlsmas", įsisiautėjo. Pliusdazr liko tavo nepakomentuota Stanislovo Tomo ir Zigmo Vaišvilos spaudos konferencija. Nepasakei, koks Stanislovas ne advokatas. O jis net konservatorių partijos pirmininku prisistatė. Spėju tamsta dzūkai jau bijai ir lysti, kad eilinį kartą deBilu Stanislovas tavęs neišvadintų? Pasirodo ne toks tu jau ir drąsus trolis. stasys tave lenkia visa galva.

Dzukas > 11. Vytis2019-01-27 17:23

Sociam gyvenimui pilnai pakanka, galima badauti desimtmecius. Siulyciau Petrui pradeti nauja bado akcija - iki nebus sunaikinta Astravo AE. Siaip, apsimesti durnium, labai paplites verslas siuolaikiniu politiku tarpe, jis saugus ir pelningas.

.....2019-01-27 17:22

Ponas Austreviciau, pradek vlgyti ,nes kazkaip tai nebesuvoki ka kalbi

Edis Auštrevičiui2019-01-27 17:21

Politinė prostitutė negali turėti savų nacionalinių interesų , jos interesai tai sutenerio interesai . Laikas šiam veikėjui įsisąmoninti realybę.

Dzukas2019-01-27 17:17

Pagrindinis Lietuvos valdzios ir politiku darbas, o gal ir vienintelis - virtuali kova. Kova su vejo malunais, islaisvinimas pasaku princesiu is trigalviu slibinu letenu, demiu valymas nuo Saules pavirsiaus, azuolu giraiciu sodinimas Menulyje ir kiti svarbus darbai. Baltarusiai stato elektrine, o lietuviai kovoja uz jos uzdaryma. Keistas siekis, sveiko proto atzvilgiu. Siaip vis laukiu kada baltarusiai prades kovoti su Klaipedos terminalu ir jo "nesvariomis" liberastinemis dujomis. :DDD Reikejo issaugoti ar pastatyti savo AE, ir nebutu jokios Astravo AE. Baltarusiai ne tokie isdidus, todel pirktu "nesvaria" lietuviska elektra. :DDDD

U-22019-01-27 16:17

Tokie regejimai ymanomi tik jeigu Gluspetrio organizmas is bado pradejo virskinti nuosava mesla. P.S Butu Walcmanas geras zmogus, pagailetu Gluspetrio ir paleistu Savcenka.

Vytis2019-01-27 16:15

Įdomu,už kiek pinigėlių Auštrevičiukas durnium apsimeta?

Marija2019-01-27 16:15

Protingiausia būtų elektrą dabar pirkti iš baltarusių. kaip būtų pigu ir šaunu...

ispirks2019-01-27 16:10

ES is baltarusiu ar rusu? Jukneviciene tik gali atsakyti, kiek mes svarbus musu partneriams, o Austrevicius kaip moka taip, jam dedinai ne autoritetai, bet kodel vel tyla dedinu puseje

GLUŠPETRIS2019-01-27 16:02

vieną elekrinę sunaikino,kitos dbl/blt niekas neleis.

Martynas2019-01-27 16:01

Petrai, ar pareiškei protestą Parašenkai, kad Nadią Savčenko laiko uždaręs? O Europos Taryboje pasakei, kad Ukraina - nedemokratiška valstybė, nes Nadia "mūsų viskas" sėdi Kijevo kalėjime? Kada ir kur galima pamatyti ir išgirsti tavo protesto balsą dėl Nadios Savčenko įkalinimo Ukrainoje?

Geriau2019-01-27 16:01

apsimeskim, kad nėra iš viso tos Astravo AE ir nereiks tiek nervuotis .

Antanas2019-01-27 15:55

Jeigu pasižadės Skvernelis ir įvykdys Astravo atominės uždarymą- aš gal balsuosiu už jį.

Anfisa2019-01-27 15:50

Puiki rinkimine programa. Pritariu. Ir siulau Austreviciui nesismulkinti ir pasiskelbti Visos Demokratiskos Europos prezidentu. Ji 100% palaikys D. Trampas, jau nekalbant apie Baltijos Tigrus. Ji, su tokia kreatyvine programa, 100% palaikys netgi Putinas. Trintis galima tik su Lenkija...

nykstukas P-IV2019-01-27 15:40

Sitas badmiriaujantis liberastsudis nesamones loja tiek kiek jis gyvas,neverta apie tai ir kalbet.Bet dabar jis prarado dar ir baimes jausma, tiesiogiai uzstumes ant Magnolijos, tikriausiai tikisi kad neteks susitikt akis i aki iki kadencijos pabaigos..

Nu jo...2019-01-27 15:25

Debilas. Konkretus.

V .Ladas2019-01-27 15:24

Na, daugtaškis padėtas, ir tvarka. Nuo to AE nesugrius, o jei kada sugriūtų, tai ant mūsų galvų. Taip, kad belieka melstis, kad sveika stovėtų.

žopa2019-01-27 15:23

Tokio tipo idiotai,kaip Auštrevičius baigia sugriauti ES ir NATO.ES vadovai jau neslepia ir reikalauja,kad panašūs pasisakymai tik padeda kremliui ir įrodo,kad kremlius teisus dėl nevykusios ES politikos.Neduok dieve,kad Lietuvos idiotai išrinktų šitą idiotą,tada Lietuvai bus tikrai galas.Ateinantys rinkimai įrodys šitiems idiotams prie,ko pivedė ES idiotizmas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi