Informacijoje apie balsavimą Jungtinėje Karalystėje, kurią paskelbti Zenono Vaigausko vadovaujamai Vyriausiajai rinkimų komisijai (VRK) prireikė rekordiškai ilgo laiko – daugiau nei 40 valandų – įsivėlė “netikslumas”, kurį taip nekaltai vadinti neapsiverčia liežuvis. Juk kalbama apie Lietuvos piliečių teisę išsirinkti savo atstovus parlamente.

VRK svetainėje juodu ant balto rašoma, esą Lietuvos ambasadoje Jungtinėje Karalystėje nebalsavo nė vienas žmogus ir balsų skaičiuotojai balsadėžėje nerado nė vieno biuletenio: “Rinkėjų skaičius: 4195, atstovybėje balsavo: 0

Balsadėžėje rasta rinkimų biuletenių: galiojančių – 0, negaliojančių – 0

Paštu gauta rinkimų biuletenių: galiojančių – 2710, negaliojančių – 50

Iš viso dalyvavusių rinkimuose rinkėjų skaičius: 2760 (65,79 %)”.

Taigi, visi Anglijoje balsavę lietuviai, anot VRK, savo valią pareiškė paštu. Nežinia, iš kokio marso atskraidinti šie duomenys, bet su žemiška realybe jie neturi nieko bendro.

Anglijoje gyvenanti rašytoja Zita Čepaitė, pati kelias valandas laukusi eilėje prie ambasados, ekspertai.eu paliudijo, kad rinkimų dieną prie mūsų šalies atstovybės buvo tikras balsuoti norinčių žmonių atplūdis: "Buvo labai daug žmonių, eilėje stovėjome po dvi valandas. Mano pažįstamas, kuris stovėjo prie durų, sakė, kad taip buvo nuo pat ryto. Iki 10 dar buvo įmanoma, o po to jau prasidėjo eilės. Ir kai aš apie 17 valandą išėjau, dar laukė daugybė žmonių. Balsuoti atėjo ir tie, kurie buvo užsiregistravę, ir tie, kurie nebuvo užsiregistravę iš anksto. Aktyvumas buvo didžiulis – neįtikėtinai didelis.

O kaip vertinate žinią, kad VRK svetainėje paskelbta, jog balsadėžėje nebuvo rasta nė vieno biuletenio – viskas yra gauta paštu?

Keista. Aš pati mečiau biuletenį į dėžę. Man belaukiant eilėje viena dėžė buvo pilna pridėta. Atėjo vaikinas su kita dėže, parodė, kad tuščia, ir pastatė ant stalo. Man išeinant ir ta dėžė jau buvo prisipildžiusi. Aš nežinau, kur dingo tie balsai, jeigu balsadėžės jiems tuščios. Jeigu tai tiesa, tai turbūt yra didžiulis skandalas."

[gallery link="file" order="DESC" columns="2" orderby="post_date"]

Anot VRK, nė vienas žmogus nebalsavo ir ambasadose Airijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijoje, Latvijoje, Kanadoje, Ispanijoje, Egipte, Gruzijoje, Izraelyje, Kazachstane, Rumunijoje, Slovėnijoje, Vengrijoje, Kinijoje, generaliniuose konsulatuose Niujorke ir Los Andžele. Ten taip pat balsadėžėse esą neaptikta nė vieno biuletenio.

Tačiau didžiojoje dalyje atstovybių vaizdas visai kitas.

Ir paštu, ir atstovybėse žmonės balsavo Argentinoje, Armėnijoje, Austrijoje, Azerbaidžane, Belgijoje, Čekijoje, Danijoje, Estijoje, Graikijoje, Italijoje, Japonijoje, Nyderlandų Karalystėje, Norvegojoje, Portugalijoje, Prancūzijoje, Suomijoje, Švedijoje, Šveicarijoje, Turkijoje, Ukrainoje, Indijoje, Baltarusijoje, Lenkijoje, Rusijoje, Vokietijoje, generaliniame konsulate Čikagoje.

Jei VRK puslapyje skelbiami tokie kliedesiai, kodėl reiktų tikėti, kad balsai suskaičiuoti teisingai?

zudyti-korupcija-02
zudyti-korupcija-02

PAPILDYTA 17 d. 14 val. 27 min. Paklaustas, kodėl VRK skelbia, kad ambasadoje Londone ir kai kuriose kitose atstovybėse balsadėžėse rasta “0” biuletenių, VRK pirmininkas Z. Vaigauskas šią keistenybę nurodė aiškintis su VRK atstovu Mindaugu Skačkausku. Jis patikino, kad VRK žino ambasadoje balsavusiųjų skaičių, tik “sistemoje jo nerodo”: "Kodėl VRK pateikia duomenis, kad žmonės nebalsavo ambasadose Jungtinėje Karalystėje, Airijoje, keliose kitose, o visi balsai gauti paštu?

Taip yra todėl, kad ambasada Jungtinėje Karalystėje ir kai kurios kitos pasirinko balsuoti ambasados patalpose į vokus, kurie iš esmės nesiskiria nuo balsavimo paštu vokų. Kitaip tariant, rinkėjai, atvykę į ambasadą – tokių Jungtinėje Karalystėje buvo virš 800, kurie atvyko fiziškai rinkimų dieną ir ankstesnėmis dienomis, nes balsavimas ambasadose vyksta 10 dienų – gaudavo tuos vokus ir biuletenius, pasirašydavo ir balsuodavo taip, kaip su atvirais biuleteniais, tik prieš mesdami į balsadėžę įdėdavo į vokus.

Todėl juos suskaičiavo kaip gautus paštu. Tai iš tikrųjų neatspindi faktinės situacijos.

Daugiau nei 800 rinkėjų balsavo atvykę fiziškai, virš 2000 buvo gauta paštu, o bendra suma suskaičiuota kaip balsavusių paštu, nors taip nėra. Tiesiog toks skaičiavimo būdas, atsižvelgiant į balsavimo užsienyje specifiką.

Rinkėjų parašų skaičius protokole parodo, kiek rinkėjų atvyko fiziškai. Tiesiog tie skaičiai, kurie skelbiami internete, neatspindi realios situacijos, parodo bendrą balsavusių skaičių, neišskirta, kiek balsavo atvykę ir kiek paštu.

Taip balsavo Jungtinėje Karalystėje, Airijoje, kai kuriose kitose atstovybėse.

Ar nėra vienos bendros visoms atstovybėms?

Ne, jie patys pasirenka, kaip balsuoti. Taip įvyko todėl, kad Londone sekmadienį atvyko labai daug rinkėjų, kurie iš anksto neužsiregistravo.

Dalis jų iki to laiko buvo sąrašuose Lietuvoje. Norint patikrinti, būtų reikėję dėl kiekvieno rinkėjo skambinti mums į VRK, mes turėtume skambinti į rinkimų apylinkę, prašyti ieškoti sąrašo, aiškintis, ar nebalsavo iš anksto Lietuvoje.

Rinkėjai turėtų laukti neaišku kiek. Todėl buvo pasirinktas balsavimas vokais.

Jie mums kas valandą siuntė naujai atėjusių rinkėjų duomenis, mes tada išbraukinėdavome iš sąrašo, kreipdavomės į rinkimų apylinkes. Tai buvo dėl rinkėjų patogumo ir kad būtų užtikrinta kontrolė, kad rinkėjas nebūtų du kartus balsavęs.

Vienintelė problema, mūsų nuomone, kad sistema nerodo, kiek rinkėjų atvyko fiziškai, o rodo “0” biuletenių, rastų balsadėžėje, esą nieks neatvyko.

Kur žmonės gali pamatyti skaičius, kiek jų atvyko į visas tas atstovybes?

Jie yra visų atstovybių protokoluose. Mes galėsime vėliau suvestinę padaryti, anksčiau nelabai kas ir klausdavo. Mes turime tuos skaičius, bet sistemoje jų nerodo. Jeigu reikės, aišku, padarysime tai.

Bet Jungtinėje Karalystėje jau aišku, kiek rinkimų dieną atėjo balsuoti į ambasadą?

Taip. 894 rinkėjai. Čia per visas dešimt dienų, bet didžioji dalis, kaip įsivaizduoju, sekmadienį, nes tą dieną buvo eilės.

Kiek balsavo ambasadoje Airijoje?

324."

Taigi, eilėje prie ambasados Londone laukę piliečiai neturėtų nervintis, kad vietoje jų balsų skelbiami apskirti nuliai. Svarbiausia, kad VRK viską žino.

zudyti-korupcija-02
zudyti-korupcija-02

PAPILDYTA 15 val. 37 min. Seimo narės Aurelijos Stancikienės aukščiau išdėstytas VRK paaiškinimas neįtikina: Man kyla esminių klausimų. Toks vaizdas, kad viskas sąmoningai padaryta, kad būtų galima klastoti rezultatus.

Mano pačios dukra dvi valandas laukė eilėje prie ambasados Londone. 18 val.

ambasada buvo uždaryta, nors už durų liko didelė eilė žmonių, kurie jau buvo pralaukę po pusantros valandos, specialiai atvažiavę pareikšti savo valios. Žmonės į ambasadą buvo įleidžiami po vieną.

Tai koks tikslas buvo leisti po vieną į ambasadą, po to dėti į voką, į dar vieną voką, ir tada mesti į urną? Kad būtų galima sumaišyti balsus tų, kurie balsavo paštu, ir tų, kurie balsavo ambasadoje?

Kad nieko nebebūtų galima atsekti?

VRK aiškina, kad taip padaryta, nes būtų buvę labai sunku tikrinti, ar žmonės, kurie atėjo balsuoti iš anksto neužsiregistravę, nebalsavo po du kartus.

Nesąmonė. Tai ką, ambasados neturi kompiuterių?

Tokius pinigus skiriam, o jie neturi kompiuterizuotos duomenų bazės? Tai pasityčiojimas.

Ambasadose daug nebalsuoja, 20 ar 30 tūkstančių žmonių. Ar buvo sunku suvesti į kompiuterį, kad apygardų komisijos pagal vardą ir pavardę išsiaiškintų, ar jis jau balsavo, ar ne?

Turime šiuolaikinę techniką, šiuolaikinę civilizaciją. Tai kam reikėjo iš viso žmones kviesti registruotis ir balsuoti paštu, o tuos, kuri atvyko į ambasadą pareikšti savo valią tiesiogiai, ne per paštus – versti balsuoti į vokus, atstovėjus dviejų valandų eilę?

Ir mes save vadinam civilizuota valstybe? Man susidaro įspūdis, kad tokia betvarkė padaryta sąmoningai.

Kiek žmonių liko nebalsavę, nes nespėjo?

Man dukra sakė, kad ji stovėjo dvi valandas ir vos spėjo užeiti. O už jos liko ilgiausia eilė. Ji neskaičiavo tų žmonių, bet jie buvo pralaukę po pusantros valandos ir liko už durų. Jie bandė sakyti, kad iš jų atimama teisė pareikšti savo valią, bet viskas – ambasada pasakė, kad jie 18 valandą užsidaro, nes baigėsi darbo laikas.

Nepriėmė?

Ne. Jeigu reikia, ir ji, ir jos draugas, gal ir kiti žmonės gali paliudyti. Jų nepriėmė, jie liko nepareiškę savo valios. Nes į ambasadą leido įeidinėti po vieną. Kažkoks absurdas.

Naujausi

Komentarai (216)

Rikiuoti
Stekse2012-10-21 21:07

Negaliu patikėti kad demokratinė chunta nesigėdydama, nebijodama žmonių, jau atvirai siautėja. Reikia tautos ginkluoto sukilimo, kad visus valdžioje ar darbo parCijos pretendentus į ją galėtume ištratinti, nes to nepadarę, atsiprašant jie mus rūrins amžinai. Pats prie ambasados ir pačioje ambasadoje iki balsavimo urnos eilėje pralaukiau apie pusantros valandos, o niekšas Z.Vaigauskas mano kad tai nesvarbu???? Gal ir kas sakys nusikalbu, bet su malonumu išaudyčiau visą valdantį režimą, jeigu turėčiau tokią galimybę. Mums reikalinga daug Breivikų, pasiryžusių savo gyvenimu gelbėti šalį nuo niekingų uzurpatorių.

Pasidalino2012-10-20 23:47

didysis kombinatorius nusipirko balsus Lietuvoje, o konservams užsienyje ir pirkti nereikėjo ,- ambasadose ir konsulatuose jų žmonės, tai kaipgi konservų neklausys. Štai ir turime išsigimusius rinkimus korupcinėje demokratijoje.

L.O.>2012-10-19 21:35

...kokie politikai, tokie ir "tarnai". Jei buvę politikai valdžioje būtų sąžiningai tarnavę Tautai, šiandien visiems užtektų ir duonos ir darbo. Samoningas Tautos naikinimas ir jis tęsesi su Vaigausku priešaky, būtinai pakartotinų rinkimų su stipria kontrole.

L.O.>2012-10-19 21:20

konservatoriai taip nekenčia DK, kad rįžtūsi bet kokiai niekšybei, kuo jie skiriasi nuo darbiečio viktorėlio? Ar tikrai jie "myli" Lietuvą?

Kapų tyla apie jūsų vargus ir balsus Lietuvoje2012-10-19 16:44

Sistemos ugnis į darbinius, Tėvynė pavojuje, rusai eina visi už TS-LKD, o paskui vėl visi kartu "dirbs" taip kaip ir iki šiol, kad lietuvis bėgtų iš Lietuvos neatsisukdamas. Svarbiausias uždavinys - neutralizuoti DK įvykdytas.

rima2012-10-19 14:57

Mano dukra ir visas būrys lietuvaičių BALSAVO NIJORKE. Turiu nuotrauku..........tai kur tų žmonių balsai?//// Šiukšliadėžėj? Sunaikinti ? Kas darosi?

Vadakste2012-10-19 04:55

Kazkokie negrazus siuometiniai rinkimai.

ojė2012-10-19 02:44

kiek už patvorinius pribalsuota... ir išvis kodėl emigravę sprendžia Lietuvos reikalus ir dar balsuoja už tokią netikusią partiją kaip DK... jiems tai kas, o mums tai gyventi su tais patvoriniais seime. o kodėl yra O, tai paaiškino,, ir nėra čia ko isterikuot.

laimamik2012-10-19 02:07

Pasyvus lietuviai,pasyvus! Jokio Patriotizmo,jokio pasipriesinimo (pareikalavimo pasiaiskinti,paviesinti taip vadinama "Laisve"balsuoti Lietuvoje ir pns.) Na visiska Afrika,seniai sakiau....... Maivanagiai tuo tik ir naudojasi..... Ir tik dar labiau izuleja------nebaudziami,niekas ju neistumia i kampa,neptalzo nei is kaires ,nei is desines...... Kose,kurioje visi minkosi iklimpe...... Graudus sapnas....... Graudus......

205 koment2012-10-19 00:12

ambasadorius skiria prezidentura,o anie patys savo komanda renkasi.Konesrvatoriai cia nelabai itakoja.Policininkai,kurie buvo komandiruoti is Lietuvos,elgesi labai jau issisaukianciai,sakyciau izulokai. Kam ta oro uosto patikrinimo sistema buvo atvilkta - nelabai aisku - gal kad isgasdinti,kad zmones issigastu ir pakeistu nuomone balsuoti?

Lietuviai užsienyje būkite drąsūs, kovokite už mus2012-10-18 22:40

Vieninteliai, kurie yra drąsūs ir galintys kovoti už tokį nesiskaitymą ir žeminimą - tai užsienyje esantys Lietuviai, nes Lietuvoje jokų šansų . Visi pamatėte kaip valdžia prie koncervatorių žiūri į žmogų. Tyčiojasi tiesiai į akis, kaip ir su Kedyte ir juos ginančiais žmonėmis. Visus padaro durniais. Kovokite ir parodykite pasauliui, kokie drąsūs gali būti lietuviai. Mūsų valdžia dar bijo blogai atrodyti užsienyje. Prisiminkite kaip Grybauskaitė bėgo pro šiukšlių dėžes Amerikoje, kaip išsigando savo piliečių.

Negi2012-10-18 22:38

Jau ir Londone n4ra teisyb4s -vien konservatoriu ilgos rankos.

Visiškas susidorojimas2012-10-18 22:25

Vaigauskas čia greičiausiai ne prie ko, o viskas eina per ambasadų darbuotojus, kurie yra koncervatorių statytiniai. Labai jau Degutienė bijo pralošti Venckienei. Pgaliau pamatėme, kad jau nebeįmanoma, kad rinkimai išreikštų rinkėjų valią. Galvojau, kad dar prisibijos falsifikuoti rinkimus bent jau užsienyje, deja dugnas pasiektas.

Marija2012-10-18 20:34

Tikra nesamone, kad uz aferiste degutiene tiek balsavo UK. Viskas sufalsifikuota, biuleteniai ismesti arba kitaip paslepti, kurie balsavo uz Venckiene. Cia gi jie padare taip, kaip jiems reikia. Vagiu ir aferistu saika.

zmonems2012-10-18 16:33

paskaitykite alkas lt ka Vaigauskas sneka apie ta balsavima uzsienyje ir apie ekspertus ka sako..tai gal vis delto tie balsai atsiras emigrantu ,kurie balsavo pacioje ambasadoje londone?

is uk2012-10-18 16:25

stovejau eileje ambasadoje ir maciau ,kaip pilna su kaupu deze isnese pro mus ir padejo kita nauja...KODEL TOKS MELAS???? ne rinkimai ,bet bordelis kazkoks..kokia nedemokratija...kaip ne geda tam Vaigauskui ir tiems pasamdytiems ,kurie viska klastoja????protestas prie LT ambasados londone si sekmadieni 14val del nesaziningu rinkimu.kita sestadieni taip pat 14val prie ambasados...

BALSUOKITE2012-10-18 14:54

TIK UŽ VENCKIENĘ. Degutienė yra nedora paliko nusenusį Vaigauską, kuriam gali įsakinėti kaip reikia, jos proteguojama Žiobienė , kuri tyčiojosi iš grobiamos mergaitės....., tai kaip galima balsuoti už tokią seimo pirmininkę.

Liucija2012-10-18 14:02

Naivumas tų lietuvių, kurie atidavė savo balsą poniai degutienei. Juk ji labai stengėsi, kad poste išliktų toji žiobienė, o dabar vaigauskas, aukšto kgb karininko brolis, o dabar, kaip matyti iš rinkimo eigos,- neįgalus tuo klausimu, o gal sąmoningai padaryta tokia betvarkė pastaruosiuose rinkimuose. Manau, reikia balsuoti taip, kad patektų į seimą Aleknonis, Nakas, o gal ir Borovskis. Tai būtų šaunu. Šie žmonės nusipelnė savo gerais norais, kad Lietuvoje suklestėtų Tiesa ir Teisingumas ir kad ateitų galas blogiui, melui, absurdui. Reikėtų neabejojant balsuoti už niekšų labai nuskriaustą ir tebeskriaudžiamą gerbiamą Neringą Venckienę.

bilotaitis2012-10-18 13:40

TV laidoje padėkojo rinkėjams iš Los Andželo už degutės palaikymą

Geriau paprastai, bet patikimai2012-10-18 13:20

Plastikines plombas ne tik galima sudubliuoti, tačiau ir ištraukinėti bei vėl užvėrinėti ant vielučių ar siūlelių. Turėtų būti plombuojama ne kažkokiomis plombelėmis, o užklijuoti užanspauduoti ir visiems stebėtojams pasirašyti ant užklijuotojo lapelio.

Povilas2012-10-18 13:19

Manau, kad artimiausiuose rinkimuose situacija dar pablogės. Juk šįkart viskas baigsis tik simboliniu "niu-niu-niu" tiems, kas rinkimus pavertė turgumi.

Al2012-10-18 12:51

Visi, kas turi bent kokius įrodymus, turi kreiptis į teismą ir vrk su skundais. Nors čekistų valdžia tai ir ignoruos.

Juozas2012-10-18 11:50

eilinis konservatoriu slykstus melas del rinkimu neskaidrumo. Degutiene paliko neigalu Vaigauska, kad taip suveltu ir dabar iki antrojo turo konservatoriai del rinkeju akiu "teisia" VRK.

Pikasas2012-10-18 11:19

Pagal esamus VRK tinklalapyje ir žiniasklaidoje esančius duomenis, Londone esančioje Lietuvos ambasadoje paštu balsavo 2710 Lietuvos piliečių. Dar dvi dėžės biuletenių buvo pripildytos sumetant juos į balsadėžes Seimo rinkimų dieną, t. y. sekmadienį, Spalio 14d. Dėžės buvo dvi, nes vienai užsipildžius, buvo atnešta antra dėžė. Kiek rinkėjų dalyvavo rinkimuose Spalio 14 d. Londone ir kokie jų rezultatai? - informacijos kol kas nėra pateikta. Kada ji bus paskelbta? KODĖL JOS DAR NĖRA? PAPILDOMA INFORMACIJA COPY: Lietuvos ambasadoje Londone norinčiųjų balsuoti netrūko Sekmadienio popietę prie ambasados nusidriekė rinkėjų eilė. Sekmadienį atvykusių balsuoti į Lietuvos ambasadą Londone rinkėjų nepasirodė mažai. Jau nuo vidurdienio dalis rinkėjų netilpo į gan mažą ambasados laukiamojo salę ir turėjo rikiuotis į kelių dešimčių žmonių eilę lauke. Iš anksto neužsiregistravusiems rinkėjams eilėje teko laukti apie pusvalandį, o anksčiau pareiškę norą balsuoti ambasadoje, tą galėjo padaryti daug greičiau. Ambasados darbuotojai užsiminė, kad neprognozavo tokios mūsų tautiečių apgulties, tačiau iš anksto registruotų rinkėjų skaičius buvo didesnis nei ankstesniais metais ir tas matėsi akivaizdžiai iš atėjusių balsuoti minios. Balsavimo dienai einant į pabaigą eilė tik didėjo, tačiau visi norintys pabalsuoti suspėjo. Į ambasadą atvykęs balsuoti 28 metų Saulius sakė, kad kur bebūtų, visuomet stengiasi dalyvauti rinkimuose, nes nenori, kad už jį balsą atiduotų kiti. Jau antrus metus Londone gyvenantis vyras neslėpė, kad grįžti į Lietuvą planuoja, tačiau jo apsisprendimą lems ir išrinkta nauja valdžia. Kita kalbinta lietuvė Aušra sakė, kad ne visi jos pažįstami lietuviai, gyvenantys Londone, sugebėjo rasti laiko balsavimui, tačiau ir abejingi Seimo rinkimų aktualijoms neliko.” P.S. Kol kas nėra rezultatų apie balsavimą Londono ambasadoje. Yra tik duomenys gauti paštu (I.Degutienė – 33,51, N.Venckienė- 30,14, A.Lydeka – 11,23 proc.). Kažkodėl tenka laukti, kol VRK informacinėje sistemoje tas vienintelis nulis bus panaikintas. Internete radau dėl to daug nustebusių rinkėjų. Kai kurie jų skundžiasi ir trukdžiais, kai buvo norima susisiekti su Londone esančia ambasada rinkimų laikotarpiu. Malonu, kad Jungtinėje Kartalystėje gyvenantys LR piliečiai yra tokie aktyvūs per Seimo rinkimus. Juos neatbaidė nei Konstitucinio teismo (pirm. E. Kūris) aferiūkštė bandant savavališkai keisti Konstitucijos teksto žodžių prasmę bei naikinti Seimo teises priimant Pilietybės įstatymo pataisas, nei internetinio balsavimo atsisakymas, nei pilamos visokios paplavos ant emigrantų galvų mūsų “purvasklaidoje”. Per ilgą eilę metų esu parašęs šimtus išsamių komentarų, gindamas tautiečių teises ir skatindamas tiesti ekonominius, kultūrinius, tautinius tiltus tarp gyvenančių Lietuvoje ir svečiose šalyse. Dalinai tuos tiltus sugriovė prezidentės “veto” , kuris netgi atgaliniu terminu panaikino LR pilietybes dešimtims tūkstatančių LR piliečių, kurie jas buvo gavę ir saugoję teisėtu būdu pagal buvusio Pilietybės įstatymo nuostatas. Pagal esamus VRK tinklalapyje ir žiniasklaidoje esančius duomenis, Londone esančioje Lietuvos ambasadoje paštu balsavo 2710 Lietuvos piliečių. Dar dvi dėžės biuletenių buvo pripildytos sumetant juos į balsadėžes Seimo rinkimų dieną, t. y. sekmadienį, Spalio 14d. Dėžės buvo dvi, nes vienai užsipildžius, buvo atnešta antra dėžė. Kiek rinkėjų dalyvavo rinkimuose Spalio 14 d. Londone ir kokie jų rezultatai? - informacijos kol kas nėra pateikta. Kada ji bus paskelbta? KODĖL JOS DAR NĖRA? PAPILDOMA INFORMACIJA COPY: Lietuvos ambasadoje Londone norinčiųjų balsuoti netrūko Sekmadienio popietę prie ambasados nusidriekė rinkėjų eilė. Sekmadienį atvykusių balsuoti į Lietuvos ambasadą Londone rinkėjų nepasirodė mažai. Jau nuo vidurdienio dalis rinkėjų netilpo į gan mažą ambasados laukiamojo salę ir turėjo rikiuotis į kelių dešimčių žmonių eilę lauke. Iš anksto neužsiregistravusiems rinkėjams eilėje teko laukti apie pusvalandį, o anksčiau pareiškę norą balsuoti ambasadoje, tą galėjo padaryti daug greičiau. Ambasados darbuotojai užsiminė, kad neprognozavo tokios mūsų tautiečių apgulties, tačiau iš anksto registruotų rinkėjų skaičius buvo didesnis nei ankstesniais metais ir tas matėsi akivaizdžiai iš atėjusių balsuoti minios. Balsavimo dienai einant į pabaigą eilė tik didėjo, tačiau visi norintys pabalsuoti suspėjo. Į ambasadą atvykęs balsuoti 28 metų Saulius sakė, kad kur bebūtų, visuomet stengiasi dalyvauti rinkimuose, nes nenori, kad už jį balsą atiduotų kiti. Jau antrus metus Londone gyvenantis vyras neslėpė, kad grįžti į Lietuvą planuoja, tačiau jo apsisprendimą lems ir išrinkta nauja valdžia. Kita kalbinta lietuvė Aušra sakė, kad ne visi jos pažįstami lietuviai, gyvenantys Londone, sugebėjo rasti laiko balsavimui, tačiau ir abejingi Seimo rinkimų aktualijoms neliko.” P.S. Kol kas nėra rezultatų apie balsavimą Londono ambasadoje. Yra tik duomenys gauti paštu (I.Degutienė – 33,51, N.Venckienė- 30,14, A.Lydeka – 11,23 proc.). Kažkodėl tenka laukti, kol VRK informacinėje sistemoje tas vienintelis nulis bus panaikintas. Internete radau dėl to daug nustebusių rinkėjų. Kai kurie jų skundžiasi ir trukdžiais, kai buvo norima susisiekti su Londone esančia ambasada rinkimų laikotarpiu. Malonu, kad Jungtinėje Kartalystėje gyvenantys LR piliečiai yra tokie aktyvūs per Seimo rinkimus. Juos neatbaidė nei Konstitucinio teismo (pirm. E. Kūris) aferiūkštė bandant savavališkai keisti Konstitucijos teksto žodžių prasmę bei naikinti Seimo teises priimant Pilietybės įstatymo pataisas, nei internetinio balsavimo atsisakymas, nei pilamos visokios paplavos ant emigrantų galvų mūsų “purvasklaidoje”. Per ilgą eilę metų esu parašęs šimtus išsamių komentarų, gindamas tautiečių teises ir skatindamas tiesti ekonominius, kultūrinius, tautinius tiltus tarp gyvenančių Lietuvoje ir svečiose šalyse. Dalinai tuos tiltus sugriovė prezidentės “veto” , kuris netgi atgaliniu terminu panaikino LR pilietybes dešimtims tūkstatančių LR piliečių, kurie jas buvo gavę ir saugoję teisėtu būdu pagal buvusio Pilietybės įstatymo nuostatas. P.s. Manau, kad situacija verta išsamaus tyrimo. Jei buvo sudarytos sąlygos falsifikuoti rinkimų rezultatus, kalti asmenys privalo už tai atsakyti įstatymo numatyta tvarka.

todel...2012-10-18 10:11

jog balsavimo biuleteniai su balsais uz DK partija turejo buti gadinami arba neiskaiciuojami!!!!Cia kaip ir pedofilijos byloje jokios tiesos ir viskas atvirksciai:) jug darbuojasi ta pati "Hunta" ir ju braizasvisur tas pats !!!

sisi2012-10-18 09:01

nesuprantu tik vieno-nejau visi,atsidūrę valdžioje ,gali parduot Tėvynę ruskiui?Juk jų visi atsikando Sibire!Nejau taip greit pamiršo?

Na koks2012-10-18 05:24

skirtumas,jei balsuotojai mete vokuose i balsadeze,bet visvien ne pastininkas atnese? Ka VRK kliedi? Atsakykit mielieji, koks skirtumas ar vokuose ,ar paprastai? PVZ as balsavau is anksto uzsiregistravusi Cikagoje,Lemonte Manes paklause ar is anksto uzsiregistravusi? Jei is anksto i voka deti nereikia.Jei kas nebuvo uzsiregistrave ,tai turejo deti i voka. Kaip suprasti ?

Pradziu pradzia2012-10-18 04:51

Musu v alstybes ikurimas buvo suktas susuktas istatymais, kurie galima siandiena paskaityti. Naikino dirbanciuosius mieste- ''susipirko fabrikus, pastatus babiliai, navickai brazauskai , kristinos. Neteisybe bujojo. Siandiena, tie patys valdziazmogiai rinkimus klastoja kaip imanydami. Partijos senos, gudrios kaip lapes, apgraus tiesos siekiancias, teisingumo reikalaujancias. Eropieciu gyvenimo negadinkite, partijos. Geda jiems neegzistuoja. VRK - siukslynas ir visi kartu paemus.

airija2012-10-18 04:40

Airijoj ambasadoj jau nuo ryt balsavimas,ir visa savaite iki 28,pasiskaitykite isimete yra nurodytas laikas,tik netikiu tokiais balsavimais ,nes nesutikau neivieno tautiecio uz Deg. balsavusio.Kuriam tas pats ,tas isvis nebalsavo,ir toj eilej nesivargino.

Netylekit!!!!2012-10-18 03:57

Mielieji emigrantai - netylekit!!! Bukit geri, maldauju!!!! Susivienykit, nueikite prie ambasados, pareikskite garsiai, uz ka Jus balsavot. As netikiu, kad dauguma uz degutiene... netikiu!!!

akivaizdu -2012-10-18 03:30

siaubingai bijo DK. Matyt, Neringa nurungė deglutienę.

to Klasta, 1802012-10-18 03:01

nebereikalo miliutes laida. vienas is pasnekovu, naudodamas juodasias technologijas, mestelejo laidoje pastaba, kad neva venskiene debatuose pasirode visiska neismanele ir siauro mastymo, ir kaip tokios dar gali buti lyderiais. bet kas labiausiai stebina, ivertinus rinkimu pirma rata, kad tai veikia musu liaudi:(

taip2012-10-18 02:56

Yuotube yra, kaip rusijoje buvo naudojami rašikliai su išnykstančiu rašalu. Musų chunta rusus net perspjauna. Bukite budrus ypač, kur DK kandidatai. Reikia neštis savo rašiklius.

music2012-10-18 02:24

ir taip jau buvo aisku,kad balsai bus klastojami.20metu tas pat veikejas sedi prie balsadeziu informacijos ir dar neaiskios reputacijos,o gal ir pakraipos,nes daug kur siejamas su cekistais.pasigoglinkit apie vaigauska

taigi 8942012-10-18 02:18

nepudrinkit zmonem smegenu ,tiek gal buvo iki pietu .jeigu nedaugiau.

b2012-10-18 02:12

Net vokietijos televizija rode,kad lietuvoj laimejo rinkimus komunistai,siandien skambino pazystamas vokietis ir klasuse''o tai kaip jus balsuojat uz komunistus,jus jus juos zinot,pazystat,cia sako niekaip negalima suprati???

Klasta2012-10-18 02:02

Dabar per LRT vyksta Miliutes laida. Kalba apie rinkimu klastojima su Anusausku. Dalyvauja Barysas, Vilpisauskas. Atseit, reikia tirti. Tuscios frazes, kalba vien apie pavienius papirkinejimus, apie balsavima uzsienio ambasadose kol kas ne zodzio. Kaip baisu. Mes Lietuvoje daugiausia tikejomes ir laukeme emigrantu balsu uz DK. Suklastojo, gyvates. Bijo DK siaubingai. Nepasiduokime, nenuleiskime ranku antrame ture.

nujo2012-10-18 01:56

aferizmas vrk klesti,reikia vyt ta vaigauska i pencija.balsavimas internetu butu patikimesnis.

Tiesa tokia2012-10-18 01:54

Valstybė užgrobta čekistu, stribų, KGB rezervistu, štai ir matome rezultata,jiems LIETUVOS piliečiai yra niekas statistika, skaičiai, problema.Juk ju garsi frazė nėra žmogaus nėra problemos tinka ir rinkimams.Lietuva suklestės tada kai išdavę tevyne ir tarnave svetimai valstybei sėdės ten kur jiems ir priklauso.Graudu, širdis verkia ,kas laukia mūsų vaiku,anūkų kokia Lietuva jiems paliksime.

tai gerai2012-10-18 01:53

dirbama ambasadose, kad jau tūkstančiais nuplaukė balsai. Tai jau atviras pasityčiojimas iš žmonių. Privalo ambasados (juk gauna pinigus) užtikrinti filmavimą, leisti stebėtojams dirbti iki kol bus išsiųsti balsai, prieš tai suskaičiavus ir pasirašius. Negi nesugebama 21 amžiuje suskaičiuoti balsų? Juk galybė tų ambasadų, tai kur lietuvių balsai?

ii2012-10-18 01:47

Chunta bijojo ivesti internetini balsavima. Dabar turi rezultata

nu ka2012-10-18 01:40

parepetavom,o dabar lauksim tikru rinkimu/

idomu2012-10-18 01:31

kodel niekas nekalba apie rasiklius, esancius rinkimu kabinose, juk yra ir su isnykstanciu rasalu: youtube.com/watch?v=rFZo6_44PQo I falsifikuojamus rinkimus neskites tik savo nuosavus rasiklius. Rasite idomiu video apie tai, paguglinkite: ручка с исчезающими чернилами

sisi2012-10-18 01:08

Reikėtų surašyti visus atėjusius ir už ką balsuoja,fotografuoti,viduje turėti savo stebėtojus.Neįsivaizduoju,kaip gali būti sąžiningi rinkimai,kai nėra stebėtojų,čia kas,ne Lietuvos atstovybė,kad nėra stebėtojų,jų ką,neliečia mūsų įstatymai?Kodėl dirbtinai sudaromos eilės,ar kad žmonės negalėtų pareikšti savo nuomonės?Tada deklaruokime,kad tai ne rinkimai,o farsas.Kam tada demokratija,kur EU?Skalambykite visais varpais!

sisi2012-10-18 01:03

šie rinkimai-FARSAS!Emigrantai-galinga jėga,ir būtent jie turėtų forsuoti rinkimus.Juk jie balsavo už DK,o išėjo,kad laimi deglutienė!Tai pasityčiojimas iš balsavusių ir savo laiką pašventusių stovėjimui prie ambasadų.Kas paneigs,kad tyčia buvo sudaromos eilės,kad ne visi masiškai galėtų palaikyti p.N.Venckienę?EMIGRANTAI-NETYLĖKIT!

Reiktų2012-10-18 00:48

antrame rinkimų ture visose ambasadose turėti stebėtojus.O Londone ambasadą stebėti visą parą.Ir viduje ,ir iš išorės.Stebėti balsų skaičiavimą.

xxxxxxxxxxxx2012-10-18 00:37

net rusai sugebejo uzfiksuoti su kamera aiskius irodymus apie rinkimu klastojima. lietuviai tik kudakuoja, o nieko konkretaus niekas neturi. nei video, nei nieko. cia apie rusu rinkimus cifidiol.livejournal.com/1600.html

UK2012-10-18 00:33

Taip, prezidente - ne prie ko, NULIS!

mielieji gal2012-10-18 00:27

Sudarom paprasta susisaukima kas balsavo uz DK galime tiesiog isiusti i viena is musu emaila Jei sutinkate tai lengvai susiskaiciuosim

IKX2012-10-18 00:03

Tai irodo akivaizdziai kodel senas bezdyla vaigauskas buvo paliktas vrk pirmininku , o tokio bardako per siuos rinkimus dar matyti neteko , nemanau,kad galima tai skaityti apskritai rinkimais, valdziazmogiai akivaizdziai mato kad jiema p..... bet per tiek metu uzsikase apsiginklave komunistiniais metodais apkasuiose, todel darosi sunkiai pasiekiami na bet ateis ta atpildo valanda kai jus busit "kumpiais" !

vvv.2012-10-17 23:56

Rinkimai totali klastote. Po geguzes17 normalus zmones apsisprende uz ka balsuos ir Lietuvoje irAnglijoj ir kitur. Ambasadose sisteminiai statytiniai saugumieciai pasisitenge del savo darbdaviu sunaikint musu balsus uz DK. Dar vienas pastebejimas-eiliniai balsuotojai neskiria Liberalu nuoLiberalcentristu,todel cia matyt kazkas is vadovaujanciu sitam farsui nusprende -uzteksLBC jau pakankamai prisidirbe,apseis sitas seimas be ju. Ir dar -na galejo zmones balsuoti uz Viktora ,labai jau zinomas,bet uz Vonzutaite????

Panšu, kad rinkimai2012-10-17 23:56

buvo klastojami organizuotai ir visur.

Angelei L.2012-10-17 23:38

Kanadoje už N. Venckienę balsavo 14, už Drąsos Kelią 10.

2012-10-17 23:31

valdžiažmogiai,nejaugi jūs galvojat ,kad taip visą gyvenimą ir tyčiositės iš žmonių,ateis teismo valanda ir jums ,patikėkit ir nepamirškit.

Angele L.2012-10-17 23:04

Aš balsavau Toronte už DK. Kiek girdėjau, kas turi lietuviškus pasus iš dabartinių imigrantų, irgi ruošėsi balsuoti už DK. Įdomu, kiek tų balsų priskaičiavo už DK. Kiek žinau, balsavimo komisijoje dirbo konservatorių patikėtiniai. Be to, ir Lietuvos konsulate Otavoje dirba neaiškios politinės pakraipos piliečiai, nes kai aš skambinau ir prašiau atsiųsti balsavimo kortelę ir biuletenį, kažkoks Jonas pasakė, kad viską gausiu balsavimo punkte Toronte. Tiesa, gavau ten viską, bet neįsigilinau į balsadėžių plombas ir į duotų tušinių rašalą. Įdomu, kiek Kanadoje DK gavo balsų????

Antanas2012-10-17 22:53

"Nika 2012-10-17 14:23:40 (82. 140. 169. 149) parašė: DK partija tikriausiai gavo dauguma ,užtat tokia panika apėmė visus VAIGAUSKO gaujos skaičiuotojus." Manau, kad Nikos komentare yra didelė dalis tiesos, nes tai patvirtina VRK pasirinkta keista, neskaidri balsų apskaita Jungtinėje Karalystėje, o gal ir kitose užsienio šalyse, kai tiesioginį balsavimą ambasadose klastojo, neteisėtai įvardino kaip balsavimą paštu? Kas gali paneigti, kad tokią suveltą balsavimo schemą galėjo laiminti Lietuvos biudžetinių partijų valdantieji, suinteresuoti likti valdžioje ir pratęsti savo neskaidrias aferas. Jungtinėje Karalystėje balsavimas turi būti anuliuotas ir balsavimą privalo skelbti iš naujo.

vyte2012-10-17 22:23

nu viskas aisku ,reikia perbalsuot, o ,jei ne tai Tauta surengs prieslaikinius rinkimus po menesio , tokio klastojimo nebuvo nei Rusijoje nei Baltarusijoje, O ATMATAS TUOS PASODYT , kad ateities kartos zinotu ,kaip negalima elgtis,

URM-as2012-10-17 22:20

Mums brangus kiekvienas lietuvis užsienyje --su sąlyga ,jeigu balsuoja už savus sisteminius vagis.

rinkeja lt piliete2012-10-17 22:01

ANULIUOTI RINKIMU REZULTATUS. 28 DIENA SKELBTI PAKARTOTINUS RINKIMUS . TIK KAD TA PREZIDENTE- NULIS, NE PRIE KO. IKI KO NUSIRITOM. GEDA IR LABAI GRAUDU.. .

Benas2012-10-17 22:00

Kitose Valstybese butu didziuliai protestai. Marijos zemeje ramu taip kad zmogeliai nepykite del nieko

Benas2012-10-17 21:58

VALIO!!!! PAGALIAU PO ILGU DARBU, LIETUVA PASIEKE MAURITANIJOS, SOMALIO LYGI. BALSAI SKAICIUOJAMI PAGALIUKAIS, MEDINIAIS SKAITLIUKAIS, ANT PIRSTU O SVARBIAUSIA, KAD REIKIA FILTRUOTI VISUS KAS ATEINA BALSUOTI. SENUKE SAKE NE STALINO LAIKAIS TAIP NEBUVO. TEGYVUOJA NEPAKALTINA SUKURTA NKVD SISTEMA.

ir dar2012-10-17 21:50

butina panaikinti visus prieslaikinius balsavimus,pastu ir kitas nesamones - viena diena per 4 metus galima paskirti vadziai issirinkti,o neigaliuoius ir senelius privalo rinkimu diena aplankyti 4 ar 5 zmoniu rinkimu komisija. Norintiems privalo buti sudarytossalygos balsuoti atviru balsavimu,jam pciam matanyt,kad balsas tikrai nuejo tam,kam buvo skirtas. Beje,daugelyje Europos valstybiu atliekantys bausme kaliniai bausmes laikui praranda ir teise balsuoti. Galimybe balsuoti intretnetu galetu butu panasi kaip siuntciant e-mailus: pvz. : neringa venckiene@rinkimai 2012. lt, irenadegutiene@rinkimai 2012. lt, eligijusmasiulis@rinkimai 2012. lr ir t. t. t. t Nereiketu jokiu idiotisku balsu skaiciavimu,vos aki uzmete pamatytum kiek kas balsu gavo,kiek buvo balsavusiuju ir t. t.

ir dar2012-10-17 21:46

butina panaikinti visus prieslaikinius balsavimus,pastu ir kitas nesamones - viena diena per 4 metus galima paskirti vadziai issirinkti,o neigaliuoius ir senelius privalo rinkimu diena aplankyti 4 ar 5 zmoniu rinkimu komisija. Norintiems privalo buti sudarytossalygos balsuoti atviru balsavimu,jam pciam matanyt,kad balsas tikrai nuejo tam,kam buvo skirtas. Beje,daugelyje Europos valstybiu atliekantys bausme kaliniai bausmes laikui praranda ir teise balsuoti.

G;l Drąsos Kelias2012-10-17 21:26

pasirūpintų ir pakovotų įvesti visoje šalyje autonominį ŠILUMOS REGULIAVIMĄ KIEKVIENAME BUTE...KONSERVATORIAI IR SOCDEMAI DĖL TO NEKOVOJO.KODĖL?

skorpionas2012-10-17 21:18

Faktai liudija, kad rinkimų apygardose, kur už liberalų sąjūdį ir TS-KD balsai viršijo regiono vidurkį rinkimų apygardų komisijų pirmininkais ir jų pavaduotojais yra liberalų sąjūdžio ir TS-KD atstovai. Nesunku spėti, kokiu būdu iš „Drąsos kelio“ partijos buvo pavogta 20 arba netgi 30-40 mandatų. Dabar jau aišku, kokiu būdu konservatoriai ir liberalų sąjūdis pasiekė tokius aukštus rinkimų rezultatus. Pvz. Danės (Nr. 19) rinkimų apygarda, kur už liberalų sąjūdį neva balsavo net 21,33 proc. rinkėjų, komisijos pirmininke yra liberalų sąjūdžio atstovė DALIA POZNECKIENĖ, o jos pavaduotoja yra TS-KD atstovė EDITA RIMKUTĖ, Naujamiesčio (Nr. 1) rinkimų apygarda, kur už TS-KP neva balsavo net 26,47 proc. rinkėjų, komisijos pirmininku yra TS-KD atstovas ALFONSAS VAŠKEVIČIUS, o jo pavaduotojas yra liberalų sąjūdžio atstovas STEPONAS PAŠKEVIČIUS ir t. t..... Privalom reikalauti, kad visuose rinkimų apylinkėse būtų įrengtos vaizdo kameros. Manyčiau, kad visų partijų nepatekusių ir patekusių į Seimą lyderiai turėtų praginti rinkimų antrame ture nebalsuoti už buvusių valdžioje iškeltus kandidatus. Taip bus pareikštas protestas prieš buvusios valdžios genocidą, melą, rinkimų klastojimus. Prasmirdusiems konservatoriams, liberalų sąjūdžiui-rinkimų klastotojams NE! Privalom reikalauti, kad būtų pradėti tirti ne tik balsų pirkimo, bet ir rinkimų klastojimo atvejai apie kuriuos šiandien kalba ne tik visa Lietuva, bet ir užsienis.

?2012-10-17 21:07

arba uz ginklu ir versti tuos vagis,arba uz tasiu ir i uzsieni.

Drasos keliui2012-10-17 20:57

darykite ka nors!!! zmones komentaruose raso daug patarimu....juk aisku kodel negavote 30 ar 40vietu seime...tikrai viska darykite ,kad tie biuleteniai kurie dingo atsirastu...kas tas antras turas ,jei pirmas suklastotas ???

o dieve2012-10-17 20:55

kas vyksta salelej.galima sakyti-buvusioje Lietuvoje.juk ir ambasadoje dirba statytiniai.ko noreti,kad paskirtu teisinga,nepriklausoma zmogu.todel ir sedi seime per amzius-apgaules budu.geda...bet kad jau nera ka gedinti,jie to net nesupranta.

Vytas2012-10-17 20:45

As ir mano zmona balsavome uz N.Venckiene pastu,kaip supratau mano balsas atiteko nusikalteliai Degutienei!Dristu pareiksti, kad konservatoriai nusikalteliu partija!ir jei reikes as irodysiu teisme!Konservatoriai suklastojo mano ir kitu gyvenanciu UK balsus,o tai jau Baudziamasis kodeksas!Dristu pareiksti,kad 90% UK emigrantu balsavo uz N.Venskiene!

Qbilius2012-10-17 20:44

nesijaudinkite gerbiami emigrantai,jusu balsai nenuejo veltui ir aciu ,kad paremet koncervatoriu partija. p.s. neuzmirskit siust i Lietuva euru ir svaru, be jusu mums butu labai sunku

koks skirtumas :)2012-10-17 20:37

Tai ko miegam ,kylam ir protestuojam ,o ne klaveturas masturbuojam :D

Marija2012-10-17 20:32

Visu simtu procentu pritariu komentatoriui Nr. 30. Va tik tada nebus galima nei papirkt, nei klastot, kitokios iseities nematau. Banditai ir vagys nenopri niekaip nusliauzt nuo to lovio. As galvoju, nejaugi zmones ant tiek buki ir vel balsuoja uz vagis? Bet stai kur suo pakastas? Sitiek laiko skaiciuot biuletenius? Dar negirdeta. O uzsienyje balsuojanciu isviso "nerasta". visus i kalejima, kartu su vaigausku. Stai del ko degutiene ji paliko, nes jai to reikia, socdemams ir konservams, kurie isvoge Lietuva, nuskurdino zmones. Kiur zmoniu pensijos, vagys? Man uz tris metus neatiduoda pensijos, isgamos. Rinkimai negaliojantys, protesto akcija, uzdaryt juos seime ir neleist banditams iseit, vaigauska taip pat. Visus i cype.

alfa Kindziulis2012-10-17 20:30

"Vagis, pavogęs krepšį, pats pirmas bėga ir pats rėkia "laikykit vagį" ". Konservatoriai su 3,14-liberalais klastojo rinkimus ir patys rėkia, kad balsai buvo perkami. Taip jie dangsto savo niekšybes. Niekšai buvo, niekšais liko - "kakim ty byl, takim ty i ostalsia".

johan2012-10-17 20:28

Kaip supratau-DP rezultatus klastojo Lietuvoje,o konservai-uzsienyje.Abi partijas reikia bausti grieztai.

ne suns papas2012-10-17 20:21

emigrantu nenupirks uz 10 ar 20 lituku.

skirtum2012-10-17 20:17

kuo skiriasi Lietuvėlė juo putino rassiejos? o gi tuom, kad rassiejoj po klastojimų rinkimuose šimtai tūkstančių išėjo į gatves protestuoti lietuvaičiams -vyyyskas o.k., plekšnoja ausimis per veidus ir mykia

skorpionas2012-10-17 20:08

Dabar jau aišku, kokiu būdu konservatoriai ir liberalų sąjūdis pasiekė tokius aukštus rinkimų rezultatus. Daugumoje apylinkių rinkimų komisijų pirmininkai yra konservatorių ir liberalų atstovai ir jie klastoja rinkimų rezultatus prirašydami protokoluose balsus atiduotus už konservatorius ir liberalų sąjūdį. Pvz. Danės (Nr. 19) rinkimų apygarda, kur už liberalų sąjūdį neva balsavo net 21,33 proc. rinkėjų, komisijos pirmininke yra liberalų sąjūdžio atstovė DALIA POZNECKIENĖ, o jos pavaduotoja yra TS-KD atstovė EDITA RIMKUTĖ, Naujamiesčio (Nr. 1) rinkimų apygarda, kur už TS-KP neva balsavo net 26,47 proc. rinkėjų, komisijos pirmininku yra TS-KD atstovas ALFONSAS VAŠKEVIČIUS, o jo pavaduotojas yra liberalų sąjūdžio atstovas STEPONAS PAŠKEVIČIUS ir t. t..... Privalom reikalauti, kad visuose rinkimų apylinkėse būtų įrengtos vaizdo kameros. Manyčiau, kad visų partijų nepatekusių ir patekusių į Seimą lyderiai turėtų praginti rinkimų antrame ture nebalsuoti už buvusių valdžioje iškeltus kandidatus. Taip bus pareikštas protestas prieš buvusios valdžios genocidą, melą, rinkimų klastojimus. Prasmirdusiems konservatoriams, liberalų sąjūdžiui-rinkimų klastotojams NE! Privalom reikalauti, kad būtų pradėti tirti ne tik balsų pirkimo, bet ir rinkimų klastojimo atvejai apie kuriuos šiandien kalba ne tik visa Lietuva, bet ir užsienis.

Dali2012-10-17 20:08

Taigi Degutiene jau 22 val per TV pasake,kad ji dideliu skirtumu UK pirmauja !!!!!!!?????Balsai 2 paras nesuskaiciuoti,o ji seniai viska zinojo.

nesistebiu2012-10-17 20:07

kai isgamos plese mergaite ir nemate tame jokio smurto, taip ir dabar nesistebiu, kad viskas vyksta taip, kaip "kazkam" patogu ir viskas yra gerai... Ko dar galima tiketis?

Sprendimas2012-10-17 20:06

Reikia rengti PETICIJĄ,pasrašant už ką kas balsavo.Bus aiškus balsavusiųjų skaičius ir už ką balsuota.Po to sutikrinsime su protokulu ir rinkimų rezultatais.Jei reikės sutikrinsime balsalapius.Užteks bijoti viešumo.

is Londono2012-10-17 20:02

iki 16:30 buvo ileidziama daugiau zmoniu,greiciau ir daugiau aptarnavo grupe,kuri aptarnavo neuzsiregistravusius. Uzsiregistravusiems is anksto buvo skirti tik 2 rinkimu komisijos nariai. Norint atsekti,suskaiciuoti visus laukusius eilese,DK butina oficialiai kreiptis i lokaline Londono Westminsterio policija,kuri saugo amabasadas,iskaitant ir LT amlasada Londone. Siai apsaugai britai skiria ypac daug demesio,todel pacios moderniausios CCTV bus is visu pastato pusiu,o vaizdas fiksuojamas istisai po 24 valandas kiekviena metu para. Be to. LT ambasada Londone yra ypac saugomame rajone prie Vauxhall bridge,kur visiskai salia yra ypatingai priziurimas britu security service ( MI 5 ir MI 6),dar vadinama "James Bond" bustine,nuo kurios irgi gali buti sekami visi didesnui susiburimai siame rajone. Paaiskinus priezasti - itariama sukciavima rinkimuose,britu policija mielai pades.

Visuomenininkas A.Karčiauskas2012-10-17 19:53

Ekspertai-šaunuoliai. Neužmirškime paaukoti jų portalui, nes tai vienintelis viešus interesus nuolat ginantis portalas. Jį išlaikyti kainuoja...Šviesos spindulys oligarchinių grupuočių rankose esančios žiniasklaidos tamsoje (melo ir dergimo jūroje ...)išliks, jei mes jį remsime savo aukomis...

žmogui be humoro jausmo2012-10-17 19:51

129. Britannia 2012-10-17 14:49:03 (2.25.78.68) parašė: Kur dingo Petronio baneris Žmogau, ar esi girdėjęs apie tokią savoką kaip IRONIJA?

ema2012-10-17 19:42

na matyt uzsienyje gyvenantys nenori tureti antros pilietybes,nes koncervai ir nori uzkoncervuoti isvykusius,kad jie negryztu ir jiems nemaisytu. Ir va sast ir yra visi uz Degutiene prabalsuoja,kad tikrai jiems ta Lietuva nerupi ir antros pilietybes nereikia. Ar taip emigrantai lietuviai? O gal is jusu tyciojasi ir svetur,pavercia kvailiais? Dar klausimas,kuo mes skirimes nuo Baltarusijos ir Lukasenkos rezimo? Tik kokiu rezimu ivardinsim Lietuvos ,prezidentiniu,chuntiniu,rusiniu,KGB-istiniu? O gal visais?

KAS2012-10-17 18:57

VALSTYBĖJE DAROSI. DIEVE, VISUR VIEN MELAS. JEI,TAI TIESA , TURI BŪTI ANULIUOTI RINKIMAI. TAIP BJAURIAI PASIELGTI GALI TIK KONSERVATORIAI.

copy2012-10-17 18:55

Dar kartą sudėliojame broliukų-dobiliukų ir galgi pusbroliukų Matonių plejadą. Juozas Matonis - buvęs pirmosios Vyriausybės vidaus reikalų viceministras. Algirdas Matonis - buvęs kadrinis kagėbistas, tik po 1,7 metų po Lietuvos Nepriklausomybės paskelbimo dienos viceministro J. Matonis per 2 dienas po Maskvos pučo 1991 08 19 įdarbintas LR Policijoje!!! Priėmimo įsakymą pasirašė V. Grigaravičius... Ramūnas Matonis – VRM Policijos Komunikacijos skyriaus viršininkas – ar tik ne jo rūpestėliu ir nuslopinta visa žiniasklaida apie Algirdo Matonio darbą KGB? Andrius Matonis – Lietuvos televizijos „Naujienų tarnybos“ vadovas. Aleksandras Matonis – režisierius ir žurnalistas. Jaunius Matonis – dirbantis LNK – ar tik ne „Kriminalinėse naujienose“? Na, kaip per tokį šešiagubą Matonių kordoną gali prasiveržti tiesa ir teisinga informacija? Argi dar reikia komentarų?

nepartinis2012-10-17 18:49

TURI PASKELBTI RINKIMUS NEGALIOJANCIAIS

Britannia2012-10-17 18:49

Kur dingo Petronio baneris, sakantis, kad atskleis visa tiesa, a?:D Panasu, kad ekspertai kaip ir KK yra KGB-VSD projektelis:))

Balsavimus kaip ir peofilijos byla2012-10-17 18:45

Lietuva uzgrobusi banditu hunta apverte aukstyn kojomis!!!!

ekspertams.eu2012-10-17 18:31

lengvai atsimusdami lupa patempusio neisrinkto Sigito asmeniniu isizeidimu ar nepagristu kaltinimu galetumete savo nusiteikima kovoti uz tiesa patvirtinti paskelbdami vaju - atidarydami tinklapyje pakankamai konfidencialu skyreli realiai balsavusiems uzsienio lietuviams, kur jie neviesai galetu pranesti - kur (ambasadoje/konsulate), kuria valanda sekmadieni balsavo, uz ka balsavo, nurodyti rinkejo korteles numeri issaugodami asmens konfidencialuma. Ir po to palyginti elektroninio "balsavimo patvirtinimo" rzultatus su tuo Vaigausko "nuliu"... Toks atviras cinizmas, koki mateme, Europoje NEIMANOMAS !!!

to optimistas2012-10-17 18:28

labas; va butent, o vakar kom.puole savus(

kada2012-10-17 18:26

paaiškinkit kada Vilniuje mitingas ,kuriam gavo leidima 500 žmoniu.Ar ši ketvirtadieni.?O kaip su tuo 500, ar kvietimus išrašys ir bej u negalima bus mitinguoti.Nesamone ant nesamoniu.

Nika2012-10-17 18:23

DK partija tikriausiai gavo dauguma ,užtat tokia panika apeme visus VAIGAUSKO gaujos skaičiuotojus

"britams" lietuviams2012-10-17 18:22

tautiečiai, žavėjomis jūsų pavasarinėmis palaikymo akcijomis, - laisvi žmonės laisvoje demokratiškoje šalyje... Na negi nėra bent kelių aktyvių žmonių Britanijos lietuvių bendruomenėje, galinčių paaukoti trupinėlį savo asmeninio laiko, nueiti pusvalandžiui į BBC redakciją su pareiškimu apie tai, kad prokagėbistinė chunta Lietuvoje atvirai naikina valią išreiškusių piliečių balsus (ir pageidautina įrodymais - balsavusių žmonių nuotraukomis eilėse prie ambasados, liudytojais britais, if any)... Ir čia demokratinė teisinė Europos Sąjungos valstybė????..... Siaubiakas... Po pirmojo nusivylimo sudegraduotų bambaliais ir 20 Lt kainuojančiais balsais asilėnų pasirinkimo Lietuvos provincijoje buvau atitrūkęs porai dienų prie kasdienių reikalų, bet šiandien įkišęs snapą į demokratišką media likau užmuštas tokio chuntos cinizimo ir atviro pasityčiojimo iš Tautos, - suvereno pagal Konstituciją.

optimistas2012-10-17 18:14

Rinkimai turi buti pripazinti negaliojanciais.Labai daug nustatyta pazeidimu,o kiek nenustatyta,kiek pavyko suklastoti?

J2012-10-17 18:10

Kokia "tvarka"valstybeje, tokia ir rinkimuose. Aciu Dievui, kad tai pradejo plaukti i pavirsiu. Beje, nesisteminiai, kodel vis dar neagituojate uz savus antrame ture? Dar 9 drasieciai gali buti isrinkti.

pl2012-10-17 18:05

kaip gali vykti antras turas, jei pirmas suklastotas

jurgis paketuris2012-10-17 18:02

Rinkimai yra suklastoti. Aš atstovėjau valandą didžiulėje eilėje balsavimo apylinkėje -tiek žmonių rinkimuose jau labai senai nesu matęs. Sukčius vaigauckas tvirtina jog dalyvavo vos 52 proc rinkėjų. Tokio įžūlumo reikėtų paieškoti. Šūsnys biuletenių šiukšlių konteineriuose, masinai balsų pirkimai... Beje, įdomu, tie biuleteniai kurie buvo išmesti į šiukšledėžes -ar tik ne už DK buvo pažymėti? Bet didžiausias melas, melas įžūlus ir ciniškas yra dėl balsavimo ambasadose. O kodėl taip atsitiko? Žiūrim į faktus: balsai iš užsienio eina kur? Eina į Naujamiesčio rinkiminę apygardą. Kas toje apygardoje kandidatuoja? Kandidatuoja Venckienė ir p. Gegutienė. Kas visą laiką aktyviai reiškėsi ir protestavo dėl Garliavos bylos? Kas ruošėsi masiškai balsuoti už Neringą? Teisingai, užsienio lietuviai, emigrantai. Juk sunku patikėti, kad dėl koncerw-komunistų politikos turėję savo Tėvynę palikti lietuviai staiga pratruktų meile savo engėjams. Tarp emigrantų žodis "koncerwas" yra keiksmažodis. Dabar gi girdime kad užsienyje masiškai "balsuota" už koncerwus ir Gegutienę. Kažkoks kliedesys. Absurdas. Beje, okas paskyrė dar vienai kadencijai tūlą vaigauską? O gi ta pati dėl balsų užsienyje suinteresuota Gegutienė. Jeigu ne klastojimai, Neringa būtų laimėjusi jau pirmame ture.

Algirdas Onaitis2012-10-17 17:35

Rinkimu diena tv zurnalistai pasakojo apie spustis ir rinkeju aktyvuma. Ka pastebejau ir pats nuejes balsuot,kur vaikstau jau ketvirti amziaus (prie ruso nejau). Bet pagal Vaigauska padidejimas tik Vieno procento!? Tuoj ir Antras klausimas pasistoja: -Tai kieno biuletenius Vaigauskas Prichvatizavo? Kas gi buvo tie balsuotojai,pabude ir atsikele? Staiga pamile Kuniliu? Sisilistus? Agurkinius? Ar vistik tuos Klano persekiotus Drasuolius? A a,del AE balsuoti puole? Bet pakol eilej dasistovejo,tai Referendumo biuletelius imti atsisake... Ot minia...

mieli emigrantai2012-10-17 17:34

Aciu!tikejau,tikiu ir tikesiu jumis)jus jega!)

taigi2012-10-17 17:27

balsavimo nakti 2 val. buvo duomenys TIK is 715 apylinkiu, o jau Uspaskis su socdemais(komunistais) ir Paksu leke susitikti ir "reikalu " aptarti. Buvo paskelbta, kad jie laimi ! O apylinkiu yra 2017 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KLAIKUMA !

optimistas2012-10-17 17:20

Stai ir paaiskejo kodel DK negavo 30-40 vietu.

baisiausia2012-10-17 17:17

nieko eiliniai zmones negali padaryti, tai jau parode geguzes 17 rytas, kai 240 smogiku ginkluotu iki dantu plese Mergaite is gimtu namu, cia tu paciu veikeju darbas !

nerandu kito zodzio2012-10-17 17:14

isgamos, slykstynes !!!

alkas.lt2012-10-17 17:10

alkas.lt/2012/10/17/prie-vrk-jaunimo-piketas-z-vaigauskas-gailisi-kad-sutiko-pirmininkauti-nuotraukos-video/ Z.Vaigausko požiūris

Elvyra2012-10-17 17:08

Aš balsvau gana anksti,ir jau tada balsus išduodantis vyras stebėjosi tokiu gausumu balsuojančiu, ko anksčiau nemates.Okai pasakė,kad balsavo 55proc. žmoniu,tapo aišku,kad ruošiasi kaip reikiant klastoti ka tik bus galima klastoti

ir vel...2012-10-17 17:04

apsidirbo pries visa pasauli/

skalda2012-10-17 16:59

suklastoti ir sukeisti "paštu" atkeliavusius balsus daug paprasčiau, štai ri visa paslaptis.

Gražina2012-10-17 16:58

Jau sudaryta peticija peticijos.lt/visos/70983. Kas sutinkate su ja, pasirašykite. Pridėkite savo pastabas, nes tai liečia ne tik darbo partiją, bet ir Ambasadas, kuriose lietuviai balsavo, o jų balsai kažkur dingo.

žmogiškasis faktorius2012-10-17 16:49

Antajį turą galima išnaudoti kaip referendumą dėl rinkimų anuliavimo. Kita vertus kai viskas yra klastojama reiktų kažkokių priemonių tom klastotėm užkirsti kelią. Tie kas dar bando surasti kokių tai pateisinimų atsakykit,- Kaip gali būti jog pirmadienį, balsavusių užsienyje, bendras biuletenių skaičius vienmandatėje ir daugiamandatėje nesutapo, o jau kitą dieną pradėjo sutapti? Tai yra neįmanoma be klastojimo.

to 122012-10-17 16:47

;))))))))))))

to Val Demo2012-10-17 16:45

Saunuoliai!!! Valio!!!

Gražina2012-10-17 16:41

Na, kas iš Jūsų galėtų patarti, ką daryti. Juk negalima taip visko palikti. Teisininkai, kur Jūs, atsiliepkite?! Pirmiausia, mano nuomone, visos ambasados turi duoti ataskaitą Lituvos žmonėms ir nurodyt, kiek buvo balsadėžių su tiesiogiai įmestais balsais ir kiek su vokais. O tada Vaigauskas turi atsakyti, kiek ir iš kur basadėžių gavo. Reikia išsiaiškinti kur dingo balsadėžės. Pats Vaigauskas nepajudės, jei jo nepastumsime. Kiekvienas atskirai mes to nepadarysime. Reikia suorganizuoti grupę žmonių iš žurnalistų, teisininkų, kurie nedelsiant imtųsi darbo. O gal reiktų anuliuoti rinkimus visose ambasadose ir organizuoti juos iš naujo? Ponai Ekspertai, ką Jūs patartumėte?

skorpionui2012-10-17 16:33

Protestuoti nebalsuojant kai tie balsai yra klastojami? Tuo pačiu bus suklastotas ir tavo protestas, virs ne protestu.

hmm2012-10-17 16:24

Tai kad rezultatai vrk.lt va tokie: http://www.vrk.lt/2012_seimo_rinkimai/output_lt/rezultatai_daugiamand_apygardose/apylinkes220308_rezultatai.html

Ispudziai2012-10-17 16:22

Sakoma,kad balsavo apie 50% rinkeju,bet ziurint video vaizdus atrode,kad 2 kart daugiau maziausiai nei per ankstesnius rinkimus. Tai kiek balsavo per praejusius ?. Jei ties,ka sako Venskiene,kad Antakalnio apylinkej negavo ne VIENO balso(! ) tai jau aiskiai persistengta klastojant. Tiek irodymu del Darbo partijos pazeidimu rinkimuose ,ar bus reakcija,be pagrasinimo mazuoju pirsteliu ? Gal istiesu yra budas UK-kad zmones atskleistu uz ka balsavo ir sulyginti rezultatus ? Per antra balsavimo tura reikia kazka daryti.

Apakes2012-10-17 16:15

Is 500. 000 oficialiai gyvenanciu lietuviu anglijoje atejo tik beveik 3000 i balsavima, kazkas kazkaip su skaiciais nedraugauja. Taigi ir slavejui suvokiama, kad 3000- ciams zmoniu balsavimui nereikia tiek laiko laukti eilese, jei taip Lietuvoje pilieciai butu lauke, tai vargu ar iki Sv. Kaledu prabalsave butume su savo kaip jie mini 3,2 Milijono gyventoju. Oficialus SABOTAZAS, aferistu gauja, platinkite visa videomedziaga jotubeje, facebook´e, twiteryje ir t. t. visi turi matyti, zinoti ir tik aüpie tai kalbeti... As pats gyvenu uzsienyje, esu LTU pilietis, iki siu rinkimu visada balsavimo biliutenius gaudavom visai seimai per pasta atsiustus is LTU ambasados, o per siuos rinkimus, stebuklingai sistema pasikeite kazkodel. Taupo pinigus, pasakys aferistai...

Antanas2012-10-17 16:12

Didelėms valstybėms tokių kaip Afrikos valstybės, manau reikia Europje - Lietuvos poligono. Vieniems lėktuvams leistis, kitiems dujas ir naftą eksportuoti. Jeigu per visas valstybines ir privačias žniasklaidos priemones matėme kas vyko Garliavoje grobiant iš namų mergaitę, ( ir dar žmonėms neaišku už ką balsuoti? ) tai ką reiškia dar galingesniems grobti Lietuvą, o kokiu būdu, tai atatinka istorines laiko sąlygas. Kompiuterių "lūžinėjimai", balsų "perskaičiavimai", na, net aiškia matant rinkiminius biuletenius šiūkšlių dėžėje, tokių rinkimų nepaskelbiant negaliojančiais. Lietuvos nelaimė.

varna2012-10-17 15:59

Ambasadoriai nori irgi ir toliau gyventi gerai, tai kas jiems buvo pasakyta tą ir darė, susiderino ir perdavė žinias tokias, kokių reikėjo valdžiažmogėdrom, ir tiek

xxxxxx2012-10-17 15:56

o siaip jei jau taip nepasitikite rinkimais, tai reikejo susiorganizuoti ir prie ambasados duru pasikeiciant skaiciuoti, kiek zmoniu balsavo. tada tikrai nebutu problemu.

Angelė2012-10-17 15:53

Kol nebus balsavimo internetu, tol ir toliau nebaudžiamai sukčiaus klanas, nes komisijos pirmininkai vis tie patys, turi patirties sukčiavimui ir labai gerai žino visas landas ir žino, kad bus nebaudžiami savų. Kaltė verčiama Lietuvos žmonėms, kad jie atsieit durni, taip ir toliau tyčiojasi iš žmonių. Komisijose surinkti klapčiukai nuzombinti bailiai, kurie gauna darbus savivaldybėse, bet per rinkimus turi atidirbti, dėl ko ir laimi pagrindinės partijos, gaunančios lėšas iš mūsų visų.

xxxxxxx2012-10-17 15:45

Viskas yra gerai. 2008 m. Seimo rinkimuos UK balsavo irgi pagal VRK duomenis tik pastu 1800 rinkeju. Siemet atejo daugiau 2700. Bet siaip tie skaiciai yra juokingi ir uzsienio lietuviai turetu sleptis po lapais su tokiais rezultatais. Jums nusispjauti ant Lietuvos. UK yra apie 200 000 lietuviu, sugebejo atsiusti laiskeli ar ateiti iki ambasados 2700. GEDA jums.

DEGUTIENEI2012-10-17 15:41

AR JŪS NEGIRDITE, AKLA? PRAŠOME DOMĖTIS ATVIRAI.

BAISUS SKANDALAS2012-10-17 15:40

PROKURATŪRA - PRIE DARBO!

vaigauska2012-10-17 15:24

i kalejima arba i psichuske,tai suvaikejes zmogus,slykstu klausyti jo komentaru,taip pat ir tuos veikejus palikusius ji tame poste.Pirmoj eilej deglakiaule.

rinkėja2012-10-17 15:10

Aš balsavau Kaune, Buitininkų apylinkėje. Kai vakar dar nebuvo paskelbti rezultatai, paskambinau į apygardą, pirmininkas man paaiškino, kad apylinkės komisija neteisingai suskaičiavo ir apygardoje balsai perskaičiuoti iš naujo. Štai kodėl Kaune būna tokie rezultatai, kokių kai kam reikia. Komisijai skaičiuojant balsus, dalyvauja stebėtojai, kai balsus skaičiuoja apygarda, tikrinti nėra kam. Tai ar mūsų rinkimai teisingesni už rusų ar baltarusių?

Benas2012-10-17 15:09

LIETUVA PO DIDELIU PASTANGU, PASIEKE MAURITANIJOS, SOMALIO PIRATU LYGI. TEGYVUOJA ANARCHIJA.

įdomu2012-10-17 15:07

ar ponas Vaigauskas išvengs baudžiamosios atsakomybės už suklastotus rinkimus??? Jei valdžiukė būtų norėjusi, seniai galėjo sutvarkyti balsavimo sistemą internetu. Tik sukčiauti tada būtų buvę sunkiau - ypač tai liečia užsienyje gyvenančius rinkėjus...

Kaip čia išeina?2012-10-17 15:00

Sekm.vakare LTV laidoj vienas konservatorius paskelbė, kad gavo pasveikinimo žinutę iš Los Angeles konsulato laimėjus Degutienei.Bet gi laiko skirtumas 10ar 12 val. Ir tuo laiku, kai "gavo žinutę" Los Angelese buvo rytas ir balsavimas turėjo tik prasidėt. Visi balsai skaičiuojami pasibaigus balsavimui.Tai kaip čia išeina? Jau "sveikinam nugalėtojus" tik prasidėjus balsavimui? kažkas ne taip.

aplle2012-10-17 14:56

ko jus norit? NETEISINGAI prabalsavot, vrk neklastoja jokiu rinkimu

skorpionas2012-10-17 14:55

Daugumoje apylinkių rinkimų komisijų pirmininkai yra konservatorių atstovai ir jie klastoja rinkimų rezultatus prirašydami protokoluose balsus atiduotus už konservatorius. Tai daroma ne rinkimų apylinkėse, o pakeliui į rinkimų apygardas arba rinkimų apygardose, tame tarpe ir ambasadose. Privalom reikalauti, kad visuose rinkimų apylinkėse būtų įrengtos vaizdo kameros. Manyčiau, kad visų partijų nepatekusių ir patekusių į Seimą lyderiai turėtų praginti rinkimų antrame ture nebalsuoti už buvusių valdžioje iškeltus kandidatus. Taip bus pareikštas protestas prieš buvusios valdžios melą, rinkimų klastojimus. Prasmirdusiems konservatoriams-rinkimų klastotojams NE!

Revizija2012-10-17 14:53

Aiškiau jau negali būti - rinkimų rezultatai tikrai suklastoti ne tik užsienyje, bet ir Lietuvoje, nes nusikalstamas mafijinis-pedofilinis klanas jokiu būdu neužleis užgrobtų pozicijų.Vaigauskas nespėja veikti su "specais", todėl ir blaškosi.O ir klanui yra patogu - kaltininkas Vaigauskas!Taip nukreipiamas dėmesys nuo esminių pažeidimų.Būtina sudaryti nepriklausomą komisiją rezultatams patikrinti.

DĖMESIO2012-10-17 14:47

TIK UŽSIDARIUS RINKIMINĖMS APYLIKĖMS,PER PIRMĄ DISKUSIJĄ,VENCKIENĖ VISUS VIEŠAI INFORMAVO KAD ,,KLASTOJAMI RINKIMAI''. VIETOJE TO, KAD IMTUMĖTĖS PRIEMONIŲ,JŪS IŠSITYČIOJOTE IŠ JOS. ĮSTATYMAS SAKO ,,ŽINANT KAD DAROMAS NUSIKALTIMAS,IR NESIIMATE PRIEMONIŲ TAM UŽKIRSTI KELIĄ,-JŪS TADA TRAKTUOJAMI KAIP NUSIKALTIMO BENDRININKAI.

Netgi2012-10-17 14:47

viena klastotė rezultatą paverčia nieku - klastote. Ką daryti? Balsuoti iš naujo. Šalia VRK įsteigti Prisiekusių Stebėtojų (bausmė - kalėjimas iki gyvos galvos) komisiją. Vaigausko nebausti, o tik atimti LR pilietybę (jį priglaus motina ------).

Zmones!2012-10-17 14:46

Anuliuokime rinkimus!

algis2012-10-17 14:46

Viena pažeidimo rūšis, kai iš "bomžų" perka balsus po 10Lt, bet visai kitas pažeidimas, kai valstybės aparatas, t.y. ambasados, vadovaujamos ažubalio, pradeda masiškai klastoti rinkimų rezultatus. Čia, brolyčiai jau peržengtos visos ribos. Kas gali garantuoti bent už vieną VRK paskelbtą skaičių, kai tokie sukčiavimo mastai?

Dieve, kaip šlykštu2012-10-17 14:44

Va kaip koncervatoriai žiūri į Lietuvius. Laiko tik avinų banda. Dar tokio pasaulyje pasaulyje nebuvo.

LIETUVIAI!2012-10-17 14:40

KIEK DAR GALIME KENTETI? PROTESTUOKIME! ANULIUOKIME RINKIMUS! KUR DINGO VISUOMENININKAI? VADOVAUKITE! MES PRIE JUSU PRISIJUNGSIME!

demokratija2012-10-17 14:38

tai vadinama demokratija,baisiau negu baltarusijoi....

stebuklai2012-10-17 14:32

peržiūrėjus VRK duomenis apie balsavusius užsienyje, pasimato ir daugiau baltųjų dėmių. Pasirodo, kad mūsų piliečiai neatėjo balsuoti ir į kitas ambasadas: Airijoje, Egipto Arabų respublikoje, Gruzijoje, Izraelyje, Kazachstane, Kinijoje, Latvijoje, Moldovoje, Rumunijoje, Slovėnijoje, Vengrijoje, Ispanijoje, JAV, Kanadoje. Graikijoje ir Indijoje negauta nei vieno balso paštu. Na, tiesiog neįtikėtina!

Tomas J.2012-10-17 14:28

Kodėl VRK pirmininku dirba TSKPistas Z.Vaigauskas? Kodėl šis žmogus ir komunistams ir konservatoriams yra nepakeičiamas ir būtinas? Kodėl taip slepiama Z.Vaigausko biografija? Reikalaukime kad ji būtų paviešinta!!

jaunime2012-10-17 14:23

Jaunimas jau renkasi i pilietine akcija. Dabar kaip tik vyksta svarstymas ar leisti mitinguoti prie Seimo kita ketvirtadieni. Tyliai tai nepraeis. Visi visi, kuriems ne tas pats - dalyvaukite. Šiandien 11:45 flashmob-akcija PRIES balsu pirkima.

2012-10-17 14:23

NETYLĖKIME,užtenka mums pilti š..... ant galvų,nejaugi taip ir liksime aborigenais ir leisime iš savęs tyčiotis.

Artas2012-10-17 14:20

Žiūrint pagal rinkėjų aktyvumo užsienyje duomenis, tai greičiausiai, kad tie balsavimai apylinkėje ir paštu tiesiog suplakti į krūvą. Pvz., JK aktyvumas yra 65 proc. Nėra juk toks mažas. Tai gali būti elementarus aplaidumas. Žinoma, tai nereiškia, kad taip ir turėtų būti. Sąmoningai manipuoliuojant turbūt būtų pasistengta, kad bent vizualiai nekristų į akis. Nors kai pas mus visi nebaudžiami, tai gal ir neverta daug stengtis :).

chicken2012-10-17 14:19

Viščiukus skaičiuoja rudenį...

mielas :)2012-10-17 14:13

"Pastaba. Duomenys išrikiuoti pagal Apygardoje gautų balsų skaičių mažėjančia tvarka. " o tvarka visai nemažėjanti?

KLASTOJAMI RINKIMAI2012-10-17 14:07

O VISIEMS GERAI? tylu ramu?

žmogiškasis faktorius2012-10-17 14:03

Išsiaiškinkit kokia ta naujoji balsų skaičiavimo sistema, ar nebus tokia pati ar panaši kokia naudojama Rusijoje. Ir kilmę tos sistemos taip pat. Kiek supratau iš vieno stebėtojo komentaro protokolai sudaromi ir pasirašomi ne iš karto tiesiogiai po balsų suskaičiavimo, o išsiuntus duomenis į VRK ir gavus juos jau pakeistus.

balsuotoja2012-10-17 13:59

po šių rinkimų galima daryti išvadą, kad pas mus su balsavimu blogiau nei Baltarusijoje! Mes kantrūs, bet viskas kada nors baigiasi

gal2012-10-17 13:54

ar yra vydeo Ytubeje?

as2012-10-17 13:52

manau kad reikia kazkam skusti tai. Ar jau nera kam, tai kaip eurozydai sako - vidaus reikalas. Tai aisku kad emigrantu balsu nereikia, nes zino puikiausiai kam emigrantai atiduos savo balsus. Zmones palike tevyne.

nele2012-10-17 13:48

Butina kuo greičiau skelbti naujus rinkimus , o Vaigauską pasodint į cypę.

Juli2012-10-17 13:45

rinkimuose buvau "Drąsos kelio" stebėtoja. Gal buvo lengviau, nes DK buvome dvi stebėtojos. Negaliu nei vieno blogo žodžio pasakyti apie komisijos pirmininkę. Labai stropi ir rūpestinga moterytė. Komisijoje viena jauna mergaitė, pasiūlyta kažkokios partijos, sunkiai gaudėsi, kas pažymėjimas, kas atvykimo lapelis, kas biuletenis. Tai gerai, kad tik viena nežinanti kur papuolė, o likusieji pareigingi. Prieš biuletenių išverimą iš dėžės, ant sustumtų stalų neliko nei vieno popieriaus lapo, nei vieno tušinuko. Išvertus biuletenius, buvo išrūšiuoti. Pradėjus skaičiuoti, mes abi stebėtojos susirašėme kiek balsų už partijas ir kandidatus. Tai pildant protokolą vargu ar galima kažkaip suklysti .

Nusikaltimas2012-10-17 13:42

Tai jau buvo užprogramuota iš anksto, kai seimas pratęsė Vaigauską dar vienai kadencijai.

dar2012-10-17 13:42

Lietuvos jau neber...

nuomone2012-10-17 13:36

seniai buvo aišku, kad klastotės bus, nes jie bijo DK. Siūlau nenusileisti ir pakartoti visus rinkimus. Mums DK palaikantiems nuostuolių didelių nebus, nes mes padėjome, kur galėjome be atlygio., O jie tegul vėl iš naujo balius kelia ir išlaidauja, kas jiems tie milijonai. Mieli tautiečiai pasistengite J Karalystėje patikslinkite sakičius kas balsavo ambasadoje ir padarykite tikslias išvadas. Nes taip mes esame eilinį kartą mulkinami.

josif visarionovič vaigauskij2012-10-17 13:35

-nesvarbu kas kaip balsuoja, svarbu kas skaičiuoja

Eugenijus2012-10-17 13:30

Jeigu taip kvailai ir įžūliai elgėsi ambasadose, kur melą lengva paneigti ,tai kokie, iš tiesų ,rinkimai vyko Lietuvoje?Ar rinkimai tikrai ĮVYKO? Ar šie "PARINKIMAI" tik kita "TIESOS SLĖPIMO" politinio susitarimo dalis? AR "BIUDŽETINIAI"BALSUS PASIDALINO TAIP KAIP RINKIMINIUS PINIGUS?

Benas2012-10-17 13:25

NKVD seselis niekur nedingo. Lietuva siais rinkimais perspjove, bet kokia pasaulio diktaturine sistema. Tik zmogus kuris nesiorentuoja aplinkoje, gali patiketi laisvais teisingais rinkimais. sito manau nebuvo nei stalino laikais

Reikia2012-10-17 13:19

reikalauti naujų rinkimų, nes baisu kas darosi ir be vado P...irdausko.

Real2012-10-17 13:02

Ačiū emigrantams, nepasiduokite mulkintojų sistemai. Jūs ten kaip viena šeima, kad ir interneto pagalba galite susiskaičiuoti kiek ir už ką balsavote ir palyginti su oficialiais duomenimis. Tiesa apie bet kokį klastojimą turi būti paskelbta visiems.

Orija2012-10-17 12:57

Balsavimas teka tokia pat vaga ,kaip ir stalino laikais,niekas nesikeičia jug budavo 99,999 ,o mažai kas eidavo į rinkimines .Tevas dirbo kolxoze brigadiriumi,tai juos išvydavo naktimis važineti per kaimus su balsadežemis.Žiemos šaltos ,o kai kas prisineše kolxozo cukrinių pravirdavo alaus,tai ir juos vaišindavo,niekur mes toliau ir nenuvažiuodavome ,sukįšdavome balsus ir grįždavone į bustinę,o iš ryto budavo l.geras rezultatas.

Juozas2012-10-17 12:55

Reikalauti naujų rinkimų!!!

dziukas2012-10-17 12:38

Ar tikrai naikinama Vilniaus raudonojo kryziaus ligonine sklinda kalbos kad Degutis privatizuos.

balsavimo rezultatai suklastoti2012-10-17 12:14

todel turi but anuliuoti. Del to turi but paskelbti nauji rinkimai kuriose turi dalyvauti daugiau nepriklausomu stebetoju is EU ir kitu saliu.

...2012-10-17 11:56

DK RUOSKLITES RINKIMAMS JAU NUO SIANDIEN IR TAIP DAUG LAIMEJOTE,DAUG PASIMOKETE,NERA PAPRSTA KAPSTYTIS UZVERSTIEMS PURVO NUOSLIAUZA, KOVOKIM IR TIESA NUGALES

mulkius2012-10-17 11:40

gerb. emigrantai, valdziazmogiai jums leido pazaist rinkimus, o dabar nurykit kartu nuoskaudos gumula ir ,kaip ir anksciau siuskit savo sunkiai uzdirbtus svarus ir eurus i savo tevyne.Be jusu pinigeliu valdziai LT butu labai striuka.

Pikasas tęsinys2012-10-17 11:37

Juos neatbaidė nei Konstitucinio teismo (pirm. E. Kūris) aferiūkštė bandant savavališkai keisti Konstitucijos teksto žodžių prasmę bei naikinti Seimo teises priimant Pilietybės įstatymo pataisas, nei internetinio balsavimo atsisakymas, nei visokios paplavos ant emigrantų galvų mūsų "purvasklaidoje". Per ilgą eilę metų esu parašęs šimtus išsamių komentarų, gindamas tautiečių teises ir skatindamas tiesti ekonominius, kultūrinius, tautinius tiltus tarp gyvenančių Lietuvoje ir svečiose šalyse. Dalinai tuos tiltus sugriovė prezidentės "veto" , kuris netgi atgaliniu terminu panaikino LR pilietybes dešimtims tūkstatančių LR piliečių, kurie jas buvo gavę ir saugoję teisėtu būdu pagal buvusio Pilietybės įstatymo nuostatas. Lauksiu rinkimų rezultatų iš Londono ambasados. Kitu atveju, rinkimus Londono ambasadoje tektų rengti iš naujo.

Dabar2012-10-17 11:31

nusikaltėliai valdžioje ir nusikaltėliai besibraunantys į valdžią darys viską, kad milžiniškus rinkimų klastojimo skandalus užgniaužti. Antrame ture būtina visur DK stebėtojai. Jie turi viską dokumentuoti, filmuoti, iš karto rašyti protestus. Visi padorūs žmonės padės.

Pikasas2012-10-17 11:27

"COPY: Lietuvos ambasadoje Londone norinčiųjų balsuoti netrūko 2012-10-14, Tiesa.com Sekmadienio popietę prie ambasados nusidriekė rinkėjų eilė. Sekmadienį atvykusių balsuoti į Lietuvos ambasadą Londone rinkėjų nepasirodė mažai. Jau nuo vidurdienio dalis rinkėjų netilpo į gan mažą ambasados laukiamojo salę ir turėjo rikiuotis į kelių dešimčių žmonių eilę lauke. Iš anksto neužsiregistravusiems rinkėjams eilėje teko laukti apie pusvalandį, o anksčiau pareiškę norą balsuoti ambasadoje, tą galėjo padaryti daug greičiau. Ambasados darbuotojai užsiminė, kad neprognozavo tokios mūsų tautiečių apgulties, tačiau iš anksto registruotų rinkėjų skaičius buvo didesnis nei ankstesniais metais ir tas matėsi akivaizdžiai iš atėjusių balsuoti minios. Balsavimo dienai einant į pabaigą eilė tik didėjo, tačiau visi norintys pabalsuoti suspėjo. Į ambasadą atvykęs balsuoti 28 metų Saulius sakė, kad kur bebūtų, visuomet stengiasi dalyvauti rinkimuose, nes nenori, kad už jį balsą atiduotų kiti. Jau antrus metus Londone gyvenantis vyras neslėpė, kad grįžti į Lietuvą planuoja, tačiau jo apsisprendimą lems ir išrinkta nauja valdžia. Kita kalbinta lietuvė Aušra sakė, kad ne visi jos pažįstami lietuviai, gyvenantys Londone, sugebėjo rasti laiko balsavimui, tačiau ir abejingi Seimo rinkimų aktualijoms neliko." Tikrai labai malonu, kad Jungtinėje Karalystėje gyvenantys Lietuvos piliečiai nenusisuko nuo savo Tėvynės ir buvo aktyvūs Seimo rinkimuose. Juos neatbaidė nei Konstitucinio teismo (pirm.E.Kūris) aferiūkštė bandant savavališkai keisti Konstitucijos tnaikinti Seimo teises priimant Pilietybės įstatymo pataisas, nei

Pasir0do2012-10-17 11:26

konservai toks pat mėšlas, kaip ir uspskiniai. Vieni masiškai perka balsus, kiti masiškai naikina . Kada visi šie nusikaltėliai vietoj Seimo sėdės kalėjime?

mulkius2012-10-17 11:19

neimanoma pakontroliuot iprasto balsavimo, tai kaip bus , jei ivestu elektronini??Turbut butu 99,9 proc. prabalsavusiu uz Degutiene?:))

nepartinis2012-10-17 11:13

TURI BUTI PERBALSUOJAMA, NES KLASTOJAMI BALSAI IR PERKAMI.

violapa2012-10-17 10:13

Visiskai 'demokratiski ir laisvi suklastoti' rinkimai! Aciu tautieciams uzsienyje, kurie jau iprato buti zmonemis su teisemis, na o Lietuvoje - kaip toje skyleje - tamsu ir nyku...

ko atleke pas2012-10-17 09:22

Degutiene Vaigauskas: karaul! Venckiene lenkia!!! Paziurekite i fotonuotraukas lryte. Vaizdzelis ohoho- Degutiene degina zvilgsniu Vaigauska! Cikagoje Venckiene pralaimejo degutienei tik 25 balsais. Sako, kad NY degutiene laimejo 75 balsais. Vasingtone patikrinti neimanoma, nes ten visi ,,savi", o Los Andzele nuo silumos visi uzmigo - balsavo tik 27!!!

dar kamane2012-10-17 08:56

Ir idesiu i youtube visa musu balsavimo procesa. lai pabando neuzskaiciuoti.

kamane 372012-10-17 08:53

As vaziuosiu i musu konsulata Niujorke, kartu su sunumi, nufilmuosiu, kad balsavau, uz ka balsavau ir kaip i urna metu balsa.Lai pabando neuzskaiciuoti,

Rosita2012-10-17 08:43

Visškai sunaglėjo ,net ir užsieni daro ką nori ,parazitai ,kitaip jų nepavadinsi .

Abr2012-10-17 07:46

Kaip skelbiama,- lietuvoje mazas balsuotoju aktyvumas..... Daugumas balsavo uzsienyje, ir zinoma uz ka. Vadinasi jokios darbo partijos, konservatoriai ir t.t. neturejo jokiu sansu.....

Vanagas2012-10-17 06:39

Nesinervuokit, kas balsavot tikiuosi atsimenat, kad atsakymus sudėjom į balsavimo paštu vokus? Tai viską kartu ir suskaičiavo.

Irodymas2012-10-17 05:42

Jeigu prireiks turiu ir biuletenio nuotraukas uz ka balsavom ir kaip metem vokus i balsadeze. NY konsulate. Slikatynes tie, kiek dar tyciosis is zmoniu! Jau toliau nebera kur kristi!

2 dalia2012-10-17 05:38

zinoma priima,niekas negali is jusu atimti konstitucines teises i balsavima

to 33 daliai2012-10-17 05:38

Zinoma, tik reikia su savimi tureti pasa. Uzregistruos vietoje, sutikrins ir galesite balsuoti.

dalia2012-10-17 05:31

kas galit pasakyti ar prima balsuot kurie nera uzsiregistrave?

duoti į teismą tokius2012-10-17 05:03

su visais įrodymais , kad meluoja

ray2012-10-17 04:47

turiu nufotografaves vaizda prie ambasados 16.30;17.00;17.30 ir 17.45 visose nuotraukose zmoniu eile nusidriekusi iki pagrindines gatves t.y. net uz centrinio iejimo i ambasada.Mano zmona rinkimu diena buvo stebetoja ir sake ,kad toks vaizdas buvo nuo 10 val.ryto.As pats balsavau truputis po 7 val ryto bet kai meciau voka i balsadeze ji jau buvo pilnutele.Tai tiek informacijos.

ir dar2012-10-17 04:42

galvojo ir sugalvojo,kaip N.Venciene isstumti - eme ir sunaikino visus biultenius po balsavimo ambasadoje?! O runkeliokams makaronu ant ausu pametejo. Viskas,jaunimas surasote peticija ir visi pasirasome ir viesai prisipazystame uz ka balsavome ambasadose! O tuomet ir palyginsime su vaigauskiniais "rezultatais" po biuleteniu kastracijos? Butina reikalauti skelbti naujus rinkimus - juk pazeistos Lietuvos zmoniu teises dalyvauti rinkimuose! Jokiu daugiau biuleteniu - atviru tekstu is karto irasome pasirinkto kandidato pavarde,partija ir pasirasome ,susniuruotose ir antspaudais patvirtintose knygose kaip budavo registruojami visi svarbus dokumentai! ir tuomet be vargo bus galima subalansuoti kiekviena puslapi be nukrypimiu,negales niekas balsu nei pirkti nei parduoti! Dabar gi,cirkas ant Lietuvos!

na ne2012-10-17 04:34

ar gi galima sitaip leist tyciotis is musu? zmones!!!

jhjh2012-10-17 04:33

ZMONES GYVENATYS GB AR AIRIJOJE JEI EJOTE BALSUOTI IR TURITE NUOTRAUKU VIESINKITE! ISUR KUR GALIMA IKRAUKITE!SKELBKITE,KAD PANEIGT TA MELA!

Kad rinkimų neklastotų2012-10-17 04:33

Siūlau tiems, kurie balsuoja ne Lietuvoje, aktyviai balsuoti antrame ture už Venckienę, bet biuletenį nufotografuoti ir facebooke padaryti puslapį Balsavau Naujamiesty! Ten parašyti, už ką balsavo ir pridėti vaizdelį. Tada aiškiai matysis kaip kas nubalsavo.

Virgis2012-10-17 04:30

Šiek tiek ilgiau nei valandą su žmona praleidome laukdami savo eilės balsuoti Lietuvos ambasadoje Dubline. Mažiausiai šimtas žmonių sudalyvavo mums ten laukiant. Metant voką į balsadėžę šis netilpo, teko grūste įgrūsti vidun. Nebuvo balsavusių !?

cha2012-10-17 04:29

balsavau uz venckiene pastu, kazi mano, mano seimos, draugu baslai pasieke juos ar ne.

Lietuvis2012-10-17 04:28

Mes jau arti Minsko. Reikia veikti, negalima juk taip pasiduoti, kai i akis aklai meluojama. Kas isgelbes LIETUVA ?

you tube paziurekite2012-10-17 04:25

Negaliu patiketi, kad balsavo tik 819 zmoniu! You tube - Balsavimo dienos voku skaiciavimas. Viso: 819

is londono2012-10-17 04:25

galime kreiptis pagalbos paliudyti britus,kurie eidami pro sali stebejosi kilometrine eile prie LT ambasados ir vis klause koks renginys cia vyksta? Mes,stovintys eileje (asmeniskai teko laukti beveik 3 valandas! )atsakeme,kad laukiame balsuoti rinkimuose i LT parlamenta,o zmones gusciojo peciais,kad tiek daug zmoniu,gatveje priversti laukti. Beje,JK rinkimai niekuomet nevyksta sekmadieniais,dazaniausiai tai buna ketvirtadienis,balsavimo apylinkes veikia nuo 7 iki 10,daugelis pastu balsuoja,kadangi Royal Mail veikia nepriekaistingai. Per praeitus britu parlamentio rinkimus leiboriai irgi buvo "kiaule pakise",dalis rinkeju negalejo prabalsuoti,kadangi balsavimo apylinkese pritruko biuleteniu. Taciau zmonems buvo suteikta galimybe atlikti pareiga veliau. Pritrenke prie iejimo i nediduka konsulinio skyriaus koridoriu,kur buvo irengta balsavimo apylinke (,nors naujame 4-riu aukstu ambasados pastate ir sale yra! ) atvilkta oro uosto itranga keleieviams tikrinti,o policininkai (tikriausiai is tu 240 geguzes 17 "didvyriu"? ) jautesi dideliais "virsininkais" ir padavinejo komandas.

CHA2012-10-17 04:19

Nu bet galejo nors del akiu ten leist Venckienei laimet pries Degutiene, na dabar tai cirkas be pinigu!!! Arba parasyt, kad 100 atejo pabalsuot i vieta Londone, juk nuotraukas zmones mate, nu nors del akiu pameluot, kaip sakoma jei meluot tai kiek garbingiau... nu bet aisku kokiais laiko, zmones paprastus, nu kam stengtis del zombiu ir runkeliu, vistiek visi tyles, tai taip ir daro... Kaip sakoma cia jau nebe issidirbinejimas, cia jau achujenje....

Kriminalas!2012-10-17 04:19

Manyciau ,kad pupu dcde laikas rimtai bausti !!!!!! Cia yra nusikaltimas!!

ar2012-10-17 04:10

Paskaičiau ir netekau amo...Melas į akis....kiek dar iš mūsų tyčiosis ???????/

Artas2012-10-17 04:09

O gal nuliai reiškia, kad duomenys dar nepateikti? Iki kada ambasados turi pristatyti VRK-ai visus duomenis?

Ar cia tokie juokai?2012-10-17 04:07

Ar sakote, kad Kanadoje niekas nebalsavo, tik pastu siunte? Tai cia juokai tokie?

Saulius2012-10-17 03:57

Noriu kiek patikslinti : ne balsadėžėje - baldadėžėje - nedidelis skirtumas - balso į dėžę neįkiši nes jis burnoj :) :)

Deja,2012-10-17 03:57

Cia naktinis poilsis buvo daromas specialiai!!!!!!

emigrante2012-10-17 03:55

Melagiai, skambino drauge is londono 14 spalio,ir sake prabalsavau stovejau eileje 2 val beveik ir savo balsavimo biuleteni vos igrudau i deze.AFERISTAI NEGI GALVOJATE KAD TYLESIME??????

vika2012-10-17 03:53

tai kur stebetojai? jok jie turejo viska stebet ?

Tadas2012-10-17 03:53

jeigu jie PEDOFILIJOS neranda ,tai kokius dar balsus ,tolimoj Anglijoj ras.

UK2012-10-17 03:48

Ne veltui kai valstybiniai pedai prievartavo mergyte, jus SUSKIAI seime vyriausybeje bei prezidenturoje stovejote po medziu. Nieko keista, kad rinkimu rezultatai yra klastojami, idant tuos pacius pedus i lovi ikist. Supuvusi sistema, ir valdzioje vien isgamos. SLYKSTU. Pasakiau viska, ka norejau.

...2012-10-17 03:46

nemanau,kad musu brangus emigrantai tyles. Jei tiesa,tai jie tikrai kazka darys,juk jie dabar gyvena tokiose salyse,kur tokie dalykai nevyksta. Tik cia gyvenantiems lietuviams gali sikti ant galvos,nes lietuvis niekada nekovos uz savo tiesa. Aisku,nevisi duodasi apsikami,bet tu drasiu,ieskanciu tiesos,tai mazuma. Butu tokie dalykai kitose salyse,tai zmones iseitu i gatves su sakemis,priverstu balsuoti is naujo. Matysim,kaip cia viskas baigsis bananu salyje. Slykstu pagalvoti ir vel is musu pasijuoke,nuzemino mus iki zemes kirminu lygio. Matysim.

UK2012-10-17 03:40

Totalus melas!! Girdi, Vaigauskai??? Pats balsavau Londone, imeciau biuleteni i balsadeze!! Galeciau spjaut i akis uz toki mela!

manau2012-10-17 03:33

kad užsienio lietuviai turi pradėti šalinti Vaigauską iš pareigų. Žmogelis nesusitvarkė.

emigrantams2012-10-17 03:32

Ir ka, jus ruosiates tyleti? Nukosejo jusu balsus ir ka, viskas tuo ir uzsibaigs? Tai vadinasi Drasos kelias butu gaves laaabai daug balsu, jei rinkimai butu buve saziningi.Nu, to ir reikejo tiketis...Atsises i sosta vagiu ir aferistu saika.

na manau2012-10-17 03:31

tai skandalas ir Vaigauskas turi b8ti nušalintas iki antro turo. Užtenka!

To dar nebuvo2012-10-17 03:29

Tikriausiai tiek "primakliavojo" ,kad gavo Putino 146% balsų.Tikėdamiesi laimėti laiko,kad aptvarkyti skaičius iki tikroviškesnio pavidalo,tyčia įvėlė "techninę" klaidą.

Rimantas2012-10-17 03:21

Vaigauską ir jo komisiją nedelsiant areštuoti ir anuliuoti visus konservų bei DP ir socdemų balsus. Skelbti naujus rinkimus.

Butent2012-10-17 03:13

kad kliedesiai. Toki finta gal ir butu galima prastumti tokiose salyse, kaip Egiptas ar Kazakhstanas, bet Airijoje ir Anglijoje, kur lietuviu pilna ant kiekvieno kampo... Jeigu ir toliau VRK skelbs, kad balsadezeje nieko nerasta , nors zmones net stovejo eileje, kad prabalsuoti, tai cia butu dar neregeto masto skandalas.

manau2012-10-17 03:10

Manau, kad viesai turi but skelbiami apygardu ir apylinkiu rinkeju korteles nr. rezultatai, tai yra kam atidave savo balsa, taip kiekvienas zmogus turetu galimybe pasitikrinti internete ar spaudoje kam istikruju jo balsas atiteko (aisku pavardziu ir adresu skeltb nereiketu). Tokiu atveju, jei pamatytu priskirta kokiam kitam kandidatui ar kitai partijai, galetu paviesinti ir kreiptis su skundais i tam tikras institucijas. Taip nereiktu ir daug priziuretoju, nes sunaikinti ar kam kitam priskirti butu NEIMANOMA

skubiai2012-10-17 03:04

naujus rinkimus

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi