Tautininkas Julius Panka socialiniuose tinkluose sukritikavo signataro Zigmo Vaišvilos mintis, kurias pastarasis paskelbė Vasario 16-osios išvakarėse.

„Vien ko verta tokia citata: „Pasaulio didžiųjų provokacija prieš Ukrainą ir jos sugriovimas, išgrobstymas, pasidalinimas...

Zigmai, atsibusk, ukrainiečiams atsibodo gyventi oligarchų grobstomoje postsovietinėje šalyje, kur aikštėse stovi leninai, dergiamas Stepano Banderos partizanų atminimas ir bandoma įteisinti dvikalbystė, kuri kaip vėžys graužė ukrainiečių kalbą, todėl jie išėjo į gatves, išėjo į MAIDANĄ. O tuo pasinaudojo Rusija ir atplėšė Krymą, bei pradėjo karą siekdama atplėšti Donbasą...

Tiesa yra tokia ir reikia mažiau žiūrėti Rusijos propagandos, gerbiamas signatare...

Ukraina – ukrainiečiams!, Lietuva – lietuviams!, o kam nepatinka: Čemodan-vokzal-Rosija...“, – kelionės kryptį signatarui nurodė J. Panka.

Naujausi

Komentarai (160)

Rikiuoti
Komentaras2017-02-10 17:13

Pankai megzta beretė smegenis užspaudė galutinai.

Panka2017-02-10 15:21

Bereikšdamas savo nuomonę rimtai nusikalbėjo.

J. M.2017-02-10 13:37

Ar URM vado ir tautininkų vedama į Ukrainą kovoti jos pilietiniame kare lietuvių tauta yra vieninga ir pritaria visokiems pankom ir komjaunuoliams? Atsakyti į šį klausimą labai lengva. Patys apklauskite 100 respondentų, esančių jūsų aplinkoje, tarkime namų ar darbo aplinkoje. Aš tą padariau ir... Ir nei vienas iš mano sutiktų ir paklaustų žmonių nepasakė, kad nori dalyvauti šiame kare, ar pritaria šio karo paramai, kad ir Kijevo ukrainiečiams. Tiesa, aš neklausiau jaunuolių, kurie dar tebestudijuoja ar mokosi ir nėra net tarnavę mūsų 9 mėn. kareivių rengimo karo teatrui kariuomenėje. Dalis tokių jaunuolių atkartos dar kovingesnę negu šalies vadovės retoriką ir pasiūlys kepurėmis užmėtyti maskolius - vatnikus. JiemS net NEDAŠUNTA, KAD BE KIJEVO IR VAKARINIŲ "ZAPADENCŲ" YRA RYTŲ IR PIETRYČIŲ UKRAINIEČIAI TAIP VADINAMI MASKOLIAI. BEJE, TEGUL PASIŽIŪRI ISTORIJĄ IR PAMATYS, KAD XARKIV YRA BUVĘS KIJEVO SOSTINE, PAMATYS KAIP IR UŽ KOKIĄ VALDŽIA KOVĖSI NESTORAS MAXNO. TEGUL PERSKAITO BENT TARASĄ ŠEVČENKO IR PAMATYS KAIP UKRAINIEČIŲ TARASA BULBA KOVĖSI SU "VRAŽIMI LIACHAMI" IR KRYMO TOTORIŲ CHANU. Jei mūsų visuomenėje iš valdžios aukštų tribūnų nebūtų skatinamos dvi spalvos (juoda ir balta), o būtų aiškinama apie visų spalvų gamą tai turėtume mąstančią, siekiančią pažangos visuomenę. Tuomet Lietuvos pilietis būtų savo šalies šeimininkas. O dabar... Dabar visi, kas nepritaria landsbergizmui ir jo apologetams, esantiems valdžios olimpe yra vatnikai - tautos priešai. Net toks mu - mu vadas, kaip panka siūlo: čemodan -vokzal - putinstan. Lūdna, nes visame normaliame pasaulyje kitaip galvojantis yra ne priešas, o progreso variklis. O asociacija Nacionalinis interesas lai pakviečia iš pradžių į protesto piketą, vėliau į mitingą Vingio ar kalnų parke, vėliau Nepriklausomybės aikštėje. Aš su keliais bičiuliais ateisiu, o Jūs?

matilda2017-02-10 12:06

labai teisingai Panka vaisvilai siulo, nes vaisvila itrauktas i VSD gresmiu sarasa, dirba kremliui. apsivalykim, Lietuva laukia

pankiui2017-02-10 07:21

Pankiau, Čemodan-vokzal- UkraMaidan. Be bilieto atgal. Tfu.

EJ >>>>>151,121,1222017-02-10 06:54

Matyt "ekspertai.eu" nebeturi siuo metu ka spausdinti, o gal daro visuotine ekspertu skaitytoju apklausa: "ar tautininkai ir tauta vieningi?".

buk2017-02-10 05:14

Rusija susigrazins sienas viso pasaulio pripazintas 1945 m.IR Panka poniskai spardis bulve amzino isalo zemeje,jie jau prisigiedoja,tik laiko klausimas!

Pankusijui:2017-02-10 03:15

# Č-E-M-O-D-A-N, voxal, Izrael.

jooo2017-02-09 23:51

o kas per by-ys tas panka,kad gali kazkam siulyt vaziuot i Rusija ar dar kur nors?

kas čia?2017-02-09 22:24

Nu debiloidai ekspertai. Kas tokio atsitiko, kad vėl keliat caro-maro laikų straipsnį? Mes kažką praleidom? Nežinom? Alio, atsibuskit, paaiškinkit.

Ot besmegenis Lopas panka2017-02-09 22:23

Man irgi atrodo kad tas bukagalvis konservatniku lojikas.

Ss2017-02-09 21:51

Nors esu uz Tauyu islikima, bet su Panka nesutinku. Noreciau poaklausti jei viena pakeisi, tokiu pat kitu ar Tauta gyvens geriau? O del okupanto tai geru okupantu nebuna. Del Krymo tai zmones referendume pasake su kuo nori tuoktis. Nejaugi Krymas blogesnis nei Kosovas? Kodel Panka nesako kas suorginizavo maidana ir sukele pilietini kara? Panka turi zvelgti giliau nei rusai puola.

Panka2017-02-09 21:47

Kieno sriubą srebiu - tam ir karksiu. O be to aš litvakėlis užsislaptinęs, nors pase lietuvis įrašyta. Suprask kaip nori kad gudrus.

Panka,2017-02-09 21:30

ko tyli,kai Lietuva amerikonų okupuojama?

stasys2017-02-09 21:10

144 ..gal Z.Vaišvila pretenduoja į Tautininku veido fizionomija . Na bet ta organizacija toli nuo tu tikslu kuriuos privalu butu jai kelti tokiomis situacijomis. Tai net nežinau .

Komleksuota pelyte Panka nutare2017-02-09 20:58

Tarti zodi Tik nei pati vargana pelyte suprato ka vapa, nei skaitantieji jos svaigulius.:) Apgailetina, pelyte Panka.

ei, ekspertai,2017-02-09 20:55

kokiu tikslu tiražuojat metų senumo straipsnį? Paaiškinkit.

arthur2017-02-09 20:34

Šitas Panka visada buvo konservatorių išpera ir ne gana to dar yra absoliutus bukagalvis..

StasysG2017-02-09 20:27

Šį kartą pritariu 131 geltonai podlodkei. Žmoniškai parašė apie Z Vaišvilą.

yel“l“ow submarine to 139. senis2017-02-09 19:51

o krymo administracija tai kas ? kijevo skiriamos marionetės :) - ar vistik vykdomoji valdžia/vyriaustbė, formuojama krymo respublikos parlamento ? :) - įsivaizduoju, kiek ilgai kryme būtų “veikusi“ maidaunų paskirta “administracija“ :))))

to Cha2017-02-09 19:49

Pažiūrėk dok. medžiaga grįstą filmą filmą "SUPRASTI LIETUVĄ" ir viską suprasi kas prie ko čia: R. Zabielienė (nuo mažumės konservatorė, Andriaus Kupčinsko "pilkoji kardinolė", dar tevažinėjanti su jo dovanota apynauja ToYoTa, N. Puteikio padėjėja seimas), J. Panka, O. Voverienė, V. LanDsBergis, A. Anusauskas, R. Čekutis - ir aplamai visi žyd-koncervos ir Tautininkai, bei keli liberalai - visi šiame filme ir visi draugai... Nesipyksta

senis2017-02-09 19:42

del Krymo. Rada, ir vyriausybe puikiausiai zinojo kaip ir kada Krymas atsiskirs. Tuo metu tereikejo pakeisti Krymo administracija, viskas butu like savo vietose. Keisti administracija kategoriskai pasipriesino premjeras Jacianiukas, pagrasino atsistatydint, Timosenko, pagrasino palikt valdanciaja koalicija, ir Kijevo meras V. Klicko, pagrasino atsistatysias. Dabar Porosenka tiekia ginklus abiem pusem., pamelzia pusdurnius lietuvius.

yel“l“ow submarine apie 137. stasys2017-02-09 19:36

tai tragikomiškiausias pranašas, kokį teko regėti/sutikti :))))

stasys2017-02-09 19:27

geltonas ..pasakei ir tvarka . :) kada gausi kitu tos lazdos galu tik laiko klausimas (jei reiks vertimo duok žinia išversiu į vatniku kalba).

yel“l“ow submarine to 132. stasys2017-02-09 19:23

bjauriausia, kai koks nors klounas ( oypač toks) savo haliucinacijas adresuoja kažkam, lyg kokiam psichopatologui ar klausyklos operatoriui :)))

yel“l“ow submarine to 133. T0mas J. -> 1312017-02-09 19:18

kokias - nekokias medicinines žinias įvertinau :) - sąsajų su tema neradau jokių ..., - bet jei tamstai suteikė džiaugsmą žodžių refleksija ir refliuksija panašumas - į sveikatą :))

Cha,2017-02-09 19:18

Gal su Jukneviciene susidraugavo,nors visada jis buvo labai itartinas,turbut konservatoriu stukacius!

T0mas J. -> 1312017-02-09 19:13

Tu ne refliuktuoji, bet refliuksuoji. (Refliuksas – procesas, kurio metu rūgštus skrandžio turinys, iš skrandžio pakyla į stemplę. Pavienius rėmens epizodus patiria praktiškai visi, tačiau kai kuriuos žmones rėmuo vargina pastoviai, net kasdien, ir neigiamai veikia jų gyvenimo kokybę. Tai jau reikalauja gydytojo įsikišimo).

stasys2017-02-09 19:11

geltonas ..ka ten rašei apie emocines iškrovas (nestabilumas) vakar .?? įkvėpk gilia krūtine kelis kartus ir turėtu panikos priepuolis praeiti .Ukropai-fašistai vis dar nepuola .:)

yel“l“ow submarine to 128. T0mas J. -> 125.2017-02-09 19:05

beje :)))))) - ne mano rūpestis ir reikalas “įtikinėti žmones“ - aš tik reflektuoju ir tiek :) - o įtikinėja tegu visokie pankos ir kitokios daržovės, kurie minta veršių patiklumu - nes jie kalba ir daro tai, kas žmonėms svetima, nepriimtina ... , - tuo tarpu nuoširdžiam, moraliam, nemeluojančiam žmogui nereikia nieko įtikinėti - paskui jį žmonės eis patys - jausdami tiesą ir šilumą širdimi :) - čia aš apie vaišvilą, pvz. ... , - ir nesakau, kad jis neklysta ... , - klysti žmogiška ... , - tuo tarpu panka pats yra totali klaida :) - tai jau nežmoniška :)))))

yel“l“ow submarine to 128. T0mas J. -> 125.2017-02-09 18:55

na, tamsta, neišprotėk :))) - iki daugybos lentelės demonstravimo 1960-ųjų metų pirmokėlių skaičiavimo pagaliukais , aš tikrai nenusirisiu - teks pačiam kažkiek pamankštinti smegenis ir pabandyti suvokti žodžio bukas reikšmę/turinį konkrečiu(pankos) atveju :)))

to 1282017-02-09 18:49

Ko tu nesupratai? Kokio argumento tau dar trūksta? Pagrindinis argumenas - jis nežmoniškai bukas. O kad bukas, matyti iš teksto.

T0mas J. -> 125.2017-02-09 18:46

Tamstos arsenale vien epitetai ir etiketės, tačiau argumentų nėra nė vieno, todėl tu nesugebi įtikinti žmonių.

Vadakste2017-02-09 18:35

Kad jau lenkai sukasi nuo ukrainieciu uz banderos garbinima , nes kiek zmoniu Lenkijoje sis banderas prazude , iszude. Tai Panka paziurek, kas vyksta pasaulyje , tai tautu maisymas ir nebespesi visiems sakyti , kad cemodan ir i vokzal. Zmones maisomi per karus , valstybiu vadovu nesantaikos kurstymus. Taigi gyventi reikia taikiai , o tada nebus ,nei pabegeliu, nei karu , nei tautu maisymu. Kas liecia Maidana , tai cia buvo ziaurus , kraujuotas valstybes perversmas, ko pasekoje zuvo simtai nieko nekaltu zmoniu. Stop visam blogiui , kuris vyksta siuo metu pasaulyje. Zmonijai reikalinga taika. Stop karui Donbase ir Ukrainoje,

ad2017-02-09 18:33

Panka - naciukas? Akivaizdžiai. Dar ir sadisto žmogžudžio Banderos garbintojas. Be to, išsilavinimo - nulis. Jokios ukrainiečių kalbos išvis nėra, yra kaimietiška tarmė. Siūlau Pankai pabandyti kalbėti ukrainiečių "kalba", pvz. , apie aukštąją matematiką. :)Be to, kai valstybė - daugiatautė, dvikalbystė būtina. Taip sako ir demokratijos principai. Be to, tų vadinamų "ukrainiečių" vadinamoje Ukrainoje yra ne daugiau 50 proc. O kaip kitos tautos? Jos, būdamos pilnateisiais gyventojais, neturi jokių teisių, teises turi tik banderos? O dar reikėtų ir apie perversmą su valdžios užgrobimu Kijeve pakalbėti. Kas jam vadovavo ir kas įvykdė.

yel“l“ow submarine to 124. T0mas J.2017-02-09 18:21

ką čia daug konkretinti ? - kaip dar labiu sukonkretinti tai, kas yra akivaizdu - jis tiesiog nežmoniškai bukas :) - ir tuo didžiuojasi :)) - kitaip sakant iniciatyvus idiotas :))) - tai pati baisiausia idiotų rūšis, - kaip pornožvaigždelė, kaip grybelė, kaip superanūkas, kaip glušpetris, kaip anusašauskas, kaip begalė kitų litchuanijos klounų ... , - tai, ką jis paisto vaišvilos adresu - naciko su lopšelio išsilavinimu kliedesiai ... , - reikia būti labai neišsivysčiusiu valdžiagyviu, kad esant reikalui, nepasinaudoti tokiu respekabiliai atrodančiu idiotėliu :) - kol kas visi sėkmingai naudojosi - ir nesiskundė :) - ir net pankos buvimas tarp referendumo organizatorių, buvo valdžiagyviams naudingas faktorius - manau buvo nemažai mąstančių, bet jautresnių žmonių, kurios pankos idiotizmas atgrąsė nuo dalyvavimo referendume ...

T0mas J.2017-02-09 17:55

Kuo tamstai nepatinka Panka? Konkreiau prašyčiau.

yel“l“ow submarine to 122. T0mas J.2017-02-09 17:52

panka jau n kartų įrodė, kad vadinti jį sisteminių valdžiagyvių oponentu niekaip negalima :) - ir aplamai panka prieš vaišvilą - absoliutus vakuumas ! - todėl nesuprantamas tamstos striokas :)))

T0mas J.2017-02-09 17:45

Kodėl ekspertai, priešindami tarpusavyje DU sisteminės valdžios oponentus, kelia į titulinį puslapį METŲ SENUMO straipsnius (2016)? Kam naudinga, kad Panka ir Vaišvila niautųsi lyg katės?

du2017-02-09 17:40

Pirma. Naphik tuos pankus, kažkoks nusipenėjęs fašistuojantis konCervų paršas. Antra. Straipsnis pernykštis. Ką ekspertai.eu nori tuo pasakyt? Kvaišos.

Tokiam tautininkui tik2017-02-09 16:42

Cemodan-vokzal-n a c h u i :)

A.Andrius2017-02-09 16:39

Paradoksas tame, kad Vaišvila didesnis Lietuvos patrijotas už šį "tautininką"

?2017-02-09 16:28

Ponas Panka pasiskaitykite šiand."Delfi" Bogdano pokalbį su Ukrainos didvyre lakūne Savčenko,kuriame ji : Porošenko rusų "užgrobtame" per referendumą Kryme savo laivų statyklose remontuoja rusų karo laivus.Lietuvių patriotai atimdami iš lietuvių vaikų,senolių paskutinį kąsnį remia ukrainiečius,nemokamai gydo jos karius,kai tuo tarpu lietuvių valdžios,patriotų taip mylimas ukrainiečių prezidentas remontuoja rusų karo techniką,kuria mus rusai puls?

suldu2017-02-09 15:56

tiesa, kad ukriana ukrainieciams.o dabar, nuo sitos vietos, galim pradeti diskutuoti, kas ta ukriana ir kiek jos. man patinka, kaip praziurima pro pirstus i nepageidaujamus faktus.

Ei kiaulesnuki tautininke2017-02-09 15:54

Kodel nera tamstos jokiu pasisakymu ir jokios reakcijos vykstant koncervatniku ir lyberastu milijardinem aferom, ka tu apskritai veiki, jei tik ant padoriu zmoniu tesugebi paloti kaip sabaka, tada pas,ol nac hui vopse.

Panka idiote ciaupkis2017-02-09 15:51

Tau iki vaisvilos kaip rakum iki Kinijos:)

Sahra-mahra2017-02-09 15:37

Panka, atsibusk! Nors tai, tikriausiai, neįmanoma. Fašistuojantis, save vadinantyis tautininku, galimai paremtas chuntos babkėm, moralizuoja tą, kuris jokiomis sąlygomis: nei grasinimais, nei teismais, nei kitom neviešom priemonėm neišdavė Lietuvos, neatsisakė principų. Dėl to dabar, skirtingai nuo Pankos, gyvena iš minimalios algos ir negali pasisamdyti advokato. Šalin Panką, Lietuvos išdaviką!

Ekspertas2017-02-09 15:07

Pankos viešieji piruetai skirti konservams vilioti. Visceralinių riebalų didelis kiekis, bei menkos pajamos verčia reklamuoti kažkokias tai paslaugos, kurios šiandien dar turi paklausą (kaip atrodo pačiam Pankai). Už normalių santykių ir tautinių interesų gynymą - niekas nemoka.

Untanas2017-02-09 14:34

O Panka, panka, sėsk į tanką.....

Tobis2017-02-09 14:20

Panka yra fašistuojantis idiotas, banderlogų draugas. Šuns balsas į dangų neina.

stasys2017-02-09 14:14

..kas davė komanda senoje temoje kaukti ?? Nei tas Zigmas anas prieš metus buvęs o ir Panka bala žino ka apie ta Rusija šiandiena galvoja. Jei jau sluoguojame rusiška tryda , tai nosines prašome mesti tvarkingai šiūkšliu kibiran.

Panka tiktų Vaišvilai kojoms valyti2017-02-09 14:05

Tau, Panka, toli iki signataro, tikrojo Lietuvos patrioti Zigmo Vaišvilos. Vietoj to, kad sujungtumėte jėgas - skaldote ir taip negausias patriotines jėgas. Ne veltui Tautininkai nepatenka į Seimą, nes jie patys nežino ką daro ir kam. Pagarba Zigmui Vaišvilui, tai žmogus kuriuo galima beatodairiškai pasitikėti ir sekti jo pėdomis.

lr2017-02-09 14:02

Naka i seima,lai ruosias rinkimams Anyksciuose.

joo2017-02-09 13:59

na,p. Panka sakyčiau ne vieta ir ne laikas dėl Ukrainos su p.Vaišvila ietis laužyti.Geriau vienykitės ir ieškokite bendrumų vardan bendro reikalo-LIETUVOS.Užtenka,kad mus skaldo iš šono,tai tikrai nereikia dar ir patiems tarpusavyje skaldytis.

nu jo2017-02-09 13:57

pokario banditeliu bei zydsaudziu genai gyvi ,, vat gyvas ir pavyzdys ,,

Antanas2017-02-09 13:49

Gerb.Panka, jei vis kažkaip Tamstos akcijos pavirsta "žaidimais smėlio dėžėse likusiose nuo sovietmečio" tad nežemink vieno iš signatarų kurio dar Sąjūdžio dvasia neiškeista į globalizaciją ir valstybių išnykimą. Ubagui pirmiausiai kertama per pinigą,( atėmė pensijas) paskui, protą o toliau pats lenda. Padėk geriau Z. Vaišvilai, tai dar gal kai ką nuveiksi. Jis matė "didelių stribų" dokumentus.

juliuz p@nk@2017-02-09 13:24

Jau nebeužtenka žydui Pankai kiršinti Lietuvių su mūsų kaimynais lenkais, kaimynais Rusais, jau reikia kiršinti Ukrainus (senovės Lietuvius) su jų kaimynais rusais... Istorija greitai pamirštama, kai dirba Bumblauskas, tautininkas Baranauskas (įskiūręs Alkas. lt radijo stotyje). O Z Vaišvila kaip žydų Saugumo vadovas, žino ką jam reikia daryti, net po ligos ir toliau dirba "kataliatoriumi" - juk ir tokių žydų reikia: vieni skaldo patys pasidalinę į grupes, o kiti tai katalizuoja ar propaguoja. tokia mano nuomonė, grįsta faktais. taškas

EJ2017-02-09 13:13

Na, J.Panka nera toks vienintelis, kuris mato realybe tik is vienos puses. Ar Ukraina ukrainieciams ir ar Lietuva lietuviams. Cia jis akivaizdziai nedamato. Europoje viskas yra daroma, kad nacionalines valstybes isnyktu. Bet aklam tarnui neirodysi. Jo darbas- itikti savo viresnybei. Be reikalo Pankas puola Vaisvila. Vaisvila yra vienas is keliu tikru Lietuvos patriotu, galinciu padeti Lietuvai neisnykti.

Bibezdalis2017-02-09 13:01

pankiška skura vėl verčia kailį ir erzina lietuvaičius, turbūt trubadūras lidlas smegenų neįkrėtė, kad visa Lietuvos nerinkta valdžia, tik pagal sąrašinius, užgrobusi žmonių smegenis ir konservų sutiršinta propaganda apie Ukrainos karą niekur nespausdina, tik Lietuvos papirkti žurnaliūgos prikuria karinių vaizdų.

ome2017-02-09 12:56

Panka tu fašistuojantis kiaurasamti, Porošenka gal ne oligarchas, ką jie išsirinko?

lietuvis2017-02-09 12:29

Tikėjausi, kad Panka daugiau košės turi galvoje, bet akivaizdu tik kad lidlo kefyras vietoj smegenų. Ar dėl Ukrainos oligarchų kalta Rusija? Tai kodėl ukrainiečiai į prezidentus išsirinko oligarchą? Nejaugi Panka naiviai tiki, kad nuėmus Lenino paminklus gyvenimo lygis Ukrainoje pakiltų iki aukštumų? Panka, nejauti, kad kalbi kaip mažvaikis, o tiksliau kaip Rasa Juknevičienė?

Bendrystės ir pakantumo2017-02-09 12:23

Nesisteminiai-Panka , Vaišvila ir kiti turėtų išmokti bendrystės ir pakantumo ( klaidingai vadinamo tolerancija). Teisūs abu: žinoma , kad "Lietuva -Lietuviams" yra pats teisingiausias šūkis, kurį patvirtino Trampas(tik jo šūkio kažkodėl niekas nevadina nacionalistiniu) Užsienio intervencija į Ukrainą buvo ir yra vykdoma kasdien-Lietuva tapo ginklų tiekėja, kas yra tarptautinis nusikltimas ir kažkada teks už tai atsakyti. Ukraina niekada nebuvo vieninga, o rytų-visad buvo prorusiška . Tai kodėl pusė Ukrainos privalo paklusti kitai pusei, kurią valdo demokratiją vaidinantys žydvagiai. Kai Ukrainos tauta sukils, nuvers vagis,daug didesnius už Janukovyčių, tuomet vėl galės gyventi be rusų ir amerikosų. Vagis reikia pakarti. Geriausias pavyzdys visgi yra Baltarusija. Nors ją puolė iš visų pusių, bet sugebėjo išlikti ir neprasiskolinti kaip Lietuva.

Ei Panka2017-02-09 12:13

Tu vistasmegeni vaidini nacionalista ? tu beproti dziumbras nedaryk gedos asile, jei tik tegali viena protingiausiu zmoniu smeizti, tai isvis geriau dink is akiu brude, visur nacionalizmas atsibudes tik per tokius kaip tu sude lietuvoj nieko nevyksta, tai ka pats nuveikiai gero bomze gruscike?

Na2016-12-26 14:29

tai kad Zigmukas jau sensta, odar vis piemens krekenų neišbarstė.

Pankai2016-03-07 07:31

kaip kietam istorikui siulau pasiziureti google "ATVAZIAVO MASKOLIUKAI"

Darius2016-03-07 03:15

Panka irgi gali būti ne lietuviška pavardė, jei paaiškėtų kad tai pvz. lenkiška tai turėtų būti - čiumadan vokzal Waršava :)

Jonis To 93. Valdas - papildymas2016-02-27 12:15

Sutinku. Grynakraujai etniniai gyventojai dar gyvena Amazones dziunglėse. Mūsu Krašte Grynakraujų TIKRAI nėra. Nebūkime Nacionalinio grynumo brendo (dažnai politikų naudojamo savo tikslams) aukomis.

Valdas2016-02-27 11:55

Lietuva lietuviams, bet didžioji dalis lietuvių yra ne lietuviai (ne grynataučiai), o mišrūs. LietuviaiRusai, LietuviaiBaltarusiai, LietuviaiUkrainiečiai, LietuviaiLenkai, LietuviaiŽydai, Lietuviai Čigonai, LietuviaiLatviai, LietuviaiVokiečiai, jų mišiniai ir taip toliau. Pankos grynatautiški šauksmai primena indėnų šūkavimą. Jam reiktų keliauti į Afganistaną, Iraką, Libiją, Siriją. Tinka ir ta Ukrainos dalis, kurioje vyksta karas, ir ten apsigyventi. Gal tada jam bus aiškiau, kas geriau. Nekaltų žmonių žudymas, luošinimas ir jų gyvenimų sugriovimas ar nuoseklus pasikeitimas be skerdynių. Eilinis štatų propagandistas.

90-am Antanui2016-02-21 21:25

Patikėk- ir didesnis, ir sąmoningesnis ir išmintingesnis. Negalima lyginti gerbiamo Zigmo su kažkokiu panku.

Dzūkija> 90. antanas2016-02-21 02:25

Bet juk kalbama ne apie tai - kas didesnis patriotas...Faktų(Įvykių Ukrainoje- šiuo atveju) iškraipymas arba jų nesuvokimas pasitikėjimu nekvepia...ir patriotizmu taip pat,jau greičiau patriotyste...

antanas2016-02-21 02:08

Abejoju, ar signataras Zigmas Vaišvila yra didesnis Lietuvos patrijotas už Julių Panką

Getas2016-02-17 18:57

Pastaba! Skirk Lietuvos piliečių dokumentus nuo tualeto užrašo. Tautininkai pirmieji pasiūlė dokumentuose- antrame puslapyje rašyti lotyniškomis raidėmis, jei pilietis to nori. Seimo narys Songaila tą siūlė ankstesnėje kadencijoje. Gal esi lenkomanas, kad iškriepi tiesą, kaip kitas lenkomanas Tamašauckas.

Laurynui2016-02-17 07:29

Tai juk pirmiausiai Briuselis šantažuot (beje, ir Grybės spaudimu) pradėjo Ukrainą. Nuo to viskas ir prasidėjo.

Laurynas2016-02-17 02:35

Pataisymas: Kas tas Panka, bedarbis, facebook'e ieško Istoriko darbo

Laurynas2016-02-17 02:33

Panka yra romantikas, jam atrodo kad žmonės patys be jokio paskatinimo ėmė ir sukilo. Jau jie tą buvo padarę per orandžinę revoliuciją, ir viską paleido vėjais. O visi įrodymai, logika rodo jog maidanas buvo išprovokuotas. Surinkti žmones į gatves yra lengva kuomet turi pinigų ir gali įtakoti socialinius ryšius. Gaila, bet Panka jau seniai parodė kad pasaulį mato labai siaurai, ir kritikuodamas dabartinę sistemos valdžią, tokiais pasisakymais tik dar labiau jai padeda. Vaišvila šaunuolis, ne Pankai mokyti Vaišvilą apie propagandą. Kas tas Vaišvila, bedarbis, facebook'e ieško Istoriko darbo, o Vaišvila visgi savo laiku tapo jauniausiu Branduolinės fizikos mokslų daktaru visoje TSRS. Primose Sąjudžio eilėse vedė Lietuvą į laisvę, ir dabar vaje, staiga ėmė tikėti Rusų propaganda? Susimildamas Panka... Jeigu plačiau žiūrėtumei į pasaulį, matytum kad ne vieni Rusai prikišę ten nagus, visi vakarai tiesiog jau pirštais rodo į įrodymus jog jų pačių valdžia buvo pagrindiniai Maidano chaoso organizatoriai, ir vakarų medijos sukurta pasakėle tiki daugelis žmonių, tokių pat lengvatikių romantikų kaip Panka.

Skaudu- nebegalim švęsti kartu su ŠMEIŽIKAIS2016-02-16 19:44

"75. Jau reiktų suprasti" PARAŠĖ: "kad gerbiamas Z. Vaišvila yra gerbiamas ir mylimas žmonių,kurie domisi skaito ir vertina politinį gyvenimą tiek Lietuvoje tiek svetur. Tą pagarbą jis užsitarnavo ir pasitikėjimą turi. Tai išmintingas,garbingas žmogus,todėl taip Pankai ar kitam siuntinėti,gerbiamą signatarą,nepagarbiai atsiliepti,tai reiškia įžeidinėti ne tik jį,bet ir daugelį žmonių,kurie dovanoja Z. Vaišvilai savo pagarbą ir pasitikėjimą." _________ Va, būtent. Panka ir jo sėbrai (ypač Kundrotas, Baranauskas, Sideravičius ir kt) įžeidinėja Vaišvilą- reiškia, įžeidinėja ir mus. Užtat šiemet pirmą kartą mano bendraminčių grupė (o mūsų per 20-30) nebeatvykome į Kauno eitynes. Kiek jau žinau, dėl to neatvyko ir daugiau žmonių. Jei pankiniai NEATSIPRAŠYS VIEŠAI Vaišvilos, nedalyvausime ir KOVO 11-os eitynėse. Skaudu, žiauru, bet negalim eiti vienoj eisenoj su šmeižikais pankistais. Ko norėjo LTS, savo elgesiu, to pasiekė.

Skaudu- nebegalim švč2016-02-16 19:43

"75. Jau reiktų suprasti" PARAŠĖ: "kad gerbiamas Z. Vaišvila yra gerbiamas ir mylimas žmonių,kurie domisi skaito ir vertina politinį gyvenimą tiek Lietuvoje tiek svetur. Tą pagarbą jis užsitarnavo ir pasitikėjimą turi. Tai išmintingas,garbingas žmogus,todėl taip Pankai ar kitam siuntinėti,gerbiamą signatarą,nepagarbiai atsiliepti,tai reiškia įžeidinėti ne tik jį,bet ir daugelį žmonių,kurie dovanoja Z. Vaišvilai savo pagarbą ir pasitikėjimą." _________ Va, būtent. Panka ir jo sėbrai (ypač Kundrotas, Baranauskas, Sideravičius ir kt) įžeidinėja Vaišvilą- reiškia, įžeidinėja ir mus. Užtat šiemet pirmą kartą mano bendraminčių grupė (o mūsų per 20-30) nebeatvykome į Kauno eitynes. Kiek jau žinau, dėl to neatvyko ir daugiau žmonių. Jei pankiniai NEATSIPRAŠYS VIEŠAI Vaišvilos, nedalyvausime ir KOVO 11-os eitynėse. Skaudu, žiauru, bet negalim eiti vienoj eisenoj su šmeižikais pankistais. Ko norėjo LTS, savo elgesiu, to pasiekė.

na na2016-02-16 14:27

O pankai tegu pyzdina ten, iš kur atėjo...

Panka2016-02-16 13:23

Jus esate tiesiog bukagalvis:)

Pastaba2016-02-16 03:09

SOCIALDEMOKRATŲ ir TAUTININKŲ niekuomet nelaikiau rimtomis partijomis. Pirmieji - nuoseklūs nomenklatūros pagalbiniai, antrieji tarsi buliai žiūri į W ir Q raides klaviatūroje, nepaisant, kad prieš trisdešimt metų PASIKEITĖ SĄLYGOS (atsirado PC, o vėliau mobilūs telefonai, tapšnokliaai ir t.t.). Bijo "tautininkai" tos W-raidės ir gana... o dar (matematikoj) yra ir XXX... O dar žiūrėk MAKSIMA užrašė MAXIMA - kur gi žiūri Tautininnkai??? :D

hmmm2016-02-16 02:51

Ar tik nesimeldžia kartais ožio kelrodei žvaigždei virš tvartelio tas kiaulesnukis?

Pankai-22016-02-16 02:50

Žlugai kaip žmogus mano akyse... Ačiū Dievui, nepakliūvai valdžion ir meeldžiiu Dievą, kad niekados nepakliūtum. Ten ir taip apstu prisitaikėlių, išverstaskūrių ir super-patriotų, tipo "Rasytė"' RESPECT tu ZIGMAS VAIŠVILA, turintis aiškią ir nedviprrasmišką savo nuomonę, kuri gaal irr ne visiems (ypač naujiesiemms karjeristams) patinka... Nėra ko "krauti" ant kaimynų (Balarusijos, Lenkjos, Rusijos ir kitų, nes tuomet jie TAIPOGI "kraus" ant mūsų... SVEIKINU VISUS (ir pirmiausia SIGNATARUS, su Z.Vaišvila priešaky) su NEPRIKLAUSOMYBĖS DIENA. Tik labai skaudu, kad naujoji nomenklatūra didžiają dalį jos padarė butaforine. Bet aš tikiu, kad Lietuva atsilaikys prieš dabartines ir gresiančias negandas, kad kro kurstytojams, nepavyks supriešinti tautos, kaip kad susipriešino Ukrainoj.

skaldyk && valdyk2016-02-16 02:32

pankas žydelis

PANKAI2016-02-16 02:22

Proto aštrumu - taip niekad ir nespindėjai... tipo protestuodami prieš Janukovičių - išsirinko "šokoladinį zuikį"... Ukrainos konfliktas yra Amerikos-Rusijos geoopoolitinio konflikto dalis, kur Ukraina passirodė silpna vieta. Patys (kvailiai) sukėėlė pilietinnį karą, užuot tvarkę savvoo išpampusius oligarchuus... P.S. Verkiantiems ddėl Krymo - kaip ten beinterpretuoti ar besiginčyti, tačiau AKIVAIZDU, kad Kryme neivyko Pilietinis Karas ir nežuvo dešimtys tūksttančių žmonių, nenukentėjo (nuo panašių kaip Panka "super-patriotų" šeimos, norinčios gyventi ramiai, be karo.

Vytautas2016-02-16 02:12

Didžiausiasią šiltą lizdą korupcija susisukusi seime,vyriausybėje ir savivaldybėse. Save įsiteisinę ir susireikšminę vagys (partinės gaujos),susikūrė sau įstatymus ir neliečiamybę,kad galėtų nebaudžiami ir be jokios atsakomybės imti kyšius, taškyti ir vogti biudžeto lėšas. Įteisino net sau kyšių davėjus,pavadinę gražiai-lobistais. Ir tikrai,ne už gražias lobistų akis valdžiagyviai priiminėja visokius įtartinus,kartais net žąlingus valstybei,sunkiai sveika galva suvokiamus,jų (lobistų)stumiamus projektus ir įstatymus. Ir kaip pasakoje,skraido žemės ir kyla ,,elito'' pilys paežerėse ir net draudžiamose teritorijose. Aišku ne savo,o amžinatilsi bobučių ar uošvėnių vardu.

Jau reiktų suprasti2016-02-16 01:24

kad gerbiamas Z.Vaišvila yra gerbiamas ir mylimas žmonių,kurie domisi skaito ir vertina politinį gyvenimą tiek Lietuvoje tiek svetur.Tą pagarbą jis užsitarnavo ir pasitikėjimą turi.Tai išmintingas,garbingas žmogus,todėl taip Pankai ar kitam siuntinėti,gerbiamą signatarą,nepagarbiai atsiliepti,tai reiškia įžeidinėti ne tik jį,bet ir daugelį žmonių,kurie dovanoja Z.Vaišvilai savo pagarbą ir pasitikėjimą.

Tamstos2016-02-16 00:52

Panka, Kundrotas, Cekutis ir tas senas komunistas kuris sio metu uzima tautininku partijos virsininko posta, visi sie asmenys yra euopetisku vertibiu propaguotojai. Jiems reikia vietoj byyyyyyybiuuuu pasidaryt kushis, uzsimout sijonus ir zygiot kartu su pyyyyderastanaissss gedimino prospektu. Sytie isgamos ne tautinininkai, jie pyyyyyderastanai.

Tamstos2016-02-16 00:49

Panka, Kundrotas, Cekutis ir tas senas komunistas kuris sio metu uzima tautininku partijos virsininko posta, visi sie asmenys yra euopetisku vertibiu propaguotojai. Jiems reikia vietoj bybiu pasidaryt kushis, uzsimout sijonus ir zygiot kartu su pyderais gedimino prospektu. Sytie isgamos ne tautinininkai, jie pyderastai.

Pastaba2016-02-16 00:11

Panasu, kad J. Pankos sukis "Lietuva- lietuviams" is tikruju reiskia "Lietuva- lietuviams pagal Panka"

gėda pankai2016-02-16 00:05

Ne Pankai mokyt principingąjį išmintingą Zigmą Vaišvilą. Tu, Panka, esi NULIS, didelis didelis NULIS prieš gerbiamą Vaišvilą. Ką tu Panka, padarei reikšmingo vardan Lietuvos? Nieko, tik šūdą mali

Juozas2016-02-15 23:16

Teisus Panka

yel“l“ow submarine to 68. Teisingai (2016-02-15 21:02:49) (78.63.122.248) Parašė: Panka pastebėjo, protiškai atsilikusiems geriausiais prieglobstis ten.2016-02-15 23:15

jei vaišvila, sąjūdžio įkūrėjas, signataras, fizikas, mokslų daktaras, buvęs vicepremjeras, buvęs vsd direktorius, buvęs seimo narys, anot pankos ir tamstos, protiškai atsilikęs, tai belieka tik padaryti išvadą, jog beveik visa likusi litchuanijos populiacija, geriausiu atveju yra bakterijų kolonija :) - įskaitant ir tamstą, ir panką, ir netgi grybą su visa gausia jo dvaro jukdarių kompanija :))))

Teisingai2016-02-15 23:02

Panka pastebėjo, protiškai atsilikusiems geriausiais prieglobstis ten.

fuuuuuuuuuuuii2016-02-15 22:34

žiūrėkit, toks peniukšlis nuotraukoj, o putos iš žabtų drimba kaip pas nuvarytą arklį.

žopa2016-02-15 22:29

Viešpatie apsaugok mus nuo pankų...

yel“l“ow submarine to 64. to 63. submarine2016-02-15 22:24

:) - kodėl kartais ? - visada kadmikas :))) - be išeiginių ...

to 63. submarine2016-02-15 22:21

Na dr. R. komentarą dar galiu suprasti, bet tamstelės ...Ar nebūsit kartais kademikas?

yel“l“ow submarine to 62. to submarine2016-02-15 22:09

nieko tokio, neškadyja :)) - iš tamstos per akis jau vien pagarbos pankai ..., - kol neatsirado dar didesnis klounas tamstos pagarbai absorbuoti :)

to submarine2016-02-15 22:00

Na aš kaimo vaikas iš tiesų nesuprantu tokios teligentiškos kalbos: beminusiau, pasiskirstymas erdvėje. Nesu dr. Ramanauskas, kad drįsčiau su tamsta pilvosopuoti.

Gi2016-02-15 21:57

Jei Panka suvoktų, kad mūsų, besilaikančių ir įsikibusių Lietuvos yra tiek mažai, tai nespygautų taip o pasėdėtų bent jau kur nors krūmuose.

yel“l“ow submarine to 57. to Dzūkija2016-02-15 21:46

deja, ne tamstos varganai galvelei suvokti, kad tavo apgailėtina “pagarba“, pankai tik į minusą, nors kur jau beminusiau, o Dzūkiją tavo “pagarbos“ pasiskirstymas erdvėje domina mažiau nei simboliškai :)

Kaimas2016-02-15 21:45

Juk visada TS buvo konservatorių prielipa.Be to TS tarybos narys G.Songaila skirsto spaudos rėmimo fondo šefas.

Darijus2016-02-15 21:38

Nr.57-am: kodėl nepavartotas raktinis žodis koloradas?

to Dzūkija2016-02-15 21:31

Gerbiu poną Panką, nes jis nenustygsta vietoje, kažką daro, tegul pagal savo pažiūras, bet daro. O tokia "Dzūkija" tik sentimentaliai verkšlenai ir, apart komentarų ekspertuose, Lietuvos labui nedaro nieko.

Dzūkija2016-02-15 21:30

Tik čia,tik šitoje ŽEMĖJE Jūs galite kurti gyvenimą sau ir savo vaikams...,tik čia,tik šitoje ŽEMĖJE ateitis priklauso Jums...Visur kitur jūs būsite svetimi...

Klemas2016-02-15 21:27

Jei Julius būtu aiškaus proto ir drąsus, turėtu atsiprašyti gerb. Z Vaišvilos. Kitaip tenka pipažinti, kad Pankai kažko trūksta.

Dzūkija2016-02-15 21:25

Tauta išsivaikšto...nebežinome ar dar turime valstybę,tad suglauskit pečius,pamirškit nuoskaudas ir asmenines ambicijas - IEŠKOKIT KELIO IŠLIKTI...prašau...

Dzūkija2016-02-15 21:22

Nustokit siuntinėti vieni kitus...Supraskite,kad TĖVYNĖ duota...jos nepasirinksi...ir atskirkite patriotizmą nuo patriotystės...Ieškokite KELIO išlikti

Dzūkija2016-02-15 21:19

Labiausiai gaila visų jaunų ir siela gražių žmonių,kurie patikėjo J.Panka...

to 472016-02-15 21:18

Užsidėk ušanką, apsivilk šimtasiūlę ir važiuok į rodiną.

Panka Ir kiti minkit pestute I Rusija2016-02-15 21:16

Kol kaliosai Jusu nesudilo,Putkina Jus priglaus...

Pankai2016-02-15 21:01

Panka su savo konservatnikų chebra, čiuožkit iš mūsų Lietuvos į savo Ukrainą ir vadinkitės tikraisiais vardais- Ukraijtautininkais. Kokio velnio sėdit mūsų Lietuvoj ir visus terorizuojat?

Tikrai2016-02-15 21:00

nesitikejom to is Pankos

pankai2016-02-15 20:55

nusiimk berete ir vaziuok i briukseli uodegu gejam laizyti.

Nusibodo2016-02-15 20:47

Užčiaupkit tą suknistą paršasnukį pankių. Kiek galima spausdint jo šizofrenijos preipuolius?

Oksana2016-02-15 20:46

Juliau! Koks tu „tautininkas“? Nejuokink! Kai rinkau parašus prieš eurotugriko įvedimą - NEPASIRAŠEI! Ir savo bendraminčiams neleidai to daryti. Kai dabar B3 grūpė bando apginti prigimtines teises į Gymtinę – Lietuvą. Vėl neleidi saviškiams pasirašyt prieš drąstiškus seimo „įstatymo“ pakeitimus... nelegalų-emigrantų naudai, pažeidžiant LR pyliečių teises. Ir, visiškai aišku: kodėl, būtent Z. Vaišvilą užsipuolei su tais nesamoningais kaltinimais. Tai suprask, pogalais, kad Zigmas - tik ajsbergo viršūnė. Ir dar ko tu lendi į mano protievių Žeme - Ukraina-Krymas? Koks tasvo reikalas? Ką ten pamiršai? Bandėros gerbėjas? Kiek kartu aiškinti, kad tas žūdykas ir vagis, fašistas - pats baisiausias keismažodis mano gentainių-ukrainiečių. Na... Žinoma koks žmogus - tokios ir vertybes. TAVE SENAI JAU REIKIA TEISTI UŽ NESANTAIKOS KŪRSTYMĄ!!! Kaip, bėje ir tavo patroną - Landsbergį 25 straipsnis Žmogus turi teisę turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti. Žmogui neturi būti kliudoma ieškoti, gauti ir skleisti informaciją bei idėjas. Laisvė reikšti įsitikinimus, gauti ir skleisti informaciją negali būti ribojama kitaip, kaip tik įstatymu, jei tai būtina apsaugoti žmogaus sveikatai, garbei ir orumui, privačiam gyvenimui, dorovei ar ginti konstitucinei santvarkai. Laisvė reikšti įsitikinimus ir skleisti informaciją nesuderinama su nusikalstamais veiksmais - tautinės, rasinės, religinės ar socialinės neapykantos, prievartos bei diskriminacijos kurstymu, šmeižtu ir dezinformacija.

I.V.2016-02-15 20:30

Truputuką sklinda negeras kvapas nuo šito ponulio hipotezių.

Viskas aisku,2016-02-15 20:21

Konservatoriu dvokas...

Robertas2016-02-15 20:03

PANKA ŠUDMALYS

Robertas2016-02-15 20:02

Manau tautiečiai atėjo laikas pankai pravardę pakabinti siūlau šūdmalys visi kas pritariat copy paste komentara su tekstu : PANKA ŠUDMALYS

Sahra2016-02-15 19:58

Panka, esi beretoidinis konservatorių klapčiukas. Tau iki Z.Vaišvilos - kaip iki Marso. Save laikai patriotu, bet ar žinai, kuo skiriasi patriotas nuo fašisto? Patriotas yra tas, kuris myli savo šalį bei žmones ir gerbia kitas tautas, o fašistas - tai tarsi myli savo šalį, tačiau neapkenčia kitų. Akivaizdu, kad priklausai antriesiems.

Лев2016-02-15 19:49

Послушают господина Панку и получат литовцы войну как в Украине

vasia2016-02-15 19:42

teisingai Juliau!

jopapa2016-02-15 19:12

Kuo toliau,tuo labiau iš po tautininkų vėliavos,pradeda koncervatoriskoji matytis....viena giesmę jie jau nebe pirmą kartą traukia...neskaniai pasmirdo p.Panka...

E šūdpanki2016-02-15 18:56

Tau iki vaišvilos kaip rakum iki kinijos

arthur2016-02-15 18:47

Tik konservatorinės utėlės, kada diskusijose pritrūksta argumentų,visada be išimčių savo oponentui pasiūlo vykti į Rusiją. "Ponas" panka 100%tinė konservatorių išpera...

Pankai2016-02-15 18:37

vertetu 3 kartus perziureti prancuzu filma - "Revoliucijos kaukes" !

atsiprasau2016-02-15 18:16

taikiau 31-mam

30-tam2016-02-15 17:34

tai kad chronologija ne tokia.Pirma buvo ginkluotas antikonstitucinis valstybinis perversmas,is karto kita diena po to,kaip buvo pasirasyta trisale sutartis tarp janukoviciaus,opozicijos ir EU atstovu....

patiko. - trumpai. 30.2016-02-15 17:09

O jums tokias priežastis turbūt RTR, sakanti tik "tiesą" ir nieko daugiau, pasufleravo? Maidanas ne priežastis, o veiksmas. Krymo aneksija, pasekmė. Bet vis tik tai priežastys paviršiuje neplaukioja ir yra kurkas giliau nei gali atrodyti. Jei "taikos paukščiai' galėtų tapti priežastimis, tai pasaulyje jau sveikos vietos senokai nebūtų likę. Tai pagal jus galima Kaliningrado sritį prisijungti? Kaip tai padaryti išnaudojant vietinius gyventojus tik techninis dalykas.

trumpai2016-02-15 15:52

>24. patiko-Pagrindinė priežastis kad rusai atplėšė kryma todėl kad amerikonai negalėtu atsirasti kryme su savo taikiais balandžiais.

Kaunas2016-02-15 15:50

didesnio idioto nei sitas panka svietas nera mates ...

jo2016-02-15 15:45

tauta ir buvo Maidanas ir ji kovojo už savo teises, prieš korupciją, o jankiai viską taip viską ten apvertė, kad valdžią, kurią iškovojo tauta pakliuvo žydakalbiais milijardieriams, kurie toliau viską vagia, grobia, o ruskiai irgi savo naudą gaudo, manyčiau Rytų Ukrainą, jie laikui bėgant, jie pilnai užims

Atviras laiškas Juliui Pankai ir Lietuvių Tautininkų Sąjungos valdybai2016-02-15 15:19

“Mūsų valdžia dirba JAV, provokuodama karą su Rusija. Jūs, save vadinantis tautininku, dirbate tą patį darbą, kurį daro ir Grybauskaitė. Jūs nesate tikri tautininkai. Jūs pasimetę ir nesuprantate kas iš tiesų vyksta, nes pernelyg ilgai domėjotes vien tik vidaus politika. Tam tikrame lygmenyje jūsų partija yra tautos ir tautininkų išdavikai. Ir dar kartą pakartosiu, arba jums pavyks susivokti ir grįžti prie tikrūjų tautiškumo vertybių arba jūsų partija iširs ir bus ištrinta.” Placiau : musugretos. lt/atviras-laiskas-juliui-pankai-ir-lietuviu-tautininku-sajungos-valdybai-apzvelgiant-prancuzu-dokumentika-revoliucijos-kaukes/

Songaila2016-02-15 15:19

pasisiko savo laiku, o dabar- ir Panka. Bedalium gali palikt, jei, zmonems kitaip nubalsavus, keisis seimas.

to 212016-02-15 15:02

Kiek procentų 17-ais darė Rusijos revoliuciją? Tiek metų valdė neteisėta valdžia be jokių referendumų. Ukrainos atveju tas teisėtasis paspruko pas savo šeimininką, todėl buvo visai teisėtai išrinktas kitas, o rinkimų teisėtumas niekam nesukėlė abejonių (net Rusijai).

patiko2016-02-15 15:01

Pirma iškoneveikė, o paskui ir teisingas išvadas pasidarė. Bet pats vistiek nieko nesuprato. "... todėl jie išėjo į gatves, išėjo į MAIDANĄ. O tuo pasinaudojo Rusija ir atplėšė Krymą, bei pradėjo karą siekdama atplėšti Donbasą...". Juliuk, ar būtų buvusi galimybė atplėšti Krymą jei nebūtų buvęs sukurstytas iliuzinis žygis į Europą?Tautininkai, jau visai pradedate painiotis savo deklaracijose, jau nekalbant apie strateginę išmintų.

nuomonė2016-02-15 14:45

Pagarba Vaišvilai. Pankai reiktų pradėdi mąstyti.Kategoriški nusistatymai užblokuoja mąstymą. Vasario -16 proga linkiu iš to išsivaduoti.Labai norime Jus,kaip ir anksčiau,gerbti.Gi lyg buvot santūrus,rimtas,gerbtinas politikas? Kai buvo pletkavojama apie Jus,kaip galimai prorusišką,palaikėm Jus,dovanojom pasitikėjimą, ir eitynes kuo gausesniu dalyvavimu.Tai kas nutiko?

T0mas J.2016-02-15 14:39

Juliau ir Zigmai! Nesipykit, neverta.

Pankai2016-02-15 14:16

Porošenka miliardierius. Žmonės maidane sudarė , tik 2%Ukrainos gyventojų ir jie negali nuspresti kaip turi gyventi Ukraina, nes referendumo nebuvo. Matau turime kandidatą į bukiausio politiko titulą.

jo2016-02-15 14:15

panka paliks vienas su savo nacizmu-landsbergis jau nusisuko nuo jo. Gal jis nezino ,bet naciai nera vieningi .Ukrainos naciai ,pvz nedraugaus su lietuviu ar lenku naciais,nes kiekvieni skaito ,kad ju tauta isskirtine ir nepakartojama. O vat komunistai visu saliu vieningi ,nors irgi buna issimciu[maoizmas].

Tas2016-02-15 14:14

Tas neofašistas, banderų liaupsintojas, matomai irgi ruošiasi padegimams, o kad taip akivaizdžiai nesimatytų, dergia gerbiamus signatarus Z.Vaišvilą ir R.Paulauską. To dar mums betrūko, kad lietuviškos banderos į valdžią taikytųsi, tuomet tikrai jie surengtų raganų medžioklę ir neįtikusius asmenis degintų gyvus, kaip banderovcai.

Panka2016-02-15 14:10

joks tautininkas,tik uzsimane prie lovio pakliuti.Tautininkas tik tas,kuris myli savo tauta ir nesiuntineja protingesniu uz save.

Koba2016-02-15 14:01

Kodėl tu, Juliau, verti Zigmą su Putino tankais atgal sugrįžti? Susitarkit kol nevėlu.

trumpai2016-02-15 13:47

Matai pankai neatsibodo gyventi oligarchų grobstomoje postsovietinėje šalyje, kur aikštėse stovi parudijes vamždzis nes matyt nuo stalo gerai nubyra,tad panka tu cia visai niekam nereikalingas cimodana i rankas ir valink i ukraina.

U-22016-02-15 13:45

Sio Pankos atsisaukimo ir kelionės krypties nurodymo signatarui Z. Vaišvilai nurodymo pabaigoje, neradau labai logisko sioje vietoje "Heil Hitler". Bet cia tikriausiai per skubejima....

vilte to G2016-02-15 13:41

Pritariu , uzvaziuojam kartu ! :))

vladas lukosevicius2016-02-15 13:33

Koks jis tautininkas , jis USA pakalikas ir skledžia jų propogandą prisidengdamas tautinėmis idėjomis , kaip ir Grybė .

G2016-02-15 13:12

O kaip noreciau as jam snukin uzvaziuot...

Žmogus2016-02-15 13:11

Panka - atsibusk Tamsta pats, nes jau nusišnekėjai. Ukrainoje pilna oligarchų ir jiems dar neatsibodo taip gyventi. Supranti taip, kaip Tamstos protelis nori.

P. Panka2016-02-15 12:56

turi teisę kalbėti, rašyti, skelbti ką ir kaip išmano, bet nepažeisdamas BK 270 str. Pvz., gali skelbti pasaulio pabaigą, šėtono atėjimą, dangaus karalystę, Einšteino klaidumą, Kinijos didybę, lašinių žalą, šnapso galybę, siųsti kur Putiną ar Vaišvilą, ketinimą vykti į Zimbabę...Sėkmės raštijoje

skorpionas2016-02-15 12:52

Neofašistas Panka suįžūlėjo, atvyra šmeižia ir grasina signatarui Zigmui Vaišvila. Neofašistus reikia izoliuoti, nes jie kelia grėsmę visuomenei.

įdomu2016-02-15 12:45

Pats ant grėblio šoka, tokiais pareiškimais. O Pankai reiktų pasigydyti Žiegždriuose.

DG2016-02-15 12:37

"kam nepatinka: Čemodan-vokzal-Rosija..., - kelionės kryptį signatarui nurodė J. Panka." Tokiems nurodymams geriausias priešnuodis- pasiųsti visokius pankas į jų taip ginamas išvogtas šalis,- Ukrainą, Gruziją, Moldovą ir pan. Tada ir pasiuntimas į Rusiją skambės kaip komplimentas, nes Rusijoje BVP/galvai, atlyginimai ir t.t. 3-5 kartus viršija atitikmenis aukščiau paminėtose šalyse.

Ne be reikalo2016-02-15 12:37

nuo durnos galvos ir plaukai pabėgo-net jie nebepernešė gėdos.

Paprastas2016-02-15 12:31

Na, Panka tikras idiotas. Atrodo pradėjo pagal Tapatybės teoriją: „ukrainiečiams atsibodo gyventi oligarchų grobstomoje postsovietinėje šalyje“, nors kaip gali būti „postsovietinėje šalyje“, jeigu praėjo virš 20 m? Greičiau prorusiškoje šalyje. Bet, kada taukai užlieja smegenys tai visko būna. Bet su savo : „Ukraina – ukrainiečiams! , Lietuva – lietuviams! , o kam nepatinka: Čemodan-vokzal-Rosija...“ , „pridirbo“ sau. Žydai jam tokį fašizmą neatleis Amžinai nematyti jam valdžios su savo „partizanų atminimu“.

Na2016-02-15 12:18

Demokratinėje valstybėje reikia visokių nuomonių, ne vien tik koloradinių. Ačių ekspertams, kad rodote visą spektrą.

yel“l“ow submarine2016-02-15 12:07

bukius ...

Darijus2016-02-15 12:06

Nacikas greitai skelbs kitaminčių medžioklę.

Nu jo...2016-02-15 11:55

Po klastočių su Paulausko kalbomis, Pankai dabar reikėtų ne dalinti bilietus į Rusiją, o įkalt uspakojoncų ir pasėdėt ramiai, kol auditorija primirš jo silpnaprotystės priepuolius ir drabstymąsi putomis. Klounas...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi