Naujausi

Komentarai (30)

Rikiuoti
Jules2014-07-08 23:43

O kas čia tokio? Savo šalimi reikia rūpintis ir ją mylėti, ją tausoti ir ji turi būti pirmoje vietoje, aukščiau visko, o ne taip, kaip mūsiškiams, bolševikams su liberal-konciervais, dabar Žečpospolita pirmoje vietoje. Carinės Rusijos imperijos himnas dar geresnis. Nori, priminsiu? Beje, už batiušką mano senelis Rytų Prūsijoje kariavo ir vietoj to, kad šaudytų į bobas, į bejėgęs vokytkas - vieni kitus pasišaudavo, kad nereiktų daryti nuodėmės ir tapti karo nusikaltėliais, nežinojai? Tiesa, ruskiai dar turėjo tokių išprotėjusių bobų bataljoną, kurio patys rusai, jau nekalbant apie lietuvius rekrūtus, baisiai bijojo, nes mėsinėdavo vyrus-belaisvius, Dieve, Dieve, kai žiaurumui nėr ribų. Mes panašių dabar vaikų teisių gynėjų, berods, turime, jei neklystu, ką manote?

vokiečiai2014-07-08 22:42

visada pyko ant rusų...kad pralaimėjo karą...ir kad neišsipildė „Deutsche Deutsche uberaller„...

Jules2014-07-08 22:28

Manyčiau, kad ponas Raigerdas negali nežinoti, kad iki Pirmojo pasaulinio karo anglai valdė 0,5 milijardo gyventojų imperiją su milžiniškais ir, atrodo, niekad nebeišseksiančiais resursais. Tuo metu Didžioji Britanija, tiksliau, Anglija, buvo didžiausia pasaulyje karinė ir ekonominė galybė, nemėgusi savo kelyje į viešpatiją(Lordizmą) sutikti konkurentų. Nemanau, kad buvo jau tokie nekalti taikos balandėliai, sugebėję pusę milijardo žmonių valdyti iki 1914 metų, o kur dar jųjų visokios ten rasės teorijos ir išvedžiojimai, kaip visų laikų galingiausio jų ministro pirmininko, Benjamin Disraeli, atradimai, kad „rasė yra viskas, o žydas yra rasės kvintesencija“. Paskaitykite Jacko Bernsteino veikalą „The Life of an American Jew in Racist Marksist Israel“, juk autorius tai nepasodintas? Jei lietuvis panašiai parašytų, iškart lietuvaičių- teisėjų būtų kalėjime supūdytas, tiesa? Dabar drąsiai rašo P. Stankeras, bet jeigu taip rašytų lietuvis – jis, manyčiau, būtų pripažintas debilu, beraščiu, marginalu ir bala žino dar kuo, tiesa? Būtų pripažintas, kad jam nepatinka „Mokslinė Oligarchija“ ir yra nukrypęs nuo Neosovietinės Oligarchijos linijos. Konkurentai ir oponentai net šiandieninėje Lietuvoje galabijami, skandinami ir užmušinėjami, nežinot? Vokietija buvo kylanti nauja antroji ekonomika pasaulyje anuomet, kurią reikėjo pašalinti iš tako, iš konkurencijos, neatrodo, pone Raigerdai? Berlynas pradėjo trukdyti Londono viešpatijai, kaip dabar Kinija arba karingasis Islamas. Vokiškas žemes vokiečiai suvienijo ir nieko, buvo leista, o va baltiškai - lietuviškas žemes lietuviams kažkodėl negalima buvo suvienyti, neleidžiama. Lietuvos sostinę lenkams užgrobti buvo galima, puiku, labai puiku, tiesiog žavu, o va, kai kas į Varšuvą pasikėsino – jau blogai, galima ir karą, vadinamą Antruoju, suorganizuoti arba taip pavadinti. Londonas davė neliečiamybės garantiją jai neprašant, o va Ukrainai irgi davė, bet nesilaiko duotų įsipareigojimų ir niekas jokio karo neskelbia. Rusija gali daryti ką nori su silpnesniais ir savo vargšais, nelaimėliais žmonėmis – plauti smegenis ir šaudyti patekusius į nelaisvę savo karius ir jų šeimas, tiesa? Grįžtančius nusikaltėlius ir Ukrainos okupantus savi pasienyje irgi šaudo, nes rusai nepasiduoda ir niekada neatsitraukia. Karo metais savo karius, patekusius vokiečiams į nelaisvę tiesiog subombarduodavo užskridę. Mes anuomet prašėme Londono apsaugos nuo maskolių, bet ne – nedavė ir dar prigrasino, kad nebandytume sostinės atsiimti, o va lenkams davė, nes Dievas lenkiškai tai supranta, o lietuviškai ne, ar taip?

Beta2014-07-08 22:07

Каратель шокировал ребенка своей колбасой!!! Славянск! youtube.com/watch?v=3xYetGwAv6o#t=61

Beta to Jules2014-07-08 20:12

Apie tą dvidešimtuką ir kalbu. Ir dar tuos kurie juos palaiko ir pateisina.

Jules2014-07-08 19:56

Madame Beta, gal ne visai taip, kita nuomone yra gerai ir yra gerbtina, jei nuoširdi ir nenupirkta piktavalių. Esame klystantys žmonės, todėl gerbiu Jūsų kitokią nuomonę, su kura nelabai sutinku. Ne visi konservatoriai yra blogi žmonės, kaip ir LDDP-istai, manyčiau, ne visi jau tokie blogi. Arčiau tiesos būtų pirmasis koks tai konciervų dvidešimtukas, bet apie visus taip sakyti negalima, nes ir mes ne be nuodėmių.

Beta to Jules2014-07-08 19:33

LDDP- LSDP dar nieko, tai buvę sovietų sistemos ūkio darbuotojai, gamyklų direktoriai, kolūkių pirmininkai, šiaip visokie viršininkėliai. Daug baisesnė TS-LKDP- buvę KGB-istai, arba per durni, kad juos būtų skyrę į kokias aukštesnes pareigas. Pirmieji iš viso neaišku kokių tikslų turi, nes kaip žinome: buvusių KGB-istų nebūna, o antri- buki ir kerštingi- baisiausias mišinys žmoguje. Aš tai pirmiausia uždrausčiau konservų chuntą. Tuo labiau, kad jau net Seimo komisijos pripažinti kaip darinys turintis teroristinių bruožų. :)))

Jules2014-07-08 19:18

Teisingai, Beta, uždrausti Bolševikų partiją, o kartu ir mūsiškę Bolševikų-LDDP-LSDP partiją, kuri tik vieną popierka, pakeičiant pavadinimą iš Bolševikų partijos į LDDP, buvo pervardinta. Juk tai nerimta, tiesa? Tą popierką ir jos kopiją galite gauti Teisingumo ministerijoje, jei sugebėsite prasprūsti pro oligarchijos angelus sargus. Jei Jonas pakeis vardą į Petrą ar Osvaldą - tai jokios jo esmės nekeičia. Gerai būtų ir dar jų aljantus prigriebus, turiu omenyje Liberal-Konciervų partiją.

tfu ant jo2014-07-08 19:17

"Ekspertuose" užsiveisė neetatinis cenzorius(trolis) "Raigerdas", toks nuprotėjęs sovietinio GLAVLITO analogas, susiteikęs sau privilegiją cenzūruoti piliečių komentarus.

Jules2014-07-08 19:10

Mane domina ne gandai, o faktai, faktologija, o ne VU docentų naratyvai. Mums nėra ko čia apsimetinėti, todėl tiesos slėpti neverta, norint nuoširdžiai ir garbingai diskutuoti. Kam tos ideologinės internacių primestos klišės arba naratyvai? Mes seniai jau ne TSKP istorijos seminare ir ne teisme, kur reikėdavo maivytis ir visaip vaipytis, norint net ant trejetuko ištempti. Deja, Niurnberge daug kur buvo vadovautasi būtent gandais ir šmeižtais, ir spjauta į faktus ir neginčijamus argumentus, įrodymus. Na, kaip a priori Garliavos atveju maždaug. Galima maustyti Vilniaus universiteto studentus ir kitus moksliukus-pavyzdukus arba būsimus "stukačiukus" ir aukščiausios prabos superinius specialistus, bet ne realų gyvenimą gyvenusius ir mačiusius piliečius. Ir apskritai, tas Niurnbergo procesas, na, žinote, manau, kad yra labiau - Der größte Justizskandal der Weltgeschichte, o gal net ir nusikaltimas, nei kas nors rimto? Kas žino, kas žino, kaip ateityje jis bus vertinamas? Gal ateityje ir istorikai, žaloję mūsų studenčiokus ir moksleiviją bus teisiami, traukiami atsakomybėn, nemanote?

Beta2014-07-08 19:04

Ukrainos teisingumo ministerija antradienį pateikė pareiškimą Kijevo teismui, kuriame prašoma uždrausti šalies komunistų partijos veiklą, praneša naujienų agentūra „Unian“. :)

Raigerdas Jules2014-07-08 18:54

Aš parašiau komentarą, o ne mokslinį darbą šia tema. Dabartiniu metu, tai yra oficiliai įvardinami skaičiai. Aš čia nevedu ginčų, kiek buvo iš tikrųjų. Manęs niekada nedomino gandai. Oficiali statistika yra būtent 6 milijonai nužudytų žydų. Paneigti šituos skaičius aš negaliu, nes nesu šioje srityje specialistas.

visgi2014-07-08 18:44

Putinas neskyrė 5 milijardų USD teroristams Ukrainoje puoselėti ir bulkutėmis maidaunų nemaitino, kaip tai darė JAV.

Jules2014-07-08 18:38

Pone Raigerdai, esat garbingas ir išsilavinęs žmogus, logiškai mąstantis žmogus, bet per didelė Jūsų politkorektika gali pakenkti reputacijai, nes 6 milijonai aukų, manyčiau, yra laužti iš piršto, kiek žinau. Aukų labai daug, bet tik ne šeši milijonai, o kažkiek mažiau. Jūs gi, manau, buvote Aušvico Holocaust‘o muziejuje ir žinote, kaip greit buvo pakeista informacija apie 4 milijonus nužudytų žydų tenais, paaiškėjus nekuriems dokumentams iš Niurnbergo proceso ir prasčiokams? Be to, prasčiokams dabar padeda ir internetas. Muziejaus direktorius, toks ponas Piperis, kaip mat sumažino aukų skaičių iki 1-1,2 mln. , o netrukus dar labiau sumažinamas iki 800 tūkstančių, ar taip? Juk negalima remtis vien Budapešte nugirdyto kažkokio tai daktaro Hoettl‘io paaiškinimu(dokumentas PS-2738), draugiškai jam „įpylus per daug barako“, tai tokios vengriškos abrikosų degtinės, ir laikyti tai neginčijamu įrodymu sulyg Saule, nors už šito neigimą Vokietijoje dar tebesodinami žmones, siekiantys tiesos, į kalėjimą. Manau, Jūs aritmetiką mokate dar geriau nei politiką ar išmanote istorijos vingius ne tik pagal „Gyvulių ūkį“ ar „Kolorado vabalų“ fermą, tik gal kažkiek prisibijote. Aš irgi bijau, nesu iš drąsuolių, bet žinau, kad Jūs gi puikiai žinote kiek maždaug apytiksliai buvo nugalabyta žmonių Trockio-Lenino-Stalino Rusijoje dar iki 1941 metų birželio, tad kam ta bereikalingas žaidimas ir vienpusiškumas, šališkumas. Lietuva buvo neutrali ir mes turėtume išlikti neutralūs ir nešališki, nors tuometinis neutralumas, sakyčiau buvo pragaištingas, o gal net ir nusikalstamas – vertas tribunolo. Ir dar gi žinote, kad Vokietija ne kartą prašė nutraukti karą ir sudaryti taiką. Manau, kad tai irgi žinote, tiesa? Pats gi puikiai žinote, kad rusų ir vokiečių konfliktas, karas, vyko be taisyklių. Ne Ženevos ir Hagos konvencijų rėmuose, kurių, Jūsų žiniai, atsisakė ne vokiečiai, o rusai. Žodžiu, sprendė problemą naikindamos vieną kitą, ypač civilius, o rusai dar ir į nelaisvę patekusius rusus ir kitų tautybių Sovietų Rusijos imperijos gyventojus. Tai pat, manau žinote, kad aljantai bombardavo kelius į vokiečių konclagerius, kad internuotieji, lagerininkai, negautų maisto, o mirtų badu ir nuo ligų, sunaikinus bet kokį tiekimą. Mes ne VU docentų vakaruškoje, ne VU mokslų daktarų baliuje, todėl mums apsimetinėti neverta, tiesa?

Beta2014-07-08 18:21

Nesuprantu ko jūs už tą ukrainiečių liaudies dainą: "Putin ch**uilo" taip pykstate? Daina yra daina- nuolatinė Tautos palydovė, žmonių gyvenimo ir dvasinės būsenos rodiklis, priemonė Tautos nuotaikai ir jausmams išreikšti, ūpui pakelti. Jei kuria dainas, vadinasi Tauta gyva. Kai jūs dainuojate kokią rusų "Кalinką", arba: "Ach ty step širokaja", aš visai nepykstu- traukit sau į sveikatą, kiek plaučiai leidžia. Kas čia tokio?

Raigerdas Mindaugui iš "Gyvulių ūkio"2014-07-08 18:03

Matai, Mindaugai, kalba eina apie žmones, kurie Taiką vadina Karu, o "Karą-taika". Kaip rašo G. Orvelas, kad "Žvieglys gali įrodyti, kad juoda, tai yra balta". Gal galėtum pasakyti, kodėl jie taip elgiasi keistai? Kokia tan yra priežastis? O kas dėl tavęs, tai man nereikia jokio tanko. Aš žinau, kad kiekvienas PARŠAS neišvengiamai gaus pelnytą atpildą. Net Stalinas, koks jis galingas bebūtų, bet buvo nunuodytas. O Hitleris pats save nubaudė, t. y. nusišovė. Mano interesas yra tik tame, kad tie PARŠAI padarytų žmonėms kuo mažiau nuostolių. Vienas, kitas šnipas, padeda paršui neknisti ten, kur nereikia.

Mindaugas2014-07-08 17:49

As esu separatistas-teroristas, pakeliau ranka pries Sovietu Sajunga ir 1991 sausio 13 trukciau legitimios valstybes kariams su tankais vykdyti atiteroristine operacija. Raigerdai, mane reikia isgaudyti. Imk tanka ir varyk pas mane, nes plikom rankom manes neisgaudysi.

Beta ch**lo!2014-07-08 17:30

.

Raigerdas Diedukui2014-07-08 17:10

Neabejoju, Dieduk, kad šiek tiek yra tų Seimo narių. Tačiau jūsų parašytame komentare yra sakoma, kad "tai kaina už ukrainiečių tautos meilę savo BUDELIUI..." Aš taip pat nerašyčiau čia nei vieno komentaro, jei nematyčiau ir lietuvių tautos meilės tam BUDELIUI. Supranti, man tai iš viso nesuprantami dalykai, kaip galima visa tai matyti ir nieko nedaryti. Ir tik tada, kada tas BUDELIS atsisuak į tuos tylinčius ir vėpsančius, tik tada jie pradeda klykti:"Oi, mane, muša". Kaip žemai yra kritusi žmonių sąmonė".

Raigerdas 7-am2014-07-08 17:00

Kokios naujienos "Gyvulių ūkyje"? Aš suprantu, kad "Gyvulių ūkio" paršai yra drąsūs su automatu prieš beginklius gyventojus. O kada prieš jį nukreipiamas automatas, tai jis pradeda žviegti iš baimės ir šaukti, kad ji ne tik skriaudžia, bet net nori nušauti. Ach tas paršas ir kiek žmonijai jis yra pridaręs nuostolių ir niekas su juo iki pat šiolei negali susitvarkyti. Paršai ramia sąžine nukryžiavo Kristų, paršai apkaltino Galilėjų, kad jis eretikas, ir nuteisė jį kalėti. Paršai sudegino ant laužo Džordano Bruno ir net geležį įkišo jam į burną, kad jam suteikti dar didesnes kančias, paršai sunaikino apie 6 milijonus žydų, o Rusijos paršai nužudė arba nukankino apie 19,5 milijono žmonių. Dabar Ukrainoje paršai dirba savo eilinį darbą, niekina Ukrainą ir šaudo į Ukrainos patriotus. Stebiuosi, kad Žmonija tokia kantri ir iki pat šiol nesupranta, kad PARŠAS yra ypatinga žmogaus rūšis, kuriam galvoje PASTOVIAI VAIDENASI PRIEŠAI, KURIE IŠ TIKRŲJŲ NĖRA PRIEŠAI. Ir PARŠAS pastoviai reikalauja žmonių aukų. Jma pastoviai reikia aukų tik tam, kad įrodyti savo KIAULIŠKĄ "TIESĄ".

Diedukas Raigerdui2014-07-08 16:53

Sveikas, Raigerdai. Šiek tiek turim. Manau, kad Tautą atstovauja, kokia 10% išrinktųjų. Jeigu juos išleist už durų, galima būtų....... Jei pameni, sovietmečiu sukurtą anekdotą apie kauniečius; - jei Kauną aptvert spygliuota vielą ir pastatyt sargybinius, niekas nenustebtu, nes kiekvienas žinotų už ką sėdi...

skorpionas2014-07-08 16:53

Reikia pripažinti, kad V. Putinas susimovė ant NATO parengto „Porošenko taikos plano“ ir patikėjo ukrfašisto Porošenko sąpalionėmis, kad jis ruošiasi nutraukti Luhansko ir Donecko Respublikų etninį valymą.

Raigerdas Diedukui2014-07-08 16:41

Aukso žodžiai, Dieduk. Ech, jeigu mes turėtume nors keletą tokių Seimo narių.

to>1. Beta2014-07-08 16:26

Esi primityvus padaras, kurio samprotavimai užbaigiami ukrainietiškai-rusiškais keiksmažodžiais. Kita vertus, kaunietiškas "patriotizmas" visada man priminė ruskių nacionalistų stilių.

Diedukas2014-07-08 16:25

Pacituosiu protingą žmogų, Rados deputatą: - "... «Это лишь вопрос времени. Поэтому как бы не хотели спрятаться от войны, такова нынешняя реальность и плата украинского за любовь к палачу и названия московитов стратегическими партнерами, братьями, запуска их в душу и сознание, восприятие их культуры и языка как своих. За все это надо платить, и это не вызов политики, а вызов неба. Если Господь подарил тебе землю, а ты не умеешь на ней себя должным идентифицировать и вылечиться через революцию, то получишь войну», - считает Фарион..."

Raigerdas2014-07-08 16:23

Pritariu Betai, bet tuo neturėtų baigtis. Reikia išgaudyti visus tuos, kurie pakėlė ranką prieš Ukrainos valstybę ir dalyvavo Rusijos suplanuotame suskaldyme. Tą patį reikia padaryti ir Lietuvoje. Prorusiškos jėgos turi atsakyti už terorizmo propagandą. O "vagių" vadovaujama Rusija turi pradėti mokėti kompensacijas Lietuvai ir kitoms šalims dėl padarytos žalos kaimyninėms valstybėms.

to paprastas2014-07-08 16:15

tai va butent,kad Ukrainai netiko pasiulymas,kad saugumo tarybos atstovai pasienio postuose ir is UA ir is RU pusiu kontroliuotu,ar rusai netiekia ginklu.....tam,kad galetu eskaluoti"tiekia ginklus"....o kodel visai nutyli,kas tiekia ginklus tokioms neformalioms grupuotems,kaip pravosekai.Jiems palikta visiska laisve svaistytis ginklais,visiskas chaosas,ir dar neaisku ,kur tie ginklai gali atsisukti....

man irgi atrodo kad bus taip-2014-07-08 16:03

ОБСЕ: Крым отошёл к России в порядке google

Paprastas2014-07-08 14:21

Gerai tvirtina: „Kad Ukrainos sėkmė – tai Vakarų sėkmė“, tik tiksliau: „Ukrainos sėkmė – NATO sėkmė Ukrainoje“. Bet putiną bijo, ką jis nepadaro, vis tiek turi aploti. Putinas teikia „separatistams“ ginklus..., galima net patikėti..., bet putinas pasiūlė: Tegul atvažioja Ukrainos atstovai, ESBO ir pastoviai tikrina rusijos pasienio punktus, tai ne, toks variantas netinka, geriau loti ir loti... sukelti psichozę ir paslėpti NATO „galus“.

Beta2014-07-08 14:07

Kietą Prezidentą ukrainiečiai išsirinko- toli su juo eis. Tik mėnuo laiko praėjo, o jau baigia sutvarkyti visą Putino užveistą teroristyną Rytų Ukrainoje, pasirašė sutartį su ES. Nenustebčiau jei į jo kadencijos pabaigą, o gal dar anksčiau Ukraina bus NATO ir ES nare ir atsiims Krymą. Cлава України! Putin ch**lo! :)

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi