Tai jau tampa rytų Uktainos kasdienybe

Štai tokius video siužetus šiandien transliuoja propagandinė Rusijos televizija „LifeNews“:

Jos teigimu, šiuos gyvenamų rajonų apšaudymus vykdo Ukrainos armijos daliniai. Nors demokratinė (o kartu ir Lietuvos) žiniasklaida teigia, kad veikiausiai tai daro prorusiški teroristai (kai kurių žiniasklaidos kanalų vadinami švelniau – separatistais).

Bet kaip pavadinsi, taip nepagadinsi. Bet kokiu atveju žūsta civiliai žmonės, naikinami gyvenamieji pastatai.

Stebina kitkas. Kai praėjusių metų pabaigoje Kijeve prasidėjo mitingai Maidano aikštėje, pagrindiniai Lietuvos žinaisklaidos kanalai kiekvieną parą pačiuose matomiausiuose vietose buvo perpildyti naujienomis iš tenykščių įvykių, o televizijos žinių laidos visada prasidėdavo nuo įvykių Ukrainoje.

Tačiau dabar, kai rytų Ukrainoje vyksta jau nebe mitingai su snaiperių šūviais nuo stogų, o patys tikriausi kariniai veiksmai pasitelkiant sunkiąją artileriją ir bombarduojant, Lietuvos žiniasklaida apie tai informuoja kur kas kukliau ir santūriau.

Štai šiandien, pavyzdžiui, valstybinis Lietuvos televizijos kanalas LRT parodė „net“ trijų minučių trijų minučių reportažą pavadinimu „Pokyčiai Ukrainos vyriausybėje“:

Kaip matėte, jame daugiausia dėmesio buvo skirta politiniams dalykams, ir tik pačioje pabaigoje, parodyti keli 20 sekundžių trukmės kadrai iš vieno apšaudyto kaimo, kur teigiama, kad nežinia kas atliko šį barbarišką aktą: ar Ukrainos armija, ar teroristai.

Tačiau šiuo atveju ne tiek įdomu, kas vykdo žudymus: viena ar kita pusė. Daug labiau norisi paklausti – kas atsitiko? Kodėl tokios skurdžios žinios pateikiamos Lietuvos žiūrovams?

Naujausi

Komentarai (190)

Rikiuoti
Verta pasižiūrėti!2014-10-03 16:36

kla.tv/index.php?a=showportal&keyword=litauisch&id=4236

lietuvis to Letas Palmaitis2014-07-08 17:23

Tamsta Letai Palmaiti, ar tai jus ____geocities.ws/palmaitis/____? Nepagalvokit nieko blogo, nors musu poziuriai daug kur skirtingi, nesu nusistates nei pries viena oponenta. Sudomino _____geocities.ws/palmaitis/views.html

Jo (VaidasVDS)2014-07-08 16:19

Na negalima taip įžeidinėti dėl netikrų pranašų. Asmeniškai nelabai matau čia kur nors netikrus pranašus. Nei Letas, nei Raigerdas tokie tikrai nėra. Ir net jei Letas baigia čia diskusijas, tai aš tikrai apgailestauju dėl to. Diskusija negali būti jokiu blogiu, jei nuoširdžiai siekiama ką nors išsiaiškinti. Bet, ar verta dalyvauti diskusijoje, čia jau kiekvieno apsisprendimo reikalas. Sėkmės jums, Letai.

Mikeliui Klusiui2014-07-08 04:50

prussian.eu? hmmmm,...neatsidaro...

Letas Diedukui2014-07-08 04:24

Ačiū, toliau čia nebedalyvauju. Visi kontaktai per mano mailą, kuris mano svetainėje.

Paprastas >169. gaudy to2014-07-07 23:19

Pateikei „gerus faktus“. Aš iškarto žinojau, kad suklysi... Perversmas yra smurtinis valdžios pakeitimas(Ukraina(dabar), Ispanija, Vokietija ir t. t. (1933-1937 m. ), nekeičiant valstybės(pvz. Konstitucinės) santvarkos. O tu pateikei revoliucijų pavyzdžius: „rusijos 1917 m. perversmas,(... ) ir t. t.“ , t. y. kada kardinaliai pasikeičia santvarka valstybėje: rusijoje buvo konstitucinę monarchija(caras Nikolajus II atsižadėjo sostą už save, ir už savo sūnų Aleksejų ir t. t. ) ir valdžia perėjo įsteigtam Valstybės Dūmos Laikinajam komitetui(kapitalizmo pradžia). Taip atsitiko ir Vokietijoje : 1918 m. lapkričio 9 d. Vokietijoje nugalėjo demokratinė revoliucija. Nuverstas kaizeris (Vokietijos imperatorius Vilhelmas II) pabėgo į Nyderlandus, ir 1918 m. lapkričio 28 d. atsižadėjo sosto.“ , ir vėl pasikeitė santvarka. Net Lietuvoje įvyko revoliucija: pasikeitė santvarka(„sovietinė“ į kapitalistinę), kartu su išsivadavimu nuo TSRS. Taigi bandyk dar karta paneigti istoriją....

P.S.2014-07-07 23:10

Todėl ir nutylėjau...

Diedukas Letui2014-07-07 23:07

Perskaičiau, Gerbiamasis, dar ryte perskaičiau, ačiū. Ir netikrą pranašą skaičiau. Esmė tame, kad kol kas aš pribrendęs tik skaityti Jūsų (trijų) debatus. Atvirai pasakius, žalias dar esu į tas temas kišti savo trigrašį. Liepa bando, iš savo varpinės, su savo nuomone. Aš irgi bandau atsargiai įsiterpt. Tiesiog man tau nauja... Na, nebuvau dar susimąstęs apie gyvenimo prasmę, tikėjimą, nors esu krikštytas, beje šviesios atminties Jono Pauliaus II palaimintas (Vilnius, Vingio parkas. Krikšto atnaujinimo apeigos). Taigi, nepykit, tik stebiu...

Diedukui darkart2014-07-07 22:48

Nematydamas atsakymo, bijau, kad neperskaitėte 176-jo "komentaro", nes vėl išlindo netikrasis pranašas, vedantis visai į šoną nuo esmės "įtikinamais" iškraipymais. Jei esate čia, perskaitykite, Meldžiamas, dar kartą 176! Nieko tam prieštaraujančio niekad anksčiau nesu sakęs. Esame Bažnyčioje tik tam, kad būtume kristai bent kiekvienam asmeniškai sutiktajam. Suprantama, ne tam, kad tai pakeistume poteriavimu. O dėl temos, tai gėda "Ekspertams" ir tegyvuoja Ukraina! Taigi darkart 176.

tam manau2014-07-07 22:38

o kas Ukrainos rytuose kovoje ne rusu banditai,tik vienas kitas vietinis,pas zuvusuosius rusiski pasai ,rusijos piliecei,o kas jusu manimu ukrainos rytuose ne rusu banditai ,ir is cia jiems kelio nera nes motina rusija atgal nepriims,o tie pabege is karo zonos bus apgyvendinti istustejusiame sibire.

tai moterei beje lietuvei,2014-07-07 22:30

matyt jusu seima nemukentejo nuo rusustalino laikais,rusas enge ir zude,o dabar atejo atpildo valanda,ukrainieciai irgi nukentejotaip pat,nuo rusu,jei nebutu zmones prisisauke gelbetoju,tai ir nieko nebutu buve,ko norejo ta ir gavo,nekenciu rusu politikosman jie visada ir visais laikais bus banditai.Labai palaikom ukrainiecius ,.

MANAU2014-07-07 22:09

GAL KOKI KARTA IR NUKENTEJO CIVILEI ,CIA GALI BUTI IR TERORISTU DARBAS,KAD APKALTINT UKRAINIECIUS ,RUSKIS YRA RUSKIS VISADA SAVO MESLU TEPA KITUS.

J.K.2014-07-07 22:06

ko cia skundziasi ,prisisauke rasija ,rasija ,tai ir turi ko norejo,ruskiui visada proto truko ,prisisauke teroristu ,o juos savoje zemeje reikia isnaikinti,,,o tos nutuke ruskes maciau mitingose net stalino portreta laike,ko norit lazda turi du galus,,asat teroristu bendrininkai ir kentesit patys.garbe ukrainai.

Jo (VaidasVDS)2014-07-07 13:28

Ačiū Dievui, Letas pagaliau suprato, kad blogio blogiu įveikti negalima. Tai jau didelė pažanga. Dabar atėjo laikas pasimokyti dėl kito skruosto atsukimo. Žmonės, tame tarpe ir Jėzaus pasekėjai ne visiškai teisingai suprato Jėzaus posakį apie kito skruosto atsukimą. Kitą skruostą atsukti gali tik labai ryžtingas žmogus. Tai jokiais būdais nereiškia, kad kitą skruostą atsukti turi ir bailus, ar akivaizdžiai silpnesnis žmogus vien tik tam, kad jį sumuštų stipresnis. Teigiamas rezultatas atsukus kitą skruostą bus tik tada, kada tas, kuris kerta pirmą kartą, suvoks, kad elgiasi negarbingai. Geriau apie tai gali pasakyti tik Apreiškimas: ---"Jėzus nedvejodamas panaudojo iš Raštų geresniąją dalį, tuo tarpu atmetė menkesniąją dalį. Savo didįjį priesaką, “Mylėk savo artimą kaip save patį,” jis paėmė iš to Rašto, kuris sako: “Nekeršyk savosios tautos vaikams, bet iš tiesų mylėk savo artimą kaip save patį.” Jėzus pasinaudojo šito Rašto teigiama puse, tuo tarpu atmetė neigiamą pusę. Jis net priešinosi neigiamam arba pasyviam nesipriešinimui. Jis sakė: “Kada priešas tau trenkia per vieną skruostą, tada tu nestovėk praradęs žadą ir pasyvus, bet su teigiama nuostata atsuk ir kitą skruostą; tai yra, padaryk kokį tik įmanoma geriausią dalyką, kad savo klystantį sielos brolį aktyviu veiksmu išvestum iš blogio kelių į geresnius teisaus gyvenimo kelius.” Jėzus iš savo pasekėjų reikalavo, kad į bet kokią gyvenimo situaciją reaguotų teigiamai ir energingai. Kito skruosto atsukimas, arba bet kokio kito jį tipizuojančio veiksmo atlikimas, reikalauja iniciatyvos, priverčia tikinčiojo asmenybę pasireikšti energingai, aktyviai, ir drąsiai. Jėzus nepropagavo negatyvios praktikos, kada pasiduodama įžeidinėjimams tų, kurie galėtų tyčia stengtis nesąžiningai pasinaudoti tais, kurie blogiui nesipriešina, bet vietoje šito jis propagavo, kad jo pasekėjai turėtų būti išmintingi ir pasirengę greitai ir teigiamai gėriu reaguoti į blogį ta prasme, kad jie galėtų veiksmingai nugalėti blogį gėriu. Neužmirškite, jog tikrasis gėris nuolat yra galingesnis už patį žalingiausią blogį. Mokytojas mokė teigiamos teisumo normos: “Kas tiktai nori būti mano mokinys, tas turi nekreipti dėmesio į savąjį aš ir iki pat galo atlikti savo kasdienes pareigas tam, kad eitų su manimi.” Ir jis pats šitaip gyveno tuo, kad “jis darė gerus darbus.” Ir šitą evangelijos aspektą gerai iliustruoja daug parabolių, kurias jis vėliau pateikė savo pasekėjams. Jis savo pasekėjų niekada neragino kantriai vykdyti savo įsipareigojimus, bet vietoje šito jis ragino juos, kad Dievo karalystėje jie gyventų iki galo energingai ir su entuziazmu atliktų savo žmogiškąsias pareigas ir dieviškąsias privilegijas." ---

Diedukui tik Vardan JHS2014-07-07 04:13

paskutinis atsakymas "euraziečių" "Ekspertuose". Raigerdas teisus: ištikimajam privalu kalbėti visiems, kokią Tiesą reikia priimti. Tačiau oponentams neprivalu priimti, Jums taipogi. Tai Jūsų reikalas, atsukti kitą skruostą ar ne. Galiu tik paaiškinti, kodėl krikščionis turi atsukti. Kitaip jis joks krikščionis. Visai ne todėl, kad atleisti yra kilnu ir tai dorybė (ir musulmonai tai pripažįsta). Bet todėl, kad esame Šv. Dvasios kviečiami į Bažnyčią, kuri yra JHS Kūnas, aukojamas Golgotoje. Nusikryžiuodamji kartu su JHS gyvename ne patys, bet JHS mumyse, o mes Jame (Gal 2. 20, Jn 6, 56), o tai yra krikščionybės, kaip viso gyvenimo Komunijos, esmė. Esmė, kad JHS atpirko kiekvieną nuo nuodėmių. Nėra tokio nusikaltimo, kuris neatpirktas. Jei to netikite, negalite būti krikščionis. Ką yra bepadaręs putkinas - čečėnų genocidas, savųjų vergų provokacinis sprogdinimas Mokšvoje ir kitur, užsakomos žmonių žudynės nuo Litvinenkos iki Kačinskio t. t. - visa tai ATPIRKTA JHS Krauju. Tai kaip dabar bausti mirtimi putkiną, jei už jį nubaustas Pats JHS? Kad pasimėgautume putkino merdėjimu? (Nekalbu apie visuomenės apsaugos mechanizmus, bet ti apie moralę). Suprantama, tai nereiškia, neva putkinui jo nusikaltimai atleisti - jokiu būdu. Bet baismė už juos ĮVYKDYTA, net Paties JHS, o tai duoda jam šansą išsigelbėti priėmus Tą, Kuris atliko bausmę už jį. Putkinui telieka tik 1) pripažinti save kaltu klasta, tūkstančių žmonių, vyrų, moterų, vaikų, senių žudynėmis t. t. (kadangi nusikaltimai vieši, tai turbūt ir atgailavimas turi būti viešas), 2) atgailauti, kad kaltas dėl bausmės, kurią už jį atliko JHS, ir pripažinti save JHS kraugeriu, kad tik JHS Krauju ir būtų išgelbėtas (įdėmiai skaitykite Jono 6 - suprasite ir ką ženklina sakramentiniai Duoną ir Vynas! ) Aišku, kad nukentėjusieji trokšta patys bausti ir trokšta nužudyti skriaudėją. Eiti paskui keršto aistrą ir reiškia palaikyti pasaulyje mėsmalę. Kuris sako "Neatleisiu! Neatsuksiu kito skruosto!" - tas sako, kad JHS Auka neveiksminga net ir jam pačiam. Jis ją ignoruoja. Tad jis yra kas tik norite, tik ne krikščionis. Jis išsižadėjo Kristaus norėdamas pats būti teisėjas ir baudėjas vietoj D-vo. Suprantama, tai nereiškia, kad iš Jūsų atimta teisė gintis. Jei norite būti tobulas, nesiginkite, bet tik atsukite kitą skruostą ir būkite nužudytas. Tačiau jei neginsite šalia savęs esančių vaikų, pats būsite nužudymo bendrininkas. Nukauti žudiką, kad jis nenužudytų silpnųjų, gali būti pareiga, o jei savo gyvybės kaina - net ir garbinga pareiga. Kitas reikalas, jei visa bendruomenė kartu su vaikais (už SAVO vaikus) nusprendžia atsukti skruostą. Tada, liudydami JHS, jie visi kartu eina į Kolizėjaus areną, kad būtų žvėrių sudraskyti, ir tampa šventaisiais. Tačiau Ukraina taip nenusprendė, todėl turi pilną teisę gintis. Štai kodėl neapykanta reiškiniui (putinizmui, nepataisomai ruskijai, agentūrai ir pan. ), jei yra teisėto pasipiktinimo rezultatas, nėra sunki nuodėmė. Juk tiesa, kad tie niekšai supranta tik drg. Kalašnikovo kalbą. Bet reikšti neapykantą konkrečiai į veidą individui, kuriam tu pats privalai būti kristumi išgelbėtoju būdamas Kristaus Kūne, yra sunki nuodėmė. Nes krikščionis ne tas, kuris tik dorai elgiasi, klauso valdžios ("Ne valdžia, kuri ne iš D-vo! - ου γαρ εστιν εξουσία ει μη υπο Θ-ου," Rom 13, 1), kas sekmadienį stropiai lanko bažnyčią, kalba visus poterius ir pan. , bet tas, kuris yra kristus (vokiškai - Christ). Noras tapti krikščioniu tai ne noras išmokti dogmatus ir apsiskelbti žinovu, bet priimti JHS taip, kad Jame būtum kristumi išgelbėtoju kiekvienam konkrečiam artimui, kiekvienam pasaulio žmogui, su kuriuo D-vas tave suveda čia ir dabar.

Diedukas Letui2014-07-06 16:23

Su visa pagarba Jums, leiskit neatsukt kito žando. Bevelyčiau pats suduot. Jau ko pramokau, skaitydamas Jūsų pamastymus, kad ginčiuose su idealoginiais priešais, geriausias ginklas "kalašas". Jei žmogus nesuvokia kas vyksta Lietuvoje, vadinasi nemąsto. O jei nemąsto, vadinasi trūksta smegenų. O jei trūksta smegenų, tai kam jis toks reikalingas. Yra tam skirtos vietos, kur laikomi tokie piliečiai. Ir jiems nėra priėjimo prie interneto. Štai Jolita parašė, kad mes kaip banditai su plytgalais už kampo tykom. Gal ten Juozapas ir užlenkė lazdą, bet tikrai neadresavo Jolitai. Juk iki jos komentaro būta ir aršesnių pasisakymų. Kliuvo tiesiog įsikarščiavus. Su ramiais komentarais ramiai ir diskutuojam. Ir pasiduodam kartais, jei argumentų nelieka. Štai aš vakar Saulei pasidaviau... Taigi, dėkui, perskaičiau, pamasčiau, bet likau prie savo nuomonės. Citata - "Tačiau jei tai teisėto pasipiktinimo apraiška, tai dar ne nuodėmė, arba bent nesunki nuodėmė. - Aleliuja.

Liepa-gerb.Letui P.2014-07-06 12:04

Gerbiamas Letai,gal ir nepatikėsite, bet senokai laukiau būtent tokių Jūsų žodžių... ;) Dėkoju Jums savo ir "Spiečiaus" vardu... :)*

Jolita to Letas Palmaitis2014-07-06 11:16

Ačiū Jums už gerą žodį. Neapykanta, užgauliojimai, pagieža, nepagrįsti kaltinimai būtais ar nebūtais veiksmais nuolatinis "spiečiaus" stilius. Seniai jau buvo laikas duoti įspėjimą, nes elgiasi kaip banditėliai stovintys už kampo su plyta. Lietuvoje ir be jų ganėtinai daug neapykantos, nepagarbos, netolerancijos vienas kito atžvilgiu, tad kurstyti tos neapykantos nereikia. Tikėkimės, kad šie "kovotojai" su pačių vizijose susikurtu priešu, išvadas pasidarys ir bus mažiau sumaišties. To jiems ir linkiu, ypatingai Juozapui(komentaras 128. Juozapas ). Dabartinėje situacijoje kaip tik reikalinga vienybė, o ne skaldymasis ir "priešų" ieškojimas. Jei dirbtų ta linkme, sakyčiau, misija labai sveikintina.

Letas Palmaitis2014-07-06 07:11

kavkazcenter.com/russ/content/2014/07/05/105404.shtml

Letas Palmaitis "spiečiui" apie meilę ir neapykantą2014-07-06 07:07

Apaštalas Paulis perspėja: "Rūstaudami nenusidėkite!" (Efez 4, 26). Nieko neduodantys ginčai su išgamomis ir agentėliais neįmanomi be pykčio, nes viena pusė negali nei suprasti, nei pakęsti įžūlaus melo ir prieštvaninio smurto, o kita atidirba pinigus arba "gina savo komandą" negirdėdama argumentų ir nieko pati neįrodydama. Įsivėlęs bandžiau ne atsakymus agentėliams rašyti, bet diskredituoti juos bei jų "idėjas" skaitytojams, kuriuos dar galima paveikti. Deja, paveikti galima tik parodant kraštutinumus, o šiuo atveju tai tikrai neapykanta. Kaip žinia, neapykanta kenkia tam, kuris ją reiškia. Tačiau jei tai teisėto pasipiktinimo apraiška, tai dar ne nuodėmė, arba bent nesunki nuodėmė. Užtat labai nepageidautina reikšti neapykantą ne blogiui (Ordai ir jos tradicijai), bet konkretiems asmenims. Krikščionišku požiūriu tai, be abejo, sunki nuodėmė. Jei diskutuodamas pareiškiau kam nors tokią neapykantą asmeniškai, labai atsiprašau. Meilė artimui yra darbas jo naudai, t. y. ne pražūčiai, bet gelbėjimui. Prašau "spiečių" susilaikyti nuo neapykantos žodžių konkretiems oponentams, kas jie bebūtų. Nėra tokio blogo žmogaus, kuriame visai nebūtų nieko gero. Pažadinsi tą jo gėrį - padėsi jam gelbėtis. Iš principo reikia melstis net už putkino išgelbėjimą: tikrai nelinkėčiau jam amžinojo pragaro nepaisant visų baisių nusikaltimų: nėra tokio nusikaltimo, kuris neatpirktas Golgotos Krauju! Taip pat suprantu ir tai, kad jei kas nors rašinėja nepažįstamam asmeniui neapykantos žodžius, tai dar nereiškia, kad, pvz. , turėdamas progą tokį nušauti, nepagailės. Tačiau emocijos tikrai veda į veiksmą. Žmonių istorija rodo, kad smurtu smurto nepanaikinsi. Smurtiniais vaiksmais atsakyti į smurtinius veiksmus, be abejo, teisinga, tačiau sukonkretinant iki individo - bent jau ne šventa, nes "kilnaus siuto" - jarostj blagorodnaja, idiot vojna narodnaja - nebūna!

gaudy to gaudy to 166. Paprastas2014-07-06 01:27

Žodis atrodo nereiškia kad vaidenasi. Galiu pakeisti: O aš manau, kad rusijoje ir yra fašistinis režimas.

gaudy to 166. Paprastas2014-07-06 01:22

Pateikiu faktus: rusijos 1917 m. perversmas, kinija su Mao priešaky, Vietnamas,kambodža su polpotu, Šiaurės Korėja, Kuba. Visuose išvardintose valstybėse įvykdyti kariniai perveersmai. Tik va kažkaip fašistų nepasirodė.Čia ne visus išvardinau. O dabar paskaičiuok kiek šitie žmoniški režimai nudaigojo žmonių ir pamatysi, kad tas tavo fašizmas tik žiedeliai prieš mano išvardintus režimus.

gaudy to 166. Paprastas2014-07-06 00:58

Pateiki: rusijos 1917 m. perversmas, kinija su Mao priešaky, Vietnamas,kambodža su polpotu, Šiaurės Korėja, Kuba. Čia ne visus išvardinau. O dabar paskaičiuok kiek šitie žmoniški režimai nudaigojo žmonių ir pamatysi, kad tas tavo fašizmas tik žiedeliai prieš mano išvardintus režimus.

Paprastas > 164.2014-07-06 00:05

Pasakyk kas pasaulyje matė KOMUNIZMĄ ir dar „turėjo rusijos veidą“?

Paprastas> 163.2014-07-06 00:01

ra6ai: „Tai vis fašistai vaidenasi. O man atrodo...“- jeigu atrodo, tai vaidenasi – eik į bažnyčią. O istorija yra faktas: „Bet koks perversmas, veda į fašizmą.“ Jei gali paneigti – dėk faktus. „O ukrainoje labiau panašu į oligarchų tarpusavio pjautynes...“ – tai yra primityvizmas.

iš toliau2014-07-05 22:54

Neseniai JAV viceprezidentas Džo Badenas pareiškė, kad visos JAV vyriausybinės įstaigos gavo prezidento Obamos įsakymą didžiausią dėmesį užsienio politikos srityje skirti homoseksualistų ir lytinių iškrypėlių teisių gynybai užsienio šalyse. Valstybės neįvedančios į savo teisę sodomitų teisių (t. y. neleidžiančios pas save jaunimo tarpe laisvai propaguoti homoseksualizmo) „privalės brangiai sumokėti už šitokį nežmoniškumą“. Kreipdamasis į susirinkusius LGBT atstovus ir jų teisių gynėjus Baidenas pareiškė: „Jūs esate dauguma, o visi kiti tai trogloditai(suprask, urviniai, atsilikę, ne viso proto)“. Matyt, kad Rusija nenusirito iki tokio lygio, todėl ji ir kelia didžiulę grėsmę vakarų "demokratiniam" pasauliui.

161-mam2014-07-05 22:36

haris pučiabūtas sakė: mums pakanka to ,kad komunizmas turėjo rusijos veidą , tfu...

gaudy to 162. Paprastas2014-07-05 22:16

Tai vis fašistai vaidenasi. O man atrodo, kad rusijoje ir yra fašistinis režimas. O ukrainoje labiau panašu į oligarchų tarpusavio pjautynes dalyvaujant užsienio suinteresuotom jėgom, tiek iš rusijos, tiek iš jav tiek iš eu. O kenčia Ukrainiečiai.

Paprastas2014-07-05 22:03

O istorija tvirtina: Bet koks perversmas, veda į fašizmą. Kas gali paneigti?

taiklu>103 Tiesos keliu2014-07-05 21:54

Bertoldas Brechtas sakė: "kai demokratija virs fašizmu, ji turės Amerikos veidą".

Paprastas2014-07-05 21:29

Jeigu vertinti situaciją, pagal Ukrainos žiniasklaidos pranešimus ir Rados priimtos „amnestijos“ įstatymus, galima su gana didele tikimybe tvirtinti, kad su „separatistais“ kariauja suvienytų JAV ir ES pajėgos, bei nusikaltėlių(„amnestuotus“) gaujos: „Kaip pranešė Estijos dienraštis „Postimees“, remdamasis šaltiniu Ukrainos vidaus reikalų ministerijoje (UVRM), Ukraina išduoda PASUS lenkams ir LIETUVIAMS, sutinkantiems kovoti su milicija. Jiems neva suteikiama teisė kariauti ir patarinėti Ukrainos kariuomenei. Ukrainos vidaus reikalų ministras Arsenas Avakovas ir Ukrainos saugumo tarnybos vadovas Valentinas Nalivaičenka balandžio 29 d. davė įsakymą Ukrainos migracijos tarnybai skubiai pagaminti Ukrainos piliečių pasus virš 300 Lenkijos ir Baltijos valstybių piliečiams.“ „NATO sąjungininkė(Vokietija) tvirtina, kad pietryčių Ukrainoje, kaunasi iki 400 (gali būti ir daugiau)privačių samdinių iš JAV „elitinės privačios apsaugos paslaugas“ teikiančios kompanijos „Academi“ („Blackwater“)“ ir t. t. Tai jau yra „demokratinio“ pasaulio intervencija. Nekaltų Ukrainos žmonių krauju yra ištepta ir Lietuva. ... „kas atsitiko? Kodėl tokios skurdžios žinios....?“ – O kaip apie INTERVENCIJĄ ir Genocidą rašyti.

pritarimas2014-07-05 20:11

Ekspertai labai teisingai iškėlė klausimą kodėl tylima. Visai nekeista, kad, kadais nuo bačkų rėkę pasižymėję oratoriai, staiga nutilo. Pagarba J.Ivanauskui ir kitoms nuosekliai einančioms savarankiško mąstymo keliu asmenybėms.

Raigerdas Rutai2014-07-05 19:36

Labai geras jūsų komentaras, su skaičiais ir faktais. Praktiškai mes gauname valstybę, kuri stimuliuoja nusikaltėlių augimą. Ir jie jau nebepasitenkindami plėšikavimu savoje šalyje, puola į kaimynines šalis. Bolševikinis režimas, tai kriminalų atsiradimas politikėjo. O kriminalai taip veikti ir tegali - sukuria savo kriminalinę vyriausybę Lietuvoje, kuri pasiprašo į TSRS sudėtį. Reikia pagaliau daiktus įvardinti savais vardais. Jeigu šito nebus padaryta, tada Rusija pratęs savo "kriminlaines tradicijas" kaimynų atžvilgiu.

ruta2014-07-05 18:48

p.s. priminsiu hitlerio suaktyvejimo pradzia - lyderio isaukstinimas , sunaikinimas informacinio lauko , vienminciu sukurimas . Kaip tik tas vyksta Rusijoje !

ruta2014-07-05 18:33

Krymo totoriai gyvena Kryme 528 metus , jeigu prideti sovietine deportacija -573 m.. Rusai gyvena Krymo pusiasalio teritorijoje -231 m. , nuo 1783 m. Didesniu etnosu rusai tapo apie 114 metu / kai vietoje deportuotu , sunaikintu per holodomora , susaudytu NKVD -ais , buvo privezta rusu is kitu regionu . Krymas , CCCP sudetyje nuo 1921 iki 1954 /33m. / Ko reikejo Rusijai 1968 metais , kai ji su tankais iredejo i Cechoslovakija ir naikino jos patriotus , kurie buvo pries komunistini rezima ? Ko reikejo Rusijai 1979 Afganistane , kai ivede ten savo kariuomene ? O kur dar Prednestrove , Abchazija , Osetija , Cecenija ? Ar ne agresija vykde ten Rusijos armija ? Nors ko noreti , bolsevikai nuo 1917 metu tik ir moka zudyti kitaip manancius , ka paveldejo ir komunistinis rezimas . Tuo metu , kai stalinas glaudziai benradarbiavo su hitleriu ir kada buvo bendri agresoriniai zygiai , vokeciu lakunai semdavosi patirties Rusijoje . Ideologija laikydavosi represines sistemos pagrindais / sodinti , naikinti , tremti /. Kas labai matosi dabartineje Rusijoje - sunaikinti , uzdaryti visi info , kurie neatitinka putlerio ideologijos ! Baisiausias propagandos priesas -intelektualizmas /Gebelsas/ , stai kodel Rusijos propaganda tokia veiksminga , nes Rusijoje yra 16 000 000 alkoholiku , 16 000 000 ant ribos alkoholizmo , 12 000 000 narkomanu / pirma vieta pasaulyje /, 159 vieta pasaulyje pagal zmogaus teises , 70 % Rusijos jaunimo nori isvykti is salies . Kas nors truputi turi istorine atminti , tas mane supras . O apie dabarti , paskaitykite 'novaya gazeta. ru ' , kur rubrikoje apie visokius tyrimus yra Kanevo straipsnis 'Specturisti' , ir ivykiu apzvalga , kai zuvo rusu operatorius , atvaziaves i Ukrainos karini dalini su netikrom kareiviu motinom / viena net milicijos pulkininke /, apie prasvesejima nerasau , nes netikiu , kad patys Rusijos propagandistai tiki savo melu .

Raigerdas 154 Rusijos agentui2014-07-05 17:09

Na, ką tu dar gali parašyti iš "Gyvulių ūkio" repertuaro? Galimai, tai yra tavo proto išsivystymo viršūnė. Ar gali būti, kas nors aukščiau už tavo šitą idėją "Gyvulių ūkyje"? Gla ten kas nors pas jus už tai apdovanoja ordinu? Pvz. , Pirmo laipsnio "Sarmatų" ir VSK ordinas už kenkėjišką veiklą Lietuvai. Buvo pridergta dideliais kiekiais. Ura tovariščiai! Tegyvuoja CCCP - Святая Соборная Справедливая Россия! O tiksliau tai galima b8t7 pavadinti:"Святая Соборная Справедливая Mafija"

Raigerdui2014-07-05 16:59

Ir išminties semiasi iš nuosavų "analų". Vadina tai analizavimu...

Raigerdas juokdariui iš "Gyvulių ūkio"2014-07-05 16:53

Komentatorius 149 "juokas" apsimetė analizatoriumi. Paranojikai dažnai apsiima būti analizatoriais. Bet įdomiausia yra tai, kad šitie raudonsmegeniai iš "Gyvulių ūkio" negali gyventi be Melo. Melas sudaro jų gyvenimo prasmę. O tą smarvę, kurią jie leidžia dėl pastovaus įrodinėjimo, kad juodai - tai balta, o balta-tai juoda, yra dėl jų pamišimo. Todėl jis rašo "juokas" nors iš tikrųjų jokio juoko nėra. Jų galvoje tai atrodo, kaip norma: ant parduotuvės užrašyta "Pieno produktai", o įėjęs į vidų pamatai, kad čia parduodamos trašos, vynys, kastuvai ir kitokie reikmenys daržui. Ir jeigu jo paklausti,- "kodėl čia parašyta viena, o yra visai kitaip" - tai jis net nemirktelėjęs atsakys: "Kaip pavadinsi, taip nepagadinsi". Labai gaila, kad pas mus žmonės vis dar nesupranta, kad kenkėjiška veikla, skurdas, nusikaltimai,alkoholizmas ir kiti dalykai yra pasekmės, kurių priežastis yra būtent šitas žmogus-kenkėjas. Tai yra jo profesija, tai yra jo mąstymo būdas ir tai yra jo būdas pareikšti apie save.

Liepa-Nr.49,512014-07-05 16:29

Tamstos su tokiais savo "analizais" ir "įtarimais"geriau eikit kasyt sliekams pažastų: daugiau naudos bus-kol sliekai kutenami juoksis, nors trumpam smegenys nuo"maskolių" vaizdinių pailsės.

įtarimas2014-07-05 14:44

Nejau Landsbergis "Dieduku" pasivadino? Leksikonas, akurat, landsberginis.

Diedukas apsijuokusiam2014-07-05 13:51

-"isanalizavus" !!! Užteko perskaityt pirmą žodį, griuvau iš juoko. Tai yra pilna tavo charakteristika. Suprask, kaip nori...

juokas2014-07-05 13:45

isanalizavus dieduko ,raigirdo ir juozapo komentarus pasidaro viskas aisku,jie yra uzsimaskave maskoliai provokatoriai,nes lietuviai taip negaletu rasyti,lietuviai visada buvo santurus kulturingi ir mandagus...paziurekite i situ maskoliu raigirdo dieduko ir juozapo leksikona,tipiskas maskoliu-betauciu mentalitetas ir zargonas....

Augis2014-07-05 13:12

Vakarų ir Lietuvos propagandistai taiko dvigubus standartus: kai Vakarams naudinga, manipuliuojama tautų teise į apsisprendimą, laisvės troškimą ir t. t. Lietuva 1990 m. paskelbė nepriklausomybę TEISĖTAI, nors pagal tuometinę konstituciją to daryti negalėjo, referendumas Kosove buvo TEISĖTAS, o Kryme pasmerkiamas, kaip NETEISĖTAS. Rusija vaizduojama, kaip žiauri laukinė agresorė, siekianti atplėšti Krymą nuo Ukrainos, o paskui užgrobti Pabaltijį. Sukilusi Rytų Ukraina tik tarybmečiu buvo prijungta – iki tol priklausė Rusijai. Krymas iki 1954 m. irgi niekada nepriklausė Ukrainai. N. Chruščiovas, pamalonindamas savo sėbrus Kijeve, Krymą prijungė prie Ukrainos. Jis lygiai taip pat galėjo Lietuvai priklausančią Neringos pusiasalio dalį prijungti prie Kaliningrado sr. Ar Lietuva dabar neklyktų visam pasauliui, kad tai buvo NETEISĖTA, ir nereikalautų grąžinti? Aiškinama, kad Rusija užgrobė dalį Gruzijos, nors nė vienos pėdos GRUZIJOS TERITORIJOS neokupavo – tik Pietų Osetiją ir Abchaziją. Dar tarybiniais laikais Osetijoje ir Abchazijoje net gidai per ekskursijas aiškindavo, kad Gruzija yra užgrobusi jų tėvynes, ir jie svajoja apie nepriklausomybę. Žmonės ten atvirai dėkoja Rusijai, kad padėjo išsilaisvinti iš Gruzijos gniaužtų. JAV ir Vakarams reikėtų nuolat priminti jų “demokratijos darbelius” Vietname, Jugoslavijos, Libijos bombardavimą, sugriautą Iraką ir Afganistaną… JAV ir NATO " demokratijos ir " krikščioniškų vertybių" nešėjai jau XXI a. Afganistane, Irake, Libijoje nužudė ŠIMTUS TŪKSTANČIŲ žmonių. Per 7 MILIJONUS TONŲ bombų 1962 - 1971 m. krito ant Vietnamo, Laoso ir Kambodžos – dukart daugiau nei per visą II pasaulinį karą; 72 MILIJONAI litrų nuodingų herbicidų – 170 kg iš jų - nuodingiausio dioksino – išmesta ant Vietnamo; 3 milijonai vietnamiečių atgulė savo žemėje, gindami ją nuo amerikoniškos demokratijos nešėjų, dar 3 milijonai šiandien yra karo invalidai, milijonas tapo cheminio bombardavimo aukomis, apie 100000 vaikų gyvena su baisiausiais apsigimimais. NATO “taikos balandžiai” per pusmetį atliko 26. 156 antskrydžius virš Libijos. TŪKSTANČIAI TONŲ bombų ir raketų, nešančių “krikščioniškas vertybes” ir “demokratiją”, krito ant Libijos. ~ 1300 niekuo nekaltų civilių žuvo ir virš 6000 buvo sunkiai sužeisti per NATO “taikos” paukščių” antskrydžius. Rusijos garbei reikia pripažinti, kad, okupuojant Krymą, žuvo tik vienas žmogus (nuo nežinomo snaiperio), nenumesta nė viena bomba. Vakarai mėgsta žongliruoti teisėtumo sąvokomis. Dauguma Vakarų pasaulio gyventojų nežino istorijos, todėl jais lengva manipuliuoti. 1991 m. Lietuvos AT priėmė nutarimą, kad Lietuvos įstojimas į TSRS buvo neteisėtas ir negaliojantis nuo pat pradžių. Lietuva nuo 1990 m. kovo 11 paskelbta neprikausoma. Vakarai visaip sveikino ir liaupsino tokį žingsnį. Pagal “demokratinę” logiką, tiek Rytų Ukrainos, tiek Krymo prijungimas prie Ukrainos buvo NETEISĖTAS aktas, todėl NEGALIOJANTIS nuo pat pradžių.

ome2014-07-05 13:05

Washington Murders Countries, the US Constitution, and the Presstitute Media Makes Americans Complicit Paul Craig Roberts Having Murdered Iraq, Afghanistan, Libya, Syria, and the US Constitution, Washington is now Murdering Ukraine. Thanks to Op-Ed News contributor Eric Zuesse, I can bring to your attention these photographs (URL below) of what the Nazi Government in Washington is doing to Ukrainians who protest the Washington Nazis’ theft of their country. On this Fourth of July Americans need to ask themselves just how much horror, how much evil, and how many lies they can accept from a government in Washington that has established itself independently of any input from citizens to which government in the US is allegedly accountable. Before you wrap yourself in the flag this July 4th, realize that “your” government under Clinton, Bush, and Obama has destroyed in your name, in whole or part, eight countries, murdering, maiming, and displacing millions of civilians, and now is at work on Ukraine. These massive crimes against humanity rival Hitler’s and have been completely covered up by the presstitute American media, a collection of whores who lie for money. How can you be a human when you sit in front of CNN, Fox News or read the New York Times and submit to the brainwashing? Think about how you are propagandized, lied to, disinformed, and led into accepting “your” government’s murder of millions of peoples. Consider, isn’t it treason for Washington to so dishonor the flag that we love? Why do we tolerate it? What is wrong with us? Our duty is to the Constitution, not to the criminals in Washington. A patriot is a person who defends the Constitution against enemies “foreign and domestic.” While we sat sucking our thumbs, shaking in our boots in fear of nonexistent “terrorists,” our Constitution was murdered by Washington. Turn your backs and walk away from the militarist poison that will be spewed in July 4th speeches. Do you really want to support the Washington Nazis in their campaign to become known as the worst mass murderers in world history? Is mass murder to be America’s legacy to the world? Here are the photos of Washington’s ruin of Ukraine: matveychev-oleg.livejournal.com/1224806.html The evil demons in Washington and Washington’s whore media tell you that these devastated people are “terrorists.” If you believe that, you are not human. Read it and be so ashamed. Everything American has been totally dishonored by “our” government, which has become the epitome of total evil.

Liepa-Diedukui2014-07-05 13:05

Ką gi, "simonko kuopa" siunčia internacionalinius"linkėjimus" padoriems komentatoriams. ;)// Anksčiau tą darydavo bolševikai: kaip jie ten skanduodavo...hmmm..."visų šalių p-ai vienykitės"...ar ne taip?. Kažin, kaip reiktų tokį faktą vertinti?

Diedukas 144 - am2014-07-05 12:52

Tokius kaip tu mes irgi medžiojam. Kėdainiai netoli. Ne ten siūlai jungtis (su savo orientacija), mes su "banderovcais"...

diedukui ir jo kuopai2014-07-05 11:10

Siūlau "dieduko" kuopai prisijungti prie homoseksualistų parado Kijeve, kuri tuo nutarė paremti Porošenkos chuntą.

Diedukas 142 - am(ai)2014-07-05 07:18

Mes su Raigerdu vienoj kuopoj. Ir medžiojam kartu. Įvairiausius priedurnius.

to 141. Diedukas2014-07-05 07:04

Ne jums, "sofos kovotojau", buvo adresuotas klausimas. Gerai. Kaip dar ruošiatės susidoroti su kitokią nuomonę turinčiais žmonėmis? Man jūsų nuolatiniai grasinimai įgauna realų svorį. Nenorėtumėte patogios sofos pakeisti į prokuratūros apklausiamojo kėdę?

Diedukas2014-07-05 06:40

Sumedžiosim, nulupsim kailį ir padarysim iškamšą vaikam gasdinti. Ot, parūpo. Kam tu reikalinga "omė"? Beprasmybė kažkokia...

To 135. Raigerdas2014-07-05 06:20

Deja, nevartoju alkoholio, kaip tau norėtusi mane apjuodinti, tau nepavyks nelaimėli. Ačiū už "gerą, taikų " žodį, bet niekas dar nesakė, kad esu bloga. Tu pirmas. Aš prie ko, jei tavo aplinka vien degradai, kurių tų matei, sutikai daug. Man tokių sutikti neteko, deja. Šiandien sutikau-turiu pamoką likusiam gyvenimui. Tebūnie kaip yra. Aš parašiau taikiai ir paprašiau nekurstyti karo, o mane pieši priešu, aplipdei ruske, vos ne rusų šnipe ir t. t. Jums nuolat vaidenasi priešai, kaip V. Landsbergiui rusai puola. Kuo skiriatės nuo jo? Senatvinis marazmas ar problemos su klimaksu? Tuomet reikėtų pabandyti pasigydyti. Man gėda už tokius tautiečius. Taip elgdamiesi nieko gero nesukursit, nejaugi patys nesuprantate, kad tuo tik žmones nuo savęs nustumsite, jie nuo jūsų paprasčiausia atsiribos. Jau dabar tas jaučiasi, na , nebent tokį tikslą turite. Kito tikslo jūs neverti, nes trūksta doros, garbingumo ir kultūros. Pasidarykit išvadas tautiečiai. Labanakt.

Raigerdui2014-07-05 06:16

Klausiau, ką darysi su "ome", kai ją sumedžiosi?

Raigerdas Juozapui2014-07-05 05:37

Taip, sutinku su tavim, kad Letas Palmaitis Maškovijos atžvilgiu atlieka naudingą darbą. Žinodamas tas plonybes jis jiems tikrai įvaro šoką. Tie šunėkai ir paršai yra be argumentų, nes jie išdresiruoti tik kenkėjiškai veiklai. Tik Letas Palmaitis, žinodamas religines plonybes, galėtų pasidomėti ir jų baze. O jų bazė yra KOB. O lietuvoje jie čia yra po "Sarmatų" priedanga ir Visuomenės Saugumo Koncepcijos priedanga. Kaip nekaip, jie yra tie, kuriems įsakinėja KOB, nes reikia gi sukurti "Святая Соборная Справедливая Россия". T. y. ta pati CCCP tik kitu pavadinimu ir susigrąžintomis slavų žemėmis. Jie bandė įkurti tai, kaip religinę organizaciją, vėliau partiją ir jie veikia daugelyje Rusijos valstybinių struktūrų, kadangi jų pagrindą sudaro buvę KGB-istai. Jie gauna nurodymus iš CCCP prediktoriaus, ką reikia sakyti apie Ukrainą. Tai jie tą dalyką ir varo. Nesuprantu aš mūsų Saugumo.

ome2014-07-05 05:32

Oho medžiotojas atsirado, važiuok į Donecką, gal ten ką sumedžiosi, gal net kokį Strelkovą, galėsi visiems laido riteriams girtis. :)

ekspertam. eu2014-07-05 05:30

kiek jum pedikai ruskia moka uz sita mesla, uz Lietuvos juodinima? jus reikia teisti kaip zmogzudziu ruskiu bendrininkus/ ekspertai.eu ruskiu nusikalteliu propogandinis portalas

Raigerdas "širdingai moteriai lietuvei"2014-07-05 05:21

Tai, gal vodkės padauginai, nes neina suprasti apie ką tu čia rašai. Suregzk nors vieną protingą sakinį. Nes dabar atrodo, kad tu rūpiniesi Ukraina. O kur tu buvai, kai jie pradėjo tai su ginklu rankose aiškintis? Man labai gaila, esi labai blogas žmogus, bet apsimeti "širdinga lietuve". Gal gali įvardinti kokią nors veiklos sferą, kur tu tikrai "širdingai kažką padarei ir tai išgelbėjo žmones"? O tai, kad tu čia bandai spekuliuoti jausmais, tai tokių tikrai mačiau, nes ne vakar gimęs.

Juozapas---Raigerdui2014-07-05 05:14

Taip, šiandien aš toks. Teko įverti porai rusiškų kiaulių dratus į šnipus nes mane užsiutino nemenkai. Ateinu sau pasižvalgyti, žiū- ogi kiaulės žviegdamos į kolegą Letą dantis šiepia. Jeigu tik koliotųsi, tai nieko- rusiškos kiaulės ir galvijai savo mėšlu nelabai kam daro įspūdį. Bet, matai anie gyvuliai mąstė, mąstė ir sumąstė "strategiją"- ėmėsi jų manymu gudraus sumanymo diskredituoti Letą ir taip bandyti amortizuoti Leto daromą akivaizdžią žalą putinijos propagandos mašinerijai. Raigerdai, judu su Letu nuolat ginčijatės dėl Tikėjimo reikalų, bet, sutik _Letas yra superinis maskolijos propagandos triuškintojas. Jo žinios apie kacapišką mentalitetą, maskoliškos antropologijos išmanymas tikrai daro didelį įspūdį net tokiam senam info karų eiliniui kaip aš. Įsdivaizduoju, kaip keikiasi maskolijos kontora, matydama, kad šiame portale jų reikalai beviltiškai stringa. Maža to - ne kartą teko matyti šio portalo komentarus cituojamus kituose portaluose. O tai jau ne nesėkmė - tai "provalas". Todėl ruskyno šunauja sumanė imtis Leto. O mane žinai- jeigu pamatau saviškį puolamą, tuomet mane pagauna šišas. Niekšai mane įkvepia. Į kiekvieną šėtono samdinių žodį tuomet galiu atsakyti šimtu. Maskolius šiandien gana primityvus papuolė, lengvai leidosi išlukštenamas. , nors ans manė kad labai gudriai dirbąs. O kai judu su Dieduku pasirodėte, tas padaras visai susiraukšlėjo, subliuško ir paspaudė uodegą. Va ko reikia - Vienybės. Prieš Vienybę padarai nieko negali. Todėl visada sakiau ir sakysiu - vienas už visus, visi už vieną. Šisparnuota Diuma frazė yra vertinga ir dabar. Pats matei, kokie galvijai čia brukasi. Mes negalime suteikti priešui net dingsties manymui, jog gali mus skaldyti ir pašalinti iš mūšio lauko. Todėl, dar ir dar kartą primenu- mes Spiečiuje, o ir tie kas yra greta ir de facto yra mūsiškiai, mes visi privalome laikytis išvien, palaikyti vienas kitą, o jeigu ginčijamė (ginčuose gimsta Tiesa), ginčykimės pagarbai. Visą negatyvą, epitetus ir t. t patausokim įvairiems šakalams, tikriems mūsų krašto priešams. Na, o šiandien, tiksliau šianakt - dėkui už palaikymą. Gražaus savaitgalio. Labanakt. :)

Diedukas2014-07-05 05:13

Nuskenuok ir atsiusk.

To 128. Juozapas ---2014-07-05 04:57

Tokio siaubo nesu regėjusi. Vargšas proto invalide, gal tau pasą su asmens dokumentais nuskenuoti ir atsiųsti? Na, su tokiomis padugnėmis negali būti jokios kalbos. Gėda, graudu.

To 125. Raigerdas2014-07-05 04:52

Ne, branguti, tu nepataikei. Aš niekada nebuvau ir nebūsiu su jedinsvo. O su kuo šiandien esi tu, man jau aišku. Perlenkei lazdą, ir išsiduodi. Na, tavo valia, kiekvienas turi pasirinkimą, tik nesiūlyk visiems vienodą matymą ir kryptį. Nesi Dievas nurodantis vienintelį ir teisingą kelią į rojų. Ginčytis nesiruošiu, o kaip pašnekovas esi nemalonus ir arogantiškas tipas,nuolat siūlantis gyvulių ūkį, kabinantis etiketes kitaip mąstantiems. Pažvelk į save iš šalies, gal tada suprasi kaip save parodai. Tai tiek, nes bendrauti su tavimi nemalonu. Nei karas nei kraujo praliejimas nereikalingas nei Lietuvai, nei Ukrainai. Nekurstykite karo prašau, per daug įsijautėt į rolę brangūs lietuviai.

to 129. Raigerdas2014-07-05 04:51

Na ir ką darysite, kai sumedžiosite "ome"? Ar tik šiaip čia pliurpiate, prieš viens kitą vaipotės, "sofos patriotai"?

Raigerdas Juozapui2014-07-05 04:49

Juozapai, noriu paskyti tau komplimentą. Na, įvarai į tuos kiaulės snukius žiedą, kaip reikalas. Juokas ima toks, kad tų kiauliukų net gaila darosi. Čia "ome" kažką tai bandė sužviegti. Bet tas jo kriuksėjimas toks apgailėtinas, kad atrodo, kad tas žmogelis net keturių klasių nėra baigęs. Tiesa, reikėtų man kreiptis į Seklį Morką. Reikėtų tą "ome" sumedžioti. Pažįstami man pasakė, kad jis buvo A. Matulevičiaus TAF-e. Tai, gal galima jį būtų išaiškinti? Ir jis yra tarp šitų "Sarmatų", nors pats yra besarmatis, kokių yra maža.

Juozapas --- женщине летувис'ai2014-07-05 04:36

Meluoji. Tu esi tas pats nusmurgęs kacapas-apsimetėlis. Puikiai suprantu kur tu šiandien suki ir kaip iš tolo rezgi savo gličius tinklus. Moralės ir etikos mokai mus, o pats tarnauji banditui žmogžudžiui putleriui. Mūsų Spiečiaus klubas daro tavo kontorai apčiuopiamą žąlą, todėl tu pamatęs kad kol mes čia esam ir darome įtaką, tavo kėslai propaguoti savo mšlą yra tiesiog pasmerkti, tu bandai plauti skaitytojų smegenis pigiais pagraudenimais. Bet, žinok niekš - tau neišdegs. Tu čia pirmu smuiku negrosi. Ateis laikas, kuomet būsite išlukštenti net iš delfių šiūkšlynų. Gaudysim ir sodinsim. Priešinsitės- naikinsim. Jūs, šovinistiniai kacapai tik tokią kalbą suprantate. Viskam savo laikas. Tavo šutvės balius netruks amžinai. Maskolijos krachas jau boluoja horizonte. Dar nematai,? Pauostyk, nejauti smarvės? Čia tavo subinė svyla. Galas tavo ordai ateina...

Raigerdas Diedukui2014-07-05 04:28

Na, nebėra jiems kur daugiau integruotis. Bet kinai į jų kiauliškus snūkius tikrai žiedų įstatys kaip reikiant. Jau berods kinai paskelbė laisvą įvažiavimą rusams. Greit bus bevizis režimas ir rusams amen. Vladivostokas ir kiti rajonai bus jų. Jau ir iki to jie buvo jų. Toks liūdnas likimas laukia rusų. Ką padarysi, rusas negali atsisakyti savo "Vorovskogo remeslą".

Diedukas omei2014-07-05 04:22

Rusai dabar į Kiniją integruojasi. Tokia geopolitika. Sėkmės jiems...

Raigerdas "moteriai lietuvei"2014-07-05 04:22

Nesvarbu, kad tu lietuvė. Čia ne apie naciją eina kalba. Na, "širdingoji lietuvė", tai kur buvai, kai šitie banditai su ginklu pradėjo aiškintis santykius Ukrainoje? Ir kitas klausimas:"Įdomu, "širdinga lietuvė", kur tu buvai sausio 13 dieną? Su Jedinstvo buvai? Ar su tais, kurie gynė TV nuo rusų kareivių?

Raigerdas Diedukui2014-07-05 04:16

Sutinku, Dieduk, kad reikėtų juos išaiškinti. Bet mūsų tėvynėje žurnalistas neskiria nuomonės nuo akivaiždios veiklos prieš Lietuvos valstybę. Galima turėti nuomonę, bet toleruoti tų buvusių KGB-istų kenkėjišką veiklą, tai čia tokia nepagarba žuvusiems už mūsų Nepriklausomybę, kad man, atvirai pasakius, net bloga darosi nuo mūsų idiotų, kurie visokio mėšlo toleravime mato demokratiją. Nors iš tikrųjų tų paršelių čia yra mažuma. Tai, kur ta demokratija?

ome Juozapui2014-07-05 04:16

Kodėl tokie didieji moralistai palaikot smurtą, ar taikos kitu būdu neįmanoma pasiekt? Kodėl žudomi žurnalistai, bijoma tiesos? Tai bent propagandos galingumas kai tiesą vadina propaganda, auksčiausias lygis, pranoksta patį Gebelsą ir kaip tokie protingi žmonės Juozapai papuola po ja? Žiūrėkim Libijoje, Sirijoje, Irake, Afganistane, ten rusai irgi lenda? dabar Ukrainoje, ir ką manot čia ukrainiečiai prieš rusus kariauja, ar jūs debilai ar suklaidinti anglosaksų propagandos, bent kažkokioje geopolitinėje logikoje gaudotės? Kas vertė pasirašyti Asociacijos sutartį? Kas nužudė maidano kovotojus? Kas nužudė žmones Odesoje? Kas nužudė žmones Mariupolyje? Kas naudoja draudžiamus konvencijų ginklus? Kur žmogaus teisių org? Ir vardan ko, vardan integracijos į Europą? o ką negali būt žmonių kurie norėtu integracijos su Rusija? vieniem galima o kitiem ne? kam tie dvigubi standartai? Kam tos klišės, manai jei žmogų pavadini separatistu, teroristu, koloradu, maskoliu ar kacapu jie jau tampa nebežmogum? kur tai veda ar supranti, juk reik ieškot būdų kaip tai užbaigti nes gali uždegti visą regioną. Ir neplak šiupinio sujungiant įvairius istorinius įvykius, kai skiriasi kontekstai. Ir bent leisk sau pagalvot, o jei aš visgi teisus, kas tada? ar įsivaizduoji kaip baisu, ar tavo sąmonė sako tau, ne to negali būti? kol kas tiek, palieku jus myluotis su scientologu Raigerdu.

Moteris, beje lietuvė2014-07-05 04:15

Man gėda už jus Raigardai, Juozapai, Beta. Šitoks kraujo, keršto troškimas yra amoralu ir nenormalu. Kam jūs dirbate? Kieno misiją atliekate? Toks jausmas, kad vieni viską žinote, kiti tik agentėliai, kuriems neduota net pasisakyti. Gėda, man už jus gėda. Prašau liaukitės, karo kurstymas prie gero nepriveda. Savo pasisakymais didinate įtampą tarp savos tautos. Kam tai naudinga? Na, tai jau tikrai ne Lietuvai...

Juozapas2014-07-05 04:12

Įdomus mano krikštas? Gerai, galiu trumpai papasakoti: mano senelė iš tėvo pusės- jos šeima buvo nužudyta bolševikų. Tėvai ir 8 vaikai. Senelė liko viena, našlaitė. Žudė maskolių kareiviai. Už ką? Kad neproletariškos kilmės. Senelis iš tėvo pusės - 1945 buvo suimtas, saugumo rūsiuose buvo kankinamas. Vežamas į Sibira tremčiai, pabėgo. Po to 11 metų miško bunkeriuose. Legalizavosi 1956. Senelių iš mamos pusės nepažinojau. Senelį stribai mužspardė negyvai miestelio aikštėje, nes atsisakė stoti į kolchozą. Močiutė iš sielvarto pasiligojo ir netrukus mirė. Mano mama 14 metų liko našlaite. Kūdikystę pamenu, kaip nuolatines kratas. Vaikystė ir paauglystė pažymėta "miško bandito" anūko antspaudu, po to du metai gražiausios jaunystės sovietų kariuomenės rekrūtuose. Du metai šlykščios, bukos beprasmybės, ... Galėčiau rašyti ir rašyti apie savo krikštą, bet... Taigi- aš , krikšytas. Tai amžinas ir šventas neapykantos viskam kas sovietiška ir maskoliška krikštas. Neapykanta nėra pats maloniausias jausmas, tačiau būtent tai padėjo išgyventi ir neprarasti savęs, likti oriu. Tau, parsidavęs padugne to nesuprasti...

Diedukas Juozapui2014-07-05 04:05

Kails, kaip mūsų morka labinasi. Jo, labai jau drąsiai reiškiasi. Bet daugiau tokių rusakalbių pažįstu, senosios kartos. Nieko nuostabaus, kad ir savo ubliudkus skiepija neapykanta šaliai iš kuriuos duoną valgo. Man tik keista, kad toks "112 -as juokas" iš Rokiškio čionai peza. Turėtu slėptis iš gėdos. Oi, kastruosim...

Raigerdas Juozapui2014-07-05 04:03

Matai, gerbiamas Juozapai, šitokio chaoso metu yra sunku išaiškinti, kad šitie Babajai ir kitokie paršai, ir šunėkai, turi vieną problemą, kuri žmonėms nėra žinoma - tai suicidas. Šitie žmonės vis vien yra jau nusprendę pabaigti savo gyvenimėlį. O čia dar pašaudai, dar ką nors užmuši, pajunti, kad dar ne vienas į kapus nueisi. Gaila, kad žmonės nežino, kad šitie aršūs ir atrodo tokie smarkūs kovotojai, yra pasirašę sutartį su mirtimi. Net Hitleris, kada pajautė, kad galas, jis nesugeba atsakyti už savo veiksmus, todėl nusižudo pats ir netgi savo žmoną. Žmonės nesupranta DESTRUKTYVIŲ ŽMONIŲ MĄSTYMO YPATYBIŲ. Jiems griovimas yra gyvenimo prasmė. Abejingumas ir atlaidumas šitiems, ne visai žmonėms, kainuoja, todėl žmonės sumoka už tai nekaltų žmonių krauju. Tai yra liūdna. Neegzistuoja išankstinės atpažinimo sistemos šitų destruktyvių tipų. Tiksliau jos jau yra, bet plačiai nėra taikomos. Kokia yra nusikaltėlio psichologija? Šiandien jis padaro žalą. O kas bus rytoj? Jis nežino. Juozapai, jeigu netiki manim, tegul apklausia kas nors Lietuvoje tuos žmones, kurie padarė nusikaltimus, ir nustebsi, kad jie nesupranta tavo klausimo, jeigu jų klausi apie jų ateitį. Jie padaro, o jei nepasiseka, tai jie verkia.

>115.kaip rašinėja juozapas,taip rašė ..komunistai ?2014-07-05 04:03

Juozapas-veidrodinis komunistų atspindys ir mąstymo būdas toks pat idiotiškai komunistinis: atimti,nubausti,ištremti...

to 115. Juozapas ---2014-07-05 04:01

Teisingai!!! Visus, kurių nuomonė nesutampa su jūsų - suimti, palaikyti lageryje, atimti turtą, paimti už kojų ir per Nemuną permest į Kaliningrado sritį. Jokių "čemodanų"! Ir juolab, traukinių bilietų. Kam tos išlaidos? Fiiit! Ir viskas!

>nekrikštui juozapui,kas ir kur tave "krišktijo"?2014-07-05 03:58

Iš kur šitiek neapykantos kitaip nei "juozapai" mąstantiems bendrapiliečiams?

Juozapas ---Diedukui2014-07-05 03:52

Sveiks, brol. Nieko stebėtino kad putlerininkai bando rašyti lietuviškai. Vilniuje, Klaipėdoje, Visagine ir t. t pilna rusų mokyklų. Lietuvių kalba valstybinė, nori nenori, privalėjo mokytis. Tačiau nereikia pamiršti, kad Tėtušio iniciatyva totaliai kolanizatoriams sutekta mūsų šalies pilietybė, netapo aniems kūnu. Kolanizatorius visada lieka kolanizatorium. Ir jo vaikai auginami neapykanta išsilaisvinusiai iš po jų deržavos pado tautai. Todėl kremliaus kontora talkininkų nepritruks dar ilgai. Jeigu turėtume Nacionalinio saugumo uždavinius sprendžiančią instituciją (vė ez dė ne ta įstaiga), tuomet pasinaudojant spectarnybų dispozicijoje turima aparatūra ir technologijomis būtų nesudėtinga išgaudyti info karo samdinius ir smogikus. O pagavus ką daryti, Pirma į kalėjimą už antivalstybinę veiklą, o atsėdėjus bausmės laiką, - pošol von. Čemodan, vokzal, maskolija. Jeigu tokia anti lietuviška veikla užsiiminėja asmuo kuris pilietybę turi ne iš prigimimo, tokiam pilietybę reikia anuliuoti ir pasiųsti į Matušką, pas savus. Taip turėtų būti. Bet nėra. Nėra, nes ir tarp lietuvių pakanka išdavikų. Kolaborantų genai matyt paveldimi. Vakarykščių komunistų vaikeliai yra nei kiek nemenkesni brudai už savo gimdytojus.

Idomu2014-07-05 03:46

Kas sustabdys kijevo benderlogu gaujas, griaunancius rytu ukraina. Kazkada tas amerikinis nihilizmas turi liautis.

Diedukas saviem2014-07-05 03:36

Man tik keista, kur šitie visi nusmurgėliai lietuviško rašto pramoko. O gal kokį vertėja etatinį iš Latvių g. turi? Normalūs lietuviai šitaip kliedėti negali. Įdomu būtų pasižiūrėt į tas knysles kriuksinčias, kaip atrodo. Ko gero tikri Orvelo personažai... Teisus Raigerdas.

juokas2014-07-05 03:36

oho,ziuriu du zoofilai susitiko Juozapas su Raigirdu....abu maskoliai praktikuojantys meile gyvuliams,uzsimaskave maskoliai..

Juozapas---Raigerdui2014-07-05 03:32

Sveiks. Čia kažkas klausia - "ką daryti?" Atsakymas aiškus- naikinti tuos kurie atėjo žudyti. Naikinti ruskių teroristus be dvejonių. Neimti jokių belaisvių. Geras maskolius yra tik nebegyvas maskolius. Tai vienintelė reali ir perspektyvi politika. Jokių derybų su putlerininkais. Kiekvieno ginkluoto kacapo lavonas yra daugybės nekaltų žmonių gyvybės garantija. Kuo daugiau šovinistinių kremliaus mongoloidų bus pakasta po velėna, tuo daugiau taikių civilių ir ukrainiečių karių gyvybių bus išsaugota. Alternatyvos paprasčiausiai nėra.

Raigerdas Juozapui2014-07-05 03:16

Gyvuliniai iš "Gyvulių ūkio" apspito? Na, čia tu apie maskolius tai labai taikliai nurodei. Bet tie gyvulėliai visai be sąžinės. Matyt, teisingai parašiau, kad šitie paršai, nors jų niekas neprašo, lenda bučiuotis su savo kiaulišku snukiu, nors tu ką. Juozapai, ar tau neatrodo, kad kiaulės vis dėlto yra nors šiek tiek mandagesnės, nei šitie Rusijos agentėliai.

to 107. Juozapas---2014-07-05 03:15

Tai ką siūlai? Tęsti karą, žudyti viens kitą? Juk protingas esi. Parašyk.

Gėda Palmaičiui2014-07-05 03:10

Kai Kijevo chunta pripažino,kad tai jų darbas,kur turit dėti akis.Ne bereikalo gaudo ir žudo žurnalistus,kad neliktų įrodymų.Tamstos alergija Rusijai neleidžia objektyviai vertinti situacijos.

Juozapas--- omei iš omsko gubernijos2014-07-05 03:07

Matau, "omka" esi didžiai susirūpinęs? Sielvartauji dėl vaikučių ir senukų nužudytų? Ajajajajai, žinok ir man labai gaila. Man labai gaila tų šimtų tūkstančių čečėnų taikių gyventojų kuriuos dori ir humaniški maskoliai šaudė, traiškė tankais, degino gyvus ir prievartavo. Man gaila Tų civilių kuriuos putlerio gebešnykai ciniškai sprogdino kartu su namais, žinoma tik kilnių tikslų vedami kaltę suversdami "kraugeriams čečėnams". Tuo pačiu man gaila tų tūkstančių afganų civilių kurie buvo masiškai naikinami vykdant internacionalinę pagalbą. Esu bjauraus būdo, todėl nepatingėsiu pagailėti milijonų vaaikų, moterų ir senelių ukrainiečių numarintų holodomore. Aišku, tie dvidešimt keli tūkstančiai lenkų karininkų nušautų į pakaušius nelabai verti tavo dėmesio, kaip ir 300 000 lietuvių numarintų Sibire. Tavęs neturėtų kankinti atgaila - nes tu gi pas mus moralius moralius. Nepriekaištingoji Rasė. Todėl neverta gilinti į tokius niuansu ką veikia tie keliolika tūkstančių maskolijos banditų Rytų Ukrainoje apsikarstę moderniausiais ginklais, su "grad" įrenginiais, su tankais. Jie nieko nėra nušovę, jie nieko nebuvo pagrobę, jie neplėšikauja, nevagia. Jie nieko nežudo. Jie ne teroristai -jie taikūs šaškininkų būrelio lankytojai. Tiesiog atvyko atsitiktinai, iš Moršanso, aplankyti velionės bobutės. A ne?

egis2014-07-05 03:05

nu jo ... nera ka ir gincytis ... sekmes visiems .

to 104 juozapui2014-07-05 03:00

taip taip,tu tik nusiramink,mes visi su tavim sutinkam....tu ramiai jau gali eit i buda,pamiegosi ir viskas praeis...

Juozapas---летувис'ui -егис'ui2014-07-05 02:52

Persikrikštijai? Spartuolis.... Tai sakai, bachuriuks, kad "zmoniu mananciu kad ukrainos valdzia daro nusikaltima zmonijai yra kur kas didesne dalis"? Na, ir iš kurio piršto iščiulpei ši "faktą"? Spėsiu - dimka kiseliovas čia taip tau pasakė. Na, tuomet, faktas kaip blynas. Apvalus. Kaip karvešūdis. Gal todėl ir limpa gerai? Mielas, infokarų salabone - manai, kad fucked "faktus" įteisinsi kartojimu? Pasvajok. Tik ne čia. Čia mes tokius dedam į vietą. Eik durnelių paieškoti į savo delfius. Tu čia pritarimo nesulauksi. Viskas ką sugebi padaryti, tai tik imituoti koloradinę "įvairovę". O ta įvairovė viso labo tik tu, veirodis ir pusiau nugertas butelis. Švaka palaikymo komanda. Kaip deržavai, sakyčiau skysta. Ale viskas yr vietoj, kai prisimeni jūsų maskolišką kilmę - skystas karvešūdis. Patriedei ir tuo baigėsi. Nieko tokio. Perlipsim. O tu ir liksi nuosavam šūde tupėti- nes ten "ruskij duch, tam rusju pachnet"...

tiesos keliu2014-07-05 02:47

Paaiškėjo, kad genocido planus Kijevo fašistui porosenkai ruošė RAND agentūra iš JAV. RT pateikia pilną RAND parengtą žmonių naikinimo instrukcijos tekstą. P.S. Bertoldas Brechtas sakė: "kai demokratija virs fašizmu, ji turės Amerikos veidą".

Juozapas --- maskoliui2014-07-05 02:37

Maskvos, maskolijos vardo kilmė: "mosk" -finougurų kalbose reiškia "karvė, telyčia", skitų genčių kalboje žodis "mask" reiškė - "galvijas". Vienžo, maskolius yra "скатина". Jūs lapskūrninkai esate pelkių finougurų ir stepių klajoklių skitų hibridai, plius 300 metų buvote intensyviai "gerinti" mangoliškai-totoriška sėkla. Graikų ir bulgarų pakrikštyti laukiniai iš bažnytinių knygų išmokote senosios bulgarų kalbos kuri persimaišius su jųsų mišrūniškai šunišku lojimu ir tapo "didžiąja rusų kalba". Jūs, maskoliai skelbiatės esa ne bet kas o Civilizacija, bet ką SAVO tikro jųs turite? Kalba skolinta, "rusų" vogtas iš Kijevo Rusios, pirmieji jūsų pasipūtusių slavų carai buvo jūsų ("slaven"-vikingų kalbose reiškė vergas), vergvaldžiai vikingai Riurikai. Iš vikingų 1X1 nusikopijavote "liaudies architektūrą", jūs, maskoliai neturite savo kultūros- Tolstojaus šaknys šiaurės Lietuvoje, Dostojevskio šaknys taip pat lietuviškos. Čaikovskis, Bulgakovas, Aivazovskis - žydai, Puškinas- arabas. Vodką ir gi ne jūsų, ordos atneštas "išradimas". Jūs net keikiatės mangoliškai. Tuomet kas jūsų? Atsakysiu -jūsų tik telyčios tortas. Karvešūdis. Va tokį, šūdinu snukiu ir mato tave, maskoliau visas likęs pasaulis. Sprūdink tik iš čia, cha, utėlėtas "pasaulio užkariautojau"...

ome Juozapui2014-07-05 02:35

Kiek iš Kievo "sukilėlių" tikri ukrainiečiai, kaip manai? :))) Ką prezidetnu išrinko, oligarchą? buvusį Janukovyčiaus ministrą. Kaži kiek žmonių žuvo prie Janukovyčiaus ir Porošenko? Kas ką puola, "sukilėliai" "chuntą" ar "chunta" "sukilėlius". Kodėl negalima nutraukt karinius veiksmus, atitraukti kariuomenės ir sėst prie derybų stalo? ir Bidenas su Obama čia ne prieko, kai Merkel su visa Europa stovi po pušim kai tųkstančiai žmonių ir šimtai jų vaikų žųva, jie irgi separatistai. teroristai, kacapai, maskoliai, ne žmonės?? ir t. t. galima test ir test, bet rusofobinė liga nepagydoma..

egis2014-07-05 02:19

Juozapui ... zmogau paziurek kaip tu putojiesi is pasiutimo kad tavo pralaimejimas ... nera prasmes nagrineti ukrainos ivykiu kas teisus kas ne ... laikas netrukus viska parodys ... gaila kad zus tukstanciai zmoniu ... bet pasakykite kas bus po to ... po tariamos pergales? ... ir pasidomekite biografijomis ar ne banditu gauja dabar ukrainos valdzioje? del maskoliu ... beje labusu ekonomika 75% susijusi butent su ta rusija ... beje zmoniu mananciu kad ukrainos valdzia daro nusikaltima zmonijai yra kur kas didesne dalis ... ir netrukus visi kas palaike ta maidana tures skubos tvarka minti i savo amerika ... iskaitant grybus, landsbergius ir juknevicienes ... labai nebedaug truksta kad lietuvis imsis sakes ir bus maidanas lietuvikeje ...

to 98 juozapas2014-07-05 02:07

dar vienas kaubojcas islindo...tavo numeris net ne sestas o SESIOLIKTAS {16} amerikos propogandos rupore,myznius buvai visa gyvenima myznius ir liksi....

Juozapas---летувис'ui (97)2014-07-05 01:58

Na, maskoliška šunkara -tai jau ir tu pabudai? Vis neišsipagiroji kacape? Būtum blaivus, gal akivaizdžių nesąmonių nerašinėtum. "Sukilėliai", mat. Sukilėliai buvo Maidane -tie kurie sukilo prieš kriminalinę chuntą ir išdavikus valdžioje. Sukilimas yra teisėtas Tautos pasipriešinimo aktas. Gi rytų Ukrainoje siautėjantys marginalai yra maištininkai, t. y. banditai bei teroristai siekiantys atpėšti dalį valstybės žemių ir perduoti priešui - maskolijos ordų kacapams. Tu nusmurgėli, rašinėji, kad atseit koloradinai maištininkai nesiekia atplėšti teritorijos. Ar tu esi begėdiškas melagis ar prasigėręs debilas? O kas pasklebė Donecko, Luhansko "nepriklausomybes? Kas bandė organizuoti fars-referendumus prisijungimui prie ruskijos? Kas? Puškinas? Eik tik iš čia apsišikėli. Juokingas ir apgailėtinas esi su tokia buka ir nevalyva propaganda. Nusivalyk šiaudus nuo šūdino mangoliško snukio, išsiskabk autkojus ir išsikratyk iš vatufkės utėles, ruskie. Maidane

lietuvis2014-07-05 01:31

Ar Kijevo valdziai reikalinga taika? Sukileliai nesiekia suskaldyti Ukrainos, ju reikalavimai yra paprasti ir ivykdomi: valstybines kalbos statusas rusu kalbai ir valdzios decentralizacija. Porosenka buvo linkes (galimai del vaizdo)sutikti su siom salygomis, bet Kolomoiskio banda ir kiti neofashistai su JAV uznugaryje daro viska, kad taikos nebutu. Priesingai, jie gilina konflikta ir provokuoja Rusija i atvira karine konfrontacija. Snaiperio taktika, sunkiai suzeisti kari, o po to laukti jo gelbejanciu. Jei tiketi Ukrainos ziniasklaida, tai Ukrainos armijai isvis kariauti nereikia, sukileliai patys save degina (Odesoje), sprogdina (Luganske raketa pataike i kondicionieriu ir dabar Lugansko stanicoje), naikina. O su Ukrainos armijos pasiektomis pergalemis, kaip patys skelbia, keista, kad jie dar nekontroliuoja nei vieno rajono centro.

rusai pasakytų2014-07-05 01:27

за что боролись, на то и напоролись

egis2014-07-05 01:17

sakot rusai ivede armija i ukraina ... nu tada logika tokia ... kadangi pabegus Janukoviciui uzgrobejai valdzios buvo legalizuoti tai isbegus Smetonai tarybu valdzia lietuvoje irgi buvo legali ir ji legaliai pasirase susitarimus su tarybu sajunga ... ir vadinasi rusu armija negali buti skaitoma okupantais .... arvisgi okupantai? nu jei okupantai tai siu dienu lietuvos valdzia irgi pasirase sutartis ir va lietuvoje yra amerikonu kareivei tipo mus gina ... vadinasi jie irgi okupantai !!!!

Diedukas > 86.manau2014-07-05 01:04

Taigi jau seniai įvedė. Taikdariai pluša atsiraitoję rankoves...

Diedukas2014-07-05 00:41

Atsipalaidavimui - По интернету "гуляет" видео с военного парада на Красной площади под хит "Путин х*йло"

TERAP......>26-am ARŪNUI2014-07-04 23:50

Arūnai nesinervuok,pabandyk dar sykį paskaityti savo koment. ir įsigilinti į jį. Kijevą tau pateikiau kaip visos UA pavyzdį,užmušk mane ,bet niekur nematčiau UA "pasipuošusios"rusiškom vėlevom karinės technikos,ukrainietškom taip matau pastovei, matau ir dar daugiau . Kas lietčią pas mane sumontuotą TV. techniką galiu pasakyti tik tiek,tu tokios TV. tech. nematei ir giliai įsitkinęs ,kad artimiausią 100-tį nematysi ir neysigysi. Dėl mano miego,tavęs neturėtu kasyti,o dėl Afgani,ateik parodysiu karinį bilietą kurio dar neišmetčiau. Tip kad galim ir,be žaibų,be škvalų pakalbėti.

egis2014-07-04 23:40

nu ir taip niekas man ir neirode kaip gali NATO apginti lietuva nuo paprastu raketeliu ISKANDER-M ... ar tipo tikekimes kad rusija ju mums nepasius?

juokas2014-07-04 23:33

Rusijai nereikia nieko kurti,nes zmones mato kur yra propoganda o kur teisybe,o jankiai tegul kuria,nes jie jau seniai pamirso kaip reikia gyventi pagal teisybe...

egis2014-07-04 23:31

sprendziant is tos kulturos kaip raso reigardas ... tai jis ir yra tas kiaule kuris tik putojasi ir varo ant visu . buk mandagesnis ir nezemink kitu zmoniu uz tai kad turi kitokia nuomone ... ar ne tokie demokratijos principai? kad salyginai esame nepriklausimi tas gerai ... bet nereikia besalygiskai nusilenkti tokiems kaip amerikonai ... beje visur kur ilenda amerikonai kraujas liejasi laisvai ... Livija , Irakas , Afganistanas , Kosovas ... kazkaip negirdejau kad rusija butu kazkur ivedusi savo armijas ... kas liecia ukraina ... tai finalas labai paprastas be jokiu strategiju TEISYBE VISTIEK LAIMES .... bus gaila ziureti i tokias personas kaip Grybauskaite Hagos teisme uz nusikaltimus zmoniskumui... Putinas nera toks idiotas ir kogero pats gudriausias strategas pasaulyje ... jei jis lys i ukraina tai amerikonas tik suplos rankomis ir .... bet ji to nepadarys ir po kurio laiko bus begalo akivaizdu kas gausis is EU remto maidano , antiteroristines operacijos ir viso amerikosu plano ... o is to gausis visiskas snipstas ... vot tada Putinas pasijuoks is Grubauskeites entuziazmo taikyti sankcijas ir isgelbeti is skurdo ukraina ... ir neilgai to laukti , jau po metu bus gana aisku kaip suklestejo ta ukraina

20.tęsinys2014-07-04 23:20

šiąnakt brūkštelėjau koment. apie itin SVARBŲ įvykį Lietuvai,apie tai ekspertai neužsimena,o būtent: "NATO Latvijoje steigs svarbią įstaigą" (delfi. lt),klausimas ant tiek svarbus,jog buvo pasirašytas JAV memorandumas dėl aljanso STRATEGINĖS KOMUNIKACIJOS kompetencijos centro steigimo Rygoje. Atsižvelgiant į pateiktos žinios SVARBĄ,ne mažiau svarbi ir žmonių nuomonė po str. ,kurią teko paskaitinėt... Deja,šiandien atsivertus naujienas, teko pastebėt,jog keletos komentarų... nebėra! Bet užtat skaitytojų akiračiui praplėst iš pat ryto pateikta nauja žinia apie centro steigimo reikšmingumą ir svarbą-"Latvija su NATO kovos prieš Rusijos propogandą"(delfi. lt,2014. 07. 04, 08:50).

juokas2014-07-04 23:18

paskaicius leto palaicio komentarus atrodo kad raso lanzbergis 1992-2001 metais...zmogau,tos tavo propogandines tiesos jau seniai paseno,sugalvok ka nors naujo...

manau2014-07-04 23:03

Rusija nedelsiant privalo įvesti taikdarius ir sustabdyti Kijevo fašistų nusikaltimus.

Liepa-822014-07-04 23:02

..jo gaila, kad tamstai padangos jau nebepadeda...

juokas2014-07-04 22:48

viska valdo JAV tarnautojai Lietuvoje,beveik visos ziniasklaidos priemones raso,rodo,kalba pagal amerikos uzsakymus....kaip ir Ukrainoje....galbut tik vokieciu spauda dar kazka bando parodyti savarankiskai..

to 782014-07-04 22:30

Išgąsdinai ežį plika šikna. :)) Nesilankyk. Bus mažiau briedo. Ukrainoje - fašizmas ir pilietinis karas, o čia susirinkus grupelė idiotų svaičioja tema "rusai puola".

to 802014-07-04 22:27

Raigerdas maidano padangas rūko, jos kiečiau už betkokią žolę. :)

arthur>79. Raigerdas2014-07-04 22:14

Tamsta o pats,gal "MOSADO"agentas būsi? Sunkūs laikai atėjo,pakanka nepritarti konservatoriams ir jau rusų agentas... Jeigu rimtai,tai raigerdai gydykis kol ne vėlu!

to 792014-07-04 21:59

tu parukes žolės?

Raigerdas Rusijos agentui "egiui"2014-07-04 21:10

Tu čia nekišk Čečenijos dangoraižių, bet tu geriau pažiūrėk, kad tas Čečenijos prezidentas vaikšto su treningais pas Putiną. Tu čia, kaip tas Brunonas agituoji, kaip gerai gyventi "Gyvulių ūkyje". Daug vodkės, daug dangoraižių, daug vokiškų BMW, tai ko daugiau reikia. Visokio jovalo pilna tik tai gerk, žvenk ar kriuksėk. Čia tu užsiminei, koks Lietuvoje progresas? Na, pirma, kad mes išsivadavome iš "Gyvulių ūkio". Tai yra neįkainuojama. Na nenoriu turėti aš tokį žviegiantį "egį" nei kaimynu, nei tuo labiau darbuotoju. Man gėda ir dėl to, jeigu dar yra tokių mano tautiečių, kaip "egis". Bet nieko nepadarysi, egzistuoja toks dalykas, kaip laukinės gentys iki pat šiandien. Matyt, jums taip pat reikės suteikti tokią galimybę turėti savo tvartus dangoraižio dydžio, kur būtų pilna vodkės ir kur jūs galėtumėte žiūrėti filmus apie Rembo arba xokėjų. Taigi, mes taip pat turime savų, kurie padarė viską, kad LOVYS visada būtų pilnas. Bet netgi mūsiškiai čepsintys prie LOVIO, kurie taip pat elgiasi atstuminačiai kaip ir jūs, vis gi yra šiek tiek panašesni į žmones, nei jūs. Jūsų tas kiauliškumas yra toks žmogėdriškas, kad tai nepatinka net musiškiams, sėdintiems patogiai prie lovio. Taigi, išsivadavimas nuo kiaulių "meilės" yra nelengvas kelias. Bet rusiškos kiaulės tai ypatingos tuo, kad jos pastoviai lenda bučiuotis. "Aha - tu nenori bučiuotis su manim, tada aš tau paleisiu raketų" - klykia koks nors paršas iš Rusijos. "Mes prileisim jums tiek raketų, kad net didžiajam paršui Žirinovskiui tiek nesisapnavo". "Žinai, kaip mes gerai gyvenam Rusijoje? Nežinai? Štai mes 5 paršai, turim vieną BMW, ir mums užtenka. Už tai mūsų Putinas kokį laikrodį turi! Nežinai? Oi, blia, kiek BMW galima būtų nupirkti už tą Putino laikrodį. O jam tokie laikrodžiai po ... Jis juos gali padovanoti ir jūsų Zuokai. Tegul atvažiuoja į "Gyvulių ūkio" sostinę. Greit mes raketų turėsime kiekviename kaime. Vot dėsim amerikosam... Mes ne savižuždžiai, jūs taip negalvokit. Ir suicidu nesergam, bet nusišauti galim. Mes tik žaidžiam rusišką ruletę. Geras žaidimas, man patinka."

vacius2014-07-04 21:09

jei čia pradės veistis koloradynas, tai daugiau nesilankysiu, o buvo vienas mėgstamiausių puslapių, visai nebus ko skaityt.

egis2014-07-04 20:39

seip man kelia dideli apmauda kad visu zmoniu kuriems LRT ir amerikos propaganda isplove smegenis 25 kadru televizijoje ... naudoja pagrindiniu argumentu pazeminima kito zmogaus ... viska ka sugeba musu ale patriotai tai izeisti ir pazeminti kita zmogu ... kur su tokia kultura galima nueiti ?

egis2014-07-04 20:35

ir dar apie EU atnesta laime ir klestejima ... net vilniuje yra rajonu kur zmones neturi nei vandentiekio , nei kanalizacijos ... FAKTAS gliu nurodyti konkrecius adresus . mano teviskeje is mano klasioku gyvu like maziau nei puse ... taip taip ... visi kiti po velena ... paskutinis ukininkas Darius Dovydaitis ... ukininkas valdantis apie 200ha zemes ... dvi dukros dirba uzsienius ir siuncia pinigelius ... du galingi traktoriai , du kombainai .... banku reketas davede iki savizudybes ... FAKTAS ... ir tokiu pavyzdziu simtai po lietuva ... mano konkreti giminaite alytuje dirbanti geodezininke .. pasiskolino 9000lt nusipirkti masina is privataus zmogaus ... 37metu moteris jau po isrdies infarkto ... va toks tas progresas ... o kas galvojate kad amerika musu draugai nuo kryziaus ... nuvaziuokite i amerika ir pabandykite susirasti darba ... suprasite visiskai viska ar jie mums draugai ar kaip .

darko2014-07-04 20:25

Kazkada, jau greit, "musu" valdzios velniai su visa laizancia "ziniasklaida" nugarmes i istorijos savartyna. Begale zmoniu jau db neapkencia parsidaveliu padejusiu persokt is sajungos i sajunga, nepaliekant Lietuvos nepriklausobybei sansu. Jungiasi atsakingu pilieciu grupes pries tokius velnius ir kai jos apsijungs i viena :D ..

Beta to 72. egis2014-07-04 20:22

O koks dar gali būti išprotėjusio Goblino Putino tikslas? Grobti svetimą, nuniokoti, vėl grobti svetimą, vėl nuniokoti... Leisk tokiam- visą Žemę apdergs.

egis2014-07-04 20:21

beje kas liecia cecenija .... tai ji rusai sugriove ir atstate ir taip atstate kad statomi didziausi dangoraiziai europoje jeigu ka ... o va amerikonas taip subombardavo serbija, kosova ir ka ten atstate? didziausia savo karine baze europoje? net per sios vasaros portvyni nei vienas kareivukas serbijoje nepadejo gelbetis nuo potvyniu ...

egis2014-07-04 20:14

jo po lietuva begioja tik rusu agentai ... paziurek per langa itartinai gal koki pamatysi .... ha ha ha ... pasakyk motyva kodel Putinas sukiso toki kieki pinigu i Sochio olipiada? kad atkurti valstybes imidza... ir manai jo planuose uzkariauti naujas teritorijas ukrainoje ar baltijoje? kosk motyvas? ar cia rusija taip atsigavusi kad nusiteikusi net kariauti ? o gal tave paveike amerikonu propaganda kad rusai puola ginkimes ... tai yra mokekite pinigelius o mes apginsime nuo rusu baubo?

Lidija2014-07-04 20:13

Atrodo Palmaitis isprotejo:)))) Seniai tiek neapykantos nemaciau pas zmogu. O piiiiktas todel, kad netikintis, bedievis yra senukas, tik spjaudytis ir tesugeba. Nors saukia apie tikejimus pats pirmas. Bet taip jau buna gyvenime...

egis2014-07-04 20:08

didziule neapykanta uz nieka Rusijai kyla is pavydo ... nes amerika laukia eilinis defoltas o rusai aptinka vis naujus energetinius resursus savo salyje ... o Lietuvike isvis uzstrigo kazkur 199.... metuose ir buksuoja ... o dar su tokia prezidente tai dar plius 5 metai visiskos stagnacijos ... ir aplamai pakalbekite su kitatauciais uzsienyje visi suprasite kur perspektyvos rytuose ar vakaruose ... ir aplamai konstitucine-teisine valstybes struktura save isseme ... reikia arba autoritarinio rezimo su ypac protingu zmogumi arba prioritetas visuomenes gyvenime turi isigaleti kulturine, moralines , dvasines normos kurios turi buti auksciau visu istatymu .... paziurekite kokie tapo zmones... jokiu vertybiu , susipainiojo istatymuose . BALTARUSIJAI BUVO PRITAIKYTOS SANKCIJOS DAUGIAU KAIP 10 METU ATGAL ... AR JIE ISMIRE? IR BEVEIK GALIMA LYGINTI KURIE IS MUSU GERIAU GYVENA ... beje Baltarusijos pramone ne tik kad nenumire bet uzkariauja pasaulines rinkas su tokia technika kaip Belazai ...

Letas Palmaitis 41-am ir kitiems2014-07-04 19:57

Taip, aukų daugėja - kas kaltas? Ukraina, kad ginasi, ar ruskija, kad lenda? Išeitis sustabdyti tik viena: atiduoti ruskiams iš pradžių rytinę, o paskui ir visą Ukrainą (o paskui ir Moldovą su Baltija). Ukraina to nenori, ką siūlote? Bet ne apie tai kalbama minint čečėnus, idiotai, o apie tai, kokias nuotraukas čia tyčia kiša Ekspertų provokatoriai "euraziečiai", tebūnie jie prakeikti! Tegu deda ruskių sunaikinto Džocharo (Grozno) nuotraukas Lietuvos išdavikai! Jūs, idiotai, diskutuojate su apmokama ruskių agentūra, bet nematote, kad rašinėjate išdavikų portale. Ar ne tam jau metai jums rodžiau, kaip jie nušviečia įvykius Sirijoje ir anksčiau Egipte? Esate akli balabonai "koncervai, landzbergis, žydeliai" su visais krescencijais.

egis2014-07-04 19:45

taip taip ... visi amerikosu subinlaiziai kaip ir A. Smetona iskarto pabegs ... beje del rusu agentu ... kazin kur ir kokius aukstus mokslus baige musu blondine grybas??? o del lietuvos progreso .... mielieji ... ne uzsibarikaduokite savo lietuvoje ir pavazinekite po pasauli ... nu kad ir po ta nubiednejusia rusija ir suprasite kad realiai mes nuo ju stiprei atsiliekame ( amerikosams nereikia stiprios EU ) ... o jei paziuresime i ciukcius kaip kazachai ... ASTANA , turkmenus ASHGABAD, TAI MUSM IKI JU ISVIS JAU NIEKADA NEPASIVYTI ... o pas mus nic nieko, jokios naujos pramones nesukurta, jokiu nepastatyta visuomeniniu pastatu tik vos vos stadiona ... ir tai privacios strukturos surezge vos ne vos ... na o jei pakeliausite po rusu sajungininke Kinija .. kad ir 15 didziausiu ju miestu ... tai visom chikagom ir nijorkams by by by jie sako . nu ir dar apie perspektyvas ... pakalbinkite gatveje kur nors miunchene vokiecius ir paklauskite ka jie mano apie vokietijos perspektyvas EU jie jums labai aiskiai pasakys kokia ateitis

Diedukas2014-07-04 18:55

Pradedant Leonu baigiant Darium (62-66) - visiškas nusigrybavimas. O 65 - as išminčių išminčius, kur čia kiaulėms suvokt....

Darius2014-07-04 18:40

Puolat Egi, patys jokiu argumentu nepateikdami( stipriausias del lietuviskos gramatikos). O i jo argumentus atsakote kazkokiais tais pasvarstymais, kurie niekuo nepagristi(siandien silta, bet gal rytoj lis...). Na , o jusu kreipiniai,- "rusu agentas", puikiai parodo is kur jus ir kad jums jokie argumentai negalioja. Iskyrus Lansdbiergio, amzinojo ir neklystancio tautos tetes, tiesas.

Gerb Egiui2014-07-04 18:20

Egi, nedrabstyk kiaulėms perlų. Jie vis tiek nieko nesupras, nes jie debilai arba iš prigimties, arba užzombinti parsidavusios žiniasklaidos. Nereikia gadinti nei sveikatos, nei švaistyti brangaus laiko tiems debilams aiškinant kas iš tiesų vyksta. Tik gaila, kad per tokius debilus kentėsime ir mes, kurie dar turi proto susivokti ir mąstyti. Nes karas palies visus, nesirinkdamas kas buvo prieš, ir kas jį skatino ir kūrė. Tik "elitas" išsigelbės, nes jų čia neliks dar prieš tai, kai bus kariniai veiksmai. Jų lėktuvas laukia nuolat. O mums kur slėptis? Net slėptuvių mums neparūpino, nes, matomai, toks tikslas - kuo daugiau aukų.

Pilietė2014-07-04 18:06

Gerb.Ekspertai, atsakymas į Jūsų klausimą paprastas: jei šis barbarizmas būtų vykdomas taip vadinamų separatistų, tuomet per visas televizija taratorintų, bet kai vykdo teisėta "demokratinė" valdžia, remiama Amerikos - visiška tyla.

egis2014-07-04 17:45

Leonai , tavo pasakymas labai panasus i sovietinius pranesimus apie 25 partijos suvaziavimo pasiekimus ... daug visko ir konkreciai nieko .

Leonas2014-07-04 17:42

Lietuvos progresas buvo milziniskas, mes tapome pagaliau laisvi ir gerbiami pasaulyje, mus Europa isileido i savo seima, ar gi to maza? O kad valstybe prisiskolino nieko baisaus, juk reikejo kazkaip uzlipdyti skyles likusias po Rusijos okupacijos.

egis2014-07-04 17:40

Jus man pasigirkite ka tokio pasieke Lietuva per paskutinisu 10 metu ... ir gaudama EU pinigus ir prisiskolinus virs 50 milijardu ... nagi isminciai irodykite kosk buvo Lietuvos progresas paskutinius 10 metu .... kur, i ka paziureti?

Raigerdas "egiui"2014-07-04 17:38

Na, tavo smgenėlės galutinai pradeda trūnyti nuo vodkės. Ale, kaip blogai esi išdresiruotas - matai tik vieną pusę. Tau aiškai yra pasakyta, kad šiame kare nugalėtojų nebebus. Tik tokiems mirtininkams kaip tu yra aiškinama, kad rusų raketos skraido, o paskiau krenta tiesiai į Baltuosius rūmus. Ir ten visiems galas. Naujas Blitzkrieg'o variantas. O egis sėdės prie televizoriaus ir gėrėsis, kaip tiems amerikonams ant galvų rusų raketos ir apėmęs į rankas stakaną su vodke sušuks:"za vashe i nashe zdorovje". Kamikadze tu kamikadze.

egis2014-07-04 17:37

lietuviski politiniai argumentai ; TU rusijos agentas, tu esi vailas zioplys ,jus nieko neismanote ... tik tiek .

Beta to 57.2014-07-04 17:33

O jiems apie politiką nusimanyti ir nereikia. Jie iš centro gauna štampus- zagatovkes, tipo "JAV sukėlė Ukrainoje karą", "Banderovcai žudo taikius gyventojus", "Skalūninės Donbaso dujos, kurių gviešiasi amerikonai" ir panašiai. Lieka tik suštampuoti po įvairiais straipsniais, imituojant diskusiją.

Egiui, kiti neskaitykite, bo jam bus gėda2014-07-04 17:28

Egi, pensininkas rašosi su S, o ne su C. O politika už gramatiką yra sudėtingiau, todėl ten pas tave ir klaidų daugiau.

egis2014-07-04 16:57

ir jei kerti ne tik lietuviskai tai ... pasikaityk placiau apie sistema AEGIS ... kad ir internete . ir dar jei sugebi angliskai ... uzeik i didziausiu dienanrsciu saitus anglijos , amerikos ir pasiskaityk komentarus .. tada suvoksi zmoniu europoje ir pasaulyje nuotaikas ... suprasi kokia turi ateiti EU ir ar pasaulis nusiteikias pries Rusija ir ar palaiko ukraina kuri zudo savo tevynainius pagal amerikonu uzskyma isvalyti teritorija skaluno dujoms siurbti

egis2014-07-04 16:45

Reigardai ... esi pencininkas ... tikrai nesuvoki realybes ... kas liecia atominio karo ... sistema AEGIS ... raketos kurios nunesa smogiamasias galvutes i kosmosa , ten jos nukreipiamos i naikinamus taskus ir iskridusios i atmosfera krinta greiciu kurio negali isvystyti jokios priesraketines sitemos ... jos tiesiog krenta ir neneudoja jokio kuro todel jokia antiraketine sistema negali ju atpazinti ir aptikti ... koks ju razultatas ? jos turi teorine galimybe sunaikinti rusu atmoninias raketas pradineje skridimo stadijoje kada neturi greicio , todel siandiena amerikosai mano kad jie gali sunaikinti rusu raketas atominio karo atveju pradineje stadijoje ir tokiu butu laimeti atomini kara , po kurio uzimti rusijos teritorija ir uzgrobti gigantiskus gamtinius resursus kuriu yra tiek kad gali aprupinti visus pasaulio poreikius 200metu ... kadangi lietuva yra nato nare ji patenka i rizikos grupe kad kilus karui lietuva gaus raketu ... ir tikrai ne atominiu uzteks ISKANDER-M , .. uz ka , ogis uz aktyve pozicija dabar saltajame kare ... pacios lietuvos teritorijos rusui tikrai nereikia . rusai siandiena turi veikianciu atominiu raketu viso labo tik 80 ... taip taip .. o amrikonai raketu sistemos AEGIS 400 .. todel amerikonai mano kad gali laimeti si kara ir pradine stadija sio karo jau igyvendinama ... todel yra tokiu zmoniu kaip tu kurie sei dienai yra arsiai nuteikti pries rusija ... ir tu varydamas ant rusijos tiesiog prisidedi prie trecio pasaulinio karo pagal amerikonus pagal keliu nukresusiu amerikos politiku ambicijas plano

Raigerdas Rusijos agentėliui "egiui"2014-07-04 16:39

Kodėl tau nenueiti į kokį nors barą ir ten, įkalus vodkės nepapaskaoti kokių nors baisenybių. Gal, sakau, esi kažką nužudęs? Nerimsti tu vyruti. Ir Ukraina čia ne prie ko. Vietoj gąsdinimų galėtum papasakoti įdomias istorijas, kam esi tarnavęs. Na, čia tau asmeniškai:"Правильные слова от Миши Япончика - Шурке Матросу"

Diedukas egiui2014-07-04 16:32

Pasiklausk pas Palmaitį, kas tie rusai. Ir kokia tai nacija, paaškins...

Raigerdas Rusijos agentėliui "egiui"2014-07-04 16:29

Supranti žmogeli, tu čia niekam neįdomus su savo kriminalo tonu ir gąsdinimu rusiškų raketų galia. Su tuo gąsdinimu geriau važiuok į Siriją ir ten gąsdink. Bet tu ten nevažiuosi. Buduli, "egi", tau reikia matyt kartoti dešimt kartų, nes esi labai blogai išdresiruotas, kad nepagauni minties iš pirmo karto: nebus šitame kare nei ruso laimėtojo, nei amerikono laimėtojo, o šita žemė taps, galimai, negyvenama planeta, koks dabar yra Marsas. Tavo kriminalinis protelis nesugeba šito suvokti. Tavo prognozės apie rusiškas raketas, kurios sugriaus Lietuvos miestus, idioto prognozės, stovinčio ties bedugne ir besiruošiančio nuo jos šokti, nes jam vaidenasi, kad jis nukris į minkštus patalus. Čia dar viena dainelė skirta tau apie didelį rusišką šudą, kuris jaučiasi toks didelis, toks didelis, įsivaizduok net didesnis už atominę bombą:"Elias Fogg feat. Brutos Brutaloz - RUSSENSYNDROM".

egis2014-07-04 16:28

ir dar del ukrainos ... EU apatr sios sutarties is ukrainos nic nieko nereikia anglai su kosmaru isivaizduoja kaip 40 mil ukrainiecius emigrantu uzgrius sali ... todel kaip lietuvos blondine ne lakstytu Ukraina niekada nebus EU nare ... cia faktas!!!!!!! . ir aplamai ... tokios nacijos ukrainieciai nera ... pastudijuokite istorija .. ukrainietis, tai tas pat rusas ... ukrainietis tai tas pat kaip klaipedietis, kaunietis , sibirietis ar maskvietis ... tai ne nacija ! beje У КРАЙНА , isigilink ka tai reiskia , lietuviskai tai skamba kaip PAKRASTYJE ... ukraina kaip valstybe galutinai suformavo Leninas !!!!!!!!!!!!!

LL2014-07-04 16:22

O vat kodėl neatsidaro Laisvas Laikraštis?

egi reigardui2014-07-04 16:15

zmogau tu visikai kalbi neadekvacius dalykus . nereikia atominiu raketu ... NATO lietuvos neapgina nuo sturminiu raketu atakos ir cia faktas!!!! kuo skiriasi atomines raketos nuo raketu ISKANDER pasikaityk ... ir nesirk paranoja kad visur po lietuva slmpineja rusu agentai ... kas liecia ar liks po trecio pasaulinio karo kazkas ... irgi pasidomek .. bent jau kiek rusas turi veikianciu atominiu raketu ir kas yra amerikonu sistema AEGIS .. kas liecia propaganda ... pabandyk susipazinti u kokiu nors kosovieciu ir jis tau papasakoks kaip amerikonai iszude desimtis tukstanciu albanu ir propogandos deka tokiam kaip tu ikale i galva kad tai padare serbai .. pagal tave Pirciupyje irgi patys lietuvei susidegino patys save nes juos taip nuteikei rusu agentai visur kaip seskai ... esi visiskas LRT zombis nesuvokiantis adekvaciai pasaulio realybes ... ir zinai kada suvoksi ? kada ANGLIJA , PRANCUZIJA o kogero ir Vokietija isstos is EU ir EU praras bet kokia ekonomine ir politine gale ir tau reikes atsisesti ant savo subines ir vaziuoti i ta rusija derinti kontaktus ...

Raigerdas Rusijos agentėliui Nr. 452014-07-04 16:15

Na, ką tu dar gali? Eilinį kartą paleisti kokią nors smarvę? Drebtelti kokį nors mėšlą? Tarp kitko, žodis "grafomanas" niekada nebuvo naudojamas tikrų rusų inteligentų tarpe. Šis žodis buvo naudojams sovietinių ideologinių darbuotojų, kaip dar viena "klišė" arba dar viena iš etikečių rušių, kad praplėsti kaltinimų arsenalą savo priešų atžvilgiu. Bet jūs buvote tik klapčiukai. Jūs netgi nežinojote savo boso. Ir jūs buvote tik tai vieno ar kito "vorą v zakone" įtakos sferoje. Ir nebuvo jokio socializmo, o buvo kriminalų valdoma valstybė, kokia išlieka iki pat šiandien. Čia vienas iš video, skirtas tarybiniams ideologiniams darbuotojams, kad susipažinti su savo tikruoju bosu:"Вор в законе Вячеслав Иваньков (Япончик)"

Andrius2014-07-04 16:09

Ne lygis raigerdui vestuvems eiles kurti:) jis gi su rusijos tikra intelegentija bendrauja ir ne mums zemes kirminams suprast, koks raigerdas "visazinis". tiek, kad kai kas, su juo nuomone nesutinka, jam is nasru putos eina

egio komentaras tarsi tankas važiuoja per "konservuotas smegenis"2014-07-04 16:05

ir išsilieja neapykantos tulžis ....

Grafomanui Raigerdui2014-07-04 15:53

gal tu geriau vestuvinius eilerascius rasyk svocioms, bus geriau

Raigerdas Rusijos agentėliui egiui2014-07-04 15:50

Viskas būtų gerai, jeigu Rusijos agentėliai čia nebūtų kaip šeškai. Jie įsivaizduoja, kad jie su savo Stalinine demagogija gali elgtis taip, kaip šeškas elgiasi vištidėje. "egis" čia gasdina raketomis ir toks kietas jaučiasi, lyg jis pats tas raketas ir paleis. Buduli "egi", na nebus laimėtojų šitame kare. Ir rusų dabartinė problema yra tame, kad jiems peršama idėja, kad čia jie visus raketomis apmėtys, o patys eis vodkės gerti. Tu matyt, esi prisižaidės vaikiškų kompiuterinių žaidimų. Visi tie Rusijos agentėliai gąsdina lietuvius raketomis, atominėmis bombomis. Ir taip toliau. Tas pats kriminalo gąsdinimas, kad įrodyti, kad jis čia yra bosas. Kuo Rusijos agentėliai išgąsdino tikrai pasaulį, tai savo idiotizmu ir savo "Bydlos" pretenzijom. Žmonėms tai sukelia šleikštulį. Manau, kad tai ir yra pats galingiausias Rusijos ginklas. Ir pabaigoje pageidavimų koncertas Rusijos agentėliams apie "rusišką šlangą": "Joker MD feat Sirius RUSSENSLANG".

Egiu2014-07-04 15:38

tas yra tiesa

Egiui2014-07-04 15:25

super komentaras

Stasiui, palmaiciui ir panasiems2014-07-04 15:21

Atrodot apsiskaite zmones. Taciau niekaip neikertu jusu nevisapusiskumo. Vienas apie Cecenus raso, kitas apie pasekmes. Pilstot is kiauro i tuscia ir i esme nepataikot. Niekas neteikia, kad Rusai taikos balandziai ir to, kas buvo Cecenijoje neteisina. Bet prie ko cia Ukraina ir Cecenija lyginti? Ar cia,toki pateisinima randat, jei jau Rusai lygino Grodna su zeme, tai ir Ukrainieciai gali savo rytine dali nusluot nuo zemes,su visais ten gyvenanciais rusai? Jums meta kruvas reportazu apie tai,kaip bombarduojami civiliai, kaip zusta moterys, vaikai. Ir jus nuopezos pezate apie tai, kad cia priezasties pasekme. Tai,ka stasi, (net nesinori tavo vardo is didziosios raides rasyti) jei jau lygini zmones su musem, tai tavo nuomone sitoje situacijoje viskas gerai? Net jei, koksai, prorusu kovotojas kavojasi civiliu name, tai tavo nuomone normalu, kai i ta nama raketa paleidzia. Velniop, kad ten miega vaikai, kazkur. Miega, tegul miega su visam.. Cia gi, kaip muses, kiek nutreksi- tiek pat atgal atskris.. Nieko nera blogiau kvailumo. Gaila, kad pas daugeli musu, to kvailumo daugiau nei reiketu

egis2014-07-04 15:18

Lietuva yra politine prostitute parsidavusi amerikosui kuris ja laiko balta aborigene .. vykdo keliu nukresusiu amerikos politiku instrukcijas tokiu kaip makena ir badenas ... lietuva neturi savo nuomones , neturi jokios nepriklausomybes , istatymai kontroliuojantys zmogaus laisves ir nuomnes grieztesni nei sovietu laikais ... ka mes pasiekeme per tiek laisves metu ...? nieko ... keletas maximu ir viskas ... du tresdaliai zmoniu sitremti is lietuvos uzdarbiauti .. ir beje tokios valstybes represijos isgijo is lietuvos daugiau zmoniu nei stalinas ... lietuvike vykdo isntrukcijas labai aktyvei vykdyti saltaji kara ... ir paruosti zmones treciam pasauliniam karui ... vokieciai per kara iszude daugeli zmoniu , Pirciupi uzmirsote? kodel dabas nevadinate vokieciu zudikais ? NATO ... pinigeliu iciulpejas uz nieka ... NATO neduoda lietuvai jokiu saugumo garantiju ... bet kokia rusu raketa laisvai daskrenda iki bet kokio lietuvos miestuko ir ji sunaikina ... lietuvos negina jokia priesraketine sistema irprimityvios rakelteles kaip ISKANDER, SMERC.. laisvai sugriauna lietuva .. kodel taip varote ant rusu ... ka blogo rusija padare lietuvai per paskutinius 20 metu? pasidomekite kas yra BRICS sajunga ir kuri pasaulio salis sparciausiai vystosi ...? lietuvninkai jus net nejauciate kokiais zombiais jus padare amerikietiska lietuvos ziniasklaida , gatavi amerikonui laizyti subine ir atiduoti paskutinius skatikus .... atminkite amerikonas pasaulyje atnesa tik skausma ir liejasi kraujas ... ir nic nieko nedaro uz dyka ... BEJE kazkada amerikosas jau zadejo ateiti ir isgelbeti lietuva ir banditai miskuose sedejo ir lauke nesulauke ...!!!

37tam2014-07-04 15:11

Įdomi profesionalumo samprata.....pamenu, sov.televizija buvo labai profesionali. Gebelsas taip pat buvo profas. O mums informacija tikrina lietuviškasis putinas?

to 372014-07-04 15:06

)) geras jumoro jausmas

TAIP2014-07-04 14:54

LABAI KVAILA RODYTI TAI, KO NEPARODE LIETUVOS TELEVIZIJOS. REISKIA INFORMACIJA NEPATIKRINTA IR NEPROFESIONALI.

Z2014-07-04 13:54

Kuo demokratija skiriasi nuo autokratiniu rezimu, jei itvirtinama tokiomis pat priemonemis???

Arūnas > 32 komentarui2014-07-04 13:33

Nesupykit, bet dar mažas klausimėlis. Ar tas jūsų "sveikas protas" neužkrečiamas? Neduok Dieve, jei tai virusas!

sazar2014-07-04 13:15

Stasiui, Jūs neteisūs, karas žmogaus išradimas, jokia kita gyva būtybė Žemėje nekariauja. Karas „turi“ žmogiškąjį veidą. Žudyti iš idėjos, dėl įtakos, dėl gamtinių resursų, pasaulinio viešpatavimo gali tik žmonės. Kare nebūna nei nugalėtojų, nei pralaimėjusių, yra išlikę gyvieji... Žmonių kraujas ne vanduo, o jis liejasi šiame moderniame pasaulyje laisvai... Žmonės, atsibuskit, ar Jums maža kraujo ir ašarų...

Liepa-Nr.272014-07-04 12:51

Tai labą rytelį,"drebulyte","Ritute" ir t.t. Šiandien į "žaliuosius žmogeliukus" persikūnijot? ;) Aukštas meistriškumo lygis..Ar čia pati taip "vaidmenis" pasirenkat, ar taip Šeimininkas paliepia?//Sakot, nepatinka šis portalas? Tai lankykitės kituose, pvz., -//tsajunga.lt/ . Ten ir savo mėgiamą juostelę pasipuošimui nusineškit...

>30.Arūnui apie "tarnystę"-tarnauju sveikam protui2014-07-04 12:51

Esu "alergiškas bet kokiam agitpropui,primityviai drožiančiam per smegenis".

o todel,kad2014-07-04 12:37

musu valdziasnukiai prikiso nagus prie to pragaro,todel ir tyli s... surauke.

Arūnas > 28komentarui2014-07-04 12:35

Manau, kad lietuvis ir turėtu tarnauti Lietuvai. Atleisk, iš karto labai atsiprašau, kad tik neįžeisčiau, bet negaliu nepaklausti. Kam tamsta tarnauji?

stasys2014-07-04 12:32

Keista ta žmogiškumo suvokimo galia, vienų atvejų jį žmonių smegenis suminkština iki pudingo konsistencijos, kitų atvejų paverčia nesvietiškais doruoliais, kuriems ir musės tragedija tampa asmenine. Bet esmė juk nesikeičia ir priežastys visada būna susietos su pasekmėmis ypač jei to nepaisai. Kiekvieno žmogaus pareiga pasirūpinti savo asmeninių ir savo artimųjų saugumų, ypač kai kalbama apie karo zona.. Aš nesuprantu to žurnalistinio kičo važinėti po įvykio vietas ir piktintis tuo kas yra tik pasekmė.. Tikslas juk aiškus,.. versti mus nusisukti nuo to kas Ukrainos visuomenei yra valstybės ir nacijos vientisumo išsaugojimas ir tuo pačių nuplauti pajuodusį nuo alkoholio rusiško separatizmo veidą.. vis dar apeliuojantį į ta rusiška „našich bjut“ . Na kiek čia tie prorusiški kalbėtojai besipiktintų, karo veiksmai turį tik viena veidą ir nieko jame žmogiško nėra, dėl to niekas nesiginčija, bet tai nenuima nuo jų pačių teisės/pareigos patiems pasirūpinti savimi,o siekiant apsaugoti savo namus dėtį pastangas, kad karas apeitų juos šonų. Nemanau kad apie tai buvo galvotą tų nukentėjusių vietos rusų, o ir kam , juk priešingų atvejų nebūtų ką rodyti ir rašyti, per vietos RU TV. Atkreipsiu į dar viena detalę,.. visos filmuotos medžiagos apie karo veiksmus ir nukentėjusius, ateina tik iš kelių kaimų, o jų mielieji šimtai.. ir tai rodo konflikto priežastine lokalizacija.. O Ekspertams reiktu imtis nors paviršutiniškai savo ekspertišku triukų pateisinant savo pavadinimą.. Ar sunku padaryti virtualų įvykių žemėlapį ,.. pagal kurį skaitytojas pats galėtų vertintį konflikto visumą..

kai virtualūs kompų žaidimai virto civilių skerdynėmis2014-07-04 12:22

Mass medijų lietuviški tarnai nuolankiai vykdo bosų nuorodas rodyti "ukrainietišką tiesą",civilių lavonams dar neatėjo eilė,nes neparuoštas "propagandinis padažas",maskuojantis nusiskaltimų mastą prieš savo piliečius.

Zalieji zmogeliukai2014-07-04 12:19

jau izenge i ekspertu portala,aisku ,ne be paciu ekspertu pagalbos.Uzsidekit prie pavadinimo koloradiska juostele

Arūnas > Terapui2014-07-04 12:06

Apie Kijevą lyg ir nieko nešnekėjau? Mano manymu, pietryčiai dar Ukrainai priklauso. Siūlyčiau tamstelei, geriau naktimis miegoti, gal tada ir komentarus pradėsi atidžiau skaityti. Na, o jei naktimis nesimiega, tai gal reiktu geriau pasistatyti palydovinę anteną ir nors retkarčiais Ukrainos TV pasižiūrėti. Tiesa, dar norėčiau paklausti. Iš kur tą kvailą pseudonimą ištraukei? Gyreisi, kad Afganistane tarnavai. Tai gal čia madžachedai prie to prisidėjo?

Arūnas2014-07-04 11:23

Visiškai pritariu Letui.

TERAP...>6-AM TECH.ARŪN.2014-07-04 08:59

Aha ,ir aš matčiau po Ukrainą važinėjenčią Rusų techniką.Ir visiškai laisvai,net su šypsenomis karių veiduose, tiesiog Kijevo cente tankais,bempūškėm,"gradais"drąskėsi miesto centre.Ir visa tai rodė net užsienio TVkanalai, O Ukrainietčių armija sustojus žiurėjo ir plojo rankomis katučiu dėl kiekvieno atlikto viražo,mat UA mokėsi šio subtilaus meno.Žmogeli,ar patčiam neima juokas?Ar bent rauki kaip nusipezėjai?Akinius užsidėk jai neprimatai.

Letas Palmaitis2014-07-04 08:14

Taip, skalūninės dujos - kriukis Gazpromo prievartai, o "mAngolai" turi problemų su nekirčiuotu "o", matyt - dėl savo daug žemesnės kilmės nei ukrainiečių. Ar "mAngolui" gaila ukrainiečių? - Ne daugiau nei čečėnų. Štai Rytų Ukrainos rusai panorėjo nepriklausomybės Ordos sudėtyje ir ėmė savavališkai atsiskirti. Dabar fašistai banderininkai atstato konstitucinę tvarką pavartodami ginklą pagal būtinybę. Čečėnai atsiskyrė nuo SSSR (ne nuo Rusijos Federacijos, stojimo į kurią jie taip ir nepasirašė, nes jau buvo pasiskelbę nepriklausomybę) pagal SSSR ir tarptautinius įstatymus. Mokšvos Ordos antifašistai, pasprogdinėję už čečėnus gyvenamuosius namus Mokšvoje ("Ekspertai", kur jūs! trūksta nuotraukos - atsiųsti? ), Buinakske ir Volgodonske, bet įklimpę Riazanėje, puolė atstatinėti jau svetimoje Čečėnijoje savąją "konstitucinę tvarką". Kad lankytojai palygintų tai su konstitucinės tvarkos atstatymu Ukrainoje, patariu "Ekspertams" talpinti nuotraukas iš va šių laikų: youtube. com/watch? v=sHglPn7q0XA --- O štai kaip nukentėjo vargšai "išlaisvintojai" (gal jie laisvino čečėnų užgrobtą savąją Mokšvą? ): youtube. com/watch? v=h0MGVpX1sgw --- Taigi matome, kas iš tikrųjų yra didvyriai ir kokia yra barbarų nekenčiama didvyrių žemė.

mangolas2014-07-04 06:44

Nereikia niekam čia rodyti, Lietuvos palmaičiams negaila tų žmonių, nes jie žemesnės kilmės, pravalys Donbaso teritoriją ir galės Chevron su Shell skalūnus pumpuoti.

Kaip gi je parodis2014-07-04 06:13

Juk vaziavo versti Janukoviciu,антиконституционный переворот. Те люди, которые сейчас в Киеве и называют себя властью, по сути, ничем не отличаются от тех, кто, к примеру, захватывает самолет. Эти люди захватили целую страну. Их никто не выбирал. Им власть не передавал легитимно избранный Президент Янукович. Более того, он жив и де-юре является Президентом Украины. Сейчас Януковича критикуют все кому не лень. Приписывают ему всевозможные пороки. Но нужно понимать - идеальных правителей нет и никогда не было. До Януковича был бардак. И вот после Януковича снова наступил бардак. Возможно, единственный его «минус» заключается в том, что он не кровожадный, не маньяк, не любитель убивать людей. Это и воспринимается многими как проявление слабости. Конечно, вряд ли в нынешних условиях он сможет вернуться во власть, ибо на Украине наступили экстраординарные времена, и такое положение требует лидеров новой формации - людей, отражающих то время, в котором они живут и востребованы. Я лишь могу пожелать Виктору Федоровичу долгих лет жизни и крепкого здоровья. Пройдет время, и люди сделают сравнение и поймут, что Янукович, при огромной массе недостатков, был в целом довольно-таки неплохим руководителем. Теперь по Коломойскому. В период безвластия, он, как и другие крупные предприниматели, по сути, поделили Украину на части. Коломойский, Порошенко, Тарута, Ахметов... Эти люди научились зарабатывать деньги, но ведь этого мало. Одно дело управлять заводами, шахтами, фабриками, СМИ, банками... И совсем другое - управлять государством, областью. Взять, к примеру, Рината Ахметова. Человек жив

?2014-07-04 06:11

"Nato Latvijoje steigs svarbią įstaigą" (delfi.lt, 2014.07.02). Citata: "Šiais laikais strateginė komunikacija yra itin svarbi siekiant NATO politinių ir karinių tikslų įgyvendinimo",-sakė Latvijos gynybos ministras Raimundas Vėjuonis. Po šiuo str.komentuoja skaitytojai...

to 14. prašau2014-07-04 05:46

Tai kas. Yra ir kita versija: per 112.ua kanalą rodė interviu su "Azovo" bataliono vado pavaduotoju Igoriu Moisiuku. "Aš galvoju, kad taip piloto klaida", -pareiškė jis. Na ir yra video (jos Ukrainos TV aišku nerodo), kur gyventojai tvirtina, kad girdėjo lėktuvo garsą. Nava. Kuo nori, tuo tikėk, pasirink.

NikoGreko2014-07-04 04:44

kazkaip ne atsimenu kad LT ziniasklaida kada nors demaskuotu RU ziniasklaida.

kukutis2014-07-04 04:41

NikoGreko-juk LT ziniakslaida taip megsta demaskuoti RU ziniakslaida, tai kodel dabar taip kukliai elgias LT ziniakslaida matydama visiska RU ziniakslaidos mela?

NikoGreko2014-07-04 04:36

Gerbiameji!!! Ka jusu manimu turetu rodit Lietuvos televizija? retransliuti rusiska propaganda? kokia prasme tame?

po velniu2014-07-04 04:35

Ekspertai, JUS ir esat ziniasklaida. Ar saves tokiais nelaikot? Klausimas. Nes visi bent kiek save ziniu kanalais vadinantys portalai ( ne LTU ) Ukrainos kara laiko Headline. Ar jums sunku pasodint 1 zmogu, kad parankiotu linku? Kad ir is visu 4 pusiu. Zinoma, geriau be tokio lygio komentaru, jog separatistai patys save apsaudo Grad'u. O siaip, sio posto pavadinimo klausimas ir yra atsakymas. Kur ir kokia yra tiesa. Tie, kas mokejo sovietmeciu skaityt tarp eiluciu, igudziu dar neprarado. Zinom ka reiskia, kai ziniu nera. Reiskia-prisidirbo. Linkeciau isjungt vidines baimes ir ijungti sveika prota bei morale. Kai karai baigiasi, statomi paminklai. Dabartiniai kostai kubilinskai pamirso kad yra ir Gruto parkas.

prasau2014-07-04 04:33

По поводу Станицы Луганской. Очевидцы говорят, что обстрел велся из поселка Металлист (5-7 км). Второе - до границы с РФ - не болеее 6 км. Третье - во время "перемирия" в лесном массиве, который находится рядом со Станицей, с вертушек высаживали десант. Четвертое - РЛС в Меловом и Металлисте разрушены, разведывательных самолетов (типа, АВАКСа) у Украины нет, зато они есть у РФ, аэродром на С-В от Миллерово (от Станицы - 35 км, время подлета -10 мин, направление полосы - на запад). Поэтому мог быть обстрел и с воздуха. И, наконец, пятое. Появление колорадских "журналистов" через 7-10 мин после обстрела ИМЕННО В НУЖНОМ МЕСТЕ.

11. o cho duba2014-07-04 04:14

taves klausia, kodel to nerodo lietuvos televizija? ar tu klausimo nesupratai kaip koks gaidelis? viska padare rusai. susprogdino papjove. kodel to nerodo lietuvos televizija?

laidos2014-07-04 04:09

Kartoti Ukrainos laidas? Kad ten dar daugiau painiavos ir vaikiško melo. Be to kad buvo laisvi kanalai - uždaryti, dabar ten karaliauja Porošenkos TV5 ir Pinčiuko mass medios priemonės. O ką oligarchai pasakys "bydloms"? Tiesą ir tik tiesą? Tai kam jie tada supirko TV, radijo stotis ir spaudą?

o cho2014-07-04 04:07

bravo ekspertai, live news kaip pagrindinis saltinis, ploju atsistojus. Taip karas siaip kai vyksta kariniai veiksmai normalus zmones sedi rusiuose, o ne ziopso per langus tai viena, o antra dabar kiti saltiniai facebook.com/dmitry.tymchuk/posts/522348151227178

klausimas2014-07-04 03:57

astuntas numeri, ekspertai klausia, kodel viso to nerodo LRT? tebunie viska daro rusai ir rusija, kodel to nerodo LRT? ar ir tu nesupranti klausimo?

Letas Palmaitis2014-07-04 03:55

"Rusijos propaganda transliuoja", o kažkas paslaugiai kartoja. Oficiali Lietuva tyli, nes nežino ką pasakyti ir neaišku, kaip reaguos "naselenije". Patarčiau "Ekspertams" kartoti ne ruskijos, bet Ukrainos laidas.

klausimas2014-07-04 03:52

klausimas: kas yra puolancioji puse, kas siuncia baudziamuosius burius, o paskui kalba apie taika? ekspertai nebesiskiria nuo delfi propagandos

Arunui grazuoliui2014-07-04 03:41

Arunai, grazuoli, klausimas ne apie tai, klausimas kodel taip skurdziai Lietuvoj zinios pateikiamos? Turi atsakyma grazuoli? Tebunie viska sprogdina teroristai prorusiski, bet kodel apie tai taip skurdziai zinias pateikia Lietuva? Atsakysi grazuoli? Laukiu, grazuoli.

Arūnas2014-07-04 03:36

Iš kur ekspertams atsirado ta meilė Rusijai, kad rusu propagandą priima už tikrą pinigą. Taip, kare baisu, bet ar jums nekyla kausimas? Ką Ukrainoje veikia ta rusų technika, kuri ištisomis kolonomis važinėja? Gal manot, kad jie čia pamyšt atvažiavo?

NikoGreko2014-07-04 03:24

Cia debilius klumpagalvis kolukietis litovcas, kuris nesupranta elementariu dalyku.

pensininkas2014-07-04 03:23

Pas mus dabar yra svarbesnių dalykų. Artėja liepos 12 ir žiniasklaida daug įdomiau užsiimti klausimau, kiek viceministrų (-ių) ir ministrų išdulkins prezidentė.

lirJK2014-07-04 03:20

NikoGreko ---- cia kubilius ar jukneviciene? nesugebu dar atskirt judvieju vieno nuo kito

NikoGreko2014-07-04 03:18

Elementaru!!! Kai viksta kariniai veiksmai ten zurnalistams nera ka veikt. Ir tik Rusu propaganda sugeba sumontuot kadrus, iskarto is ivikiu vietos.

emigrantas2014-07-04 03:09

Kieno ratuose sedi, to ir muzika groja...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi