Prieš kelias savaites didžiąją žiniasklaidą sudrebino skandalinga istorija: pranešta, esą svarstant Seime abortų klausimą kunigas Andrius Narbekovas „įžeidinėjo” Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų partijos narę Vidą Mariją Čigriejienę.

Mat pasisakydamas Sveikatos reikalų komitete kun. A. Narbekovas priminė politikei, kad dirbdama akušere ginekologe ji mokė studentus daryti abortus ir pati juos darė.

Reakcija į šį priminimą buvo ypač audringa.

„Seimo narių pasakojimu, A. Narbekovas vartojo itin šlykščią retoriką bei kalbėjo apie kūdikių rankų ir kojų traukimą. Įsiutę parlamentarai nusprendė nebekviesti kunigo į komitetų posėdžius”, – rašė delfi.lt.

V. M. Čigriejienė pareiškė esanti įžeista, o jos kolega, taip pat konservatorius ir taip pat akušeris-ginekologas Antanas Matulas žurnalistams nupiešė įspūdingą A. Narkebovo siautėjimo vaizdą.

„... kai pradėjo kalbėti kunigas A. Narbekovas, aš per keturias kadencijas nemačiau tokio nekultūringo, negražaus, neetiško posėdžio. Tokio nemandagaus elgesio nesitikėjau iš nieko, jau nekalbant iš kunigo.

Pirmiausia jis apkaltino profesorę V. M. Čigriejienę, kad ji gyvena be sąžinės, kad yra įsivėlusi į sąžinės konfliktą ir kad kai jis mokėsi pas ją, matė, kokius darbus ji dirbo, apkaltino ją, kad ji mokė jį daryti abortus. Situacija buvo labai neetiška”, – pasakojo A. Matulas.

Tačiau žurnalistams panorus išsiaiškinti, kaip viskas vyko, paaiškėjo, jog Sveikatos reikalų komitetas įslaptino posėdžio įrašą, o kai delfi.lt jį vis dėltopaskelbė, vietoje konservatorių medikų nupaišyto siautėjimo buvo galima išgirsti pakankamai dalykišką ir ramų kun. A. Narbekovo kalbėjimą.

„Manau, jog sveiko proto suvokimas, kad tai blogai, yra bendras. Iš tiesų, kai būdamas dar studentas mačiau savo profesorės darbus, ką jinai darė operacinėje.

Ką aš mačiau, man iš tikrųjų kėlė siaubą. Aš manau, kad mes su šia sritimi turime labai didelę problemą sąžinės konflikto srityje, nes gydytojai, kurie renkasi akušeriją-ginekologiją...

Tai viena iš kilniausių specialybių, bet ji yra praktiškai uzurpuota tų, kurie nesivadovauja Hipokrato priesaika. (... ) Reikėtų kalbėti apie tai, kad šiandien vis dar bandoma naudotis sena taktika ir nepasakyti moteriai visos tiesos. Net neabejoju, kad jeigu mes pamatytume, kaip yra daromas abortas, pamatytumėte visą tą medžiagą su nutrauktomis rankomis, kojomis, išskrostais pilvais ir krūtinės ląsta, jūs pamatytumėt, kad ta diskusija pasidarytų labai paprasta.

Aš mačiau, ką jūs darėt. Taip, taip.

Jūs demonstravote studentams“, – sakė A. Narbekovas, reaguodamas į fone girdimą V. M. Čigriejienės pasipiktinimą.

Posėdžio garso įrašas: Žurnalistams aiškindama, kas ją įžeidė, V. M. Čigriejienė pareiškė, esą, kun. A. Narbekovas melavo: „Niekada studentų niekas nemokė jų (abortų) daryti. Jis kalbėjo netiesą.”

ekspertai.eu skelbia vaizdo įrašą, kuris įrodo, kad melavo ne kun. A. Narbekovas, o Seimo narė V. M. Čigriejienė.

Šiame įraše, kuris filmuotas 1994 m. Kauno klinikose, matyti, kaip V. M. Čigriejienė supažindina savo studentus („Šiandien mokėmės šeimos planavimą”) su aborto darymui naudojamais instrumentais.

Profesorė aiškina: „Čia vaisiaus dalių ištraukimui”, „šiuo metu mes naudojam vakuuminį siurblį, kurio pakėlus spaudimą iki tam tikros atmosferos, ištraukiamos vaisiaus dalys, išsiurbiamos, ne ištraukiamos, išsiurbiamos”; „va čia tie instrumentai, kuriais yra išplečiamas gimdos kaklelis visoje Lietuvoje atliekant nėštumo nutraukimus”. Vėliau studentai operacinėje stebi, kaip daromas abortas.

Naujausi

Komentarai (82)

Rikiuoti
Mix2014-04-14 15:44

Eilinį kartą valdžiasėdžiai pademonstravo neapykantą ir susitelkimą prieš Tiesą sakantį. Gėda.

vyras2014-04-14 14:16

Baisiausia yra tai, kad Čigriejienė yra Konservatorių partijos narė. Partijos, kuri turėtų ginti tradicines vertybes. O dėl aborto - gal jis ir galėtų būti pateisinamas kažkokiais ypatingais atvejais, bet tikrai ne taip, kaip suprantama pas mus - nepageidaujamas nėštumas. Tokios sąvokos apskritai neturėtų būti. Žmogus turi prisiimti atsakomybę už savo veiksmus. Vaiką visada įmanoma užauginti, blogiausiu atveju galima palikti gyvybės langelyje. Bet kokiu atveju - abortas visam gyvenimui sužaloja moterį, kuri tam pasiryžo. Tas negimęs vaikelis vėliau grįžta sapnuose, prisiminimuose, bet nieko nebegalima pakeisti...

uz smeista juos i teisma2014-01-31 16:15

Narbekovai, ar Čigriejiene su Matulu Jusu atsiprase?

etika2014-01-31 16:10

Etiskas mediko elgesys, kuri rodyti kai kam atrodo neetiska. labai gerai, kad zmones atrado sia archyvine medziaga ir issklaide abejones del dabartiniu seimo nariu sprendzianciu gyvybes klausimus etika ir ju nuostatas. Ko gero "etiskai" elgiasi ir tie, kurie zmoniu naikintojus igalioja spresti gyvybes apsaugos reikalus. ka padarysi, jei daugeli yra uzvaldziusi tokia etika. Pagal tokia etika visur mes gyvename...

tautos melagiai2014-01-31 15:59

Matulas ir Čigriejiene akivaizdus abortmacheriu klanas. Dengia vienas kita ir teisingai pastebejo Narbekovas - ju reakcija buvo neadekvati. Is posedziu pasalino Narbekova, bet kas tokie jie, seimo nariai, kad jiems zmones sakantys tiesa i akis neileidziami i posedzius. Normalioj valstybej ir konservatoriu partijoj tokie melagiai ir santazuotojai kaip Matulas ar Čigriejiene turetu būti patys pasalinti nuo gyvybes apsaugos. Cia tas pats kaip katinui butu nurodymas spresti peliu reikalus... daugiau negu juokinga, kaip elgiasi musu valdzia, toleruodama ir gindama apsimelavusius seimunus.

kegis2014-01-24 18:51

Šlykštu net žiūrėti vaizdą. pateisinti žmogžudystės - įsčių vaisiaus išsiurbimo neįmanoma, tai žmonijos genocidas. gerbiamieji saugokime savo mintis nuo blogio pateisinimo. pagarba kun. A. Narbekovui ir kitiems šviečiantiems mus apie Žmogų ir jo gyvybę bei kokiems reikia būti atsakingiems už jos saugojimą.

Artūras2014-01-22 15:33

Cia jau sunu ruja, gatava bet kam perkasti gerkle del savo bandos nario. Bandoje viena morale, "SAVAS, VISADA TEISUS, NORS JIS NETEISUS, SVETIMAS VISADA NETEISUS NORS JIS IR TEISUS'. Tai nieko nuostabaus kad toje partijoje tokie Lietuvos gelbetojai kaip V. Landzbergis, Ozelyte, Jovaisa, Matulas, K. Masiulis, Razma, Jukneviciene ir t. t.. Po tokiu gelbetoju prisieina dvigubai gelbeti ta ka tie gelbetojai gelbejo. AMORALU. Viena paguoda kad as juos nuo pat pradziu perkandau ir supratau kokia ju morale

sunkiausia2014-01-15 14:19

pripažinti savo klaidas. Net negali ramiai žiūrėti, kaip žalojama moteris ir žudoma gyvybė. Man taip pat teko matyti šiuos mažus angelėlius, labai mažus ir atšalusius. Tai apie kokį žmogiškumą mes kalbame. Čia net diskusijų neturi būti.

Istorijos nepakeisi2014-01-15 11:26

Labiausiai tai geda Matuliui bent jau tyletu o ne varytu ant visos kunigijos. kolege mat bande uzstoti.... reiketu abiem atsiprasyti kun . A Narbekovo...

Studentas2014-01-11 04:06

Na straipsnis visgi ne apie gyvybės išsaugojimą ar pan. Faktas, kad Čigrijienė melavo. Gera gydytoja ar ne, vėl gi, ne apie tai kalba. Net ir be filmuko būtų aišku, kad meluoja. Mokė ir mokys medicinos universitete kaip atlikti abortą. Indikacijų yra visokių. Tai dar kartą - kam taip akivaizdžiai meluoti. Gėda.

sfydfyf2014-01-11 02:36

Matulas pacio zemiausio lygio...

Neutrali nuomone2014-01-10 06:37

Kauno klinikos yra akademine gydytoju baze. Moketi atlikti nestumo nutraukima privalo kiekvienas busimas ginekologas, nes sita procedura gali tekti atlikti pagal medicinines indikacijas (nesivystantis nestumas, mires vaisius ir kt). Kaip jus isivaizduojate, kas apmokina busimus gydytojus? V. Cigriejiene buvo Akuserijos-ginekologijos klinikos vadove, profesore, ji skaite paskaitas, vede klinikinius uzsiemimus ir demonstravo visas proceduras pagal tais laikais (dar sovietiniais) patvirtinta programa. Paklauskit dabartines profesuros, ar sita procedura isbraukta is mokymo programos? - garantuoju, kad NE. Zmogiskaja prasme, nera ir negali buti pateisinimo, bet tais laikais buvo tokia realybe. Ziurint video, neapleido mintis, kad tikroji zudike yra ta moteris isskestom kojom, o ne metala zvanginanti gydytoja... Nemegstu konservatoriu, ir cia kalbu ne is politines varpines. Kunigas nuejo per toli, kazkodel nepanorejes priekaistauti uz zudoma gyvybe tada, kai stebejo ja kaip "medicinine procedura". Kiekvienas turim savo morale ir karma. V. Cigriejiene yra auksciausio profesionalumo gydytoja, isgelbejusi ne viena moteri. Jai paciai likimas nepagailejo isbandymu, nulemes auginti neigalu vaika. Istatymus rengia ne dievai, o zmones. As - uz negimusios gyvybes saugojima.

Martynas2014-01-09 22:54

Pažįstu šią "ponią" labai gerai. Ji žino, kad viską galima nupirkti, net rinkėjų balsus...kunigų tai ji visų neapkenčia, manau dėl jų to požiūrio "Už gyvybę"

Elzė2014-01-09 22:44

Manau ne buduliai rašo ir nemanau, kad mokyti saugaus sekso reikia. Gal daugiau dėmesio skirti lytiniam ugdymui šeimose, mokyklose, diegiant bendražmogiškas ir dvasines vertybes, iškeliant skaistumą į viršūnę. Pradėjau dirbti mokykloje, kalbu su mokiniais šiomis temomis. Šokiruoja smunkantis požiūris į lytiškumą, meilę. Šios vertybės mindomos vartotojiškos kultūros. Negalima kaltinti vaikų. Akivaizdus žinojimo trūkumas. Tik dėka tokių Kunigų, kaip Norbekovas, mūsų vaikai bus žmonėmis

SK'Avius2014-01-09 04:46

Čia Matulas liudininko teiginius, faktų konstatavimą sulygino su nepagarbiu elgiasiu, nekultūringa kalba. Panašiai ir Janutienei pasakė, kai paviešino faktus apie Grybauskaitės darbą kitoje barikadų pusėje per sausio 13-osios įvykius. :D

SK'avius2014-01-09 04:16

61. total košmar, Reikia rodyti ir būtinai, juk nesenas pavyzdys parodė kiek kyla problemų, kiek skirtingų versijų atsiranda ir nutildoma tikroji tiesa, kai neparodomas vaizdo įrašas pvz. kaip per prievarta atimama Kedžio dukra, o Venskienė neva sumuša kovos menų čempioną.

to RR2014-01-09 01:38

Geriau grįšiu į Viduramžius, negu pasisakysiu už vaikų žudymą. GALVOK.

O Dieve2014-01-09 01:21

Esu gydytoja,siuo metu gyvenu JAV. Koks sutapimas -si apmokyma Gyd Cigrijiene demonstruoja mano studiju grupei,kurioje esu ir as.

----->62. RR2014-01-07 23:57

Už ką ta pagarba? Gi pati Čigrejhienė neigia tai dariusi. Kaip ęia dabar išeina- šmeiži "gerbiamą"ponią? :D

sas2014-01-07 23:12

Ir tokie mėsininkai-vaikžudžiai "atstovauja" Tautą?! Tautos atstovai turi spręsti kaip išsaugoti kiekvieną gyvybę, kaip sudaryti sąlygas toms moterims vietoj aborto anonimiškai išnešioti ir pagimdyti. Apsimelavusiai Čigrijienei ne vieta krikščioniškoje partijoje!

RR2014-01-07 22:38

Dauguma komentatoriu - tikri buduliai! Abortu draudimas, tai grįžimas atgal, - vos ne i Veronikos laikus......Ne drausti reikia, bet mokyti saugaus sexo ir atsakomybès!!!!! - O Čigriejienė manau, ne viena moterį išgelbėjo iš keblios situacijos. Pagarba jai! Ir iš viso, vyrai, jeigu neturėjot nei vieno nėštumo ir aborto, - tai gal patylėkit ir nespręskit už moteris

total košmar2014-01-07 22:13

kam čia rodyti tuos siaubus? Ko čia siekiama? Pagarba kunigui Narbekovui, kad jis sako tiesą, bet jau tas video - ar neužteko parašyti, kad yra toks video? Kažkoks neadekvatus reikalas.

Raigerdas dūsaujančiam Seimo nariui Antanui2014-01-07 20:40

Antanas Matulas kalba ir pats nesuvokia, ką jis kalba. Štai, ką aš pasakysiu tam akušeriui-ginekologui Antanui Matului. Jeigu jūs darėte abortus, tai galite neabejoti, kad tokius pat abortus jūs pajusite ant savo galvos. Antanas Matulas įsivaizduoja, kad negimęs vaisius gali tapti ir atlieka, kaip yra daroma su išmetamu į šiukšlių dėžę nebereikalingo popieriaus ar vatos gabalu. Nors akušerio-ginekologo Antano niekas ir nemokė, ir to jo nemokė specialiai, kad jsi apie tai nežinotų, bet kiekviena tokia atlikta aborto operacija išliko jūsų atmintyje. Skirtingai, nei tai vyksta materialiame pasaulyje, iš atminties neišmetamas nieko, kas būtų kaip šiukšlė arba atlieka. Jūs prisimenate kiekvieną aborto atvejį. Ir netgi, jeigu iš galvos, operaciniu būdu, pašalinti dalį smegenų, netgi tada išliks šita informacija apie atliktus abortus. Reiškia, įrašant žmogaus gyvenimą ir jo atliktus veiksmus nėra nieko, kas būtų išmesta. Ir netgi tada, kai jūs suleidžiate nuskausminamuosius, ir netgi tada, kai jūs duodate žmogui narkozę, netgi tada žmogus nenustoja daręs įrašus apie tai, kai vyksta su juo. Apie negimusio dar vaisiaus prenatalinius pojūčius yra dabar pakankamai daug mokslinės literatūros. Faktiškai, pagal logiką ir sąžinės balsą, jeigu pas Antaną Matulą šis sąžinės balsas nebūtų prismaugtas ar uždarytas, ar giliai užkastas į žemę (perkeltine prasme), tai jis turėjo pats asmeniškai pradėti kovą su abortais ir užsiimti švietėjiška veikla, o be to, privalėjo, gal būt, net skaityti paskaitas apie tai, kokią žalą padaro moteriai abortas, o tuo labiau vaisiui. Nėra jokių įrodymų, kad šita informacija, kurią žmogus įrašo per savo gyvenimą, išnyksta. O dabar, jau patys mokslininkai vis dažniau patvirtina, kad žmogaus, kaip dvasinės būtybės egzistavimas nenutrūksta žmogui mirus. Ir vaikai pasakoja, kur, kada jie gyveno anksčiau. Taigi, apie reinkarnaciją buvo kalbama induizme ir kitose religijose apie 8000 metų atgal. Antanas Matulas džiaugiasi, kad Lenkijos pasienyje yra daromi abortai. Tačiau jis pamiršta vieną dalyką, kad problemai išspręsti reikia laiko. Todėl, viena problema sprendžiasi greičiau, kita ilgiau, priklausomai nuo to, kaip efektyviai ji yra sprendžiama. Antanas Matulas siūlo nespręsti problemos ir, apskritai paėmus, jis tame nemato jokios problemos. Niekas nekaltas, jeigu akušeris-ginekologas Antanas Matulas turi problemų su sąžine. Nedūsaukite Antanai, nes Seimas ne ta vieta, kur reikia dūsauti. Dūsavimams jūs dar turėsite laiko. Netgi ta pati materija, ji neišnyksta, o iš vieno pavidalo pavirsta į kitos materijos rūšį. Neišnyksta niekur ir tas vaisiaus nužudymas. Aborto operacijos turi būti atliekamos tik išimtinais atvejais, pvz. ,kai gresia pačios gimdyvės sveikatai ar dar kokiais nors tik išimtinais atvejais.

Pamąstymas2014-01-07 18:43

Sutrikdoma harmonija,pusiausvyra-vidinė ir įvyksta slinktis į blogio pusę:jam padedama įsivyrauti.Šalia blogio-melas,šalia melo-blogis?Kas mūsų seime?Kiek ten asmenybių su nesutrikdyta asmenine dvasine pusiausvyra?

TO2014-01-07 18:27

JUK YRA TIEK APSAUGOS PRIEMONIŲ,KAM REIKIA TŲ NEPAGEIDAUJAMŲ NĖŠTUMŲ,NET GYVULIAI NEŽUDO SAVO MAŽYLIŲ.ŽMOGUI DUOTA GALIMYBĖ PAGALVOTI IR PASVERTI KIEKVIENĄ SAVO POELGĮ.

Viltis2014-01-07 18:09

"čia jos asmeninis reikalas",teigė kvalifikuota gydytoja-mėsininkė,dabar vaidinanti Lietuvos sąžinę.Kiek gyvybių nužudė ši konservatorių ruporė?

o kada2014-01-07 17:39

atsiprasys ziniasklaida, uz tokia iskreipta ir manipuliuota informacija.... ir ta ziniasklaida dar vadinasi demokratiska... gal jie pasako puse tiesos ir prideda savo, o tai jau yra melas...logiskai, jog tokia ziniasklaida pasitikėti negalima...

BŪKIME SOLIDARŪS....2014-01-07 17:13

VALSTYBĖJE TURIME TIK TEISĘ DALYVAUTI RINKIMŲ FARSUOSE, KURIUOSE vAIGAUSKO PARANKINIAI PADEDA LAIMĖTI ,,LOVIO" PARTIJOMS IR VALDANČIAM DVARUI... BET APVALYTI EKSPERTUS NUO NAKUI PRITIKUSIO ,,DVARO" POLITOLOGO VADIM VOLOVOJ ,MANAU ,GALIME... PRIMENU, KAD ŠIS DVARO GYVENIMO APRAŠINĖTOJAS METŲ APŽVALGOJE TARP 3 SVARBIAUSIŲ LIETUVOS ĮVYKIŲ ,,ĮSIGUDRINO NEPASTEBĖTI" DVIDEŠIMTMEČIO LYGIO ĮVYKIO- SĖKMINGOS REFERENDUMINĖS TAUTOS INICIATYVOS... BET VISUOSE APŽVALGOSE ŠIS DVARTARNIS ,,APDAINUOJA" IDEALIĄJĄ PREZIDENTĘ... GEROS VALIOS KOMENTUOTOJAMS,SIEKIANTIEMS PADĖTI APVALYTI EKSPERTUS NUO DVARO ,,LAKŠTINGALĖLIO" SIŪLAU BŪTI SOLIDARIAIS IR NERAŠYTI KOMENTARŲ PO JOKIAIS EKSPERTŲ TEKSTAIS!!! JEI TAIP ELGSIS VISI DEMOKRATIŠKAI IR PILIETIŠKAI NUSITEIKĘ PORTALO SKAITYTOJAI, NAKAS SUREAGAUOS NEDELSIANT. VISI JUK SUPRANTAME, KAD KOMENTARŲ KIEKIS RODO PORTALO POPULIARUMĄ... PADĖKIME ATSISAKYDAMI NUO KOMENTARŲ PO VISAIS TEKSTAIS PADĖSIME EKSPERTAMS APSIVALYTI...

ŠLYKŠTYNĖ ČEGREJIENE2014-01-07 16:42

Kad jai būtų atlyginta panašiai, kaip ji žudė užmegztą žmogelį...

Skirmantė2014-01-07 15:54

Jokia naujiena, kad ginekologai daro abortus. Bet kam pykti už tiesą? Ir akivaizdu, kad abortas - tai blogis. Tikiuosi, kad gydytojai visi pasirinks neiti prieš savo sąžinę, t. y., nedaryti abortų.

beje2014-01-07 13:51

sitos senes dukra gavo ambasadoriaus posta vienoje europos valstybiu.taigi dinastijos tesia savo juodus darbus.

APKALTA CIGRIJIENEI2014-01-07 13:48

turi mbuti mechanizmas isvaryt apsimelavusi ir nusikaltusi politika.

saulius2014-01-07 12:01

sitaip viesai apsimelave seimunai turetu dingti is seime

saulius2014-01-07 11:58

man kazkaip ju partijos pavadinimas neatitinka kaikuriu is ju veiklos

Martynas2014-01-07 11:43

KONSERVATORIU PARTIJA NUO SIOL MAN ASOCIJUOJASI SU KEIKSMAZODZIU.

kas dar2014-01-07 11:28

nori balsuot už koncervus kurie traukė negimusiems kūdikiams kojas ir rankas? už čigrejienę už matulą? -NIEKADA nebebalsuosiu už juos.

Stanislovas2014-01-07 10:24

Ar reikia seime tokių apgavikų, melagių nesąžiningų žmonių kaip V.M Čigriejienė,A.Matulas kurie visiškai neturi sąžinės, gerumo ir padorumo, kaltinant kitus teisingus ir sąžiningus Lietuvos žmonės.Jiems čia ne vieta, reikia juos kuo greičiau išgrūsti iš seimo. Tokie seimo nariai manau daug kam pridarė skausmo savo melagingais, apgaulingais ir nesąžiningais veiksmais.

peleda2014-01-07 10:01

Daugiau kunigu tam seime reikia..

Vingiu Jonas2014-01-07 09:00

Akivaizdus seimunu NUOSMUKIS. Jie jau nebemoka kalbeti LIETUVISKAI, tik rusicizmo garsai. Pries A.Narbekova jie nuogi, pilna to zodzio prasme. Todel sukele melo skandala. Toli eiti nereikia, majores pavyzdys uzkreciantis.

oho2014-01-07 03:13

ši žinia labai palito per facebooką! Ekspertai šaunuoliai!

tegul2014-01-07 03:07

stervoms islupa gimda o po to lai krusasi.

PADĖKIME EKSPERTAMS APSIVALYTI...2014-01-07 02:18

VALSTYBĖJE MES NETURIME JOKIŲ TEISIŲ, TIK TEISĘ DALYVAUTI RINKIMŲ FARSUOSE. BET APVALYTI EKSPERTUS NUO NAKUI PRITIKUSIO ,,DVARO" POLITOLOGO VADIM VOLOVOJ ANTIPILIETINIŲ APŽVALGŲ,MANAU ,GALIME... PRIMENU, KAD ŠIS ,,DVARO" GYVENIMO APRAŠINĖTOJAS METŲ APŽVALGOJE TARP 3 SVARBIAUSIŲ LIETUVOS ĮVYKIŲ ,,ĮSIGUDRINO NEPASTEBĖTI" DVIDEŠIMTMEČIO LYGIO ĮVYKIO- SĖKMINGOS REFERENDUMINĖS TAUTOS INICIATYVOS... BET VISUOSE TEKSTUOSE ŠIS DVARTARNIS IŠBUČIUOJA RANKAS IR KOJAS MŪSŲ VISŲ ,,LABAI MĖGIAMAI" DALYTEI... VISIEMS, SIEKIANTIEMS PADĖTI APVALYTI EKSPERTUS NUO DVARO ,,LAKŠTINGALĖLIO" SIŪLAU BŪTI SOLIDARIAIS IR NERAŠYTI KOMENTARŲ PO VISAIS TEKSTAIS, TALPINAMAIS PORTALE!!! JEI TAIP ELGSIS VISI DEMOKRATIŠKAI IR PILIETIŠKAI NUSITEIKĘ PORTALO LANKYTOJAI GERB. NAKAS SUREAGAUOS TINKAMAI. VISI JUK SUPRANTAME, KAD KOMENTARŲ KIEKIS RODO PORTALO POPULIARUMĄ IR JO TINKAMUMĄ REKLAMOS TALPINIMUI... PADĖKIME ,ATSISAKYDAMI NUO KOMENTARŲ PO VISAIS TEKSTAIS , EKSPERTAMS APSIVALYTI...

Nu nax..2014-01-07 01:31

As manau taip: yra kunas , yra visa kita ( protas siela jausmai ir t. t ) kai viska sumaisai gaunasi urodai pvz politikai, daktarai ar ar galvazudziai ar iskrype kunigai.... del zmogaus apibrezimo ... Mes jau uzbrezti mums jau nubreztos ribos tiksliau mes patys ir tik patis save sukise i kvadratines dezutes ir t. t. Juokingiausia tai kad patys saves neleidIame istrukti is baimiu rato... politika rinkimai vodka ir pornuxa , socialiniai debilejimo tinklapiai cha cha kas toliau? Internetine tv priklausomybe turim, vergais esam nuo gimimo ( jei skaitai si komentara ir galvoji kad nesi vergas reiskias tu pasikydes :) ) Kas toliau likimo broliai ir seserys ? :)

e2014-01-07 01:02

Is esmes nepriemus bendro apibrezimo kas yra zmogus - nera ko kalberi apie abortus. Deja tokia ta realybe, taciau zmogaus suvokimas balansuoja tarp liberalaus gyvulio ir pasakubaimingo apsigimusio nusidejelio. Perspektyva ne kokia ir cia geru variantu nera.

Nu i nax...2014-01-07 00:49

Daugiau cia nieko nepasakysiu...kur ta riba tarp butinybes nutraukti nestuma ir siaip uzsimaniau nebut nescia ??? O politikai taigi daugumoje tik vienokio ar kitokil lygio prostitutes :)

to 36. Niekaip2014-01-06 22:59

bene konsevobankė būsi...

Niekaip2014-01-06 21:45

nesuprantu,koks suekskrementintas yra ,,ekspertu,, reikalas asmeniniame Narbekovo ir Cigriejienes konflikte? Ko kisti nosi ten,kur net suo savo penktos kojos nekisa? Naujienu badas,ar tikri seimininkai nepametejo? Ar boso diktofonas sugedo?

JJJ2014-01-06 21:35

VA TAU IR KRIKŠČIONYS DEMOKRATAI....

na2014-01-06 20:43

nors su medicina nesusijes, bet idomus saitas: douktris.wordpress.com

jk2014-01-06 20:09

Kažkada Klintonas dėl savo melo su panele Lewinski vos nuo apkaltos išsisuko. O šitai senutei dėl akivaizdaus melo kas nors panašaus ar gręsia? Manau kad čia konservatoriai eis išvien su socdemais

to 31. Beje,2014-01-06 19:59

o tai ko ji tada melavo...

Beje,2014-01-06 19:52

cia nestuma nutrauke ne Cigrejiene,o kita gydytoja, o Cigrejienes balsas buvo uz kadro. Nepulkim profesores,o supraskim,kad visi studentai buvo ir yra mokomi daryti abortus,o juos mokina vyresni daktarai. To reikejo ir reikia,kad moterys neieskotu sundaktariu,kurios gali ne tik suzaloti,bet ir nuzudyti moteri.

Raigerdas 26-am2014-01-06 19:51

Jūs teisingai pastebit, ko reikia klausti tų visų politinių kandidatų. Tačiau jūs neteisingai traktuojate viešuojų ryšių specialistus. Iš tikrųjų viešų ryšių technologijoje šito nėra. Tačiau yra plagiatoriai, autorinių teisių perdirbinėtojai ir įvairūs piratai, jų tarpe ir psichologai. Jie pasivogė iš viešųjų ryšių technologijos tik tai, ką sugeba suvokti. O esmės nepagauna. O psichologai juos išmokė, kaip apgaudinėti žmones. Rezultate mes turime šitą viešųjų ryšių technologijos hibridą, kurio esmė yra priešinga, nei yra pati viešųjų ryšių technologijos idėja. Čia vis ta pati MARKSIZMO-LENINIZMO MATERIALISTINĖ FILOSOFIJA. Ir mes turime tuos filosofijos nešiotojus ir daugintojus. Aktyviausi buvo komunistai šitoje srityje, dabar jie išsiskaidė ir prisidengė įvairių partijų pavadinimais. Toliau šią filosofiją aktyviai taiko medikai, o labiausiai iš jų psichiatrai, kurie aktyviai yra remiamai farmacininkų. Visos šitos sistemos darbuojasi tik viena linkme - paversti žmones gyvuliais, kurie galvotų panašiai, kaip galvoja komentatorė 25. abortas, galvoju... Tokie gyvuliais pavirtę žmonės, renkasi gyvulius-politikus. Gyvuliai-politikai priima gyvuliškus sprendimus. Tautos tarpusavyje kariauja, vieni kitus užmušinėja, narkotikai, prostitucija, kriminaliniai nusikaltėliai ir tokį sugyvulėjusį pasaulį jūs galite valdyti tik jėga - policija ir kariuosmenė. Psichiatrija su psichologija persmelkia socialinius mokslus ir viskas yra pamaunama ant vieno iešmo. Žiniasklaida tampa vienalyte - tai yra tokia kokią ją supranta taip vadinams žiniasklaidos karalius - budulis Murdochas. Milijardierius-budulis Murdochas, suprato, kad dauguma žmonių yra menkai išsilavinę žmonės. Todėl, ką jiems įbruksi, tą jie ir pirks. Jiems tik reikia sukelti IŠORĖS EFEKTĄ, t. y. įvynioti į blizgantį popieriuką, į ką tikrai reaguos dauguma žmonių, patepti krauju, nelaimėmis, kad įvesti žmogų į stresinę būseną, ir kad jis pardėtų bijoti jį supančios aplinkos. Todėl, toks žmogus, bus priverstas pirkti laikraščius, kad išgirsti KOKIĄ NORS BAISIĄ NAUJIENĄ, IR SUPRASTŲ, KAD JIS PASTOVIAI TURI KO NORS BIJOTI. VISĄ VISUOMENĘ REIKIA LAIKYTI PASTOVIOJE BAIMĖS BŪSENOJE, O ŽURNALISTAI JAU PASIRŪPINS, KAD KIEKVIENAS PILIETIS GAUTŲ PO KUO DIDESNĘ DOZĘ BAIMĘ KELIANČIŲ ĮVYKIŲ. Štai ir visa ta Budulio Murdocho, žiniasklaidos karaliaus filosofija, kurią dievina Lietuvos rytas ir pagal kurią jis orietuoja savo vidinę politiką. Manau, išvadą jūs galite pasidaryti patys - šita marksistinė materialistinė filosofija atvedė žmoniją prie visiško sugyvulėjimo. Bankininkams, farmacininkams ir psichiatrams visas pasaulis tapo kaip milžinišku rezervatu, kuriame jie atlieka savo eksperimentus. Žmonijai atsipekėti nuo tos marksisitinės materialistinės filosofijos liko nedaug. Po to, kai vis didesnę jėgą įgaus genetinė inžinerija ir ji taps dar vienu papildomu įrankiu bankininkams, šios planetos žmonės gali prarasti galimybę kontroliuoti įvykių eigą ir šita palneta realiai taps vergų planeta. O politikai yra tik jų marionetės.

to 25. abortas, galvoju2014-01-06 19:28

jei seimaklyniai nebūt apsimelavę tai nebūt ir skandalo...

to 25. abortas, galvoju2014-01-06 19:27

čia ne apie abortų leidimą ar uždraudimą, čia apie patalogišką seimaklynių m e l a v i m ą ir šmeižimą už tiesą.

VAIKAI2014-01-06 18:46

PRIVALO GIMTI IŠ MEILĖS IR JIE PRIVALO BŪTI LAUKIAMI. TUOMET NIEKAS NEGALVOS APIE ABORTUS.

Mieli tautieciai.2014-01-06 18:45

Mieli tautieciai, na ko jus stebites kiekviena karta kai kazkas demaskuoja politikus meluojant. Juos visus viesuju rysiu specialistai moko meluoti, viskas seime perkama ir parduodama, ten nera tokiu kategoriju, kaip geda, sazine, orumas, pilietiskumas, patriotizmas ar moralumas. Viskas matuojama skaiciukais ir nauda jiems patiems. Kai einate susitiketi su kandidatais neleiskite kalbeti nesamoniu tokiu kaip - reikia rupintis paprastu zmogumi, reikia didinti pensijas, reikia kovoti su korupcija ir t. t. Cia tas pats kas dienu dienas kalbetume kad reikia vaikscioti kojomis o ne ausimis. Klauskite konkreciu dalyku - abortai - uz/pries, homosantuokos - uz/pries, imigracijai ir emigracija - uz/pries, atomine - uz/pries ir t. t. yra milijonai klausimu kurie liecia konkreciai kiekviena zmogus aisku nekiekvienas zmogus yra neprageres smegenu ar sugebantis ziureti TV.

abortas, galvoju,2014-01-06 18:43

tai kiekvienos moters reikalas. Na, suprantama, jei šeimoje , yra padorus ir sąžiningas vyras,kas siais laikais retenybė, dar galima ir butina su juo pasitarti...Bet manau, jei vaikas padarytas girto arba pries moters valią, o labai daznai ir jai nezinant (vyras nesitvardo), tai apie ką cia dar sapalioti? MOTERIS nėra ir negali būti tik VAIKŲ PERĖTOJOMIS...

partijoms skiriami pinigai2014-01-06 18:34

mano manymu, yra mažų mažiausiai nusikaltimas pries tautą. Partijos privalo issilaikyti is savo nariu surenkamu mokesčiu. Pagal šiuos mokesčius jos privalo ir dirbti.

joo2014-01-06 18:25

Siaubas ir dar valstybė skiria tokius didžiulius pinigus partijoms remti?/ Partijos galimai turėtu išsilaikyti iš partinio mokesčio

nujo2014-01-06 18:15

Kokiu tik ten tam seime nedirba...cigriejienes ,ausrinos visokios marinjos ar kaip ten ..o kur dar salaseviciutes su kuodytemis...ir eile kitu...brrr....algas tik ima.

VIEŠO ATSIPRAŠYMO REIKIA2014-01-06 18:14

Ar Seimo Sveikatos reikalų komiteto nariai, balsavę už posėdžio įrašo įslaptinimą ir pareikalavimą nebekviesti (neįsileisti) prof. A. Narbekovo į posėdžius, atsiprašys ????? Norėjo apšmeižti ir palikti po uždanga. Nepasisekė juodas darbelis....

Česlovas2014-01-06 17:59

Labai jau paplites partiniu gauju ypac konsrvatoriu akiplesiskas melavimas. Padori partija turetu pasalint tokius kolegas, bet manau kad padorumo kaip visada nebus.Del to manau rinkti sarasinius yra nusikaltimas.

gaudy2014-01-06 17:45

konsevobankės eilinį kartą apsišiko sau ant galvos...cha, cha, cha....

to 16. MEDICINA2014-01-06 17:44

va čia tai geras pastebėjimas, reik keisti emblemą...

Baisu2014-01-06 17:39

Siaubas!

MEDICINA2014-01-06 17:09

Kregždutės sparčiai mutuoja ir virsta grifais....

Raigerdas2014-01-06 17:05

Na, aišku, čia ne medikai. Gryni gyvuliai. Jūs patys matote, kad būtent tokie gyvuliai patenka į Seimą. Lietuva ne šiaip sau skursta, ne šiaip sau pagal emigraciją lenkia visus, o tai dėsningas rezultatas to, kad mus valdo gyvuliai. Štai akivaizdūs faktai, kad mus valdo ne Maskva, kaip bandoma įteigti, o savi mūsų lietuviškieji gyvuliai, išperėti ir išmokyti komunistinės sistemos. Bet, kur Švietimo sistema? Nedirbs jie, nedirbs visuomenės labui. Juos visus reikia permokinti ir perauklėti. Jie yra išmokyti tik dirbti sau. Gyvuliai, kito žodžio aš neturiu.

ertyy2014-01-06 16:45

Tai čia privaloma apkalta, Seimo narys viešai melavo!

to tai2014-01-06 16:31

jeigu viskas butu taip gerai, tai profesore tiesos nebijotu ir kito zmogaus del tiesos sakymo nesmeiztu. Beje, panasu, kad ten buvo filmuojama su profesores zinia, o ji tokia "medicinine veikla" ir sauniaisiais irankiais netgi didziuojasi bei laukia, kol bus parodyta per televizoriu.

L2014-01-06 16:31

Jau nusibodo atviras ir grubus politinių "bėdžių" (kaip kitaip pavadinti tokius proto nabagėlius kaip Matulas ar Čigrejienė) melas. Manau, kad Lietuvos piliečiai įvertins jų daromą žalą valstybei.

to tai2014-01-06 16:23

Čia esmė yra Čigrėjienės neigimas ir kito žmogaus užsipuolimas už tai ką ji darė, o ne tai ar gera, ar bloga ji darė.

Tai2014-01-06 16:13

nejaugi ginekologijos studentai neturi buti mokomi daryti aborta,jeigu motinos gyvybei gresia pavojus?Ar tas mokejimas padaryti aborta ateina is debesu,ar studentus to reikia ismokyti?Konservofobija apsoliuciai uzpilde nakistu smegenynes.Ka jus galite isekspertuoti, jeigu kiekviena jusu ,,ekspertize,, tai nakistinis supratimas,o informacija tik is pastoviai ijungto diktofono.Kaip pas sovietinius stukacius.

Ji yra juodoji profesore2014-01-06 16:11

Jeigu "gydytoja" nutraukineja nestumus, t.y. zudo pacius maziausius zmones, tai argi galima tiketis, kad ji tures pakankamai padorumo ir pripazins, svelniai tariant, nepatogia tiesa. Tas bjaurus melas ir sviesaus kunigo smeiztas tik patvirtina juoda "profesores" reputacija.

IKX2014-01-06 16:01

Uz melavima situos rupuzes is seimo is karto lauk !!! Sovietmecio liekanos be jokios morales, slykstu , vienas melas !!!

Ona Janina2014-01-06 16:00

Džiaugiuosi, kad Lietuvoje dar yra žmonių, kurie sako tiesą, nepataikaudami, "nelojaluodami".Štai todėl ir įsižeidžia tie, kurių šlykštų melą, prisitaikėlišką savęs sureikšminimą,išsikėlimą sugriauna išaiškinta TIESA. Ačiū dvasininkui ir visiems, kas siekia tiesos.

fuuuu2014-01-06 15:15

mest lauk ta esesininke senbezda is seimo, slyksti sene melage , tpfuuuuuu

kst2014-01-06 15:05

Laukiam, ką dabar pasakys "krikščionė demokratė" Čigriejienė.

Oho2014-01-06 15:04

Va čia tai bomba. Čia tai reportažas! Privalomai supažindinti TS frakciją,socdemus su Aušrine ir liberastus su Kuodytėmis, Šimašiais ir Gentvilais.

Tomas J.2014-01-06 14:57

Kai paaiškėja kad žudikas yra dar ir melagis, manęs tai kažkodėl nestebina..

Audrone2014-01-06 14:56

Cigrijiene melavo per tilta vaziavo,rateliai uzkliuvo,Cigrijiene pargriuvo.

hm2014-01-06 14:18

tai dabar ponus Čigrijienę ir Matulą turėtų svarstyti etikos komisija?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi