Seimo Pirmininkas Vydas Gedvilas nepritaria siūlymams surengti referendumą dėl euro įvedimo Lietuvoje. Pasak V. Gedvilo, mūsų šalyje šis referendumas jau įvyko tada, kai gyventojai pritarė narystei Europos Sąjungoje (ES). Eurą įsivesti buvo numatyta stojimo sutartyje.

„Mes stojome į ES referendumo keliu. Sutartyje aiškiai buvo parašyta, kad privalome įsivesti eurą. Tai mes laikomės ar nesilaikome stojimo sutarties?" – retoriškai klausė Seimo Pirmininkas trečiadienį kalbėdamas per „Žinių radiją".

Jis atmetė skeptiškai euro įvedimą vertinančių žmonių argumentą, kad kai kurios kitos ES šalys neturi euro. V. Gedvilo teigimu, tokia sąlyga galėjo būti įtraukta į stojimo sutartis.

Jis pateikė Ignalinos atominės jėgainės pavyzdį, kurios uždarymas buvo privaloma sąlyga 2004 m. Lietuvai norint tapti ES nare.

„Jėgainė galėjo ir toliau dirbti dar 10 ar 15 metų. (...) Tačiau mes ją uždarėme, nes tai buvo numatyta stojimo sutartyje. Už tą sutartį mes jau balsavome, referendumas jau įvyko", – sakė V. Gedvilas.

Pasak Seimo Pirmininko, piliečiai jau išreiškė nuomonę dėl euro įvedimo. V. Gedvilas sakė, kad buvo galima jau prieš stojant į ES iškelti klausimą dėl euro įvedimo, jį svarstyti. Dabar, anot jo, jau per vėlu, nes Lietuvos stojimo sutartį ratifikavo visos ES šalys narės.

Jis atkreipė dėmesį, kad būtina laikytis ES sutarčių, kadangi iš ES Lietuva gauna didžiulę paramą. „Mes ES mokame litą, o gauname keturis", – sakė parlamento vadovas.

Eltos, ekspertai.eu inf.

Atrodo labai nerimtai, kai Seimo pirmininkas vidury baltos dienos apsimetinėja principingu kvailiu ir postringauja apie šventą prievolę vykdyti tarptautinius įsipareigojimus.

Kas jau kas, o ponas V. Gedvilas tikrai turėtų žinoti, kad Lietuva įžūliai nevykdo tarptautinų sutarčių ir įsipareigojimų, pavyzdžiui, kad ir Europos socialinės chartijos, už kurią dar 2001 metais vieningai balsavo Seimas, priėmęs įsipareigojimą vykdyti šios chartijos reikalavimus.

Be to, Seimo pirmininkui būtų labai sveika ir pačiam išsiaiškinti, ir savo kolegoms paaiškinti, kodėl gi Švedija neįsiveda ir, matyt, niekada neįsives euro... Kodėl? Jie tokie kvaili? O gal nenori klestėti?

O pasakodamas apie referendumą, kuriame Tauta esą aklai nubalsavusi už eurą, V. Gedvilas neturėtų nutylėti iškalbingos ano balsavimo detalės: juk už tą balsavimą maximose buvo dalijamas alus, skalbimo milteliai ir, jei atmintis neapgauna, šokoladukai...

Tad jei kas nors ir būtų ne visai blaiviai nubalsavęs už kokią nors nesąmonę, tai tam ir reikalingas naujas referendumas, kad tą klaidą būtų galima ištaisyti.

Naujausi

Komentarai (45)

Rikiuoti
jura2013-11-05 13:29

Mano nuomone,tai tokių ale "Gedvilų" dėka mes jau praradome Lietuvą. Pragyvenimo lygis eiliniams LT piliečiams vis smunka žemyn ir žemyn ir dar neaišku kiek dar tie patys(nuo nepriklausomybės)veidai (vyriausybė)mus smaugs. Gerindami tik savo gyvenimą ką ten savo savo giminių kišenes. Šlykštu." Vargšeliai"... prieškrizines algas susigražino,o kur apvogti pencininkai??? kur eilinių piliečių prieškrizinės algos... brrrman atrodo nevieta jums ten seime.. Ir ne vienam taip atrodo lietuvos piliečiui dar kol kas neišvykusiam. Tikras genocidas Lietuvos

Juza2013-08-24 13:34

Užgirdęs seimo pirmininką išjungiu radiją - vis viena nieko konkretaus ir protingo nepasakys.

atsakyk i paprasciausia2013-08-23 12:12

klausima,- kodel turtingieji europieciai vietoj SVARO neiveda to laimingojo EURO, kaip man i tai atsakysi,as gal ir balsuosiu uz eura,gal!!!

tai kas buvo numatyta2013-08-23 12:08

apgaules budu,dar nereiskia pabaigos ,nes liaudis pries eura,ar aisku,ponuliui???

lorenzo2013-08-23 11:11

kodel valdzia uzsimineja tautos genocidu ir nori ivesti eura?todel kad briuselis jiems paskelbe ultimatoma

Jurgis2013-08-23 04:39

Jeigu balsavot už Gedvilą, reiškia balsavot ir už euro įvedimą.

Nuomonė2013-08-23 02:34

Ale matai daug kam galva perkaito per super karščius

NETIESA2013-08-23 00:00

AŠ niekada nebalsavau dėl euro įvedimo, todėl aš už referendumą ir balsuosiu prieš. Man reikia l i e t u v i š k o lito, o ne primesto Briuselio.

Raigerdas 33-iam2013-08-22 23:18

Labai geras klausimas. Pritariu. O svarbiausia, kam konkrečiai buvo nauda, nes pinigai buvo paimti iš mokesčių mokėtojų, o ne iš V. Gedvilo. Jeigu jie atiduoda 1 lt, o gauna keturis, tai, kur buvo įdėti tie pinigai, kur buvo įdėtas 1 Lt iš ES pinigų ir buvo gauti Lietuvoje 4 Lt?

33-iam2013-08-22 20:13

Daug.Dėl euro įvedimo turi spręsti tauta.O Gedvilo noriu paklausti, kur yra skelbiama, kiek Lietuva sumokėjo į ES ir kiek gavo - konkrečiai kiekvienais metais? Ir kam buvo panaudoti tie pinigai?

ezo2013-08-22 19:39

Paprastas siulymas visiems asilams brukantiems mums eura.Te anie isipareigoja susimest ir apmoket visas proceduru islaidas,kai,zlugus eurozonai vel teks isivesti litą..

tegul2013-08-22 19:28

sprendzia tauta... "Už prigimtinę teisę į protėvių žemę! Ar vis dar svarstai?.. Prabusk, nuvargęs Ąžuole, norintis išlikt... Bundam, broliai seses." Startui beliko: 1d. : 19val. : zemesvardu.lt referendumailietuvos.info

piliečiui2013-08-22 19:22

Nori ir norėk sau. Ar daug čia jūsų tokių norinčių?

pilietis2013-08-22 19:19

Mielas , Gedvilai, vaikine, gal tu ne iš Kuturių? Tadėl įsiklausyk, Aš noriu referendumo dėl Euro įvedimo, jūs girdite!! Ar mano balsas jums reikalingas buvo tik iki tol, kol jus išrinko?

Taip išeina2013-08-22 18:30

Kad Gedvilui svarbiausia pinigai-o tai jau atviras mamonos garbinimas.

O blogiausia2013-08-22 18:29

Kad ir ta ir kita- sąjungos yra be Dievo

Tarybiniai žmonės2013-08-22 18:25

Tai tie, kurie nemąsto, o vykdo komandas. Dabar skirtumas tik tas, kad komandos iš kito centro. Ką liepia tą ir garbina. Reikia-Staliną, reikia-gėjus

> 272013-08-22 17:54

Tarybiniai žmonės laikėsi komunizmo statytojo moralinio kodekso ir buvo dori ir sąžiningi. Taip kad nereikia čia painioti.

Nesuprantu2013-08-22 17:49

Kaip jiems taip suskystėja proteliai? Visai be savigarbos-tikri tarybiniai žmonės. Graudu

Pilietė2013-08-22 17:47

Aš esu prieš euro įvedimą. Gedvilui-sugok Lietuvos teritorijos vientisumą, PRIESAIKĄ DAVEI. O ne vapaliok nesamones už 4litus. Mūsų gyvybės, atiduotos ginant Žemę šimtus metų NETURI KAINOS,

IKX2013-08-22 17:14

Va tokie glusai, prisidenge maximos nupirktu atseit referendumu , dabar tiki, kad gali jau daryti su lietuva ka nori, juk zmones cia nubalsavo uz viska jeigu kas neaisku ...

Gedvilui - apkaltą2013-08-22 17:11

Ir tai kalba seimo pirmininkas? Atsibusk, pons Gedvilai. Įstojimo į ES "referendumo" parodija - NIEKINĖ, nes vykdyta paperkant balsuotojus alumi, skalbimo milteliais, ištempiant balsavimo laiką iki dviejų parų. DĖL TOKIO NE REFERENDUMO, O ŠLYKŠTAUS FARSO lIETUVOS BUVIMAS ES VISIŠKAI NETEISĖTAS. Tokiais sapaliojimais, pons Gedvilai, parodai, jog neatstovauji tautos, nors esi prisiekęs tai daryti. Po tokių antilietuviškų pasisakymų tau priklauso APKALTA ir spyris į subinę. Ar aišku?

Kvailystes2013-08-22 16:52

kalba seimo pirmininkas.Jeigu ir įsipareigojome, tai ne 2015 m. Data juk nenurodyta. Kodėl toks skubėjimas? O gal pirminikas pamiršo, kad referendumas vyko 2 dienas, kad žmonių mulkinimui buvo skirtos ir TV, radijo laidos, atidaryta el.svetainė (beja kur ji dingo? Dabar galėtumėm palyginti pažadus su tikrove). Pamenu kaip televizija rodė apmulkintas senutes, kurios iš bažnyčios ėjo balsuoti "už geresnę" anūkų ateitį. Tai mano nuomonė

Raigerdas2013-08-22 16:16

Gerai, kad V. Gedvilas moka skaičiuoti: "iš ES Lietuva gauna didžiulę paramą. „Mes ES mokame litą, o gauname keturis". Tai jau didelė pažanga. O štai finansų ministrui Šadžiui su matematika yra kur kas sunkiau. Ir nors vyrukas baigė net Lomomosovo Universitetą, tiesa studijavo ne finansus, o chemiją, bet čia Šadžiui tas pats velnias. Tai jeigu ES sugeba padaryti iš 1 Lt 4, tai nėra blogai. Tada, pagal tą pačią logiką, esant normalaus proto ministrui, ir dar netgi profesonaliai išmanant finansinį dalyką, tai 4X4 ir turėtų gautis 16. Tai įsivaizduojat, kokia Lietuva būtų turtinga. Bet, kur gauti tą protingą finansų ministrą, nes imamas bet kas. Štai dabar paėmė Šadžių. Kita kartą paims Salamakiną. Bent jau ponui V. Gedvilui mes turėtume padėkoti už tuos pateiktus skaičius. Štai čia ir slypi visa ta "specnazų" demonstravimo galia. Gauni pinigėlius, tai būk malonus pašokti, ir kitaip pademonstruoti, kad esi pasiruošęs už tai net padus laižyti. Bet, ką nutylėjo ponas V. Gedvilas? Suaugęs vyras jau neturėtų turėti tokio noro - būti išlaikytiniu. Rusiškai tuos žmones vadina "Iždeventsy". Pasirodo, kodėl dauguma atėjusių dirbti valstybinį darbą nesugeba atlikti pareigų? O jų orientacija yra tokia - būti išlaikytiniu. Mamytė nebeišlaiko, tai tegul dabar valstybė pabūna už tą mamytę. O kadangi jie pripratę būti išlaikytiniais, tai ES jie priima taip pat už mamytę. Ką jau čia padarysi, kad mūsų tie vargšai seimūnai neturi elementaraus garbės jausmo. Ir taip, šita parama, kaip parodė "LYGYBĖS" demonstrantai, yra ne visai parama. O ir paramos tikslas turi būti konkretus. Tai, kodėl ponas V. Gedvilas neprabyla apie tokios paramos tikslus? Gal ponas V. Gedvilas tiek toli ir nemąsto, bet dar 20 tokių metų, ir lietuviams gali prireikti pasieškoti savo žemių gal ir Rusijos platybėse. Padarykite apžvalgą, kas vyksta pasaulyje ir jūs pamatysite, kad tas žmogus, yra užsikrėtęs tik viena idėja - imti, imti, imti, imti. Bet su materija taip nepažaisi ilgai. Resursai baigiasi ir dar 25 metai, ir tiems ėmėjams teks naikinti fiziškai kitus ėmėjus, nes mūsų darosi vis daugiau ir daugiau, o resursų tai daugiau šitoje žemėje nesidaro. Todėl Lietuvos žemė iš tikrųjų kainuoja trilijonus eurų. Bet ponui V. Gedvilui užtenka ir 4 Lt. Kol visuomenė nepradės realiai reaguoti į šitą dėl pinigų gobšumo pamišusių finansinių aferistų veiklos padarinius, tol mes turėsime ne Seimą, ne Vyriausybę, o marionetines personas, kurias valdo lėlininkai. Lėlininkai žino, kad yra kategorija išlaikytinių, kurie be mamytės paramos negali gyventi, nes jiems toks gyvenimas yra neįdomus. Jie nori gauti už veltui. Nežino ponas V. Gentvilas, kokia yra milžiniška kaina to "už veltui". Taip galima sėdėti ant sprando Lietuvos mokesčių mokėtojui, bet lėlininkams ant sprando nepasėdėsi. Pasakė eiti į eurozoną ir bėgte marš. Įpratę sėdėti ant mokesčių mokėtojo sprando, jie įsivaizdavo, kad ES taip galima bus daryti. Kvaili įpročiai kainuos ne jiems, o visuomenei. NEMOKAMAS SŪRIS BŪNA TIK PELĖKAUTUOSE. Reiškia, ateina laikas atsiskaityti su lėlininkais: todėl reikia parduoti žemes, jų vietoje atsiras monopilijų teritorijos, kurios ir toliau nupirks mūsų varganus, amžinai nuo ko nors priklausančius politikus.

nu2013-08-22 13:45

dar reiketu gedvilui priminiti, kad uzdarant IAE eu sajunga prisizadejo finansuoti 100 proc uzdarymo darbu.

AS2013-08-22 13:42

Manau kad teisingai sako Gedvilas kad nereikia referendumo dėl euro. Tiesiog reikia naujo referendumo ar dar mums ES reikalinga. Mana kad nelabai...

Marija2013-08-22 13:37

Labai geras ir teisingas ekspertai.eu komentaras. Pritariu ju nuomonei. Saunuoliai, kad nevynioja zodziu i vata, kaip sakoma. O Gedvilas tai tik marionete.

danielius2013-08-22 11:22

jevropa yra gerai.landsbergis,zingeris,donskis garbingaai atstovauja lietuva.dalka net vadovauja jevropai.tai ko jus gojai nepatenkinti?dirbkite ir nemurmekite.

Kokie2013-08-22 10:56

apgailetini tie valdziazmogiai,tampomi uz virveliu ir gaunantys paprastu zmoniu prakaitu ir asarom aplaistytus pinigelius.Melagiu era,kada ji baigsis.Tokio gyvenimo,koki gyvenam nepriklausomoj Lietuvoj ir priesui nelinkeciau.Maudo melo juroj ir maitina melu.

Genute2013-08-22 00:43

.Viskas LTpadengta melu ir apgaule,todel ir uodegoje.

Kritikas Pikčiurna2013-08-21 23:51

Turiu pabrėžti, kad stojimo Į ES sutarties negaliojimas dėl siurprizinio jos pobūdžio nereiškia, kad Lietuvos stojimas į ES nėra vertybė. Tai, kad jau net 28-ių Europos šalių atstovai nuolat posėdžiauja, ieško bendros ekonominės, kultūrinės bei užsienio politikos gairių yra didelis pasaulinės politikos pasiekimas. Tokioms šalims, kaip Izraelis ir jos kaimynės arabų valstybės niekaip negali susėsti net prie dvišalių derybų stalo ir nors ilgesniam laikui atitolinti karo grėsmę. ES sutarties ir Lisabonos sutarties esminis trūkumas, kad jose dar liko grobikiško gudravimo elementų, kai siekiama pasiglemžti mažesnių, ekonomiškai silpnesnių ar politiškai mažiau brandžių valstybių suverenitetus ir kurti unitarinę valstybę Romos imperijos pavyzdžiu. Sąjunga, net klubas, kurio nariai nėra lygūs yra linkę virsti kalėjimu ir vergove. Ten mes jau buvome.

Kritikas Pikčiurna2013-08-21 23:28

Tie Lietuvos atstovai, kurie pasirašė stojimo į ES sutartį, kur įsipareigojama pažeisti pamatinius LR Konstitucijos straipsnius dėl suvereniteto ir išimtines Lietuvos teisės į savo teritoriją, žemę bei jos gelmes, pažeidė priesaiką ir Konstituciją, todėl tokia sutartis nuo pat pasirašymo yra niekinė. O referendumo rezultatai yra naikintini, nes sutarties projektas nebuvo plačiai aptartas ir nebuvo atskleisti siurpriziniai sutarties straipsniai. Pagal sutartinės teisės tradicijas siurprizinės sutarys pripažįstamos negaliojančiomis nuo pat pasirašymo momento. Politikai, įvedę valiutų valdybos modelį ir taip atsisakę suverenios fiskalinės politikos be visuotinio referendumo, taip pat dalį suvereniteto perdavė svetimoms valstybėms, todėl taip pat pažeidė galiojusią Konstituciją ir sulaužė priesaiką. O Konstitucija reikalauja, kad svarbiausius suvereniteto klausimus sprendžia Lietuvos piliečiai visuotinio referendumo būdu. Kas nubaus priesaiką sulaužiusius ir Konstituciją pažeidusius išdavikus?

Benas2013-08-21 22:53

Mano nuomone kiek kenkia Valstybei valdantys Lietuva 23m tai tiek nekenke Valstybei niekas per visa Lietuvos istorija. Mano nuomone tik dirbdami svetimai valstybei, galima sitaip elgtis su zmonemis ir valstybe. Jei rusai butu naikine Lietuva kaip dabartiniai barbarai tai Lietuva butu juoda duobe kur srutos laikytusi. Ko nepadare okupantai, padarys zmones, nezinia kam dirbantys. O jei neatsilaikote ponulei sionistinei JAV spaudimui tai gal garbingai pasitraukite. Skirstyti tik ES milijardus, daug proto nereikia.

!!! ??? !!! ??? !!! ??? !!! ??? !!! ??? !!! ??? !!! ??? !!! ??? !!! ??? !!! ??? !!! ??? !!! ??? !!! ???2013-08-21 21:54

ekspertai.eu turi sukurti reitinguojamą ir rūšiuojamą komentarų sistemą. Tai leistų filtruoti ir matyti prasmingas nuomones ir informaciją. Ir komentavimas taptų patrauklesnis lankytojams. Taip pat, dabar neišeina teksto tvarkingai įrašyti naujose eilutėse - visi sakiniai susilpdo į vieną eilę. Taigi portalas galėtų veikti geriau. --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- Skaitytojai turėtų reikalauti ir prisidėti prie portalo vystymo!

Uz SVARIA LIETUVA2013-08-21 21:44

,,LGT parengė projektą, (pasirašytas Aplinkos viceministrės Daivos Matonienės) kaip valstybinės kompetentingos institucijos turės kontroliuoti hidraulinio uolienų ardymo procesą. Šis nutarimo projektas bus priiminėjamas vyriausybėje SKUBOS TVARKA. Visa visuomenės sveikatos ir žemės gelmių apsauga susives tik į tai, kad bendrovė JAU PADARIUSI hidraulinio ardymo darbus išsklaidytiems angliavandeniliams išgauti, tai yra supumpavusi į gelmes šimtus vagonų nuodų, per 20 dienų jau PO nuodų supumpavimo turės pranešti RAAD-ui, LGT, VSC ir darbo inspekcijai gręžinio duomenis, supumpuotų toksinių medžiagų kiekius ir sudėtį.''(STOP skaluninems dujoms Lietuvoje) ar mes ir tai leisime???!!! ----

opa opa i jevropa2013-08-21 21:05

Gedvila, biby , ka gi tu cia mums stumi?

ne nebalsavom2013-08-21 20:57

nemeluokit!

Raigerdas2013-08-21 19:47

5)Kur yra padaryta analizė, kad Lietuvos istorijoje įvyko nebūtas stebuklas: iki tol, įvairios valdančios grupelės, kūrė įvairius sąmokslus, o prisjungimą prie ko nors surežisuodavo, kad visa tai atrodytų, kaip TAUTOS išreikšta valia? Ar nebuvo ir šį kartą pasielgta taip pat, kas jau tapo įvairių į valdžią atėjusių grupių įpročiu, kalbėti TAUTOS VARDU, nors niekas jiems tokio mandato nesuteikė. Ką tai reiškia pone V. Gedvilai, kad "Lietuvos Respublikos Seimas, vykdydamas Lietuvos Respublikos piliečių valią, pareikštą 2003 m. gegužės 10 ir 11 dienomis įvykusiame referendume dėl Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungoje..." priima papildymus ir pataisymus jau po referendumo: Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas Nr. IX-2343, 2004-07-13, Žin. , 2004, Nr. 111-4123 (2004-07-17) "LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCINIS AKTAS DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS NARYSTĖS EUROPOS SĄJUNGOJE". Įstatymą pasirašė Lietuvos Respublikos Prezidentas Valdas Adamkus. Ar buvo padaryta analizė dėl Lietuvoje valdančių grupuočių įpročių regzti įvairius sąmokslus už TAUTOS NUGAROS? Valdas Adamkus labai keistomis aplinkybėmis, net nesusitvarkęs iki galo Lietuvos pilietybės klausimų, atvyksta iš JAV, tampa prezidentu ir rezultate Lietuva tampa skolininke ne kam nors kitam, o TVF, tai yra privačiam bankui, kuris yra panašiai, kaip filialas tos pačios Federalinio Rezervo Sistemos, kuri spausdina dolerius? 6) Kokią jūs turite teisę, esant tokiai, akivaizdžiai neskaidriai, situacijai, kurią jūs pats galite stebėti savo akimis, analizuoti savo protu, pastatyti visą valstybę į tokią rizikingą padėtį, iš kurios turės kapanotis visa lietuvių tauta, nes praras galimybę reguliuoti ekonomikos augimą ar net ekonominę ar finansinę krizę savo valia? 7) Jūs privalote atsakyti visai visuomenei: ar jūs iš tikrųjų turite supratimą apie tai, kokį vaidmenį ekonomikoje vaidina pinigai, ar jūs jo neturėdamas, užsiimate euro įvedimo propaganda? 8) Jeigu jūs išmanote apie pinigų reikšmę ekonomikai, tai kodėl jūs nepasiūlote išeitį Graikijai, Portugalijai, Ispanijai išeitį iš susidariusios sunkios ekonominės padėties? 9) Danija pagal pragyvenimo lygį stovi aukščiau kitų Europos šalių, kurios yra eurozonoje. Kaip jūs paaiškinsite šitą fenomeną, kai šalis, neturinti jokių ypatingų energetinių šaltinių, turi aukštesnį pragyvenimo lygį, nei tos šalys, kurios yra eurozonoje? Kas nulemė tokią situaciją? Kodėl Lietuvoje yra skandinaviški bankai, kurių šalys net nesiruošia įsivesti euro? Ir visų šitų šalių pragyvenimo lygis yra aukštesnis, nei tai yra eurozonos šalyse? O gal mes turime tą pačią šimtmečiais besitęsiančią situaciją, kai valdžios ištroškusios personos, nori valdyti šalį, bet nemoka valdyti, ir viskas, kuo jie gali užsiimti, tai tik tenkinti savo grupinius interesus, kalbėti TAUTOS VARDU, ir apiplėšinėti tą vargšę lietuvių tautą? 10) Kokias grupes žmonių Lietuvoje patenkina euro įvedimas?

hm2013-08-21 19:46

Dvi paras vyko referendumas stojant i Soviet, tiek pat ir i Europe. Ir vienur ir kitur nerupejo tautos nuomone, rupejo tik tiksla pasiekti, reiktu ir savaite vyktu "referendumas", kad tik procenta pasiekti. Gi sokoladas, alus ar sk. milteliai po du centus nebuvo balsu pirkimas, o tik dovana uz "teisinga" balsavima. ES nusivyliau iskart kai musu "apklausa" jiems neuzkliuvo... O Gedvilo zodzius suprantu kaip pasityciojima is musu visu, ir dalyvavusiu tame farse ir nedalyvavusiu.

Benas2013-08-21 19:38

Gedvilo postringavimai ne prie ko! Zinant , kad i ES istojom melu ir alaus bambaliu rankose tai nelabai suprantu ka sneka Gedvilas. Kiek atsimenu buvo rasyta, kad prarandant ,,nepriklausomybe" del AE buvo parasyta pristabdome o ne uzdarome o kas toks buvo derybininkas, kad galutinis sprendimas parasyta uzdarome? Po to kiti stebejosi, kodel mes uzdarome jei niekas musu neprase? Vokieciu vienas ekonomistas rase jus esate dave suprasti kvailiai, kad uzdarete AE kol nepasistatete naujos. Jei butumete gerai derejesi tai ES jums butu pastaciusi, vietoj senos. Galejote pasantazuoti. O ka dabar turim? Dinges milijardas ir niekas neiesko ir senos nevaliojam uzdaryti. O del sutarties pasirasymo tai jos is Lietuvos puses mano nuomone niekas ir neskaite. O jei skaite ir Tautai nieko nesake, kad mes okupuojami tai tokie zmones, mano nuomone turetu buti vadinami TEVYNES ISDAVIKAIS KAIP IR TIE KURIE VEZE SAULE IS MASKVOS TIK SITA ES YRA DAUG BLOGIAU NEI SSSR

Raigerdas2013-08-21 19:01

V. Gedvilas priklauso protingesnių politikų grandžiai, bet, deja, jam neužteko proto, kad suvokti įvykusių dalykų esmę. Man atrodo, atėjo laikas, kad Seimui reikia duoti kokią nors kategoriją. Tai, lyg, aukščiausias valdžios organas Lietuvoje. bet kodėl tas organas taip blogai dirba, pone V. Gedvilai? Jeigu jūs turite problemų su šlapimo pusle, tai pagal jūsų teiginius išeina, kad jūsų organizmas dirba normaliai? Jeigu mūsų Seimas turėtų kategoriją, tai galima būtų sakyti, kad tai yra nieko nuostabaus, kai taip kalba žemiausios kategorijos Seimo pirmininkas. Pirmiausia, V. Gedvilas kažką tai daro su savo atmintimi, nes neprisiminti tokio dalyko neįmanoma, tuo labiau, kad Seimo pimininkas gimė ne prieš 2 ar 3 metus. Pabandykime atgaivinti jo sunegalavusią atmintį: 1) Balsavimo metu žmonės nebuvo informuoti dėl stojimo į Europos Sąjungą, nes dalis faktų buvo nuslėpta. Jeigu žmogui trūksta informacijos, tai jis gali priimti neteisingą sprendimą. Yra tokia samprata, kaip INFORMUOTUMAS. Jeigu žmogus yra nepakankamai informuotas, tai apie jo "laisvai išreikštą valią" negali būti ir kalbos. Lietuvos Konstitucijoje yra sakoma: 1 straipsnis Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika. Kaip ji gali būti Nepriklausoma Respublika neturėdama savo pinigų ir negalėdama tvarkyti savo ekonomikos savo TAUTOS nuožiūra, o ne grupelės politinių sąmokslininkų nuožiūra? Jeigu ponas V. Gedvilas nepateikia konkrečių įrodymų, atsakydamas į šį klausimą, tai jis turi nedelsiant atsistatydinti iš einamų pareigų. 2)Balsavimo metu žmonės nebuvo informuoti apie tai, kas VALDO FINANSINĘ PADĖTĮ VISAME PASAULYJE. KAS SUKELIA FINASINES KRIZES? Žmonės nebuvo informuoti, kad EURAS priklauso nuo to, kiek dolerių atspausdins privatus bankas - Federalinė Rezervų Sistema JAV. Ir kad šio banko kontrolė priklauso ne nuo ko nors kito, o nuo tų, kurie vadovauja šitam bankui GOBŠUMO laipsnio. Lietuvos visuomenė nebuvo informuota, kokia gi egzistuoja reali ekonominė padėtis Europos Sąjungoje, ir kokia prasmė Lietuvai sudaryti su ja Sąjungą. 3) Kada yra sudaroma Sąjunga, tai yra nubrėžiamos tos bendros veiklos ribos. Kur buvo padaryta analizė ir pateikta visuomenei pakankamai informacijos, kad susijungus į šią Sąjungą, nebus sugriautos mūsų LR Konstitucijos nuostatos? Nurodykite, prašau, konkrečiai, kur yra tas dokumentas, kuriame būtų pateikta išsami analizė ir tuo pagrindu buvo pateikta informacija, kad štai tas Europos Sąjungos punktas atitinka LR Konstituciją, o šitas ne. Koks buvo pasiūlymas tuo atveju, jeigu tai neatitinka mūsų Konstitucijai? 4) Faktas tas, kad balsavimo metu žmonės buvo papirkinėjami alumi ir skalbimo milteliais. Kas buvo iniciatorius šitos idėjos? Ar buvo padaryta analizė, kuo skiriasi Lietuvos prisjungimas prie TSRS, kai Antanui Sniečkui pasiūlius, priėmė nutarimą „prašyti“ TSRS Aukščiausiąją Tarybą priimti Lietuvos TSR į TSRS sudėtį, ir dabartinis įstojimas į Europos Sąjungą. Dar vienas faktas: "G. Dekanozovas Lietuvon atvyko su aiškiai nustatytu tikslu — inkorporuoti Lietuvą į Tarybų Sąjungą. Jei iš karto formaliai to nebuvo padaryta, tai tik todėl, kad buvo norima suvaidinti politinę komediją, neva laisvu noru Lietuvos įsijungimą į Tarybinių Respublikų Sąjungą. Tuo tikslu Maskvos buvo suplanuota tiek Lietuvoje, tiek ir kitose Baltijos valstybėse kol kas išoriniai palikti tą santvarką, kokia jose iki šiol buvo. Lietuvoje 1940 m. birželio 17 d. buvo sudaryta nauja vyriausybė ne laisvai, bet Maskvai paėmus į savo rankas vadovaujamą rolę. Toji naujai atsiradusi vyriausybė, pasivadinusi Liaudies Vyriausybe, nebuvo vienlypė, bet susidėjo iš dviejų priešingų grupių, su atskirais tikslais ir siekimais. Viena grupė — iš tautiškai nusistačiusi žmonių, kurie Maskvai tik todėl buvo reikalingi, kad naujoji vyriausybė turėtų dar šiokį tokį pasitikėjimą Lietuvos visuomenėje, bet kuriai visai nepasitikėjo Maskva ir jos įgaliotiniai Lietuvoje. Antrąją grupę sudarė komunistai, kurie turėjo griežtai vykdyti Maskvos jiems, kaip komunistams, padiktuotus uždavinius".

Manau2013-08-21 18:54

Nesąmonė

x2013-08-21 18:31

o kodel seimunai nesilaiko isipareigojimu zmogaus gerbuvi pakelti iki europinio lygio?

Fokiškas Kulkosfiaidis2013-08-21 18:27

Referendumo formuluotė buvo tokia: "Pritariu Lietuvos Respublikos narystei Europos Sąjungoje". Ir kur čia galima įžiūrėti "pritariu stojimo sutarčiai", "pritariu euro įvedimui" ar pan.?

Tomas J.2013-08-21 17:59

Gėdingame antiįstatymiškame referendume gyventojai pritarė narystei Europos Sąjungoje, bet ne stojimo sutarčiai. Gyventojai nepritarė niekam daugiau, išskyrus tai kas buvo referendumo balsavimo biuletenyje, o jame nieko nebuvo nei apie stojimo sutartį, nei apie eurą. Nemulkink žmonių, Uspaskicho chalujau Gedvilai! TAUTA NIEKADA NĖRA IŠREIŠKUSI PAGEIDAVIMO ĮSIVESTI EURĄ! Net jei ir būtų išreiškusi – ne griekas pasikeitus aplinkybėms po 10 metų vėl sužinoti tautos nuomonę! Tauta yra laisva bet kada ir bet kokiu klausimu pareikšti savo nuomonę! – nežinai to, Seimo pirmininke?!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi