Žiniasklaida pranešė, kad Valstybės saugumo departamentas (VSD) sumažino savo pažymos, kurios turinio atskleidimas ir paskelbimas žiniasklaidoje sukėlė prezidentės Dalios Grybauskaitės „skiepų“ skandalą, slaptumo lygį.

Informacija apie Rusijos specialiųjų tarnybų planuojamas atakas prieš D. Grybauskaitę, jos neteisėto atskleidimo metu buvusi valstybės paslaptimi, dabar tapo tik riboto naudojimo tarnybine paslaptimi.

Štai kaip bičiuliškai „Lietuvos ryto“ televizijai šį virsmą paaiškino VSD atstovas Vytautas Makauskas:

Skaitant tokius dalykus, kyla daug nejaukių klausimų, bet paminėkime tik kelis.

Pimasis – kas atsitiko vadinamiesiems VSD šaltiniams? Ar šie asmenys dar sveiki ir gyvi?

Juk vos mažiau nei prieš mėnesį, lapkričio 11 d. , VSD vadovas G. Grina žurnalistams aiškino, kad VSD pažyma ypatingo slaptumo grifu pažymėta siekiant apsaugoti su mūsų specialiąja tarnyba bendradarbiaujančius žmones, ar, kalbant saugumiečių žargonu, šaltinius, kurie yra ne bet kokie, o „jautrūs“. T. y. tokie, kuriuos atskleidus jiems gali kilti pavojus.

Štai ką apie tai sakė G. Grina:

Jeigu dabar pažymos slaptumo lygis sumažintas, ar turėtume suprasti, kad šaltiniai tapo nebejautrūs? Jei taip, tai kas sumažino jų jautrumą? Gal šiuos žmones jau demaskavo Rusijos FSB? Ar juos dabar nuspręsta paaukoti, kad būtų išgelbėta prezidentės patarėja? Ar po tokių istorijų kas nors dar norės rizikuoti, bendradarbiaudamas su VSD? O gal VSD vadovas G. Grina apie tuos jautrius šaltinius tiesiog melavo, žiūrėdamas visiems į akis?

” Šį kartą buvo ypač atvirai ir ciniškai pademonstruota, kaip tiriamos nusikalstamos veikos, susijusios su aukštais politikais ir jų aplinka.

Antrasis nejaukus klausimas: ar toks pat paslapčių išslaptinimo mechanizmas bus taikomas visada, ar tik šiuo vienu atveju? O gal visi asmenys, kurie ateityje neteisėtai nutekins kokias nors paslaptis, galės ginčyti informacijos slaptumą ir reikalauti pakeisti „grifus“? Toks precedentas reiškia: tegu slapta informacija liejasi laisvai.

O gal visa tai, kas paminėta, ir yra pati tikriausia ataka prieš Lietuvą – tik ją, pasitelkus prezidentę, vykdo pats VSD?

Šiaip ar taip, šį kartą buvo ypač atvirai ir ciniškai pademonstruota, kaip tiriamos nusikalstamos veikos, susijusios su aukštais politikais ir jų aplinka.

Parafrazuojant klasiką: melai ant melų, o ant tų melų – melai ir maži meleliai.

  • ••••••

P. S. Dar kartą prisiminkime istorinį prezidentės D. Grybauskaitės spalio 31 d. kreipimąsi į tautą ir Rytų partnerius su įspėjimu apie netrukus prasidėsiančias Rusijos informacines atakas:

Naujausi

Komentarai (107)

Rikiuoti
trumpai2017-12-06 20:20

Nelsonas buvo nuteistas už dvigubą žmogžudystę...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-12-06 17:20

Dergti negalima, o tiesa yra privaloma: 2016-06-14 straipsnis "JE metinis pranešimas yra NUSIKALTIMAS PRIEŠ VALSTYBĘ" (ht*tp:/*/ww*w.ekspertai.*eu/je-metinis-pranesimas-yra-nusikaltimas-pries-valstybe/).

Antanas2017-12-06 14:56

Ekspertai Eu. pastebi ar atveria akliems akis kokiu mėšlu nuklota Lietuva. Jie nedergia. Jie paaiškina. Ačiū Ekspertams Eu. kad yra opozicija visuotinam melui.

Staska2013-12-12 18:46

Jeigu runkeliai ir mulkiai dar kartą išrinks partinės mokyklos docentę prezidente dar ne tokių dalykų Lietuvoje matysime. Dabar, manau, jai nori padėti ne tik TS-LKD, bet ir LSDP, iškeldami kandidatą, kuris "slėpėsi" Europos parlamente ir jokiais gerais darbais nėra pasižymėjęs. Manau, kad Venckienė dabar yra pirmoji, bet ne paskutinė politikė-emigrantė. Manau, kad Lietuvoje vietos neliks visiems tiems, kurie Daukanto aikštėje organizuodavo įvairias akcijas ir kurie turi kitokią nuomonę. Manau, kad tik R. Paksas galėtų būti lygiavertis kandidatas ir daug žmonių už jį balsuotų - tada bent II turas būtų. Manau, kad opzicija, lenkai, socdemai neleis jam bolotiruotis...

102-am2013-12-09 01:19

Jūs kaip ir jūsų pirmtakas 93-čias taip ir nepatarėt kokiame portale man verta lankytis.Todėl kol kas liksiu ekspertuose...

95-tam2013-12-09 00:20

Mano manymu vienas rimtesnių galimai spaudinių Lietuvoje yra žurnalas "Valstybė". Gal dar verslo klasė tam tikrais klausimais. Rimtas leidinys turi būti objektyvus ir kelti pasitikėjimą savo valstybę, o ne pilti mėšlą melagingą kaip daro ekspertai.

Darijus2013-12-08 21:39

Tarp kvailių.

Pikasas2013-12-08 21:33

As pats gudriausias

BUROKEVCIUS2013-12-08 21:29

Nu Dalka,nu molodec

Kuo galingieji pavertė žmogų Lietuvoje??2013-12-08 20:43

Buvęs Pietų Afrikos Respublikas prezidentas Nelsonas Mandela mirė gruodžio 5-ąją dieną, Johanesburge. Savo šalies istorijoje Mandela paliko neišdildomą pėdsaką: jis buvo rasistinio režimo, apartheido, sugriovimo autorius. Už tai jam, kartu su kitu buvusiu šalies prezidentu Frederiku Willemu de Klerku, 1993 metais buvo įteikta Nobelio taikos premija. Mandela praleido kalėjime 27 metus. Nepaisant to, jis išliko tikru lyderiu ir vos išleistas iš kalėjimo buvo išrinktas pirmuoju juodaodžiu šalies prezidentu. Šias pareigas ėjo nuo 1991 iki 1999 metų. Šiuolaikinėje Afrikos istorijoje, deja, netrūko atvejų kai tautos išvaduotojai iš represinių kolonijinių ar pokolonijinių režimų patys tapdavo naujais diktatoriais. Tačiau Mandelos atvejis kitoks: jis nepasidavė galios pagundai, savo politinės veiklos prioritetais padarė tautos susitaikymą, o ne savo ar kurios nors grupės interesus. Baigęs savo prezidentavimo kadenciją atsisakė antrosios, tokiu būdu sudarydamas prielaidas sutvirtėti naujoms demokratinėms struktūroms atskirai nuo jo asmens. Didžiausias palikimas, - kurį palieka Mandela yra atleidimas ir susitaikymas. Jo lyderystė sugebėjo ištraukti pietų afrikiečius iš pilietinio karo ir padėjo išvengti didesnių kraujo praliejimų. Nepaisant to, kad apartheidas sunaikino tiek daug gyvybių, Mandela sugebėjo visiems, prispaudėjams ir prispaustiesiems, pasiekti stabilumą. Jis tai padarė neatsisakydamas savo principų, kovos prieš neteisingumą ir diskriminaciją. Gynė visų asmenų orumą ir teises. Rodė ypatingą dėmesį tiems, kurie buvo patys pažeidžiamiausi, vaikams, gyvenantiems nuošaliuose kaimuose, negalintiems gauti išsilavinimo. Čia buvo Tikras lyderis. Pasaulio galingieji dažniausiai renkasi kitą kelią - Žmogų paversdami tik priemone...

stasys to 932013-12-08 15:29

Nesutinku ..žodis visi čia kaip minimu ne vietoje..:)

to 952013-12-08 14:25

tamstai verta lankytis tualete

93-čias2013-12-08 04:43

Ačiū kad atvėrei akis...Čia nebesilankysiu.Gal patartum kur verta lankytis?

Darijus2013-12-08 01:56

Na ir briedas.

žiauru2013-12-08 01:39

Tai pats priešiškiausias Lietuvai portalas. čia susirenka visi, kuriems Peleckis ar Uspaskichai ar kitas dirbantis Maskvai mieli ir savi. kadangi prezidentė nedirba kremliui, todėl ir "ėdama" čia. tai edinstveninkų portalas.

Istorija2013-12-07 22:25

Seniai žinoma, komunizme visi komunistai turi būt lygūs, tas kuris ne toks yra lyginamas kitų komunistų, todėl kyla klausimas, kodėl yra lyginama buvusi komunistė?,ir kas aniems nepatinka?.

kaita2013-12-07 21:27

pikasai tu trenktas ar tik apsimeti tokiu?:))))) man patinka tavo pokstai, tikrai:))))

Pikasas2013-12-07 20:17

Prezidentės Dalios Grybauskaitės darbotvarkė, manau, buvo pakankamai intensyvi per visą, jau besibaigiantį kadencijos laikotarpį. Sudaryti tų darbų visą sąrašą gali tik prezidentūros darbuotojai, kurie pagal savo pareigas viską registravo. Šalies vadovė, kiek teko girdėti, netgi nei kartą neturėjo atostogų ir niekada neišvyko iš šalies ilgesniam laikui. Kiek teko stebėti žiniasklaidoje, daugelis atliktų darbų turėjo pozityvią prasmę. Esant tokiam darbo intensyvumui, mano nuomone, pasitaikė ir abejotinų sprendimų ar net klaidų. Nepastebėjau , kad tos klaidos būtų specialiai piktybiškos. Jas esu aptaręs savof komentaruose. Nesikartosiu. Tai daugiau rutininės klaidos, kurios didelės žalos šaliai nepadarė. Mano įsitikinimu, pozityvių darbų atlikta kur kas daugiau. Kai ką labai siutina, kad ji neužsidaro prezidentūroje, o stengiasi kiekviena įdomesne proga susitikti įvairiuose renginiuose su daugybe įvairaus amžiaus gyventojų. Man tie susitikimai nuteikė gan maloniai. Taip elgiasi daugelio demokratinių šalių pirmieji asmenys ir nieko ekstradicinio tame nematau. Prezidentės gebėjimas bendrauti netgi šiek tiek nustebino. Kadencijos pradžioje ji atrodė uždaresnė, mažiau linkusi bendrauti su eiliniais piliečiais. Pasakysiu dar daugiau. Prezidentės lietuviškos kalbos raiška ir įvairi įdėta kalbose motyvacija gerokai patobulėjo ir taip ji gerokai sutvirtina savo, kaip draugiškos ir artimos visiems asmenybės įvaizdį. Tai, beje, padeda jai geriau suprasti mūsų gyvenimo kasdienybę, įvairių, kad ir mažų švenčių prasmingumą. Sakyčiau, kad šalies vadovė taip lavinasi kartu su visais, su ja bendraujančiais. Gal būtent ir tas, nuolat pilamas ant prezidentės purvas žiniasklaidoje nelimpa. Būtent purvas, nes tik argumentuota kritika turi pozityvią prasmę.

stasys to Pikasui2013-12-07 20:02

Galima ir dar viena priežastis .. Gribauskaitė kilstelėjo politinės kultūros kartele tiek aukštyn, kad tokias marginalines partijas kaip TT, ar buvusį DP liko gyliai užribyje.. taip kaip Gribauskaitė laikosi nuošalyje visų politinių partijų, Jį gauna puikia proga visuomenei parodyti kaip galėtų Lietuva tvarkytis jei politinėms "prostitutėms" butų įvestas privalomas skaidrumas, visuose jų veiklos lygiuose, suderinat aiškų su jų politinės įdeologijos pamatų ... juk ne šeip Vyktorą Sakalas dar pavasarį įkalbinėjo rinktis suolą ir imti "kalti" savo namų darbus .. :)Grįžtant prie temos Jos palaikimas visuomenėje tik parodo kiek pasiteisino ta politinė nuojauta, ir kiek beviltiškai atsilike mūsų marginalai siekiantis pristabdyti Gribauskaite ir skubiai persitvarkyti iš pagrindų savo kolukietiška buhalterija. .. kas nespės į traukinį tas liks už borto ...

juokiausi2013-12-07 18:54

man vienas garbingas pagyvenęs žmogus dėstė, kad jau negali žiūrėti į tą mėlyną surdutą. Sako, kad tai nelietuviškas rūbas, o kažkoks turkiškas ir kad jau įkyrėjo tiek, kad negali matyti. Smagiai pasijuokiau viduje...

Pikasas isryskejo -2013-12-07 17:28

uzsislaptines JE ciuciukas islindo priesrinkimineje tiesiojoje - JE nepakartojama, fotogeniska, laimes jau I ture ir t. t. O man jau bloga nuo kasdieniniu JE potigrafiju - su mociutem, vaikiukais, kamuoliu, knygomis... Ach, kokia patraukli su savo melynuoju surdutu. Net Lietuvos pirmininkavimui ES prisiminti pasiuti ir padovanoti zydri kaklarysiai, parodantys kuria kryptimi bus vedama Lietuva - ZYDRA. Apgailestauju, kad sios dovanos (zydros skareles moterims) su Lietuva nesusijusios - jokio ispaudo ar zenklo trispalves, Vycio ar Gedimino stulpu. eilinis zydras skuduriokas po kaklu. Pikasas dabar lenda i visus portalus ir kelia uodega JE. Jokio objektyvumo nebeliko. Pensijas pati nukirpo, pareikalavusi, kad Kubilius skolintusi is JAV bankininku net uz 10 proc. palukanas, vietoje Pasaulio banko uz 2,5 proc. , todel ir kirto labiausiai pazeidziamai, pensininku grupei. O dabar- priesrinkiminio populizmo virsune - visi kalti, o ji ,,ne prie ko".

Silva2013-12-07 17:14

Didžiai gerbiu "Ekspertų" tinklalapį už tai, kad nebijo TIESOS...

Pikasas22013-12-07 16:20

APIE "SNORO" AFERĄ TRUMPAI CITUOJU: Prokuratūra 38 metų V.Antonovą ir 55 metų R.Baranauską kaltina turto pasisavinimu ir finansiniu sukčiavimu stambiu mastu – jie kaltinami iš „Snoro“ sąskaitų į asmenines sąskaitas Šveicarijos bankuose perpumpavo bemaž pusę milijardo eurų (apie 1,7 mlrd. litų). J.Hardy teigė, kad būtent šia vagyste abu bankininkai ir sužlugdė jiems priklausiusį „Snorą“: „Ar pinigai dingo iš banko? Taip. Kur jie? Atsakysiu – šveicariško banko „Julius Baer“ ir kitų bankų sąskaitose, priklausančiose kaltinamiesiems.“ --------------------------------------------- Kaltinimuose teigiama: nuo 2008-ųjų rugpjūčio iki 2011-ųjų birželio V.Antonovas ir R.Baranauskas atliko daugiau kaip 30 didelių pervedimų į asmenines sąskaitas bankuose „Julius Baer & Co AG“ ir „HSBC Private Bank SA“. Pervedimų sumos – nuo 10,6 mln. JAV dolerių iki 74 mln. eurų. Iš viso V.Antonovas atliko 27 pervedimus į savo sąskaitas, o R.Baranauskas – 6.

Pikasas2013-12-07 16:06

Ta "nutekinta pažyma" yra tik išpūstas burbulas. Jokios slaptos informacijos, kaip matėme, paviešinta nebuvo. Liko tik gudriai apgalvota "provokacija", kurią tuoj pat pasičiupo kairiosioms jėgoms patarnaujanti žiniasklaida. Kažkam gal labai norėjosi, kad prezidentė "taptų pažeidžiama", bet gavosi gerokai kitoks rezultatas. Visuomenė dar kartą galėjo įsitikinti ko Lietuvoje siekia Rytų imperija ir kokios jėgos tokiems tikslams tarnauja mūsų valstybėje. Įdomiausia yra tai, kad aršiausiai prieš prezidentę Dalią Gryvbauskaitę sukilo tos jėgos, kurių priklausomybę Kremliaus ideologijai vis sunkiau darosi nuslėpti. Nors daugumą valdančioje koalicijoje turintys socialdemokratai, daugiausiai premjero A.Butkevičiaus pastangomis, reiškiasi kiek santūriau, tačiau tai nedaug ką pasako. Nebent tai, kad jiems "vynuogės per aukštai kabo". Pavieniui laimėti prezidento rinkimus, jei juose kandidatais taps A. Paulauskas, Z. Balčytis, koks R. Paksas ar V. Mazūronis turi visiškai menkus. Sakyčiau, artimus nuliui. Tačiau, jei jiems sutelkus visų šių partijų elektoratus pavyktų kuriam nors prasibrauti į antrą turą, tai antrame ture jų elektoratai susisumuotų. Šiuo momentu atrodo, kad net ir to nepakaktų, tačiau kas gali žinoti, kokios dar provokacijos yra šiandien kuriamos ir į viešumą prieš rinkimus išmestos? Logiškai mastant, galima padaryti išvadą, kad jei minėtos jėgos su savo marginaline praeitimi bando kapoti panašią praeitį turinčią dabartinę prezidentę, tai ši joms, toms jėgoms kažkuo neįtinka. Manau, kad tai liestų jos poziciją Rytų imperijos atžvilgiu ir bandymą stabdyti klanų įtaką, jei ne viešpatavimą šalies viduje. Galimai čia ir yra svarbiausia viso to šurmulio esmė.

vilnietė2013-12-07 13:09

Taip, kažkada daugelis galvojome, kad pilietiškumas – valdžios palaikymas, patriotinis mąstymas – pritarimas tam, ką rašo dešinieji apžvalgininkai ir sako Konservatorių partija. O dabar kitaip galvojame. Konservatorių partija nėra Lietuva, o prezidentė vargu ar konstitucijos garantas....

to 80. kiauliu kiaules2013-12-07 02:26

tu gal vaistu neisgeriai, juk TEVYNEparduoti ruosiasi koncervatliberalai,su ponia ir papuniu priesaky

ir cia vis dazniau2013-12-07 02:21

pradeda uzsukti samdomi koncervatoriu troliai, puiku papopuliarinsit normalu portala

kiauliu kiaules2013-12-07 01:29

ekspertai yra rublio padlaiziai. jie parduoda tevyne tam kad pagerintu savo asmenini gerbuvi. nafta dujos - ar ka nors daugiau zinot ekspertai? ar negrauzia sazines uz valstybes griovima?

ekepertai, ekspertai2013-12-06 23:02

ar jums dar nenusibodo tarnauti kremliui? gal kada ir tėvynę prisiminsite?

juk ne šiaip sau2013-12-06 23:01

poni Graužinienė pirmoji sukliko: tai juk ji nukreipta prieš seimą. Matyt turėjo omeny seimo daugumą, pačią save ir Uspaskio partijos lyderį Paulauską, Seimo Nacionalinio saugumo pirmininką:)

o be to,2013-12-06 22:58

koks tikslas įslaptinti pažymą, jei su ja gali laisvai susipažint tie, kurie galimai uoliai dirba Kremliui? nejuokinkit ponai.

jee..2013-12-06 22:53

kadangi nebepraleidžia cenzūra kitų Vaišvilos straipnių antrasčių, tai įkelsiuy jas į visus kitus portalus. Tesužino kaip čia vyksta tos atakos:)

Atakos? Kieno?2013-12-06 22:38

Štai keletas antrasčių : ekspertai - "VSD ir prezidentės atakos prieš Lietuvą", Z. Vaišvila: „Lietuva – valstybė, valdoma jėga ir baime“, Vytautas Rubavičius "Lietuvos vedlių dviveidiškumas ", D. Grybauskaitės „skiepų” bylos laidotuvės – pernelyg ankstyvas... Socialdemokratų kapituliacija Darius Kuolys: Lietuva verčiama mažąja Rusija... Kaip niekada vieningi: didžioji konservatorių kova ir konvulsijos... Paulauskas apie D. Ulbinaitę: „Nepavykęs savireklamos triukas turi būti sprendžiamas teisiniu keliu“... „Stabdykime šliaužiantį valstybės perversmą“Vytautas Sinica. Valstybė žino geriau – tėvai vaikų nebeauklės... Vytautas Rubavičius: politinės realybės šou – dviejų moterų „plėšoma“ Lietuva ... Lietuvoje klesti sąmokslo teorijos. Mums gresia radikalizuojantys tinklai... Pikete reikalaus prokuratūros tirti trukdymą pasinaudoti teise į referendumą... Ainė Ramonaitė. „Valstybinis „teisingumas“ Lietuvoje neturi nieko bendro su morale ir su sveiku protu“... Svajoja gyventi kaip Švedijoje, bet viską daro, kad to nebūtų Sisteminių žurnalistų bendrija daro tai, ką yra geriausiai išmokusi daryti: atlieka paslaugą galią turintiems ...

žinia2013-12-06 22:05

nuo Liuciferio: -Aš melo tėvas. Aš jus myliu. Rinkite meluojančius.

vytasb2013-12-06 20:31

Sakoma,nesikapstykime popraeiti,ziurekime kaip dirba dabar. Daugumas mano kartos (1946m)buvome priversti buti formaliai komjaunuoliais,dalis(imoniu vadovai ir pan. )komunistais,Bet buvo ir giliai idejiniu,kurie glaudziai ir noriai bendradarbiavo su KGB,o nutraukti rysius su sia organizacija,jei esi daug jai pasitarnaves ,nera lengva o gal ir neimanoma,jeigu tu pats neatsakysi I zmonems (ne visiems) rupimus klausimus saziningai. Man,asmeniskai,kai as renku auksciausia valstybes pareiguna,tai svarbu zinoti,ir tik tada spresti,pagal savo paziuras,kaip balsuoti. Kolkas is esanciu kandidatu nematau nei vieno,keliancio pasitikejima,deja!

70 tam2013-12-06 19:34

Paaiskinu - gali. Tai niekaip nesusije su tyrimu, nes istatymai ir pazymos atgal negalioja. Ponas Grina teisingai paaiskino, kad jis slepia "jautru" saltini, kas ta informacija suteike. Ir arkliui aisku, kad issiaiskinus saltini jis tampa "nebejautrus".

67 tam2013-12-06 19:26

Gerai georafija mokeisi mokykloje? Rytuose dar Japonija yra. Kas atsimena tarybinius laikus, tas patvirtins, kad buvo gyvenama lozungais ir etiketemis, pavyzdziui "prakeikti imperialistai" arba kai Morgunovo herojus uzvaziavo "prakeiktam socialistines nuosavybes grobstytojui". Laikai pasikeite, bet kai kas is anu laiku taip ir neisaugo, tik lozungai truputi kitokie - "rusai puola", "uzsakyta is rytu", "30 rubliu". Fantazijos sugalvoti ka nors naujasnio pritruko? O is kitos puses kam galvoti, gal geriau perimti teigiama patirti. Mokyklose buvo privaloma skaityti Breznevo kurini kaip jis kariavo savo "mazaji kara" "mazojoje zemeje". O kodel neivedus Lietuvos didvyrio vardo? Prezidente tiek nusipelniusi, kad galetu gauti 6 iskart. Tik nereiketu paraleliu su Leonidu Iljuciumi vesti, jis tik 5 zvaigzdes teturejo.

man prašau paaiškinti :)2013-12-06 19:13

ar gali VSD keitalioti žymas kol nesibaigė ikiteisminis tyrimas? Dar apie tai pranešinėja - ar tai ne įtakojimas tyrimo? Kažkaip man viskas labai baisiai atrodo....

Pritariu 50 am2013-12-06 19:09

Tas kandidatas sedi kazkur kabinete ir raso kalbas savo vadovams, uz juos sprendzia problemas, bet jis nematomas. Daukanto aikstes nesiulyti.

67-am2013-12-06 17:48

Kaip suprantu ir "dangus griūva" afreas prezidentė galimai "užsakė iš rytų",ne? :)

DIRBAT RUSSO EKSPERTAI ?2013-12-06 17:40

MESLINI STRAIPSNIAI ,UZSAKYTI IS RYTU

Taip2013-12-06 17:26

Taip, didesnės gėdos, nei ši "prezidentė" ir jos apgailėtinos aferos, bėgant nuo savo šešėlio, jau nesugalvosi :))

Petras2013-12-06 17:17

Ar atsiras bent vienas Lietuvoje žmogus, kuris patikės,kad čia ne Prezidentūros afera

Jo, jo, žalia Rūta!2013-12-06 16:48

Na ir pokštininkai Jūs. Nepagalvojate, kad ta žalia Rūta gali būti kur kas raudonesnė už tą raudoną, kurią taip aršiai puola buvę internacių kolaborantai, "stukačiai" su visa bolševikų armija Lietuvoje? Per "Perestroiką" pulkelis jaunųjų kagebistų persimetė į žaliuosius ir nuėjo runkelių balamūtyti, gal žinote kodėl? Jei Prezidentę Dalią kritikuotų ir pultų buvę disidentai, neformalai ir Laisvės kovotojai, partizanai, o dabar ją puola nugi gryniausi buvę-tebesantys bolševikai. Jūs tik pasižiūrėkite plačiau ir giliau, kokios spalvingos bolševikinės asmenybės ją taip žiauriai puola, kas dar niekas taip niekad nepuolė jokio prezidento vyro, ypač pačio pačiausio Bolševikų partijos fiurerio Ruskyno apskrities teisėmis ir Didžiojo mūsų tautos moterų "O" - orgazmo taip sakant. Dabar gi kitas toks pats veržiasi į prezidentus - irgi nori tapti Lietuvos moterų Didžiuoju "O" ir, beje, gali juo ir tapti - būti išrinktų, jei taip kvailai giliuosime.

na2013-12-06 16:47

nerimsta kremliaus agentėliai ir nors tu ką.. ką.. :) Nors iš dalies sąžiningai patys deklaruoja, kad yra priklausomi... nuo kremliaus pinigų? ar nuo asmeniškai Dūmos senatoriaus už pedofiliją teisto Shpygelio? kad taip nekenčia Lietuvos valstybės.

Diedukas Bronius2013-12-06 16:36

Gerbiamėji, kaip sako vyktaras, ką beišrinktume, (išskyrus DG), jau tikrai blogiau nebus. DG per ketverius metus taip dakalė Lietuvą, kad jei gaus dar ketverius, iš Lietuvos liks tik "kalnai kelmuoti, pakalnės nuplikę". Labiausiai ko aš bijau, tai masinis kompiuterių gedimas vyriausioj rinkimų komisijoje. Praktiškai bus einama vabank ir jeigu mes ir šį syk nurysime nuoskaudą, net nabagai pencininkai bus priversti emigruoti.

Žalia Rūta (and co.) prieš raudoną Dalią2013-12-06 16:30

Rūtos Janutienės, dabar – „Lietuvos ryto" TV žurnalistės, knygą „Raudonoji Dalia" išleido VšĮ, kurios vadovas yra Algirdas Janutis. A priori įtariai vertinčiau Giedros Subačienės knygą, išleistą Giedriaus Subačiaus, bet tegul kalba kalba. Būdvardžiu raudonoji konstatuojama, kad prezidentė su savo praeitimi priklauso tebeaktyviems Lietuvos priešams, prieš kuriuos visi kovojome, bet ne visi laimėjome (ne visi juk privatizavome). Visiškai pritariu V. Valentinavičiui, jis 15min. lt rašė: „Su tokiomis biografijomis – pusė Seimo." O jei dar pasidalysime prisiminimais su niekuo valdžioje nepanorusiais tapti tremtiniais, mitinguotojais, pragmatiškai gerovės netvarkiusiais inteligentais... O jei išklausytume jų pasakojimų apie kai kurių dabartinių europarlamentarų elgesį savanorių saugomame Parlamente, apie buvusį pirmąjį LKP CK sekretorių ir kartu Pabaltijo karinės apygardos tarybos narį a. a. prezidentą, 1988 m. tautinę vėliavą vadinusį skuduru... Apie aršius ateistus, po Nepriklausomybės atgavimo tapusius romiais religijotyrininkais. Apie tarybinius propagandistus, diplomatais skraidančius Vakaruose. Apie aktyvistus, Vilniaus universiteto specialiuosiuose fonduose ideologiškai tikrinusius aspirantus pagal jų ten užsakomas disertacijoms knygas, o dabar europietiškus ambasadorius. Apie protingus, bet kai ko kita stokojančius komjaunuolius, pusdykiai nusipirkusius šimtus kvadratinių (tėvynės) metrų ir tėvynės (organų) akcijų. Ne pagal ideologiją, o pagal demagogiją būdvardis raudonoji šiuo atveju priklauso etikečių klijavimo triukui Taigi, kamuojama nevisavertiškumo kompleksų, viena kalbanti, kitą daranti „viršininkė", „degraduojanti", „karjerizmo didmeistrė", „žiūrinti į savo atspindį nupoliruotame darbastalyje" – ir čia sutinku su kito nuožmaus demagogiško kritiko A. Vinokuro antrašte – „Prezidentė šoka tango viena..." Manyčiau, kad kaip tik tai labiausiai kai kuriuos ir siutina. Nes mūsų įvairių vadovų raudona sovietinė praeitis, pradedant 1993-aisiais, nieko nebejaudina. Nekritikuotiniems, chamišką turgaus žodį suvokiantiems kaip paskutinę instanciją, o politikoje – kovojantiems pirmiausia dėl valdžios, įtakos ir asmeninės gerovės „rūpestėliams" vieniši, savarankiški, ryžtingi ir nepaklusnūs veikėjai yra labai nemalonūs. O jei jie dar ir populiarūs, tai jie erzina dvigubai. Ir taip yra ne tik politikoje. Versle, mene, žurnalistikoje – taip pat. Todėl rengdamiesi konkurso „Šok su manimi" finalui gegužę ant slidaus parketo, niekaip neįstengdami tapti pavojingo, klaidaus ir sudėtingo šokio partneriais, jie mosuoja barškučiais. Dantyse įsikąsta ir rožė. Bet liūdna ir pikta. Nes kol kas nėra aišku, kam – patikliam, susisaisčiusiam ir kartkartėm „pamaitinančiam spaudą" – ją, kaip atsipirksiančią investiciją, perduoti. Tada, atsikvėpus su vyno taure ketvirtosios valdžios ar šiaip bendraminčių būrelyje, galima būtų atsidusti: „We are leading again."

58as komentarui2013-12-06 16:28

Pritariu DURNIAI IR DAR VERGAI!

Vo Tai Tau !!2013-12-06 15:17

Lijo, šalo, sniegas krito, kol europon nusiritom. Šviečia saulė jau kita, ne raudona O? (teisingai) ŽY-DRA!

as2013-12-06 15:06

jie mato ,kad mes paprasti zmones tylime ir tylesime todel ir daro ka nori ir darys ziurekite ,kaip Kijeve zmones draugiskai sukilo cia DURNIAI sedi leidzia daryti ka nori

Jules2013-12-06 14:43

Praeitis kuria dabartį, vadinasi, ateitį ir kitaip dar nėra buvę ir negali būti, nebent Lietuvos "komsomolkės" skaitytojai gali manyti kitaip, nes už juos ten galvoja "Lietuvos rytas". Anksčiau ten už runkelius galvojo toks žiniasklaidos ške biznio magnatas Vainauskas, berods, o dabar - žavingasis paikų mergų numylėtinis, kažkoks Lietuvos playboy'us. Patikslinkite, jei kas žinote daugiau ir giliau?

abejingumas2013-12-06 14:41

padarė savo darbą - užlipo mums ant galvos negrįžtamai ...

Na nereikia2013-12-06 14:33

cia aprasineti istorijos,kuria jau zinome atmintinai. Nereikia karsciuotis,juk siais komentarais nieko nepakeisime. Rasykite pavardes tu pilieciu,kuriuos jus matote busimu prezidentu,tada galesime konkreciau padiskutuoti. Kad visa prezidenturos tvarta su jai pavaldziom institucijom isvalyti butinai reikia naujo prezidento. Tai siulykite. O tas begalinis praeities narpliojimas kaip ir dabartines machinacijos igriso iki gyvo kaulo. Atrodo kad mes taip ir liksime gyventi praeityje. Gyvenimas eina i prieki ir reikia galvoti kaip elgtis toliau

Jules2013-12-06 14:30

Kol Lietuvoje siaučia tikrų politikų badas, stygius, siūlyčiau pasikviesti į prezidentus arba garsiąją latvę, jos ekscelenciją ponią Vairą Vykę-Freiberg‘ą, arba von Urach‘ą, kol Lietuva pati užsiaugins rimtą politiką ar politikę. Šiuo metu tokio lygio politikų Lietuvoje kaip ir nematau, o aplink vieni bolševikai ir jų bufetas su autoūkiu, na, dar vienas kitas medžiotojas, bešaudąs į varovus arba į karves pamiškėje, dar viena kita olialia pupytė ar lietuviškoji A. Kolontaj, ar carinė Marija Bočkariova, pretenduojančios užimti Prezidentės Dalios vietą ir viskas. Kolchozo pirmininkų ir buhalterių kaip ir Brežnevo epochos mokslo pirmūnų ir KGB agentų, KGB savanorių, iš tolo negalima prileisti prie politikos – prie valstybės vairo.

Vot tai tau ! Sako:2013-12-06 14:26

Sninga šala ar palis Cia tarybine šalis Dalia, Grina ir Valys, Toliau Lietuva valdys.

Jules2013-12-06 14:16

Ar kartais Ropė ne Šatrijos mokinys kaip liberalusis Auštrevičius? Jei taip, tada daug kas ir be proto pastangų greitai paaiškėja. O dar prisiminus Pirmąjį Maskvos paktą ir Šatrijos siūlomą Nepriklausomybės moratoriumą – tampa visai aišku, kame čia reikalas ir koks jis iš tikro čia yra? Vienas kitas sąsajos faktas ir lengvai gali lyginti abu tuos du itin svarbius klastingos politikos istorinius faktus. Stalinas, tiksliau už jį Molotov‘as, pasirašęs Pirmąjį Maskvos paktą su Vokietija 1939 metais pasiekė svarbiausią Rusijos diplomatijos istorijoje tikslą - įviliojo Vokietiją į spąstus anuomet ir nukariavo beveik visą Europą. Šatrijai ir jos mokiniams ir bendražygiams nepavyko su Moratoriumu ir spąstų Landsbergio dėka pavyko mums išvengti – atkovoti valstybę iš Rusijos vergijos, bet pasiliko jos mokiniai ir padėjėjos bei patarėjai. Šatrijai nepavyko kartu su LK(bolševikų)P CK Pirmuoju sekretoriumi pašalinti tada Landsbergio, bet pavyko 1992 metais, kai Gorbio „perestroikininkai“ perėjo į bolševikų pusę ir Lietuvos sąjūdis prarado daugumą, bet ir tai nepilnai – Lietuva tęsė savo valstybinę egzistenciją ir tebetęsia ją toliau. Ta tokia negarbinga kova tebesitęsia iki šiol.

er to 492013-12-06 14:12

taip apranga panašumas i šiaur..

Kvieciu2013-12-06 14:07

kiekviena aistringa komentatoriu parasyti jo manymu tinkama kandidata i prezidentus,tada padiskutuosime apie juos.

Kadrai lemia viska2013-12-06 14:06

Tingiu uzsiimti paieskomis ir skaiciavimu, gal kam toks noras kils. Lietuvoje yra 779 teisėjai (2011 m.wikipedia. Kiek nauju teiseju paskyre grybauskaite, tarp ju teismo pirmininkais? Kas atsirinko ir paskyre generalini prokurora, VSD vada ir policijos generalini? Kadrai sprendžia viską – taip sakė dar Stalinas. Nedidele detale, paziurekit i jo ir kitu diktatoriu aprangos stiliu. Gal ir dabar tokiu yra?

Jules Bernadetai2013-12-06 13:52

Žinot, bolševikai nekvaili, jie žino ką runkeliams parinkti, kokį nepartinį, kad eilinį kartą apvyniotų apie mažąjį pirštelį. Jų mokytojas Vakarų numylėtasis dėdė Stalinas šito meno gerai išmokė ir išmankštino bei mirtinai prisaikdino. Niekaip nesuprantu, kam lietuviams reikalingi buvę Rusijos visagalybės kūrėjai ir jos liokajai?

Kas galetu paneigti?2013-12-06 13:49

Liurbius lengva valdyti. Bet lazda turi du galus, liurbis ir darbuose liurbis.

Bernardeta,2013-12-06 13:41

mano kilmė per prasta, kad galėčiau bent akies krašteliu į juos pažiūrėti. Mano tautybė per prasta, o su jų darbais, demagogijos menu, karo ir taikos meto nusikaltimais ir raštais, žinoma, kad susipažinęs, todėl baikit bajerius, kad Ropė ar Kopūstas, ar Česnakas iš Pabradės neturi nieko bendro su šlovingąja ir nenugalimąja partija - su liaudies keršytojų partija. Aišku, kad juos iškėlė partijos, na, o apie žaliuosius ir valstiečius aš jau patylėsiu, nes nerandu tinkamo žodžio jų apibūdinimui.

kol2013-12-06 13:34

lietuva valdys kolūkių pirminikai ir tarybinio plauko veikėjai niekas čia nepasikeis,juk visas turtas po cccp atiteko jų kišenėse.Juos senai reikėjo vyti su tarybiniais diplomais karviu kanyt,nors prieš tai turėtu patupėt už grotu už koloboravima su sovietais.

to Jules2013-12-06 13:28

Jus gal neskaitote ka raso komentatoriai iki galo ir nesuprantate.Tai ne mes juos siulome,o jie patys save issikele.Mes kaip tik rasome kad nematome kandidato,nes isskyrus juos daugiau niekas nekandidatuoja

bernadeta 41 komentatoriui2013-12-06 13:25

nustebau,kad jus taip gerai susipazines su siu tarybiniu veikeju darbais,gal rasete recenzijas ir disertacija ju veiklai tirti.Todel jums ir iki siol galvoje sukasi tokios mintys

Jules2013-12-06 13:13

Jūs tik žiūrėkit arklio Lietuvos Respublikos prezidentu per apsirikimą neišsirinkite. Kartą jau buvote išsirinkę LK(bolševikų)P CK Pirmąjį sekretorių, dviejų ponų tarną jo ekscelenciją poną Šlepetę, bolševiką Paksių, dviejų partijų, Konciervų ir LDDP, tarną, taip kad visko iš jūsų galima tikėtis, žinant kad reikalai su atsakomybe, padorumu, elementaria logika ir protingumu nuolat prastėja. Radot ką siūlyti? Ropę, Balčytį ir Paulauską, vadinasi, dar labai gerai gyvenate, kad galite šitaip šposyti kaip kadais anuomet, kai rinkote bolševikų fiurierių LR Prezidentu.

Bernardetai,2013-12-06 13:03

Jus kartais neužbūrė Mechlio ir Ščerbakovo tobula melo propaganda ir hipnozė, kuriai nėra lygių pasaulyje? O gal iš Ehrenburg'o pinklių dar niekaip nepajėgiate išsivaduoti?

33 -am kurmiui2013-12-06 12:58

Ir kas konkrečiai straipsnyje yra "prieš valstybę"? Mano manymu, prezidentė ir VSD veikia prieš valstybę darydami spektaklius, švaistydami mokesčių mokėtojų pinigus ir meluodami Tautai. Ir dar norėtų padaryti, kad bet kuris pilietis, besijuokiantis (mažų mažiausiai) iš tokio absurdo, būtų vadinamas valstybės priešu ir Rusijos agentu. Nieko naujo, regis, tamstai įprasta KGB mokykla:)

Jules2013-12-06 12:56

Vakar viena labai tolerantiška ir super intelektuali VU zombė darkėsi per vieną privačią Neosovietinės oligarchijos TV ir vadino visus, neturėjusius reikalų su šlovingąja Bolševikų partija ir jos internacionalu, pasaulyje nugalabijusi virš 150 milijonų gyvybių, kaip rašo viena garbinga ir sąžininga žydė, vadino, na nebesakysiu kuo - patys gi geriau žinote, kuo esame vadinami ir kokios tolerantiškos etiketės mums klijuojamos? Marginalai, plikšiai, bukapročiai, tamsybininkai, naciai, fašistai, "niemcai" ir dar bala žino kas?

II turas2013-12-06 12:53

Ropė prieš Balčytį.

to 33 kurmis2013-12-06 12:52

tai ir yra VSD kurmis,ju visu tokie komentarai.Kas ne su jais tas pries valstybe.Idomu kiek dar tu uzsislaptinusiu kurmiu

Bernadeta 29 komentatoriui2013-12-06 12:47

Atrodo siandien taip taikiai ir protingai diskutavome,kol neislindo vienas chamelis,kaip Rusijos Zirinovskis.Buvo prakomentuota apie save issikelusius kandidatus, o kitu nera,nes kol kas niekas nesiruosia jais tapti.Tai kad tamsta pataikei pro sali savo issireiskimais

Jules2013-12-06 12:47

Paaiškinimas labai paprastas, tereikia prisiminti nemirtingąjį Partinių ir nepartinių bloką ir geležinę jų vienybę - mirtiną vienybę ir priesaiką, užimant kokį tai valdžios postą. Nepartiniai bloke paprastai būdavo paimami iš agentų, pakabintųjų, gretų, ko nulėpausiai niekaip suprasti negebėdavo, nes bestudijuojant būdavo VU docentų užhipnotizuojami - užburiami.

Justinas ► kurmiui2013-12-06 12:46

Manote, kad turime valstybę? Turime tik vėliavą ir himną. Visa kita tėra eilinis valdžiukės UAB'as.

kurmis2013-12-06 12:44

apsijuoke ekspertai su sia rasliava, prastai eme atidirbinet maskvos pinigus. ekspertai o kodel jus pries musu valstybe veikiat? ar sazines visai nebeturit?

Justinas2013-12-06 12:43

Bernadeta rašo: "Susidaro ispudis kad laisve zmonems dave daugiau blogio negu gerio." Dar senovės romėnai sakydavo, jog nėra baisesnio žmogaus už paleistinį, t.y. paleistą vergą. Lietuvoje tas pats, pranykus visus vienijančiam bendram priešui, daugumoje paleistų vergų atsiskleidė visu gražumu vergo mentaliteto bruožai. Nepilietiškumas, begalinis godumas ir asmeninių vertybių neturėjimas.

Tomas J. -> 292013-12-06 12:39

Papasakok, kodėl Ropę laikai bolševiku?

Tomas J. -> Bernadetai2013-12-06 12:37

Materializmas žmones sugadino! Tikras vakarietiškas materialusis materializmas. / Okupacijos metais materializmas buvo dėstomas aukštosiose mokyklose, bet tai buvo teorinis ideologinis materializmas, tas dėstymas nepadarė jokio efekto žmonėms, nebuvo tikram materializmui tada jokių sąlygų. O po 1990 m., ypač po 2004.5.1, tos sąlygos atsirado.

Jo, jo!2013-12-06 12:35

Balčytis, Ropė, Paulauskas, Jūs ką, be bolševikų daugiau nematote žmonių, gebančių būti Lietuvos prezidentu? Vien bolševikai jums tesukelia orgazmą ar kaip čia yra iš tikro?

Jules2013-12-06 12:29

Kad būtų galima totaliai klastoti reikalingas balsavimas internetu ir jau tada liberalai laimės nuolat rinkimus.

Ritai ir Bernadetai2013-12-06 12:26

Ritai, o kiek balsuoja, koks procentas meta į urnas, o koks kojomis. Tauta susiskaldžiusi: tik Kinijoje ir Indijoje gali būti tiek partijų, o ne Lietuvoje, kur nelikę ne 3 milijonų su visais vaikais ir ne piliečiais. Kodėl nesusitarti draugiškai ir apsijungti, kodėl partijoms vadovauja kaip Stalino, Brežnevo laikais vienas ir nepakeičiamas asmuo. Žodis REIKIA čia "ne prie ko", viskas priklauso nuo rinkėjų aktyvumo. Aktyvūs tik senoliai, o kur jaunimas, jų tėvai, jog taip išauklėjo. O Bernadetai pritariu 100%. Praradome mentalitetą ir jo jau neatstatyti. Vakarai jaunimui susuko galvas visai. Jie greit nebežinos kas tokie esą. Sovietmečiu atsilaikėme ir tapome tikri Lietuvos patriotai, o kuo tapo ir tie patys "patriotai"?????

baisu2013-12-06 12:26

su tokia prezidente kuri valdo per vsd gp kpb pk baisiau šalyje ir būt negali nu gal maras

20 komentarui2013-12-06 12:22

jus neteisus.Suklastoti galima apie keleta procentu,taciau ne 30.Visose apylinkese yra stebetojai.Dabar ir Rusijoje tokiu mastu nebeimanoma suklastoti rinkimu,o tuo kabiau pas mus.Tautieciai pastoviai mato prezidente graziai besisypsancia,graziai kalbancia todel ja ir tiki.

Iš tiesų2013-12-06 12:11

juk prieš pasaulį mūsų SPECTARNYBOS ,prokuratūra ir Prezidentūra pasirodė KARIKATŪRIŠKAI.Gėda. Galima daryti išvadą,kad SKIEPŲ VAKCINĄ gamino Maskvoje,o ją išplatino PAKABINTIEJI.

Antanas2013-12-06 12:11

Nuo Sąjūdžio laikų kiek tik buvo galima manau "prakišti" su pažadais ir melais su neatpažintais eiliniams rinkėjams į atsakingus valstybinius postus "sukišti" ne lietuviški ( kaip sau nori ne Lietuvos prestižui tarnaujantys asmenys ) žmonės. Ir kas jiem ta Lietuva? Tegul juokiasi Maskva ar Briuselis. Jiems tas pats. Valgyt turi. Algas gauna. Nesvarbu iš ko ir kokia valiuta. Po tokių pono Lansbergio paminėtų valstybinių "skiepų" man kitaip nesigalvoja. Gal bus kokia miliūtinė televizijos laida ir ten viskas dar labiau ir sąžiningiau paaiškinta ir tada bus tikrai viskas aišku, kad neaišku.

Pensininkė2013-12-06 12:11

Lietuviai negali gyventi be "dievaičių" nuo amžių glūdumos, nors kai kurie teverti tik nulio. Gal būt senovės mūsų dievaičiai buvo karžygiai ir drąsūs žmonės, bet ne dabartiniai, pradedant nuo pokario (išskyrus tuos, kurie tikrai didvyriškai pasiaukojo dėl tokių menkystų kokiais tapome mes visi). Kas per 23 metus tikrai dirbo Lietuvai, o ne sau ir kažkam pataikaujant laikėsi kėdėse. O dauguma žmonių visus šiuos metus garbino ir garbina visai ne tuos, kurie tikrai Lietuvai nusipelnė. Lietuviai be stabų negali gyventi: ankščiau ąžuolas buvo lietuvio stabas, o kas dabar: tik tai svarbu, jog kojas ir rankas šildėsi Vakaruose, o kitus už kandų liežuvį. Atsikvošėkite, pagaliau, nes tauta tikrai nyksta ir sunyks, jei ir toliau garbinsite lankstų liežuvį, o ne protą.

18 beprociui2013-12-06 12:08

gal nustokite kliedeti apie Rusijos uzsakymus ir eikite pasigydyti.Kada ismokote zodi Gazpromas,kad ji visur kaisiojate be reikalo.Jeigu tik parasysi apie prezidentes liapsusus,tai tokie beprociai tuojau priespastato sia duju organizacija.

Ritai, Bernadetai2013-12-06 12:06

Manau, kad Lietuvos rinkėjas čia nė prie ko, jis tik balsuoja, o rezultatai būna tokie , kokių REIKIA.

Bernadeta- Justinui2013-12-06 12:01

jus visiskai teisus. Taciiau as vis svarstau ir svarstau ,kodel lietuviai yra tokio mentaliteto. Ar tai uzkoduota genuose,ar salies nepriklausomybe juose palauze stubura. Prisimenu tarybiniais metais zmones turejo stipresni dvasini moralini pasauli,labiau issilavine,gyveno kazkokia bendra ateities ideja. Atgavus nepriklausomybe visi isskydo,susipriesino,pasimete,prasigere. Susidaro ispudis kad laisve zmonems dave daugiau blogio negu gerio. Kokie bus tie vaikai ateityje kuriems siandien 5 metai. Jie kaip kempines sugeria visa si tvaika.

atsipeikekit zmones2013-12-06 11:55

na gal ir suklydo prezidente truputi su grina si karta, bet kam cia daryt triuksma nesuprantu? ka nera svarbesniu problemu? savivaldybes skesta skolose, zvelkime placiau. manau isterija pries prezidente yra nepamatuota ir galimai rusijos uzsakyta. o ekspertai tik atlieka gazpromo samdinio darba juodindami Lietuva ir institucijas.

Rita2013-12-06 11:45

Jeigu neissirinksime naujo prezidento dirbancio tautieciu o ne Briuselio naudai-niekas nesikeis.Blogiausia kad liks tie patys prokuraturos ,VSD ir teismu vadai,kurie aptarnauja dabartine prezidente.Taip kad tiesos jokiuose klausimuose nesuzinosime ,o busime ir toliau mulkinami.Reikia kad kuo daugiau tautieciu pagaliau atsikratytu savo vergiskos meiles prezidentei.

TIKRAI2013-12-06 11:45

siaubingi dalykai dedasi valdančiųjų tarpe. Stovėdamas laisvės kelyje, net nepagalvojau ,kad gali vykti tokie nusikalstami dalykai LAISVOJE LIETUVOJE.

Justinas2013-12-06 11:43

Bernadeta rašo: "Ką galvojat jūs?" Mes galvojame, kad Lietuva yra absoliučiai žlugęs kraštas, neturintis jokios ateities. Žlugęs dėl vergiško Lietuvos gyventojų mentaliteto. Šiuolaikiniame pasaulyje mes neturime tų 40-ties metų mentalitetui pakeisti.

Ojojoj2013-12-06 11:42

Koksai skirtumas kad tauta piktinasi tokeis TEVYNES ISDAVIKAIS kaip sitie du meslo pamazgos,trecias sedi ir smirdi prokuraturoje. Cia pries sita Burokeviciaus aukletine,KGB majore gali balsuoti ir visa tauta,bet balsus skaiciuos koncervatoriu smirdzei ir Vaigausko individas,nuo kurio viskas ir bus taip. Stai labai ta meslo ismata Grybe per daug nepergyvena ir nesidegina,ji zino kad ji vadovaus ir tiek kiek reikes,su savo statytineis daunais is pamazgu duobes.

fk u2013-12-06 11:34

grina ,valys , dalia -elitas

Tomas J.2013-12-06 11:22

Paviešinta informacija iš SLAPTO VSD dokumento. Kada bus įvardintas šį nusikaltimą padaręs asmuo?! Ko delsiama?

dermis2013-12-06 11:20

tokiu niekingu salies vadovu susilaukti nesisapnavo net sapmuose, melagiu melagiai, meluoja kiekviena diena, painiojasi savo meluose ir toliau meluoja, saunuolis vytautas landsbergis, aciu jam uz raudonaja Lietuvos Dalia ir visa jos komanda. aciu, vytautai niekingasai

bjauru2013-12-06 11:15

Bjauru skaityti. Dabartinė valdžia, su prezidente priešakyje, yra pasiekusi absoliučą melo ir cinizmo viršūnę. Laukiu nesulaukiu, kada šie nusikaltėliai, visais įmanomais būdais besityčiojantys iš valstybės ir įstatymų, bus teisimai.

nuomonė2013-12-06 11:13

Šlykščiau nebūna....

kyla klausimas2013-12-06 10:54

Pareigunai,kada nors,is televizijos ekranu, sako tiesa?

Bernadeta2013-12-06 10:40

Be reikalo gedijat musu valdzia. Jie tokio jausmo neturi. Tai mums turetu buti geda,kad issirenkame i valdzia kates maise. Grupele burnojanciu zmoniu nieko nepakeis. Vakar buvo mitingas prie seimo aktualiu visiems klausimu,ir kiek gi susirinko vilnieciu,kuriems ir vaziuoti niekur nereikejo. Reiskia daugumai tas pats pakels tuos atlyginimus ar ne. O ka bekalbeti apie mistine pazyma ir fantasmagorine jos pabaiga. Dauguma net nezino apie eina kalba. Matant toki pilieciu pasyvuma ir nesidomejima vidaus,jau nekalbu apie uzsienio politika,valdzia ir krauna ant musu savo mesla. Arteja prezidento rinkimai. Ir ka,favorite vel ta pati. Siandien vaziuoja vel i eilini Lietuvos kaima agituoti uz save ir taip bus iki rinkimu,kol visi senjorai bus pamaloninti kalbomis apie meile Lietuvai. Kur kiti kandidatai,kodel jie nevazineja po rajonus aiskindami kur ir kodel dingsta Lietuva ir kokie teisesaugos ciuptuvai apraizge sali. Paulauskui sansu nera,Balcyciu zmones nelabai pasitiki. Kas dar. Rope-tarp kitko vakar dalyvavo TV laidoje ir gan protingai pasirode. Taciau kas ji zino ,isskyrus Ignalina. Na stai siu zmoniu rankose Lietuvos ateitis dar 5 metam. Ka galvojat jus.

...2013-12-06 10:33

Režimas?

šū2013-12-06 10:27

visas šitas portalas pilnas šūdų nuotraukų. kaip tie vaikai leidžiasi apkabinami? juk dvokia. tačiau du šūdai vienas prie kito - jau visiškas mėšlas.

Ed2013-12-06 10:07

Pagarba ekspertai.eu

Pamiršot2013-12-06 09:56

paminėti ir Didįjį Manipuliatorių V.Landzbergį.Gėda,gėda,gėda profesoriui.Grybauskaitė tik jo iškaba.Riboto proto ,garbėtroška, išlepinta egoistė.Puiki medžiaga manipuliavimui.Lipa per sausio 13 aukas iš Burokevičiaus apkasų.Tai daug pasako apie žmogų.

nera zodziu2013-12-06 09:54

tai jau LIetuvos tragedija

Ǒ2013-12-06 09:43

Maniau, kad tik Kusaitė buvo bandomasis triušis, bet, pasirodo, kad ir visa Tauta. Laboratorijos laborantai-praktikantai Grybauskaitė su VSD gauja (anot Gailiaus) toliau eksperimentuoja. Man tai primena nacių "daktarų" eksperimentus koncentracijos stovyklose...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi