TAUTININKŲ SĄJUNGOS

Pareiškimas

Dėl 2014 m. balandžio 13 d. Vyriausiojo administracinio teismo nutarties, užkertančios kelią Konstitucijos garantuojamai piliečių referendumo teisės įgyvendinimui

2014-04-13

Šiandien Vyriausiasis administracinis teismas (toliau – VAT) priėmė nutartį pagal piliečių referendumo iniciatyvinės grupės (toliau – Grupė) skundą dėl Vyriausiosios rinkimų komisijos atsisakymo įregistruoti referendumo iniciatyvą dėl lito išsaugojimo.

VAT savo nutartyje pripažino, kad Vyriausiajai rinkimų komisijai įstatymai nenustato kompetencijos vertinti, ar referendumui pateiktas sprendimo projektas atitinka Konstituciją ir Teisėkūros pagrindų įstatymą, o VAT „savo praktikoje nuolat akcentuoja, jog veikimas viršijant kompetencijos ribas ( ultra vires ) yra pagrindas viešojo administravimo subjekto aktą pripažinti neteisėtu. Viešojo administravimo subjektas turi tik tuos įgalinimus, kurie jam konkrečiai suteikti, plečiamas kompetencijos aiškinimas – negalimas“.

Tačiau kartu teismo kolegijos nuomone reikalingas „mechanizmas, kurio pagalba būtų galima užkirsti kelią Konstitucijai prieštaraujančioms Konstitucijos pataisoms priimti ir įsigalioti“. Teismo kolegijos, kurios nariai yra Anatolijus Baranovas, Irmantas Jarukaitis, Ričardas Piličiauskas, Arūnas Sutkevičius, Skirgailė Žalimienė, manymu, tai yra „Konstitucijos draudžiama spraga“, todėl teismas kreipėsi į Konstitucinį Teismą su prašymu ištirti, ar Referendumo įstatymas „ta apimtimi, kuria nenustato Vyriausiosios rinkimų komisijos įgaliojimų vertinti Lietuvos Respublikos piliečių siūlomo referendumu priimti (Konstitucijos pakeitimo) įstatymo projekto atitiktį Lietuvos Respublikos Konstitucijai ir atlikto vertinimo pagrindu priimti sprendimus“, kuriais nebūtų leidžiama inicijuoti referendumų, atitinka Konstituciją.

Kartu VAT sustabdė administracinės bylos nagrinėjimą, kol Konstitucinis Teismas neišnagrinės šio VAT prašymo.

Tautininkų sąjunga, įvertindama šią VAT nutartį, p a r e i š k i a: Kadangi Konstitucinis Teismas tokius prašymus nagrinėja aštuoneris ir daugiau metų, ši VAT nutartis reiškia, kad piliečiai visą šį laikotarpį nebegalės inicijuoti jokių referendumų, jei Vyriausioji rinkimų komisija padarys prielaidą, kad tokios iniciatyvos gali griauti Konstitucijos darną. Tokiu būdu pats VAT neteisėtai sustabdė ne tik piliečių referendumo iniciatyvą dėl lito išsaugojimo, bet visas kitas galimas referendumų iniciatyvas.

Tai reiškia, kad VAT ir Vyriausioji rinkimų komisija suvaržė ne tik Konstitucijoje garantuojamą referendumo iniciatyvos teisę, bet paneigė ir patį Tautos suverenumo principą bei Konstitucijos nuostatą, kad niekas negali varžyti suverenių Tautos galių.

Po šios nutarties, kuri remiasi ir Konstitucinio Teismo sausio 24 d. pasisakymais, Lietuvos Respublika formaliai nustojo būti „demokratine respublika“, kadangi Lietuvos kaip demokratinės valstybės konstitucinis pagrindas – Tautos valia. Raginame visus Lietuvos Respublikos piliečius suvokti kas atsitiko ir priešintis valstybės nusavinimui, šalinti valstybę naikinančius politikus bei pareigūnus.

Julius Panka, Tautininkų sąjungos pirmininkas

Naujausi

Komentarai (83)

Rikiuoti
Kaunas2014-04-15 01:39

LIETUVOJE TAUTININKŲ NĖRA, nes niekas neprotestuoja prieš lietuvių kalbos prievartavimą su W X Q ...Apsimetėliams pankoms, songailoms ir tomašewskiams rūpi tik autonomininkų referendumai.

Teišerskis2014-04-14 21:49

Tai gi berods tautinikai patapo tautinintais-prunskienininkais, arba šatrijiečiais.

siandien2014-04-14 20:00

Pirmadienį, balandžio 14 dieną, kviečiame jungtis tiesioginei laidai! ROLANDAS PAULAUSKAS Pradžia: 21:00, tiesioginė transliacija internetu w ww.ustream.tv/channel/rolandas-paulauskas T e m a Atliepiant į klausytojų klausimus, suksimės šių klausimų kontekste: „Kur Lietuvos vieta? Su latviais, rusais, baltoskandijos idėja?“

vasia2014-04-14 19:06

musu demokratijos principas-laizyk uzpakali virsesniam ir kakok ant apatinio...

nujooo2014-04-14 18:51

Lietrityje tas vaigauskiuks pasisako yra video...slykstu klausytis jo...kiek ilgai zmones kentes?

78-am2014-04-14 18:24

bet "dėl tos priežasties labai krito Klaipėdos naftos akcijų vertė" -ir tikrai ta vertė krito tik nieks nesuvokėkodėl. Daug smulkių akcininkų ir čia prarado savo pinigus. Gal kas jas aktyviai supirkinėja bet patikimas Klaipėdos naftos akcijas pirkę turėjo nusivilti ir jas pusdykiai pardavė,kai nukritus kaina neatsistatė ir kilo pavojus,kad nebūtų taip kaip su "Ekrano' akcijom,kai buvo paskelbta,kad su juo viskas gerai,atsirado stambus investuotojas,žadantis plėtrą, po tos žinios staigiai buvo paskelbtas bankrotas ir prarasti smulkių investuotojų pinigai ir jiems nebuvo sugrąžinti. Kiek Lietuvos žmonės prarado. Jei dar turėjo kokį litą atsargoje ir jį investavo buvo per kitur nugvelbta.

Pilypas2014-04-14 18:03

Kokia čia dar demokratinė valstybė, kai faktiškai niekas nieko niekur nerenka, o tik paskiria tuos ,kurie prievartauja piliečius. Jei tai demokratija, tai tai kuo ji skiriasi nuo partinės diktatūros?

to 76. stasys2014-04-14 17:41

nekabink makaronų, pagal tave mūsų vietiniai okupantai dėl to kad kažkas vyksta Ukrainoje gali daryti ką nori. Be to nesureikšmink rusijos galių. Taip jie turi gerus analitikus ir be abejo naudojasi tuo. O kai kas trukdovaldančiųjų atsiklausti tauos.... tai dabar jei iškils grėsmė ir reikalas gintis nuo agresorių pirmiausia reikės kokošinti visus ale "patriotus" pardavinėjančius tėvynę į kairę ir dešinę. Jie kaip tik dirba ruskiams paskutinės naujienos: sewkmokas Qibilo nurodymu ir pritarimu išnomojo Klaipėdos naftos talpas rusiškai įmonei kuri neleidžia vykdyti krovos darbų krauti mazuto laiko jas tuščias ir tvarkingai moka nuomos mokestį O tai nuostoliai Liet. geležinkeliams krovos ir logistikos kompanijoms ir Liet. biudžetui. Tai kaip - sabotažas ar darbasd Lietuvos labui... na atsakyk. Ką su jais daryt ... Atsakau į kartuves tokius patriotus.

Tomasjot.2014-04-14 17:27

Konstitucija yra tautos valios išraiška, o tauta savo valią turi teisę ir pakeisti, tad referendumas niekada negali prieštarauti Konstitucijai.

stasys2014-04-14 16:29

Beta ... suprantu kad laikotės priešingos nuomonės, vienok Jums juk dar niekas burnos neužrišo >:) ir žodžio laisvė, kaip viena iš esminių demokratijos nuostatų, pas Jus pasiliko. Vienas trukumas vizgi lieka, ta reikia vis dar daryti įstatymų numatyta tvarka. O sutapimais aš netikiu .. tas referendumų vajus Europoje labai susišaukia su įvykiais Ukrainoje ir Rusijos interesais. Ir dar .. jau kažkur kitur esu rašęs, jei siekis referendumo, konkretus tikslas .. tai to tikslo ir reikia siekti ,.. o ne numesti pareiga valdžiai kaip konstitucine teise į surengiama referendumą vienu ar kitu klausimu. Valdžia visada elgsis kaip paprasčiau.. įstatimu numatytuose rėmuose.

Pensininke2014-04-14 16:10

esamieji Lietuvos vadovai itvirtinantys mafijine sistema valstybeje daro liaudies sumaisti, skaldo ir valdo. Korumpuotoms politinems partijoms ( ju vadovams) demokratijos nereikia, nes tarnauja iskrypusiai pinigu sistemai.Dauguma liaudies uzliuliuota partiju pasakomis ir taip mafija toliau leidzia saknis.

e2014-04-14 13:27

Pagaliau viskas yra aišku, lietuva nebe demokratinė respublika, bet autoritarinė es provincija. Be laisvos spaudo, antitautiška valstybė - kuo mes dabar skiriamės nuo rusijos, niekuo. Žemės referendumą irgi uždraus, dar labiau supykdys tautą - nepasigailėsim. Vat, vrk, pusė seimo, prezidentė, konstitucinis teismas yra tautos išdavikai. Išdavikų lemtis aiški...

T.2014-04-14 13:10

Na kaip supratau esmė yra legislatyvinė omisija (teisinė klaida kurios teisiniame reguliavime iš pagrindų negali būti). Ultra vires doktrina Lietuvoje taikoma siaurąja prasme ir nėra prigijęs reiškinys. jeigu V. A. subjektas neturi kompetencijos atlikti tam tikrą veiksmą jis jo neatlieka - t. y. vadinasi negalėjo sukurti jokių kliūčių įvykti referendumui ir tik vėliau jei patreikštų iniciatyvą tam turintis įgaliojimus subjektas , galėtų kreiptis į Konstitucinį teismą. VAT nutartis "galutinė ir neskundžiama" , bet tautininkams reiktų nepamiršti apie Europo Žmogaus Teisių teismą ir Europos teisingumo teismą (ir Visuotinę žmogaus teisių deklraraciją , bei Europos žmogaus teisių konvencija, ES pagrindinių teisių chartija ir t. t. ). Be to LRK 3 straipsnis Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių. Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.

Tai yra konstitucinis perversmas2014-04-14 12:39

Partinės grupuotės, paremiamaos tesėjų klano faktiškai jau įvykdė Lietuvoje konstitucinį perversmą. kai tik suprato, kad žmonės bunda, ėmėsi drastiškų veiksmų faktiškai stabdant Lietuvos Respublikos Konstituciją, nes pamatinė teisė-atstayti iškraipytą Konstituciją arb ją tobulinti-jau atimta.Konstitucinis teismas tam ir sukurtas.Kodėl jie nenagrinėja įsaymų projketų atitikimo konstitucijai, o tik referendumų projektus?

Beta stasiui2014-04-14 12:34

Su konservais iš viso kažkas negerai- visur jiems vaidenasi Putinas. Turbūt net po lova, jei verčiantis ant kito šono ta ne taip sugirgžda.

Beta stasiui2014-04-14 12:31

Tik tamstos priekaištai ne tuo adresu. Destrukciją daro ne Tautininkai, bet pamynusi į Konstituciją valdžia. Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės konstitucinę santvarką.

Algirdas2014-04-14 11:43

PANIEKINTŲ PAŽEMINTŲ PASIPRIEŠINIMAS (PPP-2014-04-14). Valstybės vadovai vykdo antagonistinę politiką žmonių atžvilgiu. Valstybinės institucijos paverstos nusikaltimų įrankiais. Atėjo laikas prisiminti HELSINKIO GRUPĘ, LIETUVOS KATALIKŲ BAŽNYČIOS KRONIKĄ, LIETUVOS LAISVĖS LYGĄ, SĄJŪDĮ-!-!-!-šiandien KAS-?-?-?-

stasys2014-04-14 11:33

Kažkaip tai primena scenarijų, su Putino pastabomis paraščių laukeliuose. Ir laikas tinkamas,. praita savaite Estijoje ,.. čia Lietuvoje.. tekstas kitoks, bet esmė juk ta pati, sumaištis, chaosas, destrukcija. Ar Tautininkai tikrai nesumaišė teksto ? ir ištraukė tą Putino direktyva .. kuria reikėjo paviešinti ? Kartais žmogus net nustembi kaip realybėje ima ir susišaukia .. iš pirmo žvilgsnio, visiškai skirtingos vertybių nuostatos,.. Putinas ta pati, tokiu pat metodu, dirba Ukrainoje ja skaldydamas,.. tokiam pat žingsniui ryžosi ir Tautininkai, su tuo Juos ir sveikinu. .. bei jiems pritariančius.

to 64. Beta2014-04-14 10:23

viską jie suvokia. Jie save laiko tauta, o mus rusiškai tarian bydlom ir bomžais, kurie privalo jiems ale tautai paklusti. ir labai pyksta kai atsiranda asmenų kurie juos pradeda statyti į vietą. O dėl rinkimų.. nesitikėkit nieko tai ir nenusivilsit. Išeitis - pradėti kurti paralelines valdymo struktūras... visa kita yra gaidžių giedojimas.

Beta2014-04-14 10:17

Tie visi valdinkėliai, teisininkai, seimažmogiai, Grybauslkaitė, paprasčiausiai nesuvokia LR Konstitucijos pačių pirmųjų straipsnių "1 straipsnis Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika. 2 straipsnis Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai. 3 straipsnis Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių. Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką." Kažkodėl jie save laiko virš Suvereno. Ir ką jiems padarysi? Jų galioje jėgos struktūros. // pensininkui: savivaldybių atstovai yra tie patys partiniai, todėl nieko gero iš jų tikėtis neverta. Sutinku: pirmiausia reikia palaukti prezidento rinkimų ir jei bus išrinktas Puteikis- valdžiažmogių savivalei bus užmautas apynasris. Bet jei Grybauskaitė- galutinai smuksime į XX amžiaus septintą dešimtmetį. Arba... kažką vis tiek reikės daryti. Nes tyčiojasi iš žmonių visi iš eilės. Jei tylėsime, neteksime valstybės.

Laikas ryžtingiems veiksmams!2014-04-14 08:23

Žmogaus teisių deklaracijos priambulėje (įvadas - dėl ko reikia laikytis žmogaus teisių) pasakyta, kadangi karai, žudynės papiktino Žmonijos sąžinę, todėl, kiekviena valstybė, įsipareigojusi ginti žmogaus teises (o Lietuva įsipareigojusi) privalo gerbti žmogaus laisvę, orumą, tautos valia, įdant tauta nesukiltų ir nenuverstų tautos valią pamynusios valdžios (čia sutrumpintai savais žodžiais). Statyt barikadas prie Konstitucinio teismo, generalinės prokūratūros, prezidentūros, VSD - tai realiai Lietuvą valdančios chuntos-mafijos centrai. O iš Seimo nedelsiant pareikalauti išsinešdinti tiems politikams, kurie nevykdo tautos valios!

Ruoškit įkapesLietuvai2014-04-14 04:33

Gal reikia boikotuoti Prezidento rinkimus, ar ką? Ko gero, ir tai nepadėtų, nes D. G. taip išreklamuota per uzurpuotą TV ir radiją, kad vis tiek laimėtų. D.G. tam ruošėsi visus prezidentavimo metus, taip keliaklūpsčiavo prieš ES ir JAV,kad iš Lietuvos jau ir užsienio žurnalistai juokiasi, nes tokia maža šalis tapo Vakarų ruporu.

komunistai gi valdzioje2014-04-14 04:02

dar cekistai ir ju mokyniai naikina valstybe ir piliecius. Gana jau apsimetineti visiems, laikas isprasyti komunistus is valdzios ir patraukti atsakomyben.

pensininkas2014-04-14 03:54

Reikia išrinkti alternatyvų esamam - Tautos Seimą iš visų savivaldybių atstovų(Konstitucijos 2 ir 3 straipsnių pagrindu) panašų 1905 m. Vilniaus seimui. Galima būtų posėdžiauti šeštadieniais priimant Tautai svarbius sprendimus. Tautos Seimas dalyvautų 2015 m. savivaldos rinkimuose, o 2016 m. Seimo rinkimuose. Bet pirmiausia prezidentu reikia išrinkti N.Puteikį.

Tūlius2014-04-14 03:40

Kuo greičiau siūlykit: 1) kaip ir nuo ko pradėti visuotinį pilietinį nepaklusnumą; 2)ką siūlote, kad rinkimai vestų į kardinalias permainas; 3)kokie pirmieji žingsniai į partinių gaujų neutralizavimą;Padėtis aiški, aimanavimas nereikalingas.

gaudy2014-04-14 03:34

Panka, o kaip tai padaryti. Tai siūlyk konkrečiai arba patys imkit ginklą ir pradėkit .... o dabar paverkia o kai reikia prisiimti atsakomybę ir rizikuoti gyvybe dedat į krūmus. o kur savonoriai sausio 13 dalyviai. Čia kažkokios teisinės priemonės nebeveiks. Veiks tik jėga. Reikia vadovautis Konstitucijos 3 str. Kadangi esame okupuoti tai visos priemonės geros.

geras komentaras )2014-04-14 02:58

,, as tai eiciau,bet pirma gaves ginkla tai esama valdzia susaudyciau,ir tik tada eiciau ginti :)'' Skaitykite daugiau: ww.15min.lt

joo2014-04-14 02:28

15min.kauspedas sako .kad lietuviai eitu ginti savo Tevynes...o komentarai zmoniu parasyti visiskai atvirksciai...dauguma net nezada eiti ginti.

valdziagyviai ,vrk ir vat ,,sveikina''2014-04-14 02:19

artejanciu svenciu proga.

Juozapas--Algirdui2014-04-14 02:12

Dėkui už gerą patikslinimą. Sutinku, pritariu. Tęskite, įdomiai rašote. Tokie komentarai yra reikalingi. Ugdo. Tai labai svarbu.:)

Algirdas2014-04-14 02:03

Juozapai, ne žmonių mobilizavima. Minčių ir jausenos mobilizavimą –t.y. Jas sukonspektuoti, surūšiuoti, supaketuoti. Pavaizduoti sąsajas, ryšius, pasekmes. Trumpi, tikslūs, stiprūs pasakymai; nukreipti į visuomenę. Ne į valdžią. Ji mūsų atžvilgiu antagonistinė –apsimeta “šlanga“, visuomenę palikdama kvailelių vietoje. Ar tokiais sutinkame būti.

ome Juozapui2014-04-14 01:56

Tai tik posakis, kiek jis realus nežinau. O 1990 prie seimo vedė ne Liūtas, yra kiek kitoks to Rezistento Nr 1. vertinimas. Dėl to taip ir gyvenam.:) O ką daryt? kai Vanagas puola, kregždėm nekyla tokių klausimų, o mes vis trypčiojam vietoje, matomai atbukinti savisaugos instinktai, lietuviai ne lietuviai mes? Pabudome ir kelkimės.

As myliu Lietuva2014-04-14 01:48

Gal laikas daryti sarasa tu pareigunu kurie vasalais dirba Briuseliui ar amerikai.

Juozapas---Diedukui2014-04-14 01:47

Sveiks gyvas. Ai, nesvarbu. Tuščia jų "paprastučių" ir "paprastutų" -visi jie iškrypėliai genderlupsiniai. Belyčiai-daugialyčiai. Vienaląsčiai. Amebos.

Juozapas---omei2014-04-14 01:43

:) Gal dar geriau tūkstantis liūtų? Hmmm, pakaktų ir šimto. Hienoms ir šakalams būtų riesta. :) Tiesa, režimo nežmoniškumas ir Laisvės troškimas kiekviename žmoguje gali pažadinti liūtaširdį. Kol silpani girdimas Tiesos žodis, tol režiamas savo bjaurastį gali pateikti kaip nekvestionuojamą gėrį. Todėl kievieno režimo tikslas yra bukinti žmones, versti juos avinais. 1990 tūkstančiai avinų nuėjo paskui v. liūtą'bergį. Dabar paaiškėjo, kad mus vėdė į liūto kailį įsisupusi hiena. Aš netikiu net ir grynakraujo liūto vedamų avinų sėkme. Tai saviapgaulė.

45-tam2014-04-14 01:33

3 daug rimtesnis

Diedukas Juozapui2014-04-14 01:32

Sveikas. Čia paprastutė, Juozapai. Konspiruodamasi, net lytį pasikeičia... Neilgai los...

ome Juozapui2014-04-14 01:32

Geriau tūkstantis Avinų vadovaujamų Liūto, nei tūkstansit Liūtų vadovaujamų Avino.

Konstitucija2014-04-14 01:27

5 straipsnis. Valdžios galias riboja Konstitucija. Valdžios įstaigos tarnauja žmonėms. patinka man sis straipsnis)

Juozapas---Algirdui2014-04-14 01:27

Mobilizavimas neįmanomas be informavimo. Grįžtant prie mobilizavomo derėtų priminti, kad 1000 mobilizuotų sąmoningų piliečių yra ne tas pats kaip 1000 mobilizuotų avinų. Mobilizuoti galima bet ką. Klausimas -kas iš to gausis? Įgali ir veiksminga tik praregėjusiųjų ir įgavusių sąmonę karių armija. Aklųjų armija ... Na, tokia armija teoriškai gali nugalėti priešą, bet savo kelyje dar daugiau ji sutrypia nekaltųjų. Minties tamsa gimdo monstrus.

Dags2014-04-14 01:25

na ir kas man dabar irodys,kad Lietuvoje yra Demokratija?????? valdo blyn mus Bolseviku grupele,buve komuniagos isversskuriai,kuriems nepavyko breznevizmo laikais sukurti KOMUNIZMO-tai jie sekmingai padare per 24 metus,kurdami istatymus ne Lietuvos labui,jos zmonems-o kure tokius istatymus-kad nuo tos ju kurybos jau gerkleje stringa-suskeliai sedi seime,tratina valstybes pinigus/o juk jie musu sunesti/,ir galu gale nutare pydarbriusellando pagalba mus sunaikinti,suversdami beda-briuselis neleidzia-jie juk nekalti,kaip ir policajai,kaip ir miestu merai,partijos partijeles mazos mafijeles...... laikas nebetyleti.....

Diedukas2014-04-14 01:25

Sveiki, saviškiai. Kadangi visos pastangos ir iniciatyvos ATSIMUŠA į VRK, o jei kiek prasisunkia, tai į jų užnugarius "teisėtvarką" ir, pagaliau, seimą (iš mažosios raidės), pasiūlymai šalinti - beprasmiai. Kaip ką nors pašalinsi? Jokie plebiscitai, peticijos ir kt. nebegelbės situacijos. Ką aš matau gero iš šios valdžiagyvių veiklos? Ogi, pyktis auga... Jau ne pyktis, siūtas ima. Manau, kad rytoj turėsim konkrečius Zigmo pasiūlymus. Manau, kad jo bendražygiai teisininkai, kažką dar pasiūlys, bet ko gero lieka tik paraginimas ir kažkas turės aukotis, imtis atsakomybę ir pakviest konkrečiai veiklai. Lengva nebus, bet bandyt reikia. Tada irgi pyktis atvedė minias prie Parlamento, prie bokšto, prie televizijos...

Algirdas2014-04-14 01:21

Kūrybingumas ryžtingumas aktyvumas yra alternatyva masiškumui (neįmanomam referendumui). Jėga kaip resursas neturėtų begaliniai polemizuot su valdžią, apsimetančia “šlanga“. Žmoniškumas ir normalus protas patyrė per daug tyčiojimosi, paniekos. Idėjos ne gudrios, Liepa, reikalingos, bet paprastos ir gyvenimiškos. Ir ne plytose “aschilo kulnas“ Juozapai; sistema taip sutvirtinusi savo pozicijas, kad galima lyginti su pasakų slibinu devingalviu. “ esmių esmė yra perimti visuomenės nuotaikų formavimo iniciatyvą” –taip, labia gaila, bet belieka imtis tokių pirmapradžių priemonių; manau ne tiek formavimo –kiek mobilizavimo

Juozapas---paprastuoliui2014-04-14 01:19

Mielas paprasturi, paprastai kalbant , aš mėgstu jųsų, kontoros cucikų lojimą vertinti sinoptiškai jeigu garsiai skalija, vansi labai "opi styga" yra užgauta. Taigi dėkui už šlapimo nelaikymą, pamačijai. Dabar manysim, kad einam teisinga kryptimi. Bijau, kad už tokį karštakošišką broką demonstruojant uolumą viršikinykai tavęs nepaglostys. :)

tai ,kaip suprantu2014-04-14 01:14

vrk ir vat priestarauja Lietuvos Konstitucijai?

Paprastas2014-04-14 01:12

Paskaitau šį tautininkų propagandą ir galvoju politinių revanšistų kliedesiai. Ne jums Tauta rūpi, nei valstybę... Nemąstantieji.... Norit įrodymų? Prašau. Kur LR Konstitucijoje yra „Tautos Apkaltą“? Kaip jį turi būti atliekama, pagal kokią konstitucinę santvarką (tvarką) ir t. t. Nėra! Nėra net mandato(demokratiškai išrinktus savo atstovu) atšaukimo procedūros. Kam reikia „Totalios Liustracijos Įstatymas“ ir „Tautos Tribunolo institucija“? Tik diktatūrai it jai reikalinga „Naują Konstitucija“. „Vergai“(„vergai proto neturi...“ ) siūlo „Lengviausias civilizuotas “proto ribose“ sprendimas –Puteikis prezidentas, ir tuoj pat priešlaikiniai seimo rinkimai.“ Tačiau Seimas greičiau paleis jūsų Puteikį (74 str. ): „ Respublikos Prezidentą, Konstitucinio Teismo pirmininką ir teisėjus, Aukščiausiojo Teismo pirmininką ir(.... ), Seimo narius, šiurkščiai pažeidusius Konstituciją arba sulaužiusius priesaiką, taip pat paaiškėjus, jog padarytas nusikaltimas, Seimas 3/5 visų narių balsų dauguma gali pašalinti iš užimamų pareigų ar panaikinti Seimo nario mandatą. Tai atliekama apkaltos proceso tvarka, kurią nustato Seimo statutas.“ Pirmalaikius Seimo rinkimus gali paskelbti ir Respublikos Prezidentas(87 str. ) : „Kai Konstitucijos 58 straipsnio antrojoje dalyje numatytais atvejais Respublikos Prezidentas skelbia pirmalaikius Seimo rinkimus, naujai išrinktas Seimas 3/5 visų Seimo narių balsų dauguma per 30 dienų nuo pirmosios posėdžio dienos gali paskelbti pirmalaikius Respublikos Prezidento rinkimus. O LR Konstitucija(58 str. 2d. ) nustato: „1) jeigu Seimas per 30 dienų nuo pateikimo nepriėmė sprendimo dėl naujos Vyriausybės programos arba nuo Vyriausybės programos pirmojo pateikimo per 60 dienų du kartus iš eilės nepritarė Vyriausybės programai; 2) Vyriausybės siūlymu, jeigu Seimas pareiškia tiesioginį nepasitikėjimą Vyriausybe.“ Ir išeina kad jūsų Puteikis „ne prie ko“ – tuštuma.... Toliau: „spontaniškai, kuomet tai iššaukia visą naciją sukrečiantys ir praktiškai absoliučią daugumą betarpiškai liečiantys rezonanciniai įvykiai.“ – maidanas. Tautininkai žino, jie ten aktyviai dalyvavo. Tačiau tam reikalingas „palaikymas“, o už „palaikymą“ reikia mokėti.... t. y. parduoti savo Tėvynę, bei rezultatas gali būti „ne koks“. Norėjo atiduoti vakarams ir JAV, o išėjo rusams.... o kiek žuvo(virš 1000 žmonių) ir dabar dar kariauja(net pačiame Kijeve – administracinį pastą valdo „ Pravyj sektor“), vietoj ... O jog referendumas viską išspręstu. Taigi kovoti už Tautą, reiškia ir būti su Tauta, o ne lysti į sistemą su savo „atstovais“. Taip pasielgė ir gerb. Z. Vaišvila.

Juozapas---Liepai2014-04-14 01:09

Šioje vietoje turiu pasakyti "stop". Idėjų yra, tačiau ištiūbijus jas viešai režimas galėtų ieškoti "priešnuodžių". Manau, artimiausiu metu susikurs kažkokia Pasipriešinimo iniciatyvinė grupė. Jiems ir pateiksiu sumanymus. O kad tokia grupė bus tai tiesiog akivaizdu. Situacija diktuoja tokį žingsnį. Matote, visų režimų, chuntų griuvimo mechanizmų prielaida yra visais laikais ta pati - režimas dėl savo bukumo, godumo ir nežmoniškumo pats įvaro visuomenę į kampą, t. y. sukuria situaciją kuomet vergai nebeturi ką prarasti, nebeturi kur trauktis. Tai spyruoklės dėsnis. Šiuo metu spyruoklė yra jau beveik suspausta iki galo. Kiek laiko spyruoklė išbus nesmogdama atgal, yra Tiesos ir melo balanso reikalas. Tiesai perėmus iniciatyvą spyruoklė smogs ir nušluos režimą. Todėl esmių esmė yra perimti visuomenės nuotaikų formavimo iniciatyvą. Tegul kas nors įrodo kad šioje vietoje esu neteisus, leisiu savo kepurę prikakot. :)

Zigmai2014-04-14 01:08

Laikykis, vesk Tauta tiesos keliu, nes nusigrybavome ...

totalus briedasssssss2014-04-14 01:07

< ištirti, ar įstatymas „ta apimtimi, kuria nenustato VRK įgaliojimų vertinti > atitinka Konstituciją. Reiktu dar pasikreipti i KOnstitucini istirti, ar barankos skyle (tai, ko nera) nera kartais batonas... Jeigu Referendumo istatyme nera imperatyvios normos, leidziancios VRK spresti, kas pristarauja, o kas ne Konstitucijai, reiskia toje vietoje DIDELIS TASKAS. Ir ner cia klausineti vien tik vardan to, KAD BUTU SUVERENUI ATIMTA TEISE REALIZUOTI AUKSCIAUSIA VALDZIA REFERENDUMO KELIU.

Tautos2014-04-14 01:05

išdavikai visais laikais sulaukdavo atpildo...

Antas2014-04-14 01:03

Turime tiesiogiai įgyvendinti 4-ąjį Lietuvos konstitucijos straipsnį, kuris sako: Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių.Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką. Zigmai, Tauta pasitiki tavimi, vesk mus.

Nuomone2014-04-14 01:03

Kubilius ir Grybauskaite tautos naikintojai, reikia vienytis pries tuos tarakonus

ome2014-04-14 01:02

Manau pats laikas aktyvuoti konstitucijos teises ir surengti referendumą dėl valstybės santvarkos pakeitimo ignoruojant valstybės institucijas kurios veikia prieš tautos valią ir blokuoja referendumus. Pakiečian rinkimų įstatymą, kad nebepatektų sąrašinės partijos, pagrindines partijas paskelbti už įstatymo ribų, visas skolas nurašytė tiems kurie skolinosi ir jų rėmėjams, kolaborantams ir tolerantams, užteks miegoti TAUTA!? ar norit ištirpti ES vaivorykštiniam KATILE? 2 straipsnis Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai. 3 straipsnis Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių. Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką. 4 straipsnis Aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus. Kadangi atstovai mus ignoruoja, nebepalieka mums kitos teisės kaip patiems įvykdyti savo valią, tik taikiai - Visuotiniame Referendume.

Juozapas---rutai2014-04-14 01:00

Miela Rūta -Jūsų pasiūlymas yra romantiškai naivus ir tikrai neturi nieko bendro su pilietiniu nepaklusnumu. Na, suvažiuos kažkiek. Na, pamitinguos, padegins žvakutes ir pagiedos "marijamarija". Kas iš to? Nieko. Režimas tiesiog ignoruos, o "dviračio žyyynios" pasišaipys. Viskas. Peticija? Ar žinote kiek jau yra prirašyta peticijų? Įvardinkite nors vieną kuri būtų turėjusi poveikį.

11 Arviui2014-04-14 00:59

viskas tautos rankose, padarysime tautos referendumą be jokių leidimų, tauta yra viskas ir tegul mato visas pasaulis...kaip matė tai darant Islandiją...

ome2014-04-14 00:57

Panka pradėk, prisijungsim.

Liepa-Juozapui2014-04-14 00:56

Neturim reikiamos jėgos, Juozapai..Bet tai nereiškia, kad turim raudot ir kryžium gulėt.// Neįsivaizduoju, kokios gudrios idėjos turi prasisukti, kad daugiau "akyčių" atsimerktų į šviesą... Tai turi atrodyti kaip neįpareigojantis žaidimas ar "atrakcija". Nors paimk ir "ištrauk" senojo filmo "Tadas Blinda" herojų... ;)

Pritariu 9 Juozapui2014-04-14 00:55

tik taip, reikia eiti tokiu keliu, taip padarė ir Islandija....dar mažesnė tauta negu Lietuva

vasia2014-04-14 00:55

pirmiausia pagrybaukim...

nieko nesuprantu2014-04-14 00:54

kaip gali priestarauti Konstitucijai issaugojimas Lito,kuris jau seniai yra ?taigi,mes nieko nekeiciam,o tik issaugom.suprantu,jeigu uzsimanytumem eura isivesti,kad priestarautu Konstitucijai,bet dabar..?????

Algirdas-mm2014-04-14 00:43

Pirmiausia MINTIS. Sekantis ŽODIS. Apvainikuoja darbas-VEIKLA. Aktyvūs turi būti visi TRYS.

ruta2014-04-14 00:43

Ariogaloje , kasmet Dubysos slienyje vyksta tremtiniu suvaziavimas , puiki , istorine vieta pilietiniam nepaklusnumui . Patogu parkuotis , telpa daug zmoniu . Pasikviesti kuo daugiau televizijos ne tik is Lietuvos. Pasirasyti peticija su reikalavimais ir iteikti ne tik Lietuvos valdziai , bet ir ES , per Lietuvos atstovus . Kuo daugiau viesumo , kad mes , neabejingi pilieciai , tokio valdzios ignoravimo KONSTITUCIJA ,netoleruosime . Reikia parodyti ES , Amerikai , kad mes patys tvarkysime savo valstybei svarbius reikalus , o ne korumpuoti politikai ! Galima atvaziuoti su visa seima , nuo anuku iki dieduku , svarbu gerai viska apgalvoti , sudelioti .

Ceslovas2014-04-14 00:41

Niekas nedave antikonstituciniam teismui spresti tautos valia. Zmones isiminkit siuos pries konstitucija einancius psiaudo teisejus,vyriausybes narius ir seimunus, nes butina juos teisti.

buožgalvis2014-04-14 00:40

Tai sąmoningai apsimetama trejetukininkais; kad mus paversti buožgalviais, o Lietuva dvokiančia kloaka.

Juozapas2014-04-14 00:38

Nėra tokios sistemos kuri neturėtų silpnos vietos. Nėra neįveikiamų tvirtovių, nėra nesugriaunamų sienų. Tiesiog reikia žinoti/ rasti tą vietą kurioje pakaks įšimti vieną sisteminę plytą kurios netektis sugriaus šį melo ir prievartos bastioną. Bet kokio nusikalstamo režimo vienas iš kertinių pamatų akmenų yra melas. Vadinasi, Tiesa yra tas taranas kuris griauna melo tvirtoves. Taigi, išvada- mums reikalinga didesnė, žymiai didesnė nei dabar, didesnė ir veiksmingesnė Tiesos ir Laisvės žodžio sklaida. Nes yra pasakyta: "Pradžioje buvo Žodis".

baisu2014-04-14 00:37

Nu ir dalykeliai vyksta LT.

JEI NORI2014-04-14 00:33

TAUTA GALI PAKEISTI NET TEIGINI, KAD LIETUVA NEPRIKLAUSOMA DEMOKRATINE VALSTYBE (IR TAI BUS TIKRAI PRIESINGAS TEIGINYS DABARTINEI KONSTITUCIJAI) . TAUTA PATI SPRENDŽIA. NERA ISMINTINGAI MASTANCIU TEISEJU, TIESIOG GRAUDU, KOKIE TREJETUKININKAI SUSIRINKE

Pažįstu2014-04-14 00:30

tas KT pavardes. Tautai turi būti žinoma KT narių kilmė ir praeitis (narystė komjaunime, TSKP arba organuose).

Tačiau kartu teismo kolegijos nuomone reikalingas „mechanizmas, kurio pagalba būtų galima užkirsti kelią Konstitucijai prieštaraujančioms Konstitucijos pataisoms priimti ir įsigalioti“.2014-04-14 00:29

nesamone NESAMONE nesamone. TAUTA JEIGU NORI GALI PRIIMTI VISISKAI PRIESINGA (ABSOLIUCIAI PRIESTARAUJANCIA)DABARTINEI KONSTITUCIJAI KONSTITUCIJA. TAI JOS ABSOLIUTI TEISE. SITO NEI VERTINTI, NEI NAGRINETI NIEKAS NETURI TEISES,JOKIA GRUPELE BANDITU AR KITOKIU ASILU

leja2014-04-14 00:25

baisu, kažkoks siaubas

Algirdas-mm2014-04-14 00:25

Nepriimkit Juozapo pasisakymo tiesiogiai. Ne referendumai pirmiausia. Pirmiausia –santvarkos koncepcija (D. Kuolys), alternatyvi Konstitucija (Z. Vaišvila), normaliu protu suprantama, žmoniška Teisė (N. Venckienė). Kai šios idėjos įgaus pakankamą kūną (atguls popieriuje) –tuomet matysim; ar referendumas, ar revoliucija, ar evoliucija.

Joo2014-04-14 00:09

"sugrįžo Leninas visiems laikams"...

arvis2014-04-14 00:03

daugiau nebus jokio referendumo,kaip nesuprantat? juk bet kokia iniciatyva prieštaraus Konstitucijai ir VRK atmes...atrodo,kad grįžome į sovietinius laikus

Algirdas2014-04-13 23:58

Juozapai, TAIP. Senai žinoma išmintis –naują sukurti ir lengviau, ir pigiau, nei seną riastoruoti. Alternatyvi santvarkos koncepcija, alternatyvi Konstitucija, alternatyvi Teisė.

Juozapas2014-04-13 23:35

Vienas iš būdų- inicijuoti naują referendumą- Tautos Apkaltą dabartiniam prochuntiškam konstituciniam teismui ir tuo būdu šį uzurpatorišką darinį išvaikyti nafig. Praleliai reikia pradėti rengti naują Konstituciją ir teikti ją balsavimui Referendumu. Kartu skelbti pirmalaikius visų lygių valdžių rinkimus. Naują Konstituciją derėtų priiminėti su Naujos santvarkos įgyvendinimo įstatymų paketu kuriame būtų Totalios Liustracijos Įstatymas bei kiti įstatymai užkardantys santvarkos demokratizavimo sabotažą bei eliminuojantys dabar egzistuojančio režimo kadrų kenkėjišką veikimą. Tam reikalui naujojoje Konstitucijoje turėtų atsirasti Tautos Tribunolo institucija.

vergai2014-04-13 23:33

Žmonių valstybės nėra, žmogaus teisių nėra –padėtis per daug beviltiška, kad “šalinant valstybę naikinančius politikus bei pareigūnus“ galima būtų pasiekti rezultatų. Valstybės užvaldymas totalinis. Ir negalvokit kad epizodinėm iniciatyvom paveiksit Lietuvos totalitarizmo kūrėjus, palaikytojus, sekėjus-. Kasdieniai rūpesčiai, darbai, netgi pasiaukojančios pastangos dėl elementaraus pragyvenimo ir taip įtampą kelianti našta visuomenei. Lengviausias civilizuotas “proto ribose“ sprendimas –Puteikis prezidentas, ir tuoj pat priešlaikiniai seimo rinkimai. Bet, kada valdžiažmogių veikloje prasilenkimas su “proto ribomis“ kasdienis reiškinys -??? Situacija tokia; valdžia žaidžia savo žaidimą, savaip viską nušviesdami-interpretuodami. Reikalą turime su aktyviais svolačiais. Ir niekšiškai elgsis tol, kol nejaus-nepatirs REALAUS REZULTATYVAUS PRIEŠINIMOSI. Ką sugalvos vergų-baudžiauninkų visuomenė. Totalitarizmo, lokalus epizodiškumas neįtakos.

Ǒ2014-04-13 23:32

Šįkart Pankai visiškai pritariu - valdžiažmogiai savo šlykščiai gudriomis manipuliacijomis pasiekė aukščiausią cinizmo laipsnį, jų „minkštoji“ prievarta, nukreipta prieš Lietuvos konstitucinę santvarką, yra nebepakeliama, todėl turime imtis Konstitucijoje numatytų veiksmų ir atstatyti konstitucingumą. Islandai buvo pirmieji pasaulyje, susitvarkę su finansiniais sukčiais, mes būsime pirmieji, susitvarkę su partinėmis gaujomis.

Juozapas--Vandeniui2014-04-13 23:16

Taip, pilietinis nepaklusnumas yra labai galingas ginklas. Vienas "bet" - tik pilietiškai aktyvioje visuomenėje. Pilietinis aktyvumas išauga dviem atvejais -per nuoseklų pilietinio sąmoningumo ugdymą, o tai užtrunka gana ilgai, arba spontaniškai, kuomet tai iššaukia visą naciją sukrečiantys ir praktiškai absoliučią daugumą betarpiškai liečiantys rezonanciniai įvykiai. Galima atsiduoti likimo valai ir laukti kol tokie įvykiai kažkada nutiks, galima tokius įvykius sukelti dirbtinai (tai yra pakankamai pavojinga visais aspektais), arba sugalvoti kažką tokio naujo ir originalaus kas suveiktų stipriai ir rezultatyviai. Dėl gerb. Pranciškaus - su visa pagarba jam dėl pastangų organizuojant Referendumą, p. Pranciškus yra negabus organizuoti pilietinio nepaklusnumo akcijas. Kas galėtų? Manau Zigmas. Tik jam reikia komandos. Bet pradžioje reikia Idėjos.

pritariu2014-04-13 23:12

reikia paleist seima.

Juozapas2014-04-13 23:03

Patikslinimas ir paklausimas: Nesutinku, kad nuo šiol Lietuvos valstybinė santvarka tapo nebe demokratine. Ši valstybė jau seniai neturi nieko bendro su demokratija. Dėl kvietimo šalinti. Kaip? Pagal chuntos sukurtas negalimumo šalinti taisykles? Rengti lietuviškus "maidanus"? Iki maidanų rengimo mums toli kaip atbuliems dviračiu iki mėnulio. Ne tas mentalitetas. Maidanai efektyvūs tik kuomet yra masinis dalyvavimas. Ar šioje visuomenėje galima tikėtis masinių protestų akcijų? Nemanau. Taigi, šalinti tai šalinti, bet šalinimo instrumentus teks išrasti. Reikalingi originalūs mūsiškai situacijai, kuomet visuomenė yra liumpeniška ir pasyvi, tinkantys šalinimo įnagiai.

Vanduo2014-04-13 23:02

Valdantieji boikotuoja piliečių konstitucinę teisę į referendumą, mes tuomet turėtume boikotuoti valdančiųjų valdymą.

Vanduo2014-04-13 22:58

Ar sutiktų mūsų Žemės Gynėjai paskelbti pilietinį nepaklusnumą ir pakviesti Lietuvos piliečius apginti savo konstitucines teises ? Šią priedermę, ko gero turėtų atlikti gerb. P.Šliužas

Jonas2014-04-13 22:55

Nuo kurio pradėsim? Mėlynos ponios ar ožio?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi