Maskvos centre nužudytas rusų politikas, Jaroslavlio miesto dūmos deputatas Borisas Nemcovas.

Politikas buvo nužudytas praėjus vos kelioms valandoms po to, kai jis išreiškė paramą sekmadienį organizuojamoms eitynėms prieš karą Ukrainoje.

B. Nemcovas buvo vienas iš judėjimo „Solidarumas“ lyderių.

Dabartinės Rusijos valdžios priešininkai tikisi, kad ši žmogžudystė išjudins ir sustiprins vangią ir neįtakingą Rusijos opoziciją.

Paskutinis B. Nemcovo interviu, kelios valandos prieš sušaudant:

B. Nemcovo nuomonė apie V. Putiną:

Tiesiogiai iš Maskvos žiūrėkite čia:

Lietuvos lyderių komentarai Twitter'yje:

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas šią žmogžudystę pavadino užsakomąja: http://www.euronews.com/embed/301066/http://ru.euronews.com/embed/301066/

http://www.euronews.com/embed/301062/http://ru.euronews.com/embed/301062/

Naujausi

Komentarai (152)

Rikiuoti
siauteja banditai2015-03-02 03:56

Kauno teisejas Furmanavicius buvo nuzudytas sviesiu paros metu . Kokie izulus banditai .

Nemcovo tragedija2015-03-02 01:06

Laisvas rusas.Nuzudytas privalo buti.

maladec 1442015-03-01 23:22

pasake ir parase konkreciai ir labai teisingai!!!tik gaila ,kad mane aplenke..... nemcovas kaip politikas buvo APSOLIUTUS POLITINIS LAVONAS,tad bendrazygiai ,tokiu drastisku budu,bande isspausti nors koki vaska,is sio sudo,bet rezultatas gavosi irgi apgailetinas atejotik 16,5k...,o zadejo ŠIMTUS TUKSTANČIŲ!!!!!.....

Jonis2015-03-01 20:15

Viskas,kas vyksta komentaruose, eina norima linknme.

antiglobas >147. Donda2015-03-01 16:10

Va, va_ kaip tik tai ir norėjau įdėti (teksto dalies kopiją), atsakant aAlgirdui į klausimą. Deja, kaip minėjau, komentaro nepriima.

Donda2015-03-01 15:36

Tas šaltinis,bent jau man,kelia pasitikėjimą,nes dar gerokai prieš Minską išpranašavo Merkel vizitą pas Obamą ir kodėl Obama "apsigalvos" tiekti ginklus.Po įvykių Lenglyje buvo užblokuotas jo serveris JAV ir turėjo persikelti į Vokietiją. Kiek suprantu,tai buvęs sudegintas žvalgas,nemėgstantis nė vienos santvarkos ir turintis savo diplomatinių ir žvalgybos šaltinių.Vadina jis save Tatjana Volkova. Siūlau paieškoti.Pažadu, bus įdomu.

antiglobas2015-03-01 14:36

Nesupratau, kodėl nepriima komentaro?

as2015-03-01 14:05

a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1788/3286/original.jpg

Taigi2015-03-01 12:52

paciame straipsnio pavadinime ir yra atsakymas,del ko nuzudytas politikas.Belieka tik surasti vykdytoja ir uzsakova.

aAlgirdas-Dondai2015-03-01 12:43

gerbiamasai, gal galite pasidalinti informaciją kokie informaciniai šaltiniai rašo apie Alchanovą. Iš anksto dėkingas

to 1382015-03-01 12:27

taip,tai is tos pacios operos,,provokacija''

aAlgirdas -pilietei2015-03-01 12:20

atsiprašau, nelabai domėjausi būsima demonstraciją, tik štai pačios teiginys: "po Nemcovo pasisakymo - kvietimo į eitynes prieš karą Ukrainoje." man tikrai nesuprantamas... kiek man žinoma Nemcovas tokiai demonstracijai tikrai nekvietė. Pagarbiai

mama iš kaimo ę-am2015-03-01 12:17

Puiku. Rusija bus demokratinė. Prisimenu, mano studijų metais tyčuiodamiesi dainuodavom: 'Juodoji Afrika, juodoji Afrika, ji bus tarybinė, ji bus laisva"..

aAlgirdas2015-03-01 12:16

į bendrą komentarų šūsnį įmesiu ir aš Rusijos piliečio Šamir Izmailov komentarą:"Taip, siužetas paprastutis, tiesiog iš Džino Šarpo instrukcijos "Kaip sukelti revoliuciją", bet nuostabiai parinkta faktūra, vieta gera,laikas idealus - tiksliai prieš didelę demonstarciją, savaitgalio pradžioje. Na ir blondinė.... Tas, kuris ruošė šią žmogžudystę , gerbė Nemcovą ir užmušė jį mylėdamas. Tik pagalvėlės nepadėjo." Kiek suprantu galima ir tokia versija, nes, kaip sakoma, iš arčiau geriau matosi.

Pilietė2015-03-01 12:16

"Per daug akivaizdu, kad būtų tiesa" - ši protingo kriminalisto ištarta frazė skatina visada analizuoti, o ypač tada, kai "viskas aišku". Tad padarykime situacijos išklotinę: Žmogžudystė įvykdyta viešai prie pat Kremliaus po Nemcovo pasisakymo - kvietimo į eitynes prieš karą Ukrainoje. Labai simboliška ir vieta ir laikas, ir viskas čia "labai aišku". Bet kam tai naudinga? Putino reitingai iki žudynių virš 80%, nežiūrint į tai, kad Nemcovas analogiškais pasisakymais oponuoja labai seniai. Reiškia, Nemcovo pasisakymai Putino atžvilgiu rusų tautai pastebimos įtakos nedaro. Tai koks tikslas žudyti? Kaip sako liaudis: tegu "šuo loja, o karavanas eina". Kokios galimos įvykių prognozės po Nemcovo žudynių? Jau pučiamas baisus burbulas apie Putiną, kaip opozicijos naikintoją, žudiką. Galimai po to seks Putino reitingų mažėjimas, o gal antiputiniški mitingai ir netgi Maidanas Maskvoje. Ar ne čia ir yra esmė ir tikslas? Ir parinktos priemonės (viešas nužudymas prie Kremliaus, kurį, neva, įvykdė spec. tarnybos) skirtos nemąstantiems, emocingiems žmonėms, tam, kad prasidėtų neramumai. Tai kam tai naudinga? Ir ar nematote sąsajų su Malaizijos lėktuvu?

apie 32015-03-01 12:08

as supratau kaip ironija,o jis cia rimtai taip..) ??..

lr2015-03-01 11:18

panele Grybauskaite,o as manau ,kai tu vadovauji LT,tai jau gresme savo pacios zmonems. Kodel nekomentuoji,o as skaitau kad tu kalta,o ne Putinas,kai uzmusamas menininkas Tomas,kur tavo komentarai,kodel nesuiimti zudikai,o galimai uzsakyta zmogzudyste,kodel uz kita nuomone zmones atleidziami is darbo,kam ivedi svetima kariuommene,zmones kisi i pavoju,kam leidi pjaustyt megaite ir sukist i saldytuva,kam leidi sudeginti masinos bagazinej kita mergaite ar Putinas kaltas ar tu komentuok,ko tyli,,. Labai gudra kita smerkt. girkis visam pasauliui,kaip skurdini zmones..

yel“l“ow submarine to 3. Pagaliau Maidanas ateis i Rusija2015-03-01 10:32

belaukdamas maidano atėjimo į rusiją, net nepastebėjai, kaip į tavo smegeninę atėjo kempinligė, veršeli, tu, komiškasai :)

to 3. Pagaliau Maidanas ateis i Rusija2015-03-01 10:18

Ir Rusija taps laisva ir demokratine, kaip dabar Ukraina, Libija, Irakas, Sirija ir t.t., tu ,nukvakeli, su savo "teisine pagalba ir tyrejais" kreipkis pas nepriklausoma psichiatra ir neberasyk komentaru, nestatyk saves i kvaila padeti

yel“l“ow submarine2015-03-01 05:43

skaitau grybo kliedesį n- tąjį kartą ir negaliu atsistebėti to sutvėrimo cinizmu ir kurtizaniška fantazija ..., - pažodžiui: “boriso nemcovo nužudymas rodo, kad rusija grimsta į teroro prieš savo žmones tamsą “..., - debiliau sugalvoti būtų sunkoka ...

yel“l“ow submarine to 129. Tikimasi?2015-03-01 05:37

trigubas nusišnekėjimas trumpoje frazėje :))- sveikinu - puikus rezultatas !

yel“l“ow submarine to 130. Dzūkija2015-03-01 05:25

...tame ir esmė, tame ir tikslas - ir visa tai transliuos tūkstančiai kanalų su daugkartiniais kartojimais , matys šimtai milijonų žmonių - matys ir girdės - su labai įvairiom interpretacijom - po to tai “analizuos“ ir “vartys“ tūkstančiai , - ką ten - dešimtys tūkstančių pornitologų, publicistų(a la uzhkalnis), žurnalonanistų( tipo ishkauskas, sadistauskas ar pancerov) - žo, tikslas pasiektas - rusijos demonizavimo mechanikai suteiktas naujas pagreitis, nauji “navorotai“ :) - piguva nesusvietiška ...

Dzūkija2015-03-01 05:13

Ar ras ,kas kaltas...neaišku...kiekvienas vis kitaip kamuolį vynioja...bet renginys rytoj tikrai įvyks...Vieni ateis pagerbti B.Nemcovą,kiti pažiopsoti...treti pašūkaus...ateis net tie,kurie niekada to nebūtų darę...ir Maskvoje bus vieta,kur kiekvieną dieną bandys įžiebti laužą... Norėčiau būti neteisi...

Tikimasi?2015-03-01 05:07

O kas taip tikisi? Kol kas tai yra Putino lojaliu ideologu persama nuomone,kuria ekspertai pamege retransliuoti.

Darijus2015-03-01 02:54

Nr.127-am: absoliučiai ne - šiukšlės jiems reikalingos gyvos.

ui2015-03-01 02:50

Sekant įvykių eigą, spėju sekantis bus landsbergis, arba koks nors šimašius...

Darijus2015-03-01 02:36

Amerikonai viską gerai apskaičiavo: pasižiūrom į propagandos reakciją ir viskas tampa aišku.

Donda2015-03-01 02:07

Prikarksėjau 95 komentare. "Вечером 28 февраля в частном доме в поселении Клёновское Троицкого административного округа Москвы оперативниками был обнаружен труп Аслана Алханова, погибшего от несовместимого с жизнью огнестрельного ранения в упор."...

stebiesi ,,2015-03-01 00:56

oi, dalyte , juk sirdyje tik dziaugsmas nauja porcija propogandai , kirsinimui , skaldymui ir valdymui gavus,, ,, tik kas muzika sitame cirke uzsako ,, o kad uzsako ,, net asilui aisku ,,

kacapas2015-03-01 00:44

Pas runkelius "Nemcovu" nebus. Bus lesbe-grybe ir konservatnikai

116-ai, Monikai2015-03-01 00:37

Būtent tai ir rodo,kad dirbo tikrai labai aukštos klasės profesionalus žudikas. Taikinys buvo Nemcovas ir tik.

jonas2015-03-01 00:35

Man ši žmogžudystė atrodo keistai.Nužudytas netoli Kremliaus?Dar vienas smūgis Putinui.Nemcovas nužudytas prieš opozicijos eitynes.Čia matomai vėl įvykdyta didelė provokacija.Tai rodo ir Amerikos ir Europos lyderių reakcija.

kacapas2015-03-01 00:32

Viskas kaip microRussia Pociunas, Kedys, pedusas...

yel“l“ow submarine to 115. antiglobas>692015-03-01 00:29

tai sąmoninga klaida :)) - nes parašius e , visi skaitytų e arba ie..., - o reikia и :)

yel“l“ow submarine to 80. Jonis To 732015-03-01 00:23

įdomu ką jau tokio įdomaus ar vertingo ta liudininkė galėtų pasakyti ? - kad buvo labai baisu ar kad aš nieko neatsimenu ? :) - įtariu, kad žudikai jai neprisistatė nei vardais, nei tėvavardžiais, kaip rusams įprasta ...

Jonis2015-03-01 00:04

Rytoj 2014 m. kovo 1d. 15.00 M.laiku. nuo metro „Kitai-gorod“ iki Didžiojo Moskvorecko tilto (žūties vieta) vyks Boriso Efimovičiaus Nemcovo trauro eitynės. Užuojauta artimiesiems.

Monika2015-03-01 00:01

Man labai idomus vienas dalykas?! Uzsakomoji zmogzudyste, o paliktas gyvas liudininkas modelis is Ukrainos, kazkas ne taip...

antiglobas>692015-02-28 23:45

antrame žodyje_ klaida. Vietoje и turėtų būti е :)

bet kuriuo atveju užuojauta artimiesiems2015-02-28 23:45

Ir bet kuriuo atveju ši žmogžudystė įgauna politinį atspalvį. Tik akį rėžia keistokas teisėtvarkininkų elgesys. Valdantieji skleidžia isterijas dėl galimo "maidano" ir čia pat nesiima jokių priemonių provokacijoms užkardyti, net ir po nužudytojo prašymo imtis priemonių dėl grasinimų. Tokioje situacijoje tai prioritetinis klausimas. Matau, visi komentuojantys jau žino kas ir kaip, nors ir diametraliai priešingai vieni kitiems. Na pagal logiką -"kam tai naudinga" galėtumėt mastyti ir kituose, daug rimtesniuose įvykiuose. Pagal tokią logiką LT valdantieji kaip ir UA daro viską, kad suteikti RF valdantiesiems kuo palankesnias salygas revanšizmui. O pastarieji tą patį daro "vakarų" valdančiųjų atžvilgiu. Atmeskit abstraktumus, kaip JAV, ES, Vakarai, Rusija, Ukrajina, Lietuva ir t. t. ir giliau pasidomėkit kas per asmenys visa tai vygdo. Gal kai kam ir taps suprantamesnės priežastys.

Tata2015-02-28 23:02

Nemcovas tapo rimtu opozicijonierium kai tapo negyvas. Kai dar buvo gyvas pats prisipažino, kad jį nuolat finasuoja JAV, tai nelabai kokių šansų ir beturėjo....

yel“l“ow submarine2015-02-28 23:00

nemcovas buvo tikrai gabus, neeilinis, charizmatiškas , gerbtinas žmogus, nežiūrint į jo politines pažiūras - bet, kaip taisyklė, - ir tuo pačiu metu buvo naivus idealistas, kas laba natūralu tokio tipo žmonių atveju ..., - tokie visada pirmi papuola tarp girnų ..., - tikiuosi, esu tikras, kad jo auka ir tolimesni su tuo susiję įvykiai padės atverti pridžiūvusias akis daugeliui dar galutinai nedegradavusių beretoveršių - AtA

AAA2015-02-28 22:44

Kad taip ta išverstaskūrė komunistė rūpintusi Lietuvos žmonėmis,kaip rūpinasi Rusijos,Ukrainos aferistais,būtų nuostabu.

Esu tikras2015-02-28 22:34

kad žudikai arba "žudikai" bus greitai surasti, gal net jau dabar sėdi. Tuo labiau, kad "tyrimą" kontroliuoja pats vyriausiasis (nežinodamas baigties nebūtų ėmęsis). Gal būt kaip atpirkimo ožiai bus paaukoti keli durneliai iš "černosotovcų" gretų. Politkovskajos scenarjus pasikartos, ar bus sukurtas koks naujesnis variantas? Tik vargu ar tikrasis šaulys bus paaukotas, nes toki aukščiausios klasės žudikai-profesionalai - daugiau nei aukso vertės.

o gal2015-02-28 22:12

reikia ieskot moters,kai sako prancuzai,juk jis buvo kazanova

Fasui2015-02-28 22:03

Aciu, bet is ubago lazdos neatimineju. Jei uztektu, tai sitaip desperatiskai netrydaliuotum, gal gryvniom tau moka? Bandyk i musu puse persimesti, uzteks rublinio atlyginimo ir tau ir suniukui, gal net nuo sunu maisto prie zmonisko pereisi?

Jonis2015-02-28 21:51

Siūlau dabar pažiūrėti CNN. Informacinis karas ir jo interpretacijos...

103-am2015-02-28 21:43

Užtenka, o kas nuo šuniuko lieka galiu tau atiduoti, nes dirbant už rubliukus...

Grybauskaitės2015-02-28 21:41

ir Linkevičiaus pareiškimai, padaryti anglų kalba /skelbiami ekspertai.eu portale/ dėl Niemcovo žmogžudystės, blaiviai mąstantį pilietį verčia galvoti, kad Vakarai, ypač JAV, STENGIASI IŠ PASKUTINIŲJŲ SUŽLUGDYTI PALIAUBAS UKRAINOJE IR MASKVOJE SUKELTI MAIDANĄ.

Jonis To 772015-02-28 21:38

Sutinku. Akcija įvykdyta prie Kremliaus sienos, puiki retrospekyva, puikus Maskvos centro fonas ,Steven Spieberg ilsisi, juolab kad rytoj čia turi įvykti Boriso Nemcovo (A.A.) demonstracija. Tikras Hollivudas, ypač CNN žiūrovams. Fenomenalus rezultatas. Dievas jiems teisėjas... Užuojauta artimiesiems.

to 102 fasui2015-02-28 21:07

Bet tu TIKRAI labai stengiesi siandien, is simtines komentaru tavo tikriausiai apie 30. Nejaugi sitoks desperatiskas del uzdarbio, turbut pastebejai, kad sunu maistui nebeuztenka? Paciam dar siaip taip, bet va suniukui nebelieka? Isvada- marginalams, kaip tu, nereiktu prisiimti augintiniu, kai vos save teislaikai.

Viskas2015-02-28 20:56

Kremliaus chuntos skubotai suplanuota ir įvykdyta, nes tokioje vietoje knibžda spectarnybų agentų. Jei tai bųtų ne jų pačių (arba jų nesankcionuota) akcija, tai žudikai akimirksniu būtų buvę "supakuoti". tik nereikia čia "Ekspertus" užplųdusiems troliams kurti akivaizdžiai durnas versijas.

88-am komentatoriui2015-02-28 20:48

Gerai stumi,man patiko.Pakeliai nuotaika visai dienai.

nelabai aisku2015-02-28 20:35

Dabar nusikaltelai viska gali , gali net paskleisti ivirias antis ....

Dzūkija > 30. Donatas2015-02-28 20:01

Jeigu M.Chodorkovskis opozicija - tai aš Aleksandras Makedonietis...M.Chodorkovskis konkreti 5 kolona...Anksčiau buvo Rotšildų statytinis,dabar - Rokfelerių...Jau vien tai,kad paskaitas Trakuose skaitė ir įžvalgomis dalinosi - daug pasako...

Darus > 882015-02-28 19:55

Kai as pirma karta isgeriau vienui vienas degtines buteli, niekas negalejo patiketi. Ir tik dabar po dvidesimties metu, kai galiu iveikti is karto du butelius ant mano biednos galvos, draugai suprato ir ivertino kaip jie buvo tada neteisus. Ir jie zino, as nesustosiu,- kaip Savickas nauju virsuniu sieksiu. O dabar einu uzkasti salo, nes herojai zino,- geriant reikia uzkasti !

Dzūkija > 92. enter2015-02-28 19:52

Tarp opozicijos ir 5 kolonos yra didelis skirtumas...Tikra opozicija tokiu metu mitingų neorganizuos...

aAlgirdas- 652015-02-28 19:46

atsiprašau pone nesupratau, kaip pats nustatei, kad (53) yra paleckiukininkas (labai idomus naujadaras), gal iš jo nuumonės:"Labai malonu kad Linkevičiaus ir Grybauskaitės pastangomis Lietuva bus viena pagrindinių 3 pasaulinio karo teritorijų iš kurios JAV puls Rusiją". Pone manote, kad tie, kurie nenori būti pirmomis karo aukomis paleckiukininkai, tai aš TIKRAI TOKS

Donda2015-02-28 19:45

Manau,kai provokacija rezonansinė, siekianti sukelti neramumus valstybėje, Alchanovas bus pagrobtas ir pristatytas į Maskvą, kad išsiaiškinti,ką jis ten veikė savaitės viduryje ir kas,susitikime pas Jarošą, dalyvavo užsakyme. Aišku,jei iki to amerikiečiai nesuskubs pašalinti liudininką. Šiaip ar taip, turėtume sulaukti įdomių naujienų...

Dzūkija > 87. aAlgirdas-452015-02-28 19:44

Mielas aAlgirdas, 45. siūlė Jums pasidomėti Deliaginu...nes,būtent Deliaginas yra opozicija...bet ne penkta kolona...kaip Navalnas ar Chodorkovskis,ar Sobčak...Pagarbiai...

to 882015-02-28 19:41

Aciu, pajuokinai visai dienai.

enter2015-02-28 19:40

Оппозиции нужен великомученник, которого нужно отмыть и сделать из него ИКОНУ!! Перепост из соцсетей: Валерий Пивоваров РИА Новости передаёт, что миша касьянов уже отменил марш в столичном Марьине, а вместо него 1 марта 2015 года он планирует провести в центре Москвы траурный марш. Уже ведутся соответствующие переговоры с Московской мэрией. Предварительно либерастам не дали провести марш в центре и они («не мытьем так катаньем») теперь собираются провести траурный марш. Практически тот же марш, но уже в самом центре Москвы. Для этого и понадобилась «сакральная жертва». И туповатый миша это уже косвенно признал. Остальное - дело техники. Назначенную жертву оставалось только затащить в нужное время на самый главный мост. И дурицкая с этим великолепно справилась...

Grybu konservai -> 732015-02-28 19:37

čia tai genialiai tampsta varai, matyt didžiuojiesi savo įžvalgom ... "putinas salia savo darbo nuzude Rusijos opozicijos lyderi" ... taip ir matau, užsisėdėjo Putinas darbe iki vėlumos, susinervino, iššoko į gatvė, nupylė Nemcovą, sėdo į baltą fordą ir nuvarė atgal "į darba". Nu ir ką pasakyt tokiam... pilnas internetas visokios informacijos apie tai kas dedasi pasauly, tik imk ir sujunginėk taškus, o jam vis tiek LTV tiesos ruporas.

aAlgirdas-882015-02-28 19:36

bemokslį, gal gali nurodyti net visiškai geltoną spaudą, kuri patvirtintų paties sapaliojimus

aAlgirdas-yel"l"ow submarine2015-02-28 19:33

atsiprašau, bet, mano galva, ne visai dora siusti žmogų krapštytis Š...e. Tas "Tomas" --- tiesiog mano paminėta substancija.

prisiminkime istorija2015-02-28 19:32

kai rusijos spec tarnybos nuzude kenedi, ne visi tikejo kad tai rusu darbas. po keliu desimtmeciu tik suprato kad sovietai tai padare. su nemcovu tas pats, ne is karto visi nori patiketi kas akivaizdu-putinas nesustos, uzkariaves ukraina griebesi zudyt savo zmones

aAlgirdas-452015-02-28 19:30

atsiprašau, nesupratau kas Jūsų pasiūlymu turi pasidomėti ir kuriuo žmogumi, jeigu manimi tai labai nesudėtinga -- tarybinio KGB atstovai (kai kurie) mane tikrai žino.

O,oooo2015-02-28 19:25

... bet ir lygis to politiko... siaubas iš kokio urvo jis išlindo?

aAlgirdas-Joniui2015-02-28 19:22

geriau vėliau negu niekad suprasti,kad "Tik nemaniau, kad JAV tokie žemi moralės principai." Kitais žodžiais tariant JAV moralė yra JAV moralė ir tik JAV, panašiai kaip ir demokratija pagal JAV arba karas

???2015-02-28 19:22

Tai čia tikriausiai ir drambliui aišku, kad Kremlius pats sau tokio absurdo nesukurs. Taip galėjo daryti tik tie, kam reikėjo apjuodinti tą patį Kremlių, tai čia ir diskutuoti nėra apie ką.

77-am2015-02-28 19:21

Ale tu matai kokia galinga ta Amerika! Ir įžūlumas nežmoniškas! Visai paties Putino panosėje surengia Kremliaus priešo egzekuciją (savaime aišku neramumų provokacijos tikslais), nors aplink pilna spectarnybų agentų, tame tarpe ir sekančių kiekvieną Nemcovo žingsnį. Va tai bent JAV specai! Gal net tie patys, kur pašalino Bin Ladeną. Dabar Putino vietoj bijočiau ir nosį iš Kremliaus iškišt. Dar nėra garantijos, kad ir Kremliuje saugu, - praskris koks lėktuvėlis su meškiukais ir "ambo".

yel“l“ow submarine to 80. Jonis To 732015-02-28 19:17

aš sužavėtas ir tonizuotas - pagaliau atsirado kam terliotis su apatinio bertozoidų ešelono atstovais :) - sėkmės !

yel“l“ow submarine2015-02-28 19:12

skaitau tų dviejų klounų snukiaknyginius kliedesius ir šiurpas krato - šitokie subinės (visais rakursais) , sprendžia kaip ir su kuo ir dėl ko , turi gyventi Lietuva ..., - mes ant bedugnės krašto ..., - vienareikšmiškai ...

Jonis To 732015-02-28 19:05

Tomai, Kai rusai „numušė Malaizijos lėktuvą“ ir rusai užslaptino katastrofos Tarptautinės KOMISIJOS išvadas, rusai liepė Donecke šaudyti sukilėlams į savo namus su artimaisiais,rusai nužudė Oppozicijos lyderį prie Kremliaus, NEJAUGI po to kils kažkokie klausimai dėl kaltininko.

73 Tomui2015-02-28 19:04

Giesamę ne prie ko giedančios Grybauskaitės vaizdelis ant tanko labai įkvepiantis?

yel“l“ow submarine to 74. Donatas2015-02-28 19:04

kraštutinai akademinio lygio informacija :) - be ironijos :) - tačiau labai iškalbinga informacija, - n-tąjį kartą patvirtinanti tai, kad visas kraujuotas maskaradas dėl tos pačios mėšlinos priežasties - žaislų dalybos smėlio dėžėje ...

Kas gali paneigti??2015-02-28 18:59

Kas gali paneigti ( ačiū už šį posakį prof. L. ), kad žudynės reikalingos Amerikai. Stilius labai holivudiškas. Ukrainoje prasideda taika ir amerikosam reikia naujo preteksto nekonvenciniam karui su Rusija sankcijų būdu. B. Nemcovo nužudymo vieta parinkta specialiai, iš kur reportažą berodysi visada bus fone Kremliaus bokštai -labai holivudiška. B. Nemcovas nužudytas beveik tilto viduryje - yra daug vietos sunešti gėlių jūrai, kurios fone visada matysis tie patys Kremliaus bokštai. B. Nemcovo nužudymo laikas neatsitiktinis, ryt turi būti jo organizuota demonstracija prieš Rusiją ir Putiną,- na ateitų iš 15 milijoninės Maskvos 3 - 5 tūkstančiai Amerikos propagandos paveiktų žmonių ir tiek, o dabar susirinks virš 100 tūkstancių. Ir dar B. Nemcovo nužudymo vieta visai šalia būsimos demonstracijos vietos. Akivaizdžiai matosi holivudiška režisieriaus ranka!

75-am2015-02-28 18:57

Ačiū už komentaro reklamą.

71-am Fasui2015-02-28 18:53

Ale kad aktyvus siandien - sakei turi nauja suniuka, kaip cia yra, kad turi tiek energijos komentarams? Suprantu, kad nenori jo per daug dresiruoti, gali protingesnis uz tave pasidaryti, bet kazkiek tai demesio reiktu skirti. Nebent ir pats lengviniesi ant kilimo ir suniukui tai leidi? Che..che...che...

Donatas2015-02-28 18:50

Beje, Nemcovo nužudymo vajuje, labai blankiai nušvito informacija apie Čečetovo, Michailo savižudybę. Savižudybė tradiciška, tai ne 2-3 šūviai į pakaušį, ne širdies priepuolis, ar autokatastrofą. Viskas įvyko labai banaliai, Čečetovas "netyčia" iškrito iš 17-to aukšto balkono. Beje, prieš kelias dienas jis kartu su oligarchų Efremovu Ukrainos teisėsaugos buvo paleistas už užstatą. Čečetovo Ukrainoje žinomas lygiai taip pat, kaip Rusijoje Čiubaisas, nes būtent Čečetovas vadovavo privatizacijai - vadovo Ukrainos Valstybės turto fondui. Suprantama, kad tuo metu visas turtas buvo išdalintas (atsiprašau – privatizuotas) Donecko klano naudai, nuskriaudžiant Kijevo ir Dnepropetrovsko klaną. O dabar atėjo laikas gražinti tai, kas buvo išvogta - privatizuota, bet ši karta viska paklius Kijevo ir Dnepropetrovsko klanams, nes jie teisingesni, demokratiškesni :D. Beje, Čečetovą pakeitusi Valentina Semeniuk irgi pareitu metu vasara savanoriškai pasitraukė į aną pasaulį. Bet, mūsų agitacija ir propaganda nieko šito nepastebėjo. Juk jie pasitraukė savanoriškai :-). Beje, kai į valdžią Rusijoje atėjo demokratai, panašiomis aplinkybėmis „savanoriškai“ pasitraukė CK TSKP partijos vadybininkas Kručina, jo savižudybės versija tenkino visus demokratus, ypač tuos, kas dalyvavo CK TSKP turto tvarkyme. Greičiausiai Čečetovo „savanoriškas“ pasitraukimas leis naujiems Ukrainos vagims (atsiprašau, liberalam – demokratams, įgavusiems tautos pasitikėjimą valdyti šalį) su palengvėjimu atsikvėpti. Laikai dabar laukiniai ir metodai nevegetariški, bet demokratiški :-)

Tomas2015-02-28 18:48

Kai rusai numuse Malaizijos lektuva, irgi sake kad ne jie numuse. Dabar putinas salia savo darbo nuzude Rusijos opozicijos lyderi, ir vel Kremlius giedos giesmele kad jis ne prie ko. Kol vakaruose nebus suprasta, kad tik karas su Rusija gali buti vienintele iseitis is apokalipses, tol gyvensime prie to prie ko gyvenam.

tai va2015-02-28 18:46

Dabartinės Rusijos valdžios priešininkai tikisi, kad ši žmogžudystė išjudins ir sustiprins vangią ir neįtakingą Rusijos opoziciją. stai kam naudinga jo mirtis ,stai tie veikejai ir yra tikri uzsakovai ,as Putino vietoje visus opozicionierius suimciau kaip itariamus zmogzudystes uzsakyme.po 80 dienu badavimo jie visi pasikartu.o ka daugiau daryti su priesais.

"Beretozojdas"2015-02-28 18:44

Bus ieškoma kaltininkų: JAV, "banderovcai, "savi šaudantys į savus", "litofcai", provokatoriai "maidanovcai"..., bet kas, tik ne rusofašistinis Kremliaus režimas. O "žudikai", ko gero, jau buvo "sugauti' dar iki nužudymo ir sėdi kur nors "Matrosskaja tišina".

...2015-02-28 18:42

Berods gerb. Vaišvila dar visai neseniai prognozavo, kad kovo mėn. bus žūtbūtinis bandymas nuimti Putiną.

yel“l“ow submarine to 67. Jonis To 642015-02-28 18:40

да ни то слово, tamstele ! - и кошу и хромаю и заикаюсь - лишь бы под интеллигента :) - tiesiog neturiu kitos alternatyvos ...

to 32015-02-28 18:30

:)patiko

Jonis To 642015-02-28 18:27

Kaip sako Zekai"yel“l“ow submarine- косиш под ителлигента?"

yel“l“ow submarine2015-02-28 18:26

neabejotinai , - šiuo liūdnu atveju taip pat yra tas gėris, kuri paprastai išeina iš “to“ blogio - tai yra būtent tai, kad beveik visi grybų cirko klounai paknopstom veršis demonstruoti savo ištikimybę idiotizmo idealams - porą jų , pačių “talentingiausių“, ekspertai jau pacitavo - o eilė begalinė ...

53-am2015-02-28 18:14

o su kuo tu paleckiukininke obuoliauji?

yel“l“ow submarine to 58. Jonis2015-02-28 18:14

ar tik tamsta nesi labai reto, bet nerealiai nuostabaus gamtos reiškinio iliustracija ? - t.y. skausmingos, bet komiškos metamorfozės pavyzdžiu - beretozoido atsivertimo į žmogų stebuklo ? - šiluvos šventyklos, po mirties, tave priims be konkurso :)) - tiesiog skaitau ir akim netikiu :))) - tamsta paskutiniui metu kartais neturėjai kontaktų su kokiais ateiviais ar putino agentais ?

Grybų konservai2015-02-28 18:11

kaip galima būti taip užsipylus akis, kad tikėti, kad jį užsakė Putinas? Juk tai visiškai nelogiška. Kam jis tai darytų žinodamas, kokį triukšmą tai sukels ir bepročių tarpe sustiprins opozicines nuotaikas. plius žinant CIA veiklos metodus, kurie nelabai ir splepiami... kiek ten kartu organizavo Fidelio nužudymą? 30 ? Ir dar kalbant apie "darkness of terror"... priminkit kurioj dar "demokratinėj" valstybėj buvo nužudytas prezidentas, kaip Kenedis JAV (o vėliau ir jo brolis)?

SIŪLAU2015-02-28 18:11

Skaitykite straipsnį laisvaslaikrastis. SNORO akcininkai prieš Grybauskaitę. Rimti kaltinimai.

Dzūkija > 40. michail delyagin (antiputinistas)2015-02-28 18:06

Viskas pasakyta trumpai ir aiškiai...Nebereikia nei burti,nei spėlioti...

rasi2015-02-28 17:54

Dabar Zmogu zudo banditai tik del pinigu . Galejo si Zmogu nuzudyti del pinigu , del jo verslo , turto . Pamate , kad niekas neitars bandito plesiko jie pasikesino i Zmogaus aukos gyvybe . Banditai prekyba Zmonemis taip daro , isnaudoja nuziureta auka , perima pinigus , versla , visa turta ir sunaikina . Ypatingai gerai dirba nuzudymo procese apsimeteliai mylimieji , geri draugai , kad igautu auka pasitikejima . Mylimieji , geri draugai vykdo banmdito nurodyma , auka Zmogu isvilioja ten kur banmditas nurodo , kad butu patogiau nuzudyti , iu tamsa , i mazasni judejima , kad nebutu liudininku . O salia buve liudininkai dirba banditui , liudija , kaip banditui geriau , aukai blogiau . kad auka pati kalta . Siuo atveju Zmogu gerai nuzudyti , pasipinigauti , nes ant banditu prekyba Zmonemis nekris itarimas . Galejo is sio Zmogaus jaau perimti visa turta ir sunaikinti . Tai teroristinis nuzudymas . Zmogus eina tamsiu , veliu paros metu , nebijodamas , nesisaugodamas , eina ten kur banditams geriau ji sunaikinti . Kas tai ?. Teroristiniai nusikalteliai prekyba zmonemis uzgrobe Zmogu auka ji laoiko savo nuosavybe ,. neleidzia tureti seimos , draugu mylimuju , giminiu , tevu . Auka supa tik apsimeteliai , kurie padeda isnaudoti , perimti turta ir sunaikinti . Taip naikinamas teroristiniu nusikalteliu turtingas , darbstus taikinys . Sie nusikalteliai preękyba Zmonemis nieeeekada nezudo Zmogaus tiesiogiai , jie pirmiausiai isnaudodami auka , kad liktu basas kuria istorija , mitikinama istorija , kad butu del nuzudymo kazkas kaltas , supainioja , kad negalima itarti . Nes jie bijo tiesiogiai atlikti nuzudyma , kad butu galima sup[rasti , jie bijo prarasti savo pelninga bizni zmonemis , kad biznio neprarastu , saugo medziodami kita auka . O be to isnaudotai aukai taiko prievarta , pavergia su psichotronine technika prota , uzgrobia elgesi ir auka daro absoliuciai viska kas reikalinga nusikalteliui sunaikinant . Ypatingai izuliai uzgrobia teroristiniai prekyba Zmonemis nusikalteliai jaunus , patiklius jaunuolius , kurie yra kankinami , taikoma prievarta , isnaudojami , sodinami i kalejima , isnaudojamos merginos . Tokius profesionalius banditus sunku surasti .

aiškinadz2015-02-28 17:54

o ka nori karo konflikto sprendimo Ukraiunoje, Grybauskaitė, Omaba? Jei "Politikas buvo nužudytas praėjus vos kelioms valandoms po to, kai jis išreiškė paramą sekmadienį organizuojamoms eitynėms prieš karą Ukrainoje." , tai aišku kam tai nepatinka, ir kas užsakovas.

Jonis2015-02-28 17:51

Visa laimė (ar nelaime) kad įvyko Rusijos teritorijoje. Dabar visus PADVĖSUSIUS šunis galima RAMIAI sukabinti ant rusijos tvoros. Prieš tai, dar ES atsirado abejojančių, kad Rusija civilizuota šalis. Po MH-17 ( tikiuosi , tyrimo išvadas pamatys mūsų anūkai) , tai puikus ČŽV žingsnis. Nekalbant , kad prieš MH-17,kai buvo 10 tūkst. nelaisvių Ilolvaiske. Tik nemaniau, kad JAV tokie žemi moralės principai.Tai nėra švarus Politikos ŽAIDIMAS.

yel“l“ow submarine to 2. Laukiu (2015-02-28 09:53:37) (78.157.74.1) Parašė: išmintingiausiojo yel"i"ow sumarine komentaro. Kol jo nėra - neturiu nuomonės.2015-02-28 17:41

būtų nuostabu, jei visi likę ekspertiniai beretomulkiai pasektų tavo pavyzdžiu ( tipo jonis,37. akivaizdu - uzuojauta ir pan. ) , ir su savo apgailėtinais kliedesiais nekištų nosies ten, kur bendrauja ir nuomonę išsako mąstantys (nebūtinai vienminčiai) žmonės :) - o mano nuomonė šio tragiško įvykio įvertinimui visiškai nereikalinga - kiekvienas padorus ir adekvatus žmogus puikiausiai supranta, kad politinių provokacijų resursas yra neišsemiamas , bei tai, kad visos jos yra orientuotos išimtinai veršių smegenėlių krušimui - ką jau spėjo patvirtinti nuostabioji “lt“ veršių piemenė :)

Valdelis2015-02-28 17:36

CŽV nemėgsta pralaimėti ,nepavykus sukelti masinius opozicijos protestus paaukojo žinomą asmenybę .

Jonis2015-02-28 17:34

Jau rašiau: Opozicijos LYDERIO nužudymas prie pat Kremlius sienos yra REIŠKINYS. Ar nekyla klausimo: kodėl, kam tai naudinga, kas prieš tai buvo. Atmeskite, ką Jūs girdite ir matote prieš Viešą TV. Atsiribokite, ieškokit alternatyvių nuomonių. Neprašykit, netikėkit, nebijokit. Atsakymą surasikt PATYS! Ijukit PROTĄ ! ESAME LABIAUSIAI iNETE PAŽENGUSI TAUTA. Negi mes Lietuvos kančių KELYJE nepateisinsime savo vardo !

Donda >51. as2015-02-28 17:26

Štai tikslas,kurio buvo siekiama.Sukelti maidauną nemąstantiems, lygiai,kaip Ukrainoje.Tam negaila paaukoti net savus- tipiškas JAV kontorų darbas.Gal dar kas tiki, kad Putinui pasidarė nuobodu, ir jis pats nutarė pamaidauninti palei Kremliaus sieną ?

Neik su velniu obuoliauti2015-02-28 17:25

Gaila šito žydelis-pleibojus Edelmanas(Nemcovas)nežinojo. Kai gauti pastovų atlyginimą iš JAV ambasados tai pirmas buvo ar paloti negausiuose JAV valstybės finansuojamuose mitinguose-neįvertino žydelis Nemcovas kad patys maitintojai ir užvers vardan Rusijos Maidano-reikia aukų ,reikia chaoso,reikia karo-kitaip amerikiečiai nenurašys valstybės skolos 18 trilijonų dolerių,o 35 milijonai amerikiečių bankrutuos 2015 metais nes JAV šeimų pajamos ir išlaidos skiriasi 7 trilijonais dolerių-o persikredituoti vidinėje rinkoje nebegalima nuo 2014 metų-o tai yra 50 proc JAV BVP!!!!!!! Arba Rusija sudraskoma į 20 kolonijų arba JAV ir ES laukia bankrotas-o skolas galima nurašyti tik vienu atveju pagal Britanijos teisę-force majeur(karo). Todėl ar bus didelis karas yra laiko klausimas-jei reikės žus ir 100 milijonų -amerikiečiams giliai nusispjaut. Labai malonu kad Linkevičiaus ir Grybauskaitės pastangomis Lietuva bus viena pagrindinių 3 pasaulinio karo teritorijų iš kurios JAV puls Rusiją-o ji turės teisę atsakyti branduolinėmis raketomis į Visagino miestą su kuo visus ir sveikinu.

"Beretozojdas"2015-02-28 17:02

Vargšė nelaiminga šalis. Nužudė būsimą prezidentą. Gaila dorų, kad ir suklaidintų, Rusijos žmonių. Kada ta Rusija pabus ir nusikratys visų tų komunistfašistų-mafijozų Kremliuje valdžios?!

as2015-02-28 16:56

nashaplaneta.su/blog/oppozicija_prinjala_reshenie_prorvatsja_v_centr_moskvy_vybor_mesta_ubijstva_nemcova_stanovitsja_jasen/2015-02-28-65914

Jonis2015-02-28 16:56

Žinima, opozicijos LYDERIO nužudymas prie Kremlius sienos yra REIŠKINYS.Ieškotit, netikekit, nebijokit.

EMIGRANTAS - 20 komentatoriui2015-02-28 16:48

TAUTIETI, O TU SAVO KRUOPAS JAU IŠ "MAISTO BANKO" ATSIĖMEI, KUR TAU GRYBAUSKAITĖ NUPIRKO IR PAAUKOJO???I,

as2015-02-28 16:44

pp.vk.me/c622622/v622622413/21f51/GzmsWjUo44k.jpg

as2015-02-28 16:40

pp.vk.me/c622622/v622622413/21f13/W3nx1Pe9o5E.jpg

Jonis2015-02-28 16:39

Atmeskime, ką Jūs girdite ir matote prieš Viešą TV. Atsiribokite, ieškokit alternatyvių nuomonių. TUOMET Jūs tapsite NEPAŽEIDŽIAMI !

->44. aAlgirdas -402015-02-28 16:02

pasidomėkite apie šitą Žmogų

aAlgirdas -402015-02-28 15:58

atsiprašau, bet išklausęs Michail Deliagin nesupratau Jūsųprierašo --- antiputinistas? Aš bent supratau, kad jis už Putinč ir stiprią Rusiją, kurią visais įmanomais būdais liberalai bando sunaikinti.

Per2015-02-28 15:54

didelė žmogaus gyvybės kaina tam, kad išjudins ir sustiprins vangią ir neįtakingą Rusijos opoziciją. Kam reikalinga stipri opozicija? Putinui? Akivaizdus politinis nužudymas.

Jonis2015-02-28 15:48

Kiekvienas vieksmas turi tikslą. Nusiraminkime ir aiškinkimės, kam tai buvo naudinga: 1. prieš MH-17,kai buvo 10 tūkst. nelaisvių Ilolvaiske.2. Prieš Nemcovo nužudymą buvo: Kas?

na kam naudinga?2015-02-28 15:41

...tai aišku kam. tiems kas vadina Rusiją -"teroristine valstybe"

michail delyagin (antiputinistas)2015-02-28 15:38

apie nužudymą - youtube.com/watch?v=VJO0GxwCTBM

GRYBAUSKAITE2015-02-28 15:31

Rusija klimsta I teroro tamsa pries savo zmones. Sianakt JAV Misurio valstybeje buvo nuzudyti astuoni zmones

e2015-02-28 15:28

Nemcovas buvo moralinis veidas Rusijoje. O kas yra Europos moralinis veidas? Ir čia man kyla geneali idėja, kad juk gali būti kažkoks pavojus ir Grybauskaitei... Nėra to blogo kas neiįšeitų į gerą. Artėja kovo 11, manau tai būtų prasminga...

akivaizdu - uzuojauta2015-02-28 15:27

„Tai politinis nužudymas, kurio pobūdis visiškai užsakomasis. Nužudymas susijęs su opozicine Boriso veikla. Nužudė vieną ryškiausių Rusijos opozicijos žmonių, kad prigąsdintų, įvarytų baimę. Aš nežinau, kas nužudė Borisą, bet žinau, kad už tai yra atsakinga Vyriausybė ir asmeniškai Putinas. Jie nuolat skatina neapykantą tiems, kurie nepalaiko jų politikos ir mąsto kitaip“, – sakė I.Jašinas. „Borisas pastaruoju metu neturėjo jokio verslo. Jis neturėjo asmeninių priešų, susijusių su jo asmeniniu gyvenimu“, – pridūrė jis. B.Nemcovas buvo nužudytas naktį iš penktadienio į šeštadienį Maskvos centre.

Donatas2015-02-28 15:23

Mano vieno draugo tėvas - oligarchas, yra geri draugai su Putinu. Tai tas draugas man papasakojo, kad vieną kartą, kai jis su tėvu viešėjo pas Putina rezidencijoje, jiems valgyti buvo patiekta Lochneso ežero pabaisa"... Ir kaip tas draugas suprato, šaldiklyje dar nemažai tos pabaisos mėsos yra prišaldyta. Šakės koks tas Putinas kiaulė!

Jonis Ka manote "ekspertai.eu"?2015-02-28 15:13

1.Kam naudinga? Kas buvo prieš tai? 2.Kieno iniciatyva?

Irena2015-02-28 15:12

Samprotauju moteriskai.B.Nemcovas pareiskia, kad gali buti V.Putino patiketiniu nuzudytas, bet nesisaugodamas eina su pana vakare i kavine, o velai grizta su ta pana pesciomis namo.Be jokios apsaugos, pesciomis!Reiskia nebijojo buti nuzudytas.Kalbet galim daug ka, tuo labiau, kad yra kas klauso.Kyla klausimas, kam ta politine zmogzudyste buvo naudinga?Mano moterisku protu tikrai ne V.Putinui.Gal greiciau jam tas nenaudinga.

Gal pasakys ir kas Brazuoles tilta susprogdinti isakyma dave???2015-02-28 15:02

...V. Landsbergis: teroristinė ir barbarų valstybė naikina savo priešus... p.Landsbergi,siandien Ukrainos Rados deputatas iskrito is savo namo 17 auksto ir uzsimuse. p.Landsbergi,Donbase Ukrainos demokratai issaude virs 5,5 tukstancio civiliu zmoniu Pasakyk,visaip gerbiamas pilieti,kodel del situ dalyku nelieji asaru?

romačius2015-02-28 15:00

Čia turėtų būti dar vienas pavyzdys mūsų šuniukams, kaip amerikonai elgiasi su savo "draugais".

xxx2015-02-28 14:53

Aš čia neseniai girdėjau, kad Putinas gaudo ir geria kūdikių kraują. Nežinojot...? O tai jau rimta naujiena, reikia pranešti apie ją mūsų liberalams, jau šiandiena ją pasauliui praneštu mūsų žiniasklaida, skant įspėtu visas progresyvias demokratines jėgas :D. Bet, p. Aušra Maldeikienė, jei kalbėti apie ekonomiką ir finansus, pasakytu labai paprastai, viską pasako skaičiai. Taip ir čia, tik faktai. Kur jie..?

Donatas2015-02-28 14:50

Rusija neturi stiprios opozicijos, kaip ir Lietuva, kuri praktiškai išvis neturi jokios opozicijos. Viskas, ką mes turime, tai liberalių jėgų tarpusavio pjautines už lovį. Tarp Rusijos opozicijos šiek tiek ryškesnė asmenybė yra Michailas Chodorkovskis. Bet, vertinant pagal penkiabale, traukia ketvertui ir ne daugiau. Jei tai butu Putino politinis užsakymas, tai žmogus labai greitai mirtu, na sakykime nuo vėžio, ar kitos rimtos ligos, kad ir širdies nepakankamumas, insultas, infarktas. Kaip Lietuvoje panašiomis aplinkybėmis mirė pirmasis VRM ministras Petras Valiukas. Arba autokatostrofa, aviakatastrofa ir t. t. Mano manymu, variantai yra keli kriminalas, verslas – pinigai, arba (patriotiškai nusiteikia bepročiai), nors bepročiai irgi mažai tikėtina, jų lygmeniui per daug profesionalu... Logiškai mąstant, Putinas turėtu būti visiškas beprotis, jei tai buvo politinis Putino užsakymas, galima apie Putiną daug prirašyti blogybių (visą toma), bet bepročių jį nepavadinsi. Tai bent jau šiam momentui reikalinga, arba efektyviausiai naudinga masių, minios įaudrinimui. Bent taip manau aš. Palaukime, manau sulauksime atsakymų, laikas viską sustato į savo vietas.

faktas2015-02-28 14:46

nuzude tie kam tai siuo metu naudinga,maziausiai naudinga Putinui, sita zmogzudyste kozeris jo priesams

Donda >23. Demokratijos marsas prasidejo!2015-02-28 14:43

Įtampos su JAV metu Nemcovo užsakymas reikalingas Putinui, kaip šuniui penkta koja.Paaukojo jį jo paties draugai,kad sukelti eilinę isteriją prieš Putiną, o prielaidą tam sudare pats Nemcovas, kai vasario 10 Sobesednike paskelbė interviu "Bijau,kad Putinas mane nužudys".Tokios suteiktos progos niekaip JAV tarnai Ukrainoje niekaip negaflėjo praleisti.Įtarimus sustiprina faktas, kad savaitės viduryje Maskvoje buvo pastebėtas Aslanas Alchanovas...

Rima2015-02-28 14:27

Sžv ausys kyšo.Bando Maidaną Rusijoje sukelti. Tikiuosi nepavyks.

dabar2015-02-28 14:16

pasimatys, ar žmonės kaušai ar ne. Negi manot jog putinas ar jam artima aplinka žudys TOKIU metu opozicijos lyderį? Jis jau N metų ten laksto. Negi putinas toks durnas? Kodėl tai negalėtų būti false flag? Nužudė savi ar pan. ir dabar bandys daryti perversmą - maidaną 2 - nes tai vienintelis būdas 'užkariauti' rusiją. Ar šis variantas jums neatrodo įmanomas? Gi krūvos pvz. kaip amerikonai žudė prezidentus p. amerikoj 20 amžiui. Kaip jie pardavinėjo - cžv kuruojant - tonas narkotikų jav gatvėse vien tam, jog tie doleriai keliautų į p. ameriką ir ten būtų finansuojami karai prieš komunistus. Gali būti jog ir putino aplinkos darbas, tačiau lb tuo abejociau. Ir šiaip, lb daug sutapimų. Kokio velnio dbr lietuvoj armijas renka? Panasu į WW1, kai austrų karalius ar kas ten buvo nužudytas serbų ir prasidėjo ww1. Įsivaizduokit putiną, kuris tarkim žino, jog ne jo aplinka nukalė jį - reiškia svetimi. Ką jis turėtų daryti tokioj situacijoj, kai kažkas bando destabilizuoti situaciją rusijoje? Argi nesinorėtų gerai inkstus atmušt? Man nesiriša ši istorija, ypač su po 3 min. išlendančiomis grybo žinutėmis vidury nakties. Ale visi jau laukė kaip žinodami.

aAlgirdas2015-02-28 14:09

tiesiog primenu tiems, kurie jau apkaltino Putiną. 2012m,vasario 29d. viešai pasakė:« Aš šią metodiką žinau. Jau dešimt metų kai ją bando pritaikyti visu pirma tie, kurie sėdi užsienyje. Netgi ieško, taip vadinamos sakralinės aukos, iš kiek nors žinomų žmonių. Atsiprašau. patys nukals ( originale- грохнут),o po to apkaltins ». Bent jau tikrai galės tvirtinti, kad Putinas kaltas

>232015-02-28 14:02

nezinau jusu amziaus ,bet varot kaip is TSKP 25 suvaziavimo tribunos

Demokratijos marsas prasidejo!2015-02-28 13:54

Nemcova nuzude Putinas bijodamas konkurento. Taciau Putinas suklydo, visi zino kas zudikas ir Rusijos liaudis sukils pries rezima ir paims Kremliu. Laisves tekme Rusijoje pagaliau prasiverze!

Hmm... pastebėjimai...2015-02-28 13:53

Tokios tragedijos atveju šūdą mala pagal metodičkas… Kurgi ne, - 100-200 metrų atstumu nuo Kremliaus sienų, kur skersai ir išilgai vaizdo kameros ištisą parą transliuoja tiesiai į Lubianką, žmogų, kurį mėnesių mėnesiais “gano” keturi gebešnikų ekipažai, ėmė ir sušaudė paprasti banditėliai… Gal greičiau amerikosų su antpečiais darbas?.. Ką?.. Nemcovui net spec. tarnybų "pakabinta" jauna palydovė priskirta buvo, kad dieną naktį galėtų šeimininkams nusakyti jo tikslias koordinates. Draugautų šiaip 1993m. gimimo gražuolė panelė, Ukrainos(pabrėžiu - Ukrainos?! ) gražuolių konkurso dalyvė, manekenė su dabar jau, atsipra6au, prasigėrusiu, be pastovaus pajamų šaltinio, prasiskolinusiu 55 metų diedu??? Afigiet... mąstykite galva...

to 132015-02-28 13:48

Tenka tik truputį palaukti ir bus viešai paskelbta: "Nemcovą nušovė savi". Ir : "Maidanas Rusijoje nepreis!".

derg2015-02-28 13:47

tai ka rusiskos padlos, viens kitam opnuojat,nera bendraminciu?

otk2015-02-28 13:26

Nemcovas - niekam grėsmės nekėlė, buvo gerai žinomas, bet visiškas nulis. Išvada - geriausias asmuo sakralinei aukai. Va ir užvertė prieš rytdienos opozicijos mitingą. :)Tik maidano vistiek nebus. Patys žmonės sutraiškys būsimus maidaunus, net jeigu valdžia nesiimtų priemonių. Rusai nesėdi ir nelaukia, kol pas juos degs padangos ir šokinės apsinarkašinę klounai. Jie labai gerai matao, kuo tas baigėsi Ukrainoje, kurioje nebėra nei gyvenimo, nei valstybės.

Dzūkija > 2. Laukiu2015-02-28 13:25

Instruktažas vėluoja...ar mąstyti iš baimės pradėjai...nes gali būti ,kad "savi šaudė į savus"...Beje,Delfi straipsnį atpylė jau 00:08...net tiesioginę transliaciją iš įvykio vietos įjungė...Tamsta pramigai?...

skorpionas2015-02-28 13:23

Manyčiau, kad B. Nemcovą nužudė CŽV, tam, kad aštrinti situaciją Rusijoje-išjudinti vangią ir neįtakingą Rusijos opoziciją.

JOooo2015-02-28 13:17

Nepaneigsite, kad Vilniuje D.Grybauskaitės kritikas buvo nudurtas į akį su lietsargiu prie kavinės, o Maskvoje V.Putino kritikas buvo nušautas ant tilto. Skirtumas tas, kad Vilniuje žudikai, pasisamdę gerus advokatus išsipirko, o Maskvoje dar jų nesurado. Visi žinovai kaltina ir juodina V.Putiną, o apie D.Grybauskaitę blogą žodį pamiršo pasakyti, nors ją remia toli gražu ne 90 procentų Lietuvos piliečių. O gal čia Lietuvos "patriotų" darbas?

aAlgirdas-122015-02-28 13:11

su Tamstos komentaru nesutikti taip pat negaliu tik štai kodėl jį adresuojate tik mąstantiems.... paties išdėstyta chronologinė seka labai tiktų mūsiškiams politologams pasinagrinėti, nes Putinas kaltas jau nebepraeina

sutinku su beretozojdu2015-02-28 13:07

lygiai taip pat kaip ir Charkove po sprogimo.Tas pats stilius-ka tai rodo ,beretozojde?

"Beretozojdo" nuomonė2015-02-28 13:02

Manau, kad žudikai buvo sugauti dar prieš įvykdant nužudymą.

Tik mąstantiems2015-02-28 13:00

Jankių nužudyto borkos nemcovo įvykių chronologiją palyginau – toks jausmas, kad niekas nemiegojo ir visi laukė, kada gi borka iškeliaus : 23. 40 – Borką nušauna nežinomi (jankių) žudikai netoli Didžiojo Maskvos upės tilto; 23:52 įsijungia jankių kontroliuojamas propagandos choras visoje geiropoje ir amerikėje (Litras spausdina savo pirmą žinutę) 00:08 – į nužudymo vietą atvyksta Gen. Prokuratūros tyrėjai; 00:08 – jankių agentas Kasjanovas jau sukrėstas dėl borkosnužudymo ; 00:18 – jankių pakalikų Kijeve smegenų plovimo blablabla laidos vedėjas Savikas Šuster „ Borisas Nemcovas nužudytas tyčia“ ; 01:01 – jankių marionetė Porošenko jau sukrėstas borkos nužudymo ; 01:24 – jankių išgama McCainas labai liūdi dėl jankių vergo Boriso Nemcovo nužudymo ; 01:25 – jankių tarnas Javlinskis reiškia užuojautą Boriso Nemcovo motinai ; 01:33 - jankių tarnas Chodorkovskis sielvartauja dėl Nemcovo mirties; 01:54 – jankių ambasadorius RF, Rusijos parsidavusios opozicijos buvęs kuratorius McFaul sako, kad "liūdi" dėl nemcovo nužudymo; 02:01 - JAV pasmerkė Boriso Nemcovo brutalų nužudymą ; 02:01 - B. Obama pasmerkė Boriso Nemcovo brutalų nužudymą; 02:36 - Vakarų politikai pasmerkė Boriso Nemcovo brutalų nužudymą ; 02:42 – atšauktas opozicijos antikrizinis maršas Marjino dėl B. Nemcovo nužudymo. Ir t. t ir panašiai – nei dirigentai, nei solistai, nei choristai visą naktį nemiega vien tik tam, kad atlikti ariją „ Putinas nuzūūūūdė Borkąąąą!!! Laisvo pasaulio šunys labai pyyykstaaaa!!” – Niekam neatrodo keistas šitas aktyvumas dėl trečiarūšio jankių kluono mirties??? Štai ir "politologai" į dislokacijos vietą pajudėjo. Net mūdų blondinė nemiegojo ir naktį pasmerkė kruviną režimą...

aAlgirdas-paprastam2015-02-28 12:53

neturiui absoliučiai nieko kito kaip tik prisijungti prie paties nuomonės.

oxi2015-02-28 12:49

"Tikimasi, kad Nemcovo žmogžudystė išjudins ir sustiprins vangią ir neįtakingą Rusijos opoziciją" argi ne tam ir buvo organizuotas susaudymas? nemcovas ko gero labiausiai tiko sakralines aukos daliai

nuomone2015-02-28 12:47

Sankcijos Rusijai neveikia taip kaip noretusi, liaudis rami ka cia dar tokio padaryt kad sukelt Maidana Rusijoje, ogi isganinga mintis nukalam viena is arsiausiu Putino opazicionieriu ir tikimes kad liaudis tikrai jau to nepakes ir nuvers dabartine Rusijos valdzia. Kaip ten klostysis reikalai laikas parodys

Paprastas2015-02-28 12:46

Akivaizdu : „Savi žudo savus“, o ne valdžios darbas... Manau jie bus pagauti.

>52015-02-28 12:37

as neklydau,jus jau zinot viska,kaip ir jums viskas aisku su numustu Boingu.Jums ,beretozojdams,nors kuola ant galvos tasyk.Jei lansbergis sake ,reiskia tai tiesa.Cia as jums avansu:)))

ana2015-02-28 12:30

nu ka,viskas aisku,putinui nebelaiko nervai ir jis ima zudyti atvirai..kas sustabdys?rusijos liaudis turi sukilti pagaliau ir atsikratyti panciu

to >272015-02-28 12:28

Matyt žudikai "banderovcai", o gal net "beretozojdai", tam kad kaltę suversti Didžiąjam Putinui ir padaryt Maskvoje majdaną. A ne? . Ką pasakys yei'l"own subarine?

>272015-02-28 12:08

keista ,kad neturit nuomones.Jus beretozojdai juk viska zinot ,is karto galit pasakyt kas kaltas,jei truputi labiau pasistengtumet ,tai ir zudiko varda pasakytumet.O jei rimtai,tai jeigu kazkas vyksta ,reiskia to kazkam reikia.Klausimas-kam tai naudinga?Matant ivykius ,kas dabar vyksta Ukrainoj gali kilt visokiu minciu

Pagaliau Maidanas ateis i Rusija2015-02-28 11:57

Kiesus nuzude tulpiniai, o teiseja Furmanaviciu nuzude Kedys. Todel Nemcova nuzude Putinas. Visi zino, kad Putinas nebegalejo apsikesti Nemcovo, kuri zmones norejo matyti Rusijos prezidentu, lyderiu. Todel Putinas ir nusove Nemcova. Pasaulio ir Rusijos bendruomene dabar turi sukilti ir nuversti Putina, Maskvoje ir visoje Rusijoje turi kilti plataus masto Maidanas, kaip Kijeve pries metus. Ir Rusija taps laisva ir demokratine, kaip ir Lietuva kazkada tapo. Rusijos zmogzudytes tyrima Putinas slopins, todel Lietuva galetu suteikti ir savo teisine pagalba ir tyrejus, kad TIESA paaisketu.

Laukiu2015-02-28 11:53

išmintingiausiojo yel"i"ow sumarine komentaro. Kol jo nėra - neturiu nuomonės.

Senis2015-02-28 11:48

Sukurta žiauri prielaida kilti rusiškajam maidanui.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi