Valstybės saugumo departamento vadovas Gediminas Grina Seime pasisakė dėl referendumo iniciatorių ir parašų rinkikų.

„Yra nemaža asmenų, kurie vis dar galvoja, kad prie ruso buvo geriau“, – teigė jis.

Kovo 25 d. „ekspertai.tv“ žinių reportažas apie tai:

Visas kovo 25 d. „ekspertai.tv“ žinias žiūrėkite ČIA.

Jūsų patogumui šias žinias taip pat galite pasižiūrėti ir dalimis.

Naujausi

Komentarai (57)

Rikiuoti
Letas Palmaitis dėl 552014-04-02 03:09

Arba agentūriukas, arba mentaliai surusėjęs buvęs lietuvis, o dabar tipiškas vergas ordietis. Panašūs prisimena sąlygiškai sočius Brežnevo laikus, o daugiau vergui niekas ir nerūpi, tik daryk, ką ponas liepia, ir viskas OK. Tokiems ir panašiems siūlau gerą straipsnį apie Maskvos Ordą: kavkazcenter.com/russ/content/2014/04/01/103856.shtml

pensininkė2014-03-30 01:33

Jei prie ruso buvo geriau, tai ir dabar ta Rusija niekur nedingusi. Ir dabar kas nori gali gyventi prie ruso. Sako, kad Rusijoje daug ištuštėjusių vietovių, vietos yra - tai eik ir gyvenk ten.

ne pensininkas2014-03-28 15:31

tai kad čia kiekvienam aišku, kad prie Sovietų visi gyveno pilnavertį gyvenimą, išskyrus tai, kad negalima buvo garsiai peikti valdžios ir buvome užrakinti plačioje TSRS. Bet juk TSRS labai didelė, todėl ne taip jau daug ir praradome. O kas dabar? Vergystė, kasdien drebame dėl rytojaus kad neprarastume vergiško darbo, o darbas lygus vergovei, nes už algą gali tik prasimaitinti ir vos-vos susimokėti mokesčius (išsilavinimas universitetinis aukštasis). O ką jau kalbėti apie darbdavio požiūrį į darbuotoją? Kalbu apie biudžetinę, ne privačią įstaigą, kai viršininkas vos ne spjaudo į veidą, o turi kentėti, kitaip laukia gyvenimas konteineryje. Visi tai puikiai žino, tik bijo prasitarti. Taip kad baimės dabar nepalyginamai daugiau.

Gintautas2014-03-28 13:14

Kokioje srityje, korupcijoje,gyvenimo pragyvenimo lygyje,darbo uzmokestyje,socelinese garantijose. Mane stulbina skurdas,savizudybiu skaicius,Konstitucijos iskraipymas,korupcija.

Letas Palmaitis 52-am2014-03-27 05:49

O kuri valstybė vienodai teisinga visiems? Materialine prasme socializmas garantuoja šiokią tokią lygiavą sielos pardavimo sąskaita, nes kur yra ekonominė lygiava, ten negali būti ekonominės laisvės, o todėl ir socialinės laisvės. Socialistinėje sistemoje valdo skirstytojai, kurie kuo toliau, tuo labiau nuskirsto sau per neoficialius valdiškus kanalus - lyg ir ne jų, bet jų. Norėdami išlaikyti privilegijas, arba griebiasi vis įžūlesnės diktatūros iki pat totalitarizmo, arba padaro "perestroiką" į kapitalizmą ir "prichvatizuoja" tai, kuo naudojosi. Suprantama tučtuojau ima šaukti apie "laisvę ir demokratiją", o kvailiai tiki. Ir viena, ir kita jau esame patyrę. Tik dabar ateina daug baisesnis dalykas - totalinis elektroninis globalinis bankinių oligarchų konclageris, t. y. pasaulio patricijų diktatūra ir milijardų žmonių pavergimas (plius vidurinysis prievaizdų sluoksnis). Optimalus gyvenimas įmanomas tik tada, kada ekonominę laisvę ir privatininkų konkurenciją riboja ne skirstytojai, bet žmonių žmoniškumas, t. y. vienų kitiems meilė ir supratimas. Tai įmanoma tik giliai tikinčioje visuomenėje, kurią valdo ne žmogaus, bet D-vo Įstatymas, išvedamas iš Jo Apreiškimo - teokratija, D-vo Valdžia. Ateistui apie tai pasakoti beprasmiška.

Bartai,2014-03-26 23:21

nesakau, kad buvo rojus, tik siūliau palyginti. O prie tos "socialistinio rojaus" griūties labai aktyviai prisidėjau, nes norėjau LAISVOS, NEPRIKLAUSOMOS valstybės, kuri būtų vienodai teisinga ir valdžios žmogui ir paprastam žemės kurmiui (dabartiniu žargonu ir runkeliui, ir elitui). Ar mūsų valstybė vienodai teisinga visiems? Ar gali pasakyti, kad įstatymai taikomi vienodai paprastiems žmonėms ir elitui?

nu2014-03-26 22:55

skurdas,nelygybe,darbu trukumas kurio truksta sioje santvarkoje.beje gydymas ir mokslas buvo nemokamas ir nereikejo pirkti svirkstu,pirstiniu,laseliniu ir moketi uz rentgena.

bartas2014-03-26 21:54

man irgi norisi paklausti pensininko. Kodėl sugriuvo rusiško socializmo rojus. Gal pensininkas su pensininke pasakys priežastį.

stasys2014-03-26 19:43

W -- turite dar nebloga atmintį ;) bet matote tada formaliai visi buvo lygus, ir tvoros visų buvo vienodos tiek aukščiu tiek spalva.. ne kaip dabar. viena kas liko, tai sovietinis mentalitetas verčiantis žmogų galvoti kad valstybė ir žmogus(pilietis) netapatus dalykai. Tokių pav. nesunku bus pastebėti ir čia. Diduma komentuojančių turi siaura požiūrį į savo teises prieš valstybe, ir neimanomai išpustus norus, kai kalba pakrimpą į priklausančias teises. Tai toks tarpinis individas tarp homo sapiends ir homo sovietic naujadaras.

gal tokia siekiamybė?2014-03-26 19:07

Mūsų valdžios gal specialiai taip valdo, kad žmonės galvotų, jog prie ruso buvo geriau?

taip galvoja2014-03-26 18:13

kuriems nereikėjo mastyti-baliavpdavpo,už dyką važinėjo po sąjungą-VISKAS NUO AUKLĖJIMO IR INTELEKTO..AUKĖTAM VAKARIETIŠKAI,BUVO SIAUBINGA GYVENTI...ĮPATINGAI ŽEMIAUSIO IŠSILAVINIMO ŽMONĖS

w2014-03-26 17:35

Jei trumpai, tai visa bjaurastis atsirado ne 1990 kovo 11 d., ji susiformavo dar Breznevo laikais ir labai sekmingai prisitaike ir transformavosi kartu su visa nomenklatura i sita slykstu neofeodalizma, kuriame sovietinis BLATAS pavirto KORUPCIJA. Ir nereikia apsimetineti, ypac visokiems ex komuniagoms ir "tylios rezistencijos" kovotojams. Viska jus atsinesete is tu laiku ir toliau nuodijate Lietuva

w2014-03-26 17:15

Prisimenu ir as sovietmeti. Jei nekalbeti apie visa idialogine siza, kuria dar ir as uztikau mokykloje (nors jau buvo Breznevo pabaiga-gyvu lavonu laikotarpis-Gorbaciovas), tai is komuniagines idealogijos buvo like 80 proc. apsimetinejimo ir 20 proc. gebnios stukaciu baimes. Apie "ekonomika"... Tevas are kaip jautis vairuotoju su 1 iseigine per savaite, todel uzdirbdavo 200-250 rb per menesi (cia toms partorginems ziurkems, kurie loja, kad pinigais lijo), motinos alga -70 rb. Abu tevai ne partiniai, todel visokiose "eilese" budavo paskutiniai:) Prisimenu kaip anekdota eiles stovejima telefono ivedimui - 10 metu buvome vis pirmame desimtuke, bet taip niekiap ir nepasiekdavome tos 1 vietos:) Maistas buvo pigus, bet kuo komunizmas "stipreji" tuo jo pasirinkimas mazejo:) Muciute eidavo i mesos parduotuve ir stodavo i eile, kad po 1-2 val stovejimo nupirktu normalios mesos, o ne "noski da rozki". Alternatyva - turgus, bet ten 3-5 kartus brangiau nei parduotuveje. Ar jau pamirsote "paskiras automobiliams". Jei nesi komuniaga vadiansi jos lauksi irgi 10-15 metu, o jei ne, tai turguje prasom pirk uz 7-10k rb, tik vidutine alga tuomet buvo 100 rb:) Ir zinoma BLATAS. Jei jo neturi, tai tu is esmes niekas. Gal sovietines iteligentijos (o ypac kolukieciu, kurie namuose kiaules augino) gyvenimas buvo sladesnis ar net labai saldus, bet as proletaru seimos vaikas ir man is tu laiku vieninteli geri prisiminimai, tai ledai, kuriuos buvo galima nusipirkti pridavus limonado bonke. 1 bonke=ledu porcija. Protas pasizimi savybe gera prisiminti, o bloga pamirsti, todel nesistebiu, kad visokie pensininkai vapa apie kaip buvo gerai

Letas Palmaitis2014-03-26 16:57

Kad "prie ruso" nebuvo tokio įžūlaus apiplėšimo, yra akivaizdus dalykas. Tačiau tikrai geriau buvo visai ne tuo požiūriu. Kilpa buvo ne piniginė, bet ideologinė, o tai ir geriau, nes visi aiškiai matėme priešą ir niekas iš tų, kurie nebuvo jam parsidavę, neabejojo, su kuo reikia kovoti. Šiuo metu kur spjausi, ten pataikysi ant "patrioto", kuris iš tikrųjų gali būti pats didžiausias savo tautos naikintojas, tačiau atpažinti labai sunku, nes naivūs žmonės gyvena nebe "prie ruso", bet prie televizoriaus, kuris ir yra tai, apie ką kadais kalbėjo dar sifilitinis plikočius: "Iš visų menų mums svarbiausias yra kinas".

klausimas 39 pensininkui2014-03-26 16:43

Ir aš noriu į tavo išgirtą rojų. Gal žinai , kaip į ten emigruoti. Negaila ir 16 LT, už 1000 km. Kur jis dingo? Išduok paslaptį , būk žmogus.

prašymas rusams2014-03-26 16:18

Labai prašau pranešti, kada įvažiuosite su tankais į Vilnių, kad konservatoriai ir Burokevičiaus bendradarbė suskubtų nupirkti raudonžiedžių gvazdikų.

Už Puteikį parašus2014-03-26 16:12

rinkti atvykite į kaimus ,į rajonus.Bus kaip mat.Kodėl Žemaitija tokia apsileidusi?Komunistiška?Jei nebus Puteikio, daugiau niekada neisiu į rinkimus.Tegul vagia be manęs.Nesitepsiu rankų jų pavardėmis.

Jie šmeižia2014-03-26 16:10

doriausią tautos dalį.Kas esi,tą ir pritrauki.Nenustebsime,kad Putinas bus čia...Nors kaip nesinorėtų.Kalta valdžios nemoralė.

pensininkas2014-03-26 15:34

Pritariu pensininkei. Dar papildysiu: aukštasis mokslas buvo nemokamas, sveikatos apsauga buvo nemokama ir visiems pasiekiama, komunalinės paslaugos, elektra ir t. t. kainavo kapeikas. Pvz. mokydamasis 5 kurse dirbau laborantu gaudavai 80 rb. į rankas + 45 rublius stipendiją. Skrydis lėktuvu 1000 km kainavo 16 rb. , visos išlaidos už 60m3 butą Vilniuje(su šildymu, telefonu, elektra, vandeniu, šiukšlėmis) nesiekė 30 rb. , o karštas patiekalas geriausiame Vilniau restorane kainavo iki 1,5rb.

Mazepa2014-03-26 15:31

Ir "prie ruso" ir šiandien Lietuvą valdo KGB ir kompartijos šulai. Niekas nepasikeitė, tik sovietiniai valdžiauninkai dabar gali nebetrukdomai vartytis turtuose.

pensininkė2014-03-26 15:24

"prie ruso" viena auginau du vaikus, negaudavau pašalpų ir lengvatų,nebuvau komunistė. Abu vaikai lankė būrelius, kokius patys norėjo, nes už tai nereikėjo mokėti. Iš savo 115 rublių algos ir 25 rublių alimentų sumokėdavau komunalinius mokesčius, nusipirkdavau maisto, o ir į muziejų ar zoologijos sodą su vaikais nueidavome. Žiemą kiemsargiai nuo šaligatvio nukapodavo ledą, vasarą naktį mašinos nuplaudavo asfaltą, dėl to nebuvo tiek dulkių. Žinojau, kad visada turėsiu darbą ir iš jo pragyvensiu. Žinojau, kad 55 metų išeisiu į pensiją ir gausiu tokią pensiją, kad nereikės eiti į nemokamo maisto valgyklą ar prašyti "Maisto banko" išmaldos. Palyginkit ir suprasit kodėl žmonės sako, kad "prie ruso" buvo geriau. Paprieštarausit, kad dabar esame laisvi Ar tikrai? Ar mažiau iš Briuselio gauname nurodymų kaip gyventi, kaip vaikus auginti, kaip žemę dirbti, kaip laivus naikinti, kaip savo ūkelio neturėti? O žodžio laisvė? Ar tikrai ją turime? Kažin ar rusas būtų labiau baudęs vaikus, parašiusius žodį "TIESOS? Aš nesakau, kad "prie ruso" buvo geriau, bet ir nesutinku, kad viskas buvo tik blogai, o dabar gyvename rojuje. Bent tais laikais gyvenantys gerai, prastai gyvenančių neniekino ir pasakų apie savo protu ir jėgomis uždirbtus milijonus nepasakojo. Tai nuomonė

EF2014-03-26 14:38

PRIE RUSO GERIAU BUVO STRIBAM IR RUSO KOLOBORANTAM ,KOMUNISTAM IR PANASIEMS IR SIANDIEN TIE MILIJONIERIAI SIANDIEN SOCIALDEMOKRATU IR DARBO PARTIJOSE SEDI

tautiete2014-03-26 14:15

Lietuvių sąmoningumą gerai parodo parašų už galimybę dalyvauti prezidento rinkimuose N.Puteikiui rinkimas. Atrodytų, kad visi, kuriems nepatinka esama padėtis, turėtų pasirašyti, kad būtų alternatyva ir Grybauskaitei, ir kitiems save jau "parodžiusiems". Bet panašu, kad nepavyks reikiamo kiekio parašų surinkti, ar surinks vos-vos ir dalis bus išbrokuota. JIE nenori įsileisti svetimų.

Mimiras2014-03-26 13:53

Kažin, ar Kremlius suinteresuotas klestinčia, demokratine Lietuva, ar Lietuva, kur plaukiojama tarp visokių neaiškumų, kur egzistuoja didžiulė socialinė atskirtis, klesti korupcija, košė galvose?

Jurgis2014-03-26 13:45

Kartais man irgi atrodo, kad kažkoks po žvaigždėmis sėdintis scenaristas ir surežisavo mums tą nepriklausomybę, tiesioginę rusų valdžią ,pakeisdamas tų GRU ir KGB įkišusių uodegas ,valdžia! O ,kadangi, pasak Putino iš GRU ir KGB pagal pareiškimus niekas neišeina, tai...kas valdo Lietuvą dabar, po 24 metų?

pilietis2014-03-26 13:32

Oho,kazkas naujo sitoj asaru pakalnej. Iseina i tribuna kazkoks snukis uzimantis aukstas pareigas ir rimtu veidu pasakoja ka galima galvot,o uz ka bus baudziama. Siaures Koreja gali atsipust, EU yra rimtas konkurentas ju ideologijai ir gyvenimo stiliui.

kll2014-03-26 13:10

blogiausia yra tai, kad taip manančių vis daugėja.... kažin kodėl, a?

Kaltas2014-03-26 12:57

dėl nevykusios liustracijos patriarchas.

Beta2014-03-26 12:47

Kas ir kodėl, pažeisdami įstatymus, KGB agentams suteikė valstybės paslapties kategoriją? Kodėl buvę sovietų KGB slapti padėjėjai tapo nepriklausomos ir laisvos Lietuvos valstybės paslaptimi? Kodėl mūsų valstybė deda pastangas ir gina šiuos asmenis? Kodėl už jų atskleidimą yra numatyta baudžiamoji atsakomybė? Atsakymą rasime atidžiau pasižiūrėję į Liustracijos įstatymo iniciatorius ir „stūmėjus“. Kokį rezultatą pasiekė tie, kurie inicijavo ir balsavo už Liustracijos įstatymą? Pirma. Daugelis KGB slaptų agentų dirba ir užima aukštus postus kaip politinėse partijose, taip ir valstybės institucijose. Jie vadovauja mums ir mūsų valstybei. Antra. Politinė biurokratinė grupuotė pasinaudojo Liustracijos įstatymo teikiamais privalumais įslaptinti KGB agentus. Jų rankose atsidūrė puiki ir veiksminga kompromituojanti medžiaga prieš kurią nei vienas politikas ar valdininkas negalėjo atsispirti. Jie tapo klusniais tarnautojų tarnautojais. Trečia. Kas valdo Lietuvą? Jeigu Lietuvos politikai, šiurkščiai pažeisdami valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymą, priėmė KGB agentus ginantį Liustracijos įstatymą, tai tas kas juos įtakojo valdo Lietuvą. //Kastytis Braziulis

Kažin2014-03-26 12:46

Kažin ar daug kas, gyvendami "prie ruso" džiaugėsi gyvenimu. Tas buvęs gyvenimas dabar geresniu atrodo tik todėl, kad dar daugiau problemų sukuria, dar daugiau neteisybės, nuoskaudų ir paprasčiausio skurdo atsirado. Tai kuo čia tas profesionalus nevykėlis stebisi?

V.Ladas- er2014-03-26 12:40

Tai Valionis su Pociumi, kaip atsargos karininkai, nebuvo labai užslaptinti, todėl ir išviešėjo. O visokie seksotai ir agentai iki šiol tarp mūsų, nes jų asmens bylos sunaikintos, arba, dar blogiau, išvežtos į Rusiją, kas leidžia pastarųjų bylų subjektus tvirtai pakabinti ir šantažuoti.

politine liustracija2014-03-26 12:32

buvo sunaikinta ir patyre fiasko,o ekonomine liustracija vakar nugesino seimo vagys ir dar uzsipuole a.skardziu.manau reikia pradet nuo ekonomines liustracijos ir isnagrineti,kas isvoge lietuva.

19. Betai2014-03-26 12:23

Tegu sau Rusija sprendžia savo problemas, o mes savo. Kova už nepriklausomybę nesibaigs, kol bus siekiančių išsaugoti Lietuvos valstybę. Laimėjome kovą prieš TSRS, dabar turime ir vėl kovoti. Patys už save ir savo Tėvynę.

er2014-03-26 12:18

Plačiai nesiplėsiu ,pvz.buves užsienio reikalu ministras Valionis kgb- išnikas ,vsd buves VADAS Pociu kgb -išnikas , o kiek buvusiu komunistiniu funkcionieriu po šiai dienai ne tik seimia sėdi,kaip žinote buvusiu nebūna,iki mano smegenu jokie Lietuvos stekentojai ir engėjai -valdžiažmogiai nedasiles

ruta2014-03-26 12:16

Labai paprasta , turint Valstybes instituciju potenciala smeizsti , meluoti , klaidinti , manipuliuoti , naudoti represijas pries kitaip manancius . Kad Lietuvos pilieciai negalvotu , kad '.. prie ruso buvo geriau' , reikia tiek nedaug , sunaikinti korupcija , sumazinti socialine neligybe , panaikinti nomenklaturos priedus , privilegijas irt. t. , vykdyti Konstitucijos straipsnius ! Butina atlikti liustracija ir desovietizacija , kad komunistines -KGB liekanos , net uz kilometra neprieitu prie valdzios . Dabar matome labai aiskes paraleles tarp Rusijos 'vertikales' ir Lietuvos valdzios instituciju lipdomo analogisko darinio .

lorenzo2014-03-26 12:11

jeigu taip kalba saugumo generolas,tai man lietuviui mananciam kitaip nei jis,ietuvoje tikrai nera saugu

na ka2014-03-26 12:05

po vakarykscios isdaviku vienybes,Lietuvos Zeme,Vandenys,Istekliai,Miskai,Parkai pakibo ant plauko.

Liepa2014-03-26 11:59

...rekomenduoju perskaityt straipsnį tiesos.lt Ryšard Maceikianec" Pone Vygantai Švoba, manęs netenkina Jūsų atsakymas"...// Bent humoro dozę gausit...

Beta 16.-tam2014-03-26 11:53

O laisvės ir dešros kartu niekaip neįsivaizduoji? Laivė Lietuvoje, o dešra Airijoje. Arba runkeliui laisvė, o dešra valdžiažmogiui? Tik tiek tavo galvelė traukia?

to162014-03-26 11:44

pragyvensim be rusijos,bet sulysim i rura europos sajungai,o prisitaikelio liandzbergos anukai bus valdzioje.juk liandzbergos ir prie smetono ir prie vokiecio irprie ruso gerai gyveno,o dabar tai visai liuks.ane

Diedukas > 15. Gal2014-03-26 11:39

Kumečio vaikas, įstojęs į konservatorių partiją, gali tikėtis gauti garbingą pareigą valyti batus "liandzbergos anukui"...

12-tam2014-03-26 11:39

kažkas buvo geriau, daug ką blogo ir TSRS saugumiečių grimasas daug kas norėtų pamiršti. Bet laisvė svarbiau už dešrą. Pergyvenome aną rėžimą, atsilaikysim ir dabar, ir be Rusijos.

GAL2014-03-26 11:32

grina pasakys kokia specia lybe ar posta gali gauti samdinio,kuris dirba kumeciu pas ukininka vaikas...ir ar jis gali tiketis tokiu postu kaip liandzbergos anukas...

Liepa2014-03-26 11:27

Būtent tas, kuris nepadėjo parašo už referendumą dėl žemės, referendumų kartelės sumažinimo, yra Kremliaus tarnų tarnas, Putino draugų draugas,Lietuvių Tautos niekintojų niekintojas, Lietuvos valstybės išdavikų išdavikas ir apskritai kaip žmogus - paskutiniausias liurbių liurbis...Nėra tokio naikintuvo, kuris galėtų subombarduoti tokių žilvinų juodą, Šėtonui parduotą sielą.

p. 9. Zilvinui2014-03-26 11:24

greičiau konservatoriai, kuriantys vidinę įtampą, skaldantys lietuvius ir griaunatys demokratinius procesus, sudaro sąlygas Janukovičiaus tipo rėžimui ir kloja kelią rusijos tankams.

man2014-03-26 11:20

prie ruso buvo geriau,todel,kad statesi fabrikai,pletesi kolukiai paprastu darbininku vaikai galejo siekti auksto mokslo ir svarbiausia gauti darbo.nebuvo darbo birzu ir pasalpu,visi zmones dirbo.as dirbdamas fabrike gaudavau tokia pacia alga kaip cecho virsininkas.darzeliuose nereikejo laukti eiles ir samdyti aukliu vaikuciams.nereikejo esti desros su visokiais E ir GMO.

Beta Zilvinui2014-03-26 11:20

Didesnės nesąmonės jau neįmanoma sugalvoti. Konservo marazmas.

Antanas2014-03-26 11:19

O ką tada galvoja VSD vadovas, kad yra nemažai asmenų? Koks indėlis VSD, kad taip negalvotų? Ir kad po 20 metų galvot nereikėtų ir net tokių išsireiškimų iš VSD nereikėtų išgirsti? Ar neaišku, kad komunistams ir komjaunuoliams prie ruso buvo geriau gyventi ir dabar jie geriau gyvena. Pvz. kojaunuolis Linas, Rasa, Dalia, Petras, Arvydas nuo A.......iki Z. O ką jau kalbėti apie geras pensijas gaunančius neliustruotus asmenis?

Zilvinas2014-03-26 11:15

Grina tik pasake tai, ka jau daug anksciau yra pasake konservatoriai-tie kas rinko parasus referendumui ir tie kurie pasirase, tiems ir buvo geriau prie ruso ir tie parduotu savo tevyne pirmai progai pasitaikius. Parasas ant referendumo lapo irodo, kam tokie pilieciai tarnauja-Kremliui. Dziaugiuos kad Grina pagaliau tai viesai ivardino. Referendumo aktyvistai-laukiate Maskvos tanku? nepraeis tankai, Nato naikintuvai sunaikins visus agresorius.

UK2014-03-26 11:12

Du nusikalteliai!

to Valentina2014-03-26 11:06

Aisku prie ruso buvo zymiai geriau,buk nevalges,ne orus o kiti vagia, pumpsta,o tu durneli gulek ir sakyk,kaip myliu savo tevyne.Kuriems prie ruso buvo geriau,nei ES,nes mes ir dabar nelaisvi,jie labiau myli savo tevyne.O kad laisviems buti neiseina...ka tu cia kliedi,kokia laisve,kurioj vietoj matai

NikoGreko2014-03-26 11:02

Nu jo =) anksciau viskas buvo uzslaptinta ir papudrinta propaganda. Dabar zmones mato, kad kai kurie vogia milijonus nevarzomai ir uz nieko neatsako. O kiti uz pavogta bulviu maisa seda i kalejima. Tokia jau pas mus iskreipta tikrove =) Gyvenam tipo demokratinei Europos sajungoi o valdimo modelis viens prie vieno kaip rusijoje. P.S Kuo tuoliau zmonems pasidaro vienodai is kur viksta puolimas is rytu ar vakaru. Ju gyvenimas vistiek ne gereja.

Beta2014-03-26 10:59

Kuo kalti žmonės jei jiems prie ruso buvo geriau? Kaltinti reikia visų rūšių valdžiažmogius, kurie iki tiek nuvaldė valstybę, kad eiliniam piliečiui net prie ruso geriau gyvenosi. Bolševikiška pažiūra- visur priešai, išskyrus valdžią- tie visada teisūs, nes jų pusėje jėgos struktūros. Pasakei teisybę- esi kaltas, esi priešas. Menkystų kompanija.

Vaidas2014-03-26 10:52

Vienu aspektu tai tikrai "prie ruso buvo geriau", buvau dar vaikas ir į tokius klounus tribūnose nekreipiau dėmesio. O dabar va, nervas ima...

Valentina2014-03-26 10:47

Buvau atkreipusi dėmesį, jog gana daug mano aplinkos ir sutinkamų žmonių atitinkamame kontekste pasako, jog prie ruso buvo geriau. Nepatiko, kad tokių nemažai. Tačiau, vos prabilus apie grėsmes ir Lietuvai, panašūs posakiai iš tų pačių asmenų dingo. Suvokiau štai ką. Minėtų žmonių ratui svarbu asmeninė gerovė, o ne tautos. Tarkim, jiems patiko, kad kaimynas, nors ir girtuoklis, yra įdarbintas. Nesvarbu, kad realiai jis - pravaikštininkas. Ramiau miegoti. Panašu, jog ne tiek svarbu, kas valdo. Tai liūdina. O kad "prie ruso" - tiesiog istoriškai nėra daugiau su kuo palyginti. Taip ir sukuriamas pretekstas neramumams. Tačiau tai - iškreipta tikrovė.

NikoGreko2014-03-26 10:32

Tie asmenis ne galvoja kad prie ruso jiems buvo geriau, jie jaucia savo kailiu, kad prie ruso buvo geriau. O komunist-kgbistine hunta visa laika gyvena gerai. Dabar gyvena dar geriau, nes galima vogt ne varzomai.

valdas2014-03-26 09:42

Nesuprantu kas valdo sitas "leles", kad net akiu skaitydami nesugeba akiu pakelt

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi