Vyriausybė savo nutarimu patvirtino Valstybės mobilizacijos planą, kurį parengė Krašto apsaugos ministerija.

Patvirtintame mobilizacijos plane nustatomi pagrindiniai mobilizacijos skelbimo principai, numatoma, kaip veiks ir kokių priemonių turės imtis valstybės institucijos mūsų šalyje paskelbus mobilizaciją. Vyriausybės patvirtinto plano turinys yra įslaptintas ir viešai neskelbiamas.

Mobilizacijos sistemą sudaro trys mobilizacijos subjektų grupės: savarankiški mobilizacijos subjektai (Vyriausybė, Krašto apsaugos ministerija, Lietuvos kariuomenė ir Mobilizacijos departamentas); civilinės mobilizacijos institucijos (kitos valstybės, savivaldybių institucijos ir įstaigos) ir ūkio mobilizacijos subjektai (valstybės ir privačios įmonės, kiti ūkio subjektai).

Paskelbus mobilizaciją, mobilizacijos sistemos subjektai pagal kompetenciją ir poreikį vykdo mobilizacijos planuose numatytus veiksmus (šie planai ir jų turinys nėra viešai skelbiami).

Patvirtinus Valstybės mobilizacinis planą daugiau dėmesio ir išteklių bus skirta mobilizacijos sistemos subjektų gebėjimams įgyvendinti mobilizacinius planus. Kaip ir iki šiol, mobilizacijos funkcijos vykdymas savivaldybėse yra finansuojamas iš Krašto apsaugos ministerijai skirtų asignavimų.

Mobilizacijos ir priimančiosios šalies įstatyme numatyta, kad Respublikos Prezidentas dėl ginkluoto užpuolimo, gresiančio valstybės suverenumui ar teritorijos vientisumui, priima sprendimą dėl visuotinės ar dalinės mobilizacijos išleisdamas dekretą ir teikia jį tvirtinti artimiausiame Seimo posėdyje, o tarp Seimo sesijų – nedelsdamas šaukia neeilinę Seimo sesiją. Seimas patvirtina arba panaikina Respublikos Prezidento dekretą.

kam.lt inf .

Komentaras bus. Pradžiai tik klausimas – kodėl viskas slapta? Kaip paprastiems žmonėms reikės mobilizuotis, jei tai valstybės paslaptis?

Visi prisimena, kaip 2009 m. buvo sukurta unikali Lietuvos „sėkmės formulė“ – Lietuvos valstybės Didžioji (bendroji) strategija . Tačiau tą pačią akimirką ji buvo įslaptinta ir iki šios dienos šis dokumentas neišslaptintas, o juo Lietuvoje niekas negali naudotis.

Kad tik taip neatsitiktų ir su mobilizacijos planu...

Na, bet veikiausiai ekspertai.eu dideliuose valstybiniuose reikaluose tiesiog menkai supranta, todėl paklausime vyriausybės ir Krašto apsaugos ministerijos apie visus tuos mobilizacinius slaptumus ir gavę atsakymus pasidalinsime su savo skaitytojais.

O kol kas vyriausybei siūlome konkretų dalyką. Karo alinamoje Ukrainoje Aukščiausioji Rada uždarame posėdyje ketvirtadienį priėmė Mokesčių kodekso pakeitimus – šalyje įvedamas laikinas karinis 1,5 proc. mokestis.

Ar nereikėtų tokio mokesčio skubiai įvesti ir Lietuvoje? Vyriausybė iš šio mokesčio gautų papildomas pajamas gynybos pajėgų finansavimui.

Toks mokestis privalėtų būti ne laikinas, o nuolatinis ir siekti nuo 3 iki 5, o gal net iki 10 ar 15 procentų (čia galutinį žodį turėtų tarti mokesčių dydžių specialistai).

Šis mokestis būtų atskaičiuojamas nuo atlyginimų, priemokų ir visų kitų gaunamų gyventojų pajamų.

Juk karui reikia ruoštis tada, kol dar yra taika.

Naujausi

Komentarai (120)

Rikiuoti
Pensininkas 111. savas2015-01-04 08:39

Visi pensininkai, kurie tarnavo Tarybinėj kariuomenėj yra prisiekę ginti TSRS, o dabar TSRS perėmėją Rusija. Tai su kuo kariaus pensininkai turi suprasti.

Vyriausybės patvirtinto plano turinys yra įslaptintas ir viešai neskelbiamas.2015-01-04 08:31

Tai ką, jie tą suši... plana patvirtino tik sau?

To 1152014-11-27 04:22

Tai jau tikrai. Jei ir ateis Putinas, jis vistiek nebus baisesnis už nuosavus išsigimėlius, kaip nuogi triest trokštančius karo. O ko jiems to karo nenorėti? Jau išvogė viską, tai dabar karas bus gera proga dėti į kojas.......

Is kur zinoti?2014-10-26 02:55

Jei valstybes institucijos ciniskai suzlugdo pilieti,kaip jis turi elgtis?Jei valstybe negina piliecio,ar pilietis privalo ginti valstybe?

O poto2014-10-24 00:26

youtube.com/watch?v=XFFzUi92GHQ&feature=youtu.be

Su mumis kariauja ne rusiją2014-10-21 17:28

Su mumis kariauja ne rusiją, o UAB Lietuva. Jų tikslas sutelkti mumyse nepagrįstą baimę karui su nuolatiniais propagandiniais gazdinimais apie neva puolančią rusiją, kad negalvotume apie savo gerovę, o neva nuolat puolančius rusus, kas psichiškai net nesveika, paranoidinė visuomenė. Beje užcenzūravo mano straispnį apie paranoidinę visuomenę. Ištrynė. Baimė telkiama tam, nebūtų kada galvoti apie savo gerovę, o apie nuolatinę karo grėsmę, " kokia gerovė, jei čia pat karas". kad ir toliau apskurę kęstume vergovę-baudžiavą, tylėtume laukdami pažadėto rojaus kad ir visą trumpą gyvenimą, kai tuo tarpu jie švaisto mokesčių mokėtojų pinigus ir gyvena prabangoje, kai tuo tarpu vis daugiau skurdo, neteisybės, melo, socialinės atskirties, kai tuo tarpu lietuva nuolat tuštėja nes žmonės neiškesdami, privertinai emigruoja, kas jiems žinoma naudinga, nes nebėra kas prieš juos sukiltų.

tikrai2014-09-25 03:44

Baisus putinas, kai su tankais puola ukrainiečius, bet šitie ,musiškiai šlykštesni ir už jį. Vaiko jiems neužtenka, tai dabar senolius kankina, (vargšė MERGAITĖ taip šaukė, kad tie išgamos senelį paleistų, o pas išgimdytoją nė už ką nėjo, apsikabinus NERIGĄ klykė, kol ją atplėšė, o dabar tos, kurios regėjo JĄ "tokią laiminga" su atsieit mama, ministrėm patapo,gal sakau, angliškai pramoko). Nebebijau rusų, jau geriau jie, nei išsigimėliai vaikų kankintojai.

Kadangi2014-09-15 14:04

Tai yra valdzios mobilizacijos i Izraeli, tevyne planas, todel lietuviams neprieinamas. Lietuviams plane numatytas tolimesnis genocidas " kovojant uz tevyne".

Pritariu2014-09-13 21:48

Pritariu 112 komentarui.

siulau2014-09-04 12:36

visus seimo narius pasiusti i Donbasa i pirma fronto linija ,o mes juos pasaugosim ,kad neisbegiotu.

savas2014-08-30 00:24

ruoskites pensininkai tuoj galesit pakariaut

Net juokas ima2014-08-25 21:55

savarankiški mobilizacijos subjektai (Vyriausybė, Krašto apsaugos ministerija, Lietuvos kariuomenė ir Mobilizacijos departamentas); Ir norisi paklausti, kiek paruošta lėktuvų ir kitos technikos mobilizuotis za kordon?

kodėl2014-08-19 19:47

nenorime taikos? Kodėl vis tik pirmiausiai NORIME KARO ir KARIAUTI? Kodėl žodis TAIKA toks tolimas pasidarė? Norime susinaikinimo? Ar tikrai, kad jau kažkas minkština protus ir nieko geresnio nebegalvojame, tik kaip kariauti... ar tie vaikiški karo ir žudymo žaidimai aptemdė tiek protus ir paliko tik tiek smegenų, kad jau ir užaugę nebesugebame kitaip mąstyti... Tada PIRMYN... VISI Į KARĄ, UŽ KARĄ, VARDAN KARO... ir ne tik mokesčius rinkti , viską dėl jo galima padaryti

Užtikrintai2014-08-08 00:31

pakaks mobilizuoti vieną Liandsbergį. Iš pykčio išsipūs visas, paraudonuos ir kai užvems! Ir viskas! Tik ruskių padus matysim...

yelow submarine2014-08-06 07:07

nei ta vyriausybė kam įdomi, nei kažkoks mobilizacijos planas :)) - mobilizuokitės vieni, idiotai :)

gudi giria2014-08-06 04:59

zino,kad jiems reiks nest muila is lietuvos,jie grez visokiais budais ir tikrins tautos kantrybe,kad su tokiu mokesciu patrijotai kreiptusi I tauta aisku bunant valdzioje jiems,su ataskaita,tai suprasciau,bet kada lietuvos naikintojas sukalioja,tai eiline beda..........

Darijus2014-08-06 00:15

Man pati geriausia mobilizacija yra ta, kurią paskelbia žmona. Pašaudyti einu su didžiausiu malonumu. Gaila, tik, kad šoviniai greitai baigiasi.

"made in USA"2014-08-05 22:14

Vyksta "patrankų mėsos" paruošos į nacistinės Ukrainos skerdyklas.

aha mobilizuos,2014-08-05 20:19

bet olekas ginklu neduos,tai is kules saudysim.

Mobilizacija emigrcijoje2014-08-05 18:28

Ant Lietuvos garsus kosejimas gali buti traktuojamas kaip slaptas pasipriesinimas. Klausimu galetu buti labai daug. Didzioji dalis ,galinciu ne vien tik koseti,yra emigrave ir vargiai puls mobilizuotis? Didele dalis vietoj mobilizacijos gali pasirinkti emigracija? Milijardieriu,monopolistu,ekonominiu uzurpatoriu,isskirtiniu visagaliu,loviu tustintoju,valstybiniu imoniu ir lesu ciulpeju,lesu ir uzsakymu skirstytoju yra santykinai nedaug. Ar valstybes instituciju suzlugdytiems ir paniekintiems pilieciams reikes mobilizuotis? Ar pilietis privalo ginti Valstybe,kuri negina piliecio? Dugybe klausimu kirba patranku mesos galvelese ir slaptumas cia ne prie ko.

gaudy2014-08-05 12:04

Mobilizacijos planai įslaptinti dėl to, kad mobilizacijos nebus. Nebus dėl to, kad tai yra mirtis visiems parazitams - valdžiasnukiams. Šitokia kariuomenė labai greit atsuktų ginklus prieš valdžisnukius. Jie šitą žino ir bijo ir tikrtai to nedarys. Mano nuojautas ir žodžius patvirtina Ukrainos karių nuotaikos. Ir parodo kas laukia Ukrainos parazitų po karo. Ir tada pasidaro aišku kodėl Ukrainoje tiesiog kariai siunčiami sąmonigai į mėsmalę, nors galėtų gana nesunkai sudoroti maištinikus. O maištinikai gina lygiai tokius pat parazitus iždo vagis sėdinčius kremliuje. Štai rusijos parazitų klika grupėj susityarę su ukrainos iždo vagių klika labai sistemingai naikina abiejų tautų patriotus. Štai ką mano ukrainos kariai: youtube. com/watch? v=-zEIn7kx1Tc

Ukrainos kariai masikai pasiduoda ir pereina rusijos siena2014-08-05 02:36

ukraina.ru/news/20140804/1010059816.html novorosinform.org/news/id/5160

aha2014-08-04 23:14

pulsim mes ubaagai kuriem valdzia ir darbdaviai joja ir bujoja ant musu sprando eisim gynt ju turtu,pirmyn!trys kart ura ura ura!prasciau nebus,ei prie zydo,nei prie ruso,nei prie pruso.

/2014-08-04 22:10

youtube.com/watch?v=IR-0fL5twb0

ZMONES2014-08-04 01:57

! ! ! NEPANIKUOKIT ! CIA TIK TOKIA NAUJOVISKA REKLAMA ! NAUJIEMS MOKESCIAMS IVESTI ! IBAUGINTI VISI MIELAI SUTIKS MOKETI . ! ! !

Ec2014-08-04 01:23

Iš naujai surinktų mokesčių krašto apsaugai reikia kiekvienam 21+ piliečiui po šautuvą įteikti.

cenzura2014-08-03 04:01

taigi rasiau,,nusauciau'',o ne ,,nusausiu'',kodel nepraleidot?

e2014-08-03 02:51

Baikit juokus, nėra jokio mobilizacijos plano. Apie jį nežino nei rezervistai nei reguliarios pajėgos. Čia tik bandoma suaudrinti visuomenę, viskas daroma ant iliuzinės, alternatyvios realybės, kuri skirta liaudžiai manipuliuoti.

Pacifistas2014-08-03 01:57

O kodel neivedus mokescio taikos palaikymui??? Kodel neprapletus lyciu lygybes centro veklos ir neprijungus kovos zu taika? Lyciu lygybes ir taikos centras turetu Grybauskaite, Landsbergi ir Grauziniene apmokyti taikios tautu gyvensenos pradmenu!

du vaikai ir uošviai2014-08-02 20:55

Nea, man pinigų reikia, geriau vėl nuo pensininkų atimkime

Taigi2014-08-02 20:30

Simasius su Masiuliu ir Austreviciumi dar pries pat rinkimus mobilizavosi, buciavo veliava ant Gedimino kalno. Tik mobilizacijos mokestis jiems nerupi. Jie atvirksciai, tik vagia is valdzios.

gaudy to 89. yelow2014-08-02 19:58

Su ukraina neįmanoma lygint. O ir žmonių resursai labai maži. Taigi, kad lieka pensininkai. Tai nebent pensinikus mobilizuos, nežinau. Na, o visi kurie pjarinasi: visokie šimašiai ir kiti, jei bus rimtas reikalas dums į krūmus. Tarp kitako realią padėtį atspindi šiaulių sąjunga. Taigi prieškarį šaulių sąjungoje buvo 62 tūkstančiai narių. O dabartiniu metu yra tik 7-ni tūkstančiai ir tai įskaitant jaunuosius šaulius. O kai per tv gyrėsi didžiuliu antplūdžiu norinčių stoti į šiaulių sąjungą, tai man tie skaičiai pasirodė juokingi. Įstojo tik apie keliasdešimt naujų narių. O tai rodo,kad nėra žmonių daugumas išvažiavę.

yelow submarine to gaudy2014-08-02 18:33

o referendumo sužlugdymas tau dar prastas pavyzdys kas , prieš ką ir ką čia gali atsukti ? - veršius galima pasukti kaip nori ir kur nori, bet jie patys niekados nepasisuks :))) - o vienas komentaras (kad ir 100) tikrai neatspindi nei tikros padėties, nei emocino nusiteikimo :) - veršiai dėl sotesnio kasnio užsiims bet kokiomis prostitucijos formomis, o jei labai reikalas prispirs - galės ir vienas kitą išžudyti, nes juos supjudyti tiesiog paprasčiau paprasto - šviežiausias pavyzdys - vargšė ukraina...

gaudy to 87. yelow submarine2014-08-02 18:13

Na dėl kt tamsta teisus. Šiaip tai Konstitucija jiems ne rodiklis. Jie gi turi konstiucinę doktriną. O vat dėl sklandumo - abejoju. Kodėl - tai, kad nebėr žaliavos. O be to nėra garantijų, kad net tie likę mobilizuoti lietuvoj neatsuks ginklų prieš juos pačius. Kaip nedarytum pompastiškai, kaip mobilizuosi prievolninkus esančius užsienyje. Nes tokių daugiausiai. O patikimumas lietuvoj esančių gali būti labai jau pavojingas parazitams. radau komentarą labai taikliai apibūdinantį emocinę dalies tautos nusiteikimą: "Tikrai eiciau i kara pries dabartine valdzia,be jokio gailescio." Taigi įsivaizduok jei tokius asmenis parazitai apginkluos. Taigi labai staigiai juos pačius nukinkys. Todėl būkit ramūs nebus jokios mobilizacijos.

yelow submarine to 83. gaudy to 79. yelow submarine (2014-08-02 11:20:18)2014-08-02 17:58

šitos antirusiškos paranojos ir militaristinės psichozės bei politinio spaudimo sąlygomis tai būtų padaryta sklandžiai, pompastiškai, su pasididžiavimu ir gal net būtų surastas būdas kaip pagreitinti visas procedūras :))) - galų gale yra ir kitas kelias - tiesiog “atsiklausti“ prostitucinio teismo (KT), kad išaiškintų, jog tai neprieštarauja konstitucijai :) - jie tai padarys taip pat pasimėgaudami, “kūrybiškai“ ir skubos tvarka :))

gaudy to 85. Manau,2014-08-02 17:22

Labai tikslus pastebėjima. Tikriausiai jie net nežino kiek yra rezevistų. Jei imti tik lietuvos teritoriją tai bus labai mažai. Dauguma gi užsieniuose. Todėl ir įmituoja, kuria visokius slaptus planus. O jug mobilizacija yra labai paprastas dalykas. Užtenka atsiųsti paštu piliečiui prievolninkui nurodymą, kur jis mobilizacijos atveju turi prisistatyti ir viskas. Na o kadangi karo prievolė panaikinta, tai jie net nežino kiek realiai galėtų mobilizuoti. Be to matyt, kad išvykusių tiek daug, kad dėl to ir užslaptino. O dar juokingiausia, kad jie net nežino kur ir kam siųsti tokius nurodymus. Į užsieni gi nesiųs - duomenų neturi.

Manau,2014-08-02 17:07

šis planas yra slaptas todėl,kad jo iš viso nėra.Ką gali suplanuoti kai pagrindinis kontingentas ištremtas į užsienius.Sunkiais okupacijos laikais kiekvieno karo prievolininko kariniame biliete buvo lapelis su nurodimais kur nuvykti mobilizacijos atveju.Visos įmonės privalėjo pateikti nustatytą skaičių transporto priemonių.Dabar gi vyksta tik veiksmo imitavimas,kad pateisinti milžiniškas išlaidas

Paprastas2014-08-02 16:06

Dar pagalvojau: Jeigu „Vyriausybės patvirtinto plano turinys yra įslaptintas ir viešai neskelbiamas.“ – tai reiškia jis yra negaliojantis Tautai: „Negalioja joks įstatymas ar kitas aktas priešingas Konstitucijai. Galioja tik paskelbti įstatymai. Įstatymo nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės.“ Tai gal pati valdžia eis ginti, todėl Tautos tai neliečia.

gaudy to 79. yelow submarine2014-08-02 15:20

Konstituciją seime galima pakeisti per du svarstymus seime be to reikia išlaikyti pataisų pateikimo procedūras, o po to daromas trijų mėnesių pertrauka. Taigi to greit nepadarysi. Be to, maža kas, gali neužtekti balsų. Reikia kad abu kartus balsuotų už konstitucijos pataisas ne mažiau 96 seimo nariai.

to 782014-08-02 15:04

O tu jau žinai, kad Maskva ruošiasi su mumis kariauti? :)

to 78 kestučiui2014-08-02 14:59

esi negalvojantis mankurtas. Kai sausio 13 gynėme savo valdžią, galvojome, kad kai turėsime savo valdžią, bus daugiau tiesos, teisingumo, gyvensime geriau. Pamenu V. Lansbergio žodžius: " ateikite ir apginkite savo valdžią, nes kitaip turėsite svetimą valdžią". Ir ėjome, gynėme ir apgynėme. Ką gavome iš savos valdžios? Skurdą, neteisybę, tremtį. Tas pats V. Lansbergis dabar apie mus, jį gynusius, jį rinkusius, juo tikėjusius vadina nesusipratėliais, nesugebančiais priimti teisinų sprendimų. Ta mūsų apginta valdžia pardavė mūsų laisvę, įstatymus, nepriklausomybę Europos sąjungai. Ir prie ko čia Rusija? Negi nematai, kad mobilizacija bus taikoma tik tiems, kurie, anot socializmo teoretiko "neturi ko prarasti, tik savo grandines"?

To 762014-08-02 14:41

O gal geriausia butu , kad pasaulio saliu vadai pasirasytu nepuolimo sutartis. Manau butu tai padaryti sunku , nes pasaulio valstybes persimaisiusios tautu ivairumu , o be to vyksta vidaus nesutarimai tarp zmoniu ir valdzios . Jos taip pat gali kelti neramumus , kaip tai atsitiko Ukrainoje. Ten daugiataute valstybe , todel nesutarimai perejo i pilietini kara. Negalima atmest ir to , kad viskas buvo sudeliota taip , kad tai ivyktu. Gyventu valstybes draugiskai neprimetinejant savo noru , kad gyvenkit taip , o ne kitaip . Zmones gyvenkim daraugiskai ir nereikes tu armiju islaikyt ir geriau tuos pinigus panaudot geriui . Stop karams ir ginklavimuisi.

yelow submarine to 76. gaudy 75. Vadakste2014-08-02 14:29

konstituciją deime pakeis be problemų - tai įprasta praktika, kai yra rimti interesantai :))) - o dėl penkių dienų tamsta beveik teisus - jei kažkokie beretokosmonautai galvoja, kad kilus rimtam(pabrėžiu - rimtam) konfliktui LT turi šansų išsilaikyti ben parą, tai jų išsilavinimas yra pirmuonių vienalasčių lygyje :) - o visi kiti konfliktai anksčiau ar vėliau sprendžiami tik diplomatiniame lygmenyje, kozirių argumentais, kurių niekaip neįtakos ar du , ar dvidešimt tūkstančiai gyvybių bus paaukota, imituojant lietuvos pasipriešinimą ...

kestutis2014-08-02 14:28

na ka, matosi kas pries mobilizacija, tas aiskus maskvos inkrustantas. tokius naudinga butu viesinti ir sodinti ar varyti is lietuvos. tik idiotai arba gerai apmokami rusijos agentai gali pasisakyti pries mobilizacija

vienas2014-08-02 14:25

komentatorius rašė: "kad tik issaugotume laisve, nepriklausomybe ir tiesa". Tai ir noriu klausti visų, ypač IP 83. 188. 163. 250, ar tikrai tikite, kad Lietuva laisva, nepriklausoma ir joje viešpatauja tiesa? Ką ginsite, svetimą žemę, danų kiaulides, lenkų naftos įmonę ar japonų atominę elektrinę? Rusams ir atominės bombos nereikia, tik susprogdinti esamą ir būsimą AE ir visi čia išmirsime kaip musės. O gal norite ginti turtuolių, kurie užtvėrė priėjimą prie ežerų, kurie svajoja neįsileisti jūsų į nuosavus miškus, spaudžia iš jūsų paskutinį prakaitą, nuosavybę? O gal ginsite savo valdžią, kuri iš mūsų atėmė ne tik geresnį gyvenimą, bet ir viltį kada nors gyventi geriau? Ką ginsite, už ką kovosite "patriotai"?

gaudy 75. Vadakste2014-08-02 14:21

Kad būtų įkurta Nato bazė lietuvoje reiktų keisti Konstituciją. O tą taip greit nepadarysi. Nebent referendumu. Bet referendumai uždrausti. O šiaip, kad Nato ateitų į paqalbą lietuva turi atsilaikyti bent penkias dienas. Taigi tai nerealu. Gerai optimizmas. Bet dar geriau realios tiesos žinojimas. Prasidėjus okupacijai skelbti mobilizaciją beprasmiška, nes okupuos per kelias valandas. O okupacijos sąlygomis mobilizacija nebeįmanoma. Matyt valdžiagyviai ir tikisi, kad apgins Nato. Tačiau Nato gina tik tas savo nares kurios pačios ginasi.

Vadakste2014-08-02 14:05

Per vienos radijo stoties zinias kalbejo , kad buvo apklausa Lietuvos zmoniu ir 65% zmoniu pritaria , kad Nato Lietuvoje butu. Taigi Lietuvaiciai ,taip jau nenusiminkit , gal nereikes mobilizuotis reikalui esant. Neaisku, tik kas islaikys ta armija, o paciai Lietuvai butu sunku, nes skolos pecius ir taip slegia. Kazkaip neaisku ,kodel ES pati neturi sukurus tos armijos jei taip reikia, o kviesis is uz juru , mariu , vandenynu samdinius. O butu geriausia , kad zmones gyventu taikiai be karu ir negrasintu vienas kitam jokiais ginklais. Stop karams ir ginklavimuisi. Pinigus leist taikiems geriems darbams , o ne karu tikslams.

gaudy to 73. romačius2014-08-02 12:47

Visiškai teisingai. Tegu valdžiasnukiai su savo užsakovais alia verslinyykaiiis samdosi privačias kariuomenes ir ginasi. Mat kai šiknos pradėjo svilt ir Tautą prisiminė.

romačius2014-08-02 12:37

Kol augini vaikus, valdžia tau rodo špygas,tavo teisė tik moketi mokesčius,tavo paslaugos darbaviams per brangios,reikalingi tik pigesni iš trečiojo pasaulio.Kai išvargsti vargą savo jėgomis, prie tavo durų išsirikiuoja banditų gauja kruvinomis burnomis,pasivadinusi valdžia, ir sako eikit ginti mūsų interesų, mūsų verslų.Ne prie tų durų rikiuojatės, ponai.

mobolizacija2014-08-02 12:33

mes mobilizavomes kovodami uz kiekviena Tautos parasa,dabar tegul valdziasnukiu vaikai ir anukai mobolizuojasi.ir nekiskit,brudai,i ta pekla visos Lietuvos.(Stancikienes ir dar keliu nariu tai neliecia)

kaip gera daikta sugadino musu prorusiski politikai2014-08-02 11:52

Mobilizacija reikalinga -bet kada ji turi but patvirtinta seimo cia jau kazkas tokio debilisko,ar rusu agentu prakista... (priesas lenda per siena ,o musu seimunai savaite ,o gal ir ilgiau svarsto, ,ar reikia mobilizacijos,pakol rusai uzgrobia visa sali ?) .

RG2014-08-02 11:37

SPRENDZIANT IS KOMENTARU RUSU KOLORADAM TA MOBILIZACIJA ,LABAI NEPATINKA

info2014-08-02 11:23

Lietuvos konstitucinį suvereną naikinančiosios bolševikinės kelių partijų gaujos taisyklės yra niekinės.

info2014-08-02 11:17

Dalia Grybauskaitė, Loreta Graužinienė, Algirdas Butkevičius, Zenonas Vaigauskas, Vytautas Landsbergis, Petras Auštrevičius ir kiti tokie patys sužlugdė 2014 metų referendumą - Tautos valios išraišką. Tai yra Lietuvos priešai, verti negailestingos bausmės.

to 66. Nežiniukas2014-08-02 04:32

Visiškai teisingai. O, kad tauta nepasinaudotų ginklais parazitų naikinimui, - tai dėl to ir nebus mobilizacijos. O po mobilizacijos priedanga bus samdomi užsieniečiai. Čia tik mano prielaidos.

Nežiniukas mylintis Liandzbergį2014-08-02 04:08

Aš kiek supratau po mobilizacijos bus sušaudyta Konstitucinio Teismo chunta nes žmonės gavę ginklų eis Lietuvoje daryti tvarką

to 60. d32014-08-02 03:55

Niekas tavęs ir nevarys, jei pats neeisi. Čia šitie planai yra melagystė. Kokia gali būti mobilizacija jei tie kas gali ginti išvažiavę ir gyvena užsieniuose. Tai valdžiasnukiai tikrina nuomonę ir tiek. Nieko jie nesiruošia ginti. Matyt planuoja pasisamdyti užusienio samdinių, kad jų subines apgintų. Na gal dar vieną kitą durnių ras, pasiruošusį pakloti galvas už juos, jų turtą ir jųjų artimųjų saugumą. Šiaip paskutinis Konstitucijos šamanų Konstitucijos išaiškinimas parodė, kad Tauta nebereikalinga. Vietoj Konstitucijos pasistatė kažkokią konstitucinę doktriną, kurioje paskelbė: "mes nustaome kiek jūs bydla (tauta) turit galių. Mes 9- vyni išrimnktieji, remdamiesi valdžiasnukiais ir jų valia, būdami artimi aukčiausiajai dvasiai, skelbiame, kad visada mūsų valia yra svarbiausias galutinis ir neginčijamas įstatymas. Jūs turit teisę už mus žūt, mus garbint ir gerbt, o jei atsisakysit kariaut už mus, mes pasisamdysim užsieniečius."

–> 61 Paprastas (88.118.179.138)2014-08-02 02:27

Nu jo, suorganizuoja, kad pultų, o paskui teisė ir pareiga ginti Tėvynę...

d32014-08-02 02:05

ne kaciukais, o "nepriklausomais" (niekieno) zombiais

Paprastas >58“2014-08-02 01:59

Na taip: „taip kad nereikia kelti audros stiklinėje“. Svarbiausiai išgirsti nuomonę iš tualetinio bakelio. Pažiūrėk R. Paulausko filmuką, o paskui dėstyk apie savo Ukrainą.

Paprastas2014-08-02 01:50

„Lietuvos valstybės gynimas nuo užsienio ginkluoto užpuolimo - kiekvieno Lietuvos Respublikos piliečio teisė ir pareiga.“ – taigi įslaptintos teisės ir pareigos? Pagal principą: vienetai žino, o dauguma ne? Dar daugiau : „Įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos piliečiai privalo atlikti karo ar alternatyviąją krašto apsaugos tarnybą.“ Taigi vieni privalo ginti, kiti ne(„alternatyviąją krašto apsaugos tarnybą“ – šluoti kelius). Faktiškai neapmokyti piliečiai bus kišami į karą. „Seimas įveda karo padėtį, skelbia mobilizaciją ar demobilizaciją, priima sprendimą panaudoti ginkluotąsias pajėgas, kai prireikia ginti Tėvynę arba vykdyti Lietuvos valstybės tarptautinius įsipareigojimus.“ – Kas įdomiausiai tai „prireikia ginti Tėvynę“ yra tas pats kaip „vykdyti Lietuvos valstybės tarptautinius įsipareigojimus.“ , tai yra NATO reikalavimus. Slaptumas pasireiškia tame, kad reikęs išgaudyti tos „nemokšos“ skubiai aprengti ir išsiusti į pragarą(realiai sunaikinti). Taigi Tauta virsta aklais kačiukais.

d32014-08-02 01:27

mobilizacija skirta avinams varyti y skerdykla, kadangi jie atsisake nepriklausomybes (savo zemes, pinigu). bus pravestas teritorijos valymas. jus ne y briuselio sanatorija prieme, o y jo bordely, todel gauit atidirbti rytu fronte

Vilh2014-08-02 00:51

Gynti Tevyne kiekvieno pilecio pareiga! Taip skelbia Konstitucija. Bet yra kitas klausimas- Kaip turi gynti Tenyne turcius turintis simtus ha zemes, dvarus ir t. t. , ir kaip turi gynti "gritelnikas" nesudurantis gala su galu? Viduramziais viskas buvo tvarkoj- sali privaliejo gynti bajorai, grafai, kunigaiksciai... Sitas luomas privalejo islaikyti karines pajegas, t. y. serti kariomene. ! 940m. Ka matom. Serta dideliais atlyginimais, gerai apmokyta ir pagal tu metu standartus gerai gynklota Lietuvos kariomene neisove nei vieno suvio, Jo Eksilencija pasiraites kelnes move per siena. Kas 12 metu po karo kovojo su okupantais? Gimnazistai, mokytojai ir eiliniai ukininkai. Kur buvo karinis "elitas"? 80% ju isnese kudasiu paskui vokecius. Ziurekim kas darosi dabar. Valdzia apspjove 300 tuks. pilieciu, kurie prase referendumo del zemes nepardavimo. Netoli milijono isvytu is Lietuvos. Ir valdzia tikisi kad ta apspjaudita, isvyta tauta stos gynti ju turtu arba isparduotos zemes uzsieneciams?

tik nuomone2014-08-02 00:50

Ukrainoje siuo metu vyksta karas, Ukrainieciu tauta ginasi nuo rusijos agresijos taigi karo mokestis yra kaip ir normalus mokestis, taip kad nereikia kelti audros stiklineje. O kas liecia Lietuvos mobulizacijos plana tai kokiu pagrindu jisai turi buti viesas.

Nuprotėjimas2014-08-02 00:31

Patys perdžiam ,patys atsisukę urzgiam.

H.2014-08-02 00:26

Mobilizacija šiuo atveju reiškia ne kad gintis ruošiamės, o pulti. Tai seniai aprobuota pasaulinė taktika: iš pradžių imama rėkti, kad grėsmė jau arti, gal net surengiamas tariamas teroristų išpuolis, kad būtų įtikinamiau, o po to einama nukensminti "agresoriaus", "diktatoriaus" arba "separatisto".

–> 51 Atsakykit (78.61.106.250)2014-08-02 00:25

:) :) :)

lietuvis2014-08-02 00:21

Elitas gales ir mobilizuotis

ar bus atleidziami nuo mokescio2014-08-02 00:17

kurie nebijo rusu?sutikciau moketi tokiai kariuomenei,kuri apgintu Lietuvos Zeme ir Lita.

debilai yra2014-08-02 00:06

debilai (niekam mes, skurdziai nesam reikalingi).

Atsakykit2014-08-02 00:05

Pagal kokius požymius nustatoma,kad rusai ateina?Ar jau kaisti arbatą?

karinis mokestis2014-08-02 00:02

privalo būti kuo didesnis, kad būtų galima ženkliai paremti skurstančią JAV pramonę ir jos dolerį. Tada jau vyriausybė galės slaptai ten mobilizuotis.

Kaimietis2014-08-01 23:56

O mes tikėjomės, kad nustojus loti ant rusų, padidins mums pencijas, o čia naujas "Pagonų mokestis" atsirado...

Raminkitės2014-08-01 20:50

Į pirmas mobilizacijos gretas turi stoti, tie, kurie pateisina šias ukrainiečių beprotiškas tarpusavio skerdynes, tyčiojasi , netgi džiaugiasi užmuštais civiliais žmonėmis ir laukia to karo tęsinio. Taigi tegul šie rūpužės užuot pliekęsi komentaruose, mobilizuojasi pirmieji ir parodo savo drąsą, nes likusi visuomenė visai nelinkusi statyt savo gyvybes už kažkokius neaaiškius padarus. Lai žudosi, manau niekam jų nebus gaila. Jokios mobilizacijos nereikėtų, jei kai kurie valdžios atstovai turėtų sveiko proto nesikišti tarp dviejų ugnių, o saugoti savo šalies piliečius. Tačiau aiškiai matosi, kad jie pasiruošę dar praretinti lietuvius, nes matyt neužtenka , kad jau Lietuvoje liko beveik milijonu mažiau gyventojų. Jiems to negana. Jiems reikia visus sunakinti.

ar yra didesniu asilu es uz musiskius2014-08-01 20:45

nuvaziave i Ukraina pripyle zibalo i ugni,dabar dar Lietuvoj nori kara isprovokuot asilai nelaimingi:/

taikos balandis2014-08-01 20:01

Lietuvos pokario partizanams amerikonai kasdien tvirtino:"laikykitės prieš komunistus, tuoj padėsim". Geriausi Tautos sūnūs žuvo, liko tik stribai grybauskai ir stribų dukterys, o išvaduotojai amerikonai taip ir neatėjo. Gal ir mums irgi verta palūkėti bent dešimt metų, kol amerikonai su rusais išsiaiškins santykius, o tada atvykti nugalėjusiam į pagelbą. Ne veltui Talmūdo išmintis sako: "Tas kas į karą išeina paskutinis, iš jo grįžta pirmas". P.S. Ateina žinios, kad mūsų kariai jau įvelti į konfliktą Ukrainoje. Bendro bataljono su lenkais ir ukrainiečiais sukūrimas yra didelė valstybės mąsto beprotybė, nes būsime įvelti į 3-pasaulinį karą ir ten tarnausime "patrankų mėsa", gindami amerikonų interesus. Ne be reikalo R.Sikorskis yra sakęs, kad "lenkai kaip fraeriai čiulpia amerikonams". Tas čiulpimas liūdnai baigsis ir čiulpėjams ir visai Lietuvai.

Magdė2014-08-01 19:03

Jeigu jau slepia nuo mūsų, reiškia yra ką slėpti. Matomai mobilizacijos planas panašus į prieškario - elitas, pajutęs, kad užpakalis jau svyla, perveda visas lėšas į savo užsienio bankų sąskaitas, susirenka brangenybes ir sprunka. Juk jeigu rimtai ruoštusi ginti Lietuvą, negi tai slėptų.

otk2014-08-01 18:42

Siūlau pasižiūrėti tiems, kurie ruošiasi kariauti. Gal atšoks fantazija ir pagaliau suprasit, kad su kaimynais reikia sutarti, o ne pastoviai puldinėti pagal JAV komandą youtube.com/watch?v=ohKWe6NBpTo#t=21 . Mano simpatijos - sukilėlių pusėje. Ir jų pyktį aš suprantu. Ne jie atėjo į Kijevą, bet Kijevas siunčia savo žudikus į Donbasą.

L.O.>2014-08-01 18:01

teatleidžia man tie skaitytojai, kurie teigia, kad reikia ginkluotis. Nejuokinkit - ne nustekentai Lietuvėliai kariauti su Rusija, gal pamiršot istoriją. Pritariu skaitytojui, kuris teigia, kad tik valstybių vadovų išmintingumas turi apginti valsybę, o ne ginkluotė. Ginklavimas reikalingas pinigėliams išplauti. Kažkaip keistas elgėsys mūsų vadų, stiprios valstybės stengiasi apeiti konfliktus, o mes šaukiamės ugnį į save...

ir dar neismaneliams2014-08-01 17:43

,Juk karui reikia ruoštis tada, kol dar yra taika.' jei nera ruoskis tam, kad butu..

Kestutis2014-08-01 17:42

Eidamas privalomaja karo tarnyba Lietuvos kariuomeneje daviau priesaika, kurios istrauka skambejo taip "prisiekiu ištikimai tarnauti Lietuvos Respublikai, negailėdamas jėgų ir gyvybės ginti Lietuvos valstybę, jos laisvę ir nepriklausomybę, sąžiningai vykdyti Lietuvos Respublikos Konstituciją..." Tad jei pati valdzia pamyne ant Lietuvos Respublikos konstitucija, ka man bereiskia valdziazmogiu isleisti istatymai ir kiti potvarkiai? Jei ir busiu priverstas paimti ginkla i rankas tai jis tikrai nebus nukreiptas i ta puse kur valdzia rodys...

atsilikeliams2014-08-01 17:41

mobilizuoti privalejot 2014 06 29dienai,dabar jau saukstai po pietu.

.2014-08-01 17:40

Aj beje del tos gynybos, tiems ekspertams cia kur komentuoja, kad reikia didinti biudzeta ginkluotis ir kita, parduokit bustus ir visa savo turta atiduokit krasto apsaugai :) Man juokingai skamba kai reikia ginkluotis, o valstybe neisgali sumoketi pensijas senoliams, ligoninese truksta vietu ir mediku, svietimo sistema degradavusi, nemaza dalis dirba tam, kad galetu susimoket mokescius ir kasni i burna isidet.

.2014-08-01 17:33

Geriau pasodins i kaleima nei mane mobilizuos :) Uz sita vagiu valstybe nezadu paklot gyvybes :)

to 342014-08-01 17:22

geriau patark kaip apsiginti nuo jav .aciu.

To 34 zana2014-08-01 17:18

Protingas zmogus ,gerbiantis kito gyvybe niekada nesakys , kad reikia ginkluotis ir sadyti i zmogu. Pasaulio valstybiu vadai turi raginti vienas kita del nusiginklavimo . Armija valstybei butu reikalinga , tik tokia , kai valstybei atsitiktu kokia nelaime , tai padetu bedoje ir kokioms klimatinems katastrofoms , tai nebent apsiginti jei pultu is kokiu aukstybiu ateiviai . O gal jie protingesni butu uz mus, kas cia zino. Stop karams ir ginklavimuisi. Pasaulyje tevyrauja taika.

grioviakasys2014-08-01 17:13

Tapinas, turintis patirties žemės kasyboje, bus pirmasis savanoris apkasams kasti.

zana2014-08-01 17:09

kad ginluotis reikia jau seniai sake ir konservai ir prezidente, gerai kad nors dabar sukruto socdemai, gal dar nevelu. manau ypatingai reikia stiprinti ir musu laivyna, ne tik sausumos kariuomene. kuo daugiau apsiginkluosim tuo didesne tikimybe kad rusai nedris musu liesti. todel reikia perziureti biudzeta ir ivesti naujus mokescius, cia tikrai. gal net kaupti ginklu fondui aukojamus pilieciu pinigus

to 312014-08-01 17:08

ar puls rusai dar isvis didelis klaustukas,o kad amerikos mafija jau uzpuole prezidentura, seima,ziniasklaida- akivaizdu.

to 292014-08-01 17:06

Ir kas gi tau taip smegeneles praplove?:)Tu ir i tave gales ir ginti amerikosu ir musu politikantu interesus.O as neturiu ka ginti.Pasakysi-Lietuva?Atsakau...Lietuvele jau isparduota...O ponu turta tegu gina ju paciu atzalos.Laikai kiti,zinome kas yra kas....

Darijus2014-08-01 17:00

Rusai dar tik puls, o amerikonai jau Rukloje.

to 29. stebina komentatoriu netoliaregiskumas2014-08-01 16:44

o mane stebina tavo netoliaregiškumas - ko jav kišasi visur irakas, afgnistanas, Libija, Sirija - dabar Ukraina. Ko jai dar ten reikia -ypač ką ji ten pradėjo veikti iki Krymo prisijungimo? Tipo įvesti savo demokratiją? Gal tokia kokia dabar yra irake, afganistane, libijoje? Atmerk akys

stebina komentatoriu netoliaregiskumas2014-08-01 16:35

Kada rusai puls? Jau puola, jus akli? Kai uzims Ukraina eis toliau - Moldova, Lenkija, Lietuva, Rumunija, viskas is eiles. Ypac neramina tai, kad rusai turi atomine bomba kuria gali panaudoti bet kuria akimirka, del to ES ir baiminasi. Taciau amerikieciai turi padeti. Lietuvai svarbiausia kuo skubiau sukurti karine platforma, apginkluoti zmones, pateikti gynybos strategijas pilieciams. Tada agresorius nebus toks drasus kaip dabar kai sluoja savo kelyje viska kas papuola.

25 tam2014-08-01 16:30

Manau 24 komentatorius zino, bet negali paskelbti, nes tai islaptinta. Tikesimes , kad Twitery greitai rasim paaiskinimus ir irodymus, kada gi, vis delto, tie rusai mus puls.

Darijus2014-08-01 16:27

Plane, manau, yra tik vienas punktas: laukti nurodymų iš JAV ambasados ir besąlygiškai viska vykdyti. O sprendimų nepriklausomumas bus sukurtas.

to 242014-08-01 16:21

Jeigu amerikonai to trečio pasaulinio nekurstys, tai jo ir nebus. Iš Putino jokių žingsnių karo link nematau, o JAV jau į Ukrainą įsikraustė ir pilietinį karą sukėlė.

to 242014-08-01 16:17

o kada jie užpuls ? Gal turi info?

>222014-08-01 16:15

Kai rusai uzpuls nereikes nei svietimo nei medicinos. Galvokite galva o ne uzpakaliu. Viskas dabar turi buti skirta krasto gynybai, prisiminkite antraji ar pirmaji pasaulinius karus. Lietuva ir visas pasaulis ant treciojo karo. Gal su sasiuviniais ir sesuciu chalatais ginsies nuo rusu agresijos? Tankai, lektuvai, sautuvai, stai kuo turime pasirupinti, kad uztektu kiekvienam savanoriui ir profesionalui. Putinas nesustos, ta mato jau ne tik JAV, bet ir ES vadovybe. I agresija reikia atsakyt dar didesniu smugiu negu laukia priesas. O tam turime ruostis ir nesvaicioti apie antraeilius dalykus.

to 222014-08-01 16:09

nu nu- apsigikluosime iki dantų ir ką po to darysim, jeigu ruskiai nepuls?. O kaip su švietimu, medicina?

Pritariu2014-08-01 16:07

Labai geras ir savalaikis ekspertu siulymas pradeti rinkti karo mokesti. Nuo kiekvieno 100 litų atiduoti 10 ar 15 litu krasto gynybai tikrai nebutu daug. Tuo paciu toks mokestis gerokai suvienytu tauta, visi taptu lygus ir vienodai prisidetu prie Lietuvos apsaugos - tiek pensininkas, tiek verslininkas, tiek gydytojas. Toki mokesti turetu moketi ir iseiviai, emigrantai, susidarytu visai padori suma, uz kuria galima daryti ir apmokymus ir pirkti daug technikos.

to info2014-08-01 15:53

ko cia plesaisi rope, vistiek jusu ruskiskas referendiumas zlugo

info2014-08-01 15:41

19 komentaro autoriui. Surašyk ruskių pakalikų pavardes ir pademonstruok įrodymus.

to info2014-08-01 15:36

jums ruskiu pakalikam paranku, neparduoti europos pilieciam zemes, nes tada butu maziau trukdziu okupuoti musu zemes, taip kaip ruskiai daro Ukrainoje

Priminimas2014-08-01 15:31

Šiandien 100 metų nuo Pirmojo (teisingiau būtų vadinti - Didžiojo) pasaulinio karo pradžios. Ko mes išmokome per 100 metų - nieko. Skaudu ir gaila kad karas vis dar klaidingai suvokiamas kaip priemonė išspręsti problemas. Geros valios žmonės turėtų melsti Taikos.

info2014-08-01 15:02

16 komentaro autoriui. Surašyk ruskių statytinių pavardes ir pademonstruok įrodymus.

to 15 runkeliui2014-08-01 14:58

tai ir nestok, mink i ruskyna kales vaike ten ir rujok

...2014-08-01 14:37

Jei asmenys paskelbę mobilizaciją nestos į pirmas gretas, jų storų ir bailių subinių negins nei vienas protaujantis žmogus. Prikursto nesantaikos, o paskui galvoja iš kitų sau gynybinę mėsą susiorganizuos? Špyga tiems išgamoms kurie taip mano.

reikia paskubeti2014-08-01 14:27

taip, korupcijos apraisku dar pas mus pasitaiko, valdzia kartais padaro viena kita sprendima neteisinga. taciau tai musu valdzia, ja reikia ginti taip pat kaip kazkada zmones stovejo prie seimo. mobilizacija butina, kuo skubesne. as nepagaileciau ir puse algos kas menesi atiduot, kad tik issaugotume laisve, nepriklausomybe ir tiesa. manau tokiu kaip as yra dauguma, todel pinigu surinktme karo technikai tikrai nemazai ir tai atgrasintu rusija nuo puolimo. o kas to nenori, tie tevynes isdavikai. paskelbus mobilizacija ir pradejus rinkti aukas karui pasimatys kas yra kas.

info2014-08-01 14:24

10 komentaro autoriui. Surašyk ruskių statytinių pavardes ir pademonstruok įrodymus.

vilte2014-08-01 14:22

Mobilizacija...pritariu Prodigy ,nezinau kas dabar eitu ginti ne savos Tevynes...

to prodigy2014-08-01 14:10

paprastas sprendimas, paskelbus mobilizacija, tokius kaip tu reikia karti pakelese, tokiu budu apsivalytume siuksliu ir vagiu

to info2014-08-01 14:09

ruskiu statytiniu referendumas buvo nusikalstamas ir antivalstybinis

Prodigy2014-08-01 14:05

Galit skelbt 20 mobilizacijų-niekada išvogtos Lietuvos aš neginsiu ir niekada nebūsiu parsidavusių JAV politikų mėsa-ginkitės patys kaip išmanote,aš dar didžiausiems vagims pašaudysiu į nugaras. Gaila žiūrėti į mobilizaciją Ukrainoje-koks kvailys gali iš Vakarų Ukrainos eiti kovoti į Rytų Ukrainą-kai jau vieningos valstybės niekada nebuvo ir nebus? Dabar suprantu kaip Vilijampolės žydai tūkstančiais pasitiko Stalino tankus Kaune su gėlėmis 1940. Šiandien padėtis daug blogesnė negu 1940.

info2014-08-01 13:38

Valdžios, sužlugžiusos referendumą, taisyklės yra niekinės.

info2014-08-01 13:34

"Ar nereikėtų tokio mokesčio skubiai įvesti ir Lietuvoje?" _______________________________________________________ Lietuvoje verslas jau daugel metų yra dusinamas nepakeliamais mokesčiais, lygintinai didesniais nei kito ES pakraščio valstybėje. Mokesčiai nuo atlyginimų ir visų kitų gaunamų gyventojų pajamų jau dabar yra didesni nei kito ES pakraščio valstybėje. Koks "ekspertas" tai siūlo?

info2014-08-01 13:22

Valdžia sužlugdė referendumą - Tautos valios išraišką. Sukčiai išpardavinėja Lietuvos žemes svetimšaliams preėjūnams. Bežemiai lietuviai mobilizuosis ginti svetimšalių praėjūnų iš lietuvių pasisavintas žemes. Labai blogai. Klaiku. Gėda.

To 3 ona2014-08-01 13:19

Va, tamsta ona iš United States Colorado Englewood ir mokėkit tą mokestį, nes mes ne prie ko.

gal?2014-08-01 13:12

Šimtmečius mūsų protėviai kovėsi su okupantais kryžiuočiais,lenkais, komunistais. Kovėsi už Tėvynę. Dabar kausimės už dolerį ir JAV imperiją, jų naują koloniją Ukrainą. Bet jei už dolerį ir JAV,jų naują koloniją, tai gal tie ponai ir turi susimokėti už "balių", kariuomenes samdytis už nuosavus pinigus?

ona2014-08-01 12:42

pritarciau tokiam naujam mokesciui. mes turime gintis visada, ypac dabar, kai rusija okupuoja europa.

Atsimerkęs2014-08-01 12:15

Valdžios struktūrose -visi nusikaltėliai, arba "parišti".

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi