Panika, kurią šalyje sėja dienraščių lyderis ir jo pranešimus retransliuojančios žiniasklaidos priemonės, eskaluojančios mintį, esą Lietuvoje gali nepalikdami jokių pėdsakų nežinia kur dingti Tautos išrinkti parlamento nariai, neturi jokio pagrindo.

Valstybės saugumo departamentas (VSD) kontroliuoja situaciją, susijusią su tariamu Seimo narės Neringos Venckienės “dingimu”.

Tai paaiškėjo iš šiandien gautų VSD direktoriaus Gedimino Grinos ir Seimo pirmininko Vydo Gedvilo atsakymų į ekspertai.eu prašymą informuoti, kur šiuo metu yra parlamentarė N. Venckienė.

Informuojame, kad VSD kompetencija apibrėžta Lietuvos Respublikos žvalgybos įstatyme , – rašo G. Grina.

Minėtą įstatymą galima paskaityti čia ir įsitikinti, kad, stiprindamas Lietuvos Respublikos nacionalinį saugumą, VSD vykdo ir kontržvalgybą, kurios pirmasis uždavinys – prognozuoti, nustatyti ir šalinti rizikos veiksnius, pavojus ir grėsmes, kylančius Lietuvos Respublikos viduje ir galinčius turėti įtakos visuomeniniams politiniams, ekonominiams procesams, taip pat kuriais gali būti pažeidžiami valstybės suverenitetas, teritorijos neliečiamybė ir vientisumas, konstitucinė santvarka, gynybinė ar ekonominė galia ir valstybės interesai . Siekdamas įgyvendinti šį uždavinį, VSD savo veiklą vykdo ir visuomeninėje politinėje srityje.

Taigi, būtų daugiau negu kvaila nerimauti dėl Tautos atstovybės ar atskirų parlamentarų, tarp jų ir N. Venckienės, saugumo. VSD puikiai žino jos buvimo vietą.

Tai patvirtina ir Seimo pirmininko Vydo Gedvilo suteikta informacija, kur šiuo metu yra jo vadovaujamo parlamento narė.

Atsakydami į prašymą informuojame, kad Seimo Pirmininkas Vydas Gedvilas kreipėsi į Seimo Etikos ir procedūrų komisiją išvados dėl Seimo narės Neringos Venckienės posėdžių nelankymo , – pranešama atsakyme ekspertai.eu .

Taigi, parlamento vadovas žino, kad vienos iš parlamento narių saugumas yra užtikrintas, ji nėra, kaip bando įteigti dienraščių lyderis, dingusi nežinia kur.

Todėl visiškai natūralu, kad vienintelis klausimas, kylantis V. Gedvilui, – ar G. Grinai ir jam asmeniškai žinomoje vietoje esanti Seimo narė neprasilenkia su etika, nelankydama Seimo posėdžių.

Atkreipiame dėmesį, kad ekspertai.eu nesiekia žinoti N. Venckienės kaip fizinio asmens buvimo vietos, domimasi išimtinai Seimo narės buvimo vieta jos darbo metu bei jos saugumu.

Naujausi

Komentarai (74)

Rikiuoti
aišku2013-08-16 01:06

Kedys irgi nebuvo niekur dingęs,tik laikinai izoliuotas,matyt Venckienė irgi. O gandelis paskleistas Kedys Ispanijoje, Venckienė-Amerikoje,o CŽV kalėjimas-Lietuvoje.

pinokis to 662013-08-14 15:31

.Hmmm,čia ir be kortų aišku :).

Tomas J.2013-08-13 12:48

Visų teisėsaugos įstaigų vadovai - Prezidentės parinkti, nes taip pagal įstatymus priklauso. TSKPistė parinko taip, kad teisėsaugos įstaigos taptų pajuokos objektais. Ir tapo. Na, žinoma, TSKP niekada nepriklausomos Lietuvos gerove nesirūpino - atvirkščiai: TSKP buvo ta jėga, kuri 50 metų trukusią Lietuvos okupaciją suorganizavo.

15OCZbvgWNCl2013-08-06 16:14

Billet qui arrive e0 point. Les piotns souleve9s sont effectivement importants. J'ai remarque9 que le contenu est tre8s fluide, ce qui le rend facile e0 optimiser. Ta technique est tre8s efficace et je l'imple9mente souvent aussi. Merci beaucoup.

inesa2013-06-21 16:02

kas tas saugumas ir generalinis prokuroras? gi per kleveckos laida buvo tiresiai sviesiai pasakyta ir net pavardemis isvardinti kad tai berasciai nemokantys sakinio suregsti o apie darba jau nekabam/ tokie liokajai reikalingi v s d. ir daukanto aikstei. juk proti ngi nereikalingi. pasisodinai tokius nukvakelius ir vyniok apie pirsta. nu va su sitais protingais nepasiseke. visxiems aisku kad pries siuops zmones buvo padarytas samokslas bet ne an t tokiu pataike. gerai sako gailius. nebijokite zmones ju nes jie nieko nesugeba. o cia mat dar venskiene nori susekti kuri net nesislapsto o isvyko nuo tokiu kaip sie zmogenai.

na ekspertai2013-04-29 14:26

jūs su tuo savo subtiliu jumoru kartais perlenkiat. tai ką gi jums atsakė Grina? Ar tą vieną sakinį, iš kurio jūs sprendžiate, kad jie žino, kur Neringa? labai jau kažkoks nevykęs šis jūsų straipsnelis.

baisu2013-04-29 06:36

jeigu saugumas žino ,kur yra Neringa,tai tragedija.Vadinasi ji nesaugi.

Jau Lrytas parašė2013-04-29 01:30

Venskienė Amerikoje prašo politinio prieglobščio. Manau gasus. O kas tada?

Vilniete2013-04-28 21:45

Norit tikekit,norit ne.Burejos kortos parode.kad Stankunaitei uzsienis yra lygus mirciai.

Grazus2013-04-28 13:50

tas Gediminas Grina, bet toks ledinis, tikras saugumiecio veidas. Netekeciau uz jo, nors labai grazus.

mosad žvalgas sterva snargliakurovas2013-04-28 02:09

gaidžio sindromą turinčio generolo kliedesiai

tie kurie surezisavo pedofilijos byla...2013-04-28 00:38

taip jog nusikalteliai butu uzdengti o nukentejusieji apkaltinti visa laika kontrpliavopedofilijos byla o gerbiama N.Venckiene jie yra suplanave "sunaikinti" uz tai jog pajudino pedofilu irstva su baltomis ap;ykaklemis :)

Petras.2013-04-27 21:06

Grina žinojo kur buvo Neringos brolis. Būtu katastrofa, jei ir Neringa tokioje vietoje kurią žino Grina. Tada po kelių mėnesių ant Marių kranto iš mašinos būtu išmestas ir Neringos kūnas su nendrės lapu gerklėje, rankomis sudėtomis "angelo poza", šalia ginklas iš kurio nešauta, bet prokurorų nustatyta, kad iš jo nušauta Stankė, šalia arielkos nedagertas butelis ir šokoladuko poperėlis. Neduok dieve, jei tikrai Grina žino kur Neringa.

to 552013-04-27 19:22

Nepergyvenk JE pamatysi per 2013 05 11 su maišiu šiukšlių.

Pensininkė2013-04-27 18:44

Dieve, padėk jai išsigelbėti iš šakalų nagų. Bet jei jau pas juos - vilties, jog ji liks gyva yra mažai. KGB rezervistai su Križevičiumi priešakyje nepasigailės. O tiems 80 seimūnų likimas atsikeršys. Ir dar norėjau pasakyti, jog Viktoro ir Neringos bylos skiriasi kaip diena ir naktis. Neringą nori sunaikinti savas klanas su VSD, o Viktoras per daug žinomas žmogus, kad jį sunaikintų.

Pritariu 512013-04-27 18:13

ir manau, jog ištikrųjų taip yra. Visus už virvučių tampo VSD ir šaiposi iš visų žmonių. Jūs lokite, o mūsų karavanas toliau keliaus kaip keliavęs. Net prezidentė čia bejėgė. Toną davė Adamkus palaimintas JAV ir CŽV. Gal ir klystų, tačiau jau po Pociūno nužudymo tokia mintis kilo ir neapleidžia. Net Kauno įvykiuose...!!! Kodėl buvo atleisti sąžiningi darbuotojai ir net konservatoriai neįtraukė jų į sąrašus. Visi gerai pamąstytkit ir bus aišku.

Vas2013-04-27 18:02

o kur mergaites mokslai,juk sake ,kad mokosi ir net burelius lanko!?man rodos , kad nei mergaites nei stankes Lietuvoje jau nera!vakar LNK visa vakara sukavo kaip smagu gyventi Lietuvoje , kai nekontroliuojama" zodzio laisve".Kur ta laisve!!!???

hmmm2013-04-27 17:25

o zydrunai nori, kad ji pasiimtu ikapes ir ateitu...

taigi gali buti2013-04-27 04:11

kad Venckiene atsiras ant upes kranto,po kurio laiko kaip ir broliukas pasidejus pistule po galva

alkas2013-04-27 03:52

Bus N.Venckiene Lietuvos zmoniu isrinkta PREZIDENTE .O dabartinis nesusipratimas ta jaucia ir kol kas slepiasi .O kazkodel niekas neiesko PREZIDENTES ,kur ji pradingusi?

lt2013-04-27 02:52

keistoka skaityti tokias rašliavas, atseit straipsnį :) rašoma api Gedvilą, kad jis viską žino, o Gedvilas šiandien pareikškė kad ruošiasi rengti paieškas Seimo frakcijos lyderės, Seimo narės Neringos Venckienės. vien žo, nerimtai čia viskas atrodo. kokį cirką paruoš mūsų saugumas šį kartą? atseit prigėrusių lavonų matėme..

itariu,kad2013-04-27 02:48

45 teisus

Jums2013-04-27 02:46

Jūs, violetiniai patvoriniai jau ir laukiate, kada ta Neringa bus uždaryta arba nugalabyta jūsų pačių. Tada jau kad imsitės darbo. Turėsite apie ką rašyti. O dabar tauškiate visokius niekus... uždaryta-neuždaryta.Ateis laikas ir ji sėdės kalėjime. Galėsite nešti džiuvėsėlius.

Teko girdeti2013-04-27 02:30

kad pedofilijos istirti Valiui neleidzia VSD. Panasu i tai,kad ir pedofilijos giju istakos prasideda is ten. Kas gali tai paneigti,tuo labiau,kad a. a. V. Pociunas gerai zinojo,kas risa saugumiecius-ogi kagebizmas ir zydrumas. Todel ir nuzude sie nieksai padoru zmogu,o po mirties stribiskai,begediskai,ciniskai apsmeize. Valdziazmogiai,kartu su visais buvusiais ir esamais Prezidentais su tokiu generolo smeiztu susitaike ir tapo elitiniu pedofilu klano uztarejais. Jei kada prabus patriotine tauta,gal ir galima bus tiketis rimtos pertvarkos toje institucijoje,o kol kas visi turi buti po sluota,jei nenori kad butu su jais susidorota. Vsio zakonno !!!

Laikas prabilti.2013-04-27 02:00

Padėtis šalyje kaista, nes dirbtinai yra kaitinama, turint aiškius, Lietuvai nenaudingus tikslus. Padėtis tokia, kad normalioje laisvoje demokratinėje šalyje į TAUTĄ kreiptųsi šalies vadovas ir paaiškintų situaciją. Bet pas mus eilinį kartą tyla. Kapų tyla. Užtat tendencingai ir labai garsiai girdisi klyksmai, kokia yra pavojinga Venckienė ir kad ją būtinai reikia sunaikinti. Laikas mūsų Gerbiamai Prezidentei paaiškinti TAUTAI, kodėl taip reikia sunaikinti seimo narę NERINGĄ VENCKIENĘ.

41komentarui ispejam2013-04-27 01:51

saunu! nors vienas zmogus nepabijojo taip parasyti!

to Jovita Ger2013-04-27 01:48

pritariu/

manau2013-04-27 00:39

ja Vsd visada seke,jos judejimo trajektorija,ir ji jokiais budais isvykti negalejo ,nes buvo sekama.pAGAL vsd paaiskinimus,galima daryti isvada,kad ji yra valstybes priesas,paskaitykit istatyma kokias funkcijas dar atlieka vsd.Gal kada buzinosime,kas su ja atsitiko,o cia kas spauda raso kaip visada pliurpalai patikliems zmonems.

ei2013-04-27 00:31

kas per pedofilai uzvalde ekspertus,kad net komentaru neduoda skaityt.

Klausimas2013-04-27 00:07

O rusijos FSB irgi visus seimo narius kontroliuoja? Ar Neringai jau sukurpė ir terorizmą??? Gaudykit kontrabandininkus Pasieniuose!...

nesupratau2013-04-26 23:54

gal ja uzdare laiko...

Kas gali paneigti2013-04-26 23:46

O gal ją laiko bunkeryje,kaip Drasių,jeigu žino?

konvejerinis purvadrabstis2013-04-26 23:37

Kauno dienoje yra P. Gylio straipsnis ir staugimo,lojimo,kaukimo,spiegimo,kriokimo,bliovimo isterija komentaruose. Gylį bombarduoja po 6-8 bjaurius komentarus vienu ypu. :) Gal dėl to,kad Gylys parašė apie kažkokio žinomo politiko jam šiandien užduotą klausimą-o ką darysi,jei paaiškės,kad Venckienė organizavo žudynes? Artėja kulminacija ir ši skaudi tema bus eskaluojama visą ateinančią savaitę bei tolimesnių derybų su "Gazprom" metu. Juk labai patogu užgožti visas kitas naujienas taip. O jei Venckienė atsiras užsienyje,medžiagos (kurpimas) vertimas ir siuntimas užtruks ilgiau nei Sausio 13 ir Medininkų bylos tyrimas kartu sudėjus. Jau šitą tai mūsų balvonai sugeba. Po 3-5 metų išlįs koks Valatka,jei dar bus gyvas,ir piktdžiugaus-aš juk sakiau,kad visos tiesos mes niekada nebesužinosime! Tarp kitko,dabar pats tas laikas,kai gali būti pašalinta Stankūnaitė,jei to dar nenutiko anksčiau. Žmonės pastebėjo,kad jos tragikomedijos spektakliai pradingę jau gerą mėnesį.

Ele2013-04-26 23:17

tai VSD įsiuvo čipą Neringai,kad kontroliuoja jos buvimą,bet ar čia jų reikalas,kur ji yra.Žinant jų melo taktiką,aišku darosi,kad jie nieko nežino,Drąsių juk laikė psichuškėj,o skelbė,kad pastebėtas Ispanijoj.

ispejam..2013-04-26 23:16

tegul tik pabando su semo nare ka nors padaryti,tada uzvirs tikras karas,visu palaikanciu nesusodinsit.

labai idomu2013-04-26 23:03

kodel taip nesidomima kitu seimunu dingimu, o tik Venckienes, kiek zinom daug ka nelanko net plenariniu posedziu, o Neringa iki siol nepraleidusi nei vieno posedzio visu seimunu akiratyje ir ziniasklaidoje, ar nekeista?o sako vienodi standartai seimunams - netiesa

tai reiškia2013-04-26 22:43

kad ji pas juos? pasprings ,reiškia kaip ir brolis ...

Konkretumo2013-04-26 22:41

Taip ir nesupratau šio straipsnio esmės: tai ji suimta ar "leido" jai išvykti? Nes kaip kitaip gali VSD "žinoti ir kontroliuoti padėtį" jei galimai Venckienė jau paliko šią ašarų paklnę, vadinama Lietuva.Kažkoks keistas tas "kontroliavimas". Atsakykit kas nors, nes straipsnis nei į tvorą nei į mietą. Kažkoks neužbaigtas straipsnis, nori vienaip galvok, nori kitaip.

aba2013-04-26 22:27

Sprendžiant iš sumišimo pedalų pusėje, matosi kad veiksmas pasisuko ne pagal pedalų scenarijų.

zita2013-04-26 22:26

O kas, jei Venckienė žino tai ko nereikia žinoti eiliniams žmonėms? Valdžia tada galimai darys viską, kad Venckienę nutildytų? Gal Venckienė jau yra izoliuota ir uždaryta Žegždriuose? Pav. šiandien serijale Kobra 11 buvo siužetas, kai generalinis prokuroras "šokdino" policininkus, kurie aptiko vietinės valdžios nusikaltimo pėdsakus. Buvo dedamos pastangos nušalinti nuo darbo sąžiningus pareigūnus ir lygegrečiai buvo daromi nauji nusikaltimai, pašalinami liudytojai... Pedofilijos byla panaši į daugiaserijinį serijalą: žudynės, liudytojų mirtys ir net penkių policininkų pasodinimas į teisiamųjų suolą už žinojimą ir neveikimą?

DZIRA2013-04-26 22:13

Vakar purvasklaida pranese, kad seimo posedziu nelanko apie 60parlamentaru., na ka ir nieko, o jei nelanko Venskiene, tai Lietuva pavojuje.Kas gali paneigti ,kad ji ruosiasi sprogdinti seima.?Dabar viskas imanoma.Todel ir Grina sunerimes,tiesiog lietuvoje karo stovis.Sako Venskiene po seimu ruosia atidaryti juodaja skyle., mat Latvijoje ta skyle jau atsivere upeje ir traukia i save -be teismo visus pedofilus.

Pavasario balsai2013-04-26 21:44

Aušta aušrelė, netoli diena, Rengiasi į kovą visa Lietuva, Vilniaus kalneliai, sveikiname jus, Ruoškite drąsuoliams tinkamus kapus!

Gryna2013-04-26 20:57

IeŠko lapo kuriuo užsprings Venckienė, gal ją ras per šių metų akciją "Darom'

eikit eikit2013-04-26 20:55

Apie tai,kad Venckiene niekur nedingo,pirmasis pranese jos vyras Aidas Venckus. O ekspertai eu. cia tik tyciojasi is VSD,Gedvilo ir Prezidentes. Tuoj jie visi bus apkaltinti tuo,kad nezino,kur yra Venckiene.Garantuoju.

Jo...2013-04-26 20:51

VSD ne tik kontroliuoja kur gerbiama n.Venckiene ,bet...ir pedofilijos bylos scenariju sukure toki jog tarptautinis aukstu pareigunu tinklas Lietuvoje butu uzdengtas o nuteisti tie kurie uzkabino baltom apykaklem valstybes tarnybose sedinciu pedofilus :)

Tad kur ji randasi?2013-04-26 20:40

Ar VSD seka tik Neringa Venckiene,ar ir VISUS Seimo narius?Ar Neringa Venckiene yra pagrobta ir ikalinta,kaip ir jos brolis buvo?Ar VSD su savo iskrypeliais bent kiek nors nujaucia,kad si pedofilijos byla griauna valstybes pamatus?Ir vien del to,kad yra dengiami keliolikos pedofilu Lietuvoje "interesai".

> tai aišku2013-04-26 20:35

viena tikrai aišku , tamstelei net nagai niežti, kad Neringa būtų sudorota,nukankinta kaip ir brolis, kuris parašė 200 skundų, o tiesos taip ir nespėjo išsiaiškinti.Juk jeigu jis kuo nusikalto, galėjo pasodinti į kalėjimą, o ne taip pribaigti. Matyt kažkam reikėjo jį nutildyti. Juk žmonės nekvaili, mato ir seka šią bylą, kur visi nekalti užčiaupiami.Net menininkai ir politikai.

pagal kai kuriu komentarus tampa aisku2013-04-26 20:25

dabar pilnatis, net nereikia i dangu vakare ziureti!

konstitucija2013-04-26 20:24

O tai kas jums leido ją sekti? Ji tai seimo narė. tai kiekvieną seimūną kažkokie "Kurmiai " turi sekti? tai kur mes gyvenam?

jo2013-04-26 20:08

LL naujas straipsnis/

mauzer2013-04-26 20:04

nuotraukoj lievako snukis

15komentarui2013-04-26 19:54

pritariu

neramu2013-04-26 19:37

Jeigu jie žino kur Neringa, tai jau darosi baisu.

Pikasas22013-04-26 19:24

RETRO 2010 11 04 Poveikis visuomenei ir žiniasklaidai iš galimo pedofilų "stogo" pusės yra labai jaučiamas. Norima perimti kontrolę visur. Jei sudrebės keli dar likę padoresni žurnalistai, tai visos žudynės kartu su pedofilijos istorija bus palaidotos ilgam. Tokiu momentu labai gali būti, kad į protestuojančių gretas įsiterps provokatoriai. Tai labai senas dar Romos imperijos laikais žinomas metodas. Jau šiandien kai kur pasigirsta teroru grasinantys šūkčiojimai. Manau, kad tokiems ne vieta tarp tų, kurie bando ieškoti teisingumo taisėsaugoje. Priminsiu nelabai seną Pikasiuko komentarą šis tema: 2010 m. rugsėjis Jau esu teigęs, kad: "net ir " grabo prokurorams" nešiotojai turi gerai pagalvoti prieš tokių akcijų rengimą. Visi turi gerai suvokti, kad gali būti specialiai atsiųstos visokios " ekstrasensės" , kreivų judėjimų atstovai tam, kad galimas pedofilų klano stogas galėtų toliau visaip tyčiotis, jų terminu, iš "Garliavos budulių minios" . Įvairius galimus provokatorius ir klaidintojus verta laiku pastebėti ir jų įtakoms nepasiduoti. Vakarykštėje Krivicko laidoje " Akistata" nemažai kalbėta apie ekstarasensės iš Vilniaus vienos advokatės aiškiaregystes. Tikiu ekstrosensorika, kaip realybe, tačiau mūsų Žemėje tai gana retas reiškinys. Ar tai yra " aborigeninis atavizmas" ar tie fiziškai nesuprasti ryšiai asmenų, kurie gali jausti " šeštuoju pojūčiu" ar ką nors konkrečiai įrodyti yra nedaug. Ar tai būtų kokie daiktų kilojimai mintimis ar praeities bei ateities spėjimai - visa tai kelia ir labai daug neaiškumu. Pasiaiškinkime, kaip galėjo būti minėtos aiškiaregės ar " aiškiaregės" atveju. Yra galimi net keli variantai. 1. Vienas variantas yra už mūsų proto suvokimo ribų - gavimas informacijos iš mums nesuvokiamo ekstrosensorinės informacijos lauko. Šiuo atveju Pikasiukui tektų tik nukelti kepurę ir patylėti. Dar persižegnoti... 2. Neatmestinas ir bandymas, pasinaudojant " ekstrasense" nuvesti tyrimą klaidinga linkme. Net ir šiuo atveju, konkrečiai sutampantys faktai gali šokiruoti. Ypač, jei patikimose laboratorijose vykdomas tyrimas patvirtų D. Kedžio buvimo pėdsakus tame keistame bunkeryje. Aišku, kad D. Kedys vargu ar galėjo būti ten laikomas ilgesnį laiką ar būti tame bunkeryje savo noru. To labiau šaltą žiemą. Tačiau, išlieka tam tikra tikimybė, kad jis ten buvo atgabentas vėliau, o gal ir kankinamas. Gal net ne vieną kartą. 3. Gan neįtikinamai skamba ekstrasensės versija, kad D.Kedys buvo suimtas (kaip pamename, prie V.Naruševičienės namų), vėliau tų asmenų paleistas ir slapstėsi pas draugą, kurio buvo išduotas. Paleidimo galimybė šiuo atveju artima nuliui. Ne tam buvo ruošta visa operacija, priviliojamas D.Kedys, kad jį tuoj paleisti. Nebent pats būtų pabėgęs. Tačiau sunku būtų patikėti, kad jis, nejausdamas savo kaltės, slėptųsi ir nesistengtu padėti savo mažylei. 4. Apie netoli esančią Žiegždrių psichiatrinę ligoninę ir tik neseniai TV3 žurnalistų atskleistus jos užkaborius kalbos sklido jau seniai, dar balandžio mėnesį, tuoj po D. Kedžio kūno suradimo. Labai gali būti, kad nuo tos vietos ar dar nuo kurios buvo stengtasi nukreipti visuomenės ir D. Kedžio giminių dėmesį. Ilgą laiką tie giminės nekreipė dėmesio į tuos advokatės aprašymus. Tačiau panaši vieta į aprašytą buvo ieškota ir surasta. Tie gėlių vazonėliai prie įėjimo atrodo labai naiviai ir galimai išduoda sumanytojų ketinimus. 5. Yra vienas atvejis, kuris galėtų šią situaciją paryškinti. Tai įvyktų tada, jei ekstrasensės surašyti duomenys pradėtų atitikti tikrovę. Teisingai samprotavo laidoje Krivickas, kad tada beliktų patikėti , kad ir kiti surašyti duomenys yra tikri. Minėtos nusikaltėlių pavardės, jų kankinimo ir tardymo metodai ir visa kita. Atleiskite, tačiau tokia " ekstrosensorika" būtų jau pernelyg sunku patikėti. O jei duomenys yra iš tikrųjų tikri? Tai tada beliktų mums tik spėlioti, kas juos perdavė, pats norėdamas likti šešėlyje? 6. Ekstrasensės paaiškinta visa eilė aplinkybių: Kodėl buvo pašalintas D. Kedys? Ko pas jį ieškota? Kokiomis aplinkybėmis tai padaryta? Kur jis buvo laikomas? Jei pasitvirtins tiksliai bent vienas teiginys, tai tada vertės pažvelgti ir į tų galimų nusikaltėlių pavardes. Pati versija apie tai, kad D. Kedys buvo gavęs kažkokios kompromituojančios vaizdinės informacijos, kiek pamenu, buvo praslydusi į viešumą dar prieš Spalio 5 dieną. Tą kiek vėliau trumpai paminėjo ir jo apsauginis Žilius. Pamenu, kad tada dar pagalvojau: " Kvailys, kad jis tuo giriasi. Gali atsitikti kaip Vytautui Pociūnui" . Dabar apie tai prirašinėjo ir Vilniaus advokatė. Kas gali šiandien paneigti, kad tai nėra iš piršto laužti samprotavimai? Reikia tik susimąstyti apie tokį įmanomą atvejį. Sakykim, aukšti pareigūnai įklimpę tose vaizdinėse laikmenose iki ausų. Kaip tokiems elgtis. Jei jie galėjo užsiiminėti panašaus plano orgijomis su mažamečiais, tai kas jiems reiškia pradėti medžioti galimus liudininkus? Moralė pas tokius neegzistuoja. 7.Gali būti, kad būtent A.Ūsas išsaugojo L.Stankūnaitės gyvybę, paaiškinęs " kam reikia" , tad, sakykim, " ta kvaila " višta" sėdi jo kišenėje ir nieko nereikalingo neprasitars" . Gal tik vėliau A.Ūsas suvokė, kad galimas pedofilų klanas gali nepasitikėti ir juo. Gal iš tikrųjų prieš pat " paskendimą" jis dar bandė pagąsdinti jo turima informacija ir tuo pats " pasirašė" sau mirties nuosprendį.

jeigu ir žino,nepripažins2013-04-26 19:24

Jie niekada nepripažins,kad žino Venckienės buvimo vietą,net jei operatyvininkas skrido greta Venckienės lėktuve. Kokiu pagrindu sekama Venckienė,iškils klausimas. Jau ir taip prisidirbę,o čia dar vienas kaltinimas neleis ramiai nukaršti. Be to,pagal naująjį Žvalgybos įstatymą,VSD nerenka pirminės informacijos,o gauna ją,greičiausiai,iš policijos. Bet kokia neteisėta veikla saugumiečiams ateityje "kvepia" lygiai tokia pačia neteisine utilizacija. Viskas su sąlyga,jei išvis VSD dar įstengia tokius veiksmus atlikti. Kalbama,kad iš VSD liko didelė duomenų bazė su keliais analitikais Ekonominėje valdyboje.

Ekspertams.eu2013-04-26 19:17

Ko jūs siundot tuos vds šunis ant neringos. Jiems atsiras teisėtas pagrindas ją sekt. NEPASITIKIU vsd. Jei savo darbą dirbtų, tai darželiuose į vaikus p. ...ai nesikėsintų. Stipriai nukentėjusi mama. O po kreipimosi į institucijas, DAR LABIAU NUKENTĖJUSI

Ekspertams.eu2013-04-26 19:16

Ko jūs siundot tuos vds šunis ant neringos. Jiems atsiras teisėtas pagrindas ją sekt. NEPASITIKIU vsd. Jei savo darbą dirbtų, tai darželiuose į vaikus p. ...ai nesikėsintų. Stipriai nukentėjusi mama. O po kreipimosi į institucijas, DAR LABIAU NUKENTĖJUSI

jop2013-04-26 19:15

Man atrodo,kad ji jau buvo sekama kelis metus.Visko gali buti,o sudrytis leidzia antis apie jos buvimo vieta.Reikia kazkokio zenklo,kad su ja viskas gerai is jos pacios.

Baisu2013-04-26 19:11

Ar tik VSD nebandys Venskienės "užčiaupti" prieš pirmininkavimą ES?

nerima kelia tai,2013-04-26 19:07

kad visi, kuriuos sioje byloje pradejo "kontroliuoti" VSD, isejo anapilin.

Darijus2013-04-26 18:55

Kokios tuščios šio tipo akys.

Pikasas2013-04-26 18:48

Mėnuo po mėnesio, diena po dienos, lašas po lašo sudarė tokią kritinę situaciją, kuri gresia rimtomis problemomis mūsų šalies teisėsaugai tarptautinėje teisinėje erdvėje. Liūdina ir tai, kad tai vyksta LR pirmininkavimo ES išvakarėse. Kaip tik tokiais laikotarpiais dėmesys ir valstybėje kultivuojamoms žmogaus teisėms gali gerokai padidėti. Kai net aukšti teisėsaugos pareigūnai, politikai ar valdininkai skelbia nusikaltėlius be tiesioginių įrodymų ir būtino teismo sprendimo, tai tokie vieši akibrokštai net ir tikram nusikaltėliui gali padėti išsisukti nuo teisminės atsakomybės. Kokius "nusikaltimus" padarė Neringa Venckienė daug kas supranta gerokai kitaip, negu aiškina generalinis prokuroras. Dar keisčiau, kad kai kuriuose įvardintuose epizoduose N. Venckienė jau yra nubausta. Ar antra bausmė už tą patį žodį ar mostą būtų paskutinė? - galima jau netgi suabejoti. Kai LR valdžios struktūros yra taip persipynę pagal senas tradicijas, tai stebėtis dėl politikų ir valdininkų pozicijos lyg ir nebūtų kuo. Gal labiau stebina tai, kad net ir dešinės jėgos beveik "in corpore" nesugebėjo atsirinkti kas yra kas, o gal tiesiog užsiėmė patogesnę, pragmatiškesnę poziciją. Jei politikos naujokė Neringa Venckienė politikoje neparodė didesnių įžvalgų, tai teisės klausimuose, o ypač "D.Kedžio istorijos" vingrybėse ji jaučiasi kaip žuvis vandenyje. Net ir jos 2011 m.išleistoje knygoje "Drąsiaus viltis - išgelbėti mergaitę" parodo gan tvirtas, kaip teisinės analitikės, galimybes. Nusipirkęs ir perskaitęs tą 327 psl. leidinį supratau, kad "sistema" už tai niekada Neringai neatleis. Pernelyg daug ten buvo atvirauta... Per pastaruosius du metus "bylos žudikės" istorija aplipo didžiuliu sluoksniu papildomos informacijos. Negalima atmesti tikimybės, kad N. Venckienė ir ta papildoma medžiaga nepasinaudos pagal savo kvalifikaciją. Jei peržvelgti Seimo narei metamus kaltinimus, visą aplinką, kuri su tuo susijusi, tai N. Venckienė turi didžiules galimybes bent jau moraline prasme laimėti šią jos šeimos bylą. Kaip tada galėtų jaustis A. Ūso nekaltumo ir L. Stankūnaitės interesų gynėjai? - verta pamąstyti. Yra vienas niuansas, kuris gali gerokai sušvelninti visuomenės požiūrį į L.Stankūnaitę, kaip mergaitės minėtą subjektą pedofilijos skandale. Tačiau, vargu ar Laimai pasiseks dar kartą perduoti į viešumą informaciją apie sudėtingas jos ir dukros gyvenimo, galima sakyti, "namų arešto" sąlygas. Nemanau, kad apsauga leistų panašioms viešoms nuosprūdoms pasikartoti. Lietuvos visuomenės daugumai, manau, svarbiausia rasti šioje sudėtingoje bei tamsioje istorijoje tiesą ir nustatyti teisingumą ir pedofilijos . Mano supratimu, tai padaryti mūsų dabartinė "sistema" to padaryti nėra pajėgi. Gali tekti pasitelkti ir kitų šalių specialistus. Tai daug garbės mūsų šaliai neduos . Tačiau, ką daryti kai net 300 Drąsiaus prašymų ir skundų buvo tik pradžių pradžia, nenorinčių nieko matyti ir girdėti pareigūnų stalčiuose? Koks dar įmanomas variantas nustatant tiesą ir apsaugant mūsų valstybės teisės ir teisingumo prestižą? Bent jau nesmunkant dar žemiau...

Nelė2013-04-26 18:46

Jeigu VSD kontroliuoja situaciją, tai reiškia, kad N.Venckienės dingimas yra gerai suorganizuotas. To ir reikėjo laukti iš pedofilų klano pusės. Kyla klausimas - kokia egzekucija laukia Venckienės?

Žmonės,2013-04-26 18:45

supraskit ironiją

Blogai2013-04-26 18:33

Jeigu jie kontroliuoja, tai jau blogas ženklas, per jų kontrolę kažkaip daug neaiškių sutapimų ir mirčių. Tikiuosi, čia nebus tas variantas.

>sigitas2013-04-26 18:25

suda jie valdo savo kaime, tie tavo vsd, nemastancius gali valdyt..

kamane2013-04-26 18:24

Vadinasi ponia Venskiene jau buvo suimta pries balsavima, nes banditai is anksto zinojo musu seimo paslemeku verdikta.

Akvile2013-04-26 18:23

jei isvyko is Lietuvos, tai "dingo"? Kontroliuoja.., ka kontroliuoja? Kokios cia nesamones, ar daugiau neturi ka pasakyt?

Antanas2013-04-26 18:20

ka reiskia dingo ar nedingo, "kontroliuoja situacija"..ar tai atsakymas? Durniu valstybe!

sigitas2013-04-26 18:11

Nieko stebetino kad VSD valdo situacija, kad jie ta moka daryti buvo galima isitikinti Garliavoje geguzes 17 d.... kas del Venckienes manau kad artimiausiomis dienomis turetu paaisketi kas ir kaip jeigu ji dar yra Lietuvoje uzuojauta... nieko gero nebus ir arkliui aisku... panasu kad nereikejo laukti net balsavimo Seime... kitas dalykas kad didele tikimybe kad VSD visa laika kontroliavo situacija ir ja pastoviai seke tada kitas dalykas, tikrai maziausiai reikia daug kam kad ji atsidurtu kur nors kur istatymai gerbiami...

SENOLE2013-04-26 18:08

O PRIE KO CIA VSD? GAL JI JAU IR TETORISTE?

pensininkas2013-04-26 18:07

Jo, VSD žino ir kur slapstėsi Drąsius Kedys iki mirties, tik niekam nesako, nes tas slapstymasis VSD buvo įslaptintas. Ir Neringos dingimas yra įslaptintas.

VSD valdo padėti2013-04-26 18:03

bet nežinia kodėl bujoja KGB stribai,rezervista kurie užsiima kontrabanda,valstybiniu lėšu švaistimu,nešvariu projektu stumima buldozeriu.Pagal galiojančius įstatymus viskas labai gražu,bet pagal veiksmus viskas vyksta banditu nusistovėjusius metodus.Lietuvos valstybę knisa kurmiai ar ilgai knis ????

Tai aišku2013-04-26 17:56

kad niekur ji nedingo - apsikasė pernykščiais lapais ir laukia.Reikia gi kurti naujas versijas, aferas, o kaip gi ji be to.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi