Vilniaus miesto savivaldybės taryba nusprendė artimiausiu metu paskelbti atvirą viešą tarptautinį konkursą statyti pirmą tramvajaus liniją Stotis – Santariškės.

Savivaldybės skaičiavimu, linijos Stotis – Santariškės statybas pradėti būtų galima 2014 metais, o užbaigti 2016 metais.

Kokio tipo tramvajus riedės Vilniaus gatvėse – dvibėgis, vienabėgis ar ratinis atskiroje eismo juostoje – bus pasirinkta per konkursą.

Nutiesus pirmąją liniją, planuojama formuoti dar tris.

Visą šį projektą planuojama įgyvendinti iki 2025-ųjų.

„Baigėme visus pasirengimo darbus, kad galėtume pradėti projektavimą dėl naujos visuomeninio transporto sistemos įvedimo į Vilniaus miesto visuomeninio transporto žemėlapį“, – informavo Vilniaus meras Artūras Zuokas

“Žinių radijo” | ekspertai.eu inf.

Naujausi

Komentarai (28)

Rikiuoti
Gerda2012-12-27 16:04

Kaip būtų kilnu, jeigu meras tektųsi apšviesti Kudikos ir Lietuvos herbo įprasmininmą skulptūroje. Apie laisvės paminklą Zuokui nė motais, o gal vėl bus ...kaip seniau.

savas2012-12-27 13:11

Dviračių takų nesutvarkė- pinigus iš ES teko grąžinti, G prospektas byra gabalais, bilietų sistemos neveikia, savivaldybėje- vieno langelio korupcija... O tramvajų, kas nematęs, galite pamatyti Daugpilyje. Sukrečiantis vaizdas.

alius2012-12-26 15:04

As ilgi pies zokula,nors jo motina ir labai gerbiu

alius2012-12-26 14:49

Brangieji,pirmiausia susitvarkykime savo kieme,o po to teiskime kitus...

deja2012-12-25 22:17

kol neturime savivaldos, abonentiniai niekšeliai tvarkosi savo reikalus, ir piliečių nuomonė jiems nė motais.

naujas abonento2012-12-25 21:25

planas, kaip apvogti tauta- pakisti pasenusius tramvajus, juk ju Europoje isliko tuose miestuose, kuriuose jais buvo vazinejama dar 20 a. pradzioje. O kodel ne "konke" - sugrazinkite Kauno "tramvaju', tempiama arkliais! Vis ekonomiskiau. Kodel neviesinamos Zuoko tramvajaus statybu islaidos - ar siai dienai tai pats svarbiausias irenginys Vilniaus miestui? Apskaiciuokite zmoniu srauta pagal laika. Nustatykite kada jis intensyviausias ir papildykite keliais troleibusais ar autobusais. Gatves siaurokos - ju nepaplatinsi, kaip pvz. : juk nenugriausi visos Kalvariju gatves senu namu, todel dar venos gelezies kruvos ikisimas i tokias gatves sukels galvos skausma ne vienam gyventojui, vairuotojui ir t. t. Nauju tramvajaus liniju tiesimas yra zurnalistelio, ne ekonomisto , bet gero sukciaus darinys - tikslas: kaip nugvelbti kuo daugiau pinigu i savo kisene. Na, jeigu kas ir kaip, tai kelias i Lenkija visada atviras - pabegs, islauks kol Zuokiene suteplios visus GP, VSD, FNTT varztelius litais ir Zuokula grizta vel namo! Vagiu vagis ir vel ant kumelio joja per Lietuvos zmoniu kisenes - koks skirtumas skolu daugiau ar maziau - juk jam ju ismoketi nereikes!

sn2012-12-25 01:02

Sena Zuoko svajonė, bet jau nebeaktuali. Prognozuojama, kad po maždaug 8 metų bus masiškai gaminami automobiliai be vairuotojų, o tai reiškia, kad parkavimas pasidarys nereikalingas - atveža tave, kur reikia, ir važiuoja kitų vežti. Apie pokyčius, atsiradus tokiems automobiliams, galima paskaityti The Economist straipsnyje "The driverless road ahead" - nuorodą galima lengvai susirasti. Antra, vystosi išmaniosios technologijos, su jomis ir telemedicina. Į Santariškes tikrai nebebus tokių srautų, kokie yra dabar. Į Kalvarijų turgų taip pat - ne tik ekonomika keičiasi, bet ir ateina nauja karta. Žaliavalgiai nevažiuoja į turgų, grupinis apsipirkimas su didžiulėmis nuolaidomis norintiems taupyti gerokai lenkia turgines derybas, o sendaikčių turgus taip pat persikelia į virtualią aplinką. Senamiesčiu smagiau pėstute pasivaikščioti. Tramvajus, apie kurį svajoja Zuokas, jau dabar morališkai pasenęs. Kodėl Lietuva palyginus su Vokietija yra pirmaujanti mobiliojo ryšio ir greitaeigio interneto srityje? Todėl, kad neįsigalėjo ADSL technologijos. Atsilikti per vieną technologinę kartą yra naudinga. Neskubėk ir būsi pirmas. Aišku, Zuokui reikia norėti būti pirmu ne pagal korumpuotumą. Greičiausiai tai jam neįmanoma misija.

sn2012-12-25 01:01

Sena Zuoko svajonė, bet jau nebeaktuali. Prognozuojama, kad po maždaug 8 metų bus masiškai gaminami automobiliai be vairuotojų, o tai reiškia, kad parkavimas pasidarys nereikalingas - atveža tave, kur reikia, ir važiuoja kitų vežti. Apie pokyčius, atsiradus tokiems automobiliams, galima paskaityti The Economist straipsnyje "The driverless road ahead" - nuoroda http://www. economist. com/news/business/21564821-carmakers-are-starting-take-autonomous-vehicles-seriously-other-businesses-should-too. Antra, vystosi išmaniosios technologijos, su jomis ir telemedicina. Į Santariškes tikrai nebebus tokių srautų, kokie yra dabar. Į Kalvarijų turgų taip pat - ne tik ekonomika keičiasi, bet ir ateina nauja karta. Žaliavalgiai nevažiuoja į turgų, grupinis apsipirkimas su didžiulėmis nuolaidomis norintiems taupyti gerokai lenkia turgines derybas, o sendaikčių turgus taip pat persikelia į virtualią aplinką. Senamiesčiu smagiau pėstute pasivaikščioti. Tramvajus, apie kurį svajoja Zuokas, jau dabar morališkai pasenęs. Kodėl Lietuva palyginus su Vokietija yra pirmaujanti mobiliojo ryšio ir greitaeigio interneto srityje? Todėl, kad neįsigalėjo ADSL technologijos. Atsilikti per vieną technologinę kartą yra naudinga. Neskubėk ir būsi pirmas. Aišku, Zuokui reikia norėti būti pirmu ne pagal korumpuotumą. Greičiausiai tai jam neįmanoma misija.

Ramunas2012-12-24 19:15

Visiskai nesutinku, Zuokai, pirmiausia duok man zadeta dviraciu sistema, o po to ziuresim.

Vilnietis2012-12-23 19:44

Pritariu siam komentatoriui. "Lietuviams 2025 metais reikės tik vieno maršruto: oro uostas - kapai. Stotelės - Žirnių, Rasų, Antakalnio, Rokantiškės, Kairėnai. Iki Karveliškių statysime metro."

optimistas2012-12-23 16:48

Patologines ego formos Kaip jau matete,esmine ego prigimtis yra patologine,jei naudoti zodzius platesne prasme,t. y. nusakant nefunkcionaluma ir kancia. Daugumoje protiniu sutrikimu sudaro ryskesni ego pozymiai kurie veikia ir normaliame asmenyje,bet tuomet kada jie tampa ypac ryskus,tada visiems tampa akivaizdi patologija,isskyrus ta kuris nuo to kencia. Pavyzdziui ,daug normaliu zmoniu karts nuo karto meluoja tam akd atrodytu svarbesni,ipatingi ir kad sustiprinti savo ivaizdi kitu akyse:tuo ka jie zino,kokie ju pasiekimai,sugebejimai,nuosavybe kuria valdo ir visa kita su kuo ego tapatinasi. Taciau kai kuriems zmonems,ego nepasitenkinimo verciamiems,tam kad atrodytu daugiau turintys ar daugiau galintys,melavimas tampa neatsispiriamu iprociu. Didele dalis to ka jie pasakoja apie save jums,ju istorija,yra visiska fantazija ego sukurta tam kad pasijusti didesniu ir labaiu ipatingu. Ju grandiozinis is ispustas saves ivaizdis kartais gali apgauti kitus,bet paprastai neilagam,nes dauguma zmoniu gretai atpazysta ta mela. Protinis susirgimas vadinamas paranojine shizofrenija,trumpai-paranoja,esmeje yra tik isskirtine ego forma. Ji paprastai sudaryta is isgalvotos istorijos,kuria del ilgai trunkancio paslepto baimes jausmo,sukuria protas. Pagrindinis istorijos elementas yra tikejimas,kad kazkurie zmones(kartais labai daug,arba beveik visi),rezga pries tave samoksla,ar yra susimoke kontroliuoti ar nuzudyti. Isorija daznai turi turini ir logika,todel kartais apgauna kitus ir jie patiki ja taip pat. Kartais organizacijos ir net tautos turi tikejimo sistema,kuri remiasi paranoja. Ego nepasitikejimas ir kitu baime yra paremta tendencija didinti ju "kitoniskuma" sutelkiant demesi i ju padarytas klaidas ir sutapatinant tas klaidas su jais paciais,ir reikia labai nedaug kad tie kiti atrodytu kaip antzmogiai-monstrai. Ego-ui reikia kitu,bet cia yra dilema,nes giliai viduje jie neapkencia ir bijo kitu. Zano-Polio Sartro teiginys "Pragaras yra kiti zmones",yra ego balsas. Asmuo kenciantis nuo paranojos pragara patiria labai stipriai,bet ir kiti kuriuose gyvena ego ivairiu stiprumu patiria kancia taip pat. Kuo stipresnis ego jumyse,tuo labiau tiketina,kad jums kiti zmones yra pagrindine problemu priezastis. Ir labiau nei panasu. kad jus pats apsunkinate kitu gyvenima. Bet savaime suprantama jus nenorite to matyti. Visada yra kiti kurie daro jusu gyvenima nepakenciamu. Protinis susirgimas paranoja taip pat pasireiskia ir kitu simptomu kuris yra kiekvieno ego elementu,taciau sergant paranoja tai pasireiskia ekstremalesne forma. Kuo labiau sergantis mato save sekamu, persekiojamu ir baudziamu kitu,tuo labaiu stipreja jo buvimo visatos apie kuri sukasi visas pasaulis centru,jausmas,ir tuo labaiu ipatingu ir svarbiu jis jauciasi,tuo labaiu jam atrodo kad jis yra visu zmoniu demesio centre. Jo jautimasis auka,del kitu "neteisiu" zmoniu,daro ji savo paties akyse labai ipatingu. Toje iliuzineje istorijoje,jis skiria sau dviguba role-aukos ir potencialaus didvyrio kuris nugales velnio jegas ir isgelbes pasauli. Kolektyvinis genciu,tautu ir religiniu organizaciju ego,taip pat daznai turi stipru paranojos elementa:mes pries velnia kituose. Tai daugelio zmonijos kanciu priezastis. Ispanijos inkvizicija,eretiku ir "raganu" persekiojimas ir deginimas,tautu santykiai atvede i Pirmaji ir Antraji Pasaulinius karus,visa komunizmo istorija,Saltasis Karas,Makartizmas Amerikoje 1950-tais,tebesitesiantys konfliktai viduriniuose rytuose yra skausmingi zmonijos istorijos epizodai,kurie kilo ekstremaliai ego formai dominuojant. Kuo labaiu nesamoningi asmenys,grupes ar tautos yra,tuo labaiu panasu,kad ta egoistine patologija peraugs i fizine prievarta. Prievarta primityvi,bet tai dar vis placiai paplites budas kuriuo ego bando itvirtinti save,irodyti,kad yra teisus,o kiti neteisus. Gincas su labai nesamoningais zmonemis gali lengvai peaugti i fizine prievarta. Kas yra gincas? Du ar daugaiu zmoniu isreiskia nuomones kurios skiriasi. Kiekvienas asmuo tai stipriai susitapatina su mintimis kurios suformavo nuomone. kad tos mintys virto proto pozicija i kuria investuotas ir saves jausmas. Kitais zodziais :tapatybe ir mintys persipyne. Jei taip atsitiko,tai kai as ginu savo nuomone(mintis),as jauciuosi ir elgiuosi taip lyg ginciau save pati. Nesamoningai,as jauciuosi ir elgiuosi taip lyg kovociau del islikimo,taigi ir mano emocijos atspindes nesamoninga tikejima. Tai tampa turbulentiska,As nusimines,piktas,besiginantis ar agresyvus. Man reikia laimeti bet kokia kaina,kitaip as zusiu. Tai iliuzija. Ego nezino kad proto pozicija neturi nieko bendra su tuo kas tu esi,nes ego yra nestebimas protas. Dzen sakoma:"Neieskok tiesos. Nustok puoseleti nuomone". Ka tai reiskia? Nesitapatink su savo protu. Kas tu esi isryskes ir be to. Eckhart Tolle

Parodomoji2012-12-23 10:43

pirmoji tramvajaus trasa ,pavadinta "Komunizmas pagal nepriklausomos Lietuvos Respublikos Konstituciją", turėtų jungti Nacionalinio, J.Imbraso vardo, stadiono griuvėsius su A.M.Brazausko vardo AE griuvėsiais. Antras etapas:- Zuoko vardo greitoji trasa, jungianti du miestus;Vilnius-Kaunas - A.Kupčinsko vardo Auksinis tualetas.

sigitas2012-12-22 17:57

Reikia bandyti visas galimybes, vogimui visi projektai geri, neprastums gugemheimo, stums tramvaju, nesigaus, stums metro...Kazkas ir gausis juk svarbiausia "teisingai" pasidalinti, o moketi teks asilams runkeliams, kurie tai tiesioginis darbas....

Ir as,ir as2012-12-22 15:15

Dede zuokulai labai,labai noliu tlamvajaus.Cia as labiau noliu ,labiau

Ir as,ir as2012-12-22 15:12

Dede zuokulai labai,labai noliu tlamvajaus.

arturas2012-12-22 10:51

zuoko tramvajusbus ant oro pagalviu vilnius-vasiukai -briuselis-maskva.

Ar tiesa?2012-12-22 00:57

Ar tiesa, ka "abonentas" ima 15 procentu? - Neeee 10 ima :)

Benas2012-12-22 00:31

Pirmas tramvajus jau turetu veikti o pirma linija bus nutiesta i Lukiskiu kalejima. Zuokas turetu dar tilpti i pirma vagona.

Pasaulio pabaiga!2012-12-21 21:11

Lietuviams 2025 metais reikės tik vieno maršruto: oro uostas - kapai. Stotelės - Žirnių, Rasų, Antakalnio, Rokantiškės, Kairėnai. Iki Karveliškių statysime metro.

Žinau kas laimės2012-12-21 19:46

Lažinamės. Laimės ALSTOM

Edward2012-12-21 17:41

Nu Kam tas konkursas Kai pinigai jau pavogti ir jokiu tramvaju niekada nebus?

girtas zuikis2012-12-21 17:01

Geležinė abonentinė logika - nutiesti bėgius, prisipirkti naujį tranvajų ir įkurti dar vieną autoparką su visu personalu, miestui yra kurkas pigiau nei nutiesti iki Santariškių troleibuso linijas ir prailginti 5 troleibuso maršrutą... cha-cha-cha...

TIKRA2012-12-21 16:42

NESAMONĖ.NESUSITVARKO SU GATVĖMIS, VISUR ŠIUKŠLĖS, BETVARKĖ DAR VIENOS SUIRUTĖS UŽSIMANĖ.. KODĖL ZUOKAS SAVIVALIAUJA. REIKIA ATSIKLAUSTI VILNIEČIŲ.

xxx2012-12-21 15:20

Visiskai nusipezejo Vilniaus merija su tuo tramvajum. Durniu valtis ir ne kitaip.

Jo2012-12-21 15:12

"abonentas",negali "ne statyti",abonentinis galioja.

Stasys2012-12-21 13:56

Ar kvailiau negalėjo sugalvoti grafas? Gerai kad išvykau iš Vilniaus, nes nesmagu būtų gyventi Vilniuje su tramvajų bėgiais gatvėse. Absurdas yra valdovų rūmai, kai iš Katedros aikštės Gedimino pilis nesimato, absurdas tas funikulierius į pilį, su savo mėlynu "garažu". Manau, kad tie "šedevrai" niokoja Gedimino kalną, o ne medžiai, kurie savo šaknimis kaip tik sutvirtina kalną nuo šliaužimo. Negražiai atrodo ir ne vietoje pastatyti dangoražiai, kurie užgožia nuostabų architektūrinį paveldą. Taigi, Vilnius yra intensyviai niokojamas.

Ir as,ir as2012-12-21 13:02

Noliu tlamvajaus,aciu zuokulai..

pirmyn2012-12-21 12:40

i 19 amziu!!!!!!!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi