Gruodžio 5 d. Seime įvyko Nepriklausomybės Atkūrimo Akto signataro Zigmo Vaišvilos spaudos konferencija „Nusimeskime baimės naštą!“.

„Lietuva – valstybė, valdoma jėga ir baime. Tačiau mūsų piliečiai vienijasi ir drąsiai, atvirai, be baimės valdžiai sako savo nuomonę. Aiškėja, kad bijo net pati prezidentė, jos vyriausioji patarėja, generalinis prokuroras, VSD vadovas, Kriminalinės policijos vadovas. Visi jie bijo tiesos ir viešumo, bijo prarasti savo pareigas, – teigia Z. Vaišvila ir priduria: – Visa valdžia bijo Tautos valios ir būsimo referendumo.“

  • ••••••

Visas spaudos konferencijos metu perskaitytas tekstas čia: Prezidentės Dalios Grybauskaitės kadencija įeis į Lietuvos istoriją. Ir ne tik dėl visiškai amoralaus politinio projekto „Tebūnie Dalia – Lietuvos Dalia!“ įgyvendinimo. Ne vadovaujant, o valdant Lietuvą D. Grybauskaitei, akivaizdžiai bijančiai ne tik savo biografijos, bet ir „Snoro“ administravimo ir milijardinių aferų demaskavimo, valstybė nusirito į neprognozuojamą įvykių eigą. Mūsų prezidentę valdo mums nežinomi asmenys, kurie žino visrakčius į sunkiai beprognozuojamus jos ūmius, formaliai vienasmenius sprendimus.

O ji pati bijo. Bijo savo biografijos, Rusijos, Tiesos, Tautos.

Mes negalime jaustis saugiai, nes mūsų valstybės vadovė pažeidžiama. Mes net nežinome, kokiu būdu.

Tad jos „drąsa“ – tai bravūra, nepagrįsta nei kompetencija, nei autoritetu. Baimė nesukuria autoriteto, nerodo sektino pavyzdžio.

Baimė tik buria vergus ir pataikūnus. Toks valstybės valdymas veda į aklavietę, ką vykstant ir matome.

O tuo pat metu paskubomis ir beatodairiškai atidavinėjami valstybės suvereniteto likučiai. Skubama – Tauta susipurtė ir pabudo.

Visiškos informacinės blokados ir gąsdinimo sąlygomis pirmąkart surinkta 320 818 parašų referendumui skelbti! Tai ryžtingas žingsnis sugrąžinti Tautai Žemę ir Valstybę, jos tiesioginį valdymą!

D. Grybauskaitės kadencijos metu Lietuva tapo valstybe, valdoma tik jėga ir žmonių baime.

Pagrindą tam suteikė ne ginklai, o dideli pinigai ir prokurorinis teisingumas. Ekonominė krizė labai padėjo įsitvirtinti šiai atvirai oligarchinei valdžiai, kuri yra ideali Europos Sąjungos vykdomam Lietuvos išvalstybinimui įgyvendinti ir didžiulę ekonominę bei politinę naudą iš to susirenkančiai Rusijai.

Idealesnės valdžios šioms abiem pusėms, kurias visų pirma vienija tradicinė Berlyno-Maskvos ašis, po Nepriklausomybės atkūrimo Lietuvoje dar nebuvo. Įgyvendinti projektą „Tebūnie Dalia – Lietuvos Dalia!“ pavyko ir dėl Vytauto Landsbergio veidmainystės bei šventvagiško spekuliavimo pačios patriotiškiausios mūsų Tautos dalies – tremtinių, politinių kalinių, visų garbingo amžiaus žmonių, menančių dar aną Nepriklausomą Lietuvą, – šventais jausmais.

Diktatoriams būdingas nepasitikėjimas net savo aplinka, dėl ko pavaldiniai visų pirma pasirenkami ne pagal kompetenciją ir pilietiškumą, o pagal besąlyginį paklusnumą ar dar blogesnius kriterijus. Tokie pavaldiniai tinka, tačiau tik iki tam tikros ribos.

Jie kreipia šį vežimą ten, kur nori, tol, kol mes, Tauta, leidžiame tai jiems daryti. Po to, kai ši sistema susiduria su realiu ir ne vieno asmens pasipriešinimu, ji pradeda šlubuoti.

Š. m. spalio 31 d. „provokacija“ patvirtino, kad sistema ne tik įstrigo, bet ir visiškai demaskavo save.

Belieka stumtelėti, ir šis, atrodė, sėkmingai jau penktus metus stiprintas valdžios „mūras“ pradėjo griūti. Tad suremkime drauge pečius, kuriuos suvienijo žodžiai Tiesa ir Referendumas , ir padėkime šiam „mūrui“ sugriūti!

Žiurkės jau ruošiasi bėgti iš skęstančio laivo. Net generaliniam prokurorui – pagrindiniam „prokurorinio teisingumo“ ramsčiui – jau ruošiama atsarginė – Vilniaus apygardos teismo pirmininko – vieta.

Vakar iš nevilties paskelbtas vaikiškas prezidentės gelbėjimo planas dėl jos ir jos tarnų atviro melo dėl valstybės paslapties atskleidimo š. m. spalio 31 d. Valstybės paslaptis paskelbta tik tarnybine.

Tačiau melas klampina. Jei tai padaryta atgaline data, tai baudžiamąją atsakomybę už dokumentų klastojimą užsitraukė VSD vadovas ir tai padarę jo pavaldiniai.

Jei tai padaryta po valstybės paslapties atskleidimo – tai nekeičia nei prezidentės vyriausiosios patarėjos, nei BNS žurnalisčių, nei PAČIOS PREZIDENTĖS atsakomybės, – jos pačios tai padarė spalio 31 d. , kai tai dar buvo valstybės paslaptis.

Prokuroras patvirtino, kad žino nusikaltimą padariusius asmenis. Negana to, VIEŠAI PRISIMELAVO IR PREZIDENTĖ, paskelbusi, kad šią paslaptį tariamai sužinojo tik lapkričio 4 d. Kodėl tuomet prezidentė neatleidžia savo vyriausiosios patarėjos, viešai prisipažinusios, kad padarė šį nusikaltimą? Todėl, kad D. ULBINAITĖ ir PREZIDENTĖ yra šio nusikaltimo BENDRININKĖS! Paskelbkite, prezidente, kas, be Jūsų, Prezidento kanceliarijoje dar pasirašytinai gauna įslaptintus dokumentus.

Jų nėra? Todėl ir negalėjo D. Ulbinaitė šios valstybės paslapties sužinoti iš ko nors kito, išskyrus prezidentę. Jei nutiko kitaip, tai kodėl slepiami ir neatleidžiami šie asmenys, iš jų neatimama teisė disponuoti valstybės paslaptimis?

Išdrįskite, prezidente, prisiimti kaltę – atsistatydinkite!

Ir esminis klausimas – kam ir kodėl reikėjo šio Didžiojo Informacinio BLEFO? Atsakymas vienas – APSAUGOTI jau degte degančią prezidentės BIOGRAFIJOS PASLAPTĮ, apginti šalį užvaldžiusią sistemą!

Visi, kas demaskuos prezidentę, buvo ir bus valstybės priešai, dirbantys Maskvai. Tai kodėl, prezidente, po Jūsų inauguracijos dėl mano veiksmų 2009 m. , pagarsinant „valstybės paslaptis“ apie kandidatę į Respublikos prezidentus D. Grybauskaitę, apsiribojote tik 5 prokurorų grupės sukūrimu dėl įtarimų man pareiškimo ne dėl šios „valstybės paslapties“ atskleidimo, o dėl tariamai iššvaistyto bankrutuojančios Mažeikių „Oruvos“ turto?

Nustebino mane šis prezidentės kovos su jos biografijos puslapius atvertusiu Z. Vaišvila pasirinktas būdas.

Tiems, kurie nežino detalių, paaiškinsiu, kad dar 2003 m. kaip BAB „Oruva“ kreditorių komiteto narys pateikiau prokuratūrai prašymą dėl ikiteisminio tyrimo pradėjimo dėl BAB „Oruva“ ir valstybės lėšų iššvaistymo, kurį atliko D. Grybauskaitės vadovaujama Finansų ministerija. Tą patį pakartojau 2010 m. lapkritį, tačiau iki šiol negavau jokio prokuratūros pranešimo apie ikiteisminio tyrimo pradėjimą ar atsisakymą tai daryti. Priminsiu, kad 2011-02-15 Šiaulių apygardos prokuratūros nutarime nutraukti ikiteisminį tyrimą dėl BAB „Oruva“ turto iššvaistymo konstatuota, kad nei bankroto administratorius, nei Z. Vaišvila, niekada nedisponavęs AB „Oruva“ turtu, o tik atstovavęs šio turto pirkėjui, neiššvaistė BAB „Oruva“ turto, kad jį iššvaistė Finansų ministerija, kuriai tuomet vadovavote Jūs, prezidente. Š.

m. lapkričio 6 d. Lietuvos apeliaciniam teismui panaikinus teismo sprendimą dėl 6,9 mln. Lt priteisimo iš UAB „FF Lizingas“, subliūško ir šis Finansų ministerijos kurtas mitas.

Š. m. gruodžio 2 d. nutartimi Vilniaus apygardos teismas atmetė Generalinės prokuratūros skundą dėl Vilniaus rajono apylinkės teismo nutarties, kuria panaikintas jau antras Generalinės prokuratūros atsisakymas pradėti ikiteisminį tyrimą pagal Lietuvos Aukščiausiojo Teismo pirmininko G. Kryževičiaus persiųstą medžiagą dėl stebuklų mano naudojamose elektroninėse erdvėse, mano teismui ruošiamų dokumentų sužinojimą, oponentų (t. y. Lietuvos kriminalinės policijos vado Algirdo Matonio brolio Juozo Matonio vadovaujamos UAB „Skomė“ ir bendrininkų) neteisėtai iš LITEKO sistemos, bylų teismuose ir Finansų ministerijos atstovų gaunamų teismų dokumentų ir jų naudojimo teismų bylose dėl UAB „Skomė“ akcininkų ginčų, mano vadovaujamos UAB „FF lizingas“ ginčų, t. t.

ir su Finansų ministerija. Teismas Generalinei prokuratūrai nurodė, kad reikia apklausti tuos asmenis, kurie teismuose teikia šią neteisėtai gautą medžiagą.

Suprantu, kad psichologiškai tai daryti prokurorams nelengva tiek dėl prezidentės, buvusios tuometine finansų ministre, tiek dėl Lietuvos kriminalinės policijos vado A. Matonio brolio J. Matonio, tiek dėl to, kad tuo užsiima ir advokatai. Pvz.

, Vygantas Barkauskas, Laimonas Pivoras, Ugnius Pėdnyčia. Tačiau teks prokuratūrai tai daryti.

Lietuvos kriminalinės policijos vado A. Matonio, iki pat 1991 m. rugpjūčio Maskvos pučo žlugimo dirbusio etatiniu KGB darbuotoju Druskininkuose ir per keletą dienų jo brolio tuomečio vidaus reikalų ministro pavaduotojo J. Matonio dėka perėjusio į Lietuvos policiją, klausimas šiomis dienomis vėl tapo aktualus.

Liudytojo M. Žalimo byloje paaiškėjo, kad A. Matonis žinojo tas pačias aplinkybes, kaip ir jo pavaldiniai ar buvęs Generalinio policijos komisaro pavaduotojas V. Račkauskas.

Tačiau dėl stebuklingos fėjos-globėjos A. Matonis kažkodėl nesėdi teisme su buvusiais kolegomis kaltinamųjų suole.

Kas ta globėja ? Priminsiu, kad po to, kai LGGRTC 2012 m. rugsėjį paskelbė, jog A. Matonis dirbo KGB ir įstatymų nustatyta tvarka nepranešė apie tai valstybei, mūsų prezidentė reagavo žaibiškai: Informacijos apie A. Matonio darbą KGB paskelbimas – neatsakingas elgesys. Tariamai A. Matonis liko dirbti KGB Lietuvos VSD pavedimu. Tačiau, D. Grybauskaitės ir paklusnaus jos valios vykdytojo A. Matonio bei visos Matonių šeimos nelaimei, ir šioje vietoje jie susidūrė su Z. Vaišvila, tuo metu vadovavusiu VSD ir buvusiu ministro pirmininko pavaduotoju, kuravusiu šias veiklos sritis. Viešai ir teismui paaiškinau, kad A. Matonis meluoja – Lietuva jam likti dirbti KGB nepavedė (skaitykite apie tai 2012-10-06 „Respublikos“ dienraščio ir interneto svetainės interviu su Z. Vaišvila).

Nesiseka meluoti nei D. Grybauskaitei, nei Matonių šeimynai.

Lietuvos Aukščiausiojo Teismo š. m. vasario 28 d. nutartimi išaiškinta, kad reikia tirti ir faktus dėl UAB „Skomė“ verslo nesąžiningo perėmimo, kurį 2009 m. įvykdė Lietuvos kriminalinės policijos vado Algirdo Matonio brolis ir UAB „Skomė“ direktorius Juozas Matonis. Taip pasisavinto turto vertė – apie 35 mln.

Lt.

Iki šiol Policijos departamentas neatsakė į mano š. m. spalio 25 d. prašymą paaiškinti, ar mano ir mano šeimos atžvilgiu nuo 2009 m. buvo ar yra taikomos operatyvinės priemonės, ar mūsų atžvilgiu vykdomas ikiteisminis tyrimas. Žinant apie Matonių šeimos ir jos „fėjos-globėjos“ bendrus interesus, Policijos departamento neatsakymas nestebina. Nesikreipsiu į teismą, nes ir taip aiškus jų vaidmuo šiame žaidime.

Kai Alkas.lt vakar paskelbė apie šią mano spaudos konferenciją, perskaičiau komentarą: Signataras kviečia visus nusimesti nuo pečių baimės naštą.

Kviesti yra lengvas dalykas, tačiau realiai neįmanomas. Daugiau kaip 350 tūkst.

Lietuvos gyventojų per paskutinius 12 mėnesių neturėjo pakankamai maisto, rodo RAIT apklausos duomenys, o 580 tūkst. Lietuvos gyventojų vos „perlipa“ skurdo ribą.

Numesi „nuo pečių baimės naštą“, prarasi darbą ir kur atsidursi? O vaikai nori valgyti, ir ne tik...

Kodėl prokurorai, teisėjai daro nusikaltimus? Irgi tas pats – bedarbio siaubas.

Suprantu Jus. Patikėkite, mano oficialus signataro statusas, viena vertus, padeda, kita vertus, labai apsunkina gyvenimą.

Niekam nelinkiu mano paskutinių dešimties metų teismų ir pažinties su prokuratūra patirties. Niekam nelinkiu būti įmestam 1991 m. sausio 13-osios naktį į ministro pirmininko pavaduotojo pareigas net nežinant, kad taip nutiks, ir atsitiktinai tuo metu įėjus į Aukščiausiosios Tarybos salę. Neduok Dieve tai pakartoti.

Niekam nelinkiu ir atsidurti šiose pareigose tarp dviejų girnapusių – Vytauto Landsbergio ir Gedimino Vagnoriaus, o po a. a.

G. Konopliovo ginklų pirkimo aferos sužlugdymo tapti bedarbiu ir sužinoti abiejų Tautos tėvų nuomonę, kad man Lietuvoje neturi likti vietos.

Tačiau visa tai jau praeitis. Ji užgrūdino.

Svarbiausia išlikti savimi. Тačiau šio pjudymo kainą mokėjau ne tik aš, bet ir mano Mama, visa mano šeima.

Deja, kainą tebemoka ir Lietuva.

Suprasdamas, kad ribą peržengti nėra lengva, o vienam beveik ir neįmanoma (atsiprašau tai padariusių disidentų), kreipiuosi visų pirma į tuos, kurie rinkdami parašus dėl referendumo paskelbimo ir pasirašydami jau pajutote, ką galima padaryti drauge, petys į petį. Tik taip atkūrėme Lietuvos Nepriklausomybę, tik taip galime sustabdyti jos pardavimą už pinigus!

Psichologiškai tai dar sunkiau. Mūsų tėvai ir seneliai žvelgė į ginklo, nukreipto į juos, vamzdį.

Mes tiesiogiai ginklo šiandien nematome. Tačiau praregėjome, pabudome ir atsikėlėme!

Tad ženkime drauge. Š.

m. gruodžio 2 d. išvydęs Referendumo iniciatyvinės grupės narius Aureliją Kurienę ir Romą Kaulinį, atėjusius į Seimo spaudos konferenciją drauge su savo atžalomis ir atsisėdusius prieš kameras su jais ant kelių, nustebau. Ir tuoj pat suvokiau, kad tai nuostabu!

Jiems tai buvo savaime aišku! Ne tik dėl to, kad jie neturėjo kur palikti savo vaikučius, bet ir dėl to, kad visa tai jie darė ir daro drauge su mumis, drauge su savo vaikais.

Daro tai ir todėl, kad Tau, mielas tautieti, to reikia. Ir neprašo už tai jokio atlygio.

Jie tik nori būti žmonėmis savo žemėje, savo valstybėje, turėti savo šeimą, auginti savo vaikus. Todėl komentaras, ką čia tie vaikučiai pasakys spaudos konferencijoje, buvo toks „briuseliškas“...

Vaikučiai pasakė, pasakė labai daug! Jei pats, klausdamas to, neišgirdai, ką šie vaikučiai pasakė tau ir man, tavo tėvams ir vaikams, tai tavo problema, mielas tautieti.

Nes tu to nenorėjai išgirsti.

Todėl šiandien jau visi drauge klauskime mūsų prezidentės – kodėl slepiate savo biografiją ir kas valdo Jus, kodėl „nematote“ Snoro banko administratoriaus galimai švaistomų ir/ar pasisavinamų milijonų, kodėl atleidote FNTT vadovus, kodėl nepripažįstate pernykščio referendumo sprendimo, kodėl be Tautos pritarimo atidavinėjate Europos Sąjungai vieną po kito Lietuvos suvereniteto likučius? Kodėl slepiatės nuo Tautos už Kalėdų eglutės?

Ir klausimas mums visiems: AR PASTEBĖJOTE, KAD MUMS VADOVAUJA BAILIAI IR MENKYSTOS? Tad nusimeskime nuo pečių baimės naštą.

Per ilgai gyvenome melo ir veidmainystės šalyje.

Naujausi

Komentarai (75)

Rikiuoti
Mikas2014-01-04 20:11

Lietuvoje dar isliko garbingu zmoniu,vienas is ju Z,Vaisvila.Tik laukia nelengvas kelias vardan tos Lietuvos.Daugelis parsidaveliai,smulkus valdininkeliai tikri padlaizunai,kiti visiskai nusivyle,........bet keisti tikrai reikia ir daug ka,tiesiog perversmo.Tai gali padaryti tik samoninga tauta?

cour2013-12-09 17:29

Stiprus, svarbiausia - kiekvienoje eilutėje tiesa pulsuojantis, Zigmo Vaišvilos pasisakymas

Algimantas2013-12-08 21:42

Z. Vaišvila, sako, kad dabar "Lietuva atiduoda Europos Sąjungai paskutinius suvereniteto likučius" Kaip gi čia gaunasi, kad visos kitos Europos Sąjungai priklausančios valstybės savo suvereniteto neatiduoda, o jį (suverenitetą)atiduoda tik viena Lietuva. Idomu, ką ES darys gavusi tik vienos šalies suverenitetą?

70-am2013-12-07 15:18

o tamsta gal iš tos valdžios kėdės, kurią mirtinai bijote prarasti, rašote?:)Turbūt per silpnas, kad komentaruose belieka pagalbos ieškoti..

pensininkas>702013-12-06 20:15

Zigmas per silpnas? O Raudonoji Dalia per stipri - greit taps Lietuvos Putinu. Tik mums, ar nuo to geriau?

Zigmai,2013-12-06 19:13

pasakyk, tiesiai-sviesiai ko is tikro nori? Juk per naktis nemiegi ir prakaituoji prie straipsneliu, kuriu beveik niekas neskaito. Bet, kaip matote - turite ir gerbeju, o as manau, kad jus pasiilgote tik valdzios kedes...dabar tokie dideli ju atlyginimai ir dar visokiu fantu ten slepiasi.. O gal prezidento kede tamsta matuojies? Na, siek tiek per izulu. Silpnas TAMSTA.

StasysG2013-12-06 18:30

Gerai pažinojau Petrą Ropę Nuklone... Bet ar p.Bronys Ropė iš Aukštaitijos , labai kompet-gas viduje, patemps užsienio politiką? Vizitai, priėmimai pas karalius ir prezidentus. Ištverti tai geriausiai pavyko Amerikos lietuviui V Adamkui. Čia signataras Z. Vaišvila, žymaus gydytojo sūnus, šiandien, pripažinkim, tiktų labiausiai.

Petras2013-12-06 18:05

Balsuosiu už Bronį Ropę jis už žemės nepardavimą ,už nesiskubinimą įvesti eurą , už ekonomikos sutvarkymą, jis gali būti LIETUVOS ŽMONIŲ PREZIDENTAS. Kaip būtų šaunu,jei mes 320 818 žmonės vieningai jį išrinktume prezidentu; keistųsi visų mūsų gyvenimas atsirastų tikslas siekti išsaugoti Lietuvą.Va.

nuomone2013-12-06 16:26

Cia ir dekoja Z.Vaisvila ir gerisi juo ir raso ,kad kaip nebijo jis mirties....o rinkimams prezidento atejus ,nueis zmogeliai lietuvos ir issirinks vel ta pacia Grybauskaite...vat taip va!O Z.VAISVILAI DIDZIAUSIA PAGARBA! TIK GAILA ,KAD LIETUVOJE LIKE NEMASTANTYS ZMONES...MAZA GRUPELE TIK MASTANCIU...O TOLIAU TAI BAISU!

StasysG2013-12-06 15:25

Tai negi referendumo organizatoriai, ir signataras ZV, nežinojo to taisyklės ir kas jų laukia po parašų SUSKAIČIAVIMO? Bet jie agitavo, agitavo. Ir aš internetu pasirašiau. -------------64. Vytautas Ju. (2013-12-06 12:45:35) (195. 182. 64. 237) Parašė: Kandidatuoti į prezidentus gali bet kuris Lietuvos pilietis, atitinkantis įstatymą. Bet tai tik pirmas etapas. Yra dar du: balsavimas ir balsų skaičiavimas. Net jei kas nors sėkmingai įveiktų pirmus du, trečio etapo įveikti nepavyks. Sistema R. Pakso klaidai pasikartoti neleis. Kaip sakė britų publicistas ir filosofas Tom Stoppard savo garsiajame veikale „Jumpers“: „It's not the voting that's democracy; it's the counting" („ne balsavimas yra demokratija, bet balsų skaičiavimas“).

Blaivus protas2013-12-06 15:12

Jus gydykites, sektantai nelaimingi, samokslo teoriju itiketojai.

Vytautas Ju.2013-12-06 14:45

Kandidatuoti į prezidentus gali bet kuris Lietuvos pilietis, atitinkantis įstatymą. Bet tai tik pirmas etapas. Yra dar du: balsavimas ir balsų skaičiavimas. Net jei kas nors sėkmingai įveiktų pirmus du, trečio etapo įveikti nepavyks. Sistema R. Pakso klaidai pasikartoti neleis. Kaip sakė britų publicistas ir filosofas Tom Stoppard savo garsiajame veikale „Jumpers“: „It's not the voting that's democracy; it's the counting" („ne balsavimas yra demokratija, bet balsų skaičiavimas“).

algis2013-12-06 14:39

Nezinau,kodel cia neaisku,kas valdo Lietuva? Kas Ja isvadavo,tas ir pastate i postus valdzioje ir tebestato. Amerikonai isvadavo,jie ir tvarkosi... Buvom Rusjos kolonija,dabar Amerikos. Jei neaisku,kas okupavo Lietuva,tai pagalvokit,kieno bazes stovi Lietuvoj? Zaviuosi jumis,ponas Vaisvila,kad jus nebijot mirties. Nezinau,kaip jus kol kas gyvas? O kas link prezidentes,tai juk ji tik menedzeris,ja is jos noreti?! Jei prezidentas Putinas yra menedzeris(taip ji prez. Medvedevas pavadino)tai ko is ponios Gribauskaites noreti? Juk ji neturi atomines bombos,kaip Putinas? Pati Rusija yra Amerikos kolonija,tai ka kalbet apie Lietuva? Visi valdymo mechanizmai uz vandenyno... Te saugo jus Dievas,ponas Vaisvila!

arklys kuriam aišku2013-12-06 14:30

Dėkui Z.Vaišvilai, dėkui daugumai komentatoriu. Su Jumis lengviau kvėpuoti.

Jurgis2013-12-06 14:09

Būtų keista jei kitaip ir būtų, nes Dalia topo Lietuvos dalia pagal žinomo durnių laivo personažo Dėdulės norą...

Ritai (59)2013-12-06 14:02

Rita, ar jums tinka, kad prezidentė sausio 13-ą dirbo Rusijos struktūroms? Kad iki šiol negali apie tai kalbėti? Kad slėpdama savo praeitį Lietuvai organizuoja mokamus spektaklius ir kiekvieną drįstantį klausti vadina "Rusijos šnipu"? Susimastykite kodėl taip yra ir tada pajusite tikrąjį "neskanumą".

Rita2013-12-06 13:53

Ačiū, puikus pasisakymas. Bet nereikėtų kibti prie Prezidentės dėl praeities, "neskaniai" skamba. Nei vienas nesame šventi.

didelė kišenė2013-12-06 11:18

Visa mūsų valstybė, kuo toliau, tuo patikimiau gulasi į kažkieno kišenę. Pažiūrėjus į paskutiniuosius spektaklius, iš valstybės paslačių tapusius tarnybiniais mažmožiais, nesunku atspėti kieno tai kišenė. Visi susiję bendrų reikaliukų arba baimės ir valdomi. Ateis laikas, kai taip nebebus. Tikiuosi, kad taip atsitiks ankčiau negu vėliau.

Valstybe2013-12-06 10:20

valdoma jega ir baime,konstatuoja Vaisvila,bet is karto pabrezia,kad niekas nieko nebijo.Tai ka jis nori pasakyti, matyt zinoma jam vienam.

jie2013-12-06 05:49

juk parodė savo galiuą-su 240 smogikų ,kada padorų žmogų ,gabią teisininkę baigia sumaišyti su žemėm_TAIP KLANUI PAVOJINGA VENSKIENĖ ,MANAU ,KAD UŽDARYTŲ IKI GYVOS GALVOS Į KALĖJIMĄ,NES TAIP NUSPRENDĖ PUSGLUŠIS VADYBININKAS ,KURIS TAMPO VISUS UŽ VIRVUČIŲ -PRISIDIRBUSIUS VALSTYBNININKUS.......... kaip galima ,vertinti teisėsaugą aukščiau nulio ,jei ATIDUODA VAIKĄ TAI KURI JĄ KALTINA BAISIU NUSIKALTIMU,O TĖVĄ,KURIAM RŪPĖJO ,VAIKAS.... PADARO NUSIKALTĖLIU, ,... bet tikiu kad tai išaiškės ir visi nusikaltėliai SĖS ,KAD IR KAIP AUKŠTAI MINKŠTOSE KĖDĖSE BESĖDĖTŲ.... valstybininkai daro cirką ,tyčioajsi iš žmonių juk dabar ne 1917 m. kada valdė besmegeniai nemokyti

Geras šuo2013-12-06 04:13

Viską mes pastebėjom ir viską mes matom - neakli:)

Geras šuo2013-12-06 04:11

PAGARBA JUMS, SIGNATARE.

37Raigerdas komentarui2013-12-06 03:58

Geras jusu komentaras.super!

Saulius2013-12-06 02:11

Tikiu siuo drasiumi zmogumi.

Saulute2013-12-06 02:05

Nuosirdziai tikiu gerb.Vaisvila!Lietuvai reikalingas etninis prezidentas,kuris myletu sali ir jo zmones.O zmones ta labai jaucia...Te saugo Jus Dievas!

Darijus2013-12-06 01:57

Kaip galima agituoti už žmogų, kuris, kol kas, yra tik tiesos šaltinis. Be savo komandos, tapti geru vadovu, neįmanoma, nors M.Gandis paneigė logiką. O gal komanda Mes? Linkėčiau to.

zigmas2013-12-06 01:43

vaisvila lietuvos prezidentas.visu rimtumu atiduokit savo balsa,per busimus rinkimus ir baigsis sis pragaras,o mes paremsime mitingais 320.818.tuks.pradziai toliau atsiras ir daugiau. niekada nerinkit dabar esanciu valdzioje jie tik ir lauke,kaip greiciau pribaikti lietuva .nes jeigu jiems pasisektu sunaikinti lietuva,tai tik tokiu budu jie issaugos savo kaili

Darijus2013-12-06 01:43

Pensininkui Nr.39: laimės Zenonas.

Darijus2013-12-06 01:37

Žiūriu ir stebiu savo draugus ir pažįstamus. Sunkiausia prisipažinti sau, kad buvai apmulkintas. Norisi išsisukti nuo to, bet kitos išeities nėra. O klysti ir paslysti, juk žmogiška, svarbu nedaryti niekšybių.

Magdė2013-12-06 01:10

Šestiorka, torpeda, vierchas,tai nėra pareigos, nebent tik pačios banditų gaujos narys gali priskirti viercho ststusą aukštoms pareigoms. Todėl labai įtartinai atrodo Vaišvilos frazė 'Visi jie bijo tiesos ir viešumo, bijo prarasti savo pareigas'.

peleda2013-12-06 00:58

Na,, zinai, gerb. Zigmai, pradejau galvoti, kad ygali iskilti stiprus kandidatas I prezidentus. Revoliucines nuotaikos sklando visame pasaulyje. Tarsi bacila. Lietuva - ne isimtis. Labai Noreciau, kad Lietuvai pavyktu pasekti Estijos pavyzdziu ir israuti visus kgb statytinius, tinginius, neatsakingus, pinigu myletojus, melagius, tusciavidurius menkystas is vadovaujanciu postu.

Česlovas2013-12-06 00:04

Nemanau, kad pasiseks placiasiknei pasislepti uz eglutes, skvernai su apvadais visvien kiso.

Bonis2013-12-05 23:18

Bravo Vaisvila! Sitas zmogus gali suburti Tauta kovai su valdzios parazitais.

gerb Vaišvila2013-12-05 23:10

būkit geras ,kad konferensijose būtų normalus garsas...labai nepatogu klausyti,sunkiai girdisi.....

puiki konferencija2013-12-05 23:07

Puiki konferencija. Tiesa niekada negalės bus pakeista niekuo, nors ir kiek būtų bandoma tai padaryti. Pritariu kiekvienam signataro žodžiui. Ačiū.

stasys to reigardui2013-12-05 23:01

pyktis blogas pagalbininkas diskusijose, o priešu paiešką silpna motyvaciją diskusijai tęsti, jei Jums atrodo kitaip visada galite motivuoti tokiais pat kontr. argumentais.. tik nereikia čia asmeninių išvedžiojimų, apie tuos dalykus Jus nelabai ką išmanote.. KGB, bei jos darbo metodai Jums tikrai dar tankus miškas, o kabinėjamos etiketės nedaro garbės kultūringam žmogui. Mano motivaciją argumentai ..Jūsų, bent kol kas, priešų paieška..

pensininkas2013-12-05 22:53

Manau, kad antrame tūre su Dalia kausis Zigmas ir laimės.

Darijus2013-12-05 20:18

Jie bijo ne tiek prarasti pareigas, jie bijo, kas bus po to.

Raigerdas 27-am Stasiui2013-12-05 20:16

Aš jau rašiau vienam komentare, kad yra toks epizodas iš Jonesko absurdo pjesės "Plikagalvė daininkė". Tai ten vienas gaisrininkas pasakoja anekdotą: "Kartą Gaidys nutarė apsimesti lape, bet jį atpažino. O štai Lapė apsimetė Gaidžiu ir jos niekas neatpažino". Nors anekdotas absurdiškas, bet, mano manymu, jūs elgiatės panašiai, kaip tas Gaidys iš to absurdiško anekdoto. Susidaro įspūdis, kad jūs pakeitėte čia gana nesėkmingai komentarus rašiusią Martą. Aš nežinau kokioje budulių kontoroje jūs dirbate, bet jūsų mąstymo šablonai yra gana panašūs į KGB-istinių vyrukų, kurie darbavosi maždaug prieš 40 metų, mąstymo šablonus. Štai faktai:"Pagal mane tai žmogus serga viena iš psichozės atmainų". Pakeitei tik vieną žodį, vietoj žodžio ŠIZOFRENIJA pavartojai žodį PSICHOZĖ. Pirmiausia, pats apie psichozę neturi jokio supratimo. Antra, kada koks nors KGB-istas buvo bejėgis paveikti kitą žmogų, tai jis pradėdavo jį įtikinėti, kad "tu esi nesveikas, t. y. tu esi šizofrenikas. Jeigu tu nesutinki su komunistų partijos politika, tai tu esi šizofrenikas". Tu pakeitei tik žodį šizofrenija į žodį psichozė. Bet bendravimo metodo tikslas yra toks pats, koks ir buvo pas KGB-istus: moraliai sumenkinti arba suniekinti savo oponentą, o jeigu jis ir toliau laikosi savo minties, tai sunaikinti jį psichiatrinėje ligoninėje. Aš jau tau rašiau viename komentare, kad tu oponuoji, panašiai, kaip tai daro darželinukai - be argumentų ir be motyvacijos. Ir tai buvo kitame ne pono Zigmo Vaišvilos straipsnyje. Reiškia, tavo reakcijos nekinta, nors straispnių autoriai skirtingi ir temos skirtingos, ir mąstymo principai skirtingi, ir idėjos skirtingos. Tai štai, gerbiamas Stasy, nors tu ir nemėgsti, kai tau sako gerbiamas, su proteliu ir gana rimtų, turi problemų pats, o ne ponas Zigmas Vaišvila. Normaliam žmogui niekada, kartoju niekada nekyla idėja apkaltinti žmogų tuo, ko jis nėra padaręs, arba tuo, kuo jis iš tikrųjų nėra. Normalus žmogus tokią situaciją kontroliuoja ir jis šito nepadarys už jokius pinigus. Tuo tarpu neurotikai ir psichotikai turi tą bėdą, kad jie gali apkaltinti kitą žmogų tuo, dėl ko yra patys kalti. T. y. neurotikui ir psichotikui tokie dalykai yra jam "norma". Apkalbos, šmeižtas, faktų iškraipymas, melas - visa tai yra prasiveržusios patologinės baimės išraiškos. Neurotikams ir psichotikams tai yra "normalūs bendravimo" su kitu žmogumi metodai. Normaliam žmogui nuo tokių metodų darosi bloga, nes jam tai nėra būdinga. Kada neurotikui ir psichotikui yra leidžiama kenkti kitam žmogui, jam meluoti, jį apšmeižti, įskaudinti, pažeminti, sumenkinti ar dar kaip nors suniekinti ar nuslopinti, tai jis jaučia malunumą suteikdamas skausmą kitam žmogui. Ir jeigu patikrinti Stasio aplinką, kurioje jis gyvena ir dirba, tai ten galima bus atrasti ne vieną susirgusį žmogų, o gal būt net Stasio nuvežto į ligoninę. Tiek KGB, tiek VSD naudoja savo praktikoje narkotikus ir prostitutes. Nežinau ar jie naudoja kriminalus, bet kad jie naudoja "kenkėjiško būdo" žmones ir jų metodus, tai man teko girdėti ne nuo vieno žmogaus. Kaip nuo jų apsisaugoti? Pabandykite garsiai nusijuokti arba visa tai paversti jumoru ir jie pasimeta, nes su jumoro jausmu jiems yra sunkoka, kadangi jis jiems nėra prieinamas dalykas. jeigu jie ir juokauja, tai jų jumoras būna susijęs būtinai su kokiais nors žiaurumais: kažkas nukrito, kažkas susilaužė ranką krisdamas, susitrenkė taip, kad negali atsikelti - visi tie dalykai jiems yra juokingi, ir deja, jiems tai teikia malonumą. Pasijuokite iš jų idiotizmo, vis vien jie jūsų jumoro nesupras. Taip, kad Stasį, nebūk, kaip tame anekdote, Gaidžiu, pabandyk tapti Lape. Gal pasiseks?

SVARBU2013-12-05 20:13

KAS ORGANIZUOS REFERENDUMA DEL EURO IVEDIMO? PAKSU SIUO KLAUUSIMU PASITIKET NEVERTA- NES JIS SI TREFERENDUMA ISHKART PARDUOTU JEI KAS TNE JAM KA NORS PASIULYTU. tAIP KAD JI REIKIA ORGANIZUOT PATIEMS, IR ANTRAS yPATINGOS SVARBOS KLAUSIMAS TURI BUT REFERENDUME- KAD REFERENDUMAS SKAITOSI IVYKES ATEJUS BET KURIAM KIEKIUI ZMONIU, (O NE KAIP DABAR PUSE VISU BALSAVIMO TEISE TURINCIU + 1) VALDZIA PASKELBS REFERENDUMO DATA NE PER PREZIDENTO RINKIMUS- IR I REFERENDUMA NEATEIS REIKIAMAS KIEKIS ZMONIU. TAIP KAD SKUBEI REIKIA ORGANIZUOTI ANTRA REFERENDUMA DEL EURO PLIUS DEL ZMONIU KIEKIO, IR REIKIA KAD JIS PATAIKYTU ANT PREZIDENTO RINKIMU DATOS. TADA JEI VALDZIA PASKIRTO BLOGA DATA REFERENDUMUI DEL ZEMES PARDAVIMO- TAI LIKTU LAIKO JIEMS ANTRA DEL TO PATIES KLAUSIMO SURENGTI REFERENDUMA.

Anupras2013-12-05 20:02

Va, ir gausis taip, kad mums reikės balsuoti už kitą komunistą - Z. Balčytį. Dešinieji savo kandidato neišsiaugino, o senoji nomenklatūra įsitvirtino. Nežinau ar konservatoriai išdrįs dar kartą agituoti už tą Dalią. O gal ji ir pati išsigandusi savo biografijos važiuos Briuselin. Kažkaip patriotams vis prisieina balsuoti už kažką "prieš". Dabar būtų "už " Balčytį "prieš" DG. Jei nebalsuosime, tai balsai vėl išsibarstys ir ji gali laimėti pirmame ture. Nors tarp jų didelio skirtumo nematau, bet visgi- jis neturi tiek savų VSD ir Prokuratūroje. Kitas dalykas- turi normalią specialybę-ekonomistas, matematikas ir šeimą. O ES koridoriuose irgi apsitrynęs. Bet čia tik mano dėlionės.

...2013-12-05 19:38

visko neskaiciau, savaitgali paskaitysiu ... trumpas pastebejimas, nesutiksiu uz nieka, kad valstybe valdoma jega ir pinigais tapo atejus prezidentei Grybauskaitei. Iki to jau tai buvo isisaknije. Kitu dalyku nesiimu spresti, per mazai skaiciau per mazai nutuokiu apie pozemines sroves, kita profesija. Ir neitikins manes, kad buvo ar yra ar bus valdzioje zmoniu, kurie yra kieno nors nevaldomi. Visi, visi.

stasys2013-12-05 19:26

nėra žmonių be trukumų, yra tie kurie supranta kad jų turį, o yra ir tie kurie galvoja kad jų neturį. Paskutinei jūsų minčiai pritarčiau tik iš dalies ,Lietuva tikrai nusipelnė turėti pirmus demokratiškus Prezidentinius rinkimus, taip kaip tai priimta kitur. Didelė šventė, puikus renginių organizavimas, vieši debatai ko Lietuvai iš tikro reikia. Tik deja paskutinieji įvykiai rodo kad ne visi pas mus linkę to siekti. Vaišvilos veikla priskirčiau kaip tik šiai daliai... kai daug kalbama, bet tik abstrakčiai sukeliant aplinkai pertekline įtarinėjimų neuroze.

Šarūnas2013-12-05 19:21

Sveikintina, bet p. Vaišvilos pareiškimai visuomet gerokai ilgoki ir nukrypsta į asmenines detales.

30-am stasiui2013-12-05 19:02

Viešumos pagalba?:) Kurios? Ar tos tylos ir vienodo daukantynės nuomonės, kuri tvyro visose televizijose?:)O tiesos paieškos turėtų būti kiekvieno doro žmogaus pareiga - tai ir daro gerb. signataras. Todėl ir yra žmonių palaikomas, nes melas jau nebeveikia- ir patys melo skleidėjai tai žino, todėl ir elgiasi apgailėtinai. Žinoma, gaila, kad teturime tokią melais apsiraizgiusią prezidentę - Lietuva verta daug daugiau.

stasys2013-12-05 18:56

Nėra faktų yra tik insinuacijos ir numanimai skleidžiami viešumos pagalba. Gal Jums tai ir atrodo deramų pagrindų vadinti tai tiesą ir faktais.. tik deja deja.. jus pilnai turite galimybe tai patikrinti ir įstatymų numatytų būdų, o kol to nėra tai tik kalbos. Beje apie teismus .. kažkam tiesa o kažkam ir reklama .. kuo didesni apspjausi tuo reikšmingesnis tapsi , galima tęsti tik ar verta ???.. Asmeniškai manęs nežavį tokios tiesos paieškos galimybės. :)). Tai nesužavėtų ir bet kurį sveikos nuovokos žmogų . Kas dėl manęs, tas signataras nėra ta figūra kurią vertą butų domėtis kaip asmenybe... o manęs visur pilna... tik ne visur reikia aiškų . :)

romas2013-12-05 18:24

Tikrai atsigrezi zmogus ir galvoji, nu gerai kailiai ivede i televizijas ,i skaitomiausius laikrascius ,i skaitomiausius internetinius puslapius kapu tyla apie parasu rinkima del referendumu. Bet gerbiama Prezidente , juk ji Valstybes vadove ,teisinga visiems vienodai , kodel jinai toleravo kailiu ivesta tyla. Ji turejo sakyti zmoniu valia renkami parasai , tautos valia tai daryti . Prezidente turejo palaikyti inciatorius , kad LTV gautu tas septynias valandas tautai pranesti apie renkamus parasus. Manome , kad gerbiama Prezidente prisides dabar geru teisingu zodziu prie greito ir teisingo balsu patikrinimo VRK proceduros tautos palaikyme, ir tautos savarankiskumo stiprinime

27 -am Stasiui2013-12-05 18:13

Kalbu ne apie teises, o faktus - skaitykite Sigataro konferencijas ir nurodykite faktus, kurie yra melas. Negalite? Niekas negali. Beje, už šmeižtą kreipiamasi į teismą, o su Signataro pateiktais faktais kol kas neišdrįso atvirai diskusijai nė vienas oligarchas. Apie Grybauskaitę galima nesigilinti, bet valstybės prezidentė neturėtų bijoti savo praeties- bet kokioje demokratinėje valstybėje tokia liguista baimė, kaip matome šios prezidentės atveju, keltų didžiulį įtarimą ir nežinia kaip baigtųsi. Bet ne pas mus, nes viskas valdoma pinigias, baime ir kompromatu. Ir "valstybės paslaptimis":) Tik gerb. Z. Vaišvilos nutildymui dar neatrado vaisto, todėl ir belieka "psichinės ligos":)Keistoka, jog ne pirmą kartą gerb. Signatarą vadindamas psichiniu ligoniu, aktyviai dalyvaujate beveik kiekvienoje diskusijoje po jo konferencijos:)Čia koks liguistas potraukis ar kas? :)

stasys2013-12-05 18:01

Negynčijų Jūsų teisės matyti tuos dalykus taip kaip Jums atrodo būtina,tai Jūsų teisė.. tai pirma, antra pasilieku sau teisę vertinti autoriaus išsakytas mintis taip kaip jos turėtų būtį vertinamos ,.. be iškraipymų ir emocinių insinuacijų .. jei žmogus rašo kad 2003m. su juo bandė susidoroti, o praėjus dar 10 metų vis dar bando. Išvada arba jam tik vaidenasi, arba tie kas bandė iš tikro ne prie ko. Pagal mane tai žmogus serga viena iš psichozės atmainų. Galima butų gilintis į jo išsakomas viešas mintis apie Grybauskaite, bei jos praeitį, bet ta tema tiek sukompromituotą pačio autoriaus.. kad joje tikėtis objektyvumo nelabai kaip yra, o jei to negalima gauti ,.. tai koks tikslas viso to ..? šmeižtas ? noras pritraukti dėmesio.. atleiskit bet kapstytis Vaišvilos išrugosę palieku Jums pačiam. "pagal skonį ir apetitas".

to Rita2013-12-05 17:44

taigi p. Vaišvila įvardijo "bailiai ir menkystos" - todėl ateina tik p.Stancikienė ir Puteikis (nežinau ar ateina kiti DK partijos nariai). Žurnalistų pas mus nėra - jie "rašinėlių " pardavėjai. Jei bent 1 ateis bus išmestas iš darbo.

23-stasiui2013-12-05 17:20

Kokią frazę konkrečiai cituojate? Niekas neįkelta į kabutes (taip rašoma citata). Neapykantos? Asmeniškumai? Kokiam žmogui? Tiesos siekį vadinate neapykanta? Gerb. Z. Vaišvila tiesą kalba visuose dalykuose, taip pat ir dėl prezidentės praeities, apie kurią spėju, tamsta čia ir rašote užuominomis? Tokiu atveju reikėtų kalbėti apie prezidentės bandymą susidoroti su gerb. Signataru ir tokio siekio priežastis, tad sakinį turėtumėte sudėlioti šiek tiek kitaip. Prezidentė, dirbusi priešų stovykloje sausio 13-ąją, iki šiol bijo apie tai kalbėti. Jei bijo, vadinasi yra ką slėpti. Jei yra, peršasi išvada, kad tai galimai dar nesibaigė? Kaip kitaip tai vertinti? Signataras uždavė prezidentei labai paprastus klausimus, atsakymus į kuriuos norėtų žinoti ne vienas šalies pilietis, taip pat ir aš. Bet prezidentė vietoj atsakymo pasirinko slapstymąsi ir nepakantumą bet kam, kas nebijo to klausti viešai (pvz. Z. Vaišvila), o savo biografiją padarė "valstybės paslaptimi" ir organizuoja vis labiau su sveiku protu prasilenkiančius spektaklius, kuriais žmonės ne tik netiki, bet jau anekdotus kuria ir juokiasi. Kokia gėda. Apie tai, kaip prezidentė susijusi su Z. Vaišvilai išeltomis bylomis, kviečiu klausyti signataro konferenciją: "Esu priverstas kreiptis į teismą, atsakove patraukdamas Prezidentę D. Grybauskaitę" - gal šį tą suprasite ir tokių akivaizdžių absurdų neberašinėsite. Biografija kaip biografija, o kas darosi su snoro "administravimu", valstybės lėšų švaistymu, panieka piliečiams ir Konstitucijai? Apie tai Signataras taip pat kalba, to nepakomentuosite? Jums tinka, kad aukčiausiai valdžiai mūsų šalyje įstatymai nėra privalomi?

StasysG----->Ritai2013-12-05 17:06

Dėl tautos nepalaikymo.----- LABAI ĮDOMU, kodėl V Landsbergiui ir G Vagnoriui nepavyko Z Vaišvilos sudoroti iki galo? Gal Z Vaišvila iš tikrųjų kietas riešutėlis? Todėl , matyt, žmonėms ir man asmeniškai neaišku, kaip kolegų išdavysčių, prokurorų ir teismų tampymo daugiau kaip 10 metų maratone, signataras Z Vaišvila IŠSILAIKĖ ir jam DABAR leidžiama viešai taip aštriai kalbėti apie istoriją ir dabartį: -----citata"Niekam nelinkiu būti įmestam 1991 m. sausio 13-osios naktį į ministro pirmininko pavaduotojo pareigas net nežinant, kad taip nutiks, ir atsitiktinai tuo metu įėjus į Aukščiausiosios Tarybos salę. Neduok Dieve tai pakartoti. Niekam nelinkiu ir atsidurti šiose pareigose tarp dviejų girnapusių – Vytauto Landsbergio ir Gedimino Vagnoriaus, o po a. a. G. Konopliovo ginklų pirkimo aferos sužlugdymo tapti bedarbiu ir sužinoti abiejų Tautos tėvų nuomonę, kad man Lietuvoje neturi likti vietos". PS. Beje, kodėl apie tai užsislaptinęs už Uspaskijaus nugaros tyli signataras, buvęs premjeras, ilgai valdęs konservatorių partiją, G Vagnorius?

stasys to 222013-12-05 17:04

..10 metų atviros neapykantos vienam žmogui,iš civilinės teisės peraugusios į politinę su asmeniškumais...manau pakankama priežastis teigti, dėl jo apturėtos pagiežos aplinkai..beje cituoju ji patį.

stasiui2013-12-05 16:32

O kodėl tamsta domitės?:) Na jei jau domitės, patikslinkite prašau "pagiežą aplinkai. Turite mintyje netoleranciją nusikalstamai įstatymų nesilaikančiai ir savo naudai veikiančiai valdžiai? Tokios pozicijos tamstai derėtų jau dabar pasimokyti - tai yra oraus Lietuvą mylinčio pileičio laikysena.

stasys str. trum.apžvalga2013-12-05 16:24

Vis dar ta pati pagieža aplinkai, džiūgavimas dėl kitų ieškant sau palaikimo, tuščios salės per organizuojamas spaudos konferencijas, savigaila pereinanti į norą teisintis praeitimi,prašimas padėtį kai jautį atsirėmęs į aklina visuomenės abejingumo siena, truputis faktų kaip tada buvo o šiandiena jau nebesvarbu, aš dar nemiręs bet kovoti su oro malūnais nebėra jėgų...tam žmogui reikia profesionalios psichologo pagalbos.

Raigerdas2013-12-05 15:58

Ponas Z. Vaišvila kalba vis stipriau ir stipriau. Jo žodžiuose atsiranda vis daugiau ir daugiau tiesos. Na, o straipsnio pabaigoje, tai tikrai parašyta stipraiai: "AR PASTEBĖJOTE, KAD MUMS VADOVAUJA BAILIAI IR MENKYSTOS? Tad nusimeskime nuo pečių baimės naštą. Per ilgai gyvenome melo ir veidmainystės šalyje'. Štai dėl šitų žodžių ponui Z. Vaišvilai norėčiau paspausti ranką. Aš patas ir nemaža dalis tiek mano pažįstamų bei draugų, gali patvirtinti, kad iš tikrųjų mums vadovauja bailiai ir menkystos. Čia tikra tiesa. Lietuviai yra gąsdinami rusais ne šiaip sau, o iš baimės, kad jie gali ateiti ir išgaudyti tuos bailius. Bet aš nesu tokių priemonių šalininkas ir visai už tai neagituoju, tačiau jų patologinė baimė įgrįso, manau, daugumai Lietuvos žmonių. Tarp kitko, kokius nors niekšs iš Rusijos, kurių nekenčia net pačioje Rusijoje, mūsų valdžia priima su katutėmis ir netgi vykdo jų ĮSAKYMUS. Tikrai nesistebėkite, pažiūrėkite į A. Dvorkino, kuris Rusijoje pramintas Clestakovu, paliktus įsakymus Lietuvoje. Juos puolė vykdyti VSD, Teisingumo ministerija, Sveikatos Apsaugos ministerija, Vilniaus Universitetas, Seimo Teisės ir teisėtvarkos komitetas, vadovaujamas Aloyzo Sakalo. Įdomus faktas, kad Aleksandro Dvorkino iš Rusijos įsakymai Lietuvoje yra vykdomi daug aktyviau, nei mūsų LR Konstitucijoje duoti įsakymai. Taigi, BLOGIUI mūsų šalyje yra įjungta ŽALIA šviesa ir tam talkina VSD ir Teisingumo ministerija. Kadangi GĖRIUI atvirai jie negali pastatyti STOP ženklo, nes bijo apsikiaulinti prieš kitas pasaulio tautas, tai daromi įvairūs klastingi spąstai, kad niekas nepastebėtų, bet siekiama bet kokia kaina sustabdyti GĖRĮ mūsų šalyje. Ir čia su ponu Zigmu Vaišvila tikrai reikia sutikti, kad mūsų šalį valdo BAILIAI IR MENKYSTOS. Juos tikrai reikia išgaudyti kaip peles iš visų valdžios koridorių. Aš buvau nustebęs, kaip JEDINSTVO organizavo demonstracijas Vilniuje ir išsigandęs V. Landsbergis drebančiu balsu, kažką tai neryžtingai šnekėjo tautai. Tada gerai prisimenu, kad man dėl jo tada pasidarė gėda.

gėda prezidentei2013-12-05 15:39

Prisiminus mokesčių mokėtojams brangiai kainavusį spektaklį “dangus griūva” visai Lietuvai – iki kokio lygio nusirito sistema, su prezidente priešakyje? Geras signataro pastebėjimas: “Paskelbkite, Prezidente, kas be Jūsų Prezidento kanceliarijoje dar pasirašytinai gauna įslaptintus dokumentus. Jų nėra? Todėl ir negalėjo D. Ulbinaitė šios valstybės paslapties sužinoti iš ko nors kito, išskyrus Prezidentę. Jei nutiko kitaip, tai kodėl slepiami ir neatleidžiami šie asmenys, iš jų neatimama teisė disponuoti valstybės paslaptimis?” Aiškiau nebūna – tik nei VSD, nei Prokuratūra, nei kitos institucijos to nemato, taigi, regis, yra praradusios loginės dedukcijos dovaną ir bet kokius profesinius gebėjimus. Vaikui matosi, kad yra įsakymas be vandens užgesinti gaisrą, bet šioje beteisėje valstybėje viskas galima. Gėda.

Taigi!2013-12-05 15:33

ne visi tremtiniai pritare ir balsavo uz si Landsbergio "projekta"! (ypac susipazine su Grybauskaites nuslepta, bet pries pat prezidento rinkimus vistik paviesinta, biografija)! Mano seimoje kilo visiskas samisis del sio Landsbergio nepaaiskinamo apsprendimo del Grybauskaites, bet buvo aisku, kad pasirinktas zmogus, bijantis net savo biografijos, yra nelaisvas ir skleis aplink baime ir ves Lietuva i nelaisve!!! Bet virs 300 000 surinktu parasu parode, kad Lietuva saugo savo Tevu ir Proteviu zeme. Zmones nepasidave propagandai ir parode, kad nenori olandisku tulpiu!

Z.Vaišvila - ypatingos drąsos žmogus2013-12-05 15:19

Na, man tikrai gėda dėl LT prezidentės. Tačiau neatsistebiu, koks bebaimis signataras Z.Vaišvila, juk po tokių drąsių pareiškimų jam gresia dideli pavojai, KGBistinės jėgos niekuomet neatleidžia jų demaskuotojams.

Ar Snoro išplautomis2013-12-05 15:07

lėšomis nefinansuojama Dalios rinkiminė kampanija ir konservtorių partijos propaganda?

Tai rodo,koks,2013-12-05 14:34

vis dėlto,dvasiškai silpnas V.Landzbergis,kad nesuvaldo savo noro valdyti tautą diktatūra per savo statytinę,pats sau ją nesąmoningai laikydamas privatizuota savo partijai valstybe.

ačiū signatarui2013-12-05 14:31

Kas kartą džiaugiuosi ir didžiuojuosi Signataro pasiryžimu sakyti tiesą. Ačiū Jums. Keista tik, kaip mūsų seimas jūsų nenori girdėti (o gal seimui tai neleidžiama) - kodėl prezidentė gali sau leisti nebaudžiama taip tyčiotis iš Lietuvos, jos įstatymų, Konstiucijos ir piliečių?

pilietis2013-12-05 14:29

galėtų kandidatuoti į prezidentus,bet gi neleistų,jie gi nemėgsta protingesnių

PETRAS2013-12-05 14:20

Pritariu 8.Ritai

Lina2013-12-05 14:18

Visada perskaitau viską, ką rašo Vaišvila -ačiū už tiesą; kur gi kiti signatarai, aūūūū

Antanas2013-12-05 14:17

Smagu gerb. Signatare kai perskaitai ir pasijunti ne vienas. Ačiū Tau. Bet kur kiti signatarai davę priesaiką Lietuvai? Gerai prisimenu vaizdus gerb. Zigmai kaip tave talžė rusų kareiviai.

Kaimietis2013-12-05 14:13

Gerai parašyta. Iš tikro Lietuvos valdžia bene pati cholujiškiausia Eurosojūze. Kai Vengrijos, Čekijos ir kitų valstybių Prezidentai savo konstituciją laiko aukštesne už Eurosojūzo, mūsiškiai net neskaitę, atiduoda prioritetus kitiems. Mes paskutiniai išeiname iš Kroatijos, Afganistano ir kit "karštų" taškų, palikdami daug kainuojančią techniką, kaip kadais šunbajoriai,mūsų Prezidentei net Astravo būsima atominė girtų gudų prižiūrima ir galimai užnuodysianti Vilnių ir Lietuvą, visai nerūpi, kaip ir kasdien apgyvenamų Pabradėje voros musulmonų... Atrodo, kad ji ir nesirengia ilgai užsibūti Lietuvoje ir jos būsimas adresas: Moj adress ni dom i ne ulica , moj adress vies Eurosojūz..."

Rita2013-12-05 14:11

Dabartinius Lietuvos skaudulius ir neteisybe matome patys kaip ir desto Vaisvila.Taciau as vieno nesuprantu,tai kodel tautieciai jo visai nepalaiko,i jo preskonferencijas neateina nei zurnalistai,nei politikai.TV ekranuose pastoviai matome Puteiki,Stancikiene ir kitus,kalbancius lygiai ta pati kaip ir Vaisvila.Kodel jis niekur nesibolotiruoja.Kame esme.

pensininkas2013-12-05 13:59

AČIŪ signatarui už jo nuolatinę kovą dėl Lietuvos valstybingumo išsaugojimo. Kad visi bijo Lietuvos Dalios jėgų struktūrų, matyti iš Seimo konferencijų salės užpildymo žurnalistais laipsnio. Lietuvos žiniasklaida irgi yra valdoma VSD ir tos, kuri slepiasi už Kalėdinės eglutės ir vaikų, jėgos struktūrų?

Aciu2013-12-05 13:57

uz faktu ivardijima tikraisiais vardais. Sekmes ir atsargumo Zigmui ir jo artimiesiems.

Leonas2013-12-05 13:56

Taip,taip ir begalinį karą taip.Atsitokėkite tie,kurie dar naiviai mėginate pateisinti (šlykštu net pavardę minėti)išgamą profesorių,kuris taip pat,kaip ir prezidentė apraizgytas praeityje KGB voratinkliu,supraskit pagaliau,kad net abejingumas padaro nusikalstamo sąmokslo dalyviu.Paspriešinkit nors savo sąmoningumu,objektyviai vertinant užsimaskavusias Tautos atplaišas ir išgamas. Autoriui didžiulė pagarba.

Mix2013-12-05 13:52

Puiku! Nieko nelieka pridėti. Pritariu išsakytiems pastebėjimams bei išvadoms. Stiprybės Jums Signatare ir Jūsų šeimai. Valdžiažmogiai nemėgsta ir nemyli protingesnių už save, sąžiningų piliečių. Tą jie įrodė šimtus kartų.

Ačiū2013-12-05 13:48

Šaunuolis, signataras! Kuo ilgiau ignoruojami jo klausimai, tuo aiškesni net ir neišsakomi atsakymai. Dėl referendumo: dauguma tų, kurie pasirašė, kad jis įvyktų, veikiausiai nė neturi ir neturės nuosavybėje jokios žemės. Bet supranta, kad šiuo atveju kalba eina apie Tėvynę, o ne apie sklypą. Ko, deja, nesuvokia valdžia.

algis2013-12-05 13:47

Šaunuolis Zigmas, taip tękite ir toliau.

DIDŽIULĖ2013-12-05 13:39

PAGARBA ŠITAM ŽMOGUI UŽ TA TIESŲ STRAIPSNĮ . SKAUDU ŽIŪRĖTI, KAIP VALDŽIA ŽEMINASI PRIEŠ BRIUSELĮ. PAGALIAU ATSIRANDA IŠDIDŪS PATRIJOTAI IR IŠKLOJA VISĄ TIESĄ.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi