Lietuvos žurnalistų sąjungos (LŽS) pirmininkas Dainius Radzevičius savo asmeniniame tinklalapyje paskelbė pranešimą pavadinimu „Nuo ko priklauso ekspertai.eu ?“.

„Šiandien rimtai susimąsčiau, kas ir kodėl finansuoja priklausomu save vadinantį ir naujienų portalu besiskelbiantį ekspertai.eu .

Šios žiniasklaidos priemonės ir jos redakcijos (pvz. , yra tokia darbuotoja – redaktoriaus pavaduotoja, antimafijos skyriaus redaktorė Rasa Kalinauskaitė) negaliu dėl daugelio priežasčių priskirti prie profesionaliai dirbančių žiniasklaidos priemonių.

Neleidžia man to daryti nei vidiniai įsitikinimai, nei supratimas apie profesionalumą. Todėl, matydamas pagausėjusią jų savireklamą Vilniaus gatvėse ir girdėdamas radijuje keistus reklaminius klipus apie mafiją ir ekspertai.eu , pats sau uždaviau klausimą – kas jie ir kodėl jie apskritai veikia „taip“?“ – viešai samprotauja žurnalistų organizacijos lyderis.

Vyriškis prašo, jei kas žino daugiau informacijos apie ekspertai.eu portalą ir jo veiklos metodus, pasidalyti šia informacija viešai jo bloge arba jam asmeniškai siunčiant elektroninius laiškus adresu [[email protected]](mailto:[email protected]).

Savo informaciniame pranešime (su visu jo tekstu galite susipažinti ČIA) LŽS vadovas teigia, kad vieno iš ekspertai.eu narių – Audriaus Nako – elgesys „apskritai yra ant ribos su nusikalstama veikla“. Čia D. Radzevičius turi omenyje paviešintą viešą pokalbį su buvusia Seimo pirmininke konservatore Irena Degutiene.

Kaip pamenate, vėliau šį pokalbį apie mafijinių struktūrų užvaldytą valstybę paskelbė ir komentavo ne tik ekspertai.eu , bet ir kai kurios didžiausios šalies žiniasklaidos priemonės.

„Iki šiol aš asmeniškai susidūriau su tų pseudoekspertų veikla tik šiek tiek. Bet pasakysiu atvirai savo nuomonę – man jie ne tik nekelia pasitikėjimo, bet savotiškai atrodo kuriantys pavojingą tendenciją žiniasklaidos rinkoje. Ta tendencija – manipuliacijos ir neskaidrumas. Apie tai detaliau parašysiu vėliau“, – baigdamas savo rašinį pažadėjo LŽS vadovas.

Naujausi

Komentarai (206)

Rikiuoti
Kaži2013-11-06 00:55

"Audriaus Nako – elgesys „apskritai yra ant ribos su nusikalstama veikla“." manau tą patį galima poasakyti ir apie visą mūsų valdžią,ponas Dainiau Radzevičiau,ar nepagalvojai?

Šarūnas2013-11-03 08:51

Aš nustebęs. "Manipuliacijos ir neskaidrumas"? Na, aš matau kitą tendenciją. Dauguma žiniasklaidos ir dauguma bankų priklauso saujelei Skandinavijos kompanijų. Man tai panašu į kontrolę, artimą totaliai - ir man nė kiek ne ramiau, kad tai "civilizuotos" Skandinavijos kompanijos. Lietuva per 23 nepriklausomybės metus nė karto nesutramdė ir neapsigynė nuo išdykaujančių užsienio investuotojų. Sakyčiau, niekam net neįdomu, ką jie veikia - kol jie iš "vakarų" arba turi su politikais artimai susijusius vietinius partnerius.

Dzūkelis2013-10-29 23:04

Šaunuoliai ekspertai.eu, nes drąsiai aprašo visas ant Lietuvos kūno pūliuojančias žaizdas, kurios kuo toliau, tuo labiau vis pūliuoja ir pūliuoja. O pūliniuose veisiasi įvairiausi mikrobai, kuriems ekspertai.eu labai trukdo ramiai gyventi ir daugintis. Todėl čia jie visi taip ekspertus.eu ir puola lyg alkani šakalai, nes jų per 23 metus tiek priviso, kad Lietuvos kūnas jau nepajėgus savo pūliniais jų išmaitinti.

TA PROGA ...(bernardas ,jeigu kas...)2013-10-29 19:02

Daug TIESOS baisiais laikais sakes VISOCKIS be kita ko rase: Kas nusikaltima dare -i kalejima uzdare ,kas TIESA sake - pries siena pastate... Lietuvoje tais laikais ir TIESA sake ir uz tai psichiatrineje ir kalejimuose desimtmeciais sedejo ALGIRDAS STATKEVICIUS. Siemet ,balandzio 1 jam sukako 90 metu. Ar kas paminejo Lietuvoje sio uz musu ir Jusu LAISVE gyvenima aukojusio zmogaus jubilieju ? DEJA... Aciu EKSPERTAMS uz TIESA. Linkiu sekmes . Linkiu ,kad Jusu TIESA subrandintu vaisiu...

199. laima2013-10-29 17:37

laima, pasakykite prasau nors kelis konkrecius pavyzdzius apie ka cia kalbate

irka2013-10-29 17:04

Jau seniai žinoma, kad ekspertai eu yra apmokami Rusų ambasados. Visas Vilnius juokiasi dėl to. EkspertyRU - taip profesorius babravičius šiuos parsidavusius aktorius pavadinmo dar prieš trejus metus. Faktas toks.

Gal tiesa?2013-10-29 16:56

O gal ir ne, kad tai tomkaus-mockaus ekspertija?

laima2013-10-29 16:24

Portalas turi teisę gyvuoti, niekas negali reikalauti ką nors uždaryti, sunaikinti, uždrausti. Tokiai komentatorių nuomonei pritarti negalima. Tačiau ekspertai turi mokytis išgirsti kitus, o nežiūrėti į visus kaip į savo priešus, drįstančius turėti savo nuomonę, ypač tokią, kuri ima ir nepatinka ekspertams. Juokinga, kad jie bando save pateikti kaip visažinius. Negalima taip pūstis. Tai atrodo juokinga ir nesolidu, o ekspertai nori būti solidūs. Ekspertai dažnai užverda košę, bandydami suniekinti kitus.

molis2013-10-29 15:09

Jei nebūtų ekspertų, Lietuvoje toliau gyventume gražiai ir laimingai su visa žurnalistine etika...

laikysena2013-10-29 15:06

labai panasi i prokuroro VALIO

Vlast meniajetsa2013-10-29 15:04

tik kepures truksta....

ekspertam2013-10-29 15:01

kada nustosit kelti pavoju visiems elitiniams nusikalteliams?!

Laimai2013-10-29 13:23

Tamstelė, matyt, gyvenime negirdėjai, kas yra tiriamoji žurnalistika, nes visą laiką "maitinaisi" nulaižytomis ir nuglaistytomis, iš anksto suderintomis ir palaimintomis publikacijomis. O tiriamoji žurnalistika tam ir yra, kad keltų sumaištį protuose ir verstų galvoti. Tiesa, galvojimas kai kam sukelia diskomfortą. :) Vieniems - dvasinį, o kitiems - ir fizinį. Yra dar ir trečia kategorija, kuriai tiriamoji žurnalistika - jau visiškai peilis po kaklu, o dažnai - karjeros pabaiga ir teisiamųjų suolas. Tai - straipsnių "herojai". Bet taip vyksta tik teisinėse valstybėse. Lietuvai kol kas tokie ltvnews. online straipsnių finalai negresia. :))

Irmai2013-10-29 13:19

tai parašyk laišką visų nepatenkintų vardu - ir uždraus tuos ekspertus! Parodyk už ką tu $ gauni, neveltui gi manau kėdę trini kokioje valstybinėje kontoroje

irma2013-10-29 12:52

ekspertai.eu kenkia ziniakslaidos ivaizdziui, zlugdo ziniasklaidos autoriteta. ar kas dave teise perpublikuoti gerb radzeviciaus laiska? o stai tie ekspertai ima ir skelbia. geda, geda kad tokie brudai veisiaisi internetineje erdveje, nuolatos meluoja ir smeizia zmones, skaldo visuomene ir ardo valstybingumo pamatus. ekspertu vieta savartyne.

Laimai2013-10-29 12:19

ar tik ne Lietuvos Ryto Ar Delfio stiliu jus cia aprasete?

kas yra "pavojinga tendencija"?2013-10-29 12:16

gal tai korumpuotu valdininku nusikaltimu viesinimas? O gal nusikalteliu valdzioje ir teisesaugos strukturu bendradarbiavimo atskleidimas? O gal pilietines visuomenes telkimas?

Benas2013-10-29 11:39

Radzevicius mano nuomone lyg koks patiomkinas bolsevikas, uzsilipes ant tanko reze kalba. Tokie kaip ,,ekspertai eu" kelia pavoju darbininku klasei!!!!! Tai burzuaziniai likuciai, kriuos mes privalome sunaikinti!!!!! Tokie kai ,,ekspertai eu" trukdo kurti ES komunizmo sviesu rytoju!!!!! Mes privalome juos demaskuoti ir apie tai pranesti liaudziai. URA TABARISCI!!!!!

Taip2013-10-28 21:51

Radzevičiau, esame priklausomi nuo laisvės.

Taip2013-10-28 21:48

Radzevičiau, priklausomi nuo laivės.

laima2013-10-28 12:58

Ekspertų nepasitenkinimą išduoda nepagarbi leksika: vyriškis prašo ir pan. Straipsnyje piktinamasi ne šiaip vyriškio, o konkrečias pareigas einančio žmogaus nuomone, kurį, kad ir kaip jo nuomonė ekspertams nepatinka ar yra jiems nepalanki, reikia mokėti išklausyti. Ne tik ekepertai, bet ir visi kiti verti dėmesio. Ekspertų tonas, bendravimo stilius dažnai primena vienos neleidžiančios kalbėti laidos pašnekovams žurnalistės elgesį, kai pašnekovų nuomonė prieštarauja jos nuomonei. Manau, kad brandi žurnalistika pirmiausia tuo ir skiriasi nuo nebrandžios, kad moki girdėti, vertinti ir gerbti kitus. Kai kitus tik puoli, kažin ar esi teisus. Ar taip nevertinate savo skaitytojų, kad manotės, jog be jūsų įsikišimo jie negali patys nuspręsti, kas teisus, o kas ne? Iš kus eina tas įtikėjimas, kad pasaulis turi pasidalinti į dvi stovyklas: arba tu su ekspertais, arba malam tave į miltus? Profesionalai taip nesielgia. Reikia mokytis bendrauti ir su oponentais, ir su skaitytojais. Ne visi privalo būti ekspertų bendraminčiai. Kartais nuomonės gali skirtis, ar dėl to žmonės negali pagarbiai bendrauti? O gal ir ekspertai kai kada suklysta?

menesis2013-10-27 19:49

Gerai, kad atkreipėte dėmesį į „ekspertus“ kritikuojantį straipsnį. Bet straipsnio santraukos neužtenka. Mes norime žinoti, kas jums moka už tai, kad dergtumėte ir niekintumėte Lietuvos valstybę, demokratiją, žurnalistus, teisėsaugą ir politikus? Iš kur išmokote demagogijos pagrindų?

viskas paaiskinama2013-10-27 00:26

jus matot pries save vsd itakos agenta Radzeviciu.po skausmingu straipsniu apie fntt istorija neatlaike vaisnoro nervai.pasiunte savo zmones pakalbeti su radzevicium kad tas pamoralizuotu apie pavojingas tendencijas...

jie nesnaudzia ir dirba greitai2013-10-26 22:23

bet kaip greitai vaisnoro pavaduotojai apdirbo savo itakos agenta radzeviciu.tik pasirode skaudesni straipsniai taip vaisnoras ir pasiunte pas radzeviciu savo pasiuntinukus kad lieptu pasneketi viesai apie ekspertus.va jums klasikinis itakos agento pavyzdys.NUO KADA PAVOJINGAS TENDENCIJAS STEBI RADZEVICIUS DDDDDDD pavojingas tendencijas stebi saugumas.pavojingas jam paciam.

vyrux expertas2013-10-26 16:24

Radzeučiau, tau tai tylėti.

jazza2013-10-26 15:43

Labas, Dainiau, ar jūs tiek priklausomas, kad nematot Lietuvos Nepriklausomybės nebuvimo? Visi mano ir tavo penketukai mokykloj ir universitete, o vėliau ir postai neprilygsta atsiklaupimui vienmarškiniams, iškėlimui rankas į dangų ir klausimui sau: ar padariau ką nors dėl tikros laisvės; arogancijos ir riebaus poniškumo, vagysčių, Lietuvos resursų grobstymo demaskavimo; žmonių šiandieninės piniginės baudžiavos bei katalikybės auksinių pančių nusimetimo? O Dieve, duok stiprybės tau ir man ir visiems dar jautriems tolimesnėse laisvės kovose. Tai va tie ekspertai nors kažką bus padarę, aišku su savo žmogiškom ydom. Ir jei paklausei, tai jie yra priklausomi nuo laisvės. Na ir dar kai kurių žemiškų dalykų. O kaip LŽS pirmininkas, žinai, kad kolegos ir daug kitų žmonių yra priklausomi nuo pinigų. Nedaug ir patobulėjom per tuos tūkstančius metų. Ar ne?

Algirdas2013-10-26 13:05

Chroniška chrizė Apėmusi universitetinį ugdymą. Valdžios ešalonai sukomplektuoti iš diplomuotų, kostiumuotų intelektų. Intelektų,kuriems žmogus rūpi tik rinkimų dieną. Jau sekančią dieną jie pradeda žaisti savo žaidimus, mažai ką turinčius su normaliu protu. Kiek sovietmečiu buvo efektyvi bažnyčia, tiek šiandie ji neįgali. Tai antroji chrizė –moralinė, dvasinė. Šių dviejų chrizių sumoje –trečioji chrizė –visuomeninė, valstybinė. Žmonės būkite budrūs. Burkitės aplink tuos, kurie dar jus atstovauja-

+2013-10-26 09:34

Jei komunistai plūsta, tai tas pats, kad uždėtų kokybės ženklą.

Pikasas2013-10-25 21:15

ekspertai.eu - ne angelai. Visko čia galima rasti. Vienžo - mišrainė. Tačiau LŽS pirmininku D.Radzevičiumi pasitikiu dar mažiau. Kodėl? - reiktų daug aiškinti. Tiek to šį kartą...

JONAS2013-10-25 11:30

Mano nuomone, Dainius Radzevičius priklauso "Dažytų lūpų" politinei partijai, kurių nemažai yra Seime, teismuose, prokuratūroje ir, apie 80 proc. Europos Parlamente. Sveikiname ir palaikome morališkai ekspertai.eu Pagarba Jums, ekspertai.eu

pagarba Ekspertams2013-10-25 04:49

jus jega.

aha2013-10-25 01:54

sitas Sarikovas mano ,kad jo rasliava verta pasitikejimo?

Lieka konstatuoti2013-10-24 23:33

157. "Kuo toliau, tuo labiau aš tikiu, kad JIE - mutantai- žmonių ir jų žmogiško gyvenimo jau nesupranta." Mutantų-biorobotų jau negali veikti jokie argumentai ir sveikas protas. Tai yra akli tarnai-instrumentai, automatiškai vykdantys juos užprogramavusiųjų "inžinierių" programą. Jų veikimo mechanizme jau nebėra žmogiškosios esmės.

Šudasklaidininkų vadeiva2013-10-24 22:36

Na kam dar tiražuoti prostitutinės šudasklaidos vadeivos rašliavą. Tegul valatkos su vainauskais ją spausdina.

šviesa ir tiesa2013-10-24 19:33

Oho kad sukruto "teisingos" žiniasklaidos (suprask - "Lietuvos ryto", "Delfi" ir pan.) gimdytojai. Vadinasi, "Ekspertai" eina teisingu keliu. O žmonės dar sovietmečiu mokėjo melą nuo tiesos atskirti - mokės ir dabar. O dėl Grybauskaitės tėvo, ta bala jo nematė. Ne jis prezidentas. O va pati Dalytė - partinės mokyklos dėstytoja, TSKP šlovintoja, karatistė (karate tais laikais kultivavo tik KGB kadrai) - kitas reikalas

tai2013-10-24 17:35

Šiuo tinklapiu galėtų o gal ir turėtų susidomėti VSD. Tai pavojinga jų veikla ir nukreipta prieš mūsų Prezidentę, o tai ir prieš valstybę.

Jonas2013-10-24 14:21

Mano klausimas jo tinklapy vis dar dar "moderuojamas": "Tai nesupratau del Degutienės - p. Radzevičiau, kas jumi svarbiau-forma ar turinys? Supratau tik, jog to įrašo turinys ir esmė jumi nelabai svarbu..."

Mano nuomonė2013-10-24 14:19

Ekspertai eu.- tai lašas, kuris laša lašas po lašo...

gėda2013-10-24 12:59

gėda gėda Radzevičiui - toks dar jaunas, o parsidavęs.. fu, galėtų kurti Lieutvą kartu su tauta.

BAUST EXPERTUZZZ2013-10-24 09:04

- UZ RADIKALU NUKRYPIMA NUO SLOVINGOSIOS STALININES BUDULIASKLAIDOS!!! ISTREMT I UZUPI !!!

"Apie tai detaliau parašysiu vėliau“2013-10-24 01:48

drg. radzievisc - jeigu gali nerasyti, tai jau ir neberasyk. Zmoniu, o ne megintuveliuose pradeti ir isauginti (tokie kaip tu) skaitytojai, bus tau dekingi.

164-am2013-10-24 01:41

gal nebūtų sunku pateikti kokį ekspertų melo pavyzdėlį?:)o angažuotumas- tiesai?

jo2013-10-24 01:33

melo siame portale yra,o ir angazuotumas matomas plika akim

" zurnalistui" radziaviciui2013-10-24 01:28

PAGARBA EKSPERTAI. EU, uz TEISE ZINOTI, be makaronu....

Justinas2013-10-24 01:26

O kur jūs matote žurnalistų toje sąjungoje?

155 -am2013-10-24 01:13

tai kad eskpertai jau seniai apšaukti Rusijos finansuojamais agentais - šuniukai iš po stalo komentaruose tą loja kasdien. o dabar badoma tam suteikti "svorio". Radzevičiau, tamsta ne tos svorio kategorijos, svorio tikrai nesuteiksi:))

Išvada:2013-10-24 00:22

Jeigu pil. Radzevičius ir į jį panašūs nerimauja, vadinasi portalas vertas dėmesio :)

Hm2013-10-24 00:20

Radzevičius - ameba, visiškai beformis ir be nuomonės (savo), dėl to ir LŽS pirmininkas...

107-am2013-10-24 00:20

joks sveiko proto žmogus, juolab pats dirbantis žurnalistikoje ir turintis moralinį stuburą, negali laikyti profesionaliais ir etiškais nei Kuznecovaitės, nei Lavastės rašinių. Tai ciniškos "užsakomųjų vyžų" pynėjos. Beje, ir rudoji, ir išgeriančioji kartais pameta riktą ir nupina abi dešines, o skaitytojas ne aklas, pastebi tai... Ir dar -gal etiškajam Radzevičiui vertėtų prisiminti tą laiką, kai jis dirbo Teisingumo ministerijoje atstovu spaudai ir tuo pačiu vadovavo LŽS. Ar tas sėdėjimas ant dviejų kėdžių negrėsė moraliniu hemorojum, Dainiau? Juk į tos ministerijos kritiką kolegų rašiniuose vargu ar žvelgei objektyviai, gaudamas algą ne tik iš LŽS, bet ir iš TM.

zibalas2013-10-24 00:19

Kuo toliau, tuo labiau aš tikiu, kad JIE - mutantai- žmonių ir jų žmogiško gyvenimo jau nesupranta.

Dzin2013-10-24 00:03

O man Radzevičiaus nuomonė visai nerūpi - skaitau ir skaitysiu ekspertai.eu .Jis, matyt, gerokai priklausomas...

Tinkas2013-10-24 00:01

Tai aisku, jog ekspertai kelia pavojingą tendenciją žiniasklaidos rinkoje. Juk jie viesina politine korupcija, ko nedaro tradicine ziniasklaida. Nenustebciau, jog ekspertai butu pavadinti ir rusijos agentai, kurie griauna nusistovejusia poltine sistema :)

152-am2013-10-23 23:40

prajuokinot su "kol kas tik pasilindę po stalu". Tikrai, jau ore tvyro ruošiamo desanto parako kvapas. O ekspertus sveikinu ir linkiu dirbti taip ir toliau. Jūs mums reikalingi, o be D.Radzevičiaus kaip apsiėjome taip ir apsieisime ir toliau.

O čia šiaip2013-10-23 23:29

kažkada apie žmones buvau geros nuomonės. Negalėjau patikėti, kad jie gali specialiai kam nors daryti bloga. Bet pasirodo, pasaulis yra margas kaip genys ir gilus kaip praraja. Tai va, kai išgirdau vieno doro žmogaus perspėjimą: "jei tu nieko blogo nedarai, tai nereiškia kad ir kitas taip pat elgiasi" jau nebenustebau...

nieko keisto - 150-am2013-10-23 23:18

tai kas čia keisto, kad ir Radzevičius sukruto? juk visi surišti viena virvute - patempsi - ir važiuos visi. o nieks nenori, todėl ir kanda - kol kas pasilindę po stalu:)tuoj, manau, ir desantas "pasirodys" - nekukliai prie to artėjama.

Oi linava, linava 1442013-10-23 23:17

"zinot zmones tas jos tėvas buvo tremtinys o ne nkvd darbuotojas?" o ar žinot, linava, kad tai, ką jūs sakote, rašė Valatka savo veikalėlyje. Bet yra įrodymai, paremti dokumentais, kad jis NKVD struktūrose ir į tolimąją kelionę išvyko už "kitokius darbus" nei eiliniai tremtiniai mylėję savo Tėvynę.

Ir dar D.Radzevičiui2013-10-23 23:06

kas čia jums visiems staiga pasidarė, pradedant nuo D.Grybauskaitės su visa jos svita, V.Landsbergio, A.Kubiliaus, R.Juknevičienės ir dar jūs iš paskos sukrutot? Apie visokius buberius jau nekalbu... Kažkokia įkyri paranoja jus užpuolė? Atsipeikėkite, ponai, nereikia bijoti žmonių, jie nekalti, jog mato, kad karalius yra nuogas.

antanas2013-10-23 23:01

Gal ponas Radzevičius gavo spaudimą iš jėgos struktūrų ir yra verčiamas uždrausti skelbti tiesą? Nematau nieko blogo, kad buvo paviešintas viešas pokalbis su buvusia Seimo pirmininke. O kodėl nestatomas klausimas dėl Degutienės nusikalbėjimo? Reikia prisiminti, kad Laisvas laikraštis jau patvarkytas... O Radzevičiaus paviešintos mitys, kaip atviras grasinimas portalui.

Ponui D.Radzevičiui2013-10-23 22:57

akis bado tiesa. Tik skaaitydamas tokius portalus kaip ekspertai ir panašius galima suprasti kas iš tiesų vyksta Lietuvoje ir pasaulyje ir mes esame dėkingi jų žurnalistams už šį vertingą jų darbą. Tiesa kaip saulė, ponas D. Radzevičiau, ir jūs jos nepaslėpsit kad ir kokias pajėgas mestumėte, žmonėms akių neužrišite ir burnų neužčiaupsite ir, prašau gerai įsidėmėti, žmonių jums nepavyks apgauti. Jei jau esate politinės diktatūros gynėjas tai jau čia jūsų asmeninė problema su kuria jums dar teks ilgai tvarkytis. Mes, žmonės, dar sugebame atskirti grūdus nuo pelų.

To 1442013-10-23 22:54

Ne puola, o ginasi nuo radzevičiaus puolimo

Darijus2013-10-23 22:53

103 komentarui: kodėl Radzevičiau bijai save įvardinti. Primenu: niekaip nesulaukiu pinigų už savo komentarus. Gal gali padėti?

vasia2013-10-23 22:47

jei jis taip kalba apie ekspertus ,tai ką pasakytų apie lietuvos rytą?

linava2013-10-23 22:44

nesuprantu ko taip komentatoriu dauguma puola ta radzeviciu. radzevicius profesionalus zurnalistas ir tik atskleide destruktyvia ekspertai.eu veika. nieko daugiau. cia pykti reikia ant ekspertu del to kad jie melagiai smeizikai ir prezidente vadina nkvd dukterimi. taciau ar zinot zmones kad tas jos tevas buvo tremtinys o ne nkvd darbuotojas?? aciu dainiau, pagarba tau uz tiesa

lina2013-10-23 22:42

O kas cia blogo , kad Ekspertai padaro teisingas apklausas , nes galima balsuoti tik viena karta . Kas blogo , kad Ekspertai atskleidzia visas tautos ir valdzios zinias. Kas ta diena vyksta tautoje ir kas ta diena vyksta valdzioje. Juk per Lietuvos tv kanalus zinias nera informacijos nei apie parasus renkamus referendumui, nei apie tolimesnius Garliavos ivykius, nei apie kitus svarbius tautos egzistensijai dalykus. Ekspertai yra ,kurie nussviecia mus tamsinama tauta ir mes paskaitome tai , ko neparodo per Lietuvos televiziju rodomas zinias. Butu gerai ,kad Ekspertai turetu savo televizija ir mums parodytu butent tos dienos zinias

netyčia sutapo2013-10-23 21:50

Skaitant naujieną apie odiozinį Rusijos vartotojų teisių gynėją,rusų pramintą O.Niščenko,į galvą šovė mintis,kad D.Radzevičius yra lietuviškasis jo atitikmuo masinės dezinformacijos ir propagandos priemonėms. :) :) :)

ekspertai.eu kuria pavoju2013-10-23 21:46

parazitinei SISTEMAI.

taip taip2013-10-23 20:51

rašė Vasiliauskas apie žurnalistus "civiliais rūbais" ar kažką panašaus "pasigūglinkit". Radzevičiui iš Vilkaviškio visada buvo blogi tie, kurie nepataiko groti į taktą.

137 komentarui2013-10-23 20:40

Apie Dainiaus Radzevičiaus vadovaujamos organizacijos purvinus užkulisius nemažai rašė Valdo Vasiliausko vadovaujamos "Lietuvos žinios".Paieškokite archyve pagal raktinius žodžius.Tada LŽ buvo puldinėjamos panašiai kaip dabar puldinėjami ekspertai.eu

UK2013-10-23 20:26

Va girtuokle "zurnaliste Asta Kuznecovaite,tai tikrai pasitikejimo simbolis

rtyy2013-10-23 20:07

ekspertai.eu vieną kart galėtų parašyti, kas gi iš tiesų yra ta „Žurnalistų sąjunga“? Man atrodo, jog tai paprasčiausiai viena iš daugelio žurnalistų profsąjungų, todėl ir rašyti reikėtų - profesinė žurnalistų sąjunga „Žurnalistų sąjunga“, su kabutėmis.

Ekspertas2013-10-23 20:05

Rasyti tiesa apie mafijos juodus darbelius ir uz jos stovncius asmenis yra labai neprofesionalu ,profesionalu yra balinti skankes ir uso mundura ,profesionalu yra tyleti kai apvagiama Lietuva ,vagiant is elektrines uzdarymo ,nuolat vagiant per viesus pirkimus ir kt

to: 129 siaip2013-10-23 19:56

labiausia tai sukruto, sujudo tie, kurie NE„susipyke„ su logika ir faktais„...::::::))))

čia2013-10-23 19:55

nėra vulgarybių ir tuštybių ir daug įdomios informacijos.Kultūra turėtų būti neatskiriamas informacinės žiniasklaidos bruožas todėl daug maloniau skaityti ekspertai.eu,propatria,alkas.lt,respubliką,sarmatas.lt, nei visokius lt.rytus,delfius,balsus,alfas,kur nesinori užsukti dėl tuštybės ir vulgarybės.

Družas2013-10-23 19:53

Svarbiausia, kad gerb. Radzevičiui pasitikėjimą keltų žurnalistikos aukso standartą atitinkantis delfi ir Lietuvos rytas.

„Nuo ko priklauso ekspertai.eu?“.2013-10-23 19:51

D.Radzevicius matyt mano,kad nuo JO:)

128am2013-10-23 19:45

jūs ieškote logikos žmogžudžio veiksmuose? neblogai.

valio2013-10-23 19:44

puiki reklama EKSPERTAMS!

šiaip2013-10-23 19:44

reikia būti gerokai susipykusiu su logika ir faktais, kad tokį pasisakymą traktuoti kaip naudingą šiam portalui (aišku, atmetus prielaidas apie galimas tikslinės auditorijos nuostatas visų oficialias pozicijas užimančių tarnautojų atžvilgiu).

to 101 komentatoriui2013-10-23 19:42

Daleiskim,pedofilijos nebuvo. Tada paaiskinkite kodel buvo tiek zmogzudysciu,ir jeigu kaip teigia LRYTAS Kedys nuzude tiek Naruseviciene ,tiek teiseja. Tai jis buvo buvo nepilnaprotis,kad pats sugalvojo su seserimi pedofilija ir paskui patys suorganizavo zmogzudystes nekaltiems zmonems. Ar jums tai logiska ir galvoje viskas susideda. Ir jeigu nieko nebuvo,tai kam Deimante paslepe nuo zmoniu,juk jie nedare jai nieko blogo. Kaip besvarstyti toje istorijoje niekas nesusideda tvarkingai. O isputus akis rekti apie violetinius ir Kedi zmogzudi-tai neirodymas.

107 komentarui kiekvienam2013-10-23 19:34

Manau ,kad kuznecovaite uz savo tokia "tiesa" ateity tures atsakyti teisme.

LANA2013-10-23 19:31

Pats geriausias ivertinimas portalui ekspertai.eu. Sveikinu, nes einate teisinga linkme, esate objektyvus ir akivaizdu niekieno neitakojami bei nevaldomi. Sekmes ekspertai.eu kolektyvui, ir ypac A.Nakui.

117 komentarui Sveikinu Ekspertus2013-10-23 19:30

Gerai butu ,kad butu ekspertu tv...ir mes uzsienyje gyvenantys lietuviai galetume su malonumu ziureti ...nes dabar nors ir turime galimybe ziureti liet tv ,bet atjunge esame ,nes neimanoma ziureti I visokias miliutes ,pumprickaites ,janutienes ir t.t.o LNK IR TV 3 TAI ISVIS ,TEN NE TV ,BET KAZKAS TOKIO....

ome2013-10-23 19:17

O kas jis toks kad taip dometis, ziniasklaidos guru koks? tegu sedi savo kabinete ir nekisa nosies ten kur nesupranta.

117-am2013-10-23 19:07

man atrodo, kad čia vienas(-a) išsijuosęs pila komentarus: peržvelkit IP 46.249.170.159.

118 - Tomui2013-10-23 19:03

ačiū už idėją, būtinai pervesiu ir aš 2 proc.

Pagarba "ekspertai.eu"2013-10-23 18:59

Didziausia pavoju Tautai kelia "Pedofilu rytas", Filadelfijai ir eile TV kanalu.Taip pat-98procentai parsidavusiu Lietuvos zurnalistu.Aciu "ekspertams.eu", kad neraso apie sekso pozas ir ju pakeitima ir Kardasian bei Pikules tarpkoju gyvenima.Dekoju ateinanciu kartu vard!

KRITIKAS2013-10-23 18:57

ŠITO SOVIETINIO VADOVO VADOVAUJAMI ŽURNALISTAI KAIP IMBIERINĖ LAVASTĖ,BAMBALINĖ KUZĖ,CHAMELIONIŠKOJI JANUTIENĖ,TAI JIE KŪRIPAVOJINGĄ TENDENCIJĄ ŽURNALISTINĖJĖ RINKOJE,O VINOKURAS PRIE RIBOS SU NUSIKALSTAMA VEIKLA IŠVADINĘS PREZIDENTĘ "GRAŽIAIS EPITETAIS",TAIGI KOKS VADOVAS,TOKIE IR ŽURNALISTAI,BET YRA NEPAKLUSTANČIŲ TOKIAM VADOVUI..........

Arnė2013-10-23 18:55

puikiausia reklama. Pagarba ekspertams, sėkmingo darbo.

Tomas J.2013-10-23 18:55

Žinau nuo ko priklausomi eu ekspertai, ir dabar paviešinsiu tai, tegul žino Radzevičius: nuo manęs, nes aš jiems pervedžiau savo 2 proc. pajamų ьokesčio! O jei rimtai, manęs nedomina Radzevičiaus nuomonė. Sėkmės, ekspertai!

Sveikinu Ekspertus2013-10-23 18:40

Sveikinu Ekspertus- jie tapo tikru laikrasciu. Paskaiciau komentarus ir supratau, kad tuoj ekspertus skaitys daugiau nei Delfi ar komjaunimo tiesa. Anksciau komentuodavo tik prijauciantys siam laikrasciui, ju saujele buvo. Paskaiciau komentarus is apsidziaugiau, kad ekspertus skaito netik gerbejai :) Ir gerai, tegul pratinasi komjaunimo tiesos ir delfio fanai prie protingu straipsniu. Kaip noreciau, kad butu ekspertu TV. Tikrai ziureciau.

Dainiui2013-10-23 18:34

pone, nusipirk sąžinę, tada užsidėk akinius ir paskaityk kitą purvasklaidą. tada imkis darbo, nes dabar dirbi tik kaip oligarchų atstovas, ne žurnalistas, o juo labiau LŽS pirmininkas. gėda.

SIAUBAS2013-10-23 18:33

Varkšas Radzevičius nesiorentuoja aplinkoje ir laike-JUK RADŽEVIČIAU JŪS GYVENAT NEBE brežnevinėj santvarkoj,o elgiaties ,kaip sovietinis žmogutis-GYVENAME BAIMEJE,ĮSISIAUTĖJUSIO SAUGUMO....LRYTE ŠMEIŽIA ŽMONES ,MANAU ATEIS LAIKAS ,KAI KAI KURIE "ŽURNALISTĖLIAI"ATSAKYS PRIEŠ TEISMĄ -UŽ ŠMEIŽTĄ ,O KUZNECOVAITĖ ,,...IR DAR KURIE ŠMEIŽĖ KARININKĄ pOCIŪNĄ,kUSAITĘ ,,MANAU VISI ATSAKYS.YRA DAR DIEVO TEISMAS.......

pensininkas2013-10-23 18:11

Ponaiti, turi savo sudryti ir skaityk.Ekspertai EU vienintelis ka dar galima pasiskaityti,Uzlipot Visai Lietuvai ant galvos ir norit dar ir aps....

Benas2013-10-23 18:11

Kokios tv laidos, tokie ir kai kurie laikrasciai. Kuo maziau mastymo ir kuo daugiau purvo ir visokiu ,,sou" kur nereikia jokio mentaliteto ar supratimo. Svarbiausias dalykas negerbti saves. as jau apie kitus nesneku.

JS2013-10-23 17:58

Nesu Ekspertų šimtaprocentinis šalininkas, bet šitas slidukas Dainius geriau tegul pasirūpina perdėm ideologizuotais Delfi, Lietryčio rašiniais. Tokia Garbačiauskautė pasiekė žurnalistinės šlykštybės viršūnę, bet konformistas Dainius apie visą melu persmelktą pusiau bulvarinę šiuolaikinę Lietuvos žiniasklaidą nė cypt. Įdomu, kas finansuoja ir užsako garbačiauskaičių ar iškauskų paskvilius ir "studijas", kas užsako, pvz. , puolimus prieš vienintelį socialdemokratiškas reformas vykdantį V. Andriukaitį? Kas užsako įžūlius totalitarizmu kvepiančius pezalus, ginančius antidemokratinį referendumo įstatymą? Radzevičiau, aūū!

pagal Kuizį ir kempurė2013-10-23 17:43

Pasirodo,ekspertai.eu net sugeba kažkaip diskriminuoti Lietuvą.Įdomu,kaip? :) O Kuznecovaitė kompiuteriu rašo lygiai ir neterlioja-tiesiog dailyraščiu.Ir rašo ne apie bet ką,o apie tai,kaip kiti vartoja vartoja vartoja vartoja vartoja...alkoholis-narkotikai,alkoholis-narkotikai,narkotikai-alkoholis... Tikri niekšai! :)

1,2,32013-10-23 17:41

Išties puikus ekspertai.eu darbo įvertinimas - sveikinu!

Tadas2013-10-23 17:41

Vietoj ekspertu,paduočiau visus komentatorius į teismą,kurie šmeižia,kad čia Maskvos statytiniai,tegu įrodo,na ir pinigėlių nemažai susirinktu.

Oi Radzevičiau Radzevičiau2013-10-23 17:36

Pasidomėtumei verčiau Lrytu,subinėj sliekų neieškojęs...

kiekvienam2013-10-23 17:31

pagal savo lygį. Kuznecovaitė sugeba rišliai ir teisingai atspindėti tai,kas vyksta teismuose ir visa kita. Kadangi remiuosi pirmais šatiniais,tai šią žurnalistę priskiriu prie talentingųjų. Gal ji ir išgeria,bet dar ne iki tokio lygio,kad kenktų mąstymui. Jei palyginti Patacko,Vasiliausko,Gylio straipsnius,ar paties Puidoko su Kuznecovaite,tai pastaroji juos lenkia etišku rašymo braižu ir rišlumu. To jau niekas nepaneigs. Galima tik iš pykčio ją keikti,kad paršė tiesą.

Daugirdas2013-10-23 17:30

Radzevicius tik atkreipe demesi, kad reikia buti budriems su tokiais GAZPROMO veikejais kaip ekspertai.eu. Aciu drasiam zurnalistui uz tai kad nebijo sakyti tiesos ir stoja skersai MASKVOS keslams ir ju vietininkams Lietuvoje.

Tadas2013-10-23 17:27

idiotai visada problemų ieško,nepatinka neskaitai.Man nepatinka komjaunuolių rytas,aš jo ir neskaitau.

Jurgis2013-10-23 17:25

Labai gerai apie ekspertus yra pasakiusi Lietuvos ryto zurnaliste Asta Kuzneciviene-tai prasigere ir prasinarkasine aktoriai. Taip ir yra. Tik uz savo melus turetu buti patraukti teisminen atsakomyben manau. Tokie portalai diskriminuoja Lietuva.

gal2013-10-23 17:21

jūs ir gavote užduočių.Aš tai ne.Ekspertų šalininkai visada kaltina kitus,jei su jais nesutinki.Tokia jau taktika.

Darijus2013-10-23 17:15

Tautietis gavo sistemininių užduotį sunaikinti valžios demaskavimo šaltinį. Pats apgalilėtinas ir tą supranta. O svarbiausia, kad tai supranta ir žmonės.

Janutienė2013-10-23 17:15

ne išverstaskūrė,o praregėjo. Tai du skirtingi dalykai. Dauguma žmonių praregėjo,kurie susidūrė su kedžių šeimynėle. Nereikia to vadinti išdavyste. Šalia pabuvus,pamatai,su kuo susidedi. Jei pedofilija būtų buvus,visi įvykiai kitaip klostytųsi,pagaliau pati venckienė būtų už tiesą kovojus. Tik nesakykit,kad ją persekioja. Tą jau girdėjom iš jos pačios. Kas vyko klonio gatvėje,tai minėsim dar daug metų ir tai gera pamoka,kaip negalima tikėti garsiai rėkiančiais.

to 972013-10-23 17:10

tai kad jie visada meluoja.Ir akivaizdžiai.Dalis komentatorių yra paleisti paties portalo,kad klaidinti tautą.Visada remiuosi pirmais šaltiniais.Džiugu,kad tikinčių nedaug,perversmo tie keli procentai nepadarys.Pagaliau bet koks noras kažką keisti ekspertams nepavyktų,nes jie nepatikimi.

Leonija2013-10-23 17:10

Nesuprantu,kuo taip neitiko sis portalas Radzeviciui. Jam tikriausia norisi kad nebutu viesinami Lietuvos veikeju blogi darbai. Cia pamineta Rasa Kalinauskaite savo laiku dirbo su Janutiene laidoje Paskutine instancija. Janutiene pasirode kaip isverstaskure,o Rasa mano nuomone sazininga zurnaliste ir toliau tesia korupciju analize ir cia raso straipsnius. Radzeviciui manau patinta zurnalistai manipuliatoriai,prisiplakeliai ir suokiantys bendrame chore pries tiesa ir uz mela.

koks2013-10-23 17:06

skirtumas,kokia puse subrendo.Svarbiausia,kad sugebėti save apginti ir neleisti savęs niekinti.O apie Kedį didvyrį geriau patylėkit.Tokie ir yra ekspertų herojai.Nepirškit jų Lietuvai.Tai mažų mažiausiai nepadoru.

to 72. SUSIGRĄŽINKIM SPAUDĄ2013-10-23 17:04

kaip pastebėjau ntamsta jau kelintą kartą skleidi melą. Šių asmenų tautos prisikėlimo partijos sąrašuose nebuvo. Tai meluok toliau pasitikrink: http:// ww w.vrk. lt/rinkimai/400_lt/KandidatuSarasai/RinkimuOrganizacija3483.html

Iš ekspertų gimsta2013-10-23 16:58

disidentai.Suprantama,kad kai kurie eis į kalėjimą...bet mes artėjame artimųjų rytų mikroklimato link,kai neįtinkantys žudomi.Pociūnas,Kedys,eilė liudytojų Garliavos byloje ir kiti...prie ruso gal buvo panašiai,bet bent jau aiškiai ir nusikaltėliai nesidėjo šviesuoliais.

55 - am klausimas2013-10-23 16:57

cia sapnai, kurie nesipildo....Mat, dar nesibaigia PILNATIS...

O kaip2013-10-23 16:55

jis susidūrė?

Tipiškas2013-10-23 16:55

valdžios gynėjo elgesys.pasibjaurėtinas parsidavimas.Glitus,šleikščiai pataikaujantis.Atitrūkimas ir susireikšminimas.Puikybė pati didžiausia nuodėmė.

Didziuotis kuo nera2013-10-23 16:52

Mes matome kaip subrendo musu Valstybe ir ir kieno puse ji subrendo:) Pajutome ant savo kailio...milijonieriai ir tie, kurie maisto iesko siuksliu konteineriuose...

AMŽIŲ KONSTANTA2013-10-23 16:48

„ne toks jau ir vargšas tas valdžios aparatas.Sugebės save apginti.Perdaug nuvertinate.“ /// Sunku būtų nesutikti.Nieko kito tas valdžios aparatas ir neveikia,kaip tik savo subines saugo.Tikrai nenuvertiname. :)

63 POVILUI2013-10-23 16:46

AS MANAU, KAD ekspertai.eu SKAITO DAUGUMA, O DELFI SKAITO IR RASINEJA DAUGIAUSIA VAIKAI. Lryto is viso neskaitau, todel sveikinu Ekspertus, kad turi si puslapi ir galiiu juo naudotis. Zinoma, kam nepatinka gali lankytis kituose puslapiuose...nepyksiu....

juokiasi2013-10-23 16:46

tas,kas juokiasi paskutinis.Valstybė bręsta,visokios avantiūros nepasisekė.Nepasisekė ir avantiūra su pedofilija.Ir tuo reikia pasidžiaugti.Kuo toliau,tuo labiau sąmonėja tauta.Tokiems ekspertams perversmo neišeis surengti.

Robertas2013-10-23 16:45

Kažkaip priminė raudonskūrių politrukų perspėjimus apie Sąjūdžio pavojų liaudžiai...O jei kas ir finansuoja ekspertus,tai lenkiu žemai galvą jiems.

tulas2013-10-23 16:42

jau sikna dega ne tik GP, VSD, bet ir ju marionetems ziniasklaidoje.

76 komentarui2013-10-23 16:42

O kada jus imsites tu teisiniu priemoniu...jus jau senai delvisko galejote imtis visokiu priemoniu...

80 komentarui2013-10-23 16:40

Tai kur Mergaite yra ir kodel tokia jau valstyb ine paslaptis ,jei tos pedofilijos nebuvo??baikite jus juokus....

nuomone2013-10-23 16:38

chachacha kaip bijo tie visi radzeviciai tiesos .... jam turbut ta kuznecovaite ,kur gestus nepadorius rodo yra zurnalisciu zurnaliste??? oi toj lietuvoj ,kaip sovietmeciu viskas... niekas nepasikeite ,tik ,kad near rusisku pavadinimu ant parduotuviu ir kiosku... o ekspertai ,tai super geras portalas ,mes uzsienyje gyvenantys lietuviai tik si portal gerbiame... o tie visi l. rytas,delfis ,15min,tai toki brieda varo ,kad baisu! zmones turi pasirinkti ka skaityti...

paskartosiu2013-10-23 16:30

ne toks jau ir vargšas tas valdžios aparatas.Sugebės save apginti.Perdaug nuvertinate.

vilte2013-10-23 16:30

Nu jo...be komentaru , pagarba ekspertai.eu !

METŲ ANEKDOTAS2013-10-23 16:25

Vargšas valdžios aparatas,ginantis Lietuvą. :)

teismuose2013-10-23 16:24

bus viskas pateikta.Spaudoje tokie dalykai nedaromi,kaip žinia.Čia bus kaip su reikalavimu pasakyti,,kur mergaitė''.Vien už šį klausimą turėtų būti baudžiama,nes mergaitę saugo valstybė,o jei kas valstybe nepasitiki,tai tegul atsako muž savo nusikaltėliškus veksmus.

Pagarba2013-10-23 16:23

Ekspertams

Stanislovas2013-10-23 16:19

Nesupratau ką negero Ekspertuosna pastebėjo Radzevičius. Jei ką pažeidė, tai reikia rašyti ką konkrečiai, jei finansuoja Rusija, taip ir rašyk.

to722013-10-23 16:19

kuo pats kvepi,tuo kitą tepi.

Von2013-10-23 16:19

Tą radzevičių. Jei taip sunkiai kliedėsi, reiks atsakyt. Mes netylėsim, imsimės ir teisinių priemonių dėl demokratijos ir žodžio laisvės varžymo. Piliečiai

Pritariu profesoriaus babraviciaus nuomonei 722013-10-23 16:18

Ekspertai patys nakina laisva zodi, dergia valstybe, zlugdo kulturines programas. Tai profesorius Babravicius yra pasakes dar prie kelis metus. Jo zodziai kaip i taikini. Ne visi akli, dauguma jau mato antipatrijotine ekspertai.eu veikla, skiria grudus nuo pelu. Si portala seniai buvo laikas uzdaryti.

jei2013-10-23 16:18

kam kam demokratija prisidengus atrodo normalu šmeižti valstybę,tas labai klysta.Demokratinė valstybė turi save apginti nuo melo.

niekam2013-10-23 16:17

negalima skleisti melo.ir tas bus įrodyta.Visi ekspertų straipsniai melas.Tą bus nesunku teisme įrodyti.Tad nesiputokit.ir taip per daug ilgai pylėte pamazgas.Už neteisybę reikia atsakyti.

SUSIGRĄŽINKIM SPAUDĄ2013-10-23 16:15

ŠIANDIEN SEIMAS BALSUOJA UŽ REFERENDUMO ĮSTATYMĄ. BET KĄ GALI NUSPRĘSTI TAUTA, JEI SPAUDA OKUPUOTA VIENO OLIGARCHO REMIAMO NEOKAIRĖS IR SOROŠISTŲ? NAKAS, PUIDOKAS IR BOROVSKIS. Gal prisiminkim šių “ekspertų” istoriją? Ėjo į seimą su Valinsko partija. Tada sukėlė triukšmą- sąmyšį dėl VEKS bylos, nes aktorėlis paskirtas į Kultūros ministro postą – Vilkaitis nesusigaudė aritmetikoje. Apkrovė Prokuratūrą bylomis, be jokio pagrindo, kad tik nukreipt dėmesį nuo rimtų bylų. Taip atsidaro ir Operos teatro byla, Lietuvai kainavusi daugiau, nei neva “pavogti” vokiečių, remontavusių teatrą, pinigai. Vokietijos prokuratūra lietuvius pasiuntė ant trijų raidžių… Dar buvo Teatro vadovui Večiarskiui glimai “ekspertų” pastangomis iškelta per byla.. apkaltintas nei už ką… bet pareikalauta, kad jis atiduotų Teatrą neokairiesiems – Koršunovui su M. Budraičiu. M. Budraičio mama yra A. Paleckio teta. Algirdas Paleckis – atviras neobolševikas, atvirai dergiantis sausio 13. Palaikomas Dūmos nario Shpigelio, dar sovietmečiu teisto už pedofiliją. (žr. alfa str. )O dabar stambus oligarchas ir žd kongreso pirmininkas. Vėliau Nakas ir co vyksta koncertuot į Garliavą. Gimsta Drasiaus partija. Gimsta su iškraipytais faktais filmas “Drąsiaus kelias”. “Ekspertas” Borovskis vaidina Drąsių. “Ekspertai” – Drąsos kelio partijos sąraše. Į seimą nepatenka. A. Nakas prieš tai vaidino kelis vaidmenis Koršunovo teatre. Nako buvusi žmona Rimantė Valiukaitė 8 metus gyveno su Šapranausku. Linksmsis vyriukas tas Šapranauskas… netikėtai miršta. Sako – nusižudė. Lietuvos didžiausias paradoksas – kai linksmiausi vyriukai nusižudo. Nei iš šio, nei iš to. Patikėjom. Ko tik nebūna. Kelis mėnesius prieš tai miršta jaunas, šmaikštus teatro kritikas Valdas Gedgaudas. Kone iškart po savo kritinio straipsnio Varno spektakliui gėjų tema. Prieš jį sukyla neokairieji. Gariausiai rėkia Klimka. Grąsina atimti finansavimą iš “Literatūra ir menas’ , patalpinusį šį straipsnį. Straipsnis parašytas kaip atsakas į neokairiųjų atvežtą Italijos žydo spektaklį su fekalijų drabstymu į Jėzaus veidą. “Literatūra ir menas” portalas užsidaro nuo laisvų komentarų panašiai kaip prieš keletą metų bernardinai lt ar Laučiaus LRT. lt. "Lietuvos žinios" irgi keistai susorošėja... “Marijos radijas” irgi “nukenksminamas”, kaip darantis “blogą įtaką” rinkėjams. Panašiai kaip Lenkijoje prieš Kačinskio liektuvo katastrofą... prieš rinkimus... Pakeičiant antrąkart jo vadovą. Dabar ten neliko Bibliją aiškinančių laidų, tik muzikėlė ir poteriai. Panašiai ‘nukenksminamas ir “radiosvoboda”, Šalotojo karo metu įsteigtas Bzžinskio, bet tapęs pažangiausiu kriksčionišku tiriamosios žurnalistikos pavyzdžiu pasaulyje. Net Gorbačiovas rašė į JAV kongresą – tik neuždarykite šio radijo, nes taip ir nebesužinosime tiesos. Kažkoks agentas iš CNN į “Radiosvoboda” vadovo postą paskiria lesbietę Mašą, ištekėjusią ar vedusią Svetlaną. Abi augina du vaikus. Vienas įvaikintas/a. Kolektyvas pakeistas. Radijas nuo šiol užsiima erzinančiais niektauškumais. Žinome, kad neokairė itin rūpinasi vaivorykštine revoliucija... Užtat suklesti tokie kaip “ekspertai”, tiesos (pravdos analogas), laisvas (nuo tiesos) laikrastis... Kaip žmonėms sužinoti tiesą?

Pagarba Ekspertams2013-10-23 16:13

Jei nebūtų Ekspertų,tai iš viso būtų ,kaip gūdžiais sovietmečio laikais-taip kaip reikia partijai. Viena nuomonė,vienas požiūris,vienas vertinimas. Jau visuomeninio transliuotojo LTR daug kas nebežiūri nes nėra alternatyvos kitai nuomonei,o čia dar išlindo vienas buvęs viešųjų ryšių specialistas... Linkiu visiems ,kurie kuria laisvą ir demokratinę vakarietišką valstybę, saugoti vertybes, demokratiją, suverenumą, sugebėti kovoti už Žmogaus teises, žodžio laisvę ką ir daro Ekspertai.

ne2013-10-23 16:09

vargšas tas valdžios aparatas.Jo reikalas yra ginti Lietuvą ir tą jis padarys.Aišku,kai kam tai labai nepatinka.Visa laimė,kad ekspertų pasekėjų tėra saujelė.

arklys kuriam aišku 67-tam2013-10-23 15:58

Vargšas valdžios aparatas

PRITARIU 672013-10-23 15:56

TAIGI EKSPERTAI YRA MASKVOS STATYTINIAI LIETUVOJE. JU TIKSLAS MENKINTI VALSTYBE IR MELUOTI ZMONEMS.

to klausimas2013-10-23 15:52

su jumis pilnai sutinku. Kas bent kiek domisi įvykiais ir seka kas ką rašo,tas ir be Radzevičiaus suvokia kokią dezinformaciją skleidžia ekspertai. Tik norisi Radzevičiaus paklausti,kodėl apie Laisvą laikraštį nieko nesako,nes šis dar didesnis šmeižto šaltinis. Paimkim kaip pavyzdį pedofilijos bylą. Sekiau teismu medžiagą,visus įvykius iš pirmų šaltinių. Tuo tarpu ekspertai,Laisvas laikraštis duoda neteisingą ibnformaciją. Kas norėjo,tas dalyvavo teismuose. Bet ne visiems galimybė leido tą padaryti. Tad šią dalį žmonių šie portalai užpylė savo informacija. Nekalbėsiu apie kitus įvykus. Viskas pateikiama taip,kad tik niekinti valdžios aparatą

Ponui dainiui2013-10-23 15:52

Ponuli argi nežinojai iki šiol, kad vienintelė informacijos priemonė ekspertai ir likusi Lietuvoje. nes netikime tamsta nors tu ką. Kai nustosit save pardavinėti politikams ir partijoms tada ir skleisti Lietuvos žmonėms melą ir užsiiminėti šantažu ir teroru prieš Lietuvos piliečius, gal ir patikėsime 0,009 procento jūsų dejonėmis. o dabar apsivalykite nuo kregždučių ir kitų partijų lizdų turinio.

Mix2013-10-23 15:46

Senokai jau nebeskaitau žiniasklaidos, skleidžiančios melą ir prasimanymus. Manau, ekspertai atlieka švietėjišką darbą ir padeda praregėti asmenims, kurie beatodairiškai tiki ar tikėjo melagiais. Dirbdama atitinkamose institucijose mačiau, kaip valdininkai nusiperka žiniasklaidą. Sudaromos sutartys su redakcijomis dėl informacijos apie institucijų veiklos viešinimą. Sutariamas metinis mokestis. Kas nenori tokių pastovių pinigų ir kas skleis blogas naujienas apie pinigų mokėtoją? Įdomu, kad tas sutartis sudaro ne su viena žiniasklaidos priemone, bet su daugeliu. Mano nuomone, tai biudžeto pinigų švaistymas.

Linas V. Medelis2013-10-23 15:42

Išstojau iš LŽS, kai jai pirmininkauti ėmėsi Radzevičius. Manau, šis žmogus yra pavyzdinis šios dienos Lietuvos patamsių produktas

Povilas2013-10-23 15:40

Ponas Radzevičiau, mane labai stebina štai kas. Kodėl tamsta šį straipsnį publikuojate ne Lryte ar Delfyje, o Ekspertuose? Juk šį portalą nedaug Lietuvos žmonių skaito, todėl ir reklama Jums labai menka. Aš labai stebiuosi. Mokslus baigėte jau laisvoje Lietuvoje. Su senąja smegenų plovimo sistema beveik neteko susidurti ir staiga...Viena partija - viena "tiesa"?

Kaimietis2013-10-23 15:38

Kad pats, ponuli,man atrodai, o tikriausiai ir esi mažiausiai patikimas ir principingas todėl ten ir sėdi!

Tai gal2013-10-23 15:31

geriau pasirūpink L.Rytu, kuris skleidžia tik vienos pusės informaciją.

radzevičiui2013-10-23 15:20

didžiulė sarmata, nes propoguoji mafijinę papirktą žiniasklaidą, kuri atsisako paskleisti tikrą informaciją, o ekspertai NĖRA TOKIE, jie pateikia FAKTUS, įsidėmėk menkas ir labai klystantis žmogeli (matyt ne už dyką)

arklys kuriam aišku2013-10-23 15:12

…rimtai susimąsčiau… (reikės pakartoti) …save vadinantį ir naujienų portalu besiskelbiantį…(o kas turėtų pavadinti ir paskelbti? ) …negaliu dėl daugelio priežasčių priskirti prie profesionaliai dirbančių…(tai toks argumentas? ) …nei vidiniai įsitikinimai, nei supratimas apie profesionalumą…(trugdo įsitikinimai ir supratimas? ) …pagausėjusią jų savireklamą…(kuom skiriasi reklama nuo savireklamos? ) …keistus reklaminius klipus apie mafiją…(žinoma, klipai apie mafiją neturėtų būti keisti) …profesinė etika mano akimis žiūrint yra užribis…(o kas su akimis? ) …LŽS Etikos komisijos nuomone…(…žinome) Brangus Radzevičiau, ar ne perdaug nusikalbėjimo viename rašinėlyje. Vietoje 4 kartus žiūrėjęs vieną PBK laidą, ir toliau skaityk ekspertus, turėtų padėti.

jei turetume Lietuvoje2013-10-23 15:06

tik viena ir tik zurnalista D.Radzeviciu, tai butume labai laiminga tauta::))) LAIKYKITES ekspertai.eu , PAGALIAU NUZENGE IR ATEINA TAUTOS ISGANYTOJAS!!!!

Benas 552013-10-23 15:03

Del kremliaus agentu tu pasiklausk lietuvos ryto ar dedules aplinkos nes tas kremlius niekur tarp ju mano nuomone ir nebuvo isejes. O ka tu parasei tai pats zinai, bolseviku metodas, skaldyk ir valdyk. Ar ne taip?

Benas2013-10-23 15:00

Pagal bolseviku, marksistu, globalistu mastyma, visi kas pasisako uz Tautine savimone patriotizma yra fasistiniu, nacistiniu, visuomeniai nerima kelianciu zmoniu gauja. Ta parode ir ,,konservatores" Juknevicienes pasisakymas ant tu kurie pasiraso del zemes referendumo. Jei pradejo vaidentis net Hitleris. Marksistai niekada nebuvo pakantus kitai nuomonei. Kas keisciausia, kad zmogus uzimdamas tokia darbo vieta, turetu buti ojektyvus, bet sneka yg komunizmo laikais. turi buti tik viena neklystanti nuomone tai komunistu partijos zodis.

klausimas2013-10-23 14:56

jus visi puolate zurnalistu vadova, bet gi nezinote, gal radzevicius tikrai turi kompromata ant ekspertu? ir gal kreipsis i prokuratura? ir gal tikrai paaiskes kad ekspertai yra kremliaus agentai dirbatis rusijai?

Ar tas žurnaliuga2013-10-23 14:56

nepaskelbė Lietuvos profesionaliai dirbančios žiniasklaidos? Ir kaip čia pas mus taip gaunasi, kad kai tik klerkas taip mulkis. Gal ta lengva ir nemenka alga taip protelį sujaukia? Kai žmogelis neturi savigarbos tai ką jam liepia tą jis ir pliurpia.

Daugiau tokiu kaip EKSPERTAI.EU2013-10-23 14:49

Atidarynekit panasius portalus, kopijuokite informacija, tegul Tauta bresta. Landzbergiui jau ir taip SUBINE SVYLA kad bezda ant kiekvieno kampo. LANDZBERGIUI OZIUI bus KAPEC

To 442013-10-23 14:48

Abejonių neliko

To 472013-10-23 14:47

Pritariu

RADZEVIČIUS -,,VALDOMOS DEMOKRATIJOS' TRUBADŪRAS2013-10-23 14:44

JEI JAU TRINTUKAS, ŠIOS KORUPCINĖS SISTEMOS ŽUVIUKĄ D. RADZ. NERVINA EKSPERTŲ DARBAS, REIŠKIA JIE SISTEMAI PAVOJINGI.. TIK EKSPERTAMS. EU REIKIA DIRBTI KRYTINGIAU IR TAPTI DEMOKRATINIŲ -TAUTINIŲ- PILIETINIŲ JĖGŲ IR JŲ IDĖJŲ SKLAIDOS PAGRINDINE ATRAMA.. jEI TO NEBUS, EKSPERTAI RIZIKUOJA NUEITI ,,RESPUBLIKOS" AKIPLĖŠIŠKUMO IR GELTONOSIOS SPAUDOS KELIU. TARKIM, EKSPERTAI NERAUDONUODAMI DEDA SISTEMININKŲ TEKSTUS, LYG JIEMS MAŽAI VIETOS BŪTŲ DELFYJE.. JEI TĄ PRODUKCIJĄ ŽYMETŲ KAIP TIESOS. LT PORTALAS - TARKIM NUORODA ,,IŠ PROPAGANDOS FRONTŲ" BŪTŲ AIŠKI VERTYBINĖ PORTALO ORIENTACIJA. pORTALAS PAVOJINGAS KORUMPUOTAI ,,VALDOMOS DEMOKRATIJOS " SANTVARKAI IR JOS ŠALININKAMS (TOKIEMS KAIP D. R. ), BET JIS TURI NUOSEKLIAI EITI DEMOKRATINIO PORTALO, PALAIKANČIO DEMOKRATINES REFORMAS IR DEM, JĖGŲ VIENIJIMĄSĮ, KELIU. PONO A. VAIDAVIČIAUS BUVIMAS PRIVELIGIJUOTŲ KOMENTATORIŲ SKYRELYJE RODO TĄ PATĮ- EKSPERTAI VERTYBIŠKAI GALI NUGRYBAUTI.. JEI GERB. NAKAS DUODA TOKIĄ POZICIJĄ ŽMOGUI ,KURIS DRĮSTA SĄŽININGĄ PADORŲ POLITIKĄ PUTEIKĮ LYGINTI SU SISTEMOS PATARNAUTOJU RADZEVIČIUMI, TAI NAKUI KAŽKAS TURI PATARTI....

Ela2013-10-23 14:41

Tikras nevykėlis tas radzievičas. Šlykštu žiūrėti, kai jis nieko neveikdamas, leidžia piedryčiui ir delfisui meluoti, o dar blogiau kai eteryje dirba nemokšos ir garbėtroškos žurnalistės meilutės, pumpricės, lavastinės, kuizės ir dar keletas bjaurastį įkūnijančių žmogystų. Sėkmės LL ir Ekspertų portalams su jų Tiesos skleidimu.

Ponas2013-10-23 14:38

tik šiandien susimąstė, kad ekspertai rašo ne pagal jo mąstymus. Tai ponas anksčiau nemastiai?. Išgerk su Siauru po bakalą ir dar kartą pamastykite.

Jooo2013-10-23 14:37

Vietoj LTV reikia ekspertų TV tai naujienos atitiks realybę

30-am2013-10-23 14:34

ne ne, Bobikas kol kas paleistas tik iš privataus blogo, t.y. kanda į koją iš pastalės:) didesnės reklamos sulauksime kai Bobikas po stalu misijos neįvykdys.

Audrone2013-10-23 14:33

Pasibaisetinas tarybinis mentalitetas to Radzeviciaus.

EKSPERTAI.EU GERIAUSIAS PORTALAS2013-10-23 14:32

REIKIA TEISTI VISA KONSERVATORIU PARTIJA TAI YRA SUKCIU LIZDAS, KUR KIEKVIENAS TURI SAVO PAREIGAS. JU TIKSLAS GIRUATI LIETUVA, MAZINTI ZMONIU SKAICIU, IKEISTI VISUS TURTUS . KAI SKANDINAVU BANKAI ATIMS VISUS ZEMES BEI PASTATUS JIE PRADES NAIKINTI ZMONES VISOKIAIS VIRUSAIS. LANDZBERGIO SUTVE BEI GIMINES TURI UZ TAI ATSAKYTI KRAUJU!

Oi2013-10-23 14:29

Kaip kažkam knieti Lietuvos žemes paimt, teritoriją užgrobt

ACIU EKSPERTAI.EU2013-10-23 14:28

Kad yra toks portalas, nes kiti parsidave valdininkams-sukciams. Radzevicius del to ir bezda, nes greit paaiskes ziniasklaidos rysiai su zulikais, ir aplamai greit viskas paaiskes, nes baigiasi pinigai, o kaip zinote nera pinigu nera ir draugu, veni kitus isduos. Tautai bus daug darbo GAUDYTI TOS VALDZIOS ZULIKUS ATIMINETI JU TURTUS BEI JOS TEISTI JUODI LAIKAI ARTEJA BUVUSIAI VALDZIAI , JU SUNIMS BEI DRAUGAMS

Atsakymas 22013-10-23 14:27

Dar aiškiau pasidarė. Puolimas dėl straipsnių APIE REFERENDUMĄ!

kaip reaguos zurnalistai?2013-10-23 14:27

nu kad radzevicius stumdomas klapciukas viskas aisku. bet kaip jauciasi normalus zurnalistai turedami toki savo pirmininka? juk normaliems zurnalistams didele geda uz toki savo vada turetu buti. cia juk ne koks snarglys nusisnekejo, o ZURNALISTU SAJUNGOS PIRMININKAS. svieto pabaiga kazkokia..

ACIU EKSPERTAI.EU2013-10-23 14:26

Kad yra toks portalas, nes kiti parsidave valdininkams-sukciams. Radzevicius del to ir bezda, nes greit paaiskes ziniasklaidos rysiai su zulikais, ir aplamai greit viskas paaiskes, nes baigiasi pinigai, o kaip zinote nera pinigu nera ir draugu, veni kitus isduos. Tautai bus daug darbo GAUDYTI TOS VALDZIOS ZULIKUS ATIMINETI JU TURTUS BEI JOS TEISTI JUODI LAIKAI ARTEJA BUVUSIAI VALDZIAI , JU SUNIMS BEI DRAUGAMS

Atsakymas2013-10-23 14:26

Pagalvojau ir supratau, ta tendencija pavojinga globalistams ir jų vadui šėtonui

Mimiras2013-10-23 14:26

Tinklapis populiarėja. Buvo duota komanda pulti. Juk Lietuvoje turi būti viena tiesa, kurią tiražuoja NOMENKLATŪRAI ištikimi žmonės. Kaip būtų puiku gyventi, jeigu būtų skelbiamos vien Siaurusevičiaus, Miliūtės, Valatkos, Vinokūro ir kitų pranašų tiesos.

nu irgi pasipiktinęs :)2013-10-23 14:24

Mano nuomone, sekantis radzevičiaus pranešimas turėtų būti toks:" Po mano kreipimosi į visuomenę dėl "ltvnews. online" veiklos ir pašymo suteikti žinančius apie "ltvnews. online" veiklą informacijos, gavau begales laiškus nuo darbo kolektyvų, rašo pasipiktinę tiek ūkininkai, tiek fabrikų darbininkai, o štai pensininkė iš Pasvalio rašo: "Keik mes dar kentėsime "ltvnews. online" veiklą, kada tai baigsis?" (ir t. t. ) radzevičiau, laisvo žodžio neužgniauši, nebe tie laikai, marionete

Paaiškinu2013-10-23 14:22

Radzevičius BIJO viešumo ir TIESOS. Natiurlich...

Klausimas2013-10-23 14:19

Kam ta tendencija pavojinga? Rusams ar žydams? O gal abiems iš karto?

taigis2013-10-23 14:19

Radzevičiau, o kaip pačiam patinka tokie žurnalistikos "liūtai" ,kaip Lavastė, Valatka.Kokios nuomonės esi apie "ryškiausios ,objektyviausios" žiniasklaidos žvaigždės - lietryčio pezėjimus? Prašau ,būk atviras ,parodyk savo vidines vertybes eiliniams skaitytojams.

Budulis2013-10-23 14:15

Kai peliukai-lietryčiukai tyčiojasi iš Žmogaus,aš žodžių nerandu-juk iš Patacko nepanaudotos rentos byra gardūs trupiniai ir jiems,nepraustaburniams peliokams?

"Mailiaus" byloje reikia pasakyti ir C.2013-10-23 14:14

"Mailiaus" byloje teismas pasakė A, bet reikia pasakyti ir C. Per nepriklausomybės atkūrimo laikotarpį buvo ir yra 15 rezonansinių bylų (kaip skelbia Generalinės prokuratūros portalas). "Mailiaus" byla yra viena iš jų ir dabar teismas išaiškino, kad byla sužlugo. Bet nėra jokios reakcijos nei iš vienos pusės. Kas atsakys už pagamintą netikrą bylą, 4 metus skleistą melą, apšmeižtus žmones ir išleistus gal keliasdešimt milijonų litų šios bylos tyrimui? Tyli net žiniasklaida..

Vaidas2013-10-23 14:12

Hmm, reklamos niekada nebūna per daug. O dabar tai, nemokamai daro didžiųjų propagandos priemonių klapčiukas, fantastika...

poną2013-10-23 14:11

vadovą nustojau gerbti, nevertas to posto.

Įdomu2013-10-23 14:11

O kas finansuoja Radževič.?

Vida2013-10-23 14:10

Issigando ekspertai.eu radzevicius. Jie vieninteliai raso tiesa ir nepaperkami. Saunuoliai. Sekmes jiems. O radzeviciu priskiriu prie miliutes, lavastes, kuzes, jakilaicio.

gera idėja > 242013-10-23 14:08

visgi šaunu būtų, kad ekspertus kas išdrįstų paduoti į teismą - oi kiek dalykėlių proceso metu į viešumą išplauktų - oligarchams maža nepasirodytų. todėl ir nepaduoda:)

Ivanas2013-10-23 14:07

radzevičius nori, kad nei viena žiniasklaidos priemonė nepasakytų visuomenei tiesos, o ekspertai ištransliuoja žinią be jokių karpymų ir pataikavimų įvairioms nusikalstamoms mafijinėms gaujoms, taigi radzevičiau ne apie tai kalbi, necenzūruok žiniasklaidos, neužstok purvasklaidos, gerokai sarmata radzevičiui jeigu ne daugiau

šaunu,2013-10-23 14:04

visad galvojau,kaip galima rašyti netiesą,ką ekspertai ir daro.Tačiau dar blogesnis pavyzdys už ekspertus yra laisvas laikraštis.Kodėl apie nekalbama.Jame vykdoma absoliuti antivalstybinė veikla,teisinami nusikaltėliai.Šitie du portalai turėtų būti paduoti į teismą ir įrodyti savo tiesą.Sėkmės

ruta2013-10-23 14:03

Labai gerbiam ekspertai.eu , jie vieninteliai , deja, kuriu naujenos nera tendencingos ir viensaliskos , SEKMES ! O tokiu amoraliu portalu , kaip delfi, komsomolke , su ju , neturinciais morales ir kompetencijos 'zurnalistais', siuliciau reikstis Rusijos laikrasciose , nes labai ju rasiniai primena sios Valstybes 'vertybes'. O pona Radzeviciu jau senei laikas pakeisti i profesianala , kuris turi morales , garbes ir principus !

irma2013-10-23 14:01

daug nepazinojau, bet gerbiau radzeviciu. dabar nesupratau, ar jis tikrai taip galvoja ar cia kazkokia klaida?

laukiu nesulaukiu2013-10-23 13:59

laukiu ekspertų radio stoties ar televizijos - va tada jau viešai užkauks visa purvaskaida. o kol mano, kad dar gali laikyti po stalu, paleidžia tik Radzevičių iš savo blogiuko:)

?2013-10-23 13:53

O kuri radijo stotis ekspertai.eu reklamą transliuoja?

Untanas2013-10-23 13:52

Pons Radzevičiau, ekspertai.eu vienas iš geriausių tiesos ieškotojų Lietuvoje. Jiems negali prilygti nei jokia žiniasklaidos priemonė, nes jos visos yra "nupirktos" valdžiažmogių, arba pinigu maišų. Linkiu ekspertams.eu visokeriopos sėkmės protinant ir drąsinant paprastus žmones.

nuomonė2013-10-23 13:51

Kodėl bijo atvirai pulti ekspertų - kad per daug neišpopuliarintų. Tada atrastų ir tie, kurie dar nežinojo.

Ǒ2013-10-23 13:50

Taip, Dainiau - „ltvnews. online” tikrai kuria pavojingą tendenciją žiniasklaidos rinkoje. O ta tendencija tokia, kad žurnalistika turi pradėti tarnauti visuomenei, o ne pati sau, valdžiažmogiams ir partinėms gaujoms. Žiniasklaidos rinka nusirito į žiniasklaidos turgų, kai viskas yra parduodama už suderėtą kainą. Išties dabar ta trejybė Komercinė Žiniasklaida-Valdžiažmogis-PartinėGauja yra Vienis, kaip šlageris Šliogeris pasakytų. Nors man ir nepatinka daug kas eu. ekspertuose (pvz. , homofobijos propaganda), bet aš juos rėmiau savo 2% ir toliau remsiu. Aišku, finansinis skaidrumas būtų neprošal. Jei žinočiau visus rėmėjus ir matyčiau, kad jų tarpe yra kokie fašistuojantys šūdpatriočiai ar kiti degeneratai, savo paramą surasčiau kur nukreipti.

Mintis2013-10-23 13:45

Jei Radzevičiui atrodo,kad pavojų kelia ekspertai.eu,tai, ką veikia Miliutė,Jakelaitis,Komjainimo rytas,15 minučių...Argi piktas lojimas nepavojingesnis už tiesos sakymą?

Filadelfijui Radzeviciui-ypatingai slaptai2013-10-23 13:43

Zurnalisto -suniuko -pasiuntinuko ivaizdis vyraujantis Lietuvoje jus Filadelfijau matyt ypatingai tenkina. Taip pat versla is dezinformacijos apmokant per slaptus amerikieciu fondus registruotus Skandinavijos salyse ir finansuojant tokius propogandinius leidinius kaip Delfi ir Lietuvos Rytas. Viskas mass media yra padalinta-ir jokie nepriklausomi informacijos saltiniai nera toleruojami. Nes oligarchai sumoka visiems-prokurorams,zinaisklaidos priemonems-ir vienintelis ju kliuvinys gerkleje-ne visai paperkami informacijos skleidejai.

manau2013-10-23 13:41

šitas cenzorius galėtų - tai uždraustų sakyti tiesą, nes matyt labai bijo tiesos. O aš kasdien jau kuris laikas pirmiausiai pasižiūriu ekspertai.eu. Linkiu šiems drąsiems žmonėms nebijoti. Tiesa nenugalima.

viskas gerai2013-10-23 13:39

Manau,kad D.Radzevičiaus komplimentai skamba kaip įžeidimas normaliam žmogui,todėl viskas čia gerai.Na,prasidės paskalų ir šmeižto banga prieš Ekspertus.Bet juk ne pirmas kartas.

hehe2013-10-23 13:39

valdantys pagaliau sunerimo, nes pamatė kaip didėja lankomumas ekspertai.eu, pagaliau tie avigalviai iš valdančios chuntos suprato interneto galią :-) reikia kad ekspertai.eu pradėtų youtube kurt savo naujienų laidas ir juos ištiks koma.

smyle2013-10-23 13:38

jei radzevicius sako kad ekspertu veikla ant nusikaltimo ribos, kodel jis nesikreipe i prokuratura? labai lauksiu kol tuos faktus ponas radzevicius paviesins

mikas2013-10-23 13:37

ir ką jis man primena - ėgi valį...

ciekavas2013-10-23 13:32

Jei kas zino nuo ko priklauso Radzevicius, parasykit komentara.

Elsira2013-10-23 13:32

Na, aš savo rytą pradedu, skaitydama "ekspertus" ir Bernardinus. Ne Delfį ir ne lietrytį. Pastaruoju metu vis dažniau pradėjau galvoti, kada bus imtasi užraukinėti "ekspertus" - per daug jau jie nepatogūs, netgi pavojingi, nes žaidžia pagal kitokias taisykles, nėra vaivorykštiniai, spausdina komentarus ar straipsnius, kurių nės su žiburiu nerasi atseit skaitomiausiuose portaluose, nebijo polikarpo šešėlio, vis pateikia nepatogius paklausimus įvairioms institucijoms, kurios nori atrodyti nesuteptos... Ir va - žurnalistų žurnalistas, tiksliau - jų prižiūrėtojas jau "reiškia nuomonę". Kol kas. Pradžiai. Ko išsigando žurnalistų prižiūrėtojas? Delfi ir lietrytis praranda "klikus"? LRT korifėjams vis labiau susimaunant ir apsinuoginant, auditorija gręžiasi į kitokią žiniasklaidą, pradeda suprasti, kas yra informaciniai karai ir manipuliacijos? Na, ko gero, Radzevičiaus info pranešimas - tik pradžia. Kaip supratau, "ekspertų" jau ėmėsi.

nieko keisto2013-10-23 13:31

tiesą sakant, nėra ko stebėtis, jeigu Lietuvoje turime dominuojančią oligarchų valdomą purvasklaidą, kodėl LŽS pirmininkas turėtų būti kitoks? ar ko nors nedarytų matydamas tokį purvą ir netiesą? o jis daro ir labai aišškiai - puolą tą tinklapį, kuris dar kalba tiesą. nepvyks. kaip gėdingai išsidavė. fu.

to Kostas2013-10-23 13:20

Ar kas kaltas jei esi pilnas abelis

Inga2013-10-23 13:15

Kaip jis juokingai atrodo taip rimtai postringaudamas.

Jurgita2013-10-23 13:15

Tada palinkėkim pačiam autoriui susidurti su lietuviška teisėsauga... ir nieko daugiau...

kostas2013-10-23 13:14

pritariu radzeviciui: tokius portalus seniai reikejo uzdrausti, jie skelbia tik mela ir smeizta, jokiu faktu, jokiu irodymu. ekspertu veikla neteiseta. as nesuprantu kodel policija ar vsd tiek laiko toleruoja si dezinformacijos saltini. klausimas rimtas, reikia atsakyti i ji.as jau nekalbu apie tai, kad butet sis portalas paskelbe jog prezidentes grybauskaites tevas buvo nkvd gaisrininkas. ir musu teisesauga net po tokio melo nieko nesieme...

omg2013-10-23 13:11

oi D. Radevičiau, nuvylėte mane labai. gėda.

Viršūnė2013-10-23 13:10

Lietuviai baigia išsivaikščiot, tuoj galim netekt teritorijos, o komjaunimo tiesos pavojaus nemato. Viršūnė

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi