Nuo 2012 gegužės 17 d. šturmo jau prabėgo 25-eri mėnesiai. Tą ankstyvą rytą Vytautas Landsbergis sužinojo, kad „muša žmones lazdomis ir vyksta puolimas“. Paskambino prezidentei. Pasak V. Landsbergio, jam susidarė įspūdis, kad prezidentė dar nieko nežinojo. „Arba apsimetė, kad nežinojo“, – pridūrė politikas.

O visi likę (išskyrus specialiasias tarnybas ir jų šeimininkus) iki šios dienos nežino, kas davė įsakymą tą gegužės rytą jėgos struktūroms pulti, kas 2009 m. Kaune nužudė teisėją, kas vėliau nužudė likusius pedofilijos istorijos dalyvius ir liudininkus, kur yra ir kas nutikę su mergaitėmis, kas nutikę ir kur yra vienos jų mama, kur yra ir kas atsitikę su Seimo nare ir jos sūnumi ir t.t. ir t.t.

Nieko apie tai nežinoma, tik žinoma, kad net pats V. Landsbergis apie šią istoriją jau nebekalba.

Prisiminkite tą įsimintiną 2012 m. gegužės rytą išsakytus V. Landsbergio ir advokato Gintaro Černiausko komentarus apie neeilinį Lietuvai įvykį.

Naujausi

Komentarai (148)

Rikiuoti
Kad nutylo2014-09-17 16:13

Landsbergi rodo jo šiaudadušiškumą. Toks tautos vedliu negali būti iš principo. Lietuvoje, kur išsiskyrę su žmonomis, mergoms vaiką įtaisantys, gyvenantys sumetę skudurus, yra normą tai moralinis lygis joje pačiame žemiausiame taške. O tokioje šalyje galima vogti, meluoti, bylas nagrinėti po 10 metų, nekaltus grūsti į kalėjimus, iš aukų padaryti nusikaltėlius ir iš nusikaltėlių aukas. Tai labai bjauri šalis. Šalis, kuri turėjo progą apsivalyti nuo komunistų, kagebistų, milicijos to nepadarė, kitaip gyventi ir negali. Korupcija tai neišvengiamas atributas tokiai šaliai. Ir korupcija nėra pats pavojingiausias dalykas.

tiek2014-06-19 19:33

Kur buvo D. Kedys iki jo mirties valandos ?

lklausimas sysaliniams valdžioje -" Žmonės jūs ar ne žmonės?"2014-06-19 05:34

Keičias pasaulis, gražiai tobulėjam, Nauji vis daiktai, moderni aplinka, Tik pelkės tuštybių nė kiek nesausėja, Velkasi šimtmečiais kalno našta. Taip turi būti, ateitis – ateinantiems, Joje – jaunystė, grožis, jėga. Nedainuot gegužiui rudenio dainą, Nesipuošt mergaitei skrybėle sena. Laisvė kalbėti, laisvė mylėti, Būti turtingu arba vargšu. Laisvė žydėti, laisvė kvepėti, Laisvė išaugti spygliu piktu. Maišosi žmonės tarp gėrio ir blogio. Vertybių vežimo vežikai girti Ką vežė, išdrabstė prie pirmojo griovio, Ir sukasi ratai apvirtę tušti. Paėmus žodyną, gal greitai teks klausti – Ką reiškia moralė, dora ir tiesa? Bus norma – meluoti, norma – apgauti, O lipti per galvas – norma pirma. Gal gi atbukę žmonės po siautulio laisvių, Vėl prie vertybių žmonijos sugrįš, Girto vežiko vežimą išlaisvins, Vergaut tuštybėms atsisakys?

144 vetra komentarui2014-06-19 00:42

O kaipp jis pprisidejo?Tavo pramislu?

vetra2014-06-19 00:04

Jei ne Tata,gal ir tos baisios istorijos eiga butu kitokia.Jis,neaisku kodel,prisidejo prie Vencku ir Kedziu nusikaltimu...

Pritariu 136 zodziams2014-06-18 21:29

Pritariu 136 zodziams.Jie jau ims tiketis, kad pamirstame, gal ir patys pamirsines, o tada, kaip gyvenimo desniai rodo,vel bus priversti prisiminti, ko mes nebusim net pradeje pamirsti.Laikas visagalis...

jo2014-06-18 15:13

Drasiaus kelias ...visi tie yra ,kurie balsavo uz N.Venckienes teisines nelieciamybes atemima.visu pavardes ten.

skaitome2014-06-18 06:58

Žinios gyvai / Tribūna Publikuota: 2014 birželio 17d. 12:37 Povilas Gylys 15min.lt Povilas Gylys: Politika ir teisė prieš teisingumą – N.Venckienės apkalta

Letas Palmaitis apie debesis,2014-06-18 04:58

kad tai gaudyklė lengvatikiams: ithappens.ru/story/12295

Letas Mindaugui2014-06-18 04:50

Taigi dirbate puikiai, tik kažin ar sugebėsite laiku pastebėti ir sustabdyti, pvz., dienos metu, ar iš ryto, kada gal miegate.

Letas Mindaugui2014-06-18 04:47

Cha-cha-cha: praleido!

Letas Mindaugui2014-06-18 04:46

Negerai, Mindaugai, šitaip apsišviesti!

ačiū, kad neleidžiate2014-06-18 03:39

užmiršti baisiausio ryto....mes niekada nepamiršim nei veidų, nei žmonių, nei kaltų...

Letas Juozapui 1202014-06-18 02:39

Ačiū už atsakymą. Mūsų laikas įdomus tuo, kad "naujos technologijos" leido greit pažinti tokias "tolimas" sritis, kurių pažinimui kadaise reikėjo vos ne ištiso gyvenimo. Viskas priartėjo ir darosi suprantamesni net seniausi Pradžios knygos žodžiai (plg. Pr 16, 12 apie laukinį asilą, kurį Antanas Rubšys, taisydamas D-vą, pavertė "smarkiu žmogumi"). Dabar galima bandyti aprėpti patį pasaulinį procesą ir įvertinti dabartį ne prasčiau nei bando profesionalūs analitikai. Viskas juk po ranka. Iš čia darome išvadas, kol kas dar gerokai skirtingas, daugelis - pagal savo svajones ir nusivylimus. Norėjau pavadinti Jus optimistu, bet susigriebiau, kad ir pats nesu pesimistas suvokdamas dabartį kaip jau prasidėjusią Apokalipsę. Kiekvienas, kuris pasitiki D-vu, gali būti tik optimistas. Taigi būkite palaimintas! Dabar patikslinu Jūsų žodžius: JHS nereikėjo mokytis Rašto, nes Jis Pats ir yra Gyvasis Raštas (Žodis).

Varna Juozapui2014-06-18 01:28

Ačiū už tą ... sekantį pagalį.

Darijus2014-06-17 20:48

O kam Dėdulei apie tai kalbėti, jei viskas įvyko pagal jo scenarijų? Prisiminkime, kas vadovavo Mažeikių naftos atidavimui amerikonams: Sadas su Dėdule. Ar tikine, kad šis personažas ne prie ko?

nebe didelė netektis2014-06-17 20:17

O koks skirtumas,kad Landsbergis nebekalba ta tema.Viskas jau įvyko.Kad ir ką dabar Gauja darytų,viskas ateityje atsisuks prieš ją.Manau,kad greitai ir mes skanduosime Gaują lauk! O jei netrukus prasidėtų karas su Rusija,gaujos parankiniai ir išduoti Lietuvos nespėtų.Nebeturėtų net galimybės apsiginti teisme.Minskas ir Maskva-ne taip jau arti...

feee2014-06-17 20:16

kam cia rupi isdaviko nusmurgelio vyto vapaliones, gal ir gerai kad tyli padugne:)

joo2014-06-17 14:55

Del apkaltos N.Venckienes ,kuri vyks seime yra pranesimas /Drasiauskelias/...

Beta Liepai2014-06-17 12:53

Sveika Liepa. :) Kad neadiduos tai faktas. Kaip tik šiandien politinės gaujos Seime priiminės tiesioginių mero rinkimų įstatymą. Įstatymo projektas tragiškas, eilinis pasityčiojimas iš žmonių lūkesčių.

Liepa-Betai2014-06-17 12:05

Sveika, miela Beta.Kažkaip buvot dingusi-atostogavot? ;) Malonu Jūsų komentarus skaityt. ;)//Neatiduos tie paršai mums savivaldos taip lengvai. Į referendumą neis tik ligoniai ir niekšai.

Liepa-užuojauta po nelaimingu skaičiumi gimusiam 111-am2014-06-17 12:02

Kaip būtų gerai tau,cuciuk,kad kanapės augtų diiidelės kaip medžiai. ;)Deja, kad ir visą liepą su lapais ir šaknimis sušlamštum, vis tiek neapsineštum. //O vat nutrūktum nuo grandinės, pasiduotum kokio Afganistano pusėn,tai nuolat sėdėtum kondicijoj. Ir nedozuotų tau Šeimininkas,su lenciūgais nedusintų,nežemintų, neverstų tavęs mirusiųjų iš kapų kelti, šmeižti, meluoti. // O dabar tau jau nepadėsi:parištas esi smarkiai, ar ant lūpos, ar už lūpos-suprask, batų tepalas-seniai praeitas etapas...

Beta Juozapui2014-06-17 11:55

Pastatėme vežimą prieš arklį ir pykstame, kad tas nei krust? :) Tik viskas jau sugalvota, dviratis JAU išrastas senovės Graikijoje, o Lietuvoje surašytas Puteikio rinkiminėje programoje- raktas į realią demokratiją tai savivalda. Kuri prasideda bendruomenėje: namo, gatvės, seniūnijos, miesto. Žinia, katalikiškoje ir politinių gaujų dezinformuotoje Lietuvoje žmones net į žemiausios grandies bendruomenes sunku suburti- nėra tradicijų, yra štampai „nepriklausomybę iškovojo Landsbergis“ , „rusai puola“, „žmonės per kvaili“ , etc, be to neveikia Konstitucijos 25-tas straipsnis, bet viskas įmanoma. Kai tik žmogus pamatys, kad jo balsas turi įtakos jo aplinkai, jo gyvenimui- pradės galvoti: už kurį čia nubalsavus, kad man būtų geriau, o gal net pačiam eiti į valdžią? Tad nenusiminkime, aukščiau nosis ir... į Referendumą. :)

stasys2014-06-17 11:52

Jei žmogus nemoka/nenori matyti svetimų paklydimų, kaip gi Jis pats pamatys savus.

Ema2014-06-17 11:19

Matome, kaip advokatas "neneša mergaitės", matome, kad čia "nėra" jokio smurto ir prievartos (sukryžiuotos kojelės, klykianti mergaitė), tai jų, melagių ir rudųjų šunų sapalionės, taigi aš imu už pagrindą šitą jų melą ir remiuosi juo kitose jų kurpiamose versijose: Kedys nežudė (o jeigu ir būtų paklojęs savo dukrelės niekintoją, tai tik garbė jam būtų, kam gi tuomet duodami leidimai ginklui, pažaisti? ), pedofilą Ūsą (aš nepatikėjau cinišku jo triusikų išskalbimu, kur liudijo tik vienos pusės suinteresuotos asabos), viskas, ką jie skleidžia, yra melas, kad jie MELUOJA, matosi iš šios nuotraukos. Kokie dvasios ubagai ir liliputai yra tie, kurie demagogiškai gina nusikaltėlius, ir tokie pasodinti valdovų krėsluose, gaila Lietuvos, juk tokio raugo mūsų valdovai spjovė į Konstituciją, įstatymus, žmoniškumą... Nesuprantu, kodėl V. Landsbergis palindo po medžiu, gal išsigando? Tuomet ką turi išgyventi šios abi mergaitės? Valstybė su jomis susidorojo, žiauriai, brutualiai. Ačiū ekspertams, reikia priminti šią klaikumą, ji negali nueiti į užmarštį.

Ǒ2014-06-17 11:02

Labai staigus Landspirgio ir Grybauskytės persikeitimas galimas tik dėl vienos priežasties - tos pačios, dėl kurios Grina lieka savo kėdėje. Jis turi stiprios kompromituojančios medžiagos jei ne apie pačius aukščiau minimus personažus, tai apie labai artimus ir labai svarbius jiems žmones. Tad - barteriniai mainai, kaip ir įprasta valdžiažmogių sluoksnyje.

121mam stebuklui2014-06-17 05:18

tu unikumas- nors ir tarnauji šėtonui, bet esi pasakiškai kvailas. ir silpnas. amorfiška drebučių masė. kame stebuklas- kad kažkaip įsigudrini spaudinėti klaviatūrą.

tiketi dievais, kad ir jezais2014-06-17 05:10

silpnybes zenklas arba kvailumo

Juozapas--Letui2014-06-17 05:09

Viskam savo laikas, mielas Letai. Yra laikas mėtyti akmenis, yra laikas akmenis rinkti... Mūsų krašte situacija yra labai bloga, lygiai kaip ir didžiumoje šio Pasaulio. Bet tikiu kad tamsiausia yra prieš aušrą. Kiekviena Blogio galios diena artina to blogio galą. Nes po rudens buna žiema, po žiemos ateina pavasaris. Peter Sellers, "Chance the Gardener". 1979, Klasika. :)Tiesiog privalome kantriai dirbti. Dėl komandos- būsiu makiaveliškas. Mano priešo priešai yra mano draugai. Kelias į tikslą yra ilgas. Po vieną ten nenueisim. Po vieną galim tik numirti galerose. Sutinku, numirti pagal visus kanonus yra gražu, bet abejoju, ar taip priartins prie Išsivadavimo. Man labiau patinka obliuoti šermukšninius kuolelius nosferratus'ams. Ūv. Juozapas nebuvo nei mesijas nei pranašas. Jis buvo paprastas stalius D-vo valia atsidūręs Viešpaties papėdėje. Šv. Juozapas neatliko jokių įpatingų žygdarbių ar stebuklų. Tiesiog užaugino Sūnų. Paprastai. Nešiojo, maitino, mokė amato, leido mokytis Šv. Rašto... //Kantrumas ir pareiga daryti darbą kasdien. Tuo darbu artinamas Jo metas. Ne kiekvienas juozapas obliuodamas kuolelius sulauks Jo Atėjimo. Aš gal nesulauksiu. Ale, kažkas sulauks. Eisiu, pasiimsiu sekantį pagalį... /:)

Letas Palmaitis Juozapui 932014-06-17 04:42

Visai nepykau. Nesakiau, neva konstitucija blogis (kam sakyti kvailystes - konstitucija arba sutartis, arba privalomo elgesio dėstymas: pvz. , šv. Pranciškus atsakė į prašymus surašyti ordino regulą: "Mūsų regula yra Evangelija", o salafitai sako: "Mūsų konstitucija yra Koranas"; tik konstitucija nėra joks stabmeldžių garbinamas balvonas iš labai didelės raidės [KKK] trijų eilučių aukščio). Šiaip apgailestauju, kad Raigerdo suburtoje kareivijoje kol kas tragiškas situacijos neišmanymas. Tikiu, kad galbūt tai Jūsų neliečia nepaisant gerų norų sutaikyti kas nesutaikoma.

narkomanui2014-06-17 04:40

o is kur istraukei, kad sita nusikaltele kas zude? is marso?

taigi-2014-06-17 04:38

Kas pagrobė ir nužudė Lietuvos Respublikos seimo narę Neringą Venckienę ir jos mažametį sūnų? / Kas organizavo ir finansavo melo burbulą "Venckienė pabėgo į Ameriką"? / Kas gali pateikti nors vieną realų įrodymą, kad LR seimo narė N. Venckienė yra gyva? / ....

jooo2014-06-17 04:36

da doze uzmesi uz lupos? tai, kad jusu narkmanas kedzius zude slapta ir tam ruosesi, suskis narkomanas

Juozapas2014-06-17 04:35

Dabar netrukus įpilsiu benzino į ugnį:

111 tam snarglio pavėsiui2014-06-17 04:33

nu, tai kodėl tu toks brudas? matei kaip žudė ir nesutrukdei./ stovėjai po medžiu ar tupėjai po lapu?/

kurejas is marso2014-06-17 04:31

tik siplnas arba kvailys tiki marsieciais dievais

Juozapas----Liepai2014-06-17 04:30

Kiekvienam nuodui, Kūrėjas žmonėms yra davęs priešnuodį. Atsiras ir kuo "zirzalus" patvarkyt. / Labanaktukas.:)

narkomanams liepoms2014-06-17 04:29

rysys su marsu nutrauktas? per daug jau jums si vakara doziu, kedys per savo kliedesius zude zmones ir dukra luosino

105tam2014-06-17 04:26

užsiciklinai, kaip suraižytas vinilas: "narkomanui, narkomanui, narkomanui..." / dar vaikystėj tau sakėm- neuostyk klijų prieš veidrodį/ būtum paklausęs, nebūtum taip nusiritęs. /dabar sėdėtum kur nors banke ir babkes skaičiuotum: "Lemanui, Lemanui- Danieliui..."/

Liepa-Juozapui2014-06-17 04:24

...kol mokslininkai susigriebs, anie mums ir ausis nugrauš. Teks atsimušt tradiciniais metodais... ;)Ryšys baigtas.Iki kitų "susisiekimų". ;)

palaukit liepos narkomanai2014-06-17 04:23

o keip su ofonautais is marso ar draugaujat?

Liepa2014-06-17 04:20

Jooo,kai pagalvoji, "ciuciukas" tikrai nekaltas - tai Šeimininkas gyvulys..

Juozapas---Liepai2014-06-17 04:20

Naujienas skaitėt? Mokslininkai sugalvojo kaip sunaikinti maliarinius uodus. Paskaitykite. Tuomet pamatysite, kad ir "musyse" neužilgo ateis smagios Joninės be "moškaros".

narkomanui2014-06-17 04:19

ituze esat jus, nes sugriuvo aferistes venskienes planas, pati nusikaltele dabar slepiasi, o pagal jus nsikalteliuis ir henyte nekaltas

įtūžusiam bobikui "102"2014-06-17 04:15

102 -toks buvo vieno odiozinio tanko numeris. / ar tavo vardas, ne "Šarikas"? / na ir ko gi tu mūsų kailiuotasis toks piktas, mažulka? / šeimininkas šiandien dar nedavė ėsti? / davė? a, nedavė lakti? / davė? a, per mažai... nabagėlis... bet svarbiausia į lauką neišvedė, a ne? nemyžęs, nešikęs, //bėda, tu bėda- ti kontoriniai baisesni už gyvulius, kur žiūri gyvūnų apsaugos specialistai/šitaip šunelį kankinti. // na, aišku, kad piktas, /vargšiukas. / a negali kur kampe pakakot? / a, muš.... / ot dabar "žmonės" - erodai. /...

Liepa-Juozapui2014-06-17 04:08

Juozapai, nedalinkit tiems bobikams pasiūlymų, o tai prisiveis devynios galybės, neužteks laiko nei paparčio žiedo paieškoms, nei Oninių linksmybėms,- teks užsiiminėt"sanitariniais"reikalais.;) //Ar mums to reikia? ;)

narkomanui2014-06-17 04:02

zmogzudy gali dievinti tik kitas nusikaltelis, toks matyt ir esi ir narkomanas kaip kedys

snoriniui2014-06-17 04:01

vagie tu ruskio, snoras buvo aferistu ir vagiu bankas, tu irgi matyt esi vagis tad ir putojies, to tavo snorinio ruskio ne svedai neisileido, maskvos subinlaizy tu

kamasutriui "to"tošai 982014-06-17 04:01

tavo pažiūrų laukas gana siauras- bambalis, švirkštasir pagiringas snukis vakarykščių išėdų bliūde. /nenuostabu, kad tau net komentaruose marafetas vaidenasi/ "lomkė", kaulus laužo, šachtos dega?/ beveik užjaučiu./ tačiau vertinu tavo pastangas- pradėjai rašyti lakoniškiau./ neblogai/ mažiau ugaras jaučiasi.

KADA GRYBAUSKAITĖ SU KUBILOIDAIS UŽ TAI ATSAKYS???2014-06-17 04:00

2011-11-16 buvo užgrobtas ir tyčia sužlugdytas AB bankas Snoras. Seimo laikinoji tyrimo komisija, vadovaujama A. Mazuronio nustatė, kad dėl D. Grybauskaitės, A. Kubiliaus, jo vyr. buhalterės I. Šimonytės, buvusio D. Grybauskaitės rinkimų štabo vadovo V. Vasiliausko neteisėtų, nepamatuotų ir drąstiškų veiksmų, banko Snoras klientai prarado jau nacionalizuotame (valstybiniame!!! ) banke Snoras 2 mlrd. Lt savo pinigų. Prarado visi klientai : valstybinės įmonės, biudžetinės organizacijos, fiziniai asmenys, kurie turėjo savo sąskaitose piniginių lėšų, daugiau , negu valstybės draudžiamoji suma, t. y. 100 tūkst. eurų ( ekvivalentu 345 tūkst. litų)! LR Vyriausybė, priimdama sprendimą nacionalizuoti AB banką Snoras,sprendimą priėmė skubotai ir nemotyvuotai, neapsvarstė visų aplinkybių ir galimų pasekmių,o šis sprendimas sudarė prielaidas atsirasti didelėms išlaidoms skolinantis iš Lietuvos valstybės biudžeto lėšų - to pasėkoje Valstybės skola išaugo 4 mlrd. Lt. Per 2,5 metų laikotarpį prėjusį nuo banko Snoras tyčinio subankrotinimo, valstybei šie valdžios ponų „žaidimai“ jau kainavo arti 650 milijonų litų sumokėtų palūkanų!

to2014-06-17 03:54

a vel dozes truksta? zmogzudzio garbintojau

Juozapas -- "j nulis nulis nulis" (96 tas( pagal Kamasutrą?)2014-06-17 03:49

Na va parašei, intelektualusis tu mūsų. Dabar pailsėk po tokio katorgiško darbo. Eik pas amebą-amelija, padarykit "devyniasdešimtšešiukę", atsigausit:)

jooo2014-06-17 03:41

vek garliavo iskrypekiai kelia galvas, atsikniskit jus nuo stankunaites is jodukros, narkomano ir zmogzudzio garbintojai

91komentarui2014-06-17 03:32

Iskrypeliai tai tie ,kurie mazus vaikus myli...prie ko cia ekspertai?reikia dziaugtis lietuviams ,kad turi tokius portalus ,kaipekspertai,tiesoslt,LL,respublika...o tai isvis butu kaip S.Korejoj...iskrypeliai taitie ,kurie ne tik ,kad myli vaikucius ,bet nori su jais dar ir pazaistivisokiais budais...ismaudyti kaip zuveles ir t.t. arba uzmesti kaldrytes ant veiduko ir isnesti i NIEKUR.

Jules2014-06-17 03:27

Tautiečiai mėgsta pakabintus ir visokias grybautojas Seime. Tautiečiai atmetė desovietizaciją ir derusifikaciją, o ir polonizacijai nelabai priešinosi, tiesa? Todėl KGB rezervas toli pažengė, nors užduoties, instrukcijos-sugrąžinti mus Matuškai, jau ir nebepajėgus įvykdyti.

Juozapas---Letui2014-06-17 03:02

Mielas bičiuli. Šiek tiek kantrybės. Šiandien aš nei apie konstituciją nei apie KKK, tuo labiau apie kuk kuks klaną nekalbėjau. Antra, "Juozapas" tik iš pirmo žvilgsnio kalba stačiokiškai . Pabandykite "juozapizmuose" paieškoti Ezopo. Kažkur giliai rastumėte. Nemanau, kad pavadinimo raidėje esmė. Svarbu, kad būtų pagal Jo tvarką. Juk tarkim, vaisius- vaisius gali būti visoks. Valgomas nevalgomas, naudingas ir nuodingas. Tai kad yra nuodingų vaisių, juk gerų, naudingų vaisių nepradedame vadinti malkomis ar batais? Ne konstitucija yra blogis. Konstitucija tai tik užrašas ant viršelio. Svarbu kas viduje. Jūs gi žinote, kas viduje. Tačiau, per daug staigiŠviesa, nepasiruošusius, ilgai prieblandoje ar tamsoje gyvenusius erzina. Jie bijo apakti. Todėl raukosi. Aš labai daug kur sutinku Jūsų komentaruose, praktiškai beveik viskam pritariu. Visgi,... Aš dažnai būnu kategoriškas, tačiau stengiuosi neperlenkti lazdos nes iš lūžusios lazdos jokios naudos. To norėčiau kartais palinkėti ir Tamstai. Tai būtų tiesiog naudingiau Reikalui. Antra vertus, variantas " geras policininkas ir blogas policininkas" irgi pusė bėdos. Mano personažas neįnoringas, galiu pabūti ir amortizatoriumi. :)/// .... /// Viskas gerai, gerb. Letai. Tęskite. Nepykit ant Juozuko- toks jo amplua:). , Pagarbiai,J.

pagarba rusų KGB2014-06-17 02:55

Pagarba rusų KGB - visa Lietuvos teisėsauga, visi politikai - jų naguose :)

sura2014-06-17 02:52

tik iskrypeliai tokie kaip ekspertai gali apie ta niekam neidomia pedofilija rasyti. landsbergis nuo pedofilijos atsiribojo mes pamate kad tai issigalvota nesamone. putinas dziaugias ekspertyRU

kaip ten2014-06-17 02:46

issilaikes vsd esnikas Miznelis ,kokia spalva dabar plaukus dazo ,kodel niekas apie ji nebekalba ?

Juozapas --Jurosk2014-06-17 02:45

Turėtų, būtų.... Jei šuva būtų nešikęs būtų zuikį pagavęs. Nieko jokia valdžia žmonėms nedaro kol negauna spyrio. Kad ir Ukraina. Vos Maidanas nuvertė išdaviko režimą, ant maidaniečių lavonų į pergalę atropoję politikai ėmė savintis tai kas jiems nepriklauso. Tik Ukrainoje, ne taip kaip pas mus, tuoj užsisvaigusius pastatė į vietą. Ir tai, net šalia tokio preso kaip Maidanas, politikai gaudo akimirkas, kai tauta nusisuka trumpam. Vos tik nesužiūri, politikai tuoj imasi savo tamsių darbelių. Maidanas , kiek suprantu nesiskirsto. Budi. Pas mus nėr nei maidano, nei kam budėti, o ir nelabai kas žino ar reikia ir dėl ko budėti. Dauguma yra apsiblausėliai. Negalvojantys. ///Kodėl turėčiau tokius gerbti? Ir nereikia manęs graudenti valytojais. Aš savimi pats pasirūpinu. Biudžeto nemelžiu ir tarnų taip pat neturiu. Galiu kalbėti ką noriu. Vienžo, atmetu tamstos priekaištus.

Jo (VaidasVDS)2014-06-17 02:41

Letai, jūs vis dar beviltiškai bandote įdiegti kažkokios "Modžahedijos" principus, paremtus jūsų klaidingais religiniais įsitikinimais. Pyktis yra blogis. Kerštas yra blogis, gimęs iš kito blogio. Yra tikras dvasinis nusikaltimas mokyti, kad Dievas yra blogio mokytojas, kuris skatina ir pykti, ir keršyti. Dvasine filosofine prasme Dievas myli nuodėmingąjį, bet bjaurisi jo daroma nuodėme. Ne žmonių reikia nekęsti, bet jų daromų blogio darbų, apsileidimo ir abejingumo. Tik tokie mokymai turi prasmę ir ateitį. Iš tikro Apreiškimo: ---"Ideali visuomenė negali egzistuoti, kada arba silpnieji, arba nedorieji lūkuriuoja, kad neteisingai ir nedorai pasinaudotų tais, kurių pagrindinis stimulas yra pasišventimas tarnauti tiesai, grožiui, ir gėriui. Esant tokiai situacijai praktiškas yra tiktai vienas kelias: Gyvenantieji pagal "auksinę taisyklę" gali įkurti pažangią visuomenę, kurioje jie gyvens remdamiesi savo idealais, tuo pačiu metu deramai apsigindami nuo savo intelektualiai ir moraliai tamsių draugų, kurie gali stengtis arba pasinaudoti jų taikingais polinkiais, arba į priekį besiveržiančią jų civilizaciją sugriauti." ---

Jurosk2014-06-17 02:19

Juozapui. Negražu yra nevertinti savo tautiečių, netgi tų, statistinių. Netgi tų sėdinčių ar tualetus valančių. Įdomu, ką pats ponas darytumei be aptarnaujančio personalo, koks gyvenimas pačio lauktų? Valdžia turi dirbti savo darbą - aiškinti, aiškinti ir aiškinti ką ruošiasi daryti, kodėl ir kaip. Tuomet pasitikrinti per referendumą, ko liaudis nori, apie ką galvoja. Ir turi atstovauti tos, statistinės liaudies interesams ir ne kitaip.

brrrr2014-06-17 02:13

as tai matau kad mergaite griebe ta Cerniauska uz pautu ir nunese ji i greituske Vot :))))

Letas Palmaitis Albinui 572014-06-17 02:11

Džiaugiuosi ir sveikinu!

Letas Palmaitis Betai 78, taip pat ir Juozapui2014-06-17 02:01

Panašu į dviejų kurčnebylių pašnekesį. Tikrai nebenoriu girdėti kvailysčių apie KKKonstitucijos "veikimą" (KKK -labai didelė trijų eilučių aukščio raidė "k"). Kur, įdomu, ta KKKonstitucija "veikia"? Gal JAV, kur įtariamuosius "terorizmu" be teismo sprendimo galima neribotą laiką laikyti suėmus? Kas kada kur keičičiasi nuo "balsavimo"? Ar laimėję referendumą gausite kalašnikovų? Gal 240 policininkų Jums atiduos savo kalašnikovus, kad laimėjote? Sakau, norėčiau išvysti Jus prasižiojusių iš nuostabos fermos gyventojų minioje, kada vieną gražią dieną, jau įvedus eurą ir panaikinus grynuosius, išgaruos ir Jūsų "rinkimai" su "partijomis" ir KKKonstitucija, liks tik lustas kaktoje. Nesiorientuojate, kur gyvenate, tikite mulkinimais ir baikime kalbą.

nuomone is toli2014-06-17 02:00

Po Garliavos sturmo mire pasitikejimas Lietuva man.Netikiu nei uz ka ,kad Lietuva teisine valstybe...kai matau savo akimis ,kad advokatas nesa isirezes mergaite ,o Giniotis berods teisejas nemato ,kad tas advokatas nesa mergaite...ir konstatuoja ,kad tas advokatas eina salia...tai kas begali buti baisiau?

Taip isena,2014-06-17 02:00

kad tarp Lietuvos teiseju yra daug vaiku pi-seju.

APKALTA GRYBAUSKAITEI2014-06-17 01:36

Pagrindinis susidorojimo su banku Snoras motyvas buvo jo sprendimas 2009-aisiais pirkti 34 procentų „Lietuvos ryto“ leidybinės grupės akcijų paketą. Tiek Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė, tiek nuo 2008-ųjų šalį valdžiusi konservatorių koalicinė centro-dešinės vyriausybė negalėjo atleisti „Snoro“ savininkams už objektyviai kritiškus „Lietuvos ryto“ straipsnius, todėl tuometė valdžia ir ėmėsi neteisėtų, nepamatuotų bei tokių drastiškų veiksmų -tiesiog sunaikinti banką Snoras.

Juozapas----Betai.2014-06-17 01:24

Tarsi ir teisingai rašot, bet lyg ir ne visai. Laisvi rinkimai irgi ne panacėja. Mano kaime yra toks posakis: gera galva tik kad durnam teko. Tamsta, jūs geriau pasižiūrėkite į tuos "laisvuosius rinkėjus". Anie ryto nuo vakaro neatskiria. Kam laisvė idiotui, kuris balsuoja ne galva ir širdimi, o pilvu ir subine? Duok laisvę asilui jis pats sau dantis išsimuš. Aš ne prieš laisvę, žinoma. Aš už išmintingą pasirinkimą mąstant atsakingai. Pridėkite delną prie širdies ir paklauskite savęs labai nuoširdžiai- kiek nuošimčių savo tėvynainių tikrai realiai galėtumėte įvardinti išmintingais ir atsakingais? /// Be abejo, tokia padėtis kaip dabar, kai valstybę yra užvaldiusi "gudručių" šaika yra pasibjaurėtina, tačiau įžūliuosius gali į vietą pastatyti tik sveika nacija, tikri o ne statistiniai piliečiai. Referendumas yra svarbus. Aš-už. Tačiau nesutinku, kad laimėjus pradėsime galvoti "o ką dabar toliau darysime". Galvoti reikia prieš darant. Jau turi būti sugalvota. Ar sugalvota? Abejoju.

Ula2014-06-17 01:21

Ačiū ekspertams , kad rodote tas siaubo nuotraukas,leisdami pamatyti sukryžiuotas mergytės kojas, jos klyksmą iš fizinio ir dvasinio skausmo,persikreipusią nuo svorio išgimdytoją ir (jai nežinia kieno pasamdytą )advokatą"einanti šalia mergaitės".Ir ,svarbiausia, kad tokį teismo sprendimo "vykdymą " įgyvendinti padėjo "dabar ar po minutės"niekšės , savo krėslus saugojančios labiau už vaiko ašaras....

Beta Letui Palmaičiui2014-06-17 00:53

Mano nuomone, dabartinei mūsų valstybės valdymo formai apibūdinti geriausiai tinka sąvoka švonderizmas. / Lietuvoje neveikia Konstitucija. Kodėl ji neveikia? Priežasčių, ko gero keletas, bet pagrindinė, mano supratimu, yra tai kad iš piliečių atimta pagrindinė demokratijos teisė- laisvi rinkimai. Būtų laisvi rinkimai- atsirastų ir tikros idėjines partijos ginančios žmonių interesus; įgytume galimybę rinktis tvarką kurioje norime gyventi. Dabar viso šito nėra ir nenusimato, kol nesusivienysime ir neatgausime Suvereno teises. Todėl pradžioje - visi į Referendumą! Laimėję -tarsimės kaip elgtis toliau. :)

valstybe be ateities2014-06-17 00:31

ta diena mano pasitikejimas valstybe ir teisingumu toje valstybeje zlugo galutinai. Kaip ir daugeliui Lietuvos pilieciu, pedofilijos bylos eiga galutinai parode, kad Lietuva yra uzvaldyta nusikalteliu klikos.

Lietuva-2014-06-17 00:31

kreivu veidrodziu karalyste. Ir laidos vedejas, ir p. Landsbergis - mate, kad mergaite klykiancia isnese ( padedant Cerniauskui), DAUGYBE kitu zmoniu taip pat tai mate, bet teismas nusprende, kad Cerniaskas .... nenese....

Jules netarnaitei Betai2014-06-16 23:51

Žinai, Madame, toks Zuokula, Žiriko draugelis, va buvo pabėgęs į Lenkiją ir vos Lietuvos prezidentu gražuolės be kelnaičių neišrinko ir nieko - sostinės meru, net pačiu geriausiu, po pabėgimo tapo. Įdomu kokį jis "vertaliotą" ant stogo laiko, gal žinote? Ir dar norėčiau priminti, kad Paxus buvo ne prastas Bolševikų partijos narys - veikėjas. Sako, kad šis LDDP-istas buvo labai gerai nusiteikęs, ką manote? Kur jau jam su Landsbergiu lygintis ir meile dalintis - jis gi tiesiog Dievaitis buvo šalia sovietijos intelektualių ir gražbyliautojų, tokių kaip Kutraitės ir Vanagaitės, ir kitų politikos olialia pupyčių ar ne?

Letas Palmaitis Betai 702014-06-16 23:50

Jeigu teigiate, kad socialdemokratai yra liberalai, o tai absurdas pagal apibrėžimą, tai jau rodo, kad iškabos neturi jokios reikšmės. Iš visų partijų nebent tik liberalų sąjungos veikla maždaug atitinka programines nuostatas. Tačiau ar tai "laukinis kapitalizmas"? Jei Jums kažkas nepatinka, tai dar nereiškia, kad laukinis. Kai Vakaruose buvo laukinis kapitalizmas, jo neribojo korporacijų monopolis. Pramonė sparčiai augo, bet ne griuvo. Žinoma, ubagų daugėjo - ubagų buvimas ir yra vienintelis dabartinės situacijos panašumas į praeities laukinį kapitalizmą. Lietuvoje, kaip ir visoje posovietinėje erdvėje, liberalai nepopuliarūs, nes tauta apiplėšta, bet ją apiplėšė ne "laukinis kapitalizmas", bet laukinis banditizmas. Bandant pritaikyti dabarčiai klasikines formuluotes, geriau kalbėti apie oligarchinį socializmą, kur viskas kiaurai kontroliuojama ir nėra ne vien asmeninės laisvės, bet ir ekonominės. Kada kas mažino mokesčius ir minimalizavo valstybės vaidmenį? LSDP? Biurokratinis aparatas didesnis nei sovietmečiu, gal Jūsų manymu, tai liberalizmas? Su tokia koše galvose geriau pamiršti pretenzijas kažką čia gelbėti, nes išeis priešingai. Situacija Lietuvoje iš esmės nesiskiria nuo situacijos Vakaruose, tik korupcija atviresnė, o smurtas brutalesnis. Oligarchinio socializmo (globalaus konclagerio) laikais nuo klasikinių partijų liko tik voliuntaristiškai pasisavinamos iškabos. "Partijos" tebereikalingos tik tautos atstovavimui parlamentiniame cirke vaizduoti. Negi trūksta proto suvokti, kad "partijos" - tai jų "tarybos" (vidinės partijos), oligarchų palaikomos, kad būtų žaidžiama parlamentine demokratija ir kada reikia, reguliuojamas chaosas. Jokių esminių skirtumų tarp "tarybų" nėra, nes užsakovai tie patys, o jokioms realioms socialinėms grupėms "tarybose" dešimtmečiais tūnanti gauja neatstovauja. Todėl ir žodis "mafija" netenka prasmės, nes esant tokiai tvarkai, viskas ir yra mafija. Visuomenė sparčiai ir globaliai diferencijuojasi į vergus ir ponus menedžerius, kurie yra viešai nematomų patricijų tarnai. Šios dvi globalinės klasės (saujelė bankinių pasaulio patricijų trilijonierių nesiskaito) savo parlamento neturi ir turėti negali, nes kad ir 100 atstovų, tarkim, iš dešimt milijonų greta 10 ar 20 atstovų iš tūkstančio tiesiog fiziškai niekam neatstovautų, nes viskas to tūkstančio rankose įskaitant patį parlamentą. Tiesa, kažkokios partijos dar išlieka periferijoje. Jos neleidžiamos iki parlamentinio cirko, todėl išlaiko bent panašumą į originalumą. Tačiau jos stengiasi irgi tapti sisteminėmis, t. y. pripažintomis cirko veikloje (gauti paramą iš tų pačių lėlininkų), todėl su jomis irgi negalima sieti jokios pasikeitimų vilties. Man gaila tik vieno: kad nenugyvensiu iki to laiko, kai Orvelo fermoje {"gyvulių ūkyje") bus panaikintos partijos kartu su rinkiminiu cirku, o fermos gyventojai stovės su savo lustais kaktose prasižioję iš nuostabos: kur dingo KKKonstitucija?... (KKK - bent trijų eilučių didumo raidė "k")

gerai2014-06-16 23:15

kad ekspertai dar kelia šią problemą, nes teisininkai, norėdami ją užsmaugti, priėjo iki intelektualinių bylos kaltinimų absurdų.

jo2014-06-16 23:11

Verta prisiminti /Pervaziuotamergaite/. tiesoslt.

69-tam2014-06-16 22:19

Partijos tikrai skiriasi: gebėjimu meluoti ir vogti.

Beta Letui Palmaičiui2014-06-16 22:14

Mano nuomone, LSDP tai liberalai. LiSP tai mafija, LLS- laukinio kapitalizmo atstovai, o TS-LKDP savo kišenių atstovai. DP ir TTP- nei velnias nei gegutė, tokie: komų ponadobitsa, tomu soidut. :)

Letas Palmaitis Betai 672014-06-16 22:04

Ar galite paaiškinti, kuo "partijos" skirtingos (išskyrus sudėtį ir iškabą)?

Tomui Jot 202014-06-16 22:02

geras klausimas )

Beta to 642014-06-16 21:58

Nei užkliūna, nei neužkliūna. Kiek man žinoma, senelis Požėla jau anapilyje, taigi anūko karjerą daro ne jis, o pats anūkas, pradėjęs nuo savivaldos. Paleckiai- tėvas ir sūnus iš viso skirtingose partijose, taigi, protekcijos ten taip pat abejoju ar įmanomos.

pensininke,2014-06-16 21:55

bet jus man atsakykit kas tas toks ismintingasis daves leidima 240 gorilu eiti paimti maza mergaite ir visi tam pritare jus apsijuokiateant viso pasaulio ir tos demes jau neistrinsite gal atsiras prokuroras ar teisejas , kuris prabils apie tiesa ir kiek teks dar laukti

Beta to 63. Jules2014-06-16 21:52

Niekur nepavadinau Tatos išdaviku, tik paaiškinau, kad joks pavojus jam negrėsė- ponas iš anksto buvo pasiruošęs pabėgimo kelią. Reali grėsmė ir realios mirtys buvo prie AT budėjusiems žmonėms. Koks lakūnas? Malonėk pasidomėti pats, nesu tamstos tarnaitė. Pagūglink ir rasi.

Betai2014-06-16 21:47

O CK anūkai pačiai neužkliūva? Neužkliūva Požėlos, Paleckiai ir pan., ane? Jie juk savi, nes garsių ir įtakingų bolševikų vaikai ir anūkai, atspėjau? Jiems gi galima pagal okupanto suteiktą privilegiją ir viršenybę, ane?

Jules to Madame Beta2014-06-16 21:44

O tai kas ten tas "liočikas" tokis ant to stogo buvo, pasirengęs Landsbergį išskraidinti? Ar kartais ne Paksius ir visas jo "dosafas" ar kaip ten? Aš tai girdėjau, kažkur rašė apie Paksiaus išskraidintus lėktuvėlius į Rusiją pradiniam kapitalui gauti, jei neklystu, ką manai, Madame Beta? Ir dar: aš, pavyzdžiui, realiai žinau, kas buvo išskraidinti, sakykime, vokiečiams artėjant prie Paryžiaus? Bėgo prezidentas ir premjeras, bet niekas jų išdavikais nevadina, nežinai, Madame Beta? Na, nebent ypatinguosius lietuviukus, kurie visus perspjauna, ane?

To 462014-06-16 21:42

Speju kad pats ir busi zudikas ,nuzudei visus ir ieskai kaltu ar ne.

562014-06-16 21:37

Neskleisk nesamoniu ,kaip tik Rusijoje priimtas griestas istatymas - kastruoti pedofilus . Nesvarbukad koks ten cininas isteisino pedofilus ,bet Lietuvos zmones ne kvaili ,zino kad pedofilai sedi aukstuose postuose ir bijo ,bijo nes zino TIESA isaiskes . tuo labiau mergaite pasake ju vardus ,tai USAS J)ONAS IR AIDAS . Dviems atpildas jau atejo o trecias kaip zuikis dreba krumuose ....

Povilas2014-06-16 21:36

Nutildyti net ir Prezidentę (kas gi nori susilaukti R.Pakso likimo?), gal ir galima, tačiau ši gėdinga, baisi istorija negali būti užmiršta. Jeigu mūsų valstybė teisinė (?), ansčiau ar vėliau ji bus ištirta ir visi nusikaltėliai gaus tinkamą atpildą. Pritariu senukui (37), nes aš taip pat galvoju panašiai.

Klausimuks2014-06-16 21:36

Įdomu, kodėl šią dieną nekelia trispalvių su gedulo juostomis?

Letas Palmaitis 57-am2014-06-16 21:35

Mokšvijos. Maskva nuo mokšų (mordvių genties) mokš-va.

to 56. PEDOFILIJOS SCENARISTU FIASKO2014-06-16 21:26

pats ir esi maškovijos agentėlis.

PEDOFILIJOS SCENARISTU FIASKO2014-06-16 21:15

REIKIA SUPRASTI KAD ISGALVOTA PEDOFILIJA TEBUVO MASKVOS SUKURPTAS PROJEKTAS PENKTA KOLONA KURI TUREJO PRARASTI VALSTYBE. NEPAVYKO IMTASI KITU TEMU. TAI JUK AKIVAIZDU. LANDSBERGIS ILGAI STEBEJO SITUACIJA KOL PAGALIAU ATSKLEIDE KIENO TAI UZSAKYMAS, O UZSAKYMAS TAI KREMLIAUS. KIEK GIRDEJAU TIK RUSIJOJ IR TESIVEISIA PEDOFILAI.

Visi rašo neblogai2014-06-16 21:07

ir tegul rašo, kaip kam atrodo, bet kyla vienas klausimas: "Dėl ko taip staigiai nustojo klykti nešama Deimantė ir staiga patapo paklusnumo įsikūnijimas?".Toliau kodėl nutilo prezidentė?Na, ir galiausiai nutilo ir profesorius, priglaudęs galvytę prie prezidentės. Tad ar čia nėra ryšio tarp kaldrytės apdorojamos baltomis specialiomis pirštinėmis ir tos spengiančios tylos.

Aušra2014-06-16 20:51

Prastas reikalas,ponai "prisiekusieji',kurių LR teismuose taip ir neatsiranda.

Rita2014-06-16 20:45

Landzbergis pasiteraukė iš tos šlykščios istorijos,nes supato ,kad ši istorija sukurta atitinkamų žmonių ir struktūrų.Pradžioje žmogus tikėjo ,kaą sako violetiniai ,po to susigriebė į kokį ššššš....įmynė,taigi Landzbergiu galėjo tik pradžioje manipuliuoti ,jis ne toks kvailas ,kad tikėtu tokia ,plika akimi matoma afera.Pagarba jam

gaudy to 46. zudikai privalo buti nukauti2014-06-16 20:43

šiais žodžiais pats save ir savo giminę nukovei su tuo sveikinu.

Letas Palmaitis 46-am2014-06-16 20:43

Jei išaiškinta, kad Venckienė organizavo žudynes, tai kodėl? Dėl turto užvaldymo? Kodėl tuomet ją dengia VSD? Taigi atsakymas tik vienas: Landsbergis kaltas! O jei taip, tai daugiau ir klausimų negali būti. Landsbergis kaltas, nes yra žydelis. Landsbergis yra žydelis, nes jo senelis Jonas Jablonskis buvo žydelis. Jonas Jablonskis buvo žydelis, nes fotografavosi su jarmulka ant galvos. Ta jarmulka ir kalta dėl VSD neveikimo!

Beta to 44. Jules2014-06-16 20:31

Visai nesuprantu apie ką čia tamsta? Bet jei apie malūnsparnį, kuris per sausio įvykius buvo paruoštas Landsbergiui į Lenkiją išgabenti- tai tiesa! Nebent, tai galėjo būti ne malūnsparnis, bet sraigtasparnis, bet abejoju ar tuo metu sraigtasparniai jau buvo paplitę. / Manyčiau, Landsbergio nekenčia ne tik VU docentai, bet taip pat dauguma žmonių kurie susipažinę su jo destruktyvia veikla, su jo apytamsia biografija ir kurie girdėjo jo šių metų Vasario 16-tos kalbą- pasispjaudymą ant paprasto, bet pilietiško žmogaus iš Signatarų balkono. Jau nekalbant apie to žmogaus valdžios troškimą, daugiaveidystę ir... Anūką.

as maciau2014-06-16 20:29

ta siauba per televizija ir nieks neitikins ,kad Venckiene kuo nors kalta,ta ir Valys pasake,kad jos nusikaltimai labai mazi,nors ju is vis nebuvo,isilauze i teisejos tevu namus,nors jie turejo imuniteta,talze visus,kas po ranka pakliuvo,po to per telezija zurnaliste Lavaste pasake,kad mergaites kapelis liks Lietuvoje,idomu kas leido taip elgtis ir kodel,gal kad zmones bijotu ir niekur nelistu,leistu kelioms desimtims daryti ka nori????klausimas ir mano nuomone

46komentarui2014-06-16 20:14

Eik tu gydytis .

Bronius2014-06-16 20:11

Nenustebčiau jei viso šito spektaklio organizatorius būtų pats ožys.....

zudikai privalo buti nukauti2014-06-16 20:11

kad venckiene organizavo zudynes jau isaiskinta. bet as vis galvoju kas ikalbejo neringa tas zudynes organizuoti? ar tik ne senoji kediene? o ir senasis kedys ne sausas isejo is istorijos, krauju teptos jo rankos

Jooo2014-06-16 19:58

Man baisiausia kad seneliai buvo tampomi is savo namų be vaistų niokiojamas jų turtas į vaiko norą niekas neatsižvelgė ir iki šiol neleidžiama vaikui pasimatyti su seneliais kurie ją augino koks brutalumas vaikas padarytas paslaptimi ir dar sako kad pedofilijos nebuvo niekaip tuo nesinori tiketi jei jau nieko nebutu ir atminties neplautu Žodžiu kas vyko ir vyksta protu nesuvokiama

Jules2014-06-16 19:53

Madame Beta, sakai meluoji ir nerausti, tauta laikydama tris V.Tomkaus šunaujos žurnaliūgas, ane? Sakai, LK(bolševikų)P CK "Šluotos" žurnalistai yra tauta, ane? Matyt, turi mokslų daktarės laipsnį kaip Laurux Bielux ir esi VU docentė, atspėjau? Puikiai žinau, kaip VU docentai nekenčia prof.V.Landsbergio ir kokius tik susirinkimus neorganizuodavo anuomet Lendsbergio vertimui, tiesa?

Jo,2014-06-16 19:46

viskuo kaltas Landsbergis, bet ne rinkėjai ir jų orgazmo objektas - Lietuvos komunistų(bolševikų) partijos Centro Komitetas, jo biuras ir bufetas bei anūkėliai, besidarbuojantys visose aukščiausiuose valdžios ir verslo struktūrose ir įstaigose. Kaltas Landsbergis, žinoma, bet ne rinkėjai, balsuojantys už bolševikus - va čia tai fenomenas. Galėtų drg.AMBalas kokią Nobelio premiją skirti už šio fenomeno paaiškinimą runkeliams suprantama kalba.

šliužu šaikai2014-06-16 19:39

labiausiai įstrigo , kai po kiemą siautėjusių stribai ,ir už parankių buvo išvilkti iš savo namų šeimininkas p. Kedys, basa,nepadoriai išnešta tų namų šeimininkė p. Kedienė ir ,pagaliau,sukryžiuotomis kojytėmis, pridengta skydais ,kad nieks nepamatytų iš tų namų auka -mergaitė. Taip atimama laisvė. Kuo skiriasi sovietinių laikų Lietuvos valdžia nuo dabartinės valdžios. Niekuo. Anksčiau valdžia pataikavo ( liaudiškai - laižė užpakalius) kremliaus vadams, o dabar pataikauja pedofilų klano vadams. Kaip sakoma, tęstinumas .

Palmaiti atsakyk į klausima2014-06-16 19:22

Landsbergis nekaltas. Bet kodel jam neberupi si istorija Palmaiti? Ka? Atsakyk Palmaiti, kodel Tautos Patriarchas nusispjove? Ka, Palmaiti?

Letas Palmaitis2014-06-16 19:08

Viskuo kaltas Landsbergis!

Gydytojau2014-06-16 18:40

pagydikit mane-nematau to ,ka girdziu ir negirdziu to,ka matau.Kazkodel tikiu vaiku psichologu darytom ekspertizem,gerb,gydytoja L.Bloznelyte,isgelbejusia simtus gyvybiu,o ne kriminalu Zalimu...

ruta2014-06-16 18:38

Ponas Landsbergis labai puikiai moka manipuliuoti kitais , stai kaip gerai itaise anuka , nereikejo nei kitu paramos , nei rinkeju pritarimo . Kas turi informacija , tas valdo situacija ! Ar ne todel i Garliava buvo pasiustas Landsbergio patikimas zmogus . Bet kai Landsbergis suprato , kad ponia Venckiene gali tapti politiniu konkurentu , viskas , neliko nei supratimo , nei uzuojautos . Musu seimos akyse jis visada buvo ir yra intrigantas , nesantaikos kurstitojas , liguistas garbetroska , sovietines nomenklaturos funkcionierius . Demokratinese salyse pedofilija priskiriama prie labai sunkiu nusikaltimu , o sunkiems nusikaltimams neturi buti senaties . Teko skaityti , kad net po 20 metu , nuskriausti vaikai paduoda i teisma ir laimi ! O Lietuvos teisesauga priveda savo piliecius iki tuo , kad pasitiketi Lietuvos teisesauga negalima , reikia veikti paciam , jeigu nutiko nelaime ...

Senis2014-06-16 18:18

Mano, kaip buvusio teisininko, jau pensininko nuomone, ši byla, nuo pat jos ištakų, t. y. nuo Kedžio skundų pateikimo prokurorams, nebuvo tiriama, o tik sudaroma įtempto darbo regimybė ir einama lengviausiu, tik prokurorų pateikiamų versijų keliu. Prokurorai drebančiais balsais ir virpančiomis rankomis iškėlė versiją, kad Furmonavičių ir Naruševičienę nušovė Kedys ir taškas. Prokurorai pasakė, kad Usas nuskendo balutėje, reiškia kitaip negalėjo būti. Juk šalia, ir advokatė, ir net teisingumo ministras buvo. Prokurorai pasakė, kad pedofilijos nebuvo ir su tuo besąlygiškai sutiko visų instancijų teismai. Dabar jau prokurorai sako, kad pati Venckienė tvirkino dukterėčią, netrukus iš jų neklystančių lūpų išgirsime, kad tai ji, Venckienė nužudė savo brolį, Usą ir Milinio sūnų, o teismai be abejo vėl nuolankiai sutiks su vienintele teisinga prokuratūros versija.

IKX2014-06-16 17:53

Liūdna ,kai prisimeni šia siaubinga istoriją. Dar baisiau , kad į klausimus , apart prokuratūros sapalionių ,kad mol šaudė kedys , niekas neatsakė. Kai juokdarių teismai remdamiesi stankūnaitės parodymais nuteisė kedį tėvą teigusi, kad matė ūsą su trusakais , koks logiškas sprendimas !!! Kaip nutilo milijonus prasukusi su maxima ,lietuvos kuru pizidentė , renkama vėl !??? Kas čia vyksta, kas per visuomenė. Kažkas akivaizdžiai ne taip. Pradedu tikėti, kad šitos valstybės didžiajai daliai gyventojų idijotizmo ribų nėra !!! Ką žinoma visada matome po rinkimų.....

nUOMONĖ2014-06-16 17:50

bent jau VADYBININKAS-KURIS VADOVAUJA ŠITAM BESPRIEDIELUI,TIKRAI SU GALVA NEGERAI......o jei vėl sugalvos duoti kokį beprotišką įsakymą??????veikia ANT KIEKVIENO KOMPROMATAI...TADA JUOS VALDŽIOJE REIKIA KEISTI

Ada2014-06-16 17:36

uzteks pezeti, ryt i Daukanto a. 12val.!

Mimiras2014-06-16 17:22

Manau, kad ta politinė gauna, kuri valdo Lietuvą, yra nesveikų žmogelių susibūrimas, vadovaujantis principu - viskąs perkama-parduodama. Tas cinizmas buvo išplitęs sovietų Lietuvoje, tas pats liko ir "nepriklausomoje" Lietuvoje. Turime partiją, kurios pavadinime "socialdemokratija", tačiau tai gerai atsipenėjusių tų pačių sovietinių nomenklatūrininkų partija, neturinti nieko bendra su socialdemokratija. O teisėsauga... Ši pedofilijos byla parodė teisėsaugos, valdžios ir su ja susijusios žiniasklaidos aukšto lygio akrobatinius virašus, kai juoda vaizduojama balta, o balta - juoda.

to 262014-06-16 17:02

manyčiau, jūs ne visai teisus, gerbiamasai. Pedofilija buvo, žudynės buvo, o Landsbergis gal tik sumanė šitą klaikumą pakreipti sau naudinga linkme, laimėti iš šios tragedijos sau rinkėjų, bet jam nepavyko, dalis jų rinkėjų būtent dėl šių bylų pasitraukė nuo konservatorių.

baLetas2014-06-16 16:54

Газу Україні !

2 komentarui2014-06-16 16:51

Jei butu apklaustos dvi mergaites teisme ,tai butu tiesa ir isaiskinta ...o dabar net mergaiciu teisme neapklause,tai kokia cia nesamone...visu pirma nuskriaustas vaikas yra teisme apklausiamas...

> 262014-06-16 16:50

Kiekvienas turime savo nuomone, bet man labai nemaloni tamstos nuomonė. Jei viskas būtu skaidru nuo pat pradžios netektu šiandien reikšti savo nuomonės. Nesutinku su jumis, juk žmogus turėjo viską: darbą, šeimą, padėtį visuomenėje ir "sukūrė" pedofiliją, kažkaip nerealu. O palyginus dar vienos dalyvės gerbūvį (nuomojamas butas, kursai ir prabangus gyvenimas)kažkaip ir kylą abejonės. Daug neatsakytų klausimų, daug keistų mirčių, nešė nenešė ir t. t. Todėl ir nereikėtų tokių drastiškų teiginių. Sekmės

Atstokite nuo profesoriaus2014-06-16 16:48

Zmogus juk jau garbingo amziaus (jam jau eina 82-ieji!), sveikata jau ne ta, kad sokineti visur aktyviai kaip kokiam jaunuoliui. Juk ir pats profesorius apie tai minejo, kad mazins tempa ir nebesireiks jau taip aktyviai politineje bei visuomenineje veikloje. Taip kad naivu net tiketis, kad jis pasisakines kiekvienu jums rupimu klausimu. Juk zmogaus fizinis pajegumas/aktyvumas senatveje su kiekvienais metais tik mazeja.

nujo2014-06-16 16:40

Siaip tai uzsienyjje advokatai teikia tik teisine pagalba ,bet ne fizine....

Landsbergis ne uztyldytas2014-06-16 16:28

o uztilo,pats organizaves ta afera su garliavos pedofile! suprato pralaimejes, Lt ne violetine, paslepe venckiene, kad ta neprabiltu, apie sukurtus pedofilus ir nuzudytus zmones

Beta to Silvai2014-06-16 16:16

Gerb. prof. Landsbergis niekuomet savo gyvybe nerizikavo. Jei kas, ant AT stogo buvo paruoštas malūnsparnis, nuskraidinti ponui į Lenkiją. Gyvybe rizikavo ir ją prarado prie AT, televizijos bokšto ir kitų objektų budėję žmonės, vėliau, negerb. prof. Landsbergio, išvadinti šunauja ir kirmėlynu.

18am2014-06-16 16:11

Nėra įrodymų , kad žudė Kedys.Nei vieno.Tik prielaidos

T0mui2014-06-16 16:08

Kam iš viso tą teisėją būtų reikėję žudyt, kad jis jau buvo lavonas iki tol? Nebent kokio kompromato ant kažko buvo pasirinkęs...

VK2014-06-16 16:08

Pasižiūrėkite į Putino demagogijas ir suprasite kas mus valdo. Tos pačios mokyklos auklėtiniai mus ir valdo.

Tadas2014-06-16 15:55

Šachmatininkas irgi turi savo anūką ir jam svarbiau juo pasirūpinti,negu svetima anūke,dėl to ir patylėti galima.

T0mas J. -> 182014-06-16 15:49

Kam Kedžiui teisėją žudyti? Kedys juk nebuvo žudikas, o nežudžiusiam nėra lengva imti ir nušauti žmogų, tam reikia labai labai rimtos priežasties. Kokia tai buvo priežastis?

Silva2014-06-16 15:46

Lietuvą valdo sovietinių laikų išgamos: melas, demagogija, apsimetinėjimas ir visa tai vadinama "demokratine" vakarietiška valstybe. Aš nesuprantu tik vieno, kaip su tuo gali susitaikyti Gerb. prof. Lansbergis, rizikavęs savo gyvybe? Gal dėl to, kad Tauta tyli, kaip veršeliai varomi į skerdyklą?

irgi manau2014-06-16 15:44

teismai irode kad pedofilijos nebuvo,teiseja nusove kedys, kiti mire sava mirtimi. pamirsti reikia ta istorija ir viskas, kam ji idomi?

apsiraminkit2014-06-16 15:42

Išnaudodami Garliavos tragediją EKSPERTAI.RU prisitraukė auditoriją savo propogandai, o Drąsuoliais pasivadinę politikieriai įšliaužė pasišildyti į seimą. Finale- nieko nebežinome nei apie mergaitę, nei apie jos tetą, o sena plokštelė toliau sukama, nukreipiant užsakomąją isteriką į bet kurį asmenį, dažniausiai į prezidentę. Bet žmonių tai nebeveikia, tuo labiau, kad DK susimetė su juodaisiais buhalteriais ir paxoidais.

to to manau2014-06-16 15:39

Ne, inkviziciniai "demokratinės" Lietuvos teismai dar nesibaigė ir greit nesibaigs. Kelias labai ilgas, bet kitos išeities neturim. Jei Landsbergis prarado SĄŽINĘ, tai reiškia, kad kova bus arši. Jei 06 29 referendume pasakysime TAIP, tada atsiras šansas sutramdyti subanditėjusią valdžią. Tada lengviau būtu surengti referendumą dėl teismų reformos ir įvesti prisiekusiųjų teismą. Tada jokie vitalijai ir cininai CINIŠKAI tyčiotis iš TEISINGUMO praras galias. Tada ir visus raulušaičius galėtume pastatyti į jiems deramą vietą (kai kuriuos į cypę).

TO MANAU2014-06-16 15:18

B.uvo ne teismai o parodija ,pasityciojimas.

vitas2014-06-16 15:16

ateis tas laikas ir aš neabejoju,sumokės visi, pedofilai ir jų globėjai,mergaitės grobimo organizatoriai ir tie,kurie davė įsakymą.Kažkas tai rūpinasi valstybės prestižu...nejuokink žmoniu,matyt esi pats iš tos gaujos

Kaimietis2014-06-16 15:07

Va dagyvenom toje nepriklausomybėje, kad net jos kūrėjai ir prezidentai bijosi tų anoniminių pedierastų, kurie ,panašu, kad ir valdo mus šitoje Marijos žemėje...

Ergo2014-06-16 15:04

Iš tiesų, ką mūsų politinis elitas kritikuotų, jeigu nebūtų Putino: savo šalies įsisenėjusių problemų vengia ir net bijo spręsti.

Prievarta.2014-06-16 15:03

Nagi, dabar jau žinant, kad mūsų valstybės pamatai yra valdžios postuose įsitaisę pedofilai, nebeturėtų kilti klausimų, kodėl nutilo net ir ponas Landsbergis. Juk kastis po valstybės pamatais yra didelis nusikaltimas, todėl prieš šiuos pedofilus niekam nevalia kovoti, juos privalu akylai saugoti ir puoselėti. Taip valdžia ir daro, pasitelkusi savo degradavusią teisėsaugą ir visais įmanomais būdais nori priversti ir visuomenę sekti jos pavyzdžiu.

jo jo2014-06-16 14:58

Mastykime valstybiškai- šiukšles po kilimu ir visi vaidinkim, kad švaru. Tik nepamirškit, kad šis blogis pagimdys dar didesnį blogį, tada galėsit klausinėti: už ką, kodėl man?

O, velnias2014-06-16 14:41

pasirodo, kad nešė o mūsų "teisėsauga" pripažino, kad nenešė. Ir kuom tu begali tikėti ? Niekada nepatikėsiu, kad tai švarus reikalas. Dėkui ekspertai, kad viešinate. Gal išlįs yla iš maišo.

klausimas2014-06-16 14:39

siaip V. Landsbergi zinome, kaip nebijanti kritikuoti rusu ir komunistu. Bet juk jis yra didziausias bailys, kai kalbama apie Zydraji Briuseli. Kazkaip ziurint i absurdiskai neistiriama pedofilijos byla, kyla klausimas , ar ta byla nera susijusi su europiniu pedofilu tinklu, gal net su briuselio politikais auksciausiu lygiu? Kodel V. Landsbergis mielai prabalsavo europarlamente uz Lunacek geju programa? Kodel net pradejo pulti Neringa? Gal uz posta savo anukui Briuselyje, sutiko atsiklaupti pries tolerastus? Kodel skuba isparduoti jiems musu zemes? Grybauskaite lygiai taip pat- skelbia kara net putinui, o va pedofilijos byloje elgiasi kaip puvanti zuvis?

Pensininke2014-06-16 14:26

visi nusikaltimai neturi senaties termino ir kalbeti apie pamirsima NEVALIA. O valstybes prestizas bus tada, kai joje bus tikras TEISINGUMAS, o ne dabartinis "supuliaves". Isaiskinti pedofilija nuo A iki Z, o tada kalbekim apie valstybes prestiza.

Jo (VaidasVDS)2014-06-16 14:26

Stasy, pliurpi visiškas nesąmones. Man gaila tiek tavęs, tiek Landsbergio. Jūs, konservatoriai, susikuriate savo įsivaizduojamus priešus ir pradedate su jais kariauti. O pasąmoninė vaizduotė labai dažnai sujaukia žmonėms protus ir jie nesuvokia, ką daro...

manau2014-06-16 14:18

be reikalo ekspertai eskaluoja ta pedofilija,teismai buvo,viskas buvo,kam kelti vejus?todel landsbergis ir tyli nes suprato teisybe

stasys2014-06-16 14:17

Vaidai ..tau tik vienas žingsnis beliko iki to kad pedofilija ir V.L. apkaltintum .

Jo (VaidasVDS)2014-06-16 14:12

2-am, perteiki dabartines profesoriaus mintis? Bandai apgauti save? Ir tą bando didžioji dauguma Seimo narių. Jums nepavyks. Kol bus gyvas bent vienas protingas ir neabejingas žmogus, tol jums nepavyks. Kuo labiau bandote slėpti purvinus galus, tuo daugiau tiesos išlenda. Dabar aiškėja tai, kas buvo ilgą laiką slepiama. Gal to labiausiai išsigando ir jūsų profesorius, kad jau ilgą laiką įlindo į krūmus ir bando slėptis Europos Sąjungoje. Blogis visada sunaikina pats save. Tai tiesiog neišvengiama...

mastykime valstybiskai2014-06-16 14:03

buvo nebuvo pedofilija, cia klausimas vienas. taciau protingiausia butu sios istorijos nebekelti i pavirsiu, reikia pagalvoti ir apie vastybes prestiza, o si istorija garbes nedaro. todel landsbergis elgiasi teisingai nebekeldamas klausimu, valstybe turi buti auksciau visko. negerai kad teiseja nusove tik, taciau jo mirtis tik skatina pamastyti, ka visi galetume padaryti geriau.

Jules2014-06-16 13:50

Landsbergis yra realistas, todėl ne tik suvokia, bet ir gerai žino, kieno rankose valdžia ir ką myli, ir renką į valdžią lietuvių tauta, ogi tunkančius bolševikus ir jų anūkėlius, KGB rezervistus ir kitus politikos prorusiškas valkatas kaip Paxus, lakstančius po partijas arba Marazmus su grybautojomis kaip garsioji politikos grybautoja Danutė ir pan. Vienas žmogus be rinkėjų, be tautos paramos yra bejėgis ką nors padaryti ar keisti. Vien Vilniaus meras Abonentas ko vertas? O renka gi šitą ambalistą, manyčiau, Žiriko draugelį, jaunimas, jaunos panelės, tiesa?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi