Po Seimo rinkimų opozicine partija tapusią Tėvynės sąjungą-Lietuvos krikščionis demokratus (TS-LKD) konservatorių patriarchas Vytautas Landsbergis ragina kuo skubiau susivokti, kas ji dabartinėmis sąlygomis yra ir kur eina. Tam esą būtina nedelsiant šaukti neeilinį TS-LKD suvažiavimą.

Šeštadienį posėdžiaudamas TS-LKD Politikos komitetas, kuriam vadovauja partijos garbės pirmininkas V. Landsbergis, negailėjo karčių žodžių esą nepasiteisinusiai TS-LKD partijos rinkimų taktikai ir jos kūrėjams, griežtai įvertino po Seimo rinkimų susidariusią padėtį, taip pat parengė "elgesio taisykles" parlamentinei TS-LKD frakcijai.

Politikos komitetas paragino kuo skubiau surengti neeilinį TS-LKD suvažiavimą, jame patvirtinti partijos veiklos naujomis sąlygomis strategiją ir "krašto moralinės krizės įveikimo programą".

„Istoriškai gresia Antrosios Respublikos pabaiga“, – skelbia viena V.Landsbergio komiteto posėdžiui parengtų tezių.

„TS-LKD nėra tik viršūnėlė ar Seimo frakcija. Jei partija nori susivokti savyje ir toliau egzistuoti, net atgimdama, o ne kaip priedas prie triumfuojančių sukčių ir korumpuotos nomenklatūros, būtinas nedelsiamas suvažiavimas“, – skelbia kita tezė.

TS-LKD Politikos komitetas konstatavo, kad džiūgavimai dėl Seimo rinkimuose laimėtos antrosios vietos tėra "tariama pergalė, dėl kurios apsigaudinėjame". Nors gauta daugiau balsų, negu pranašauta, jų nepakanka apsaugoti Lietuvą nuo "laimėjusių blogesnių už mus partijų kenkimo valstybei".

Politikos komitetas įvardijo nemažai taktinių klaidų, sutrukdžiusių konservatoriams pasiekti geresnių rezultatų. Viena jų – darbo su tautinėmis mažumomis, ypač Vilniaus krašto nelietuviais, stoka. Dėmesio esą pritrūko ir pensininkams. "Jeigu ir buvo būtinybė pensijas mažinti, reikėjo tą dalyką daugiau aiškinti ir daugiau atjautos parodyti", – konstatavo komitetas.

Anot TS-LKD Politikos komiteto, žemės ūkio ministras Kazys Starkevičius "nuolat kalbėjo, kad kaime gerai, kaimo palankumas mums užtikrintas, bet taip nebuvo".

“Žinių radijo” | lzinios.lt | ekspertai.eu inf.

Naujausi

Komentarai (87)

Rikiuoti
jole2012-11-22 13:53

Kas ta partija,kuri uzsaugino Degutiene?Jos reitingai kuriami tu situ " kairiuju ",gal dar VU.

Silva2012-11-22 11:08

Po pusmečio jau prasidės balanos gadynė: reikėtų pasiskaldyti balanų, kol dar yra iš ko... Elektros brangimas nuo Naujųjų - tik pradžia.

nebe TS rinkėjas2012-11-22 01:45

Linkiu konservatoriais besivadinačiai partijai, už kurią balsuodavau iki 2008 m. , taip nenuilstamai besistengiančiai tapti tokiais fainais-fainais, kaip dabar madinga, be jokių skrupulų ir vertybinių nuostatų (neskaitant kelių nevykusių išsišokimų), kaip tikri liberalai, naujojo supereuražmogio kūrėjai. Apsivalykit iš esmės. Isikuopkit savo virtuvėj nuo papuvusių kubilų, išsiskalbkit degutuotus marškinius, na ir dar nepatingėkit išmesti kelių priekabų šlamšto. . Juokauju, jūs juk faini-faini.

74. optimistas2012-11-22 00:17

susitaikyk, mėgaukis savo subtiliomis vibracijomis, o vėliau pasinaudok tuo, ką iškovojo tie, kurie nesusitaikė. Ramu, šilta, galvos neskauda....

Jules2012-11-22 00:11

Konciervai, būdami valdžioje begėdiškai ir be gailesčio skurdino prasčiokus ir taip pasitarnavo Maskolijai ir Neosovietinei Oligarchijai(Neosovietijai), lenkė juos prie matuškos Rusijos, vadinasi, konciervai yra slapti maskolių agentai ar kaip čia išeina, grubiai tariant? Kas galėtų tiksliau paaiškinti?

nuomone2012-11-21 23:44

koncer vatoriai mano sirdije apsiderge su poziuriu i garliavos mergaite.mano seima ir draugai buvo uz koncervatorius bet po garliavos ivikiu negalim uz juos balsuoti.ir turbut ilgai nebalsuosim.pirmiausia turi patys prasikrapstyti akis ka pridirbo moraliai.musu syrdis prispjaudytos abejingumo mazoms mergaitems.va tokia yra mano nuomone gal nenuteis manes uz nuomone kuria turiu

Pakišo rinkimus konservai2012-11-21 23:03

Sovėdami po medžiu. Jie stengėsi dėl savo pakabintų partiečių. Išvada- geriau keletą paaukoti , bet laimėjimas būtų užtikrintas. Na juos gerokai pavedė ir liberastai...

to 732012-11-21 22:06

lb.aciu..

MK2012-11-21 21:32

Konservatoriams reiketu pagalvoti apie p.Degutienes veikla, - musu seima nebebalsavo sikart uz Konservatorius del Degutienes veiklos ir kalbu....

linass2012-11-21 21:28

kodel koncervai vadinami patriotais juk komuniagu ir buvusiu saugumieciu ten neka maziau nei pas socdemus

Spreskite patys2012-11-21 19:25

1988-91 m. Sajudis buvo tikras ir tyras. Partija, kuri isaugo is Sajudzio, NIEKADA nebuvo nei ismintinga, nei dora. Konservatoriu tarpe yra Zmoniu is didziosios raides, bet tai nieko nekeicia. Darbo partijoje taip pat yra padoriu ir kompetentingu zmoniu, bet tai nieko nekeicia. Socialdemokratu partija NIEKADA nebuvo kvaila ir nieksiska, bet joje yra korumpuotu zmoniu. Drasos kelias NIEKADA nebuvo nieksiskas, bet jame yra neaiskiu zmoniu.

Marta2012-11-21 16:57

Vadinasi, kaip rašo kai alkas lt , Izraelis pirmas pirstelėjo prieš Gazą. Būtent tada kai Vakarų krantas JT paprašė priimti juos į JT kaip lygiateises nares, ne vien kaip stebėtojus. Vadinasi kažkam būtinai reikia turėti pretekstą “kovai su pasauliniu terorizmu”, nors Ben Ladeno ir nebėr. Ginklai Gazai iš Sirijos, nors Sirijai teikia Rusija, kaip ir ginklai iš Irano irgi per Rusiją... . Anot Naomi Klein, nebūtų pasaulinio “terorizmo”, nebūtų ir pasaulinio biznio? Kaip galima būtų tai pakeisti? Aš jums turiu pasiūlymą. Vietoj plepalų eikit prie darbų. Lietuva pirmininkaus Europos Tarybai. Pasiūlykit Europos Tarybai tokį variantą: Pocdamo konferencijos leidimas Rusijai naudotis Karaliaučiaus žeme 50 metų jau kadais baigėsi. Ta žemė turi būti demilitarizuota ir padaryta neutralia laisva ekonomine zona, o kaip “niekieno” žemė gali būti atiduota palestiniečiams. Gazoje gyvena tik 1,5 milijono žmonių. Sutilps. O rusai dar jiems ir elektrinę pastatys. Laikas šį klausimą judinti. Taip įsiteiksite ir musulmonams ir žydams. o jei kartais kiltų “civilizacijos konfliktas” tai Lietuvos jis jau nebeliesstų. Kaip jums toks pasiūlymas? A? Beje, tuo pačiu ir priešraketinį skydą pastumtume iš Lenkijos link Pabaltijo. beje, Rusija neturėtų per daug prieštarauti. Juk ji garsiai deklaruoja, kad ji gina palestiniečių reikalsus. Na tai kas, kad kartu su Natanjachu tariasi kuom pakeisti Sirijos vyriausybę. Na tai kas, kad Gaspromas siurbia Izraeliui naftą ir dujas iš naujai atrastų šaltinių Viduržemio jūroje. (o gal ir greta Gazos? ) Na tai kas, kad Izraelio energertika 80 procentų priklausoma nuo Rusijos, kad Rusija su Izraeliu turi bevizį režimą, kad Izraelis puikiai koketuoja tiek su JAV, tiek su Rusija. Didžioji dalis Izraelio gyventojų yra kilę iš Rusijos. Jeigu Obama stato priešraketinį skydą nuo Rusijos Lenkijoje ir Čekijoje, tai gali reikšti, kad dvigubu agentu laikomas Kissingeris su Putinu jau yra pasirašę naują “rybentropo-molotovo” paktą... dar tuo metu, kai Kissingeris slapta atvyko susitrikti su Putinu tuoj po Obamos išrinkimo. Ne veltui Landsbergis taip nerimsta dėl “antros respublikos” žlugimo. Mane tai irgi gerokai gąsdina. Ypač kai paskaitai rusų portaluose (regnum.ru) kad neva Lietuvos liaudis jau pasiruošusi grįžti į Rusijos sudėtį, tik elitas kažko vis dar mindžiukuoja. Dabr, naujasis, gal jau nebedels?

A-Kaunui2012-11-21 16:44

Apie komunistus neverta ir rašyti, nes nėra jokių vilčių. O dėl TS gaila. Negynė mergaitės, bruko atominę pabaisą, steigia visokius LEO.

optimistas2012-11-21 16:29

Susitaikymas su tuo kaip yra. Tuomet kai tu negali jausti pasitenkinima tuo ka darai,tu bent jau gali susitaikyti su tuo. Susitaikymas reiskia:Siuo metu ,tai ka yra tai ka sioje situacijoje siuo momentu turiu daryti ir tai as darysiu kruopsciai. Mes jau anksciau kalbejome apie vidinio susistaikymo su tuo kas Nutinka svarba,o susitaikymas su tuo ka turi daryti yra tik kitas to aspektas. Pavyzdziui tau gali nepavykti megautis pliaupiant lietui nakti keisti automobilio rata viduri misko,o tuo labaiu jausti entuziazma,bet tu gali susitaikyti su tuo ka darai. Veiksmu atlikimas esant susitaikymo busenai,reiskia buti ramiu tai darant. Ramybe yra subtili energijos vibracija kuri liejasi i tai ka tu darai. Is paziuros susitaikymas atrodo kaip pasyvi busena,bet realiai tai ji aktyvi ir kurianti ir nesa i pasauli kazka visiskai naujo. Ta ramybe,ta subtili energijos vibracija,yra samone,ir vienas keliu jai ateiti i si pasauli yra nesipriesinimo veiksmas,kurio vienas aspektu yra susitaikymas. Jei tu negali nei megautis nei susitaikyti su tuo ka darai - sustok. Kitaip,tu neprisiimi atsakomybes uz vieninteli dalyka uz kuri tu gali buti atsakingas ir kas yra vienintelis is tikro svarbus;tavo samones busena. Ir jei tu neprisiemi atsakomybes uz savo samones busena,tu neprisiimi atsakomybes uz savo gyvenima. Eckhart Tolle

optimistas2012-11-21 15:47

Atsiprasau uz isiterpima. Megavimasis Ramybe kuri ateina su susitaikymo veiksmais virsta gyvastingu pojuciu kai tu tikrai pradedi megautis tuo ka darai. Megavimasis yra antra budinancio veikimo forma. Naujojoje zemeje,motyvuojancia norejimo galia,slypincia uz zmoniu veiksmu, pakeis megavimasis. Norejimas kyla is iliuzijos kad tu esi atskiras fragmentas,kad tu esi atskirtas nuo galios kuri valdo visa kurinija. Per megavimasi tu pats susijungi su visata kuriancia jega. Kai vietoje praeities ar ateities tu padarai buvimo momenta svarbiausiu tavo gyvenimo taikiniu,tavo gebeijmas megautis tuo ka darai - o su tuo ir gyvenimo kokybe - dramatiskai pagereja. Megavimasis yra dinaminis Buties aspektas. Kuomet kuriancioji visatos galia taps samoninga saves pacios atzvilgiu,tai pasireiks megavimusi. Tu neturi laukti kol kazkas "prasmingo" ateis i tavo gyvenima,todel pagaliau tu gali megautis tuo ka darai. Megavimesi yra daugiau prasmes nei tau kazkada reikejo." Laukti kad pradeti gyventi" sindromasyra labiausiai paplitus nesamoningos busenos iliuzija. Pletra ir pozityvus pasikeitimai isoriniame lygmenyje yra daug labiau tiketini tavo gyvenime jei tu megaujiesi tuo ka darai,vietoje to kad lauktum kazkokiu pasikeitimu,taigi gali pradeti megautis tuo. Neklausk savo proto leidimo megautis tuo ka darai. Visa ka tu gausi bus gausybe priezasciu del kuriu tu negali megautis tuo." Ne dabar",pasakys protas." Ar nematai kad as uzsiemes? ,Dabar nera laiko. Gal but rytoj tu galesi pradeti megautis..." Tas rytojus niekuomet neisaus jei tu nepradesi megautis tuo ka darai dabar. Kai tu sakai,as megaujuosi darydamas ta ar ta,realiai tai yra klaidinga,nes tokiu budu atrodo kad megavimasis kyla is to ka tu darai,bet yra ne taip. Megavimasis nekyla is to ka tu darai,jis plusta i tai ka tu darai,o per tai ir i pasauli is tavo gelmes. Klydimas kad megavimasis kyla is to ka darai yra normalus,bet taip pat pavojingas,nes kuria tikejima kad megavimasis gali atieti is kazkur kitur,is kazkokiu veiksmu ar dalyku. Tuomet tu ieskosi pasaulyje dalyku kurie suteiktu tau pasitenkinima. Bet jis negali to suteikti. Stai todel dauguma zmoniu ir gyvena nuolatiniame nepasitenkinime. Pasaulis neduoda jiems to ko jie mano jiems reikia. Taigi koks rysys yra tarp to ka tu darai ir pasitenkinimo? Tu megaujiesi bet kokioje veikloje kurioje dalyvauji,bet kokia veikla kurios pabaigos tu netroksti. Tai ne veikla kuria uzsiimi teikia tau pasitenkinima,bet stiprus gyvastingumo jausmas plustantis i tai. Tas gyvastingumas yra viena su tuo kas tu esi. Tai reiskia kad kai tu megaujiesi tuo ka darai,tu istikruju patiri Buties dziaugsma,dinamini jo aspekta. Stai todel ka bedarytum megavimasis sujungia tave su pacia viska kuriancia jega. Cia yra dvasine praktika kuri paspartins tavo gyvenimo kurybine pletra. Sudaryk kasdienines veiklos sarasa. Itrauk veikla kuria tu laikai neidomia,nuobodzia,erzinancia ar keliancia stresa. Bet neitrauk nieko ko nekenti daryti. Siuo atveju reikia arba susitaikyti arba nustoti tai daryti. Sarase gali buti kelione i darba ir namo,maisto prekiu pirkimas,skalbimas, arba visa kita kas nuobodu ir sukelia stresa. Tuomet kai tu atlieki ta veikla,leisk jai buti budrumo zadintoja. Buk absoliuciai tikroveje kai tai darai ir jausk savyje gyvybinga ramybe, budruma,kaip tu veiksmu pagrinda. Tu greitai atrasi kad veikla kai tu tai darai esant padidintam budrumui,vietoje to kad keltu stresa,butu nuobodu ar erzintu,is tiesu sukelia pasitenkinima. O tiksliau, tai kas kelia pasitenkinima nera isorine veikla,o vidinis samones lygmuo plustantis i ta veikla. Tai yra pasitenkinimo tame ka darai radimas. Jei tu jauti kad tavo gyvenime truksta reiksmingumo ar jis per daug keliantis stresa ar nuobodus,tai yra todel kad tu i savo gyvenima dar neinesei sio lygmens. Buvimas tame ka darai samoningu,dar netapo tavo pagrindiniu tikslu. Naujajai zemei ateinant,vis daugiau ir daugiau zmoniu atras,kad pagrindinis ju gyvenimo tikslas yra inesti i si pasauli samones sviesa, o priemone tam naudoti tai ka jie daro. Megavimasis Butimi yra pasitenkinimas bunant samoningu. Bundanti samone tuomet perims is ego tavo gyvenimo valdyma. Tuomet tu gal atrasi kad veikla kuria tu darei ilga laika,naturaliai prades plestis i kazka daug didesnio,kai tu suteikei jai samones galia. Kai kurie is tu zmoniu ,per kurybine veikla,praturtins kitu gyvenima paprasciausiai darydami tai kas teikia didziausia pasitenkinima ir tame nera norejimo per ta veikla pasiekti ar tapti kazkuo. Jie gali buti muzikantai,dailininkai,rasytojai,mokslininkai ar statybininkai,arba jie isreiks naujas socialines ar verslo strukturas(nusvitusio verslo). Kartais keleta metu ju veiklos sfera gali likti nedidele;ir tuomet staiga ar palaipsniui gali atsitikti tai:kurybiskumo banga plustels i tai ka jie daro ir sustiprinta jos issiples pralenkdama viska ka jie galejo isivaizduoti ir palies nesuskaiciuojama daugybe kitu zmoniu. Dabar prie megavimosi tuo ka darai prisides intensyvumas ir kurybiskumas kuris pralenks tai ka gali padaryti paprastas zmogus. Bet neileisk to i galva,nes cia gali sleptis ego likuciai. Tu tebeesi paprastas zmogus. Kai kas ypatingo per tave ateis i si pasauli,bet to esme tu daliniesi su visais zmonemis. Labai graziai sia tiesa isreiske keturioliktojo amziaus Persu poetas ir Sufi meistras Hafiz:"As esu kiauryme fleitoje i kuria pucia Kristus. Klausykis sios muzikos." Eckhart Tolle

to reikalingas2012-11-21 13:48

kokia gali buti harmonija tarp interus ir pamatiniu vertybiu???matosi,kad nsirasiai visai,o toki zinova vaidini...gal nerasyk daugiau

Be V.Landsbergio2012-11-21 13:39

esamos sudėties konservatoriai yra beveik nulis,išskyrus Puteikį ,Stancikienę ,Kupčinskąir kt...Be V.Landsbergio partijai tektų susikurti naują veidą.Iš,ko jei moralė lygi nuliui,nes bendradarbiauja su pedofilais.

Reikalingas2012-11-21 13:18

Sąjūdžio suvažiavimas.Aptarti moralinę tautos situaciją.Ir paieškoti harmonijos tarp interesų ir pamatinių vertybių.

Nuo pagrindinės2012-11-21 13:17

klaidos dar vis bėga ir stengiasi jos neįsisamoninti-tai požiūris į TEISINGUMĄ.Ką ir paliudijo Garliava bei pedofilų dangstymas bei savo elektorato prievartavimas bendrininkauti ir užsitraukti Dievo rūstybę.Na jau ne,kol neišvaduosit mergaitės,mes savo balsus pasilaikysime ir nebendrininkausime.

Kaunas2012-11-21 13:16

kai tenka žvilgterti į EKSPERTAI, matosi, kad po rinkimų jie subliūško, kaip kovotojai už teisybę, pasuko į ramias kultūros pievas ir, lyg po rimto darbo, sočiai atrajoja, retkarčiais perspausdindami kažką. Atrodo, kad naujojoje koalicijoje nebėra niekšų, aferistų, vagių, kgbistų... , kurių tiesiog knibždėjo, anot ekspertų, senojoje, bei prezidentūroje. .... komentatoriai ir gi daugumoje tie patys, persisunkę neapykanta V. Landsbergiui, gal kaip Nepriklausomybės vedliui. ... ir, atrodo, vertingas čia tik Pikasas, atkakliai dalijantis savo išmintingas įžvalgas (dažnai galimai 5-ajai kolonai... , gal kiaulėms dalinti perlus beviltiška... ) bet vis tiek ĄČIŪ.

Pikasas to 54nr2012-11-21 12:52

Jūsų žiniai, LR Konstitucinis aktas "Dėl Lietuvos Respublikos nesijungimo į postsovietines Rytų sąjungas" Valstybės žiniose paskelbtas 1992m. birželio 8 d. Po juo LR Aukščiausios Tarybos pirmininko Vytauto Landsbergio parašas. Profesorius yra parašęs įvairios apimties daugiau kaip 30 knygų. Kai kurios jų , mano nuomone, disertacijų lygmens. Jūsų teiginys: "Landsbergio mentalitetas nesiskiria ir nuo kaimo bobutės prietarų" nėra niekaip argumentuotas. Tai tik tipiškas "kontorinių" kadrų pašūkčiojimas. Juk neperduosi į komentarų puslapį dantų griežimo garso, a ne?

nuomone2012-11-21 12:47

visada balsavau uz konservatorius. Siuose rinkimuose pasirinkau DK. Priezastis viena- si partija issigime. visos rezonansines bylos ir jai valdant nebuvo judinamos, teisesauga , mano galva `' bujoja'"blogaja sio zodzio prasme. Ir ta draugyste su prezidente, mn atrodo nenormali. Przidente- buvusi kgb majore, veliau socdeme, brazauskininke..... Jums tai dera prie konservatoriu? Kazkas cia ne taip, kazkas cia labai dvokia isdavyste

Pikasas dr Jonui Ramanauskui2012-11-21 12:11

RETRO Pikasas dr. Ramanauskui, 2012-06 (... ) Lietuvos dešinėje problemų būta. Jas esu aptaręs savo komentaruose. Dabartinis Lietuvos Sąjūdžio pirmininkas Rytas Kupčinskas daro daug, kad apie šios visuomeninės organizacijos siekius visuomenė sužinotų. Esu įsitikinęs, kad Rytas - padorios sąžinės etalonas. Sutinku, kad buvo padaryta klaida, kai Sąjūdį paliko ne tik "hegemono" partijos palikuonys, bet ir naujai gimusi dešinės jėga, kuri įsisteigė TS(LK) pavadinimu. Tai buvo padaryta gerokai per anksti ir reikėjo įdėti nemažai pastangų, kad Lietuvos sąjūdis vėl atgimtų ir savo veiklą mažesnėje apimtyje reikšmingai pratęstų. Kaip visuomeninis judėjimas jis savo aiškią poziciją dažnai išsakydavo ir tada, kai partijoms, užimančioms politines jėgas tai dayti būdavo kebliau. Būtent Sąjūdis tapdavo ta vienijančia nuomone svarbiose mūsų gyvenimo klausimų sprendimo paieškose. Lietuvos sąjūdis galėjo pats tapti partija. Tokią įdėją iškėlė jo sekretorius V. Čepaitis. Jis buvo "sutrintas" dėl seno parašo KGB struktūrai gal būtent todėl, kad buvo išsigąsta narystės su bilietais, kas vedė į partinę struktūrą. Priminsiu jums dar kai ką. Sąjūdžio nariu galėjo save laikyti tik tas, kuris nuosekliai sekė Sąjūdžio ideologijos keliu, niekaip nekenkdamas Lietuvos interesams. Tad galima teigti, kad nei vienas sąjūdietis nepasielgė nedorai, nes jis tuo momentu tapdavo jau ne sąjūdiečiu. Jūsų, p. dr Ramanauskai, gili neapykanta TS LKD partijai, mano nuomone, yra gerokai persūdyta ir jau darosi panaši į paranoją. Net ir D. Kedžio skandalingoje istorijoje šios partijos aktyvistai buvo aktyviausi teisybės ieškotojai. Apie tautininkų kelius ir klystkelius esu nemažai diskutavęs. Jei tautininkai steigdamiesi pasirinko lyderiu euroskeptiką R. Smetoną,10 metų valdžiusį LSSR kino dokumentiką, tai... laba diena. Apie G. Songailos viražus taip pat galite rasti archyvuose, įvedęs "pikasas songaila". Nesikartosiu. Tikiuosi, kad jūs esate garbingas komentatorius ir mano asmeninę nuomonę bei išsakytas pastabas priimsite geranoriškai. Sėkmės. P.S. Apie mergaitę iš Klonio gatvės ir kas ją paaukojo ar pasinaudojo parašiau daug komentarų. Juos galite rasti archyvuose. (pvz: pikasas tiesiai šviesiai)

i siukslyna juos2012-11-21 11:55

kad per velu tevai saukti ta suvaziavima,tavo chebra visiskai atitrukusi nuo tautos ,nuo dabartiniu realiju,jie jau senai isikase sau duobe politinio pasitikejimo kontekste,atsakykit gerbiamieji ,kas balsuotu lietuvoje uz uspaski ,jei cia zmones butu gerbiami ,vertinami -,NIEKAS,tauta nusmukusi tiek moraliskai,tautiskai, nuskurdusi,o mielieji konservatoriai arogantiskai tau kartoja viskas gerai,nes toliau savo nosies nieko nemato ,arba nenori matyti

Tadas2012-11-21 11:45

Per vėlu,partiją valgo godumo ir nomenklatūros vėžys,idėjų nulis,sąžinės nulis ,garbės du nuliai. Ramiai galima pirkt žvakutes partijos šermenims,nes praradus lovį pradės nykti ir šiaudiniai partiečiai.

A2012-11-21 11:16

TS leido sunaikinti Deimantę, susidėjo su Liberalcentristais, neapgynė sąžiningų pareigūnų. Vietoj to bruko Lietuvai branduolinę bombą. Todėl, deja prarado pasitikėjimą. Vienintelė patriotinė partija buvo užvaldyta išdavikų ar idiotų. DK, manau, kad taip pat.

tikras lietuvis2012-11-21 09:12

gerbiu ir aukstinu landsbergi,marksa kazkoki,trocki ir visa jo chebra ir daugeli buvusiu ir esamu,todel kad viskas izraelio dievo valioje ir palaiminimevisko buvo,yra ir dar daug labai baisiu dalyku bus.skaitykite biblija.laikykites profesoriau,jums sveikatos ramybes ir istvermes,nes dar darbai pilnai nebaigti.vsio idiot po planu!

igrikas2012-11-21 07:03

nieko nesuprantu...tai ta landsbergo gauja ir yra chunta?gal kas paaiskintu.tai jie reiskia ir ivykde teroro akta pries mazaja mergaite,teiseja ir taikius lietuvos zmones.

Justinas2012-11-21 03:34

Senai jiems reikejo duoti pylos. Reikejo tik 3 dalyku,kad si partija laimetu rinkimuose. 1. Tiek Degutiene tiek Kubilius ne nebande atsizvelgti i ivykius Garlaivoje,(gal jie ir dabar supranta tik ,kad cia seimos reikalas)bet taip nera. Jei jie nebutu balsave uz N. V kaip teisejos imuniteto panaikinima jai nebutu reikeje kurti partijos,ji butu daugiau davusi Lietuvai kai gera teiseja. 2. Absurdiskos Kubiliaus klajones su Palaiciu,esa energetikos klausimai svarbiau nes reikia balsu,gali isirti koalicija,o kas dabar atsitiko nei to nei ano. 3. Reikejo su dviraciais nesukineti tik i desine,reikejo dagiau ir ne is padangiu pazvelgti i paprasta zmogu ir cia pergale butu garantuota. Linkiu,kad kiti skaitytojai atskleistu daugiau priezasciu del sio pralaimejimo.

Trigrasis2012-11-21 02:14

Labai teisingai patriarchas Vytautas Landsbergis daro, pabardamas savo ipedinius. Yra uz ka. O butent, uz "stovejima po medziu" Garliavos istorijos atzvilgiu. Taip pat uz tvirto stuburo neturejima FNTT vadovu atleidimo istorijoje. Reikejo be jokiu islygu mesti Capliko/Palaicio chebryte is koalicijos ir likusi pusmeti iki rinkimu darbuotis mazumos vyriausybeje.

Ricardas2012-11-21 01:35

Pagrindine konservatoriu klaida,kad jie per daug leido sakotis liberalams E. Masiuliui ir libcentristui Caplikui,bei liberalui Steponaviciui,kuriu labai nemegsta Lietuvos zmones ir jie vykde netinkama politika. Antra tai ka ivykde Garliavoje su kedziu seima ir Venckine atimant mergaite ir isvezant nezinia kur/Melianas,Pozela,Vaicekauskiene,Ziobiene su kazkieno tai palaiminimu is aukstu valstybes pareigunu/yra nesuprantamo ziaurumo aktas. Stai del ko nubausti konservatoriai. Uz siuos veiksmus turetu ateiti atpildas. Pokario Lietuvoje stribai naikino ir kitaip kankino Lietuvos patriotus miskuose ir dar kai kur slapstydamiesi. O 240 ginkluotu jegos strukturu pareigunu puolimas pries taikius Garliavos gyventojus:kas tai? O siekiama nubausti nukentejusius zmones senelius,buv. teiseja Venckiene. Kas cia? Nejaugi dabartinis Seimas nesugebes apginti neteisingai uzpultus zmones 6 val ryto. Kitaip Lietuva isliks susiskaldziusi. Baisu ka pridare buvusi valdzia vadovaujama TS LK. Reikia priversti viesai atsiprasyti nekaltai sudauzytu zmoniu buvusi vidaus reikalu ministra,Pozela ir kt. Negalvokit,kad zmones tai pamirs ir atleis. Nejaugi kai kam is aukstu Lietuvos pareigunu negrauzia sazines del ivykdyto pogromo? Tai atsakymas i V. Landsbergio pamastymus.

Vytautas2012-11-21 01:25

Partijos negalvoja kaip valstybėje sukurti gyvenimą pagal europinius standartus ,bet kaip apgaule įsiteikti žmonėms,kad pripulti prie skolintų ir ES paraminių eurų. Įsiteikimo taktikai keisti organizuojamas net suvažiavimas.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-11-21 01:16

Paimu citata is komentatoriaus Pikaso: "Daugėjant privačių ir grupinių interesų, "penkta kolona" nesnaudė. Ji sutelkė "nebūnančius buvusiais kadrus", "hegemono" partijos nomenklatūros elitą ir, pasinaudoję savo įtaka žiniasklaidoje bei "partškolų" auklėtiniais, mikliai smogė dešiniam Lietuvos Sąjūdžio elitui į paširdžius." O desinysis Lietuvos Sajudzio elitas, kaip nekenciamiausia organizacija pasirinko Sajudi ir savo IV suvaziavime ji is esmes SUNAIKINO! Ko nepajege kgbistai, komunistai ir penktoji kolona.... ta pajege atlikti ir atliko...." desinysis sajudzio elitas" pademonstruodami..... kad susitarti galima su visais.... tik ne su sajudininkais.... devizas, kuri savo ausimis girdejau...... ikursim partija, nebus kam kgbistu gaudyti... ir praktika parode... tikrai NEGAUDE! Taigi ideja susaukti suvaziavima..... gal ir nebloga... tik ka planuojama sunaikinti? Berods pacius save, nes tai irode ju konkreti politika.... net ir dabar pagatavi viska parduoti.... kad tik su komunist socialdem susibuciuoti, o DP panaudoti pries tautos valia prastumiant atomine. Taigi visos jegos yra nuostabios susitarti.... tik, kad tautos valia butu sutrypta. Po Garliavos sturmo.... si partija su savo satelitais..... gali ir isnykti.... amoralus nieksai nereikalingi. Suvaziavimas reikalingas.... partijai pasileisti.... kaip nieksisko amoralumo nesejai. O gal ponas PIKASAS man irodys, kad paaukto ant nieksisko aukuro mergaite yra civilizuota ir labai naudinga Lietuvai?

rinkėjas2012-11-21 01:06

Landsbergis, be abejonės, yra psichinis ligonis. Jis serga didybės manija, jam atrodo, kad yra daug įžvalgesnis už bet ką. Be to, kaip ir bet kuris patriotas idiotas, jis yra labai didelis bailys. Ką reiškia "gresia Antrosios Respublikos pabaiga"? Kaip jis tai įsivaizduoja? Juk tai yra visiškai neįmanomas dalykas. Arba "gresia konstitucinio įstatymo dėl neįsijungimo į posovietines sąjungas sulaužymas". Tai irgi neįmanomas dalykas. (Beje, tą įstatymą kadaise inicijavo būtent LDDP, neapsikentusi dėl nuolatinio konservatorių šmeižto ir demagogijos). Landsbergio politinę "nuovoką" iliustruoja ir apmaudas dėl "nepakankamo darbo su nelietuviais Vilniaus krašte". Nei vienas nelietuvis niekur ir niekada nebalsavo ir nebalsuos už konservatorius. Taip yra visiems laikams. Aplamai, Landsbergio mentalitetas nesiskiria ir nuo kaimo bobutės prietarų. Ji tiki, kad egzistuoja šėtonas ir visokie baubai, o Landsbergis tiki į tokius baubus, kaip "rusai puola" ir panašiai. Tuom jis patinka ir kaimiško mentaliteto inteligentams, irgi matantiems baubus Lietuvos priešų, Kremliaus rankos pavidalu. (Gražiausias pavyzdys - komentatorius Pikasas ir kai kurie komentatoriai čia). Darosi nejauku prisiminus, kad kadaise šitas menkysta buvo valdžioje. Kiek malkų priskaldyta per jį ir jo klapčiukus.

Darijus2012-11-21 00:45

Naivuoliai: pasakykite, kuo skiriasi konservatoriai su savo prielipais nuo socdemų koalicijos? Tai tik klaninės pinigų išsiurbimo struktūros. O valdo juos ne ''plaukuota ranka'', o Rusija per VSD. Galvojančiam žmogui tai akivaizdu. O tai, "ir tarp konservatorių yra gerų žmonių". Bet, juk ir tarp komunistų ar nacistų buvo neblogų žmonių. Pvz. Degutienė.

Vitas2012-11-21 00:35

Visi pasiekimai,praeities ir ateities,konservatoriams pradingo po geguzes tragedijos.As pats ir daugelis pazystamu laikem sia partija padoriausia.Dabar deja jau nebe,nors alternatyvos taip pat nesimato.

43 ciam2012-11-20 23:52

pritariu Eugenijaus issakytoms mintims,jie visi nera laisvi,juos valdo ,kaip daugelis komentatoriu rasydavo,plaukuota ranka

"krašto moralinės krizės įveikimo programą":2012-11-20 23:01

isvesdinti is seimo, gal net iki sienos su Baltaja Rusija palydeti,: Irena Degutiene su Degutyte ir Edita Ziobiene.

Ir asilams aišku,2012-11-20 22:58

kad konciervai seniai yra išdavę savo partijos įkūrėją, bet ne veršiams.

Aha2012-11-20 22:54

Būtent konciervai, skurdindami tautiečius juos stumia į Rusijos glėbį. Kam dirbo konciervai, ypač Kubilius su Razma, tuos keturis metus, ar ne tam pačiam Uspaskiui? Koncievų naudą tik Uspaskiai ir raudonieji oligarchai gaudo, neatrodo? Iš Konservatorių partijos turėtų būti pašalintas pirmas dešimtukas kartu su ta LDDP-istų karalienę Degutiene. Kitaip nieko gero nebus. O jau istrebitelių žentams joje vietos iš vis turėtų nebūti, nesvarbu, kad aukštus mokslus užsieniuose baigė.

Pikasas nusišneka...2012-11-20 21:14

galima sutikti ar nesutikti ideologiniais ir kitokiais požiūriais su Pikasu, nuosekliu konservatorių rėmėju, bet gąsdinimas "mestelėjimu Rytų imperijon" yra visiškas grybas... Tokiu klausimu būtųš BŪTINAS referendumas, o jame jokie bambaliniai ar panašūs daugumo nesurinktų... Iš kiek lažinamės, Pikasai?

AGOTA2012-11-20 21:13

20metu balsavau už konservatorius šįkart aš jų atsisakiau,balsavau už DK,taip elgtis,kaip elgėsi dešinieji negalima.mergaitės byla juoda dėmė koservatoriams.Nesidžiaugiu ir šių partijų "žaidimais"Prezidentė elgiasi teisingai.V.Uspaskiho manieros ,kalba........atleiskit.

Po geguzes 172012-11-20 21:11

galima drasiai sakyti-konservatoriu virsuneles nera laisvos.Gal ta partija turi geru eiliniu partieciu,gal ja galima atkurti ju rankomis.Na ka galejo kalbeti ponia Degutiene,jei virs galvos kabojo Snoro Damoklo kardas.Biauru,kad partijas reikia rinkti pagal sarasus-jautiesi prievartaujamas-renkiesi mazesni is blogiu.Vieninteli teisinga kelia pasiule D.Kuolys-Lietuvos saraso remiamus kandidatus.Reikia sia ideja vystyti ir stiprinti.

to tautietis2012-11-20 20:51

bet juk ir tie, KURIUOS IŠRINKOME VALDYTI, irgi stovėjo po medžiu. O dargi Baltraitienė su kitom draugėm net mergytę "lankė" pas mamą ir gyrė, kad viskas ten gerai. Tai kodėl gi tik konservatoriai kalti?

Eugenijus ger. bratkai2012-11-20 19:02

Pritariu daugumai jūsų minčių ,bet norėčiau kaip ką patikslinti. Politinis susitarimas dėl veiksmų Garliavoje gegužės 17 dieną tarp konservuotųjų,komunistų,suvirintojų,tapšnotojų, suvirintojų ir liberaliųjų viskam, partijų vadų buvo sudarytas prieš šią datą. Konservuotiesiems buvo pasakyta,jei norit svarstyti atominius-dujinius klausimus "TAI NESIBLAŠKOM,NESIBLAŠKOM Į GARLIAVĄ IR KITUS KLAUSIMUS". Štai jie ir"NESIBLAŠKĖ". Po gegužės 17 d. nemaža frakcijos dalis reikalavo ištirti smurto veiksmus , bet vėliau frakcijos vadų ir "valstybininkų"{tarp kurių nemažai įtikinėjimo meną išmanančių diplomatų}buvo įkalbėti elgtis taip, kaip matėte birželio 26 dieną. Argumentai buvo paprasti ,to kas atlikta jau negrąžinsi,o bet koks aiškinimasis kompromituoja partiją. Svarbiausi argumentai buvo tokie, kad ką nors darant šalyje gali įsivyraut suirutė ir anarchija ,būt sunaikinta teisinė sistema o į valdžią ateiti tam nepasirengę žmonės{patvoriniai}nesveiki, vedini tik savo keršto nuotaikom. Įtikinėjimui buvo pasinaudota ir "Pikaso" minimais "ponais Gaponais",kurie tikriausiai pačių ir buvo atsiųsti reikalingam fonui kurti,o reikalui esant ir ką nors liudyti. Gal net filmukas buvo sukurtas? Po rinkimų konservuotieji liko ir be atominio-dujinio susitarimo sudaryto labai aptakiai ir be valdžios ir be moralės. Pagarbiai.

tautietis2012-11-20 17:56

konservai , stovejote po medziais o po kuo dabar stovesite , po krumais ? Butumete pasisake uz Deimante , tauta butu jus palaike , o dabar gavote tai ko nusipelnete ir eikite jus visi nafik

AS IRGI2012-11-20 17:50

Nebebalsavau uz koservatorius vien del to, kad stovejo po medziu, kai vyko mergaites isplesimas

To 362012-11-20 17:34

labai teisingos mintys

vilte2012-11-20 17:06

ponas vytautai, ar ne per ligai miegota, o gal tik paguleta uzmerktomis ...

Jei rimtai2012-11-20 16:58

Landsbergis nepasakė nieko naujo.Visa tai yra akivaizdu visiems,bet tik ne aplink Kubilių ir Degutienę susispietusiai arogantiškų menkystų šutvei.Dabar konservatoriams nereikia net priešų pastangų,patys vadeivos pribaigė partiją.Ir tikrai nėra ko džiaugtis,kad žymi dalis konservatorių elektorato paskutinį kartą nubalsavo už TS-LK,nes dar nebuvo spėję atrasti,ar pastebėti ideologinės alternatyvos,kas tikrai atsitiks po 4 metų.

TAUTA2012-11-20 16:34

SU KONSERVATORIAI JAU PAJUTOME LIETUVOS PRARADIMĄ IR SU POLIKARPOVNA PREZIDENTINĮ VALDYMĄ,TAIGI NIEKO NAUJA NEPASAKYTA

Eugenijus2012-11-20 16:22

Ačiū gerb. V. Landsbergiui, bet manau, kad tokį suvažiavimą reikėjo šaukt žymiai anksčiau. Stebina tai, kad konservatorių politinis komitetas ruošiasi kviesti suvažiavimą, kuriame nori svarstyti tik savo "taktines klaidas", lėmusias jų akimis žiūrint per mažą mandatų skaičių. Jei suvažiavimas bus sušauktas tik dėl straipsnyje paminėtų" taktinių klaidų",toks suvažiavimas bus beprasmis. Suvažiavimas turi būti šaukiamas dėl MORALINIŲ klaidų,moralinių klaidų, kurios ilgai jas nutylint ir slepiant tapo nusikalstamomis klaidomis. Šios nusikalstamos klaidos,tai požiūris į FNTT ir V. Pociūno bylas. O didžiausia nusikalstama klaida,be abejo paklusimas komunistams ,suvirintojams ir liberaliesiems, dėl galimybės naudoti smurtą Garliavoje. Paklusimas vardan galimybės svarstyti atominės elektrinės ir dujų terminalo galimos statybos klausimus. Iki šių rinkimų aš,mano šeima ir draugai visada balsuodavom už konservatorius ,bet dabar balsavom už DK ,vien dėl moralinių nuostatų. Negaliu balsuoti už partiją, kuriai reikia ne tiesos o mėsos,kuri ilgai stovėjo po medžiu o vėliau visai nulindo į krūmus. Pagarbiai.

Anglija2012-11-20 16:19

Pritariame gerb. Profesoriui V. Landsbergiui,kol konservatoriai isiklausydavo i jo pastabas ir patarimus,tol jie laviravo tarp pakilimu ir nuopoliu,kas yra budinga politikoje. juo labiaiu,kad visos postkomunistines,postKGBistines valstybes yra kreciamos to paties drugio. Per visa nepriklausomybes laikotarpi konservatoriai ,budami valdzioje, pridare aibes klaidu ir tai reikia pripazinti. Liaudis visada jiems atleisdavo ir uz juos balsuodavo. Peremus vaira A. Kubiliui,Lansbergi ,,istremus'' i Briuseli ,,chunta'' eme savavaliskai ir ciniskai ,nutole nuo partijos programos,valdyti sali. Partija uzurpavo susireiksmine,arogantiski,besirdziai veikejai: Kubilius,Jukneviciene,Abramikiene,Degutiene,Anusauskas,Jurkevicius,kenkejas Sedbaras ir kt. Kantrybes taure perpilde nesiskaitymas su pilieciais,del FNTT ir VSD pareigunu neteiseto atleidimo, o svarbiausia del cinisko,abejingo poziurio i ivykius Garliavoje,kurie ivyko,butent valdant konservatoriams,nors profesorius V. Landsbergis kviete nestoveti po medziu. Visi tie ivykiai parode,kad valstybe - uzvaldyta ir nuolankiai trauktis nebuvo kur,reikejo ryztingai ir drasiai veikti butent konsrvatoriams. Rinkimai ir ju rezultatai parode,kad dar yra zmoniu,pasitikinciu konservatoriais,taciau butina partijai atsinaujinti,kitaip jos laukia Lietuvos politinio gyvenimo uzribis. O poziuris i naujai atsiradusia DK partija Seime ir noras susidoroti su ja konservatoriams garbes neprideda.

Ar nereiktų šaukti2012-11-20 16:16

naują Sąjūdžio 2 suvažiavimą ir visiems viešai išsisakyti savo nuodėmes:už prezidentės nuslėptą biografiją,apie mergaitę pavogtą vardan šiltų kėdžių seime,apie vagystes,apie vokelius...Suvažiavimą visiems,nežiūrint partijos...Išsisakyti atsiprašyti,ištaisyti klaidas,braukti brūkšnį ir pradėti Lietuvą iš naujo.

bratka2012-11-20 15:54

TS buvo vienintelė sisteminė politinė jėga, kurios nariai po gegužės 17d. šturmo bandė ieškoti tiesos. Beje, Landsbergio iniciatyva. To niekas negali paneigti. Tačiau vėliau kažkas nutiko ir birželio pabaigoje vos ne vienbalsiai balsavo už NV atidavimą teismams. Kas atsitiko? Kodėl vienaip pasielgta su Jurkevičiumi, kuris iš nureitinguoto sąrašo galo kilstelėtas 50 vietų aukštyn, o Kupčinskas ir Puteikis nustumti žemyn. Tai padarė TS prezidiumas, "pataisydamas" eilinių partijos narių priešrinkiminio TS sąrašo reitingavimo rezultatus. Beje rinkėjai viską atstatė atgal: Kupčinskas ir Puteikis pailo aukštyn, o Jurkevičius smigo į sąrašo dugną. Akivaizdu, kad taip pasielgę TS prezidiumo nariai turi būti ėste išėsti iš partijos valdžios. Jeigu per neeilinį partijos suvažiavimą tai bebus padaryta, TS laukia liūdnas likimas.

tai2012-11-20 15:51

kad , nors ir pavėluotai, Garliavos mergaitė buvo grąžinta mamai, konservatoriai užsidirbo papildomų sau balsų. Balsavau už socialdemokratus, bet antrame ture, kai reikėjo rinktis tarp darbo partijos ir konservatorių, tai savo balsą atidaviau konservatoriams, nes jie sąžiningesni.

Aistė > Aušra2012-11-20 15:17

Pritariu. Ir aš manau, kad niekas konservatoriams taip nepakenkė, kaip jų toleruotas smurtas prieš taikius žmones ir mažą mergaitę Garliavoje, kaip baisios situacijos teisėsaugoje toleravimas. Sąžiningos pozicijos, išskyrus prof. V. Landsbergį, neturėjimas. Ir ne tik toleravimas, bet ir pilietinių judėjimų, ir tiesos nepalaikymas ir, sakyčiau, net priešinimasis jiems. Jurkevičiaus vietos sąraše gėdingas pakėlimas ir Puteikio, vieno iš nedaugelio tikrų vyrų, kovojančių už tiesą perkėlimas žemyn sąraše -tik vienas iš pavyzdžių. O tylėjimas, kai t u r i , negali nekomentuoti tautai savo atsakingų žodžių... o ne vaizduoti lyg jų nė nebuvo... Bet prieš tai dar yra FNTT skandalas... kuriame konservatoriai pasidavė. Jokie energetiniai projektai nėra svarbiau už šalies demokratiją, nes be demokratijos nei mes nebebūsime mes, nei elektrinė bus mūsų... Mano akyse konservatoriai susigrąžintų pasitikėjimą tik tada, kai jie prisiimtų atsakomybę (apie kitas partijas net nekalbu, nes jos nevertos nei pasitikėjimo nei kalbėjimo) už buvusį susitaikymą, kad šalis eina netiesos keliu ir už savo veiksmus, kurie leido tam vykti ir tolesniais veiksmais r e a l i a i įrodytų savo deklaruojamą ištikimybę demokratijai.

Pikasas42012-11-20 14:53

Stebint, kaip skirstomos bei stumdomos valdžiūnų kėdės, tenka pastebėti visko. Ne viskas vertintina tik tamsiomis spalvomis. Tiksliau - ne visada pasirenkamas iš įvairių galimybių blogiausias variantas. Net ir pats valdančios koalicijos lyderis A. Butkevičius nėra tas politikas su kuriuo nebūtų galima tartis ir susitarti. Kartais gal netgi kompromisiškai, neperžengiant nei vienai pusei moralumo principų. Dabar jis įspirtas į kampą ir jokiu pasieniu lengvai prie įšėjimo neprasibraus. Stengiasi bent jau paskutinių orumo pėdsakų neprarasti. Prezidentė savo poziciją jau išsakė aiškiai ir bent jau darbiečiams, manau, kad ir paksistams, ji niekad miela nebus. V.Uspaskich bando liežuvėlį ploninti, bet jo buvęs bendražygis V.Muntianas svariai teigė, kad jis visada meluoja. Prijungiau ir PTT todėl, kad gan akivaizdžios bendros "burokinių" politinių darinių šaknys. Tai, kad Seimo pirmininku paskirtas "tylenis" Vydas Gedvilas - netgi nustebino. Nemanau, kad V. Uspaskich jis yra artimiausias aplinkoje. Tačiau ir "gudrutis kniazius " supranta situacijos trapumą bei sumažėjusias jo paties galimybes. Gaila, kad tvarkiečiai apeinami nutylint. Nebuvo pratęstas prasidėjęs ryškinimosi procesas prezidento R. Pakso apkaltos metu ir jo pabaiga iš viso pakibusi ore. O juk visokie "komskiai", "ačai", "lementauskai", "imbrasai" , "mazūroniai" iš TPP komandos. Beje, V. Lementauskui "neliečiamo katino" dienos jau baigėsi... Juodame kube prie Neries tai puikiai žinoma... Tad, kaip bevertinti, prezidentė D. Grybauskaitė jau neturi daug ką prarasti. Ar tai, kas pavyksta atrasti atsvers? - reiktų sverti... Bent jau visokiems klykautojams apie jos jaunystės vingius dabartinė prezidentės pozicija kvapą užėmė. Jų net mažiau paliko internetinėje erdvėje. Manau, kad apsiriko kairieji dėl A. Valinsko, kaip jų galimo patarnautojo, ne kitaip gavosi ir su išrinkta prezidente D. Grybauskaite. O kaip šūkčiojo įvairūs "lopatologai": "bulvės žydės", "bulves kasim". Gal tikėjosi kad premjero galvą ant lėkštutės su auksiniais krašteliais jiems padės? Keturis metus po A. Kubiliumi pasikasti bandyta, tačiau tas atkaklus premjeras kartojo ir kartojo: "krizę įveiksim, energetiką apsaugosim". Netgi premjeraivimo rekordą sumušė. Klaikiai tai skambėjo opozicijos ausyse, bet teko taikstytis. Nemanau, kad A.Butkevičiui lengvai pavyks visų ministrų lagaminus iš eilės surikiuoti. Labiausiai odiozinės figūros gali būti norom nenorom keičiamos. Premjerui pateikus, po minutės ar kiek vėliau... Matysim...

Kaunas2012-11-20 14:49

Landsbergis teisus. TS per savo trumparegiškumą, suklaidinimą, gal net nuovargį pralaimėjo laimėtą mūšį. Jei nebūtų su kitomis partijomie stovėję po medžiu, kai jėgos struktūros demonstravo jėgą, dabar prie savo 33 mandatų prisidėtų ir tuos 7, kuriuos dalis dešiniųjų rinkėjų, neapsikentę teisėsaugos savivalių, atidavė DK, ir turėtų daugumą seime. Deja, Lietuvos nedraugai sugebėjo pavaizduoti TS, kaip didžiausią supuvusios teisėsaugos užtarėją, o konservatoriai net nesusivokė gintis, dar blogiau, išstatė visų pasibaisėjimui Jurkevičių, kuris giliai įsirėžė daugelio atmintyje, kaip konservšarikovas. Deja, DK taip pat netapo Tiesos partija, o jos susigiedojimas su paksoidais ir, dar blogiau, su VU juodosiomis buhalterijomis, palaidoja bet kokias viltis dėl konstruktyvaus šios partijos darbo.

Nuomonė2012-11-20 14:47

Nuimkit Kubilių- tada atsigausite. Konservatoriai nėra bloga partija. Kubilius juos tempia žemyn su savo arogancija, kitų nuomonės nepaisymu, autokratiniu valdymu. Kubilius daug kam skamba kaip keiksmažodis, nors jis gal ir nori gero Lietuvai, bet... geriau jau kol kas kamputyje tyliai te pasėdi.

Darijus2012-11-20 14:27

Šitos partijos konservų galiojimo laikas pasibaigęs.

oksa2012-11-20 14:03

nu jooo, pirma sukuria problemą, tuomet ją sprendžia, jie ir yra krašto moralinės krizės didžiausia priežastis

Aušra2012-11-20 14:02

Manau, niekas konservatoriams taip nepakenkė, kaip jų toleruotas smurtas prieš taikius žmones ir mažą mergaitę Garliavoje. Ši partija man – mirusi.

to2012-11-20 13:35

šita partija aš niekuomet nepatikėsiu,kol ten bus tokie elementai,kaip juknevičienės ,abramkienės... ir toks požiūris į savo šalies piliečius,viskas vardan kažko, saujelė visažinių,o po to,kai apsidirba iki ausų nėra kas atsakytų,viskas gula ant eilinių žmonių pečių. Kiek valdžioje buvo konservatoriai,tiek paprastam žmogui buvo kankinančiai sunku,prisimenu ir telekomą parduotą,kai reikėjo baisius pinigus mokėt už ryšį,ir Viljamsą,1996 metais visus išvarytus neapmokamų atostogų ir šaltas patalpas darbe,kam prisidengus patriotizmu vis lysti į valdžią,neturint tam sugebėjimų. Tą partiją senai laikas užkonsevuoti visam laikui. kokia buvo jos nebebus,tokia gyvuot neturi teisės,tai amoralu,žmonės apsigauna.

Senjoras2012-11-20 13:34

Kol konservatorių partiją vairuos Kubilius,nieko gero nebus. Tam jis per skystas. Ir ne tik. Jis grubus,neatjaučiantis kitų,primityvus,netoliaregiškas,riboto intelekto,nelankstus,bailys. Nuo to jo niekas neišgydys. Apie jo ribotus gabumus galima spręsti jau vien iš to,kad kadaise dirbdamas mokslo aplinkoje ir turėdamas tam idealias sąlygas,,nesugebėjo paruošti bent tuometinės mokslo kandidato disertacijos ir ją apginti. Prasitrynė laborantu. Nevykėlis. Kaip tokiam veikėjui buvo galima pavesti vadovauti Vyriausybei ir partijai. Ne veltui kai kurie nebepanoro priklausyti tokio vado partijai ir ją paliko. Tarp tokių buvau ir aš. Pirmiausi,ką turi padaryti kons. partija,tai pakeisti savo vadą,nes dabartinis nuves tik į visišką aklavietę.

Jovita2012-11-20 13:25

manau, kad nedovanotina konservų klaida buvo elgesys Garliavos mergaitės atžvilgiu ir visos Lietuvos teisėsaugos problemos tame nematymas. Man po gegužės 17 šturmo jie visi žlugę, nors visuomet balsavau tik už juos. Per daug kovojo ir pylė purvą prieš rinkimus ant Drąsos kelio partijos. Gi jų (konservų) programoje net nebuvo numatyta teisėsaugos reforma. Dar palyginus daug balsų gavo, o kaip ten buvo su užsienio balsais?... Kažin ar nebus nagus prikišę prie "teisingo" balsų suskaičiavimo...

Romas2012-11-20 13:23

Kovodami prieš drąsos kelią,o ne prieš darbo partiją,koncervatoriai sudarė salygas ateiti į valdžią Uspaskihui.

Pikasas32012-11-20 13:14

Profesorius V. Landsbergis moralinėje ideologinėje linijoje stiprus. Vienas iš stipriausių Lietuvos politikų. Jo pamokymai saviškiams, kurie iš uždaros erdvės patenka į žiniasklaidą tą ne kartą įrodė. Nesutikau iš esmės tik kartą. Negalima buvo atiminėti Lietuvos piliečių pasų net iš tų, kurie teisėtai buvo įgiję antrą pilietybę. Tą kartą prezidentės veto nepavyko atmesti gal todėl , kad TS LKD pritrūko vieningumo lemiamame balsavime. Gal lėmė profesoriaus žodis "prieš". Pataisos vis tiek bus ateityje padarytos. Latviai tą irgi suvokė. Gaila, kad buvo toks keistas, buvusio KT pirmininko E. Kūrio kreivai sumodeliuotas signalas mūsų emigrantams. Manau, kad kairieji taip bandė atsiriboti nuo emigrantų nuomonės, kuri katastrofiškai nepalanki bet kokios kairiosioms politinėms jėgoms Lietuvoje. Profesorius Vytautas Landsbergis išsaugo savo prioritetą, kaip nekenčiamiausias politikas "kontoriniams". Pačių aršiausių komentarų puslapiuose nebūna daug, tačiau tokių aktyvumas didžiulis. Suprasti tokią publiką galima. Būti sovietinės imperijos ledlaužio kapitonu nebuvo lengva tada, tenka ryžtingai pakovoti ir dabar. Dešinės jėgoms pasitarti ir susitelkti, kovojant prieš neokomunizmo plėtra - naudingas dalykas. Aptariant strateginius klausimus, neturi būti pamiršta ir taktika, kaip juos spręsti ir įgyvendinti. Keturių metų Seimo kadencijos gali būti tas grafikas, kai laimėjus ar pralaimėjus rinkimus verta pasiaiškinti ir su TS LKD nariais , ir tinkamai informuoti savo rėmėjų elektoratą.

Pikasas22012-11-20 13:13

Nenorėčiau sutikti, kad po tokios gilios ekonominės krizės TS LKD partija per rinkimus pasirodė silpnai. "Lopatologai" ir kreivos apklausos pranašavo kur kas blogesnius rezultatus dešiniesiems. Prisiminkime, kad 2000 - 2004 metų Seime Tėvynės sąjungai atstovavo tik 9 Seimo nariai. Ir taip buvo po dešiniųjų TS (LK) ir LKDP valdymo kadencijos. Po dviejų LDDp ir socdeminių valdymo kadencijų, 2008 m TS jau turėjo 45 vietas. Tačiau net ir tuo atveju, prisijungus dviems liberalų partijoms nepakako valdančiai koalicijai sudaryti. Kairiosios jėgos į A. Valinsko kuriamą TPP gal žiūrėjo , kaip į apsaugantį molą, tačiau pirmininkas gan netikėtai, jau po pirmo turo ištarė, kad jis nori bendradarbiauti su centro dešinės jėgomis. Tada žiniasklaidoje ir viešoje ir slaptoje erdvėje prasidėjo naujokų "prisikėlėlių" naikinimas. Tai buvo daroma taip aistringai, kad laaabai sąžiningo Kęstučio Masiulio kalba iš Seimo tribūnos per A. Valinsko apkaltą, kad jis "bendravo su nusikaltėliais"????? galėjo būti paskutinė, dirbant valdančioje daugumoje. Tai, kad tie 7 "samurajai" pasiliko, o planas "Dinius" buvo įgyvendintas tik iš dalies, "kaltas" vėlgi "šoumenų" vadas Arūnas. Taip, tai tas pats "niekšelis" kuris alkoholį Seime uždraudė ir paparaciams neleido su kameromis landžioti net ir ten, "kur karalius pėsčias vaikšto". Ne saldainis tas buvęs TV programų vedėjas, tačiau negalima jo net palyginti su "burokinių" jėgų asais. Vienas dalykas "bus linksma" ir kitas "būtų visai nelinksma", jei Lietuva būtų mestelėta Rytų imperijos glėbin.

Pikasas2012-11-20 13:12

"Antroji Respublika" iš esmės nebuvo dorai sukurta, tad kalbėti apie jos pabaigą dar gerokai per anksti. Norų "Dainuojančios revoliucijos" metais buvo išsakyta ir pademonstruota daug. Susikabinome Baltijos kelyje, įrašėme į atkurtos valstybės Konstituciją pirmame straipsnyje, kad "Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika" ir kibome į darbus. Niekas tada mūsų neišgąsdino. Nei sovietinio režimo imperijos patyčios, nei blokados, nei grasinimai. Net ir šiurpinantys okupantų tankai miestų gatvėse. Atstovėjome... Daugėjant privačių ir grupinių interesų, "penkta kolona" nesnaudė. Ji sutelkė "nebūnančius buvusiais kadrus", "hegemono" partijos nomenklatūros elitą ir, pasinaudoję savo įtaka žiniasklaidoje bei "partškolų" auklėtiniais, mikliai smogė dešiniam Lietuvos Sąjūdžio elitui į paširdžius. Visuomenės nuomonei susiūbavus, valdžios švytuoklė ilgiau užsilaikydavo kairėje. Kai to "kontorai" pasirodė per mažai, sukruto sujudo "burokiniai" tarpininkai, kuriuos visaip persivadiusios lietuviškos neokomunistinės jėgos globojo ir globoja nuo teisėsaugos. Ta pagalba taip užsitęsė, kad per paskutinius Seimo rinkimus raiškią daugumą galėjo sudaryti paksoidinės ir darbiečių politinės grupuotės. Sunerimo ir socdemai... "Hegemono" perėmėjai, padedant šalies vadovei lyg ir bando atsilaikyti. Kaip bus? - matysim...

SAD2012-11-20 13:11

Palaikau visus zemiau mane komentatorius!Saunuoliai!Tik noreciau pridurti,kas Kubiliui patare sumazinti pensijas?,kas kubiliui patare nekelti MGL.kas kubiliui patare nesikisti i Deimantes "reikalus"? Jei jis pats sugalvojo,jis nusikaltelis ji reikia teisti,o jei kas jam patare,taip pat reikia teisti ji ir kas jam patarinejo!Nezinojimas Lietuvos konstitucijos ir istatymu,nenuima nuo baudziamos atsakomybes!

Liubartas2012-11-20 13:11

Pritariu 1-3 komentatoriams. Reikėjo būti labai trumparegiškiems, kad taip pasielgti po Garliavos šturmo ir FNTT skandalo metu. Šis konservatorių bailumas ir neryžtingumas atėmė iš jų daug rinkėjų balsų. dabar jie gali kaltinti tiktai save, kad liko už borto. Belieka rimtai apmąstyti padarytas klaidas, persigrupuoti ir ryžtingai veikti. Kubiliaus vyriausybė visą dėmesį kreipė išimtinai tik į finansus. Ekonomika, kultūra, švietimas buvo apleisti nedovanotinai. Liko užmiršti ir mūsų piliečiai, gyvenantys užsienyje. Vietoj mūsų mažos tautos sutelkimo, ji buvo nusikalstamai skaldoma. Labai teisūs kai kurie komentatoriai, teigdami, kad didžioji dalis mūsų žiniasklaidos (purvasklaidos) tarnauja svetimiesiems.

O kaip su Referendumu2012-11-20 13:06

Ir dar dabar Lansbergis referenduma vadina kurdupeliu, nors tai tinka partijos šefui

ruta2012-11-20 12:41

Viskas tik butaforija ir formalumas ! Reikejo ne - 'parodyti ..' , o padaryti taip , kad eiliniams pilieciams nors trupineliu butu geriau , patogiau , laisviau ... Jau du desimtmecius stebime jusu ciniskus , arogantiskus plepalus , butu puiku , jei nustuotumete 'gelbeti' Lietuva , gal tada ir issigelbetume ? Atsibuskite , NIEKAS , seniai netiki nei jusu , nei kitu sisteminiu partiju demagogija ! Jus , visi , buve , esami , ant tiek pakenkete Lietuvos interesams , / reiktu dar isaiskinti , bet nera kam, ar kenkete kriptingai ar esate tik luzeriai ? /, kad reiktu jums viesa teisma surengti . Kiek milijardu nuplauke i jusu ir partiniu biciuliu kisenes ? Kiek projektu sudaryta visiskai nenaudingu Valstybei , ir net zalingu ? Niekam is valdzios neidomu , ar neparanku ? Ar noras valdyti uzgoze viska , net sveika prota ?

irma2012-11-20 12:39

nereikia nurasyti visu konservatoriu, ten yra ir saziningu zmoniu. manau degutiene kuri visada sako tiesa i akis nebijodama nieko yra geriausia pamaina landsbergiui. deka degutienes lietuva nenusirito i bedugne.

dar2012-11-20 12:37

Pagarba V.Lansbergiui

Juokas2012-11-20 12:35

Kol Lietuvoje bus Lietuvos rytas, tol nebus Lietuvos. Mane juokina pats Landsbergis, kai eina pas Jakelaitį i laidas. Tarsi nesuvokia ant kieno malūno pila vandenį. Praradome moralę. Seime Kubilius gatavas apsikabinti su bet kuo ir bet kam paduoti ranką. Čia vadinasi pragmatiška politika, padedanti pasiekti kažkokį tikslą.

pirmam2012-11-20 12:34

pritariu sio komentatoriaus mintims

Tadas2012-11-20 12:27

nepasakyčiau,kad konservatoriai ramiai stovėjo po medžiu,jie veikė ir aktyviai veikė,kad Garliavos tragedija būtu kuo ciniškiau pateisinta ir dabar ieško galimybių kaip pateisinti smurtą ir pakavot kruvinus pėdsakus.

rinkėja2012-11-20 12:18

manau kad konservatoriai dar ir taip gavo daug balsų, maniau kad Lietuvoje nė vieno negaus,kartais abejojiu konservatorių balsų tikrumu,kai taip nustekeno Lietuvą,suteptos jų rankos

manau2012-11-20 12:16

kad su konservais susije labai nesvarus dalykai, apskritai ji nusipelno but ivardinta kaip teroristine organizacija, o jie mat dar vapalioja apie kazkoki atgimima, klaunai.

Reikia atgailauti2012-11-20 12:13

Pagal savo darbus seime ir vyriausybėje, konservatoriai per daug balsų gavo. Šios partijos "veidas" ypač pasimatė Garliavos epopėjoje, susidorojant su FNTT dorais vyrais, išsaugojant koaliciją su Palaičiu, vėliau Melianu, labai daug partijai "garbės" nusipelnė Šedbaras, visai neveiksnus pasirodė Anušauskas ir t. t. Konservatorių partija turi "pailsėti", atgailauti už nevykusią kadenciją, persitvarkyti. Geriau būtų, jei kardinaliai atsinaujintų, nes jau tikrai įkyrėjo visoki pečeliūnai, abramikienės, kubiliai, raselės ir irutės sėdintys iš kadencijos į kadenciją.

a.grumbinas2012-11-20 12:08

Tai kad jie patape liberalais (netgi sakyčiau liberastais),tad kur tas konservatorizmas?Butent tas ,bei aklas nuolankumas Briuseliui atbaidė dali rinkėju.

Konservatoriai2012-11-20 12:07

privalėjo MŪRU užstoti Kedžio dukrelės atidavimą į pražūtį ir APGINTI Gailių su Giržadu - TADA BŪTŲ paėmę daugiau balsų negu komunistpalaikiai, kas kam dar neaišku ?? Štai kaip laiku reikia susivokti, nes dabar valdžią ima kriminalas.

o svarbiausia2012-11-20 12:06

išdavėt moralines vertybes, pateisinot brutalią jėgą prieš pedofilų išnaudotą mergaitę, pastatėt į vaiko teisių apsaugos kontrolierės postą tokią, kuri verkė iš džiaugsmo, kai visi padorūs verkė iš siaubo, neapgynėt 1 vaiko, tai praradot pasitikėjimą, kad apginsit ir visą Lietuvą! Balsuodavau už jus, bet šįkart - jau ne!

Supraskite2012-11-20 11:50

pagaliau, kad pralaimėjote ne todėl, kad mažai aiškinote, bet todėl, kad ne taip elgėtės ir ypač dėl demonstruojamo ciniškumo (įvykiai Garliavoje) ir bejėgiškumo (ministro Palaičio savivalė). Kas gali balsuoti už bejėgius cinikus?

Stebėtojas2012-11-20 11:50

Tai kad konservatoriai, būdami valdžioje, niekaip nesugebėjo suvokti, jog masinės informacijos priemonės yra Maskvos ir jos statytinių rankose, varo perkūnišką propagandą prieš Lietuvą, be to durnina žmones visokiomis protu nesuvokiamomis šou ir visai tyli apie aktualius Lietuvai reikalus. Be to, konservatoriai išdavė FNTT ir VSD pareigūnus, liudijusius seimo komisijoje o apie Garliavos įvykius iš viso tylėjo, stovėjo po medžiu. Tai ko tada reikėjo laukti?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi