Žurnalistinis šedevras

Vilkikas kuris išvežė BUK iš Ukrainos į Rusiją

Nors Lietuvos žiniasklaida skelbia, jog įrodymų jau ir taip su kaupu, kad „Malaizijos avialinijų“ lėktuvą numušė Kremliaus remiami teroristai, jų ir toliau daugėja.

Į kraupios katastrofos aplinkybių tyrimą aktyviai įsitraukė ir Lietuvos žurnalistai, kurie atskleidė tai, ko dar niekam nepavyko atskleisti.

Jūsų dėmesiui šokiruojanti alfa.lt publikacija:

O čia vaizdo įrašas, kuris galutinai viską patvirtina ir panaikina bet kokias abejones bei demaskuoja nusikaltėlius:

Naujausi

Komentarai (114)

Rikiuoti
vel pilna info nesutapymu2014-08-17 17:34

tai jau juk issiaiskino kad tai melas. kad buvo filmuota vakaru ukrainoje! ir tai yra faktas. ir faktas tas kad ukrainos valdzia klastuoja info ir mums rodo tai kas jiems atrodo teisingai parodyti. nes jeigu parodytu kiek zmoniu ir vaiku nuzude su grad ir kita tehnika. tai europa atsipeikitu ir nepalaikytu ukrainos. o jie to nenori. as pavizdziui pries skubos tvarka priimti ukraina i es. tegul pirmiau issiaiskina kas yra tiesa ir kas melas o tada prasau ! tokia mano nuomone.

yelow submarine to 111. Antanas2014-08-15 05:12

ačiū už palaikymą ..., - visų geros valios ir mąstančių žmonių vardu ačiū :) - kaip nekukliai tai neatrodytų ..., - stabdykime fašistogeninį idiotizmą kiekvienas pagal savo išgales - savo vaikų ir savo tėvynės labui :)

yelow submarine to 110. gaudy to 108. yelow2014-08-15 05:05

kam mums skaityti savo komentarus, jei mes patys juos rašėm ? - negana to - gimdėme iš savo smegeninės ? :))) ir dar klausimas dėl tamstos kliedesių - teikitės pateikti gal bent kokį mikroskopinį mano komentaro fragmentą, kur aš “garbinu“ staliną :)))) o jei dėl p. osetijos ir abchazijos , tai tamsta esate klounų klounas klounų klouniadoje :))) - būtent stalino “pastangomis“ p. osetija ir abchazija tapo gruzijos dalimi :)))))))))))))))))))))))))))))) - istoriją reikia žinoti, o ne girdėti :)

Antanas2014-08-14 20:29

108. yelow submarine - palaikau jusu nuomone.

gaudy to 108. yelow2014-08-10 14:25

Pasiskaitykit savo komentarus ir pamatysit, kokia nepykanta trykšta iš jūsų. Jūs ir esat tikrieji fašistai, kobo's sektantai. Tie kurie garbina staliną - garbina šėtoną. Tie kurie pateisina gulagus, tremtis - yra satanistai. Nes tai jųjų nuomone yra tikrasis gėris. O visi gulagai, kankinimai persekiojimai, tai niekas daugiau kaip aukojimas - mišios šėtono garbei. Galit kalbėti ką norit bet osetija buvo gruzijos dalimi ir dabar tebėra pagal tarptautinės teisės normas. Jei ruskiai savo pufaikų nebūtų prikišę osetinai ir gruzinai ankščiau ar vėliau būtų taikiai sutarę. Ir nepriklausomybę turėję tikrą, o ne tokią kokią dabar turi.

gaudy to 108. yelow2014-08-10 13:34

pasiskaitykit savo komentarus ir pamatysit, kokia nepykanta trykšta iš jūsų. Jūs ir esat tikrieji fašistai, kbo's sektantai. Tie kurie garbina staliną - garbina šėtoną. Tie kurie pateisina gulagus, tremtis - yra satanistai. Nes tai jųjų nuomone yra tikrasis gėris. O visi gulagai, kankinimai persekiojimai, tai niekas daugiau kaip aukojimas - mišios šėtono garbei. Galit kalbėti ką norit bet osetija buvo gruzijos dalimi ir dabvar tebėra pagal taptautinės teisės normas. jJei ruskiai savo pufaikų nebūtų prikišę osetinai ir gruzinai ankščiau ar vėliau būtų taikiai sutarę. Ir nepriklausomybę turėję tikrą, o ne tokią kokią dabar turi.

yelow submarine to 107. gaudy to 06. Magdalena2014-08-10 06:43

p. osetija ir abchazija buvo atskiros respublikos nuo pat sintetinio TSRS sulipdymo 1920 m. jei neklystu :) - o kad jos buvo gruzijos tsr sudėtyje, tai visiškai nereiškia, kad jos privalėjo automatiškai tapti gruzijos respublikos dalimi - taigi gruzinų nenoras tartis žmoniškai, kaip dabar ukrofašistų atveju, padarė savo darbą - tos šalys pasirinko savo kelią be gruzijos :)) ir dėl “savęs užpuolimo “ :))) - kaip sako tavo beretoidinė logikos parodija , dabar ukrai taip pat negali naikinti savo piliečių ir savo šalies turtų :) - bet jie tai daro be jokių problemų ir sąžinės graužimo , nežiūrint į tai, kad ukrų ir lt melo mašinos sugeba meluoti iki tokio absurdo, jog novorosijos kovotojai( tipo teroristai), šaudo patys į save :)) - kuo tu kažkodėl labai stebiesi pateikdamas savo gruzijos avantiūros versiją :)))))

gaudy to 06. Magdalena2014-08-10 05:40

"Pamirsote savo mela 2008 m. Kai teiget, kad Rusija puole Gruzus, kai visas pasaulis parode, kad Gruzinai uzpuole Siaures Osetija, tyliai nusmuko reportazai be atsiprasymu!" Tada paaiškink kokios valstybės teritorija yra ir tada buvo osetija, ar tik ne Gruzijos. Tada gal paaiškink kaip gruzija galėjo užpult pati save. Na tikra liaušelienė. Rusai gi tada skleidė mitus kad Gruzinai užpuolė rusiją.

Magdalena2014-08-10 04:35

Sis video seniai keliauja per neta, jau irodyta, kad tai klastote, nufilmuota visai kitame mieste, nei bande teigti fasistine dabartine Ukrainos valdzia. O musu zurnalistai gaudydami nepatikrinta informacija tampa parsidaviliais ir klaidina visuomene! Geda! Pamirsote savo mela 2008 m. Kai teiget, kad Rusija puole Gruzus, kai visas pasaulis parode, kad Gruzinai uzpuole Siaures Osetija, tyliai nusmuko reportazai be atsiprasymu!

O2014-08-06 03:25

104 AS SU TAVIM!!!!CHA,CHA......

juokas2014-08-06 02:45

cha cha,cia straipsnis apie alfa.lt o ne apie lektuvo katastrofa....

yelow submarine2014-08-05 04:23

čia tą “interviu“ tas dapkus iš alfos suorganizavo - šian klausiau jį per žinių radiją :))) - išskirtinai koloratyvus klounas :) - liko neišdildomas įspūdis - beretoidas, aišku, fanatiškas, bet neadekvatumo lygis tiesiog ekstremalus - ten laidoj vos į isteriją neįkrito nuo nepatogių klausytojo teiginių :))))

yelow submarine to 97. –> 96. yelow submarine (78.63.212.238) (2014-08-02 20:03:38) (88.223.42.240)2014-08-05 04:18

ale tu ir kietas :)) - ale ir info pažėrei :))) - pradedu jausti pervitaminozę - žvengiu iš visų jėgų :)))) kur sau prieštarauji ? :)))) - gerai, pradėsiu nuo ABC - cituoju -“Stengiuos nebūti šališkas nei vienai, nei kitai konflikto pusei ir nagrinėti pateiktą medžiagą pastoviai sekant atsiskleidžiančias papildomas detales“ - taigi tu toliau komentare demonstruoji tokį šališkumą, kad net graudu - kažkas kažkur internete kažką pateikė - ir tu puolei tikėti , nes tau tai patogi, tau simpatiška nuomonė :) - kažkas kažką atpažino :))) - ir tu po to man aiškinsi apie nešališkumą ?? - kiek tokių “atpažintojų“ galima sufabrikuoti ? - du , dešimt, šimtą ? - ką tai keičia ? kur dispečerių įrašai, po velnių ?????? - kur tos nepakartojamos javyno palydovų nuotraukos ?????? kur rimti argumentai ir įrodymai ? - nejuokink - IT “specialiste“ :))))

TIM2014-08-05 02:44

Straipsnis intriguoja,ir atsirado vairuotojas kuris veze ir daug ka zino,kazkaip fantastiskai skamba,jei toks istiesu butu tai to vairuotoja nesurasi nei uz didziuli horonara,zodiu eiline antis ,jei kam tinka tikekite,jei netikete tai laukite ziniu,apie boing juoduju dezu ussifravma,paziuresim ka anglai atras,nors jie desinioji amerikieciu ranka,taigi laukiame,o ekspertai istikruju paskutiniu metu kazkaip nebetaip tiekia informacija ,gal is tiesu jau kiti vadovai o gal jau musu saugumas cia kaip virusas ilindes veikia.

er2014-08-04 12:23

visa tiesa kaip ir kitos tiesos išaiškės po daugel metu ,kaip Aanglijoj prieš daugel metu apie pedofilu klano viešinima sakė kad samokslo teorijos ,o dabar kokiu mastu tiesa išlindo i paviršiu

er2014-08-04 12:19

alfa susisiekė su vilkiko vairuotoju ,jei jis butu tikras tai seniai butu pašalintas kaip nereikalingas liudytojas,nejuokinkite,kažkas teikia paslaugas ir lieka gyvas liudininkas ,nesamonė,ir nesuprasi gal tai liudininkas už pinigus

yeshua2014-08-03 16:16

ekspertai jau nebe tie, apmaudu. Variantai du, arba yra isimetes megztos beretes virusas, arba ekspertus jau senai kuruoja VSD.

–> 96. yelow submarine (78.63.212.238)2014-08-03 00:03

Na, supratau. Nebendrauju su tokiais, kurie ne nagrinėjamą medžiagą aptaria, ne įvykius ten analizuoja, o rašantį apie tai aptarinėja, rašantį pašiepia, atseit ne taip manai. Cituoju: „... nes savo tekste pats sau prieštarauji...“ – kur aš prieštarauju sau, kur argumentacija? Leptelėjai ir jautiesi protingesniu? Cituoju dar: „... pirma komentaro pusė tiesiog juokinga, įskaitant tuos pasvaičiojimus apie nuotraukas iš marso.“ Kaip manai, jei aš parašyčiau, kad pats irgi kvailas esi, šiaip, be jokių argumentų, jog ką parašei, tai pasvaičiojimai, tai juokinga, kaip patiktų? Ar nurašytum, kad po.. ui ką kažkas parašė: juk vis vien anonimas, juk kompą išjungei ir neliko, svarbu, kad buvo galimybė kažką papliurpti... O gal manai, kad nėra šansų sužinoti adresą, vardą, pavardę, tai galima internete rašyti ką nori ir kaip nori? Užsiminsiu tik, jog Lietuva „švogerių“ kraštas, tai reiškia, kad net nebūtina kreiptis į oficialias tarnybas, kad visad galima atrasti pažįstamų pas bet kokį interneto tiekėją, kad pašnibždėtų koks kam IP suteiktas, kuris įrašytas sutartyje, o jei tas IP bendras daugeliui (pvz. , kabelinė TV), tai galima atsekti pagal ID, kurį sukuria pats kompas, nors ir per anoniminį proxy jungies. Lietuvoje praktiškai visi pervesti ant statinio IP, todėl žymiai paprasčiau atsekti: tik užsiimti tuo reikia! Kas kompuose nusimano, tai puikiai žino. Čia skaitau pasisakymus patyrusių internautų – matosi vos iš kelių sakinių išmintis, pagarba visai nepažįstamam ir tai yra gražu, nes gražu yra tai, kai kažką sužinai, kai su kažkuo, kaip lygus su lygiu pabendrauji, o ne ieškai, kaip „sudirbti“ kitą, atseit kvailiau rašo už mane. Na, bet ne gąsdinimui tai rašau. Juk išjungei ir nėra manęs. Žinoma, galėčiau ir nerašyti, ne pamokslauti, ne klebonas gi esu. Rašau tam, kad pamąstytum apie tai, rašau, kad kiti irgi neužsirautų nemalonėms vien dėl to, kad nežino ar nesusimąstė.

yelow submarine to 87. –> yelow submarine (78.63.212.238) (2014-08-01 18:04:05)2014-08-02 18:20

sutinku su viskuo, kas pasakyta maksimum 50 proc. ,nes savo tekste pats sau prieštarauji :) - išskyrus troliko laidus :) - pažįstu juos taip pat nuo gimimo, bet man tai neleidžia tvirtinti, jog tame juokingame klipe juos galima taip užtikrintai identifikuoti, todėl pirma komentaro pusė tiesiog juokinga, įskaitant tuos pasvaičiojimus apie nuotraukas iš marso :)

d32014-08-02 09:40

ww.ymuhin.ru/node/1104/ssha-kak-professionaly-fokusniki

Paziurekit video!2014-08-02 05:46

Немцы о сбитом Боинге МН-17 и о преступлениях американских спецслужб.

–> 92. arthur (88.222.107.223)2014-08-02 05:39

Tokių „sensacijų“ prisižiūrėsim iki „gorlovinos“! Ten gi aiškina angliškai, kad ne apie viską nutuokia, o rusiškai nuteikia, kad su kulkosvaidžiu sukapota. Pirma: nesiteikia iš toliau pritraukti nuolaužų vaizdą, stambiu planu iškart skyles rodo. Čia kokioj metalo supirktuvėj nufilmuota? Antra: kai šaudai, iš vienos pusės šalimai pramuštų skylių kraštai užsiriečia vienodai – arba ton, arba kiton pusėn. Kam teko šaudyti, tas žino. O čia ką, šaudė iš lauko ir atsišaudė iš vidaus? Trečia: kas ilgą laiką kontroliavo nuolaužų krūvą? Jei Kijevo nac. armija, tai ko ant savo galvos iš kulkosvaidžio į tas blėkas pavarė, kai raketos pėdsakus reikia vaizduoti? Kiek žinau, kad Girkinas ilgą laiką kontroliavo. Jam tai geriau, kad svietas galvotų, jog iš pasivijusio „šturmoviko“ Kijevas pavarė. Na, kad ir iš vidaus, tai baikis...

arthur2014-08-02 04:39

Rekomenduoju būtinai peržiūrėti.... youtube.com/watch?v=uHLNiYZ9pvU

lietuvis2014-08-02 00:49

RF gynybos ministerija isanalizavo medziaga, pateikta Kijevo, kaltinancia apie neva anksciau pateikta suklastota informacija ir paviesino isvadas, kad dalis nuotrauku buvo padaryta kitu laiku nei lyginamosios, dalis pakoreguotos paciu UA tarnybu____ russian. rt. com/article/43455 < o kas del vietos kur nufilmuota kaip vezamos raketos, kas trukdo padaryti dar nuotrauku, geros kokybes, is tos pacios vietos ir patvirtinti, kad tai butent Krasnoarmeiskas, ar Krasnodonskas ypac jei atsirado blogeriu pazinusiu ta vieta!

hehe2014-08-02 00:18

kuo toliau tuo labiau nusiviliu ekspertais...

–> 88 (91.187.185.51)2014-08-02 00:09

Nagi, faktus į studiją! Rusai, nors ir prikišo Ukrainai, kad Malaizija skrido 14 km šiauriau, bet vis tik prasitarė, kad dar trys keleiviniai lėktuvai skrido tą dieną tuo pačiu maršrutu. Tarptautiniai oro koridoriai, tai ne bulvių vaga arkliui, kur nei metro į šoną negalima. Būna ir audros, ir oro duobės, ir paukščių antplūdžiai, todel maršrutai koreguojami pastoviai. Net Putinas 37 minutes vėliau katastrofos skrido tuo koridorium, tik ne Dombaso atkarpoje. Kam įdomu, pasėdėkit, pastudijuokit maršrutus švedų portale flightradar24. com. Manau, kad ne taip paprasta atšaukti tuos maršrutus, nors aišku reikėjo, bet gal ne taip paprasta suderinti su visu Pasauliu? Neteko domėtis apie tai, kas ten viską nusprendžia tarptautiniu lygiu, tai tyliu, suraukęs antakius. Gal kas rado nuorodą apie tai?

Išvada2014-08-01 23:14

Bet kuriuo atveju kalti yra ukrainiečių dispečeriai, kurie nepasirūpino lėktuvo saugumu ir nukreipė jį į karo zoną. Malaizija jau paprašė Ukrainos prisiimt atsakomybę už numuštą lėktuvą

–> yelow submarine (78.63.212.238)2014-08-01 22:04

Tamsta gal toliau nuo troliko Vilniuj gyveni, man tai vos ne ranka paduoti, todėl nepažinti laidų, nors ir tokiame neryškiame video, tai kaip į triusikus nepataikyti, jeigu tamsu. Specialiai, nespecialiai ten neryškus video, bet jei įdomu, jei norisi nagrinėti, tai tenka tenkintis tuo, ką turi. Juk negali tikėtis visad HD vaizdo daug kur. Jei vadovautis vien tuo, jog neryšku, tai ten netiesa, tai tada ir ką Marse dabar fotkina reikėtų klozetan mesti: juk kai kur iš ten irgi neypatingai ryšku. Šiaip, tai ne tą noriu akcentuoti. Stengiuos nebūti šališkas nei vienai, nei kitai konflikto pusei ir nagrinėti pateiktą medžiagą pastoviai sekant atsiskleidžiančias papildomas detales. Trumpiau sakant, nesutinku su tais, kuriems kas nors kartą įbruko kažkokią nuomonę ir jam užklynijo ant to visiems laikams! Sužinotą tiesą privalai pastoviai tikrinti ar ji dar nepaseno ar išvis netapo melu! Konkrečiau: pateikė Kijevas tą vežamą BUK, o Maskva tą patį nevykusiai „sudirbo“. Na, argi nekvaila dengti didelę dalį originalaus vaizdo nupieštu skydu, kai kiekvienas cm nagrinėjamas? Iškart įtartina, kad kažką „chimičina“, todėl tą vaizdą internautai gana greitai iššifravo, Juk kai kurie net šalimais gyvena tos vietos, nufilmavo, taigi Maskvos teisybė paseno. Be to, Maskva net nebandė paneigti tų naujų faktų, nes žino, kad galima patvirtinti video net online režimu. Laukiu, gal atsiras dar patikimesnių įrodymų, dar artimesnių šaltinių, tai tą pačią teisybę, tą patį faktą laikysiu dar geriau įrodytu. Man visai nesvarbu ar Kijevas, ar Maskva įrodys, man svarbu, kad matytųsi, jog tai maksimaliai arčiausiai tiesos.

yelow submarine to 85. –> 84 (2014-08-01 01:15:26) (88.223.42.240) Parašė: „Ten būtina perskaityti viską iki galo, panagrinėti prisegtas hipernuorodas...“2014-08-01 06:38

tos nuorodos yra tokia pat naujiena, kaip pernykštis sniegas :)) - nagrinėk nenagrinėjęs - kažkas įmeta savo versiją su gan diletantiškais argumentais ir tada pasipila pritariančių choro partijos - rimtas tyrimas daromas visai kitais būdais ir metodais, o visi šitie feikai-nefeikai gali būti tik silpnas papldinys - tačiau po šiai dienai tragedijos vietoje paliaubų nėra, po šiai dienai dispečerių įrašai slepiami, po šiai dienai visokie avakovai snukiaknygėse spekuliuoja visais patogiais pletkais ir klastotėmis, iš anksto apkaltndami kitą pusę - tai čia kas ? - noras išsiaiškinti tiesą ??? - aš dar ne tiek išprotėjęs, kad tokį absurdą vertinčiau rimtai ...

–> 842014-08-01 05:15

„Ten būtina perskaityti viską iki galo, panagrinėti prisegtas hipernuorodas...“

yelow submarine to 83. Juozui Ivanauskui (2014-07-31 18:30:46)2014-08-01 00:35

na, nežinau, kolega, jeigu iš to video kas nors bent su 50 proc. patikimmu gali identifikuoti troliko laidai, tai atleisk, bet grybieną platini :))) antra vertus, galima įtarti, kad video padarytas specialiai ir specialiai tokiu būdu, kad realiai niekas neaišku - rakursas kažkoks iš už krūmų, atstumas taip pat, video trukmė irgi - todėl teisesnis tipo tas, kuris pirmas parodė tokį “įrodymą“ ? trečia vertus - kas iki b777 tragedijos ar kelios valansos po to, kai darniekas nebuvo aišku ,taip jau stipriai domėjosi kokį ten gargarą veža kažkoks vilkikas - beje - iš video taip pat niekas negalės pasakyti ką tas vilkikas iš tikro veža :) - panašumas dar ne įrodymas :) - galų gale, viso komplekso ant vienos platformos nesutalpinsi ...

Juozui Ivanauskui2014-07-31 22:30

ir panašiems, kurie tik pusę informacijos suranda, bet vadovaujasi paskui ta puse visiems laikams! Liepos 21 d. Rusijos Gynybos ministerijos brifinge 17h05 minutės pabaigoje paskelbiama, kad nufilmuotas vežamas BUK visai ne Krasnodone, bet Krasnoarmeiske, kuris randasi ne sukilėlių, bet kitoje fronto pusėje. Skelbiama, jog tai klastotė, bet internautai iš įvairių kampelių gana greitai įrodė, kad būtent tame brifinge ministerijos šulai irgi pateikė klastotę! Video kairiame viršutiniame kampe kartas nuo karto parodo Maskvos laiką: sulaukiam arba paleidžiam, kada rodo 17h05. Štai tas brifingas: youtube. com/watch? v=pgS7-b3FLn8 Kame klastotė? Ogi, kad brifingo nurodytame Krasnoarmeiske nėra troleibusų, o originaliame video aiškiai matosi išvedžioti laidai! Kad tame brifinge niekas troleibusų laidų nepastebėtų, rodomoje nuotraukoje toje vietoje nupieštas blynas su užrašu: г. Красноармейск, ул. Днепропетровская, 34. Video su BUK originalas čia: youtube. com/watch? v=L4HJmev5xg0 Atsirado tarpusavyje nesusijusių internautų, kurie pažino tą vietą, kur vežamas tas BUK. Na, kaip nepažinsi, jei matai pažįstamą namą! Yra daugiau, bet pateikiu tik pora nuorodų. Ten būtina perskaityti viską iki galo, panagrinėti prisegtas hipernuorodas, o ne tik straipsnių pradžią, kur pateikiama tik toji brifingo traktuotė. Pirma nuoroda: //avva. livejournal. com/2787603. html? thread=107344403 Antra nuoroda: stopfake. org/fejk-ukrainskaya-armiya-transportirovala-zrk-buk-bez-odnoj-rakety-po-podkontrolnoj-territorii/. P. S. Yra apie tą BUK ir Анатолій Шарій analizė, bet jis rodo bendrai, o ne apie tą klastotę rusų brifinge.

stasys2014-07-31 21:46

81..gal pasidalintumėte su visais ta slapta ekspertu.eu misijos idėja? taukšti niekus apie tai koks aš "didelis ir protingas"..ne koks argumentas tam kuris skaito čia save kažkuo daugiau nei tik dar vienas "suasmenintas pipt".

–> aAlgirdui (78.56.79.247)2014-07-31 20:08

O jėė, esi senas vilkas, o terliojies su delfi cituotojais! :) Aišku, Tamstos teisė, bet ar verta su tokiais? Čia kas antras nesupranta ltvnews. online misijos, net „rašytojai“ iš „Tiesos“ atgal pabėgo (скатертью дорога! ), tai ar sveikatos negaila, aiškinti panašiems? Be to, ne vienas paraso vienaip, paskui pakeičia IP ir rašo atvirkščiai arba imituoja, kad daug rašančių taip pat, kaip jie! Nesuprantu, kodėl ltvnews. online nededa filtro tokiems keitėjams? Juk šiukšlyną daro jie! Matyt, resursų nebeturi kontrolei... Kažkaip tai jiems reikėtų padėti tokiais baisiais laikais. Bet kaip?

geležinė tiesa:2014-07-31 20:02

Vasia sako - Vasia žino :)

Stasiui2014-07-31 16:47

Jūs visiškai teisus - aktyviausias mano gyvenimo periodas tikrai tarybiniai metai ir todėl galiu lyginti dabartinę ir tarybinę žiniasklaida. Tuomet kai teigiu, kad "Alfa. lt" ir "15min" jau aplenkė tuometinę spaudą tai remiuosi ta medžiaga, kurią pateikia minimi šaltiniai. Pateikimo stilius ir objektyvumas tikrai iš tų laikų. Dabar keletas minčių apie Delfi paskelbta tartum Putino propagandos mašiną. Nenagrinėsiu viso straipsnio, apsistosiu ties (cituoju)"Aš manau, kad po šito Rusijos ir V. Putino reputacijai buvo suduotas labai stiprus smūgis. Tik jeigu žmonės tą klausė ir žiūrėjo. Mes vis tiek esame katalikai, o vaikų žudymas, nemokšiškas ne to lėktuvo numušimas, tai absoliuti nuodėmė ir išsigimimas. Juo labiau lavonų apiplėšimas. Lietuva niekada negalėtų tokių dalykų toleruoti – ar tai būtų lenkai, ar rusai. Tai buvo geriausias kontrpropagandinis dalykas, ką V. Putino ir jo parankiniai padarė su šiuo lėktuvu“, - sako R. Vanagaitė" Atkreipiu dėmesį į beapeliacinę Vanagaitės nuomonę "vaikų žudymas ir lėktuvo numušimas" Ar tai nėra propaganda, nes NĖRA ĮRODYTA tai ką Vanagaitė teigia kaio TIKRĄ FAKTĄ. Atleiskite, bet po tokio jos pareiškimo į visas jos dėstomas "tiesas" jau žiūriu labai atsargiai, bet Vanagaitei tai atleistina, nes ji ne žurnalistė o propagandistė, kuriai objektyvumas antrame plane (pasidomėkite jos rašiniais slaugos ligoninių tema). Baigdamas norėčiau pabrėžti - aš išsakau savo nuomonę ir ar Jūs su ja sutinkate aer ne tai jau Jūsų asmeninis reikalas. Pagarbiai aAlgirdas

stasys2014-07-31 12:26

Algirdui.. turbūt tai kas suprantama Jums bus mažai suvokiama naujai kartai. Juk kaip ten bebūtų kiekvienas žmogus savo laikotarpio produktas. Iš to ką rašote galių spėti kad didžioji dalis Jusų gyvenimo praėjo būtent tame laikotarpyje. Mano, tik dalis ,... todėl pas mane mažiau rasyte tos sovietinės košės .. kaip su tarybiniais publicistais,... ir vertintį aplinką esu linkęs truputį plačiau , ne vien tik per ta sovietiškumo prizme,.. nors ir sutinku labai išreikštu, tuo trukumų, asmenybių ,. Bet ar trukumas tai ,.. juk šiandieninei jaunų žmonių kartai tai bus suvokimą dar blankiau , kaip savotiškas tautinis folkloras atėjęs iš tų laikų kai viravo visai kitos taisyklės . Jus palietėte ir Lietuvos demokratijos tema,. .. paminint referendumo problemas,.. taip jų yra ,.. bet jos nebūna vienpusiškos .. Valdžia .. tik visuomenėje vyraujančių problemų atspindys . Jus galyte su tuo kovoti (atspindžiais), bet geras daktaras neapsiribotų tik tuo .. :) visada yra kažkas gyliau . Siūlau perskaityti Delfi. str. apie Putino mašinos propagandos veikimo metodus ... manau Jums tai aktualų

yelow submarine2014-07-31 06:05

tik pagalvokit - niekas lig šiol neatkasė vilkiko šeimininko , o alfa ėmė ir prašom :))) ir kas dabar patvirtins, kad tas šeimininkas ne už baksus “atviravo“ juokinga, graudu ir beviltiška ... gerai pasakė 71. valentinas (2014-07-30 19:13:10) (78.57.172.71) Parašė: Tokie "įrodymai"paprastai vadinami "bullshit"...

To Algirdas2014-07-31 02:46

Reto grozio durnius ,tamsta esi

pilietis2014-07-31 00:52

jau senokai irodyta, kad vilkikas BUKa veze Ukrainos armijos kontroliuojamoje teritorijoje. Ir ne kazkur prie fronto linijos,bet giliam uznugaryje. Pasiieskokit durneliu kokiam delfio portale,ten pilna mielai tuo tikinciu. P.S. zurnalistai turetu zinot kas tai yra irodymai :-0

Stasiui2014-07-31 00:38

jau vien tai ,kad bandote apginti savo mintis, tikrai sveikintina, bet ..... Ką ginate? Atvirai sakant nesupratau. Paaiškinu -- nelabai suprantate ką reiškia tarybiniai karjeristai, nes jie (jų nosis labai gerai jaučia kur vėjas pučia) bet kuriuo atveju palaiko vadovaujančią liniją (tai ,beje, ne visai taip ,nes kai tampa aišku, kad linija be perspektyvų ) jie persimeta. Kas apie mėtymąsi? Nežinau kur pamatėte, gal pajutote, bformavioet ........ kol kas vienreikšmiškai LIETUVA, kaip DEMOKRATINĖ VALSTYBĖ dar net nesusiformavo. Argumantas --- VALSTYBĖ, kurioje NEĮMANOMA, net surinkus parašus, be trukdžių iš viršaus PRAVESTI REFERENDUMĄ. Diskutuokime, tik be "tik rodo kiek žmogus įpratęs vartoti negalvodamas apie tuos stereotipinius įvaizdžius." , nes tai, bent man, nesuprantama. Pagarbiai aAlgirdas

stasys2014-07-30 23:36

aAlgirdui .. o Jus ne tik painiojatės, bet ir logiškos minčių vežios .. neišlaikote. Ką galėtų reikšti tą Jūsų frazė "susirinko aukščiausio lygio tarybiniai publicistai" .. (ši mintis jau mano interpretuota).. kurie šeip turį tikslą šmeižti niekuo dėta Rusija, be visą ko matyt dar ir (vėl interpretacija) tarnauja JAV interesams Europoje. Ar taip galėtų būti? ar tik fantazijos stoka surasti atitinkama apibūdinimą. Vienok kaip man tai toks šokinėjimas apibendrinimuose painiojantis kam kas ir dėl ko .. tik rodo kiek žmogus įpratęs vartoti negalvodamas apie tuos stereotipinius įvaizdžius.

d32014-07-30 23:35

Гоблин про СБИТЫЙ БОИНГ 777 (Дмитрий Пучков, Гоблин Ньюс 12, MH 17) ww.youtube.com/watch?v=hVNPAb3TgQ0

valentinas2014-07-30 23:13

Tokie "įrodymai"paprastai vadinami "bullshit"...

Stasiui2014-07-30 23:11

labai atsiprašau, bet nesupratau,kam taikote "Tai jus glušiai gyventi nemokat." Kol kas pagarbiai aAlgirdas

aAlgirdas2014-07-30 23:07

pradedu nuo to, kad esu sužavėtas ekspertais. eu. Nuostabus įrašas RAUDONAI "žurnalistinis šedevras". Gal būt ir klystu, bet ... mano gyvenimo praktika tiesiog šnibžda ... Alfa. lt susirinko aukščiausio lygio TARYBINIAI publicistai. Tiesa sakant, dabar jau net pradedu abejoti, kurie labiau karjeristai "15 min" ar "Alfa. lt." Jaunimui tik galiu atskleisti - tarybiniais laikais, tam kad pakiltum karjeroje reikėjo arba būti savo srities profesionalu arba per TSKP institucijas pirmyn link valdžios. O tai reiškė --- daryk taip kaip PARTIJA liepia - moralė, etika ir kitokios nesuprantamos sąvokos vos neabsoliučiai nereikalingos. Netikintis manimi pasidomėkite A. Sakalo tarybinių laikų (nebaltinta) biografija (atsiprašau, kad miniu jį šiame komentare, nes jis buvo minimas straipsnyje apie Rolandą Paulauską). Sudėtingas galu gale tas gyvenimas ir kaltinti dėl to prokuratūrą ar teisėsaugą ar KGB BEPRASMIŠKA. Siūlau pradėti galvoti tik savo galva, nes informacinė visuomenė meta tiek šiukšlių, kad kartais pasimeta net tų šiukšlių mėtytojai.

stasys2014-07-30 22:21

jus kažko nesupratote. :)

stasiui2014-07-30 22:17

stasy, o tai alfa meluoja? kodel stasy tu taip nenori tiesos? juk visi mato kad rusai zove ir cia ju BUKAS. stasy, tu putinui tarnauji skalike? tarnauk, bet dink is cia, gerai?

d32014-07-30 22:12

o tas balsas lt patikimas saltinis? stovejo su zvake ir viska mate?

stasys2014-07-30 21:52

63 ..siūlau pasivaikščioti iki balso.lt ir ten peržiūrėti str. ta tema, ten rasite dar viena detale pagrindžiančia kad tas BUK joks Ukrainos ir jokiam Krasnoarmeiske tas filmas nebuvo filmuojamas. Informaciniame kare ..rusiška GRU kol kas gauna į vienus vartus. :) juokinga kad ekspertams neužtenka smarvės kažkam daugiau nei tik savo lojančius nuo grandinės paleisti :)

sdf2014-07-30 21:47

Jau prieš gerą mėnesį apie šitą filmuką kalbėjo rusijos tv. Ką žurnaliūgos, neturit apie ką rašyti?

arthur2014-07-30 21:11

Vežioti tai gal ir vežiojo,bet kažkodėl visos Ukrainos chuntos spec.tarnybos nepaskaičiavo raketų! Jeigu jau šovė tai vienos truktu..... O dabar tylu,kaip šulinyje.Eilinis "feikas".Iš karto nemetė,nes reikėjo laiko sukurti...

quest2014-07-30 21:03

kiekvienam ,sveiko proto turinčiam, šitie Dapkaus įrrrodymai pasirodytų kaip sarkazmas ,kurį ekspertai ir paryškino.Ne sarkazmas - tai nebent vaikams.Taigi, kiek metų 57.stasiui, ir besismaginančiai betutei ?

>222014-07-30 20:24

pritariu subtiliam ekspertai.lt sarkazmui.

–> 542014-07-30 20:15

Tauškale, pasidomėk iš tiesioginių šaltinių, kam priklauso alfa.lt, o ne vadovaukis, ką „viena boba papliurpė“! Nuo kada gi Landsbergiai bendradarbiauja tame pačiame portale kartu su Uspaskich? Pasiskaityk sąrašą čia: alfa.lt/kontaktai/

Dabkdebilfilm2014-07-30 19:59

Dabkdebilfilm kūrybinė grupė taip pat dėkinga mūsų gerbėjams: stasys, rungas ir kt..

trumpai2014-07-30 19:12

tad su tokiais foto nejuokinkit,cia tipo faktai,pasiklausykite ka ruskeliai sneka apie tokius faktus.

stasys2014-07-30 19:11

Ir vizgi keisti tie mūsų rusiškos tiesos gynėjai, jiems parodo nuotrauka su pavogto kaimyno ožka ir liudijimų šeimininko, kad tai jo gyvūnėlis,.. o sulauki atsakymo .. kad tokiu ožkų, tik vienas biesas žino kiek Donecke galėtų būtį,... o teiginys kad vagis žinomas irgi ne argumentas .. mat už rankos niekas nepagavo, o ir kaip tų jį pagausi jei atėjęs drauge su tėte kalašnikovų šypsodamiesi ima kiek reikia ir kada reikia. Reziumuojant .. OŽKOS pirštu antspaudai nenuimti, išangės DNR analizė nepadarytą.. o jei dar ir to maža, ten Ukrainos įstatymai ir jų logika negalioja. :) Kas matyt reiškia .. jei reikia tai ir imu. Ir kokia gi išvada peršasi ? reikia nuotraukų kur pats Putinas ilypes į BUKo kabina butų matomas spaudžiantis tą nelemtą mygtuką .. gyvenimiška.. bet tokia logika ir pas zekus .. nekaltas, nedariau, o jei pagautas,.. dar ir nepamenu ,.. na ką Jus .. aš ne toks. Tai jus glušiai gyventi nemokat.

to Virusui2014-07-30 18:19

bet čia gi A.Šarij komentaras

Dabkdebilist2014-07-30 18:12

Dabkdebilistinių filmų kūrybinė grupė dėkoja mūsų gerbėjams-debiliams ir KGBistinio-grybauskistinio-lansbergistinio-neofašistinio-neostalinistinio rėžymo šunaujai: betoms, pikasiams, teltiams ir kt.. Alfdebilistinių filmų kūrybinė grupė kuria naują Dabkdebilistinių filmų seriją ir tikisi, kad ir ji susilauks dėmesio mūsų gerbėjų tarpe.

tai bent ALFA2014-07-30 18:06

Kiek dar laiko stumdysit DURĄ? štai taip paprastai Alfa niekur nevykdama sussiiekė su kažkokiu vairuotoju , kurio pavarde ir telefoną ??? jiems perdavė amerikos žvalgyba .Tai ką, išeina, kad Uspaskich, kuriam priklauso Alfa, yra jau ne rusų, o Amerikos šnipas???

aAlgirdas2014-07-30 18:06

atsiprašau, bet alfa.lt peržengė elementaraus padorumo ribas. Mielieji, save vadinantys žurnalistais pradėkite negaudyti ančių, o užsiimti rimtu žurnalistiniu darbu (betgi bijau, kad to Jūs tiesiog nesugebate). Parodytas video jau seniai išaiškintas kaip paprasta provokacija - atkreipkite dėmesį į reklaminį skydą. Po tokių "atradimų" tokiais veikėjais, kurie "dirba" alfa.lt tikėti negalima. Unikalūs dezinformatoriai.

Virusas to 49.2014-07-30 17:58

Įsidėmėkim kartą ir visiems laikams. Youtube - tai ne faktai! Tai tik vienas iš taip vadinamų socialinių tinklų, kuris dažnai naudojamas skleisti propagandai. Abipusei! Youtubėj ir betmenas su supermenu "gyvena". Priimsim tai kaip faktą? :))

Rungas >472014-07-30 17:50

Kas gali taip žmogų sunervinti? Žinoma, tik tiesa, ar teisingai iškeltas klausimas.

to teltas2014-07-30 17:48

nu jo pgarba alfa.lt - patikimas šaltinis- vairuotojas Vasilijus, o pasirodys, kad tai viena bobutė

to 422014-07-30 17:42

pasižiūrėk youtube.com/watch?v=wmI2KCOt_sA&list=TLIRgfkUTiHRljOKstDEsK6_7L2T4LwbH1

Virusas to 47. teltas2014-07-30 17:40

Kur tie tavo "faktai"? Kur??? "Visi žmonės matė ir žino" - tai tavo faktai??? Skystoka... :))

teltas2014-07-30 17:21

atsakau Rungui- todel kad tu apsivalges rusijos propagandos, tu nematai faktu, nenori ju girdeti, tu tik keli kvailus klausimus. visi zmones mate ir zino kad lektuva numuse rusu teroristai, o tu nematai ir nezinai? ko tu cia apsimetineji putino isgama? trolis esi internetinis? zinok jau demaskuotas. vaziuok i kremliu ten gausi savo sriubos su raudonais burokais. kgbistas esi ar komunistas? ka?

Rungas2014-07-30 17:14

Kiek galima rašinėti, pritemtas Boingo katastrofos priežastis? JAV turi du neabejotinus šaltinius pagal kuriuos būtų galima teisingai spręsti kas kaltas. 1. Bet kurio lainerio Boing 777, judėjimas, skrydžio parametrai, t. y visa informacija su jo skrydžiu, realiu laiku yra stebima ir įrašoma Boingo centriniame office. O tai reiškia, kad apie šį lainerį informacija užviksuota taip pat. 2. JAV palydovas, minėto Boingo sudužimo momentu, keistu sutapimu, buvo tame pačiame taške. Tai reiškia, kad palydovas viską užfiksavo. Kur palydovo įrašas? Klausimas? Kodėl tos informacijos JAV nepateikia? Juk, minėtą informaciją pateikus, Putinas būtų nokautuotas, (nes gi jis kaltas) tiesa? Dar kartą kyla klausimas, kodėl JAV vietoj to, kad pateiktų minėtą informaciją, kuria įvairiausius Holivudo lygio boingo sudužimo scenarijus ir scenas. Bet JAV nepateikia tos informacijos, suprantama, todėl, kad ta informacija yra prieš Kijevą ir pačia JAV.

teltas2014-07-30 17:10

pagarba alfai.lt kuri faktais pagrinde kas yra kas. nu ka koloradiniai vabalai? dar jums mazai irodymu kas numuse olandu lektuva?susitiksim hagos tribunole

stasys2014-07-30 17:04

Visos pasakos apie Ukrainos karinių dalinių nuotolius tėra tik graži iliustracija sovietiniam plakatui iš antrojo pasaulinio karo temos. Juk dvesianti žiurkė.. jausdama savo galą,.. pirmiau visada apsidirba.

to 42 buk2014-07-30 17:02

ir idomu labai kas gi nustate toki dalyka tikriausiai per 1 baltijos kanala ar per rtr sitai parode ar ne labai patikimi saltiniai

"Buk"2014-07-30 15:51

Čia idėtas įraašas, kuriame užfiksuota ukrainos armijos "Buk" sistemos pervežimas, beje nustatyta, kad sistemos numeris 312. Miestas, kuriame darytas šis įrašas, niekada nebuvo kontroliuojamas prieš jankių remiamą armiją kovojančių žmonių.

supratau2014-07-30 15:43

kad ekspertai su ponu Dapkum nepraradę jumoro jausmo dar,tik kažin ar tai juokinga...

Cia2014-07-30 15:37

Tai bent straipsnis! Is ciklo "Realybes sou" :)))

as2014-07-30 15:36

hagoje bus tie yrodymai, kai putleri bruda teis

Virusas to 28. jo2014-07-30 15:17

Tiesiog juokas ima, kiek užzombinti rusofobai. Šitas vaizdelis jau seniausiai paaiškintas ir net išjuoktas, o jie ne tik, kad nesiklauso, bet jau net savo akimis nebetiki. Vargetos... :))))

lokaut2014-07-30 15:03

esant tokiam nusikaltimui, tikrasis vairuotojo vilkikas būtų seniai jau nužudytas ....

Beta2014-07-30 15:00

Перехвачены переговоры террористов про расстрел колонны с детьми (АУДИО) 24daily.net/?p=44897

to 342014-07-30 14:59

nu kažkaip norėtusi svaresnių įrodymų - o ne tai kad kažkoks vairuotojas ar bobutė pasakė

> 31. nu jo2014-07-30 14:49

kokia prasme kazkokie sputniko duomenys? visi zino kas atsitiko, begale irodymu, ir siame straipsnyje taip sakoma kad yra daugybe irodymu kad numuse rusai, tai kokiu tu dar nuotrauku nori? kiek galima? tau lavona rodyk o tu vistiek dar sakysi kad jis gyvas? o interviu geras su vairuotoju, islindo yla is maiso, rusijos imperijos zlugumo pradzia bus sitas interviu. aciu drasiems zurnalistams nepabijojusiems pakalbinti vairuotoja ir atskleidusiems tiesa.

Tomas2014-07-30 14:45

Jei jau vairuotojo liudijimu tai jau tikrai. Vienas ožys Lietuvoje sako , kad marsiečiai ir tas ožys yra reikšmingesnis už kokį ten vairuotoją.....tas mųsų ožys yra gerai žinomas dėl prikrėstų šunybių , kad net 24 metus jam vis dar reikia apsaugos ....

Galutine isvada2014-07-30 14:41

lektuva numuse amerikieciai ,noredami pakenkti putinui ir okupuoti Ukraina. Paleido raketa is sputniko,kai jis buvo virs Donecko liaudies demokratines valstybes. Suverte kalte putinui,patys tyciojasi is Rusijos,taikydami ivairias sankcijas. Del tokios neteisybes Putina gali ir infarktas istikti. Kas tada bus su rusija. Taciau amerikieciai jau numate ir si varianta. Iki nauju demokratiniu prezidento rinkimu rusijoje, jai vadovaus Amerikos statytinis Psaki.

nu jo2014-07-30 14:39

patikimas šaltinis vairuotojas Vasilijus, o kur eksperimentinio JAV palydovo, kuris visa tą laikotarpį buvo virš šio regiono, duomenys? Tur but jo parodymai nepatikimi?

skorpionas2014-07-30 14:36

Komplektas alfa. Lt debilams skirtų įrodymų, kad separatistai numušė „Boeing 777“. Pirma, tik debilai gali patikėti, kad priešlėktuvinis kompleksas „Buk“ yra valdomas telefonu. Antra, tik debilai gali patikėti, kad per dvi minutes po pranešimo apie atskrendantį orlaivį priešlėktuvinis kompleksas „Buk“ gali numušti orlaivį. Trečia, tik debilai gali patikėti, kad priešlėktuvinio komplekso „Buk“ raketos į Rusijos teritoriją buvo gabenamos privačiu vilkiku. Tik debilas gali patikėti, kad iš Rusijos į „teroristų“ teritoriją kompleksas „Buk“ atskrido, nes Vasios vilkikas tuo metu buvo garaže. Ketvirta, tik debilai gali patikėti, kad tik Alfa. lt žino Vasios asmens duomenis, kompanijos pavadinimą, žino jo pareigas ir telefono numerius, o „teroristai“ nežino pas ką „pavogė“ Vasios vilkiką.

dogas2014-07-30 14:34

o kur tas vilikikas kuriuo rusu teroristai ta BUK is rusijos atveze i ukraina ? sugedo kad reikejo atgal su tuo volvo vezti ?

jo2014-07-30 14:32

paziurekit you tube Anatolij Sharij vaizdeliu ir daug ka suprasite! Tas BUK vaziavo ne Krasnodone ,o Krasnoarmeiske,kuri chunta valdo ir valde!!!

to 24. Prorusiskiems durneliams2014-07-30 14:32

Kaip suprasti tavo sakinį "Ruses bobutes siame portale nesilanko,todel ju protelio komentarai tikslo nepasiekia.+" Tai jos lankosi ar nesilanko ? Ar jeigu jos lankytusi - tai tikslą pasiektu?

auditas2014-07-30 14:31

tik luzeriai gali patiketi,kad Buk-s gali vezioti privacios Volvo masinos.Tam yra specialios masinos.

Juokas nebeima!2014-07-30 14:23

Tikekite toliau,kiekvienu piemeniu!!!! Jei viskas butu taip paprasta,karas butu jau seniai uzrauktas! Stebetina,kiek daug zombiu Lietuvoj,tykinciu kiekvienu pirstelejimu!

Prorusiskiems durneliams2014-07-30 14:20

nesuprantu del ko jus cia taip pastoviai darbuojates.Jusu nuobodus rasinejimai nieko nebedomina,vis vien neperspjausite kremliaus ruporu solovjovo,kisieliovo,nevzorovo ir kitu.Ruses bobutes siame portale nesilanko,todel ju protelio komentarai tikslo nepasiekia.+

To 11 zvilgsnis2014-07-30 14:11

Issitrink galva ir neragink karo. Stop karams ir ginklamvimuisi . Pinigus leist geriems taikiems tikslams . O kas norit kariaut , tai kelkites i negyvenama planeta ir tenai kariaukit iki valios , tai nebent kokie ateiviai ir is tenai ismestu didziuosius kariautojus. Stabdyt pasaulyje ginklavimasi ir ginklu gamyba. Pasaulis turi gyventi ramiai, taikiai. Kol kas lektuvo numusimo , kas tai padare dar nezinoma , tai nekalbekit i vienus vartus , nes cia varijantu gali buti ir daugiau.

...2014-07-30 14:10

Subtilus ekspertų.eu sarkazmas. Tik ne visiems suprantamas.Bravo.

Man kazkaip keista,2014-07-30 14:06

kad "BUKus" ar tai Ukrainos, ar rusiskus vezioja ne kariski , o privatus vilkikai.

Beta2014-07-30 14:01

Rusijos žalgybos agentūros suaktyvino veiklą Europos šalyse. Įtakingas Prancūzijos savaitraštis La Nouvelle Observateur praneša, kad šiuo metu Prancūzijoje aktyviai ir agresyviai veikia: 40 Rusijos žvalgybos agentūros (SVR) šnipų. Visi dirba po diplomatine priedanga Rusijos ambasadoje Paryžiuje ir konsulatuose esančiuose Nicoje, Marselyje bei Strasbūre. Šnipų vadas sėdi Paryžiuje ir užima arba trečiojo ambasadoriaus sekretoriaus arba ambasadoriaus patarėjo pareigas. 10 Rusijos karinės žvalgybos (GRU) šnipų. Dirba po diplomatine arba žurnalistine priedanga. Jų vadas, kaip taisyklė, prisidengia ITAR-TASS žurnalisto arba karo atašė pareigomis. 20 Rusijos žvalgybos (SVR) nelegalų. Jie neturi diplomatinės priedangos. Jie visi yra gerai apmokyti žvalgo darbo Maskvos žvalgybos institute. Jie į Prancūzijos šalį pateko iš trečiųjų šalių, naudoja fiktyvius dokumentus, netikrus vardus ir pavardes. Jie įleidžia šaknis Prancūzijos šalyje, kartais sukuria šeimas. Jų veiklos kuratorius dažniausiai būna pareigūnas dirbantis ambasadoje. Prancūzijoje taip pat dirba Rusijos kontržvalgybos (FSB) karininkai. Jie vykdo išorės kontržvalgybą. Verbuoja Pranzūcijos piliečius. Visi aukščiau paminėti karininkai yra oficialūs Rusijos žvalgybos agentūrų darbuotojai. Dabar įsivaizduokite, kiek jie turi agentūros Prancūzijoje, kiek žmonių dirba jiems, teikia informaciją ar padeda kitaip. Rusijos žvalgybos agentūrinis tinklas, matomai, yra platus ir gilus (Sudaro kelis šimtus žmonių). /Kastytis Braziulis/

ale kas čia per expertai2014-07-30 14:01

kam dirbate na-xai,nepasitikiu jumis,matyt gaunate nemažą paramą iš šeiminykų.AU au au ;aūūūūū,dar priimta wau;wau;wau

lietuvis2014-07-30 13:56

Manau Alfa nusipelne valstybiniu apdovanojimu, o Porosenkai vertetu perziureti ka veikia Ukrainos spec. tarnybos ir juos atleisti is darbo, nes praziopsojo toki liudininka! O kad Rusija viska nupirko, cia jau nebe paslaptis, vakar vienas komentatorius, komentare apie Psaki, parase kad ir "JAV valstybes saugumo departamento atstoves informacija - tai KREMLIAUS PROPAGANDA.":)

Jules2014-07-30 13:39

Koloradčikai, gal prikąsit vienąkart liežuvį, ką?

Dapkus Mockaus berniukas2014-07-30 13:33

Dapkus atidirbinėja amerikiečių grantus-šlykštu girdėti jo kalbas Žiniu radijuj pirmadieniais kur jis be jokių įrodymų kaltina Rusiją lėktuvo numušimu-jo atsiprašant "tyrimas"yra niekinis kaip ir jis pats ir jo šefas Mockus dulkinantis mergas Kazachstane su balta nuo kokaino nosimi ir besiskundžiantis ten lietuvių verslininkams kad tik Kazachijoj gali atsipalaiduoti nes niekas jo nepažįsta.Dapkus vėl rodo tą patį išvažiuojantį Volvo-bet ant reklaminio plakato matosi kad tai Krasnodonas-kurį kontroliuoja Ukrainos armija ir nuo sukilėlių 50 km.

kodel naujienu agenturos tyli????????2014-07-30 13:29

nesuprantu, alfa paskelbe tokia skandalinga informacija, taciau jokio susidomejimo pasaulyje tas demaskuojantis interviu su vairuotoju vasilijum nesukele? kodel? ar tai reiskia kad vakaru ziniasklaida jau irgi nupirkta kremliaus kad jie nespausdina interviu su vasilijum? kodel vakarai bijo tiesos? putinas prigasdino?

Beta2014-07-30 13:26

"Ukrainos Vidaus reikalų ministerijos (VRM) Slapto sekimo padaliniai liepos 18 dieną 4:50 val. ryte fiksavo per Krasnodono miestą Rusijos Federacijos kryptimi išgabenamą priešlėktuvinę sistemą „BUK“ baltu vilkiku „Volvo“. Tiek Ukrainos SBU, tiek VRM operatyvinių padalinių slapta fiksuotose vaizdo įrašuose teroristai „BUK“ sistemą vežioja „Volvo“ vilkiku. Gerai informuotas šaltinis Alfa. lt patvirtino, kad Vakarų žvalgybos tarnyboms pavyko nustatyti šio vilkiko kilmę ir judėjimą. Alfa. lt pavyko susisiekti su šio vilkiko savininku. Alfa.lt žino šio asmens duomenis, kompanijos pavadinimą, žino jo pareigas ir telefono numerius". // Kaip ten buvę kaip nebuvę, bet Alfos šaltinis daug patikimesnis už Ekspertų eu RT, arba video įrašus paimtus iš rusiškų socialinių tinklų. :))) Tuo labiau žurnalistai Dapkus ir Peleckis nesulyginami dydžiai- Dapkus yra Žurnalistas, Peleckis įsivaizduoja esąs žurnalistu.

papildau piakasa2014-07-30 12:58

Ilarionovas buvo neseniai vilniuje ir pasake, kad rusai lektuva numuse todel, kad jis pakilo is amsterdamo. o amsterdamo putinas nekencia, todel ir pasirinko ta lektuva. viskas cia aisku, man juokinga kad kai kas dar nori kazkokiu tyrimu, kai visi faktai sako kad tai putino darbas. tik karas su rusija, visiskas kremliaus sunaikinimas gali isgelbet europa, kitu atveju laukia ilga ziema

Pikasas2014-07-30 12:53

Cituoju: "Anot A.Ilarionovo, prieš Lietuvą ir kitas kaimynes jau seniai pradėtas informacinis karas – jis yra vienas pagrindinių šiuolaikinio karo elementų. Visose šalyse įdarbinta gausybė žmonių, kurių darbas yra rašyti Rusiją ginančius komentarus, kad kitaip mąstantys žmonės pasijustų esantys mažuma."

zvilgsnis2014-07-30 12:47

putinas imperialistinis hegemonas, pasaulis praregejo ir jau labai gerai supranta, kad malaizijos lektuvas tik pradzia, kad rusija nesustos ir okupuos naujus krastus bei sukels treciaji pasaulini kara. ukraina turi nepasiduoti, ja amerika ir europa turi ginkluoti, jei reikia, o tokia galimybe gali buti, branduolini ginkla taip pat galima panaudoti. juk ir japonai gavo atomine bomba, o dabar isivyste

šiandien2014-07-30 12:28

Заместитель командующего Народным ополчением Донбасса Федор Березин сообщил о разгроме украинских карательных отрядов в Шахтерске. «Вчера в Шахтерске случилась Прохоровка нашего времени. Общие потери бронетехники врага за вчерашний день в Шахтерске 125 (сто двадцать пять) машин, включая танки, БМП, бронетранспортеры. Умножаем на количество экипажей — получаем совсем внушительный результат. «Мы ж предупреждали, или как? Пошли вон из Донбасса! А вы не верили. Мамки, женки, сестрицы! Забирайте своих укро-воинов назад. А то вовсе лишитесь генофонда укро-нации. Где майданы по случаю призывов? Порошенко, тебя ж, шоколадный, скоро свои же раздерут», — обратился к руководству Украины заместитель Игоря Стрелкова.

alfa.lt-geriausias portalas visur2014-07-30 12:17

lietuviu zurnalistas atskleides si fakta pademonstravo visam pasauliui kaip reikia daryti zurnalistinius tyrimus. didziausia pagarba autoriui, uz atskleista tiesa. visi pazangus zmones nuo pat pradziu zinojo kad lektuva numuse rusai, dabar jau faktai pateikti. nuo siol pirmiausia skaitysiu alfa.lt

stasys2014-07-30 12:09

Panašų ..kad kai bus išlaisvinta lėktuvo kritimo vietovė, specialistams beliks tik tokie faktai. O taip kaip už vairo sėdėjo matyt irgi vietinis , nemaža dalis to banditizmo visam laikui persikels gyventi Rusija. Savotiška Rusijos tragedija .

Beta2014-07-30 12:01

Paskutinės naujienos. Ukrainos armija išvadavo Donecką, kirto Rusijos sieną ir be pasipriešinimo eina gilyn Maskvos kryptimi. Putinas, su trimis meilužėmis, svita ir apsauga, jau evakavosi į Vasiukus, sėdi ten cerkvėje ir meldžiasi. Apsauga karštligiškai įrenginėja pakilimo taką Buranui, o mokslininkams įsakyta tuoj pat sukurti tokius degalus, kad užpildžius erdvėlaivis trauktų mažiausiai iki Veneros, nes kitur Putinui vietos nei danguje nei žemėje nėra. Paskutinės vietos, pasislėpti nuo žmonių rūstybės, Sibiras ir Šiaurės Korėja atkrenta, nes Sibiras skelbia nepriklausomybę nuo Rusijos ir ruošiasi tapti klestinčia Čiukotkos respublika, o Šiaurės Korėja nepriima, nes sako dviejų durnių vienoje vietoje net jie neatlaikys. Jiems per akis jų pačių Kim Čen Uno. O artimiausioje planetoje Marse taigi JAV- baisiausias Putino košmaras. Lieka Venera. Kad ir koks bjaurus tas Putinas yra- laimingos kelionės! // Dūmos parlamentarai, persirengė kas bomžomis, kas nusiskutę galvas skinheadais, kas šiaip neturtingais žmonėmis, kiekvienas kas sau pasklido po federaciją. Būdingas bruožas- nei vienas negrįžta ten kur buvo išrinktas, kaip taisyklė visi nuo tų vietų stengiasi laikytis kuo toliau. // Rusijoje labai pabrango ir kai kur net deficitu tapo geltoni ir mėlyni dažai; gyventojai perka ir dviem spalvom dažo viską iš eilės- drabužius (madingiausi džinsai viena klešnė geltona, kita mėlyna), namus- apatinė sienos dalis geltona, viršutinė mėlyna, tvoras,... Visur- aikštėse ir patalpose kabo Petro Porošenkos, Arsenijaus Jaceniuko, Banderos ir Obamos portretai. Rusai geria, šoka ir dainuoja Ukrainos liaudies dainas ukrainiečių kalba ir skanduoja: "Cлава України і армії визволителів!"

Aciu alfa zurnalistams2014-07-30 05:16

Dar paklauskite piemens, kuris karves gane- ir tyrimas baigtas. Ar jums pastimes nejuokinga?

Lika as ne profesionalas bet tau siek tiek paaiskinsiu!2014-07-30 05:06

Raketa kuria tariamai paleido separatistai turi parakini varikli. Ir grazia saulieta diena paliktu stulpa dumu kuris matitusi apie 100 km spinduliu o gal ir daugiau ir laikytusi apie 10-20 min. O jos sprogymas butu garsesnis uz perkunija virs tavo namo. Antra kodel nera youtube... tokiu video? Juk ten pilna zmoniu su visokiais ifonais... Trecia jai man netiki,paziurek rytoi i dangu jai ne lis pastebek liektuva ir uzfiksuok laika kiek minuciu matomas po jo likes baltas sleifas! O geriausiai paziurek cia-Новая сенсация рейса MH17: немецкие эксперты указывают пальцем на самолет военно-воздушных сил Украины

.2014-07-30 04:41

Kiekviena diena po juokinga straipsni. :)

lika2014-07-30 04:27

aciu alfa zurnalistams kurie padejo taska tyrime, nors ir taip aisku buvo kad cia putinas raketa paleido.

tuo tarpu2014-07-30 04:23

Новая сенсация рейса MH17: немецкие эксперты указывают пальцем на самолет военно-воздушных сил Украины suraskite straipsni!

Vadakste2014-07-30 04:17

Jei taip gerai ismano ir viska zino , tai gal pasakytu kur pirmasis Malaizijos lektuvas , kuris dingo kovo men.. Jei visazinis , tai gal pasakys tiesa , kur tas laineris.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi