ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Sunerimę žmonės kreipėsi į Seimo narį dėl provokatorių(87)

Jūs atsovaujate mums, rinkėjams, prašome kreiptis į visas reikalingas institucijas, kad būtų išaiškinta, ar minėtų asmenų veika nėra nusikalstama. Juk jų pareiškimai atvirai, viešai kursto nesantaiką, tiesiogiai ir užuominomis raginama imtis persekiojimo, susidorojimo, net žudymo be teismo.

Fotomenininkas ir kultūros inspektorius J. Valiušaitis yra pastebėtas ir besilankantis pas šventikus. Nuotr. facebook.com
Fotomenininkas ir kultūros inspektorius J. Valiušaitis yra pastebėtas ir besilankantis pas šventikus. Nuotr. facebook.com
Fotomenininkas ir J. Valiušaitis. Nuotr. facebook.com
Fotomenininkas ir J. Valiušaitis. Nuotr. facebook.com

Į Seimo narį Audrių Naką kreipėsi asmenys, kurie yra įtraukti į vadinamųjų teroristinės valstybės labui veikiančių trolių sąrašą. Žmonės kaltinami dirbantys Kremliui, o sąrašas esą perduotas VSD ar prokuratūrai. Skelbiame kreipimosi tekstą.

LR Seimo nariui Audriui Nakui

KREIPIMASIS

2016-01-03

Gyvename neramiais laikais. Pasaulyje vyksta daug suiručių, teroristinių išpuolių, žmonės tarpusavyje kariauja dėl religinių, politinių įsitikinimų. Nesantaikos priežastimi tampa net pažiūros dėl bendruomenėse išpažįstamų skirtingų vertybių. Ir nors Lietuvoje dar pakankamai saugu, tačiau ryškėja neraminančios tendencijos, kurios gali privesti iki tragiškų rezultatų.

Štai lrytas.lt ir delfi.lt apžvalgininkas Romas Sadauskas-Kvietkevičius jau ne kartą savo apžvalgose minėjo karo ir ginklų panaudojimo pozityvumą, būtinumą to imtis. Ir nors žurnalistų etikos specialistai tokius pasisakymus laiko nuomone, deja, ta nuomonė gali padaryti didžiulį poveikį mūsų visuomenei, nes delfi.lt ir lrytas.lt yra populiariausi Lietuvos dienraščiai, kuriuos skaito šimtai tūkstančių.

Šio žurnalisto publikacijos tampa netiesioginiu skatinimu trokšti karo. Viename straipsnyje „Meldžiuosi ne už taiką Sirijoje, o už greitesnę karo pradžią“ žurnalistas skatina karo veiksmus Sirijoje: „Bet savo maldoje juk neprivalau paisyti politkorektiškumo, tai kodėl negalėčiau įvardinti, kas bus tie taikdariai ir paprašyti, kad ranka, spaudžianti raketų paleidimo mygtuką, nesudrebėtų“. O kitame skatina teisti žmones be teismo, juos sušaudant: „Nemandagiai pavadinę juos kolaborantais, teisiškai būsime neapsirikę.

Todėl mūsų valstybės institucijos turėtų teisę ir pareigą už tokį kolaboravimą juos suimti ir teisti. O kadangi policijos nuovados ir teismai būtų jau užimti okupantų, reguliariosios kariuomenės daliniai išsklaidyti, tai šį nemalonų darbą galėtų atlikti tik ginklus savo namuose laikę ir į nedideles grupes susibūrę savanoriai.

Praleisdami kai kuriuos okupacijos sąlygomis neįmanomus įgyvendinti Baudžiamojo proceso kodekso reikalavimus ir iškart pereidami prie bausmės vykdymo sušaudant“.

Asmeninės neapykantos, kai įvardijami konkretūs asmenys, pavyzdžiu gali būti socialiniuose tinkluose pasirodę raginimai stebėti ir sekti kitaminčius, sudaryti jų sąrašus ir viešinti kaip Kremliaus agentus. Tai kvietimas be jokių tyrimų paskelbti tautos priešus ir su jais susidoroti – viešinti jų pavardes, pakabinti ant gėdos stulpo, juos blokuoti socialiniuose tinkluose, pavardes perduoti VSD.

J. Valiušaitis. Autoportretas. Nuotr. facebook.com
J. Valiušaitis. Autoportretas. Nuotr. facebook.com

Tūlas fotografas Juozas Valiušaitis pasidalino visuomenės veikėjo Sigito Martinavičiaus sudarytu taip vadinamų „Kremliaus trolių“ sąrašu.

J. Valiušaitis teigia, jog atskleidė visą jų tinklą, ir paprašė, kad visi prisidėtų prie tokio sąrašo papildymo: „Iš jų pačių reakcijų bei komentarų matyti, kaip buvo išviešintas tinklas.

Sąrašas tikrai pildytinas“. Verslininkas ir visuomenininkas S. Martinavičius į savo sudarytą sąrašą įtrauktus žmones atvirai vadina nusikaltėliais: „ar blogai viešinti nusikaltėlius?“

Gerbiamas Seimo nary, kadangi Jūs atsovaujate mums, rinkėjams, prašome kreiptis į visas reikalingas institucijas, kad būtų išaiškinta, ar minėtų asmenų veika nėra nusikalstama. Juk jų pareiškimai atvirai, viešai kursto nesantaiką, tiesiogiai ir užuominomis raginama imtis persekiojimo, susidorojimo, net žudymo be teismo.

Viešoje socialinio tinklo facebook erdvėje nurodomi asmenų vardai ir pavardės, jie a priori vadinami nusikaltėliais, tvirtinama, kad sąrašas yra patikrintas, teisingas, kad tuos žmones reikia blokuoti, t. y.

atskirti nuo visuomenės dalies, kuri turi privilegijas žmones skirstyti į nusikaltėlius ir teisiuosius: „šitaip su šio patikrinto sąrašo personažais – nepakanka nepriimti į „draugus“, bet dėl bendrų pažįstamų higienos ir sveikatos, būtina užblokuoti“; „Su jais jau laikas pasikalbėti prokurorams“.

Tikimės, kad LR Seimas ir teisėsaugos institucijos išnagrinės šį mūsų kreipimąsi ir reaguos tinkamai. Negalime leisti, kad Lietuvoje gyventi būtų nesaugu.

A. Nakas. Nuotr. E.eu
A. Nakas. Nuotr. E.eu

Seimo narys Audrius Nakas: Įdomus sąrašas, daugelio tų žmonių nepažįstų, bet jei kreipėsi, tikrai pasiaiškinsiu.

Lietuvoje nestinga provokacijų. Nežinia, kuo baigėsi plačiai nepriklausomoje žiniasklaidoje išreklamuotos beprecedentės kratos pavasarį, vykusios visoje Lietuvoje. Galiausiai prisiminkime, kaip buvo skelbta, kad konservatorių partijos lyderis net įsteigė savo viešąją įstaigą provokacijoms rengti, o ta įstaiga finansuojama valstybės biudžeto lėšomis. Dėl šios įstaigos raginimo „Apie skleidžiamą priešišką propagandą praneškite“ prasidėjo įdomus reiškinys – draugų ir pažįstamų sekimas, skundimas, apkaltinimas, pasmerkimas...

Tai nėra gerai, neturėtų nei specialiosios tarnybos, nei partijų vadai veikti kaip provokatoriai, kiršinti valstybės gyventojus. Atvirkščiai, specialiosios tarnybos turėtų pažaboti tokių provokacinių sąrašų sudarinėtojus ir platintojus. Manyčiau, tie, kas sudarinėja tokius sąrašus, privalės pateikti įrodymus. Bus įdomu su tais įrodymais susipažinti.

Aš tikrai pasidomėsiu tuo sąrašu, pasitarsiu su kolegomis Seimo nariais, ką šiuo atveju galėtume padaryti. Nes daryti tikrai reikia.

Naujausi

Komentarai (87)

Rikiuoti
Vijolė to 85 ir 862016-01-08 17:38

Pacituosiu sakinį iš "Dviračio šou" - eikit nakui. Pavertė buvusį ekspertai.eu į visišką priešingybę - iš ko ne vienintelio prieš korupciją ir valstybės užvaldymą kovojusio portalo liko pletkininkų sąskaitų suvedinėjimo puslapis, kur nakas skundžiasi nakui.

gerangas2016-01-08 11:05

kiek girdejau, nakas sake, jog pasirupins jog visas sitas kremliaus sarasas butu pasodintas i kalejima. todel visokios vijoles tegu neturi iliuciju kad isdavikams pavyks issisukti

Vijolei2016-01-08 10:55

manau jūs kaip tik iš tų , kaip pati rašėte - skaitantiems tik straipsnių antraštes ir žiūrinėjantiems paveikslėlius - nes tekstą suvokti kaip suprantu per sunku . O jau "fantazija" pas pačią ...na nereikėtų taip demonstruoti savo trūkumų :)

Vijolė to VSD2016-01-08 10:27

Arba sunerimęs asmuo Nakas kreipiasi į seimo narį Naką.

Vijolė to VSD2016-01-08 10:25

Nepudrinkit smegenų - jei Nakas kreipiasi į Naką, tai reiškia, kad seimo narys Nakas kreipiasi į asmenį Naką.

Vijolei VSD2016-01-06 20:45

Jūs manipuliuojate faktais. Bandote juoda paversti baltu ir atvirkščiai. Ar jūs bent įsigilinote į esmę? Ar šie piliečiai iš neturėjimo ką veikti kreipėsi į seimo narį? Ar Juozas Valiušaitis nepasidalino tuo sąrašu? Ir iš viso, ar bent įsigilinote į dalyko esmę? Bandydama apginti J.Valiušaitį ir co., atrodote daugiau nei juokingai...

na , Vijole , skaitom skaitom2016-01-06 19:22

kodėl Nakas turi nagrinėti tą sąrašą - tinklą ? rašo ne Nakas , o Valiušaitis ! o į Naką kaip seimo narį kreipėsi asmenys iš "tinklo" , kurį "atskleidė" Valiušaitis . Manau Nakui dėl to pono nei šilta nei šalta ...- J. Valiušaitis teigia, jog atskleidė visą jų tinklą, ir paprašė, kad visi prisidėtų prie tokio sąrašo papildymo: „Iš jų pačių reakcijų bei komentarų matyti, kaip buvo išviešintas tinklas. Sąrašas tikrai pildytinas“.- Na, Vijole, negi taip beviltiška ? :)

Vijolė to VSD 762016-01-06 19:11

P.S. norėjau parašyti "skaitantiems tik straipsnių antraštes ir žiūrinėjantiems paveikslėlius"

Vijolė to VSD 762016-01-06 19:09

Nereikia jokio ypatingo mąstymo, kad pasižiūrėtum , kas čia rašoma, ir pasitikrintum, kaip yra iš tikrųjų. Šitas serijalas apie J.Valiušaitį yra skirtas skaitantiems tik straipsnių antraštes ir nesigilinantiems į straipsnių turinį. Noriu tik, kad A.Nakas paskelbtų , kuo jam neįtiko J.Valiušaitis, kad jis, kaip kažkada Kliunka dviejų prokurorų šou, nagrinėja kažkokių anoniminių melžėjų laiškus. Būkim biedni, bet teisingi. Daugiau - nieko.

Šitame saraše2016-01-05 13:20

vieni ligoniai

VSD to yel“l“ow submarine2016-01-05 10:11

kas dėl psichoukrijos, tai prisiminkite paviešintus Ukrainos žurnalistų sąrašus ir kas sekė po to (buvo nužudyti O.Buzina, S.Suchobokovas ir kiti). O dėl kitų teiginių, jūs teisus.

VSD to Vijolei2016-01-05 10:07

Jeigu taip aršiai ginate J.Valiušaitį, manau, kad tamsta esate iš tos pačios "patriotų" komandos, "medžiojančios" kitaip mąstančius. Sėkmės ginant lietuvistano reikalus...tik prisiminkite, kad patriotystė neišgydoma.

yel“l“ow submarine to 70. VSD2016-01-05 00:06

kurgi jau čia tuos “gabumus“ nuvertinsi :))) - reikia gero mikroskopo, norint juos įžiūrėti ..., - o šis metodas (jei čia metodas) - senas, kaip pasaulis - psichoukropijoj visos psichozės įkaršty ir tai iš tų sąrašų ir provokacijų gavosi komedija, o šitoj labasijoj, idiotų rezervate, aplamai cirkas :) - ir galiausiai - kada gi liausimės bijoję kiekvieno šuns kakučio krustelėjimo ? :))))

Darijus2016-01-04 23:55

Nieko naujo. Ir pas Staliną, ir pas Hitlerį buvo tas pats.

to 70.VSD2016-01-04 23:43

Jei nebūtų Ekspertų, tai VSD turėtų jį sukurti, - geras masalas troliams.

TatjanaN2016-01-04 23:33

Vieno nesupratau,kas sitaip sunerimo, kad nepasirase pareiskimo? Visiskai neaisku,kas yra autoriai.

Vijolė to VSD2016-01-04 23:22

Aš puikiai viską suprantu. Juozo Valiušaičio indėlio į šitą "sąrašą" pervertinimas ir yra ta provokacija. Sąrašą sudarė Sigitas Martinavičius , o puolamas "Klonio dienoraščio" stiliumi Juozas Valiušaitis. Tai sąmoningas klaidinimas - nekabinkit makaronų ant ausų. Aš manau, kad tai provokacija , siekiant nukreipti dėmesį nuo kažko svarbesnio, arba šito portalo šeimininkų asmeniškumas. Tas "sąrašas" nevertas nė š... garo, nes jis be ryšio, tokios pat vertės, kaip nikas "VSD"

VSD2016-01-04 22:30

Vijolei. Jūs arba nesupratote, arba nenorite suprasti Juozo Valiušaičio ir Sigito Martinavičius veiksmų. Jie savarankiškai nustatė ir paviešino savo Facebook paskyroje valstybės (t. y. Lietuvos) priešų ir Kremliui dirbančių žmonių asmenybes. Jie viešojoje erdvėje paskelbė sąrašą žmonių, atvirai įvardijamų, kaip dirbančių Kremliui, – t. y. įvardijo juos Lietuvos valstybės priešais. O tai, gerbiamoji kvepia ne tik kiršinimu, bet ir kai kokiu BK straipsniu.... Tik abejoju ar toks tyrimas bus pradėtas mūsų "teisinėje" valstybėje. Mūsų valdžiai paranku skaldyti visuomenę. to yel“l“ow submarine. Siūlau jums nenuvertinti tiek VSD, tiek minėtų asmenų protinių gabumų... Be to internetuose pilna viešai prienamos informacijos apie jų darbo metodikas.

Vijolė2016-01-04 21:40

Aš kaip tik pasižiūrėjau iš kur tas "sąrašas" (manau, kiekvienas sau galim susidaryti sąrašą nepriimtinų į facebook'o draugus), bet iš tikrųjų juk ne Juozas Valiušaitis kažką inspektuoja, o eksltvnews. online inspektuoja Juozo Valiušaičio facebook'o sieną, tikrina ką jis "like'ina". Eksltvnews. online nieko naujo nesugalvojo, tik pakartojo tai, ką anksčiau darė "Klonio dienoraštis" facebook'e. Bet "Klonio dienoraštis" buvo tik puslapis soc. tinkle, o čia internetinis portalas, tačiau nusivažiavęs iki tokio paties lygio. Tik dėkui, kad man leidžia čia rašyti, nes "Klonio dienoraštis" mane "užbanino" po pirmų komentarų.

yel“l“ow submarine to VSD2016-01-04 21:35

:) - jei vsd dirba su tokiais idiotais , tai abreviatūra vsd turėtų reikšti visiškų silpnapročių draugija :)))

VSD2016-01-04 21:17

to yel“l“ow submarine. Kaip jau rašiau, duodu 100 proc., kad tiek Juozas Valiušaitis, tiek Sigitas Martinavičius yra VSD provokatoriai. Siūlau pasiknaisioti internete ir paskaityti apie slaptą FTB operaciją, pavadinimu "COINTELPRO". Panašiais metodais veikia ir martinavičius ir valiušaitis.

yel“l“ow submarine to 65. Sigitas Martinavičius2016-01-04 21:10

o tu, mažas žmogau ir didelis kloune, jau turi instrukciją kaip ir pagal ką identifikuoti tuos vatnikus ir kas aplamai tie vatnikai yr ? :)))))))))))))))))) - kaip reikia elgtis ir ką švekėti, kaip mąstyti ir ką rašyti, kad gauti tą garbingą titulą ? :))))

Sigitas Martinavičius2016-01-04 21:01

Negalima tyliai užglaistyti. Vatnikus reikia išviešinti irneutralizuori, o Seimo narius juos ginančius į šiukšlyną.

VSD2016-01-04 20:47

O kas galėtų paneigti, kad tiek Juozas Valiušaitis, tiek Sigitas Martinavičius nėra VSD provokatoriai? Jeigu taip, tai viskas bus tyliai užglaistyta....

zzz2016-01-04 20:25

(Papildymas)Lietuvoje į valdžią visada buvo einama perversmų keliu.

zzz2016-01-04 20:22

Kaip prasidėjo smetoninės valdžios agonija buvo vykdomas toks pats žmonių persekiojimas ir represijos.Smetonos portretai laikraščiuose ir žurnaluose buvo spausdinami didesniais tiražais nei Stalino.Kol galų gale"tautos vadas"spruko iš Lietuvos.O dabar tam dezertyrui statomi paminklai.

Vijolei2016-01-04 19:30

žinoma jums norisi ieškoti "kaltų" Nako ir Ko ? :) Mane baugina tokie suaugę , vieni - "vykdo teisingumą" , o kiti - nesupranta "apie ką čia " ir kaltina kitus . varge varge , manau tokie tik daro gėdą .

Vijolei2016-01-04 19:21

Paskaitykite tekstą :) Ar per sunku suprasti ? ---Tūlas fotografas Juozas Valiušaitis pasidalino visuomenės veikėjo Sigito Martinavičiaus sudarytu taip vadinamų „Kremliaus trolių“ sąrašu. J. Valiušaitis teigia, jog atskleidė visą jų tinklą, ir paprašė, kad visi prisidėtų prie tokio sąrašo papildymo: „Iš jų pačių reakcijų bei komentarų matyti, kaip buvo išviešintas tinklas. Sąrašas tikrai pildytinas“. --

Vijolė2016-01-04 18:35

Šitas sąrašas - interneto nikų mišrainė yra tik pretekstas juodinti Juozą Valiušaitį. Norėčiau žinoti, kuo Juozas Valiušaitis neįtiko Nakui ir Ko iš tikrųjų, kad prirašyta šitiek š. ir net paskelbta tikrų nuotraukų.

to>51. U-22016-01-04 18:17

tai,kad prie sigucio prideti ta instrukcija ir parasyti,kad jis daugkartinio naudojimo... bet neatsiplauna :-)

Parovėja2016-01-04 18:06

Apie Lietuvą, taikliai rusvesna.su/recent_opinions/1451851567

kaimietis2016-01-04 17:42

Pokario metais partizanai taip pat sudarinėjo sovietinio režimo aktyvistų sąrašus į kuriuos būdavo įtraukiami net prievarta į kolchozus suvaromi kaimo žmonės. Ir jie buvo sušaudomi kaip sovietinio režimo rėmėjai. Ar Martinavičius su Valiušaičiu nori sugrįžti į anuos laikus ir sukelti pilietinį karą? Iš kur tokia gyvuliškai bolševikinė neapykanta kitą nuomonę turinčiam žmogui, jei jie net be teismo pasiruošę šaudyti kitaminčius? Po tokių super patriotų patriotinių rašinėlių kažkodėl pradedi tikėti, kad tikrai ko gero "savi šaudė į savus", nes tokiam Valiušaičiui ar Martinavičiui tikrai nesudrebėtų ranka iššauti į mane, mano kaimyną ar iššaudyti beveik visus šio tinklapio komentatorius.

yel“l“ow submarine to 54. senis2016-01-04 15:41

mano kuklia nuomone, tamstos nupieštas vaizdelis, naudojant kgb dažus/baubus, susijęs su realybe tiek pat, kiek globalinis klmato atšilimas susijęs su mano ką tik iš žarnyno išleistomis dujomis - maždaug 0,00000456 m 3 :))

senis2016-01-04 15:09

Skandalas del kazkokio pusdurnio saraso. Lietuvoje yra vienas sarasas, 2 000 anksciau prisipazinusiu, dabar vel, Kremliaus nurodymu, 75 metams, uzsislaptinusiu kgbistu. Visi jie valdo Lietuva. Visiems jiems, ar kiekvienam ju atskirai, gali paskambint bet koks klerkas is Kremliaus, Briuselio, JAV gosdepo, ir isakyt ivykdyt bet ka, grasindamas, kad paviesins jo rysius su kgb. Todel Lietuvoje ir vyksta toks durnynas, palaikoma mokesciu sistema, energoresursu kainos, kurie neleidzia verslui buti konkurencingam, kurti darbo vietu. Briuselio reikalavimu jau puse Lietuvos darbingu zmoniu kelia gerove senosiose ES salyse. Pinigai taskomi bet kur tik ne Valstybes naudai. Visi pirkimai vykdomi uz tris keturis kartus didesne kaina. Min. atlyginimui, pensijai pakelt nera pinigu, o Bocherius pirks uz keturguba kaina. Prezidente pirmoji sau susigrazina nurezta atlyginima, KT irgi tuo pasinaudoja. Daroma viskas, kad butu dvi Lietuvos. Pertekusi pinigais KGBistu, ir kita, normaliu zmoniu Lietuva. Svarbiausia kgbistams, itikinti zmones, kad prie ruso gyventi buvo geriau, ir pasitaikius progai prijungti Lietuva prie RF gubernijos salygomis. Kai tai ivyks lansbergiui duos papacha. S malinovym verchom.

Įdomu2016-01-04 14:56

"bet į jūsų elgesį tikrai negalima nekreipti dėmesio.Geriau vėliau,negu niekada padaryti galą žmonių persekiojimui,valstybės šmeižimui,aferų kūrimui,žmogžudysčių organizavimui." Prajuokino :D Tamsta, komentatorius. Tik tamsta nesuprantate paprasto dalyko: kritikos valdžiai( už kvailus sprendimus) ir šmeižto valstybei.:) P.s. aš juos nebalsavau

to įdomu2016-01-04 14:29

Taip, į jį galima nekreipti dėmesio,bet į jūsų elgesį tikrai negalima nekreipti dėmesio.Geriau vėliau,negu niekada padaryti galą žmonių persekiojimui,valstybės šmeižimui,aferų kūrimui,žmogžudysčių organizavimui.

U-22016-01-04 14:02

Labai noreciau najamecio proga padovanoti konservatnyku partorgui Sigitui Martinavičiui pakely prezervatyvu su smulkia naudojimo instrukcija. P.S. Nors paskutiniu metu daug kas tiki, kad partorgai Lietuvoje dauginasi nelytiniu keliu.

Įdomu2016-01-04 13:30

Žmonės nekreipkite dėmesio į S.M. :D Žmogus metuose, bet rašinėja kaip 10 metų vaikas ;)

gintaras lunskis2016-01-04 13:25

sigutis m. yra klinikine prsame psihikos ligonis.,su kompleksu asmenybes sutrykimu,sociopatas..,bet liudishkia hytras durnius... visakas ka jis daro suorentuota i pati pigiausia komormyzma .,infatylu ekscentryzma....jes beveik erotishkai tenkinasi nuo bet kokio jam skirto demesio., nepikite .,bet visi kas su juo bandote dikutuoti elgeties trakimomishkai.... o tas vaflishaitis tiesog kopleksuotas nevykleis.,idijotas...vertas tik uzuojautos....

Www2016-01-04 13:24

Na va, valiusaitis jau diskredituotas, pats issidave, zioplys...:):):)

to 442016-01-04 13:00

,,Ir toliau derkit Lietuvą, jos valdžią ir pasiekimus, kurių nematot savo kremliaus propagandos užpiltomis akimis. '' 1.Lietuva ir valdzia su savo( seimininku)pasiekimais yra visiskai skirtingi dalykai ,taip kad i viena eilute cia nevardinkit.2.TU ''pasiekimu''noreciau pamatyti,kur jie ?

to lorenco2016-01-04 12:51

Violetiniai sąrašus sudarinėti patys pradėjo.Negi norėjot nevaldomi šantažuoti,persekioti?Reikia galutinai išsiaiškinti landsbergio indėlį šioje istorijoje.Tik jo dėka buvo nueita labai toli,.Jis pats išsidavė km dirba.Violetiniai viską darė ir tebedaro atvirai,tad kas domėjosi jų veikmais,tam nuostbu,kodėl jiems buvo leista siautėti.

juokingiausia kai zmogelis rimtai nusiteikes tokius cirkus isdarineja2016-01-04 12:43

,,Kremliaus žali žmogeliukai okupavo Ukrainą, buvo bandoma Lietuvoje paveikti visuomenę per trolius skleidžiant melo propagandą, paveikti žmonių samonę. Didelėm mūsų pastangom šis procesas sustandytas.'':)))oi,sigitai sigitai ..

Викторас Глебас2016-01-04 12:38

Ania? Trolių sąrašus paskelbė? Valio! Subinė pasvilo? Priminti, kas pradėjo tokius skelbimus? Pavlikus Morozovus prisiminėt? Turėkit. Džiaukitės. Megaukitės. Ir toliau derkit Lietuvą, jos valdžią ir pasiekimus, kurių nematot savo kremliaus propagandos užpiltomis akimis.

Tema2016-01-04 12:36

Stribai atgimsta!

"šventiesiems"2016-01-04 12:36

Jei išdėstėte faktus, tai arba turite juos patvirtinti, arba tie asmenys, kurie buvo apkaltinti, pasilieka sau teisę reikalauti, kad tokia informacija būtų paneigta“. Gerai , kad kreipėsi į Seimo narį pagalbos, galėtų ir kiti prisijungti. . Manau nepadoru kiršinti žmonių , prisidengus "šventųjų kaukėmis " ir lyg, turintys išskirtinę teisę, kitus kaltinate be teismo ,ieškote "stribų" ," kaltųjų" klijuojate etiketes . Aš tikiu , kad gyvename teisinėje valstybėje , užtenka tų provokacijų . Leiskit žmonėms dirbti Lietuvai , vienykite žmones dirbti kartu , o ne kiršinti ir bauginti .

lorenzo2016-01-04 12:23

tauta turėtu atkreipti dėmesį i tokius kurie sudarinėja asmenybių sąrašus pagal savo nuožiura ir ideologija,liaudies kiršinimas negali būti toleruojamas kaip ir visa S.Martinavičiaus veikla

Sigitas Martinavičius2016-01-04 12:01

Man svarbiausia, kad Nakas nusiėmė kaukę ir atvirai parodė kokius, kieno interesus gina. Kremliaus žali žmogeliukai okupavo Ukrainą, buvo bandoma Lietuvoje paveikti visuomenę per trolius skleidžiant melo propagandą, paveikti žmonių samonę. Didelėm mūsų pastangom šis procesas sustandytas. Gavau šimtus grasinimų, buvo terorizuojama visa šeima, dabar pajungiami Seimo nariai. Esu įsitikinęs, kad visuomenė nepaliks abejingai stebėti šio Seimo nario rūpinimuisi žmonėmis kurie aktyviai skleidė Kremliaus propagandą. Va ir vakar iš Nako gynėjų grąsinimai tokio tipo užvirto. Igoris Nalivaiko atvirai laukia žalių žmogeliukų, jo interesai aiškūs ir jo interesai sutampa su Nako, kuris ruošiasi tokius ginti. Stribai atgimsta

to5552016-01-04 10:44

kodėl jūs bijote provokatorių Garliavos istorijoje.Jei nebuvo paslapčių,tai ko bijote.Deja,paslapčių venckedžiai turėjo labai daug.Viskas buvo sukurta.Nuo šmeižto iki žmogžudysčių.Dabar drebėkit.Patys vykdėt nusikalstamą veiką,patys dabar turėsit ir atsakyti.Joks Nakas čia nebepadės.

valiušaičiui2016-01-04 10:41

svyla padai.Galvojo,kad niekinti kitus gali be galo,be krašto.Violetinis antivisuomeninis judėjimas visą laiką kursto neapykantą.Ir ką gi-dabar kitus tuo kaltina.Visada sakiau-violetiniai kitus tepa tuo,kuo patys smirda.Visur ir visada jie vadovaujasi šiuo metodu.Stebiuosi,kodėl taip ilgai jiems buvo leista niekinti,šmeižti,persekioti ir žudyti.Į šiuos klausimus turi atsakyti teisėsauga.

lr2016-01-04 10:28

gerai,kad parase prasyma Nakui pasiaiskinti,bet lygiagreciai ruoskit medziaga i teisma,lai susimoka kaipreikiant.kartais pagalvoju ko verta televizija,kad rodo svepliu,nevisproti S.M.net bjauru.

V.Ladas- Jurgitai2016-01-04 10:26

Tai ne nusikaltimas, bet pažeidimas, kuriuo žmogus įžeidžiamas. Jam atitikmeniu gali būti žodis "klumpis", "klumpiakas", "klumpėkas"...

b2016-01-04 10:24

Čia keli rašantys naudoja žodį "vatnikas"Gal galėtumėte paaiškinti kokius žmones jūs taip pravardžiuojate.Mano jaunystėje, Rusijoje ,šiaurėje taip vadindavo mus,juodadarbius dėl aprangos.Įdomiau ,kas vadindavo?Inteligentija-politrukai su jiems pataikaujančiais.

yel“l“ow submarine to 33. Jurgita2016-01-04 08:47

nusikaltimas ne tame, kad pavadino, jei tas pavadinimas ne nešvankus ir įžeidžiantis, o nepagrįstame, išsigalvotame kaltinime , kas vadinama šmeižimu - nemanau, kad tamstai penki metukai ir jums reikia aiškinti tokius elementarizmus :) tačiau jei kartais pasirodytų, jog konkretus asmuo įsižeis, išvadintas, tarkim , kad ir vatniku, jis taip pat turi teisę reikalauti iš etikečių klijuotojo tam tikros satisfakcijos - kraštutiniu atveju net ir per teismą :))) - bet kokiu atveju, smulkus chuliganizmas tai ne šmeižimas, kaltinant nusikaltimo padarymu :)

Jurgita2016-01-04 08:02

O, pasirodo pavadinti vatniką vatniku pagal jo fb profilį, kur anas susideda visą SSRS ir Putino Rusijos atributiką, yra nusikaltimas.

Vijolė2016-01-04 04:32

Ir iki ko su tuom S.Martinavičiaus parengtu nikų sąrašu nusiparodijavot?

5552016-01-04 03:23

29,naivu manyti jog statytiniu nebuvo Garlevoje,o ipac fotografu,kaip suzinosi visas smulkmenas ,ir jie ryskiausiai ten veike ir garsiausiai reke. Kaip aistringai meldesi pirmose gretose Kuprevicius.

omen2016-01-04 03:05

"Visuomenės veikėjas" Sigitas Martinavičius yra tik narcizas paveiktas didybės manijos.

Jonis To 282016-01-04 02:16

Pedofilijos bylos (fotografas)-figurantas ir 'Lietuvos vatnikų interesai'- anot Tamstos. Kur logika? Nespausk ant kamščio, ba ryt į darbą.

Sigitas Martinavičius2016-01-04 02:03

Va dasigyvenome. Lietuvoje vatnikų interesus gina Seimo narys Nakas.

Racionalas2016-01-04 01:39

Koks jis fotografas, ar matet kas jo nuotraukas? :) Jei zmogus kazkiek moka elgtis su fotoaparatu, tai jis automatiskai nepatampa fotografu, ar tuo labiau fotomenininku. Nors cia, aisku, esmes nekeicia...

tas pats2016-01-04 01:35

Baikit vadint ta martinaviciu visuomenes veikeju.Koks jis veikejas?Savim besidziaugiantis ir protingu pats save isivaizduojantis zmogutis Mazas,bet labai norintis but reiksmingas.Gali pakeisti savo isitikinimus kai tik to prireikia.Net paliudyti teismuose.Nesuprantu kaip protingi zmones su juo isvis kalba.

ar cia ne tie valiusaitis su martinaviciumi2016-01-04 01:33

kurie priklauso Garliavos zmogzudziu pedofilu klanui? kurie laike maza mergaite ikaite ir susirinke minioje ja kasdien glostydavo? su tokiais reikia atsargiai. Sekmes kovoje gerb. Seimo nary A.Nakai.

valdas2016-01-04 01:27

Kaip kurstoma ir naudojama rusofobija. Google: Prof. Algirdas Degutis: „Liberalizmui galutinai laimėjus neliktų nei Lietuvos, nei Vakarų!..“

vasia2016-01-04 01:00

seni zmones prisimena pokari kai per stukacius ar melagigus parodymus buvo istremta daug zmoniu. Mano nuomone tokie kaip sis tipelis ir yra pravokatorius.

siras2016-01-04 00:56

tie kas skelbia delfus, visokiu valiusaicius ar kybergienes yra kremliaus agentai. ekpertai tarnauja rusijai

Nusivyliau Ekspertais2016-01-04 00:42

Kam tokias nesąmones spausdinti

idomu2016-01-04 00:38

Kam reikalingas toks viens kito draskymas ?.Ar cia toks ruosimasis rinkimams per skandalus , provokuojant viens kita ? Nejuokinga .

Egidijus2016-01-04 00:33

Nu jo, jei Valiusaitis isvien su Kvietkeliu, tada jis paskutinis lopas. Neseniai maciau ji laidoje su ukrainieciais, galetu jis tas maldas ir ropojima keliais atlikti sugriautoje rytu Ukrainoje, arba ten per metus laiko atsiradusiuose didziulese kapinese, o dabar vaidentis kaip lavondemei, didelis mat patriotizmas, grabe maciau tokius patriotus....

Jonis To 14. XX2016-01-04 00:29

Sutinku! Galime nesibaiminti. Jei didesnio informuotumo dėka galime sistematizuoti gautą informaciją, mums NEBAISU. Todėl atspariausi liko tremtiniai, politiniai kaliniai ir inteligentija. Jie žino duonos plutos kainą. Tik neįžeidinėkime valdžios (anot Mahatma Gandhi), kad liktume juridiniuose rėmuose ir nenukentėtume.

U-22016-01-04 00:09

Nuo Kauno arkivyskupijos kurijos, visiskai netoli iki artimiausios suklastotomis pazymomis o gal ir nelegaliais zmoniu organais prekiaujancios Kauno ligonines. Manau, kad lrytas. lt ir delfi. lt apžvalgininkas Romas Sadauskas-Kvietkevičius ir jo proto brolis, fotografas Juozas Valiušaitis, kol dar nevelu, turi nusipirkti pazymas, kad yra nepavojingi ir mylintys Liamsberga pamiseliai. O pamiseliu su ryskiai isreiksta patriotyste, pas mus ne tik kad neteisia bet ir negydo.

lietuvis2016-01-03 23:58

jei pajudės reikalai su tuo sąrašu, tai įtrauktieji gali jau dabar print screenus saugoti ir rinkti įrodymus, kaip be kaltės apkaltinti o tada į EŽTT ir visi tie pseudopatriotai iki grabo lentos mokės"kremliaus troliams". Įtrauktų mane į tokį sąrašą, iki paskutinių kelnių nurengčiau per EŽTT.

ir ko tik nebuvo2016-01-03 23:35

Klonio sturme. visokiu ir visko ten buvo. Aisku, dauguma atejo vedini sirdies, is tikro gelbeti vaiko, taciau buvo ir su tam tikra uzduotimi... Jei apie Valiusaiti, tai keistoka buvo tas faktas, kad nuo 2010 metujo nebuvo nei karto, o po kovo 23 d. nepavykusio 'emimo'jis staiga atvyksta ir gyvena Drasiaus bute istisus beveik 2 menesius. Tie, kurie atvyksta pries pat sturma, motyvai gali buti visokie. o 'rusai puola' - tai nesavarankiskos valdzios figos lapas savo prazutingai Lietuvai veikla prisidengti.

XX2016-01-03 23:29

Tegul tikrina, nes tame sąraše esantiems žmonėms visiškai nėra ko baimintis. Jie tik reiškia savo nuomonę nesutampančią su mūsų propogandinės žiniasklaidos teiginiais ir "faktais". Dalis iš jų kažkiek žavisi buvusia Tarybų Sąjunga (o juk išties buvo ir gerų dalykų, ne tik trėmė į Sibirą),bet esmė yra tai, jog šie žmonės atskleidžia mūsų marionetinės valdžios apgavystes ir neteisybę. Todėl siūlyčiau užsiimti rimtesniais darbais, nes man net nejuokinga kai puskvailis S. Martišauskas su apsirūkiusiu menininku kelia bereikalingas bangas ir gaišina kitų brangų laiką, kuris galėtų būti skirtas rimtesniems darbams.

Skaitytojas2016-01-03 23:28

Meluojančių, fantazuojančių ir vagių visuma - yra Lietuva. Plius vaikai, paaugliai, dar maža dalis nenusivažiavusio ar neišvykusio jaunimo ir keletas blaiviau mąstančių, kurie jaučiasi už sistemos ribų.

mamai iš kaimo2016-01-03 23:19

kada žmogus pagauna "blogos" Rusijos kortą, tada visi jo kilnūs idealai dingsta. Ar nepastebėjot, kad pas mus visi neramumai gesinami su Rusija? Ten blogai, o pas mus pakenčiamai.

Jonis To 8. o gal tai provokacija2016-01-03 23:18

Tamstos ten nėra,taigi, miegokit ponas ramiai...

Vytas2016-01-03 23:15

Grybauskaitė ir Seimas Lietuvai Naujiesiams Metams padovanojo Prokurora. Jeigu teisingai rinksime, kitiems Naujiesiams Metams padovanos Giljotina.

Jonis To 6. mama iš kaimo2016-01-03 23:14

Tai tas pats asmuo.Tik nenorėjau sukonkretinti, nes ekspertai vis tiek suras... Apie jau rašiau: ekspertai.eu/kulturos-paveldo-departamento-inspektorius-paskelbe-valstybes-priesu-kremliui-dirbanciuju-sarasa86589

o gal tai provokacija2016-01-03 23:09

jei i ta sarasa ipaise keleta zombiu,kurie turi atlikti tam tikra role ar isivaisduojat kaip zviegs,kad tas sarasas toks ir anoks.

Jonis2016-01-03 23:04

"Visuomeninės" informavimo priemonės ( dėl kurių PO DEMONSTRACIJŲ IR nacionalinės asamblėjos (Zgromadzenie Narodowe) sprendimų darbar tarp LENKIJOS ir ES kilo skandalas, tiksliau susirūpinimas),o pas mus - LIETUVOJE-naišku, kam jos priklauso, ir kas JŲ sąvininkas? Nes skaitydamas laikraščius - matau tik XX TSKP suvažiavimo tezių interpretacijas?

mama iš kaimo2016-01-03 23:03

Gal mane jau apgaudinėja atmintis,bet man atrodo, kad Valiušaitis dalyvavo Garliavos švykių metu, protestuodamas prieš klano savivalę irnetgi buvosmogikų sužeistas, vadinasi buvo doras ir protingas žmogus. Ar aš kažką painioju, ar tai buvo kitas Valiušaitis, ar tas pats, tik jau išplautomis smegenimis?

pagaliau reaguojama, sveikinu2016-01-03 22:50

kad labai daug kliedesiu, delfis leidzia kliedesius, 15min leidzia kliedesius, landsbergio fotografas valiusaitis leidzia kliedesius, gerai butu kad pagaliau kas nors rimtai sureaguotu. jei kliedesiu skleidejai ligoniai, tada jiems bus nustatyta diagnoze ir provokatoriai atsidurs palatose

Reikia2016-01-03 22:48

ne tik reaguot, bet ir bausti tokius kliedesių sklandėjus.

ar tikrai reikia2016-01-03 22:26

rimtai reaguot i beprociu kliedesius ?

Pastaba2016-01-03 22:07

Nuo kada katalikų dvasininkai vadinami šventikais?

Ner to blogo,kad neiseitu i gera2016-01-03 22:02

Zmones galetu bendrai paduoti i teisma smeizika. Susimokes, gal protingesnis bus. Ir zmonem kapeika ne prosal ir advokatams darbas. Zmoniu nemazai suma susidarys gera.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi