Tautininkų Sąjunga išplatino pareiškimą „Dėl Ukrainos parlamento 2015 m. sausio 27 d. rezoliucijos“.

„Tautininkų Sąjunga pritaria Ukrainos parlamento 2015 m. sausio 27 d. pareiškimui, kuriuo Rusija įvardijama šalimi agresore, o separatistinės Donecko ir Luhansko liaudies respublikos skelbiamos teroristinėmis organizacijomis, ir kviečia Lietuvos Respublikos Seimą artimiausiame posėdyje priimti analogiškus sprendimus, t. y.

pripažinti Rusiją šalimi agresore, o taip vadinamas Donecko ir Luhansko liaudies respublikas skelbti teroristinėmis organizacijomis“, – sakoma Tautininkų Sąjungos pirmininko Juliaus Pankos pasirašytame pareiškime Lietuvos Respublikos Seimo Pirmininkei Loretai Graužinienei bei Lietuvos Respublikos Seimo frakcijoms ir nariams.

Naujausi

Komentarai (107)

Rikiuoti
Komentaras2015-02-01 22:51

103. Daina- teisūs abu: ir Vytautas Panka, ir Julius Landsbergis. Abudu iš vieno rašto skaito.

Komentaras2015-02-01 22:49

5. Albinas- TIKSLIAI.

Vadakste2015-02-01 22:20

Kad tie Ukrainos naciai garbina Hitleri , tai nejaugi mums Lietuviams ir Lietuvai to reiketu. Manau , kad prisiminus Hitlerio darbus, kuriuos nudirbo per 2 pasaulini kara. Jaunimeliui verta butu paskaityti literaturos apie 2 pasaulini kara , kas ji pradejo ir kuom baibesi. Sekmes skaitant.

to 102 pensininkas2015-02-01 21:51

o as sakau kad tokius kaip panka,poroshenka,obama ir kompanija reikia teisti hagos tribunole...ir kas teisus?

Daina2015-02-01 21:46

Vytautas Panka VERTAS buti valstybės Prezidentu, tikiu kad kai tik galės bolatiruosis ir laimės rinkimus. Lietuvių Tauta jau turi savo vedlį, turės ir savo Pergales. Viva Ukraina, Herojem Slava!

pensininkas2015-02-01 21:25

Perskaičiau gal pusę iš 101 komentarų ir suglumau, kiek daug debilų ir žalių žmogelių Lietuvoje, pripažystančių Lugandonijos kacapus kaip pasaulio gėrį, yra. Panka teisingai reikalauja pripažinti Lugandonijos kacapus teroristais, gaudyti ir Hagos tribunale teisti išimties tvarka be pasigailėjimo, juos tik grabas gali perauklėti.

senis2015-02-01 17:58

Gydykis kol nevėlu Panka !

senis2015-02-01 17:57

kuo daugiau Putinas prastums savo atstovu i ES valdanciuosius sluoksnius, tuo geriau. Mes patys, be broliuku rusu pagalbos is sito jungo neisivaduosime. Musu vadovaujantys organai visi sedi tam tikroje terpeje, siltai jauciasi, ir spiauna, kad jie irgi vergai. Vergas sotus, ju nuomone, geriau negu vergas alkanas. Kadangi dauguma parlamentaru ES nuo Lietuvos, buve KP nariai, nusene, Putinas ir siuncia senelio verta anuka, jiem i pagalba. Jeigu grybauskaite butu jaunesne, Putinas ja paskirtu anukui radiste.

Kodėl Panka agitavo už Grybauskaitę? Ogi todėl, kad parsidavė už pinigus..2015-02-01 17:43

Man patinka Grybauskaitės žmona Ulbinaitė, aišku, patinka ir Grybauskaitės vyras Šimonytė, bet kodėl Grybauskaitė gyvena, pasak B.Genzelio, su savo drauge ir buvusia kambarioke Briuselyje Rima Kaziliūniene? O kaip tau, Panka???

Dzūkija > 95. Klausimas Valdui?2015-02-01 16:36

Tamsta tautininkas ?...

yel“l“ow submarine to 96. Skyle2015-02-01 15:34

o kaip tai prieštarauja vienas kitam ? ar bukumas nėra privaloma ir neišvengiama neofašisto opcija ? lygiai kaip ir beretozoido, rusofobo, konservatoriaus, sionisto, “lt“ patrioto, homofobo, ksenofobo, rasisto ir t.t. atvejais, įtraukiant ir beveik visas es, o ypač “lt“ valdžios pareigybes :)))))

Skyle2015-02-01 15:15

Man atrodo is Pankos toks pat neofasistas, kaip ir krepsininko Sabonio stogdengys. Tiesiog bukas tupas zmogus. Net juokdariu nepavadinsi.

Klausimas Valdui?2015-02-01 13:07

Ar tik ne žydukas būsi?

valdas2015-02-01 13:03

"Ar jums neatrodo, kad Kundrotas, Čeponis ir Panka yra didžiausi Lietuvos neofašistai?" Jie net ne "neo", ir ne "fašistai", jie - buki nacistai, naciai.

Vilnietis2015-02-01 10:11

5 milijonus zmoniu nori pavadinti teroristais?? Ar proto visai neteko naciai ar kaip? Ar tiesiog Vasingtono vadovai isake? Ten zmones nubalsavo uz DNR ir LNR apie 80% ir ka uz ju nuomone jie tampa "teroristais"? O nors viena terakta padare? O kas degino gyvus zmones Odesoje ir kodel tyrimas nutrauktas? Kodel del Boingo nei zodzio??? Per Discovery uzvakar rode dokumentini, kur pasakojo, kaip Hitlerio spauda rase, kad britai yra zmogzudziai, kada jie prisijunge prie Tarybu armijos 44-ais. Tai cia istorija kartojasi dabar. Neonaciai - kruvini zmogzodziai vadina kitamincius "teroristais". Degs jiems vel zeme po kojom. Fasizmas bus nugaletas dar karta. Pagarba LNR ir DNR kure stojo uz savo zeme ir laisve!

Koloradams2015-02-01 02:22

Geriau su "neofašistais" Panka ir Kundrotu, TS, negu su koloradais-apmokamais Maskvos skalikais.

karo kurstytojams2015-02-01 01:43

Kai baigias Lovio pajamos Ir nebėra ko krušt, LT dalužė-Dašenka Tuoj rusų eina mušt. Mes turim pusę tanko jau Poryt turėsim tris, Ministras Peteliškinas Žygiuoja: viens du trys… „Kak Putlera bytj chočietsia,“ – Užtraukia jis balsu, Ir Raska Pulemiotčica Jam pritaria bosu. Kampan pastačius Vakarus, Mūs Dašenka putos: Mušk Armiją Raudonąją, Žygiuokim lig Maskvos. O Algirdas Ačkarikas Armonika užgros gyvai: – Ach, Daša Polikarpovna, Ak, Dašenka, davaj! Ach, Dašenka, užmėtyki Rusus Tu pagaliais, Kai jie rausvam saulėteky Prieš mus į mūšį eis. Ach, Dašenka, ach, angele, Tu durtuvu krūties Akis išdurki Putleriui Ir imk jį ant danties. Jums Merkel ir Obama Tik ačiū pasakys, Na, o paskui lai myli jus spec. pajėgų būrys.

Valdžiažmogių vagių kasdieninė malda.2015-02-01 01:41

sveika,grybauskaite,melagysčių pilnoji, kubilius su tavimi, tu pagirta tarp melagių ir pagirtas tavo stogas landsbergis.

>56>662015-01-31 23:20

Geros mintys.

Matrica Lietuvoje2015-01-31 21:42

Julius Panka yra Adolfo Hitlerio rasinės higienos praktikos šalininkas. Buvo straipsniukas apie benamius VAKARŲ EKSPRESE. Tai jis juos siūlė sterilizuoti. TS partijos ,,elitas" yra konservatorių projektas. Ar jums neatrodo, kad Kundrotas, Čeponis ir Panka yra didžiausi Lietuvos neofašistai?

Paprastas> 862015-01-31 21:39

Pagrindiniai nesantaikos ir karo kurstytojai yra Anglija, Norvegija. Ar supratai?

TIKROVĖ2015-01-31 20:25

Pagrindiniai nesantaikos ir karo kurstytojai yra KGB STUKAČIUS LANSBERGA-DĖDULĖ IR BUROKEVIČIAUS PAKALIKĖ, KOLOBORANTĖ, KOMUNISTĖ, KGB DARBININKĖLĖ RED DALIA!!!

Vilnietis2015-01-31 19:35

Pagarba J.Pankai, nepadlaižiauja nei Maskvai nei Briuseliui su Vašingtonu.

Kad2015-01-31 19:33

galimai tapo madinga partijų valdžioms persikūnyti į Ukrainiečius. Tai kaip dabar atsiliks ir šitos, nuo mados? Eiliniai partijų nariai gal tuos pareiškimus ir pamato pirmą kartą viešojoje erdvėje,todėl nereiktų jų visų ir koneveikti. Kas jį pristatė be abejo tikriausiai pagal įstatus turi įgaliojimus,gal ir kažkokia taryba tarp suvažiavimų priimanti sprendimus. Tai gal ir pareiškimai iš ten atsiranda. Todėl gal nereiktų nei tų visų tautininkų barti nei kitų partijų ar visuomeninių organizacijų eilinių narių. Gyvenkim taikiai,nesipykim. Visiems lietuviams,ukrainiečiams ir viso pasaulio žmonėms linkėkime taikos,supratimo,susikalbėjimo.

Juliau P.,ar pabludot2015-01-31 18:43

Vatnikė, Koloradė Sonia ww.laisvaslaikrastis.lt/news/2416/53/d,detalus/

Pankai2015-01-31 18:20

tarnas lieka tarnu, ir jam nesvarbu kam tarnauti. O kai tarnas tampa konservatoriska utele - KA cia ir bepridursi

vo tep2015-01-31 18:17

bukimevieningi.webnode.com/products/ukrainos-kovotojai-viesai-garbina-a-hitler%C4%AF/ panka su ukrų fašistais. Tada nenuostabu kodėl taip šneka.

juokas2015-01-31 17:52

tautininkai....tai jie visi ukrainieciai?

Matas2015-01-31 15:47

Tikrieji koncervatoriai yra tautininkai...o tie anie tik pavadinimą pasisavinę.

trumpai2015-01-31 14:04

Tautininkai tai dėduko užslėpta juodoji tehnalogija.

teisingas vyras2015-01-31 12:47

todel ir mintys teisingos o ne teroristines kaip pas dumb assus

manau2015-01-31 10:51

jog štai ir pasirodė tikrasis šių veikėjų veidas....

Darijus2015-01-31 04:08

Dėkui. Šito tipo Lietuvai nereikia.

vo tep2015-01-31 04:03

Dabar supratau, kam reikalingos tipo ne sisteminės partijėlės, o gi tam, kad per rinkimus išplautu ir taip mažai mąstančių žmonių balsus.

>69. Darijus2015-01-31 03:51

ir aš tau pritarsiu. Puikiai įžvelgei.

Pankai2015-01-31 03:31

youtube.com/watch?v=ebwQKf5myrk

> 692015-01-31 03:26

SUPER!

yel“l“ow submarine to 68. Anfisa2015-01-31 03:18

būtų visai neprošal, kad klounas julius(nuo šiandien jau be abejonių), teiktųsi paviešinti tos rezoliucijos priėmimo technologiją ir detales :))) - mielai sužinočiau, kas per “skaidrūs politikai“ pasirašė po tokia suicidine rašliava :)))))

Darijus2015-01-31 03:17

Reziumuoju: VSD neturi apart šito, jokio kito žinomo ir lengvai valdomo produkto. Glušių, kaip ir futbolo ant LT yra nebe daug. Kadrų trūkumas akivaizdus.

Anfisa2015-01-31 03:09

67-m. Tautininku sajunga turi apie 2000 nariu. Na,nera laiko jam pasigilinti problemoje.Kol visus narius priziuresi.. O be to,matit,turi naujausia informacija is Tiagniboko "Svobodos" - Ukrainos "tautininku"..

yel“l“ow submarine to 59.Julius Panka IP 78.56.190.82 | 23:44:522015-01-31 02:55

:)))) - tikrai, kad “skaidri politika“ tas tamstos proteguojams tinklapis :))) - ką reiškia socialinis tinklapis ? - tipo už dyką ? :) - tai kas vistik jį finansuoja, kas redaguoja, kas per kolektyvas dirba, jei jau “skaidru“ ? - kur informacija apie tai ? - ar turėtume džiaugtis kažkieno mailais, bei banko sąskaita ? :) - neregėtas skaidrumas :))))))))

yel“l“ow submarine to 59.Julius Panka IP 78.56.190.82 | 23:44:522015-01-31 02:43

mes ne tarpusavy š mėtomės :))) - mes aptariame tą š, kuriuo tamsta apkrovei save, per savo niekam tikusią galvą, kaip dabar galutinai paaiškėjo... , - nesuvokiama, kaip žmogus,žemės referendumo rengimo atveju pajutęs visą konservų smarvės esmę, dabar gieda su jais vienu falcetu, net nepasivargindamas pasigilinti problemoje iš esmės :))) - čie ne partijos vadovas - čia kažkokia tragikomiška parodija ...

Darijus2015-01-31 02:18

Atsiverčiau Pankos siūlomą portalą. Juk tai sistemos sukurtas propagandos produktas. Diskutuok ten pats su savimi, o paklausti noriu vieno: kaip vertini neonacių veiksmus Odesos žmonių sudeginame? O Boingą kas numušė? O valstybinį perversmą Ukrainoje organizavo kas? Pradžiai.

Spokas2015-01-31 02:11

Pasiulymas Pankai, gal varom i Donecka pamedzioti ? Ukrainos nacionalinis kongresas parupins svastikos ir ginklu, o soviniu paprasysim Landsbergerio. Grybauskaite pridengs jeigu ka.

Julius2015-01-31 02:06

Gers vyrs yra tas Pankiuks. Istustins ten teritorija, tada mes vel uzimsma iki juodos juras. Rusu pasaulyje daug yr, galima biski pramaziti, ar ne Juliuk ? Tra ta ta , ir rusiuku ten nera.

Tadas2015-01-31 02:01

Kazi kas ji konsultuoja . Ar tik ne amerikos pasiuntinukai, su pagonais. Ne visi Lietuvoje zydus gelbejo, buvo ir tokiu Tautininku kurie zude. Sie, irgi pritaria Donbaso zmoniu iszudymui.

Robertas2015-01-31 01:56

Stai ir atvere Panka savo tikraji veida. Jis uz Rusu Tautos sunaikinima. Donbase praktiskai visi rusai, i ju miestus saudo Kijevo armija, Tai bent "Tautininkas". O gal fasistas ? Dabar aisku kad jis yra eilinis CZV projektas, kaip ir Landsbergeris. Dabar ju planas aiskus - kuo labiau susukti Lietuvos zmoniu galvas.

Juliui Pankai2015-01-31 01:49

Mres ne tamstos lygio,kad eitumėm su tamsta į diskusijas.Apsišvietei visu gražumu,kad net koktu.

Julius Panka2015-01-31 01:44

Bepigu jums čia tarpusavyje š mėtytis, jei tokie drąsūs, ateikite į portalą skaidripolitika.org ir užduokite man klausimus tiesiai!

Mano nuomone2015-01-31 01:39

Kaip tautininkas taip neonacis.

yel“l“ow submarine to 56. Markas Aurelijus2015-01-31 01:18

labai taikliai :) - tik belieka liūdnai atsidusti, turint omeny “lietuvos“ visuomenės “gebėjimą“ rinktis ir atskirti kas yra kas, bei iš kur kojos dygsta..., - jau tiek visokio mėšlo “prisirinkta“, kad toliau nebėra kur...

Markas Aurelijus2015-01-31 00:58

Karas Ukrainoje yra tarsi lakmuso popierėlis, aiškiai parodantis, kas yra UŽ globalistus, ir kas PRIEŠ. Ponas Julius ir jo bendraminčiai šiuo savo pareiškimu nedviprasmiškai parodė į kurią barikadų puse jie atsistoja. Viskas gerai, tai jų teisė rinktis, ir visuomenei gerai, nes paaiškėjo kas yra kas. Šie tragiški įvykiai Ukrainoje labai gerai atskleidė daugelio mūsų šalies viešų žmonių, politiku, politologu ir žurnalistu, tikruosius veidus, kas irgi yra gerai. Kaip sakoma, nėra to blogo, kas neišeitu į gerą.

arthur2015-01-30 23:52

Akivaizdu,šitie tipo "tautininkai",konservatyvių utėlių projektas.Kas pilnai ir patvirtinta......

yel“l“ow submarine2015-01-30 23:44

na ką ? :)) - pornografiškų partijų ir pasityčiojimo vertų klounų sąrašas pasipildė tautininkais - mano sveikinimai , tapus tautinio trispalvio mėšlyno klubo nariais ! ...

Yra2015-01-30 23:25

dar vienas klounas Tautininkų Sąjungoj: tai super-duper patriotas Gintaras Songaila. Pamenat rinkimus, rodos susiprato, kas Lietuvos nelaimė, o kai reikėjo apsispręsti su kuo ir prieš ką, tai prisipažino, kad už Grybauskaitę balsavo.

Tautininkams2015-01-30 23:19

Tik liko IGIL pripazinti tautine patriotine organizacija!?Nes aiskeja kad jankiai juos ir toliau remia.

Nieko2015-01-30 22:57

Netiketo. Itartinas jis man buvo senai, kazkaip keistai jis ziurejo i Sliuza, kai tas dirbo uz referenduma. Kazin, ar Panka nera Mossad projektas, kaip ir daugelis lietuvos politiku

aukštait2015-01-30 22:52

Vaje, musėt kok šriub galv atsisuk, kad tok nesamon šnek.

Tautininkai2015-01-30 22:50

Prasikrapštykit akis ir pamatykit tikruosius teroristus.

VAKARAI2015-01-30 22:50

TAI KA ISKRYPELIAI-PADLECKIUKAI IR PUTINJUNGENDAI ,GALVOJAT ,KAD PANKA SU JUMIS NUEIS? ATRODO PAS JUS TEN GALVOJE ISTIES TIK SKYSTA KOSE.VISISKI BEPROCIAI.

Apie Rusijos kolonizacija2015-01-30 22:42

youtube.com/watch?x-yt-cl=85114404&v=VB4mWMBRu44&x-yt-ts=1422579428#t=217 mes irgi tik kolonija!

Ceslovas2015-01-30 22:42

Panka praleidai gera proga patileti, dabar zinosim kokios mintis pas tave galvoj.

buta2015-01-30 22:36

zavejausi tautininkais , taciau is arciau ,, vien reksmingumas , prieskarines vokietijos lyderiu lozungai ir ,,, vietom prie lovio atsiradus ,aiskus iskaiciavimas , valdzios siekimas , pinigu troskulys ,

2panka veda aklą sužydėjusį jaunimą2015-01-30 22:26

1žydai nesnaudžia

skorpionas2015-01-30 22:23

Ukrfašistų bičiulis užsirioglinęs ant bačkos, kaip beždžionė atkartojo raudonosios dalios, ir jos šunaujos sugalvotą nesąmonę.

Jei nėra tikrų tautininkų nereiki ir tokių "pankų"2015-01-30 22:18

Galvojau, kad dar gal tautininkai turi šiek tiek politinio padorumo, bet matosi, kad ir jie yra Lietuvių tautos naikintojai ir globalistų vergai. Tokie "tautininkai" tai cžv projektas galutinai parodyti, kad Lietuvoje nėra nei vienų Lietuvos patriotų. Tautininkai, vykite lauk tokius globalistų provokatorius

valdas2015-01-30 21:59

Grybauskaitės pridurkai.

?2015-01-30 21:55

jei i tavo namus ateina tave nuzudyt,turi nuolankiai padet savo galva ant kalades ir laukt galo,jei ne,busi apsauktas teroristu,nesuprantu Pankos logikos?

as ny zydas2015-01-30 21:25

as irgi tautininkas,bet ne toks parsidaves.matyt pankas gavo DOTACIJA arba doze.

INFO2015-01-30 21:23

“Rusai puola” ir puls iki pat savivaldos rinkimų, o tada konservatoriai ir grybauskininkai garsiai sušuks Kauno turginiams ir beretninkams - “balsuokite už mus ir mes jus išgelbėsime”. Juokiuosi balsu…

> 192015-01-30 21:20

Na ir debilu pasirodei tu "gudragalvi".

Skorpe :)2015-01-30 21:20

TAI taip iseina , kad zudomi civiliai- EUROPOS sajungoje YRA PAGYRTINAS reiskinys???

Skorpe :)2015-01-30 21:16

Na ir kas - KARO tai vistiek neskelbs, nes pinigeliai neatplauks tada...visi gi nori pinigu :)

vasia2015-01-30 20:50

paskaicius komentarus,supranti kokia efektinga putino propoganda.sunku suvokt ,kad komentuoja lietuviai...

senis2015-01-30 20:47

sitas s...as isplauke pakankamai greitai. Ranka jam turbut gosdepas paspaude, ir rankoje, kazkas liko. Reiks pirkt dideli veidrodi, jei nores pamatyti savo petaka. Visa petaka.

pilietis2015-01-30 20:00

Idomiai cia tie "teroristai" veikia, sedi savo namuose ir saudo i is kito galo valstybes atvykusius ginkluotus nacistus, kurie tiesiai sviesiai sako kad atvyko juos iszudyt. tada jau geriau but "teroristu" nei avinu laukianciu savo eiles i skerdykla.

Jonis nuo 24.Donatas 25-am2015-01-30 19:55

Kažkur rašiau. Paprastai. Pvz. Kai valstybei pritrūksta pinigų, o ji turi 40 milijonus gyventojų, vienintelė išeitis valdžiai - kuo greičiau sunaikinti šiuos žmones. Nes kitaip patys gyventojai, likę be pragyvenimo šaltinio, nuvers valdžią,kuri jiems taps nereikalinga. Vienintelis būdas gana sparčiai ir dideliu mastu sunaikinti gyventojus yra karas. Su kuo karas - tai nesvarbu. Svarbiausia žmonių perdirbimas į atliekas, toks yra tikslas. Pinigai feikinėje valstybėje baigsis kitą mėnesį. Štai kodėl dabar inicijuotas karinės padėties įvedimas, kuris leistų valstybei veikti be pinigų, nes nereikės mokėti darbo užmokesčio ir pensijų, o nepatenkintus -šaudyti. Masinė mobilizacija paskelbta, žmonių resursų šliuzai atidaryti . Ukraina yra beveik paruošta galutiniam šuoliui į bedugnę.

to 282015-01-30 19:54

Sveikas, komentatoriau. Keistai nesutampa nuomonės. Šįkart ponui Pankai pritariu. O už jo referendumą ir už jo kandidatūrą nebalsavau. Gyveni žmogus, visą gyvenimą mokais, bet vis tiek d..nas numiršti:((( Nieko nenoriu įžeisti.

saude tu saude2015-01-30 19:51

ar nebus cia tie tautininkai konservu projektas?nes turi būti arba durnas arba nezinau,kad nesuprast realybes.juk nete pilna info.kas ten vyksta

apgailestauju,2015-01-30 19:22

kad praeituose rinkimuose balsavau už šitą klouną. Gyveni ir mokaisi...

to 212015-01-30 19:21

Tu teisus. Mūsų priešas - Rusijos milijardieriai, dar tokie veikėjai kaip Putinas, Šoigu, Ser Gėjus Lavrovas. Būkime vieningi su Rusijos tautininkais. Jie, be abejo, mus palaikys.

Pilietė2015-01-30 19:20

Panka, paskaičiusi šitą fantasmagorišką rašliavą, suabejojau: gal būsų valdžiagyviai buvo teisūs vadindami Jūsų organizaciją profašistine? Po tokių pareiškimų galimas tik vienintelis vertinimas. Viešpatie, o aš tikėjau, kad šie turi blaivią galvą.

to 242015-01-30 19:19

Donatai, taip protingai rašai, bet darai šitiek lietuvių kalbos klaidų. Pradedu manyti, kad nesi protingas. Ir tavo įžvalgos apie ligas yra tas pats, kas panaudotas tualetinis popierius.

Donatas2015-01-30 19:10

Kai psichiatrines pacientam pritaikius demokratinius principus suteikiama teise ir laisve kalbeti ir rasyti ir kitais budais reikstis, valstybeje prasideda sistemine krize. Tokiais atvejais sistema kaip organizmas, nesugeba tinkamai perdirbti atlieku, kad uztikrinti savo organizmo sveika gyvybinguma. Bet tokia sistemine krize sprendziama iprastu budu - nuejimu i tualeta, kur organizmas atsilaisvina nuo nereikalingu atlieku. :-) Tai ir yra sistemines krizes sprendimo budas – pasalinant atliekas ir sumazinus entropijos lygi. T. y. nustatomas labiausiai nenaudingos sistemos vystimuisi trukdancios medziagos ir jos likviduojamos, salinamos. Taip mazinamas chaotiskumo lygmuo ir atsilaisvina vidiniai resursai tolimesniam evoliuciniam vystimuisi. Tai labai grubus paliginimas, bet pagal prasme labai taikliai atspindi tautininku jo lyderio ir sektantu nepopuliaruma. :-)

Jo...2015-01-30 18:50

Ponas Pranciškau, gaila Jūsų, gal kada praregėsite...

Povilaitis2015-01-30 18:46

ech Panka, Panka,norėjau ištiest tau ranką,nesitikėjau tokio pareiškimo.

Mimiras2015-01-30 18:24

Tikri rusų, lietuvių, latvių, vokiečių, ispanų ar prancūzų tautininkai turi stovėti susikibę už rankų...nes jų priešas bendras...plėšri neoliberalinė oligarchinė sistema...

Jonis to 152015-01-30 18:23

Matau iš Jaunųjų vadybininkų personalo skyriaus Vilniuje, testais bandai užknisti.Patarimas-mokykis Ukrainos kalbą,gal kiek praplėsi savo akiratį. Tchemodan-Vokzal-Donbass. Sofos kovotojas.

to 15 mu2015-01-30 17:50

Na, mū mū. Kas tau aišku? Kas kam dirba ir kur dirba? Ir už kiek dirba? Viską žinai, mū mū? Ką dar žinai, troli rusiškasis? Gal žinai, kiek Put Kinas (labiau žinomas Putino pavarde) uždirba? Ruoškis pirmadieniui, vaikeli. Bus gamtos pažinimo testas (reikės kamuolį atskirti nuo ežio). Antradienį - matematikos testas (reikės trikampį atskirti nuo stačiakampio).

to 162015-01-30 17:46

Tavo slapyvardis turėtų skambėti taip: Nebegeriu. O kas dėl pono Juliaus Pankos - pradėsiu jį gerbti.

Paprastas> 152015-01-30 17:20

Taip, jūs visikai teisus.

Nębegerbiu2015-01-30 17:18

Pankos nuo tada, kai už pinigus parsidavė ir Kaune agitavo per prezidento rinkimus balsuoti už komunistę, koloborantę, Burokevičiaus pakalikę, KGB darbininkėlę Grybauskaitę. Taškas.

mu2015-01-30 17:18

Dabar pagaliau aisku, kodel zlugo referendumas. Ir kas kam dirba irgi aisku.

Darijus2015-01-30 17:17

Va būtent.

aAlgirdas2015-01-30 17:13

po tokio parei6kimo ko gero Pranciškus Šliužas supras KODĖL ŽLUGO REFERENDUMAS.

jo2015-01-30 17:12

Kaip sakoma : pasirodė be kaukės. Gerai, kad laiku, prieš rinkimus, o ne po jų, nes daug žmonių jais tikėjo ir pasitikėjo, o čia prašom, tikri kubilinių šauksmų mėgdžiotojai.

> 5. Albinas2015-01-30 17:06

Abejoju dėl smegenų nebuvimo… Labai tikėtina - politinis susidorojimas šantažu, grasinimais ir kitokiais "mikštais" saugumiečių išmislais.

panka ,panka....2015-01-30 17:03

o tamsta laikiau rimtu,objektyviu zmogumi... o,beje,kaip tamstele ziuri i isis??? ,o ir idomu butu suzinoti tautininku nuomone apie palestina ir izreli,kurie ten agresoriai,o kurie laisves kovotojai.... o,matai, buciau ir pamirses ,turbut pritari jankiu politikai ir talibanas jau tapo demokratinia,nebe teroristine organizacija..... p. s. dabar jau su sitais"tautininkais" daugiau jokiu zygiavimu,palaikymu,parasu ir simpatiju!!! Jei "tautininkai"palaiko valcmano chunta,vadinasi patys ne daug kuo nuo ju skiriasi!!! Po tokio pankos pareiskimo,tapo,aiku-nera lt. nei VIENOS SAVARANKISKOS partijos ir judejimo...

Paprastas> 42015-01-30 17:03

Kam „judinti“ lavonus? Kūdikis („Ar galime tikėtis savarankiškos valstybės „) gimė negyvas, o jo gimimo liudijimas buvo suklastotas....

vo tep2015-01-30 16:58

Aš juo tikėjau ir netgi balsavau už jį per paskutinius rinkimus, o pasirodo eilinis jankių paspirtukas, regis ir iki jų kasos žali rado kelią...

Paprastas2015-01-30 16:56

Taip ir turėjo būti... Progresas: pradėjo kaip chuliganai, pabaigs kaip europos homoseksualiniai fašistai...

Darijus2015-01-30 16:55

O va, paklausim tautininko, ką mano apie gyvus Odesoje sudegintus žmones? Gal girdėjote apie tai iš jo?

Albinas2015-01-30 16:52

Gal jis tautininkas bet ne Lietuvos? Kodėl jis siriečių, libaniečių, latvių ir lietuvių negina? Kažkaip čia kvepia dideliu papirkinėjimu, arba tiesiog smegenų nebuvimu.

Dzūkija2015-01-30 16:51

Tautininkai kartu su valdančiaisiais ir konservatoriais...Ar galime tikėtis savarankiškos valstybės,nepripažindami šios teisės kitiems (DNR ir LNR)...Menu,kaip džiaugėmės,kai mažytė,bet išdidi Islandija pripažino Lietuvą...Ar kada nors mūsų šalis išdrįs tapti Islandija...

Koks jis tautininkas?2015-01-30 16:48

Jis konkretus beretozoidas, kuriam Lituvos reikalai px.

sveikinu Tautininkus uz tiesa2015-01-30 16:47

stop luhandonijos ir atendonijos teroristams! stop gejams! pritariu tokiai pozicijai. Panka realus pretendentas i prezidentus po kokiu 10 metu.

Darijus2015-01-30 16:43

Na va, ir atsiskleidė fašistukai. Dabar galės drąsiai marširuoti Gedimino prospektu. Leidimas garantuotas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi