Spalio 31 dieną 9 valandą Seime įvyko Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataro ir Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nario Zigmo Vaišvilos spaudos konferencija „Dėl Seimo vilkinimo įgyvendinti Tautos valią, pareikštą referendume dėl naujos atominės elektrinės“.

„Seimas, privalantis iki lapkričio 19 dienos įvykdyti Tautos valią, pareikštą referendume, nestatyti naujos atominės elektrinės, dirbtinai vilkina šios valios įgyvendinimą“, – sakė Z. Vaišvila.

Spaudos konferencijos vaizdo įrašą galima pamatyti čia (lrs.lt video): http://player.vimeo.com/video/52530777?title=0&byline=0&portrait=0&badge=0

Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataro ir Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nario Zigmo Vaišvilos 2012-10-31 d. 9 val. spaudos konferencijoje Seime perskaitytas pranešimas

Seimui pateikiau 2012-10-23 d. teikimą įgyvendinti 2012-10-14 d. referendumo, kuriuo Tauta didžiule persvara nepritarė naujos atominės elektrinės statybai Lietuvoje, rezultatą – pripažinti netekusiais galios LR Atominės elektrinės įstatymą ir LR Įstatymą dėl koncesijos suteikimo ir Lietuvos Respublikos esminių turtinių įsipareigojimų prisiėmimo Visagino branduolinės (atominės) elektrinės projekte. 2012-10-29 d. gavau 2012-10-26 Seimo pranešimą Nr. S-2012-8197, kuriuo pranešta, kad šis teikimas Seimo Pirmininkės Irenos Degutienės pavedimu perduotas Seimo Atominės energetikos komisijai.

Kadangi Seimo Pirmininkė ir Prezidentė nepaneigė savo viešai paskelbtų nuomonių, kad neaišku, ką reikia daryti po šio įvykusio referendumo, ir kad referendume prieš naujos atominės elektrinės statybą pasisakė tariamai mažai Lietuvos piliečių, esu priverstas šį Seimo Pirmininkės žingsnį vertinti kaip sąmoningą vilkinimą vykdyti konstitucinę Seimo pareigą įgyvendinti šio referendumo rezultatus. Šiuo atveju – tai yra teisinis, o ne atominės energetikos vystymo klausimas.

Todėl pavedimas turėjo būti duotas atitinkamiems Seimo komitetams, o ne Atominės energetikos komisijai, kuri po referendumo rezultatų – naikintina.

Todėl 2012-10-30 d. pakartotinai kreipiausi į Seimo Pirmininkę ir frakcijas dėl Seimo pareigos nedelsiant įvykdyti savo pareigą dėl Tautos pareikštos valios.

Primenu, kad LR Referendumo įstatymo 8 str. 2 d. ne tik įpareigoja nustatyta tvarka ir laiku (per 30 dienų po rezultatų patvirtinimo), bet ir konstatuoja, kad tuo atveju, kai konsultaciniame (patariamajame) referendume dalyvavo daugiau kaip pusė piliečių ir konkretaus sprendimo priėmimui pritarė ne mažiau kaip pusė jame dalyvavusių piliečių, sprendimas yra laikomas priimtu. Todėl nebėra ką svarstyti ir dėl ko samprotauti – nei senam Seimui, nei būsimo Seimo nariams, nei Prezidentui.

Iki šio įgyvendinimo įstatymu nustatyto termino liko tik trys savaitės. Atkreipiu dėmesį, kad Seime dėl šio klausimo sprendimo jau įregistruoti dešimt įstatymų projektų, kuriais LR Atominės elektrinės ir su juo susiję dar 9 įstatymai pripažįstami netekę galios (jų numeriai XIP 4940-4949).

Kadangi 2012-10-26 Seimo pranešimе Nr. S-2012-8197 neatsakyta į klausimus dėl leidimų statyti atomines elektrines pasienio zonose, pakartotinai prašau pateikti ir viešai paskelbti informaciją apie tai, ar Lietuvos valdžia oficialiai sutiko su AE statybomis Karaliaučiaus srityje ir Baltarusijoje, nes pagal TATENA reikalavimus AE statybai pasienyje su kita valstybe būtinas tos valstybės sutikimas, taip pat, ar gauti Latvijos ir Baltarusijos sutikimai dėl Visagino AE statybos.

Negaliu nepacituoti viešai paskelbtų vakardienos Vytauto Landsbergio samprotavimų apie Seimo rinkimus ir referendumą: „Demokratijos negynė nė ligšiolinis Seimas, vardan prioritetinės energetinės politikos pernelyg taikstydamasis su moralinėmis bjaurastimis (leido net apgaulingą referendumą), bet dabar stovime visos istorijos kryžkelėje.“

Šiuo sakiniu V. Landsbergis atskleidė visos situacijos dviveidiškumą ir moralę tų, kurie valdo visus, kurie nenori būti nustumti nuo naujos atominės elektrinės statybos projekto, kuriam Tauta Konstitucijoje ir Referendumo įstatyme nustatyta tvarka pasakė NE, t.

y. priėmė sprendimą nestatyti Lietuvoje naujos AE.

Pats V. Landsbergis, kaip aukščiausias valstybės pareigūnas – LR Aukščiausiosios Tarybos Pirmininkas – du kartus įvykdė analogiškai pareikštą Tautos valią.

Pirmą kartą – po 1991 m. vasario 9 d. visuotinės apklausos pasirašė LR Aukščiausiosios Tarybos 1991-02-11 d. priimtą konstitucinį įstatymą Nr.

I-1051 „Dėl Lietuvos valstybės“, tebegaliojantį ir šiandien. Prieš šį įstatymą iš 117 deputatų balsavo tik vienas.

Antrą kartą 1992-11-06 d. savo parašu patvirtino 1992-10-25 d. Tautos referendumo dėl Konstitucijos priėmimo rezultatus. Žmogiška ir moraline prasme jam tomis dienomis buvo labai sunku, tačiau Tautos valią jis įvykdė, nors oponentai skubėjo reikšti piktdžiugą dėl galimo nevykdymo, skubėjo pradėti veikti tą pačią 1992-10-25 d. išrinktas naujas Seimas, kuriame daugumą turėjo jau kiti. Todėl I. Degutienę, D. Grybauskaitę, dabartinį ir būsimą Seimą kviečiu mokytis iš V. Landsbergio ir gerbti bei vykdyti Tautos valią.

V. Landsbergis atskleidė ir visos šios Seimo rinkimų košės virimo esmę – bet kokiomis priemonėmis (teisėtomis ir neteisėtomis) išsaugoti Visagino AE projektą.

Situacija primena Williams istoriją, tik mastelis didesnis, Seime daugumos nėra ir dar Tauta vienareikšmiškai tvirtai pasakė savo valią – NE. Negana to, 2012 m. spalio 26 d. Konstitucinis Teismas konstatavo, kad galima šalinti ir netvirtinti rinkimų įstatymus pažeidusius kandidatus.

Visagino AE, pažeisdama Seimo rinkimų ir referendumo įstatymų reikalavimus, šios valstybinės įmonės lėšomis (viešai skelbiama 3 mln. Lt suma) reklamavo partijas ir kandidatus vienmandatėse apygardose, savo rinkiminėse programose pasisakiusius už Visagino AE statybą.

Ši neleistina agitacija vertintina kaip masinis ir šiurkštus Seimo rinkimų įstatymo pažeidimas. Todėl prašau Vyriausiąją rinkimų komisiją, svarstant Seimo rinkimų rezultatus daugiamandatėje ir vienmandatėse apygardose, tinkamai įvertinti visus, t.

y. ir šį išskirtinai šiurkštų pažeidimą.

Kviečiu dėl to į VRK kreiptis ir Seimą bei Prezidentę – visi Seimo rinkimų pažeidimai turi būti principingai ir griežtai įvertinti. Būtina užkirsti galimybę ateityje ne tik papirkti, bet ir pažeisti rinkimų agitaciją, tam naudojant net valstybės lėšas.

V. Landsbergio noriu paklausti, kuo šis referendumas, anot Jūsų, buvo “apgaulingas”?

Kuo Jums, bene vieninteliam iš visų referendumo dalyvių, buvo neaiški klausimo formuluotė? Kas Jums trukdė po š.

m. liepos 16 d. , kada Seimas paskelbė šį referendumą, demaskuoti šią „apgaulę“ ir paaiškinti tai Tautai? Kuo skiriasi šis Konstitucijos ir Referendumo įstatymo nustatyta tvarka priimtasTautos sprendimas nuo kitais referendumais priimtų Tautos sprendimų, kuriuos Jūs patvirtinote savo parašu?

Kodėl ir kuo remiantis Seimas šiuo atveju neturi vykdyti Tautos valios, kurią privalo įgyvendinti iki š. m. lapkričio 19 d.?

Gerbiau ir gerbsiu, ginsiu Jūsų sprendimus atkuriant Lietuvos Nepriklausomybę 1990 m. Pernai sausio 13-ąją Jums po Seimo posėdžio asmeniškai padėkojau dėl likimo tomis dienomis būti drauge.

Pernai sausio 12 d. Seime vykusioje Gynėjų konferencijoje savo pranešime įvardinau dalį sausio įvykių „didvyrių“ – kolaborantų pavardžių ir jų veiklą tomis dienomis.

Kažkodėl tai neatsidūrė Sausio 13-osios baudžiamosios bylos akiratyje. Labai kviečiu ir Jus tai padaryti.

Labai svarbu, kad atsirastų dingusios Sausio 8-osios ir Sausio 13-osios įvykių tyrimo valstybinių komisijų medžiagos ir kad jas žinotų Tauta.

Tačiau viena buvo pasiekti ir apginti Nepriklausomybę, valstybės pripažinimą, ir visiškai kita – išlaikyti išbandymą valdžia, išorės pavojams nuslūgus. Deja, Jūs, Vytautai Landsbergi, vėlesnio išbandymo valdžia ir Tautos pasitikėjimo vėlesniu laikotarpiu nepakėlėte.

Nepaisant didžiulio susipriešinimo Aukščiausioje Taryboje, Lietuvos žmonių drastiško skilimo į dvi dalis ir didžiulio nepasitikėjimo vieni kitais, net ir šiomis sąlygomis 1992 m. Jūsų vadovaujama Lietuvos Aukščiausioji Taryba sugebėjo įveikti didžiulę vidinę priešpriešą ir patvirtinti kompromisinį Konstitucijos projektą, kurį Tauta 1992-10-25 d. patvirtino referendumu. Tada sugebėjome, gal ir neilgam, bet suvienyti dvi susiskaldžiusias Lietuvas.

Pasiekto plataus spektro politinio kompromiso svarbą patvirtino ir 20 metų išbandymus atlaikiusi mūsų Konstitucija.

Šiuo, atsakingu Lietuvai, tolimesnės valstybės raidos laikotarpiu, susidūrus su viešai pareikštais Prezidento, Seimo Pirmininko ir Ministro Pirmininko ketinimais ignoruoti Tautos valią, pareikštą referendume, kviečiu Jus, Pirmininke Vytautai Landsbergi, vėl parodyti politinę išmintį ir nekviesti Lietuvos žmonių priešpriešai bei susiskaldymui, o savo kreipimusi į Lietuvos žmones, Prezidentę, dabartinį ir būsimą Seimą sutelkti Tautą įgyvendinti jos valią. Kalbėkime tiesą ir gerbkime Konstituciją bei Tautos valią.

2012-10-14 d. referendumo rezultato įgyvendinimas ir įgyvendinimas laiku yra išskirtinai svarbus egzaminas valdžiai ir Tautai.

Ne kasmetinis egzaminas savanoriams piliečiams, kas ir kaip išmanome Konstituciją, o tikras Konstitucijos egzaminas visai Tautai.

www.alkas.lt

Naujausi

Komentarai (39)

Rikiuoti
Jo,2012-11-04 22:18

Zigmutis tai pavaro. Kaip ten su ta Dubna, ar jau pagaminta bomba "Zigmutis"?

Jonas2012-11-04 19:32

Zigmai ar nebus taip (čia cituojamos tik ištraukos iš Zigmo veiklos tinklalapyje W W W.krantai.lt): Savo laiku ją (Kruonio HAE), kaip mūsų šalies gamtos siaubūną garsino tuometinis „žaliasis“ Zigmas Vaišvila. Jis mobilizavo visuomenę atsisakyti SSSR jos statybai skirtų lėšų ir jos statybą nutraukti. Zigmuk - ar nebus dabar vėl taip - prieš ką tamstyte taip agituoji, paskui pats tai įgyvendini, nes ir už HAE 4 blokus pasisakei budamas komisisjos nariu (dėl HAE 4 blokų statybos). Kada tu tikras vaišviliokas, o kada kalbi kremliaus SSSR agentų lūpomis?

Vai svyla2012-11-02 15:04

Kur manasis, kur manasis tas didysis šaukštas?

Rinkėjas2012-11-02 11:36

Aš už Vaišvilą balsuočiau jeigu jis kandidatuotų į Prezidentus. Šiai dienai aš jam alternatyvos nematau.

Jo2012-11-02 00:15

Zigmukas bando pajodineti ant "zalio" nudvesusio kuino. Zigmuk,tauta nepasirase Referendumui. Referendumo iniciatoriai[raudonbalsiai] istaymu numatytu zmoniu parasu,Referendumo skelbimui,nesurinko,nesurinko net puses reikiamu parasu. Kur,kas,kaip panaudojo ta,tuos surinktus parasus,manau turetu teisesauga atsakyti[? ]? Kas Seime,ar teisetai ,"greituoju budu",prikabino prie Seimo rinkimu patariamaji ,manau teisesauga turetu atsakyti[? ]? Negi Valstybe,Valstybes politika,Istatymai,reputacija,elementarus protas,gali sau leisti tyciotis is Valstybes? Metyti,musu pilieciu pinigus,simtus milijono,o kur dar Valstybes reputacija,"greituoju budu" I bala,ant Zigmuko seiles? Kam tas naudinga? Kas,kokie zmones[? ] ,islenda,"reikiamu laiku", kokie ju darbai Lietuvai,ogi kenkejiski,kenkeju darbai.

31-pirmam2012-11-01 20:00

Pudruoti statybu istorijos nevertetu,kalba eina apie p i n i g u s. o ne apie elektrines pavadinima ar dumblo tyrimus. Konkretus klausimas-Zigmukas savo veiksmais papigino ar z y m i a i (milijonais) pabrangino elektrines statyba? Valstybines komisijos narys Zigmukas, ar nieko negalintys visuomenininkai sustabde elektrines statyba? Kiek pamenu Zigmukas kaip buvo "proto bokstas",tokiu ir liko(ka, is video medziagos, parodo ir visiskai tuscia sale, ko gero zurnalistai nesupranta genijaus)

Žygimantas2012-11-01 17:11

Vaišvila pridarė Lietuvai daug bėdų - kruonyje, Visagine. Ką jis berašytų, jam pritarti negalima, nes, apsisukęs, jis vėl išvers kailį. Slidus berniukas.

A2012-11-01 15:22

Saulius Gricius, atrodo, žuvo panašiomis aplinkybėmis, kaip ir Pociūnas.

Dėl Kruonio2012-11-01 14:19

Kruonio termofikacinės elektrinės niekada nebuvo ir dabar nėra. Jei kalbame apie Kruonio hidroakumuliacinę elektrinę, tai prisiminkite, kad Zigmas Vaišvila buvo Lietuvos TSR valstybinės komisijos, sprendusios dėl Kruonio HAE statybos tęsimo, nariu. Ši valstybinė komisija nutarė tęsti Kruonio HAE statybą, o statybai pritariančias išvadas pasirašė ir Zigmas Vaišvila. Su vienintele išlyga, kad reikia sulaukti mokslinių tyrimų rezultatų dėl Kauno marių dugne esančio dumblo sudėties, aiškinantis iš Baltarusijos Nemunu atplukdytų sunkiųjų metalų kiekius ir sudėtį. O Kruonį stabdė kauniečių "Atgaja" su a. a. Sauliumi Griciumi. Malonėkit nepainioti žaliųjų judėjimų ir pačių žmonių.

Mix2012-11-01 13:45

Puikus p. Vaišvilos pasisakymas. Nei pridėsi, nei atimsi. Protingus žmones menkystos visada bando menkinti, įžeidinėti. Nekreipkite į tai dėmesio.

to Kaunas2012-11-01 12:20

o jus galvojate, kad mes dar turim ta NEPRIKLAUSOMYBE ?...

Tauta pasakė ne2012-11-01 11:15

Konstitucija sako, reikia vykdyti tautos valią. O toks tokia skirmantė varo ant Vaišvilos. Gerai kalba Vaišvila Tiesiai į akį Lansberiui. Ir dar , jei reiks bus ir antras feferendumas, bet jau su išvarymu.

Potekstė2012-11-01 09:43

Zdravstvuitė Zigmasas Vaišvilovič (skažytė, pravilno li ja k vam obraščiajus?), čėgo tak dolgo ždali? Nastupil moment Č, čto li?

pries 22 metus2012-11-01 05:52

Berods Zigmuko nuopelnas, kai ipusejus darbams buvo sustabdyta Kruonio termofikacines elektrines statyba,nes Zigmukas mane. kad visos lydekos Kauno mariose zus.Po keliu metu visdelto elektrine buvo pastatyta, tik tas sustabdymas pabrangino elektrines statyba milijonais ir milijonais doleriu

valerija2012-11-01 02:51

Gerbiu Z. Vaisvila, gaila kad jis pasitrauke, tokiu zmoniu kaip jis labai truksta Lietuvai. Atsakau i p. Alfredo ir kitu komentara, kurie kaltina Vaisvila del to kad rusai stato atomine Kaliningrade ir jis neprotestuoja. Pirmiausia tai kad viena valstybe prieme toki sprendima, kita valstybe neturi teises kistis i jos vidaus reikalus ir ji pakeisti, jei norit protestuoti, tai ko neorganizavote masiniu protestu o ,, sedejot po medziu,, nors kiekvienam protingam zmogui aisku kad kiek beprotestuosi rusai savo sprendimo nekeis.

Darijus2012-11-01 01:35

Mulkiai pasigavo argumentą: o kodėl neprotestuoja prieš kaimynines AE? O kodėl niekas viešai neprotestuoja prieš Lukašenką ir Putiną?

atmintis2012-11-01 01:21

atkuto waisvila,kaip po letargo miego,o gal lektuva pilna odinkiu,pirktu po 1 lt,ir isvengto muito mokesciu, pardavojo iki siol.kokia geda zigmuti

Skirmantė2012-11-01 01:01

O aš UŽ. Gal mažuma teisi? Aš balsavau UŽ DRĄSOS Kelią, o kažkas pasitvarkė bambaliais... Na, ir ką? Aš balsavau už AE, o kažkas - prieš (gal irgi bambaliais). NIEKAS nieko neaiškino. Ir kaip čia atsitiko, pone Zigmai Vaišvila, kad Jūs prieš savą AE, bet nė necyptelit dėl pašonėj statomų diktatūrinių AE?

Skirmantė2012-11-01 00:56

O aš balsavau už AE. Na, ir ką?

d32012-11-01 00:24

Vilma Bonjovilma Zmoniu valia - 850000 balsu pries, 140 valdanciuju - uz. Tai kurie balsai svaresni?? -------------------------------- runkelio balsas y dangu neina

Pritariu2012-11-01 00:05

Vaisvilai. Labai protingas zmogus. Jei tokie zmones dirbtu seime, tai nebutu zlugdoma Lietuva. Pagarba Zigmui.

Dėl AE statybų2012-10-31 23:39

Tai kodėl, Alfredai ir jo kolegos, nesipiktinate, kad Lietuva, jei nedavė sutikimo, neprotestuoja prieš AE statybas Karaliaučiaus krašte ir Baltarusijoje ? Matyt, kad davė, nes tyli. Protestą reikšime kaip vaikai smėlio dėžėje - tu man, aš tau?

pensininkas2012-10-31 22:56

Ekspertai , sąjūdininkai, žalieji ir kiti gudručiai passkykite, kad per mano paprastojo mirtingojo sąmonongai nugyventą gyvenimą bet koks kuras ne pigo o brango. Turtingi Vokiečiai per paskutinius penkiolika metų politiką dėl atominės energijos naudojimo keitė ne vieną kartą ir jeigu reiks keis ir dar. Per daug trepsėta vietoje Ponai

Statys2012-10-31 22:51

atomines ir čekai su slovakais.Niekas apie tai nenori kalbėti(net V.Paleckis - šiandien per žinių radiją nutylėjo).

na taip-ta pati japonu firma2012-10-31 22:41

statys UK atomines. Tikrai neturiu jokios kompetencijos spresti tokius dalykus,bet zmogiskai kilo klausimai:ar energijos poreikis lyginintinas neturincioj net 3 milijonu salyje Lietuvoje ir simtus kartu gausiau apgyvendintoje UK,Dar-Lietuva tokia maza. kad nuosaliai statyti AE ner kur(rusu statymas AE ant musu sienu-tiesiog ciniskas santazas). Kuo daugiau rizikos faktoriu-tuo didesne gresme. Jei yra saliu atsisakanciu AE-kreipkimes pagalbos i jas,gal pasidalins ismintimi,kodel tai daro.

Kaunas2012-10-31 22:35

žali pysai sušiko Kruonio HES, sušiko VAE, gal tuoj sušiks mūsų sunkiai iškovotą nepriklausomybę???

Rita2012-10-31 21:39

Pritariu Vaišvilai- tautos sprendimas yra tautos ,kaip bevinguriuotų Grybauskaitė, Kubilius ir Co

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-10-31 21:26

As tai taip manau, jei negalioja referendumu priimtas sprendimas, tai negalioja ir Seimo rinkimai aplamai, nes butent tie patys zmones priieme abu sprendimus…. Ka isrinkti ir ka daryti del atomines. Ta visa valdzios konvulsija reiskia tik viena…. labai giliai jau imerke uodegas….. ir dar islaidas be reikiamo istatyminio pagrindo…. tai yra jau apvoge valstybe milzinisku mastu ir to NENORI PARODYTI! Mat pirmiausia reikia gauti leidima, o po to pradeti igyvendinti, o ne atvirksciai. Mano vertinimu dar 12-koje apygardu rinkimu rezultatai ant tiek suklastoti, kad neaisku kas yra nugaletojas. Stai ka manau apie rinkimus (tikriau balsavimus). Taigi manau, kad isrinktas Seimo nariu yra tas, kuris gavo daugiausiai balsu, kai nera AFIOROS, tai yra kai nera suklastotu negaliojanciu biuleteniu. Kai ju yra, o dazniausiai taip ir yra (kokia geda! ), tai Seimo nariu isrenkamas tas, kuris turi daugiau nesuklastotu balsu uz antra vieta uzemusi, sudejus pastarojo nesuklastotus balsus su NEGALIOJANCIAIS. Tai yra Seimo nario balsai > antra vieta uzemusio + negaliojantys balsai. Kitu atveju yra aiskus NEAPIBREZTUMAS kas laimejo, taigi rinkimai turi buti pakartoti! Taigi ka matau 12-koje apygardu? Zirmunu Nr4. V. P. Andriukaicio 8449 balsai yra maziau nei V. A. Abramikienes 7788 balsai plius 758 negaliojantys balsai; Senamiescio Nr 2 A. Anusausko 6925 balsai < P. Austreviciaus 6080 balsus + 1696 negal. b. Traku-Elektrenu Nr 58 D. Mikutienes 6340 balsai < J. Liesio 5902 b. + 483 negaliojantys. Nevezio Nr 26 P. Narkeviciaus 6404 balsai < J. Dautarto 5690 b. + 962 negaliojantys. Baltijos Nr 20 R. Paliuko 5355 balsai < A. Sulco 5287 b. + 579 negaliojantys. Kauno-Kedainiu Nr 65 R. Popovienes 6576 balsai < V. Gedvilo 5994 . + 998 negaliojantys. Plunges-Rietavo Nr 35 J. Razmos 6676 balsai < M. Jurciaus 6622 + 407 negaliojantys. Alytaus Nr 30 J. Sabatausko 6246 balsai < K. Dauksio 5576 b. + 692 negaliojantys. Silutes-Pagegiu Nr 32 A. Skardziaus 6339 balsai < K. Komskio 6169 b. + 807 negaliojantys. Ukmerges Nr. 61 J. Veselkos 5237 balsai < uz L. Grauzinienes 4961 balsus + 646 negaliojantys. Birzu- Kupiskio Nr48 A. Zaltinio 6331 balsai < R. Vagino 5857 b. + 586 negaliojantys. Pajurio Nr22 P. Zeimio 6194 balsai < G. Krasauskienes 6149 b. + 784 negaliojantys. Taigi aiskiai matau afiora virsijancia visas normas 12-koje apygardu, o jei prideti dar ta, kurios rezultatus jau panaikino….. tai turesime 13 aferistiniu apygardu, kurius rezultatai PRIVALO buti panaikinti!!! Dar ka matau, kad Kauno kaimiskoje apygardoje su 19,19 procentu Drasos Kelio partija nugalejo visas sistemines stagnacines partijas, rijusias biudzeto pinigus. Tai nemazai, ka jau ir bekalbeti. Jeigu turetu si partija savo partines strukturas visoje Lietuvoje, tai gautume ispudinga politine jega. Taciau aisku…. be pinigu to nepadarysi…. o ju nauja partija ir neturi. Taigi rinkimuose nugalejo pinigai, taip kaip buvo, taip ir liko. Matau, kad Kauno miesto apygardos pareme Drasos Kelia ir dave jam antra arba trecia vieta, pirmoje TS-LKD. Taigi DK aiskiai padare strategine klaida priespastatydama savo kandidatus pries TS-LDK kandidatus, nes is karto norejo susikauti su stipriausiaja! ir dar nesitrenirave politikoje. Taciau po musio kulokais nesimosikuojama. Taciau is kitos puses…. ir kito kelio NETUREJO, nes TS-LKD savo kandidatus turejo, kaip manau, visose apygardose. Taigi musio isvengti neturejo sanso.

Konservatorių2012-10-31 21:15

"suklupimo akmuo" buvo Garliava.Nemorali politika.Reikės keistis.

Papildymas "dar"2012-10-31 20:09

Taigi referendumo įstatymo 3 straipsnis įvedantis referendumų " rūšis" yra antikonstitucinis. To paties įstatymo 8 str. 2 punkte tik nusakoma kaip Seimas turi įgyvendinti piliečių valią. Atsižvelgti ar ne į piliečių valią Seimas gali tik neįvykusio referendumo atveju (8 str. 3 p. ) Darome išvadą, kad visi trys dabartiniai valstybšs vadovai arba nežino įstatymų, arba sąmoningai mulkina žmones, ignoruodami jų valią. Ir vienu ir kitu atveju tai yra nusikaltimai prieš Tautą. Jei "troika"pasiskaitytų bent Konstitucijos 7 straipsnį, gal prasiblaivytų bent kiek.

Dar2012-10-31 19:44

reikia pridėti, kad Konstitucijoje nėra jokių "patariamųjų, konsultacinių" ar panašių referendumų. Yra 9 straipsnis, o jame REFERENDUMAS. Įstatymas pagal tą patį straipsnį gali nustatyti tik referendumo skelbimo ir vykdymo tvarką. Taškas.

gerbiu ji2012-10-31 19:28

manau,kad jam rupi Lietuva.

jo2012-10-31 18:28

Pone Vaisvile,bet gi dalis tautos pasisake uz atomine elektrine, tai nevartokit zodzio visa tauta.Va ateina HITACI anglijon, statys 2 atomines elektrines ir ka i tai pasakysit?

antaniukui2012-10-31 17:29

du komentarai ir du skirtingi ip.kam tarnauji dvasios ubage

Alfredas2012-10-31 16:36

Ponui, Zigmui ir visiems kitiems, besisielojantiems dėl tautos valios nepaisimo. Prieš braukdami ašaras, pabandykite paklausti tautos ar ji pritaria ir pageidauja atominių elektrinių ant Nemuno ir Neries pakrančių greta Lietuvos sienų. Ką jūs nuveikėte ir ką realiai galite padaryti, kad šios atominės nebūtų pastatytos. O gal jūs pasiryžę įtikinsite tautą, kad šios abi, Rusijos pradėtos statyti, atominės elektrinės bus, pasak visų jūsų, neabejotinai saugesnės, nei kažkokių techniškai atsilikusių ir technologiškai pasenusių japoniškų atominių elektrinių. Taigi ponas Zigmai, turėdamas tautos pritarimą šių dviejų Rusijos atominių elektrinių statybai, galėsi "drąsiai" žiūrėti ponui Lansbergiui į akis ir pasakyti, kad jo abejonės dėl apgaulingo referendumo yra nepagrįstos. Ir nepulkite dangstytis tautos valia ir kalbėti jos vardu. Prisiminkite, kiek parašų surinkote, norėdami paskelbti šį referendumą. Jei visa tauta, pasak jūsų, prieš Lietuvos atominę elektrinę, kodėl tiek mažai parašų surinkote ir nesugebėjote patys paskelbti referendumo, o prireikė Seimo sprendimo?

Antanukams pensininke2012-10-31 16:28

Jei turite mąstančias galvas, argumentuokite savo kitokią nuomonę. Dabar tesugebate tik užgaulioti.

Antanas2012-10-31 16:04

Zigmuti, toks tu ir fizikas - tinkamas perpardavinėti tik prasiskolinusiųjų daiktus. Jei turėtum bent kiek nuovakos ir proto tai taip nekalbėtum. Dėl to tave visi ir išmetė kaip musę iš barščių, nes niekur nepritapai.O parsiduoti tai moki

Pensininkas782012-10-31 15:52

Pritariu Tautos referendumui ir Vaišvilai, atominės statyti nereikia.

Antanas2012-10-31 15:13

Zigmutis ir anksčiau buvo žalias,o dabar "žalias".

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi