2014 m. gegužės 25 d. Europos Parlamento rinkimuose Tautininkų Sąjungos ir visuomenininkų sąrašas gavo 22 812 balsus, kas sudaro 1,89% dalyvavusių rinkėjų ir 2% galiojančių biuletenių.

Nors DELFI apklausa žadėjo 5%, o paskutinėmis dienomis prieš rinkimus – 5,4% balsų, solidusis VILMORUS tautininkams pranašavo tik 0,6%. Iš tiesų gauti rezultatai leidžia darytis keletą išvadų.

- Jei žiūrėsime ne į procentus, bet į grynuosius skaičius, tautininkai surinko daugiausiai per 18 metų – nuo 1996 m. Seimo rinkimų, kuriuose dalyvavo drauge su Demokratų partija.

- Šiais metais surinkta dvigubai daugiau, nei praeituose Seimo rinkimuose, dalyvaujant keturių partijų koalicijoje.

- Žvelgiant į praeitus Europos Parlamento rinkimus, pagal juose dalyvavusių rinkėjų skaičių gauti 4%, o tai viršijo minimalius lūkesčius – surinkti 3% ir mažai atsilikta nuo maksimalaus plano – surinkti 5%, peržengiant rinkimų barjerą ir išsiunčiant atstovą į Europos Parlamentą.

Nežiūrint informacinės blokados ir tendencingos, priešiškos, kartais net melagingos informacijos, tautininkai surinko reikiamus rinkėjų parašus ir peržengė dirbtinai sukurtą barjerą į rinkimus, už jo palikdama parlamentinę „Drąsos kelio“ partiją, Liaudies partiją ir Socialistinį liaudies frontą. Maža to – rinkimuose pralenkta įtakinga, savivaldybėse atstovaujama, gausiais finansiniais ir administraciniais ištekliais disponuojanti Liberalų ir centro sąjunga, kurios sąraše dalyvavo sostinės meras Artūras Zuokas.

Susiklosčiusią padėtį, jog tautininkai šįsyk vis dėlto liko už rinkimų barjero, galima aiškinti keliais veiksniais.

- Tautininkams iš savo biudžeto dar sunku varžytis su turtingomis sisteminėmis partijomis, gaunančiomis finansavimą iš mokesčių mokėtojų kišenių. Juolab kad privati parama ribojama. Dėl to agitacijos apimtys ir administraciniai ištekliai šiose varžybose aiškiai nėra lygiaverčiai.

- Tautininkai daugiausiai laiko ir jėgų skyrė piliečių referendumui, kai pagrindiniai varžovai šioje plotmėje dirbo tam, kad prisitrauktų šio referendumo šalininkus. Maža to – tautininkai principingai laikėsi pozicijos „Nei Rytams, nei Vakarams“, dėl to atkrito dalis referendumo šalininkų, remiančių Rytus.

- Atskirus tautininkų akcentus naudojo kitos partijos. Šeimos ir nacionalinio suverenumo akcentus – „Tvarka ir teisingumas“, o žemės ir referendumo akcentus – Valstiečių ir žaliųjų sąjunga. Tautininkams pritrūko išteklių atskleisti savo pozicijų nuoseklumą, lyginant su kitomis partijomis – ypač „Tvarka ir teisingumu“.

- Daliai eurokritiškai nusiteikusių rinkėjų pritrūko sąmoningumo, dėl to jie rinkimus boikotavo.

- Šie Europos Parlamento rinkimai sutapo su antruoju prezidento rinkimų turu, į kurį išsiveržė Dalia Grybauskaitė (dauguma rinkėjų – Tėvynės sąjungos ir Liberalų sąjūdžio šalininkai) su Zigmantu Balčyčiu (dauguma rinkėjų – socialdemokratų ir jų koalicinių partnerių šalininkai). Neproporcingai išaugo tiek bendras dalyvavusių rinkėjų skaičius, tiek priešingų politinių partijų rinkėjų skaičius.

- Žinant ankstesnes Vyriausios rinkimų komisijos manipuliacijas referendumo byloje, o taip pat – sugadintų biuletenių skaičių (net 5,55% pripažinta negaliojančiais) tikėtina, kad apie 1% – 2% tautininkų balsų galėjo tiesiog „dingti“.

Dauguma veiksnių susiveda į tai, jog didelei daliai rinkėjų tiesiog pritrūko informacijos, nors tautininkų idėjoms jie pritaria. Ši problema išsprendžiama, aktyviau bendraujant su giminingomis organizacijomis, bendruomenėmis, interesų grupėmis, o taip pat – stiprinant alternatyviuosius žiniasklaidos išteklius, bet tai reikalauja laiko.

Jau dabar Tautininkų Sąjunga – akivaizdi tautinių jėgų lyderė. 2012 m. Seimo rinkimuose Nacionalinio susivienijimo koalicija ir „Jaunosios Lietuvos“ partija kartu gavo 21 486 balsus (1 326-ais mažiau). 2004 m. Europos Parlamento rinkimuose dvi eurokritinei linijai atstovavusios partijos – Tautos pažangos partija ir Nacionalinė centro partija – bendrai gavo 17 957 balsus (4 855 mažiau), o 2009 m. Europos Parlamento rinkimuose Lietuvos centro partija ir „Lietuvos kelias“ – 18 572 balsus (4 240 mažiau).

Bendros Europos tendencijos tiesiog stulbina. Prancūzų Tautinis frontas, Danų tautos partija ir Jungtinės Karalystės nepriklausomybės partija pirmąsyk istorijoje išsikovojo pirmąsias vietas. Prancūzų tautininkams teko 24,95% ir 24 mandatai, danų tautininkams – 26,60% ir 4 mandatai, britų nepriklausomybininkams – 26,77% ir 24 mandatai. Pirmąją vietą užėmė ir vengrų tautinių konservatorių partija Fidesz , gavusi 51,49% ir 12 mandatų.

Atstovus į Europos Parlamentą taip pat siunčia vokiečių euroskeptikų partija „Alternatyva“, Austrijos laisvės partija, latvių Nacionalinis susivienijimas, Tikrieji suomiai, Švedijos demokratai ir kitos tautinės bei euroskeptinės partijos. Nors tarp jų aiškiai skiriasi dvi srovės – radikalesnė (kur lyderiauja prancūzų Tautinis frontas) bei nuosaikesnė (daugiausiai – Vokietijos ir Šiaurės šalių partijos), jau dabar užtenka narių kurti ne vienai, o dviems tautininkiškoms euroskeptinėms frakcijoms.

Lietuva kol kas atsilieka nuo europinių procesų, jos rinkėjai dar skiria pirmenybę idėjoms, kurių didžiuma Europos palengva atsisako.

Laikinos ir sąlyginės nesėkmės mus tik užgrūdina. Prancūzų Tautinis frontas į rimtas politines pozicijas veržėsi 12-ą metų, ukrainiečių „Laisvės“ partija – 21-erius metus. Tautininkų Sąjungai nuo atsikūrimo šie rinkimai – tiktai antri ir kartu – pirmi rinkimai, kuriuose dalyvauta be kitų partijų.

Neabejotina, kad su Jūsų pagalba tautininkai pagerins savo rinkimų rezultatus ir principingai stos Jūsų tarnybon. Tautininkų Sąjunga – pagrindinė politinė jėga, nuosekliausiai kovojanti už dorą ir šeimą, tautą ir valstybę, žemę ir litą, kalbą ir kultūrą, dalyvaujamąją demokratiją ir socialinį solidarumą. Dirbkime kartu. Priešakyje – referendumas, savivaldybių tarybų ir Seimo rinkimai.

Naujausi

Komentarai (113)

Rikiuoti
Albinas2014-06-04 03:22

Visi į referendumas! Tauta pamatys, kiek jūsu. Panka - raz, Beta - dva. Ir kiti šliužai rikuosis. Panamarija, kokie peizažai bus.

sėkmės tautininkams2014-06-03 18:54

kaip sakoma, viskas pačiu laiku....

Feltonas2014-06-02 22:05

Jei rinkimai į paskutinę sovietinę Aukščiausiąją Tarybą būtų boikotuojami, Nepriklausomybę atkurti būtų buvę šimtą kartų sunkiau.

ats.Tomui2014-06-02 19:57

taip,pati okupuotoje Lietuvoje rinkimuose dalyvavau todel,kad maziau sansu turetu tie patys.

Tomui buckis )2014-06-02 19:54

uz,,Į referendumą VI.29 - būtinai ateisiu, net sirgdamas atšliaužčiau''.taigi bus Sv.Petro ir Povilo savaitgalis,manau,daug kas sirgs,bet, kad tik atsliauztu kaip ir Tu.galetu valdzia pasiulyt alaus ar mineralinio po 1 cnt,bent jau varduvininkams )

Tomas J. -> 1072014-06-02 19:40

Į referendumą VI.29 - būtinai ateisiu, net sirgdamas atšliaužčiau. Ir agituoju visus būtinai tai padaryti. Sakyk prašau, o tamsta pats okupuotoje Lietuvoje dalyvaudavai rinkimuose?

to 1062014-06-02 19:34

Tomai,sunsnukiai tikrai dekingi tokiems ,,patriotams'',nes neidami, jus leidziate isrinkti uz jus.o i referenduma 06 29 d.ateisit ?

Tomas Jot.2014-06-02 19:02

Ir TSRS, ir ES Lietuvos narystė yra neteisėta. Nei TSRS, nei ES rinkimuose nedalyvavau ir nedalyvausiu nė karto.

Tomui Jot2014-06-02 18:53

ka jus padaret!taigi reitinguoti galejot is 7 saraso bet kuriuos i 5 pirmas vietas.

Tomas Jot.2014-06-02 18:44

"Daliai eurokritiškai nusiteikusių rinkėjų pritrūko sąmoningumo, dėl to jie rinkimus boikotavo." - čia apie mane :) Niekada nesutiksiu, kad šauniausias iš Lietuvoje labiausiai žinomų tautininkų išnyktų iš Lietuvos. Panka reikalingas čia.

kvaksiui2014-06-01 22:27

kanados mokslininkai nustate kad atlantai kile is lietuviu.Rusai is atlantu.Konservastai ir lyberastai smuke is medzio todel bet kokia pazanga jie laiko nereikalinga.Patys gyvena geriau negu svedijoj ir kitiems neduoda.

senis2014-06-01 22:11

tai dabar songailai dave sauja sidabriniu ir tautos dydviris prabalsavo uz tautos priesa.Tai jeigu tautininkams visiems po biski duos jie uz davejus ir balsuos?Gal pavadinima pasikeiskit.Pav. naujieji konservastai.Patogiau bus prekiauti.

Kemblys2014-06-01 19:26

Marius Kundrotas laaabai gerai nusimano apie TAUTININKYSTĘ, galėtų 'tautininkus' auginti greičiau. (straipsnis 'alkas.lt', M.Kundrotas. Etninių žemių akcentai šiuolaikinėje tautininkystėje)

telse2014-06-01 05:37

Feltonas musiet bene busit pons kundrac

Feltonas2014-06-01 02:48

Jūs tikrai Pilypas :) Nes partiniai sąrašai užtikrina bent šiokią tokią ideologinę kristalizaciją ir idėjų apykaitą. Vienmandatinė sistema sudarytų ydingą terpę, kurioje tarptų Bradauskai, Šustauskai ir Uspaskichai. Tai populistinis siūlymas, manipuliacija liaudies (ne tautos) pasipiktinimu dabartinėmis partijomis. O tikrasis sprendimas - keisti dabartines partijas (kurios nėra partijos, o tiktai klikos) tikromis ideologinėmis partijomis.

Pilypas2014-05-31 15:47

Įsitikinęs, kad dabar Lietuvos tautininkams reikėtų labiau kovoti dėl Rinkimų įstatymo pakeitimo, likviduojant Lietuvai netinkamą balsavimą pagal partinius sąrašus ir paliekant seime tik 71 vienamandatinį narį, atsakingą ne partijoms, o rinkėjams! Tai pat turėtume prisiminti, kad iš vis seiminis valdymas visalaik Lietuvai buvo pragaištingas...

Panevėžietis2014-05-30 14:39

Jei visi Lietuvos tautininkai dirbs - kai Panevėžio grupė, tai už 20 metų gal surinksim tuos 5 procentus. P. S. Beje, Panevėžys bene lietuviškiausias miestas... Bet ir kaimiškiausias blogąja prasms - trūksta inteligentijos, dauguma amatininkai- kad ir rašą disertacijas...

apšalęs2014-05-30 02:10

Žinau profesorę Voverienę, patriotinius straipsnius rašo, knygas geras leidžia. Bet Jūs man, profesore, atsakykit - kas konservatyvaus ar patriotiško Gabrieliaus Landsbergio asmenyje, išskyrus jo senelio PRAEITIES nuopelnus? Ir kas čia kur užmiršo Bražėną - geras dėdė buvo, pažinojau - žymiausią ir gal net paskutinį lietuvių antiglobalistą? Rašau paskutinį, kadangi dabar šiuo vardu visokios raudonos, rudos ir net žydros atmatos vadinasi, kaip čia jau rašęs Kelertas, visokie Lekstučiai, Razminai, Anelauskai ir Vidzėnės. Tai jiems reikia siūlyti Bražėną skaityti.

kvaksius2014-05-30 01:12

Nesąmonė. Lietuviai kilę iš atlantų, o visi kiti - iš beždžionių. Žemė kas kelis šimtus metų keičia savo ašį. Visos šios žinios - kur kas svarbesnės, negu visokie ten konstituciniai suverenumai, demografinės problemos, šeimos struktūros saugojimai ar pajamų didinimai, už ką kovoja dabartiniai tautininkai. Geriau tegu lietuvis gauna penkis rublius per mėnesį, gyvena kur nors Nigerijoje, o čia gyvena zulusai. Užtai žinosime tikrą ir labai svarbią savo praeitį.

Romualdas Zubinas2014-05-30 00:50

Dar kartą apie mūsų ikimindauginę praeitį. "Slavų grupę (modelį) reikia laikyti kilusią pasekoje Baltų grupės (modelio) pakitimo. Atvirkščias santykis neįmanomas". (Akad. V. V. Ivanov i V. N. Toporov. Moskva. 1958m. (Česlovas Gedgaudas" Mūsų praeities beieškant" psl. 43. Kaip matome,jau prieš 56 metus rusai patys pripažino, kad slavų kalba dar 1-jo t. viduryje buvo kilusi iš lietuvių kalbos!!! Suprantama,kad analogiškai yra ir su kultūrų praeitimi. Beje,rusai šį lemtingąjį mūsų kultūroms laikotarpį jau pradeda intensyviai gvildenti ir net sąvintis. Jeigu mes ir ateityje politiniame bei akademiniame lygyje užsispirusiai ignoruosime savo garbingiausiąją praeitį ir savo kaimynams leisime ją traktuoti kas kaip panorės, liksime be garbingiausios praeities šaknų!!! O žmonės be praeities yra tiktai pilka masė!!! Tad kviečiu tautininkus būti savo šalies patriotais ir neeikvoti jėgas ir laiką antraeiliams dalykams!!!

Vygantas Kelertas (Matrica Lietuvoje)2014-05-30 00:42

Lietuvai reikia greičiau jungtis prie Rusijos. Tam labiausiai trukdo tautininkai. Reikia juos sunaikinti.

Feltonas2014-05-30 00:33

Persistengei, Kristoferi Voiška (IP 77.247.181.164) :)

namas2014-05-30 00:09

tikrai taip

> 76-ai Joanai ( >75 )2014-05-29 22:49

Tiesiog, zinute buvo ne Jums, o 71-ajam. Pastarasis rase,jog rinktis "mazesni blogi"- geriau, nei- kaip Tamstai-nieko. Komentatoriui aiskiai pritariau.- Ir kad toks esas Balcytis. O, beje, Songaila, (kaip ir nekurie Tautininkai), staiga (?!) nubalsaves uz... Grybauskaite ir per tv pasiviesines, pritrenke. Kaip svytuokle: tai Tauta- tai Dalia (-..?).

Feltonas2014-05-29 22:37

kartoju dar karta skundimas yra kiekvieno piliecio pareiga tad kvieciu visus megstancius slapcia skusti pas mus i grupe

Ūla2014-05-29 22:21

Šventai tikiu, kad Tautininkų partijai reikia tik laiko, o jauni protai sugebės numatyti teisingus taktinius ėjimus ir visų nedraugų pykčiui ateis diena, kai mūsų kieme bus šventė, ponai.

Feltonas2014-05-29 22:11

mes sukureme feisbuke grupe atsakingi pilieciai feisbuke ir padedame vsd susekti piliecius kaip sakant skusti yra kiekvieno piliecio pareiga

Feltonas2014-05-29 22:04

jai nebalsuosit uz tautininkus irasysim i sarasus o paskui valymai

Feltonas2014-05-29 22:02

Šaunuoliai lenkai. Štai dėl ko ši šalis pergyvens visus Jevrosojūzus. Ar pergyvens Lietuva? Labai norėčiau tikėti.

na na2014-05-29 22:02

EP rinkimuose tik 22 tūkstančiai rinkėjų balsavo už tautininkus - šis skaičius yra lygus dviem Siemens arenos žiūrovų suėjimams po 11 tūkstančių. Tai apie ką čia autorius rašo? Geriau tegul pasvajoja apie šaltibarščius su šviežiomis bulvėmis, bus daug tautiškesnė perspektyva

Feltonas2014-05-29 22:00

Jie nėra Rusijos sudėtyje - skirtingai nei Krymas. Jie tik jos priežiūroje. Iš jos gali pabėgti ir tapti normalia tautine valstybe.

manau, kad nepavyks2014-05-29 21:50

Ponios Onos tikslas stiprinti ir gausinti konservatorių gretas. Jai atrodo, kad tautininkai būtų labai neblogai, esant reikalui būtų galima juos vėl "išdurti", kaip nutiko p. Gintarui praeitoje kadencijoje, kuris, kaip nepaklusnus valdančiajai "grietinėlei", turėjo trauktis iš frakcijos. Manau, kad p. Onai nepavyks šį kartą suvilioti tautininkus. Matėme, kokia ponia buvo laiminga per prezidento kandidatų debatus.

Beta2014-05-29 21:31

Va, kaip gražu. Tautininkus palaiko Pačios Pačiausios štabas (prof Onos Voverienės asmenyje). Sako suagitavusi kelis šimtus bobelių "už Gabrielių", o jei Songaila ir toliau bus toks geras, Seimo rinkimuose paagituos ir už jį. Sąlyga: vėl parsiduoti į konservų vergiją ir šiukštu- jokių referendumų! / Toks tokį pažino ir alaus pavadino, skant. :) Sėkmės parsidavinėjant!

Feltonas2014-05-29 21:31

UKIP (UK) 1992 0.01% 1994 EP 1% 1997 0.3% 1999 EP 6.7% 2001 1.5% 2004 EP 16.1% 2005 2.2% 2009 EP 16.6% 2010 3.1% 2014 EP 27.5%

Feltonas2014-05-29 21:30

Svoboda (UKR) 1998 0.2% 2002 – 2006 0.36% 2007 0.76% 2012 10.45%

Feltonas2014-05-29 21:29

Rinkimų duomenų kreivės iš kai kurių kitų šalių. Front national (FR) 1973 0.5% 1978 0.3% 1981 0.2% 1984 EP 11% 1986 9.8% 1988 9.8% 1989 EP 11.7% 1993 12.7% 1994 EP 10.5% 1997 14.9% 1999 EP 5.7% 2002 11.1% 2004 EP 9.8% 2007 4.3% 2009 EP 6.3% 2012 13.6% 2014 EP 24.85%

ONa Voveriene2014-05-29 21:15

Mielas MARIAU, Labai gerai darote, kad fiksuojate visus duomenis. O rinkimų duomenys yra progresyvūs - augimas nuo 1 iki 2 proc. - tai jau neblogai. Blogai yra tai, kad kol kas būdami silpni pripažinime, bandote eiti vieni: dar per anksti. Svarbiausia, Jūs dabar esate kryžkelėje tarp Rytų ir Vakarų. Manau, Rytų aušros jau sutemo asmžinai. Toks istorijos vyksmas. Pamiršote Vilių Bražėną. 2016 metų rinkimai turėtų būti tik su Tėvynės Sąjunga ir Jūsų išmintingais draugais joje. Atkreipkite dėmesį į Radvilę. Ji savo gražiu darbu ir parama jos labiausiai reikalingiems, t. y. ta savybe, kuria nepasižymėjo nei vienas europarlamentaras turi gerą vardą - apačiose. Nelaimėjo todėl, kad ignoravo "žolės šaknis" Mes Kaune sukūrėme gerą reklamą tarp moterų Gabrieliui. Ne aš - Kauno skyrius - keliems šimtams žmonių. Nereikia ignoruoti patarlės "karalienę daro jos svita" Ne visos svitos gali ir moka tą daryti. Dabar JUms, bent jau tiems, kurie galite reikia šlietis prie konsevatorių komandos ir jau nuo šiandien dirbti 2015- 2016 metų rinkimams. O kitiems europarlamentaro rinkimams - jau būsite pasiruošę ir savarankiškam žygiui. Pagarbiai O. V. Vilnius, 2014. 05. 29.

Joana2014-05-29 20:13

Aš nemačiau kuris iš likusių dviejų kandidatų yra mažesnis blogis. Man abu blogiai buvo lygiaverčiai. Tik tiek

> 71> 65.Joanai2014-05-29 19:57

Rasote Joanai: "Labai abejoju dėl jūsų tautininkiškų pažiūrų ir kad balsuojate už Tautininkų sąjungą". Davet pastaba, kad Joana, užuot sugadinusi balsavimo biuletenį, galejo balsuoti už mažesnį blogį. /// As (ne Joana) balsavau uz Tautininkus. Uz Songaila- pirmoj vietoj. Bet pamaciau ji etery, karstai skelbianti: uz Grybauskaite, o ne uz 5-aja kolona! Vienas komentator. kazkuriame straipsny rase mates Tautininkus, vazinejancius su sukiais: Uz Tautininkus ir Grybauskaite! Tiketina, kad ne visi Tautininkai vieningai balsavo. Visgi, mano "paremtas" mazesnis blogis buvo pagal Z. Vaisvila.

Feltonas2014-05-29 19:45

69-am (bet ir simboliškas skaičius). Neapsimetinėk - Tautininkų Sąjunga gynė kalbą nuo šios invazijos dar tada, kai tavo "konservatoriai" stūmė projektus, identiškus tam, ką dabar stumia "socdemai". Dabar, kai liko opozicijoje, staiga "praregėjo". Visada taip su jais. Veidmainis blogiau už atvirą priešą.

Feltonas2014-05-29 19:43

71-am. Tautininkų Sąjungos pozicija buvo palikti laisvam apsisprendimui. Jokia pozicija dėl "mažesnio blogio" aprobuota nebuvo. Tautininkų nariai ir rinkėjai galėjo rinktis bet kurį variantą. Aš asmeniškai sugadinau biuletenį, kadangi man du suliberalėję komunistai - vienodi.

Feltonas2014-05-29 19:35

Eik tu, apsišaukėli Feltonai 5.104.224.195 :) Juk visiems matomas tavo adresas. Ne tik naujos medžiagos nesugalvoji, vis tą patį penktoko lygio klipuką keli, tai dar ir slapyvardžiui vaizduotės pritrūko? Tai dar kartą rodo, koks esi apgailėtinas. O dar TSPMI studentas...

65 - ai (84.55.11.33) ir 66 - ai ("Joanai" , 84.55.11.33)2014-05-29 18:52

Labai abejoju dėl jūsų tautininkiškų pažiūrų ir kad balsuojate už Tautininkų sąjungą. Jeigu būtumėte tautininikiškų pažiūrų tikrai būtumėte panagrinėjusi kandidatų į prezidentus programines nuostatas ir, užuot sugadinusi balsavimo biuletenį, būtumėte balsavusi už mažesnį blogį.

Raigerdas 67-am2014-05-29 18:23

Šis klausimas -kas yra tiesa- buvo skirtas Letui Palmaičiui. Jeigu jūs norite atsakyti, tai aš nieko prieš. Bet savo atsakymą malonėkite išversti į lietuvių kalbą. Apie tai, kad jūsų vonioje maudosi du balti arkliai, ir kad tai yra tiesa, galite ir nerašyti. Jums tai gali būti tiesa. Tačiau tai bus tik subjektyvi nuomonė, kuri nebūtinai bus tiesa. Tiesa egzistuoja realiai ir ji nepriklauso nuo jūsų subjektyvios nuomonės. Ji yra nepriklausoma. O jūs arba ją matote, arba jos nematote. Jeigu kalbėti krikščionių kalba, tai Kristus paaiškino labai aiškiai:"Jūs žiūrėsite, bet nematysite, jūs klausysitės, bet negirdėsite. Kas mato - težiūri, kas girdi-teklauso". Deja, krikščionių daugelis kunigų yra patys akli, todėl jie negali išmokyti žmonių nei matyti, nei girdėti. Praėjo 2000 metų ir jie šita linkme nepasistūmėjo nei per nago juodymą. Apmaudu, kad jie nesugeba perduoti Kristaus išminties žmonėms. Juos reikėtų vyti iš visų bažnyčių, deja, krikščionybė juos net palaiko. Būtent šitie ir sunaikins patį krikščionių tikėjimą.

neapsimetinėkit2014-05-29 18:16

TAUTININKŲ LIETUVOJE NĖRA. Nes niekas net necyptelėjo, kai raudonieji užsimojo žudyti lietuvių kalbą, įvedant WXQ... "Tipo tautiinkai", tuo metu prastūminėjo referendumus, naudingius tik tomaševskiams ir kitiems kremlinams.

Feltonas2014-05-29 17:50

youtu.be/s5wdZZ0kU6A

Reigardui2014-05-29 17:30

Klausi kas yra tiesa? Tiesa gyvuoja yra gyva ,kada šeimoje, verslo ir valstybės struktūrose atnaujinama energetinė šeimos narių, verslo partnerių ir klijentų valstybės piliečių laisvės būsena išmaniai sauganti Tėvynės kultūrą. Tiesos šaltinis tautos patirtis gyventi esant, arba veikiant energijos tvarumo ir energijos entropijos principams.

Joana2014-05-29 17:25

Aš save laikau tautininke(nepriklausau partijai), bet visada balsuoju už šią partiją,tačiau aš prezidento rinkimuose išbraukiau abu, nes nenorėjau net nagrinėti, kurio programa geresnė. Tiesiog mano buvo toks apsisprendimas ir aš dėl to nelinkusi kaltinti nei Puteikio, nei Songailos, nei dar ko. Tiesiog esame suaugę, dar šiek tiek mąstome ir nieko nedarome prieš savo sąžinę.

visuomenės žemas lygis2014-05-29 17:19

Mūsų rinkėjų tarpe yra labai daug neišprususių, naivių, tiesiog kvailų žmonių. Su tokiais diskutuoti yra beviltiška. Pvz. , turiu pažįstamą žmogų, kaip sakoma, be penkių minučių docentą, kad jūs žinotumėt, koks to žmogaus lygis. Tiki, kad euras, tai apsaugos nuo rusų, jei balsuosi už Grybauskaitę - taip pat apsisaugosi nuo rusų. Žodžiu, Landsbergis sugebėjo praplauti kaip kam smegenis negrįžtamai. Kartais mažiau mokytas žmogus suvokia, kuris politikas sako tiesą, o kuris meluoja. Labai daug tokios pilkos masės ir čia gilios švietimo, auklėjimo problemos. Mano kaimiečiai tėvai sugebėjo mums daugiau duoti, nei dabartiniai šios kartos žmonės. Koks žemas lygis dabartinių profesorių, mokytojų, o jie ruošia pamainą ateičiai.

47 - ai "nuogai tiesai" ir panašiems kitiems2014-05-29 17:16

Kas yra nuoširdus tautinio patriotizmo šalininkas, tam tikrai negalėjo abu kandidatai tiek Grybauskaitė, tiek Balčytis būti vienodai blogi. Pirmiausia, iš tautinių pozicijų prisiminkime, kas ką žadėjo Lietuvai: 1) Grybauskaitė žadėjo užsienio politiką, neprarandant savigarbos, tiksliau, valstybės užsienio politiką pagrįstą valstybių lygiateisiškimu; Balčytis – užsienio politiką tokią, kuri visuomet tenkins kaimyninių valstybių proimperialistinius įnorius, jo žodžiais tariant: „kol aš būsiu prezidentu, karo tikrai nebus“. Taigi, reikia suprasti, jog Balčytis visuomet sutiktų su betkokiomis kaimyninės valstybės užgaidomis ir pasiūlytomis sąlygomis, jeigu toji kaimyninė valstybė tik pagrąsintų karine agresija. 2) Grybauskaitė žadėjo, jog lietuvių kalbos statusas Rytų Lietuvoje negali būti derybų su užsienio valstybe objektu, o Balčytis, priešingai, kad lietuvių kalbos statusas gali būti derybų objektu. 3) Grybauskaitė teigia, kad dabartiniai Lietuvos santykiai su Lenkija yra pakankamai geri, o Balčytis – blogi, su Lenkija Lietuvai būtina broliautis. Aiškiai matosi, jog toks vertinimas yra dviejų politikų, kurių vienas pripažysta politiką su savigarba, o kitas - nepripažysta, juk Lenkija yra okupavusi mūsų Suvalkų kraštą, oficialiai nepripažysta, kad tarpukariu buvo okupavusi dalį Lietuvos, jau nekalbant, kad šiandien grubiai kišasi į Lietuvos vidaus reikalus. 4) Vidaus politika. Kaip galima pavadinti partiją, pasikvietusia į valdančią koaliciją koloradinę LLRA, manau visiems turi būti aišku. Butkevičiui Lietuvos priešai tomaševskininkai, jo žodžiais tariant, „yra kolegos“. Balčytis būtent priklauso tai pačiai vadinamai socialdemokratų partijai. 5) Dėl korupcijos. Kas gali garantuoti, kad „socialdemokratas“ Balčytis yra mažiau korumpuotas už Grybauskaitę, juk „socialdemokratai“ yra viena iš korumpuočiausių partijų – siūlau prisiminti masinės prichvatizacijos laikus ir Lietuvos korupcijos tėvą – A. Brazauską. 6) Pabaigai paminėsiu paskutinį valdančios koalicijos pateiktą „siurprizą“ Lietuvai: Lietuvos konsulatas Seinuose apdovanojo garbingu „Lietuvos diplomatijos žvaigždės“ ordinu Malgožatą Čiževską už Seinų krašto lietuvių lenkinimą. Kas domisi šiuo įvykiu plačiau, siūlau pasiskaityti portale alkas. lt straipsnį „Živilė Makauskienė: Tikrosios ir tariamos diplomatijos žvaigždės“. Tai štai tokia yra tikroji „nuoga tiesa“. P. S. Aišku, kad Grybauskaitės užsibuvimas TSKP nare 1990 – ais metais, yra jos trūkumas lyginant su Balčyčiu. Tačiau svarbiausia yra tai, kokia politika Grybauskaitės ir Balčyčio yra vedama šiandien, nepriklausomoje Lietuvoje.

Feltonas2014-05-29 16:59

Yra trys kritikų tipai. Konstruktyvūs kritikai, oponentai ir tiesiog plepiai. Oponentus dar galima skirstyti į garbingus ir niekingus. Akivaizdu, kuriai pusei priklauso tipažai, anonimiškai šmeižiantys žmones su vardais ir pavardėmis. Konstruktyviems kritikams - dėkui: Jūsų patarimai - gaivaus vėjo gūsis. Į juos būtinai atsižvelgsime ir asmeniškai tuo pasirūpinsiu. O plepiams, kalbantiems dėl kalbėjimo, siūlantiems akivaizdžius dalykus taip, tarsi tai būtų kažkas naujo, dar pačių adresatų (šiuo atveju - tautininkų) neatrasta, arba tiesiog vėjus, nesakysiu nieko. Nes jų tikslas nėra išklausyti, o tik pasisakyti, nors patys tuo kaltina kitus :)

Raigerdas Letui2014-05-29 16:49

Gerbiamas Letai, aš keletą kartų jūsų klausiau: kas yra tiesa? Bet jūs taip ir nesugebėjote man atsakyti. Bet jūs su savo klaikiu religiniu fanatizmu pradedate jau terorizuoti šio portalo skaitytojus. Štai jums faktas: "Dalyvavęs Vasario 16-os minėjime Kaune (beje, su Ukrainos vėliava), neišgirdau nė vieno žodžio apie D-vą, bet daug - apie protėvius ir gyvybę teikiančią žemę". Dabar jums, kaip įkyriam spekuliantui Dievu, pasakysiu (nes baigėsi kantrybė), į kokį Dievą jūs tikite.

Raigerdas Letui Palmaičiui2014-05-29 16:42

Jūsų Dievas, kurį jūs čia propaguojate, yra mikroninio dydžio masė, kuri turi minus ženklą. Šita mikroninė masė jums nurodo, kada daryti ir ką sakyti. Jūs esate vergas šitos mikroninės masės ir svarbiausia jos negali pašalinti jokie vaistai ir netgi elektrošokas. Šią masę sukūrė mintis. Kadangi jūsų idėja apie Dievą turi maniakalinės idėjos požymių, tai jūs prievartausite visus aplinkui, kad jie taptų tokiais pat maniakais, koks esate jūs. Man vieną kartą teko matyti, kaip jaunas žmogus bučiavo apsikabinęs traukinio ratus. Kodėl jis taip darė? Todėl, kad šituo traukiniu, kuris vėliau tapo muziejiniu eksponatu, vežė jau mirusį, pašarvotą Vladimiro Iljyčiaus Lenino kūną. Jaunuolis bučiavo šio traukinio ratus ir vis kartojo, kartojo, ir kartojo "Lenin, Lenin, Lenin". Jam Leninas buvo Dievas. Jeigu šitas vaikinas būtų dalyvavęs vietoj jūsų Vasario 16-os dienos minėjime, tai aišku, jis būtų pareiškęs pretenzijas:"O kur Lenino potretas?"

vita2014-05-29 16:36

Tautininkai tautos zmones. Kai valdzia tauta muilino tautininkai Panka , Songaila ir kiti tautos zmones Vaisvila , Sliuzas , Ozolas , kovojo del referendumo datos kartu su prezidento rinkimais, bet tauta su kovotojais buvo numuilinta i lanku data. Dabar tautininkai turi surinkti visus neatitikimus pagal Konstitucija ir duomenis perziurejimui perduoti i Europos auksciausias institucijas. Surinkti parasai tai yra jega ir visi su jais turi skaitytis. 320 000 zmoniu valios stumdyti nereikia

stasys2014-05-29 16:34

Juozapui 35 .. Kaip man tai daugumą Jūsų minčių ir idėjų teisingos, bet ne visos. D. Grybauskaitė rinkimus laimėjo tylėdama ir to tylėjimo pakako persverti visas kalbas ir iniciatyvas .. kylančias tiek iš Tautininkų tiek bendrai iš visuomenininkų pusės. Kas rodo kad pasirinktas komunikavimo su visuomene būdas buvo klaidingas. Nuo pat pradžios nesuvokiant ko gi iš tikro laukia visuomenė .. o po šių rinkimų atsakymas tapo dar akivaizdesnis. Stabilumo ir daugiau teigiamo pozityvo Lietuvos ateičiai. Galima visuomene bandyti užmėtyti visokiomis baimėmis, bet Jos nėra pozityvios ir tuo labiau neturį ilgalaikio poveikio (pav. su soc. demais ) pritraukti jos dėmesį .. ir tai parodė kodėl nepasisekė tiek dėl žemės referendumų tiek Z. Vaišvilos spektakliais. Visuomenė greitai perprato tą turinį ir nuo jo atsiribojo. Politika galima daryti tik tada, kai tų jautį pulsą to kuriam tai skirta .. o Tautininkai toje srityje pasirodė visiški nemokšos . Aš nesu Tautinių idėjų fanatas.. Jas reikia paisyti .. bet aklai vadovautis .. butu tas pats kas bažnyčia šiomis dienomis .. sunkį gremėzdiška savo turinių .. bet idėja vis dar plavena žmonių širdyse . Grįžtant prie temos ,.. Tautininkams kaip ir kitoms partijoms labai trūksta matomų žmonių .. kurie galėtų pristatyti visuomenei tas geras idėjas kuriomis galima butų kovoti su ydinga partine sistema.. verčiant ir ją pačia keistis ir ji keičiasi .. prisitaikydama prie reikalaujamų pokyčių .. Vienas iš tokių pav. .. tai tų partijų gebėjimas pritraukti naujus veidus . Dar prieš du metus buvo graudų žiūrėti kaip soc. demai atsibudę paskutinių momentų ieškojo pas save sau tinkamų kandidatų į ministro kėdes .. renkantis iš tu kurie ribotai gali bendrauti ang. kalba .. pasekoje deleguojant tokia kaip Vėsaite į Ūkio ministr... butu juokinga jei ne graudų .. Todėl tik priminsiu viską lemia kadrai ,.. su tinkamais žmonėmis galima ne tik kalnus nuversti, bet atsiras ir įdėjos bei budai kaip jas įgyvendinti .. O jų neatsiras, kol bus kalbama „Drąsos kelio“ kalba, nes negalima versti žmones gaišti savo brangų laiką mistifikacijoms .. nuo to paprasčiausiai pagyjama.. ir dar kaip Juozapas sakė reikia tinkamo retransliatoriaus.. o koks pats geriausias ? kai tai darai iš lupų į lūpas ir gerais pavyzdžiais . artėja savivaldos rinkimai dar viena proga viską pradėti nuo pradžių . Bet kitaip.

AS2014-05-29 16:10

AS TIEK BALSAVAU, TIEK AGITAVAU UZ TAUTININKUS. IR VISISHKI IDIOTAI TIE KAS PASIRINKO KITAS PARTIJAS PER TUOS EP RINKIMUS. 20 METU JUMS SPJAUDO I VEIDA KONCERVAI AR SOCDEMAI IR VISTIEK EINAT UZ JUOS BALSUOT. APIE LIBERASTUS TAI ISHVIS NEKALBU- KAZKOKIA GAUJA PEDIKU SUSIRINKUS.

s.m.2014-05-29 15:47

pritariu 56-tam. Maziau draskymosi, daugiau susiklausymo, gerbiamieiji. Manau skaudzia pamoka ismoko ir tautininkai, ir Zigmas, ir valstieciai su zaliaisiais. Tik vieningas blokas rinkimuose galetu patoveti pries komunistus.

turime išmokti šnekėtis2014-05-29 15:10

Nereikia pradėti pravardžiuotis ir pyktis tarp savęs. Nelaimėjo Puteikis, lygiai taip pat būtų nelaimėjęs ir Vaišvila ir mes neturime teisės "nurašyti" nei vieno pažangaus žmogaus, nes mūsų yra per daug mažai, kad konkuruotumėms tarp savęs: puteikininkai, vaišvilininkai, dar bus karbauskininkai ir pan. Mes esame kitoki, ne sisteminiai, esame sąžiningi, norime kitokios, pažangios Lietuvos ir turime veikti kartu, jei norime ką laimėti. Išsiskaidymas, tai nelaimė. Jei neišmoks kartu susėdę šnekėtis tautininkai, valstiečiai, žalieji, taip ir sėdėsime prie suskilusios geldos, o mūsų reikalus "spręs" bradauskai, kubiliai, vėsaitės ir visi kiti, tik pasikeisdami vietomis.

viskas bus gerai2014-05-29 14:57

Reikia tautiečiams Lietuvos istorinių žinių, bet prieš rinkimus reikia daugiau aiškinti savo partijos strategiją: ką tautininkai darys atėję į valdžią, nes žmonėms labiausia rūpi čia ir dabar. Tautininkų ideologija yra puiku, tai ir iki mindauginė Lietuva ir visos sekančios epochos, bet prieš rinkimus reikia žmonėms kalbėti apie esamas Lietuvos problemas dabar, nes bendraujant su žmonėmis supranti, kad žmonėms šiandien svarbu išgyventi, juos erzina valdžios savivaliavimai, cinizmas, tiesos ieškojimas. Tad greta tautiškų dalykų, reikia žmonėms paprastai, suprantamai jiems padėti susigaudyti įstatymų raizgalynėje.

puteikiniams komentatoriams2014-05-29 14:48

raminkitės jūs su tuo savo Puteikiu, laikas jį pamiršt. Pasirodė žmogelis tam kartui neblogai vien tik dėl to, kad iš rinkimų labai gudriu būdu buvo išeliminuotas stipriausias tvirčiausias ir patikimiausias antisistemininkas- Zigmas Vaišvila. Dėl to Putis už savo 9 procentus tegu dėkoja GrybKonservams su saviškių politmafijos banditėliais ir galutiniam rezultate- neviešai ir lig šiol netikėtai vienai Personai- jiems Grybo išlaikymo planas pavyko idealiai. Čia tik pas Tą, vieną Personą, reiktų paklausti: planas 5-iems metams ar jau iki gyvos galvos?

nepavadinčiau rinkimus tautininkams "fiasko"2014-05-29 14:39

Labai gerai kad gavo vieną mandatą Valstiečiai, gerai, kad žmonės balsuoja už Žaliuosius, ir Tautininkams yra kur augti. A. Švarplio straipsnyje yra tiesos, kad Tautininkai turi daugiau "eiti į žmones", būti daugiau matomais ir girdimais, aiškinti žmonėms tautiškas, teisines, ekonomines problemas. Kuo daugiau piliečių praregės, prablaivės ir supras, kad rinkimuose reikia ieškoti alternatyvų, t. y. kitų, ne sisteminių partijų, tuo daugiau balsų atiteks šioms mažosioms partijoms. Manau, kad perspektyvoje taip turėtų būti.

Romualdas Zubinas2014-05-29 14:35

Jeigu galime save kaltinti, tai tiktai dėl partijos amžiaus! Mes privalome ir ateityje dirbti kryptingai Lietuvos ir jos žmonių labui. Tačiau privalu rimtai pakoreguoti mūsų veiklos kryptį, kad būtų išryškintas mūsų it TAUTIŠKUMAS, ir PATRIOTIŠKUMAS! Pirmiausia lietuviams privalu pažinti savo garbingiausiąją ikimindauginę praeitį, kurią vengiama studijuoti ir apie kurią iki šiol nutylima mūsų akademinėje visuomenėje! O jug jau 10 metų kaip seniausios pasaulyje gyvos lietuvių kalbos deka ATRASTI net III ir IV Žemės fiziniai judėjimai!!! O apie tai iki šiol dar nežino nei mūsų TAUTIEČIAI,nei PASAULIS!!!

nuogai tiesai2014-05-29 14:35

šiaip turėtų būti tamstai gėda dėl tokio pasakymo. pasakė tai Songaila ar ne,nežinau,jei pasakė-tai jo vieno nuomonė,kitų kita,tai vieno žmogaus pasakymas per karščius,negali būti primetamas visiems tautininkams.Jei taip sakė,manau sakė netinkiamai ir su juo visai nesutinku,nes žmonės buvo pasimetę ir tą minutę pasielgė kaip manė teisinga ir nieks neturi teisės jų barti.Tuo labiau,kad gal dalis tų pačių žmonių balsavo ir už tautininkus į EP.

Vis delto tai fiasko2014-05-29 14:18

Nustebino kad tautininkai nesurinko 7 proc balsų-gaunasi kad 300 000 surinktų parašų didelė balsų dalis nuėjo valstiečiams kurie ačiū dievui vis dėlto turės vietą europarlamente. Reikejo kaip valstiečiai su žaliaisiais taip ir tautininkams daryti koaliciją su Puteikiu-nes Puteikio 9 proc gauti balsai pirmame ture nuėjo vėjais-o tokios koalicijos tautininkai nesudarė nes netikėjo Puteikio sekme. Ir tai būtų logiška-nesisteminės partijų koalicijos prieš siteminių partijų mafiją per 24 metus atvedusius Lietuvą į nacionalinę katastrofą. Taip kad džiaugtis tikrai nėra kuo.

mes turime galų gale subręsti2014-05-29 13:01

Tai dėsninga, kad mes atsiliekame nuo Vakarų Europos. Rytų Europoje šimtmečiais viskas vėlavo ir vėluoja, nes mes esame periferija. Prisiminkime: šimtmečiais vėliau pas mus atėjo gotika, renesansas, barokas ir t. t. Tai pasireiškė literatūroje, architektūroje, muzikoje ir, žinoma, politikoje. Beto mes visą laiką turime vis nuo ko vaduotis, gintis ir kovoti. Nėra asmenybei sąlygų laisvai augti. Dabar mes turime kovoti už demokratijos teises su savo rinktomis valdžiomis. Žodžiu, negalime išeiti iš užburto rato ir šiandienos sąlygomis turime kaltinti savo patiklumą, nesugebėjimą iššifruoti paslėptos klastos, net savo tamsumą. Jei nepadarysime išvadų, nepradėsime kritiškiau žvelgti į savo politikus ir už tokius vis balsuosime, tada nieko nekaltinkime, o tik save. Ir toliau murkdysimės šitame purve.

nekaltinkime tautininkų2014-05-29 12:44

Manau, kad kaltinti turėtume daugiau save, o ne tautininkų partiją. Tautinės vertybės, kaip Tėvynės meilė, Lietuva, Tauta, patriotizmas, daugeliui lietuvių yra išsitrynę iš sąmonės: vyresniesiems dar nuo sovietinių laikų ištrinta, dabartiniam jaunimui taip pat diegiamos kitos, visai priešingos tautiškumui, vertybės. Todėl dalis tautiečių lengvai susižavi gausiai iš biudžeto finansuojamų partijų pažadais - padidintais atlyginimais, pensijomis. Beto lengvatikiams kuriamas neigiamas tautininkų įvaizdis - tautininkai fašistuojantys, pasisako prieš kitataučių diskriminaciją, prieš gėjus ir t. t. Taip kuriamas tautininkų baubas, kuris labai reikalingas valdantiesiems, jų satelitams. Apie jokią politinę kultūrą, toleranciją kalbėti neverta, nes jos tiesiog nėra.

nuoga tiesa2014-05-29 12:28

kai tautininkas Songaila pasake,kad kas balsavo uz Balcyti ,tie yra penkta kolona,nors daug zmoniu balsavo,tik pries Dalia,kuri sali nuvare pagal korupcija i paskutine vieta,bet Songailai,tas patinka,jis vel balsavo uz Dalia,kol ,tokie tautininkai bus ,nieko gero nebus,mano nuomone

tarp kitko2014-05-29 12:18

Esu žmogus iš pašalies, nedalyvauju judėjimuose, bet pasirašiau referendume už žemę, žinau, kas vyksta pasaulyje ir pas mus. Balsavau už tautininkus pirmąkart. Galvojau, kad tokių Lietuvoje bus daug daugiau. Dabar suprantu, kad nuo Europos supratimo atsiliekame 15 metų. Kaip sakė toks prof. G. Mažeika, žmonių, sekančių įvykius ir sugebančių analizuoti, kas yra propaganda ir antipropaganda yra gal 1 proc. Kitiems užtenka emocijos, būtent tuo ir pasinaudota. Tik nesuprantu, kodėl pagal rinkimų rezultatus Europoje einančių su laikmečiu daug, o pas mus? Beto, pikta, kad visi bent kiek nesisteminiai judėjimai nesugebėjo atmesti skirtumus ir susivienijus iškelti vieną kandidatą. Vadai verda savo sultyse, bet eina mūsų visų gyvenimas, mūsų laikas, mes prarandame galimybes pakeisti situaciją rinkimais. Ar ta pamoka bus išmokta po 5 metų?

bronius^patarėjas gudziai giriai2014-05-29 11:52

gūdu ištisai skaityti klaidas, nuveik bent vienųkart pas kalbininkų. O gal čia akcentas?

GUDI GIRIA2014-05-29 07:34

as save laikantis tautininku,bet ne naiviu tautininku viskas suklastota del referendumo pasirase 321000tkst.zmoniu,ka jus cia pliurpet apsurda,man reike,stoti I mindaugo murzos gretas,nes negaliu pakesti apsurdo,as pasireiksiu mindaugo puslapy,tik pasitvarkysiu,ka reike UZ LIETUVA.........................

Letas Palmaitis Feltonui 292014-05-29 05:59

Nieko blogo dėl Jarošo. "Svarstyti" procentinių bankų ir sekimo nereikia, reikia poziciją kelti į programą. O dėl Jarošo, tai čia nieko nenusvarstysite, nes tarp jaunos Lietuvos ir jaunos Ukrainos (turiu galvoje žmones) praraja. Dalyvavęs Vasario 16-os minėjime Kaune (beje, su Ukrainos vėliava), neišgirdau nė vieno žodžio apie D-vą, bet daug - apie protėvius ir gyvybę teikiančią žemę. Tuo tarpu "Dešinysis sektorius" net krikščionišką katekizmą iškabino internete. Tautininkai atitinka tautą, kitaip nė būti negali. Todėl mūsų tautininkai nebus "jarošininkai", o mano įsitikinimu (ne ginčams sakau), tauta nesiremianti į D-vą (ne į protėvius, žemę ar ką kitką, laikomą dievybe ar pačiu D-vu), yra pasmerkta. Plg. čečėnus, kurie nešaukia (panašiai į lietuvius ar rusus) "Čečėnija! Čečėnija!" , bet "D-vas aukščiau visko!" Neabejoju, kad Čečėnija (t. y. visų pirma jie patys), kurią jie myli tikrai ne mažiau nei lietuviai Lietuvą, neišnyks nepaisant jokių genocidų tol, kol šis pasaulis tvers. Nematydamas čia jokios perspektyvos, esu pesimistas, jau neminint, kad parlamentarizmą su partijomis laikau atgyvena. Bet grįždamas prie šio žaidimo vien vardan svarstymo, nurodysiu Jums dabartinių tautininkų elektorato neapibrėžtumą (apie tai jau yra publikacijoje) ir matau prieštaravimą, pvz. , tarp Jūsų žodžių apie bankinį procentą ir 31-jo komentatoriaus apie demokratiją: tautiška demokratija tegali būti tik karinė diktatūra, nes be ginkluotos jėgos, vien emocijomis, neįveiksite tų, kurių rankose ginklai ir resursai. O šiaip demokratija yra demokratija valdančiojo elito viduje nuo pat Antikos. Demokratija tų, kurių rankose kapitalas, leidžia jiems naudotis bankiniu procentu. Jei esate demokratai, privalote pritarti tokiai bankininkystei. O jei nesate bankininkų demokratijos šalininkai, bet norite įvesti tautinę demokratiją (diktatūrą), turėsite kelti revoliuciją, o tam neturite nei ginklų, nei žmonių (2 %, na tarkim kad ir 10, kas iš to? Nebent visi oligarchai taps tautininkais, bet tuomet ir partijos nereikės). Užtat viena yra aišku: jei nebus karo, o dabartinės nacionalistinės tendencijos stiprės, ant bangos galite patekti į demokratinį cirką, t. y. tapti parlamentine partija. Oligarchai jus pripažins ir priklausysite nuo jų rėmimo per valstybės kanalus. Jūsų vidinė partija ("taryba") taps sisteminė ir ištirps tarnaujančio elito masėje pasilikdama tik pavadinimo etiketę. Su partijomis šiandien jau baigta, atgyvena.

Juozapas---Raigerdui2014-05-29 05:47

Taip, mielas Raigerdai - tautininkams reikia susitvarkyti strateginių koncepsijos ir taktinių realizavimo veikimo būdų koreliavimosi saitus. Dabar viskas pas juos kas sau. Nesijaučia kad būtų bendas idėjos ir veiksmų vardiklis. Idėjos kažkur debesyse, o veiksmai stichiški. Biškelį šen, biškelį ten... biškelį to, biškelį ano. Atsiprašau -kūrybinė impotencija. Idėjų kovoje, kaip ir realiame gyvenime - laimi gereiausi, šviežiausi, originaliausi, atkakliausi, darbščiausi ir enegingiausi. Lūzeriai viską daro kad būtų "vsio kak u liudej', kas finale visada yra skurdas ir vargas bei suskilusi gelda. Kol kas slinkties link agresyvaus kūrybiškumo nematau. Tradicinė vegetacija su viltimi, " a vnuš". Ech, paiimčiau aš jiems gerą rykštę...

Juozapas2014-05-29 05:35

Ir dar. Rinkimų agitacijos laikotarpio metu klausant radio buvo nuolat girdimi tautininkų reklaminai klipai. Išleista nemažai pinigų. Ir kas iš to? Šnipštas. Pinigai įbalą. Nes reklama žmonėms yra atgąsi,o politinė tuo labiau. Niekas nenori paklusti lozungų poveikiui. Už tuo spinigus buvo galima sukurti gerą informacijos, komunikavimo su visuomene instrumentą. Norint komunikuoti, sėkmingai komunikuoti su visuomene, būtinas ABIPUSIS ryšys. Šiuo metu katastofiškai trūksta tokio komunikavimo. Žmonės stichiškai blaškosi po portalus ieškodami atsakymų, norėdami pasitarti ar tiesiog pasiguosti. Ką jie gauna iš tautininkų partijos ? Saują vulgariai pateiktų lozungų. Lozungai nėra vulgarūs, jūs tautininkai daug ką nuo bačkos sklebėte teisingai. Bet viena yra skelbti lozunginiu formatu, kitka yra kalbėtis, bendrauti su piliečiais. kol visuomeninis transliuotojas yra uzurpatorių chuntos rankose, reikia kažkuo užpildyti siaubingą informacijos vakumą. Antraip teks apraudoti režimo propagandos aukas. Tų aukų, nesigaudančių savo krašto likimu, pasitenkinančių -iniomis apie zvonkės paus ir lėkštų projektų veizėjimu, tų dvasios invalidų armija didėja žymiai sparčiau nei tautininkų šalininkų gretos. Va kur tikroji statistika! O Autorius vietoje kritiškos analizės pilsto drungną vandenėlį. Tai yra vadinama paprastai - šūdmalystė. Ir kam gi aš čia rašau - gal tautinikų vadai atsakys kukliam komentuotojui? Ne, Vadai neatsakys man. Ne, ne lygis, vadai užimti svarbiais reikalais. Vat ir visas komunikavimas. O man atrodo, kad vietoje to kad užsiėminėjus žaidimais smėlio dėžėje, geriau būtų užsiimta rimtomis komunikavimo su visuomene informacinių tiltų statyba. Kokia tautininkų interneto svetainė? Šlamštas. Gerai, tegul Alkas lieka toks koks yra. Bet rimtam darbui reikalingas rimtas portalas. Agresyvus. Ne smūtkelinis. Tas agresyvumas ne retorikoje, o dinamikoje turi būti. Taip pat negalima užsidaryti feisbukuose. Daug nekvailų ir technologijoms nežioplų žmonių ... nedalyvauja Facebook'e. Manęs ten taip pat nėra. Sąmoningai. Nenoriu būti totalinės kontrolės sistemos dalimi. Čia visiškai palaikau Letą Palmaitį. Ir dar - reikalingas paprastas laikraštis. Į kiekvieną gryčią arba dykai, arba beveik dykai. Tai neikaip neapeinams kanono stulpas. Šiuo metu net ne stulpas -kinų sieną kurios neperlipę nieko nenuveiksime. XXI a. karas visų pirma yra informacinis karas. Visa kita tik aksesuarai. Kraštą valdantis režimas nėra vaikų darželis. Jeigu mes jų neįveiksime, jie tiesiog mus pribaigs. Nebeliks tokios, lietuvių tautos. Kam tuomet bus reikalinga tautininkų partija? Kad lietuviškai nebekalbantys proanūkiai vartydami mūsų nekrologus turėtų ant ko spjaudyti?

Raigerdas Juozapui2014-05-29 05:27

Gerbiamas Juozapai, Hildegarda yra provokatorė. Jokios racijos ten niekada nebūna. Dabar dėl tautininkų. Štai imu vieną principą:"Aukščiausias tikslas – tautos gerovė. Valstybės politika matuotina aiškiais rodikliais: uždarbio lygiu, atskirties lygiu, viešojo saugumo lygiu, sergamumu ir vidutinės produktyvaus gyvenimo trukmės, aplinkos sveikumo, galimybėmis lavintis ir tobulėti, ir kt." Matai, aš šiek tiek nesuprantu tokio minčių dėstymo. Tai man atsiduoda lietuviška papuvusia Švietimo sistema. Nėra tokio dalyko, kaip "aukščiausias tikslas". Jau nuo čia prasideda demagogija. Yra strateginiai tikslai. Toliau tikslu negali būti "tautos gerovė". Pastatyti Lietuvoje Disnėjlendą-toks tikslas gali būti. Tad reikia pradėti nuo ABC. O ABC prasideda nuo to, kad reikia konstatuoti faktą, kad šį pasaulį valdo idėjos. Ne JAV, ne Rusija, ne Kinija, o idėjos. Nes pati Kinija, tai taip pat idėja. O jau teritorija ir pati tauta, tai jau tos idėjos realizavimo būsenos, etapai ir t. t. Mano manymu, tautininkams reikia truputėli pasimokyti ir turėti aiškią koncepciją. O su "tautos gerove", tai čia Lietuvos nesuvaldysi, ką ir matome iš kitų partijų veiklos.

Feltonas2014-05-29 05:05

youtu.be/U3P3OwGXCDI

Juozapas---Hildegardai2014-05-29 04:52

Meldžiamoji, Tamsta blaškotės. vietoje to kad rimtai įverintumėte partijos padarytas klaidas ir nepadarytus namų darbus Jūs užėmėte gynybinę pozicija ir įsirausėte apkasuose. Koks skirtumas ką paminėjo Raigerdas ir ko nepaminėjo jis savo istoriniame diskurse. Pagrindinis mūsų priešas yra ne išorėje, o šalies viduje. Kam dbar eikvoti laiką kapstantis Rygos sutraties pelėsiuose? Daugiau nėra kas veikti? Pirma apsikuopkime viduje, atsikovokime kraštą iš uzurpatorių, o jau tuomet kai atsistosime ant kojų ir kaip nacija ir kaip valstybė, tuomet kai jau galėsime stovėti pakelta galva, tuomet atsirokuosime ir su "geraisiais kaimynais". Viskam savo vieta ir laikas. Mūsų ne ta padėtis, kad sveiko nacionalizmo doktriną skiepintume putiniškais metodais. Mes ne chunta, Tauta yra režimo auka. Krašta reikia gelbėti kol jo galutinai nepražudė vietinai išdavikai. Bandyti telkti piliečius lozungais "ruūūūsai puola, liankai puoooola" yra naivu. Kol valdžioje muchamorkina, kol iš balkonėlio spjaudo Tėtė, kol klykauja Raselė -tol šis telkimo būdas yra fiktyvus, nes jau dabar minėti šūkiai yra stipriai devalvuoti. Ne maskoliai, ne pšekai iš už sienos šiandien tyčiojasi iš piliečių. Patyčių ratilai sklinda iš Vilniaus valdžios "valdovų rūmų", iš rajonų savivaldybių kunigaikščių dvarų. Išsiaiškinkite kas realiai yra šio laikmečio situacijos prioritetai, po galais.

Lenkai gales legaliai nusipirkti lietuvos gabala2014-05-29 04:47

Jei iteisins Lietuvos teritoriju ispardavima Lenkai gales legaliai nusipirkti Lietuvos gabala savo pasoneje visiems laikams. Zemes pardavimo salininkai sako, zemes neissivesi o kam ja vezti jei gali dasidurti?

Hildegarda2014-05-29 04:31

Lenkija Rygos sutartimi atsiplėšė didelį gabalą Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos, bet Reigardui tai kažkodėl nerūpi. Kai Lenkija puola Lietuvą labai gerai, o kai Lenkiją vokiečiai - tai labai blogai. Iš kur toks mąstymas kreivas?

Juozapas2014-05-29 04:23

Sveiki. Gerai kad šis straipsnis pasirodė, nes yra apie ką pakalbėti. Susikaupė. Rūpi. /// Aš pats esu tautininkų ideologijos šalininkas, bet kol kas lieku kaip ir lig šiol, nepartiniu. Kodėl? Todėl, kas Lietuvoje takoskyra tarp ideologijos ir partinės veiklos yra per didelė. Ne išmintis ir Tautininkų partija. Sisteminėse partijose šią takoskyrą sąlygoja korupciniai grupiniai ir asmeniniai politikų interesai. Kaltinti tautinikus korupciniais ryšiais būtų absurdiška, nes šie neikad nebuvo valdžioje ir kaip partija niekada neturėjo spendimus lemiančio svorio. Atskirų narių epizodiškas buvimas seime et cet. nesiskaito. Tai kame lietuviškų tautininkų ideologijos ir partinės veiklos takoskyra? /// Takoskyra yra.... ... grėblyje. Tautininkams, kaip ir visoms nesisteminėms partijosm yra būdingas pomėgis lipti ant to paties grėblio, t. y. , jie bando keisti Sistemą pagal Sistemos žaidimų taisykles. O kadangi žaidimų taisyklės yra parašytos specialiai tokios ir taip, kad bet koks bandymas žaisti pagal chuntos režimo taisykles yra sėkmingas ne daugiau nei bandymas išlošti prieš šulerių gaują. Pamenate, kažkada gatvėse siautėjo tokie "napiorstničnykai", (antpirštininkai)? Taigi, žaidžiant žulikų primestą žaidimą vieną dieną ir atsiremama ragais į sieną akligatvyje ir tuomet iš pasimetimo aptemus protui belieka per garsiakalbius šūkauti -"Už Grybauckaitę!" Tokia dvasinė išvarža natūraliai sukelia potencialiems šalininkams ir rėmėjams gana stiprią alergiją, kas ir įvyko pastarųjų rinkimų metu. Todėl,kaip pilietis neabejingas savo šalies likimui, noriu mandagiai, bet primygtinai paprašyti mielų tautininkų nusileisti ant žemės ir neužsiiminėti saviapgaule ir nepūsti statistikos burbulų. Ne apie įtakos augimą reikia trimituoti, o labai rimtai susirūpinti ir ieškoti atsakymų į klausimą, kodėl tos įtakos kaip nėr taip nėr. 300 000 pasirašiusiųjų už referendumą yra tikrai įspūdingas kiekis. Partijai kuri dalyvavo referendumo inicijavime per rinkimus surinkti 21 tūkstantėlį yra visiškas organizacinių reikalų krachas. Partija startuojanti nuo "plintuso" privalo turėti dešimteriopai geresnę vadybą nei konkurentai iš sisteminių partijų. Geresnės vadybos pagrindas yra kūrybiškumas. Kū-ry-biš-ku-mas. Netradicinai sprendimai yra tokie sprendimai, kuomet jų realizavimas priešą paverčia druskos stulpu, griuvėsių krūva ir šlapia vieta vienu metu. Tam reikia būti šiek tiek crazy - būti trenktiems. Bet ne šlapiu maišu. Kodėl vokiečiai pralaimėjo ruskiams karą? todėl, kad rsai būdami lapskurnykais ir ubagais nebeturėdami kur dėti darė crazy dalykus, prieš kuriuos tvarkingai sustyguota vermachto karo mašinerija buvo bejėgė. Nutiesti Ladogos ežero ledu tikrą geležinkelį kuriuo lekia ešalonai! Absurdas! Bet tokie sprendimai leido nueiti iki Reichstago. Atsiprašau, jeigu kam nors šis pavyzdys nepatiks dėl koloradiško atsplavio. Man nepatinka kacapaų imperializmas. Tiesiog paskubom kitoks pavyzdys neatėjo galvon. Pardon. O kitka yra tai ką paminėjau pačioje pradžioje - ideologinis grynumas ir tvirtas stuburas savo veiksmus styguojant tiksliai laikantis apsibrėžtos ideologijos. Jeigu ideologija peikia velnią, tuomet jokia proga jokia dingsimi negalima eiti su tuo velniu uoboliauti, Kvietimas balsuoti už gribošenkovaitę, tipo baltalytis su "liankais" yra penktoji kolona, manau šis obuoliavimas tautininkams nurėžė ne vieną tūkstantį balsų. Tomaševskininkų palaikomas mėmė baltalytis penktakolonininkas, o gribošenkovaitį - ne? Ji be kolonos? Tas kuris taip šneka- jam trūksta vieno balkio. Lyginant Dašą su visokiais autonomininkais-jedinstvininkais, anie greta Rezidentės atrodo kaip dvaro karlikai. klounai. Tautininkai balsavo už maskolių Rezidentę, nes išsigando smulkių agentėlių klounų? Juokinga būtų, jeigu nebūtų graudu. Baigdamas savo rupia druska pabarstytą prakalbą, nebeaitrinsiu žaizdos. Pabaigai ramunėlių ir kmynų kopmresas: Kadangi visuomenėje TIKRAI YRA ir nuolat auga tas sluoksnis kurį galima vadinti tautiškai susipratusiais piliečiais, linkiu tautininkams nepražioooopsoti realaus šanso ir pasitarnavus Tautai įsirašyti Istorijos. Tam tikslui, partija privalo labai stipriai peržiūrėti savo veikimo taktiką, nuolat ieškoti ir pritraukti protingus, išmintingus, s`žiningus, patriotiškus asmenis ir būtinai viską daryti su ugnele, Kūrybiškai. Nestandartiškai. Jokių kompromisų, jokio oportunizmo! Partija privalo b8ti atvira bendradarbiavimui su kitais visuomenės judėjimais. Kol realiai ši partija netaps neabejotina ir neginčytina Lydere kovoje su chuntos režimu, tol partijos vadai ir vadukai privalo pamišti vadų ir vadukų Ego, įsikišti tą ego taip giliai, kad iš ten nepirstelėtų joks vadukizmo bezdalas. /// Ir pačiai pabaigai -namų darbai: liko 1 mėnuo iki vis dar tikėtinai galimai įvyksiančio Referendumo. Vietoje savigyros ir augimo tempų rašymo iš Sapnininko, norėtume sulaukti iš kolegų tautininkų realių veiksmų programos ką galima padaryti kad Referendumas ėvyktų bei laimėtų. Neturite idėjų? Tuomet piliečių paklauskite. Jeigu kabinetuose kaip visada kažką tarpusavyje bursite, jeigu su kanklėmis ir žvakutėmis "mitingėlius" sau patiems darysite - švikas gausis. Reikia rodyti jėgą, raumenis. Laimi tie kurie atrodo kaip nugalėtojai, mąsto kaip nugalėtojai ir veikia kaip nugalėtojai.

Šventaragis2014-05-29 04:17

Smagu matyti tiek protingų plepančių vyrų o gal ir moterų, tačiau atgyjančioms ir besitelkiančioms tautinėms jėgoms reikia būtent kokybinio galingųjų Lietuvos patriotų palaikymo, tad visus neabejingai Lietuvos ir Lietuvių tautos ateičiai nusiteikusius, nuoširdžiai kviečiame jungtis prie Tautininkų sąjungos ir savo tvirta pozicija, nuoširdžiu indėliu padėti pralaužti nomenklatūrinių partijų ledą, kurias neleidžia šiuo metu tautininkams įgauti didesnio pagreičio visų pirma administracinių reikalų susitvarkymo srityje. Dėl mestų kaltinimų dėl akcijų paprastumo, tai galiu pasakyti, kad yra daromi dviejų tipų renginiai - 1) viešos užaštrintos akcijos, atkreipiančios masių dėmesį ir 2) intelektualinės konferencijos, diskusijos viešosios, kurios sutraukia ne tokį didelį dalyvių skaičių, tačiau yra išties profesionalios ir aktualios šiandienos įvykiams, todėl nereikia varyti, kad tautininkai vien tik "kolorado vabalų medžiokles rengia". Taip, akcija politiškai užaštrinta, bet ar Jums neatrodo nenormalu, kai Lietuvoje į gatves pradeda viešai savo palankumą demontruojantys Rusijos valstybei žmonės, kai ta valstybė aktyviai kontroliuoja militaristinius perversmo veiksmus Ukrainoje. Manau yra būtina pasmerkti tokį 5-osios kolonos (priešiškai nusistačiusių prieš Lietuvos valstybingumą ir suverenitetą) elgesį ir laiku jį užkardyti viešais demaskavimais, ką būtent ir daro Tautininkų sąjunga bei kitos visuomeninės organizacijos su žurnalistais. Gyvenu kitame mieste, kur 5-osios kolonos veikėjų praktiškai nėra, tad apie Georgijaus juosteles Vilniuje sužinojau būtent iš Tautininkų sąjungos akcijos. Žodžiu, Lietuvos patriotai, junkimės į vieną ugninį kumštį, kuris sustiprins ir apgins mūsų visų Laisvę, Orumą ir Liuosybę.

JAV su EU rado atpirkimo ozi de krizes Ukrainoje2014-05-29 04:16

JAV su EU rado atpirkimo ozi de krizes ukrainoje, kalta Dalia Grybauskaite raso The National interest. rushor.su/articles/18024 Na jei tai ir bus, tai bus nepirmas JAV kidalava. Самый естественный кандидат на роль такого «крайнего» - президент Литвы Даля Грибаускайте. И не только потому, что она была хозяйкой Вильнюсского саммита, отвечала за программу «Восточное партнёрство» и держала связь с президентом Януковичем, но и потому, что позиция Литвы в украинском вопросе всегда была самая крайняя.

Raigerdas2014-05-29 04:00

minedas neblogai dainuoja

Tautiškas demokratas2014-05-29 03:57

Tikrai labai sunkus Lietuvos tautininkų kelias į valdžią. O kad pasiekti pergalę yra būtina atlikti OBJEKTYVIĄ analizę, kodėl vis tik taip yra, kas dėl to yra kaltas. Mano nuomone, kalta ne tik kosmopolitinė Lietuvos visuomenė, bet iš dalies ir pati Tautinikų sąjunga. Pirmiausia, tai partija, atsiduodanti naftalinu, nes pergalės atveju, ji negarantuoja atsiskaitymo prieš rinkėjus už savo, esant jai valdžioje, nuveiktus darbus, t. y. naujus demokratinius rinkimus. Taigi, mano nuomone, tautininkams reikia nuolat kalbėti ne tik apie tautines vertybes, bet taip pat ir apie demokratiją (šiuo atveju, bent jau apie tautinę demokratiją) kaip vertybę. Juk visi puikiai žinome, kad šiuolaikiniai politikai, vieną kalba, o kitką galvoja ir trečią daro, todėl nepriklausomai su kokiomis idėjomis ir pažadais politikai beateitų į valdžią, visuomet yra gyvybiškai būtini nauji demokratiniai rinkimai į Tautos Seimą. Deja, kaip bebūtų gaila, Lietuvos Tautininkų sąjunga to negarantuoja. Todėl siūlau Lietuvos tautininkams siekti padaryti tai, ko kadaise nespėjo padaryti A. Smetona - įgyvendinti (šiuo atveju demokratiniu keliu) tautinę demokratiją Lietuvoje. Savaime aišku, tam reikia laiko.

Raigerdas2014-05-29 03:56

Yra toks dalykas, kad nesusitvarkius su Rusijos grobuoniška politika, nėra šansų įtakoti ir kito grobuonių veiksmų. Kiekvienam iš grobuonių yra svarbus savas gabalas. Pažiūrėkite, kaip gražiai sutarė Hitleris su Stalinu dėl Lenkijos užpuolimo. Kiekvienas atsirėžė savo gabalą. Tarp kriminalų visada pradžioje vyksta dalybos. Hitleris gi buvo už suvienytą Europą. Ir kada visa Europa praktiškai buvo užgrobta, tada atėjo laikas aiškintis, kam priklauso viskas. Jeigu Rusija bus teisiama tarptautiniu mąstu, tai atšoks ir kitas grobuonis, nes tada Europa pati gali atsukti teisingumo kardą ir į kitą grobuonį. Faktas yra tas, kad Europa nubaudė tik vieną banditų gaują, o jų yra dvi minimum. Rusija liko nenubausta, todėl jai viskas šiandien galima, ir ji dabar demonstruoja tokį pat įžūlumą ir beprotystę, kokią demonstravo hitlerininkai.

Feltonas2014-05-29 03:41

O kas blogai dėl Jarošo? Dėl procentinių bankų vergijos ir visuotinio sekimo, tautininkų pozicija vienareikšmė, čia net klausimo nėra. Bet, jei manote, kad verta šias problemas akcentuoti, mielai svarstysime.

Raigerdas 25-am2014-05-29 03:36

Matote, tarp normalių žmonių yra priimti tam tikri bendravimo standartai. Jie yra visame pasaulyje. Jeigu jūs kritikuojate, tai pateikite geresnį variantą. Jeigu jūs kaltinate, tai pateikite įrodymus. O jūs "kritikuojate" pagal sovietinius standartus arba pagal žmonių, kurie turi antivisuomeniškus polinkius. Štai faktai: jūs porinate, kad, neva, "žmonės pavargo nuo genocidų". Kas jums davė teisę kalbėti žmonių vardu? Toliau, jūs apsimetate, kad nesuvokiate, kad negalima sukurti nieko naujo, jeigu jūs nesutvarkėte tai, kas buvo padaryta neteisingai. Štai, tarkime, jums perdegė ar nulūžo laidas, per kurį teka srovė nuo rozetės iki lygintuvo. Tai jūs tvirtinate, kad nebūtina likviduoti gedimą, na gal būt tik šiek tiek pavynioti izoliacija ir viskas? Deja, taip nebūna. Jeigu jūs nesulaikėte nusikaltėlio, ir jis liko nenubaustas, tai jis tęs ir toliau savo nusikaltimus. Jeigu Rusija būtų teisiama tarptautiniame teisme už GENOCIDĄ TSRS laikais, tai šiandien nebūtų nužudytų žmonių Ukrainoje. Rusijos veržimasis į Ukrainos teritoriją yra ne dėl "RUSIJOS SAUGUMO", nes Hitleris taip pat teisino savo užgrobimus nuo bolševizacijos, kurią organizavo tarptautinė žydų finansinė grupuotė, o dėl to, kad pasaulis nepamatytų vieno iš didžiausių pasaulyje genocidų - ukrainiečių tautos genocido. Mat "vyresnysis brolis" buvo numatęs visiškai ištrinti iš atminties patį GENOCIDO faktą Ukrainoje. Man įdomu: ar jūs pažiūrėjote šį filmą "Sovietų pasaka"? Bet mano manymu, čia dar ne visa tiesa pasakyta, nes kol kas niekas nepastebi tokio fakto, kad tiek Staliną, tiek Hitlerį jungė neapykanta žydams. Ar jums neatrodo keista, kad šita KGB-istinių revanšistų grupelė, pasivadinusi "KOB" (VSK-liet. ), vėl naudoja tą pačią kortą - "Stalinas darė viską teisingai, nes jis kovojo su žydų bankininkais"?

Letas Palmaitis2014-05-29 03:31

Euroskeptikų ir nacionalistų laimėjimas Vakaruose yra natūralus, nes nuo to laiko, kai Bush'as Vyresnysis paskelbė NPT (NWO), žmonės pajuto ir suprato, kad globalizmas ne su "musulmonų terorizmu" kovoja, bet su jų laisvėmis, kad kuriamas "laisvas kapitalo, prekių ir darbo jėgos judėjimas" reiškia sąmoningą kultūrų ir tautų maišymą, dvasinių ir žmogiškų vertybių naikinimą, kad kartu sąmoningai naikinamas ir stabilios visuomenės pamatas - vidurinioji klasė + įvedamas totalinis policinis elektroninis sekimas (visuomenės plebėjizacija plius elektronizacija). Ir visa tai tam, kad būtų įgyvendintas totalitarinis milijardų žmonių valdymas, netrukdomai manipuliuojama jų sąmone, laisve ir gyvybe. Ši NPT (NWO) - kelias į "pasaulinę sąjungą" per regionines sąjungas - progresyviai augančio skaičiaus žmonių įsisąmoninama ir sukelia atsakomąjį pasipriešinimą. Dėl baigties esu pesimistas, tačiau mūsų tautininkai tikrai galėtų tarti čia rimtą žodį, jei užsiimtų šio laikmečio aktualiausiais klausimais ir priverstų daugelį suprasti jų svarbą, o tai - procentinių bankų kilpa ir globalinė policinė elektroninė kontrolė. Tai aktualu kiekvienai šaliai ir kiekvienam žmogui, bet esamomis sąlygomis neatsiejama ir nuo tautos išlikimo. Taigi reikalingas papildomas intelektualinis darbas ir savalaikis protingų, ne vien populistinių, veiklos tikslų ir programų aiškinimas bei platinimas. Vėlgi esu pesimistas, nes nepaisant autoriaus rodytos pagarbos Jarošui, Jarošo sąjūdžio krikščioniški pamatai palieka anapus svarstymo.

Feltonas2014-05-29 02:59

Raigerdo siūlymas vertas dėmesio. Reikia įvardinti visą tiesą - tiek apie Rusiją, tiek apie ES.

to 19 Raigerdas2014-05-29 02:45

mano nuomone šį kartą parašėte provokacinį, klaidinantį komentarą, žmonės pavargo nuo genocidų, karų, puolimų, kaltinimų, supriešinimų. nieko nesukursite ir nepastatysite pradėję nuo griovimo, kaltinimų ir kitokių priešybių.

koloradas2014-05-29 02:19

Esu debiliukas. Didžiausi mano autoritetai – Aleksandras Duginas, Rolandas Paulauskas ir Valdas Anelauskas. Laisvalaikiu rašinėju iš skirtingų IP. Mano nick‘ai – nepamirškim, sinbian, nelygis, paprastas, felix, mu. Arsenale turiu dar dvidešimt. Neturiu, ką naujo pasakyti, todėl visur kartoju tą patį. Slava Rossiji, žydai puola.

nepamirskim2014-05-29 02:09

ant plataus europos kelio nepamirskim paprociu youtu.be/U3P3OwGXCDI

iš šalies2014-05-29 01:54

Žiūriu, čia visas koloradinis Rolando Paulausko štabas sugužėjo. „Svoboda“ Ukrainoj laimėjo būtent ant antimaskoliškos propagandos, tai kaip čia išeina? Kad ir kaip kam patiktų FN ar UKIP, kažin ar jie laimėjo be Maskvos pagalbos. O „Svoboda“ viską laimėjo savo jėgom. Panašu, kad Lietuvos tautininkai taip pat visko siekia tik savom jėgom, užtat jiems ir sunkiau, bet vis tiek skinasi į priekį. Nes turi savo nuomonę, o ne Maskvos ar Briuselio. Priešingai negu visokios matricos, beviltiškai čia blevyzgojančios. Jūsų kandidatas iš viso net parašų nesurinko, taip kad nusileiskit ant žemės.

sinbian2014-05-29 01:42

rusai puola

nelygis2014-05-29 01:40

surus prakaitas varvejo youtu.be/s5wdZZ0kU6A

Raigerdas2014-05-29 01:38

Tautininkams reikia kelti klausimą dėl Tarptautinio Tribunolo teismo Rusijai. Visi aplink esantys kaimynai patyrė GENOCIDĄ. Gal Lietuvoje reikia organizuoti gana didelį GENOCIDO muziejų ir rinkti dokumentus iš visų aplink esančių šalių. "15 bratskix respublik" - išorėje ir paskiau praverti duris į tą klastingą, laukinio žiaurumu pasižyminčią, ir paraudonavusią nuo kraujo Rusiją. Viduje turėtų būti įrengtos dvi pusės - viena parodomoji, su palakatais, su himnais, su partiniais šūkiais ir kita - ta, tikroji, su kruvinom rankom. Pažiūrėkite šį gerą filmą "Sovietų pasaka". Jie žino, kad rusai nuo pat vaikystės gyvena pasakų pasaulyje, todėl jiems ir buvo sukurta ta sovietų pasaka, kuria, deja, patikėjo vos ne visas pasaulis.

lygis2014-05-29 01:23

Geras lygis čia :) Vienas lygina tautininkus su komunistais - galima programinių panašumų? Kitas kalba apie brandą, rašydamas su klaidomis. Trečias kalba apie baltus bilietus - turi įrodančių dokumentų, ar esi tik bailus melagis? Ketvirtas Rusiją gina... Smagu skaityt.

Paprastas2014-05-29 01:17

Kas šuniui uodega pakels? ... „Nežiūrint informacinės blokados ir tendencingos, priešiškos, kartais net melagingos informacijos, tautininkai surinko...“ Bet šiandien žiūrėjau Prancūzijos Nacionalinio fronto vadovės konferenciją. Pradžioje buvo tas pats: „Nežiūrint informacinės blokados ir tendencingos, priešiškos, kartais net melagingos informacijos“, bet toliau .... gavo pasitikėjimą ir 25 vietos..... O tautininkai aiškino kad turi 320 000 palaikančiųjų ir gavo šnipšt. Tai gal vis tik reikia kaltinti save, savo elgesį ir programą? Kaip veikiate normaliai tai yra ir palaikymas, o kaip „Pagauk koloradą – demaskuok žaliąjį žmogeliuką!“ taip ir krantai. Reikia ne vaikiškos akcijos organizuoti, o turėti savo įsitikinimus. Pvz. Jungtinės Karalystės nepriklausomybės partijos (UKIP) vadovas Nigelas Paulas Farage‘as neišsigando ir pareiškė, kad krizę Ukrainoje išprovokavo Europos Sąjunga (ES) ir Jungtinės Karalystės vyriausybė. Ir laimėjo rinkimus.

felix2014-05-29 01:14

ai cia tas straipsnio autorius nepilno proto jis gi balta bilieta yra turejes nepakaltinamas

mu2014-05-29 01:11

Che, che galima tik atlaidziai sypsotis skaitant to nebrendylos paistalus.

Neprisikalbėkit2014-05-29 01:08

panasus i komunistus

Neprisikalbėkit2014-05-29 01:00

Apie Svobodos partiją irgi taip kalbėjo :D

ed2014-05-29 00:58

As esu tos pacios nuomones kaip Raigedas. Ir dar pasakyciau kad Tautininku vadai kartais ant tokiu nereiksmingu dalyku Lietuvai save bando parodyti, kad situom jie save diskredituoja ir musa savo paciu populiaruma.

driezazmogis2014-05-29 00:47

marsieciai puola

kvailiai2014-05-29 00:46

geri vystymosi tempai visai. po 20 metu bus galima bus tiketis kad pasieks 4 procentus tautininkai

Raigerdas2014-05-29 00:42

Vis gi, truputėli yra perdėta su tautininkais. Mano manymu jie auga ne lėtai, o per lėtai. Aplinkybės yra jiems labai palankios, nes gana daug žmonių yra nusivylę ir tiek socdemais, tiek koncervatoriais. Tautininkai galėtų pritraukti gana daug pažangių žmonių. Tačiau tam reikalui, reikia stipriai padirbėti. Pirmiausia, reikia suprasti, kad šitas esamas politikas turi išnykti nuo žemės paviršiaus ir niekada žioje žemėje nebesirodyti. Jis ne tik, kad yra nepatikimas, bet jis yra pavojingas ir netgi dažnai trenktas. Šaindieninis politikas, tai žmogus be sąžinės, be moralės, nekompetetingas, arogantiškas veidmainis, kuris į politiką atėjo tik, kad patenkinti savo savanaudiškus interesus. Dalis iš jų yra tikrai trenktų, dalis niekingų XVIII-XIX amžiaus miesčionių, kurie nori būti "išrinktųjų" tarpe. Kita dalis turi konkrečius tikslus - padaryti savo draugams palankias sąlygas jų verslui, o vėliau gauti kokioje nors jų kompanijoje šiltą vietelę. Pažiūrėkite, kaip gyvuoja Abišala. Savo darbą atliko, ir dabar yra apsirūpinęs ilgam. Todėl reikalingi kito tipo politikai, kai žmonės juos pamatę ir palyginę galėtų pasakyti: "jie jau išsisėmė". Nors mūsų politikai yra seniai išsisiėmę, bet naujų politikų nėra. Čia yra didelis poreikis ir didelis deficitas. Jeigu žmonės pamatys ir įsitikins, kad tai yra komanda individų, tai jie būtinai juos palaikys. Kitaip, toks lėtas tautininkų šliaužimas į priekį, gali susilaukti ir veiklesnių, bei efektyvesnių vyrų, kurie praeis pro tautininkus, kaip pro stovinčius "po medžiu". Imkitės spręsti nuosekliai pačias skaudžiausias Lietuvos problemas ir žmonės jus palaikys. Bet tik ne pasenusiais metodais. Apsaugok jus Viešpatie nuo tokių dalykų.

burke2014-05-29 00:40

Aš tai maniau, kad driežažmogiams iš kosmoso, puolantiems vargšę išrinktąją Rusiją :)

ernesto cegevaro2014-05-29 00:24

ne jis dirba tatai

5-am2014-05-29 00:16

o kokia problema, apie kokį kalbi? Marių? Gal jis dirba kačių prieglaudoj?

ernesto cegevaro2014-05-29 00:11

kaciu myletojas?

ernesto cegevaro2014-05-29 00:10

kazi kaip ten tas kur skareles ir salikus prasmirdelis laikosi

Dziaugiames2014-05-28 23:39

Kartu su Tautininkais. Musu seimos balsus jie visada tures.

startas2014-05-28 23:16

linkiu Tautininkams pasiekti finisa .

tautininkai - Lietuvos2014-05-28 23:15

islikimo garantas. Niekas kitas nekovoja uz Lietuva, kaip jie. Pagarba.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi