ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Vilniaus centre išmontuota atminimo lenta Generolui Vėtrai(240)

Balandžio 8 d. ryte Vilniaus centre buvo išmontuota atminimo lenta Generolui Vėtrai. Anušauskinių KGB sąrašų skelbėjas , istorijos klastotojas, Žmonių partijos narys Arvydas Anušauskas iš karto sureagavo į šį įvykį.

Vilniaus centre išmontuota atminimo lenta Generolui Vėtrai
Balandžio 8 d. ryte Vilniaus centre buvo išmontuota atminimo lenta Generolui Vėtrai (Jonui Noreikai).
Balandžio 8 d. ryte Vilniaus centre buvo išmontuota atminimo lenta Generolui Vėtrai (Jonui Noreikai).

Po įvykio advoktas profesorius Stanislovas Tomas pats iškvietė policiją.

Nacių akupacijos laikais Šiaulių apskrities viršininku dirbęs J. Noreika pasirašė raštus dėl žydų geto steigimo ir žydų turto tvarkymo, todėl ši atminimo lenta buvo tapusi dar vienu kiršinimo objektu Lietuvoje.

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centro (LGGRT) teigimu „Lietuvoje įvestas nacių okupacijos režimo tipas skyrėsi nuo okupacinio režimo tipo Vakarų Europos dalyje“, todėl „1941 m. okupuotos Lietuvos gyventojai nesuvokė getų kaip Holokausto dalies“.

Anušauskinių KGB sąrašų skelbėjas, istorijos klastotojas, Žmonių partijos narys Arvydas Anušauskas iš karto sureagavo į šį įvykį.

„Mano siūlymas – kaip policija baigs tyrimą ir nuolaužos bus nebereikalingos – iš jų sulipdyti memorialinę lentą ir grąžinti į tą pačią vietą. Kaip simbolį to, kur gali nuvesti kalbėjimas apie istoriją nematant dalies jos puslapių (ar juos ignoruojant)“, – visuomeniniouose tinkluose pasiūlė A. Anušauskas.

ekspertai.eu primena, kad prieš Antrąjį pasaulinį karą Lietuvoje gyveno daugiau nei 200 tūkst. žydų. Vokietijos okupacijos metais daugiau kaip 90 proc. iš jų nužudė naciai ir vietos kolaborantai.

„Šiandien pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl galimo viešosios tvarkos pažeidimo pagal Baudžiamojo kodekso 284 str. Tyrimas pradėtas dėl piliečio S. T. veiksmų, kai jis šiandien Vilniaus centre kūju sudaužė Jonui Noreikai-Generolui Vėtrai skirtą atminimo lentą. S. T. buvo apklaustas ir yra laikinai sulaikytas.

Ikiteisminį tyrimą atlieka Vilniaus apskrities VPK Vilniaus miesto Trečiojo policijos komisariato pareigūnai, jam vadovauja Vilniaus apylinkės prokuratūros prokurorai“, – skelbiama prokuratūros pranešime visuomenei.

Naujausi

Komentarai (240)

Rikiuoti
Nakas >to Senis Šaltis2019-04-20 23:36

Neklaidink žmonių,S.Tomas čia: .........youtube.com/watch?v=ZfS7Hv6rimY

to Senis šaltis2019-04-20 22:51

stonislovo planas čia: youtube.com/watch?v=7oawUClVWHg

Senis Šaltis2019-04-20 22:40

237. Kiek tu isrterikuosi. va šiame vaizdo įraše Stanislovas paaiškina ką darys toliau ir į ką kreiptis dėl tolimesnių jo pradėtų darbų. youtube.com/watch?v=XA3kfQm3qG0

Nakai,netylėk,pasisakyk2019-04-20 22:26

Gal kas žino kur pradingo mongoloidinė žydiška beždžionė?Koks buvo austrų atsakymas kriminaliniam nusikaltėlui,prašančiam politinio prieglobsčio?gal jau žydai tyliai likvidavo savo beždžionę kad paslėpti užsakovus?Nakai,netylėk!

Zydas perbego kelia2019-04-09 12:22

Su zydeliais prasidesi ,tai daugiau bedos turesi.

vladas lukosevicius2019-04-09 09:37

O kodėl Lansbergis ir Tučkus nesulaikyti už paminklo sprogdinimo organziavimą ? KUR ŽIŪRI LRGP , senaties nėra teroro aktui ....

s2019-04-09 06:10

Kaip lietuviai lenkams, taip baskai ispanams daugelyje sričių davė daug garsių vyrų. Ispanų literatūra didžiuojasi M. de Unamuno, P. Baroja, J. Zunzunegui ir Ignacio Aldecoa, kurie savo kūryboje atskleidžia savotiškai siaurą, bet visad nuostabiai stiprią dvasią. Šiaip dauguma baskų rašytojų yra kunigai. Jiems būdingas asketinis bei mistinis pradai. 8////Baskų kalba spaudiniai draudžiami ir mokyklose nemokama baskų kalba. Prieš keletą metų netgi buvo draudžiama jos mokyti ir privatinėse mokyklose. Tačiau dvasiškijos administruojamose katalikiškose mokyklose dabar jau leidžiama mokyti ir baskų kalbos. Nacionalistiškai nusiteikusi jaunuomenė nenori mokytis "kastiliš-kai", kaip baskai vadina ispanų kalbą. Administracija perkrikštijo miestų, žmonių ir netgi paminklų vardus į ispanų kalbą. Tai plačiai buvo praktikuojama pasibaigus pilietiniam karui už tai, kad baskai stojo respublikonų pusėn. Nepaisant baskų kalba spaudinių draudimo, visa eilė jų pastoviai išeina. Kai kuriais atvejais leidėjai pasinaudoja įstatymų spragomis, leidžiančioms perimti užsidariusių leidinių leidimus. Jau minėtas Juan Beistegui leidžia vieną tokį baskų leidinį, kuris per savo ketverių metų gyvavimą keitėsi iš mėnesinio į savaitinį ir pasiekė 4000 egz. tiražą. Aišku, jis cenzūruojamas, bet neefektyviai, nes cenzoriai silpnai temoka baskų kalbą. Baskai nusiskundžia, kad Madridas juos diskriminuoja daugeliu atžvilgių, pradedant valdžios fondais ir viešaisiais darbais (labai mažais), universitetais (nė vieno reikšmingesnio) ir baigiant orinio susisiekimo linijomis (permaža lėktuvų). Taip pat jie nusiskundžia begaliniais smulkiais trukdymais. Žmonės baudžiami už iškėlimą baskų vėliavos ar tiesiog už nešiojimą tautinių spalvų: raudonos, baltos ir žalios, nes Ispanijos įstatymai draudžia viešą nešiojimą emblemų ir simbolių "priešingų tautinei vienovei, Prieš keletą metų, kai vadinamieji T-marškiniai su baskų herbu buvo pasidarę jaunuomenės užgaida, policija sustabdydavo kiekvieną juos vilkintį.

s2019-04-09 05:50

Visur stoves balkonelio Dinastijos bestijosa ...

s2019-04-09 05:49

dar trys metai ir bus visiska pekla....

s2019-04-09 05:48

aidai. eu/index. php? option=com_content&task=view&id=248&Itemid=90 ///Maža tėra tautų, apie kurių kilmę tebūtų žinoma taip mažai ir kurių kalba būtų tokia paslaptinga ir neišaiškinama. Įvairios ir prieštaringos teorijos aiškina baskų ir jų kalbos kilmę. Vieni tvirtina, kad baskų tautos lopšys esąs Kaukaze, o kiti ją kildina iš Sibiro, dar kiti ieško jų ryšio su senomis Viduržemio jūros tautom, bet atsiranda ir tokių, kurie jų kilmę nukelia į paslaptingąją Atlantidą, vandenyne paskendusį žemyną. O. L. Milašius savo studijoje "Apie lietuvių tautos kilmę" randa panašumų baskų ir lietuvių tautosakoje. Esą laumės ir žalčių kultas terandami tik pas lietuvius ir baskus. 2 Mūsų vytis, anot Milašiaus, kiekviename žingsnyje sutinkamas baskų legendose. Apdainuojama aušrinė, baskų Astizarra, lietuvių Aušra. 3

BB2019-04-09 05:43

Gerai,kad Stanislovas laiku išsidavė,kad yra žydera,o aš maniau,kad jis išsilavinęs čigonas. Jis nori visiems įtikti: ir gojams,ir žydams, ir kaliniams... Taip gyvenime nebūna... Nebebalsuosiu už tą degeneratą.

Nu jo... 228-am2019-04-09 05:20

Viską galima sudėlioti labai konkrečiai: Jaunaties seka> Pradžia. Kliūtis. Inercija. Pakilimas. Judėjimas toliau. Asmenybės seka> Drąsa. Pareigingumas. Pasiaukojimas. Tikslas. Formos seka> Iššūkis. Lyderystė. Veržlumas.

tik tiek2019-04-09 04:51

>226. Nu jo... Tikrai taip, tik galiu įsivaizduoti, kaip jie per košmariškus sapnus bėga nuo Tomo kuvaldos

apuokas2019-04-09 04:39

Siaip tai Stanislovo kujo labiau nusipelne Jonas Zemaitis, nes tai tipiskas kolaborantas. Noreikos elgesyje vis tik yra evoliucija. Tai nera tokia jau vienpuse asmenybe. Pradejo nuo kolaboravimo su vokieciais, bet veliau susivoke i koki mesla ilindo ir kardinaliai pakeite savo poziuri ir veiksmus , dalyvavo antifasistiniame judejime, veliau isijunge i pogrindine veikla pries sovietus.

Nu jo...2019-04-09 04:36

Sudaužytas kruvinas Simbolis ir ezoterinėje matricoje. Stogą kai kuriems raus ne vaikiškai. Su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Nes šuolis padarytas net ne į 1941-uosius, o į daug anksčiau...

> 222. suldu ->221.2019-04-09 04:18

Kokios pareigos, pradziai ? Ivaizdis ir autoritetas nieko bendro neturi. Paiimk vyriausiaji ozi, - ivaizdis yra , o autoritetas ??? Ir nezinau kuom tamstai kliuva kaimieciai,- jie ir lietuviu kalba issaugojo ir dave Lietuvai daugeli sviesuoliu ir dirba naudinga darba ? O tas jusu ivaizdis, tai amerikoniskos kulturos vaikymasis. Kartojuos : O kas solidu ? Kaip Titovas ?

apuokas2019-04-09 04:17

Viskas cia gerai. Stanislovo poelgis turi prasme . Paziurekit ka isdarineja geltonos liemenes Prancuzijoje ir tik toks ju elgesys vercia valdzia isiklausyti i ju pozicija. Reikia suprasti paprasta dalyka, kad i plepejimus niekas nereguoja ir nekreipia demesio. Tik veiksmu dar galima isprovokuoti kazkokia visuomenes ar valdzios reakcija

Senis Šaltis2019-04-09 04:11

kažkaip juokingai atrodo, vieną dieną kokį buškevičių už vieną kalbą seime kelia į ministrus, kitą kartą tas pats buškevičius pasisako prieš vandalizmą ir tampa liaudies priešu. o čia pagal komentarus, panašu, kad subėgo būtent radžvilo chebra, nes pamenu kad panašus triukšmas ekspertuose būdavo po kiekviena Stanislovo laida apie Radžvilos nusišnekėjimus.

suldu ->221.2019-04-09 04:03

Pareigos uztraukia atsakomybe, atsakomybe - ivaizdi,o ivaizdis autoriteta. Ne siaip sau as ji pavadinau kaimieciu.

> 217. suldu2019-04-09 03:52

O kas solidu ? Kaip Titovas ? Neatrodo jums, kad nesolidumu reiktu kaltinti ozio gauja ir naciu garbintojus veikiau ?

to 2182019-04-09 03:44

Jis - ne auka. Jis - šios dienos didvyris. Jeigu ne Lietuvoje, tai Europoje - tikrai. Žmogus sunaikino kažkieno užkabintą lentą nacistų kolaborantui.:)Manau, pasidarė gerą reklamą.:)

to 2122019-04-09 03:41

Žmogeli, nacizmą nusikaltimu prieš žmoniją pripažino Niurnbergo tribunolas. Ir visi, bendradarbiavę su nacistais, - nusikaltėliai. Kokiu šonu čia - Stalinas? Kodėl - Stalinas, o ne, pvz., - Napoleonas?:)

Nelaime2019-04-09 03:40

Ale kas kuvalda dave kotas svieziai usdetas,gal Toma su ginklu kas priverte,gali buti auka!

suldu2019-04-09 03:40

Ar cia manifestas ar menas,o gal,tiesiog, vandalizmas? Nelabai suprantu, turetu atrodyti, santuraus zmogous, pretenduojanciu buti pretendentu i lietuvos atstova europos parlamente,o pasirode kaip kaimietis - klausimus sprendzia kumsciais. tikrai nesupratau.

>215. Žiauri Tiesa2019-04-09 03:39

Be abejo, buvo ir taip. Ką kalbėti apie anuos laikus, kuomet čia (šiame portale) ir dabar toks pat išsigimėlis provokuoja, seka mūsų diskusijas, knisa "nusižengimus" ir džiugiai bėga paskųsti.

Žiauri Tiesa2019-04-09 03:31

Patys Lieuviai skundė vieni kitus, kad tremtų kaimynus. Stalinas tai nežinojo - stukačiai padėjo šį žiaurų darbą atlikti...

tik tiek2019-04-09 03:19

Šiaip nepritariu Stanislovo tokiam poelgiui, bet tame yra ir geras dalykas, labai gražiai apsišvietė visi nacikų palikuonis ir jų beretiniai garbintojai

> 212.2019-04-09 03:10

Jus kolega, tikriausiai norejote pasakyti, kad apsiktu Lanzburgi, besiseiliojanti balkonelyje ! Nes nera daugiau lietuviu i tremti isstumes padaras kaip tas senas ozys. O Stalinas treme buozes, tarybu valdzios priesus, paciu lietuviu skundiku aukas. Na, aisku jums patiktu, kad zudytu su vaikais ir moterimis kaip saunus xerojus Vetra, ar ne ?

Jei toks narsuolis2019-04-09 03:00

Stanislovas tai tegul prie Kremliaus sienos apšika Stalino kapą, o paskui paskambina policijai: apšikau Rusijos vadą už masinius lietuvių trėmimus ir žudymą badu ir šalčiu.

Na2019-04-09 02:41

tas Satanislovas kūjį jau turi ir darbuojasi. Kas bus, kai Vilniaus gatvėse pradės darbuotis su pjautuvu?!

> 208. To 2052019-04-09 02:33

Na, tamsta tikras Solzenycinas !! Pagarba. Kodel ne penki ne trys milijonai buve, o dabar apie 0 ? Vis del to stiprus landzburgio slapims, matau be jo nei dienos, kitaip lomkes.

Senis Šaltis2019-04-09 02:30

207. Užsiimi kažkokiu smaukymu. Dabar eis į VRK ir atsiiminės parašus. Toks jausmas, kad tamsta tiek įsigyvenai į šituos parašus ir tą pigdžiugą, kad tik kažkuris nesurinktų tų parašų, lyg tie parašai tai yra apskritai koks balsavimas. Taigi čia tik teisė pakliūti į balsavimą. Paprasti žmonės čia džiaugiasi, o pats toks parašų rinkimas dėl to, kad žmonėms parodyti, kad jie veršiai. Po to verkia, kad nebuvo už ką balsuoti per rinkimus.

To 2052019-04-09 02:18

2400, 2300, 2280, 2270.... nesvarbu - tendencija yra mažėjimo, net jeigu ir daug žydú pasirašė šiandien, tačiau parašú skaičius mažėja...

To Senis Šaltis2019-04-09 02:15

Tada tegu renka sinagogose..., nes kitur nesiseks... jeigu galima atšaukti elektroninį parašà, manau galima atšaukti ir popierinį... tereikia kreiptis į VRK...

Senis Šaltis2019-04-09 02:09

204. Na nežinau kas tamsta esi ir kaip gali tai patvirtinti, bet aš tikiuosi surinko, ar surinks. Ne jis vienas renka.

> 202. To 1992019-04-09 02:09

Negi daba karalienes Mortos edyklodse nemokina skaiciu atpazinti ? Na, jei nori sugriauti beretozoido ispudi parasyk zodziais koks tai skaicius 2280. Paimta tiesiai is rinkeju puslapio.

To 200 Senis Šaltis2019-04-09 02:07

Nesutrinko dar... tikėjosi, kad kai jį įkalins ir paskelbs per žinias, seksis geriau... laukia nemaloni žinoa išėjus iš kalėjimo...

Senis Šaltis2019-04-09 02:07

201. Bronius. kad nieko tu "ką tik" neatšaukei. Specialiai stebiu parašus. Nuo tavo "ką tik" vienu tik padaugėjo.

To 1992019-04-09 02:03

Ar tikrai pasirašei šiandien? Dar vakar buvo apie 2400 parašú... kodėl tau pasirašius beliko 2270? Haha

Bronius2019-04-09 01:56

Ką tik atšaukiau savo parašą, su kuo ir sveikinu tamstą, Stanislovai Tomai

Senis Šaltis2019-04-09 01:56

Tikiuosi Stanislovo komanda tuos parašus jau surinko ant popieriaus. Kaip bjauru skaityti tų pasirašančių/atsiimančių parašus inkštimo.

> 197. To Antanas2019-04-09 01:54

Kad galvoti reikia galva, o ne puoda ant kaklo nesioti. O as , siandien pasirašiau ir kiti mastantys , galbut taip pat padarys.

jetau2019-04-09 01:54

Gaila, kad nuplauks daug gerų idėjų per SA.T. vėjavaikiškumą. Tikrai pasielgė kaip koks nebrendyla, labai gaila

To Antanas2019-04-09 01:34

Ne tu vienas galvojai... atsiėmiau savo parašà ir aš... Šiandien daug kas taip padarė, ir dar ne pabaiga...

NTN2019-04-09 01:31

Nakui: Reiktú pasverti, ar vertėjo šiam durniui už bylinėjimàsi atsiskaityti ne pinigais, o “ekspertú” eteriu... sunaikinot viskà, kà iki šiol taip kūrėt... nuo jūsú nusigręš daug, kurie palaikė... ir kas jus palaikys...? LT žydai...? Tikrai tuo tikit?

> 193. Antanas2019-04-09 01:23

Nereikia barti veidrodžio jei jusu veidas ,panasus i subine. Skanaus pamastymo.

Edis ( O kur Grybauskaitės ir Linkevičiaus žodis )2019-04-09 01:23

Kodėl šie veikėjai staigiai reaguojantys , dabar tyli kaip vandens priėmę . O kur patriarcho pasipiktinimo pliupsnis ? Ko visi tyli ? Ir jei tai blogis , tai kodėl lenta jau nebus atstatoma ? VADINASI VYRAI ATLIKO LABAI GERĄ DARBĄ - SUNAIKINO NACIŲ KOLABORANTO LENTĄ.

Antanas2019-04-09 01:18

Dar galvojau už šitą atmatą balsuoti, bet dabar parodė savo tikrąjį snukį "profesorius"...

ceslovas2019-04-09 01:08

Tvarteliniai netrieskit ant kulnu zaliojo tilto menines skulpturos negali stoveti, o koloborantai paverciami didvyriais.

Hau2019-04-09 01:06

Dabar kai gausit į snukį, nesiskųskit. Būsit išmontuoti.

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"1892019-04-09 01:02

Deja, viską suprantate kuo puikiausiai. Vaidinti artistą jums nesiseka (tam reikia ne tik ir ne tiek talento, bet ir šiek tiek proto). "nereagavote" visą dieną ir ką? Nieko. Vakare atsidarė kanalizacijos šliuzas. O kada ir kurioje buvote "baninamas" ? Tiesą sakant, netikiu tuo.

Senis Šaltis2019-04-09 00:52

187. velesai/dzūkai/šerniau, atleisk visiškai nesupratau tavo briedo. Matau iš tos isterijos rašai trydom. Visai pamiršau, kad reaguoti į tamstą neverta. O, kad tamstą, kaip stasį jau pradėjo baninti, tai džiugina.

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"1862019-04-09 00:52

Uraa... valiooo... Viskas tvarkoje, homofantazijos niekur neprapuolė, nei leksikonas nepakito. Puiku, viskas vietoje. Dar kart valio.

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"1592019-04-09 00:48

Megagenijau, tai jau nebe pranešimus skelbiate? Tik komentarus? Na, kaip čia dabar taip... Nepritinka degraduoti supermegaintelektualui... (tiesa, tas intelektas alternatyvusis). Ir dar: tai buvote "bloką" gavęs, taip? Net nepastebėta (skirtingai, nuo "pranešimų" nano pratrynimo.

Senis Šaltis2019-04-09 00:47

184. nagi prašau nuorodą į citatą, kur aš taip "sakiau". kiek tu žmogau su didele kepure malsi savo šūdą tarp dantų. kažkaip jau turėjo seniai bjauru tapti. Taigi prašau į tuos mano pasakymus nuorodas. Ką aš sakiau atsimenu, tik matau tamsta labai jau nori, bet kokia kaina, primesti viską, kad tik kažkaip save patenkinti. pasiūlyčiau pasmaukyti, bet manau jau per senas esi kvaily. Tad siūlau bent nekriuksėti išsigalvojimų.

to 1822019-04-09 00:43

Gal ir skandalistas, bet pataikė į dešimtuką.:) Jūs pabandykit dabar jį nuteisti "teisinėmis priemonėmis". Kuo apkaltinsit? Sunaikino lentą nacių kolaborantui?:) Beje, nacių kolaborantu Noreiką išvadino jo paties anūkė, kuri dar ir nustebo, kad tokiems Lietuva lentas kabina.

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"1632019-04-09 00:41

Na, jūs ,megagenijau, šįkart nustebinote. Neišvertėt n- tąjį kartą niežuoto kailio: seniai sakėte, jog žydai buvo lietuvos okupantai? Ir galimai laikotės (pagal nutylėjimą) tos nuomonės. P.S. ryškus jūsų pasimetimas pastaruoju metu.

stėrva2019-04-09 00:40

... :DDDD, beretiniai, nebemalkit čia landsbergio ir "nebesigirkit", kad norite "atšaukti" savo parašą, kurio net nesat pasirašę. ... kur beretnikai, ten vien tik melas... :DDDDD

Anoks jis advokatas!2019-04-09 00:39

O tik paprasčiausias putlerinis vandalas ir provokatorius vien tam, kad sukelti kuo didesnį skandalą. Tikras advokatas tą lentą nukabintų teisinėmis priemonėmis. Tikras šūdžius ir skandalistas.

> 178. Hau2019-04-09 00:35

Pilai jums pritariu kolega, tik musiskiai nevapena graudziai kaip siaures indenai (hau), o drasiai ir pilna krutine ispucia Zieg Heil !

K2019-04-09 00:32

S. Tomo sąrašo brukimas papiktino. Anksčiau jau parašiau savo nuomuonę apie šį "personažą"...

Senis Šaltis2019-04-09 00:30

"Visa Europa piestu atsistos, jeigu tik bandys nuteisti." --- čia, kaip už ukrainą piestu stoja? Čia, kaip ta europa leido amerikai vidury tos europos ne vieną šalį bombarduoti? Čia ta europa, kuri už Nadia šiandien piestu stoja, ar pasakoja, koks ukrainoj zelenskis netinkamas būti prezidentu? Tai europai ant mūsų vidinių problemų giliai nusi...

Hau2019-04-09 00:30

Ką gi, pasirodo ekspertai.eu tikrai yra vatnikai. Ir dar galutinai išsigimę. Pradžioj kitaip galvojau, gerai kad laiku parodėt savo tikrą veidą, šlykštūs išdavikai.

h2019-04-09 00:29

per toli nueita, as suprantu kad PR reikia ir pns, nu bet uz paminklu darkymo as eisiu atsiimti savo parasa.

ertyy2019-04-09 00:26

Ketinau paraginti pensininkus tėvus balsuoti rinkimuose už S. Tomo sąrašą, bet dabar net neužsiminsiu. Gėda raginti balsuoti už nufilmuotą chuliganą, likčiau nesuprastas.

to 8.2019-04-09 00:21

Poniai Submarinei leninų ir visokių kapsukų pagailo?

to 1702019-04-09 00:16

Atsipaipaliok. Sunaikinti nacių kolaboranto lentą - joks vandalizmas. Vandalizmas - tokią pakabinti. Aš garantuoju, kad Tomo niekas neteis. Visa Europa piestu atsistos, jeigu tik bandys nuteisti. Jūs bent kažkuo galvojat? Dar Lietuvai reikės teisintis Europoje, kas per lentos kabo. Vokietijoje už tokios lentos PAKABINIMĄ gautum 8 metus kalėjimo.

170. žertvy2019-04-09 00:15

Kam meluoti , taip akivaizdziai ? Landsburginis issilavinimas maiso ? Dingo vos keli balsai, keletas prisidejo. Stebiu visa laika. Geriau ka nors apie miskiniu zygdarbius paporintumet ?? O 169. "gaidyno", makaule matomai pastoviai barskina Lietuvos iskrypeliai, o gal but tai apsigimimo klaida ...?

Tas čigonas2019-04-09 00:15

koloboranto Cvirkos nedaužė?

Senis Šaltis2019-04-09 00:07

Pasidarė įdomu stebėti elektroninį balsavimą. Iš kitos pusės pagalvojus, tegu atsirašo visi tie balvonai, kurie norėjo sabotuoti Stanislovo sąrašą atsirašyti paskutinę dieną. gal ir liuks provokacinė akcija (nors būtent tokiai nepritariu). iš serijos pagauti "barsuką". tik šį kartą barsukus praspirti.

ertyy2019-04-08 23:53

"Rinkėjo puslapyje" Stanislovo Tomo sąrašas per dieną surinkdavo 50–100 naujai pasirašiusiųjų. Šiandien nei vieno pasirašiusio, o 30 jau atšaukė parašus. Ką mąstė Tomas ir Juraitis ruošdamiesi vandalizmui? Kad kils ovacijos? Juraitis iki šiol ko tyli?

to 1572019-04-08 23:53

Nuvažiuokit su tomuku į Rainius ten yra dušanskio ir raslano komandos nukankintiems žmoniems pastatyta atminimo koplyčia ir nugriaukit ją. Gi pagal jus " negalėjo dušanskis ir Co taip mėsinėti gyvų žmonių". Padarysit didelį auklėjamąjį darbą žemaičiams išaiškinsit, kad kumunistpalaikiai žudė tik gero norėdami, todėl jiems reikia dėkoti, ir adoroti. Tik saugokitės nes ten žemaičiai ne tokie pakantūs. Šitie gali kuvaldos meistrams ir kokiu balžėnu per sprandą užvažiuoti.

> 161. Edis to 1522019-04-08 23:52

Is viso jusu pasisakymosutinku tik del isverstakuniu. Tokio kaip "sovietmecio",- nebuvo. Buvo tarybiniai metai ir tarybine Lietuva. Ir paprastas zmogus visados rinksis tarybine Lietuva, o ne emigracija." kurie sovietmečiu kuo aktyviausiai kolaboravo , buvo valdžioje , stovėjo okupacinės teisės sargyboje , tie kurie kaip šunys lojo į Vakarus ".. Noreciau paklausti, kas spaudoje, buvo neteisingai rasoma apie "gerus" Vakarus ? Kas pagal jus turejo saugoti teise ? Banditai, miskiniai ? Jus nemaisote, geriausiu tarybiniu metu Lietuvoje su naciu okupacija ? Jeigu tai liaudies noras gyventi socialistineje salyje,- tai vadinasi "okupacija" ? O dabar kas ? Uz ka kalti tarybiniai zmones,- per daug keliu nutiese, per daug mokyklu pristate, gamyklos mums maise, issilavinimas blogas, ar , kad gydymas nemokamas ? Tada Vetra tikrai patrydiotas, jis kovojo pries tokia Lietuva.

taigi2019-04-08 23:50

SAUNUOLIS ,, banditeliu ir naciu gerbejams lyg kuju per galva ,, kiek galima karo nusikalteius ir garsiai staugiancius fasistu vadeivas didvyriais vaizduot , zudikam ir po mirties tegu nebus ramybes . ,

U-2>162. Edis2019-04-08 23:42

Jus visiskai teisus. Neabejoju, kad siek tiek pasikeitus situacijai mes sulauktume Grybauskaites, Simasiaus ir gal net tokiu tyliu rezistentu kaip Kasciuas su Uzubaliu pasakojimu, kaip jie kovojos su nacizmu Lietuvoje pogrindzio salygomis.

>>162. Edis2019-04-08 23:40

...Edi, niekas jūsų neįpareigoja aiškintis prieš beretinus. Tegu jie sau tirdalioja ką nori ir taip jų galvose pilna vien landsbergio pridrėbta. Jei anie turiprotinių problemų, tegu pasiskaito savo "mokslininkės" darbą...

Buratinas2019-04-08 23:35

Misliju, kad vietoj Europarlamento teks kaliūzėn keliauti...

Senis Šaltis2019-04-08 23:32

Tik visiškas kvailys gali aiškinti kitiems, kad jis gyvenime nekeitė savo įsitikinimų. Tik visiškas bukius ir asilas galvoja, kad įsitikinimai, kaip ir gyvenimas yra pastovus ir nekintantis. Galiu drąsiai sakyti, kad būtent toks būtinai išduos ir padarys būtent taip, kuo kitus kaltina.

Edis2019-04-08 23:31

Už šį veiksmą , lentos numušimą nacių kolaborantui - pagarba. Reikia turėti drąsos. Tokios pačios kaip 1987 metais išeiti būti prie Mickevičiaus paminklo. Kai tuo tarpu ta pati sovietinė nomenklatūra žviegė kaip jie drįsta kėsintis į idealus.

Edis to 1522019-04-08 23:27

Su pagarba paaiškinsiu jums savo įsitikinimus. Gimimas tarybiniais metais ne prie ko. Šlykštūs tik tie žmonės kurie sovietmečiu kuo aktyviausiai kolaboravo , buvo valdžioje , stovėjo okupacinės teisės sargyboje , tie kurie kaip šunys lojo į Vakarus , persekiojo kitaminčius , skundė ir rašė straipsnius kokie blogi vakarai . O įvykus nomenklatūriniam perversmui išvertė kailį ir toliau sedėjo valdžioje , jau stovėjo šios sistemos sargyboje ir pradėjo loti į Rytus , straipsniai tapo priešingi. ŠTAI KAS ŠLYKŠTU NES TOKIE ŽMONĖS YRA PADUGNĖS . o prostitutinė spauda su tvarto iškamšomis juos garbina. Ir dabar moralės ir įsitinimų aspektu tie kas turėjo savo įsitikinimus juos ir pasiliko - neišdavė man orumo savoka imponuoja labiau negu išverstaskūriai , kurie vieną kartą išvertę kailį - išvers ir kitą . Tai yra išduos. Galima su užkietėjusiais komunistais nesutikti , stovėti kitoje barikadų pusėje tačiau tu juos žinai . O štai tokie kurie čiulba iš kur vėjas pučia , tai padugnės.

Egidijus Baltušis2019-04-08 23:22

Negera mintis buvo mojuoti kuvalda, na bet ką padarysi, Stanislovui buvo ne slabo, pajėmė ir nukalė. Turiu klausymą, kas šios lentos savininkai ir kieno leidimu ji pakabinta.

Senis Šaltis2019-04-08 23:20

156. velesai/šerniau/dzūkai po bano vėl rizikuoji? cha cha cha. Ačiū už mano komentarų reklamą.

Ajaj2019-04-08 23:19

Ūžas, lentą sudaužė.

to 1542019-04-08 23:16

O gal vandalizmas - tokias lentas kabinėti? Net ne vandalizmas, o pasityčiojimas iš milijonų nukankintų. O jo veiksmai - teisingumo atstatymas.

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"143.2019-04-08 23:13

"Pranešimo" apimtis ir vertė_ niekinės. Megagenijus ko tai visai skystai besireiškia. Tikėkimės, atsigaus.

to 1512019-04-08 23:13

Pakartoti - ką? Jūsų sukurtas pasakas ir legendas?:)

Stanislovai2019-04-08 23:11

Tomai, ziauriai gailiuosi balsaves uz jus, negi issilavines zmogus gali nukristi iki vandalizmo...

Vieta2019-04-08 23:09

Tuščia nebūna. Kažkam numatė S. Tomas. Gal žydų dydvyriui Nachmanui Dušanskiui?

> 145. Edis to Guru2019-04-08 23:06

"Kai matau visokias lenktas sovietiniam kolaborantui Brazauskui šlykštu darosi." Sutinku, slykstoka kai paminklus stato vagims ir parsidaveliams , bus taip pat slykstu kai bandys iamzinti ozi. Bet jums matomai visi zmones gime tarybiniais metais,- kolaborantai. Kitaip tokios logikos, atskiestos sudu, as nesuprantu.

to 144.2019-04-08 23:03

matosi kad dušanskio palikuonis. Nori lietuvius kankinti, išduriant akis supjaustant gyvus. Patyrimas yra. Rainiuose jūsų tėvai ir seneliai parodė kas jie tokie. Ir ne tik Rainiuose bet ir panevėžy, Kaune. Nori pakartoti?

stėrva2019-04-08 23:01

.. beretiniai "gurų"!!! Nemalkit čia landsbergio su savo "bokštais". Ar jūs prieš "docentės" Grybauskaitės atliktus tyrimus????? .. jums Lukiškėse tiek vietų tikria nėra, apsiraminkit...

To Edis2019-04-08 23:00

100 proc statau, kad Stanislovas Tomas prašiko rinkimus xaxaxa

> 136. Edis ( Šalin Vėrtą )2019-04-08 23:00

Leiskite pasidometi ,- kokie gi tie "Sovietiniai kgbistiniai nusikaltimai " ??

To 1422019-04-08 22:59

Kokia dar ten anūkė.... tai kolorado vabalas išskridęs gyventi į Amerikà. Tai tik dar vienas argumentas, kad emigravę lietuviai - jau nebe lietuviai.... ir dvigubos pilietybės jiems nereikia... tegu gyvena ir maitinasi iš žydo amerikiečio rankos...

to 141 Edžiui2019-04-08 22:59

Iš esmės - taip, išsprendė labai nepatogią Lietuvai problemą, kai nei nuimti, nei nenuimti.:) O dar reikės ir vadovėlius perrašyti.:)

Edis to Guru2019-04-08 22:58

Nacių kolaborantui negalima lentos statyti , lygia taip pat kaip sovietiniam kolaborantui. Kai matau visokias lenktas sovietiniam kolaborantui Brazauskui šlykštu darosi. O vėliau bus garbinama komunistė Grybauskaitė . Pakol tvartelio gaišenos garbins išsigimėlius kolaborantus Nepriklausomos Lietuvos nematyti.

to 1402019-04-08 22:56

Labai tuo didžiuočiausi.:)

Senis Šaltis2019-04-08 22:56

Na su tais parašus atsiims, nesurinks, tai deBiliška skaityti. Išvis nereikalinga ta elektroninė apgavysčių sistema. konservai per pusantros dienos virš 7 tkst parašų? ko čia jie ale taip sujudo ir taip greitai pradėjo rinkti elektroniniu būdu? Niekas nežino, gal tie parašai ant popieriaus jau seniai surinkti, o ateina ir grasina, kaip maži vaikai. Vienareikšmiškai nepritariu tokiam vandalizmo atvejui, ir pats Stanislovas tai supranta "Po įvykio advoktas profesorius Stanislovas Tomas pats iškvietė policiją." O dar juokingiau atrodo manipuliatoriai primetinėjantys svetimas kaltes kolektyviai visai Lietuvai. Ta proga senas straipsnis zeppelinus. livejournal. com/26100. html O pasirašyti reikia. Toks vandalizmas su lenta, gal yra menka pražanga, palyginus, ko gali pasiekti EP šis žmogus. Ten gal ne lentas daužytų, o mūsų visų gyvenimą gerintų.

to 1392019-04-08 22:55

O kodėl jo anūkė skelbia, kad jis - nacių kolaborantas? Ir tokie gali būti "Lietuvos didvyriai"?:) O "ne jūs pakabinot" - ne argumentas. Pvz., ne jūs Žaliojo tilto skulptūras pastatėt, bet nugriovėt jūs.

Edis2019-04-08 22:54

100 procentų statau kad Stanislovas Tomas nebus įkalintas , o gaus tik už viešos tvarkos pažeidimą ir turto naikinimą. Jis kuo puikiausiai žinojo kad paminklinės lentos sunaikinimas nacių kolaborantui žydų getų steigėjui , nebus griežtai baudžiamas. Ir 100 procentų statau kad NAUJOS LENTOS VĖTRAI NEBUS. Tomas išsprendė labai nepatogią Lietuvai problemą . Nėra lentos - nėra problemos .

to 1372019-04-08 22:52

O tu lietuvšaudžių kbių kumunispalaikių palikuonis būsi...

Guru2019-04-08 22:51

Ne jūs lentá pakabinot - ne jūs turit teisę jà nuimt... Generolas Vėtra - Lietuvos didvyris už savo šalį paaukojęs gyvybę. Lenta jam pastatyta Lietuvoje, o ne Izraelyje...

Guru2019-04-08 22:48

Akcija labai paprasta - Lietuviai atsiims parašus, o žydai pasirašys... skirtumas tik tas, kad Lt žydú balsú neužteks išsvajotam EP mandatui...xaxaxa

to 1332019-04-08 22:47

Ką su kuo sukiršino? Žydšaudžių palikuonis su normaliais žmonėmis? Tą lentą seniai valdžia turėjo nukabinti. Iškart po to, kai Noreikos anūkė (Silvija Foti) pareiškė viešai, kad jos senelis - nacių kolaborantas, gyvenęs iš žydų atimtame name. Kodėl nenukabino? Aš vertinu tik teigimai. Jeigu nedaro valdžia, daryti turi piliečiai. Tik lietuviai niekada neišdrįsta valdžiai paprieštarauti, ypač - viešai. Tame - tautos bėdos. O štai ponas Tomas išdrįso. Pavyzdį imkite.

Edis ( Šalin Vėrtą )2019-04-08 22:46

Sovietiniai kgbistiniai nusikaltimai prilyginti nacių nusikaltimams. Tai kad Vėrta buvo nacių kolaborantas jo neišteisina buvimas partizanu. Tvarto išgamoms nedaeina kad kolaboravimas yra NUSIKALTIMAS.

Guru2019-04-08 22:45

Jokiú šansú taiu, žyduk, laimėti rinkimus...

> 133. gaidynas to 129.2019-04-08 22:43

A tai jau agitacija uz parasu atsiemima baigesi .? Visokie video ir nesamones komentaruose ? Inkalki berneli, dar, ozio slapimo, gal fantazija sugris !

to 129.2019-04-08 22:32

Tai kad čia ne drasa, o kvailumas. Kiršinimo aktas. Anksčiau tomo veiklą vertinau neutraliai, gal daugiau daugiau teigiamai. Dabar vienareiškšmiškai vertinu neigiamai. Ir pasekmės bus nekokios. Prašiks visus rinkimus. Ir ko gero net parašų nesurinks.

to 1312019-04-08 22:29

Trink, kas neleidžia?

trinu2019-04-08 22:27

ekspertai.eu

> 127. Jonas Mažintas2019-04-08 22:27

Pats zmoniu nemulkinesd,- mars pasirasyti uz Toma S. Gal tada nepastebesim ir tavo kliedesiu.

to 127 Jonui Mažintui2019-04-08 22:25

O aš manau, kad tokiam žmogui reikia pareikšti pagarbą. Daug Lietuvoje atsirastų drąsuolių, kurie išdrįstų pakartoti jo veiksmus? Tikiuosi, kad ir Europa dabar pagaliau atkreips dėmesį, kokios lentos ir kam kabinėjamos Lietuvoje. Vien už tai jis vertas pagarbos.

to 1262019-04-08 22:21

O kuo čia domėtis? Kam domėtis tuo, kas visiems seniai žinoma? Tau patinka raustis po nužudytų (kartais - ypatingai žiauriai) nekaltų žmonių kaulus? Pagerbk juos tylos minute, pasmerk jų žudikus ir apsiramink.

Jonas Mažintas2019-04-08 22:17

Atrodo, kad "ostapas benderis" priėjo liepto galą. Tie suklaidinti žmonės, kurie patikėjo "didžiuoju genijumi" turėtų atsiimti savo parašus ir išeiti iš Profesoriaus S. Tomo rinkimų komiteto. Beje, ir VRK jau turi pakankamų įrodymų, kurie leidžia išeliminuoti iš rinkimų į EP šį "naująjį hirostratą". Ką dabar gali pakomentuoti ponai A. Nakas ir K. Juraitis? Ko jie siekė, taip karštai palaikydami minėtą žmonių mulkintoją? Pone Kazimierai, tai ar tamsta nuoširdžiai dirbate vardan tos Lietuvos? Kuo jūs galite pasiteisinti dėl savo veiksmų? Laukiu, atsakykite.

Vytas2019-04-08 22:15

113-Darijui. Rašai, kad Europoje nėra žmogaus, kurio gyslose netekėtų žydo kraujas. Vadinasi ir paties. Bet ar žinai, kad žydau galima tapti, taip, ne gimti pagal (pagal motiną), o tapti. Tam žydai prigalvojo paprastą procedūrą: užtenka išmokti ivritą ar judiš kalbas, priimti judėjų tikėjimą praeinant tam tikras procedūras, būti žydų šalininku ir tu jau žydas. Pabrėžiu, taip tampama žydu ( ne Izraelio piliečiu), nuo tada tavo tautybė - žydas. Ir žydai visaip stengiasi į savo tautybę pritraukti gabiausius pasaulio žmones. Eiliniam žmogui tai neprieinama. Kiek tokių "žydų" pasaulyje, vienas dievas težino. Žinoma, jei įtraukiamas vyras, tai įtraukiama ir visa šeima. Tai pati aršiausia žydų atšaka, nes reikia pastoviai įrodinėti žydų elitui savo ištikimybę. Taip ir atrodo, jog visa Europa ar JAV vien žydai. Faktas tik toks, kad patys turtingiausi klanai - Morganai, Rokfeleriai, Diuponai ir t. t. - žydai. Ir jų statytiniai užima aukštas vietas pasaulio valdymo hierarchijoje. Pav. , Trampo žentas - žydas, Trampo duktė irgi jau žydė - praėjo procedūras, jų vaikai irgi tikri žydai. O ar susimastei, kodėl draudžiama Baudžiamoji atsakomybė) tirti holokausto kilimo istoriją ar jį neigti? Rekomenduočiau pasidomėti.

gaudysas2019-04-08 22:15

Tomukui ir Co nekokie laikai: "Policijos pareigūnai pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl Viešosios tvarkos pažeidimo. Už Viešosios tvarkos pažeidimą gresia viešieji darbai arba bauda, arba laisvės apribojimas, arba areštas, arba laisvės atėmimas iki dvejų metų. Dėl S. Tomo veiksmų pirmadienio popietę į Generalinę prokuratūrą kreipėsi Stanislovas Buškevičius. Kreipimesi jis prašo ištirti tokio vandalizmo priežastis. „Šių metų balandžio 8 d. galimai Rusijos agentas Stanislovas Tomas sudaužė atminimo lentą skirtą Jonui Noreikai-generolui Vėtrai. Prašau Jūsų pradėti ikiteisminį tyrimą dėl Lietuvos laisvės kovotojų atminimo paniekinimo ir ištirti, ar ši provokacija nebuvo atlikta tiesioginiu Rusijos specialiųjų tarnybų užsakymu“, – rašoma S. Buškevičiaus kreipimesi prokuratūrai." Matyt toką paleis po rinkimų. O jei dar ir juraitį patubdys su naku tai nebebus kam rinkiminę kompanija vykdyt. Teks jums kreiptis į bezdžionių karalių Hunemaną pagalbos.

to 1172019-04-08 22:05

O prie ko čia - visi lietuviai? Kalba - apie tuos, kurie šitokias lentas kabinėja labai abejotiniems asmenims. O visiems lietuviams užtenka pasakyti, kad ir lietuvių tarpe buvo sadistų išgamų žydšaudžių, kurių dalis po karo sulindo į miškus ir žudė nekaltus Lietuvos gyventojus. Ir atsiriboti nuo jų, o ne bandyti "didvyrinti", perrašinėti istoriją ir durninti jaunąją kartą. Tave įžeidžia pasakymas "žydšaudžiai lietuviai"? Manęs - nė kiek. Todėl, kad aš jų niekada neteisinau ir teisinti nežadu.

XXX2019-04-08 21:58

sakyciau taip , arba visiems partizanams lentos , arba nei vienam , gal uzteks tu lygesniu uz lygius , o siaip zydai visai manes nedomina ,ypac Lietuvoj

> 121. gaidynas2019-04-08 21:54

Parasu daugeja, - pasirasyk ir tu, jei nenori melzti ozi !

gaudysas2019-04-08 21:50

genijaus tomuko pradžių pradžia, pradėjimas: youtube.com/watch?v=-fqDfN1ORuM

Anfisa2019-04-08 21:39

Ojo-joj, koki puiku veiksma Tomas padare... Visa jusu, lietuviai, sirsiu lyzda isjudino. Is visu kampu islyndo visokiu prietranku... Gera, labai gera diskusija, parodo kas jus esate, kuo buvote ir koks likimas jusu laukia. Einu i kaimo krautuve, nupirksiu popkorno, semku, dziovintos zuvies ir daug alaus. Rasykit toliau, greit sugrysiu... Ot klounai...Maladec, Tomai...)))

Edis ( Šalin Vėtrą )2019-04-08 21:34

Labai teisingai padarė kad sunaikino KOLABORANTO lentą. ir dar tvarto iškamšos žviegia kad tie kolaborantai kas pasirašo įsakymus suvaryti žydus į getus yra nekalti. O kaip tada paaiškins tvarto iškamšos kai teisia Sausio 13 byloje Jazovą kuris davė įsakymą išvesti tankus prieš žmones ? Kaip tai yra tvarto iškamšos , vienu atveju žudyti žmones - nekaltas , kitu - kaltas. Nėra šlykštesnės padugnės kaip išverstaskūriai kolaborantai - tvarto iškamšos.

> 89. gaidynas2019-04-08 21:33

"parašai tirpsta kaip pernykštis sniegas" ,- kam tokia tryda rasyti , Nesamones tai, as va pasirasiau ir kitiems linkiu. Kitaip kelias i tvarteli,- vel analizu atsigerti, pakol neisblaivejai.

to 113. Darijus2019-04-08 21:33

Neturiu tokio komplekso ir nesiruošiu atgaikauti už kažkieno nuodėmes. O be to labai puiku pagal tai ką rašai ir kai kurie "išminčiai" rašo ir diegia mintį, kad darytina išvadą, - lietuviai buvo tokie galingi ir įtakingi, kad sukėlė ir suorganizavo karą tikslu išžudyti ir saunaikinti žydus, steigė visoje europoje lagerius, žudė ir persekiojo žydus. Todėl dabar juos lietuvius reikia sunaikinti priversti gaiėtis... Ooo oho kokia galinga tauta.

> 86. Žmonės,2019-04-08 21:26

Kolega, jus visiskai teisus : "O aš protesto vardan šalinu ekspertai.eu iš favoritų ir prisiekiu daugiau niekada šito šlamšto neįsijungti!" . Tikiuosi ekspertai bus svaresni, po to.(tiesa, kiek kartu jau jungetes/tepetes ? ar tai dar atsiplauna !!?) A, tai siandien kruva patriotiniu infuzoriju lenda is dumblo.

ZUK2019-04-08 21:25

Matyt,Vilniaus valdžia vietoj tos Vėtros lentos pakabins Dušanskio atminimui skirtą lentą.Tai patiks visiems žydams ir rusams.Ir tai atitiks istorinę tiesą.

to 111. U-42019-04-08 21:23

Nedurnas jis. Pats sakė kad yra genijus... Tik va pagal veiksmus atrodo beesąs tikrai genijus, bezdžionių karalius su kūju ant peties.

Darijus2019-04-08 21:23

Nr.110-am: puiku, kad domitės istorija. Bet klausimas yra, kodėl lietuviai taip aršiai neigia dalyvavę žydų naikinime? Be to, Europoje nerasi žmogaus, kuris neturėtų žydų kraujo. Pasiknisk giliau savo giminės istorijoje ir pats tai suprasi.

U-2>107. GM2019-04-08 21:20

Ytikinai. Einu ir pasirasysiu.

U-42019-04-08 21:17

na ir durnas tas Tomas

to 101. Darijus2019-04-08 21:16

Tikrai, kad nenuplausi. Taip. žydai žudė žydus tik šitą slepia. Čia ištrauka iš astr. : "Kitų fiureriui ištikimų žydų pavardės daugiau ar mažiau žinomos. Tai jau minėtas iš Baltijos šalių kilęs jo ideologas A. Rosenbergas (Niurnbergo teismo sprendimu pakartas 1946 10 16), gestapo šefas Heinrichas Himmleris (pusiau žydas, suimtas amerikiečių 1945 05 23 nusižudė perkąsdamas ampulę su kalio cianidu), nacių propagandos ministras Josephas Goebbelsas (taip pat pusiau žydas, „Krištolinės nakties“ iniciatorius, nusinuodijęs praėjus dviems dienoms po fiurerio mirties 1945 05 01, SS dantų gydytoją Helmutą Kunzą paprašęs mirtiną injekciją suleisti ir šešiems savo vaikams), nacistinio laikraščio „Der Sturmer“ leidėjas Julius Streicheris (dėl savo žydiškų šaknų pakeitęs pavardę iš Abraamo Goldbergo, po proceso pakartas tą pačią dieną kaip ir A. Rosenbergas), grynakraujis žydas, nacistinis nusikaltėlis, vienas svarbiausių holokausto organizatorių, prižiūrėjęs koncentracijos stovyklas Rytų Europoje Adolfas Eichmanas („Mossad“ aptiktas Argentinoje ir pakartas 1962 05 31 Ramlos kalėjime Izraelyje), nacionalsocialistų partijos lyderis, nacis nr. 3 Rudolfas Hessas (žydas iš motinos pusės, 1941-aisiais numuštas virš Škotijos ir internuotas Anglijoje, mirė 1987 08 17 Špandau kalėjime Vakarų Berlyne, sulaukęs 91-rių). Tai garsios pavardės. Kas dar? Admirolas, nacių karinės žvalgybos „abvero“ vadas Wilhelmas Franzas Canaris (Graikijos žydas, už dalyvavimą pasikėsinant į fiurerį įkalintas ir 1945 04 09 sušaudytas), karinių oro pajėgų vadas reichsmaršalas Hermannas Goeringas (tiesa, jis buvo tik vedęs žydę, nusinuodijo kalėjime 1946 10 15), jo pavaduotojas feldmaršalas Erhardas Milchas (gimė žydų farmacininko šeimoje, dalyvavo operacijoje Norvegijoje, kompanijos „Lufthansa“ įkūrėjas, įkalintas 1951 m. 15-kai metų, bet 1954 m. išleistas ir mirė 1972 01 25 Diuseldorfe)... Čia ne visas sąrašas.

> 69. GM2019-04-08 21:12

Išsitrauk ladzburgio pumpura is burbos ir kreipkis i delfide. Dziaugtis reikia,- atliktas rumu egzorcizmas !

Monika2019-04-08 21:10

delfio komentaras parase tiesa: Gerbiamas Simasiau, o kuo stebites? Jus pasalinote darbo zmoniu skulpturas, nuo Zaliojo tilto, stai ir pasekeju sulauket... Gal vietoje darbo zmoniu skulpturu, kurios buvo pavadintos balvonais, kas nors pasiulys pastatyti prekybininku ar greituju kreditu bendroviu vadu skulpturas...? Geliu vazonai ant tilto kazkaip pigiai atrodo, kazkas neisbaigto, atrodo, kaip nevykusiai padaryti protezai... Kvieciu steigti Generolo Vetros judejima ir atstatyti jam paminkla, ar pritariate man?

GM2019-04-08 21:10

Ar žinote, kad galite atsiimti elektroninį parašą, kurį pasirašėte už Stanislovą Tomą - tereikia prisijungti prie tos pačios sistemos, paspausti "Stanislovo Tomo" sąrašą dar kartą ir spustelti mygtuką " Atsiimti parašą"... Kas nepadarėte - būtinai tai padarykite!

Darijus2019-04-08 21:06

Viskas labai paprasta: kodėl lietuviukai taip aršiai reaguoja žydų išnaikinimo klausime? Ogi todėl, kad dauguma prie to prisidėjo, pas kai ką ir dabar ant sienų kabo žydų laikrodžiai.

senis2019-04-08 21:04

reiketu nors truputi suprasti, tai ka skaitote. Vokietijos politika Lietuvoje, skiresi nuo jos politikos vakaru salyse... Lietuva, vakarai, visa laika, laike Rusija. 230 metu, Lietuva buvo Rusijos Imperijos dalimi. 1918 ir 1990 metu bandymai sukurti savo Valstybe, gedingai zlugo. Vien Kremliaus paliktu kgbistu, anusausku uzslaptinimas 100 metu, rodo, msu, azijatu, pastangas uz vieta prie lovio, buciuoti valdovo kumelei po uodega. Nesvarbu, ponas is rytu, ar ponas is vakaru, svarbu, kad turi kumele! Dabar, Rusijos Valstybes Paslaptis, pakstelejo kumelei is artmuju rytu. Nu, nepriprast...

Orakulas2019-04-08 21:03

Tai buvp Tomo šūvis sau į kojas...

Guru2019-04-08 21:02

Stanislovai Tomai, eik ir kandidatuok dabar Izraelyje, gal ir išrinks tave... Bet tik ne Lietuva.... Nedaug skiriesi nuo tų, kurie paėmę automatą iššaudo aplinkinius, neva kovoja už savo įsitikinimus.... Čia Lietuva ir generolas Vėtra yra pagerbtas už nuopelnus Lietuvai, o ne žydams...

- 98. gaudysas2019-04-08 20:55

Ačiū už filmuką :))) Nuotaika linksmesnė visai dienai :D))))

Darijus2019-04-08 20:54

Laikas viską sustato į savo vietas. Žydšaudžiu vardo muilu nenusiplausi.

Neitiketina! Pataisau:2019-04-08 20:49

3M.NELAISVES

Neitiketina!2019-04-08 20:48

S.Toma pasielge kaip laukinis vandalas. Gerbiu lenkus, kurie baudzia 3m.nelaimes vien uz Aussvitz pavadinima "lenku koncentracijos stovykla". Turi buti VOKIECIU ir tiek ziniu. Jei S. Tomai pritruko parasu, galimai del to pokalbiui pasikviete zydu nacionalista Kaca, kuris, GALIMAI, uz si "zygdarbi" pazadejo visakeriopa parama?! Dar vienas 30 sidabrininkas atsiskleide! SITUACIJOJE! TIK SITAIP SKESTANTIS PASIGRIEBE SIAUDA-KUJI?!

gaudysas2019-04-08 20:41

tomuk gal kartais tavo brolis čia su automatu švaistosi: youtube.com/watch?v=03bQB2vkx9g. Veiksmai labai panašūs į tavo. Liksmas toks ir ginklo nelabai nulaiko, kaip ir tu kūjo nenulaikei vykdydamas didyjį "teisingumą".

Pritariu Linkevičiui2019-04-08 20:41

Ta lenta tikrai nereikalinga. Ji tik gilina hibridinį karą Lietuvoje. Tuoj prasidės pirmos netektys-nualps ZUKas, erty, am ir kiti amsiukai, kilę iš šunaujos.

ZUKai2019-04-08 20:35

Paskelbk teismo sprendimą G.A.Gochimo byloje. Gal ir Noreikos anūkė sako netiesą apie savo senelį? Jeigu artimieji žino kitokią tiesą,kodėl mes privalome tikėti tuo, ką meluoja anušauskai?

Velniop2019-04-08 20:33

Savo pasirašymą už negerbiamą čigoną tomą atsiėmiau, ir taip pat atsiėmė kiti mano šeimos nariai. Čia jau buvo riba peržengta. Nepavyks tomui su tokiais bajeriais praeit. Reik nepainiot epochų - ir kritikuojant dabartinius seimo ir konservatorių vagis, čia ne prie ko buvo Generolas Vėtra, kuris kovojo už nepriklausomą Lietuvą tarpukariu. Vėtros kaip tik nemėgsta Linkevičius, ir dabartinis parsidavęs Lietuvos "elitas". Tai tomas kartu su jais gaunasi. Tai tada kam jis čia apsimeta, kad jam rūpi paprastų Lietuvos žmonių ineteresai. Apie pusdebilį Juraitį išvis patyliu... Apskritai paėmus, labai jau nevykusius "kadrus" Lietuvai priešiškoms jėgoms pavyksta nusipirkti. Visi normalūs ir ką nors sugebantys, seniai išvažiavę, arba dirba dabartiniam režimui. Tad ir tenka užsienio spec. tarnybom dirbti su tokiais kaip tomas ir juraitis... šūdas gaunasi

drilinga2019-04-08 20:32

ir kas kad Vetra pasirase del tu kitatauciu getu? jis rupinosi LIETUVA, o ne kitom problemom. jei ne Vetra nematytume nepriklausomybes ir nebutume laisvi, kaip dabar

Nuskambėjo2019-04-08 20:28

šis Stanislovo ,kaip dabar sakoma, projektas. Dauguma lt. ir kai kurie užsieniniai žinių portalai aprašo.

gaudysas2019-04-08 20:24

tomuk nueik prie krašto apsaugos ministerijos ir nugriauk paminklą Žemaičiui, o tai bus gera reklama. Dar tūkstantį parašų neteksi per valandą.

- 89. gaudysas2019-04-08 20:24

Ar pasiutot... Hanumano??

ZUKui2019-04-08 20:23

O kaip įvertinsi nuo Generolo Vėtros nukentėjusio ir visus dokumentus pateikusio teismui Žydo liudininko parodymus? ?

gaudysas2019-04-08 20:20

Ale tomuk tavo elektroniniai parašai tirpsta kaip pernykštis sniegas. Tai tau pasisekė. Tu ale tikras pjero genijus. Viskas atbulai. tomuk: vietoj to, kad po tokios ale pasiaukojančios akcijos padidėtų parašų skaičius, parašų mažėja su didžiuliu pagreičiu. Sėkminga akcija, kad tave kur... Tu tikrų tikriausias genijus. Hanumano palikuonis.

Anfisa2019-04-08 20:20

64-m. Taip. Uz visokius nusikaltimus - zudymus, plesimus, sadistiskus vaiku religinius aukojimus, padegimus, nuodijimus, apgaule, samokslus, burtavima, aferyzma, machinacijas, amoraluma, ritualinius vaiku zudymus, zydus isvarydavo is visokiu pasaulio valstybiu, ir butent : - 19 metais is Romos imperatoriaus Tyberijo isakymu; - is romos provinciju Konstantino I (285 - 337) isakymu ; - VII amziaus pradzioje is Arabijos Magometo isakymu (570 - 632); - 629 m. is Franku karalystes Dagoberto isakymu; - 875 m. is Senso; - 1080 m. - pirmas isvarymas is Prancuzijos; - 1099 m. is Jersalamo kryziuociais ; - 1113 m. is Rusijos Vladimiro Monomacho isakymu ; - 1117 m. is Italijos ; - is Prancuzijos Pilipo II Avgusto isakymu (1165-1223) ; - 1287 m. is Berno (Sveicarija) ; - 1290 m. is Anglijos anglu karaliaus Edvardo I Ilgakojo isakymu (1239-1307) ; - 1307 m. is Prancuzijos Pilipo IV Graziuojo isakymu (1268-1314) ; - 1391 m. is Prancuzijos Karlo VI isakymu (1368-1422) ; - 1407 m. is Lenkijos Krokuvos ; - 1492 m. is Ispanijos Izabeles I ir Ferdinando V isakymu ; - 1493 m. is Sicilijos salos Ferdinando V isakymu ; - 1495 m. is Florencijos ; - 1497 m. is Portugalijos karaliaus Manuelio isakymu (1469-1521) ; - 1541 m. is Austrijos ; - 1580 m. is Novgorodo caro Ivano Rustojo isakymu (1530-1584) ; - 1591 m. eilini karta is Prancuzijos ; - 1629 m. is Ispanijos ir Portugalijos karaliaus Pilipo IV isakymu ; - 1634 m. is Ciuricho (Sveicarija) ; - 1727 m. is Rusijos carienes Ekaterinos (1684-1727) isakymu...

...2019-04-08 20:17

Kaip gaila, kad A. Nakas su tokiais chuliganais susidėjo... Dabar džiaugiuosi, kad nespėjau pasirašyti už tokio chunveibino šaiką.

Žmonės,2019-04-08 20:12

kas pasirašėte už šitą skriabitelių, atsiimkite parašus! O aš protesto vardan šalinu ekspertai.eu iš favoritų ir prisiekiu daugiau niekada šito šlamšto neįsijungti!

to 83. ar2019-04-08 20:12

Yra. Reikia atikti tokius pat veiksmus kaip ir pasirašant ir jūsų parašą anuliuos.

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"81.2019-04-08 20:10

Gal pailsėtumėt? Graudus vaizdelis

ar2019-04-08 20:08

yra galimybė atsiimti parašą ?

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"75.2019-04-08 20:07

Blaškotės, mėtotės.

Senis Šaltis2019-04-08 20:07

77. Socialistas. "Nekalbant jau apie tai, kad naciu kolaborantai puikiai suvokė, kad pasmerktieji vežami ne poilsio vilas, o su vykdomaa susidorojimas." --- Kažką panašaus tik priešingai skaičiau apie tremiamus į Sibirą. Kad trėmimas, tai ne žudymas, tai yra daug humaniškiau. kad po to jei kas dar liko gyvas po gyvulinių vagonų pervežimų, po negailestingų sąlygų Sibire, po sąlygų su jais vietinių valdininkėlių, turėjo šansą grįžti. Lyg rumunijoj ar bulgarijoj, ar kažkur ten aplink, suvarė į getus ir ten kažkaip nežudė getuose, tik atėmė visą turtą, ir dabar sako va matai kas tas turtas, getuose gyvybę bent išsaugojo. Taigi sapalioti po tiek metų kas ką galvojo... Esmė, kaip šiandien elgiamės, o Stanislovo pavyzdys rodo, arba jis beviltiškai bando surinkti tuos parašus tokiais metodais, arba nežinia kas jo galvoje. Bet taip daryti nereikia, kaip ir naikinti Tarybinius paminklus.

Nelaime2019-04-08 20:06

Geriausi instrumentai Rusijos,tai kuvalda,lomikas,kirka ir lopeta viska isspresi!Kuvalda jo-ninai ir nera problemu!

zinoma2019-04-08 20:01

Sventoji Marija , kur stumia , vinioja si dieviskai grazu ,jauna jaunuoli , issilavinusi , issimokslinusi , mokanti tiek daug kalbu , isprususi .? Kazkoks tai nesusipratimas . Dabar grobiami ismintingi jaunuoliai , kad tarnautu gaujoms , o jeigu nesutinka , sodina i kalejima ,pasigrobia vilkai nepaleidzia kol neisnaudoja . Tokius reikalus turi visi isspresti taikiai , ramiai , protingai patys , prie ko cia sis jaunas vaikinukas . ? Gal jis veikiamas juoduju technologiju , galimai Jam taikoma teroristine prievarta , ar uzgrobtas i manipuliatoriu prievartos tinklus ir jau pasipriesinti negali ? O gal cia tiktai montazas ?. Neturetu ka veikt . Tikrai baisu . Kodel ponas Audrius visada tik pataria salia , o pats nieko nedaro ?. Ponas Audriau , nesupykite kur vyniojate si jauna jaunuoli , tevu SUNU ?. Kas cia tokie patarejai ?. Jam nereikia spresti tokiu reikalu , jis inteligentiskos sielos gali surinkti Zmoniu simpatijas savo ismintimi . Baisiausi Zmones kurie megsta joti ant kito Zmogaus kanciu ir isdavikai . Pasaulis ziaurus suka visoki bizni , priraso visokiu rasteliu neegzistuojancias skolas , uzgrobia taikinius kurie neturi teises kurti seimos , uzblokuoja meile , kad butu vienisiai ,butu tik banditu nuosavybe . Baisu buti vienam nei tevu , nei giminiu , pasaulis ziaurus . Bek Tomai , bek , nuo visokio plauko maniaku , kurie tau linki kalejimo . Visiems grazios , siltos dienos ,bukite atsargus , mylimi , mylekite tuos kurie myli Jus .

Guru2019-04-08 19:57

Ar dar ilgai leisime Stanisovams ir Vanagaitėms tyčiotis iš Lietuvos didvyrių....? Jeigu leidžiame mūsų negerbti kitiems, kaip galime gerbti save patys...? Manau, kad tai dugnas... Ir jis dar tikisi, kad kažkas už jį balsuos...?

Socialistas2019-04-08 19:57

nesuvokimas ir nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Nekalbant jau apie tai, kad naciu kolaborantai puikiai suvokė, kad pasmerktieji vežami ne poilsio vilas, o su vykdomaa susidorojimas. O tai suvokė ar ne nusikaltimo mastą čia jau antraeilis dalykas. Nusikaltimo sudėtį puikiai suvokė.

Nu jo2019-04-08 19:54

Na ir? Man ta plokštė dzin... kaip ir dzin, kas ten parašyta... Ir ką tuom žydėlis pasiekė? be savireklamos ir kankinio aureolės?

Senis Šaltis2019-04-08 19:45

Poelgis tikrai labai kvailas, net pats, kaip rašo "Po įvykio advoktas profesorius Stanislovas Tomas pats iškvietė policiją." supranta, kad tai yra nusikaltimas. Bet vistiek siūlyčiau pasirašyti, nes tai ne balsavimas į EP, o tik galimybė, saugiklis, sistemos sukurtas pasityčiojimas, vėliau būti rinktam.

ZUK2019-04-08 19:45

Kas drįso?Ir kieno nurodymu?Lietuvos patriotas Vėtra ne tik kad nesusijęs su žydu naikinimu,bet dar ir visais būdais gelbėjo žydus.Už šios lentos Vėtrai nuėmimą turi būti teisiami visi su tuo susiję asmenys.

dušanskiui2019-04-08 19:43

atlaisvino vietelę.

Ar2019-04-08 19:42

Išdrįs jį teisti?

Senis Šaltis2019-04-08 19:38

68. velesai/dzūkai/šerniau. Parašiau kur dėjau. Šaunuolis, kad skaitai ir seki mane, tik gaila, kad perskaitęs nesuvoki teksto, jei taip rašai. Be to nuo neapykantos iki meilės, sako, vienas žingsnis. Džiaugiuosi, kad tu atsilieki per tą žingsnį, mylėk savo aplinkinius tom meilėm, kaip čia garsiai skleidi. be to 65. komentare patiko tavo komentaro pabaigoje klaustukas. Daug pasakantis apie tavo įsitikinimą ir visišką nesupratimą. Džiaugiuosi, kad nesu tavo kaimynas. Spėju tamstos kaimynai neturi galvos skausmo kur dėti padėvėtus rūbus, ar pasibaigus garantijai maistą. Spėju po pokalbio su airiu nusivylei, nebus iš airijos padėvėtų lauktuvių, nes jis nežada važiuoti Lietuvon. Bet linkiu ieškoti Aurimų toliau, gal kas duos mėginėlių medaus. Ir tau pačios geriausios dienos ne interneto auka. Džiugu, kad turiu ištikimą skaitytoją.

Žemaitis2019-04-08 19:37

Debiliškas šio veikėjo poelgis...

GM2019-04-08 19:30

Pasirašom? Aš ką tik atsiėmiau parašą ir raginu visus lietuvius padaryti tą patį!!!

P.S. 65.>63.2019-04-08 19:30

Rastą šiukšlę į kišenę įsikišai.

visko pradzia2019-04-08 19:27

tik uz Toma! Pasirasom visi, kas turi islikusi sisteminiu idiotu neuzkresta prota

GM2019-04-08 19:25

Tikiuosi, Stanislovas Tomas neapsiskaičiavo su balsais, ir lietuvos žydų balsų jam užteks, kad iškovotų bent vieną mandatą į EP.... Nes jis ką tik prarado visus kitus rinkėjus, tame tarpe net ir Kedytės šalininkus...

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"63.2019-04-08 19:25

Nebent sapne. Meluoji viską. Ypač apie kaimyną_ niekas iš jų seniai tavęs nepakenčia?

U-2>57. Poison2019-04-08 19:20

Jus visiskai teisus del AK "veiklos" Lenkijoje. Dabar mazai kas zino ir dar maziau kas kalba, kad didziaja Lenkijos zydu daly nuzude visai ne vokieciai o patys lenkai. Tiesiog taip patogiau. Kas del antisemitizmo Europoje, tai jam ne vienas simtas metu ir visos "vakaru demokratijos" jy vienaip ar kitaip palaike. Zydai visada buvo puiki priezastis vietiniu valdziu dalbajobizmui ir kretinizmui paaiskinti. Visai kaip Rusija ir rusai sendienos Lietuvoje. Paskaitykite sendienos komentarus lietrytyje, delfyje ir netgi ekspertuose ir jums bus aisku kas kaltas del jau trisdesimt metu Lietuva ir jos valdzia persekiojanciu pergaliu.

Senis Šaltis2019-04-08 19:18

62. Valdas. pervedžiau bobutę per gatvę, pakėliau šiukšlę nuo šaligatvio ir išmečiau į šiukšlių dėžę, padėjau kaimynui...

Valdas2019-04-08 19:09

Šaunuolis S.Tomas, drąsus poelgis. O pezėtojams, manantiems, kad buvo galima padaryti geriau ir geresnėmis priemonėmis, siūlau pagrįsti tai savo asmeniniais pavyzdžiais, ką asmeniškai JŪS NUVEIKĖTE, kokiomis geromis priemonėmis ir kokius gerus rezultatus pasiekėte. Žinia, liežuviu malti - ne akmenis nešioti... :)

ZUK2019-04-08 19:02

Anušauskas yra teisingas ir protingas žmogus. Užsiiminėti šmeižtu neturėtu būti šio portalo prerogatyva. Tai žema ir nesuderinama su buvimu Lietuvos teritorijoje. O kad Vėtrai yra mesti nepagįsti kaltinimai,tai yra akivaizdu. Jis su žydų žudynemis niekaip nėra susijęs. Absoliučiai. Vėtra buvo ir bus Lietuvos patriotas,kuris,kaip ir kiekvienas lietuvis karo metais,visais įmanomais būdais gelbėjo žydus. Žydai yra,buvo ir bus labiausiai gerbiama tauta lietuvių tarpe,nes augo su šia tauta ilgus šimtmečius.

GM2019-04-08 19:00

Žydukas StanislovasTomas pasisodinęs kità žydukà nuteisė Vėtrà.... tačiau lietuviams verta žinoti esmę ir patiems pasidaryti išvadas... žinoti diskusijų apie Vėtros kaltę ir jo atminimą esmę. Bet kuri diskusija apie Vėtrą galiausiai atveda prie to, kad jis pasirašė ir persiuntė valdiniams vokiečių vyresnybės įsakymus dėl geto steigimo ir reorganizavimo. Priimkime, kad taip ir buvo. Kritikai sako (arba jeigu nedrįsta, tai nesako, bet prielaida akivaizdžiai ta), kad jis buvo laisvas pasipriešinti nacių valdžiai ir prisiimti pasekmes dėl šio sprendimo. Čia kaip moko Hobsas: visada esame laisvi pasirinkti tai, kas mums reikš bausmę ir pražūtį, joks įstatymas ir jokie grasinimai mūsų laisvės nevaržo. Laisvas pasirinkti buvo ir Noreika, kai persiuntinėjo nacių geto steigimo įsakymą. Jis iš tiesų galėjo pasirinkti. Galėjo atsisakyti vykdyti įsakymus ir už tai būti represuotas. Lygiai taip jis ir padarė po kelių metų, kai atsisakė organizuoti lietuvių mobilizaciją į SS ir už tai buvo išsiųstas į Štuthofą. Bet to nepadarė 1941 metais, kai neprisiėmė aukos gelbėdamas žydus nuo getų steigimo. Kritikų aiškinimas tad toks: būtų pasipriešinęs ir prisiėmęs tą auką, būtų didvyris, žydų gelbėtojas. Lietuvos žydų bendruomenė tikriausiai patys kviestų statyti paminklą (nors ne, paminklai žydų gelbėtojams kažkodėl nėra populiari idėja). Bet Noreika nepasipriešino, kad išgelbėtų žydus, pasipriešino tik vėliau - tiek naciams, tiek sovietams, vis dėl lietuvių tautos nepriklausomybės ir garbės, kas, suprantama, pagal postmodernią hypermoralę nėra toks didelis dalykas. Tikrasis kaltinimas Noreikai tad skamba taip: tu turėjai pasiaukoti dėl žydų ir būti jų gelbėtojas. Šiandienos teisėjai, kaip bežiūrėsim, palieka Noreikai dvi galimybes - būti didvyriu arba būti kolaborantu, taigi niekšu naciu okupacijos kontekste, tegu ir pripažįstant nuopelnus kitais gyvenimo etapais. Trečiojo varianto jie nepalieka. J. Noreika 1941 metų vasarą neatėjo pas nacius ieškodamas darbo okupacinėse struktūrose, neprisistatė padėti naciams, nesiekė jokios naudos ar privilegijų iš kolaboravimo. Priešingai, jis buvo sukilimo dalyvis ir Laikinosios Vyriausybės paskirtas tarnautoju su viltimi kurti nepriklausomą Lietuvą. Noreikos paveiksle nėra nieko, kas leistų suabejoti, kad nepriklausomybės atkūrimas buvo vienintelis motyvas sutinkant eiti šias pareigas. Bet naciams perėmus visišką Lietuvos kontrolę ir sužlugdžius LAF planus, buvimas tuo metu ir tose pareigose savaime statė į ypač sudėtingą situaciją ir moralinius pasirinkimus. Šiandien žiūrėdami į tą situaciją Noreikos kritikai sako, kad jis privalėjo elgtis didvyriškai (pasiaukoti) arba, kadangi to nepadarė, būti laikomas kolaborantu ir holokausto dalyviu. Tai nėra teisinga. Dauguma mūsų visais laikais buvo, yra ir bus toli gražu ne didvyriai ir tikrai nei vienas nebuvo ir nebus didvyris visose gyvenimo situacijose. Didvyriškos aukos užtenka kartą, kad moraliai iškiltum virš kitų žmonių. Didvyriškos aukos negali būti reikalaujama. Didvyriškos aukos negali ir neturi būti nuolatinės, kad tavo tauta galėtų tave laikyti didvyriu. Noreika nesudėjo didvyriškos aukos dėl Šiaulių žydų, laisvu pasirinkimu nepriėmė pasekmių, kurias priėmė vėliau, pasipriešindamas SS mobilizacijai. Jeigu būtų tą padaręs, šiandien būtų didvyris visiems, dabar - pasirodo - yra didvyris tik daliai. Esu tikras, kad tie, kam iš Noreikos vis per mažai, per daug iš jo reikalauja. Niekas neturime teisės reikalauti aukų. Jos akimirksniu prarastų vertę ir prasmę, jei būtų privalomos. Noreikos defamacijos istorija domiuosi ne pirmus metus, kalbinau tada dar gyvus jo bendražygius (V. Ašmenską) ir draugus (J. Šalkauską). Klausydamasis kaltinimų ir su jais polemizuodamas, ilgai negalėjau suprasti šios pamatinės jo kaltinimo logikos. Manau, kad ji pakankamai nenatūrali žmogaus moraliniam mąstymui, kad ją būtų lengva suprasti. Nežinau, ar ją suprato Genocido ir rezistencijos centras ar juolab dar kartą Noreikos nekolaboravimą patvirtinęs teismas. Bet kuriuo atveju džiaugiuosi jų sprendimais ir tikiuosi, kad Noreikos juodinimas bei pastangos jį paversti 'nevienareikšmiška asmenybe' vieną dieną liausis. Kartu žinau, kad tai labai naivi viltis. P.S. Kiekvienam besidominčiam nacių okupacijos laikotarpiu ir Jonu Noreika, tiesiog būtina perskaityti kunigo Stasio Ylos atsiminimus "Žmonės ir žvėrys" apie kalėjimo Štuthofe laikotarpį. Tiek dėl Noreikos, tiek ir apskritai tai yra nepelnytai pamiršta, literatūrine prasme pranašesnio "Dievų miško" užgožta knyga.

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"2019-04-08 19:00

39.

ome2019-04-08 18:59

Ekspertai ir visi kiti pritikėję vunderkindu išsimontavote sau smegenis, ką jua kalbėt apie šeštosios kolonos šposus veikti šito Čingischano, Napoleono palatos draugo rankomis.

Poison to 51. U-22019-04-08 18:56

Šiap aš prieš bet kokį smurtą, bet ar atsakys man kas kada nors: kodėl neapykanta šiai tautai(žydams) išliko iki šių dienų daugelyje pasaulio šalių. Jau nekalbant apie II pasaulinio karo laikus, kuomet tai buvo masinis reiškinys. Kažkur esu skaitęs, kad net toje pačioje Lenkijoje "Armija krajova" su jais tvarkės ne praščiau nei vokiečių naciai, be jokio Hitlerio. Viskam turėtų būti logiškas paaiškinimas juk be priežasties niekas nevyksta, ar ne taip ?

Senis Šaltis2019-04-08 18:51

52. ertyy. Atšaukt atšaukė, bet "Tėvynės sąjunga - Lietuvos krikščionys demokratai 7923" per nepilną valandą pyst virš 200 balsų. Nors dar užvakar buvo 665. kas garantuos, kad elektroniniu būdu, pasirašant per visiškai tave identifikuojantį būdą, ties kaičiai yra tikslūs ir ten nesėdi kas ir neparašo kas jam reikalinga? Išeitų, kad ant popieriuko pasirašius patikimiau atrodo.

Anfisa2019-04-08 18:47

Kas uzkabino niekso lenta? Kieno leidimu? Jeigu nera jokiu oficialiu leidimu, tai ir nuimti bet kas galejo. Saviveikla...

V. Ladas2019-04-08 18:46

Eilinį kartą perlenkta lazda. Pasekmės perlenkėjui greičiau neigiamos...

Šud2019-04-08 18:40

Tegul su kūju,jai toks drąsus Dušanskio kapą išniekina,kuris Rainiuose kankino lietuvius,pjaustė galvas,badė akis.Apsikakotų iš baimės.

ertyy2019-04-08 18:36

Ir dar keli parašus atšaukė... :( Gala, bet S. Tomo europarlamentaro karjerai galim dėti tašką, pats šią galimybę kūju sudaužė.

U-2>43. GM2019-04-08 18:28

"Generolas Vėtra buvo Lietuvos didvyris - ne žydų...." Avie nedadaryta, kokios "Lietuvos didvyriu" jis tapo zudydamas savo kaimynus zydus, Lietuvos piliecius naciu labui? Ir nekalbek uz VISA Lietuva ir VISUS lietuviu, tvarteline curva.

-46. V. Ladas2019-04-08 18:28

Išmontuota sudaužymo būdu. Panaudojant kūjelį.

Darius2019-04-08 18:26

Paziurekit i Tomo zydo garbanas, zydiskas akutes ir akcenta ir bus viskas aisku. Ps, skorpionas, taip bruksniukus megsti, tai reikejo pasivadint skorpionas-homoseksualas

skorpionas2019-04-08 18:22

KGBistinio-grybauskistinio-landsbergistinio-neofašistinio-neostalinistinio rėžimo ir jo įsteigto nusikaltėlių „reabilitacijos centro“ pastangos bandytų vadeivas paversti didvyriais susilaukia vis didesnį pasipriešinimą. Bandytai, jie ir Afrikoje laikomi bandytais. Nuolaužos turi būti išgabentos į Grūto parką.

S.Tomas-PROVOKATORIUS2019-04-08 18:22

Kazkaip atsitiktinai" jo chuliganiskas veiksmas sutapo su straipsniais apie zydu turto apildoma grazinima.Biaurus karjeristas.Ne jau ne Ostaas Benderis-daug tamsesne asmenybe.Puikiai zino ko siekia.

V. Ladas2019-04-08 18:22

Nesupratau. Tai ar lenta buvo išmontuota, ar sudaužyta? Ir kas, ir kokiu teisiniu pagrindu sunaikino daiktą?

Dabar jau nieko nesuprantu2019-04-08 18:21

Na nebent žydas ėmė ginti žydus, kito paaiškinimo nesugalvoju. Todėl, tegu žydai tarpusavy broliaujasi, o mes, lirtuviai, už žydus nebalsuosime, mes lietuviai irgi broliausimės ir palaikysime vienas kitą.

ertyy2019-04-08 18:20

Žmonės išties atšaukia parašus.

GM2019-04-08 18:17

Visada gerbiau eksperu puslapį, tačiau esu visiškai nusivylusi, neseniai atsiėmiau parašą už Stanislovą Tomą... Manau jūsų elektoratas - žydai, bet ne lietuviai. Generolas Vėtra buvo Lietuvos didvyris - ne žydų.... Jis pasiaukojo už lietuvius, bet ne už žydus.... ir tai yra jo " nuodėmė".... Ištrinu jūsų puslapį ir iš facebook... manau lazda buvo gerokai perlenkta...

- 38. Darius2019-04-08 18:06

Jėzau, Marija... kas dabar bus?? Vargas, oi, vargas mums...

am2019-04-08 18:06

poelgis slykstus,matesi,kad ir Juraiciui geda.Deti bauda uz didvyriu zeminima.

minerva2019-04-08 18:04

eks.PERTAI papuolė po kūju.Taškas.

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"2019-04-08 18:04

Aiškiai jaučiama pastovi šizoidinė būsena

Darius2019-04-08 18:03

Senis saltis yra pasimetes

Senis Šaltis2019-04-08 17:54

O va TSKD per dvi dienas virš 7 tkst parašų pyst. Apie ką ir kalbu. Pridėta manipuliacinių saugiklių ir vyksta kažkas neaiškaus. Stanislovo poelgis blogas. Manau, kad jei šitie, kurie apsimetinėja, kad buvo pasirašę ir dabar atšaukė, būtų iš tikro pasirašę, tai tokių neprotingų reklamų iš Stanislovo ir nebūtų buvę. Čia ir turto sugadinimas, ir viešos tvarkos pažeidimas. Ne koks studentų surengtas streikas universitete. Tikiu, kad bus ta tema iš Stanislovo vaizdo įrašas. Pasimetęs.

Gerai padare2019-04-08 17:52

200 000 nuzudytu zydu,30 000 nuzudytu lietuviu,50000 karo belaisviu yra rimtas pagrindas abejoti didvyriskumu.

manau,2019-04-08 17:48

jis turėtų atlyginti materialinius nuostolius,gerai ,kad už jį nepasirašiau,pagaliau atsiskleidė visu gražumu.

ertyy2019-04-08 17:45

Man atrodo, dalis žmonių pradėjo atšaukti savo parašus už S. Tomą "Rinkėjo puslapyje", prieš kelias valandas parašų buvo daugiau. Kvailas poelgis užsimoti kūju prieš tautos didvyrį, Stanislovas gal nežino Vanagaitės istorijos – ta irgi piarinosi, bet liko prie suskilusios geldos

Taip ir reikia2019-04-08 17:30

JĖGA! Šaunuolis!!!! KGB'istų išliauspintą "didvyrį" nukirto

yel“l“ow submarine apie 30. Nesvarbu2019-04-08 17:30

aš tai matau tik įrodymą to, kad šį(30) komentarą būtent toks tipažas ir parašė :)

yel“l“ow submarine2019-04-08 17:28

labiausiai šita tema trūksta paties tomo komentaro ...

Nesvarbu2019-04-08 17:25

Tai čia dar kartą įrodymas kokie BIBIAI yra ,,ekspertai.eu", kartu su visokiais Nakais, proteguojantys tąjį Tomą/

yel“l“ow submarine2019-04-08 17:23

bolševikiniai, nacistiniai, konservatiniai ir psichoukropiniai metodai kovojant už teisybę, yra netoleruotini..., - galima buvo rasti n+1 kitų , labiau civilizuotų būdų sukelti visuomeninį rezonansą dėl tos gėdingos lentos..., - dabar gi, į beretyno ir delfidinių propagandonų rankas atiduota daugybė kozirių ..., - liūdna... :(

>senis šaltis paiderūzas.com milicijos informatorius "Meningitas"2019-04-08 17:15

Ar bent pačiam(i?) suprantamas tas kliedesys 26.?

propesorius2019-04-08 17:13

Galėtų profesorius Tomas su kuvalda,kokį Lansberginį grybą nukenksmint?žmonės jam lauknešėlius visą gyvenimą į zoną neštų

Senis Šaltis2019-04-08 17:09

24. Povilas. Kvailumo išbandymas. Čia ne rinkimai į EP, o tik parašas suteikti galimybę dalyvauti. Eilinis įrodymas, kad sistema pridėjus kiekvienam veršiui tiek saugiklių, kad dažniausiai jie jų nepramuša. O tamsta abejoju, kad buvai ką pasirašęs. Pvz man labai patinka Juozaitis. bet tik prieš kandidatuojant sužinojau, kad jo programoje yra visiškai man nepriimtinas punktas. Pulti atšaukinėti parašą ir draugus įkalbėtus atkalbinėti, o po to atbėgti ir garsiai parašyti, kad atšaukiau ar atšaukiu? N x. Čia ne rinkimai. Čia eilinis saugiklis veršiams. Kaip ir sakiau, būtų iš tikro gaila, kad Stanislovas taip pasireklamavo, bet net neabejoju, kad tamsta nesirašei niekada.

pe2019-04-08 17:04

drasus zmogus, okupuotoje salyje taip elgtis reikia daug ryzto

Povilas2019-04-08 17:03

Iki balandžio 11 d. galima atšaukti parašą dėl kandidato sąrašo parėmimo. Ką sėkmingai ir padariau. Gailiuosi tik, kad iš viso buvau suklaidintas ir pasirašęs. Vandalams EP ne vieta.

Mauras2019-04-08 17:01

dar vienas įrodymas, kad jam su galva negerai...

Ema2019-04-08 17:00

Chamai!

ome2019-04-08 16:57

gaila neužkrito.. :/

> 18. Senis Šaltis2019-04-08 16:57

" pypiec, kaip eilinio deBilo bezdėjimas, nesikeikiant. " Aišku, čia jūs apie save? Klystate juodai. jūs neeilinis dbl.

U-2>14. ką gi2019-04-08 16:55

Jus man primenate 1939 Europa, kurioje Hitlerio Vokietija buvo negincijama vakaru civilizacijos, meno, kulturos ir t.t. tvirtove ir vien tik nrusai 1945 visiems yrode sy, kolektyviny Europos demokratijos paklydima.

Senis Šaltis2019-04-08 16:53

14. ką gi. Visiškai nepritariu Stanislovo tokiam elgesiui, bet tamstos "grasinimas" kaip "Maniau, pasirašyt už jį. Nuomonę pakeičiau" --- pypiec, kaip eilinio deBilo bezdėjimas, nesikeikiant.

Nuomone2019-04-08 16:52

Kam reikėjo šito? Nesveiki ar ką? Reklamos trūksta? Turėsit tos reklamos ir rusiškų portalų tai tikrai. Finalas aiškus- kelias veda į niekur.

-10. U-22019-04-08 16:49

Prašau atleisti, bet nepatarsiu, nes nieko neišmanau toje geiropinėje sexpraktikoje. Galėčiau rekomenduoti žinovą, tikrą gurmaną, to reikalo, mačiau trinasi po kitu straipsniu. Bet gal tiek jau to, nesikreipkit, anam ir taip pastaruoju metu likimas smūgių į vienus vartus negaili. :D))))

U-2> 9. Woland2019-04-08 16:47

Teoriskai, jus galetumete buti teisus. Vienok, man regis, kad lyginti caro ir Grybauskaites su Burauskaite palikima yra labai ir netgi labai sventvagiska. Jos gi ir Fredziui Kriugeriui paminkla pastatyti gali ir Pol Potui ir siuolaikines Europos Sajungos ykurejui Hitleriui. Ir ka tada?

ką gi2019-04-08 16:47

manau, kad nederėjo S. T. taip elgtis, gima civilizuotai, kutūringai siekti tikslo. Maniau, pasirašyt už jį. Nuomonę pakeičiau

Antanas2019-04-08 16:44

Manau ES žydija Tomui padęs.

-8. Anfisa2019-04-08 16:42

Ar nesuklydote? Ar ta Vėliava vadinosi ne "pieriechodnojie"? (prašau atleisti, kad ne kirilica, kažkas PC "atsikišo")

Antanas2019-04-08 16:41

Kažkodėl tarybinių balvonų daužymui TSRS laikais nebuvo tokių viešų "drąsuolių"? Tik Laisvoje Lietuvoje ir "aš didvyris."

U-2>7am2019-04-08 16:37

Ta proga noreciau pasiulyti b-yby y aky susirupinusiam Anusauskui, bet mane trikdo mintis, jog tai jam gali buti malonumas. Nors pesiplesk...

Woland2019-04-08 16:36

Čia tai jau per daug... Maža to, kad ekspertai. lt pastoviai įžūliai "lenda" pasirašyti už S. Tomą reklama, kurią jau atsibodo vis numesdinėti, dabar dar šitas chuliganiškas veiksmas (švelniai tariant) sudaužant lentą- S. Tomui tikrai labiau pakenks, nei padės. Taip Peterburge 1917m. po perversmo elgėsi bolševikai ir kitos atmatos daužydami caro palikimą... na ir audringais 1990-tais panašūs "patriotai" tik su kito poliaringumo ženklu - irgi ėmėsi viską daužyti, sprogdinti - kaip Kryžkalnio skulptūrą - lietuvaitę su gėlėmis atsisukusią į vakarus...

Anfisa2019-04-08 16:30

Siulau sia, dabar jau labai garbinga, vieta ant sienos paskelbti kaip pereinama vieta zinomems veikejams. Kaip buvo tarybiniais laikais - переходящее красное знамя. Ant tos sienos galima bus kabinti atminimo lentos ir lenteles nors ir kiekviena diena, bet, pagal kapitalizmo desnius - tik uz atatinkama kaina.

- 6. U-22019-04-08 16:29

Na, ką jau bepadarysi... Jei supratote Savo paklydimą ir pasižadate nebepakartoti tos nesąmonės, nurašysim neatidumui. Bet kad daugiau to nebūtų. :D))))

U-2>3iam.2019-04-08 16:24

Jus visiskai teisus. Del visko kaltas prakeiktas tingumas ir neatidumas. Kaltas.

juokas2019-04-08 16:17

hm...drasus zmogus! šaunuolis!

Tik dabar perskaičiau2019-04-08 16:10

ir pažiūrėjau siužetą. Tiesą sakant, likau be žado... Tad ir pakomentuoti nepavyks...

-1. U-22019-04-08 16:06

Labai tikiuosi, jog dalį pacitavote. Dėl to ir matosi komentare ta liamzberkinė nesąmonė "suovietų"? Netikiu, jog kas jau kas, bet Jūs, kaip sakoma, "nuo savęs" būtumėt tai parašęs :)) Prašau išsklaidyti mano sutrikimą :D)))

ertyy2019-04-08 15:59

Panašu, jog galimybę būti išrinktam į Europos parlamentą S. Tomas pats sudaužė kūju.

U-22019-04-08 15:52

Savaime suprantama, kad sventa vieta tuscia nebuna. Neabejoju, kad sito suskio vieta ant sienos uzims nepalyginamai Grybauskaitei ir Burauskaitei labiau nusipelnes Antanas Impulevičius-Impulėnas (1907 m. sausio 28 d. Panevėžyje – 1970 m. gruodžio 4 d. Filadelfijoje, JAV) – Lietuvos kariuomenės karininkas, nuo 1937 m. Generalinio štabo majoras. Vokiečių okupacijos metais 1941 m. rugpjūčio mėn. – 1942 m. lapkričio mėn. savanoriu tarnavo pagalbinėje policijoje, 2-ojo bataliono, vėliau vadinto 2-uoju apsaugos, 12-uoju batalionu, okupantų panaudoto žydų ir kt. tautybių žmonių žudynėms Baltarusijoje ir kitur, vadas. 1941 m. rudenį jo vadovaujamas batalionas kartu su vokiečiais sušaudė apie 46 tūkstančius žmonių, kurių dauguma žydai, o apie 9000 - sovietų karo belaisviai. Didvyris.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi