Kviečiame bendrapiliečius valstybės susigrąžinimo siekį stiprinti kiekvienuose rinkimuose nuosekliai balsuojant už Tėvynės gynėjų sąjūdžio tikslus išreiškiančius kandidatus.

Šiuose Prezidento rinkimuose tokie kandidatai yra du: Naglis Puteikis ir Bronis Ropė. Kviečiame kiekvieną abejojantį ar neapsisprendusį pilietį pasirinkti vieną iš šių kandidatų pagal savąjį Doros ir Darnos supratimą. Tėvynės pardavėjų sąjungos kandidatai nusipelno būti ignoruojami.

Europos Parlamento rinkimuose kviečiame remti du sąrašus: Tautininkų sąjungos – Nr.7, bei Lietuvos valstiečių ir žaliųjų partijos – Nr.9.

Tik nuoseklūs, sutartiniai, pilietiški mūsų visų veiksmai gali išgelbėti šiuo metu prarandamą valstybę, sutelkti bendrapiliečius ypatingam valios pareiškimui artėjančio birželio 29-osios referendumo metu.

Tautos susirinkimo organizacinio komiteto vardu: Erika Drungytė, Algirdas Endriukaitis

Naujausi

Komentarai (70)

Rikiuoti
Pritariu2014-05-09 20:59

Siūlau balsuoti TIK už vieną iš jų - UŽ STIPRESNĮ ir turintį realią galimybę nugalėti - UŽ BRONĮ ROPĘ .antraip, tik balsus išbarstysim...

To Darijus2014-05-09 19:36

Labai teisinga pastaba: kur du pešasi - trečias laimi, bet čia pešasi šeši, tad kaip manote kam lems laimėti, kas perkops per 50 procentų, kada rinkėjų skaičius sumažintas net 130 000. Tad pamąstykite gerai, kodėl tai buvo padaryta? Ogi todėl, jog Grybauskaitei suteikti didesnį šansą.

Pensininkė2014-05-09 19:30

Taip, palyginkime B. Ropę ir N. Puteikį, kuris turi daugiau energijos ir idėjų? B. Ropė kaip ir kunigaikštukas Viktoras jau kelias kadencijas tinka šio krašto žmonėms būti meru, bet valstybės galva ne. Todėl žmonės, tikrai nebarstykime balsų veltui... Juk, jei nenorint, kad Gribauskaitė liktų antrai kadencijai, reikia pamatyti ir suvokti, kuris iš šešių yra tinkamesnis, o tinkamiausias yra N. Puteikis. Jei apsiriksime blogiau nebus, bent bus išjudinta stagnaciją valstybės vairavime ir teisėtvarkoje, dėl ko ir baiminamasi. Labai geras patarimas neapsisprendusiems - "žaidimas su moneta".

Aisku2014-05-08 20:24

kad tik uz NPuteiki... Ir is mano aplinkos balsuos uz NPuteiki.. Daug metu stebiu ir matau ,kaip del visko kovoja,nori tiesos ,geresnio gyvenimo ir grazesnes Lietuvos zmonems ... Man patinka Jo pasisakymai... Gal but saule islys is po debesu ir prades skaisciau sviesti ... Nes kitaip Lietuvoje ,-nebera vilties ,kad pasikeistu gyvenimas I geresne puse ... Snoro banko,- Grybauskaite ,nesimato ,kad noretu tirti... Teismai daro ka nori ... Konstitucijos laikytis nereikia ... Visiska betvarke ... Linkiu NPuteikiui laimeti rinkimus... Jei bus tik saziningi rinkimai ,skaiciuojami balsai ir tt . Cia mano nuomone

Darijus2014-05-08 14:38

Balsuokime taip: lyginiai už vieną, nelyginiai - už kitą. Taip ir perrinksime voverušką.

Patikslinimas2014-05-08 11:40

"Lietuvos valstiečių ir žaliųjų partijos – Nr.9." TAIP VADINASI: Lietuvos valstiečių ir žaliųjų SĄJUNGOS – Nr.9.

pratesiu2014-05-08 07:42

...linkiu Puteikiui laimeti rinkimus, o del tu Jo "paklydimu" ar kitaip pavadintu,- reiketu zmonems issiaiskinti pagaliau, uzduodant klausimus.

> 54. Teisybės dėlei2014-05-08 07:12

As pritariu Jusu pastabai, nes stebejau N. P. balsavimus- uz atomine ir kt. Nepamenu, del kurio-elektrines ar referendumo- Jis, sakesi, kad ne ta mygtuka paspaude, o kita pramiegojo. As "neitarineju", nes mane tenkino Jo atsakymas, kodel tai ivyko. Tiesiog, todel, kad buvo ziauriai itemptas laikas, kada reikejo surinkti 20000 balsu kandidaturai i prezidentus iskelti. Normalu, tarkim, kad Jis buvo be miego issekes. Del to netycinio (? ) mygtuko paspaudimo (rodos, del elektrines, bet nenoriu netycia pameluoti-reikia pasitikslinti)-tai kazkaip nepasirode jis man toks netycinis, nes pats N. P. , jau pristatinedamas savo kandidatura, yra pasakes (ne pazodziui):uz elektrine balsuoti reikia po tiksliu, profesionaliu ekspertu tyrimu ir isvadu. - Vat taip ir nusterau!.. ? Juk zmones, visgi, jau aiskiai pasake "ne" del elektrines! Kokie dar profesionalu tyrimai? Del euro irgi jau kandidataves yra pasakes nei siaip, nei taip: euras reikalingas, tik ne dabar, nes ekonom. padetis valstybej tragiska (taip apibendrintai). Vel-??? Visgi, balsuosiu uz Ji ir agituoju zmones ta pati daryti, nes su Puteikiu, tikiu-net blogiausiu atveju-tragiskiau nebus nei su Gryb. ir visais sisteminiais. Ir, apskritai, zmogus galva turi ir daug dalyku, kuriuos Jis siulo,patinka-ir net labai. Bet, va, ka Jus raset,-man labai patiko todel,kad pastebejot tai,kad pastebejote, kaip ir as, minetus dalykus kad zmones mazai zino ar domisi Jo balsavimais svarbiausiais Lietuvai klausimais. Na, ir kas, kad tada buvo su konservatoriais... Bet linkiu Jam laimeti rinkimu, o paklydimu su tais balsavimais. (Jei pridariau rasybos klaidu,-tai tik todel, kad sapnu karalystej jau beveik. )

kuku2014-05-08 01:47

siūlau balsuoti TIK už vieną iš jų - UŽ STIPRESNĮ ir turintį realią galimybę nugalėti - UŽ PUTEIKĮ .antraip, tik balsus išbarstysim...

Antanas Kaunietis2014-05-07 19:32

Taigi, man tinka toks nerėksmingas, tvirtas pozicijos išsakymas.

Antanas Kaunietis2014-05-07 19:31

Štai radau komentatoriaus patalpintą B. Ropės citatą: "Mūsų programa paremta esmingais pasiūlymais, o ne Prezidentės kritika, tačiau galima pasakyti, kad dabartinė Lietuvos užsienio politika yra pernelyg konformistiška ES atžvilgiu. Mes turime būti ES dalis, tačiau ori ir žinanti savo visuomenės nuomonę bei interesus, gebanti juos „atstovėti“ ES struktūrose. Aš palaikau referendumą dėl žemės ir, žinoma, atitinkamai skatinčiau derybas, leidžiančias Lietuvai atsakingai ir savarankiškai reguliuoti savo dirbamos žemės nuosavybę. Kad ir kokie bus tolesni ES sprendimai dėl Genetiškai modifikuotų organizmų, sieksiu, kad Lietuva būtų laisva nuo GMO zona visomis prasmėmis. Tokių klausimų, kur Lietuva gali parodyti savo autentišką poziciją, bus daugybė. Visos programose mes pasisakome už didesnį valstybių narių savarankiškumą."

Magdė2014-05-07 18:24

Matyt čia Grybauskaitės chebra iš didelio išgąsčio, kad Puteikis ima ją lenkti, bando tą Puteikį pažeminti prilygindami jį kažikokiam Ropei. Ir kam tie ekspertai talpina pas save tokią šlykščią propagandą.

Gražina2014-05-07 15:32

Aš sutinku su komentatoriais, kurie siūlo tikrai nuoširdžiai gerbiamam B.Ropei atsisakyti kandidatavimo N.Puteikio naudai. Ateis laikas ir gerb. B.Ropė taip pat galimai bus išrinktas Prezidentu! O N.Puteikis turėtų priimti B.Ropę į savo komandą.

YouTube suraskite2014-05-07 14:58

Panaršykit internete, kad nekiltų kokių klaustukų "Pranciškus Šliužas apie Prezidento ir Europos parlamento rinkimus"

Anonime "mąstykime logiškai"2014-05-07 14:56

Jei jau esi tiek neinformuotas ir nesusipažinęs, tai jau diskusija baigta... ( O kuo Ropė prisidėjo prie referendumo rengimo? Gal rinko parašus? Arba protestavo prieš naują atominę, kas nors girdėjo apie tai? ) TIK KOMENTATORIUS NEGIRDĖJO. Ir Ropė prisidėjo ir Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga. Manau, kad daug ką pasako, kad pagrindinis referendumo organizatorius kviečia balsuoti už B. Ropę ir LVZS

mąstykime logiškai2014-05-07 13:59

O kuo Ropė prisidėjo prie referendumo rengimo? Gal rinko parašus? Arba protestavo prieš naują atominę, kas nors girdėjo apie tai? Nepamirškime, kad Naglis tuo metu buvo konservatorių narys ir turėjo laikytis partinės drausmės. Naglis bandė keisti konservatorių partiją iš vidaus, bet pamatė, kad jėgos nelygios.

Teisybės dėlei:2014-05-07 13:55

Teisybės dėlei: "Puteikis - apie litą, apie referendumus, apie teisėsaugos reformą, apie mokesčių reformą". kalbėti kaip reikia rėmėjams (šiuokart tautininkams). O anks��iau naglis aiškiai pasisakė už atominės statybas. O prie referendumo rengimo jis nieko neprisidėjo- BŪKIME BIEDNI, BET TEISINGI.

Juozas2014-05-07 13:45

Nesvarbu ką kalbą, bet ką pajėgia. kalbelių prieš rinkimus pasako ne tik Naglis ir Bronis gražių, bet žiūrėkime į darbus. Socialdemokratai taip pat gražiai prikalba, o ką daro....

palyginkim Ropę ir Puteikį2014-05-07 13:33

ką mes matome per debatus? Ropė kalba tik apie darbo vietų kūrimą Lietuvos žmonėms, suvalstybinant energetines įmones miestuose, referendumą dėl žemės ir lito išsaugojimą, Puteikis - apie litą, apie referendumus, apie teisėsaugos reformą, apie mokesčių reformą. Tai kuris yra šiandien tikrasis žmonių kandidatas? Gal baikime vieną kartą pudrinti smegenis su Karbauskio samdomu darbuotoju Rope, kuris yra visai tinkamas Ignalinos meras, bet nėra tinkamas kandidatas į LR prezidentus šiandien. Jei pasiruoš tinkamai kitiems rinkimams, tada galima galvoti.

34-as komentatorius aklas2014-05-07 13:08

pacituosiu ką rašote " Šiaip tai aš už Vaišvilą buvau, bet žmogui matyt blauzdos per skystos, o gal su finansais ne kas, kad toliau nedalyvavo... " Blogai, kad nežinot tiesos. Argi nematėt, kad Vaišvila pasitraukė jau pradėjęs prezidentinę kampaniją, visiškai morališkai sužlugdytas beveik per vieną dieną? Norit teisybės, bet žinokit, kad skaudės. Skystos blauzdos pas jo žmoną pasirodė ir jinai sužlugdė jo tolesnė politinę karjerą. Tai baisu, nsžmoniška, bet taip yra. Kaip gali Vaišvila su tokia brudna šiukšle toliau gyvent po vienu stogu, neisivaizduoju. Baikit kaltint Zigmą.

32014-05-07 13:08

pacituosiu ką rašote " Šiaip tai aš už Vaišvilą buvau, bet žmogui matyt blauzdos per skystos, o gal su finansais ne kas, kad toliau nedalyvavo... " Blogai, kad nežinot tiesos. Argi nematėt, kad Vaišvila pasitraukė jau pradėjęs prezidentinę kampaniją, visiškai morališkai sužlugdytas beveik per vieną dieną? Norit teisybės, bet žinokit, kad skaudės. Skystos blauzdos pas jo žmoną pasirodė ir jinai sužlugdė jo tolesnė politinę karjerą. Tai baisu, nsžmoniška, bet taip yra. Kaip gali Vaišvila su tokia brudna šiukšle toliau gyvent po vienu stogu, neisivaizduoju. Baikit kaltint Zigmą.

Rimai,2014-05-07 12:42

SAVARANKIŠKAI SPRENDIMŲ PRIIMTI NEGALI NEI VIENAS: VISI PRIVALO VADOVAUTIS VIEŠUOJU INTERESU!!! Baikim dievinti iškeliamus kandidatus ir išrinktus tarnus (vadovus). Ne jų kažkoks (savarankiškas) pav. Hitlerio, Stalino "nepriklausomas" sprendimas yra savaime geras. Geras tik tiek, kiek tenkina viešą interesą. o kalbėti, kad N. Puteikis yra nepriklauomas kandidatas, tas pat kaip tai teigia D. Grybauskaitė ar Zuokas. Naglį remia Tautininkų sąjunga.

rima2014-05-07 12:21

Rope negali savarankiskai priimti sprendimu .Jis iskeltas partijos ,i ji investuota .

Beta2014-05-07 11:46

Pone Dapšauskai, apie kokias apklausas kalbate? "Baltijos tyrimai"? Prajuokinote! Dėl parašų. Tai joks rodiklis. Nepamirkite, kad Puteikiui parašus rinko tik visuomeninkai ir jie buvo surinkti. O už Ropės nugaros stovi partija, kurios vadovas vienas iš turtingiausių žmonių Lietuvoje. Taigi...

Antanas Kaunietis2014-05-07 11:45

Gerbiamieji, iš tiesų papuolame į savotišką loterijos situaciją. Tačiau ši loterija - dėl Lietuvos. Varžosi ciklonas su anticiklonu: Gynėjai su Pardavėjais. DĖL TO PRITARIU ir visus, kam svarbu šeimų saugumas, valstybingumas, teritorijos vientisumas KVIEČIU ŠĮ KARTĄ SUTARTINAI PIRKTI ABU "LOTERIJOS" BILIETUS.

Juozas D.2014-05-07 11:38

Bet realybė bus tokia, kad abu surinks po kokius 6 procentus (bendroje sumoje būtų kokie 10 - 15) ir nei vienas į antrą turą nepateks. O į antrą turą pateks koks sisteminis surinkęs vos per 10 proc.

J. Dapšauskas2014-05-07 11:34

O prezidento rinkimuose reikia galvoti ne tik apie patekimą į antrą turą, bet ir galimybes jį laimėti. Jei atsitiktų taip, kad patenka Naglis arba Bronis. KURIAM ŠANSAI DIDESNI, KAD JĮ PASIRINKTŲ PIRMAJAME BALSAVĘ UŽ KITUS KANDIDATUS??? Tikimybė, kad labiau pasirinktų universalesnį Ropę, o ne Puteikį yra akivaizdi.....

Juozas Dapšauskas2014-05-07 11:28

Į anoniminį kreipimasį į kandidatą Bronį Ropę: "Jei Jūs tikrai mylite Lietuvą, pasiaukokite dėl Jos ir žmonės dar labiau Jus gerbs. Prašome, atsisakykite kandidatuoti ir oficialiai paremkite Puteikį. Jūs abu šaunuoliai ir darbų pakaks dėl Lietuvos gerovės abiems kartu. Tačiau juk patys suprantate,kad laimėti gali tik vienas... Ar nejausite sąžinės graužąties , jei balsai susiskaldys ir nei vienas neišeisite į antrą tūrą?" GALIU TĄ PATĮ PAKARTOTI, TIK ĮDĖDAMAS KREIPINĮ Į NAGLĮ PUTEIKĮ. Praėjusios savaitės apklausa rodo, kad B. Ropė surinktų daugiau balsų nei Puteikis. SURINKTA PARAŠŲ UŽ ROPĘ BUVO ŽENKLIAI DAUGIAU NEI UŽ NAGLĮ. VISI ŠIE RODIKLIAI RODO, KAD SAVO KANDIDATŪRĄ DĖL BENDRO REIKALO TURĖTŲ ATSIIMTI BŪTENT NAGLIS PUTEIKIS. Pagal apklausas ir praėjusių rinkimų į Seima duomenis tautininkų sąrašui turėti bent vieną atstovą ES parlamente nėra jokių šansų, o Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga balansuoja ties rimta riba ten patekti. Tautininkai eidami į seimo rinkimus nesurinko nei vieno procento. KAIP GALI BŪTI TAS ŠIUOLIS, KAD DABAR SURINKS DAUGIAU NEI 5 PROC.????? SUSISKALDYMAS TIKRAI YRA LABAI BLOGAI. Reikia jau pradėti galvoti apie savivaldos ir Seimo rinkimus bendradarbiaujant alternatyvioms dabartinei nomenklatūrai politinėms grupėms.

Gerb. p. Rope,2014-05-07 07:09

Jei Jūs tikrai mylite Lietuvą, pasiaukokite dėl Jos ir žmonės dar labiau Jus gerbs. Prašome, atsisakykite kandidatuoti ir oficialiai paremkite Puteikį. Jūs abu šaunuoliai ir darbų pakaks dėl Lietuvos gerovės abiems kartu. Tačiau juk patys suprantate,kad laimėti gali tik vienas... Ar nejausite sąžinės graužąties , jei balsai susiskaldys ir nei vienas neišeisite į antrą tūrą?

Pasitikslinsiu2014-05-07 03:31

Zigma Vaisvila nemaloniai "sokiravo", kad Gailius sitaip balsavo.

> 342014-05-07 03:28

Jei nezinote daugiau informacijos, o tik "kazka skaiciau, kazka viena boba pasake,.. , tai geriau "nepliaukskite" nieku apie Z. Vaisvila, kad Jo blauzdos per skystos. Jau kas kas, bet Vaisvila- vienintelis, kvietes visus nesisteminius susesti ir labai apgalvotai isirinkti viena is ju. Kadangi isejo snipstas, tai Jis pasitrauke ir atidave savo balsus kitiems kandidatams (nesisteminiams). Zmogus sprendzia ziuredamas strategiskai. Beje, del Gailiaus (kuris, siaip jau, saunuoliu saunuolis, pagarba zmogui! )- vyksta labai idomus dalykeliai, i kuriuos zmones nelabai gal ir atkreipe demesi. Atverskite puslapi, kuriame- Lietuvos Respublikos Seimo balsavimo rezultatai, ir pasiziurekit- uz ka Jis paspaude mygtuka: uz Venckienes imuniteto atemima, ir uz visus kitus svarbiausius Tautai dalykus- tiksliai pagal liberalu-konservatoriu-grybauskaites dudele! -Zeme, elektrine, euras ir t. t. Be abejo, Gailius mums dabar kaip siaudas- su Jo drasa veikti pries sistema! Taciau pravartu atkreipti demesi ir i tai, ka pasakiau i Jo balsavimus. Ateitis gali parodyti ir "siurprizeliu". Bet as labai labai tikiuosi, kad zmogus susivoks situacijje. Apie Gailiu rasau tik todel, kad Jus sakete, jog norejote Ji matyti Prezidentu. Beje, nenoriu suklysti del kurio, bet del vieno is paskutiniuju balsavimu Z. Vaisvila yra pasakes, jog labai labai labai nesitikejo, jog Gailius sitaip padarys. Taigi tiek. Visa kita- kad tik Puteikis laimetu!!!

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-05-07 03:22

37 komentatoriui del balsu neskaidymo pritariame. Cia kazka reikia operatyviai daryti. Rope su Puteikiu turi tartis..... arba abu pralaimes. Dabar reikia nutarti!

nuomone2014-05-07 02:54

Kiekvienas einant balsuoti UZ PUTEIKI turi atsivesti bent 10 zmoniu... nu nors 5 .. nesvarbu kas tai butu ar giminaitis ,ar kaimynas ... nes dauguma nemastantys zmones Lietuvoj yra ir jie balsuos uz visokius zuokus ir paulauskus... todel butina tiesiog agituoti zmomes ... ir tiesiog atsivesti ,kitaip sakant draugiskai eiti balsuoti uz Puteiki.. nes manau bus neskaidrus ir nedemokratiski tie rinkimai ,kaip ir ,kad praeiti rinkimai ne i prezidentus kai buvo .. tai buvo perkami balsai ,dinge emigrantu balsai ir t. t. manau taip pat bus ir si karta.. nes juk mes nei vienas negalesime niekados suzinoti ar musu balsas dinogo ar dar kaip kitaip buvo pakeistas ir t. t.

Povilas2014-05-07 02:49

Gal nebeskaidykim balsų dviems kandidatams. Už Naglį - prezidentą, už Bronį - premjerą!

to 282014-05-07 02:45

labai teisinga įžvalga ;)

Tomas J.2014-05-07 02:40

Pagarba Ropei! O balsuoti visus kviečiu už Naglį Puteikį. Ir pirmame, ir antrame ture.

to 72014-05-07 02:33

tokiu atveju gali į antrą turą patekti Grybauskaitė ir Tomaševskis. Ką tada darysi? :) Šiaip tai aš už Vaišvilą buvau, bet žmogui matyt blauzdos per skystos, o gal su finansais ne kas, kad toliau nedalyvavo. Tada varnelę padėjau ties Rolandu Paulausku, nors ir kiek per daug radikalus man... - nesurinko 20000 balsu ir iškrito... ech... na liko Ropė su Puteikiu... Pasirinkau Puteikį, nes atrodo kiek stipresnis už Ropę... Dėl vieno su Puteikiu nesutinku - aš nepalaikau dvigubos pilietybės... o kai dar sužinojau, kad už jį veikiausiai balsuos Maldeikienė ir Gailius (galėjo pats dalyvauti prezidento rinkimuose - aš už būčiau) tai kaip ir aišku patapo... Teks už Puteikį balsą atiduot... svarbu tik, kad sąžiningai balsus skaičiuotų...

Tai, ka sako "1. rinkejas"2014-05-07 02:27

perskaitykite darkart: "manau Rope turi maziau sansu ,todel butu protinga jei sie du vyrai tarpusavi nesipestu ,balsu issiskirstimas naudingas panelei Dalytei". Ir kalkites i galva-tai nuosirdziai sakau ir straipsnio autoriams, kurie taktiskai is pagarbos siulo balsuoti uz 2 geriausius kandidatus- tai bus pats pats blogiausias dalykas! Juk balsai issiskirstys!!!!!!! Jei Abu kandidatai nesuses kartu ir nesusitars dar iki geg. 11 del VIENO is ju- tai jau tokia "meile" Tautai! As- ne piktai. Tikrai gerbiu ir B. Rope ir N. Puteiki, bet, siuo atveju, APELIUOJU ne i Puteikio,o i B. Ropes sazine ir isminti- Jus nelaimesit, suvokit be isizeidimo, nesiblaskykit ir -kol dar nevelu-atsiimkit Savo kandidatura, palikit balsus zmonems ir kvieskite ar "saukite" balsuoti uz Ji! Gerbiamas Broni Rope, bukit geras, bukit supratingas, bukit gailestingas, galu gale, ir pasirinkite, ka sako Jusu sirdis. Jus gal nenorite "isduoti" Jus palaikanciu zmoniu, bet mes ne akmenys, tikrai turim jausmus ir suprasim, dar labjau gerbsime Jus uz toki apsisprendima! Sirdimi laukiu Jusu atsakymo -ir tai parodys geg. 11 d.!

Zenonas2014-05-07 02:14

Šiaip Puteikis daug šansų turi. Siūlau vieningai balsuoti už Puteikį. Ropė galėtų perleist savo lektoratą. Bus klastuojami biuleteniai Balčyčio ir Paulausko naudai. Reikia stebėti

NEPARTINIS2014-05-07 02:12

tik už N.Puteiki, nes ponas Rope siuose rinkimuose truputi per silpnas, jam turetu buti premiero vieta garantuota

to 222014-05-07 02:07

tamsteliai protelio uztemimas, jai toks esi teisus įrodyk kad N.Puteikis raudonasis prostitutas.

Tomas2014-05-07 01:50

N. Puteikis turi aiškiai daugiau galimybių laimėti rinkimus, negu B. Ropė, todėl balsuosiu už N. Puteikį.

mano pasirinkimas2014-05-07 01:50

Puteikis- prezidentas. Rope- premjeras.

->23. Senjoras2014-05-07 00:55

Pasirinkit, kaip jums atrodo teisingiau : neišnaudoti progos pokyčams Lietuvoje ir balsuot, tikntis Lietuvoje bent kokių teigiamų permainų

25-am2014-05-07 00:52

pasiskaityk rinkimų įstatymą, pasimokyk matematikos ir pastudijuok tikimybių teorijas.

722014-05-07 00:07

septintam komentarui.Pasiskaityk konstituciją ir tada komentuok.

zinaukarenku lt2014-05-06 23:52

Ledai pralaužti!!! Pagaliau ateina atsakymai! --------- Klausimas. Broniui Ropei: gerbiamas Broni, įvertinkite dabartinės Prezidentės bendradarbiavimą su ES, faktiškai einančią link federacijos, Lietuvos Respublikos Konstitucijos kontekste. Ar jūs tęstumėte lygiai tą pačią politiką ir tokius pačius veiksmus? 2014-05-04/ ---------- Atsakymas: Mūsų programa paremta esmingais pasiūlymais, o ne Prezidentės kritika, tačiau galima pasakyti, kad dabartinė Lietuvos užsienio politika yra pernelyg konformistiška ES atžvilgiu. Mes turime būti ES dalis, tačiau ori ir žinanti savo visuomenės nuomonę bei interesus, gebanti juos „atstovėti“ ES struktūrose. Aš palaikau referendumą dėl žemės ir, žinoma, atitinkamai skatinčiau derybas, leidžiančias Lietuvai atsakingai ir savarankiškai reguliuoti savo dirbamos žemės nuosavybę. Kad ir kokie bus tolesni ES sprendimai dėl Genetiškai modifikuotų organizmų, sieksiu, kad Lietuva būtų laisva nuo GMO zona visomis prasmėmis. Tokių klausimų, kur Lietuva gali parodyti savo autentišką poziciją, bus daugybė. Visos programose mes pasisakome už didesnį valstybių narių savarankiškumą.

Senjoras2014-05-06 23:28

Patarkit kas geriau neit į rinkimus ar balsuot už Puteikį.Mano nuomone ir viena ir kita pavojinga.

Kaunas2014-05-06 23:21

nejuokinkit, Lietuvoje NĖRA TAUTININKŲ, nes tik neorganizuota šviesuomenė stojo ginti lietuvių kalbos nuo raudonųjų prostitutų sąmokslo. Šitie du fotkėje - galimai tokie patys parsidavėliai ar gazpromo ir oligarchų išnaudojami kvaileliai.

manau2014-05-06 23:21

Puteikis stipresnis kandidatas,jis aršesnis.Ropė pernelyg inteligentiškas tokiai šutvei,kaip mūsų valdžia.

ome2014-05-06 23:13

Dėl Puteikio nesutinku, o Rope palaikau, už jį galima balsuot, nors mano kandidatas Rolandas Paulauskas, gaila nesurinko parašų, na gal kitais metais:)

Aš jau seniai pasirinkau2014-05-06 23:09

Naglį Puteikį ir Tautininkus.

stasys2014-05-06 23:00

Nei vienas iš tu kandidatų kol kas neturį reikiamo politinio svorio ir visuomenėje sulauks tik minimalaus palaikymo ..Todėl kalbėti apie kažkokias galimybes daugiau nei pritempta. Paulausko reklaminis klipas ir tai daugiau turi vertybinės potencijos, nei tie jų programiniai pasisakymai.

Petras2014-05-06 22:42

Mes ne prieš B.Ropę , tačiau akivaizdu , jog jis tikrai neišeis į antrą ratą , tai tikrai būtų protinga B.Ropei sustabdyti dalyvavimą , vardan tos vargšės Lietuvos. Garbė abiem tikrai potencialiems kandidatams.

Rimvydas2014-05-06 22:34

Teisingai , kam dalyvauti abiem B.Ropė tikrai protingas išsilavinęs , diplomuotas inžinierius(Kauno Politehnikos institutas), tačiau reikia pripažinti duotu momentu varžovas pranešesnis. Mes už Naglį Puteikį.

Ropės šalininkai, nedarykite klaidos!2014-05-06 22:07

Puteikiui iki išėjimo į antrą turą gali pritrūkti vieno- dviejų procento. Ar negriauš nagų Ropės šalininkai, kurie nebalsuos už už Puteikį o balsuos už Ropę ir nesuteiks Puteikiui realios galimybės laimėti prieš Grybauskaitę, dabartinės sistemos ramstį???

Ropei ir Puteikiui2014-05-06 21:45

Protingiausia būtų,jei Ropė sąmoningai atsiimtų kandidatūrą į Prezidentus,tam,kad vėliau taptų Premjeru.

Liudna2014-05-06 21:28

regionuose zmones mazai domisi politikais ir balsuoja nesamoningai uz bet ka. Dauguma nezino kad yra leidziamas "Laisvas laikrastis", net sestadieninio "Vakaro ziniu" neskaito. Taip ir toliau vargsime kol zmones neprabus.

nesiblaškykime, bendraminčiai2014-05-06 21:07

Ropė neturi šiais metais galimybių. Tad neatimkime balsų iš Puteikio ir balsuokime tik už Puteikį.

Klaustukas2014-05-06 21:06

O kaip kandidatai žiūri į tai, kad rytoj VRK skirtu laiku diskusijoms radijuje pradžioj diskutuos Puteikis su Rope, o po to solo partiją atliks Grybauskaitė. Viena tik su laidos vedėja, nors yra pasižadėjusi, kad dalyvaus diskusijose. Anksčiau, man atrodo, kai būdavo nelyginis kandidatų skaičius, tai diskutuodavo tryse. O dabar mados kitos. Tik klausimas, kas nusprendė, kas eina be diskusijų? Burtus metė? Ar LRT vadovybė pati susiprato, kaip reikia daryti? O negalėtų Ropė su Puteikiu prisijungti savo laikus prie Grybauskaitės ir pusantros valandos gražiai visi kartu padiskutuoti?

nesiblaškykime, bendraminčiai2014-05-06 21:05

Ropė neturi šiais metais galimybių laimėti. Tad neatimkime balsų iš Puteikio ir balsuokime tik už Puteikį.

neverkšlenk2014-05-06 21:04

4-am. youtube Vaizdo konferencija su kandidatu į prezidentus Nagliu Puteikiu

Mumis2014-05-06 20:58

pritariu 1-am , Ropė tik atims dalį balsų nuo Puteikio.

Galvokit ką darot2014-05-06 20:55

Tie kas nematote savo kandidato Prezidento rinkimuose, jokiu būdu neikite balsuoti pirmajame ture. O antrajame, jeigu prireiks, balsuokite už DG oponentą. NEDIDINKIME rinkėjų skaičiaus pirmame ture- NEIKIME. Jei pirmajame rinkimų ture prie balsadėžių ateis daugiau kaip pusė visų rinkėjų, kandidatas turi surinkti daugiau kaip pusę rinkimuose dalyvavusiųjų balsų (įsivaizduojat? - pakaktų tik 25,001 proc. balsų), kad būtų išrinktas. Jei rinkimuose dalyvaus mažiau kaip pusė visų rinkėjų, laimėtoju bus laikomas tas kandidatas, kuris gaus arti 70 procentų rinkėjų balsų. Didelis aktyvumas 1 ture naudingas tik Briuselio Bolševikei. Nesuteikim jai tokio tokio malonumo.

:)2014-05-06 20:49

Tik už Puteikį

Vale2014-05-06 20:38

As balsuosiu uz N. Puteiki, man jokia agitacija nesvrbi.

liūdnas vaizdas2014-05-06 20:33

tai kad abu kandidatai slepia savo ketinimus. Visais įmanomais ir neįmanomais būdais bandau abiems pateikti klausimų, bet atsakymų nesulaukių. Galų gale klausimą sutrumpinu iki nebeįmanomo minimumo ir dar kartą prašau, kad kandidatai Puteikis ir Ropė atsakytų bent į tokį klausimą: "Įvertinkite dabartinės Prezidentės bendradarbiavimą su ES, faktiškai einančią link federacijos, Lietuvos Respublikos Konstitucijos kontekste. Ar jūs tęstumėte lygiai tą pačią politiką ir tokius pačius veiksmus?" Jei nebus atsakymų, nebalsuosiu, į rinkimų farsą neisiu ir raginsiu tai daryti kitus.

JOOO2014-05-06 20:18

VISUR MAZAI REKLAMOS DELTO ...

Niekada nebalsuosiu už tuos,2014-05-06 20:18

kurie vienu šūviu nori nušauti du zuikius.Galite nesivarginti agituojant.

rinkejas2014-05-06 20:09

manau Rope turi maziau sansu ,todel butu protinga jei sie du vyrai tarpusavi nesipestu ,balsu issiskirstimas naudingas panelei Dalytei.as ir mano seima balsuosime uz Puteiki.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi