Gegužės 1-osios vakarą LRT televizijos eteryje vykusiuose kandidatų į Prezidento postą debatuose buvo kalbama apie teisėsaugą ir kovą su korupcija. Vienas iš klausimų kandidatams skambėjo taip: kokias Garliavos istorijos pamokas šalies teisingumo sistemai matote jūs?

Netikėtai naujų faktų apie prezidentūros vaidmenį pedofilijos ir žudymų istorijoje atskleidė Artūras Zuokas. Paaiškėjo, kad prezidentės patarėjai aktyviai kišosi į šią bylą.

Prezidentė šiuos A. Zuoko žodžius paneigė.

Naujausi

Komentarai (58)

Rikiuoti
Birutei Š.S.2014-05-14 13:41

O koks skirtumas, parsineši balsavimo biuletenį namo ar ne? Biuletenių atsargoje yra tiek,kiek reikia. Svarbiausia tamstos parašas, kad biuletenį gavote,o kur jį padėjote-niekam nesvarbu. Balsadėžėje bus tiek biuletenių,kiek išduota su reikiamom atžymom.

Milda M.2014-05-12 15:59

Nuosirdus sveikinimai PUTEIKIUI ! ! ! Garbingiaus ir drasus !!! PAGARBA !

Gintautas2014-05-07 02:54

Uz N.Puteiki, tarkuosim uzpakalius korupcijai.

Su kuo sutapsi tuo pats tapsi2014-05-05 20:42

Zuokas jau pralaimėjo,pasisodinęs į savo komandą Čapliką ir Melianą.

Nuotraukoje2014-05-05 20:41

matau vanagą pasiruošusį pulti.

Letas Palmaitis ZZZ2014-05-04 09:38

Kada sakiau, kad jėgos atsiranda savaime? Lietuvą užgrobusios politinės finansinės jėgos atsirado privatizuojant svetimą turtą per ilgas grupuočių kovas ir sąveikas su Rusijos pramoninėmis ir politinėmis struktūromis, kuriant "dengimo organizacijas", užvaldant VSD ir su jo pagalba - visą valstybės aparatą. Taip per dešimtį metų nusikalstamų kovų susidarė oligarchinis elitas - o kokios naujos grupuotės ir iš ko dabar susikombinuos tokį kapitalą? Jis ir yra valdymo pamatas. Gal "naujas prezidentas" patrauks anuos baudžiamojon atsakomybėn? Juokaujate, jo net kariuomenė neklausys, neminint policijos. Maidanas - taip, bet tai sukilimas ir revoliucija, kada nustojama bijoti 240 policininkų bei jų kulkų ir užgrobiami ginklai, kada armija pereina į sukilėlių pusę. Tai jau rimtas žaidimas. Bet ar lietuviai tokio norės? Didžiai abejoju. Juolab kad, skirtingai nuo Ukrainos, esame integruoti į ES, tad "elitui" užtenka tik bezdelėti ir čia atsiras "taikos palaikymo pajėgos", kurios momentaliai taip "atkurs konstitucinę tvarką", kad dar ilgai niekam nekils noro kartoti. Deja, mes ne čečėnai (tiek tikėjimo, tiek ir iš dalies dėl to ryžto aukotis požiūriu). Žinoma, jėga gali ateiti ir iš kitur, kuriõs čia trokšta visai nemenka 5-oji kolona. Šis pavojus gal ir suvienytų visus likusius, gal dėl jo pasikeistų vidaus žaidėjai ir jėgų balansas. Bet tai tik svajonės, mes tik diletantiški komentatoriai, bet ne profesionalūs analitikai.

ZZZ Letui2014-05-04 04:31

Kaip taisykle jegos neatsiranda pacios savaime , o yra kuriamos ir organizuojamos. Kaip pavyzdys butu arabu revoliucijos ir Ukraina. Na o Paksui reiktu padekoti uz drasa norint kazka is esmes pakeisti. Deja jis pervertino savo jegas ir neivertino jegu, kurios gina dabartine sistema, bet manau padare neikainuojama darba atskleisdamas ir isryskindamas tikraja padeti Lietuvoje. Manau, kad Jusu poziuris i ivykius Ukrainoje yra naivus. Priezastys ir jegos kurios leme tokia situacija susijusios su Maidanu. Tai ka matome dabar yra tik pasekme. Akivaizdu, kad ta kose uzvire ne Rusija.

Jules2014-05-04 04:23

Žinoma, kad pakeisti galima tik kitu kapitalu ir kita jėga, bet palaukit, juk visa tai galima įgyti kur nors ir su kuo nors, jei tik tauta būtų protinga ir vieninga, jei nusiteiktų sveikti - gydyti per okupacijas ir aneksijas, per polonizaciją ir rusifikaciją sužalotą sielą. Be pinigų, be kapitalo nelabai ką ir nuveiksi - nei gero, nei blogo.

Letas Jules2014-05-04 03:48

Paksą paminėjau precedento pašalinant prasme (nebūtina kiekvienam dabar kristi iš 9-jo aukšto), bet ne jo iškilimo ar revanšo. Būtent todėl ir apsidraudžiau, kad nesu paksininkas. Ne apie tai kalbama, bet apie tai, jog daugeliui nepaaiškinsi, kad nesisteminis prezidentas sistemos nepakeis, nes pakeičiant reikia remtis nesisteminiu kapitalu arba nesistemine ginkluota jėga, bet ne komanda ir ne konstitucija su demokratija. Kita vertus, mano žodžiai nereiškia neva nieko nereikia daryti apskritai. Skaitykime darkart.

Jules2014-05-04 03:38

Kur gi ne, juk Paksius genijus, ar ne? Padarė žaibo karjerą kažkieno dėka per kitų galvas. Matuškos čempionas(Bolševikų ir LDDP partijų narys) prieš savaitę įstojo į Konciervų partiją, užvakar tapo meru, vakar premjeru, o į pavakarį jau ir prezidentu tautiečiai išrinko. Neregėtų galių žmogus, ania? Tiesiog visos raganos jam padėjo tapti tokiu Übermensch'u, tiesa? Vilniaus plaštakės anuomet liežuviais plakė, kad tai jis padarė ne be Inturisto elitinių KGB sex specialisčių. Tiesa tai ar ne, turėtų kas nors patikrinti, patvirtinti ar paneigti buvusias Vilniaus gatvių laisvo elgesio pliatkininkes.

Letas Palmaitis ZZZ2014-05-04 03:26

Vai esi latvietis? Be to, kada ir kur esu siūlęs griauti sistemą su ja pačia? Aš griausiu??? Ar esu renkamas prezidentu? Tokios nesąmonės nekalbėjau, priešingai. Tik naivuoliai tikisi, neva vaigauskiniame cirke netikėtai laimėjęs nesisteminis kandidatas "sugriaus sistemą". Jaučiu, kad kažkodėl elementarūs dalykai "nedaeina" tikintiesiems demokratija su konstitucija. Sakau: jei laimės, bus sabotuojamas arba pašalintas (nebūtinai autoavarijoje arba atsitiktinai iškrisdamas iš 9-to aukšto - yra juk ir jau išbandytas Pakso variantas). Sistemą gali sugriauti tik ALTERNATYVI EKONOMINĖ ARBA KARINĖ JĖGA. --- PS: nesu joks paksininkas, bet Pakso variantas realybė.

ZZZ> Letam2014-05-04 03:02

Galit nesibaiminti ir drasiai griauti dabartine sistema , nes su sita sistema Lietuvos neapginsit.

Letas Palmaitis 28-am2014-05-04 02:55

Ačiū už patarimą "Kas siūlo keisti sistemą, už jį ir balsuokite!" - o kas yra sistema? Asmenys valdžioje? Tai tik asmenys ir tiek. Sistema yra įtvirtinti ryšiai tarp asmenų, kurie turi kaspitalą ir valdo ekonomiką, o per valdžią - ir jėgos struktūras ("240 policininkų"). Todėl per pačiõs sistemos sugalvotus rinkimus joks pašalinis niekad tos sistemos nepakeis. Pakeisti sistemą gali tik alternatyvi ekonominė arba karinė jėga, bet ne kažin koks genialus ir sąžiningas išrinktasis, kurio sprendimai geriausiu atveju bus sabotuojami, o jis - izoliuotas, tačiau blogiausiu - jis nueis paskui Džoną Kenedį ir Lechą Kačinskį. Nebūkime naivūs kalbėdami apie sistemą! Pirma reikia suvokti realybę Lietuvoje ir už jos ribų, atsekti tendencijas, ieškoti pozityvių jėgų bei pamatinės atramos. Šiandien svarbiausia būti pasiruošus savo jėgomis ginti Lietuvą nuo galimybės tapti antruoju Krymu. Gal per tokią gynybą rastųsi atrama, kuri leistų susiformuoti alternatyviai ekonominei ir karinei jėgai.

zmogas2014-05-04 00:21

Kokio velnio apie tai prabilta tik dabar? Kinkos per slabnos, tai kaip butu su prezidentavimu?

gintas2014-05-03 20:36

Skatau komentarus ir galvoju, ar bus proveržis, kai mes suprasim, kas įvyko, kad mes ne tokie, kokie buvome. Pabūkime dvasioje ir skleiskime ją. Nekaltinime, tiesiog būkime. Gera pasvajoti - pasaulis ne toks, pasaulis laukia mūsų dvasingumo, tikėkimės, kad jis laukia. Jeigu netikime gražinkime savo sodus. Nors tiek.

gaujos peštynės2014-05-03 17:27

Zuokas pamiršo,kad tas "spaudimas"-tautinių teisės analfabetų ir konstitucinių dvasių kurėjų susigalvota nesąmonė.Iš tikro,tas veiksmas yra vadinamas neteisėtu poveikiu valstybės pareigūnui ir tai yra nusikaltimas.Kaip ir to fakto nuslėpimas.

to 33 ir 342014-05-03 16:52

O kodel jums taip patinka buve komunistai? Ir dar tie, kurie sausio 13 isdavikiskai tunojo pasislepe? Niekada nebandet sau uzduoti klausimo, kuo dabar butu buvusi Prezidente, jei ne sauio 13 ivykiu sekminga baigtis? Jus ja irgi myletumet taip kaip siandien? O jei Burokevicius butu "atsivertes"- galetumete rinkti ir ji i Prezidentus?

stokholmo sindromas2014-05-03 16:49

Kokia keista ta Lietuva.Tai piktinasi Stalinu, tai KGB, tai keikia komuistus, taciau , kai rinkti Prezidenta, tai tik buvusi komunista :) pirma AMB, dabar Dalia. Ir isgaruoja visi prisiminimai apie komunistus, apie saugumiecius, apie komunistine ideologija, apie vezimus i Sibira..... KEISTA TA LIETUVA. KAZKOKS STOKHOLMO SINDROMAS IR TIEK.

Birutė Š.S.2014-05-03 16:24

Geriausia ateiti į rinkimus ir parsinešti savo balso lapelį namo, neįmetant jo į balsadėžę, TOKIU BŪDU BŪTŲ BAIKOTUOJAMI RINKIMAI,NES NĖRA NĖ VIENO TINKAMO KANDIDATO.

Pensininkė2014-05-03 16:19

Tautiečiai, pasižymintys "aštriais" ir nekorektiškais komentarais vienu ar kitu klausimu: atsistokite prieš veidrodį ir gerai įsižiūrėkite į savo fizionomijas, o vėliau pereikite į tą proto dėžę kurią nešiojate ant pečių ir paklauskite joje esančios masės. Ar teisingu protavimo keliu einate, o jei ne, kokiais šunkeliais klaidžiojate ir pro kokius bruzgynus braunatės ar jūsų sąžinė skaidri kaip krištolas, ar dvasinis pasaulis neskurdus? O gal tik surezgate kelis sakinius ir tuos klaidingai išreiškiate? Oi kiek daug klausimų mūsų tautiečiams galima surašyti, net nepakaktų veršio odos. Gaila vargšės Lietuvos, jei per rinkimus tokie tautiečiai ateis prie balsadėžių persisunkę pykčiu, pagieža ir tuščiomis dėžėmis ant savo pečių...!!! Dar karta pareikšiu: žuvis pūva nuo galvos, o mūsų valstybė taip pat. Todėl, nors mes nebūkime tos pūvančios žuvys, kurios užterštų mūsų nuostabų žalią pamario kraštą. Likime su sveikomis ir protaujančiomis galvomis...

Naivu tiketi melagiu rinkimais2014-05-03 15:14

Net jei niekas nebalsuos uz Grybauskaite ji laimes su persvara 70 pries 30. Lietuva turetu ignuoruoti rinkimus nes rinkti nera is ko.

33PASPRINKIT KOMENTARUI2014-05-03 14:56

TAI ,KAD JAU VISI PASPRINGE NUO LABAI "GERO GYVENYMO".JEI DAR GRYBAUSKAITE PERRINKS TAI BUS TADA VISISKAS PASPRINGIMAS.KAS CIA NEAISKU?

D.G. pralaimes2014-05-03 14:52

Raudonoji pralaimes, ir pagaliau bus padetas taskas toms nesamonems.

Beta > 332014-05-03 14:42

Turi ir vieną, nors ir komišką, bet nelabai kenksmingą valstybei savybę- mėgsta pozuoti kičinei fotografijai. Nors modelis diktokas ir ne pačios pirmos jaunystės, bet jos asmeninio fotografo ir retušuotojo gabumų dėka, nuotraukos gaunasi visai nieko. Pusiau su velniu, skant. :)

stasys2014-05-03 14:27

33.. nereikia savo rinkime retorika lygiuotis į DP elektoratą... ar dar koki Drąsos kelio ufonauta.. Grybauskaitės rynkimė kampanija pasižymi didesniu protiniu brandumu ..ir kultūrinių išprusimu. Tegul loja tas kam tai skirta.. pagal gamtos linija. :)

Pasprinkit2014-05-03 14:17

visi kurie matot tik blogį iš Grybauskaitės pusės

Hm,2014-05-03 12:38

koks dar "Snoro" banko užgrobimas? Kagebistų banko išvis negali būti Lietuvoje, nežinot?

Bet aš manau,2014-05-03 12:36

kad tautiečiai visgi rinksis riebų bolševiką, nes be jo jokio orgazmo rinkimų dieną neapturės.

Paprastas2014-05-03 12:01

„dieds“ – „Kas siūlo keisti sistemą už jį ir balsuokite.“ , suprantama – senas... išprotėjo nuo politikos. Gavo „sms“ ir rašo komentarą. O ką daryti? Jog nieko protingo neparašysi... 23 metai tik ir balsuoja už „pasiūlymus“ ! Aktyvistas.... net pagalvoti negali - jog reikia rinkti valstybės vadovą, taip bent Konstitucijoje parašyta. „Voverė“ – „kandidatu buvo Rolandas Paulauskas. Bet kavailiai nenorėjio už jį balsuoti.“ Ir visi daro prierašą: „rinkėjai kvaili runkeliai, ar užhipnotizuoti“ O taip gali rašyti tautietis, Kuriam Tauta yra „kvaili runkeliai“? O gal atvirkščiai – Jus ir jūsų kandidatai yra kvaili runkeliai? Gal laikas suprati, kad Prezidentas yra Lietuvos VALSTYBĖS atstovas (o ne Tautos! ), t. y. „Jis atstovauja Lietuvos valstybei ir daro visa, kas jam pavesta Konstitucijos ir įstatymų.“ O kokia turim VALSTYBĘ priklauso nuo Seimo(jis yra Tautos atstovas! ). Taigi visiškai teisingai apibudinta situaciją: „neįgalieji renka neįgalius“. Dalyvavimas rinkimuose tai „šiltas lietus piktžolei“(sistemai). O debatai yra kastingas, kuris parodo ką „nesisteminiai ir sisteminiai“ žado savo šeimininkams ES ir NATO. Pagal jų atsakymus – visi vienodai tinka....

Voverė2014-05-03 10:56

Ir tuo kandidatu buvo Rolandas Paulauskas. Bet kavailiai nenorėjio už jį balsuoti.

dieds2014-05-03 02:29

rinkėjai kvaili runkeliai,ar užhipnotizuoti - jei tikėti išankstiniais vertinimais. Nejaugi "nedašyla smegenys " kad niekas nepasikeis renkant tuos pačius,lyg papūgas kvarksinčius veikėjus. Ar vis dar neaišku,kad tik esminės pertvarkos reikalinga Lietuva, kol ponai aiškinsis kuriam priklauso vieta arčiau lovio,tol jiems kaip nerūpėjo eiliniai piliečiai,taip ir nerūpės. Kas siūlo keisti sistemą už jį ir balsuokite.

er2014-05-03 02:24

dar prisiminiau ,kai buvo vygdoma teismo nutartis Garliavoj viskas ok ,bet kodėl nevygdoma aukščiausio teismo nutartis nugriauti botelius Preiloje,tai visdėlto lygus už lygesnius yra ir tai susije su garsia pavarde

er2014-05-03 02:20

panele senmerge taip sudirbo Puteikis kad gražu žiūrėti tiesiai ,argumentuotai,Bet kad nepatiko Melenui su Galdiku kai pasakė ko čia maivotės ,tai snukius susukia sėdėjo,labai šnairi nepatenkinti i Puteiki skersavo,,ir Paulauskas neblogai argumentuotai kalbėjo ,bet už tvorinuka nebalsuosiu,Balčytis tai galimai kaip koks miemė ,toks jau galimai flegma ant dvieju kėdžiu nori atsisėsti

tik uz Puteiki!2014-05-03 01:49

Grybe melagiu melage, bet kaip nori II kadencijos, tai net juokinga. O konservatoriai nori tureti ja kaip stoga savo nusikaltimams - juk 53 mlrd. skolos tai ne siaip sau afera.

lokaut2014-05-03 01:24

beje zuoko kalba ne visa.reikėjo palikti kur GRB dar bando išssisukti ,kad nieko nežinojo.... o Zuokas spraneša kad galės pasiimti tą valdininką ,kuris juto spaudimą, ir viską papasakoti GRB prie arbatos...

Kaip apie tai nerašyti?2014-05-02 23:59

Trečius metus vagia ir matomai dar ilgai iš Banko Snoras vogs Vasiliauskas , Mažintiene, Valiūnas, Norkus , Keliauskas. Tačiau nereikia pamiršti ir kitu pavardžių kurie organizavo ir aktyviai naikino Snorą bei pražudė žmonių pinigus, tai Grybauskaitė, Kubilius, Šimonytė, , Degutienė, Razma, Šedbaras, Dagys, Juknevičienė ir kiti kubiloidai.

MAN PATIKO2014-05-02 23:50

kad prezidentė buvo išmušta iš įprastos "teisuolės" ritmo.Be reikalo maskatavo rankomis, nepadėjo ir Jakilaitis su kitiems skirtais kompromituojančiais klausimais.Melavo ir jautė savo bejėgiškumą.Taip būna visiems,kurie drąsūs tik jausdami savo "galybę" ir jėgą...O kai atsiduria vieni prieš drąsą [Puteikis, o vakar ir Zuokas su Paulausku] pasimeta ir atrodo labai apgailėtinai.....

SNORO UŽGROBIMAS BUVO POLITINIS VEIKSMAS2014-05-02 22:45

SNORO UŽGROBIMUI DIRIGAVO GRYBAUSKAITĖ! Banko Snoro sunaikinimo operacija Grybauskaitės rinkimų štabo vadas Vasiliauskas taipogi pradėjo ruošti po to , kai prezidentė dar 2011-06-23 užsakė pažymą is VSD apie Snoro banką, kad turetų pretekstą imtis neteisėtų veiksmų pries banką. Prisiminkime, jog banka tyčia subankrotino 2011-11-16d. -tai yra po 5-riu mėnesiu ! Beje VSD pažyma apie Snora nebuvo pateikta kitiems auksciausiams šalies vadovams,kaip nustatyta teises aktuose, o neteisėtu veiksmu planas pries Snora buvo vykdomas su užsienio konsultantu - Švedijos centrinio banko rekomenduotos įmones OLIWER WYMAN specialistu pagalba. Be to, reikia pažymėti , VSD prezidenturos prašymu parengusi pazyma apie Snora, tuo metu jau nebegalėjo vykdyti ikiteisminio tyrimo funkcijos, nes tai šiai organizacijai jau buvo atimta įstatymu , o tada tokios pažymos paruosimas aiskiai yra politizuotas veiksmas.

KLAUSIMAS GRYBAUSKAITEI2014-05-02 22:09

LB vadovas V. Vasiliauskas kartu su Švedijos centrinio banko rekomeduota tos pačios šalies konsultacine įmone “Oliwer Wyman” iš anksto parengė konkretų AB banko Snoras pertvarkymo (sužlugdymo -?! ) planą. Iš į Seimo tyrimo komisijos išvadas įdėto LB Ekonomikos departamento direktoriaus Mindaugo Leikos 2011-10-27d. susirašinėjimo su įmonės “Oliver Wyman” atstovu paaiškėjo, kad AB banko Snoras akcijų paėmimas visuomenės poreikiams yra BŪTINA PLANO , kurį pasiūlė įmonės atstovas S. Cory, DALIS. Vadinasi ,užteko šio Lietuvoje nė nepasirodžiusio "Oliver Wyman" atstovo žodžio, ir bankas Snoras buvo nacionalizuotas ir galų gale subankrotintas? Kodėl kažkoks užsienio valstybės klerkas gali nulemti reikšmingus mūsų šalies gyvenimo įvykius, taip pat ir milžiniškus nuostolius? Ar dar yra Europos valstybė, kurios gyvenimą gali regulioti eilinis svetimos valstybės žmogus ,gal būt turintis ir savanaudiškų interesų?!

nokautas2014-05-02 20:26

debatuose Grybauskaitė buvo nokautuota. Linkiu jai, kaip tobulai eurobiurokratei, susirasti kokį kitą darbą europoje; ačiū, jau jūsų užteks. Balsuosiu tik už Naglį Puteikį.

stasys2014-05-02 20:14

Ne patarėjų skambučiu reikia bijoti, o užkulisinių rubikoninių susitarimų .. Zuokas paprasčiausia nesuvokia, kad Vilniaus miestas nėra tik jo asmeninė smėlio dėžė kurioje galima butu imtis bet kokios veiklos.. dar už kuria ir kiti sumoka. Pristeigti įmonių savivaldybė vardu galima, bet tikrasis ūkiškumas kyla iš gebėjimo generuoti max. įdėju su minimum sąnaudų. O kol kas to nėra.. Vilnius tampa Lietuvoje pačiu brangiausių miestu .. pagal visa pozicijas, bet ne patogiausiu vertinant gyvenimo sąlygas.

Skirta Grybauskaitei (copy)2014-05-02 20:10

Vasiliauskai, jauti artėjančią pabaigą? Gegužę prapils tavo "stogas" - SNORO užgrobimo bei tyčinio subankrotinimo organizatorė Grybauskaitė prezidento rinkimus ir reikės visai jūsų vagių chuntai atsakyti prieš įstatymą! Ruoškis džiuvėsius,vagie, kartu su Kuperiu!!!

To 10 lauksiu prezidentės 2d.14val internete2014-05-02 19:58

Deja, tavo norai neišsipildė, nes debatuose dalyvavo tik N. Puteikis ir ačiū Dievui Jakilaičio netrukdomas išsamiai ir gan aiškiai atsakė į konkrečius svarbius klausimus, o ne į Garliavos šturmą paruoštą specialiai tik jam. Jakilaitis tikras provokatorius ir niekšelis, o arogancijos net su kaupu ir nieko neišmanantis žmonių reikaluose, o tik pletkuose. Su malonumu išklausiau tas dvi valandas vien N. Puteikio atsakymus, kuriuos kuravo prof. Krupavičius

nejaugi2014-05-02 18:45

voveruska sakys ,taip kisomes.

3 komentarui Andrius2014-05-02 18:14

Pritariu jums.. jei zuokas apie tai zinojo jis turejo imtis visokiu priemoniu ,kad tai butu paviesinta ir galbut Lietuvos zmones ir emigrantams nebutu reikeje ziureti to siaubo Garliavos sturmo ta baisu ryta... Bet matosi ,kokie zmones dirba ,kuriems niekas nerupi,tik ,kad isaugoti savo kede... vaikas mazas jiems ne motais .. kokia tai valstybe ,jei negali apginti mazo vaiko,kuris prase t. y. mergaite ir rase laiskeliais kurie buvo viesinami ,kad ji nenori gryzti pas motina stankunaite.

nujooo2014-05-02 18:08

Baigia islysti grybauskaites juodi darbeliai...Naujas str LL..Paskaitykite

Pritariu Andriui (3)2014-05-02 17:45

Šlykštu daugiau nieko

Žinoma,2014-05-02 16:52

bolševikai teismuose yra bene pagrindinis Lietuvos progreso stabdis. Oligarchija trukdo šaliai pasukti suklestėjimo, o ne nunykimo link.

lauksiu grybauskaites2014-05-02 16:49

Gegužės 2 d. nuo 14 iki 16 valandos pirmą kartą Lietuvos istorijoje vyks kandidatų į Respublikos Prezidentus debatai vyks internetu. Vaizdo konferencijos transliacija bus surengta iš Nuotolinių Studijų Centrų (NSC) šešiuose miestuose: Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose ir Utenoje. Debatus bus galima stebėti per internetą iš viso pasaulio, o taip pat parašyti paklausimą alkas.l t

komunistai teisesaugoje2014-05-02 16:48

tai diziule Lietuvos beda ir siaubas kartu..

Staska2014-05-02 16:37

Geriausias kandidatas yra N. Puteikis ir taškas. Gerai šneka ir A. Paulauskas, tačiau jis kalba nenuoširdžiai, o tai reiškia, kad tapęs prezidentu nieko nedarys, ką dabar žada. Be to už jo nugaros stovi Viktoras su "darba partija" - Kremliaus projektas (tai pasakė dabartinė prezidentė, tik kitokiais žodžiais). A. Zuokas šneka gerai, tačiau taip pat nėra garantijos, kad ką nors padarytų paprastų tautiečių labui, o be to, už jo nugros "sėdi" liberalai, kuriuos, pvz. : tautininkai vadina "liberastais". V. Tomaševskis šneka taip pat gerai ir net Šv. Raštą cituoja, tačiau taip pat nėra garantijos, kad jis ką nors padarytų gero Lietuvai. Jis taip pat yra Kremliaus projektas, nes Lietuvą šmeižia net Europos parlamente (dabartinė prezidentė jam smagiai atsikirto). Z. Balčytis ir B. Ropė, mano manymu, yra visiški nuliai. Geriausiai kalba ir manau, daug ką įgyvendintų tapęs prezidentu, Naglis PUTEIKIS. UŽ jį, manau, turėtų balsuoti kiekvienas doras lietuvis, kuriam rūpi Lietuvos ir mūsų vaikų ateitis. Na, o dėl dabartinės prezidentės yra daug klaustukų: kodėl buvo atleisti gerai dirbantys FNTT pareigūnai Gailius ir Giržadas? Kodėl žlugo SNORAS? kodėl? tokių kodėl aš turiu bent dešimt, tačiau atsakymo į juos aš iš prezidentės nesužinosiu, todėl, sorry, šį kartą renkuosi Naglį PUTEIKĮ.

pastebėjimas/išpažintis2014-05-02 16:20

Ne apie Zuoko prisipažinimo turinį, kuris, neabejotinai vertas dėmesio, bet apie vaizdelį už jo nugaros. Ši trispalvėmis (!!!) mojuojanti Zuoko palaikymo komanda: Čaplikas, Melianas, "nujaučiamas" Palaitis...(kažkas libcentristus po paskutinių rinkimų yra taikliai pavadinęs "politiniais lavonais") man tik padeda dar kartą neužkibti ant Zuoko - ką jis bekalbėtų ir bedarytų - kabliuko. Prisipažinsiu - buvau...

Jules2014-05-02 16:17

Kiek žinau iš savo asmeninės patirties ir pasaulio istorijos ir evoliucijos suvokimo, kokį turiu, tai pasaulyje pirmiausia veikia Jėgos teisė ir tik po jos jau visos kitos, ar aš čia labai klystu? Na, o Prezidentė Dalia, manau, tikrai padėjo p. Neringai, o vėliau pabijojo apkaltos, juk prieš teisėjų klaną be rimtos desovietizacijos, be derusifikacijos nepakovosi, o būsi sutraiškytas - nugalabytas, tiesa? Neosovietinė Oligarchija dabar tokia stipri kaip niekad.

Vadakste2014-05-02 16:11

Ponia Prezidente D.Grybauskaite nori tapti vel Prezidente , todel tuos labai didelius norus reikia irodyti , kad esanti sazininga ,gailestinga ir teisinga , todel reiketu jai suteikti galimybe , tai irodant, kad padetu Deimantei susitikti su savo seneliais.Manau , kad Prezidente turi tokias galias, juk jei nieko nebuvo , ta mergaite turi matytis su giminaiciais . Vaikas niekuo nera prasikaltes.

to Jules2014-05-02 15:48

telefoninė teisė buvo TSRS, kai svajojome būti laisvi, galvojome, kad Lietuvoje telefoninės teisės nebeliks. TSKP narei tapus prezidente, grįžo ir telefoninė teisė. Gaila! Tai nuomonė

Andrius2014-05-02 15:45

Ir Zuokas, tai pasakoja, tik dabar,praejus porai metu, kai mergaite paimta buvo.. Tai, jei jam tokie faktai zinomi anksciau buvo, kur jis buvai? Jei nebuvo drasos ir sazines matant neteisybe iskart tai viesinti, man darosi neaisku, ant kiek supuves turi buti, zinodamas ar bent jau nujausdamas, kad mergaite buvo niekinama, nieko nedaryti.. Cia is tos pacios,kaip Vasiliausko beletristikos gaunasi "sazine ir morale, ne sio pasaulio dimensijos"

Jules2014-05-02 15:44

Prezidentė turi teisę skambinti bet kam ir niekas šito neuždraus, nenusikvaksėkite. O ambalistas Zuokula yra tik Abonentas ar Žiriko draugelis, parodys arba paneigs tik laikas. Lukterėkite dšimtmetį kitą ir susižinosite.

Vidmantas2014-05-02 15:37

Ar ji kada nors ,kur nors prisipazino esanti neteisi? Niekada. O Zuokas saunuolis, kad atskleide sia baisia tiesa.Panele atrode apgailetinai. Dar melavo, kad Gailiui neskambino. Melage ir yra melage.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi