Nepriklausomas portalas delfi.lt , daugiausia dėmesio skiriantis Rusijos aktualijoms, pasiekimams ir bėdoms, paskelbė naujausią esė parengtą vykdant Lietuvos mokslo tarybos finansuojamą projektą „Propagandinių technikų atpažinimo metodologijos sukūrimas ir taikymas“ (sutarties Nr. REP-5/2015).

Moksliniame darbe atskleidžiama, kaip Kremlius iškreipia faktus apie Lietuvą.

Nors Lietuva, kuri pelnytai laikoma pasaulio sąžine, yra pavykusi, nediskriminuojanti ir įtampos nekelianti valstybė, Kremlius viską apverčia aukštyn kojom.

Apie visa tai tai skelbiama šalies mokesčių mokėtojų pinigais apmokėtame moksliniame darbe pavadinimu „Kremlius apie Lietuvą: nepavykusi, diskriminuojanti, įtampą kurstanti valstybė“.

„Rusijos skleidžiama propaganda ir dezinformacija tapo nuolatiniu reiškiniu ne tik Vidurio ir Rytų, bet ir Vakarų Europos valstybėse: nors transliuojama skirtingais kanalais, orientuojant į skirtingas auditorijas, ja siekiama visuomenių kultūrinės ir politinės dezintegracijos“, – rašoma analizėje.

Nurodoma, kad „Rusijos propagandiniame diskurse, akcentuojant ir hiperbolizuojant socialinės atskirties ir emigracijos problemas, formuojamas Lietuvos, kaip „žlungančios valstybės“, vaizdinys“.

Visą Lietuvos konservatorių mokslininkų Rusiją demaskuojantį traktatą skaitykite ČIA.

Daugiau analizių parašytų pagal sutartį Nr. REP-5/2015 rasite ČIA.

Naujausi

Komentarai (127)

Rikiuoti
Mindaugas2016-11-28 13:51

beje, kai kurie kritikuoja SGD terminala ir jo nuomos kaina. jei pazvelgti i datas ir suprasti jog suplanuotas 3 pasaulinis karas turejo ivykti netrukus, tai SGD terminalas ir jo kainos stoja i savo vietas. tie kurie nuomavo ir tie kurie isnuomavo turejo informacijos apie 3 pasaulinio karo pradzia.... bet karas neivyko ir del to nuostoliai. bet mano nuomone geriau visa gyvenima moketi uz toki terminala nei kelis metus pabuti 3 pasaulinio karo epicentre

stasys2016-11-27 21:26

kantrybė dorybė ..netgi geltonus coloradinius vabalus išmoko padoraus elgesio normu viešumoje . Šaunuolis drambliuk ..

drambliukas > geltonam2016-11-27 10:14

Kad neatrodit visisku degeneratu. Pries rasant koki nors komentara, vertetu paskaitinet savo ankstesnius komentarus. --------------------------------------------------------- Koks skirtumas kelintas karas? reikalas buvo tame, ar turejo JAV teise kistis i svetima valstybe? paskaicius wikipedija jus suzinojot, kad JAV turejo tikia teise. Viskas, diskusija baigta. ------------------------------------------------------- Visa kita jusu tryda neturi jokios prasmes. ------------------------------------------------------- Itariu kad jus eilini karta patiret nokdauna, ir rasot nesamones negalvodami.

yel“l“ow submarine to 121. drambliukas > geltonam2016-11-27 04:15

būk toks malonus , tamsta drambliuk, ir primažinęs savo beretozoidišką idiotizmą bent perpus, susirask vikipedijoj info apie abu irako karus, bei pabandyk rasti kokius du-tris didžiausius skirtumus tarp jų - negi nenusibosta cirkintis ?

V.Ladas2016-11-26 22:47

Kas iš ko mokosi skleisti karo propagandą, ar mes iš rusų, ar jie iš mūsų? Ir telkiame kariuomenes pasieniuose. Rusai - savą, o mes,- įsileistą svetimą...Jei įsileistiesiems nusibos (yra tokios mintys), jie paliks mus vienus. Koks tada bus rusų sprendimas?

drambliukas > geltonam2016-11-26 22:45

Pats metas susilaikiti ir eiti ilsetis ;)

drambliukas > geltonam2016-11-26 22:36

на сцука! --------------------------------------------------------- Операция «Буря в пустыне» (англ. Operation Desert Storm, 17 января — 28 февраля 1991) — часть войны в Персидском заливе 1990—1991 годов, операция многонациональных сил по освобождению Кувейта и разгрому иракской армии. ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F_%C2%AB%D0%91%D1%83%D1%80%D1%8F_%D0%B2_%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%82%D1%8B%D0%BD%D0%B5%C2%BB

yel“l“ow submarine to 119. drambliukas > geltonam2016-11-26 22:32

aš jau kaip nors susilaikysiu nuo atitinkamo tų kliedesių įvertinimo, tik priminsiu komiškajam drambliukui, kad jankyno saldafonai irake šeimininkauja ne nuo 1990 - ųjų metų, o nuo 2003 metų kovo :) - negaliu atistebėti beretozoidų kvailumo ir klouniškumo lygiu, kai sureikšmintom minom puikuojamasi savo tamsumu ar išplautomis smegenimis, kai tuo tarpu visa informacija pasiekiama net ne ranka , o keliais pirštų judesiais ...

drambliukas > geltonam2016-11-26 22:21

Na, prasau. Skanaus!!! По предложению США СБ ООН 29 ноября 1990 г. резолюцией № 678 разрешил применение против Ирака военной силы для освобождения Кувейта. Лига арабских государств, Западноевропейский союз, Североатлантический союз (НАТО), Совет сотрудничества арабских государств Персидского залива (ССАГПЗ) поддержали решение о применении военной силы их членами на индивидуальной основе. ria. ru/spravka/20100802/259675236. html ------------------------------------------------------- Del Sirijos, tai Sirijoje nera JAV kariniu padaliniu. Tarp kitko Sirijos rezimas jau senai neligitimus, kontruolioja tik apie 15% territorijos.

yel“l“ow submarine to 114. drambliukas > geltonam2016-11-26 22:05

gal ponui drambliukui nesunku būtų priminti, kokio tarptautinės teisės punktu ar kokio susitarimo pagrindu , jankyno kariuomenė šeimininkauja irake ir sirijoj ? :))) - ačiū :) - o apie to “šemininkavimo“ pasekmes ponui drambliukui siūlau pagalvoti bent savaitę laiko - ir tai bus nepalyginamai prasmingesnė veikla, nei tuščias įkyrus kliedėjimas ekspertuose :)

stasys2016-11-26 21:27

Algirdai o Jus pabandykite pasinaudoti savo pačio patarinu iš praeito komentaro cit.“ Geopolitika tai labai rimtas DALYKAS ir nesigauna analizuoti ją iš vienos pusės.“ Kitas požiūrio kampas sako kad Lietuva puikiai išnaudojo tos suirutės Ukrainoje aplinkybe leidusia jei galiausiai sulaužyti tuos prieš 10 metu Rusijos primestus apribojimus Lietuvai ..... jos saugumo kontekste. Faktai : Išsprendus energetinio saugumo problema Lietuva atstatė savo šauktiniu armija .. tuo pačiu papildė būtinus jos rezervus , galiausiai pradėjo didelės apimties kariuomenės modernizavimo programas .. kurios iš šalies žiūrint atrodo chaotiškos .. bet jei vertinti visas tas pastangas kurias deda NATO partnerės ČIA .. jau neatrodo tokios paviršutiniškos ir atsitiktinės.. tai gerai ar blogai pačiai Lietuvai... Algirdai kaip manote ? Ir antras klausimas ? Tai vizgi kokia TIKRA reikšme Lietuvai turi ta deklaruojama „rusai puola „ užsienio politika .?

drambliukas > Anfisa2016-11-26 13:41

".Ir dar, jis tamsta pavadino zemes slieku, va." jeigu tikrai jis taip padare, tada jisai yra negeras zmogus. Ir as su juo daugiau nebendrausiu. She, tau!

Anfisa2016-11-26 13:12

114-m. Pritariu tamstai. Pasirodo, jis nezino, netgi visiskai nesidomi, kaip gyvena afrikoje tumba-jumba genties vargsai. O apie ju ekonomine padeti isvis tyliu - jam tai yra "dzin"...Ir dar, jis tamsta pavadino zemes slieku, va.

drambliukas > geltonam2016-11-26 13:06

Itariu, jus nelabai zinot tarptautinius susitarimus. Nelabai stebit kas viksta pasaulije. Kas kaip ir del ko balsuoja JT organizacijoje.

yel“l“ow submarine to 101. aAlgirdas-Stasiui(77)2016-11-26 11:45

... - tenka pratęsti :) - tas klounas netgi nesugeba suvokti elementaraus dalyko , kad “geltonas“ su savo “išmone“ , nedalyvauja ir nesiruošia dalyvauti jokioje diskusijoje su personažais tipo stasiukasas , E-diotukasas , drambliukasas ir pan. :) - todėl visos apgailėtinos “strėlės“ “geltono“ adresu, primena tik vandens šautuvo, užpildyto(užtaisyto žele) , “šūvius“ :))))) ------------------------------------------------------- argi save gerbiantis žmogus gali leisti sau diskutuoti su mankurtais, kurie bando kažką kliedėti apie “tarptautines elgesio normas“, tačiau, dėka jų unikalios optikos kiauliškų akių, nemato, kad jankynas kone kasdien spjaudo į tas “tarptautines elgesio normas“ , įtvirtintas bendru sutarimu, steigiant JTO antro psaulinio pabaigoje, nekalbant jau apie tuos jankyno “spjūvius“ į “normas“, kurie tapo šimtų tūkstančių žmonių žūties ir milijonų žmonių tragedijų ir jų likimų su3,14simo priežastimi ...

aAlgirdas - Stasiui (111)2016-11-26 11:43

mielas pone, rašote:"tolesni jo argumentai tik tokie kaip geltono išmonė ." tuo leisdamas suprasti, kad pats nelabai suprantate ką gi reiškia argumentai. Paaiškinu,pateikdamas paties mintį:" Valstybė sėjanti aplink save panikos bangas " - kiek supratau tai Jūs apie Rusiją. Betgi pone ne Rusija sėja panikos bangas o Pabaltijis ir Lenkija (kaip bebūtų gaila, bet dominuoja šioje sferoje Lietuva su savo "rusai puola"). Paties postrigavimą apie "nesugebėjo net padorios ginkluotės ‚minimum‘ įsigyti " pilnai paneigia Siriją. Vienu žodžiu gerbiamąsai regis supratote, kad nuomonę galye turėti, bet ji PRIVALO bent minimaliai atitikti REALYBĘ o ne pasakaitę apie Rusijos grėsmę. Beje tokią grėsmę ir inicijuoja NATO tikslu pagerinti savo finansinę padėtį, o padeda jai būtenbt satelitai, kurių tarpe, beje, Šveicarijos NĖRA

stasys2016-11-26 10:27

Algirdai tai aš ir siūlau kita nuomone. ,.. Jei žmogus išsakė savo nuomone ir tolesni jo argumentai tik tokie kaip geltono išmonė .. tai kokia ten gali būti diskusija .? Valstybė sėjanti aplink save panikos bangas , grobianti svetimas teritorijas , įteisinusi visa tai savo kaip valstybės elgesio norma... na negali būti kitaip vadinama,.. priešingu atveju tada reikia sėsti prie stalo ir vėl susitarti kas tai yra tarptautinės elgesio normos . Dėl militarizuotos Pabaltijo zonos .. argumentai irgi paimti iš tu sutarčiu kurios pasirašytos tarp Rusijos ir NATO tuo ilguoju laikotarpiu .. kalbėti apie kažkokios ginkluotės Lietuvoje dislokavimo apribojimą .. kai ta šalis per ketvirti amžiaus nesugebėjo net padorios ginkluotės ‚minimum‘ įsigyti .. atrodo dideliu atmestinumu savo pačios saugumui ,.. deja tas argumentas manęs neįtikiną. Berods taikiausia šalis Šveicarija Europoje , bet jos kariniu išlaidu biudžeto eilutė viena įspūdingiausiu . Aišku situacija keičiasi drastiškai , bet tos pastangos turint tokias vidaus problemas atrodo įšaukiančiai .. Tai ka šiandiena matome pas save turėjo būti daromą prieš dešimt metu .. o tos deklaracijos 5 Nato sutarčių punkt.. būtinos įrodinėjimui ... priešingu atveju ko jos vertos . Visa tai veda į tai apie ka ir minėjau... susitarimai už Lietuvos interesu nugaros . Kurie pagaliau buvo sulaužyti dėka tos pačios Rusijos elgesio Ukrainoje . Sirija ir Rusija čia vėlgi ne trumpu tekstu diskusija tam yra savi argumentai kurie susiveda į Rusijos kaip valstybės su atominiu ginklu deklaracijas .. su visomis iš to išplaukiančiomis nesaugumo mintimis . Jei tos temos domina dėstykite savo mintis argumentu forma . Bėda kad ekspertai ir toliau blokuoja mano visus senus prisijungimo čia kelius . :) O tai siaurina čia rašyti galimybes .

drambliukas2016-11-26 10:18

" o komunistai kurie paprasys Jezaus malones" 1.komunistai yra ateistai(netikintieji) jiems dievo nera. 2.Jezus kristus buvo zidas, o komunistai yra antisemitai. 3.Jezus kristus buvo tarpininkas tarp dievo ir zmoniu, cia mazdaug kaip komersantas-spekuliantas, tarybu sajungoje uz tokius dalikus gresia kalejimas. --------------------------------------------------------- Pociunas buvo neprotingas zmogus, jam reikejo tyleti.

Jonis To 108. Mindaugas2016-11-26 00:52

Man atrodo klinikoj leido naudotis Internetu.

Mindaugas2016-11-26 00:20

taip, padetes taisymas jau pradetas. komunistai jau greit nustos dziaugtis savo nusikaltimais. ir nebus pasiteisinimo jokia ten sutartimi. uz tautos kancias jiems teks susimoketi. bet ne as rinksiu ta mokesti, o mokesciu rinkejas ji rinks. ir tas rinkejas yra Jezus Kristus. visi kurie prasys jezaus pagalbos, visi sulauks isgelbejimo. o komunistai kurie paprasys Jezaus malones, galbut gaus svelnesne bausme arba visai nuo bausmes bus atleisti. bet malones prasymo laikas arteja i pabaiga....

yel“l“ow submarine to 103. Mindaugas2016-11-26 00:12

:)) - na tada belieka viena išvada - dar liūdnesnė ... , - nesuvokiamas, neregėtas (man), astronominio mastelio naivumas :) - koks sutarčių skaitymas ??? , koks tikėjimas tauta ??? - gal čia tatos lansbergio šūdmalysčių traumos galvai ? - juk ne niolika metų tamstai ??? -------------- na, bet , kaip sakoma, - “geriau vėliau, nei iš viso“ :)) - linkiu ilgai nesimėgauti “moralinio rytmečio“ gaiva ir su visų sąžinės priekaištų kompanija, imtis taisyti padėtį - bent jau artimiausioje aplinkoje :)

Mindaugas2016-11-26 00:07

salies pilieciau nubalsavo uz ir priverte jaustis mane paskutiniu runkeliu. nuo to laiko nebesidomejau kas darosi. man buvo geda kad as balsavau pries tautos valia. mane dar gedino. sake 91% uz yra mazai, kodel tu prie 7% pries prisidejai. gerai kad dar neprimuse. jie mane gedino ir as nuleides galva daugiau neziurejau ka jie ten daro, ta tauta, kurios priesu as tapau nubalsaves pries ES.

yel“l“ow submarine to 101. aAlgirdas-Stasiui(77)2016-11-26 00:05

ką galima diskutuoti su idiotu, zombiu, propagandonistu, nežinau kelintame laipsnyje ir kelintoje kartoje ???? :) - ar jis dar nepankamai kartų įrodė, jog yra nė gramo nemokantis savarankiškai mąstyti ,grynaveislis beretozoidinis veršis, pornosklaidos melų ir akiplėšiškų melų kartotuvas, šalia viso to, nemokantis logiškai reikšti minčių, bei “gramatnai“ lietuviškai rašyti ? :))))

Jonis To 100. Mindaugas2016-11-26 00:00

Nereikia kažkur skaityti (yra visokio jovalo), tik reikia matyti savo akimis, vertinti širdimi ką matai ir būti savo Šalies Piliečiu.

Mindaugas2016-11-25 23:57

tikrai ne jumoras. as vsentai tikejau tauta, kad tauta domisi ir skaito sutartis. man net geda buvo kad as neskaiciu. va del tos gedos ir dejau i krumus. man geda buvo prisipazinti jog as neskaites sutarties

yel“l“ow submarine to 100. Mindaugas2016-11-25 23:53

nu jo :))) - tamstos jumoras ir ironija daug ką paaiškina :) ... , - tiesiog esate “take it easy“ žmogus, t. y. nieko neimate giliai į plaučius... , - na, nebent kokie chamai jau visai ant galvos užlips :))) ------------------------------------------------------ bėda ta, kad tokių tipažų , kaip suprantu, litchuanijoj didžioji dauguma ... , - todėl ir turime tai , ką turime ... , - ogi neregėto iddiotiškumo durnių laivą ... , - nes visi tipo ne prie ko, - tipo prie bajerio - visi tokie pozityvūs ir nepriklausomi ... , - kol nepasijunta įlipę į šūdą iki apatinės lūpos :) ...

aAlgirdas-Stasiui(77)2016-11-25 23:51

atsiprašau, bet jau ne pirmą kartą diskutuoju su pačiu. Diskusija pasibaigia tuo ,kad pats nutyli. Kas dėk mamo minčių - manau, kad js labai paprastos supratimui. Sakykime, teigiate..." Rusija TERORISTINĖ valstybė savo kaimynių atžvilgiu ir to įrodinėti jau kaip ir nereikia ".. ponuli tai ĮRODYTI BŪTINA,nes teiginys nesąmonė. Arba "privertus Nato pripažinti Pabaltijo šalis demilitarizuota zona ." atsiprašau iš kur ištraukėte tokią nesąmonę? Ir dar ". Rusija tuo pilnai naudojasi .. žudydama Alepo gyventojus " -- ponuli nejaugi taip ir nesupratote, kad Rusija įsijungė į karą Sirijoje akivaizdžiai pralaimėjusi karą Irake ir Libijoje ( manau suprantate, kad nei Huseinas, nei Kadafi pasauliui nieko blogo nedarė o pabėgėliai ir prasidėjo nuo jų) ir su pabėgėliais ryšio jokio neturėjo. Geopolitika tai labai rimtas DALYKAS ir nesigauna analizuoti ją iš vienos pusės.

Mindaugas2016-11-25 23:44

atsibudau, tokia kaina uz ES. as referendume balsavu pries ES, bet gink Dieve ne todel kas buvau ar esu pries ES, o todel kad nebuvau skaites sutarties su ES, net LT varianto tada dar nebuvo. sakau, bus sustartis, paskaitysiu ir tada balsuosiu uz jei patiks. ir po referendumo suzinojau kad bene vienintelis tos sutarties as neskaites, visi skaite ir nubalsavo uz ES. supratau kad esu beviltiskas runkelis ir gedingai nulenkiau galva pries tautos valia. ir tik visai neseniai klausinedamas suzinojau kad sitie zmogeliai balsavo uz ES neskaite sutarties. tai ko lietuvos zmones norejo jei nubalsavo uz net neskaite. mums dar pasiseke kad nebuvo parasyta jog uz savo lesas turime visi nesdintis i sibira.

Jonis To 972016-11-25 23:36

Aišku sumokėjo: kaimiečiams po 500 Lt, kad neaugintu kiaulių, karvių, pagaliau vištų, kad nepirktu savo švaraus, ekologiško maisto, kad nepirktu lietuviškų gaminių, nepirktu "užterštos atomu" elektros, žodžiu kad pirktume iš jų, o savo nieko neturėtume. Gal nueikit į parduotuvę ir pažiūrėkit į etiketes. Jei rasit pramoninę prekę su "Made in Lithuania", mielai jus pasveikinsiu. Netikek, Nebijok, Neprašyk.

yel“l“ow submarine to 97. Mindaugas2016-11-25 23:35

unikalu : tamsta atsibudai tik tada, kai , cituoju : “prasidejo prekyba Lietuvos vaikais“ ? :))) - o kai 25 metus vyko ciniškausias pasityčiojimas iš tų vaikų tėvų ir senelių, kai buvo pusvelčiui išparduota tų vaikų ateitis (darbo vietos, švietimo kokybė, socialinis kapitalas ir t.t. ), tamstai viskas tiko ? :) - juokas pro ašaras, atvirai sakant ...

Mindaugas2016-11-25 23:25

del fabriku. viskas turi savo kaina. uz buvima ES reikia sumoketi. as asmeniskai mokejau ta kaina ir negalvojau kad kubiliaus zodziai "nera per dideles kainos uz buvima ES" man kada nors uzklius. bet kaip prasidejo prekyba Lietuvos vaikais, tada tik as pradejau ziureti kas cia dabar vyskta pas mus. jei komunistai butu pardave i vergija mane, nieko nebuciau sakes, net tokia kaina uz buvima ES. bet pardavineti vaikus, tai jau tikrai per daug.

Jonis To 932016-11-25 23:23

Gal sumaišėt su šia diena? Kaip šiandien,taip po 2 Pasaulinio, dingo tiek pat -800 tūkst. 1992-2015 skirtumas: 3 706 299 -2 888 558 = 817 741? Kiek iš jų ištrėmė, užkankino rusas?

Rusai paliko2016-11-25 23:16

fabrikus ,gamyklas,pilnus gyvulių kompleksus,laivyną,aerouostus, geležinkelius, AE,tankius šimtamečius miškus,o kur dabar visa tai-gyvename skurde,kaip po kokio karo.

Mindaugas2016-11-25 23:11

joni, as nekaltinu rusijos, ir net rusu (kubiliaus, lansbergiu ir kitu) nekaltinu. jie isnaglejo tik todel kad nera kam juos sudrausminti. buvo kas bande. Pociunas va buvo nuzudytas, nes bande tuos rusus kaip tai nuraminti. tai gera pamoka visiems kurie bando pasipriesinti komunistams. jei ne ta pamoka, tai tioesiog dabar juos isversciau is lovu ir priduociau i policija tuos komuniugas. bet dabar zinau kad baigtusi kaip Pociunui, tai va esu ramus ir spakainas.

Mindaugas2016-11-25 23:04

oho, jusu lupose Dieviska ismintis. taciau ta ismintis klausia kas yra agresorius. pavyzdziui Vilnaius centre (ant zalio tilto) buvo metaline atminimo lenta kurioje buvo parasyta "sovietu okupantai nuzude 300 000 lietuvos gyventoju" ta lenta rusijos desantininku buvo nuplesta. kur as tik nesikreipiau. net i lietuvos savanorius. tik skestelejo rankomis "nieko negalime pries rusija padaryt" o as juk nesiulaui rusijos pult, tik lenta grazint siuliau. dar kiti zmones pranese ir saugumui ir prezidenturai ir dar bala zino kam, lentos vis nera. o tremtiniu sajunga pasiule "jei vilniuje siauteja rusijos desantininkai, kreipkites i savivaldybe". taigi , agresorius yra stai cia ir visaip bando mus naikinti ir niekas nedrista jam pasipriesinti, net kariuomene.

Jonis To 90. Mindaugas2016-11-25 22:59

Keistokai skamba: "rusai is viso isnagleje. nuskurdino lietuva". Praėjo 25 metai, pasiketė viena karta, bet vis tiek, dėl savo politinio tingumo, išprusimo stokos ar apatijos ir po 100 metų dėl skurdaus gyvenimo kaltinsit Rusiją? Kiek amžių reikės laukti, kada užmiršit šį "savo degradacijos pasiteisinimą", kada Lietuva taps savarankiška, Nepriklausoma, savę aprūpinačia Valstybę? Japonija praėjus 20 metų po karo, tapo naujausių technologijų produktų gamybos lyderė. Kiek galimą žiūrėti, gaudyti ir tenkinti kiekvieno turtigo pono kaimyno įgeidį sau su nuostoliu? Apie mūsų 25 metų laimėjimus žemės ūkyje, pramonėje, fundamentaliuose moksluose, energetikoje net nekalbu.

drambliukas > Mindei2016-11-25 22:44

" tie rusai ir JAV uzpuole. trampas klausia "kaip 2 lektuvai ta pacia diena nugriove 3 pastatus?" paprasti amerikieciai jau seniai viska isiaiskino." Cia buvo senai ir ne tiesa, ir amerikos ekonomikoje buvo baisi krize. ------------------------------------------------------- "Zukas neseniai sake "kad atsispiti agresoriui zmones turi tureti ka prarasti, o musu valdzia padare viska kad zmones neturetu ka prarasti"" "Stiprus tas karys, kurio niekas nelaiko sitoj zemej". Darau isvada, kad Zukas blogas karys. Gal laikas pakeisti?

Mindaugas2016-11-25 22:29

sukis visai ne sausas. tie rusai is viso isnagleje. nuskurdino lietuva, paverte sali savizudziu krastu, istreme zmoniu daugiau nei stalinas. aisku stalinas tai i sibira istreme, o musiskiai i anglijas. pafrontes valstybe itin tvirta turi but, lietuvos kariuomenes vadas Zukas neseniai sake "kad atsispiti agresoriui zmones turi tureti ka prarasti, o musu valdzia padare viska kad zmones neturetu ka prarasti". tie rusai ir JAV uzpuole. trampas klausia "kaip 2 lektuvai ta pacia diena nugriove 3 pastatus?" paprasti amerikieciai jau seniai viska isiaiskino. tai komunistu samokslas. paziuresim ar trampui pavyks prispausti tu vatniku komunistu uodegas.

nepartinis2016-11-25 22:27

Visi kandidatai (tapę ir netapę Seimo nariais) yra Kremliaus agentai. Jie kalbėjo apie problemas: skurdą, emigraciją, socialinę atskirtį. Delfi paaiškino, kad jie skleidė Kremliaus propagandą. Tai ką, Lietuvos išdavikai - valdžioje? Rinkėjai - kvaili runkeliai? Bankrutuojanti Rusiją "nuperka" Britanijos, JAV, Lietuvos ir daugelio kitų ES valstybių rinkėjus? Meta iš postų turtingus pasaulio elitus? Rusijos propaganda nugali tarptautinės žiniasklaidos skleidžiamą tiesą?

drambliukas > Minde2016-11-25 22:17

Tai vistike galejot nors kokia provokacija surengt, kad butu idomiau. Nes toks sausas sukis "rusai puola" jau praranda idomuma. Tur but patiems jau nusibodo. ne?

Mindaugas2016-11-25 22:06

kodel jie nepuole tai jau tikrai nezinau, bet kertu lazybu kad cia kaltas putinas. tiesiog visai nestebejau kas vyskta rusijoje tuo metu. ziurejau tik i europa, ukraina, sirija

Jonis To 83. drambliukas2016-11-25 22:05

Drambliuk, viskas paprasta. Yra konfliktas tarp Valžios deklaruojamų "tiesų" ir Tautos karčios praeities patirimų: Netikėk, Nebijok, Neprašyk.

drambliukas > mindei2016-11-25 22:04

"Tuo metu pas mus buvo itin garsiai saukiama kad rusai puola. matyt kaip tik tada tie rusai ir turejo pult. bet jie nepuole ir medali uz tai gavo." ------------------------------------------------------------------- Tai o ko jie nepuole? Tai jeigu jie tokie nedrasus, reikejo jums pult. Ko jus uztarmozinot? Praradom paskutini sansa subalansuot pasaulio ekonomika, dabar krize pize ateis.

Mindaugas2016-11-25 21:58

taigi ne kubilius viska suplanavo. jis kaip vietininkas lietuvoje tik gavo gabaliuka informacijos ir instrukcijas ka reikia daryti. jis netgi nenurode kad visai be sansu sulaukti tos vasaros, tikslesne citata "tikriausiai sia vasara prisimnsime kaip paskutine taikia vasara". (taip sake uzpraeita vasara). beje kazkokiu tai laiko momentu Bloomberg, kuris pranesa apie karstus taskus pasaulyje buvo pazymejes tokius taskus: Sirija, Ukraina, Lietuva, Latvija, Estija. Tuo metu pas mus buvo itin garsiai saukiama kad rusai puola. matyt kaip tik tada tie rusai ir turejo pult. bet jie nepuole ir medali uz tai gavo.

drambliukas > 79. klausimėlis2016-11-25 21:51

"Ką daryti tiem, kurie negavo trisdešimt pinigėlių?Tikėti šiais asilais?" Jeigu tau kyla tokie klausimai, manau, asilas esi tu. Pasitiket gali tik tai teletabiais is televizoriaus.

drambliukas > Mindei2016-11-25 21:48

"kubilius dar uzpraeita vasara pranese kad sios praejusios vasaros mes nebesulausksim" Kubilius yra fizikas, turetu gerai ismaniti apie branduolini ziema.

drambliukas > Mindei2016-11-25 21:39

Zinok ten rakietu tiek buvo kad job shih mat. Visiems uztektu. Jeigu ne klistu, pas Tarybu sajunga buvo apie 1000-1500 raketu su branduoliniu uztaisu. Pvz. ww. zerohedge. com/news/2016-11-23/russia-reviving-soviet-era-icbm-carrying-nuclear-trains ------------------------------------------------------- Pabandik isivaizduot kiek tokiu raketu slaptai galetu gulet sau ramei konteineriuose, per visa transsibiro magistrale. ------------------------------------------------------- Pas pindosus dar daugiau. ------------------------------------------------------- Manau, visiems maza nepasiroditu.

Mindaugas2016-11-25 21:35

teisingai pasakyta: mindaugas neismano. tik ziuri kas darosi ir gaudo visokias kalbas kaip pavydziui "sauktiniu reikia, nes Ukrainoje planuojama platesnio masto karine operacija". cia kazkoks karinis lietuvos pareigunas leptelejo kai buvo daug kalbos apie nauja sauktiniu istatyma. o popiezius is viso nesikuklino, pasikviete putina ir padovanojo taikos angelo medaliu. tas popiezius tikrai zino ka daro. popiezius net buvo pakelbes "III pasaulinis karas prasidejo" o praejus geram gabalui laiko apdovanojo putina. ir dar taikos angelo medaliu. MANO NUOMONE REIKIA PAREIKSTI REIKALAVIMA POPIEZIUI ATSIIMTI IS PUTINO SITA MEDALI. ir prisiekti - kol is putino nebus atimtas sis medalis, mes lietuviai vieningi busim ir purvais nesidrabstysim, o tylesim gresminga tyla. tai bus zenklas ES pareigunams spausti ta popieziu

klausimėlis2016-11-25 21:27

Jeigu Mindaugą nupirko už trisdešimt rublių(vario-nikelio),o Drambliuką už trisdešimt sidabrinių ar yra tikimybė,kad jie meluos vienodai? Manu tikimybė menka. Mindaugas filosofuoja apie tai, ko neišmano, drambliukas svajoja apie bananus. Ką daryti tiem, kurie negavo trisdešimt pinigėlių?Tikėti šiais asilais? Nemanau.

Darijus2016-11-25 21:25

Realybė: Rusijos medias žiūri vis daugiau žmonių, nes geros info vakaruose beveik nebėra. Adekvatūs žmonės tai supranta. Todėl ir tamposi traukuliuose demokratiška žiniasklaida. Tai procesas, kurio jokie skiriami milijonai nebepakeis.

stasys2016-11-25 21:20

algirdai... butu daug įdomiau paskaityti tamstos mintis ta tema , o tai kad perimate U-dulio patirti komentuoti komentuotoja.. tai šeip nei proto ar kokios erudicijos požymis. Gaila kad tik tiek te sugebate ..

Mindaugas2016-11-25 21:19

ko palaukti, kubilius dar uzpraeita vasara pranese kad sios praejusios vasaros mes nebesulausksim. tai apie ka eina kalba turejo ivykti pagal plana. pagal plana turejo dabar baltieji europieciai kautis su rusija prie stalingrado, o istustejusias darbo vietas uzimti juodukai. bet va spyga taukuota, juodukai atvyko kaip planuota, o darbo vietu laisvu nera ir valdzios paimt juodukams is karto nepavyks. tai beda. kubilius uz galvos susiemes dabar.

Palauki, palaukit2016-11-25 21:10

Kad neivyktu, kaip ukrainos maidane, pystels kokia bambioske is lietuvos arsenalu, ir bus atsakas is kaliningrado, o klyks storas, kad pirmi ruskiai paleido! Gi dabar tik mazos ziezirbos truksta, o kentes tai musu vaikai anukai, musu isnarom nerupi kas nukentes, jie jau radarus senai ijunge, ir zinos kur varyt.

Mindaugas2016-11-25 20:57

o isivaizduokim kad rusijos raketos butu nepakilusios. ir baisioji tarybu sajunga gauna atomini atpilda uz savo nuodemes. noreciau paziureti jav mokslininku irodymus kad branduoline ziema nebutu palietusi jav. speju kad iki siol butu branduoline ziema visoje planetoje. ar teisingai speju?

viltė2016-11-25 20:42

Kokia "gera" diskusija vyksta tarp krendelių , drambliukų ir mindaugų - tiesiog cirkas be pinigų :))))))))))))))))))))

drambliukas > Mindaugui2016-11-25 20:36

Sovietu sajunga turejo lygiai tokia pati tehnologija kaip ir JAV. Tai yra, jeigu nors viena raketa pataiko ant sovietu sajungos zemes, eina automatiskas atsakas. Tam net nereikia zmogaus pagalbos, viskas viksta automatiniam rezime. Jeigu tos 2 automatikos suveiktu, is 2 valstybiu JAV ir CCCP nieko neliktu. Manau visam zemes rutuliui butu galas.

drambliukas > Azonis2016-11-25 20:27

Sutinku. Beprasmiska diskutuoti apie pasauline ekonomika ir karu prasme pasaulio ekonomikose. Nes diskutuot reikia apie finansus. Biski skirtingi dalikai ;)

Mindaugas2016-11-25 19:57

ieskokite: U.S. Cold War Nuclear Target Lists Declassified for First Time... norejo atomu uzlieti visa sovietu bloka iskaitant ir vokietija ir net kinija. yra ten ir vilnius ir kaunas ir klaipeda ir siauliai ir radviliskis............... kazka gi reikia paaukoti vardan pergales pries tautu budeli stalina. kartais pagalvoju kad gaila kad nepavyko JAV ivykdyti sitos akcijos. nereiketu mums dabar cia pilstytis purvais.

Anzonis > drambliukui (68)2016-11-25 19:48

Tamstos atsakymas puikiai iliustruoja turimą suvokimo lygį. - - - - - - - Neįmanoma diskutuoti su slieku apie sklandymo technikos ypatumus. Tad, atleisk, dialogo nesigaus...

drambliukas2016-11-25 19:31

"Trečiam Pasauliniam „ekonomikos subalansavimui“ uždegti?Nesigavo Ukrainoje – gausis Pabaltijyje? Apie tai svajojat? ... " Seip karai tik dar labiau isbalansuoja ekonomikas. Subalansuot ekonomikas gali tik revoliucines tehnologijos energetikos sritije.

Anzonis: Klausimėlis drambliukui ir anglosaksofilams2016-11-25 19:07

„ЧЕРНОВИК ЯДЕРНОГО УДАРА“ - В Латвии издана книга о планах США по уничтожению Прибалтики (2016-11-21, rg. ru/2016/11/21/v-latvii-izdana-kniga-o-planah-ssha-po-unichtozheniiu-stran-pribaltiki. html? ref=ria. ru) - - - - - - - - - - - - - - - - - „... Настоящей же бомбой свежей книги стала публикация рассекреченных планов США по НАНЕСЕНИЮ ЯДЕРНЫХ УДАРОВ ПО ТЕРРИТОРИИ ЛАТВИЙСКОЙ ССР. Это уже вызвало скандал в Латвии. Дело в том, что в этой прибалтийской республике националисты еще в советское время твердили мантру "Запад нам поможет". А уж после 1991 года миф о союзнических отношениях с США стал официальной идеологией. На деле же оказалось, что Вашингтон в качестве "помощи" Латвии намеревался устроить на ее территории ШЕСТНАДЦАТЬ ХИРОСИМ.“ ------------------------------------------------------------------------- Ar tai istorinis FAKTAS, parodantis, kiek iš tiesų anglosaksų isteblišmentui rūpi Pabaltijo tautų likimas, ar grynas išmislas ir Rusijos propaganda? - - - - - - - - - - - - - - - - - Nežinau tamstos išprusimo lygio, tad priminsiu, kad Pabaltijys tuo metu nebuvo priešakinis „komunistinio Mordoro“ forpostas – pagrindinė ideologinės-karinės priešpriešos linija buvo tarp Rytų ir Vakarų Vokietijos. - - - - - - - - - - - - - - - - - Ar nuo to laiko mes tapome Pindosijai vertingesni, nei vien patogus pretekstas - „šiaudų kūlys“- Trečiam Pasauliniam „ekonomikos subalansavimui“ uždegti? Nesigavo Ukrainoje – gausis Pabaltijyje? Apie tai svajojat? ...

Mindaugas2016-11-25 18:45

cia zmogus mano kad toliau nera kur. yra yra. nugi paskelbiam kad klaipedoj atsirado separatistu ir pradedam juos bombarduot ir imam pinigus kaip kijevo hiebra: doleriukus uz rusu naikinima, o rubliukus uz ukrainieciu naikinima. taigi bombarduosim klaipedos separatistus, o rusai juos palaikys is kaliningrado. nenutrukstamas pinigu srautas garantuotas, nes karo metu kuo puikiausiai bus galima prekiaut ginklais, zmonemis, vaikais, grobti lietuvos turta nebaudziamai ir nevarzomai.

aga2016-11-25 18:39

gal ir sudraske,bet ne vovka,o savo sudinus triusikus,draskytojai ble,nejuokinkit svieto vizociai idijotiniai

Mindaugas2016-11-25 18:28

vatnikui neislaike nervai. viskas savo vietoje. vatnikas puikiai zino kad vienintelis kas ji gali iveikti - Jezus Kristus. ponas vatnike, galite drabstytis cia puvais kiek norite. bet jus nesijaudinkite. Jezus jusu tikrai neprazudys. jezus jums pades pasiekti jusu tiksla. jusu tikslas nera Lietuvos sunaikinimas, Lietuvos sunaikinimas yra tik jusu priemone tikslui pasiekti. o Jezus mums issaugos lietuva o jums pagelbes su jusu tikslu. ramybes jums.

aAlgirdas-Stasiui(16)2016-11-25 18:15

ponuli ko gero šį kartą norėčiau patį pagirti, pats nuostabiai pademonstravai kaip kuriami mitai ir kaip jie dauginami. Ko gero galite pretenduoti tapti tokių politologų (projekto autoriai) kompanjonu. Pateikėte deklaracijas,kurios neturi net minimalių argumentų. Tad geriau pasiprašykite pas tuos "politologus" į kompaniją ir neterškite šio portalo. Sėkmės

Nuomonė2016-11-25 18:03

Oi kokio pikto Valodios nuotraukų čia pririnkote. Nu jo... formuojamas Lietuvos, kaip "žlungančios valstybės" vaizdinys. Nu gal ne taip žiauriai, bet socialinė atskirtis ir emigracijos problemos jau pasiekė aukščiausią tašką, toliau jau nėra kur, nosr Kaščiūnas tikriausiai dar nepastebėjo... Kad Lietuva laikoma pasaulio sąžine, tai gerai, bet tos sąžinės iš valdžios pusės labai trūksta prieš savo šalies žmones, štai kur bėda.

U-2 to 60. drambliukas2016-11-25 17:59

Nedekok, By-bianosi. Tikiuosi, kad uz judvieju su Minde gelbejima, t.y. už kilnius poelgius ne tarnybos metu, Olekas pavadins mane „Lietuvos karžygiu“

drambliukas2016-11-25 17:47

"arba tiesiog eiti nx?" jau galima? aciu.

toMindaugas2016-11-25 17:45

to Mindaugas - nau jau na, neskubėk, girdėjau davatkas kad Lenkijos karaliumi paskelbtas Jėzų Kristus.

U-2 to 52. drambliukas > Mindaugas2016-11-25 17:39

Klausykit, by-bio asaros! Tiesa sakant, as manau, kad apimtas shyzos priepolio cia pats su savimi susirasineja vienas ir tas pats debilas, bet jeigu judu dviese, tai kodel jums nesusirasineti specializuotame protiskai atsilikusiu reabilitacijos saitelyje, arba tiesiog eiti nx?

Mindaugas2016-11-25 17:33

dabar kad ir ka berinksi - galas jau netoli. liko tik paskutine priemone nugaleti vatnikus ir ju visa kariauna. reikia paskirti musu generolu Jezu Kristu. maciau sena jungtiniu valstiju kariuomenes priesu sarasa. al quaeda (dabartinis daesh) ten 7 vietoje. o va pirmoje vietoje ten Krikscionys Evangelikai. katalikai tik 8 vietoje, nelaibai jie pavojingi. kataliku baznycia laikas atskirti nuo lietuvos valstybes.

delfio tautosaka2016-11-25 17:28

oi dreba dreba tvartelio sienos...

Jakeliūnas2016-11-25 17:24

Lietuvos Prezidentu galėtų būti.

Mindaugas2016-11-25 17:09

klausiate kaip rusija uzpuls lietuva? nagi lygiai taip pat kaip 1940 metais. 1938 metais hitleris uzpuole lietuva, beliko tik sutriuskinti hitleri ir uzimti berlyna. taciau tuometinis hitlerio sajungininkas stalinas butu to neleides. milijonai rusu nedelsiaint butu ateje i pagalba draugui hitleriui. mes buvome per mazi kad sutriuskinti rusijos+vokietijos karines pajegas ir dar dviem frontais. teko pasiduoti. mus pardave tada, parduos ir dabar, ir ateityje parduos. klausimas tik kainoje. ursiukai blevyzgoja kad jiems nereik lietuvos. net 1940 metais jiem reikejo ir lietuvos ir suomijos, o juk tada nebuvo atrominiu ginklu. jie su trampu lengvcai susitars, ypac del strateginio objekto pavadinimu "jeloustounas". girdejau jav uzdraust apie ta objekta net kalbeti.

Mindaugas2016-11-25 17:01

esme ne procentuose o kainoje. jei resursai rusijoje kainuoja X rubliu, tai ES uz X rubliu gali nusipirkti tuos reursus uz rusijos ribu. o jei resursai is rusijos dings, ES pirks resursus uz XXX rubliu ir dar dziaugsis kad pigiai gavo. visas ras "musulmonu" pavasaris yra nukreiptas pries ES. vatnikai naikina ne tik lietuva, bet ir ES ir jungtines valstijas. amerikieciai vazinejo sau kadilakais ir problemu nemate. o dabar kadilakai - praeitis, o amerikos skola fantastine. tai vatniku darbas.

drambliukas > Mindaugas2016-11-25 16:57

"................... euras ES yra toks pat geris kaip rublis sovietijoje. ir jeigu vatnikai tycia neskurdintu lietuvos zmoniu, tai euras jau seniai butu save pateisines. kol valdzioje vatnikai, euras gali atnesti tik blogi. " Matot kaip yra, kam jums litas jeigu jus nezinot ka su juo dariti. Tai kad geriau kad jo nebutu. --------------------------------------------------------- "..................... dabar matau tik vienintele galimybe jiems tapti musu priesais: jeigu rusija uzpultu Lietuva. JAV kariams butu isakyta trauktis ir viska naikinti, kad rusams liktu tik plika isdeginta zeme ir daugybe isbadejusiu nelaimingu zmoniu. o gal jus matote geresniu budu padaudoti JAV kariuomene rusijos uzpuolimo atveju? " Kaip suprast "uzpuls"? kaip jus isivaizduojat ta puolima?

drambliukas > Mindaugui2016-11-25 16:53

Energijos resursu srautas is Rusijos sudaro apie 30% visu europos sajungos naudojamu resursu. Tendencija eina i mazejima.

Mindaugas2016-11-25 16:52

>>>Vot tu man paaiskink, kam tau reikalingas litas? grinai meterialine prasme. Be visokiu tautiskai dvasisku filosofiju. .................... euras ES yra toks pat geris kaip rublis sovietijoje. ir jeigu vatnikai tycia neskurdintu lietuvos zmoniu, tai euras jau seniai butu save pateisines. kol valdzioje vatnikai, euras gali atnesti tik blogi. ..................... >kokio velnio jie turetu pasidariti priesais? ..................... dabar matau tik vienintele galimybe jiems tapti musu priesais: jeigu rusija uzpultu Lietuva. JAV kariams butu isakyta trauktis ir viska naikinti, kad rusams liktu tik plika isdeginta zeme ir daugybe isbadejusiu nelaimingu zmoniu. o gal jus matote geresniu budu padaudoti JAV kariuomene rusijos uzpuolimo atveju?

Imkit vyrai2016-11-25 16:50

Lipo žydas kopečiom , ,,,, į seimą ,,,, Ir nukrito netyčiom . Imkit vaikai pagaliuką , ,,,, seimūnai ,,,, Ir damuškit tą žyduką anūką.

skorpe2016-11-25 16:44

KADANGI lanzberginis anukas labai nusimines ir savo lupytem po siai dienai skleidzia ironija, ir aip jis butu puikiai valdes pagieza..... ko stebetis, kad KONSERVINIAI politologai vis dar stengiasi issijuose... trampas sanuszmogus, jis net dave savo seveliura sutarsyti vienoj pokalbi laidoj , turi puiku jumoro jausma.... ir NORI LESTINCIOS SAVO SALIES.. ---.. o konservai nenori, kad LIETUVA BUTU NEPRIKLAUSOMA ir skaidri valstybe, NES TADA REIKES VISUS savo jau prisidirbtus darbelius parodyt, ir daugiau jokiu darzeliu izneliu... fondu ir kitu aferu .. :(

drambliukas > Mindaugas2016-11-25 16:42

Vot tu man paaiskink, kam tau reikalingas litas? grinai meterialine prasme. Be visokiu tautiskai dvasisku filosofiju. --------------------------------------------------------- "jei jie nuspres is sajungininku pasidaryti priesininkais." kokio velnio jie turetu pasidariti priesais?

Prisiššššš..auksit2016-11-25 16:41

Patys paskaitykit savoantraštes-šlykštu.Vien karrrrr... karrrr...karrrro prooppppaagaaanda .Fu, baikit, nes tikrai prisiššššš..auksit

Mindaugas2016-11-25 16:41

skorpe, nusiraminkit, rusija cia atomo nenaudos. rusai atoma sius is karto uz atlanto. bet iskanderus kokius ivaryt tai be problemu. gi buvo paviesinta paslaptis kad lietuvos ginklai yra sandeliuose o armija beginkle. visai kaip 1940 metais pries pat rusu puolima. vadinikai musu valdzioje saziningai atlieka uzsakymus is kremliaus.

Mindaugas2016-11-25 16:38

che, ES rusijos visai nebijo. atsibuskit. es tiesiog nenori kad nutruktu resursu srautas is rusijos i es. rusijoje prie valdzios sedi tokie pat vatnikai kaip ir pas mus. ir skurdina rusij, kaip ir musu vatnikai lietuva.

skorpe2016-11-25 16:36

ESME TAME, kad jeigu bus koks sukurptas momentas tipo rusai puola ir KIS ATOMONIS ar kitoks pavojus, nes naturaliai bus tipo atsakas... tai JAV bus ne prie ko - visus smugius gausim MES...gal tam ir svarinama si teritorija????? Kad maziau butu mesytes isdraskyta???Jau kitaip nepagalvosi, nesmasnis skurdinimas ir kainu didinimas ta uzduoti labai gerai vygdo...tertorija TUSTEJA... Lietuva poligonas...kaip bebutu keista :(

drambliukas > che2016-11-25 16:35

"dabar išsigando Rusijos" Zinok baime tokia lyg tavo kaiminas gyrtuoklis kelia triuksma, visiems grasina ir t.t Tu esi tikras kad esant reikalui, policija atvazuos laiku ir sutvarkis kaimina. Bet vistiek, jeigu kaiminas panores gali pridarit nemalonumu.

Mindaugas2016-11-25 16:30

jav kariai tikrai kol kas netrukdo, bet kai jie prades zudyti civilius zmones , kaip yra iprate, tada ir bus problema. pas mus nera kariu kurie galetu sutrukdyti jav kariams, jei jie nuspres is sajungininku pasidaryti priesininkais.

Mindaugas2016-11-25 16:28

mielas drambliuk, jei vatnikai isnyks, lietuva tik suklestes vatnikai sunaikino lita prie stalino, vatnikai sunaikino lita prie kubiliaus ir galbut vatnikai dar karta tures proga sunaikinti lita. bet pacios lietuvos nesunaikins

drambliukas > 36.2016-11-25 16:20

Manai Lietuva laikosi ant vatniku? jeigu vatnikai bus sunaikinti lietuvai ateis galas? Manau, nevertetu taip aukstint savo egzistavimo prasme.

drambliukas > 35.2016-11-25 16:15

"Įsiveda vietoj lito eurą," Zinok, kai "liaudes tautininkai" pradeda kalbeti apie savarankiska pinigine politika, pasidaro baisu. Del to manau, labai gerai kad ivedem eura. ------------------------------------------------------- "ima staiga smarkiai ginkluotis ir įsileisti gausias užsienio karių pajėgas, motyvuodama grėsme iš Rusijos - nors tautoje neužfiksavau jokių baimės išraiškų." Manai? Apie ka byloja, tai kad zmones 2% savo mokesciu 1 vietoj aukoja kariumenej? ------------------------------------------------------- "apie grėsmę Baltijos šalims: dabartinės priemonės nepakankamos" JAV karinis generolas norejo pasakiti kad to ka mes dabar turime nepakanka, tam kad uztikrint regiono sauguma. ------------------------------------------------------- Man asmeniskai tai kad regione yra JAV kariai visiskai netrukdo. Tau trukdo?

che2016-11-25 16:08

Es ir Lietuva tame tarpe,deklaruoja save kaip ekonomiškai stiprias,laisvas ir demokratines šalis ir dabar išsigando Rusijos,kur groja balalaika,valgo žmones ir geria degtine,propagandos. Išvada ne tokia jau stipri ir gera ta sąjunga,sakyčiau skysta

Mindaugas2016-11-25 15:54

drambliuk, nesijaudinkit, Lietuvos jums nepavyks sunaikinti

T0mas J.2016-11-25 15:53

Labai panašu, kad Lietuva tikrai nesavarankiška. Įsiveda vietoj lito eurą, nors dauguma žmonių to nepageidavo, ima staiga smarkiai ginkluotis ir įsileisti gausias užsienio karių pajėgas, motyvuodama grėsme iš Rusijos - nors tautoje neužfiksavau jokių baimės išraiškų. Tačiau atidžiai paanalizavę, randame - KAS kalbėjo apie būtinumą dislokuoti Lietuvoje užsienio karines pajėgas dar tuomet, kai apie Rusijos grėsmę nekalbėjo nei Lietuvos vadovai, o NATO vadovas sakė: "NATO narės, tarp jų Baltijos šalys, šiuo metu neįžvelgia jokių tiesioginių karinių grėsmių" (BNS, 2015. 03. 05). Tai JAV generolas Breedlove kalbėjo JAV parlamentarams: „Baltijos šalims kilusi destabilizavimo grėsmė ... JAV karių mokymai su Lietuvos pajėgomis Pabradėje nėra ilgalaikis sprendimas ... laikinas rotacinių pajėgų antplūdis neturės ilgalaikio poveikio, jeigu šios trumpalaikės priemonės nebus kuo greičiau sustiprintos plataus masto pajėgų pokyčiais“ (galit paskaityti patys, info vadinasi „NATO generolas – apie grėsmę Baltijos šalims: dabartinės priemonės nepakankamos“, DELFI, 2015 m. vasario 26 d. ). Žodžiu, sužinome, kad JAV generolas nori, jog Lietuvoje būtų steigiamos nuolatinės JAV karinės bazės su dideliu karių skaičiumi. Kaip JAV generolui 2015 m. vasarį kilo tokia mintis? Gal Lietuvos vadovai to paprašė? Paviešinkite tą prašymą - nėra tokio prašymo!

drambliukas > velesas2016-11-25 15:28

Ko tu cia putuoji?!!! Itariu esi protinio degenerato U-suniuko slaptas gerbejas. ------------------------------------------------------- Sitam kontekste, jeigu garbini protini degenerata. Tur but pats esi dar baisesnis degeneratas. ------------------------------------------------------- Kadangi jokio materialinio pelno negauna, duosiu nemokama patarima. Nereikia listi i uzsienio naujienas, vistiek nieko nesupranti ir niekada nesuprasi.

velesas>32. drambliukas2016-11-25 15:17

Asile debilavotas, ką tu įsivaizduoji, tipo, "trolindamas" ? Patylėtum, glušas padare, taip klaikiai nedemonstruotum viešai savo durnumo. Dbl. bl.

drambliukas > U-suniukui2016-11-25 15:00

1.Esu idejinis. 2.gaunu dvasini pelna. --------------------------------------------------------- Trolinti tokius protinius degenratus kaip tu, suteikia neapsakoma malonuma.

skorpionas2016-11-25 14:55

Sprendžiant iš delfinariumo reakcijos Kremliaus propagandistai sukėlė paniką landsbergandonijos kūrėjų-grybauskaičių, landsbergų, linkevičių, juknevičių ir jų šunaujos gaujoje.

U-2 to 28. drambliukas2016-11-25 14:50

"...kad suduzo tavo iskripusias fantazijos." By-bianosi, rasyk gimtaja, turku kalba ir tau nereikes atsiprasineti. P.S. Neabejoju, kad jokiu pinigu(net rub-liu) uz darba cia tau, kaip beviltiskam asilui nemoka, bet gal nors morkomis?

be TI2016-11-25 14:39

Gerbiami ekspertai.eu administratoriai. Jeigu galite isvalykite komentarus nuo konservatoriu megztuju bereciu, cia tipiskas landsbergistu budas tersti visur kur tik gali. Aciu.

drambliukas > U-suniukui2016-11-25 14:36

U-suniukas dar ir Zigmuko pasaku megejas. Tada, noriu atsiprasiti taves U-suniuk, kad suduzo tavo iskripusias fantazijos.

U-2 to 16. Stasiukasui2016-11-25 14:19

Stasiukasai, pas tave ant kaktos isdyges lygiai toks pat dauginimosi organas kaip ir pas by-bianosy drambliuka "...ir to įrodinėti jau kaip ir nereikia" Visa kita, įrodinėti ne tik kad reikia bet ir butina. Jegu tu ne konservatnyku mokslininkas - Ozio sektantas Laurynas Kasčiūnas ar Šarūnas Legatas, zinoma. "Taip Rusijos lyderis siekė įspūdžio..."

negaiskit laiko2016-11-25 14:02

dramb liukas - tro liukas !

drambliukas > 23. Mindaugas2016-11-25 13:30

Jeigu Zigmas nekaltas jam nera ko bijot. Kokios problemos? --------------------------------------------------------- Ar Zigmukas yra toks grazus-fainas ir protingas, kad tiesiog negali nuveikti nieko blogo? Tada man liudna, kad suduzo jusu pacios sviesiausios fantazijos. Zinokit, gyvenime visko pasitaiko ;)

drambliukas > 22.2016-11-25 13:23

"o tai ko konservatnikas drambliukas bijo melo?" Is kur tu istraukei kad drambliukas bijo melo? drambliukas sekmingai demaskavo mela, nieko daugiau. Dabar Europos sajungoje pripazino kad rusijos propagandos kanalai, yra melo kanalai. Tikslas pasiektas ;)

Mindaugas2016-11-25 13:14

o svarbiausia dalis yra propaganda. pagrindinis kovotojas pries kremliaus ideologija yra Zigmas Vaisvila. nagi paziurekite kaip jis tampomas kremliaus liokaju po lietuviskus teismus

konservatnikai panikoj2016-11-25 13:12

o tai ko konservatnikas drambliukas bijo melo? sovietiniais laikais is tokio melo visi tik juokesi, bet niekas nebijojo. drambliukas, beretes nepamirsti rytais uzsimaukslint? kazkokie baikstus beretozoidai pasidare, ypaz po rinkimu amerikoj, labai pergyvena beretes . eikit geriau kokiu landsbergio rastu dedules pasiskaitykit, nusiraminsi, o dabar berete ant straublio tik vikriai uzsimesk

drambliukui2016-11-25 13:12

Sovietų Sąjungos laikais pasaulis buvo dvipolis.

Real logika2016-11-25 13:08

rusijos platumose (ne maskvoj)gyventojai valgo kartoškas ir džiaugiasi, kad karo nėra... o kad lietuviai neužpultų, ir neprimaitintų dešrom, tai varo propogandą apsistatę iskanderiais...

drambliukas > 15.2016-11-25 13:05

Sovietu sajungos laikais galima buvo kalbeti apie "daugiapoliškuma" bet dabar Rusija yra tokia pat kapitalistine(bet su feodalizmo pozimiais) valstybe kaip ir vakaru valstybes. "daugiapoliškumas" liko tik tai propagandos auku(vatnikai) smegenise. ------------------------------------------------------- Propagandos kanaluose nera jokios idejos, ten yra tik bukas melas.

Koba2016-11-25 13:00

Stasiuk, nepersisteng. Lazda visada turi du galus...

Alle2016-11-25 12:52

Jeigu ant kiekvieno kampo parasyta, kad kas ketvirta seima skursta, tapati diena is dienos skalambrija radijas ir televizija, tai savaime suprantama, kad tokiai valstybei visiskas krachas. Jeigu eksprezidentas su samciu kas ketvirtam ipila slakeli sriubos. Rusija tai puikiai mato ir daro isvadas....

stasys2016-11-25 12:52

Nesuprantu ko čia pykti , Rusija TERORISTINĖ valstybė savo kaimynių atžvilgiu ir to įrodinėti jau kaip ir nereikia .. Pritempinėti norima prie esamo galima , galima ir nematyti ta pagrindžiančiu faktu , bet saugios kaimynystės principai neformuojami stipresnio ir didesnio interesais pasvėrus . Teisės kaip ir pareigos čia formuojamos lygiateisiškumo pagrindu . Jei prieš ketvirti amžiaus dar galima buvo Rusija pabandyti suprasti privertus Nato pripažinti Pabaltijo šalis demilitarizuota zona ... tai po Ukrainos teritorijų užgrobimo .. tik koloradinės šeimos ropotojai gali dar puoselėti kažkokias viltis kad tas susitarimas su Rusija aplamai buvo ko nors vertas. Ketvirtis amžiaus tuščiu puoselėtu saugumo vilčių ,.. atsisakant savo kariuomenės savo pilietinio-patriotiškumo .. ir visa tai dėl ko ? dėl to kad TA TERORISTINĖ šalis vis dar turinti branduolinio statuso garantijas savo įtakos zona aprėptu ir kitas kaminines šalys ?? o joms slystant imtųsi atviru kariniu veiksmu .? Taip lauke ne 19 ar 20 amžius lauke 21 .. su jo galimybėmis tenka kariauti ne tik karo lauke .. bet ir virtualiame viešume .. kur melas ir galimos prielaidos .. turi didesnį įtikinamąjį svorį nei .. Tiesa .. kuri savaime šiandiena nėra tas moraliniu vertybiu iššūkis galintis patraukti mases žmonių . Pasėk abejonės grūda toje tautoje ir tau kariauti užgrobiant per pus mažiau reiks . Šiandiena informacinis karas tiek pat reikšmingas , kaip ir tas kurio fiziškai griebiasi konflikto pusės siekdamos savo tikslu . Neužtenka šiandiena susprogdinti bomba viešai ,.. pasėjus kalną auku .. svarbu kad ta žinia pasiektu kuo daugiau ausų .. ir tai kelias į baime,... kuriam seniau prisireikdavo daug daugiau pastangų siekiant ji nutiesti ... Rusija tuo pilnai naudojasi .. žudydama Alepo gyventojus .. tai žinia pasauliui ..

drambliukui2016-11-25 12:50

Laimėjimas tame, kad daugiapoliškumo, kurio pamatas - tautinė valstybė, idėja persvėrė monopoliškumo - vienos pasaulio vyriausybės - įdėją.

Juozas2016-11-25 12:45

Kodel dramliukas tyciojasi is Delfi zurnalistu kurie perspeja apie Putino gresmes? Manai kad rusai nepuola ar Putinas nemeluoja? Kvailys tu dramliuk, liberalas gal koks busi? Labai patinka tau Rusija? Tai vaziuok ten ir gyvent kremline tu, arba eik pas Gabrieliu pasiguosk ir paguosk ji kad nieko nepese valdzioj nors taip norejo buti premjeru.

drambliukas2016-11-25 12:42

Jau Europos sajungoje pripazino kad rusijos propagandos kanalai dezinformuoja visuomene. Bet eskrementu vatnikai mato, kazkoki kremliaus laimejima. --------------------------------------------------------- Mano chukchos intelekto protas nesugeba tai suvokti. Gal kas galetu paaiskint kur tas "laimejimas"?

Nu jo...2016-11-25 12:41

Perskaičiau straipsnį ir supratau, kad "konservatorių mokslininkai" yra nepralenkiamos prostitutės, už gosdepinius pinigus savo rašliavomis galintys apsimesti neeiliniais silpnapročiais, o jei labai reikės, tai ir pačiulpauti... Che che che....

trumpai2016-11-25 12:35

>10. Arunas-ukrainietis porošenka tikrai galės keliauti nors ir ankciau galėjo,bet štai didzioji dalis likusi ukrainieciu neturi už ka keliauti ir greitu laiku neturės,o darbo vizu dirbti tikrai neduos,mintis paprasta gali atvaziuoti pinigus išleisti bet ne uždirbti.

Arunas2016-11-25 12:22

Šiandien Delfinai rašo kad ukrainiečiai galės keliauti be vizų po Šengeno šalis 90 dienų, nors tai visiškas melas, vakar atmetė jų prašymą. Nesuvokiamas noras meluoti ir dezinformuoti.

ceslovas2016-11-25 12:08

Delfi ir 15min skaito tokio pat proto kaip ir rasantieji.

3-am2016-11-25 12:04

radiovesti.ru/episode/show/episode_id/42474

3-am2016-11-25 12:02

jei supranti rusiskai - paklausyk ir suzinosi kaip 'sekmingai' europa tvarkosi su migrantu problema, o jei ne - tai ir toliau gali tiketi kad :'Su migrantų problema ji susitvarkė puikiai'

trumpai2016-11-25 11:50

Kaip ten bebutu bet kremlius laimi daro tai kas jam naudinga,o ju televizijos laidose diskutuojant pamatysi išgirsi visas nuomones ir tuos kuriems rusai nepatinka,manau kremlius laimi todėl kad deda faktus tiesiogiai iš ivykiu vietos musu tipo politologai sedi prie kompu ir atsirenka sau tinkancia medziaga iš neaiškiu šaltiniu manant kad musu durniukams tiks viskas,o musu tipo politologai tikri šarlatanai pilnai galėtu diskutuoti su burėjom.

U-22016-11-25 11:46

Konservatnykai Laurynas Kasčiūnas, Šarūnas Legatas banaliai meluoja uz pinigus. Matomai uzsi-pise nuo Ozio ir jo Anuko rastu aiskinimo, sitie, priartinti prie edziu Tvartelio vangos, aiskina ka, (ju manymu) apie Lietuva mano Putinas "Taip Rusijos lyderis siekė įspūdžio, kad Lietuva yra nevykusi valstybė". Nezinau ka mano apie Lietuva Putinas bet net jeigu Laurynas Kasčiūnas ir Šarūnas Legatas taip sieke visus ytikinti apie savo gimdymo metu patirtas sunkias galvos traumas - jiems pavyko.

gytis2016-11-25 11:46

geri politologai. labai geri. man atrodo kiekvienas konservatnikas dabar politologu gali dirbti. tik fufaike su berete jam butina deveti

1-am2016-11-25 11:43

Labai teisingai, bet nenoriu sutikti dėl Merkel. Su migrantų problema ji susitvarkė puikiai. Per tokį palyginti trumpą laiką perkelti tokį kiekį migrantų į Europą reikia ne tik neeilinių politinių sugebėjimų, bet ir talento.

Anfisa2016-11-25 11:15

Teisingai pasake naujas USA prezidentas D.Trampas - Vykite lauk tuos politologus - sarlatanus!

Egidijus Baltušis2016-11-25 11:10

Didelis dramblys žino, kad jis yra didelis ir stiprus, o nervinga šimpanzėlė tegali tik nervingai ir bejėgiškai darkytis. Šiame informaciniame kare, vakarų stovykla jau bankrutavo. Rusija ES vertybes sukišo jai į pasturgalį ir vėl ištraukė parodydama visam pasauliui RT ir Sputnik pagalba, čia ir prieiname prie esminio klausimo, ar dėl to gali pasikeisti bankrutavusi vakarų politika likusio pasaulio atžvilgiu? Arba kada Vokietija sprendžia dilemą, ar rinks jie Merkel dar karta į kanclerio postą, retas iš vokiečių užduoda sau klausimą, ar besikeičiančioje Europoje Merkel tebegali ką pakeisti, jei ji negalėjo susitvarkyti su migrantu problema...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi