JAV oficialiai patvirtino leidimą parduoti Ukrainai prieštankinių raketų „Javelin“.

Gynybos saugumo bendradarbiavimo agentūra (DSCA) nurodė, kad Ukraina prašė JAV prezidento Donaldo Trampo (Donald Trump) administracijos leidimo įsigyti 210 raketų ir 37 jų leidimo įrenginius už maždaug 47 mln. dolerių (38,6 mln. eurų).

JAV vyriausybės darbuotojai ir kontraktininkai padės nugabenti šiuos ginklus ir apmokyti Ukrainos pajėgas jais naudotis.

Jeigu šio pardavimo neblokuos Kongresas, valstybės gynybos užsakymus vykdančios kompanijos „Raytheon“ ir „Lockheed Martin“ galės per du mėnesius pradėti tiekti Ukrainai šiuos ginklus.

Naujausi

Komentarai (102)

Rikiuoti
.2018-03-07 23:12

K 99 ..man atrodo kad Jus čia mažumėle užsimiršote .Ginčytis galima , tik va informacija tai bent kažkiek turi turėti realybės.

K zinau, kodel nutilai, uzsiminus apie Mazeikiu nafta.2018-03-07 01:40

Nenori prisiminti, kad Mazeikiu Nafta pardave konservatoriu klerkas Kaktys „Williams“, kurios Istatinis kapitalas buvo beveik lygus Kakcio VW Passat kainai?

dimmer2018-03-07 01:14

Stasdebily gerai išfiltravo iš diskusijos dėl pačio imbicilo nesusivokimo apie temą (prastos tvartelio įžvalgos nepadeda susigaudyt situacijoj), tai nejučiom temai nuslūgus daunas pamėgino įkišt snukį temai išsisėmus ir nuslūgus :D Aristokratiškas šuo mėgina aplot netyčia prie stalo užsnūdusius paskutinius dalyvius :D Oj koks tu apgailėtinas ir juokingas :D Belieka maloniai tyčiotis, nors ir negarbinga bet bent jau priimtina - tokie pajacai kaip tu tam ir skirti. Apgailėtina.

K To 98. stasys2018-03-07 00:41

Kokios emocijos? Nusiraminkime, nusileiskime ir ziurekime placiau. Tik pragmatiskas isoriniu veiksniu ir poslinkiu Europoje suvokimas. Musu liko tik 2 mln."ekspertu". Apmaudu, kad apie mus net neuzsimine laidoje(tik 'prabegom' prisimine auksinio Terminalo likima). DE JA VU: (Mazeikiu nafta lokima prisimeni?) Kur MES?

stasys2018-03-07 00:24

K.. geriau sakykite kad Jums patinka tos besiliejančios emocijos tokiose laidose, tai bus arčiau tiesos .

K To 95. stasys2018-03-07 00:03

Ar matete kazka panasaus LTV , kurios dalyviai diskutuotu is priesingu poziciju: Makaraityte & V.G... Landsbergis, Jakelaitis & Kriksciunas, Tapiniene & Linkievicius? Dar?... Net nesinori gaisti laiko.

K To 95. stasys2018-03-06 23:51

Jusu nepalauziamai tvirtybei, is savo PENSIJOS pastatyciau Jums Paminkla. Tik zodziu, kuriuos parasysiu, Jums nesakysiu. Sveikatos, Istvermes.

stasys2018-03-06 23:28

K .. Tokiu atveju Tamsta turėtu pakelti smakrą aukščiau ,..nes Jusu žodžiais tariant mes ekspertuose irgi užsiimame savo šalies vidaus ir užsienio politikos formavimu ..taip kaip plepame ka norime ir dar be atlygio .:))

K To Oi Stasy, Stasy2018-03-06 23:10

Ne jaugi iki siol nenorite suprasti, kad RU diskusiju laidos skirtos RU Valdzios vidines ir uzsienio POLITIKOS formavimui? Visos diskusiju kovos paprasciausiai yra "Idėjų generatorius", kurio placios visuomenenes kontraversiskas diskusiju isvadas generuoja Valstybes vadovas. Kai DEMOKRATINEJE Lietuvoje, vadovas nebijos savo Visuomenes nuomones, LEIS dikutuoti placios visuomenes 'ekspertams', LT TV bus toks "NEW", tuomet pasveikinsiu Jus.

K To 92. stasys2018-03-06 22:38

Be faktu, geleziniu Argumentu atsakymo nepriimu.

stasys2018-03-06 22:09

K.. terši eteri rusiška propaganda ..

K Duju tiekimas ES ir UA2018-03-06 22:07

Nusileiskime ant zemes ir pajuskime pagrinda po kojomis. Ukraina ir ES. youtube.com/watch?v=a3TJUeG2_eA

stasys2018-03-05 12:31

89 .. Lietuva pasak tu pačiu rusu irgi nieko neturi, tipo biedna , ta pati teigia ir rusu klapčiukai čia. Vystyk nesuprantama ar nenutiks taip kad Ukraina gindama savo suverenitetą pati nepasieks Maskvos ir už neužguls jos vartus pečiais .. kaip kažkada ta darė Lietuviai . :)) Va kitas klapčiukas Nujo teigia kad 'pagaidinti' galima ir neatsisegus kelniu kažkaip .. dyvu dyvai tam pasaulyje vyksta.. nors pagal mane tais tos pačios stalino kepurės (ušankės) ..

Na,ir gudručiai amerikonai.2018-03-04 18:30

Suprantama ir priežastis,kodėl reikalingas karas Ukrainoje.Neseniai paskelbė,kad Ukraina 10-tuke pačių neturtingiausių šalių Europoje.O jie pirks iš JAV modernią ginkluotę.Vėl skolinsis?Paršenkai tai vienodai,jis valdo milijardą,bet patys ukrainiečiai,kur jie ritasi? Skelbs Rusijai karą?Juo labiau,pas rusą yra dar naujesnė karinė technika.

to 872018-03-03 22:36

ją, ją vyksta biblijinio projekto valdymo per skolinimą už palūkanas etapinis įgyvendinimas - pirmuoju etapu valstybės praskolinimos sunaikinant tų valstybių suverenitetą, antruoju etapu perimami tos valstybės aktyvai. Neskausminga ir efektyvu.

alius>84. Nu ir kas2018-03-03 21:54

Šiame reikale įdomiausia tai,kad jeigu kas nors išslaptinama ir pateikiamos charakteristikos,tai reiškia,kad yra kažkas, dar galingesnis ir efektyvesnis, sukurtas arba baigiamas kurti.

Kedmis Protinga Galva2018-03-03 21:09

"Украина больна и загнивает. Так им и надо!" Кедми ОШАРАШИЛ украинцев" youtube.com/watch?v=LQSWIxEjg5w

Dzukas > 84. Nu ir kas2018-03-03 20:52

Nieko slapto Putinas nepasake. Apie sia ginkluote amerikonams buvo pranesta dar 2007 ar 2008 metais, kai buvo projektuojama. Amerikonai tada "nusisypsojo" ir pareiske, kad tai tolimos ateities reikalas. Dabar Putinas tik pranese, kad viskas pagaminta ir tiekiama i karines pajegas. Apie nauja ginkluote jis dar nieko nepasake, manau "pasigirs" sekanciais metais. :DDD

Nu ir kas2018-03-03 20:39

"Путин рассекретил новое русское оружие, которое не по зубам американской ПРО - Россия 24 " youtube.com/watch?v=GN1uta2N5FE Vyksta tik Ukrainos praskolinimas.

to 822018-03-03 20:35

O tu mažiau skaityk Ukrogabono ir lietuviškos propagandos. Prisimink, kad Lietuvos "žiniasklaidoje" tiesos - apie 10 proc., Ukrogabono - išvis nulis.

Mindaugas stervai2018-03-03 19:52

Jus ant acto ar detektyvu rusisku persiziurejot ?

sterva to mindaugas {beveik III}2018-03-03 18:38

Tai gal nori paaiškinti visiems kur tu buvai 7 iki 11?

suldu ->Mindaugas2018-03-03 18:18

Problema su ukraina , kaip ir su sirija yra oficialios( patvirtintos) informacijos trukumas. ukraina turi ESBO, sirija turi JIM (kiekviena valstybe su savais issukiais), ukriana turi bellingcat, sirija turi SOHR, bet tai yra tik "aktyvistai", kuriais dazniausiai remiasi ziniasklaida( bent jau lietuvoje) turbut tai jums nepaslaptins... kaip jau daugybe kartu kartojau kitiems, tai pakartosiu ir jums. interpretuodami mes nieko nepasieksim, o teks pasikliauti patiki informacija. kitas budas nuvykti ir isitikinti savo akimias, bet tai ,vel gi, tures prasmes tik jums. yra nera, mes apie tai nediskutuojam ir neinterpretuojam, kaip jie ten atsirado ar neatsirado. Kol kas yra zinoma tik tiek, kad rusija donbasa remia politiskai ir atstovauja ju interesus tarpininkaudama (minsko susitarimai).

Dzukas > 73. Mindaugas2018-03-03 18:11

Ka gamina rusai, gali man nevardinti. As klausiau kur radai tas naujausias modifikacijas? T-72B3 nepasakysiu, o T-72BA yra ir pas ukrus. Siaip T-72B3 buvo ruosiamas pagal Venesuelos uzsakyma. Visa tanku, tankeciu, pabuklu sarasa Respubliku pajegose gali paziureti ESBO ataskaitoje, kloune. Pasakas apie kazkokias mistines foto pasakok savo mergickom. Jos gal ir patikes, kad toks kietas ekspertas, kuris atskiria visas tanku modifikacijas. Nu klounas... Visoje Lietuvoje, tarp kariskiu nera ne vieno tokio eksperto. As zinau, kad suomiu ir amerikonu snaiperiniai sautuvai pardavinejami Pasaulyje, tik nereikia pasakoti apie laisva pardavima. As tau net galiu papasakoti is kur jie atsirado Donbase - buvo nupirkti pas ukrus, del ko buvo nemazas triuksmas Kijeve. Kaip jie pateko pas ukrus, tai kitas klausimas. Pagrindine ginklu kontrabanda i Ukraina eina is Lietuvps ir Bulgarijos - skaitykite Vokieciu zvalgybos ataskaitas. Jus galvojate, jeigu nieks nedave per snapa, tai viskas ir gerai? Tai dalykas laikinas. Tu vaike, daugiau man neidomus, galvojau suauges zmogus, nors skirtingu paziuru, bet kazka ismanantis. Apsirikau... su darzelinukais neidomu.

Mindaugas Suldui2018-03-03 18:00

Drisciau papriestarauti. Mano minetu modifikaciju NIEKAS iskyrus rusija neturejo. Ir tuo labiau sovietiniuose sandeliuose donbase nelaike!

K2018-03-03 18:00

Pozicinio karo teritorijoje, nebus kaip Sirijoje. Dzavelin pastatymui ant stogo prireiks 3-5 kovotoju gyvybiu, del to, kad Kompleksas nera portatyvinis, masyvus, demaskuojantis, statomas ant auksto stabilaus pagrindo, fiksuoto trikojo. Priestankinei sistemai būtinos idealios salygos, skaidrus oras, geras matomumas, pliusine temperatura (licio akum) ir jokiu krumu, bei priestankiniu sistemu snaiperiu-medžiotoju priesininko puseje nebuvimas. Tuomet - Pirmyn! Su viena 4000$ raketa nukalsit 1. 500. 000 $ tanka. Jums Veliava i rankas. Pabandykit pavaiksciot ant daugiaaukscio stogo su remu ir deze rankose, kaip mat aplinkiniai pastebes.

suldu ->mindaugas2018-03-03 17:56

Pagal karine technika ir inventoriu labai sunku spresti apie remiancias ir neremiancias salis, nes Ukrainoje gaminamas karinis inventorius buvo tiekiamas ir ukrainos armijai ir rusijos armijai. "katilai", poilsiaujantys kariai ir taip toliau yra kita tema.

Mindaugas2018-03-03 17:56

Sterva, gal galetum savo teigini kuo nors pagristi ? Matau pretenduoji i psichiatrus, bet vien tavo DDDDDD diagnozei nustatyti neuztenka:) Cia gi ekspertu portalas:)

sterva to mindaugas {III-???}2018-03-03 17:46

Joooo..., pilnas mindec su protuku. :DDDD

Mindaugas dzukui2018-03-03 17:37

Prasete rusisku tanku modeliu, kurie tik is dabartines rusijos galejo patekti? Prasom : T-72BA , T-72B3, tanketes MT-LBVMK, BTR-82AM Sios modifikacijos net i uzsieni nebuvo parduodamos, o kontrabanda tokiu negausi.... Nesnekant apie kruvas kitu naujausiu ginklu modifikaciju kurie buvo nufotografuoti ar perimti ir kuriu rusai niekam niekada nepardavinejo. Tavo pamineti suomiski ir amerikietiski sautuvai pardavineti ir naudojami visam pasauly, tam tarpe ir rusijos spec. pajegose:) Nelegalus prekeiviai taip pat ju pasiulyti galetu, skirtingai nei auksciau minetu tanku :) Taigi, mielieji troliai, nestykovkes jusu galvose:)

yel“l“ow submarine to 67. Mindaugas2018-03-03 16:56

skaityk 64-tą komą iš naujo :) - ir nesitikėk, kad į kiekvieną tamstos kliedesį kažkas reaguos :))) - “нестыковкių“ maniakas, blt :))) - konservatinių mankurtų “peredovikas“ :)))))))

Dzukas > 69. alius2018-03-03 14:23

Atleiskit kad isikisu, nes teigti negaliu, bet amerikieciu kariskiu teigimu, tam kad tapti daug maz vidutiniu Jevelin operatorium, reikia padaryti nemaziau 5 pratybiniu suviu. Kitaip tai bus iranga "laukinio" rankose. Tiesa, galimas daiktas, ukrajinieciai "jau gimsta su Jevelin rankose", tada kitas reikalas.

Dzukas > 67. Mindaugas2018-03-03 14:08

"nestykovkes" pas tamsta galvoje. Turiu prasyma - buk gerutis, kaip rimtas ginkluotes ekspertas, isvardink tas paslaptingas tanku modifikacijas. Siaip, jeigu daugiau skaitytum, zinomum kad Respubliku ginkluote senai isvardinta ESBO ataskaitoje, nors dar anksciau tai padare amerikieciu tinklapis. Dar labai noreciau suzinoti pas tamsta karini eksperta - is kur Donbaso gyneju ginkluotes arsenale atsirado, dar 2015, suomiu Sako TRG-42, amerikieciu Barrett M82, ceku Т-72 М4-CZ ? Pajieskojus atidziau surasim ir kitko. Manau tamstai, visiskai pakaks, uzsiimti timpu gamybos kilme ir "ylu maise" pajieskoti Lietuvos ginklu kontrobandos zaidimuose.

alius>52. U-2 to 36. alius2018-03-03 13:50

Kaina iš tikro įdomi.Paleidimo bloko kaina apie 170 000,raketos 40 000-80 000 doleriukų.Įvairiuose šaltiniuose kainos skirtingos,bet yra ir informacijos,kad net pindosams tai per brangu.Kaip matyti ukrainiečiai permokėjo 2-3 kartus,panašiai sukišo ir gruzinai tik už didesnį kiekį.O dėl karo šiltuose kraštuose taip pat mėšlas.Esant aukštai temperatūrai infraraudonųjų spindulių galvutė pradeda meluoti.

to 672018-03-03 13:41

Duok nors vieną įrodymą, kad Donbase yra naujausi Rusijos ginklai. Kad jie yra Sirijoje, matome iškart. Beje, net jeigu taip ir būtų, nematau nieko blogo. Rusijos pareiga padėti Donbaso insurgentams. Rusijos armija ten nekariauja (ir tai nepaneigiamas faktas), o savanoriai, ginklai ir visa kita - pagalba broliams pilietiniame kare. Nesuprantu, ką tu bandai rasti? Rusija padeda Donbasui? Tai ir valio. Ar turėtų nepadėti?

Mindaugas2018-03-03 13:29

Ekspertu etatiniai komentatoriai, vat ir vel nestykovkos eina... Tanku pagal jus ruskomirovcai turejo daugiau nei proto, tik kazkodel didesniu tanku musiu nemateme.... Buvo tik pavieniai susiremimai. Ir didziausia nestykovka- is kur pas juos galejo atsirasti tanku modifikacijos, kurios buvo gaminamos tik rusijoj, daug metu praejus po imperijos pabyrejimo ? Lenda ylos is maiso, nors tu ka...

alius>63. Mindaugas2018-03-03 12:56

Atvirai pasakius mane užknisa dideli karinių reikalų žinovai ir ekspertai. Kaip žymus specas turėtum žinoti,kad tankų brigada(apie 100 tankų,40 savaeigių haubicų,20 Grad ir kitko),karo atveju performuojama į diviziją. Tam užtikrinti brigados teritorijoje saugoma užkonservuota technika divizijai sukomplektuoti. Pvz. : 2016 metais Rusijoje 2700 tankų ginkluotėje ir 10200 rezerve. Tad tų kariškų žaisliukų Donbase daugiau nei pakankamai ir papildomi tiekimai nereikalingi.

Dzukas > 63. Mindaugas2018-03-03 12:42

Jeigu galvoji, kad jauciu pareiga sviesti visus didzvaikius, tai giliai klysti. Klausi, atsakau... Neidomu, neklausk. Savo pasakas apie kazkokia likusia Ukraina, palik mergaitem. Ta tamstos "visa likusi" Ukraina sudaro, geriausiu atveju iki 20% Ukrainos, visi likusieji su mielu noru pakartu Maidano didvyriu ant saku. Ukrainos karines pajegos ir nesiruosia galvas guldyti uz Kijevo aferistus. Pagrindine karine jega buvo taip vadinami "savanoriu batalionai". Apie vakaru pagalba, geriau nereikia. Vakarai is esmes niekada niekam nepadejo, nepadeda ir nepades. Turiu omeny "vakaru" valdzias. As gal tamstai ka nors ir paaiskinciau, bet matau is komentaro tamsta buvo aktyvus kariniu veiksmu Donbase dalyvis ir viska zino pats, net daugiau nei as. Yra pas Donbaso gynejus kazkokia naujausia rusu ginkluote. Gal isvardinsit paeiliui ta naujausia ginkluote? Tarp kitko siulau nepamirsti, kad Rusijos ir Ukrainos karines gamybos kompleksas, tai buvo, galima sakyti, vienas "organizmas". Dali gamino Rusijoje, dali Ukrainoje. Taip buvo dar ir paciu ivykiu metu. Paskutiniai rysiai buvo nutraukti sausio men. 2018 metu. O ir nebutu jie nutraukti, bet is salie tai atrode visiska nesamone ir reikejo priimti koki nors sprendima, reikia gi kazkaip pasiguosti "vakarams". Labai man patiko tamstos pasaka apie 2015 metu "katilus". Taip smulkiai nusvietete ivykius ir ju dalyvius, net kokiom kalbom kas kalbejo. Nieko negaliu papriestarauti, nesu katilu dalyvis ir tokiu ziniu neturiu. Tamsta, kaip suprantu, buvo pacioje pekloje. Numatau, ir pavardes visu surases, adresus uzfiksaves. Slava xerojam. Tamsta tikras didvyris, ne koks nors Ohmanas, prekiaujantis kolonijinemis prekemis pafrontes zonoje ir tikrai ne tusciazodziaujantis kubilas. Slava Ukraine. Kitu durniais nelaikau, durnius jis yra arba jo nera. Sekmes... man ir buvo linksma. :DDDD Kur tik jus, tokius xerojus, "gamina".

yel“l“ow submarine to 63. Mindaugas2018-03-03 03:36

visos tamstelės “нестыковкės“ randasi tik remiantis litchuanijos ir psichoukropijos pornosklaidos feikais, kurie n kartų paneigti - tiek netiesioginiais,tiek faktologiniais būdais :))) - išskyrus tai, ko nei rusija, nei dzūkas neneigia, o netgi nuolatos teigia - jei pindosynas ir eurokolūkis , išsižadėjęs savo garantijų janukovičiui, nuo pat maidauno pradžios, ir dar gerokai nuo anksčiau, nusispjaudami į ukrainos konstituciją, remia perversmininkus ir vieną pilietinio konflikto pusę, tai rusų nereikia laikyti idiotais - jie turi daugiau nei pilną moralinę teisę ir didžiulę pareigą , remti kitą pilietinio konflikto pusę, kuri buvo perversmo auka, o ne perversmo iniciatorium ir vykdytoju - gydyk uoslę, bo gaudai kaifą nuo visokio mėšlo ir nejauti/nesuvoki esąs koprofilu :)

Mindaugas2018-03-03 02:23

Dzukai ir co. griztam prie navarasijos ginkluotuju pajegu. Pagal tave traktoristai ir sachtininkai kariauja isimtinai sandeliuose rasta amunicija ir ginklais, rusija ziuri is sono, nesikisa, savo kariuomenes ar kitu ginkluotu strukturu ten nenaudoja, tik pirsteliu Ukrainai pagrasina. Vyksta pilietinis karas, kur 2 mln idejiniu rusu (skaicius buvusiu pries kara) nesugeba visa likusi Ukraina (ir dar su vakaru pagalba) i vieta pastatyti. Tiketina.... Nemokantys logiskai galvoti ir internetu naudotis gal jau ir pradetu ziaumoti ir net ryti.... bet kad baisiai jau daug nestykovkiu, kaip pas jus sako. Pvz. tarp separatistu naudojamu ginklu pilna tik rusijoj gamintu, tokiu tarybiniuose sandeliuose net teoriskai negali buti. Paimti i nelaisve rusijos armijos kariskai, 'pasiklyde' Ukrainoj. Dar kruva nelaisviu, kurie vat ka tiktai is rusu armijos i atostogas isejo ir jas nusprende praleisti sauletajam donbase:) Musiu metu 2015 metais kada traktoristai ir sachtininkai uzspausti i kampa, staiga atsiranda kazkoks i vietinius nepanasus ''rezervas'' apginkluotas iki dantu ,tarp ju pilna azijietiskos isvaizdos ''sachtininku'' ir vargiai rusiskai snekanciu 'traktoristu', ir staiga jegu persvara pasikeicia, Ukrainos gynejai apsupti . Galima butu vardint ir vardint, panasias nestykovkes, tik laiko gaila . Pasakokit savo pasakas vieni kitiems troliu fabrike, bet kitu uz durnus nelaikykit !

>stasys2018-03-03 01:33

Kada pakelsi mestą pirštinę, ar geniai visi permižo? KGB karininkė "Fekalija" kažko neberėkia, kad ją 'skruzdelės' puola? VSD 'nebeįžiuri' 75 metų valstybinės pasklapties išpaltinimo..

Dzukas > 59. stasys2018-03-03 01:28

Diskusija gali buti daug maz idomi tik tada, kai yra diskusija tarp specialistu. Jeigu ivardinsit kas diskutuoja, galesiu pasakyti verta ji ko nors ar ne. Is kitos puses nieko geriau nesuzinosi nei is Stocholmo arbitrazo sprendimo, tai viena. Antra - dar nera galutinio sprendimo, nes ne maziau nei pusmetis - apeliacija. As skaiciau abu nutarimus, faktiskai antras nutarimas yra nesamone. Vel, neturi dideles reiksmes, kaip tai uzsibaigs. Gazpromui tie 2,5mlrd. smulkmena, svarbu pats principas. Ukraina jau prarado 1mlrd. del savo kvailystes ir melo, bet jeigu Gazprom neatsauks savo nutarimo nutraukti tranzito sutarti, Ukraina "nukris" dar kokia 10 pakopu zemiau grindlentes.

Dzukas > 58. stasys2018-03-03 01:12

Siuo galima ir uzbaigti... Pats lengviausias testas idiotui - pasiulymas ka nors apibudinti savo zodziais ir isreiksti savo minti. Idiotas to nesugeba... Apie ka galima kalbeti toliau? Apie nieka! Galima tik isklausyti nerisliu tarpusavy zodziu rinkinius. Bet tai jau pabodo.

stasys2018-03-03 01:11

dėl 53. įdomi diskusija susiejant arbitražinio teismo sprendimą priteisti iš Rusijos Gazprom Ukrainos Naftogaz 2.5 milijardo dol. kompensacija . Aišku tai grubus apibubinimas viso to kas ten kalbama .:))

stasys2018-03-03 01:05

Dzukai ..nesukite sau galvos, dar po pusmečio ta tamstos žemos savivertės problema ir aplamai taps neaktuali. :) paprasčiausiai imsite ir patikėsite kad Dzukas yra kažkas daugiau to kas ten spokso į ekraną .:)

stasys2018-03-03 00:57

Visokie paukščiai rudenį išskrenda ir pavasarį paskridę džiugina Žmonių širdis... Tik geniai niekur neskranda, nes jie dieną ir naktį turi 'stukalinti' , 'stukalinti' ir ' stukalinti'.. tuk tuk tuk..

Dzukas > 55. stasys2018-03-03 00:55

Limitai ko? Kvailumo? Tai as zinau - jie pas tamsta neriboti.

stasys2018-03-03 00:52

Dzukui .. gal Jus sušelpti .?? pas mane limitai beveik kad neriboti .

Dzukas > 53. stasys2018-03-03 00:45

Puikiai zinote - as neziuriu jokiu nuorodu, jos manes nedomina. Turite ka pasakyti, rasykite. Jeigu yra sunkumai su minties destymu, paprasykite ka nors padeti.

stasys2018-03-03 00:33

Dzukeliui 49..youtube.com/watch?v=XiMkaW8kBeI

U-2 to 36. alius2018-03-02 23:38

Patikslinsiu. Komplekso su 6 raketimis kaina kosmine tikraja to zodzio prasme ne tik Ukrainai - 1,3 limono USD. Kompleksas jau ne švieziena ir labai nemegsta šalto oro o "atveses"(net prie lengvo minuso) dirba tik labai ir labai ribota laika. Panasu, kad jankiai jy kure karui siltuose krastuose. Pabaigai, kare NIEKADA nebuna idealiu salygu.

AZ2018-03-02 23:37

Čia toks atgrasymas,kaip rupūžė pūsdamasi atgraso jautį.Ir dar smarkiau,kai liethuanijos "patriotai" palaikys tą pūtimąsį.Ypatingai moteriškaitės...Tokios klimaksinės.

yel“l“ow submarine to 28. Submarinui2018-03-02 23:33

nereikia manęs prašyti sekti pasakas, kurias tamstai nuolat seka nukrušti lrt ir delfidės propagandosargiai :))) - bet aš galiu papasakoti, kad psichoukropinių debiloidų bombardavimų metu sugriautų infrastruktūros, gyvenamo ir gamybinio fondo objektų sunaikinta už kelis šimtus milijardų baksų - ir tik rusijos humanitarinės pagalbos dėka, pavyksta išlaikyti svarbiausius objektus funkcionaliais ir nepalikti žmonių be stogo virš galvos ! - o kliedesius apie russkij miro košmarus, gali sekti tik didesniems debilams už save - litchuanijoj jų didžiulis perteklius :)))

Dzukas2018-03-02 23:14

Siandien Ukrainai "ipatinga" diena... Gazprom paskelbe, kad nedelsiant nutraukia visas sutartis su Ukrainos NaftoGaz, ir duju pardavimo sutarti ir kas svarbiausia - duju tranzito sutarti. Vokieciai jau sureagavo, bet ramiai. Pareiske - Gazprom sprendimas yra staigmena, bet tai Gazprom reikalas. Vokietija nemato jokios gresmes Vokietijai. Jauciu, tai paskatins Siaures srauto 2 statybos darbus. Sakyciau, Ukrainos dujotieki galima palaidoti... ji isgelbeti gali tik rusai.

Vadakste2018-03-02 22:40

Taigi ,taigi , taigi Ukraina pirks ginklus , o neturi is ko nusipirkt duju , nes uzdaromos mokyklos , darzeliai ir jau anksciau uzsidare universitetas , taigi ukrainieciai ruosias kazkokiems karams, bet nesirupina zmoniu sveikata,

stasys2018-03-02 22:37

44.. išmok skaityti žioply žodį 'modernizacija' ir pavartyk šiukšiadėže kaip tai daroma iš M1A1 į M1A1-SA .:) čia klausimas kitas kuris man labiau rūpį ,.ar verta pradėti ginčytis sau tokiu kaip tu .:)

dabar zydelis Walcman2018-03-02 22:17

xoxolu pinigelius perleis amerikos zydams ginklu gamintojams ,o jus zudykites .

Dzukas > 38. Mindaugas2018-03-02 22:04

As negaliu tamstai "isziaumoti" viska iki kiekvienos raides. Jeigu zinotum Donbasa, tai zinotum, kad ten buvo namaza stambiu kariniu sandeliu su pilnu arsenalu. Dar 2015 metu pradzioje Ukrainos ginybos ministras sake, kad Donbase gali buti tik zmoniu stoka, o saudmenu ir ginklu jiems uzteks 10 metu nepaliaujamu kariniu veiksmu. Jus kaip akli kaciukai klaidziojate ir kalbate apie tai ko visiskai nezinote. Idomu, skaitykite... neidomu, negaiskite laiko. Oligarchai isskyre pinigo ekipiruotei Respubliku saugumo spec. daliniams. Turi jie pakankamai tarybines ginkluotes, ko truksta is smulkmes, nusiperka. Jums vis atrodo, kad ten kazkoks pragaras. Ten dirba ir gyvena zmones ir savotiskai jie laimingi, nepaisant kad yra sunku, tikrai sunku. Finansavimo truksta, bet anglis zymiai palaiko ekonomika, ji parduodama rinkoje be problemu. Siais metais gavyba turi padideti 10-15%. Savaime aisku padeda ir Rusija, ir teisingai daro.

dimmer2018-03-02 22:01

Nepatingėjau panaršyt U. S. saugumo departamento šauklių info (aišku stasdebilis pasakys čia rusų tinklapis integruotas putino blusų), taip kad eilinį kart imbicilas išsigalvoja arba kaip visada sugeba tik kazlyškio raštą suprast. defenseindustrydaily com/m1-abrams-tanks-for-iraq-05013/ Išskirtinai debilui M1A1-SA modifikacijos tankai su TUSK šarvais buvo paruošti Irakui ir yra puikios karo mašinos, na bet pas stasiotą tokie ant kiemo tik vaizdą gadintų, nes būtų baisesni net už jo mylimą "ruskavą" zaparožiką.

ahą2018-03-02 21:49

pakraštys praskolintas, aktyvams pasiimti betrūksta išvalymo.

alius>40. Aliui2018-03-02 21:47

Rusai susirūpinę ne šio mėšlo pirkimu,o tuo,kad vietoj Minsko susitarimų vykdymo,eskaluojamas konfliktas.

Dzukas > 28.2018-03-02 21:47

O kas jums sake, kad Donbase sachtos isvogtos? Palyginus su Ukraina, ten viskas gerai, nors ir sunku. Sugriautos ir isvogtos sachtos Ukrainoje. 2017 Donbasas iskase apie 10mln. tonu anglies, tai mazdaug 3-3,5 kartus daugiau nei amerikonu Pensilvanija, kuri gyresi "uzversti" Ukraina anglimi, bet stebuklo neivyko. :DDD

Aliui2018-03-02 21:36

Vaikų ne vaikų žaislai o vat rusai susirūpinę, nors ten jų ir nėra:)

Dzukas > 33. stasys2018-03-02 21:35

Repetitio est mater studiorum. Todel netingiu papildomai pakartoti. Zmones turi zinoti savo "didvyrius".

Mindaugas2018-03-02 21:34

Dzukai, tu rimtai ? Jų rimta armija ir ginklai tai oligarchu dovanos ir 'pasiturinciu' respubliku pirkiniai ??!! Iš ko jos gyvena, tu nei vienos veikiančios šachtos nepaminėjai. Tos teritorijos ir Ukrainos kontrolės laikais buvo išlaikytinės, mitų apie jų gerą ekonominę situaciją jokia statistika negali patvirtinti... Dabar ten visa pramonė sugriauta, ir jei ne putino pinigai ir ''humanitarinė'' pagalba ten jau seniai taika ir ramybė būtų, kaip visose kitose vietose kurias Ukrainos kariai ir savanoriai nuo rusiško pasaulio maro išvadavo.

stasys2018-03-02 21:23

U-duli ..tavo kuklumas pagirtinas . :)

alius2018-03-02 21:22

Labai svari parama.Po 5-6 raketas vienam paleidimo įrenginiui.Įvertinant pataikymo efektyvumą,esant optimalioms sąlygoms, 50-75 procentai,bus galima pamušti 100 karinės technikos vienetų.Su tokia smogiamąja jėga bet koks priešas bus nugalėtas ir ant Kremliaus bokštų suplevėsuos Державний прапор України.Vaikų žaidimai.

>stasys2018-03-02 21:17

Kaip stuksena geniai.. be-be, me-me, ku-ku ar tuk-tuk?

U-2 to 32. stasys2018-03-02 21:09

Tingiu rasyti Stasyte, skaityk 31. Dzukas. P.S. Manau, kad per stoga tu gavai ne su sniego kasimo lopeta o su lauztuvu.

stasys2018-03-02 20:54

Dzukai aš kuklesnis , man nereikia sau ir kitiems kartoti ka manau apie Jus .:))

stasys2018-03-02 20:50

U- duli .. visa tai ka matai rytuose liko nuo paskutiniu kariniu kampaniju Irake ir Afganistane . Jei atidžiau pavartytumei rastumei tos technikos tokius laukus kuriu perdirbimas Amerikoje aiškiai neapsimokėtu . Kalbant apie Sirijos opozicija .. taip Amerikos interesuose perginkluoti Sirijos opozicija nuo rusišku ir kinietišku kalašniku į seno modelio M16. Rusai atsikrato senos technikos Asado pagalba .. Amerikiečiai elgiasi irgi panašiai . :)) Beje jei kalbame apie Ikare naudojamus Abramsus jiems metu tiek kad lyginti su šiandienine tanko variacija niekaip neišeina . ) žinios jėga .

Dzukas > 27. stasys2018-03-02 20:48

Nieko naujo pasakyti negaliu - nepagydomas idiotas. Kaip gaila kad esi ubagas. Iskelciau keleta prognoziu ir susilazinciau rimtai sumai. Galetumem pasilinksminti, o as dar ir uzdirbciau. :DDDD

Dzukas > 23. Mindaugas2018-03-02 20:43

As tikrai nezinau kiek is kokios salie kariauja Donbase. Net neabejoju, kad daugiausia rusu. Nors vel, ka reiskia rusu? Zmogus Rusijos pilietis, bet ukrainietis pagal tautybe, perpus ukrainietis. Jus nelabai suvokiate koks rysys tarp Ukrainos ir Rusijos. Neapsiriksiu, jeigu pasakysiu, kad apie 50% rusu turi gimines Ukrainoje. As nemaciau ten jokios naujausios rusu ginkluotes. Nedidelis kiekis geros ekipiruotes, tai oligarchu dovana, tame tarpe ir finansavimas, bent pacioje pradzioje. Dabar respublikos visiskai pakankamai uzdirba pacios ir gali daug ka apmoketi. Jeigu kalbeti apie "nauja", tai ten daugiau yra amerikonisku "zaisliuku", bet ne jie yra esminiai. Nereikia taip nepagarbiai kalbeti apie Donbasa. Tamstai tai gal ir teatras, bet ten gyventoju daugiau nei Lietuvoje ir karines pajegos zymiai rimtesnes nei lietuviskos. Apie Baltijos salis as nebandau kazka itikinti, man tai visiskai vienodai. Protingas pats supras, o durniui nieks nepades. Jeigu bent truputi domejaisi, buvo 2008 ESBO pareiskimas - Pirma uzpuole Gruzija. Kad kazkas uzpuole Ukraina, iki siol nera ne vieno irodymo. Tarp kitko ir ukrainieciai tai neigia. Siaip, niekam visiskai neidomu ka galvoja siais klausimais Lietuva. Siuo metu yra vienas geopolitinis zaidimas, "rytoj" bus kitas. Galite net neabejoti.

U-2 to 27. stasys2018-03-02 20:33

Stasyte, rašai lyg perpis-tas sniego kasimo lopeta per galva, per subine ir gal net ne viena karta - "Paprastai kalbant Amerika tiekia puolamuosius ginklus tik tiems kuriuos skaito vakaru dalimi .." Nuo kada "vakaru dalimi" tapo "kontros", Afganistano al qaeda, Islamo Valstybe(su šitais asmeniškai nepasidrovejo pabendrauti pats mccainas), al nusra ir dar begale yvairiu banditu ir galvazudziu gauju ir gaujaliu? P. S. Budamas pacifistu, atsakyma, kad visi tie isvardintieji padugnes yra tikroji vakaru dalis, irgi uzsakaitysiu.

Submarinui2018-03-02 20:19

Gal gali papasakoti kas is tavo paminetos donbasso ekonomines galios liko po to kai ten russkyi myr atejo ? Kiek sachtu dar neisvogtos ir veikia, kam savo produkcija parduoda, kokie pas juos atlyginimai, pensijos ?

stasys2018-03-02 20:07

Mindaugui .. man atrodo kad Jus per daug tikitės iš seno sovietinio "vojakos" Dzuko ir argumentai ne visai tokie kuriais Jis tiki . Vat jei ten būtumėte apsilankęs .. čia jau kita šneka . Tęsiant tema ta žinia apie Javelin komplektu tiekimą daugiau simptomas rodantis kad jei dar kažkas ir tikėjo ta šventa Rusiška dvasia Donbase tuose vakaruose .. tai su Amerikos kongreso leidimu tos abejonės aplamai dingo . Paprastai kalbant Amerika tiekia puolamuosius ginklus tik tiems kuriuos skaito vakaru dalimi .. ir turinčiais strategine reikšme prieš ta pačia slaviška blogio ašį .

yel“l“ow submarine to 23. Mindaugas2018-03-02 20:04

o kodėl tamstai užuot dalinus rekomendacijas “pasidomėk“, pačiam nepasidalinti žiniomis ar įsivaizdavimais, ką tas putinas sakė prieš tuos “Gruzijos ir pries Ukrainos uzpuolimus“ ? :))) - o apie naujausią ginkluotę ir pinigus “visam tam teatrui islaikyti“... , - gerbk save, nebekliedėk, kartodamas litchuanijos propagandučių pasakas beretėtiems mažyliams :)) - jei pajėgus suvokti, jog donbasas ir luganskas tai ne ariogalos rajono lygio teritotija, o turinti didžiulius pramoninius ir kalnakasybos pajėgumus, bei ne mažesnius nei litchuanija , darbo jėgos resursus :)

U-2 to 23. Mindaugas2018-03-02 20:01

Minde, skaitant paskutiny tavo koma, savaime stojasi klausimas, kaip tu kovoji su gausiu seiliu, putu ir ašaru lietumi krentanciu ant klaviaturos? P.S. Tavo busenoje - "Paziurek archyvines putlerio snekas youtube.", yra blogiau negu vodkos ir kokso kokteilis sveikam. Tau tik Jakylo "demesio centre" o paskui jo kartojimai. Kol ismoksi atmintinai...

senis2018-03-02 19:54

serganti kuna apstoja parazitai. Visa buvusi TSRS grauziama pindosu.

Mindaugas2018-03-02 19:36

Dzukai, gal gali pamineti statistika kariaujanciu Ukrainoj, jei taip gerai informuotas. Pagal tave gali buti kad portugalu ten daugiau nei rusu:) Ir gal gali paaiskinti is kur ten naujausia rusiska ginkluote, tankai, amunicija ir pinigai visam tam teatrui islaikyti ? O kas link tavo argumentu kad rusijai nera ka veikti pabaltiji ir t. t. tai jau buvo girdeta ir pries Gruzijos ir pries Ukrainos uzpuolimus. Paziurek archyvines putlerio snekas youtube.

Dzukas > 21. U-22018-03-02 19:26

Laikykite mane optimistu... :DDDDD O ir nera kito kelio Lietuvoje. Beviltisku daug, bet tikrai ne dauguma. Nenoriu as, kad Lietuva taptu kazkokiu Puerto Rico.

U-2 to 19. Dzukas2018-03-02 19:03

Gerbiu jusu pastangas, bet turint galvoje medicinos lygy Lietuvoje ir Mindaugo tekstus, jam akivaizdziai butu aktualesne pagalba vaistais. Raminanciais...

U-2 to 17. Mindaugas2018-03-02 18:58

Tavo tekste, yra tik du žodziai del kuriu gali pamanyti, kad turi reikala su gyvu žmogumi o ne Tvartelio sleltanagiu zombiu: - "Paziurim neprimityviai:". Visa kita, lyg butu nudrožta is tavo ligos istorijos ar rinktiniu Salducio - Saldžiuno rastu. Viskas.

Dzukas > 17. Mindaugas2018-03-02 18:58

Cia zodziu zaismas, bet jis esminis. Rusijos kareiviu Donbase nera, bet yra rusai kareiviai, turintys Rusijos Pilietybe. Bet kad butu suprantama, pasakysiu - Donbase papildomai yra kareiviai lietuviai, latviai, gruzinai, armenai, baltarusai, cekai, serbai, vokieciai, prancuzai, ispanai, italai, amerikonai, kanadieciai, afganistano pilieciai. Tai tie kuriuos man teko sutikti, as ne karta buvau Donbase. Jus galite tuo tiketi, galite ne, bet pati sesama situacija niekaip nuo to nepasikeis. Taip, tai butent Ukrainos vidaus reikalas, bet visada bus zmoniu, kurie ateis i pagalba. Gal primityviai, bet kai jus skestate, tai ir jusu asmeninis reikalas, bet atsiranda zmogus, kuris jus gelbsti. Cia nereikalingi vertinimai, jie ir tai zinomi - viskas priklauso nuo to kuria puse jus remiate. Todel visada buvo, yra ir bus savanoriai, kurie ateis i pagalba kovoje. Galit prisiminti ta pacia Ispanija 1937 metais. Savaime aisku, jokie Jevelin nieko nepakeis, bet turit suprasti, kad kiekvienas ginklo vienetas potencialiai didina auku skaiciaus kieki, tai neisvengiama. Tiesa siuo atveju, sie Jevelin nemanau kad bus panaudoti kariniuose veiksmuose, kaip bus toliau pamatysim. Is tolimesnio komentaro matau, kad jums niekada neteko dalyvauti kariniuose susiremimuose, todel ir jusu minciu kryptis primityvi. Donbasas niekada nieko nepuole ir pulti nesiruosia, bet jeigu bus uzpultas, nenustebsiu jeigu teritorija praples kelis kartus. Jeigu galvojate, kad is Ukrainos puses kariauja kazkokie isskirtiniai specialistai, giliai klystate. Tokie patys apibendrinti "traktoristai" ir bataljonai is kriminaliniu elementu. Yra keleta profesionaliu brigadu, bet jie tikrai netroksta kariauti ir ne taip senai viena brigada pasiunte visus velniop ir paliko pozicijas. Cia Lietuvoje visi "zino" kas nutiko ir kas "priesas", Ukrainoje viskas yra ne taip vienareiksmiskai. Baltijos salys mane is vis nedomina, nes tik idiotas gali tvirtinti, kad Rusija puls Baltijos salis. Tai nereiskia, kad Baltijos salims nieko negresia. Baltijos salims ne tokia jau maza gresme, ta gresme - NATO bazes. Jus turit suprasti paprasta dalyka, jeigu kil bent koks rimtas konfliktas tarp JAV ir Rusijos, o tai reiskia ir NATO dalyvavimas. Nieks nesiaiskins kas ten ir kur. Uzduotis viena - raketinis smugis i bazes. Nieks jokiu tanku ir pestininku bataliju neruos. Tai ne Rusijos lygis. Pasaudyti is patranku ir pasivazineti sarvuociais galite kare tarp Lietuvos ir Latvijos. As tai rasau visiskai rimtai. Tiketi tuo ar ne, tai jau Lietuvos atsakomybe ir Lietuvos perspektyva nepavirsti i dykuma. Net neturi reiksmes kas hipotetiskai laimes - amerikonai ar rusai, lavonams tai jau neidomu.

to 172018-03-02 18:35

Tu bent suvoki, kad padėti banderoms, puolantiems Donbasą, negalima, visai negalima, nes tas skatina pilietinį karą ir civilių žudynes? Prie ko čia Rusija? Ukrainoje - pilietinis karas. Kijevą reikia spausti ir gesinti, o ne ginklus jiems tiekti.

Mindaugas dzukui ir numeruotiems troliams2018-03-02 17:53

Paziurim neprimityviai: Ar jus vis dar teigiat kad rusijos kareiviu Donbase nera ? Jei taip, tada tai yra Ukrainos vidaus reikalas ir jokie Javelin kompleksai cia nieko nepakeis. Jei manot kad Javelinai kazka pakeis ar atnes nauja kraujo praliejima (kaip jusu politikai teigia), tada klausimas kodel ? Tankai , kuriems sis ginklas skirtas naikinti yra puolamoji ginkluote. Reiskia traktoristai(na gal su nedidelia atostogaujanciu pagalba) ruosiasi pulti ? Ar negales pulti kada nores ? Kaip ir pabaltijo saliu, nes dabar cia NATO kariu saujele dislokuota ? Bet taigi rusija tokia taiki ir niekad nieko nepuole ir nesiruosia, tai kokios problemos ?

to 152018-03-02 16:48

Jis nesugeba. Tas, kas sugeba diskutuoti, nepliurpia nesamonių apie bombarduojamas ligonines ir dujomis nuodijamus vaikus. Žmogelis bent pagalvotų, kad ligoninės pastatas nebūtinai turi būti ligoninė tiesiogine žodžio prasme. Tas, kas prieš kelis metus gal ir buvo ligoninė, šiandien puikiausiai gali būti teroristų štabas ar ginklų sandėlis.

Dzukas > 13.2018-03-02 16:44

Jeigu sugebat, gal pakalbesim apie Raka, kuria amerikonai sulygino su zeme. Tarp kitko, Antro Pasaulinio karo metu ta pati amerikonai padare su Drezdenu, nors ten visiskai nebuvo nei kariniu pajegu, nei karines pramones.

to 132018-03-02 16:34

Idomi šalis ta Sirija. Kai tik meti bombą, iškart pataikai arba į mokyklą, arba - į ligoninę. :) Visada galvojau, kokie durniai kurią tokią debilišką propagandą, kas ja gali patikėti? O pasirodo, yra kas tiki. Pavyzdžiui - tu.:)

to 12.2018-03-02 16:29

Tai jau tikrai: arėjo rusai ir apmokė sirus (Assadą) kaip bombarduoti ligonines ir dujomis nuodyti vaikus.

to 10 Mindaugui2018-03-02 15:59

Kodėl sirams tas noras nepraėjo? O juk amerikonai visokius banditus ("nuosaikius" ir nelabai) aprūpina gerokai naujesne ginkluote. Atėjo rusai, iš naujo apmokė sirų armiją ir deda sirai skersą ant amerikonų ginkluotės. O Donbaso respublikų armijų net mokyti nereikia, jie patys dar ir amerikonus apmokyti gali. Vaizdelis tai bus geras - ukrošumeras su nauja vundervafle.:)

Dzukas > 10. Mindaugas2018-03-02 15:51

Tamsta ir jums panasus i viska ziuri labai primityviai, tame jusu, ir jusu "draugu" ukru, klaida.

Mindaugas2018-03-02 15:46

Geros zinios, traktoristams is po Uralo praeis noras su tankais Ukrainos teritorijoj raliuoti:)

alius2018-03-02 15:39

"Javelin" raketos saugojimo laikas iki 10 metų.Ko gero pindosai už padorią sumelę atsikratė seno šlamšto.Tarp kitko tai nėra vykusi sistema,stipriai priklausanti nuo klimatinių sąlygų(rūkas,lietus,sniegas),gana sunki,riboto greitašaudiškumo(tarpas tarp dviejų šūvių 2,5-3,5 minutės).

Dzukas > 7. Nu jo...2018-03-02 15:32

Tai gerai atidirbtas mulkinimo mechanizmas. Pacioje pradzioje NATO kuresi kaip bendras saugumo aljansas. Siuo metu, tai visiskai silpnas beprasmiskas darinys, turintis tik viena rimta uzduoti - sukciavimas. NATO virto amerikonu ekonomikos padariniu. Jo uzduotis papildyti JAV biudzeta.

Nu jo... Dzūkui2018-03-02 15:14

Su Lietuva taip irgi buvo: bokserius pirko, o paskiau vokiečiai juos integravo į Vokietijos kariuomenės sudėtį su visa "Geležinio vilko" brigada... :D:D:D Negaliu nustoti juoktis, - užgimė naujas kvailių mulknimo būdas: klientas, už pardavėjo skolintus pinigus "nusiperka", o pardavėjas "pasaugo", tai ką klientas "nupirko". Niekas kaip ir nesikeičia, tik mulkiui atsiranda prievolė realiai išsimokėti skolą už negautas prekes... :D:D:D

Dzukas > 4. Tai reiškia2018-03-02 15:05

Na sakysim sutikau su tamsta, nors to nera ir arti, o ir nenusimato artimiausia 100 metu, bet sakysim sutinku - Kas toliau? Suruosit eilini kovini straksejima su ciabuviu sukiais - "Salo Ukraine", "Salo heram". Ar ka kito? Dar daugiau ginklu kontrobandos bus is Lietuvos i Ukraina? Tai ir neturi jokios reiksmes. Lietuva tiekia ginklus i Ukraina, Ukraina juo perparduoda, pelna dalija kubilas su porosenka. Jus kur toje schemoje? Jusu nera, galit tik pastrakseti is solidarumo.

Dzukas2018-03-02 14:57

Kas bent kiek pazystamas su ginkluote, puikiai supranta - tas ukru pirkinys neturi visiskai jokios reiksmes, realiai jo nepanaudoti. Trampui tai pliusas Kongreso akims, kad atsikabintu. Trampas gal ir vystytu sia tema, bet - 1. Jam visiskai nereikia rimtai "spardytis" su rusais, pakaks lengvos itampos. 2. Ukraina nera ta salis kuri galetu daryti rimtus karinius pirkinius, sitie ir tai skolon. Koks tikslas tureti reikalu su ubagais. Tarp kitko, kaip pareiske amerikonai - iranga ir raketos nebus isduotos Ukrainos karinems pajegoms, o bus saugomos amerikonu karines bazes saugykloje Vakaru Ukrainoje.

Tai reiškia2018-03-02 14:47

kad Ukraina dar vienu žingsniu priartėjo prie NATO. Siuskit putleristai!

labai gerai2018-03-02 14:30

dabar ir rusai tieks tiek pat o gal ir daugiau i donbasa ir luganska,vat tokie bus manai ponai kapitalistai jus patys save plakat ,bet ka cia ukrobanderoms svarbu zudyti,kad valsmanas butu dar turtingesnis,nera ant svieto kvailesniu kaip mes ir banderiniai fasistai

trumpai2018-03-02 14:12

O kodel gi ne,rusai ramia sažinia galės aprupinti afrika,afganistana ir kitus norincius ir turinciussu kuo susimoketi tarybiniais ginklais ramia sažine juk vistiek senos ginkluotės nebus kur dėti.

U-22018-03-02 14:01

Labai brangus budas nusizudyti. Vienok, Walcmanas jau pasiskolino pinigu ir niekada nesisikars papigiai, kaip koks eilinis bandera.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi