ekspertai.eu teiravosi, ką apie viešai paskelbtą Irenos Degutienės pasisakymą mano Darius Kuolys.

Kaip vertinate situaciją: Andrius Kubilius vadina tą įrašą “tariamu”, niekas iš valdžios atstovų jo nekomentuoja, visi kalba apie juodąsias technologijas, ieško, kas įrašė, kaltina Dalių Stanciką, kuris niekuo dėtas. Kas čia vyksta?

Ir susitikimo metu, išgirdę iš Seimo pirmininkės tokius liudijimus – tada buvo ir prof. Bronius Genzelis, Liudvika Pociūnienė, aktorius Gediminas Storpirštis – mes raginome ją tokius dalykus įvardinti garsiai. Nes tai iš tikrųjų padėtis, kurios nederėtų slėpti nuo piliečių, ir tendencijos valstybėje, kurios kelia nerimą.

Tai, kad tai išėjo į viešumą nežinia kieno pastangomis, nes tokio aiškumo man stinga... ekspertai.eu paskelbė, bet tas laikas – priešrinkiminis laikas – gal ir nėra pats geriausias. <Tuo metu ekspertai.eu portalejau buvo paskelbta informacija, kokiomis aplinkybėmis ir kas padarė įrašą, kodėl jis buvo paskelbtas dabar.

Vėliau tą pačią dieną Audrius Nakas tai paaiškino ir televizijos laidoje – red.

past. >

Bet iškelti labai rimti klausimai, ir jie reikalauja rimtų svarstymų ir rimtų atsakymų. Ar mūsų valstybė dar yra parlamentinė, dar demokratinė, ar iš tikrųjų valdžią valstybėje jau yra perėmusios grupuotės. Ir tada mes tiktai žaidžiame rinkimus. Tai rimti klausimai. Į juos laisvi piliečiai turėtų gauti atsakymus.

Aš nevertinu konteksto, jis irgi kelia daug klausimų. Bet pati esmė, pats Seimo pirmininkės liudijimas labai skaudus. Jis vertė suklusti mus, dalyvavusius tame susitikime, tada, ir, manau, šiandien verčia suklusti valstybei neabejingus piliečius. Aš manau, kad piliečiams svarbu gauti atsakymus į klausimus, kuriuos kėlė Seimo pirmininkė.

Naujausi

Komentarai (73)

Rikiuoti
kodel Kuolys tiki Degutiene?2012-10-25 23:38

Negi D.KUolys tikrai tiki Degutienes paistalais? Jis juk toks protingas, tai galvoju, kad cia kazkas ne taip

j.2012-10-25 04:10

Martai galiu pasakyti mes visi matem kaip prezidente ''palaike'' Venskiene.

irena2012-10-25 02:59

kodel alfa lt. neparaso,kad Stanislova Stulpina nugalabijo tas pats valdzios braizas,kaip Cilinsko. Lubio ir dar daug kitu numarintu zmoniu. Ka noreti jeigu toki Lubi galima nugalabyti ir ramiai palaidoti. net neisigilinus kaip tai atsitiko,o apie paprastus zmones nera ka ir kalbeti. Pezat apie rinkimus,o kokie rinkimai jau seniai viskas buvo pasidalinta iki rinkimu,o rinkejai lietuviai ,tai yra vergai ir ne kas kita savoj valsybej,beje o kur yra lietuva? Jos vietoje tik Peduva dabar vadinas,isnyks nugirdyta ir isvaryta i kitas valsybes ir neliks kaip Prusu. Kazkodel rinkejai nesusimasto,susimastysit ,kaip gausit pirmas saskaitas uz sildyma,na tada galesit visi kartis. Gaila mano salies ,kurioje as gimiau,bet vienas lauke ne karys ir jei zmones antiek buki,tai si salis dings is pasaulio zemelapio.

Pabegis2012-10-24 18:39

Skystokos tos lietuviskos moterytes.Nors gerai seimininkauja,kapus priziuri.Kokia didvyre dabar,kai Makas surezisavo.Subinlaiziai valdziasnukiu vadina tai juodosiomis tecnologijomis.Stotu visi ten i kgb,greiciau ta tauteles agonija pasibaigtu!

Marta2012-10-24 18:32

Va, kas nori sužinoti KAS LIETUVOJE LABIAUSIAI SUINTERESUOTAS ŠLIAUŽIANČIU PERVERSMU, SIŪLAU PASKAITYTI visareginčios akies portalą: defendinghistory.com/president-of-lithuania-takes-nation-deeper-into-red-brown-morass/40407#c

Marta2012-10-24 16:25

beje, šliaužiantį perversmą matau, tik ne iš Prezidentės pusės. Atvirksčiai.

alfa Kindziulis2012-10-24 14:48

Nakas pasakė "vagie, kepurė dega". Kuolys posakį patvirtino. Bet vagis ne vagis, o vagys ir jie dabar be druskos ėda ir Naką ir Kuolį. Kada gi jie pasprings?

Marta2012-10-24 14:46

beje, į šį klausimą man jau atsakė kitame portale. Neexpertas: na mobilūs telefonai ir šiaip šiuolaikiniai telefonai turi begalę funkscijų - kaip automatinis atsiliepimas - kada telefonui net nesuskambėjus jis įsijungia pokalbio rėžimu, konferencinių pokalbių galimybė - kai gali kalbėtis daugiau kai du žmonės iškart. žinoma, kai yra tokie "navarotai" ir jų tiek daug yra didelė gedimų tikimybė, arba netikslaus veikimo galimybė. bet tikrai neatmestina ir pasiklausimo galimybė. ... tėvų namuose, kol tėvas dar gan aktyviai dalyvavo politinėje veikloje, tėvų laidinis telefonas (mobiliakų dar nebuvo) dažnai "durniuodavo" - lygtai skabteltėdavo, ir pakėlus ragelį galėjai klausytis visai svetimų žmonių pokalbio, bet tavęs jie negirdėdavo. šiaip - jeigu Degutienė kalba tiesą ir netikėti ja manau nėra pagrindo - tai tikrai - Lietuvoje vyksta šliaužiantis perversmas; ir šioje situacijoje svarbu neišeiti iš proto - neįsivaryti paranojos."

Marta2012-10-24 14:41

beje, jei jau Nakas toks gudrus naujų texnologijų expertas, kad gali daryti slaptus įrašus, tai gal ir man kai ką galėtų paaiškinti? ne taip senai skambinau savo draugei, kuri užsiima nekilnojamu turtu... ji mano skambučio negirdėjo ir neatsiliepė, nes intensyviai kalbėjosi su savo klientu. o aš tuo tarpu gavau progą klausytis jų pokalbio ir klausiasi kokią pusę valandos. tai pasakykite man dabar, ar aš taip pat galiu įtarti, kad mano telefonas arba draugės telefonas pajungtas prie kokios tai pasiklausymo sistemos, ar tiesiog tokia keistai gudri dabar telefonų savybė... jog ima kartais ir vietoj skambučio signalo automatiškai įjungia savo garsiakalbį? Gal galėtų Nakas ar koks kitas EXPERTAS, atskleisti šią, mintis apie sąmokslus žadinančią, mįslę? Respublikos mastu? Ir visoms naujų technologijų gudrybių neišmanančioms višelėms?

Marta2012-10-24 14:30

taigi, ką mes matome tuose įrašuose? Degutienė yra tik provinciali vietinė politikė. Kaip ir Kubilius jos nesulyginsi su globaliai mąstančia visarege poltike Grybauskaite, kurios nuomonės atsiklausia tiek Europos, tiek Obamos kabineto politikai. Todėl visai nenuostabu, kad ne visi vyriausybės ar seimo nutarimai yra Prezidentūroje palaikomi. Kaip tik todėl prieš mūsų Prezidentę kyla tos pačios jėgos, kurios yra nepatenkintos ir Obamos politika - neokonai pvz. Nepatenkintas jos politika ir Putinas. Ypač po to kai ji Jungtinėse Tautose tiesiai šviesiai pareiške apie Lenkijos liberalų susibičiuliavimą su Rusija. Putinas tai pavadino "provokacija" , bet ar pajutote, kad kaip tik po to baigėsi "lenkų klausimas" Lietuvoje? Kitas Prezidentės priešas - Snoro banko savininkas Antonovas, pačioje Rusijoje Antonovas ir jo tėvas laikomas turintis sąsajų su organizuotu nusikalstamumu (žr. compromat.ru) . Prieš Snoro nacionalizavimą pasisakė ir opozicija. Vadinasi galima daryti išvadą, kad tarptautinei mafijai mūsų opozicija yra daug mielesnė nei konsrvatorių - Prezidentės aljansas.

Marta2012-10-24 14:07

dalyvavau visuose Kuolio mitinguose ir negalėjau atsistebėti jau tada tuom kaip tas jo judėjimas "už teisingumą" tendencingai kreipiamas prieš prezidentę. Kai Nakas viešai pareiškė, kad Prezidentė bijo Venskienės kaip galimos konkurentės į prezidentus, kiekvienas galėjo pajusti, kad šitaip bandoma supriešinti šias moteris, nors kiekvienas juto, kad Prezidentė Venskienę palaiko - net ir sakydama, kad teismo sprendimus būtina vykdyti, ji pabrėždavo, kad vaiko paėmime negali būti naudojama JOKIA PRIEVARTA. Tačiau Venskienės namus šturmavo ginkluota antiteroristinė brigada daugiau nei penkis kartus didesnė nei ta brigada, kuri šturmavo teroristo Ben Ladeno namus. Tokią komediją mums ištaisė Meliano - Čapliko partija. Gal Palaitis tokiam žingsniui net nebūtų ryžęsis, jei Kuolio - Nako NVO nebūtų Palaičio nušalinusi iš VRM posto gindami FSTT pareigūnus. Taip kad Nakui ir co Venskienė dabar turi būti dėkinga už tai, kad ją teisia už pasipriešinimą prievarta atimamai mergaitei, kurios valia buvo nuslopinta kokia tai injekcija, nes visi aiškiai matėm išnešamą leisgyvį "nesipriešinantį" kūnelį. Klausimą šiandien reiktų kelti tokį - kas ir kodėl suinteresuoti nušalinti mūsų visų demokratiškai išrinktą prezidentę, kuri rįžtingai stengiasi įvesti šiokią tokią tvarką šioje valstybėje, įteisinti teisingumą, uždrausti atvirą plėšikavimą ir t. t. Priešų ji turi nemažai. Nes nemažai yra tų, kurie tiki, kad liberalizmas - tai laisvė plėšikavimui. Tokie būtent ir klykia visa gerkle apie Prezidentės autoritarizmą kaip didžiausią grėsmę jų savivalei.

Gintaras2012-10-24 13:50

Mastykit jus kaip tik norit aisku cia mano asmenine nuomuone na jei neduok dieve liktu dar ketveriem metam konservai tai lietuvai visiskai butu kajuk nes tie labiausiai ir nustekeno musu sali . Nereikia buti baigus auksto mokslo kad moketum susiskaiciuoti paprastus matematikos uzdavinius ir suprasi i kokia duobe jie varo musu tauta be jokios atsakomybes nes jie niekad nebeatsakis uz savo veiksmus jie tai zino ir ticiojasi is pilieciu juos tiesiogiai mulkindami . gerai kad bent pagaliau atsibudo lietuviai pagaliau nes tokiu utopiniu projiektu kaip sudare Kubiliaus viriausybe negali buti . kad ir del tos naujos atomines elektrines skalija kad pigs elektros kilovatvalande iki 18 23 centu jo gal galetu maustyti pirmoka kuris nejismano nei ekonomikos nei skaiciuoti bet ne visus . Negana ietuva jau ir taip isiskolinusi daug tai konservatoriai dar milijardais bando isiskolinti . Tik kila klausimas kiek nuo tu milijardu pazadeta jiems kad jie taip drastiskai siekia lietuvai prazutingo projiekto . gana jiem mulkinti musu tauta . nes as kaip lietuvis kaip pilietis ir patrijotas net nebegaliu ziureti i ju veidus kai parodo kokioje debatu laidoje manije sukila inirsis buciau studijoj negaleciau susilaikyti neuzvozes lietuviskai i ausi . pjauna mane ju tokie kvaili sapaliojimai kabinimas makaronu ant ausu kurie jau senai nebelimpa

Marta2012-10-24 13:37

Visiškai pritariu PIKASO komentarui. Įrašo paviešinimas tik po pusės metų nekelia jokio pasitikėjimo Nako geranoriškumu. Kažkas sugalvojo puikią schemą per rinkimus supriešinti dvi dešiniasias partijas - Venskienės ir konservatorių tam, kad abi jas neutralizuotų. Už tai turėtų atsakomybę prisiimti sorošistinė NVO su savo ruporu exprtai.eu į vyriausybę atvedusi Uspaskichą ir kitas opozicines partijas

RH2012-10-24 12:53

Nesuprantu kodel gerb.Pikasas nepatenkintas? Vyksta, kazkokiu grupociu valstybes uzvaldimas,o Pikasas nerimauja del neetisko Nako elgesio?? Keno puseje Pikasas?

naxai2012-10-24 02:48

esi sudo gabalas kuris bandydamas igelti konservams bando juodinti degutiene.judas ir yra judas

Panasu, kad ta2012-10-24 01:49

Dalia Butkeviciene=dvasios ubage, o gal net dvasios ligone. Nei vieno argumento, bet vis apie vio-fio-letinius, driskius, patvorinius, kuriem taip ir reikia. Ploksteles pabaiga. Kitas komentaras - ir vel is naujo: vis apie vio-fio-letinius, driskius, patvorinius, kuriem taip ir reikia. Ploksteles pabaiga. Kitas komentaras - ir vel is naujo: vis apie vio-fio-letinius, driskius, patvorinius, kuriem taip ir reikia. Ploksteles pabaiga. Kitas komentaras - ir vel is naujo: vis apie vio-fio-letinius, driskius, patvorinius, kuriem taip ir reikia. Ploksteles pabaiga. Kitas komentaras - ir vel is naujo: vis apie vio-fio-letinius, driskius, patvorinius, kuriem taip ir reikia. Ploksteles pabaiga. Kitas komentaras - ir vel is naujo: vis apie vio-fio-letinius, driskius, patvorinius, kuriem taip ir reikia. Ploksteles pabaiga. Kitas komentaras - ir vel is naujo: vis apie vio-fio-letinius, driskius, patvorinius, kuriem taip ir reikia. Ploksteles pabaiga. Kitas komentaras - ir vel is naujo: ... isgerk pagaliau vaistu! Skaityk straipsnius ir komentuok i tema! Tada bus idomu

jop2012-10-24 01:43

visiskai pritariu 56 komentarui.juk turint tiesiogini eteri galima buvo viska pasakyti tautai,o turint rankose r.juknevicienes strukturas galima ir daugiau...manau,tai bobutes degutienes pasakeles.

Konversija2012-10-23 23:20

bombos sprogimą kubilius ir Ko bando paversti burbulo sprogimu, o dvaro žiniasklaida su liokajaus valatkos uolumu tam pritaria. Ekspertai iškasė kirvį prieš jėgas, kurios per 22 metus tiek sustiprėjo,kad užėmė visas(pagal leniną) komandines aukštumas ir pasirengę padaryti bet kokį nusikaltimą, kad jų juodi darbai neiškiltų į viešumą. Kol kas jiems tokie bestuburiai o gal ir bejėgiai, kaip kubilius ir degutienė puikiai tiko. "Troika", ko gero, tiks dar labiau. Todėl sėkmės Jums Ekspertai. AUDACES FORTUNA JUVAT.

siūlau2012-10-23 22:59

Boikotuoti rinkimus, parplėšiant biuletenius. Viena pusę įmesti į balsadėžę, kitą pasilikti sau. Taip, surinkus antrasias b.b. puses, būtu galima susiskaičiuti kiek yra nepatenkintųjų sistema

Povilas2012-10-23 21:28

Koks tu neabejingas pilietis,tu paprasciausias klapciukas,palieps padarysi.

GAL2012-10-23 21:17

ir blogai,kad paviešino-taip smagu stagnacijoj gyventi,tai jei niekas nieko nedarys,-tai dar 30 metų gyvensim tokiam mele,....man labai patiko prie brewžnevo gyventi,kai jis fainai kalbėjo,koks protingas buvo-samij mudrij iz mudrejšich,ir 5 aukso žvaigdes užsitarnavo,kai visur buvo vedžiojamas už rankos,girdėjau ,kad brežnevo ne tikra pavardė buvo,čia slapyvardis

raimondai2012-10-23 21:12

deja mes neturim teisėsaugos,kuri gaudo ne tuos ,kuriuos turėtų,JIE IEŠKO TŲ ,KAD TIK KLANINIAI RAMIAI ,DAR 4 METUS GYVENTŲ

raimonda2012-10-23 20:57

istrauka apie pikasa : Kaune gyvenantis pensininkas, savo komentarus pasirašantis Pikaso slapyvardžiu. Drąsus prie kompiuterio ekrano per apklausą vyras pasirodė esantis bailus. Jo rankos drebėjo, verkšlenančiu balsu jis aiškino, kad Vaidą pavadindamas Aidu netyčia suklydo. Vyras prašė jo nebausti, nes esą nebus kam prižiūrėti sunkiai sergančios žmonos. Pikaso likimas kol kas neaiškus. Jo parodymai analizuojami, po to bus sprendžiama, ar šiam asmeniui pradėti ikiteisminį tyrimą dėl šmeižto.

PP2012-10-23 20:44

Kaip visada gerbiamas Pikasas mąsto geriausiai.

nuomone2012-10-23 19:45

Pikasas nusigrybavo..

daug kas2012-10-23 19:42

jaute,zinojo kas vyksta,bet bijojo prasiziot,o Nakas isdriso.aciu jam ,kad kelia visa dumbla i pavirsiu.

24komentarui2012-10-23 19:41

isrnkote toki seima ,kad jus engtu ir skurdintu....ir vel isrinksite po keturiu metu toki pat...ir taip pasaka be galo ..gal jums patinka kaip jus engia ir deda virve ant kaklo del mokesciu..tai galvokite uz ka balsuojate..jei buvo galimybe dabar pakeisti ir balsuoti uz naujas partjas ,ypac uz drasos kelia..tai ka issirinkote vel???

41komentarui Anglija2012-10-23 19:34

labai pritariu jums...TIK UZ DRASOS KELIA!

Aistė2012-10-23 19:25

Pagarba Steponui už išsakytas mintis. Pritariu Gilei, Eugenijui.

Pikasui ir kitiems2012-10-23 19:09

Na,jusu pirmas komentaras smerkia medziagos gavimo buda,kaip Amerikoj-jei teismo ikalciai gauti neteisetai-jie negalioja. O man visad buvo keista,kai rukstantis ginklas su pirstu atspaudais-negalioja. paziurekim kokiais metodais veikia pazangieciu lietuvoje priesininkai-jie turi ir jega ir masines informacijos priemones ir dar sntazuoja bei ZUDO patyliukais. Tai mes turim juos i dvikova iskviesti ? kazkaip niekas nepasirodys toj dvikovoj,o is uz krumo mus nudes. Ir dar-ne vien semunai gyvena baimeje. ta pati Prezidente issitare-manes laukia Pakso likimas. Tai galu gale,kas tas didysis santazuotojas ?

Aistė > va2012-10-23 19:08

D. Kuolys, dalyvavęs tame pokalbyje, įrašo nedarė. VISA jo veikla jau seniai nukreipta prieš sistemą, už teisingumą. Jis visą laiką n e t y l i. . Todėl ir tampomas po teismus. Kas kita, kad jam užsklęstos didžiosios žiniasklaidos durys... O daugeliui žmonių tai norma, jie nemato realaus vaizdo. Jis bene vienintelis nuosekliai ir iš e s m ė s kovoja įskaitant ir Garliavos istoriją (TieSOS akcijos). Tą patį galiu pasakyti ir apie A. Naką. Pritariu komentatoriui Steponui. Ginčai, kada, kaip paskelbė - tai tik informacinis triukšmas. Kur esmė - žmonių ir aukščiausio lygio reakcija į įrašo turinį...???

Pensininkas782012-10-23 18:53

Reikia vienytis, kad Valstybę grąžinti Tautai. Ta grupuotė, kuri valdo Seimą, Vyriausybę, o gal ir Prezidentūrą, gali mus su visais viduriais kokiai nors valstybei parduoti, kaip 1940. Nakas šaunuolis. O dabar reikia balsuoti už Venckienę, Stančikienę ir Varkalą, kad Nakas patektų į Seimą. Sėkmės tautiečiams kovoje už Valstybę.

Anglija2012-10-23 18:48

Alfa Kindziulis - super komentaras,kuriam mes pritariame 100%. Trumpai,bet aiskiai ir taikliai viskas pasakyta. Degutiene atskleide siurpia tiesa,taciau baime paeme virsu,todel tauta neisgirdo jos issakytu minciu. Juodosios technologijos veike visa Lietuvos nepriklausomybes laikotarpi,todel ir strigo visos rezonancines bylos. O ypatingai tos technologijos buvo panaudotos per ,,purvasklaida'',prokurorus ir teismus, o taip pat per ,,valdziazmogius'' pilant slykstu purva ant N. Venskienes,jos artimuju ir visu Drasos Kelio partijos zmoniu. Pritariame gerb. A. Nako poelgiui ir didziuojames juo,Tauta turejo isgirsti sia tiesa,ko nebutu atskleidusi pati I. Degutiene. Todel kyla klausimas,ko bijo I. Degutiene,visi parlamentarai ir Prezidente ???. Ar ne to trecio Pedofilo is VSD,kuris valdo visus per pokalbiu pasiklausimus ir tampo visus uz ,,virvuciu'' ??? O gal bijo isigale jusiu represiniu strukturu,galinciu moraliai ir fiziskai susidoroti ? Kaip niekad Seimui reikalingi drasus ir saziningi zmones,kurie uzkirstu kelia Lietuvos demokratijos griovimui. Todel antrame rinkimu i Seima ture ,visi mastantys ir padorus ,savo balsus atiduokime uz Drasos kelio partijos zmones !!!

BronTutis2012-10-23 18:43

Ar seimo nariai žinojimu, tylėjimu ir nuslėpimu ar Ekspertai paviešinimu pažeidė Priesaiką Lietuvai ?

iks2012-10-23 18:40

Saunuolis NAKAS, kazkada turejo tas pulinys sprogti, ir , jeigu dabar balsuos uz konservatorius, tai sudiev Lietuvele,...

Visi bijo peidorastos2012-10-23 18:27

Nakai , atskleisk jo pavardę?

Eugenijus2012-10-23 18:23

Gerbiamieji čia viskas, kaip toje pasakoje, kurioje karalius nuogas. Karalius nuogas ,bet pasakyti negalima,juk tai neetiška,o gal net pasakymas būtų panašus į juodąsias technologijas,nors pats karalius beveik reikalauja, kad kažkas padėtų. Dar kai kas norėtų, kad apie valstybės užvaldymą visuomenininkai ir žurnalistai tik tyliai pasikalbėtų virtuvėse,bet jokiu būdu neatskleistų tiesos paprastiems žmogeliams. Dabar šie mums pažįstami ponai privačiuose pokalbiuose seniai mums teisinasi,kad jie neturi daugumos ,kad jie nevaldo ir tuojau pat reikalauja, kad vėl juos rinktume o jie vėl vaidintų valdantys valstybę.

Gilė2012-10-23 18:16

O aš manau, kad tie, kurie dergia Kuolį, Naką yra pilkieji tamsiųjų jėgų kardinolai. Jie daug dirbo, rašė komentavo, gandus skleidė kol suskaldė atgimimo bangą.

Pagarba Steponui (25 kom.)2012-10-23 18:15

Patiko jo komentaras, na o kas liečia Rimvydo Valatkos žodžius : "Politikų, kurie kalbasi su tokiais visuomenininkais, lygis yra žemas. Kas yra tie visuomenininkai? Rinkimuose jie gavo kelis procentus, todėl rimti politikai su tokia kompanija net nekalbėtų nei Norvegijoje, nei Švedijoje, Slovėnijoje, ar Estijoje... " tai jie tik parodo šio žurnalisto požiūrį į žmogų (tautietį) apskritai. Visi kurie nepatinka R. Valatkai yra neverti būti apskritai šioje žemėje. Jis (R. Valatka) dar ir klaidina kalbėdamas netiesą apie užsienio valstybes.

kamane Birutei2012-10-23 18:12

Jokiu budu nesutinku su jusu teiginiais. Ankstesne valdzia-taip, bet naujoji, bus labai viskas ok. Zmonems nusibodo tas bardakas ir jie per rinkimus tiesiog "sluote nuslave" valdzios mafija. Dabar pasirinktas agurkas,konservai sutvarkys visa teisesauga, ekonomika ir gyvensime visi labai gerai. Grys emigrantai, kils ekonomika. Nu ar ne tam zmones rinko agurka, konservus? Nu juk buvo proga viska sutvarkyti, o balsavot vel uz ta pacia mafija. Tai ko cia dabar sriubaujat?

Jei rinkimai2012-10-23 18:06

tik žaidimas,tai reikia tą spektaklį griauti.

Birutė2012-10-23 17:54

Lietuvoje nėra valdžios ir teisingumo.Yra nusikaltėlių.prisiplakėlių ,susitaikėlių šutvė.

Kjojo2012-10-23 17:45

Sitas Kuolys tai senas , kaip cia pasakius ir sukcius, tokiu smulkoku pinigu grobikas, nereiketu tokiai garbingai ekspertu komandai su juo koja kojon. Meta jis nesvaru seseli. Jis daug rekia bet garbes neturi. Pries kokius 22 metus nusuko nuo rytu Lietuvos mokytoju 500 dol, pasidejo i savo saskaita ir graibe procentus. O dabar jis uz teisybe kovoja? Vos ne tadas Blinda.

alfa Kindziulis2012-10-23 17:44

Vagie, kepurė dega! Ir suurzgė konservatoriai:netaip pasakė, netada pasakė, neten pasakė, nemandagiai pasakė, netas pasakė ... o kepurė kieno?

Tomas J. -> 272012-10-23 17:39

Ar tu dažnai esi girdėjęs, kad Henytė ką nors "aiškintų žmonėms"? ;)

menininkė2012-10-23 17:22

Kodėl manoma, kad Audrius Nakas paskelbė įrašą nelaiku? Sugadino mandagų rinkimų spektaklį? Bet juk jis yra režisavęs kelis spektaklius, moka sukurti gerą finalinę sceną!

JO2012-10-23 17:19

ziauriausia yra tai,kad nei prezidente,nei vsd,nei ,,generalinis prokuroras,, tyli.kodel jie nieko nepaaiskina zmonems?

ome2012-10-23 17:19

Stai Pikasas ir atsiskleide kad yra veidmainis kaip ir tie kurie tiesa vadina juodosiomis technologijomis, nes jiems rupi ne tiesa o reitingai, tai yra mazu maziausiai negarbinga, bet kazi ar TS-LKD si metafizine savoka yra budinga.

Steponas2012-10-23 17:00

Ginčai: laiku – nelaiku, garbinga – negarbinga, kalbėsis ateityje – nesikalbės, technologijos tinkamos – netinkamos, tai tik informacinis triukšmas lyginant su svarbiausiais akcentais sudėliotais Dariaus Kuolio šiame rašinyje ir Rimvydo Valatkos vakarykštėje Edmundo Jakilaičio laidoje „Lietuva tiesiogiai.“ Pirmasis teigia, kad „Seimo pirmininkės liudijimas labai skaudus. Jis vertė suklusti mus, dalyvavusius tame susitikime, tada, ir, manau, šiandien verčia suklusti valstybei neabejingus piliečius. Aš manau, kad piliečiams svarbu gauti atsakymus į klausimus, kuriuos kėlė Seimo pirmininkė.“ Antrasis pareiškė maždaug tokias mintis: Politikų, kurie kalbasi su tokiais visuomenininkais, lygis yra žemas. Kas yra tie visuomenininkai? Rinkimuose jie gavo kelis procentus, todėl rimti politikai su tokia kompanija net nekalbėtų nei Norvegijoje, nei Švedijoje, Slovėnijoje, ar Estijoje... Po tokio pareiškimo jau visiškai nesvarbu, kad Nepriklausomybės akto signataras vėliau drąsino Seimo pirmininkę atvirai visas problemas pasakyti tautai. Klausimas - iki kokio lygio gali išsigimti demokratijos suvokimas buvusio politiko smegeninėje? – neapleidžia. Politikas ir politikos visuomenininkas valstybės gyvenime tuo ir svarbūs, kad gina visų piliečių bendrai pasirašytą bendrabūvio sutartį – Konstituciją. Jeigu jie to nedaro, vadinasi jie nei politikai, nei politikos visuomenininkai bet eiliniai mulkintojai ir naikintojai, kokių Lietuvoje būta, yra dabar ir dar bus ateityje, jeigu nutrūks tikrų politikų ir tikrų politikos visuomenininkų diskusijos. Manau, kad kitu laiku paskelbta informacija būtų tapusi elementariu informaciniu triukšmu. Dabar ji turės neabejotinai toli siekiančias pasekmes. Todėl ir gerbiu abi puses – ir politikę Ireną Degutienę, atskleidusią valstybės užvaldymo tiesą ir politikos visuomenininką Audrių Naką pačiu laiku sudariusį sąlygas Seimo pirmininkei išlikti Tautos numylėtine. Gaila, ji tuo nepasinaudojo.

Jeigu2012-10-23 16:52

visi visų bijo, tai kokio velnio mes tą bailių seimą rankiojam. Jie ten tik bijos ir pliurps visokius niekingus kliedesius pilnus žodelių"tariamas", "galimas", "spėjamas".

Pikasas to "Na" 13nr2012-10-23 16:48

PRIEŠ NUMATYTĄ T. DAPKAUS LAIDĄ KOMENTAVAU TAIP: Neatmetu tikimybės,kad Seimo pirmininkė Irena Degutienė ne šiaip sau tarstelėjo, kad pokalbis tikriausiai įrašomas. Pasirodo, kad jis buvo netgi nufilmuotas. (įrašas “ekspertuose”) Gal ji net slapta norėjo, kad jis išplauktų į viešumą. Aišku, tiek ilgai nedelsiant… Bet kuriuo atveju už jos atvirumą tokiai margai publikai galima rašyti riebų pliusą. Apie kai kuriuos “baltųjų rūmų” niuansus diskutuota daug. Matomai, per mažai. Apie spec. tarnybas viešai trankytis netgi nėra saugu. Gali drąsuolį “nutrenkti” koks netikėtas žaibas. Juk ko nebūna gyvenime… O jei iš tikrųjų, tai Seimo pirmininkė jau neturi kur trauktis. Reikia diplomatine, tačiau aiškia forma bent jau apibendrintai paaiškinti situaciją. Gal T. Dapkaus laidoje tai ir bus padaryta? Kaip šiandien prisimenu I. Degutienės frazę, kad tikslinga būtų pirma nagrinėti A. Ūso bylą. Dabar joje A. Ūso advokatas, tai yra prokuroras (viskas supainiota), baigia ją skandinti. Prisiminkime kokį erzelį sukėlė toks, visiškai logiškas Seimo pirmininkės pasiūlymas. Atseit, kaip ji drįso ir t. t. Atsitraukė šalies antroji dama, palinko kiek, tačiau situaciją, pagal jos čia paviešintą kalbą, suvokė. Sunku būtų į ją įsiterpti. Drąsiai ir tiesiai sudėliota. Gal net per daug drąsiai, atsižvelgiant į esamus galios taškus. Tiksliau – tašką… Jei jau taip, tai trauktis į užribį I. Degutienei nevalia, nes nebus kam sekančias raides sudėlioti… Tokiu politiniu lygiu jos skamba kaip bažnyčios varpai, kviesdami į pamaldas. Nederėtų to gaudesio išsižadėti. Nekilnu būtų… LNK Tomo Dapkaus vedamoje laidoje ir “Lietuvos ryto” TV Jakelaičio laidoje teko stebėti ilgus “būsimo premjero be antro turo” V. Uspaskich benefisus. Kažin ar jie oficialiai apmokėti kaip rinkiminė agitacija? Vargu, bau… Jei kai kas užblokavo T. Dapkaus laidos siužetą, norėdamas padėti Seimo pirmininkei I. Degutienei padėti, tai tas buvo daroma (A. Nako-P. ) pusę metų, turint savo rankose, atseit, “kompromatą” neaiškiais tikslais. Gal juo buvo netgi pasianudota? Kai autentiškas tekstas ir kalba buvo paviešinta internete, galvos kišimas į smėlį tampa absurdiškas. “Kompromatą” kabutėse parašiau sąmoningai. Sužinoti, kad Seimo pirmininkė bandė priešintis viešindama savo požiūrį nėra toks blogas ženklas, kaip tai gali ekspromtu pasirodyti ir gal atrodo pačiai Seimo pirmininkei. Atsiminkime, kad Seimo pirmininkės pokalbis su visuomenininkais įvyko 2012m. kovo 28d. , tai yra praėjus tik 5 dienoms po pirmo “šturmo” Garliavoje. Neatmestina, kad ta nepavykusi operacija galėjo padidinti pareigūnės depresiją ir iššaukti atvirumo protrūkį. Jis labai moteriškas, tačiau nebūtinai gerai neapgalvotas ir nepasvertas. Žinoma, dabar, po pusės metų, kai jau abi pedofilijos ir žudynių skandale figūruojančios mergaitės yra paslėptos nuo visuomenės akių, o L. Stankūnaitė bei A. Ūsas greitu laiku keistame teismo procese gali būti visiškai išteisinti, o N. Venckienė, kaip “padariusi krūvą nusikaltimų” izoliuota, tai net ir tas paatviravimas gali pakenkti politikės tolimesnei karjerai. Tačiau tai neturėtų pakenkti jos autoritetui visuomenės akyse. Sakyčiau, netgi atvirkščiai…

Pikasas Visuomenei2012-10-23 16:45

Tai Seimo pirmininkės Irenos Dregutienės nuomonė, išsakyta konkrečiu laiku, konkrečioje aplinkoje. Kiek ji yra teisinga? - vertėtų padiskutuoti atskirai. Nuomonę apie A.Nako veiksmus išsakiau savo komentatruose. Po minutės ji nepasikeis:) Geros dienos.

Beveik kad2012-10-23 16:41

pritariu senam vilkui.Kraštutinumai ir asmenybės kultas negerai.Geriau žmones priimti kaip mokytojus.Stabų nemėgsta Dievas.

Tomas J.2012-10-23 16:23

Tik drąsių, kovojančių už tiesą žmonių siaurame ratelyje I.Degutienė 2012.3.28 pasakė ką galvoja, bet niekada – prieš kameras, niekada – taip atvirai, kad visi rinkėjai išgirstų ir sužinotų. Sveikinu A.Nako poelgį. Net ir bailų, silpnos dvasios žmogų išvaduoti iš gyvenimo bai-mė-je - geras darbas! Dabar Degutienei jau nėra ko bijoti, dabar tai jau yra vieša, neslapta, ko ji nedrįso pasakyti visiems rinkėjams, nors privalėjo. Bet į valdžią nereikia rinkti bejėgių žmonių, gyvenančių baimėje. Juk yra drąsių! Kad ir Degutienės konkurentė rinkimuose N.Venckienė - bailumu jos neapkaltinsi.

Viešumas-būtinas2012-10-23 16:21

Kad gyventume teisybėje - viešumas būtinas. Todėl Audrių Naką ne kaltinti, bet tik sveikinti reikia, kad atskleidė kas vyksta aukščiausiose valdymo grandyse. Kaip tik kaltinti reiktų visus kitus, kurie dalyvavo pokalbyje, bet slėpė apie tai, kas svarbu mums visiems ir mūsų Lietuvos valstybei. O ką jau kalbėti apie degutą? Čia jau ji krito mūsų akyse visiškai. Čia ne slėpti reikia, o trimituoti į visas puses, kad visi žinotų kur ir su kuo mes gyvename ir kas mums visiems gresia. Šaunuolis A. NAKAS ir nesuprantu DK ir Venckienės pozicijos, kodėl jie atsiriboja nuo to paviešinimo, kaip tik turėtų paremti.

Stebėtojas2012-10-23 16:17

Nebegaliu pakęsti konservatorių kaip partijos. Už išdavystes. Antra vertus, noriu juos kiek apginti. Kai lietuviški durniai išrenka tokį parlamentą, kuriame reikia skaitytis su visokiais niekšais, tai ką jie gali padaryti? Nieko, apart koalicijos ardymo. Aš asmeniškai manau, kad ją reikėjo ardyti ir nedalyvauti valdžioje tuoj po rinkimų. Tuo bandant gydyti rinkėjus karčiais vaistais. Užtat, manau, dabartiniai rinkimai būtų atrodę visai kitaip.

Jules2012-10-23 16:14

Gaila Pikaso, kad jam Omon'as smegenis praplovė, o gal ir kokį implantą į smegeninę įmontavo, kad pradėjo keisti pažiūras. Buvo malonu skaityti jo mintis, nuomones, žavėtis aštriu suvokimo ir logikos kampu, o dabar - užverbavo. Norėčiau klysti.

Labai ...:)2012-10-23 16:01

skaudus bet labai melagingas:)D. Kuolys nuo pat pradziu dare mitingus ne del mergaites ir teisingumo ,bet... pries Prezidente:) Nors pagal dabar Lietuvoje galiojancius istatymus prezidente neturi teises kistis i teisesaugos darba. Gerbiamas Kuoli ... geriau pasidomek kas Lietuvoje ... vsio po zakonam... nebaudziamai jau 22m. teisinguma apvercia atvirksciai ???? Kaip ir pedofilijos byla!! Ir pasakyk Tautai jog po pedofilijos byla slepiasi kiti padaryti sunkus nusikaltimai tos pacios "Huntos" kuri vieningai dabar puola ir N. Venckiene ir Prezidente!!!!

to labai skaudus ir.....2012-10-23 16:01

O tai kas paskyrė Valį? netinkamasc - keisk. Kai pradės veikti prokuratūra - veiks visa sistema. Pagrindinis surudijęs sraigtelis BUTENT TEN. Kas paskyrė Valantiną į teisėjus? Ar ji "ni pri čiom"

Labai skaudus...:)2012-10-23 15:59

bet labai melagingas:)D. Kuolys nuo pat pradziu dare mitingus ne del mergaites ir teisingumo ,bet... pries Prezidente:) Nors pagal dabar Lietuvoje galiojancius istatymus prezidente neturi teises kistis i teisesaugos darba. Gerbiamas Kuoli ... geriau pasidomek kas Lietuvoje ... vsio po zakonam... nebaudziamai jau 22m. teisinguma apvercia atvirksciai ???? Kaip ir pedofilijos byla!! Ir pasakyk Tautai jog po pedofilijos byla slepiasi kiti padaryti sunkus nusikaltimai tos pacios "Huntos" kuri vieningai dabar puola ir N. Venckiene ir Prezidente!!!!

Na2012-10-23 15:58

Pikasas labai daug pliurpia, bet visada gina supuvusius. Pikasas pamiršta, kad Lietuvoje labai dažnai "miršta" žmonės neparankus sistemai. Nakas dar labai jaunas ir drąsus. Svarbiausia paaiškėjus tokiam faktui nereikalaujame atsakomybės iš VALDŽIOS - SISTEMOS, o kaltinamas Nakas. Šitoje valstybėje viskas veikia atvirkščiai. Ar čia kalti kreivi langai prokuratūros pastate?

Labai skaudus,bet...melagingas:)2012-10-23 15:57

D. Kuolys nuo pat pradziu dare mitingus ne del mergaites ir teisingumo ,bet... pries Prezidente:) Nors pagal dabar Lietuvoje galiojancius istatymus prezidente neturi teises kistis i teisesaugos darba. Gerbiamas Kuoli ... geriau pasidomek kas Lietuvoje ... vsio po zakonam... nebaudziamai jau 22m. teisinguma apvercia atvirksciai ???? Kaip ir pedofilijos byla!! Ir pasakyk Tautai jog po pedofilijos byla slepiasi kiti padaryti sunkus nusikaltimai tos pacios "Huntos" kuri vieningai dabar puola ir N. Venckiene ir Prezidente!!!!

va2012-10-23 15:53

kaip as supratau tai pokalbyje su p.Degutiene dalyvavo ir p. Kuolys .tai jis viska girdejo ir ka ... TYLEJO. Sulauke kol kazkas padares yrasus juos pagarsino ir staiga jam taip skaudu ir graudu pasidare del Lietuvos ...... ir suklusti priverte po puses metu .o jei nebutu yraso tai taip ir tyletu didysis kovotojas .o kodel pats to yraso nepadare ?

Vytis2012-10-23 15:33

Veidmainiu pliurpalai.Kai pagrobé Garliavos mergaite dauguma tyléjo kaip avinu ir triusiu banda!Netyléti ir veikti reikia!Nes kitaip toliau bus dar blogiau.

Visuomenė2012-10-23 15:21

Ponas Pikasai. Mums visai nesvarbu kas kaip vadina šį pokalbį, kaip kam žinoma patinka ir patogu taip ir vadina. Ir kada jos pasklido, prieš metus ar prieš rinkimus mums dėl to galvos nesopa. Mums paprastiems svarbu viena: AR TAI TEISYBĖ kas parodyta video? Neturi būti jokių paslapčių nuo rinkėjų ir žodis „etika“ visai čia netinka, kai kalbama apie kažkokias grupuotes valstybėje. Liaudis privalo žinoti kas vyksta už jų nugarų nesvarbu kada, dabar ar po minutės.

Absurdas2012-10-23 15:20

Galėjo NAKAS TĄ PAVIEŠINTI IR PO RINKIMŲ, NES RINKIMAMS TAI NEPADĖS. Tačiau Degutienės verkšlenimas (tegu ir neoficialioj aplinkoj, tarkim) man atrodo daug labiau apgailėtinas negu visi kiti jos oficialūs veiksmai. Kiek dar veidų viename pamatysim? Negaliu pakęsti tokių bobiškų intrigų .

ROMA2012-10-23 15:19

AČIU UŽ PAVIEŠINIMĄ,VALSTYBĖ TURI PAŽINTI SAVO DIDVYRIUS,BEJE IR NIEKŠUS.

nelinksma2012-10-23 15:13

Aptariant visokius,galima sakyti,kad neesminius(teisetas irasas ar neteisetas ir pan.)dalykus,nepamirskim svarbiausio,Lietuvos kaip valstybes,kurioje vaizdzelis,kaip dabar aiskeja, tai ne itin...Seimo Pirmininke turejo pati apie esama padeti prabilti i Tauta,o dabar...

alfa Kindziulis2012-10-23 15:06

Paviešinimas pačiu laiku. Kovo mėnesį tai būtų buvęs tik mažas pletkelis, o dabar pats laikas atkreipti rimtą dėmesi į tai, kodėl gi šuo bijo katės, o katė pelės.

zita2012-10-23 14:57

Oi, oi, oi, pagal Pikasą jau nebe Degutienė, o kalčiausias Nakas? Kaip negėda švelninti prisitaikėlės Degutienės darbelius. Rinkimų metas yra pats geriausias momentas, kada rinkėjai labiau domisi politikų darbeliais. Nakas šaunuolis, aš taip pat daryčiau, nes antro rango valstybės vadovės reputacija turi būti skaidri, teisinga ir vieša. Nėra reikalo ieškoti įvairaus plauko užtarėjų, kad Degutienei keturis metus stovėjus po medžiu, jos darbas būtų vertinamas idealiu?

suomis2012-10-23 14:56

Pikasai, baik tu čia malti šūdą. Dar pasakyk, kad tavo mylima Degutienė tų žodžių nesakė ir iš vis tai provokacija. Ir apskritai, sumautas kvaily, kodėl Nakas kažkam privalo aiškintis? Kiekvienas žmogus su Degutienę, savo pokalbį gali viešinti kiek tinkamas ir joks kvailys neturi teisės aiškinti, kaip ir kada jį viešinti, jeigu tai nėra konfidenciali informacija. O jeigu Degutienė dabar yra nepatenkinta, tai lai žino kada savo koserę atidaryti.

Pikasas2012-10-23 14:26

Į šių rinkimųn kovų tėkmę įsirašo ir Seimo pirmininkės pokalbio su visuomenininkais pavėluotas paviešinimas. Dr. Jonas Ramanauskas “ekspertuose” klausia manęs: “O kaip su (A.Kubiliaus) melu?” ir išrašo netrumpą pamoksliuką. Ačiū, už dėmesingumą. PASIAIŠKINKIME GILIAU: Niekados, per ilgą eilę metų nesakiau kitam asmeniui, kad jis meluoja, nes to negalėdavau garantuoti. Naudodavau švelnesnę formą “skleidžiate netiesą”, “klystate” ar pan. Melavimas yra asmens ŽINOMAS netiesos sakymas. Taip, A. Kubilius panaudojo terminą “tariami įrašai”. Kol kas paskelbtas tik įrašų fragmentas, tiksliai nežinoma ar jie padaryti teisiškai ir etiškai. Nepamirškime, kad pokalbyje dalyvavo ne tik Seimo pirmininkė, bet ir daugiau visuomenininkų. Jei filmavimo ar garso įrašo priemonės nebūtų nuo visų dalyvių A. Nako nuslėptos, galima būtų teigti, kad elgtasi įprastai etiškai. Dabar A. Nakas žada pateikti ir likusią įrašo dalį. Nežinau, ar joje nėra kitų dalyvių tekstų? Gal jie nepageidauja, kad slaptas įrašas būtų paviešintas. Dar daugiau. Gal kai kurie dalyviai nėra vieši asmenys, t. y. politikai, valdininkai ar pareigūnai. Tokiu atveju netgi būtina gauti jų sutikimą dėl jų kalbų paviešinimo. Premjeras nesakė, kad “įrašai netikri”, kaip teigiama “ekspertuose”. Jis panaudojo žodį “tariami”. Jei koks teismas pripažintu, kad jie gauti neteisėtu būdu, tai “tariamais” ir liktų. Manau, kad iki tokio nagrinėjimo prieita nebus. Bet kuriuo atveju, apkaltinimas premjero melu šį kartą netinkamas. Nesakau, kad A. Nakas padarė itin grubų nusižengimą, slapta užfiksavęs pokalbį. Kur kas svarbiau, kad jis, tas įrašas buvo slepiamas pas A. Naką pusę metų ir panaudotas Seimo rinkimų metu. Ar tokios viešinimo “technologojos” yra juodos, pilkos ar baltos, kiekvienas turime teisę vertinti pagal savo supratimą. Mano supratimu, etine prasme jos apgailėtinos. Nepajėgiu suprasti A. Nako pozicijos ir neveikimo motyvų. Aploti visas Lietuvos valdžias “in corpore” ir laikyti gal “juodai dienai” tokį svarbų įrašą? Negalėjo nustebinti šio aktyvaus žurnalisto negebėjimas atsirinkti tų, kurie kritikos nusipelno nuo tų, kurie nebūna kaip nors prie keistų sprendimų ar veiksmų prisidėję. Jokie teisinė institucija nėra vienalytė. Joje dirba įvairios vertės, jei galima taip išsireikšti, darbuotojai. Kalbėti apie visą instituciją, tai beveik tas pats, ką nieko aiškaus nepasakyti. Kolektyvinės atsakomybės tokiais atvejais nebūna ir tai puikiai žino tie, kurie atlieka neteisėtus ar neskaidriai įtakotus veiksmus. Tokie gali sau ramiai pasišaipyti apie viešus “palojimus” ir toliau dirbti prieš tiesą ir teisingumą, Kiekvienam, norinčiam tapti politiku asmeniui verta suvokti, kad toks totalinis politikavimas yra tik taip vadinama “bačkos politika”, kad ir kaip ji aitrintų piliečių sielas. Manau, kad A. Nakas galėtų viešai paaiškinti, kodėl jis pusę metų slėpė turintis įrašą, bei neinformavo visuomenės apie jos turinį. Tokie slėpimai kelia tam tikrų abejonių jų geranoriškumu. Kelias link tiesos ir teisingumo nėra lygus ir tiesus. Tačiau visokių pigių intrigų ir šunkelių verta vengti, nes jie niekur dorai neveda.

alfa Kindziulis2012-10-23 13:36

Super!!! Visi ŠvancŠvoger Karaliai bijo Prezidentės, o ko bijo Prezidentė? Ar to trečio Pedofilo? Kai paviešins Pedofilą "Karalius liks nuogas".

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi