Vyriausioji rinkimų komisija svarstė klausimą „Dėl iniciatyvinės grupės privalomajam referendumui (dėl lito / euro) paskelbti įregistravimo“.

Komisija nusprendė, kad tokios iniciatyvos registruoti nereikia. Todėl referendumo dėl euro nebus.

Naujausi

Komentarai (42)

Rikiuoti
38 Nuo VRK nepriklauso komentarui2014-04-08 15:47

Tai dar iki siol nesupratote ,kad jiems ta Tauta nesvarbi?Kodel zmones masiskai emigruoja?Pasijute nereikalingi Lietuvai zmones ir emigruoja..O ka daugiau ten veikti toj Lietuvoj?Ar vergauti del duonos kasnio?Po Garliavos sturmo daug kas rase ,.kad toliau viskas bus dar baisiau ...nes jie pasijuto visgaliai...Ar dar matete kur nors kokioj teisinej valstybej ,kad taip imtu vaika t.y. mergaite maza .,kaip teroriste ,kad butu?

roma2014-04-08 15:41

Komentaruose piktintis beprasmiska.Turiu pasiulyma-gal ir kvaila. betjuk zinote, kas vilties tevas ir motina.Visi. kuriems ta demagogine "demokratija" skersai gerkles stovi. issikelkime tautines veliavelias (ar ES dar neuzdraude? Nebeilgam...)ant namu ,tvoru ,balkonu ,masinu...Tikslas : 1)Savus pazinsime ,2)gal valdziazmogiams regejimas pageres (beviltiska ),3) Lietuvoje bus graziau...Pasidziaukim dar tuo ,kas liko.Kaip manot ?

Diedukas2014-04-08 14:23

Lietuviškos demokratijos grimasos...

hm2014-04-08 14:01

Na va kaip PARIOTIŠKA - nx tas LITAS, nx ta ŽEMĖ ir nx ta VALSTYBĖ. ... myli LIETUVĄ žagindami...

Nuo VRK nepriklauso2014-04-08 14:00

Ne VRK sprendžia,o tauta.

ei palmaiti2014-04-08 13:46

jeigu valdzia nuspres parduoti zeme kur tavo buda stovi,ar irgi busi tolerastikas...

Rokis2014-04-08 13:45

Jau kelintą kartą tyčiojantis iš referendumų esmės, piliečiams būtų neatleistina nesusirinkus į tūkstantinius mitingus. Labai stebimės Janukovičiaus "auksiniais batonais" ir kenkėjiška veikla, o ar matom, kad Lietuvoj panašiai vyksta, tik "vienu nuliu" mažesniu masteliu?

manau2014-04-08 12:38

kad Konstitucija sulaužę VRK turi būti atleisti. Kam reikalinga tokia VRK, kuri Lietuvos piliečius ignoruoja. Jeigu VRK nebus paleista, reikia reikalauti paleisti seimą, nes Lietuvoj demokratijos nėra. kuo skubiau keisti seimą......

valdzia2014-04-08 11:22

tautai parede savo vieta,uzteks,kad leidzia rinkti tuos pacius i valdzia,o po to ,kad butu ramu,o tauta rinks vel tuos pacius ir vel aimanuos,vienu zodziu pasaka be galo,tai mano nuomone

?2014-04-08 04:59

klausimėlis : kodėl vaigauskas tinka visoms valdžioms ? ogi todėl , kad šalį valdo viena LOVIO PARTIJA.

kuku2014-04-08 04:57

vrk-valdžiažmogių įnagis , susidorojant su piliečiais

httpd2014-04-08 04:33

Yra dar vienas kelias: pradžiai mitigai miestuose, prie savivaldybių, kad parodyti vienybę. Jei nesuveiks Mitingas Vilniuje prie seimo geriausia, tada kad būtų 100 000. Jei ir tai nepadės, tada atleisk jiems viešpatie ....

jei nebus referendumo2014-04-08 03:59

tai nebus ir euro,nes svarbiausius Valstybes klausimus sprendzia ne gauja materialistu,o Tauta.

Letas Palmaitis > MMM2014-04-08 03:53

Kuo čia dėta senovė - nereikia painioti socialinių santvarkų su jų rėmuose įvairuojančiais valdymo būdais. Demokratija pakenčia referendumus tol, kol jie negresia jos pamatams. O "laisvi rinkimai" - prašom, kiek tik norit! Jūs taip ir neatsakėte, ar kruvina robespjeriška nacionalinio susirinkimo diktatūra buvo demokratinė, ar ne?

nuomone2014-04-08 03:37

TV rusu atjungia,referendumu nebereikia ..nori to ar nenori zmones...melas del apklausu pastoviai..bijomasi dabar Puteikio ,stipraus kandidato...zmones visaip vadinami...turi isvaziuoti is savo salies del neteisingumo..cia apie Venckiene ir kitus...bus greit ,kaip S.Korejoj...atsiverskite kam idomu ...neringavenckiene com...kaip baisu ...IKI KO NUSIRITO TEISESAUGA.

MMM to 23. Letas Palmaitis2014-04-08 03:17

Žinoma, kad senovėje būta daug puikių karalių ir gal tik koks kas antras buvo diktatorius. Pvz. senovės Indijoje, kai karalius Rama dėl politinių intrigų turėjo išeiti gyventi į mišką 14-kai metų, pavaldiniai verkė ir maldavo jų nepalikti. Nes tokie karaliai rūpindavosi pavaldiniais kaip savo šeima, jie buvo prieglobstis žmonėms, ir jie vieni kitus mylėjo. Praeitam komentare mintis buvo tame, kad mes galime tikėti kuo tik norim, bet reikia matyti realybę: nėra čia jokios liaudies valdžios, valdžia vykdo kažkieno, tikriausiai užsienio finansų magnatų valią. Realybėje nėrealūs jokie referendumai, arba į juos valdžia nekreipia dėmesio. Šiuo atveju tiesiog forsuojama Euro įvedimas, nežiūrint į tai, kad tikriausiai didesnė gyventojų dalis prieš.

AS2014-04-08 03:15

KA REISKIA NEREIKIA? NE VRK SPRESTI KO REIKIA IR KO NEREIKIA. TIESIOG NEITIKETINA. VIUS GALIMA NORS RYTOJ IMTI IR SODINI UZ TRUKDYMA PASINAUDOTI SAVO KONSTITUCINEM TEISEM. TIESIOG NEITIKETINA. NEREIKIA MATAI JIEMS. KAS JU KLAUSIA REIKIA AR NEREIKIA, JEI TIK TURI NURODYT KADA VYKS IR AR KLAUSIMAS TINKAMAI SUFORMULUOTAS, O NE REIKIA AR NEREIKIA.

liūdna2014-04-08 02:59

liūdna padėtis Lietuvoje...

Ugnelė Tomui J.2014-04-08 02:45

O ką gali pasakyti panelės NKVD dukrelės, visokių sąjungų funkcionierės ir tarnautojos valdomi teismai?

Letas Palmaitis MMM ir kitiems2014-04-08 02:15

Klystate, nes painiojate sistemą su valdymo būdu. Negi manote, kad Gedimino karaliavimas buvo diktatūra? Kuo tas Gediminas, leidęs karalystėje visokias religijas, buvo didesnis "diktatorius" nei galingasis Karolis Didysis, kuris valdė pagal krikščioniškai suprantamą D-vo Valią? Kita vertus, ar "didžiosios" prancūzų revoliucijos nacionalinis susirinkimas ir konventas nebuvo demokratiniai? Tai gal jie nevykdė kruvinos diktatūros? Kokia košė galvose! Niekas nenori suvokti, kad dabartinė mūsų santvarka (korupcija ir nusikaltimai čia NIEKUO DĖTI) ir yra DEMOKRATINĖ. Bet tai nereiškia, kad mūsų demokratija (kaip ir bet kuri kita) turi būti "visų (kiekvienos virėjos)", bet ne oligarchų valdžia. Taip pat nereiškia, kad ji negali būti (o gal jau ir yra) diktatūra.

Juozapas2014-04-08 01:54

Lietuva kaipo Respublika de facto nebe egzistuoja. PatriarXui nepasisekė. Jo "pranašyčių" sapnininkas apie Lietuvos perspektyvas 2014 metais pasirodė gerokai pavėluotai. Lietuvos nabėr. Putinija. Įdomiausia, kad nei P. Šližas nei J. Panka niekuo dėti. Putinijon Lietuvėlę nuvedė pats... PatriarXas. Tapu tapu, tapu tapu, stepas po stepo užu rankų susikibę kartu su Raudonaja Daša, kartu su kubyyyliais/masiuliais ir kirkilais - šliapt šliapt ir jau pas Volodią užpečkyje.

MMM2014-04-08 01:49

Demokratija nuo autokratijos skiriasi tuo, kad "demokratinėj" sistemoj pradžioj visi eina balsuoti, o paskui vykdo valdžios nurodymus, o diktatūrinėj šalyje žmonės negaišta laiko ir iškart vykdo karaliaus paliepimus. O čia mums vargšeliams net neleidžia pabalsuoti :)

Nieko nebeturim2014-04-08 01:19

VRK nebeturim, Seimo nebeturim, vyriausybės nebeturim, prokuroro seniai nebeturim, Konstitucinio teismo nebeturim apie 10 metų, nacionalinio transliuotojo nebeturim. Tai jei jau nieko nebeturim, renkamės į krūvą, susimetam pačiai pradžiai ir kuriam valstybę iš naujo. Man šita valdžia nebeegzistuoja, tai tautos išdavikai, jų sukurpti antikonstituciniai įstatymai man negalioja. Amen.

Tomas J.2014-04-08 01:10

Įdomu, ką pasakys teismas - ar teisėtai VRK neregistravo iniciatyvos surengti referendumą?

ruta2014-04-08 00:57

Pagal konstitucija , Tauta tokia teise i Referenduma turi ! Tik prie ko cia VRS , kas tai , dar vienas Konstitucinis teismas , ar politikai taip uzsizaide savo izulumu , kad pamirso kas juos rinko i valdzia ? Ne , ta , sovietine - komunistine sistema , kai sprende / o dabar tokia praktika tesesi Rusijoje/ tik politikai baigesi , ar jie nepastebejo , kad gyvename Nepriklausomoje Lietuvoje ? Reikia ka tai daryti , kad kiauliu ukis visai ant galvos nepradetu sikti !

obanaaaj!!!2014-04-08 00:46

jei jau VRK paskelbe auksciau Tautos, tai kada Zeniaus 1-ojo karunavimo iskilmes?

arthur2014-04-08 00:41

Komisija nusprendė, kad tokios iniciatyvos registruoti nereikia. Todėl referendumo dėl euro nebus...... Čia kaip matau labai "aiški" motyvacija-nebus todėl,kad nereikia,ar kad taip nusprendė saujelė idiotų.... Kas po velnių čia toje Lietuvoje vyksta,tie degeneratai su Konstitucija pasišluostė šikną ir tėškė tautai į veidą.....

algis2014-04-08 00:29

VRK ir konstitucinis teismas, visus kitus galima likviduoti. Prezidento rinkimų irgi nereikia, kam pinigus leisti. VRK parinks mums prezidentą ir tiek tų rinkimų. Pasveikinkim vieni kitus... mylėkim brangų VRK...

Jo2014-04-08 00:29

Prancūzijoje, Vengrijoje, manau, Lietuvoje žmonės kyla į kovą su valdančiais okupaciniai režimais.

NAFIK2014-04-08 00:11

TA VRK.

Liepa2014-04-07 23:55

Ryt ryte VRK paskelba ir prezidento rinkimų rezultatus: sakys, kad užvakar įvyko...Laimėjo tas, kam reikėjo...

Poxui tas referendumas2014-04-07 23:42

svarbu. kad ukrainieciams buyu geriau...

Ale2014-04-07 23:31

viskas turi vykti griežtai laikantis įstatymų, visiems privaloma.

Beta> 2. VRK - nebeegzistuoja2014-04-07 23:07

Jūs teisus. Bet, kad tai pasiektume, reikia ne vieną toną padangų prie seimo sudeginti. :)

Paprastas:2014-04-07 23:05

Man patinka jūsų kliedesiai : „Rta“ – Reikia maidano, organizuokite... O kas apmokės? JAV, ES ar Rusija? Jog dienpinigiai – bent 50 dolerių, o dar koncertai, maistas ir t. t. Kiekvienas rašo savo š.... ir mano kad išgadins VRK ir valdžią. Ne ponai... Valdžia žaidžia ir žais... , bei juokiasi. Pagąsdinimas yra tik vienas neeiti į rinkimus, nedalyvauti „demokratijos paveikslo“ piešime. Tegul eina tie „euro aktyvistai“ ir renka. O mes bent sužinosim kiek jų yra, be skalbimo miltelių, alaus ir t. t.

Oi2014-04-07 22:59

Kvepia šungrybiena su musmiraite viršuje. Tačiau pažangioji Europa bunda: Vengrija, Prancūzija, Anglija. O peraugęs grybas ima ir nuvirsta vieną dieną ant šono.

Valstybė2014-04-07 22:55

užvaldyta, Tauta apgauta ir išniekinta, mankurtai triumfuoja.

Tačiau2014-04-07 22:50

Euro referendumas - tai protestas. O vien tik protestuodami valstybės nesukursime

VėRėKą2014-04-07 22:39

Labas rytas, mieli rinkėjėliai

kas toliau?2014-04-07 22:34

Ar dar bus galimybė IG kreiptis į tesimus? Kas tą darys? Kas padės? Pastebejau, kad VRK posėdyje nedalyvavo gerbiamas Viašvila. Jo nėra tarp referendumo rengėjų? Kaip suprasti? Blogai, kodėl IG jo nepakvietė? Nebus kam profesionaliai rašyti raštų ir kreipimusį į teismus, nėra kam ir su VRK derėtis.

VRK - nebeegzistuoja2014-04-07 22:29

Ar suprantate, kad po tokių sprendimų VRK jau nebeegzistuoja? Viskas. Tauta turi formuoti naują VRK, naują Seimą ir naują vyriausybę, bei rinkti naują prezidentą, nes nebeturime nieko, kas mus atstovautų.

Rita2014-04-07 22:26

Reikia maidano ,organizuokite .

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi