Minint Molotovo-Ribbentropo pakto 80-ąsias metines, Europos Parlamentas priėmė rezoliuciją, kuria Maskvos „pastangas iškreipti istorinius faktus ir pateisinti sovietinio totalitarinio režimo įvykdytus nusikaltimus“ pavadino informacinio karo prieš demokratišką Europa dalimi.

„Europos Parlamentas (...) ragina Komisiją imtis ryžtingų kovos su šiais veiksmais priemonių“, – rašoma rezoliucijoje.

Viena iš rezoliucijos autorių – Lietuvos interesus Europos Parlamente atstovaujanti Rasa Juknevičienė – per diskusijas dėl šio dokumento sakė, kad rezoliucija „yra ne tik apie praeitį, bet ji skirta ateičiai, jaunajai kartai, kad ši istorija niekada nepasikartotų, o išlikusios Europos padalijimo linijos išnyktų galutinai“.

Štai ką apie visa tai gruodžio 20 d. pasakė Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas, tuo pačiu pacitavęs labai įdomius dokumentus, priminęs svarbias Antrojo pasaulinio karo politikų išsakytas mintis bei pažadėjęs apie tai parašyti straipsnį. Savo pasisakyme V. Putinas taip pat paminėjo ir Lietuvą bei jos pasirašytą sutartį su fašistine Vokietija dėl Klaipėdos krašto.

Čia galima pasiklausyti, kaip visa tai gruodžio 21 d. nušvietė valstybinis transliuotojas (VT) laidoje „Panorama“:

O čia galima pasiklausyti viso netrumpo V. Putino pasisakymo. Tokios informacijos, apie ką kalbėjo Rusijos vadovas, nepriklausoma Lietuvos žiniakslaida neskelbia.

Naujausi

Komentarai (55)

Rikiuoti
zoom2020-06-20 03:58

Putinas visada laiku ir subtiliai trolina vakaru dzimakratus ir musu ju salzdarius.

liaudies švietimas2019-12-28 20:14

sunaikinta-tiesa.jimdo.com/blog

PRANAS2019-12-27 13:17

KAIP GALIMA NESUPRAST, KAD UKRAINOJ IR GRUZIJOJ RUSAI YRA TAIKDARIAI IR IVEDINEJA TAIKA!!!! JEI RUSAI KAZKA IR NUSOVE, TAI TIK DEL PURVINU JENKIU!

Henrikas2019-12-27 12:51

Maskuojant valdžiažmogių padarytus nusikaltimus, matyt, dažnai praverčia juodosios technologijos bei kurpiamos sąmokslo teorijos? Turbūt, nieko keisto tame nėra, kad šalia informacinio-propagandinio karo juodųjų technologijų, konspiracinės teorijos užima tam tikrą vietą. Gerai žinome, kokia ilgaamžė gali būti atkakliai propaguojama apgaulė! Didžioji visuomenės dalis melą priima už teisybę. Taip neapsišvietusios, menkiau informuotos žmonių masės valdančiųjų yra eksploatuojamos strateginiais tikslais. „Rytų baubas“ – pastovus ir nepakeičiamas šiandieninės Lietuvos oficiozų politinis arklys. Viskuo ir visada kalta didžioji Rytų kaimynė. Todėl nuolat girdime – „Rusija okupuos Lietuvą“, „Baltijos šalims kenkia grėsminga Kremliaus ranka“ ir panašias propagandines nesąmones – faktiškai būtent „sąmokslo teorijas“. Vis labiau ir labiau eskaluojama dabar šita „priešo prie vartų“ tema, kuri Lietuvoje pastaruoju metu jau transformavosi tiesiog į paranoją, kai priešas ne prie vartų, o jau ir po lova!.. Kaip jau minėjau, neretai būna ir taip, kad panašios oficiozinės propagandinės teorijos išaiškėja, pasirodo, jog viskas yra baltais siūlais siūta. Neveltui sakoma, melo trumpos kojos. Čia būtų galima prisiminti ir sukurptą Kuveito kūdikių istoriją, savo metu suvaidinusią didžiulį vaidmenį JAV visuomenės nuomonės formavime, palaikant pirmąjį Irako karą. Siekiant įpiršti tą karą amerikiečiams, JAV vyriausybės užsakymu viena informacijos agentūra sukūrė legendą apie Kuveito kūdikius, kuriuos neva žudė irakiečių kareiviai tiesiog gimdymo namuose. Kažkokia penkiolikmetė mergaitė, pabėgėlė iš Kuveito, papasakojo, atseit mačiusi savo akimis, kaip Irako kareiviai paėmė naujagimius iš gimdymo namų ir numetė juos ant šaltų grindų mirti. Aš pats prisimenu, kaip tą interviu su pabėgėle iš Kuveito JAV televizijos kanalai rodė šimtus kartų. Tuometinis Amerikos prezidentas Bušas vyresnysis pasakojimą apie karių nužudytus Kuveito kūdikius panaudojo dešimtis kartų per mėnesį, prieš JAV karinę intervenciją į Iraką. Senato svarstymuose, pritariant šitai karinei akcijai, irgi ne vieną kartą buvo grįžtama prie to liudijimo. Tačiau vėliau paaiškėjo, kad per TV rodyta mergaitė visai ne jokia pabėgėlė, o Kuveito ambasadoriaus Amerikoje duktė! Kuveite ji, aišku, nebuvo ir nieko savo akimis nematė... Nepaisant visko, JAV užpuolė, subombardavo Iraką, o paskui kone dešimt metų „ieškojo“ ten kažkokių įsivaizduojamų „masinio naikinimo ginklų“, bet taip nieko ir nesurado. Tačiau nuo brutalių sankcijų mirė šimtai tūkstančių irakiečių, daugybė vaikų!.. Tačiau niekas apie tai per Amerikos televiziją kasdien nekalbėjo. Ne taip, kaip apie Kuveito vaikus. Tiktai kai kartą 1996 metais tuometinės JAV valstybės sekretorės Madlen Olbrait televizijos laidoje kažkas paklausė, ar vertėjo sumokėt tokią baisią kainą, kadangi pusė milijono vaikų dėl taikomų sankcijų mirė, ši atsakė, kad tikrai vertėjo. Ką čia ir bepridursi?.. Nebent tai, kad ir dabar Irake labai daug vaikų gimsta invalidais, dėl ten amerikiečių panaudoto urano. Tačiau brolžudiškų karų, teroro bei smurto istorija tęsiasi, viskas daugmaž kartojasi ir mūsų dienomis. Štai pernai kažkokia mergina iš Sirijos pasakojo apie neva ten panaudotą cheminį ginklą, o paskui paaiškėjo, jog tas pasakojimas irgi iš vis tos pačios „klaidinančių vėliavų“ serijos... Kaip ten bebūtų, labai gerai apie visa tai yra pasakęs Rahmas Emanuelis, vienas prezidento Obamos artimiausių bendražygių, Čikagos miesto meras: nė viena rimta krizė neturi nueiti perniek!.. Reiškia, kiekvieną krizę reikia paversti galimybe padaryti tai, kas anksčiau atrodė neįmanoma. Manau, dabar amerikiečiai būtent taip veikia Ukrainoje...

K2019-12-26 10:17

Prisiminkime, kiek laiko praėjo nuo R-M Pakto pasirašymo iki II WW pradžios? Metai, mėnesiai? 7 dienos! Teritorijos sutariamos prieš karo pradžią. Taikos metu tokie Paktai nereikalingi. Jei prasidės Pabaltijo dalybos, karas ne už kalnų.

>Edvardas2019-12-25 21:48

Kokia ten Lenkija buvo 1918 m? Raudonuoji armija uzejo i savo prarasta teritorija!

Audrius2019-12-25 01:37

youtube.com/watch?v=FBH_f8nR9ww Smagu matyti tokias aistras. Gal po tokiu pavirkavimu su zydais pagaliau tas visas kipisas pereis prie veiksmu ir Klaipeda su Vilnium nukeliaus kur jiems ir vieta. Ir velesas pagaliau gales atsipusti atsibudes lenku, kaip ir jo "kolega" Nu jo. :))))) Viskas link to vis eina po tokiu isteriku sneku.

ISTORIJA2019-12-24 12:36

Liūdna, bet teisybė... Partizano kunigo Justino Lelešiaus – Grafo, dienoraštis 1946 -1947 metais. Rastas po kunigo – partizano žūties. Guliu šiauduose ir galvoju: dėl ko mes turime vargti, dėl ko mes vieni turime nešti tautos kryžių ir vargus? Turėdamas laiko, imu ieškoti viso to kaltininkų. Iš kur Lietuvoje atsirado tiek daug išgamų, parsidavėlių? Prieinu išvadą, biednuomenės socialinė padėtis mūsų Nepriklausomybės laikais jiems buvo nepakenčiama. Už pusę lito darbininkas turėjo kirsti žydui per dieną malkas, tuo tarpu jis matė prabangoje skęstančius Kauno ponus. Darbininkas su šeima kentė badą, tuo tarpu kita žmonių dalis ruošė ištaigingus balius, kuriuose dažnai keldavo naktines orgijas. Tą matė varge ir baisiam skurde beskęstantis darbininkas. Jo galvosenoje vyravo neapykanta buržuazijai. Tokių užmirštų ir varge skęstančių šeimų buvo ne viena. Jos būrėsi viena prie kitos į vis didesnius ratelius. Jeigu mūsų Nepriklausomybės laikais būtų buvęs kreipiamas dėmesys į tą vargstančią liaudį, į jos vargingą buitį – to šiandien nebūtų įvykę. Jeigu visi mes esame Lietuvos piliečiai, toje tautoje gimę, tai visi turime teisę tautos gėrybėmis naudotis. Reikėjo duoti sąlygas: kad visi galėtų žmoniškai pragyventi. Aukštas valdininkas turėjo kelių aukštų namą, kurį dažnai įsigydavo vogdamas iš valstybės iždo, o darbininko šeima utėlėta gyveno fortuose ar tamsiuose, drėgnuose rūsiuose. Ar negalėjo valstybė sudaryti sąlygas, kad ir tos darbininkų šeimos turėtų tinkamus butus, kaip pridera žmogui, pragyvenimą. Iš antros pusės: su pavydu žiūrėjo ūkininkas į dygstantį Lapėno mūrą, o pats, atsisakydamas mėsos kąsnelio, vežė už trisdešimt penkis litus savo bekoną, kad tik galėtų apsimokėti mokesčius. Juodi pono Lapėno darbai šiandien visai tautai nėra paslaptis. Kiekvienas valdininkas jautėsi padėties viešpats. Tarnautojas yra skirtas patarnauti visuomenei. O mūsų valdininkija išbardavo, iškoneveikdavo ir siųsdavo velniop bemokslį kaimietį. Pagieža tautoje augo. Vieni dairėsi į Maskvą, antri į Berlyną, o treti – į Varšuvą. Lietuviai, ar nepasikartos istorija? ............ Deja, istorija kartojasi jau XXI amžiaus buržuazinėje Lietuvoje...

Proletaras2019-12-24 01:28

Kaip sakė a.a. Veselka - tai istorinis futbolas. 1990 metai Vakarai įmušė gola, ateis laikas ir Rusijos revenšas.

nieko tai nereiskia2019-12-24 01:12

Putino pareiskimui su dokumentu citavimui vakarai neskyre jokio demesio. Jokios reiksmes jokie susitarimai neturi - kai pribres laikas vel bus pagal stipresniojo "teise" perbraizomos sienos, nekreipiant demesio i jokius sveiko proto argumentus ar sutartis.

>44. tam 432019-12-24 00:35

Sekant visa logika, Hitleris neuzpuole nekaltu rusu Breste, o atejo i savo teritorija, kuria uzpuole CCCP. Uzpuolus ir okupavus Lenkija, Lenkijos visos zemes priklauso okupantams, uzkariautoju teise. O cia jau sovietukai isikure. V.V. tai patvirtino, kad jiems Brestas nepriklause ir ji uzeme tik po Hitlerio invazijos i Lenkija.

tam 432019-12-24 00:27

Atleiskite nepataikiau. Bet manau nereikia praleisti progos priminti kad nuo Balstogės,Suvalkų, Augustavo, Lietuvos Brasto, Gardino, Lidos Naugarduko, Naručio ežero iki Vitebsko ir Pskovo, Lietuvos , kad ir buvusi teritorija. Rusai (ne visi) nelinke užmiršti savo imperinio mastimo./P/

>41. tam 402019-12-24 00:17

Akcentas buvo kitoje vietoje, ne pavadinimo tikslume ar jo kilmeje.

Lietuviui2019-12-24 00:10

Nematau nieko blogo kad su bolševikais paktą pasirašėme. Su Lenkija konflikte pastoviam buvome, ir Vilnių atsiimti reikėjo.

tam 402019-12-24 00:07

Leiskite pataisisiu. Lietuviškai tai vadinasi "Lietuvos brasta". Ir tai buvo pradėta vadinti po Liublino unijos. Kai du Seimai budavo Varšuvoje ir vienas Lietuvoje (Gardine). O pavadinimas kiles dėl lengvo (patogios vietos) pereiti upe į Lietuvą. Rodos upė Bugas, atleiskite nepamenu./P/

Praleidziama2019-12-24 00:00

Praleidziama viena tokia lyg nepastebima detale, ir V.V. tai pasako - Brestas-lietuviskas iki pat kol vokieciai uzpuole Lenkija priklause Lenkijai, ir niekaip ne CCCP

tam Edvardui (38)2019-12-23 23:45

Bet reikia įvertinti, kad Vakarai bijojo bolševikų "Pasaulinės revoliucijos" tai ir stumė Hitlerį į Rytus. Beje yra toks istorinis faktas. Stalinas nepriimė Pergalė parado, nes skaitė kad nepasėkė Pergalės, neįvykdė Pasaulio revoliucijos iki Atlanto. Aš apie ką. Reikia žiūrėti abėju pusių tikslus ir siekius. Tik tada pamatisime bendra vaizdą. Suprantama Putinas tempe kaldra į savo puse, bet ir Vakarai tili , ko jie siekė.

Edvardas2019-12-23 23:34

Vova vėl pamiršo pasakyti kad jie kartu su vokiečiais užpuolė lenkiją

Lietuvis2019-12-23 22:18

To pakto rezultatas mums kad atgavome is Lenkijos Vilniu. Tarybines armijos veiksmu deka. Kad ir tsrs uzpuole tada Lenkija. Jei ne tas paktas Vilniaus neturetume dabar. Panasu tai Juknevicienei negerai su galva kad sako kad Vilniu atgavom neteisetai nes atgavom del to pakto atsiradimo. Neteisetas paktas tai neteiseti jo rezultatai. Ir mums. Dabarlenkai sugalvos reikalauti kad atiduotume ka gavom to pakto deka.

A.B2019-12-23 19:28

Labai daug teisingu komentaru ir minciu . Anksciau ir dabar buvo kisama tik M-R parkas taip,ir nevisi zinojo apie kitu valstybiu sutartis. Tai kodel jus -dauguma teisingai galvojanciu, Didziosios Kunigaikstystes ,desimtgubai didesnes teritorijos palikuonys dabar ne tokie vieningi ,kodel tapome melagiu,pavydziu galviju ,vagiu tauta ?

Vytas2019-12-23 18:54

Su R. Juknevičiene sutinku tik vienoje nuostatoje: istorija neturi pasikartoti. EP privalėjo įvertinti ne tik TSRS veiksmus 1929 -1941 metais, bet ir tuometinių Europos valstybių - Anglijos, Prancūzijos, Austrijos, Vokietijos, Italijos (ir kitų) - indėlius į Molotovo/Ribentropo pakto atsiradimą. O tas indėlis toli gražu nevienareikšmis ir visai ne faktas, kad kalti tik du - Rusija ir Vokietija, Hitleris ir Stalinas. Tereikia priminti, kas finansavo Hitlerio atėjimą į valdžią ir pro pirštus žiūrėjo, kaip Vokietija nuosekliai okupuoja visą Europą. O juk ir 1939 m. prasidėjus 2-m pasauliniam karui, tokios valstybės, kaip JAV, Anglija nenutraukė Hilerio karinės mašinos finansavimo.

Andrius.A.2019-12-23 15:18

Molotovo-Ribentropo pakto sureikšminimas peržengia visas proto ribas diegiant rusafobiją kvailiams.Ta Hitlerio-Stalino sutartis net dviejų metų nesulaukė ir neturėjo jokios įtakos tolimiasniam Lietuvos gyvenimui.Ne ši sutartis, o Pocdamo konferencijos sutarimai, kurios dalyviai TSRS, Anglija ir JAV sutarė, kad pabaltijo valstybės bei kitos rytų Europos šalys liks TSRS įtakos zonomis.

Lietuviai2019-12-23 14:41

Neatiduosime nieko ka mums atidave draugas Stalinas! Jis europoje sienas nustate teisingai ir visiems laikams. Negincijamai ir nekeistinai. O tas paktas buvo laikynas kad apgauti priesa. Dalybos tos buvo lakynos. Kol nugaletojas pasiims viska. Daros idomu kada ir koks panasus paktas bus vel. Sikart tarp Vokietijos Prancuzijos ir Rusijos. Mes prie Rusijos sienos reiskia Rusijos imperijos itakos zonoje. Mus jei vel Rusija neokupuos tai ir karine jega privers iseiti is Nato ir mums pastatys lojalia Rusijai vyriausybe. Greiciausiai bus naujasRusijos prezidentas ir daug agresyvesnis uz Putia ir mes ji prisiminsime koks demokratiskasir europietiskas buvo ir nekele ultimatumo kad arba iseiname is Nato arba antVilniaus numes atomine bomba. O naujas Rusijos valdovas jei tikrai bus tas Kadirovas garantuotai mus ir Nato suvarys i apkasus kaip kad dabar Ukrainoje prie donbaso. Na gal taip blogai nebus bet taRusija vienaip ar kitaip Nato stums vis i vakarus. Mes siaip ne priesasRusijai, Rusijai gal ir uztektu kad cia nebutuNato ir lojalios Rusijai vyriausybes ir keliu kariniu baziu ir suvalku ruozo i kaliningrada. Natiestu ten gelezinkeli ir greitkeli pastatytu tanku armija. Pabaltijo respublikas nuo europos atjungtu visiskai. Sedetume kaip peles po sluota ir bijotume ka nors pasisakyti iRusijos puse. TaipRusijos supratimu butu tinkama tvarka Pabaltijije. Ir laikas imtis Lenkijos pasidalint ja su Vokietija vel. Vel tikriausiai laikinai. Nugaletojui atitenka viskas! O lenkusVokietija anksciau ar veliau puls nes turi uzgrobeVokietijos zemiu.

stėrva2019-12-23 13:06

.. nu bet ir juokingas tas LT prezidentas G. Nausėda. Kišasi į istorikų "dirvą", komentuoja ir išsako savo nuomonę, bet čia pat nemato šių dienų supuvusios LT teisininkų "dirvos" ..

Ed2019-12-23 13:05

1422 metu Melno sutartimi Vytautas Didysis atsisakė pretenziju į Klaipėdos krašta, o Ordinas atsisakė pretenziju (į jam padovanota ) Žemaitija. Iki1923 m Klaipėdos kraštas niekada Lietuvai nepriklausė. 1923 m, Lietuva, “suorganizavom” Klaipedos prisijungima prie Lietuvos (nusiusdami ten savo karius). Po 15 metu, mes Lietuva, mandagiai sutikome gražinti Hitleriui Klaipėdos krašta. Urbšys (mūsú užsienio reikalu ministras pasirašė sutarti Berlyne). Po karo, blogas is Stalinas nusprendė, kad Klaipeda priklausys Lietuvai.

TSRS sunaikinimo planas2019-12-23 11:32

Plano (A. Daleso doktrinos) autorius A. Dalesas (Allan W.Dullas -1893 –1969) - nuo 1947m. (įkūrimo) dirbo JAV CŽA. 1942-1945m. vadovavo politinei žvalgybai Europoje. 1953-1961 m. - CŽA direktorius. „Šaltojo karo“ ideologas, vienas iš žvalgybinės veiklos prieš TSRS ir kitas socialistines valstybes organizatorių. Ištrauka: " __Pasibaigs karas, viskas nurims ir nusistovės. Ir mes visas turimas jėgas: visą auksą, visą savo materialinę galią skirsime žmonių bukinimui ir apkvailinimui! Žmogaus smegenys ir sąmonė turi gebėjimą keistis, todėl pasėję Tarybų Sąjungoje chaosą, mes nepastebimai pakeisime tikras vertybes netikromis ir priversime žmones tomis netikromis vertybėmis tikėti. Kaip? Mes subursime aplink save bendraminčius, surasime sąjungininkus pačioje Rusijoje. Epizodas po epizodo bus pradėta vykdyti grandiozinė pačios nepaklusniausios Žemėje tautos žūties tragedija, galutinis ir nesugrąžinamas tautos sąmonės užgesinimas. Pavyzdžiui, iš meno ir literatūros mes palaipsniui išguisime jo socialinę esmę; dailininkus ir rašytojus atpratinsime domėtis išraiška ir tyrinėjimu procesų, kurie vyksta tautos gelmėse. Literatūra, teatras, kinas – viskas vaizduos ir šlovins pačius žemiausius žmogiškus jausmus. Mes visokeriopai palaikysime ir padėsime taip vadinamiems dailininkams, kurie įkyriai kals į žmonių sąmonę sekso, smurto, sadizmo, išdavystės kultą – žodžiu, visokį amoralumą. Valstybės valdyme sukursime chaosą ir sumaištį. Nepastebimai, bet aktyviai ir nuolatos sudarysime sąlygas valdininkų despotiškumo klestėjimui. Biurokratizmas ir vilkinimas bus laikomi dorybėmis. Sąžiningumas ir padorumas – išjuokiami - taps niekam nereikalingi ir virs praeities atgyvenomis. Įžūlumas, akiplėšiškumas, melas, apgaulė, girtuoklystė, narkomanija, gyvuliška baimė vienas kito ir begėdiškumas, išdavystė, nacionalizmas, priešiškumas kitoms tautoms – visų pirma priešiškumas ir neapykanta rusų tautai – visa tai mes kultivuosime vikriai ir nepastebimai, kol visa tai suvešės ir įsitvirtins. Tik nedaugelis, visai nedaugelis įtars ar net supras, kas vyksta. Bet tuos žmones mes įstumsime į beviltišką padėtį, paversime juos pajuokos objektais, rasime būdų juos apjuodinti ir paskelbti visuomenės atmatomis. Rausime dvasines šaknis, suvulgarinsime ir naikinsime tautinės doros pagrindus. Taip mes naikinsime kartą po kartos. Pradėsime nuo vaikų ir bręstančių paauglių – skaldysime, demoralizuosime ir morališkai smukdysime jaunus žmones. Mes padarysime juos cinikais, nepraustaburniais ir kosmopolitais*. Štai taip mes tai padarysime!" A.Dalesas (A. Dullas)__ P. S. Planas formaliai nebuvo įgyvendinamas, bet JAV prieš TSRS metė visą propagandinės mašinos galią - vien antitarybinių radijo stočių išlaikymui kasmet skirdavo apie 1 milijardą tuometinių dolerių (dabar būtų kokie 4-5 mlrd.) - bei taikė ekonominę blokadą. Šaltinis: "JAV CŽA direktorius Alenas Dalesas”, 2007 m. Knygą anglų klb. išleistą JAV, pagal 2004 m. išslaptintus CŽA archyvus, buvo galima nusipirkti “Amazon”.

yel"l"ow submarine2019-12-23 03:24

juokingiausia, kad sutartį su fiureriu, atstovaujamu ribentropo, sudarė net smetoninė litchūanija, dar iki stalino/molotovo, savo noru atiduodama(tipo grąžindama) Klaipėdos kraštą Vokietijai :}))})))))) - dabar litchūanija išvis išsinėrė iš kailio : apgaule įstodama į eurokolūkinį mėšlą, grąžino Vokietijai (parsidavė pusvelčiui) visą save ...

Ta Jukneviciene2019-12-23 03:08

Gal su protu susipyko nori kad ir mums kas atimtu ka mus dave draugas Stalinas! Jei prasides visokie judinimai kaip padalino Stalinas ir mums gali buti blogai.

Na kaip2019-12-23 03:03

Pateikia Lietuva tai kaip visada per neapykantos Rusijai prizme.

Ir tikRusija2019-12-23 03:02

Atrodo netures mums teritoriju pretenziju. Jei kas ir rupi pas mus Rusijai tai pasalinti Nato nuo savo sienu ir dar pykdo musu arsi antirusiska politika. Nukencia musu prekybiniai interesai.

Zinoma2019-12-23 02:57

Niekas nepasikeite silpnesnius sudraskys ir pasidalins. Ka va matom Ukrainoje. Netik ktymas ir donbasas ir is vakaru puses yra norinciu atsikasti gabalusUkrainos. Pasulis niekada nepasikeis silpnesnius ir toliau draskys ir sues. Bus ir susitarimu silpnesniu saskaita sudrakyti ka nors drauge. Mus irgi gali ketinti sudraskyti lenkai ir vokieciai. Ir baltarusiai itartinoki savinasi musu kunygaikscius gali isigeist ir musu zemiu. Skaiciau latviai juroja pumpuoja musu nafta. Tikriausiai ir Pabradeje iszvalgyti naftos klodai kogi ten Amerkos kariuomene atsigrudo?

SS2019-12-22 23:05

Lietuva pateikia Molotovo-Ribentropo paktą kaip vienintėlį padalinusį Europą. Apie kitų valstybių susitarimus su Vokietija Lietuva neskelbia, nes paaiškėjus jiems susidaro pilnas vaizdas kodėl Molotovo-Ribentropo paktas tapo neišvengiamas. Beja ir okupantai lenkai iš Lietuvos išvyti buvo po pakto pasirašymo. Ir apie tai Lietuva vengia kalbėti.

>222019-12-22 23:01

Norėjote pasakyti i Prūsijos išspyrė Vokiečių ordiną ?

nieko naujo2019-12-22 22:42

tas mokytojas gali susisodines savo ciulptukus gali, kiek nori mokyti tos seniai zinomos istorijos, bet tegul atsako, kodel ruskiai, nugaleja vokietija, neaneksavo vokietijos, bet aneksavo prusija, vykdydami barbariskus veiksmus. p. s. , jis (pgnomikas) ,matai, parašys straisnį,.., brežnevas, matai, parašys "malaja zemlia"

Česlovai,2019-12-22 22:03

gal ir yra kiek teisybės,kad niežti,bet pagrindinė priežastis tai,kad patys uoliausi TSRS pakalikai(buvę komjaunimo sekretoriai,marksizmo - leninizmo dėstytojai,visokio plauko KGB darbuotojai),dabartiniu momentu,patys didžiausi Lietuvos patriotai.Grįžtų rusas,vėl pirmi pultų bučiuoti ten,kur nesueina.Toks jau išverstskūrių būdas,tokia jų moralė.

ceslovas2019-12-22 21:46

Eurosovietai tai turejo pareiksti nes Hitlerio daliniuose kariavo visos senosios europos valstybes ir joms kazkaip reikia save pateisinti, o ruskius pasmerkti, o Rasele durnavoja del to kad labai niezti tarpkoji.

Romas > 17. Trigrašis2019-12-22 21:46

Nemanau kad kas nors zino tiksliai, bet yra tam tikros prielaidos - Pasaulio turta valdo ir kontroliuoja apie 1% Zemes gyventoju. Apie 1% nuo to 1% turciu yra turtingiausi ir itakingiausi zmones Pasaulyje. Yra tokia insaideriu prielaida - Piramides virsune, tai 5-6 seimos, kuriu nieks tiksliai nezino, tik spelioja. Toliau eina, taip vadinamas 13-os Komitetas, po to - 30-ies Komitetas ir 300-u Komitetas. 13, 30 ir 300 sudetis, daug maz yra zinomos personos, pati Virsune yra miglota ir jos nariai yra Paslaptis, kuria bandoma tik nuspeti. Aisku, tai prielaidos, bet asmeniskai as sutinku su tokia teorija. Europarlamentarai neturi jokios reiksmes ir itakos, nes EP neturi istatymu steigiamosios galios. Tai, tam tikra, "demokratijos" fikcija, kad pateisinti EK diktata. Tarp europarlamentaru yra nemaza idiotu, bet tikrai ne visi. Beda tame, kad jie visiskai priklausomi nuo partines drausmes ir savo busimos ateities. Savo daugumoje zmogus yra silpnas ir absoliuciai priklausantis nuo aplinkybiu ir salutinio spaudimo. Taip sukurta sistema - yra du keliai : 1. Buti "balta" varna su didele tikimybe patirti dauguma problemu savo veikloje ir gerbuvyje. 2. Palaikyti Vadovybe, uoliai vykdyti nurodymus ir garantuoti sau gerbuvi ir karjera. Yra dar ir "seimos" faktorius, kuri yra labai svarbus. Man teko matyti tokius pvaz. - is esmes zmogus ir pasiruoses kovoti pries neteisybe, bet daznai jis priverstas pasirinkti tarp veiklos uz visuotine gerove ir savo seimos, draugu ir t. t. Nera viskas taip paprasta. Pakeisti padeti galima tik sunaikinus pacia sistema, bet sunaikinti ja gali rimta ir stipri politine jega, vienu stipriu ir staigiu smugiu. Visa kita neduos jokiu rezultatu, galima "plesytis" iki begales. Kas ka bekalbetu, reikia tureti omeny - zmogu lengva nupirkti uz pinigus. Jeigu ji negalima nupirkti uz pinigus, ji galima nupirkti uz labai didelius pinigus. Jeigu neimanoma ir tai - nesudetinga ji sunaikinti, kaip fiziskai, taip ir moraliskai.

>152019-12-22 21:41

Turėjote omeny Rusus iš Traku "ugdymo" centro ? Nesusireikšminkite !

Trigrašis > Romui.2019-12-22 20:52

Visa tai žinoma.Jei neapsirinku,tai 2% žmonių,valdo pasaulyje tokį pat turtą,kaip likusieji 98%.O dabartiniu laikotarpiu,- pinigai tai viskas.Bet europarlamentarai,galvoju ,vis tik ne debilai,tai kodėl jie taip nuolankiai priima tas visas nesąmones.Neseniai balsavo ,kad mokyklose leisti dėstyti tą"grinder pinder".Tai 465 už,107 susilaikė,ir tik 105 supranta,kad tai nukrypimas nuo krikčioniškų vertybių.

Romas > 15. Kažin2019-12-22 20:40

Jus galite buti visiskai priesiskas, tai jusu teise, bet nepadoru buti visiskai kvailu ir beatodairiskai tiketi Tvartelio pasakomis apie Rusija ir Putina.

Kažin2019-12-22 20:20

tą Putiną rusai pakars ar sušaudys.

trumpai2019-12-22 19:48

Šeip visiškai nesuprantu kam šita visa košė mėginta užvirti juk rusams paviešinus arhyvinius duomenis ir paaiškėjus tiesai greiciausiai bus priešingas efektas,antra ira pakankamai ir europos lyderiu dokumentuotu faktu rusu naudai kuriu neimanoma paneigti.

Romas > 12. Trirašis2019-12-22 18:36

Daznai kalbama apie Pasaulio valdovus. Mano nuomone, siuo metu tokiu valdovu nera, bet noras, tokiais tapti, yra. Nedidele grupe zmoniu valdo milziniska turta, turi milziniska itaka Pasaulyje, bet yra ir milziniska gresme ju itakai. Kaip galima valdyti individu? Tam reikia isugdyti buka, nemastanti, bevali, be jokiu tautiniu ir giminingu rysiu, padara. To ir siekiama. Taip, Saules amziaus negyvens, nors "amzino" gyvenimo tikimybe, atrityje, gan didele, bet yra dar ir noras issaugoti savo gimines turtus ir itaka Pasaulyje. Tame nera nieko nesuprantamo - besalygine valdzia, visuotina kontrole ir finansines galimybes sukelia nora to siekti. Tai naturalu. Bus tai ivykdyta ar ne priklauso nuo zmonijos ir laikas tai parodys. Gresme to yra didele, bet situacija nera visiskai beviltiska. Zmonijos Istorija tai jau mate.

Trirašis >9 Romas2019-12-22 18:08

"ES uždavinys,-sukurti belyti individą....".ES,- tai yra tie visi individai,su savo tautybe,papročiais,įsitikinimais.Todėl klausimas,kas tie tikrieji kūrėjai,kurie deda visas jėgas,kad sukurtų belyti,betautį individą?Ir kam jiems to reikia?Juk Saulės amžių negyvens.

skorpionas2019-12-22 17:35

Neabejoju, kad toj sureaguos ir prabliaus ožys į Vladimiro Putino reakciją į Europos Parlamento rezoliuciją minint Molotovo-Ribbentropo pakto 80-ąsias metines

Romas > 3. trumpai2019-12-22 15:31

Pacios informacijos nieks neslepe, tiesiog pernelyg nepropagavo. Visiems, kas domisi, si info nera nezinoma ir staigmena.

Romas2019-12-22 15:18

Is esmes, Putinas pasake Tiesa, kokia nemaloni ji bebutu. ES, tai ultra kairios, liberalios socialdemokratines ideologijos darinys, kurio ideologine baze yra Trockizmas - Pasauline revoliucija, nacionaliniu saliu panaikinimas ir t. t. Faktiskai tai bandymas sukurti IV Internacionala ir viena bendra "koluki" Pasaulyje. Tam pasiekti yra butinas zmoniu bukinimas, tautinio indentiskumo trinimas ir istorijos klastojimas. ES uzdavinys - sukurti belyti individa, neturinti jokiu sentimentu savo Istorijai. To nieks ir neslepia - sie esminiai principai ir buvo skelbiami kuriant ES. Juokinga klausyti apie kazkoki EP. Kas tas Europarlamentas? Bereiksme, bereikalinga institucija, turinti tik viena uzduoti - "priglausti atidirbta medziaga" is ES saliu ir palaikyti ju pragyvenimo lygi. Tai Feikas. Tai tam tikras "bonusas" ivairiems "visuomeniniams" veikejams uz uolu tarnavima bendram Seimininkui ir uz pagalba savo Tautu priespaudoje. ES, tokioje bukleje, tai viena is didziausiu nesamoniu Pasaulyje ir jos zlugimas neisvengiamas, tai tik laiko klausimas.

trumpai2019-12-22 13:46

>6. Nu jo...cia ne priepuolis o infarktas kartu su insultu,nežinant tikrosios istorijos ir faktu ar galima toke koše užvirti,bet kai žmonės o tiksliau bobos nutruksta nuo realybės ir apsvaigsta nuo valdžios gero nelauk,bet europa ne Lietuva .

trumpai2019-12-22 13:41

Mane labai nustebino eiga ir musu polikiku veiksmai klaipėdos krašto atvėju,idomu ka galima laukti ateityje iš musu politiku.

Nu jo...2019-12-22 13:34

Juknevičienei vėl priepuolis. Nu adekvatus gi suprastų, kad naciai sutartis pasirašė su visa Europa. Ir su prancūzais, ir lenkais, ir britais. Net su Lietuva pasirašė. Rusai buvo paskutiniai. Šių sutarčių dėka, iš esmės, Vokietijai buvo atrištos rankos, panaikinti Versalio sutarties apribojimus, ir atkūrti kariuomenę. Už jankių banksterių pinigus, be kurių nacistinė Vokietija nebūtų galėjusi atgaivinti strateginės pramonės ir persiginkuoti. Suprantant tuos dalykėlius, galima kliedėti ką nori, bet paneigti, kad Europa su anglosaksų pagalba pati užaugino nacistinę Vokietiją, yra neįmanoma.

arthur2019-12-22 13:30

Pagal vakarietiškos "demokratijos" kanonus tarptautinės "sutartys"sudarytos tarp šalių iš kurių viena "totalitarinė"(pvz nac. Vokietija),o antra "demokratinė" (pvz. Britanija),yra TEISĖTOS ir nesmerktinos! Sutartys sudarytos tarp "totalitarinių" valstybių (pvz,TSRS ir nac. Vokietijos) automatiškai tampa PAKTAIS,kurie yra neteisėti ir smerktini! Nors remiantis sveiku protu ir logika, kaip tik "demokratinės" šalys ir privalėtu nesudarinėti jokių sutarčių su "TOTALITARAIS",nes pats tokių sutarčių buvimas suteikia legitimumą "ne" demokratinėms valstybėm..

Proletaras2019-12-22 13:25

Apie kokia "demokratiška" ewra ji nusišneka. Kai ewrozo.... valdo niekieno nerinkti ir niekam neatskaitlingi (tik tiems kurie jos ten pastatė) komisarai

trumpai2019-12-22 13:19

Prasidės idomus dalykai, bus paviešinta daug idomios informacijos tik keista kodėl lig šiolei istorinė medžiaga buvo slepema.

Xhe xhe xhe2019-12-22 13:13

Kur juknevičienė, - ten klounados... :D Tai kad Vakarai patys su naciais pasirašė suartis. Įskaitant Lietuvą. Ir anksčiau už rusus. Rusai pasirašė paskutiniai... P.S.Sekantis kuoktelėjusios juknevičienės pasitaškymaas seilėmis, turėtų būti į UK pusę. Nes būtent sutarties su UK dėka, atsirado/ buvo atkurtas nacistinės Vokietijos laivynas.

Anfisa2019-12-22 13:07

Taip. Dokumentais ir faktais - i snuki, i snuki... Kai kurie politologai sneka, kad vokieciai ir rusai nuo senu laiku turi idomu zaidima - karta per 100 metu dalinti Lenkija. Sako, siame amziuje dar ne dalino...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi