Ukrainos prezidentas Petro Porošenka tą pačią katastrofos dieną tiksliai ir be jokio tyrimo jau žinojo, kas numušė Malaizijos orlaivį – tai padarė prorusiški teroristai.

  • ••••••

Petro Porošenka – Ukrainos politinis ir visuomeninis veikėjas, penktasis Ukrainos Prezidentas (išrinktas 2014 m. gegužės 25 d.), užsienio reikalų ministras 2009-2010 m. 2012 m. kovą Ukrainos prezidento Viktoro Janukovyčiaus paskirtas Ukrainos prekybos ir ekonominės plėtros ministru. Vienas turtingiausių Ukrainos gyventojų, milijardierius.

Naujausi

Komentarai (70)

Rikiuoti
to 142014-07-21 02:44

skrydis buvo atsauktas?idomu..

2014-07-21 02:19

irgi žinojau, nes girkinas -strelkovas savo soc. tinklų paskyroje iškart po lėktuvo numušimo pasigyrė tuo.

lietuvis2014-07-21 01:41

Papildysiu 66 komentara. Putinas zurnalistams pasake: "mes nekariausim su Ukrainos liaudimi. Jei mes priimsime toki sprendima, tai tik Ukrainos pilieciu gynybai ir tegul tik pabando kas nors is kariskiu saudyti i savo zmones, uz kuriu stovesime mes, tegul pabando saudyti i moteris ir vaikus. As paziuresiu i tuos kas duos toki isakyma."____watch?v=ZwspcvY5kvg __(34min.)

nabage,Raigerdai,2014-07-21 01:36

Rusija meluoja viska,o pasakyk ,Ukrainos nauji sulai sako isskirtinai tiesa?Isijung ,nabage, "News one"ir pasiklausyk ir pasiziurek.Konkreti smegenu plovykla tokiems kaip tamsta ir Beta,ir kitiems rusofobams..Rusai vis dar puola?

Raigerdas2014-07-21 01:25

Štai čia Putinas pareiškia žurnalistams, kad jie stovės už nugarų ir "tegul jie pabando šaudyti į moteris ir vaikus": "Ложь и истинные цели Кремля в агрессии против Украины"

lietuvis2014-07-21 01:24

Vokieciai parodijuoja maidana:) (dekui Raigerdui uz nuoroda)_____youtube.com/watch?v=oQ-7IiCYQJI

Raigerdas2014-07-21 01:22

Persimelavusi iki ausų Rusijos žiniasklaida iššaukė musulmonų nepasitenkinimą: "ЛОЖЬ РОССИЙСКИХ СМИ-СМОТРЕТЬ КАЖДОМУ, ИНАЧЕ ВЫ БУДЕТЕ ОБМАНЫВАТЬСЯ ДАЛЬШЕ!!!" Ukrainiečių žurnalistai turi gana daug darbo, nes pastoviai reikia paneiginėti Rusinės propagandos MELĄ:"Российская лже пропаганда. Лапша для ватников." O štai čia Putinas pareiškia žurnalistams, kad "mes stovėsime už nugarų, tegul jie pabando šaudyti į moteris ir vaikus". Na, ir niekšas.

lietuvis to 1.2.3 / 592014-07-21 01:10

logika nebloga, o isvados absoliuciai priesingos. Jau dabar kalba eina apie SNO taikdariu, ne Rusijos, ivedima i Ukraina, o JAV skelbia Ukraina savo sajungininke, ne NATO sudetyje. Rasai, kad "neva tai, kariuomenė bombarduoja taikius civilius gyventojus." O tai kas tada, jei ne Ukrainos kariuomene bombarduoja civilius?

Raigerdas2014-07-21 01:00

Jau ir vokiečiai nebeapsikentė dėl patologinio Rusijos žiniasklaidos MELO ir prakalbo rusiškai: "Немецкое телевидение заговорило по-русски, чтобы разоблачить ложь российских СМИ"

15 milijardu $ !2014-07-21 00:18

per 20 m.(16:50) Новороссия 20.07.2014 ВИДЕО БОМБА-ПЛАНЫ США ПО УНИЧТОЖЕНИЮ РОССИИ И УКРАИНЫ-(СЕКРЕТНЫЕ ДОКУМЕНТЫ)Ч-1 ww.youtube.com/watch?v=fDI582TFBq4

taigi2014-07-20 23:36

Visi faktai rodo, kad tai Ukrainos "žydobanderininkų" darbas.

1,2,32014-07-20 22:31

Paklausiau tuos "10 klausimų Ukrainos valdžiai" ir tik dar labiau įsitikinau, kad čia yra būtent Rusijos darbas. Faktas yra tas, kad nuo pat momento kai Ukrainos pajėgos rimčiau ėmėsi už separatistų, prasidėjo masinė informacinė kampanija, kad, neva tai, kariuomenė bombarduoja taikius civilius gyventojus. Vakarams, aišku, pofig tie taikūs Ukrainos civiliai gyventojai, tačiau savi piliečiai - ne. Taigi planas paprastas - tam, kad Ukrainą atkirsti nuo Vakarų valstybių palaikymo, reikia padaryti taip, kad nukentėtų jų piliečiai. Reikalą šiek tiek komplikuoja geografija, nes veiksmas vyksta toli nuo Vakarų valstybių. Jūra taip pat toli – lieka oro erdvė. Reikia numušti civilinį lėktuvą ir apkaltinti Ukrainą, kad nesusitvarko su savo kariuomene ir pila iš ko papuola ir kur papuola. Vakarai, kurie ir dabar Rusijos atžvilgiu vieningos pozicijos neturi – nuo Ukrainos nusigręš aplamai, o tada galima Rusijos kariuomenę iki pat vakarinių Ukrainos sienų įvedinėti. Su taikdariška misija, taip sakant. Kontekstas labai patogus – rytinėje pusėje yra išdėstyti Ukrainos pajėgų priešlėktuviniai kompleksai, o Ukraina jau yra pasižymėjusi numušant civilinį lėktuvą. Jei reikia pakoreguoti lėktuvo kursą –dispečerį papirkti tikrai ne problema.

1,2,3 > 56. lietuvis2014-07-20 22:03

Apie džiugesį sprendžiu iš įrašų soc. tinkluose. Kiek lėktuvų turi (turėjo) separatistai - nežinau. Tačiau faktas yra tas, kad separatistai numušę Ukrainos pajėgų lėktuvą visuomet apie tai skelbiasi. Tas pats buvo ir Malaysian Airlines lėktuvo katastrofos atveju. Tik paaiškėjus, kad tai ne Ukrainos pajėgų, o civilinis lėktuvas - "dėjo į krūmus". Pradinė nesuderinta versija netgi buvo, kad, atseit, lėktuvas buvo prikrautas lavonų ir tik paskui prasidėjo totalus neigimas iš esmės. O sąmokslo teorijų kūrėjų visada buvo ir bus.

taigi2014-07-20 21:34

Kur tik pažvelgsi, visus styro ilgos Nobelio taikos premijos laureato ausys: ir iš Merkel telefono ragelio, ir iš bet kurios vietos pasaulyje, kur liejasi kraujas ir žūsta žmonės.

lietuvis to 1.2.32014-07-20 19:00

O is ko tamsta sprendi apie Strelkovo chebros dziugesi, ar tai is siu sukurptu pokalbiu ___vesti.ru/doc.html?id=1813720&tid=107114__? Kitavertus, kiek lektuvu turi (turejo)separatistai?

1,2,3 > 51. ome2014-07-20 18:46

Versija įmanoma, tik nelabai sueina galai žinant, kad lėktuvo numušimo faktas kažkodėl labai pradžiugino strelkovą ir jo chebrą, o paskui, kai paaiškėjo, kad lėktuvas buvo civilinis - staiga dėjo į krūmus. Kitavertus - kiek lėktuvu numšė Ukrainos pajėgos nuo konflikto pradžios? O kiek jų numušė speratistų pajėgos?

lopas2014-07-20 18:15

51 - labai logiškas straipsnis. Verta visiems pamąstyti. Kam naudinga ši katastrofa? Rusams? Nejaugi???

sviezias straipsnis,su faktais!2014-07-20 17:56

Катастрофа «Боинга-777» под Донецком – оглушительный провал спецоперации США!

Laba diena2014-07-20 14:04

Tai gal Porošenka yra vyriausiasis Ukrainos ginkluotųjų pajėgų vadas? Suprantama, kad jis žino, ką Ukrainos kariai numušė ir ko nenumušė.

ome2014-07-20 13:59

Dažniausiai sutinku su šio vieno profesionaliausių geopolitikos analitikų Pasaulyje įžvalgomis. Taip yra ir šį kartą. Rekomenduoju Istorikas ir publicistas Andrejus Fursovas pasidalino savo nuomone apie tai, kaip Malaizijos Boeing’o sudužimas galėjo paveikti padėtį Ukrainoje. ---KLAUSIMAS. Visas Pasaulis aptarinėja numušto Boeing’o tragediją. Daugelis pažymi, kad tai nutiko iškart po ES atsisakymo nuo dusinančių sankcijų Rusijai (o juk tragedija nutiko su europiečių lėktuvu). Pirmosiomis valandomis po lėktuvo tragedijos praktiškai tiesiogiai kaltinama Rusija. NATO griežtina retoriką Rusijos atžvilgiu, tiesiogiai kaltindama ją visais Ukrainą liečiančiais klausimais. Kas tai, Jūsų manymu? Kas slypi už šios reakcijos? Ko nori pasiekti Vakarų politikai, kokią, grubiai kalbant, naudą išpešti? --- Kada jau nusimatė persilaužimas kovoje tarp sukilėlių ir Porošenko režimo karinių dalinių, tada tapo aišku, kad sukilėliai tuoj tuoj gali pereiti į puolimą. Kada chuntos daliniai atsidūrė apsupties kilpose, aš pamaniau, ko gali griebtis amerikiečiai, kad išgelbėtų savo marionetes; koks gali būti žaidimas. Aišku, kad amerikiečiams reikia pristabdyti karinius veiksmus, bet akivaizdu, kad sukilėliai į taikias derybas dabar neis. Ir aš taip ir nesugalvojau, ką gali padaryti amerikiečiai. Ir staiga, kaip “rojalis krūmuose” atsiranda numuštas Boeing’as. Tai man priminė situaciją su Boeing’u, kurį neva numušė Tarybų Sąjunga 1983m. rugsėjo 1d. Bet, žinoma, esmė čia ne tik sukilėlių karinių veiksmų prieš Porošenko režimą sėkmė. Nutiko dar du labai svarbūs įvykiai, kurie, be abejo, turėjo ne tik nuliūdinti, o tiesiog įsiutinti JAV: tai sėkmingas Putino vizitas į Lotynų Ameriką, bei tas faktas, kad europiečiai labia nenoriai imasi sankcijų prieš Rusiją, praktiškai sabotuoja amerikiečių pasiūlymus tuo klausimu. T. y. , atitinkami JAV sluoksniai (visų pirma, tie klanai, kurie stovi už Obamos) atsidūrė situacijoje, kada viskas blogai, kaip filme “Briliantinė ranka”: “Šefe, viskas prarasta, klientas išvažiuoja, gipsą nuima”, sukilėliai lupa chuntą, europiečiai nenori pasirašyti po amerikietiškų sankcijų programomis, ir dar prie viso šito, Rusija renka taškus tarptautinėje arenoje. Ir čia buvo reikalinga akcija, kuri smogtų iškart per visus tris taškus: sugadintų Rusijos ir Europos santykius, pristabdytų karinius veiksmus, ir išpurvintų tą neįtikėtinai didelę Rusijos sėkmę užsienio politikoje. Ir štai čia po ranka atsidūrė Boeing’as. Kai kas pasakys, argi išdrįstų amerikiečiai arba kitos Vakarų spectarnybos aukoti tokį savų Žmonių kiekį. Na, visų pirma, paaukojo ne amerikiečius, o europiečius. Toliau, jeigu prisiminti gigantišką rugsėjo 11-osios provokaciją, amerikiečiai ir savų nepagailėjo. Kada kalba eina apie pelną, valdžią, vertybės tampa labai elastingomis. Žodžiu, kuomet Mes užduodame klausimą, kam naudinga, visiškai aišku, kad visa šita istorija labai nenaudinga Rusijai, todėl, kad šį įvykį išnaudos prieš ją. Kitas reikalas, kad greičiausiai amerikiečiams nepavyks išnaudoti incidento su Boeing’u taip, kaip išnaudojo su 83-ųjų Boeing’u, tuo pačiu Pietų Korėjos Boeing’u, kurio šiaip TSRS nenumušinėjo. Visa ši istorija labai panašį į provokaciją. Beje, mano požiūriu, tai ir yra provokacija. ---KLAUSIMAS. Kaip Jūs manote, ši tragedija gali privesti prie konflikto deeskalacijos tyrimo metu arba supereskalacijos, kuomet pradės pasijungti kitos šalys?--- O čia kaip korta eis. Reikalas tame, kad tokiame labai trumpame laiko tarpe labai sunku prognozuoti, bet aišku, kad tas, kuris šitą košę užvirė, visiškai rimtai pasistengs išspausti iš šios situacijos maksimumą. Kitas reikalas, kad tai bus nelengva įvykdyti, nes sukilėliai neturėjo tokių ginklų, kurie gali numušinėti 10 km aukštyje, ir visos kalbos apie tai, kad jie gali kažką užpulti, kažkur iššauti, yra niekinės. Kad iššautų, reikalingi profesionalai, kurie moka šaudyti, todėl amerikiečių spauda ir jų penktosios kolonos Rusijoje parankiniai visur lekuoja ir svarsto įvairias egzotines versijas, maždaug: ar naudinga Rusijai numušinėti, ar Rusija jį numušė. T. y. , tokiu būdu įmetinėja į Žmonių Sąmonę ne tik tikimybę, bet ir galimybę, kad tai padarė Rusija arba sukilėliai. Žinoma, amerikiečiai laikysis savo versijos lyg įnirtę, todėl, kad jie kito ėjimo neturi. Jeigu jie viską pradėjo, tai kaip jie gali pripažinti, kad tai ne jie. ---KLAUSIMAS. Sukilėliai iškart paskelbė, kad pasiruošę pristatyti juodąsias dėžes. Ko reikia Tiesos nustatymui, ir kad ji būtų ištransliuota?--- Kad ištransliuoti Tiesą tarptautinėje arenoje mums reikalinga sava globali informacinė sistema. Aš tikiuosi, kad kartu su BRIKS (Brazilija, Rusija, Indija, Kinija, Pietų Afrikos Respublika) kuro banko ir tiesiog BRIKS banko įkūrimo schemomis seks globalios informacinės BRIKS sistemos sukūrimas. Todėl, kad, ką Mes dabar bekalbėtume, kaip sukilėliai atvirai besielgtų ir kalbėtų apie pasirengimą bendradarbiauti, jiems bus sakoma, kad čia jie fašistai, kad čia jie viską padarė ir t. t. Ir kadangi Pasaulio MIP kontroliuojamos iš JAV, tai čia prisibelsti bus labai sunku ir todėl reikalinga sava globali informacinė sistema. Nesenai vienas prancūzų žurnalistas Rusijoje labai sielojosi, kad Prancūzijoje nėra prancūziškos Russia Today versijos, jie žiūri anglišką, todėl, kad, pasak jo, Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Prancūzijos MIP visiškai kontroliuojamos amerikiečių MIP ir praktiškai sukasi vieni ir tie patys siužetai, interpretacijos. Kada reikalingas kitas požiūrio kampas, žiūrima RT, bet jie teturi ispanišką, anglišką ir arabišką versijas. Todėl, kad fizinės Pergalės prasideda nuo metafizinių Pergalių, Pergalių informaciniame kare. Reikia laiminėti informacinius karus. Kol pas mus nėra savos globalios sistemos visomis Kalbomis, Mes nesugebėsime įrodyti savo teisumo, netgi kai visiems bus aišku, jog esi teisus. Todėl, kad 99proc. MIP rėks - „nieko panašaus, jie kalba balta, o iš tiesų tai juoda. Štai jie, žudikai.“ Beje, dabar amerikiečių MIP ir penktoji kolona Rusijoje tai ir bando padaryti..

:)2014-07-20 04:50

aisku porosenka is karto zinojo,nes tai ir buvo jo zadetasis siurprizas opolcenams.

ekspertai2014-07-20 04:03

ekspertai, kažkas su jumis paskutiniu metu darosi netvarkoje.

juokas2014-07-20 03:56

ka tik skambino is Amsterdamo kolega per skype,nera ten jokiu artimuju tu zmoniu kurie atsieit zuvo vakar ukrainoje, ir niekas ten neverkia ir neliudi,tik yra truputis geliu padeta ir dega zvakes,o siaip zmones sypsosi ir nezino kas ivyko.

......2014-07-20 02:04

Сколько еще людей должно погибнуть, чтобы прекратился весь этот ужас ?? youtube.com/watch?v=N9-4PMWy9zk#t=289

keistai/m2014-07-20 01:32

Nematome verkenciu nes ziurima Lietuvos televizija.... Pagal juos , net musu pensininkai tiesiog tryksta dziaugsmu ir atideda is savo pensijos Ukrainos armijai, o pavalgys kai JAV "demokratija" laimes..

zenis2014-07-20 01:28

Ka tas p-d-ras pucia zmonem migla,vien pavarde,nuo rusisko zodzio parasa.Kai rusai uzeme Krima is patranku tikrai niekas nesaude i taikius gyventojus,ir isvis tokiu baisybiu nematem kaip dabar zudomi taiku gyventojai,ir ekstremistai ju taip pat nesaude,bet kai tik ukrainos valdzia pradejo puolimus pradejo zuti taikus gyventojai,ir kalti ne jie,idomu!!!!!!

Nu nesuprantu nors tu ką2014-07-20 00:35

Kam atstovauja šis portalas?Kažkas čia tokio nesuprantamo vyksta,kartais lenda mintis jog svetimom rankom jis lipdomas.Nežinau ką ir manyti.Paskaitai straipsnį ir susimastai,iš kokios šalies rašoma?

keista,2014-07-20 00:19

bet kazkodel nerodomi simtai verkianciu del zuvusiuju... kur tos zuvusiu vaiku motinos? kur tu zuvusiuju artimieji?

Vadakste2014-07-19 22:07

O gal cia tas pats lektuviukas , kuris buvo dinges , juk perrasei numeracija , tai ka gali zinoti ,juk pasaulyje visokiu diversiju buna. Yra baisiu zmoniu, kurie negerbia kitu zmoniu gyvybes ir ypac visokie pilitikieriai ,tik ziuri sau naudos.

Ukraina neprileidzia ekspertu tirti katastrofos2014-07-19 20:45

youtube.com/watch?v=ka14hxTlIXk#t=397

ome Betai2014-07-19 20:03

Matyt Chodorkovskį norėtum matyt Rusijos prezidentu? čia jūsų anglosaksų netolima strategija aniaa?

juokas2014-07-19 20:00

p.s. ir dar...kazkaip ir zuvusiuju artimuju niekas neparodo,nors turetu buti didelis aziotazas...cia tik mano subjektyvi nuomone.

juokas2014-07-19 19:55

man atrodo kad niekas net nesiruosia nieko tirti... kazkaip viskas vyksta vangiai ir girdisi tik kaltinimai i visas puses,o lektuvo tyrimas niemak neidomus,nes yra versija ir informacija kad is Amsterdamo isskrido 2 lektuvai su vienodais numeriais sita kryptimi su intevalu 6 minutes,pagal tvarkarasti paskaelbtas buvo tik vienas... ir tie visi naujuteliai pasai po katastrofos,ir pasai su skylutemis,ir liudiniku parodymai kurie ten atvyko uz pusvalandzio po katastrofos,jie tvirtina kad lavonai buvo mire jau pries kelias dienas ,nes turejo specifini kvapa... dabr ta spekuliacija kad kazkas neprileidzia eksperut ir tt.... cia kazkas ne taip su tuo lektuvu.

ech2014-07-19 19:33

Tikėti naujosios Ukrainos valdžia- tikėti JAV administracijos propaganda.

juokas Betai2014-07-19 19:30

ir siaip cia tie gincai ir diskusijos yra beprasmes,koks musu sugedimo laipsnis ta mes ir kalbame...ir niekas nuo to nepasikeis...bet vienapusis pasaulio valdymas irgi niekada negali testis,amerika galu gale bus nuleista ant zemes....

Betai2014-07-19 19:25

o kas jums sake kad Hodorkovskis kgb auka? turbut kubilius? arba jukneviciene? as itariu kad ir tu esi kgb auka...lietuvoje tie patys metodai tik kitaip vadinasi...pagal demokratijos lygi Rusija lenkia Lietuva zymiai....dabar Rusija seniai nebe ta kuria jums taip persa amerika ir jos propogandos masina visame pasaulyje..

Beta to 322014-07-19 18:58

Lėktuvas JAU numuštas. Kas tai padarė, išsiaiškins ekspertai. Tikėkimės išsiaiškiūns, nors jiems ir trukdoma dirbti. 22-rame komentare yra INFORMACIJA iš įvykio vietos, kurią perduoda "De Telegraaf".

Beta >312014-07-19 18:53

Sacharovas,Solzenicinas ,Bulgakovas buvo KGB aukos, kaip ir Chodorkovskis. O po kokiu pavadinimu: komunizmas ar oligarchija, KGB ręžimas slepiasi, ne taip ir svarbu.

Betai2014-07-19 18:50

Beta,tas visas ziniasklaidos citavimas paimtas is konteksto niekam garbes nedaro ir nieko neirodo....paprasciausiai pagalvokim kam buvo naudingas sito lektuvo numusimas butent toje teritorijoje ir viskas bus aisku.

Betai2014-07-19 18:48

Sacharovas,Solzenicinas ,Bulgakovas buvo KOMUNIZMO priesininkais Beta...jie yra Rusijos patriotai ir gerbiami zmones...nejaugi tu nezinai to?

Beta juokui2014-07-19 18:45

Mano 22-trame komentare yra informacija paimta iš "De Telegraaf", kurią radau Tomo Dapkaus profilyje FB. Apie Olandijos žurnalisto interviu rodyto vakar per "info tv", rašiau 20 komentare. Tai su tavim kažkas negerai. Apsičiupinėk, gal ten ne tu?

Beta >28.2014-07-19 18:38

Tokiu pat zeku yra buvęs ir Sachrovas ir Solženycinas ir Bulgakovas ir daugelis daugelis kitų (tūkstančiai) Rusijos ręžimų priešininkų.

Betai2014-07-19 18:35

Hodorkovskis yra buves zekas ir nusikaltelis....taip kad jo autoritetas daro ispudi tik tamstai....

juokas Betai2014-07-19 18:33

kaip tas Olandijos zurnalistas gali matyti kas dedasi toje vietoje kur nukrito lektuvas ir kad tenai vyksta tie visi dalykai apie ka tu rasei 22 komentare...as nesakau kad esi girta bet kazkas ne taip su tavimi...

Beta2014-07-19 18:25

Михаил Ходорковский: "Все нормальные люди, конечно, переживают из-за произошедшего. Причины общего плана тоже очевидны. Но это не снимает конкретного вопроса: каким обезьянам и почему попало в руки такое оружие? За подобное серьезную ответственность должны нести серьезные люди, иначе в следующий раз как бы нам не пришлось ужаснуться "случайному" применению ОМП."

Beta juokui2014-07-19 18:24

Šitą informaciją pranešė Olandijos žurnalistas, tiesiai iš Olandijos.

juokas Betai2014-07-19 18:20

sita informacija tu kartoji is ukrainos ziniasklaidos priemoniu,sutinku,pagal tavo mentaliteta tai objektyviausia ziniasklaida visame pasaulyje...

Beta to 21. juokas2014-07-19 18:14

Nesuprantu kas tau čia taip juokinga?

Beta2014-07-19 18:12

Žudikai. Murderers. Moordenaars. Dar be to ir marodieriai - pranešama, kad iš katastrofos vietos vagia viską ką gali - kredito korteles, pinigus, juvelyriką. Žuvusių žmonių kūnai apieškomi, kurie ten guli, anot ESBO, ant saulės. Also marauders - they are looting jewelry, credit cards, money from crash site. Bodies of the victims are there on the site, according to the OSCE, in bad conditions because of the sun. De Telegraaf (Tomo Dapkaus profilis FB)

juokas2014-07-19 18:09

o kaip Beta? ar buvote nuleide savo veliava? ar olandai gali buti ranus...

Beta2014-07-19 17:47

Vakar visos ambasados reziduojančios Olandijoje iki pusės stiebo buvo nuleidusios vėliavas. Išskyrus Rusiją. Olandai įsižeidę.

8?2014-07-19 17:28

Palaukite,o tai ką,jūsų manymu,turėjo pasakyti kariaujančios šalies prezidentas tokiu atveju? Jūsų bandymas išlikti objektyviais ir parodyti kritišką mąstymą,šiuo atveju dvelkia Kremliaus propagandos tvaiku.Dabar ir vėl ateis koks akiniuotis konjaunuolis ir pradės rašinėti ideologines nesąmones.Kaip bukų konjaunuolių "trolinimui",tokios antraštės labai tinka,bet ne daugiau.

lietuvis2014-07-19 16:54

Obama taip pat zino, kad lektuvas buvo numustas raketa is zemes, nors ekspertai dar nepradejo dirbti. Porosenka ir Obama viska zino ir be tyrimo!

nu nu2014-07-19 16:49

Все страны мира выразили соболезнования правительству Малайзии. Раньше своих соболезнования прислал Петр Поршенко - за 15 минут до падения.

To 4 Ir2014-07-19 16:40

Jei tas Putinas yra toks blogietis , tai kodel jis apgailestavo , kai buvo nezmoniskai pasielgta su Libijos Prezidentu Kada fiu ir jis pasake ,kad tai nezmoniska. Manau cia vyksta pasaulio valstybiu persidalijimas , todel dabar vyksta tokie baisus reiskiniai. Turetu atsirasti protingu zmoniu , kurie stabdytu siuos neigiamus reiskinius , o be to kiekviena valstybe turi gyventi savo gyvenima neprimetant svetimos nuomones , kaip kas turi gyventi . Svarbiausia pasaulyje vyrautu taika , o tada visiems saule svies skaissciau ir sviesiau. Stop karams.

IKX2014-07-19 16:29

Prašom kacapų putlerio subinlaižių rašyti valstybine kalba !!!

idomi inf-ja2014-07-19 16:14

Skrydis iš Amsterdamo apskritai buvo atšauktas. scribd.com/doc/234296231/Now-Confirmed -and-Therefore-Top-Posted-MH17-Was-Canc eled-and-Never-Departed-With-No-Departu re-Time-Listed Ko NATO prifarširavo į tą lėktuvą - mirtininką, klauskite savo draugų NATO

lietuvis2014-07-19 16:07

Be abejo jis tiksliai zino!

versijos2014-07-19 15:59

Что показывает информационный шум, поднятый вокруг сбитого пассажирского Боинга Что произошло на самом деле, мы пока не знаем. Все версии изложены. Серьёзной доказательной базы ни под одной из них нет. Но по информационному шуму, естественным образом поднявшемуся вокруг этой трагедии и искусственным образом раздуваемому, тоже кое-что можно понять. 1. Американцы следят за всеми и всегда. А тут - запуск ракеты видели, а откуда и чья, не знают. Странно. 2. Если бы имели доказательства того, что это ополченцы, должны были бы уже предъявить доказательства. Почему этого не делают? 3. Версия 1-я: знают правду и дают Киеву спрятать концы в воду (не все, конечно), и приучают мир к тому. что это "русские террористы". Ну а через неделю-две-три, когда выяснится, что Киев (да ещё при участии кое-кого из НАТО), то это будет подана как техническая ошибка. Версия 2-я: американцы знают правду (что сбили самолёт ополченцы), но хотят показать всему миру, как они, ополченцы, врут, а Россия их покрывает. Для того, чтобы в конце концов получить максимальный политический и пропагандистский эффект. Ополченцов-то можно и сразу фактами прижать, а вот Путину надо дать запутаться в "ложных показаниях", если он покрывает ополченцев. 4. Практически очевидно, что самой России в качестве обвинения ни американцы, ни украинцы ничего предъявить не могут. Иначе бы уже что-то из фактов подбросили. Но, надо думать, нечего. Прямо сейчас признать, что это не Россия, не хотят - нужно выжать максимум из ситуации неясности. Так что пока, если судить по информационному шуму и по поведению американцев, точно определить, что они о том, кто сбил Боинг, знают, невозможно. Путин, конечно, тоже знает, кто сбил малазийский Боинг. И он тоже может вести аналогичную игру - даёт Обаме и Порошенко запутаться во лжи. Ополченцы, если допустить, что Боинг сбили они (даже с подставы Киева), скрыть улики не смогут. Посему Путин, если бы он знал, что это они, должен был бы сразу от них каким-то образом дистанцироваться. Но он этого не сделал. Правда, посылает какие-то пассы Порошенко (как будто, пытаясь ему помочь сохранить власть). Суммарно: по-прежнему более вероятной представляется версия, что это Киев.

skorpionas2014-07-19 14:42

Eilinis ukrfašisto Porošenko šūdo malimas.

iš kur2014-07-19 14:06

Ukrainos valdžia žinojo ir iškart po katastrofos paskelbė, kad nukritusiame lėktuve buvo per 300 žmonių, nors lėktuvas nebuvo nusileidęs prieš tai Ukrainoje ir jame buvo 295 ar 298?

ome Betai2014-07-19 13:30

Kurgi neprisiims tai CŽV kurta organizacija. Ir Bin Ladenas buvo jų agentas, pradžiai kovoje Afganistane prieš Tarybų Sąjunga..

ome2014-07-19 13:28

O koks visažinis, greičiausiai tai buvo ukrainiečių ir JAV spectarnybų bendra operacija - provokacija, prisimenant panašias. Lusitania, 9/11. Tik kokiu tikslu? bandymas išgelbėti į katilą pakliuvusius chuntos kareivius? Įtraukti NATO? apšikti Rusija? Tuo netruko pasinaudoti ir Netanjahu - pradėdamas sausumos operacija Gazoje. Gal tik sutapimas.. Ir tuo pačiu niekam neįdomu kad dešimtys civilių žmonių nuo chuntos bombų žuvo Luganske..

Beta to 3. atpildas2014-07-19 13:19

Vienas "mažas" netikslumas tavo komentare: Al Qaeda už rugsėjo 11-tos teroristinius aktus prisiėmė atsakomybę. Tai kai kitą kartą rašysi, pagalvok ir ką rašai- čia ne Rusija, čia ne visi bet kokia antiamerikietiška dezinformacija patiki.

Gėda2014-07-19 13:14

Šlykštus žmogelis visada kaltina kitus, net tuo ką pats pridarė. Proamerikietiškiems fašistams maža Ukrainos taikių gyventojų aukų, jie naikina viską ką tik sugeba pasiekti, svarbiausia jiems yra atlaisvinti teritoriją ir ją parduoti.

Ǒ2014-07-19 13:04

Aš irgi iškart tiksliai žinojau. Aš net iš anksto tiksliai žinau, kad separatistai pro kiauras sienas galėjo atsivežti ir branduolinį ginklą. Tiksliam žinojimui užtenka nedaug kokybinių duomenų, visa kita - samprotavimo metodai, drg. Pelecki.

Ir2014-07-19 12:51

ne tik prezidentas, bet ir visi kiti normalūs žmonės mato, kad rusai neprognozuojami.Putinui žmogaus gyvybė yra niekas.Jeigu jis galėjo savus žmones savoj šaly naikinti, tai ką jam reiškia svetimi? Visi neramumai pasaulyje yra tik nuo ruskių.Tai blogio šalis

atpildas2014-07-19 12:34

cia smirdi rugsejo 11 amerikai nebuvo gaila paaukoti apie 3tukst.gyvybiu kad galetu apkaltinti al quada nors taip ir neirode kad tai buvo ju darbas.dabar ukrams nusisvilpt paaukoti 300 kad padidinti itampa tarp es ir rusijos.jie visi jau be irodymu vercia kalte ant rusijos

skrydis virš gegutės lizdo2014-07-19 12:12

Kolinui Pauelui pakako pakratyti mėgintuvėlį, kad JAV užpultų Iraką, tam, kad išgelbėti apsuptus nacius baudėjus ir pateisinti Donbaso gyventojų genocidą, JAV marionetiniam režimui prireikė numušti lėktuvą. P.S. Vakar Donbase Kijevo fašistinė chunta nužudė daugiau taikių gyventojų, nei jų skrido lėktuve, kurį irgi nužudė chunta, nes nukreipė jo skrydį į karo veiksmų zoną.

Beta2014-07-19 10:20

O kodėl Porošenko turėtų nežinoti? Jei žino, kad to nepadarė ukrainiečiai, o prezidentas tokius dalykus turėtų žinoti, nes jam pagal pareigas priklauso, vadinasi teroristai. Arba ufonautai. Kitų variantų nėra.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi