Antradienio vakarą surengtoje diskusijoje apie Prezidento rinkimus konservatoriaus Vytautas Landsbergis teigė, kad norint, jog Dalia Grybauskaitė laimėtų rinkimus antrajame ture, būtina konsoliduoti visus jos gerbėjus – palaikymą prezidentei galėtų išreikšti įvairios visuomeninės organizacijos, menininkai. Socialdemokratą Zigmantą Balčytį jis vadino palankiu Maskvai kandidatu, pranešė portalas 15min.lt.

„Jie tikrai su viltimis, kad galbūt pavyks pasiekti ir didijį šventąjį tikslą, jei jau pavyko pasiekti tai, kad bus antras ratas. D. Grybauskaitė labai kliudo kai kurių jų korumpuotiems tikslams, kitų – politiniams, o trečių – ekspansiniams tikslams. Aš tikiuosi, kad Maskva nelaimės, labai atsiprašau socdemų“, – diskusijoje kalbėjo V. Landsbergis.

Po diskusijos kalbėdamas 15min.lt V.Landsbergis sakė, kad Europa nesuprastų, jei Lietuva prezidentu išrinktų ne autoritetą pelniusią D. Grybauskaitę, o beveik nežinomą Z. Balčytį.

Naujausi

Komentarai (142)

Rikiuoti
glaidas2014-05-23 18:03

Reikia Vilniuje surengti didžiule žmonių sueiga ir viešai pareikšti visiška nepasitikėjima D.Grybauskaite ir jos darbo metodais. Nors tikiu kad jos perrinkima nulems Kauno rinkėjai (nakti perskaičiave balsus kaip reikės). Grybauskaitės perrinkimas Lietuva galutinai nuves i pražūti.

to 137. pilietis2014-05-19 06:19

Taikliai, į dešimtuką!:)

nika2014-05-18 00:54

Otai šį kartą reikės balsuoti Maskvoje ?

abejonė2014-05-18 00:37

Tai gal tas diedukas dirba Maskvai, nes kuo labiau jis reklamuoja burokevičiaus darbuotoją, tuo mažiau žmonių už ją balsuos

"Tata", kur2014-05-17 12:58

logika? Kodėl Maskva ŠEIMININKAUJA LIETUVOJE? TURIME VSD, POLICIJĄ, KARIUOMENĘ, bet ar ne skystablauzdžiai politikai leidžia žiopliams VSD, prokurorams siautėti maskoliams Lietuvoje? Ar pats neprisiimi kaltės dėl tokios betvarkės? Gal ploji rankutėm ir dėl nusikaltėlio Valio, Grybės globotinio, nusikaltimo ir ilgai dangstomo? Tiek negerovių Lietuvoje valdant Grybei, o tu vis vien už ją? Kas gi tau pasidarė? Sąjūdis buvo tik tramplinas susidraugauti su partškolos dėstytoja?

pilietis2014-05-17 01:03

Jeigu grybauskaitei rinkimuose tektu konkuruot su popiezium, tai ir tas butu paskelbtas Kremliaus statytiniu. Kitaip sakant nera kito dievo, yra tik lansbergis.

Landsbergis2014-05-16 23:03

tikisi , kad laimės rinkimus ne Lietuva, o Briuselis su Vienos transvestitu ir Grybauskaite priešakyje.

Pensininkė2014-05-16 22:16

Pritariu Basakojei. Buvau nutarusi nei už vieną nebalsuoti, o dabar matau, jog Balčytis mažesnė blogybė. Būtų mažiau šmeižimo ir gąsdinimo iš konservatorių pusės, dar galima patikėti ir Grybauskaite, bet dabar Landsbergis su savo auklėtiniais tikrai prisidirbo. Bet ir minkštos jų smegeninės. Tiesiog sunku suvokti.

BOCMAN2014-05-16 15:21

Grybauskaitė su Landsbergiu priešakyje rinkimų nelaimės.

Nesuprantu,2014-05-16 13:22

turime antrame ture du kandidatus į Lietuvos prezidentus ir abu komunistai, tik vienas komunistas brazauskininkas Lietuvos komunistų partijos, o kitas brokevičininkas Maskvos komunistų partijos, tad prašau patarkite ,kurį ne komunistą rinkti į prezidentus.

Už Balčytį be Lancbergio2014-05-15 22:52

Nuotraukoje du komunistai meldžiasi prie žvakės.

Ǒ2014-05-15 19:24

Dar primenu, kad šeštadienį bus švenčiama Tarptautinė diena prieš homofobiją. Būkit laimingi visi ;)

Basakojė2014-05-15 19:08

Ir dar labai įtartina, kad vis neleidžia balsuoti internetu - ten jau nepamakliavosi... Jei per bankų sistemą įeisi - tai bus konkretus balsavimas. O tai tie popieriukai... kaip nori, taip juos ir skaičiuoja... (Juk pasirašyti už kandidatą per bankinę sistemą galima) O kas neturi interneto - tas te balsuoja popieriuku. nedaug popieriukų - lengviau suskaičiuoti ir ne taip smarkiai primakliavosi...

Basakojė2014-05-15 19:05

Ale jūs tik pažiūrėkit, žmonės gerieji, koks juos apėmęs siaubas, kad gali Rurokevičė pralaimėti??? Jie lyg pakvaišę, isterikuoja, jau nesibodi jokių epitetų... Vaje... Būtinai reikia balsuoti už Balčyti, nes čia jau nebe juokas...

Ǒ2014-05-15 19:04

Sveikinu visus tradicinių ir netradicinių šeimų puoselėtojus su Tarptautine šeimos diena.

httpd2014-05-15 18:59

Galvojau į rinkimus neiti. Bet po šitos griuvenos pasisakymų ......

R2014-05-15 13:05

Landsbergis matyt tikisi, kad Lietuvoje laimės Kremlius su Grybauskaite ir Landsbergiu

Lietuva be2014-05-15 12:19

Grybauskaites ir Kubiliaus.

tik uz2014-05-15 12:18

Balcyti

zmones pagalvokit2014-05-15 12:17

apie Tevyne ,apie musu vaiku ateity ,jei isrinksite vel ta galimai lezbiete ,galimai KGBiste ji ir vel dengs Kubiliaus ir jo saikos nusikaltimus .teisesaugoje tragedija,visur jos statytiniai ,reikia reformu nedelsiant.

Kubiliu ir2014-05-15 12:13

visa parazitu saika teisti ,ir isieskoti zala valstybei uz Mazeikiu naftos atidavima amerikos zydams .

konservatoriu partija2014-05-15 12:12

turi buti uzdrausta ir isvaikyta ,jie nori parduoti Lietuva.

as tikiuosi2014-05-15 12:11

ZYDAMASONAI SU LANSBERG PRIESAKYJE NELAIMES ,

Robertas2014-05-15 05:46

Grybauskaite senai ant kompros pakabinta JAV spec tarnybu, antraip nepaaiskinamas staigus jos perversmas pirmos kadencijos pradzioje. Prisiminkime kaip ji puole ieskoti Gvantanamos kalejimo Lietuvoje, o tas akibrokstas kai atsisake vykti pas Obama i JAV. Ir staiga ji tapo kitokia, ir Vokietija ja apdovanojo medaliu, ir JAV, na gi nebuna nemokamu pietu - taip sako anglosaksai, o cia net medaliu lietus. Aisku kad ji tarnauja ne mums, tad geriau Balcytis.

TIKRA TIESA2014-05-15 05:36

AR GALI BUTI RENKAMA PREZIDENTE NUOLAT MELUOJANTI TAUTAI? Kuo bijo, PILNA NEAPYKANTOS, AGRESIJOS VISIEMS IR VISKAM. Kur ta patriotė, Lietuvos gynėja buvo sausio 13d. Stebėjo už kampo, kas bus. Tada agresija buvo Sovietų sąjungos, o ne Rusijos , ŠIOJE VIETOJE DIDELIS SKIRTUMAS. TUO METŲ JAI GERA GYVENIMĄ UŽTIKRINO Sovietai, matomai todėl ir piktą ant Rusijos, kad subyrėjus SSSR ji tapo nepriklausomą valstybę ir tuo pačiu Dalytei pridarė daug Problemų. Mum reikia Prezidento galinčio suvienyti tautą, sugyventi su kaimynais,normalios orientacijos, taikaus kompetentingo diplomatiško, turinčio šeimą,manau toks žmogus turės autoritetą ir bus vertinamas ir Lietuvoje ir užsienyje. Balsuokim už tikrą vyrą Z. Balčytį.

vagis grybauskaitė2014-05-15 05:25

pavogė iš Baranausko banką ir turi pinigų rinkimams. O kiek dar Kuperis "otkatų"sunešė!

Dėdulei2014-05-15 03:35

Žmonės galvoja, kad "balsuojant už Grybauskaitę paniekinamos sausio 13 aukos. Juk ji tuo metu buvo priešingoje(Maskvos) pusėje..."

gaudy2014-05-15 03:10

Visiems kurie ruošiasi boikotuoti rinkimus: - jeigu neeisite balsuoti kitą dieną parašykite prašymą VRK, kad galėtumėt pasitikrinti ar nėra suklastoto parašo po jūsų pavarde, nurodančia apie jūsų dalyvavime balsavime. jei parašo nėra viskas tvarkoj. Na o jei parašas yra, tai tada atitinkami veiksmai dėl parašo suklastojimo ir atsakomybės. Visą informaciją apie jus VRK ir privalo pateikti. Taigi netingėkit ir užpakalius pajudinkit. O jei ir šito nepadarysit. Tai tada ir nepasakokit kad jūs patriotai tik nenorit dalyvaut sistemos žaidimose...

Grybauskaitė pralaimėjo net Tomaševskiui2014-05-15 03:06

Nuosekliai nuo pat 2008 metų rinkimų auganti V. Tomaševskio įtaka. 2008 metais LLRA gavo 59224 balsus (4,79 proc. nuo dalyvavusių). 2009 metais prezidento rinkimuose kandidatas surinko 65255 (4,68 proc. ) balsus, iš jų Vilniuje 23577 balsus (10,28 proc. ) ir Vilniaus rajone 49,94 proc.. Klaipėdoje per 2009 metų Prezidento rinkimus jam savo balsą atidavė 1298 rinkėjai (arba 1,95 proc. ). Po penkerių metų situacija pasikeitė iš esmės. 2014 metų prezidento rinkimuose p. Tomaševskis gavo 109627 balsus, iš jų Šalčininkų rajone 73,19 proc. , Švenčionių rajone – 17,56 proc. , Vilniaus rajone – 53,48 proc. Palyginkime: Vilniuje 2009 metais – 23577 balsai, 2014 metais – 45182 balsai, t. y. prieaugis – 21605 balsai arba beveik du kartus daugiau. Dar įdomesnė padėtis Klaipėdoje. Prie 2009 metais buvusių 1298 balsų prisidėjo 7941balsas, ir jau turime 9239 rinkėjus, kurie norėjo šalies prezidentu matyti Lenkų rinkimų akcijos vadovą (o tai 13,93 proc. šio miesto rinkėjų). Rinkėjų skaičiaus augimas Klaipėdoje – per 7 kartus. Sakyk, ką nori, bet kurios partijos vadovas turėtų kuo didžiuotis.

Tai2014-05-15 02:54

juk dėdulė gali manipuliuoti Grybauskaite- per ją vykdyti konservatorių politiką ir kitus tikslus, o su Balčyčiu visos jo galios išsektų... tikrai ne kas išeitų...

gaudy to 110. O2014-05-15 02:54

O kodėl dėdei vytukui turėt rūpėt. Jis gi už lietuvos nupiederastinimą. Jis už tai balsavo net eurasąjūzo parlamente. Taigi, kad čia nereik ieškoti to ko nėra.

Respublika2014-05-15 02:50

,, už ką balsuoti? Atsakau: jeigu norite, kad jus nutautintų ilgai ir nuobodžiai – balsuokite už socialdemokratų Zigmą Balčytį, o jeigu norite ilgai nesikankinti – atiduokit savo balsus už konservatorių Dalią Grybauskaitę. Rinkitės, kol dar galit rinktis, kol dar šiokia tokia demokratija. ''

O2014-05-15 02:41

kodėl dėdulei nerūpi ką pagalvos Lietuva apie moteriškę, kuri ir po Kovo 11-sios Nepriklausomybės paskelbimo dirbo Maskvai ir lig šiolei painiojasi savo biografijos faktų labirintuose? Prie viso to dar ir viešai meluoja.

Du klausimai:2014-05-15 02:19

Kuris is ju raudonesnis - Balcytis ar Grybauskaite? Ir kodel Landsbergis neskiepija Balcycio???

gaudy to 105. bronius2014-05-15 01:39

Pateikiu interneto erdvėj aptiktą komentarą, įžvalgas dėl ukrainos įvykių. Va čia tai suprantu bent jau gilesnė analizė pateikta. O dsėdė vytukas sugeba tik surikti ruskiai puola. Taškas. "Ukrainoje nereikėtų laukti prezidentų rinkimų dėl didelės grėsmės tėvynei, Ukraina turėtų pereiti ant slaviškos liaudies savivaldos. Tai yra Maidanas (večė, liaudies sueiga) ima visą valdžią ant savo atsakomybės. Neatsižvelgdamas į sionistinio (žydiško) Kremliaus komandas. Jam vistiek neįtiksi. Ir laikinuoju prezidentu paskiriama Olga Bogomolic. Maksimaliai tinkanti daugumai Ukrainos piliečių. Tauraus veido. Principiali pozicija – atsisakė būti naujojoje Ukrainos žydų- oligarchų vyriausybėje. Maidano vyr. Gydytoja. Nusipelniusi Ukrainos gydytoja. Piliečiams turėtų kilti asociacijos: Kunigaikštienė Olga ir Kijevas- Rusijos miestų motina. O ne pamotė, kaip tvirtina Krymo atsiskyrėliai- išdavikai. Puikus priešpastatymas: Bogomolec (Dievameldys) prieš Kremliaus ir Izraelio satanistus. Tai yra prieš Žirinovskį Volfovičių, Satanovskį Janovičių, Solovjovą Rudolfovičių. Prieš Hinšteiną, pažadėjusį prijungti Estijos rusus. Prieš Arvidorą Eskiną, pažadėjusį pakelti viso pasaulio žydiją, prieš Ukrainos patriotus, taip vadinamus „fašistus“. Ir Bogomolec prieš Jakovą Kedmį, savo laiku buvusį Izraelio spec. Tarnybos viršininku ir rekomendavusį Putiną į Rusijos vadovus, kaip labiausiai atitinkantį Izraelio interesus. Jakov Kedmi ir dabar duoda receptus kaip išdraskyti Ukrainą. O pats Putinas – pagal motiną Šelomovas ir pagal Izraelio įstatymus- tikras žydas (šelom- žydiškas pasisveikinimas). O Putino senelis – tikras žydas – buvo asmeninis Lenino ir Stalino virėjas (putino autobiografinė knyga 2000m. ) Slavė Olga Bogomolec daug geriau už buvusį premjerą Timošenko, persidažiusi į Ukrainietišką blondinę, Ukrainos žydų kongreso pirmininko dukrą. O jos partija „Batkovšina“, dabar esanti valdžioje – tai Ukrainos žydų oligarchų partija, paskui kuria velkasi nemažas šleifas kompromato. Kaip žinoma, snaiperiai Maidane masiškai šaudė į nugarą sukilėliams, kad užgniaužti sukilimą (iš viso : 100 užmuštų, 500 sužeistų). Ir tie patys snaiperiai pašovė vieną, kitą omonininką, kad tie susidorotų su Maidanu. Kremlius tvirtina, kad buvo atvirkščiai – kad patys patriotai šaudė į save masiškai, ir šarvuočius ant savęs siuntė, kad patys save užsiutintų, o į omonininkus – kad sunaikinti. Bet skaičiai kalba patys už save. Ir „dešiniajam sektoriui“ toks dopingas visiškai nebuvo reikalingas. Ir toks metodas -šaudyti šį savus, nei rusams, nei ukrainiečiams nebūdingas. O štai Izraelyje tautų supjudymas provokacijų pagalba – tai valstybinė politika. Kitaip mažas Izraelis neišgyventų, apsuptas priešiškų arabų valstybių. Yra žinomas senas skandalingas atvejis. Kai Izraelio naikintuvai inirtingai atakavo, bandydami nuskandinti JAV karinį laivą, kad įtraukti JAV į karą prieš arabus. Dabar jau nėra poreikio tokioms provokacijoms. Todėl, kad 90% valdininkų (nekalbant apie bankininkus) yra vienos tautybės. Tai yra Amerika – Izraelio filialas. Ir kur Izraelis sukomanduos, ten Amerika ir užpuls. O Rusija nuo 1993m. Spalio perversmo – taip pat Izraelio filialas. Ypač tai matyti dabar, kai vyksta Ukrainos revoliucija ir Ukrainos užgrobimas. Televizija, radijas ir laikraščiai – praktiškai uždrausti, nes ten karaliauja ištisai žydų tautybės ir Izraelio pilietybės veikėjai, kurie viešai per televiziją karštai svarsto, ką reikia daryti su Ukraina. Ar apsiriboti Krymą ir pietų – rytų Ukrainos „prichvatizaciją“, ar okupuoti visą Ukrainą ir įrengti konclagerius patriotams sutalpinti. Ar jau dabar įvesti kariuomenę, ar palaukti kol Ukraina pati sugrius. O Izraelis nesireklamuodamas pilnai palaiko revanšistinę-okupacinę Rusijos plėtimosi politiką. Ne tik palaiko, bet ir padeda Rusijai, tame tarpe ir karinėje srityje. Ir apskritai vakarai tik tai žodžiais smerkia Rusiją, o iš tikrųjų jie tik padeda Rusijai. Vakarai patys savo liaudies pasipriešinimą, protestus užgniaužia jiems dar neprasidėjus. Nes ir Vakarai, ir Amerika, ir Rusija, ir Europos sąjunga turi vieną šeimininką – Izraelį, tarptautinį oligarchatą, Pasaulio vyriausybę, tarptautinį KGB. Ir jeigu Rusijos tankai pajudės i Pabaltiją, tai bus ne Rusijos tankai. Tai bus tarptautinio oligarchato tankai (Sakalovas, Lietuvos gyventojas, Baltųjų rūmų gynėjas 1993m. ). Savo laiku „Moskovskij konsomolec“ padarė didelį žurnalistinį tyrimą, kai buvo sušaudyti Maskvos Baltieji rūmai 1993m. Spalį. Tai buvo demokratijos sušaudymas. Žuvo 2000 patriotų sukilusių prieš genocidą. Juos iki šiol vadina fašistais, kuriuos reikia šaudyti neribotais kiekiais. Kaip Rusijoje, taip ir Ukrainoje. Nors taip vadinami „fašistai“ neužmušė nė vieno. Nei Rusijoj tada, nei Ukrainoje dabar. Ir svarbiausią vaidmenį sužaidė tie patys nesugaunami snaiperiai-provokatoriai, šaudę i abi puses. Pavyzdžiui „Alfa“ buvo atsisakiusi šturmuoti Baltuosius rūmus. Bet snaiperis- provokatorius meistriškai peršovė vienam omonininkui kaklą tarp šarvų. Ir agituoti eiti į šturmą „Alfos“ nebereikejo. Žurnalistai išsiaiškino: prieš Spalio įvykius iš Izraelio lėktuvu atskrido neaiškus „sportininkai“. Ir įvykių metu kažkur tai dingo, o po įvykių, grįžo atgal. Liudininkai matė, kad įvykių metu šie „sportininkai“ iš anksto nagrinėjo Maskvos aukštųjų pastatų palėpes, lydimi Maskvos merijos administracijos. Iš kur atsirado snaiperiai Ukrainoje, kuriems nebuvo gaila nei Rusų, kurie buvo „specnazo“ sudėtyje, nei Ukrainos sukilėlių Maidane. Panašu į tai, kad čia vėl įsimaišęs Izraelis, „Batkovščinos“ partijos pavidalu. Atseit opozicinės partijos. Tokių apsimetėlių opozicinių patijų Lietuvoje yra ne mažiau dešimt. „Batkovščina“ – tai žydų oligarchų partija: jiems liaudies valdžia ir patriotai savanoriai („dešinysis sektorius“) – nereikalingas ir pavojingas konkurentas. Tai juos ir reikėjo naikinti masiškai. Ir dabar tęsia naikinimą būdami valdžioje (Muzičkos pašalinimas). Pašinskį, „batkovščinos“ partietį pagavo išvažiuojant iš Maidano, su snaiperiniu šautuvu. O jo bendrapartietis Lozinskis savo laiku pasivijo su džipu užklydusį į jo plotus kaimietį ir nušovė. Ir tai dar ne viskas. Maskvos propaganda aiškina, kad dabartinė Kijevo valdžia – tai nauja valdžia, chunta, užgrobusi valdžią perversmo būdu. Iš tikrųjų naujoji valdžia iš esmės yra visi seni kadrai. Kartu su Maskvos statyniu Janukovičiumi, nuvarė Ukrainą į visišką ir visapusišką bandrotą, tiek ekonomikoje, tiek gynyboje. Ir kaip mano daugelis ekspertų, Krymo užgrobimas, iš tikrųjų buvo Kijevo ir Maskvos žydų korupcinis sandėris. Abipusiai naudingas. Iš vienos pusės labai sustiprino Maskvos sionistų-oligarchų su Putinu priešaky valdžią, atgaivino Rusų viltis atstatyti rusų TSRS, kuri ir nebuvo iširusi, nes Lietuva, Baltarusija, Rusija, Ukraina tebėra valdomos KGB-istiniais metodais. Ir 95% rusų tapo fašistais-revančistais su kuriais nebeįmanoma žmoniškai susikalbėti. Jie pasiruošę bėgti priekyje Putino, neribotai prijunginėti teritorijas. Rusijos grėsmės akivaizdoje, Ukrainos patriotai priversti ginti valstybę ir tuo pačiu niekam tikusią laikinają naująją valdžią (o iš tikrųjų senus kadrus). Kaip Maidanas praleido į valdžią tuos senus kadrus? Maidanui buvo paaiškinta, jei Ukrainai vadovaus „batkovščinos“ žydai – Jeceniukas ir Turčinovas, tai Vakarai duos kreditų. Bet kreditus reik grąžinti ir su procentais. Žymiai pigiau yra atspauzdinti savo pinigus ir išdalinti po lygiai, kaip Erchardas pokario Vokietijoje. Ir nemaišyti dirbti, bei duoti žmonėms po hektarą žemės. Ir mokesčių suma ne daugiau 10 %. Ir muitines uždrausti. Ir jokių įsipareigojimų nei Vakarams nei Rytams. Kad buvo susitarimas su Maskva – valstybės išdavystė iš „batkovščinos“ pusės , galime spręsti iš kelių epizodų: 1. Kai tik „batkovščina“ paėmė valdžią Ukrainoje, Maskva visais įmanomais kanalais pareiškę, kad ji prisijungs Ukrainos rusakalbius rajonus, o Ukrainos armija nedarys jokio pasipriešinimo. Iš kur galėjo Maskva apie tai žinoti? 2. Ukrainos kariuomenės Kryme buvo tiek pat, kiek ir Rusijos. Ir buvo pasiruošusi duoti atkirtį iš pat pradžių. Galima buvo greitai apginkluoti vietinius totorius, aktyvius Ukrainos šalininkus. Ir išsaugoti bent pusę Krymo. Bet laikinasis Ukrainos prezidentas nedavė įsakymo. Prezidentas nuo „batkovščinos“. Ukrainos savanoriai taip pat negavo ginklų. 3. Galutinai viskas tapo aišku, kai buvo nutekintas (tariamai nutekintas) Timošenkos reklaminis telefoninis pokalbis. Kuriame ji pareiškė, kad Ukrainos rusakalbius, reikia deginti su atomine bomba. Tai reiškia, kad ji jau seniai nepretenduoja į rusakalbių balsus ir nori pasirodyti, kad ji labiau fašistė, nei Ukrainos patriotė. Vadinasi ji jau žinojo, kad Ukrainos rusiškos dalys suderėtos ir atiduotos Rusijai." Taigi manau tai daug geresnės įžvalgos nei dėdės vytuko...

gaudy to 105. bronius2014-05-15 01:33

Na dėdė vytukas tesugeba viena suprognuozuoti: rusai puola ir viskas... Tai kad rusai turi, turėjo ir turės lietuvoj ir kaimyninėse valstybėse interesų tai ir asilui aišku. Tai čia jokia prognozė. O va tikros stiprios geopolitinės prognozės iš dėdės vyto negirdėjau. Matyt permažas žinių ir žinojimas bagažas. Deja gal klystu...

lansberg2014-05-15 01:01

Balcytis puola.

bronius2014-05-15 00:52

Landsbergio politinės prognozės itin tikslios. Duok Dieve, kad taip būtų ir šįkart.

Kokia geda2014-05-15 00:32

Turetu buti visiems senolio kupriuko muzikanto giminems beigi artimiesiems.

To 962014-05-15 00:10

Va tame ir reikalas,kad zudo ,tai ukainieciai-patriotai,kuriuos konsultuoja "geri" draugai...Nereikia cia visko versti rusams,pasiziurekit ka rodo visas pasaulis,o ne delfio propoganda vadovaukites!

Kodėl rusai puola,2014-05-15 00:05

O gal reikia sakyti grįžta,ar atvyksta.Eini kaisti arbatos ir skinti gėlių.

taigi2014-05-14 23:57

visi žinom, kad buvo mestos didelės kremlinų ir stribų pajėgos loti ant Landsbergio, kad valdžią galėtų užimti raudonoji nomenklatūra ir suprichvatizuoti pagrindinius valstybės objektus. Juokinga, kad uždarbiaujant ar iš prigimtinio kvailumo tebelojama ir dabar, kai žmogus jau nebepretenduoja į jokias pareigas, bet komunistinė mafija vis dar jaučia jam neapykantą ir negali atleisti už Lietuvos nepriklausomybę.

98 tam baisus faktai,2014-05-14 23:41

Du Komunystines santvarkos gerbejai sureme pečius, o senasis krabas-Dedule trečiaji tepa, kuo pats labai smarkiai kvepia/ o iš tiesu smirdi/. Tai kuo čia stebetis, klastingasis senis niekada nežinojo kas yra morale, o dabar visai atsijunge, nuo bet kokiu padorumo normu. Pensija didele,saskaita sklidina, apsauginis iš paskos binzena, tai dabar ir taškosi liežuviu senas bezdalas. Ko čia stebetis?

gaudy to 97. dar2014-05-14 23:15

o ar konsevai nėra ta tavo įvardinta komunistinė mafija. Man tai vienas prie vieno jie nieko nesiskiria. Ėda iš lukoilo letenos ir iš gazpromo per garbaravičius ir kenkia lietuvai labai subtiliai. O kita dalis tai daro gal ir atviriau, bet jie bent jau nemojuoja patriotizmu ir tautiškumu. O tavo konservai sako viena, galvoja kitą, o padaro dar blogiau nei komunistai. Pvz. tatos balsavimas už nupiederastinimo rezoliuciją... Na reikia būti ypatingu mulkiu arba suinteresuotu asmeniu, kad šito nematytum.

baisūs faktai2014-05-14 23:14

Landsbergis teigia, ir visai rimtai, kad Balčytis Maskvos statytinis, tai kodėl Grybauskaitės vadovaujama VSD jo nesuima? Kas blogai čia vadovauja?

dar2014-05-14 23:07

kodėl tie, kuria čia nuolat labai baidosi Europos sąjungos, visai nesibaido putlerio Eurazijos? Kodėl labai baidosi konservų, bet nesibaido komunistų mafijos? Kodėl verkia dėl lito ir baidosi euro, bet ne rublio? Kas čia per chebra susirinkusi? A, Naglio gerbėjai? Kas jūs?

hm2014-05-14 23:02

kodėl čia kai kam juokinga, kad "rusai puola"? Ukrainiečiams nejuokinga, nes žudoma šimtai žmonių. Kremlius išties meta milijonus pirkti politikams, žiniasklaidai ir net komentatoriams.

gaudy to 77. Pasirinkimas2014-05-14 22:59

"Esamą Valstybės vadovę, palaikė tauta, o tarybinė liaudis palaikė, buvusius savo išnaudotojus, ta tarybinė liaudis, turi savybę kuo daugiau ją mulkini, tuo labiau jai patinka." Esama grybą palaikė tik nuzombinti mulkiai lodoriai vagys būtent tie kuriems reikia aukščiausio lygio stogų vagystėms (leo; dujų terminalas; lito likvidacija atominės; statyba; skalūninės dujų išgavimas; naftos pumpavimas; sumokant centus į valstybės biudžetą). Ir asmenys biorobotai įsivaizduojantys esantys laisvi (politkaliniai, tremtiniai ir net ginkluoto pasipriešinimo dalyviai. Kiti šiaip zombiukai. Štai ir aiškėja kas toks yra iš tikro ir ko siekia vytukas su savo niekšų klapčiukų šutve. Aišku ir dėl ko balsuoja už nupiedierastinimo rezoliucijas eurosąjūzo parlamente. Stengiasi: zombina tautą ir jiems visiems tai sekasi daryti. Pagal rinkimų rezultatus matyti, kad užzombinti pavyko gana nemažą tautos dalį. O užguita ir užzombinta tautos dalis kaip užhipnuotizuota eina į savižudybę, svarbiausia stumia per prievartą ir kitą dar sveiką tautos dalį. Deja. Pradedu intencyviai galvoti apie evakuaciją iš lietuvos. Jau atėjo tas laikas, kad tik aktyviais veiksmais reikia išreikšti savo panieką šitai suniekšiejusiai gaujai. Jei sako vyriausias banderlogų banderlogas tata, kad reikia balsuoti už burokevičiūtę, tai reikia daryti atvirkščiai ir balsuoti už balčytį. Šitie banderlogai siekia, kad kitų prezidento rinkimų nebereiktų. Paklausit kodėl, todėl, kad tikslai bus jau pasiekti ir todėl, kad eurosąjūzo savivaldybei prezidentas nereikalingas. Paskirs von runkelis iš briuselijaus kokį gubernatorių - gauleiterį ar kitą valdytoją tijūną litovcams užpakalių tarkuot ir tiekos... Na gal dar leis pažaisti ale demokratija iš briuselijaus nurodytų kandidatų pasirenkant pagal grožį, papų ar varpos dydį.

Bjauru2014-05-14 22:03

Dėdulei, kaip visada, vaidenasi. Bjauru. Pasišlykštėjau visais konservatoriais ir prie jų prisišliejusiais.

zero2014-05-14 20:57

Kriuksi patys pačiausi paršai lietuvos fermoje, kriuksi, čiupsi, pasiverčia ant šono, kumpiais patelžena, uodega pavizgena - tuoj gaspadinė sotaus ėdalo pilnas geldas pripils.

dabar2014-05-14 20:57

,Šiandien, gegužės 14 d. 17 val. Vyriausioji rinkimų komisja (VRK) svarstys ar leisti suvaržyti kandidato į Europos parlamentą tautininko G.Songailos laisvę. Gegužės 7 d. Vilniuje prasidėjo teismo procesas prieš Gintarą Songailą, tautininką, kandidatą į Europos Parlamento narius. Vyriausiasis policijos komisariatas balandžio 16 d. G.Songailai surašė administracinės teisės pažeidimo protokolą už Laisvės ugnies akcijos prie Seimo organizavimą, pažeidžiant LR Susirinkimų įstatymo reikalavimus. Šiandien, praėjus savaitei šis klausimas perduotas svarstyti į VRK.'ties.transl.per alkas.l t

Tik2014-05-14 20:42

Tik jau griebiasi už šiaudo LandsBergas su Grybauskaite patys tarnaujantys Rusijai

to 87.2014-05-14 20:35

Labai gerai. TATAI stogas nuvaziavo.

Vadakste2014-05-14 20:19

Kas cia zino , tai manau ,jei butu saziningi rinkimai , tai gal ir laimetu.Reikia surast saziningus , teisingus balsu skaiciuotojus.Tik neaisku, is kur juos reiketu paimti ir kur reikia juos rasti , kad nebutu saliski i viena puse , o skaiciuotu saziningai , kaip zmones isbalsavo ir ka noretu matyti salyje, koki niekam neparsiduodanti Lietuvos Prezidenta.Butu tikras Lietuvos Prezidentas, kuris myletu sali , zmones, laisva zodi.

Darijus2014-05-14 20:17

Mulkeliai diskutuoja, kuri pirštinė šiltesnė - raudona ar raudona.

to 842014-05-14 20:14

Zinokite jau nebejuokinga tas Kremlius. Tai - rimta diagnoze. Visi, kas ne su TATA yra is Kremliaus. Visi, kam nepatinka koncervai yra is Kremliaus, visi, kas nerinko Prezidentes yra is Kremliaus. Is galu gale - RUSAI PUOLA!!!! Ir tik Lansbergis su Grybauskaite apsaugos Lietuva nuo Putino ha ha ha Gerai parasiau?

uk2014-05-14 20:11

Geriausias 82 komentaras,o siaip tai pas Grybauskaite tiek proto,kiek lydekai ant galvos plauku!

to 77 Pasirinkimas2014-05-14 20:11

O ta esama vadove kartais ne buvusi komuniste partskolos destytoja? Ai, tiesa, dar norejau paklausti, o kur buvo ta vadove sausio 13? O jei rimtai, tai LIETUVA NUKVAKO- PJAUNASI DEL 2 KOMUNISTU. GEDA GEDA.

LT2014-05-14 20:09

profesorius pasakė TIESĄ, balčytį palaiko juodieji buhalteriai, koloradai, EE paramos tratintojai ir kita šutvė, kuriems Prezidentė nepalanki. Ypač balčytį palaiko kremliaus užsakomoji žiniasklaida. Pasakyta tikra TIESA

Nesuprantama2014-05-14 19:59

Kaip imanoma Lietuva pardavineti uz sviesta ar koki margarina.Ar cia Grybauskaite taip nuvertina Balcycio komercinius sugebejimus,ar pacia Lietuva.Pati Grybauskaite savo komerciniu sugebejimu pardavinejime aiskiai neisdesto.Nesuprantama uz ka Lietuva pardavineti butu normalu?

cha cha2014-05-14 19:58

ponas Landzbergis kaip mano kaip mano kaimyno šuo,aklas,kurčias ir pats ant savęs loja

LAIMĖS2014-05-14 19:55

grybauskaitė su Maskva ir zenium......

nu kad2014-05-14 19:48

senis grybą pjauna suprast galima,metai ne tie ir protas prisimena ne tą ką reikia,bet tauta kur žiūri kgbistai smegenis plauna, o jūs puolate balsuoti už Dalytę.Pagalvokit gerai!

To > 772014-05-14 19:47

Tyliu, nebežinau nei ką pasakyti. Tamsta ar aklas ar kurčias ... trūksta žodžių

Antanas2014-05-14 19:45

Ar jis dar nesupranta kad ne už Dalią dabar balsuos, bet prieš Dalią. Ir aš manau, kad anas Kremlius nelaimės, nes jau yra vidinis "kremlius" kaip minėjo Kubilius. Jau Dėduliai "nebesureguliuoti" kitų geopolitikų tikslų?

Pasirinkimas2014-05-14 19:39

Esamą Valstybės vadovę, palaikė tauta, o tarybinė liaudis palaikė, buvusius savo išnaudotojus, ta tarybinė liaudis, turi savybę kuo daugiau ją mulkini, tuo labiau jai patinka.

vagis grybauskaite2014-05-14 19:37

pavoge is Baranausko banka ir tuti pinigu rinkimams, o kiek dar Kuperis sunese "otkatu"??

Lansbergi gini Grybauskaite , gini aferistus??!2014-05-14 19:12

TAI PASIRODO, KAD BANKĄ SNORAS IŠVOGĖ GRYBAUSKAITĖS STATYTINIS VASILIAUSKAS KARTU SU FRIKLIU IR KUPERIU !!! IŠ SEIMO LAIKINOSIOS TYRIMO KOMISIJOS 2012-05-30 IŠVADŲ: Dokumentas ar kitoks įrodymas, įrodantis galimą AB banko Snoras turto sumažėjimą iki 2011 m. lapkričio 16 d. , nurodytą 2011 m. lapkričio 16 d. LB "Tarnybiniame rašte" , AB banko Snoras laikinojo AB banko Snoras administratoriaus S. Friklio ataskaitoje iki 2011m. lapkričio 24 d. ar bankrutuojančios AB banko Snoras administratoriaus N. Kuperio ataskaitose iki 2011 m. gruodžio 7 d. , komisijai pateiktas nebuvo.

gaudy to 67. internauts2014-05-14 19:10

trumpa atmintis tamstelės. Na paskaičiuokime išmintigieji kurmiai kiek nuostolių patyrė Lietuva dėl musmėrės veiksmų. Dar būdama finansų ministere įsakė grąžinti pvm apie 80 milijonų litų vilniaus prekybos kioskininkams, nors pagal mokesčių administravimo įstatymo tuometines nuostatas tai buvo neteisėta ir buvo surašytas aktas dėl atsisakymo bei būtų tekę atsakyti už apgaulingus sandorius, tačiau fin ministerės skambutis vilniaus apskrities mokesčių inspekc. viršinikei viską pakeitė. Pinigai buvo skubiai pervesti kioskinikams musmėrės žodiniu telefoniniu įsakymu. Nustačius uspaskio firmos Jangila apgaulingus sandorius ir nuslėptus mokesčius kelis milijonus litų Kauno apskritie mok. insp viršinikė uždėjo areštą ant jangilos ir uspaskio turto. O pasekmės musmerės iniciatyva ji buvo atleista iš tarnybos. Na o uspaskiui nutrauktos visos mokestinės bylos. Trečia pati stambiausia afera kurią atskleidė amžinatilsi advokatas Čilinskas tai leo afera, kurios dėka vilniaus kioskinikai praturtėjo dviem milijardais litų o valstybė lygiai tokia suma patyrė nuostolių ir tai buvo padaryta su musmėrės žinia. Vėliau prasidėjus krizei kaip tik ir pritrūko tų dviejų milijardų. Už tai kubilas patriotiškai nurėžė pencinikams, neįgaliesiems išmokas, kitiems mažai uždirbantiems ir t. t. Apie tai labai aiškiai debatose atskleidė Puteikis tik ar išgirdo kas.

Beta2014-05-14 19:09

Copy iš veidaknygės: "K. Uoka - esu abstulbintas Prezidentės pasakytais žodžiais : "Baikit Jūs rūpintis Tų lietuvių buvimu Lietuvoje, turi būti kaip visoje Europeje, vienos tautos turi būti apie 60%, visus kitus atsivešim iš rytų.... Pabrėžiu, tai buvo pasakyta rimtame pokalbyje, esant visam audito komiteto sąstatui, patarėjams. Liudininkų yra daug. ... Daug kartų esu sakęs, kad tikiuosi atsiprašymo, arba pasiteisinimo... ... ir ten aptarinėjama, kaip sumažinti lietuvių Lietuvoje. ..." Prezidentė D. Grybauskaitė išduoda lietuvių tautą?“

molis2014-05-14 19:06

Teisingai klb Lanzbergis... taigi antrame ture susikaus Maskva su Leningradu..

romačius2014-05-14 19:03

Landsbergio rinkodara: renki Grybauskaitę ,ir priedo gauni spintą su skeletais ir kretinų,atsiprašau, konservatorių partiją:)

stasys2014-05-14 19:02

kažkokius briedus ekspertai rašo,.. prie ko čia Balčytis ir Rusijos interesai?? , .. Jei taip patinka tas "nakleikes" visiems klijuoti, gal pirmiau reiktų ekspertams patiems deklaruoti savo siekius kaip žiniasklaidos priemonei .. o tai panašų .. kad ne NTV kanalą Lietuvoje reikėjo blokuoti .. o ekspertams per nagus .. už neetiška elgesį duoti. Juk Lanzbergio išsakytos mintys turį visai kitokį kontekstą.. ir jame nėra Balčyčio tapatinimo su Maskva.. o teigiama .. kad to kandidato pergalė, galėtų turėti ir tokius interesus. str. su tokiu pavadinimų atitinka šmeižto kategorijai.

pastabus2014-05-14 18:57

LRT žurnalistas Vaidotas Žukas pirmas paskelbė apie netradicinę Lietuvos eurokomisarės seksualinę orientaciją, ir kaip mat buvo išvarytas iš darbo. “Be to, D. Grybauskaitė bijojo, kad bus paviešinta, kad ji kartu su savo drauge Rima Kaziliūniene gyveno viename bute Briuselyje, ir kad tai taip pat bus priskirta prie jos netradicinės orientacijos, - pasakojo B. Genzelis, - prezidentė mums aiškino, kad ji pažįstama su R. Kaziliūniene, todėl Žukas tuo ir pasinaudojo, ir apkaltino, kad prezidentė yra lesbietė. Mes su Sakalu likome įtikinti, kad buvo būtent taip”. Buvusi žurnalistė Rima Kaziliūnienė pradėjo dirbti kartu su D. Grybauskaite Finansų ministerijoje, kai ši dar ėjo Finansų ministrės pareigas. Vėliau ji kartu su D. Grybauskaite išvažiavo dirbti į Briuselį jos padėjėja, gyveno kartu su būsima prezidente viename bute (keista, kad milžinišką atlyginimą gaunanti eurokomisarė priėmė kartu gyventi savo padėjėją, o ne išnuomavo jai atskiro buto – aut. pastaba). Vėliau R. Kaziliūnienė grižo kartu su D. Grybauskaite į Lietuva, dirbo jos rinkimų štabe. Pasibaigus rinkimams, D. Grybauskaitės rinkimų štabo vadovas Vytas Vasiliauskas iš prezidentės rankų gavo Lietuvos banko valdybos viršininko postą, o R. Kaziliūnienė išėjo dirbti į Lietuvos banką, ir tapo V. Vasiliausko patarėja. Dar įdomiau, kad R. Kaziliūnienės dukra Rūta Kaziliūnaitė, tik baigusi universitetą, taip pat buvo įdarbinta D. Grybauskaitės prezidentūroje. Kai apie R. Kaziliūnienę, kaip prezidentės antrąją pusę, imta kalbėti žiniasklaidoje, prezidentės numylėtinės dukrai buvo surastas kitas postas – ji tapo prezidentūros kovos su politiniais oponentais – STT darbuotoja. Panelė R. Kaziliūnaitė, tik baigusi universitetą, tapo STT Teisės skyriaus viršininko pavaduotoja. Beje, prezidentės protekcijos buvo jaučiamos ir čia – jokio konkurso šioms pareigoms STT nerengė, tiesiog, kaip raštu parašė laidai “Patriotai”, “buvo sprendimas atlikti atranką, vyko kandidatų parinkimas, kuriuo metu dėl galimo kandidatų analizuotas platus asmenų ratas”. Tiesa, joks viešas konkursas užimti šioms pareigoms, kaip reikalauja įstatymai, skelbtas nebuvo.

to "geras' pasirinkimas2014-05-14 18:51

Žinote Landsbergiu gąsdint gali tik RUSIJOS buvę NKVD. Nes jie jo patys bijo ir nekenčia po PRAGOS DEKLARACIJOS pasirašymo, kas faktiškai išvadavo Europą nuo neteisingų Niurnbergo proceso pasekmių, kuomet už nusikaltimus žmonijai buvo teisiama tik viena pusė.

internauts2014-05-14 18:47

visų pirmą šiam Eparlamentarui Balčyčiui NIEKAS NEDRAUDĖ BŪTI MATOMAM IR KASKART PAAIŠKINANT VISUOMENEI APIE ATLIKTUS EP DARBUS. Kodėl mes nieko apie tuos darbus negirdime? O apie Prezidentės darbus Europos komisijoje skalambijo visa Europa ir ji užsirekomendavo taip, kad ją net į ES Prezidentus kviečia kaip vieną geriausių pasaulio lyderių. Konservatorių parama Prezidentei yra daugiau žodinė, nei materiali. Jie nepervedė 2 milijonų, kaip kad pervedė socdemai Balčyčiui. ; Visų antra, - girtis pigesnėmis dujomis - tai girtis Prezidentės pastangų vaisiumi. Juk patys socdemai sudarė netikusią ilgalaikę sutartį su Gaspromu, kuri leido kelti dujų kainą iki begalybės ir Gasprom tuom pasinaudojo kenkdama Socdemų opozicijai, matyt tyčia, nes šį ginklą Gasprom ir naudoja politiniams tikslams. Ir tik Grybauskaitės griežta pozicija paduodant Gasprom Stokholmo arbitražui, privertė Gasprom derėtis jau su socdemų vyriausybe dėl kainų. . Visų trečia - Lietuva nesiskolino iš TVF, nes TVF uždeda ir papildomas prievoles išpardavinėt Lietuvą, neleist kelt atlyginimų ir kt, ne tik už procentus. Lietuva gerai darė, kad skolinosi iš vidaus, iš pensininkų ir tarnautojų ir visai be procentų, todėl ir leido sau pasiskolinti iš privačių bankų tą likutį už didesnį procentą. Latvijai pasisekė, nes ji skolinosi jau tada, kai buvo pakeista TVF vadovybė. Prancūzė Lavande jau nebekėlė tokių drastiškų reikalavimų, kaip nuverstas dėl sekso skandalo su viešbuči kambarine žydų kilmės bako vadovas Saks. . Be to skolinimasis iš TVF menkina valstybės ekonominį įvaizdį. Ir aplamai, Prezidetė su konservatorių koalicija sėkmingai ištraukė socdemų į griovį įverstą valstybinę mašiną ir netgi tapo pavyzdžiu Europai kaip galima susitvarkyt su krize. O socdemai su Darbo partija ir vėl švaisto pinigus nomenklatūrai keldami atlyginimus, o ne vargingiausiems visuomenės nariams, tuo tik dar labiau didindami atskirtį. Socdemai su socialliberalais įsileido mafijos bankus, Snorą ir Ūkio, dalyvavo Romanovo organizuotuose baliukuose, netiesiogiai globoja sukčius ir nekovoja prieš korupciją bei trukdo prieš ją kovoti Prezidentei. Atvirksčiai, susivienijo su jais pieš Prezidentę, naikinant svarbius nepriklausomos ekonomikos projektus... Nejau socdemai laiko savo rinkėjus neraštingais ar neįgaliais? Mes matom ir girdim, sekam info ir dedamės viską omėn.

gaudy to 62. Kaune buvo ir bus klastojami rinkimu rezultatai2014-05-14 18:47

Gal ir buvo kažkos procentas suklastotų, bet tai galima patikrinti. Tai jei kyla įtarimų reikia reikalauti perskaičiuoti mir patikrinti biliotenius. Tai ką stebėtojai veikia. Vis tik manau, kad kauniečių dauguma balsavo už musmirę. Na gal kokius du ar tris procentus primetė. Bet tai vaizdo nekeičia.

O kur Grybauskaites statytinio V.Vasiliausko ir kitu LB valdybos nariu atsakomybe???2014-05-14 18:47

AB banke Snoras buvo beveik 6,5 milijardų litų įmonių ir fizinių asmenų indėlių. Banko Snoras klientais buvo ir savo sąskaitas banke turėjo : Vilniaus Universitetas, Vilniaus Gedimino technikos universitetas, Klaipėdos universitetas, Vilniaus universitetinės ligoninės Santariškių klinikos, Respublikinė Klaipėdos ligoninė, Valstybinė atominė elektrinė, “Lietuvos elektrinė”, “Vilniaus energija”, “Kauno energija”, “Vilniaus vandenys”, “Klaipėdos vandenys”, “Rytų skirstomieji tinklai”, TEO LT, “Lifosa”, Mažeikių naftos perdirbimo įmonė “Orlen Lietuva”, “Lietuvos draudimas”, Valstybės turto fondas, Nacionalinė mokėjimų agentūra, Lietuvos verslo paramos agentūra, Lietuvos kooperatyvų sąjunga, Tarptautinis Vilniaus oro uostas, Kauno oro uostas, Registrų centras, Vilniaus m. savivaldybė, Kauno raj. savivaldybė, Šiaulių m. savivaldybė, Vilniaus autobusų parkas, “Vilniaus troleibusai”, Policijos departamentas, Priešgaisrinės apsaugos departamentas, Lietuvos tautinis olimpinis komitetas, Litexpo parodų ir kongresų centras ir šimtai kitų įmonių, kurių pinigai pražuvo jau valstybės valdomajame banke Snoras. Ar tai buvo ne lietuviškos įmonės, valdančios ir vykdančios svarbias šalies ūkio vystymo funkcijas? O gal tai buvo užsienio žvalgybų priedangos įmonės, kaip tą madinga tampa girdėti iš Daukanto aikštės šeimininkės ir dalies konservatorių partinės grupuotės aktyvistų lūpų, kad reikėjo, skelbiant Snorui tyčinį bankrotą, pražudyti banke šių įmonių milijonines lėšas? Vien Policijos departamentas neteko savo turėtų 16 milijonų litų, skirtų policijos darbuotojų atlyginimų išmokejimui. Absurdas!

ruta2014-05-14 18:40

Apie koki autoriteta kalba sovietinis propesorius ? Autoriteta tarp korupcionieriu , nes Lietuva per paneles Grybauskaites kadencija patapo pirmune ES pagal korupcija . Kiek zinoma sovietinis propesorius tupejo EP , kur Lietuvos atstovus ivardijo paciais pasyviausiais , antri nuo galo / ir tai paskutine salis tik nesenei tapo ES nare /. Nuo tokiu ne veikeju , o kenkeju , apsaugok Dieve .

"geras" pasirinkimas2014-05-14 18:39

Jei balsuosime už Grybauskaitę, tai gausime šitą "mielą" dovanėlę Landsbergį, jei už Balčytį, tai "dovanėlė" nuolaidos lenkams dėl dvikalbio rašymo pasuose. Štai kokį rebusą turime išspręsti.

Kaune buvo ir bus klastojami rinkimu rezultatai2014-05-14 18:38

Nusiperkame bilietą į kino teatrą, bilietas turi numerį,autobuso,troliko,traukinio, lektuvo,laivo keliones bilietai turi numerį. Perkant prekes parduotuveje išmuštas kąsaos čekis taip pat su numerių. Rašant sąskaitas juose yra sąskaitų numeriai. Numerių tiktai neturi Lietuvoje rinkiminiai biulioteniai. Padave popiergalį jį įmetei į balsadežę ,o ten mokslo daktaras apsigines mokslo daktaro disertaciją ,net Maskvoje ir turintis balsų skaičiavimo patirtį ,kuri arteja prie 20 metų ribos, žinos ką su juo daryti. LR Pilietis neturi teises pasitikrinti VRK savo biliutenį,ar jo balsas yra teisingai užskaitytas. Privaloma per LR Prezidento rinkimus sunumeruoti 100% biuliotenius,kad norintis LR Pilieičiai balsavusieji ir užsirašiusieji savo balsavimo biuletenio numerį galetų sukontoliuoti su dalyvaujančiomis VRK bustineje visuomenes,bendruomenes organizacijų atstovais ar jo balsas teisingai užskaitytas. Be rinkimų kontroles sulauksime nuostabaus rezultato kaip ir gerais laikais 99,9%. Balsų biuliotenių apskaitą,kontrolę turi reikalauti kandidatai į Lietuvos Prezidento postą,siekiant TIESOS.

GRYBE2014-05-14 18:34

JIEŠKO DARBO PARTIJOJE NUSIKALTELIŲ, O PATI SU SAVO ŠUTVE YRA BAISIAUSIA NUSIKALTELĖ KURI MOKA KAIP EFERISTĖ DANGSTYTI SAVO IR ŠUTVĖS NUSIKALTIMUS TAI ČIA TOKIA TEISYBĖ

Reiktų2014-05-14 18:28

Reiktų sekti Kauną, nes už LandsBergą niekas nebalsuoja už konservus ir Polikarpovną, o vistiek juos ''išrenka''

Grybauskaite dangsto SAVUS AFERISTUS2014-05-14 18:26

KODĖL NIEKAS NETIRIA KIEK TOKIŲ NETEISĖTŲ OPERACIIJŲ (UŽSKAITŲ, KAIP G. DEGUČIO), DĖL KURIŲ DABAR YRA PROKURORŲ ĮTARIAMAS N. COPERIS, PADARYTA SNORE IŠ VISO? DEŠIMT? DVIDEŠIMT? ŠIMTAS? DU ŠIMTAI AR DAUGIAU? JUK VISI ŽINO IR GARSIAI KALBA, KAD NUO PAT PIRMOS DIENOS, KAI TIK 2011-11-16D. S. FRIKLIS ĮŽENGĖ Į BANKĄ , TUOJ PRADĖJO TOKIAS NETEISĖTAS UŽSKAITAS DARYTI, JAM UOLIAI TALKINO BANKO IT TARNYBOS DIREKTORIUS VALDAS MONKUS, BANKO KORPORATYVINIO VERSLO TARNYBOS DIREKTORIUS MODESTAS KELIAUSKAS, BANKO VILNIAUS FILIALO DIREKTORIUS LIUDAS MASOLAS, VYR. FINANSININKĖ JURGITA BLIUMIN . NET SNORO INDĖLININKŲ ASOCIJACIJOS VADOVAS DANAS ARLAUSKAS VIEŠAI SPAUDOJE TEIGĖ, KAD UŽ 50 TŪKST. LT BANKO DARBUOTOJAI BET KOKIĄ UŽSKAITĄ SUTVARKO IR TAU PINIGUS GRĄŽINA, IR NIEKO NUOSTABAUS- JUK TAM TEREIKIA PADARYTI VIDINIUS PAVEDIMUS BANKE TARP SĄSKAITŲ! O KAD NERASTUMĖTE GALŲ, FRIKLIS PO TO DAR IŠVEŽĖ BANKINĖS PROGRAMOS DUOMENIS Į UŽSIENĮ, O SNORO KREDITORIŲ APVOGIMO ESTAFETĘ PERDAVĖ SAVO SĖBRUI COPERIUI, KURIS TOLIAU VOGĖ IR TOLIAU VAGIA KREDITORIŲ PINIGUS, O VASILIAUSKAS SU GRYBAUSKAITĖS BEI JOS PROKURORU PAGALBA ŠIUOS AFERISTUS DANGSTO!

stepas2014-05-14 18:05

Nelaimėjus Balčyčiui su Maskva ,pergalę švęs Baltarusija su Lukašenka ir Grybauskaite, tad neaišku kurią blogybę reikėtų pasirinkti.

gaudy to 42. To 20 Virga2014-05-14 17:52

Labai tiksliai pasakėte dėl lojimo. Tas banderlogų pastovus lojimas ant rusijos ir putino padaro Lietuvą nesaugią. Vietoj to, kad stiprinti savo gynybinius pajėgumus ir valstybę banderlogai kariuomenę nuginkluoja ir išformuoja (didina generolų skaičių bei civilių),o valstybės pagrindinius atributus skubos tvarka naikina. Ir lygegrečiai erzina putina ir skatina okupacijai. Tuo tarpu estai nerėkauja, o tyliai ir nuosekliai stiprina savo kariuomenę. Išvada viena, kad banderlogų banderlogas ir vadas tata yra ruskijos slaptas statytinis, kurio tikslas išaukti agresiją Lietuvos atžvilgiu ir pateisnti rusijos veiksmus okupuojant Lietuvą.

gaudy to 42. To 20 Virga2014-05-14 17:41

Labai tiksliai pasakėte dėl lojimo. Tas banderlogų pastovus lojimas ant rusijos ir putino padaro lietuvą nesaugią. Vietoj to, kad sttiprinti savo gynybinius pajėgumus ir valstybę banderlogai kariuomenę nuginkluoja ir išformuoja (didina generolų skaičių bei civilių), o valstybės pagrindinius atributus skubos tvarka naikina. Ir lygegrečiai erzina putina ir skatina Lietuvos okupacijai. Tuo tarpu estai nerėkauja, o tyliai ir nuosekliai stiprina savo kariuomenę. Išvada viena, kad banderlogų banderlogas ir vadas tata yra ruskijos slaptas statytinis, kurio tikslas išaukti agresiją Lietuvos atžvilgiu ir pateisinti rusijos okupaciją.

O musu muzikontas2014-05-14 17:37

mums nebe Ciurlioniska meliodija, o kazkokias daznutes pradejo pielint ! Kaip nepriklausomybes metu pasikeite pagrindinis menininkas? I dirigento padejejus nenumaldomai taiko. Kazkuo panasus i paksiu...ilgai ir ikyriai birbia

to 512014-05-14 17:31

šaunų komentarą parašėte, aš taip pat žiūriu į šituos, galimai NEžmones po gegužės 17, kokie jie visi vienodai šlykštūs, nors ir ne rusai, gal ir rusai tiek fantazijos neturėtų pademonstruti tokį cinizmą ir nužmogėjimą.

:)2014-05-14 17:29

Nuotraukoje matosi du pagrindiniai nusikaltėliai, kurie turėtų sėdėti kalėjime, kartu su agurkiniais, tulpiniais ir visais kitais ,iki gyvos galvos nuteistaisiais. Dar trūksta kubilo, vasiliausko, šymonytės. Rinkimai yra klastojimu ,žmonės pajuskite. Kodėl vaigauskas vis dar eina šias pareigas? Jis juk buvo beišeinąs į pensiją?

zmonems2014-05-14 17:26

Del geguzes 17d skelbimas yra Drasiaus kelias.

gegužės 17d.2014-05-14 17:24

Po gegužės 17d.šturmo man visi balčyčiai,vedini butkevičių ir visos grybauskaitės, vedinos landsbergių , tapo " tomis pat panelėmis, tik su kitomis suknelėmis".Jie visiškai vienodi ir vieningi pasirodė tik keldami rankas už mergaitės ašaras ir jos tremtį "į niekur". Tada rusai nepuola. Tada puola savi -240 iki dantų ginkluoti "vabalai".

Na ir artistai,2014-05-14 17:22

ot artistai artistautojai.

er2014-05-14 17:19

aš savo nuomonės nekeisiu ,eisiu sugadinti popieriu ,nematau jokio skirtumo kuris bolševikas laimės ,protestas

senelioka2014-05-14 17:18

i teisma paduoti uz smeista ir basta,kiek galima loti,tegu landsbergas irodija teismui is kur pas ji tokie "duomenys"ir aplamai ar jis juos turi,juk loti daug proto nereikia uztenkair muzikonto isilavinimo

46 komentarui2014-05-14 17:15

Manau ,kad jusm l.ryte labiau pritiktu skaityti apie viska.

ptksš2014-05-14 17:12

Galvojau, kad šį portalą skaito rimta publika...

chi chi chi2014-05-14 17:12

Dabar tai jau Daša prakoš,nes OŽYS Nr.1 visą atmosferą aplink ją užsmardino.

gaudy2014-05-14 17:08

Štai ir aiškėja kas toks yra iš tikro ir ko siekia vytukas su savo niekšų klapčiukų šutve. Aišku ir dėl ko balsuoja už nupiedierastinimo rezoliucijas. Stengiasi: zombina tautą ir jiems visiems tai sekasi daryti. Pagal rinkimų rezultatus matyti, kad užzombinti pavyko gana nemažą tautos dalį. O užguita ir užzombinta tautos dalis kaip užhipnuotizuota eina į savižudybę, svarbiausia stumia per prievartą ir kitą dar sveiką tautos dalį. Deja. Pradedu intencyviai galvoti apie evakuaciją iš lietuvos. Jau atėjo tas laikas, kad tik aktyviais veiksmais reikia išreikšti savo panieką šitai suniekšiejusiai gaujai. Jei sako vyriausias banderlogų banderlogas tata, kad reikia balsuoti už burokevičiūtę, tai reikia daryti atvirkščiai ir balsuoti už balčytį. Šitie banderlogai siekia, kad kitų prezidento rinkimų nebereiktų. Paklausit kodėl, todėl, kad tikslai bus jau pasiekti ir todėl, kad eurosąjūzo savivaldybei prezidentas nereikalingas. Matyt paskirs von runkelis iš briuselijaus kokį gubernatorių- gauleiterį ar kitą valdytoją tijūną ir tiekos... Na gal dar leis pažaisti ale demokratija iš briuselijaus nurodytų kandidatų pasirenkant pagal grožį, papų ar varpos dydį. Valstybė patyliukais nuosekliai naikinam jau dešimt metų. Ar bent klausėte Puteikio diskusijų ir pasisakymų apie mūsų kariuomenę. Ar jums atrodo, kad NATO apgins. Kad Vilnius visiškai atviras ir nėra nei vieno dalinio ir Klaipėda tap pat. O tai kad pažeidžiant Konstituciją jau pasirašyta eurosąjūzo prokuratūros steigimo nurodymas gautas iš briuselijaus. Ir tai padarė musmėrė. Jei išrinks papuvusį grybą dabar visas naikinimas eis dar greičiau. Po Naujų neturėsime dar vieno valstybės atributo - lito. Bet neturėkit iliuzijų, kad balčytis labai jau gins Lietuvos interesus. Gal valstybės naikinimas vyks šiek tiek vangiau ir lėčiau ir ne su tokia aistra. Bet vyks. Štai todėl reikia balsuoti už balčytį. Gal šis nespės visškai nudaigoti lietuvos.... Reikia pasilikti nors mažytę viltį.

hm2014-05-14 17:08

kiek gali gasdinti tais rusais! Begasdindami jus juos nuteikiate pries save! Kam to reikia?.. Stengtis gyventi su visais draugiskai, geriau patyleti, o ne provokuoti, Sory.

To 20 Virga2014-05-14 16:59

Tai nesveikos moters kliedėsiai, gal sunki šizofrenijos forma. Štai Landsbergis ir Juknevičienė belodami ir prisišauks Putiną. Kiekvienas gyvūnas šaukiamas atbėga, pas šeimininką arba puola išgirdęs garsą ir jausdamas gerą kvapą žmogienos. Tad konservatoriai nustokit loti ir kiršinti žmones. Dabar protestui tik už Balčyti, o jūs lokit, kol Lietuva bus sunaikinta visai, jūsų pagalba. Ir dar pridursiu aplojamas žvėris ginasi, o arklys spiria lojančiajam, o šis skrenda keliasdešimt metrų oru, kol žnekteli ant kieto dirvono, kurio dabar Lietuvoje pilnai pakaks nukristi tiems, kurie pavertė Lietuvos žemę dirvonuojančia. O gal akli ir nematot?

Jules2014-05-14 16:58

Reikėjo prezidentu rinkti poną N.Puteikį, ko nerinkote? O dabar mat maskolininkų ir lenkomanų įsigeidėte, ania? Na tkrai žavi Jums ta Centro Komiteto Bella Oligarchija, Bella dešra, ane? Labai fainos tos CK Oligarchijos vadybininko(įvaizdžio kūrėjų) smogiamosios dešrelės olialia pupytėms ir kietas kumštis rinkėjams, tiesa? Žiūrėkit danų video klipą, video karikatūrą, ar kartais ji ne apie jus?

nebepataiko senukas2014-05-14 16:56

Tai kaip tik beveidis Balčytis buvo sąmoningai parinktas strategų,nes jis maždaug galėtų įtikti visoms grupėms jei Karalienė susimautų ir nepatektų į antrą turą. Tada prieš antrąjį turą iš Balčyčio būtų formuojamas aiškesnės išraiškos kandidatas prieš Paulauską. Bet neprireikė ir liko tik nieko nelemiantys formalumai. Viskas buvo apgalvota ir tokiam atvejui,todėl antras turas-joks ne antausis Karalienei,o apsauga nuo kritikos dėl surežisuotų rinkimų. Bet jie vis tiek surežisuoti pagal anksčiau aprašytą schemą. Gerb. Landsbergiui dažniau reikėtų bendrauti su partiečiu Alekna dėl tokių dalykų,kad būti labiau informuotu. Rinkimų scenarijų rašė tas/tie,kurių poziciją perduoda Alekna su Bernatoniu į partijas.

Žvilgsnis2014-05-14 16:48

Kyla pagrįstas klausimas : o kam yra palankus pats ponas Landsbergis? Peršasi tik vienas atsakymas - jis labiausiai palankus nusikalstamam mafijiniam klanui Lietuvoje. Ilgalaikiai stebėjimai neleidžia daryti kitokios išvados.

Jules2014-05-14 16:46

O kai Jūs sulauksite prof.Landsbergio amžiaus, į ką panašūs būsite, ką? Kaip galima tyčiotis iš amžiaus, iš vyresnio žmogaus, iš Pirmojo atkurtos valstybės vadovo? Sunku įsivaizduoti į kokias baidykles galite patys neužilgo pavirsti. Taip galite sau ir savo giminei ir nelaimę prisišaukti, Dievo ar Gamtos rūstybę užsitraukti.

Pensininkė2014-05-14 16:43

Landsbergis ir toliau išduoda Lietuvą kaupdamas kapitalą ir fiktyviai prašydamas apsaugos, nes jam nieks niekada negrasino, o lenda visur pasamdytas to paties Putino draugų, kad sėtų nesantaiką Lietuvoje ir skelbtų pavojų iš rusų pusės. Taip ir bus, nes Tomaševskis rusų aljanso pagalba kaip reikiant aktyviai veikia. Manau Lietuvoje daugiau tikėtinas Donecko - Šalčininkų su Vilniumi ir Klaipėda, o ne Maidanas, nes nebeliko kam kovoti, o rusai puikiai žino visų ir visas nuotaikas. Jei jie patys neskaito, tam turi vertėjus- informatorius. O Landsbergis su savo šlykščia šypsena ir retorika spruks į vakarus, kur tikriausiai jau pasirūpinęs lizdą iš anksto, o kapitalas taip pat ten... Netikėkite Landsbergiu!!!

gaudy2014-05-14 16:40

šlykštus senis. bBjaurybė.

20 Virga komentarui2014-05-14 16:36

Ar jus cia rimtai ta savo komentara parasete? Jei rimtai ,tai tada jums skubiai reikalinga gydytojo pagalba...as cia rimtai rasau...skubiai ,ne siaip sau.

Jules2014-05-14 16:36

Na jau, na jau, už maskolininkų simpatikus ar Žečpospolitos mėgėjus tikrai neverta balsuoti, todėl aš raginu balsuoti už Madame la Présidente! Balsavau už p.Naglį, o dabar balsuosiu už Prezidentę Dalią, už, manyčiau, Taleiraną su sijonu. Žinot, neatimkite ir teisės klysti.

nujo2014-05-14 16:33

xaxaxa Europa nesuprastu sako dedule... greit ta Europa aplamai nesupras kas dedasi Lietuvoj ,jei prades viskas nestis i viesuma del Snoro del pedofilijos bylos. Jei ta Europa suzinotu kas darosi Lietuvoj su ta grybauskaite ,tai isvis pasiurptu . tie visokie atleidimai girzadu ir gailiu ,melas aplink ja ir nieko gero. zmones nors ir nelabai nori to Balcycio manau ,kad pasirinks ji ,nes jei dar grybauskaite valdys 5 metus tai bus finisas tada aplamai viskam.

nors ir keista2014-05-14 16:32

Gyvenimas parodė, kad Maskva laimi visas kovas, kurių priešaky būna Vlandsbergis. Nors ir keista, bet logiška

>27. KAIP2014-05-14 16:32

Tik kvailys renka tuos, kurie jį patį apiplėšinėja.

Už Balčytį2014-05-14 16:28

Iš 2-jų blogybių reikia rinkti mažesnę blogyvę - Zigmą Balčytį. Deja, kito pasirinkimo neturime, bet nuleisti rankų sankryžoje irgi negalime. Jeigu jau antras turas, tai privalome visi balsuoti už Balčytį, kitaip sakant prieš esamą baisią padėtį.

Jules2014-05-14 16:27

Na kad tokiems kaip aš nėra pasirinkimo, o už kažką balsuoti gi reikia, kad galėčiau kritikuoti - už mažesnę blogybę, vadinasi, už Prezidentę Dalią. Žinoma, abu jie iškelti Bolševikų partijos į tokias aukštumas, abu buvę LK(B)P CK Pirmojo sekretoriaus drg. Brazausko ministrais, o Madame la Présidente Brazausko dar ir pakylėta į Eurokomisares gi ne už dyką, tiesa, o už nuopelnus, už slaptus nuopelnus, kurių mes nežinome, nepabuvoję AMBalo medžioklės viloje? Kažkada turėjome irgi rinktis mažesnę blogybę lyginant su Paulausku ar "Šatrija", pamenate, nors šatrijonų Lietuvoje dabar tiek privisę, kad nors vežimu vežk į Rygos turgų parduoti braliukams. Teko rinkti „Dviejų ponų“ tarną, poną, na nebesakysiu. Na, o LKP CK narių, vedėjų, instruktorių medžiokles vilas gerai atspindi danų videokarikatūra ir kaip, ir kodėl “Danijos pareigūnai nurodė atšaukti agitacinį animacinio klipo transliavimą“.

Jeigu ka rekomenduoja Dedule,2014-05-14 16:27

daryk atvirkščiai, nes tas patriotu apsimetes senas kirvarpa nieko gero musu šaliai nelinki, net parduoti musu žemes pats pirmas puola, - nuo kada savu žemiu pardavinejimas vadinamas patriotizmu.

KAIP2014-05-14 16:21

sakoma / nazlo vragu / konservų pykčiui mano šeima balsuos už Balčytį.

Maskva2014-05-14 16:19

Maskva su Landsbergiu, Grybauskaite ir Burokevičium tikisi laimėti,nes daug Runkelų-Kaune,Vilniuje ir Klaipėdoj užderėjo.

Mindaugui2014-05-14 16:18

Matosi, kad ir jums praplove smegenis. Gaila. Gal sekanti informacija jums pades apsispresti. Landsbergis balsavo kaip visi, kaip gerais tarybiniais laikais. Jei jus nepasitikite siuo saltiniu,- pasiieskokite kitu : alkas. lt/2014/02/06/europos-parlamentas-nutare-primesti-es-saliu-pilieciams-homoseksualistu-ideologini-diktata-video/ Už šią rezoliuciją balsavo 394 europarlamentarai, prieš buvo 176, susilaikė 72. Iš Lietuvoje rinktų Europos parlamento narių už rezoliucija pasisakė ir balsavo Vytautas Landsbergis, Justas Paleckis ir Leonidas Donskis. Prieš buvo Algirdas Saudargas, Radvilė Morkūnaitė-Mikulėnienė, Juozas Imbrasas, Rolandas Paksas ir Valdemaras Tomaševskis. Kiti Lietuvos europarlamentarai balsavime nedalyvavo.

Tomas J.2014-05-14 16:17

Energingai remdamas okupacijos laikų kolaborantę, tarnavusią priešui net po 1990.3.11, Landsbergis išsidavė kas esąs..

Mimiras2014-05-14 16:16

Grybauskaitė per savo valdymą tarnavo tik valdančiai nomenklatūrai. O pats Landsbergis? Ar jis supranta, kodėl šimtai tūkstančių žmonių išvažiavo iš Lietuvos. o kas užims išvykusiųjų vietas. Juk ne kiekvienam dosnus Briuselis atseikėja 300 000 litų išeitinę. Žinoma, gaila, jog nelaimėjo tikrai išmintingas kandidatas - Puteikis..Dabar reikia rinktis tarp dviejų oligarchinių klanų statytinių - Grybauskaitės ir Balčyčio.

.2014-05-14 16:14

Virgai > is nezinojimo atsiranda baimes, o jei ju negydai tai darosi vis blogiau, manau laikas pradeti gydytis nuo propogandos arba teks lankytis pas psichologa :)

Beta to 14. zilvinas2014-05-14 16:10

Meluok meluok, bet žinok saiką! Grybauskaitė į komunistų partiją įstojo būdama 22 metų amžiaus. Dar dirbdama Leningeado Rot fronto fabrike. Ir... niekad iš jos neišstojo, niekas net neatsiribojo nuo savo komunistinės veiklos.

Virga2014-05-14 16:07

Noriu tiketi, kad Landsbergio ir Grybauskaites tandemas isgelbes Lietuva is Rusijos nasru. Taciau reikia kad visi ateitu i rinkimus ir balsuotu uz Grybauskaite. Baiminuosi, kad rinkimai gali buti klastojami, Kremlius pasitelks visas imanomas priemones kad neisrinktu Grybauskaites. O su Balcyciu viskas aisku, tai eilinis Putino parankinis.

as Daliai2014-05-14 16:05

sakau Ne,todel teks nors ir nesinori balsuoti uz balcyti,mano nuomone

Hm2014-05-14 16:02

Tik beliko, kad Tamkevičius Grybauskaitę paskelbtų šventąją... dieną prieš rinkimus...

Viskas matoma plika akimi2014-05-14 15:58

Pritariu V. Landsbergio nuomonei. Vadinamieji socialdemokratai dėl valdžios lovio yra pasiruošę parsiduoti betkam. Geriausias to pavyzdys, po jų pergalės rinkimuose į Seimą, pasikvietimas tomaševskininkų - Lietuvos priešų - į valdančiąją koaliciją. Argi reikia dar geresnio įrodymo, kad "socdemai" tarnauja tik savo savanaudiškiems tikslams, bet ne Lietuvai?!

Kaimietis2014-05-14 15:55

Atrodo, kad jie abu vieno velnio apsėsti ir kitus tepa ,kuo patys kvepia!

nu jo ,,2014-05-14 15:54

,,sakykit ka norit , bet tatos liga uzkreciama ,, ,,,, jeigu jau net ja keiksnodami uz ja kabinose paskutiniu metu balsuoja ,, tata , kubiliu bereikia paskelbti lietuvos vyriausiais samanais , o dalyte nauja kricioniskaja ikona nutapius galgi ir sventaja ,, ,, juokai juokais ,ale tikrai ,, nors sunis kark , nors kuola ant galvos tasyk ,, vistik dalyte nuo visu grieku kaip tris svekas marijas sukalbejus moment atleidziama ,, na , kuo ne stebuklas ,, ,,, musu viltis ir isigelbejimas rusam atakuojant , eurosajuzui drocinany , nato vajakams musu gatvines mergas . prisigerus kaip Venspili ,kirkinant

zilvinas2014-05-14 15:53

tie kas smeizia prezidente vieninteli argumenta naudoja esa ji buvo komuniste. bet ji niekada nebuvo jokia komuniste, ji nepartine ir visada kovojo uz LIETUVA! rusu penktoji kolona rinkimus pralos, esu tuo isitikines. gales po rinkimu visi kam nepatinka nesti is cia kudasiu kur tik nori, pas mus tokiems ne vieta.

pagarba GRU2014-05-14 15:52

labai techniškai GRU veikia - apdorojo konservatorių viršūnę: Landsbergį, paskui Kubilių, na o moteriškaitės kaip avytės paskui avinus nuėjo....

VIENIKYMES2014-05-14 15:51

TIKIU KAD TAUTA LEMIAMU MOMENTU SUSIVIENYS IR NUGALES RAUDONAJI MARA. LANDSBERGIS SAKO TIESA, KOLORADO VABALAM TAI LABAI NEPATINKA. TIKIU KAD DALIA GRYBAUSKAITE LAIMES.

Mindaugas2014-05-14 15:48

Lansbergis vienintelis is situ visu eurorastu pasisake pries juvenaline justicija (tautos genocida) o socdemai ja stumia

Paklydusiems2014-05-14 15:47

Prezidentė nėra komunistė, ji yra antikomunistė, todėl staiga tapo neokomunistų, ir įvairiausių sukčių, taip nekenčiama.

Lancbergi,2014-05-14 15:43

Eik prie pečiaus šildytis,nebejuokink savo marazmais.

Beta2014-05-14 15:37

O mes tikimės, kad Grybauskaitė su Maskva nelaimės. Balčtis jokiuose "Rot frontuose" nėra karučių stumdęs, Maskvoje disertacijų negynė ir juodo diržo neturi, nes jo jaunystėje karate buvo uždrausta. Balčyris studijavo Lietuvoje, visą laiką dirbo Lietuvoje. Sunku jam Maskvos etiketę prikabinti. Bet Tata vis tiek stengiasi. Kas, žinoma, atleistina- jo amžiuje jau sunkoka orientuotis aplinkoje.

pensininkas2014-05-14 15:35

Patriarchas serga Stalino sindromu. KPSS jam geriau už LDDP. Nuo kada?

to palaikau2014-05-14 15:32

Mielas žmogau, atsipeikėk, abu jie neobolševikai, o TATA tokiu būdu tik primena, kad jis dar nepasitraukė iš aktyvios destrukcijos

to 2 palaikau2014-05-14 15:27

Grybauskaite irgi komuniste ir dar kokia!!! Balcyciui sleptis pries ja, kas liecia komunistine praeiti. Is esmes Lietuva yra degradu salis. Salis, kuri po 24 metu nepriklausomybes renkasi tarp dvieju komunistu neturi ateities. Tik visiski degradai gali rinkti komunistus. deja vienu atveju degradu 46%, kitu- 13%

stasys2014-05-14 15:25

O aš tikiuosi, kad KGBistinio-grybauskistinio-lansbergistinio-neofašistinio-neostalinistinio režimo mafija su Grybauskaite ir Landsbergiu priešakyje rinkimų nelaimės.

Brukas2014-05-14 15:24

"Komunistas yra komunistas". O tai kas yra Grybauskaitė? A, žinom, nepartinė :). Kodėl apibrėžimai taikomi su išlygomis?

palaikau2014-05-14 15:21

Landsbergis teisus -kas tie socialdemokratai?tai buve komunistai.Lietuva neturetu iki tokio lygio nusiristi kad issirinktu sau prezidenta komunista. o komunistas yra komunistas-visada maskvai tarnaus. Palaikau si karta profesoriu.

AAA2014-05-14 15:13

Žmogui jau laikas pas gydytojus:(

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi