​Kovo 13 d. LRT televizijos laidoje „Dėmesio centre“ verslininkas Vilius Kaikaris sukritikavo Lietuvos kariuomenę.

„Jeigu mes turėtume armiją, su kuria, kaip Vytauto Didžiojo laikais, galima būtų papūsti prieš Maskvą, tai aš dar suprasčiau. Dabar mes neturime nei armijos, nei finansinių galimybių. Negalime kalbėti nei apie tankus, nei apie patrankas. Galėsime jas sviestu tepti, kai neturėsime kur jo dėti, galėsime sūrį susikišti ten, kur nesueina. Va tada sėdėsime ir galvosime, ką padarėme.“

Dėl šių žodžių konservatorė Rasa Juknevičienė savo asmeninėje facebook pagrasino verslininką paduoti į teismą dėl patyčių iš Lietuvos kariuomenės.

V. Kaikaris, atsakydamas į laidos vedėjo Edmundo Jakilaičio klausimus apie galimą žalą tiek jo paties įmonėms, tiek šalies ekonomikai, jeigu maisto produktų eksportas į Rusiją sustos, negailėjo aštrių žodžių dabartinei valdžiai.

„Mes savo įmonėje kaip nors susitvarkysime, žmonių neatleisime, bet žmonės, kurie dirba eksporto srityje, galės pamiršti apie premijas. Čia tik pavyzdys.

Situacija išties grėsminga. Manau, kad už aršius politikų pasisakymus tauta turės kentėti.

Mes dabar pasėsime javus, o politikai tegul galvoja, nes rudenį atvažiuosime su traktoriais ir nugriausime Seimą, Prezidentūrą. Gal bus Maidanas ir Lietuvoje, nes jau nusibodo klausytis tų nesąmonių“, – pareiškė jis.

Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis sako, jog V. Kaikaris išdėstė savo asmeninę poziciją.

„Kodėl jūs manote, kad jis reprezentuoja Lietuvos verslininkus? Jis yra vienas išsakiusių savo nuomonę ir tikrai nesinorėtų, kad būtų daromos išvados apie visą Lietuvos verslą“, – teigė R. Dargis portalui delfi.lt .

Naujausi

Komentarai (118)

Rikiuoti
xx2014-03-15 23:24

Junginėdamas kanalus būčiau net dėmesio nekreipęs į kalbančius (tuo momentu pavardžių nesimatė), bet pamatęs iš siaubo persikreipusį vedančiojo veidą ir baimę kalbančiojo kolegos veide susidomėjau. Paklausęs supratau, kad kalba savižudis, kuriam matyt jau atsibodo gyventi. Likau nesupratęs kodėl iš karto nebuvo suteikta medicininė psichiatrinė pagalba. "Karo Europoje akivaizdoje" Rasa turėtų siūlyti karo lauko teismą ir pačią griežčiausią bausmę.

Pirmas2014-03-15 23:22

Gal kas žinot už kokius nuopelnus buvo suteiktas profesoriaus vardas V. Lansbergiui? Ar už gražias kalbas ar ir už veiksmus? O V.Kaikaris kalbėjo taip kaip yra ištikrųjų. Kieno piniginės prikištos , tai jiems nesvarbu eilinių žmonių likimai.Juk žmogus gali ir gaudamas 600 litų per mėnesį dar susimokėti už paslaugas ir pragyventi. Tai čia yra tautos didvyriai ir jie palaiko visos tautos dvasią.

poetas Bezdomnas iš expertų klinikos:2014-03-15 22:31

šaukiu, Kaikari, būk mūsų Tautos prezidentu.

Ceslovas2014-03-15 21:18

Jukneviciene, pirma pasitikrink sveikata pas psichiatrus, o paskui kreipkis i teisma uz issakyta verslininko teisinga pozicija.Zinoma tau kol kas badas negres imant 10 tukstantines algas, bet nemanyk , kad taip tesis amzinai. Patarciau pasidziovinti del viso pikto suchoriu.

kur2014-03-15 19:03

tik sudkonserviai,ten ir smirda...raska,varyk vaikams uzpakaliu su zelionke teplioti ir agituoti uz komuniagas kaip darei ansciau...

Tikra komuniste2014-03-15 17:50

Susaudyti arba i lagerius,kitaip manancius!Lietuviska "demokratija"!

NikoGreko2014-03-15 16:52

Jeigu kas nors ka nors zinotu apie Uspaskio rysi su kremliumi, jau senai butu viskas pasakita ir parodita per televizija. Bet taciau kadangi, nera jokiu net smulkiausiu irodimu, lieka varit beprsme demogogija.

Raigerdas2014-03-15 16:30

Dabar negali žinoti, ar Uspaskich buvo perverbuotas ar nebuvo. Bet tą dalyką galima būtų nesunkiai išsiaiškinti. Bet tokioje kriminalų valdomoje valstybėje niekas šito nedarys, nes jie vienas ant kito renka kompromatus. Bet yra net ne vienas, o net keletas "BET". Štai mes patikime visais straipsnyje išdėstytais faktais ir palaikome dabartinę Prezidentę. Bet man kyla klausimas: kodėl Prezidentė buvo prieš referendumą? Jeigu ji yra pažangus žmogus, tai jai čia vos ne pats Dievas padovanojo entuziastingų žmonių net 300 000. Kaip ji pasielgė jų atžvilgiu? Ji pasisakė prieš referendumą. Tai, kaip dabar turime spręsti mes: tikėti autore apie Prezidentės "nematomą" kovą su kažkokiais tai "menamais" Lietuvos priešais, o tiksliau "kovą už valdžią", kur grumiasi grupelės, kam atiteks didesnis kasnis prie LOVIO, ar jos aiškią poziciją dėl referendumo? Manau, kad būtent REFERENDUMAS mums aiškiai parodė, be jokios VSD pagalbos, kas yra tikrieji Lietuvos, su pažangesnėmis valdymo sistemomis, priešai? Toliau Prezidentės pozicija dėl Deimantės tragedijos buvo tokia:"Abi pusės kaltos". Ukrainos atžvilgiu vėl pasikartojo ta milicininko "išmintis" - KALTOS ABI PUSĖS. Apskritai paėmus, JŪS NIEKUR NERASITE NORS VIENO ATVEJO, KAD BŪTŲ KALTOS ABI PUSĖS. TAI IŠIMTINAI YRA TARYBINIŲ MILICININKŲ DEMAGOGIJA, NENORINT NARPLIOTI ĮVYKUSIO ĮVYKIO DETALES. Ir dar vienas svarbus momentas - litas. Euro pakeitimas į litą dabartiniu metu yra tikra beprotystė. Udrėnas nesusigaudo ekonomikoje, bet jeigu jūs paimsite normalų ekonomistą ir jam pasakysite, kad augant ekonomikos rodikliams jūs keičiate pinigus, tai normalus vadovas nuvestų tokį žmogų į personalo skyrių ir pareikalautų išsiaiškinti: "ar šitas žmogus neturi polinkių į savižudybę?"

O,jo!2014-03-15 16:00

"Kalaitės" ir"šuniukai"kiauksi tada,kai to reikia šeimininkui ir kai jis juos siundo.Reikia didesnių dujų kainų - fas!Reikia Klaipėdos krašto - vėl fas...

praeivis2014-03-15 15:10

Kažkodėl tik dabar viską permąsčiau. Turbūt " Respublikos " vado Tomkaus matymo kampo. Bliacha koks jis taiklus. Neveltui Šaulys. Tikrai kodėl mes, lietuviai, dėl kelių idiotų valdžioje ambicijų turime pjautis su savo kaimynais rusais ir baltarusiais? Juk dėl to kenčia visi Lietuvos gyventojai. Rusus erzina mūsų išlaikoma komsomolka Rasa su patrakusiu patriarxu, o dėl sankcijų kenčia visa Lietuva. Dėl kelių durnių valdžioje permokam už dujas, netenkame uostuose krovos darbų, lengvatų prekyboje. Visa tai kerta per Lietuvos biudžetą. O konservatoriams nė motais. Laikosi įsitvėrę Dalios sijono ir, kaip teisingai pastebėjo V. Tomkus, reikia nereikia, viauksi ant rusų. Iš kur tokių dvarniaškų mūsuose randasi? Net kantriausias gaspadorius tokiems kiauksinčiams skalikams su pagaliu uždrožia. Kuo greičiau jiems dera uždėti antsnukius. Jau prieš kaimynus nebepatogu. Mano laiptinėje gyvena ir rusai, ir keli baltarusiai. Jau gėda į akis jiems pažiūrėti susitikus po konservatorių išsišokimų.

jo2014-03-15 14:30

Siuo metu vyksta partijos Drasos kelias suvaziavimas...

Pikasas2014-03-15 14:20

Kolaboravimo ir mankurtizmo dvelksmas pasklidęs iš vieno ar kito verslininko lūpų dar neįrodo, kad Lietuvos verslininkai nesupranta situacijos ir to, kad Rusija visada buvo pavojinga investicijoms ar prekybai šalis. Kaip Lietuvos verslas vystysis Ukrainoje? - priklausys ir nuo šios intervencijos baigties. Gali būti, kad Lietuva turės pietuose patikimą prekybos ir verslo partnerį. Tai, kad V.Janukovyčius anksčiau ar vėliau bus teisiamas ir nuteistas už tėvynės išdavimą, korupciją ir kitas nusikalstamas veikas, tikriausiai neabejoja net ir Kremliaus valdžia. Kad tai įvyks labai greitai - sunku tikėtis, bet negalima nepastebėti, kad V.Putinas ir D.Medvedevas šį korumpuotą veikėją jau iš esmės nurašė į nuostolius. Gali jie dar pasinaudoti "prezidentu - mauru", bet ir tai ne ilgam. Prisiminimas vasario 21-os dienos susitarimo turi politinę potekstę. Tai gali leisti V. Putinui nurodyti angą, pro kurią jis galėtų išlįsti. Statyti į kampą branduolinę galybę valdantį "carą" nėra ta taktika, kuri gali paskubinti derybų pradžią. V. Putino kariauna žygiavo laisvai tol, kol jos niekas nestabdė. Kijevas pasakytų - neprovokavo, nors "žali žmogeliukai" provokavo kiek tik pajėgė. Manau, kad tai buvo gan netikėta ir neįsipaišė į generolų planus. Dabar Ukrainos valdžia pareiškė, kad jei bus bandoma įžygiuoti Rytų Ukrainoje, šalies kariuomenė tam pasipriešins. Siūlau nesvarstyti, kas karą tarp Rusijos ir Ukrainos laimėtų, nes laimėtojų vis tiek nebus. Jei vėl prasidėtų eilinis Rusijos kareivių karstų gabenimas į tėvynę, eilinių rusų keliama euforija V. Putino režimu greitai pradėtų kristi į prarają. Tad prie to, kad dabar jį labai blogai vertina visas demokratinis pasaulis, prisidėtų dar ir savų piliečių panieka. "Caras" tą nujaučia ir gal būt karštligiškai ieško variantų kaip atsitraukti suvaidinant pergalę Kryme. Tai, kad Krymas taps iš esmės kariniu poligonu, kaip Karaliaučiaus regionas ko gero daug džiaugsmo nesukelia Rusijos ir Ukrainos oligarchams, kurių puošnios vilos išsidėstę Krymo pakrantėse. Žinoma, Kijevo valdžia nebespės dar kartą paklausti, kaip tai darė premjerė J. Tymošenko, iš kur tie turtai? Tad konfiskacija, susiliejus su Rusijos klanais, nebegrės. Bet tai scenarijus turčiams. Eiliniams Krymo gyventojams gali tekti gyventi nuolatinėje įtampoje ir nežinomybėje ilgus metus. Tai kur ta pergalė ir gėris? Vis labiau ryškėja Rusijos agresijos siekiai ir taktika. Tuo pačiu vis daugiau sužinome apie senokai ruoštą intervencijos strategiją, kuri dar kartą akivaizdžiai parodo koks sunkiai nuspėjamas yra Rusijos imperijos režimo pagrindinis koordinatorius – V. Putinas. Gal dabar Europos šalys geriau supras ką reiškia patekti į ekonomines pinkles, kurios suriša rankas ir kojas vykstant karinei agresijai po šlykščios demagogijos bei melo priedanga. Kada Maskvoje TV laidos metu visi žiūrovai ir dalyviai atsistoja pagerbdami plojimais tris Ukrainos “didvyrius” berkutininkus, kurie pakartoja oficialaus melo klišes, tai tenka prisiminti sovietinės armijos vojažus į Vengriją ir Čekoslovakiją, kai dezinfomacija liejosi visais sovietinės imperijos kanalais. Čečėnijos ir Gruzijos pavyzdžiai buvo jau tik senos kumščio politikos tąsa. Drąsiausiai dėl intervencijos savo poziciją išsako Jungtinės Valstijos. Jos mažiau priklausomos nuo prekybinių santykių su Rusija ir turi didelės karinės galios skydą. Dabar JAV vadovai, kartu su Kremliaus lyderiais laukia Krymo referendumo rezultatų:( Nebus jokio referendumo lygiai taip, kaip niekada sovietinio režimo metais nebuvo jokių rinkimų. Ir tais laikais ir dabar Kryme matysime tik gudriai suregztą imitaciją, Rusijos karinių dalinių prižiūrimą. Manau, kad tų šalių stebėtojai, kurie sutiko tokiame grubiame falše dalyvauti daro politinę klaidą. Ukrainos Aukščiausioji Rada tokį Kremliaus renginį įvertino kaip neteisėtą, kurio rezultatai nebus pripažinti. Tai ką ten galima stebėti? Susidaro netgi įspūdis, kad ir ES kai kurių šalių vadovai laukia to “referendumo”. Gal tam, kad galėtų pasiaiškinti prieš savus rinkėjus, kad tai “liaudies valia”. Gal tik tos Rytų Europos valstybės, kurios yra ant savęs patyrę sovietinio režimo veidmainystes, raiškiai kalba apie būtinumą priešintis XXI- o amžiaus “Hitlerio – Stalino mišrainei”. Rusijos kaimynės Europoje ir Azijoje turi naują pavyzdį, ko galima tikėtis iš KGB sistemos perėmėjų. Kremlius mikliai pasinaudojo politinio virsmo momentu, kai Rados dauguma priėmė sprendimus nukreiptus prieš korupcijos įsigalėjimą šalyje. Paliesti Rusijos oligarchų interesai Ukrainoje – V. Putinui kelrodė žvaigždė, o išsaugoti korupcinius ryšius – vienas iš galimų tikslų. Gali būti, kad nauja valdžia pernelyg nuolaidžiavo “dešinio sektoriaus” aštrioms provokacijoms ir kai kurie Rados sprendimai buvo kiek skuboti. Gal ir daugiau klaidų būta… Pernelyg laisvai veikė samdiniai “tituškos”, nesuspėta laiku atsiriboti nuo “žaliųjų žmogeliukų” Kryme ir įsileista į šalį tuntai Rusijos piliečių, kurių pagrindinis tikslas išryškėja dabar – kelti sumaištį Rytų Ukrainos miestuose panaudojant tam smurtą prieš Ukrainos nepriklausomybės ir vientisumo gynėjus. Tuo pat metu Rusijos žiniasklaida skelbia, kad tai patys ukrainiečiai skriaudžia tas atvykėlių gaujas. Dabar tie tuntai Rusijos piliečių su savo šalies vėliavomis rankose kviečia Rusijos armiją jiems padėti. Anekdotinė situacija ir galima būtų iš jos tik pasišaipyti, jei nenumanytumėm, kad tai bendro Kremliaus plano dalis. Imperijos pasiaiškinimas: “Mus kvietė” – populiarus ir dabar. Jarmako žygio XVI amžiaus pabaigoje Sibire metu tokių manipuliacijų net nereikėjo. Žudė tauteles, kurias tik savo kelyje rasdavo, kol pats vadas galo negavo. Siūlau paskaityti Sibiro istoriją, apie kraštą, kurį kiek geriau pažinojo mūsų tremtiniai. Visa Rusijos imperijos istorija tautų ir tautelių krauju permirkusi. Daugelis jų sunaikintos ar baigiamos naikinti… Bet tai buvo tie laikai, kai visados būdavo teisus tas, kas stipresnis. Kad Rusija tokią politiką demonstruos šiais laikais – nustebo gal net tie, kurie šiaip jau komunizmui prijaučiantys. Ką jau kalbėti apie tuos, kurie nuolat kartoja, kad komunizmas turi būti nuteistas Žemėje kaip pavojingas, žmoniją naikinantis reiškinys. Tokia Rusijos politika, kuria dabar vykdoma Ukrainoje, neturi perspektyvos. Iš esmės tai tik dar vienas žmonijos pralaimėjimas. Bet kuriuo atveju…

pagarba Kaikariui!2014-03-15 13:39

Jau geriau si ponia dirbt toliau daktare ir nepiktintu zmoniu

Bepigu Raselei rekt2014-03-15 13:37

KAzi kiek minimaliu atlyginimu kainuoja sios ponios kostiumelis? Vat ir bijo tokie maidano...

Aras2014-03-15 12:27

Laisvė, nepriklausomybė ir patriotizmas supuvusio kiaušinio neverti, jeigu pilvas tuščias... Keisčiausia, kad apie laisvę, nepriklausomybę, patriotizmą garsiausiai rėkia tie, kurie įsitaisė prie sotaus valdžios lovio, arba "užsitarnavo" milžiniškas rentas iš visų sukraunamo biudžeto. Dėjau skersą ant visų nepriklausomybių, religijų, evangelijų ir taip vadinamų "dvasinių, krikščioniškų ar europinių vertybių”. Palikim jas beviltiškiems fanatikams. Žmogus gyvena vieną kartą - ir labai trumpai... Jam svarbu, koks gyvenimas yra čia, šiandien, rytoj, o ne po 100 metų, ar po mirties, kai taps užkandžiu kirmėlėms... Lietuva tėra apgailėtina JAV ir ES marionetė, o dalis mūsų visuomenės - tie, kurie garsiausiai šaukia apie KRIKŠČIONIŠKAS VERTYBES - sunkiai serga KGB-bizmo, rusofobijos ir keršto kempinlige. “Krikščioniškų vertybių” puoselėtojai pasirodė besą pikti ir kerštingi besmegeniai… Kol neišmirs beviltiški ligoniai, sergantys sunkiomis nepagydomomis KGB’izmo, TARYBOFOBIJOS, RUSOFOBIJOS IR AMERIKONOFILIJOS formomis, Lietuvoje normalaus gyvenimo nesitikėkit.

Matrica Lietuvoje2014-03-15 12:23

Pagarba šiam drąsiam verslininkui

Juknevicienei2014-03-15 12:21

o as siulau visus konservatorius pasodinti i kalejima ,uz Mazeikiu naftos atidavima Wiljams zydams uz dyka ir dar su priemoka .kas jums dave tokia teise svaistyti visai Tautai priklausanti turta ,kodel Lenkai nesiskundzia gaunamu pelnu ,o jus praskolinote Lietuva .dziaukites gyvenimu nes greitai turesite atsakyti uz zala valstybei.

Klemas Jankūnas2014-03-15 11:42

Švelniai tariant nusibodo Raselės nusipezėjimai ir puldinėjimai. Krašto apsauga labiausiai sunyko, kai jai ji pati vadovavo, Privaloma karinė tarnyba dingo, nėra jokio piliečių saviginos plano, niekas nežinotu nė ką daryti. Keista, kad tokie veikėjai, kaip Rasa dar drįsta rodytis tv ekrane ar spaudoje. Už krašto nuvarymą derėtų bausti.

V.Ladas2014-03-15 11:09

Latviai, o ypač estai, yra ne mažiau kentėję nuo sovietų jau vien dėl to, kad neturėjo mūsų pragmatiškkojo Sniečkaus, ir jiems privarė rusakalbių vos ne pusę visų gyventojų. Tačiau jie, matomai suprato, kad Rusija jau ne tarybinė, ir kad reikia naujai, netarybiškai elgtis, atsižvelgiant į tai, kad Rusija didžiulė valstybė, turinti daug kompleksų, ir jos bent jau įžeidinėti negalima. O mūsų raselė, ir ne tik ji, visą savo komjaunuolišką ryžtą, o labiausiai, retoriką perjungė nuo JAV į naująją Rusiją, ir skiname to vaisius. Abi Baltijos sesės nuėjo į priekį, o mes pensininkų plėšimu nuo valstybės bankroto ginamės ir totalitarizmą diegiame valdžiagyvių galvomis ir rankomis...

reigardai2014-03-15 10:49

kas atsitiko demokratinio-tautinio judejimo ikurejui K. Cilinskui,Stulpinui. vaisvila serga. ar pats klausei matei spaudos konferencija putino,manau ismanai global reikalus,ar skaitei landsbergo paskutini pareiskima? pavaryk liaudziai analizu,bet ir neturedamas laiko paskaitinek ir komentarus visur po truputi. labai geros infor yra visur. filosofinei utopijai nebera nei laiko,nei.............. vis tik gerbiu pati,nors ir nepazystu kaip ir visu buvusiu ir esamu valdziose.

Liepa-Nr.982014-03-15 08:57

Gerbiamasai Nr.98, paklodė paklodei nelygu: labai svarbu kokia tos paklodės sudėtis ir kokioj manufaktūroj išausta.. Patarčiau įsigyti navigatorių su atnaujintom programom, kad jungiant kursoriuką "delfiena"visada pasisektų,ir pataikytumėt pas tuos"ekspertus",kurie nedrumstų tamstai proto ir nekeltų abejonių"krištolinio skaidrumo" savosios valdžios"elito"atstovais... .

reigardui2014-03-15 06:39

mielas gerasis visuomeninke,veikia kazkokie desningumai.portalas "laisvas laikrastis"uzklojamas kazkokio pikaso paklodemis,ekspertai.eu turi labai daug reigardo paklodziu.pacio rasymas remiantis pilietines visuomenes samprata is tuscio I kiaura arba atvirksciai.

Liepa-Raigerdui2014-03-15 01:22

Na, taip - viskas taip, kaip ir sakėt, Raigerdai. ;)/ Žinokit, nelabai išgąsdinsit. Kinai Gerumą apibūdina kaip pagrindinį Visatos dėsnį. Mūsų protėviai taip pat tai žinojo. Aišku, šio dėsnio nežino visokie liberalai,Šarikovai, kontoriniai "i tamu padobnije"... Jų laimės formulė viena - Kapitalas+Valdžia. Tačiau Dievui nė motais: danguje irgi galioja nuostata-nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Ar matėt tokį neseniai interneto tyruose išplatintą "demotyvacijos" memą , kuriame buvo parašyta maždaug taip:"lietuvi,už dabar daromus blogus darbus kitame gyvenime vėl pateksi gyventi į Lietuvą..." Juokinga, bet kartu ir tiesos tame yra. Jei neišmoksim mums skirtų pamokų, mes vėl ir vėl sugrįšim į tą pačią vietą,į tą pačią situaciją, pas tuos pačius žmones... /:)

Raigerdas Spiečiui2014-03-15 01:09

ltvnews. online daro labai didelę klaidą. Nemokšiškumas yra baisus dalykas. Jie transliuoja tą Krymo prokurorės kalbą. Aš išgirdau keletą frazių, kurios parodo, kad tai yra realiai pavojingas žmogus, galimai, netgi nusikaltėlė. Bet, kame čia yra pavojus. Yra įvairių žmonių, todėl atiras tokių, kuriems pasidarys bloga nuo jos kalbos. Štai jums pavyzdys, kada žmogus įsigijo šitą profesiją tik tuo tikslu, kad pajausti valdžią virš kito žmogaus. Ji gali būti sadistė ar dar kas nors, bet faktas tas, kad šita moteris yra pamišėlė. Ir jai reikia aukų. Štai, kodėl ji atsidūrė šiose pareigose. Jeigu būtų mano valia, tai aš tokių niekšingų žmonių netransliuočiau, nes jie iššaukia žmoguje daug negatyvių emocijų. O jų ir taip yra su kaupu. Mes turime galvoti, kaip galima užgesinti tą įsižiebusią nesantaiką. Nes taika, jiems būtų pats didžiausias pralaimėjimas, kadangi jie trokšta kraujo ir lavonų. Šituos žmogėdras tikrai toks vaizdas patenkina.

Raigerdas Liepai2014-03-15 00:50

Kaip matai, sakiau, kad Juozapas gyvas ir sveikas, tai taip ir buvo. Pasakysiu tau dar vieną paslaptį: su žmogum nieko neatsitiks, jeigu jis nepakenks kitam žmogui, t. y. sąmoningai nepakenks. Aišku, gynybos atveju čia jau niekur nedingsi, nes reikia duoti atgal, bet kalba eina apie iniciatyvą. Jeigu žmogus inicijuoja kažkokį kenkėjišką veiksmą, tai jis yra "persekiojamas" atpildo. Ir praktiškai jis pats papuola į tokias situacijas, kur jam tas atpildas ateina, nors jam atrodo, kad tai yra atsitiktinis dalykas. Ačiū Dievui, tai nėra atsitiktinis dalykas, nes tai yra pagal nuopelnus. Į tą arsenalą įeina ir įvairūs nepapaiškinami susirgimai. Daugiau nerašysiu, kad neišgąsdinti prieš naktį. Tačiau tokie dalykai tikrai egzistuoja.

Raigerdas Juozapui2014-03-15 00:35

Matai, Juozapai, gali būti, kad pats Putinas jau nelabai situacijos ir bevaldo. Yra momentai, kurie jau rodo, kad gali prasidėti netgi karas. Problema yra Švonderiuose. Jie pastoviai, ką nors puola. Pasakysiu labai tokią neetišką mintį, bet čia tik palyginimas. Jeigu Šarikovai būtų izoliuoti, ir ten jiems būtų leidžiama ringe daužyti vienas kitą lazdomis, o be to juos maitinti ir suteikti bent minimalias gyvenimo sąlygas, ir netgi nemokamą medicininę pagalbą, tai šita Planeta gyventų tikrame Rojuje. Jų kenkėjiška veikla yra tokia idiotiška, kad kartais rimtai imi abejoti, kad jie yra žmonės. Baisiausia yra tai, kad jie iš pradžių daro, o paskiau žiūri, ką jie pridarė. Jeigu tu pabendrausi su tikrais nusikaltėliais, tai jie iš tikro nežino, kas su juo bus rytoj. Jie visiškai nesugeba pamatyti, kas bus ateityje. Kai kurie iš jų daro, pridirba, o paskiau nusišauna. Rusija labai daug turi karinių nusikaltėlių, pvz. , liko neišaiškinti tie, kurie sušaudė mūsų muitininkus. Bet jie tai nėra izoliuoti, o gal ir vadovauja kokiam nors pulkui. Rusija tiesiog prašosi būti nubausta. Man, atvirai pasakius, gaila šitos šalies, nes aš turiu ten nemažai pažįstamų, nuoširdžių ir gerų draugų. Tai tikrai labai geranoriški ir etiški žmonės. Bet vat tas Švonderis, tai jis vis verda neapykantos sultyse, ir jam nesvarbu, ką pulti, svarbu pulti. Jis kaip tas pasiutęs šuo, net nenutuokia, kad jo laukia gera lazda.

Liepa2014-03-14 23:57

Labas vakaras... ;)... neblogi judviejų komentarai, labai netgi neblogi ;)/Ir apsišviečiau, ir pasijuokiau. Šiaip nebedaug tų savišvietos šaltinių beliko: lietuviškų kanalų nebepriima nuosavos"antenos", visuomeninis transliuotojas elertė "nusitransliavęs",atidžiai peržiūriu opozicinius portalus ir palyginu info su oficiozų gairėmis. Taip kad man Jūsų vertinimai itin svarbūs. Svarbūs todėl, kad Jumis pasitikiu. Jei atvirai, tai šiuo metu turiu pasitikėjimo deficitą daug kam. Ypatingai įtariai žiūriu į bet kokias politikierių kalbas,pareiškimus, atsišaukimus, raginimus, kvietimus ir kitokių formų sapaliones. /Ir nors nežinau, su kuo judu galima"valgyti", bet vat pasitikiu. Pasitikiu, Raigerdai ir Juozapai, todėl, kad turit panoraminį savo krašto ir pasaulio matymą,suvokiat vykstančių reiškinių priežastis, pasekmes bei tarpusavio koreliacijas. Be to visad siekiat objektyvumo,plius savo požiūrius, nuostatas griežtai perfiltruojat per moralinių vertybių filtrą . /Didžioji dalis, tame tarpe ir aš,matom ir suvokiam įvykius epizodiškai, patingim ieškot kitokių argumentų, todėl dažniau vadovaujamės asmenine patirtimi, emocijomis, remiamės tomis tiesomis, kurias teikia"viešieji kanalai". Man"skanu"skaityti judviejų komentarus dar ir todėl, kad nepagailit"razinkų"- taiklios metaforos, palyginimai, epitetai, citatos ir puikios kokybės humoro jausmas -nejau atsispirsi tokiems gardumynams ??. ;)... Ačiū už šį učiebno-razvliekatielnij seansą. ;)

89 Irma komentarui2014-03-14 23:55

Na tikrai iki ko viskas daejo/.Ir kur ta demokratija?

V.Ladas2014-03-14 23:30

Per drąsiai čia Kaikaris teisybę apie kariuomenę išsakė, bus kaip vienam V. jau buvo. Žinom savo "teismus"...

jonas2014-03-14 23:27

Pagaliau,nors vienas išdryso pasakyti,tai ką mano.Didelis įvykis,nors jį norima teismais nutildyti.Nieko,artėja rinkimai,referendumas.Žmonės turėtų atsikvošėti,nepasiduoti tai isterijai,kuri sklinda iš valdančiųjų lūpų.Vieną kartą ir pas mus turi ateiti pavasaris,kuris nuplaus visas šiukšles,susikaupusias per 23 metus

Irma2014-03-14 23:22

Tai ką? Sveiki atvykę į rėžimo glėbį: ne tokią nuomonę išsakysi - TEISMAS!

ZYDRUNAS2014-03-14 23:14

JO JO DABAR LIETUVOS MINISTRAI(IS RAIKU KALBOS REISKIA TARNAI) BISKI PASISKOLINS,DAR ZEME PARDUOS,NA,O KAS LIKS,DAR 1 TANKA NUSIPIRKS,JUK PAS MUS LABAI VISKAS BRANGU-SCHEVRONAS 1 SKYLE ISGREZE-2 MILIJARDAI HA HA PER ASARAS. ES NORI DAR IR UKRAINA ITRAUKTI I SAVO "MESMALE",IR MES JOJE. TAIGI MES PASIRASEM SUTARTI SU ES,KAD BUS EURAS,BUS ALGOS,PENSIJOS,KAIP PAS VOKIECIUS,ZADEJO. JUS GIRDEJOTE,KAD JAU ISLANDIJA PADARE VERGAIS,PORTUGALIJA ,ISPANIJA ,GRAIKIJAI SUKISO 20 MILIJARDU IR TIEK PAT REIKES,PAZIUREKIT KAS DAROSI RUMUNIJOJ,BULGARIJOJ-SKURDAS. UKRAINA SKOLINGA VIEN RUSIJAI 50 MILIJARDU DORERIU,NA ,O JEIGU ISTOTU I ES TAI REIKS INVESTUOTI DAR 200 MILIJARDU ,KAD ATITIKTU ES STANDARTUS . IS KUR TOS POPIEROS PAIMT. AMERIKONAS IRGI SKOLINGAS VISAM PASULIUI OFICIALIAI APIE 20 TTILIJONU DORERIU,TAI20 IR DVYLIKA NULIU,NA,O ISTIKRUJU 200 TRILIJONU-200000000000000 DORERIU. TAIGI ZINOKIT VISI MELAGIAI IR VAGYS -PARAZITAI SKRISIT I MENULI. JUMS NEATRODO,KAD LABAI JAU PANASUS REVOLIUCIJU SCENARIJUS,LIETUVOJ,LIBIJOJ,UKRAINOJ ,KAZKAS I NUGARAS VIS SAUDO,OI KAIP MELUOJA PARAZITAI. PAMASTYKIT,ISKLAUSYKIT ABI PUSES. YRA GALIMYES-TURIM INTERNETA. MUMS SNEKA, KAD TAI DEZINFORMACIJA,MELUOJA. SEKMES PAZINTI TIESA

Panevėžietis2014-03-14 23:07

Reikėtų kariūnei Rasai JUknevičienei Pasiūlyti, kad perskaitytų sovietinį romaną „Kalvio Ignoto teisybė" Esu skaitę, nieko nenutiko. Tik žinau. Girdėjau, nuo jo Rasytė išsisuko. Štai iš kur korupcijos šaknys...

Juozapas---Raigerdui2014-03-14 22:52

Sveiks, Raigerdai. Oi, ne -mūsų "polytikų" tikrai nesiruošiu išmokyti. Tikra tiesa - anie beviltiški. "Lūzeriai". Juos tik pašalinti galima. Kaip votį ar kliuvinį nuo tako. Apeliuoju į viuomenę, sveiką nuovoką dėstau. Juk niekas tokio dalyko - Sveikos Nuovokos mūsų prikeptuose "universitetuose" deja, nedėsto. Moralė ir gi "ne mūsų pasaulio dimensija". Taigi. ... O ką sako sveika nuovoka? O gi štai ką: Ši krizė ne amžina. Ir Putleris ne amžinas. Su saule negyvens. Kažkada viskas baigsis. O kas būna, kuomet rusynas nusilpsta? Kas? Sustiprėja lenkų šovinizmas. Turėdami draugą Ukrainos vietoje, atgaivinę gražius santykius su gruzinais galėtume sukurti Dviejų Jūrų Sąjungą. Juk ES irgi neišvengiamai žlugs. Gruzija, Čekija, Madjarai, Ukraina, Lietuva, Braliukai, Suomija, gal būt švedai su norvegais. Juk tai LDK Plus. Ir karinė ir ekonominė galia. Štai įką reikia projektuoti strategijas. Ir daryti namų darbus. O visokiems pašlemėkams "viarslininkams" bei probriuseliškoms isteriškoms raselėms reikia pasakyti .. ukrainietiškai(žr. 34 kom. ) -eikit jūs n..... "Nei Rytams, nei Vakarams -Lietuva, Lietuvos vaikams!

Raigerdas Juozapui2014-03-14 22:36

Sveikas, Juozapai. Liepa jau pradėjo jaudintis, kad tiek ilgai nepasirodei. O savo komentare tu mūsų politikams keli tokius aukštus reikalavimus ir nori, kad jie breikdansą sušoktų, o jiems net su ritmo jausmu yra blogai, todėl dauguma iš jų gali šokinėti tik, kaip ožiai. Tu siūlai išmokyti mūsų politikus mąstyti. Bet, jie niekada nemanė šito daryti ir jiems nėra kada, kadangi užimti savo interesų tenkinimu. Juozapai, jie labai užsiėmę žmonės, nes jiems reikia spėti per savo kadenciją pasidaryti kuo daugiau.

Juozapas2014-03-14 22:20

Šiuo klausimu turiu labai aiškią nuomonę. Tikriausiai niekas neapkaltins Juozapo meile kubiloidiniams koncervams. Tačiau pasakysiu be užuolankų - kaikarių tipo "viarslininkai" yra tikri pašlemėkai. Perskaičiau 34-tą komentarą. Stipru. Ne todėl, kad su riebiais epitetais. Stipru savo nuoširdumu ir šauksmu iš dūšios gelmių. O ką siūlo mūsų oligarchai? Niekšeliai siūlo pasielgti jušošiškai. Tiksliau mūsų oligarchai pasiims savo 33 sidabrinius, o gėda atiteks visai Tautai. Visada sakiau - rusynas yra ne ta vieta kur galima daryti verslą. Taip, ten galima greitai ir daug pinigų prisiliuobti. Bet už rusų pinigus anksčiau ar vėliau tenka sumokėti sumokėti žymiai didesnę kainą nei tie pinigai verti. Esu įsitikinęs, jog norintiems rusyne kalti pinigą, turi būti aiškiai pasakyta nuo valstybės -jeigu ten lendate, tuomet visa rizika yra jūsų rūpestis. O dabar- prikūrė "viarsliukų", įklimpo, o srėbti tą prieraišumą tenka visiems mums. Manau, kad pasaulyje pilna dar nepersotintų rinkų. Kinija, Indija,... Milijardai vartotojų. Kodėl ten neinama? todėl, kad norint ten prasimušti nepakanka kaip su rusu šnapso palakti ar kyšį paduoti. Ten dirbti kiaušų reikia. Rėksmingąjai Raselei, o ir tiems patiems socdemams noriu užduoti klausimą -kodėl jūs gnydos, nieko nedarėte, kad tuos mūsų oligarchus sulaikyti nuo lindimo į spąstus? O juk taip paprasta: darai didelius eksporto srautus į Kiniją, Indiją ar pan. - še tau, 50 proc. pelno mokesčio nuolaida. Lendi į rusyną? Tuomet žinokis - 100 proc. tavo rizika. Bus blogai pagalbos neprašyk. Kitas dalykas. Dėl Vakarų intereso Lietuvoje mūsų saugumo atžvilgiu. Ne nacionalinius objektus reikėjo pardavinėti, kaip tai darė idiotai koncervai ir vagys socdemai. Suinteresuotumą mus ginti reikėjo kurti auginant mūsų pačių vertę. Vertė mūsų unikalumu. Pvz. :užsibrėžti pasiekti, kad 90 proc. karinių lazerių būtų kuriama Lietuvoje. Remti tokį verslą atleidžiant nuo mokesčių, atleisti nuo mokesčių ir remti tos srties mokslą. Per dvidešimt metų galėjome pasiekti, kad be lietuviškų lazerių nebūtų galima įsivaizduoti Vakarų ginkluotės sistemų, mokslo laboratorijų, kosmoso tyrimų ir pramonės. Ir taip dar daugelyje sričių. Va, "Fermentą" pardavėme. Ir kas? dabar mes turime popierinius pinigus, o kažkas turi biotecnologijas. Reikėjo neparduoti, o tapti monopolistais. Kai esi pasaulio bamba, būsi ginamas, nes tavo pražūtis nusidrieks pražūčių grandine po visą svietą. Vienžo, valdžios keitėsi, bet strateginio požiūrio kaip nebuvo taip nebuvo. Reziumuodamas pasakysiu: Rusija buvo, yra ir bus amžinas ir mirtinas mūsų priešas. Rusija niekada nebus mums geru kaimynu. Nie-ka-da. O Ukrainiečiai yra mūsų broliai. Juose teka dalis mūsų kraujo. Ten stovi mūsų kunigaikščių pilys. Išduoti ukrainiečius yra lygu parduoti Lietuvą. Šiandien ukrainieščių Tauta stovi ant Lemties slenkščio. Iš vienos pusės maskolijos Orda, iš kitos pusės merkantiliški vakarėnų veidmainiai. Yra tik trys pozicijos. Arba mes pasirodom niekšų niekšai ir atmatos bei paremiam Putlerio mangoloidus, arba prisidedame prie veidmainiško "susirūpintojų" choro Vakaruose, arba orūs ir broliškai ištikimi stojame greta ukrainiečių. Ne, nebūtina skelbti karo kacapynui. Bet stuburą turėti privalome ir charakterį privalome parodyti. Pasiimk Putine savo bezdalų dujas, apsikakok. Nenori lietuviško pieno ir mėsos - eik velniop. Taip ši pozicija kainuos. Kainuos brangiai. Bet,... Bet, vistiek Ukrainos krizė ir šaltasis karas bet kuriuo atveju kainuos. Ir Vakarėnams kainuos. Nes dabar yra II pasaulinio karo išvakarių analogiška situacija. Hitleriui buvo nuolaidžiauta, kol galų gale teko mokėti maksimalią kainą. Karas praėjo. Hitlerio neliko, bet Istorijoje liko nenuplaunama Miuncheno suokalbio gėda. .. Kartą mes išdavėme brolius. Kai prūsai skęsdami kraujyje šaukėsi lietuvių pagalbos, lietuviai nematė reikalo padėti broliams. Už tą išdavystę sumokėjome maksimalią kainą, nes kaip ir žmonės, taip ir tautos privalo ir moka už nuodėmes. Jeigu išduosime ukrainiečius, Dievas mus apleis visam laikui. Ir niekas mūsų negailės.

Raigerdas Darijui2014-03-14 22:10

Darijau, įgrįsai su savo sovietine-komunistine ideologija iki gyvo kaulo. Įsikišk savo tas dujas į užpakalį ir dumk į Vladivostoką. Ten gyvena nemažai kiniečių ir jie tau parodys, "gde raki zimujut". Ko tu čia zauniji, kaip koks nuskriaustas šunelis? Ar tu supranti, kodėl žmonės bėga iš Lietuvos? Ar tu supranti, kodėl artimiausi kaimynai šalinasi Rusijos? Tai, jeigu nesupranti, tai paaiškinsiu: kada girtuoklis kabinėjasi prie kaimynų, tai nuo jo žmonės šalinasi. Kada Rusija su savo "labai didele meile" ir su peiliu už nugaros siūlo "draugystę", tai kaimynai sako, ačiū - nereikia. Acha, sako rusai, jums nereikia mūsų draugystės, tada mes atvažiuosim su tankais ir padarysim pas jus tvarką. Taip elgiasi Šarikovai. Ir šiandieninės Rusijos valdžia priklauso Šarikovams. O Šarikovai, žinai ką moka daryti? Viską griauti aplinkui ir įvesti savo diktatūrą, paskelbti, kad visi, kas yra ne su Šarikovais ir su Švonderiais, yra Rusijos priešai. Panašiai elgiasi ir mūsų konservatoriai. Ir nuo jų taip pat mūsų tauta privalės išsivaduoti. Nejaugi tavo protelis yra ant tiek sumikštėjęs, kad tu nesupranti, kad ŽMONĖS, KURIE YRA PRIKLAUSOMI NUO SAVO ŽEMŲ INSTINKTŲ, DIKTUOJA SAVO SĄLYGAS APLINKINIAMS IR VERČIA JUOS BŪTI TOKIAIS, KOKIE YRA JIE. NESVARBU KOKIOS JIS BŪTŲ TAUTYBĖS, BET JŲ METODAI SIEKIANT TIKSLO, BUS NESĄŽININGI. ŠITĄ AŠ TAU GARNATUOJU VISĄ 100 PROCENTŲ. O štai faktai: Rusija apiplėšė Suomiją, Rusija nuslopino sukilimą Vengrijoje ir įvedė savo diktatūrą, Čekoslovakijoje buvo tas pats, Lietuvą, Latviją ir Estiją okupavo tokiu pat būdu, kaip dabar jie tai daro Kryme. Virš 300 000 žmonių buvo išvežta į Sibirą vien iš Lietuvos. Rusija sukūrė valstybinę nusikalstamą organizaciją KGB, kurioje agentai buvo apmokomi, kaip užsiimti ardomąja veikla. KGB tikslas - sugriauti kapitalizmą, organizuojant kitose šalyse revoliucijas. Taigi, Rusijos komunistams nebuvo organizuotas Niurnbergas, todėl jie ir toliau terorizuos Rusijos gyventojus, bruks jiems savo standartinį MELĄ, be kurio jie gyventi negali. Tokius pat metodus jie naudos ir kaimynų atžvilgiu, nes jiems vaidenasi, kad MES LABAI TROKŠTAME BŪTI RUSIJOS GLĖBYJE, NES PAS MUS DUJŲ YRA, NAFTOS YRA IR T. T. Aš vieną kartą kalbėjau su vaikinuku,kuris sėdėjo už grupinį išprievartavimą. Taigi, netgi atsėdėjęs kalėjime, jis mane įtikinėjo, kad visos panos nori, kad jas išprievartautų. Panašiai galvoja ir Rusijos politikai apie savo kaimynus. O už dujas, tarp kitko, yra mokomi pinigai. Ir Rusijai dujas yra parduoti naudinga. Tu ką ir šito dalyko nesupranti?

a.a. Savanorio sūnus2014-03-14 21:57

Niekas taip nepasitarnauja tariamam priešui kaip konflikto tarp priešo ir lygiagrečiai savo visuomenės eskaluotojai. Darijau, atsargiai su ironijom. Pamišėliai gali jų nesuprasti kaip pajuokos ir įgyvendinti tikrovėje.

Galės2014-03-14 21:32

dabar jis vietoj vokelių mokėti sviestu savo darbuotojams

hm2014-03-14 21:30

lietuva tui kariuomene, nu taip.. gal, apart keliu tukstanteliu gyvu organizmu ir nemazai metalo lauzo as daugiau nieko neizvelgiu atleiskit..

gudi giria2014-03-14 20:55

kai lietuvoje isigales tiesa ,tai mes siuos izdavikus izgaudysim ir priduosim kremliui,tai tada ir normalizuosis santykiai su rusija

Onai2014-03-14 20:24

kiek "priskrepliuota" ant Lietuvos žmonių,ant dorų žmonių rinkusių parašus dėl referendumo ir norinčių apsaugoti Lietuvos žemę,kad liktų Lietuvos vaikams,kad turėtų jie kur tvirtai stovėti-ant savo žemės.Kiek koneveikti pasirašę,kaip kokie nesupratę ką daro,lyg nesuvoktų realaus gyvenimo Lietuvoje,kuriame yra kasdien. Tai čia,ponia,galima?

Darijus2014-03-14 20:17

Nemaitinkim priešo. Ne - lietuviško maisto eksportui į Rusiją. Nekelkim Rusijos ekonomikos - nepirkim jų dujų.

ona2014-03-14 20:08

Velnias,o ne paukštis,kuris teršia į savo lizdą.KAIKARI,kiek prisidėjai,kad TVIRTĖTŲ MŪSŲ ARMIJA ?Sprendžiu,kad tamstai terūpi sava kišenė.FUI...

Kgbe2014-03-14 19:29

Jukneviciene,tai jus turite atsiprasyti Tautos,uz jusu juodus darbus,sis verslininkas pasake tiesa,ka kalba visi zmones jau 20m.Jus reiketu suklupdyti,kaip ,kad dare maidanieciai!Tik asilu beretes galejo pasiimti paskola uz 10 proc.,tikiu ateis laikas ,kai jusu sumauta gaujele buvusiu komunistu,komjaunuoliu,marksizmo destytoju,busite teisiami....Nors dievas ir taip jus nubaude-ateme proteli!!!!!

maladec rasike2014-03-14 19:28

kartu su peteliškinu pripirko senų geldų. Be rots mininkų, kurie dabar valo nuo minų baltijos jūrą. Nu gerą darbo daro. Putleris pasiūs savo laivus očia visi keliai jūroje jiems nuo minų pravalyti. Vo tovarščiai. Ai dar teisybę tum vieną naikintuvą ir vieną aviacijos generolą... Na manau, kad peteliškinas surasike teisūs jei būtų 100 naikintuvų reikt ir 100 generolų. o kur dar jųjų štabai. Teisingai tai per brangu.

teisingai2014-03-14 18:22

pasakė kad armijos, o ypač laivyno nėra, o Juknevičienės sapaliojimai juoką kelia. Įsivaizduokit pats seniaus rusų etvnešis priplaukia prie Lietuvos vandenų, ką gali padaryti jam mininis traleris ir pasienio apsaugos laivai su keliai priešlėktuviniai kulkosvaizdžiai pasitraukti į šoną ir leisti įplaukti į Klaipėdą , pardavė seną pasienio (rusišką) laivą, su kuriuo dar buvo galima gintis, ar pulti, o dabar tik geldos.

kvailys verslininkas, pagarba konservatorei2014-03-14 17:46

kam is viso tas verslas reikalingas? tik engia darbo liaudi ir ziuri kaip nuskriausti darbininkus. teisingai konservatoriai sako kad kreipsis i teisma del sito verslininkelio svaiciojimu. manau ne tik bauda gaus tas kukuruzas, bet ir i cype turi galimybe sest. arba tegu varo i rusij su visu savo verslu ir negrizta niekada svolacius

Verslininkai uždirba2014-03-14 17:11

pensijas.Sunaikinkit verslininkus,kas uždirbs?Tai pensininkai kažin ar ne pabučiuos kaimynės ranką?

Jules2014-03-14 17:04

Verslo klasė yra prorusiška ir savo prigimtimi daugeliu atvejų antilietuviška. O šis maskolių draugas prisidirbo ir turi atsakyti - tai beveik raginimas išduoti Tėvynę Lietuvą. Kapitalo kilmė ne lietuviška, o rusiška - iš čia ir visos mūsų bėdos ir beribis paprasto žmogaus engimas.

Tautieciai su zele smegenimis2014-03-14 17:03

Jusu pastovus nelaimeliu ratelis niekaip nesurisa,kad ir pensijas mazas gaunate ir atlyginimus deka tokiu aptukusiu turtais verslininku. Stengdamiesi nemoketi 30 procentu i soc draudima,dali pinigu atiduoda vokeliuose,o oficialiai minimuma kas mazina pensija. Jie pozuoja savo turtais pries kameras bet atlyginimo jums pakelti pagailes. Teko dirbti pas viena toki siuvimo reikmenu verslininka. Atsivezdavo is kazkur supuvusius siulus,ritinius purvinu,skyletu medziagu. Siuvykleles is tu galima sakyti atlieku siuvo drabuzius. Vieni juos realizuodavo Rusijoje,kiti lietuvoje. Kokybe kaip is konteineriu. Darbuotojams atlyginimas aisku minimumas,sau namai ir masinos. O kokia kokybe ir kaina to Matijosaicio silkiu gal patys zinote. Taip yra saziningu veslininku,taciau jie turejo proto investuoti ne i desras Rusijoje o i siuolaikine technologija,lazerius ,kuri paklausi visame pasaulyje. Jiems nereikia Putino malones,kad leistu pardavineti desras Rusijoje,o atsidekojant kritikuoti ir juodinti Lietuva. Tokie verslininkai kaip Uspaskichas sugebejo dalies lietuviu mastyma nukreipti jam reikalinga Rytu kryptimi. Susede prie kompiuteriu vis dejuosite ir pilstyse pamazgas ,kaltindami visus is eiles taciau per rinkimus balsus atiduosite uz tuos pacius besmegenius seimunus

64komentarui kazimieras2014-03-14 16:58

Tai tamsta asmeniskai pikasui parasyk tai...o ko pats tryniesi cia tame beprotnamyje?

65komentarui nesuprantu2014-03-14 16:56

Yra pasakes prof R.Grigas ,kad Lietuva tampa bananu respublika.

Nesuprantu2014-03-14 16:50

Tai kas per salis- Lietuva, kad uz issakyta asmenine nuomone, konservu chunta paprasta pilieti gali I teisma paduoti ? Juk verslininkas Kaikaris tik pasake, kad karalius -nuogas!

Kazimieras2014-03-14 16:49

užeinu kartais į šį beprotnamį vien dėl išmintingų pikaso komentarų. Nesuprantu, kodėl jis nerašo į normalius ir žinomus portus?

Diedukas Betai2014-03-14 16:38

Betos citata: - "Gaila, kad negaliu fb tiesiai Juknevičienei pasiūlyti- užblokuota." _____Taip jie nuo Tautos atsiriboję. Ir gyvena savo kiautuose nesuvokdami aplinkos, kaip ir putinas. Gauna savo "partiniuose sobranijuose" "dėdulės" nurodymus ir įgyvendina juos. Anei logikos, anei savos nuomonės. Manau, kad nebeilgai.

V.Ladas2014-03-14 16:31

Taip. 34 komentaras- super!

antanas2014-03-14 16:18

Krašto apsaugos ministrui Juozui Olekai pasakyti gana pritrūks pilietinės ir patriotinės drąsos, nes jam kariuomenės reikalai rūpi mažiausiai. Tai įrodo jo tikslas kuo greičiau tapti europarlamentaru, o esamas pareigas perduoti bet kam. Žinome, kad Olekas nesiekė krašto apsaugai išsikovoti didesnį finansavimo, nes pagal jį ganamų lėšų pakanka??? Tikslinga priminti, kad Olekas ne labai pergyveno, kai prieš keletą metų Seimo golfu, lėkdamas dideliu greičiu, užmušė du Lietuvos kariuomenės veteranus…” Dėl tos avarijos normaliam žmogui sąžinę turėtų griažti visą gyvenimą. Man jis tiesiogine prasme ne autoritetas, labiau prisiplakėlis...

Beta2014-03-14 16:18

Ką ten tas Olekas, ką ten tas teismas, ar čia bausmė už kitokios nei Rasos nuomonės išsakymą? Geriausiai Kaikario (ir panašių begėdžių) pažiūras būtų gydyti Sibiru... bet Lietuvoje nėra. Pamiršus nesutarimus, kaip sena bolševikė bolševiko, Juknevičienė patyliukais galėtų kreiptis į Putiną, kad išnuomotų kokį gabaliuką nepatenkintiems konservų politika apgyvendinti baltų meškų kaimynystėje. Manau Putinas sutiktų. Juk net partijos jų giminingos... Tokį slaptą Juknevičienės- Putino paktą pasirašo ir kaikariai (taip pat kiti vidaus priešai) išnyksta, o likę užsičiaupia amžiams. Lieka viena tiesa viena nuomonė- Juknevičienės. Gaila, kad negaliu fb tiesiai Juknevičienei pasiūlyti- užblokuota.

o2014-03-14 16:16

nebus Europoj karo, nebus, kad ir kaip noretum to, NEBUS Karo ir juokingiausia, kad tie nedaleis karo, kuriais cia mus gazzzdina...bet kaadangi apibezdejot cia mus visa Lietuva, tai ilgai da riaugesim, kai kranelius uzsuks ,,galesit merkeles ir obamos uzuojautom ir pazadais guostis

V.Ladas2014-03-14 16:15

Kaikaris sako "tauta turės kentėti". Pataisau šį pragmatišką verslininką: tauta seniai kenčia. Prisiminkim, laiką, kada sloganas buvo "Ivano prie vamzdžio neprileisim". Tuščias vamzdis pradėjo rūdyti ne tuoj po debilaus išsireiškimo, o kada sena gvėra nutarė pasididžiuoti ir demonstratyviai, su komentarais nenuvyko į Pergalės paradą. Ir kaina už dujas po to pakilo "vyše kryši" po įvairių Rusiją erzinančių išsišokimų. Meška kenčia kenčia blusų kandžiojimąsi, o kartą ir užploja. Nėr už ką girti totalitarios Rusijos, bet norint nenukentėti, reikia prilaikyti liežuvį. Ir bandymas Kaikarį teisti, taip pat būtų jos, Rusijos, išnaudotas savais tikslais ir Lietuvos nenaudai...

Bondinė2014-03-14 16:14

Ar šita kariūnė,ar kiti panašaus mastymo jau visiškai įsisiautėjo.Galvojau ,kad tie ponai protelio menko,bet negali gi iki tiek nupušėti.Tai ir lieka klausymas-kodėl?Suprantu,nepakaltinami

15pikasas komentarui2014-03-14 16:10

Neskatau as jusu paklodziu ,tik parasiau savo nuomone apie jusu komentarus.Gryna demagogija ir nieko daugiau ...sujuokino tas jusu sakinys ....kad skiriate atseit tuos komentarus tiems kurie myli Lietuva,ir kelio tiesos link paieskos...grynai trolinimas is jusu puses..net biauru darosi paskaicius .Plauna zmonems smegenis manau jusu komentarai...anksciau dauguma juos sakiteme ,kol atsitokejome ..bet geriau veliau negu niekad...

antanas2014-03-14 16:10

Gerb. R.Juknevičienė gina Lietuvos interesus, o Kaikaris su savo samdiniais gina Putino interesus. Kas trukdo Kaikariui emigruoti į Putino rojų.

raskai,dedulei...2014-03-14 16:09

o jus rusus is krumu issoke apkandziokit,susirgs jie pasiutlige ir kara laimesit...;-)

Diedukas > 34. br2014-03-14 16:09

Ačiū už komentarą iš Ukrainos. Jėga!

Nuomone2014-03-14 16:08

Jei nebutu Rusijos, nebutu ir konservatoriu :):)Paprasciausiai nebutu temos apie ka kalbeti ir budo kaip pasikelti reitingus. Dabar ,"deka Putino" lozungas "rusai puola" labai patogus. "Vartyt" galima kaip nori- fantazijos reikalas.

arklys kuriam aišku, 48-tai rasai2014-03-14 16:02

Ne, tris klasrs nebaigėm

arklys kuriam aišku 40. -tam lietuviškos klaviatūros savininkui2014-03-14 16:00

Sakinį pradėk iš didžiosios raidės.

Darijus2014-03-14 16:00

Ji labiau patriotė ar idiotė?

rasa2014-03-14 15:58

nu ar jūs nesuprantat kad tas kaukaris tyčiojasi iš mano ir tavo Tėvynės? ar jūs nors tris klasrs baigėt?

arklys kuriam aišku2014-03-14 15:57

Sveikas, Vasia

arklys kuriam aišku2014-03-14 15:56

Ko gero 42. Bridžita Bardo teisi.

Pilietis2014-03-14 15:55

Moteriške, netrysščiok ir geriau apmąstyk su galva, bet ne su užpakaliu. Žmogus išsakė nuomonę ir jo žodžiuose daug tiesos. Tačiau Jums konservams visur ir visada vaidenasi tai rusas, tai kiti. Užtenka skiesti, grąžinkite ką atėmėte iš Tautos, o paskui klykit, kad malūnsparnius reikia pirkti. Mūsų protėvių žemę išparduoti norite, nors nei vienas tikras lietuvis už tai nebalsavo. Mes balsavome už įstojimą į ES, kai tuo metu apie tokį įsipareigojimą net nebuvo kalbama. Atsibuskit konservų mafija.

Kaimietis2014-03-14 15:55

O kuo gi ta Juknevičienė skiriasi nuo sniečkinių? Kol kas atrodo net Putinas už išsakytą nuomonę į cypę nesodina! Gal čia jau nuo atsakomybės nejautimo už savo kalbas, žinant, kad pačiai kariaut neteks,ir badaut tai pat, rezultatas?

Untanas2014-03-14 15:47

Krašto apsaugai iššvaistė milijonus,pirko laivus,kurie niekam nereikės ir t.t. .Geriau kiekvienam Lietuvos vyrui po stingerį būtų nupirkę, tai tada pažiūrėtume ką rusai darytų.

BB2014-03-14 15:40

Ta moterele-shliuha,kuri tarnauja tikrai ne Lietuvos interesams..

Vaidas2014-03-14 15:34

Už nuomonės išsakymą siūlymas paduoti į teismą, va toks mūsų valdžiažmogių požiūris į demokratines vertybes. Kas liečia V. Kaikarį...jam rūpi tik jis pats mylimiausias ir jo verslo interesai, todėl aš jam linkiu bankrutuoti ir pačiam "sūrį susikišti, ten kur nesueina".

vasiai2014-03-14 15:32

įsujunk lietuvišką klaviatūrą, ar jos neturi?

VASIA2014-03-14 15:28

KOSMARAS.Ir tai bobai buvo patiketa krasto apsauga?

Vincas2014-03-14 15:24

Nu milijonieriau, tu čia mums Maidanu negrasink. Jau pakanka tokių, kurie grasina - Putinas, Tomaševskis, Žirinovskis...Pritariu 15 parų kaliūzėn...

juras2014-03-14 15:21

pone jukneviciene lietuvoj dauguma galvoja taip kaip kaikaris. galit nesiputot esat ir taip velniskai atgrasi boba. nieko mes neturim nei tanku nei patranku. ir nereikia mums ju juk saket nato apsaugos. putino nei suriu nei svierstu nepagazdinsit. putinui suriu ir mesos uzves briuselis. va jiems tai atsidare rinka. nu ka kvaila glusa ir baznycioj musa. cia irgi mano griezta nuomone ir gali kaltinti kad ir as rusu snipas. jums konservatoriams ir prezidentei tik snipai ir vaidenasi. o ar jums nesivaidena ta diena kada pasipuscius padus teks begti is seimo?

stasys2014-03-14 15:17

Na politika politika ir lieka,o nuomonių skirtumas visuomenėje, Rusijos klausimu, pas mus beveik visada daugiau mažiau buvo pasiskirsčiusi pagal visuomenės sluoksnius. Kaip ten bebūtų verslas visada bus už tai kad su kaimynais reikia draugauti. .. pageidautina LYGIOMIS teisėmis .. ko beje Rusijoje niekada ir nebūdavo .. Kaikaris išsakė savo asm. nuomone. Ar ta situacija su Rusija keistusi jei Lietuva kalbėtu žemesnių tonų ? keistusi .. bet nuo jos, Lietuvos, čia mažai kas priklauso. O jei taip tai ta situacija lygi prisitaikymui... vardan ko ? Kaikaro ir jo verslo interesų ? .. nemanau kad čia reikia kartoti Estams priimta taktika. .. turėtų Europoje atsirasti ir tie kas nebijo kalbėti su ta šalimi aiškiai ir tiesiai ,.. verčiant ja suklusti .. va ta ir matom . O verslas prisitaikys. Ir dar juokinga čia skaityti tas kalbas apie prabudusia meile verslui .. baikit apsimetėliai... griaužiat čia ta savo politinį batoną tai ir graužkit ..

O kur2014-03-14 15:12

čia netiesa? Verslininkas viską teisingai išdėstė. Po tokių politikų demaršų - kentės ne jie, bet Lietuvos žmonės, užsidarys maisto perdirbimo pramonės šakos, pabirs į gatves alkanų ir piktų bedarbių minia. Tai ar čia gerai? Geras palyginimas čia buvo: skruzdėliuko prieš dramblį, skuzdėliukas privalo gerbti ir skaitytis su jėgos galiūnu drambliu, o ne talžyti jam per snukį.

br2014-03-14 15:06

Leisiu sau pacituoti vieno paprasto ukrainiečio (o gal net Ukrainos ruso) komentarą iš ukrainietiško cenzor.... tinklalapio (pakoregavau tik necenzūrnius žodžius). Manau, tai ne koks trolis, matosi, žmogus rašo iš širdies. Tiesą sakant, tokį tekstą beskaitant, bent jau aš didžiavausi savo šalimi... "Нам все время навязывают паттерны: русские - братья, славянское единство, единая православная вера и прочая ху.. та. Русские, относятся к украинцам, как к малым братья, которых можно пожурить и посмотреть свысока. Русские, считают себя латинянами, патрициями, а нас этрусками, плебеями. С какого х.. я? Из-за того, что у них есть нефть и газ? А у нас нет? Чем вы россияне можете похвастаться можете: нано технологиями, как в США, уровнем жизни, как в ОАЭ, медициной, как в Израиле? Еда, в отличие от украинской - полное гавно. Вы же ничего не производите, ни кондитерских изделий, ни сыров, ни нормального пойла (вашу водку, только в унитаз). Вы тупо сырьевые пользователи. Симбионто-приспособленцы Сибирско-Уральской природы. Когда большая часть здравомыслящего украинского народа восстала против хама, убийцы и просто квадратножопого ублюдка, тупые зомби-россияне осуждали. Я понимаю, инертные рабы, способные к пассивному зализыванию причинных мест своим сюзеренам, не способны аналитически мыслить. Мажа буханку позавчерашнего хлеба - маргарином, запивая безвкусным чаем, одевая лапти и дырявое драповое пальто, они верят в нев... бенную уникальность России. Тотальная зомбификация, проехала катком по остаткам здравого смысла. Речь не об этом. Русские, оказались негодяями и подонками, циничными и мерзкими лицемерами! Высшая степень двурушничества, сказывается в том, что на публику они кричат о братстве, а за спиной вводят войска. Где вы братья были, когда межигорский хряк, маньяк и владетель золотого унитаза, отдавал приказы расстреливать мирных граждан? Вы, ублюдки, не поддержали нас, пели оды, Петуховичу, беркуту и Партии бандитов и жуликов (регионов). Я понимаю, вы привыкли быть рабами, но мы, бл.. дь, братья... Так поддержите... Сука, почему вы забыли об этом? И поддерживали мерзкое чудовище? Почему так сокрушались, что Беркут не расстрелял нас. Грош вам цена, в базарный день. «С такими, как вы братьями и врагов не надо» А теперь, я скажу, кто настоящие братья. Я расскажу, о тех, кто поддержал, о тех, кто поддерживал не только дипломатически, морально, но и материально и физически. Есть настоящие братские страны - Польша, Литва, Грузия. Я горжусь этими странами. Я восхищаюсь - грузинами, поляками, литовцами. Я понимаю, что с Литвой и Польшей мы были в составе одного государства, Речь Посполита. И охерительно жили не тужили. Но я не понимаю, черт побери, почему грузины встали на нашу защиту. Я восхищаюсь маленькой, но гордой страной, у которой Путин выпил немалую часть территории. Смотря на успехи Грузии в борьбе с коррупцией и преступностью, меня наполняет гордость за грузинский народ. Грузины, литовцы, поляки - приехали на Евромайдан, чтоб помочь скинуть кровожадного дебилоидного диктатора. Морального урода и предателя, омерзительного шизофреника с ох... тельной манией величия. Они всецело поддерживали. Они размещали флаги у украинского посольства, а депутаты грузинской оппозиции приходили на заседание с украинскими флагами! А что вы делали «братья»? Только визжали о том, что Петухович, законно избранный президент и обязан разогнать (расстрелять, погрузить в автозаки) митинг. Что сделали для нас грузины, литовцы и поляки. ТОП 5: - устраивали митинги в поддержку; - собирали гуманитарную помощь; - приезжали на майдан; - открыли свои границы для пострадавших; - лоббировали интересы Украины на всех «фронтах»; Именно они устроили тотальную поддержку Украину. Именно они активно помогали. Именно они оказались в нужное время, в нужном месте, при нужных обстоятельствах и с нужной поддержкой. А не как не вы, псевдобратья, а на самом деле ублюдки и предатели… Идите на.. уй, вместе со славянским единством, засуньте себя в задницу, грязные слова о братстве. P. S. Раз вам так нравится Петухович, возьмите его на работу премьер-министром.. Пусть это скудоумное е.. нько, поднимает НОВУЮ родину… P. S. 2. Мне жалко вас, русские, давно НЕ братья. Рабы, вы, галерные. Свободным людям (украинцам, литовцам, полякам, грузинам) с вами не по пути... «Рожденный ползать, летать не будет... » Какие, Вы, на.. уй, братья?"

Kakariekui2014-03-14 15:00

Mes neprapulsim be tavo biznio,o tu gali važiuot tęn.

Visiškai pritariu Kapelionui2014-03-14 14:58

ir Betai.

Pikasai2014-03-14 14:58

žmonės per kovo-11 sušalę ir pri signatarų laužo sušilę ir likę saugoti tyliai laisvės liepsną,jie pasisakė prieš rusijos intervensiją į Krymą,kodėl buvo suimti,pažeminti per Kovo 11-laisvės šventę? Ar juos priskaičiuojat "penktai kolonai"? Varge,varge. Iki ko nusiritom. Ar budėdami sausio įvykių metu mes gynėm būsimus ponios kostiumėlius,jų gausą ir būsimą asmeninį gerbūvį ar gynėme Lietuvos nepriklausomybę? Lietuvą,kovojom dėl visų Lietuvos žmonių gerbūvio? Tai ką mes gynėm to mums ir reikia, to žmonės ir trokšta, ne grožėtis susireikšminusių didybe.

Pikaso,2014-03-14 14:51

nejaugi tiek tu tupas? Galvoji,kad kam nors paslaptis,kokie mes esame galingi?Turiu omenyje armiją.Apie kokią PENKTĄ koloną kalbi?Kad ir nedaug tebuvau skaitęs tų tavo paklodžių,bet skaičiau tave protingesniu.Supratau tik tiek,kad tu toks pat konservas,kaip ir Juknevičienė.

Skaitytojas2014-03-14 14:47

Koki portala beatsiverstum, visur Pikaso paklodes. Nesk tu jas i lietryti, normaliam laikrasty nerasinek. Atsibodo tavo demagogija apie mylincius Lietuva. Tai tavo konservai labai "myli" Lietuva, kuria jau ispardave, isvoge arba dykai atidave(Mazeikiu nafta).Cia raso visi normalus zmones. O tu paklodziu niekas neskaito, vos paziurejus tavo nika ir tuom uzsibaigia viskas.

palaikau verslo atstovą2014-03-14 14:46

Besąlygiškai palaikau kiekvieną Lietuvos pilietį, kuris pasako tiesą apie valdžiasnukius.

juknevicienei2014-03-14 14:46

da poshla ty .....

rasa2014-03-14 14:44

plastakes.has.it

mmm2014-03-14 14:41

Na čia jau dabar Juknevičienė kažkiek teisi,nors ir nepraleidžia pigios progos pasireklamuoti.Trečiojo pasaulinio išvakarėse jei Lietuva šokinės aplink kiekvieną nevykusiai investavusį Uzbonų karalių ir dėl to turės išduoti seną draugę ir strateginę partnerę,tai nežinia kas čia bus.Tai gal ir dėl šiukšlino rublio kurso,dėl kurio Rusijoje ženkliai pabrango lietuviškos prekės,kalta ryžtinga Lietuvos retorika? :)

Beta2014-03-14 14:41

Panašu, kad mūsų politikai vienas po kito praranda ryšį su tikrove ir sparčiai vaikėja. Juknevičienė jau grįžusi į sovietinius laikus, kada garsiai būdavo galima išsakyti tik valdžios poziciją. Kas galvodavo kitaip, kalbėdavo tyliai ir tik tarp savų. Jei toliau taip, ar neišgirsime iš Seimo tribūnos: -Mama žįst noriu, duok papą...

Kapelionas2014-03-14 14:38

Rasa, o kas išprovokuoja nepasitenkinimą, neapykantą? Ar savyje nepastebite priežaščių. Gen. J. Kronkaitis kariuomenės vadas matė ir kovojo Vietnamo kare. Generolas norėjo sustiprinti šauktinių tarnybą, savanorių o kokia kryptimi jūs nuėjote su komunistiniais ministrais ir kojaunuoliais KAM? Nepykite, kad šaknys smirda o susigriebkite. Ar gynybos svarstymo posėdžiuose sėdi pas jus garbingi lagerius, kalėjimus ir visą gvenimą be komjaunimo atidavę už Lietuvos laisvę kovoję ir kovojantys dabar du kariuomenės kapelionai Alfonsai, kūrę, padėję gerus pagrindus morališkai, dvasiškai na ir net materiališkai kariuomenei( kapelionas A. B. sugebėjęs padovanoti transporto priemonę per labdaringas organizacijas pervežti kariams, pirmaiasiais taip reikalingais nepriklausomybės metais) o kitas kapelionas visą sveikatą ir gyvenimo patirtį nuo partizano-kunigo paaukojo už Lietuvą) Europos NATO būstinės buvęs generolas W. C. pirmiausiai savo posėdžiuose išklausydavo kapeliono pastabų, nuomonės. Ar jūs savo svarbiais Valstybės klausimais, posėdžiuose taip ir nenorite sužinoti kokiomis nuomonėmis gyvena Tauta? Ar pakanka per Valstybines šventes tik pasėdėti Vilniaus katedroje prie eilinio tik sielovadai atsidavusio dvasininko? Juk karininkai ir kareiviai tuo nesidomi ir jums nesako. O kai įpykęs tik vienas pilietis išsakė per televiziją savo nuomonę, pasirodo, kad tai jums grėsmė? Aš manau kad yra didesnės grėsmės kai politikai provokacijomis,"skiepais", "pažymomis" švaistosi viešai žiniasklaidoje, dar neįrodytais faktais kelia kiršinimą ir "lietuviški" karininkai šeimose kalba rusiškai ( aš ne prieš rusų kabą. Aš pats kalbu Puškino, Tolstojaus kalba, tik nekalbu lenino, stalino, dzeržinskio kalba ) Kai sukarintos garsios Tarpukario Lietuvos atsikūrusios patriotinės organizacijos ( Šaulių sąjunga ) paverčiamos ( Įvairiais valstybiniais įsakymais )tarsi pensininkų sambūriais. Rasa, modelį reikia keisti. Sovietinis jau netinka, ( tinka Šveicarijos modelis mažai valstybei kurios ir Hitleris nedrįso pulti, na ir rusams kurie kūrė tarybinę santvarką Lietuvoje, dar vaidenasi, kad pas mus dar šaudoma iš po kiekvieno krūmo. Na ir gerai kad taip vaidenasi ir toks saugumas turi būti tikrumoje (iš pokalbio su sovietinio karo veteranu )nors mes ir garsiausiai šauktume, kad esame NATO ginami. Kvieskit gen. J. Kronkaitį patarėju.

Pamirsot2014-03-14 14:37

visi,kai Lietuva vadavosi is SSSR kaip lauke palaikymo ir pripazinimo is kitu valstybiu. Dziaugemes iki beprotybes uz Islandijos ,kuri 10 kart mazesne,nei Lietuva palaikymo. Dabar taukais apauge verslininkai,mokedami grasius tautieciams veblena apie savo verslo zlugdyma. Tas jusu drasusis Kaikaris gal but ir 1990 laisve butu iskeites i Rusijos desra. Kodel negalvojo tie greito praturtejimo noreje lasininiai,versus pradeje neprognuozuojamoje Rusijoje,is kurios gniauztu buvome ka tik issilaisvine. Todel kad buvo super pelninga ir papirkinejant atitinkamas strukturas,galima buvo eksportuoti nelabai kokybines prekes,rusai neisrankus. Tokia kokybe Vakaruose nepraeitu. Tik del politiniu motyvu ruosiamos ivairios produktu blokados,o ne del kokybes. Reikejo jau seniai susirasti kitas rinkas,o ne bijoti pasisakyti pries agresoriu. Reiskia lietuvius reikejo palaikyti ,o ukrainieciai tegul patys zinosi. Nustokit komentatoriai palaikyti Putino politika,kad nereiketu paskui pasigaileti. Tupeti po sluota turetu buti nelabai jauku.

konservatoriu komentatorininkui2014-03-14 14:36

pikasai, kiek zinau tikra rusijos kolona Lietuvoj yra konservu partija, ar ne taip? ir dar pikasai, perduok prasau linkejimus Adomenui, geras jis zmogus

idomu2014-03-14 14:36

Kodel kaikariai ir Co taututa prisimena, kai ju bizniui blogai darosi, bet uzmirsta, kai atlyginimus moketi reikia?

Pikasui2014-03-14 14:35

išversdinat viską,kas papuola po ranka?|:)

Pensininke2014-03-14 14:35

ziurejau laida ir pritariu gerb.verslininkams, kad Lietuvos valdzia liaudi pastoviai skaldo ir gasdina teismais su savo kalbomis. Nesuprantu kur valstybeje domokratija, kad nebegaima drasiai sakyti savo nuomone, o reikia pataikauti valdziai.Ar cia policija eilini karta bandys TIESOS lauza gesinti.

Pikasui2014-03-14 14:33

tokias paklodes prirašyti reiškia tam skirti visą savo laiką.Nebent toks Jūsų darbas ir yra ir tai vadinate meile:)

Pikasas2014-03-14 14:27

Niekados neteko išgirsti ar perskaityti frazės "rusai puola" dešinės politikų kalbose ar straipsniuose. Ją dažniausiai naudoja patys "kontoriniai", bandydami ką nors apkaltinti. Kas kita konkrečios politikos, tame tarpe ir "putiniškos" vertinimai. Ta agresija, kurią naudoja Rusijos režimas prieš savo kaimynę Ukrainą, smerkiama labai plačiai. Lietuvoje ji ginama tik "penktos kolonos" aktyvistų.

Pikasas to 14nr2014-03-14 14:22

Kas jus verčia skaityti mano apmąstymus? Skiriu juos tiems, kurie myli Lietuva ne tik žodžiais, bet ir darbais. Kelio tiesos link paieškos - viešas interesas... Tik jam stengiuosi pasitarnauti.

nujooo2014-03-14 14:06

Atsibodo pikaso demagogijos.

Negi2014-03-14 14:05

grįžo laikai, kai savo nuomonę galėjom išsakyti tik savo virtuvėje, patikrinę ar langas uždarytas (kad niekas neišgirstų)? Daugeliui nepatinka ne tik ką kalba, bet ir ką daro konservatoriai, tai ar reikia juos už tai į teismą paduoti? Nepatinka kitokia nuomonė, diskutuokite, ginčykitės, bet į teismą...Tai jau silpnojo pozicija.

nuomone2014-03-14 14:04

Prisikalbejo politikieriai zmonems ant galvu/rusai puola ,rusai puola ir dar visokiu nesamoniu/maza salis lietuva ,o taip juokingai elgiasi.Ir delko taip viskas vyksta del nemastanciu politiku viskas juk vyksta,tokiu kaip rasele ,kubiliai ir kiti...lansbergiai...

nujo2014-03-14 14:01

Perklasuiau Kaikario pasisakymus Drasiaus kelias/Labai teisinga kalba/yra video/

Pikasas2014-03-14 13:59

Verslininkai visados daugiau ar mažiau žinojo, kokia pavojinga verslui terpė yra Rusijos nenuspėjama politika. Rizikos faktorius vienaip ar kitaip , manau, būdavo įskaičiuojamas į prekės kainą. Jei kažkas panorėjo apžioti daug ir į galimą pavojų nekreipė dėmesio, tai , manau, elgėsi neišmintingai. Aišku, kad tarp verslininkų, turinčių prekybinių ryšių su Rusiją ar ten bandančių verslauti gali būti įvairių nuomonių. Niekas nenori asmeniškai nukentėti, tačiau pulti ant kelių prieš naują "carą" ir maldauti pasigailėjimo gali tik savęs negerbiantis asmuo. Tikiu, kad tarp verslininkų yra daug padorių asmenų, kurie aukštai vertina mūsų šalies laisvę ir galimybę prekiauti su daugeliu Pasaulio šalių. Jei Rusijos režimui svarbiau karinės intervencijos į kaimynines šalis, tai geriausias būdas Lietuvai nuo to apsisaugoti - aktyviai bendrauti su NATO ir vykdyti savo prisiimtus įsipareigojimus krašto gynybai. Tokie duomenys, kurie šiandien viešai pateikti apie kuklias pasipriešinimo galimybes, paprastai gula šnipų ataskaitose. Ar juos tikrai reikėjo viešinti? - labai abejoju. Tai kur kas rimčiau, negu pažyma apie galimą būsimą Rusijos dezinformacijos ataką. Nors, iš kitos pusės pažiūrėjus, galima net neabejoti, kad tokius ir dar tikslesnius duomenis "penkta kolona" Lietuvoje nuolat renka ir perduoda "kam reikia"... Net nereikia priminti, kokie veikėjai yra atraminiuose informacijos žinių taškuose susodinti. Lietuvos verslininko Viliaus Kaikario LRT laidoje teiginys: "Dabar mes neturime nei armijos, nei finansinių galimybių. Negalime kalbėti nei apie tankus, nei apie patrankas. Galėsime jas sviestu tepti, kai neturėsime kur jo dėti, galėsime sūrį susikišti ten, kur nesueina." parodo jo paniekinantį požiūrį į mūsų šalį. Jo leksika apie sūrį - šlykšti ir viešoje LTV erdvėje nenaudotina. Ką jis pripratęs tepti sviestu? - nežinau ir žinoti nenoriu. Pažvelgus į jo veidą, galima padaryti išvada, kad jis sviestą tepa per storai. Verta atkreipti dėmesį ne tiek į kokio verslo Rusijoje oligarcho, kiek į KAM ministro Juozo Olekos poziciją, sietiną gal ne tiek su visiška nekompetencija, o galimu kenkimu Lietuvos apsigynimo galimybėms. Būtent šis, "varle" pasidabinęs AMB aplinkos atstovas panaikino rezervo ruošimo galimybę, paskutinę ankstesnės jo, kaip KAM ministro, darbo dieną krizės akivaizdoje išdalino savo aplinkai milijonus litų premijų ir t. t. Dabar jis Krymo okupacijos metu aiškina, kad Lietuvai niekas negresia. O juk J. Oleka nėra toks kvailas, kad pavojingos situacijos nesuvoktų. Esu įsitikinęs, kad toks įtartinas politikas, kaip J. Oleka, negali dirbti tokiose atsakingose KAM ministro pareigose. Joje turi darbuotis toks asmuo, kuriuo būtų galima pasitikėti net ir karinės agresijos prieš Lietuvą atveju. Dabar V.Putinas aiškina, kad Ukraina ne visai teisiškai pasitraukė iš SSRS, o rytoj jis gali taip pradėti kalbėti ir apie Lietuvą. Po to gal ir apie Rusiją, kad ji neteisiškai pasitraukė...:) Pažinkime aršų kaimyną, kuris laisvoms valstybėms į priešus peršasi...

kas vis2014-03-14 13:32

varė ir varė"rusai puola ir prišnekėta Ukrainai nelaimė ir Lietuvai grėsmė. Kiekvienas toks "rusai puola"skaldė Lietuvos žmones,saugojusius Jus seime sudėtingu Lietuvai laikotarpiu,saugojo rizikuodami savo gyvybe,kad apsaugotų Jūsų,ponai. Jei tie patys žmonės dabar siekia referendume pasisakyti dėl savo valstybės teritorijos išsaugojimo žemės lopinėlio,kuris vadinasi Lietuva,už vieną iš valstybingumo pamatų, apšakiami dirbančiais rusams,žeminami. Šviesus žmogus,neturintis savyje pykčio, kuris taikiai rymojo prie signatarų laužo,tų kurie pasirašė dėl Lietuvos valstybės atkūrimo,kurių dėka šiandien švenčiam kovo 11-ą, ir tas taikus,šviesus žmogus užlaužtom rankom,ant žemės? Per valstybės nacionalinę šventę kovo 11-ą? Kaip Juknevičienė žiūri žmonėms į akis, to neįsivaizduoju?

visiškai2014-03-14 13:32

pritariu p.Kaikariui.Gerbiu už drąsą.

Tremtis2014-03-14 13:27

Anksčiau, kai konservai sėdėjo prie lovio ir skurdino tautą, kažkaip nejučiomis prisimindavau jų gobšumą, nesantaikos kurstymą, nieko neveikimą sėdint Seime, o tik įvairias machinacijas tiek apie Mažeikių naftą, LEO, Snorą, Deimantėlės užpuolimą ir dar daugelį kitų juodųjų darbų, dėl kurių ir šiandien Europoje esame skurdžiausiai gyvenanti tauta, ir nieko nėra pagirtino konservų vadui.

Algimantas2014-03-14 13:24

Kai tokie kaikariai sviesto ir sūrio persiėda, pradeda Putino blūdu viduriuoti. Ministre Olekai, ar toleruosite?

Juknevičienės2014-03-14 13:18

retorika galimai diktatoriška,o tai yra tai,ko reikia Putinui.Diktatūra kelia žmonių nepasitenkinimą ,pasipriešinimą,aimanas,todėl Rusija gali ateiti "gelbėti".Kažin kas iš tiesų dirba Rusijai?

Gal Kaikariui ir ne2014-03-14 13:16

visur pritariu,bet sveikinu už drąsą turėti savo nuomonę.

pensininkė2014-03-14 13:12

Jeigu per sausio yvikius žuvę didvyriai būtų žinoję už kokią Lietuvą jie padės galvas, kažin ar tam pritartų. Rasa Juknevičiene, padaryk nors ką, kad DEIMANTĖLĖ galėtų nors apkabinti, ją užauginusius SENELIUS, palengvink senelių dalią - tu su savo gauja ir MERGAITĘ ir JUOS pavertei didžiausiais nusikaltėliais, - tada kalbėk apie patyčias Lietuvai kitų žmonių.

to2014-03-14 13:11

konservatoriai ir yra patys didžiausi kenkėjai,tik savo gerbūviu besirūpinantys,labai gerai pademonstravo ir kubilius ir degutienė per krizę,o juknevičienė,aplamai,patylėtų.

Pikasas2014-03-14 13:08

Tokie duomenys, kurie pateikti "lietrytyje" apie kuklias pasipriešinimo galimybes paprastai gula šnipų ataskaitose. Ar juos tikrai reikėjo viešinti? - labai abejoju. Tai kur kas rimčiau, negu pažyma apie galimą būsimą Rusijos dezinformacijos ataką. Nors, iš kitos pusės pažiūrėjus, galima net neabejoti, kad tokius ir dar tikslesnius duomenis "penkta kolona" Lietuvoje nuolat renka ir perduoda "kam reikia"... Net nereikia priminti, kokie veikėjai yra atraminiuose informacijos žinių taškuose susodinti. Lietuvos verslininko Viliaus Kaikario LRT laidoje teiginys: "Dabar mes neturime nei armijos, nei finansinių galimybių. Negalime kalbėti nei apie tankus, nei apie patrankas. Galėsime jas sviestu tepti, kai neturėsime kur jo dėti, galėsime sūrį susikišti ten, kur nesueina." parodo jo paniekinantį požiūrį į mūsų šalį. Jo leksika apie sūrį - šlykšti ir viešoje LTV erdvėje nenaudotina. Ką jis pripratęs tepti sviestu? - nežinau ir žinoti nenoriu. Pažvelgus į jo veidą, galima padaryti išvada, kad jis sviestą tepa per storai. Verta atkreipti dėmesį ne tiek į kokio verslo Rusijoje oligarcho, kiek į KAM ministro Juozo Olekos poziciją, sietiną gal ne tiek su visiška nekompetencija, o galimu kenkimu Lietuvos apsigynimo galimybėms. Būtent šis, "varle" pasidabinęs AMB aplinkos atstovas panaikino rezervo ruošimo galimybę, paskutinę ankstesnės jo, kaip KAM ministro, darbo dieną krizės akivaizdoje išdalino savo aplinkai milijonus litų premijų ir t. t. Dabar jis Krymo okupacijos metu aiškina, kad Lietuvai niekas negresia. O juk J. Oleka nėra toks kvailas, kad pavojingos situacijos nesuvoktų. Esu įsitikinęs, kad toks įtartinas politikas, kaip J. Oleka, negali dirbti tokiose atsakingose KAM ministro pareigose. Joje turi darbuotis toks asmuo, kuriuo būtų galima pasitikėti net ir karinės agresijos prieš Lietuvą atveju. Dabar V.Putinas aiškina, kad Ukraina ne visai teisiškai pasitraukė iš SSRS, o rytoj jis gali taip pradėti kalbėti ir apie Lietuvą. Po to gal ir apie Rusiją, kad ji neteisiškai pasitraukė...:) Pažinkime aršų kaimyną, kuris laisvoms valstybėms į priešus peršasi...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi