ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Antimafija

Violetinė vieta – Lietuva – už savo neteisėtus veiksmus turės sumokėti pinigus Abu Zubaidai(75)

EŽTT Abu Zubaidos naudai priteisė iš Lietuvos 100 tūkstančių eurų neturtinės žalos ir 30 tūkstančių eurų bylinėjimosi išlaidų atlyginimo, kuriuos teks solidariai sumokėti visiems Lietuvos mokesčių mokėtojams.

Violetinė vieta – Lietuva – už savo neteisėtus veiksmus turės sumokėti pinigus Abu Zubaidai

Gegužės 31 d. Europos Žmogaus Teisių Teismo (EŽTT) teisėjai Linosas-Aleksandras Sicilianas (Graikija), Kristina Pardalos (San Marinas), Robertas Spano (Islandija), Alešas Pejchalas (Čekija), Egidijus Kūris (Lietuva), Mirjana Lazarova Trajkovska (Makedonija), Polas Mahounis (Jungtinė Karalystė) paskelbė sprendimą byloje Abu Zubaida (Abu Zubaydah) prieš Lietuvą (su dokumentu galima susipažinti ČIA. pdf)).

Teismas pripažino, kad trečias ar ketvirtas pagal svarbą žmogus organizacijoje Al Qaeda , CŽV sprendimu nuo 2005 m. vasario 17 ar 18 d. iki 2006 m. kovo 25 d. buvo neteisėtai įkalintas ir kankintas Lietuvoje.

Pareiškėjas teismo posėdyje nedalyvavo, sprendimas grindžiamas Saudo Arabijoje gimusio Abu Zubaidos, šiuo metu įkalinto Guantanamo kalėjime, parodymais ir JAV pateikta medžiaga.

Lietuvos valdžia pripažinta kalta, nes Lietuvos jurisdikcijoje buvo pažeistos šio asmens teisės. Pripažinta, kad Lietuvos valdžia apie tai žinojo.

EŽTT Abu Zubaidos naudai priteisė iš Lietuvos 100 tūkstančių eurų neturtinės žalos ir 30 tūkstančių eurų bylinėjimosi išlaidų atlyginimo, kuriuos teks solidariai sumokėti visiems Lietuvos mokesčių mokėtojams.

Prieš kelerius metus Lietuva pasaulyje pagarsėjo kaip „violetinė vieta“ (taip vadinami vieni slapčiausių CŽV kalėjimų, – ekspertai.eu past. ), už savo darbelius nenorinti prisiimti jokios atsakomybės.

EŽTT taip pat paskelbė sprendimą ir dėl kito CŽV kalinio, Al Naširio (Al Nashiri), byloje prieš Rumuniją. Pripažinta, kad Rumunija panašiomis aplinkybėmis kaip ir Lietuva pažeidė šio kalinio teises.

PAPILDYTA

Pasak Lietuvos teisingumo ministro Elvino Jankevičiaus, mūsų valstybė svarstys, ar skųsti EŽTT sprendimą dėl CŽV kalėjimo.

„Lietuva turi galimybę skųsti EŽTT sprendimą, kuriuo pripažinta, kad Lietuvoje veikė slaptas CŽV kalėjimas“, – pasakė E. Jankevičius.

Pasak jo, „sprendimas yra, jis yra labai plačios apimties, 300 lapų“.

„Mes tikrai svarstysime ir analizuosime situaciją, labai išsamiai susipažinsime. <...> Bet kol kas sprendimo nesame priėmę“, – naujienų agentūrai BNS pranešė E. Jankevičius, primindamas, kad šiam darbui atlikti Lietuva turi tris mėnesius.

Naujausi

Komentarai (75)

Rikiuoti
zinoma2018-06-12 14:34

Ydomu kaip teroristu ziauri gauja prekyba Zmonemis vadinasi , slapti ar ne slapti , kurie iki sios dienos taiko pavojinga teroristine prievarta uzgrobtiems silpnesniems Jaunuoliams , Jaunuolius vercia per prievarta narkomanais , savizudziais ,gejais , keicia ziauriu budu Jaunuoliu prigimti .? Ydomu kaip vadinasi teroristai narkodileriai , suteneriai , teroistai prekyba Zmonemis ir kur ju tie uzduociu nurodymu pogrindziai , kurie veikia iki dabar .? Siaucia nebaudziama teroristine gauija , vergija , kur is silpnesniu Jaunuoliu atima absoliuci9ai viska , gyvenamus bustus , pinigus , verslus , pasikesina terioristai su juodosiomis technologijomis net i jausmus i siela i Jaunuoliu prigimti . Kur teroristai mokinami ziauraus kankinimo meno , kad siaucia toks ziaurus terorizmas ?. Su nebaudziamu nusikalstamumu reikia kovoti griesciau , kad Jaunimaui gyventi butu saugu , kad isnaudotos aukos nebutu verciami nusikalteliais , o banditai aukomis . Gero darbo ginant grazu Jaunima .

Ate-ivis2018-06-07 14:32

Galvoju,kad šie kalėjimai egzistavo ir dabar,pataikaujant uzjūrio politikams ekstradicija lieka dviejų valstybės vadovų sąžininjumo klausymas

64am2018-06-03 16:22

berasti,vazinetojau po lietuva-pirma ismok rasyti-zodis RYZTASI va sitaip rasosi,o ne ristasi.....

geras patarimas2018-06-03 16:21

Taigi JAV kongresas atliko tyrima del tu kalejimu. Si medziaga buvo spausdinta musu ziniasklaidoje . Ten nurodyta kiek ir kam buvo sumoketa uz kalejimo atsiradima Lietuvoje. Pavardes uztusuotos, bet gi musu draugai galetu pakuzdeti prezidentei kas tuos milijonus gavo. Tie kas gavo beabejo turetu ir apmoketi priteista suma.

Vytas2018-06-03 16:01

O ką ten besvarstyti, juk prezidentė aiškiai pasakė: MOKĖSIME. Ir taškas. Visi. Ne tie, kurie pažeidinėdami Lietuvos įstatymus leido amerikonams kalėjimą įkurti ar amerikonai, įkūrę tokį kalėjimą ir kankinę. Mokėsime mes visi, nes taip nusprendė prezidentė. Ir prisidėjo prie to E. Kuris, jam dvasios pranešė, kad kalėjimas buvo. O kas atsakys į klausimą, kodėl prezidentė tokia nuolaidi ir drausminga ir nereikalauja iš amerikonų padengti tas išlaidas? Juk JAV - Lietuvos draugas. O gal "draugas"?

Cenzūra2018-06-02 21:21

Jankiai lauk, kartu su kyšių gavėjais,bloga pavyzdį parodėt apie humaniškumą.

Ewa2018-06-02 19:58

papildant 27,LT sumoka Bauda(minfinas)po to per prokuratūrą atgrežtine tvarka iš 3 egzekutoriu išireikalauja po 43000€,pagal teisės aktus direktoriai ne prie ko.Akį išdūrė, šakės sadistai, nu čto ačkarik spskaj štany!

Sąmoninga2018-06-02 18:02

Skiriama 64-am komentarui. Gerb. p. Stasy. Jūsų, mano komentaras- neliečia. Šis komentaras -skirtas kitam žmogui. Tad, Jūsų patarimai manęs nedomina. Jūs, matote, Lietuvos paprastų žmonių gyvenimus per rožinius akinius. Rašote, kad daug važinėjate po Lietuvą, matote ją gražėjančią, atsinaujančią. Lietuva -graži šalis. Bet ne su grožiu išgyvena Lietuvos žmonės! Žmonės, turi gauti padorias algas, padorias pensijas, kad kaip ir Jūs, "važinėtumėte" po Lietuvą ir ja "grožėtumėtės"... Man atrodo, kad Jūs nesuprantate, kaip gyvena paprastas žmogus- Lietuvoje. Jei Jūs, gautumėte mažutę algą,ar mažutę pensiją, kaip tada Jūs, važinėtumėte po Lietuvą, ir ja grožėtumėtės? Ir dar: kiekvienas žmogus gyvena savo gyvenimą, taip kaip sugeba. Savo komentaruose žmogus pasako tik savo asmeninę nuomonę. Mokyti, kaip gyventi, ir ką rašyti- kiekvieno žmogaus reikalas. Protingą žmogų visada malonu išgirsti ir išklausyti. Bet kai skiri komentarą nurodytam žmogui,tada nereikia mokyti ką jam rašyti, nes tai JŪsų savęs negerbimas...

>66. https2018-06-02 16:47

Pabudai???? Geriau vaistų pasiieškok, vargše...

https://cont.ws/@sevariga/9629072018-06-02 15:51

????????????????

birkinas2018-06-02 15:22

pas mus dar daug kremliaus paveiktu zmoneliu laisva rinkos pasidalijima kritikuoja. tai gal sovietmeciu buvo geriau? suprantu, kad daugelis tiesiog suklaidinti intenstvios putino propagandos, taciau yra ir gerai apmokamu tyciniu provokatoriu, kurie dergia musu valstybe. laisve kainuoja, maziau kainuoja nelaisve

stasys2018-06-02 11:59

63. Rašote nesąmones , bet jausmingai . Nežinau kur Jus tokia Lietuva matote .. mano supratimu tikrai ne Lietuvoje . :) Bėdų visi turi , bet tie Tamstos minimi moksliniai laipsniai, įgyti pas mus, Jums turėtu padėti susigaudyti kad tamsios spalvos nebūdingos realiam gyvenimui .. o jei tokiu pasitaiko tai dažniau liečia tik periodinį žmogaus asmeninį gyvenimą ir su juo susijusias peripetijas . Aš daug važinėju po Lietuva, skersai ir išilgai , čia tiktu posakis „vilka peni kojos „ todėl kaip man nėra sunku lyginti metai iš metu gražėjančia ja ir atsinaujinančia . Taip, senas sovietinis paveldas dažniau apauga žolėmis čia nei kas rištasi ji atgaivinti , bet tai logiška ekonominio vystymosi dalis to kai sena keičia nauja .. o jauni imasi iniciatyvos netęsti senu pradžių . Aš netgi kitaip pasakyčiau „ LIETUVA GALIMYBIU KRAŠTAS“, gal tos galimybės ne tokios plačios kokiu randama kitur, bet jos yra ir matomos kai nori jas rasti . Dinamiški pokyčiai, tokiai mažai šaliai kaip Lietuva, turėtu tapti nepamainoma taisykle kaip reikia mažiems išgyventi dideliu interesu pasaulyje . Mano supratimu mums (Lietuvai) puikiai sekasi , jokio STOP .. tik į priekį , atsilikusius, tai turėtu papildomai motyvuoti pasitempti. Lietuva neturi tapti kraštu kuriame tik gera gyventi ir poilsiauti .. ji turėtu rinktis daug tvaresni kelia , nuolatine ekonomine raida . Taip, tam trūksta ranku bet tai nereiškia kad jos gali būti perkamos tik lūkesčiais pasvėrus .

Netaps patogiau...2018-06-02 01:33

Skiriama 35-ajam komentatoriui "Piksiui". Nieko aš nesiūlau, nei prieš rinkimus, nei po rinkimų. Man, kaip Lietuvos gyventojai yra baisu gyventi, tokioje išvogtoje, Lietuvoje. Ateitis-miglota. Aferos kiekvienoje srityje, ypatingai sėdintys aukštose kėdėse žiauriai- susitepę. Dabartiniu metu, net siūloma pratęsti pensijos išėjimo laiką-72-jų metų. Tai labai slegia, kad mūsų šalį valdo neįgalūs žmonės. Žmonės, bėga iš Lietuvos, nes nebeįmanoma padoriai išgyventi. Nebebus kam dirbti, todėl likę seneliai turės dirbti iki mirties. Kas liečia kalinius? Kaliniai gyvena žymiai geriau nei paprastas suvargęs žmogelis. Jei šitas "teroristas" buvo laikomas Lietuvos užsląptintame kalėjime, tas kas jį ten laikė, turi ir apmokėti jo skriaudas. Kodėl tauta gaudama mažas algas, pensijas iš mokesčių mokėtojų pinigų turi viską dengti? O, gerb. Piksiui, pareiškiu, kad turiu du mokslinius laipsnius, ir už tiesos sakymą į akis, buvau išguita iš darbo. Tad, jokiuose rinkimuose net negalvoju dalyvauti. Nematau,tam jokio reikalo, save žeminti. Visi viską žada, priėję prie sotaus lovio, savo pažadus tuose loviuose ir paskandina. Tuo pačiu skandindami tautą nepritekliuose. Mes, visi turime teisę rinktis, bet jei žmogus yra teisingas jį tiesiog "nurašo"... Kad bus geriau nebesitikiu. 28 metai po Nepriklausomybės. Ar geras gyvenimas paprastam žmogui? Paprastas žmogus mato žymiai daugiau, nes jis nenešioja "rožinių" akinių,jis bėga iš Lietuvos, savo gimtinės,savo tėvų. Emigruoja. Tad, gerb. Piksiau, niekas nenutiks, ir niekas netaps patogiau. Yra kaip yra.

Raimonda2018-06-01 23:18

Tai prie ko čia visa Lietuva, jeigu kažkas gavo maišus pinigų!? Tegul moka Adamkus ir Co.

Marija2018-06-01 23:03

Visu simtu procentu pritariu Bl. Lukoseviciui. del slepetinio. As taip pat apie ji ir jo darbelius skaiciau. O jis dar valde musu valstybe? Nusikaltelis. Daug pinigeliu visi pasidalino del sito vienaakio nusikaltelio. Bet niekas nepripazino, kad tokskalejimas buvo Lietuvoj. Slepetinis pasake, kad nera irodymu. Stai rau ir irodymai, ponuli. Ka dabar jis kir grybe pasakys?

siaip to birkinas2018-06-01 22:33

Nenusikalbek. Jokie konservatoriai niekur musu nevede. Is viso tokiu dar nebuvo. Va, kad viena mekenanti zmogysta ir jo pavaduotoja, KGB infiltravo i Sajudi, tai faktas.

vladas lukosevicius2018-06-01 22:28

KOL NEBUS PAKEISTI VISI vaikpisių ir žudikų bendrininkai LRGP prokurorai ir teisėjai , tol OŽIO gauja nebaudžiamai siautės Lietuvoje . Normalioje teisinėje valstybėje Lansbergiukas ir Kubilius jau sėdėtų pas Vertelką kameroje ir gaidžiais giedotų . O KGB prostitutė Grybauskaitė vaikžudei Bružaitei kojines plautų .

neantanas2018-06-01 22:26

adamkevičiui ir grybauskaitei - didelė ne nosis...

vladas lukosevicius2018-06-01 21:22

KADA LIETUVA TAPO NACIŲ PAKALIKŲ IR KGB KEKŠIŲ BAGADELNIA ? SENIAI ADAMKŲ TURĖJO SUŠAUDYTI…. NACIŲ PAKALIKAS ADAMKUS , tarnaves žydšaudžiui IMPULIAVIČIUI ,,, o Adamkaus tėvas buvo Kauno geležinkelio stoties policijos viršininkas kuris asmeniškai prisidėjo prie žmonių trėmimo į nacių koncentracijos stovyklas . Jis buvo ir KGB agentas , tai seniai irodyta . ŠLYKŠTYNE , pakomentuok kaip ir kam buvo atidaryta LEO,lt ir gražink žmonėms pavogtus 4 milijardus . KAS atšaukė Niurnbergo teismo nuosprendį , dėl nacistų ir jų pakalikų persekiojimo , kodėl šitas nacių pakalikas dar nenuteistas ? ,,,,,Pagooglinkite ,,,,, Pagrindinis perversmininkų režisierius – buvęs Prezidentas Valdas Adamkus?

kaip2018-06-01 21:11

sake konservatorius Anusauskas, saukstai jau po pietu, pinigai sumoketi, nes cia kaip ir Pociuno byloje, pinigus dalinosi su baltarusiu kgb, o Pociunas atsisake valgyti is bendro katilo ir turejo padeti sauksta

Dvasia Kuris2018-06-01 19:06

Balsavo uz,o juk jis viska zino kas vyko Lietuvoje,juk su dvasiom bendrauja,nuomone

EJ2018-06-01 18:15

EZTT..... Kaip toli nueinama, vaidinant "demokratija", apsimetant zmogiskais... Mokes pinigus Al Kaedos nusikalteliui! ... Kaip jums tai? O kas uzmokes Al Kaedos nuzudytu nariu seimoms? O kur dar kompensacijos kitiems nusikalteliams? Lietuva aiskiai nepajegi susimoketi, bet gal Amerika pades? .... Bet as manau, kad cia yra triukas, kad patikrinti lietuviskos valdzios IQ ir , tuo paciu, atsidavima demonkratijai.

EJ2018-06-01 17:52

Na, kaip visada, valdzios klaidas ir nusikaltimus apmokes mokesciu moketojai- tokia tvarka visame dem.pasaulyje.

birkinui2018-06-01 17:03

kai ėjome į laisvę, konservatorių dar nebuvo. Dauguma už laisvę kovojusių žmonių netapo konservatoriais. O kad konservatoriai nuvedė Lietuvą ne tuo keliu, kuriuo žadėjo vesti, gali matyti iš to, kad dauguma signatarų kritikuoja dabartinę situaciją, o kai kurie net persekiojami. Jau siūliau pradėti galvoti, o ne aklai tikėti lansbergistų pučiama migla.

xxxx2018-06-01 16:57

O viskas baigėsi apkalta Prezidentui R. Paksui. Jis nesutiko leisti JAV Lietuvoje steigti kalėjimo, jis pradėjo aiškintis Alitos pardavimą. Iš dabar paaiškėjusių faktų, matome, kad už Alitos pardavimo stovi MG Baltic. Pamenate kas buvo aršiausi apkaltos proceso vykdytojai? Taip, liberalai Masiulis ir Steponavičius, jų ir konservatorių partijos. Kas darė įtaką šioms partijoms? Po to ne be pagalbos iš užsienio prezidentu tapo Adamkus ir visus šiuos metus viskas ėjosi pagal planą. Kieno?

U-2 to 47. Dzukas > 29. stasys2018-06-01 16:22

Jus vel barstote perlus kiaulems, Stasytei ir Lietuvos valdziai...

Dzukas > 36. Povilas2018-06-01 16:08

Turiu tamsta nuvilti, "teroristo" parodymu EZTT dar negavo, nes nera galimybes. Tarp kitko, jeigu nezinojote, ji galima bus vadinti teroristu tik tada, kai tam bus teismo sprendimas. EZTT sprendimas priimtas remiantis JAV Senato ataskaita ir irodymais. Del musulmonu klystate. Manteko gyventi musulmonu salyse. Ju gyvenimo taisykles skiriasi nuo europieciu, bet nereiskia, kad jos nera civilizuotos. Gal tamsta, perdeta britu pedofilu kieki vadina civilizacija? Nereikia spresti apie viska vienareiksmiskai. Daugelis musulmonu saliu, tai zymiai senesnes civilizacijos nei Europa. Pakanka musulmonisku saliu, kurio zymiai aukstesneje civilizacijos pakopoje nei vakarai, jie tiesiog kiti.

Dzukas > 32. siaip2018-06-01 15:57

Siaip dar reikia irodyti, kad jis yra teroristas. Yra dar ir toks opus klausimas - kas sprendzia, kas yra teroristas. Jeigu pastebejote - kova pris jankyno agresija, skaitomas terorizmu. Jankyno agresija ir zudyne po visa pasauli, kazkodel skaitoma demokratijos skleidimu. :DDDDDD Palikite savo "demokratija" namuose, nesikiskite i kitu saliu gyvenima ir nebus jokiu "teroristu". Javainiai patys kuria teroristus, nes tai ju uzdarbis. tai ju BVP, o is to ir iskiles mitas apie ekonomikos "giganta".

Dzukas > 29. stasys2018-06-01 15:48

Visiskai nebutina rodyti savo bukuma kiekvinu klausimu. Nesuprantu kokiu galu cia Sarijus, bet tamstai vienodai. Grauzia pavydas visiems, kurie turi sekminga ir oru gyvenima. O kas kaltas, kad tamsta neispruses staciokas? Savaime aisku, kaip visada, tamsta ne temoje. Uzmoketi Lietuva privalo ir galit neabejoti, uzmokes ne 100 000 euru, o 130 000 euru. Aisku kad suma yra visiska smulkmena, bet yra moraline puse sio ivykio - nusikaltima ivykde visiskai konkretus zmones, o ne Lietuva. Jie ir turi moketi, nes Lietuvos biudzetas yra deficitinis kiekvienais metais. Kvaila butu moketi baudas is skolintu pinigu. Turi buti iskeltos baudziamosios bylos kaltininkams ir tegul moka. Tarp kitko tokiu baudu Lietuvoje aibe. Gal todel ir biudzeto deficitas. Tamsta tvirtina - nieks neirode, kad buvo tas kalejimas. Jeigu ka nors skaitytumete, o ne tusciai plaktumet kiezuviu, viska puikiai zinotumet. Apie tai buvo viesas EZTT pranesimas vakar. Viskuo kaltinkite savo seimininkus. Tai, su irodymais, pateike JAV Senato komisija, kuri tyre CZV nusikaltimus uz JAV ribu. Turite teise apsaukti JAV Senato komisija melagiais, nors geriau sia garbinga misija suteikite paskutiniam Lietuvos komjaunuoliui, tai jo amatas. Su mielu noru i tai paziureciau. :DDDDDD

Egidijus Baltušis2018-06-01 15:43

Tegul Adamsius ir moka, jis davė leidimą tam kalėjimui atsirasti.

zinoma2018-06-01 15:41

Turi kazkas atsakyti i klausima del ko buvo statomi slapti kalejimai ?. Kalbama , kad buvo mokami dideli pinigai uz tai ?. Ka tokio pelningo veike , kad isleisti dideli pinigai atsipirktu ?. Ka ten gabeno , isgabeno ar tai galejo buti prekyba Zmonemis , narkotikais , ginklais minciu nuskaitymo technika ir dar dievas zino kuo ? Ar gal buvo galimai slaptu ginklu isbandymas psichotroninio - elektromagnetinio ginklo isbandymas ant gyvu silpnesniu Zmoniu ,ar gal siunte teroro atakas treniravosi , kaip terorizuoti nuziureta taikini , kaip taikyti prievarta uzgrobti i psichotronine vergija ? Sako , kad eksperimentai pats pelningiausias biznis .? Gal buvo mokinami teroristai , kaip nubloksti vaziuojanti automobili padaryti autoavarija ?. Gal cia buvo galimai mokinami teroristai , kaip cipuoti nuziureta taikini tai yra pagaminti sau verga , mokinosi kaip neurolingvistiniu programavimu programuoti vergijai uzgrobta taikini , kaip pavergti ?. Mokintis reikia ant Zmoniu ,ju nera is kur paimti ?. Gal cia buvo susiburus kazkokia galinga grupuote kuri stovi auksciau visko daro ka tik nori , nes kaip raso kuriami kalejimai buvo ir kitose salyse .? Gal todel siandien neginami verkiantys Pilieciai , nes tokie isisiauteje galimai blokuoja gynima ?. Problema galimai daug gilesne , negu susimoketi tik vienam pilieciui kompensacija uz kankinima . Kodel niekas nekalba kas jie tie kalejimu statytojai ,kiek ten kankinamu Zmoniu buvo , kiek numire , ir kiek su sunaikinta sveikata ?. Del vieno piliecio kalejimu nestatys niekas . Jeigu niekas negali isaiskinti kas tie statytojai ,gal nereikia mineti sitos temos ?.

birkinas2018-06-01 14:42

konservatoriai atvede i lietuva nepriklausomybe, daug kam apmaudu, kad visi laurai atitenka butent jiems, todel ir puciamos prasimanytos istorijos apie landsbergi ir jo bendrazygius. bet melo kojos trumpos.

simas2018-06-01 14:41

tegul sumoka tiek kas leido ir dalyvavo šio kalėjimo veikloje - Adamkus, Laurinkus, Dabašinkskas ir kt.

žmonės kalba2018-06-01 14:38

janutienė ,gražulis , karbauskis , širinskienė ir "ekspertai" galvoja ,kad kalti konservatoriai , o Landsbergis fortepijonu dar teroristui pagrojo bet gali būti , kad čia žydrųjų albinų iš lietuviško kgb poskyrio bizniukas

beveik visi komentai2018-06-01 14:07

beveik visi komentai uzsikti prieglusiu birkino ir idijoto stasio,neidomu,nes juos rusai puola

to Povilas2018-06-01 14:03

gal gali cia nesmirdeti,konservine ziurke,berete nusiimk,kuria ozys apmyzo ir galvot pradesi jei galvoje nors kiek liko pilkos mases

Nu jo2018-06-01 13:22

Tai tegu Laurinkus ir sumoka tais pinigais, kuriuos pati JAV davė tokiems kalėjimams steigti. Adamsius dar leido tokiam sandėriui įvykt. Taigi kaip prizą dar bevizį mums į Štatus padarė. Pats Bušas rankele pamojavo mums. Paprasti mokesčių mokėtojai čia ne prie ko.

akivaizdu2018-06-01 13:15

kalta Rusija.Rusai puola.

Andrius.A.2018-06-01 12:59

Gaunasi, kad geriausias Lietuvos "draugas" JAV apšmeižė teismui Lietuvą.

Povilas2018-06-01 12:58

Manau jog šis EŽTT sprendimas nelogiškas. Kuo remdamiesi jie jį priėmė? Teroristo parodymais? Ar kas nors tikrino ir patvirtino jo žodžius? Su tokiais kvailais sprendimais ES institucijos toli nužengs... į Europos pražūtį, nes jos dangsto ir gina musulmonų teroristus, kuriems negalioja jokios civilizuotų žmonių taisyklės.

Piksius>GANA!2018-06-01 12:33

Nepyk, bet siūlai tai, ką siūlo visi preš rinkimus, o baigi nusivilimu. Tu vis tikiesi, kad kažkas nutiks ir pataps patogiau. Tu, tik Tu turi teisę rinktis. Ir kai tavo pasirinkimas tave "nuvils",.. Tau dar viskas piešakyj.

trumpai2018-06-01 12:31

>30. birkinas-na jei tau europos žmoniu teismo verdiktas nepatinka tai išvemk alu su skalbimo milteliais ir skubiai pasiprašyk atgal sssr.

GANA!2018-06-01 12:07

Kodėl mes, mokesčių mokėtojai, turime mokėti už kažkokius nežinomus kalinius, kuriuos slėpė mūsų įslaptinti kankintojai. Tegul jie ir atsako. Tauta, todėl ir gyvena vargingai nuvertinta: paversta didžiausias "pijokais", nors gauna mažiausias algas, mažiausias pensijas, o nedeklaravę gyvenamosios vietos, net ir pašalpų negauna. Tačiau iš mokesčių mokėtojų pinigų-dengiamas kiekvienas darantis nusikaltimus, nes jų nusikaltimai-neliečiamybė! Žmonės, turi atsibusti iš "letargo" miego, ir turi reikalauti, kad nusikaltę vykdytojai savo juodus darbus atlikę, dengtų išlaidas, ir skriaudas, iš savo kišenių. Gana lįsti į mokesčių mokėtojų kišenes!!!

siaip2018-06-01 12:05

Teroristas nera zmogus ir jokios zmogaus teises jam negalioja. Taip, kaip Zenevos konvencija nera taikoma neuniformuotiems karo belaisviams.

Piksius>stasiui2018-06-01 11:57

Palauk, pats teigi, kad anas kažkur sisipainiojęs, rutinoj galimai suklydo? Įra tokia galimybė, bet ji labai maža, jau vien dėl to, kad nėra "vietinės" įtakos. Teismai, vadovaujasi teise ir teisingumo įstatymais kur tik pažvelgsi. Tai šaliai užtikrina stabilumą ir klestėjimą. Gerb. stasy, Labai laukiu įžvalgų kaip su tokia neveikiančia, arba vegetuojančia teisine sistema gali būti žmonių sąndoris ?

birkinas2018-06-01 11:22

kvailas kvailo teismo sprendimas. tie tarptautiniai teismai jau yra ne karta susimove, prisiminkime ju nusisnekejimus del pakso, o yra ir daugiau bylu kur kaltinama lietuva. namanau kad i tai butina kreipti demesi, nebent kremliaus ekspertams tai idomu

stasys2018-06-01 11:13

‚toč v toč‘ islamiška Šarijaus inkarnacija su terorizmo žyma ant veido  . Aišku nuotrauka redaguota ir ne karta .. bet eksperimentas vykęs ir sakyčiau netgi pasiteisino . Šimtas tūkstančiu simboliškai priteista suma , gal netgi ja pavadinčiau vienu iš demokratijos mokesčiu .. kai praėjus trylikai metu nuo įvykiu pradžios mus pasiveja bylos kurios nieko bendro neturi su faktine įrodomąja medžiaga . Manau Lietuvai butu garbė ji sumokėti ir nebetęsti Prezidentiniu Šlepečiu detektyvo istorijos . Kad buvo tas kalėjimas niekas neįrodė , o EŽTT konstatuotos aplinkybės įvykiams .. matyt persipynė su daug didesne apimti turinčia medžiaga tos istorijos.. kurios bendro vaizdo nematome. O kiek tu mažučiu ‚Gvantanamu‘ šiandiena atsirastu Lietuvoje, jei per mūsų šalį nusiristu terorizmo bangos ? ? klausimas retorinis . Žmogiškas suasmenintas teisingumo jausmas neišmatuojamas EŽTT liniuote - normomis. Europoje daug teisingumo skilių pro kurias galima kaišioti savo nuoskaudas o vėliau jomis baksnoti .. Lietuva . Mol matote kaip neteisingai pasielgta .. Laikas priprasti , kad ir išdavikai ir sulaužę priesaikas.. turi teisęs savo ... o tai reiškia pareigas mums .

Piksius.>V .Ladas2018-06-01 10:39

Tai taip akivaizdu kap "Teismas pripažino, kad trečias-ketvirtas pagal svarbą al-Qaeda žmogus CŽV sprendimu nuo 2005 m. vasario 17 ar 18 d. iki 2006 m. kovo 25 d. buvo neteisėtai įkalintas ir kankintas Lietuvoje.". Kas ten ką kalbėjo. Faktas yra EŽTT sprendimas. Patinka man ar tau, viską galima svarstyti su sentensija, kad tai faktas.

Na2018-06-01 10:28

Parduokite violetinus Antavilius, ir padalinkite visiems piliečiams iškyrus 3 egzekutoriu, yra pareigūnai žinojo kad kankino be Teismo sprendimo, nu čto ačkarik-vlip?

V .Ladas2018-06-01 10:20

Amerikonai yra užsiminę tyrimo medžiagoje, kad dalį lėšų iš kankinimo vietos įrengimui skirtų, jie sumokėjo kaip kyšį kažkokiems mūsų pareigūnams. Vienas iš jų Gruzijoje po to nusipirko radijo stotį. Tai gal jis, gražiai paprašytas, sumokėtų priteistą sumą?

tai eilinį kartą2018-06-01 10:20

neginčijamas įrodymas, kad kalta Rusija.

Piksius2018-06-01 08:13

Taip ir turi buti, kad ne vietiniai teismai, o šiuo atveju EŽTT teismo sprendimas yra neginčitinas. Kas sumokės..aš beveik tikras... Buhlterė, iš tam tikros sąskaitos perves pinigus. Nes, įtarių, egzistuoja delspinigiai. O čia męs aiškinkimės, kas kam, už ką ir dėl ko. Tai absoliučiai beviltiškas laiko ir energijos gaišimas. Tokius skaičius tereikia rašyti eilutėj teiniai nuostoliai.

yel“l“ow submarine2018-06-01 05:19

ar realu, kad musmirė nežinojo ??? - mikroskopinė tikimybė, kad nieko nežinojo, - nebent labai nenorėjo žinoti ! - taigi, dar viena priežastis apkaltai !

Antanas2018-06-01 04:05

Mokesčius manau tegul moka Adamkus ir Laurinkus ir abiem už tarptautinių nusikaltimų slėpimą manau Lietuvos Respublikos vyriausybė turėtų suspenduoti Prezidento titulą o Laurinkui suspenduoti generolo titulą.Manau, kad buvo dirbama teisminiu įvertinimu ne Lietuvos naudai. Matytūsi, kad Lietuvos valdžia reaguoja į naujo galingo Sojūzo sprendimus.

Donda >7. jeigu2018-06-01 03:56

Adamkų nuo kalbėjimo labiausiai varžo tie, kurie legitimizavo jo tapkes, be kurių jis pagal Konstituciją nebūtų galėjęs tapti prezidentu. Todėl ir jo darbai turėjo atitikti "legitimizatorių" norus.

Senis Šaltis2018-06-01 03:03

Teisinių neturės, bet finansinių galim ir neišvengti, bet pasiųs kubilių vėl susitars dėl brangesnės paskolos. Išsimokėsim kaip nors.

U-22018-06-01 02:53

Dabar, gerb.Bestija turetu mus pradziuginti patikindama jog jokiu teisiniu pasekmiu tai netures.

LIEPONIS2018-06-01 02:53

Ką dabar pasakys tie, kurie 2002 m. lapkričio 22 d. šaukė prie Vilniaus rotušės rūmų Dž. Bušui- Ačiū! Ačiū! Ačiū!?.

šlepetė2018-06-01 02:43

Nu žiūrėsim ar EŽTT dabar paduos Adamkų į teismą už nepagarbą Europos žmogaus teisėms. Nes Lietuvos teisėsauga Venckienei belenkiek bylų iškėlė už tai, kad nepagarbiai kalbėjo apie LT teismus

Apsitapšnojai2018-06-01 02:26

Apsitapšnojai, tapkini, o pas ką nusėdo milijonai dolerių už šių "įstaigų" steigimą?

O jie buvo ir net nesislapste2018-06-01 02:23

Kariniai didziuliai, be jokiu skiriamuju zenklu lektuvai, dienos metu leisdavos- kildavo is VNO tuo laikotarpiu, nors jokiuose oficialiuose popieriuosiu siu nusileidimu- pakilimu ivardinta nebudavo. Tai gali patvirtinti tuo metu VNO dirbe dispeceriai.

ar gali taip buti2018-06-01 02:19

Jeigu butent Lietuvoje galimai buvo kankinimo kalejimai tai logika diktuoja , kad kankinami buvo ne uzsienieciai , bet silpnesni lietuviai eksperimentu aukos ?.

////////2018-06-01 02:17

musu lietuva dabar yra ne europos sajungoj bet sesto septinto praejusio amziaus desimtmeciu lotynu amerikos lygio salele kuria valdo parsidaveliu chunta liberalkonservine gauja salies isdaviku

zinoma2018-06-01 02:15

Jeigu niekas nieko nezinojo ir nezino , tai gal ir dabar veikia tie kankinimo pogrindziai ?. Jaunimas kurie pateke i prekyba Zmonemis tinklus kankinami irgi ziauriai . Jaunimas narko , pornografijos , pedofilijos , turto prievartavimo , eksperimentu, psichotronineje vergijoje uzgrobti raitosi be jokio gailescio . Jeigu Jaunimui nebutu naudojamas psichotroninis - elektromagnetinis ginklas teroristine prievarta nebutu nei vieno narkomano , prostitutes , gejo , lesbietes , kanibalo , vampyro . Su ginklu teroristai gali paversti savo verga kuo tik nori . Pasaulis ziaurus . Su terorizmu reikia ryztingiau kovoti .

ceslovas2018-06-01 02:13

O kodel mes solodariai turesime susimoketi? As savo paraso nedejau, kad amerikos bandytai statytu Lietuvoje kankinimo kalejimus. Tuo metu prezidentu buvo Adamkus, vadinasi jo leidimas buvo, lai ir moka.

nuomonė2018-06-01 01:36

idomu-K I E N O KIŠENĖSE NUSĖDO MILIJONAI SUMOKĖTI UŽ SLAPTUS KALĖJIMUS????

Įdomu2018-06-01 01:32

ko dar nežinome?Turi būti asmeninė atsakomybė už padarytus nuostolius valstybei ir Konstitucijos pažeidinėjimus.

Ir vėl nėra kaltų2018-06-01 01:16

Tai gal turėtų sumokėti tie, kuriems buvo sumokėta.

jeigu2018-06-01 00:55

adamkus galetu, gal ir kalbetu, bet varzo ji kai kas labai svarbaus

Nesamonė2018-06-01 00:51

Tegul prokurorai išsiaiškina kas konkrečiai dėl to kaltas ir atlygina

Senis Šaltis2018-06-01 00:46

Nesijaudinkit, jei dalyvavo Egis kūris, tai sakys, kad tai netiesa. Gi negali egis prieš savus varyti.

Nu jo...2018-06-01 00:36

Anksčiau Grybauskaitė pezėjo, kad neturi duomenų apie tai, kad LR buvo jankyno kalėjimas, bet jei tokie atsiras, kaltieji bus griežtai baudžiami. Dabar duomenys atsirado. Belieka maža ir maloni smulkmena, - nubausti kaltuosius. Ar kaltųjų vėl nėra, o baudas mokės mokesčių mokėtojai, kuriems Tapkinis su Grybauskaite pakaitomis makaronus ant asilo ausų kabino, kad " nevinovataja ja,... on sam ko mne prišol... " :D:D:D

išvada2018-06-01 00:28

pripažino,kad valdžia žinojo.Gal valdžia ,kuri žinojo apie kalėjimą, susimokės patys?Tautai buvo meluojama,kad kalėjimo nebuvo.Taip išeina,kad mokesčių mokėtojai "ne prie ko",nes nieko nežinojo.

Untanas2018-06-01 00:28

Tegul Adamkus ir moka, į grabą juk nenusineš milijonų. Ir visai nesvarbu ar jis tai žinojo ,ar nežinojo. Mokesčių mokėtojai neprivalo atlyginti valdžios machinacijų sukeltų padarinių.

kada baigsis ta velniava2018-06-01 00:21

Lietuvoj...kas kaltas tas tegul ir moka ,prie ko cia mokesciu moketojai

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi