Birželio 23 d. Vytauto Radžvilo globojamas jaunimo sambūris „Pro Patria“ atidavė pagarbą Lietuvos didvyriui – žydus myriop siuntusiam nacių kolaborantui Jonui Noreikai (Generolui Vėtrai).

„Šiandien minėdami šlovingąjį Birželio sukilimą prie Lietuvos laisvės kankinio Jono Noreikos atminimo lentos (tiksliau, jos surinktų šukių) atidavėme pagarbą pačiam J. Noreikai, priminėme merui ir visos šalies valdžiai pareigą atstatyti teisingumą ir nebesigėdyti laisvės kovotojų.

Galiausiai pristatėme susirinkusiems naują J. Noreikos atminimui skirtą bronzinį bareljefą, kuris galėtų ir turėtų puošti naują, vandalų nepaliestą ir jų niekingos pozicijos pėdsako nepaliekančią J. Noreikos garbės lentą. Bareljefas, kaip ir nauja lenta, parengtas susitelkusios visuomenės iniciatyva ir patriotiško verslo lėšomis.

V. Sinicos žodžiais, didvyrius, kurių gėdijasi valdžia, visuomenė turi gerbti dvigubai. Taip ir darysime. Sveikiname su Birželio sukilimu, 1939-ųjų kapituliacijos gėdą nuplovusia mūsų istorijos data. Žiniasklaida turbūt neaprašys, tad kviečiame dalintis“, – visuomeniniuose tinkluose informavo sambūris.

Naujausi

Komentarai (112)

Rikiuoti
>1022019-06-25 22:27

Ir KAS gi tAVĘS prašo ką nors ""anAlizuoti""??? Apsigraibyk, ne savųjų anAlizatorių tarpe guli.

Senis Šaltis2019-06-25 22:24

Gal dar aiškesnis aiškinimas apie šį žodį. Tikiuosi geltonas pasianalizavai giliai save reflesuodamas. Neklydau, kad tu savo komentarus rašai sau pačiam cha cha cha "Refleksija reikšmė Refleksija - (lot. reflexio - atgręžimas): 1.filos. savo psichikos stebėjimas ir mąstymas; gilus susimąstymas, pagrįsti samprotavimai; 2. psichol. procesas, per kurį žmogus pažįsta savo paties psichinius veiksmus ir būsenas."

Senis Šaltis2019-06-25 22:04

Tikiuosi žmonės įjungs mąstymą ir tikrins kiekvieną pasakytą neaiškų terminą: "...seks po šios mano refleksijos :)))))" --- "Refleksija žodžio reikšmė reflèksija [lot. reflexio — atgręžimas, perstatymas]: 1. gilus susimąstymas, samprotavimai, pagrįsti ko nors analize; 2. filos. pažinimas, kurio objektas yra pats pažįstantysis subjektas." --- čia, kaip "rašau trečiuoju asmeniu" tikriausiai?

Senis Šaltis2019-06-25 22:00

107. yel“l“ow submarine. Norėjau ignoruoti tave, bet vis tik paklausiu, kur jau čia aš taip visus pralenkiau? Už kokios tavo daktariškos smegenų gijos taip užkabinau, kad sugebėjau staiga pralenkti visus kartu sudėjus? Argumentuok nevisproti pagaliau. Kiek tas etiketes lipdysi. Atrodai apgailėtinai graudus.

Senis Šaltis2019-06-25 21:59

106. StasysG. Tekste kažkada buvo, kad tu esi deBilas. Bet tai nereiškia, kad šiandien turiu lygioj vietoj vartoti tau tokį išsireiškimą. Neperkaitai netyčia? Ir ar tikrai čia tu esi? tavo jonelio komentarus trina, nemanai, kad tai tave labiau turėtų jaudinti? Ar, jei juos trina, tai reiktų, pagal tave, sakyti, kad jonelis visur nusišnekėjo? o tu net nebandai nieko jį ginančio parašyti. Ir vėl einant tavo logika "buvo", tai jau nebepalaikai jonelio?

yel“l“ow submarine apie 102. Senis Šaltis2019-06-25 21:57

žmogelis tiek prarado adekvatumą, kad nesuvokia , jog idiotizmu ir kretinizmu jau seniai pralenkė visus odiozinius ekspertų idiotus - tiek stasiotą, tiek birkiną, tieki kingdomą, tiek patį čikagos šizofreniką :))) - ir juokinga ir graudu, bet liga, negydoma linkusi progresuoti :) - galima tik spėti, kokios apimties eilinis kliedesių traktatas/“analizė“ seks po šios mano refleksijos :)))))

StasysG2019-06-25 21:53

(105. )Iš dainos žodžio nevalia išmesti. Tekste (100) buvo "jonelis"? Buvo.

Senis Šaltis2019-06-25 21:41

104. StasysG. Tai jau patikėk. O man sunku patikėti, kad toks jonelio gyvejas naudoja tokią frazę: "prieš jonelį...". Iš kur toks apsivertimas, ir nepagarba, kurią visą laiką rodei, dabar net "joneliu" pavadinant, ir dar iš mažosios raidės? Panašu transformacijos ne tik pas mus įvyko a?

StasysG2019-06-25 21:28

Ar čia tikrai įžymusis Senis Š (100) rašo prieš dar įžymesnį Geltoną mariną (98)? Negaliu patikėti tokiu revoliuciniu persivertimu apverkiant savo atakas prieš jonelį...

kaktusas2019-06-25 20:59

o šokoladinė sumažinta bareljefo versija bus ? Norėčiau vaikams Maximoje nupirkti.

Senis Šaltis2019-06-25 20:39

98. yel“l“ow submarine komentaro smulkesnė analizė: 1) "gaila,kad niekas neįsiklausė į mano prašymą visiškai ignoruoti galutinai nukvankantį personažą “senį šaltį“ ... ," --- a) Pirma, kaip kas gali įsiklausyti į niekalo geltono siūlymą ignoruoti, jei pats niekalas geltonas reaguoja? b) kam reikia kitą vadinti nukvankančiu personažu, kada pats esi degradavęs komentarų rašyme. Ir esi kas? 2) "eilinį kartą itin skaudi tema paversta į kažkokį balaganą" --- ploju atsistojęs. BRAVO. Dar duok nuorodą į savo foto, kur laikai kačiuką ant rankų. Ilgai teko galvoti ir redaguoti rašant tokį pavirkavimą? Net man ašara išspaudei. Tikiuosi pats tiki ką rašai. 3) "ir to vargšo kompleksuoto žmogelio rietenų ir kolionių festivalį " --- tu pats savo šiame komentare išsikoliojai užtektinai. Tu adekvatus rašome tekste? Jei tu mane priskiri prie koliotojų, tai kas tada visame šiame reikale yra velesas? Geltonas, nejau tu ant tiek nusmukai ir tau visos priemonės yra tinkamos? Kur tas tavo "aš visada už teisybę"? 4) "nežinau, ką galvoja ekspertų redaktoriai, bet tai yra absoliučiai netpleruotina situacija ..." ---- tai tu skaitai, kad b b šertis, lytiniais organais kitus vadinti, kariamų žmonių vaizdo įrašų nuorodų dalinimais pasimėgauti, prasivardžiuoti, menkinti yra "tpleruotina", o mano komentarai ir išskirtinai tik mano yra "netpleruotina"? mda. "aš tik už teisybę" pasirodo "dėl šventos ramybės", rašantis "trečiu asmeniu" (nu daryk ką nori, bet nemačiau, nei vieno tavo komentaro rašant trečiu asmeniu, tu bent žinai ką tai reiškia? ), tu esi falšyvas žmogus. Kur tavo principai, deklaruoti anksčiau? 5) " kieno interesas yra padaryti iš tinklapio ligonių čatą ? ..." --- keista, kada su pasimėgavimu gaudei birkino, stasio ir kitų, ir net šiandien tavo medžiojamų žmonių komentarus, tu juos vadinai ligoniais, bet tokio paverkimo ir apeliacijų į tai, kad daromas kažkoks "ligonių čatas" nebuvo. Na net dėl jormalūzas. com tokių širdį rėžiančių raudų nebuvo. Buvai užtikrintesnis. Matyt turiu kažkokią jėgą užgauti jautrią tokių "dėl šventos ramybės" galinčiu pabūti ir protingu ir verksniu, džigito širdį?

Senis Šaltis2019-06-25 20:14

99. yel“l“ow submarine to 97. V. Ladas. Taigi tu ir loji dabar, o jei turėtum galimybę ir šaudytum į nugaras. "dėl šventos ramybės" ko tik tu nepadarytum.

Senis Šaltis2019-06-25 20:13

98. yel“l“ow submarine. Perskaičiau daug šiandienos tamstos triedenų po kitomis temomis. Tai dabar jau suprantu, kodėl pusantrų metų ekspertai tave banino. Net neplanavau tau kažkur po kokia tema atrašinėti, nes nematau reikalo į skliaustelių meistro nusišnekėjimus reaguoti. Bet kada tu "dėl šventos ramybės" ir bailiu ir kuo nori galintis pabūti falšius, komentuoji mane... Taigi tu dabar pasidarei toks pat verksnys, kaip velesas, apeliuojantis į moderatorių, nors pats nuspelnei eilinio bano už savo nesveiko protelio komentorus po visomis temomis. Panašu, tavo šis komentaras puikiai atspindi tave patį. Ir iki ko gali nusiristi tokie menkystos, kada neturi argumentų, ir pradeda graudenti. tai kur tas balaganas geltonas klimakse? velesui atsakymų prašau neužkabinti, nes jų nebūtų, jei velesas nedarytų balagano. Dėl jo tamstai klausimų nekyla? Aišku kur kils, gi jis neužkabino "dėl šventos ramybės" "nukvankantį personažą yel“l“ow submarine". Vadinasi jis savas ir draugas. Ir, kaip aš klydau, kad leidau su savimi jonelį kritikuoti, tokį beraštį klimaksą.

yel“l“ow submarine to 97. V. Ladas2019-06-25 14:51

šaudyti į nugaras ir loti iš po pono/šeimininko skverno, visada buvo šliužų ir chalujų pagrindinis užsiėmimas...

yel“l“ow submarine2019-06-25 14:46

gaila,kad niekas neįsiklausė į mano prašymą visiškai ignoruoti galutinai nukvankantį personažą “senį šaltį“ ..., - eilinį kartą itin skaudi tema paversta į kažkokį balaganą , ir to vargšo kompleksuoto žmogelio rietenų ir kolionių festivalį - nežinau, ką galvoja ekspertų redaktoriai, bet tai yra absoliučiai netpleruotina situacija ..., - kieno interesas yra padaryti iš tinklapio ligonių čatą ? ...

V. Ladas2019-06-25 14:11

Laikau, kad birželio 23 d. "sukilimas", tai tautą žeminantis įvykis. Šaudyti į nugaras atsitraukiantiems kariams, kad ir okupanto siųstiems, siekiant, kad greičiau ateitų kitas okupantas, tai žema ir amoralu. Ir kvaila. Reikėjo tiesiog ramiai stebėti įvykius, ir patiems nesitepti rankų krauju...

Teisingas darbas.2019-06-25 12:26

Teisingas ir veiksmas .Bet pavadinimas Š..dinas . Noreika nemėgo komunistų ir komunistinio ręžimo kolaborantų, kuriais buvo dauguma žydų.Tai jei vienas kolaborantas nekentė komunistinių okupantų, tai pagirtina.Nedaug buvo drąsių žmonių.Bareljefas -puikus patrioto Noreikos pripažinimas.

Socialistas2019-06-25 11:37

Durdom

Senis Šaltis2019-06-25 05:52

velesai, kodėl taip ilgai neatsakei. Neradai man straipsnio ekspertų istorijoje? Ieškok ciucki ieškok. Na gerai. Labanaktis iškrypėliuk.

Primato2019-06-25 05:49

"išmintis". Garbės žodis_ mėgaujamės iki nukritimo.

Senis Šaltis2019-06-25 05:24

U-2. tai Kęstuti, kaip daug perskaitęs, aš gal ko nežinau, bet gal primink ir parodyk dokumentą, kur tas noreika skatino žmones eiti pasimėgauti, kaip šaudomi, kariami, ar žudomi žydai. Laukiu tavo "mėgaukis".

Senis Šaltis2019-06-25 05:17

90. Apie. Paverk paverk penkiasdešimtmeti kvaily. Tu sakinio nesurezgi. O dar kažkuo mane kaltini velesai? cha cha cha. Čia aš skundikas??? cha cha cha, ar ne tu čia vis bandai sumanipuliuoti ekpsertuose mano komentarų bandymu užblokuoti? cha cha cha. Koks tu apgailėtinas. Beje kokioj sanatorijoj Druskininkuose buvai. Gal ką patartum.

Apie2019-06-25 05:11

žydus, okupavusius lietuvą ne tu lojai? šįkart, skundike, susigaudysi straipsnį pati :D)))

stukačiaus2019-06-25 05:05

šlapia fantazija :D)))) :D))))

Senis Šaltis2019-06-25 05:01

86.38.183.152 velesai, na ir tu vis nesugebi atsakyti, kodėl citatos apie holokaustą iš wikipedijos yra pderasto fantazijos? Tu įstatymą skaitei apie tokius išsireiškimus? Jei tu p tai nereiškia, kad už p ir holokausto aukas negali straipsnio susigaudyti idijote tu.

asile tu asile,2019-06-25 04:58

dar apie psichines problemas klejoji...tu. Esant visiškai aiškiu šizoidiniu psichopatu. Net negaila debilo

Senis Šaltis2019-06-25 04:39

Tau iškart po tavo komentaro parašiau, kad tai nenormalu, ir negilinau temos, klausiau visai kito dalyko, bet tu, kaip visada sugebi save išsikelti aukščiau ir iš kitų pasišaipyti, pats būdamas psichiniu ligoniu, kuris viešai siūlo pasimėgauti kariamų žmonių vaizdo įrašais. Net nebūčiau to sureikšminęs. Dabar kiekvienas tavo pseudo žydų gynimas susives į šitą tavo komentarą psuchinis žmogau.

Senis Šaltis2019-06-25 04:36

84. U-2. baik vaipytis psichinis žmogau. Po kiekviena tema ekspertuos apie žydus, tu gatavas marškinius susiplėšyti, koks tu esi žydų gynėjas. O šiandien tu parodei, kad mėgaujiesi kariamų žmonių vaizdais. ir dar siūlai kitiems pasimėgauti. Man visiškai nesvarbu kas tas karlas. Tu mėgaujiesi kariamų žmonių vaizdais. Tad nereikia čia dabar vartytis ir aiškinti ką jis darė ar nedarė. Tu jo bylos neskaitei. Tu ką teisėjas to karlo? Ir net nesvarbu ką jis darė. Faktas - tu siūlai pasimėgauti kariamo žmogaus egzekucija vaizdo įraše.

U-2>83. Senis Šaltis2019-06-25 04:32

"Čia esi žydų aršiausias gynėjas..." O dabar, seneli, tu tiesiog meluoji. Cekijos kaimuose Lidice ir Ležáky gyveno visai ne zydai o cekai. O nacis Karlas juos zude, uz ka jy veliau visai smagiai pakore. Vienok, Cekijoje, skirtingai nuo Lietuvos dar negime ne vienas radzvilas ar sinica, kuris noretu pastatyti ten Karlo bareljefa. O Landzbergio ir Grybauskaites eros Lietuvoje tokie jau yra.

Senis Šaltis2019-06-25 04:18

82. U-2. kęstuti su tokiu tekstu niekas žmonių nekaria. Matau bylos neskaitei. Tiesiog paskaitei wikipediją. bet esmė, kad tu siūlai džiaugtis kariamo žmogaus vaizdu. Tu psichiškai sveikas Kęstai? Čia esi žydų aršiausias gynėjas ir siūlai džiaugtis kariamais žmonių vaizdais. Be to feikų platintojas. Surask ten kurioje vietoje donelaičio metuose būrai spragilais subines krapšto. net buvau įkėlęs garso įrašą, kad nereikėtų skaityti, nes neskaitai , tą jau įrodei. Skleidi feikus.

U-2> 78. Senis Šaltis2019-06-25 04:10

"Tu skaitei to kariamo žmogaus bylą? Tikrai ne." Jautrumas svetimo skausmui yra antras mano vardas. Byla to nepavadinciau bet yvokti uz ka buvo pakartas Noreikos kovu ir idejos draugas Karlas pakaks. "Karl Hermann Frank (24 January 1898 – 22 May 1946) was a prominent Sudeten German Nazi official in the Protectorate of Bohemia and Moravia prior to and during World War II. Attaining the rank of Obergruppenführer, he was in command of the Nazi police apparatus in the Protectorate, including the Gestapo, the SD, and the Kripo. After the war, Frank was tried, convicted and executed for his role in organizing the massacres of the people of the Czech villages of Lidice and Ležáky."

100x teisus buvo Einšteinas...2019-06-25 04:02

Idioto kvailumas begalinis, neturi ribų. Puikiausia iliustracija_ šito(s) asilėno karštinė.

Klasika...2019-06-25 03:55

Psichopato kliedesiai. Linksmina iki negaliu, idiotė :D)))) :D)))))

Senis Šaltis2019-06-25 03:45

Kęstuti, tad pasikartosiu, čia tau sekasi rašyti, o atsakyti niekaip nesugebi. Geriau šveika cituok, kurio irgi nesi skaitęs. Arba cituoj donelaičio citatas apie būtus, kur spragilu krapštosi, bet taip ir nesugebėjai pateikti tos citatos iš kūrinio. Feikų mėgėjas tamsta esi. Jam užduodi klausimą, jis sako skaityk knygas. Prieš siūlant reiktų pačiam paskaityti. Nes feikas esi konkretus. Ypač patiko žydų gynėjas, kuris čia pat siūlo žmonėms pažiūrėti kaip žmogų karia ir pasidžiaugti. Psichopatas tamsta.

Senis Šaltis2019-06-25 03:40

77. U-2. Kęstuti, kad abejoju, kad tu tą mai kampfą skaitei. Ir nereikia čia ardytis, tu jo neskaitei. Tu deklaruoji, kad žydus kažkas žudė ir kokie jie blogi, o pats keli nuorodas į kariamus žmones ir viešai siūlai pasigrožėti. Tu sveikas Kęstai? Tu skaitei to kariamo žmogaus bylą? Tikrai ne. Kam tau skaityti, gi tau pačiam sekasi geriau rašyti, nei skaityti. Ir arašyti sekasi apie aną galą. Aš jau pradedu suprasti, kad virš 50 perlipus, jums chebryte neblogai klimaksas užlipo ir vienas apie gėjus, kitas apie kitus galus. Kęstuti, jei per tiek komentarų nesugebėjai konkrečiai atsakyti į užduodamą klausimą viskas su tavimi aišku. neabejoju kad balsavai už grybasuskaitę.

U-2>75. Senis Šaltis2019-06-25 03:32

"Kodėl turiu kažką skaityti,..." Ne nesigincyciu. Rasyti tau sekasi kur kas geriau. Neskaityk...

Senis Šaltis2019-06-25 03:30

86.38.183.152 būk geras nelysk tu į kitas temas. Matau tarp kijevo gėjų temų iš 21 komentaro 6 tavo, tai ten ir reiškis. velesai tu dėmesio mano sieki? ko tu iš manęs nori? Surašyk vyriškai, nes manjau rašiau atrdo, kad tu reklamuoji gėjus ir jų veiklą. Negali žmogus tiek apie p rašinėti kiekviename komentare. Nebent turi tikslus arba... Nors koks arba, prisipažink kad esi psichiškai nesveikas, arba p. velesai.

Senis Šaltis2019-06-25 03:28

73. U-2. Tu tikrai adekvatus? Kodėl turiu kažką skaityti, kada jau tokio karo nebebus ir nebebus hitleris kaimėtiju. Ir tikrai nebesužinosime kas būtų, jeigu būtų. Bėgi tu nuo minties, arba tu tikrai nu pyz dėjęs, arba tai darai tikslingai. Pakartosiu klausimą. kas būtų, jei būtų laimėję vokiečiai ir tada Tarųbų sąjungai būtų savo tribunolą surengę, kaip šis cirkas? Išeitų vokiečiai buvo teisūs, nes buvo kažkoks nugalėtojų surengtas tribunolas? Taip išeina?

AČIŪ,2019-06-25 03:26

garbioji, genijiška vikipedine iškamša. Už didingus genialių minčių viražus ir tamsuolių švietimą. Tik kur laižymai, analai ir kiti homofantazijų perlai?

U-2>72. Senis Šaltis2019-06-25 03:23

"Niekada nesužinosime, bet, kas būtų, jei vokiečiai būtų laimėję karą" Nrea cia jokiu paslapciu. Mokytis reikejo vidurineje. Veliau - irgi. Skaitykite "Mein Kampf" by Adolf Hitler(galima ir lietuviskai, pirmas leidimas 1925m.), A.Rosenbergo "XXamziaus mitas"(lietuviskai tikriausiai nera), beigi Generalplan „Ost“) – nacių parengta Rytų Europos šalių kolonizavimo plana. Tada tokiu beviltiskai kvailu citatu man cituoti nebereikes.

Senis Šaltis2019-06-25 02:53

70. U-2. Matau tu užsikonservavęs savo sultyse ir niekaip nesupratai mano minties. tau norėjau pasakyti, kad tas tribunolas lygiai toks pat cirkas, kaip ir kiti teismai, kurie stebuklingai tokių, kaip tu, vieni vadinami, kaip rimti argumentai, kiti vadinami nerimti-neteisingi. Niekada nesužinosime, bet, kas būtų, jei vokiečiai būtų laimėję karą? Koks tada teismas teisingas būtų? Dar suprasčiau, kad būtum įsigilinęs į to teismo visą medžiagą, bet dabar kažkur kažką girdėjai ir mėtai interentinius vaizdelius, kaip argumentą. ką pakorė, kodėl pakorė, medžiagą skaitei, gilinaisi, ar tikrai čia tas būtent žmogus, ne aktorius, ne dvajnykas ir tt. Kodėl reikėjo karti taip greitai, ar jau kažkas negerai su tamstos psichika, kad čia rėki, kad kažkas žudė žydus, o čia pat džiaugiesi nuorodomis, kaip kažką karia. Tamstai tikrai užsisukęs kažkoks ciklas be teisės į prašviesėjimą.

-70. U-22019-06-25 02:14

Nešoks... Končiaus orientacija ne ta. Jis tik mergoms "ausis" glosto.

U-22019-06-25 01:56

Jausdamasis kaltu del teisetu "Senis Šaltis" ir "Algimantas Končius" pamislijimu, vietoje Noreikos kovu draugo Franko iskilmingo pakorimo ydedu labai lyriska nuoroda y dok. filma "Rygos geto melodijos". youtu.be/lXUThO6lUpo Megaukites o Senis su Konciumi gali netgi pasokti.

Algimantas Končius2019-06-25 01:49

Tai lietuvius myriop siūsti galima, o žydų ne ? Jie ką dievo pateptieji ? Žydai, žydai uber alles ? Ar žydai jau naujoji aukščiausia rasė ?

poniai2019-06-25 00:43

visai prastai su regėjimu... :D)))))

Senis Šaltis2019-06-25 00:26

66. U-2, neperlenk lazdos su tokiom nuorodom. Vien nuoroda pažeidžia taisykles, o gal dar įmesk Kadafio, huseino egzekucijas, dar šiaučesko. Po to neverkit, kad kažkas neteisus, visada galima bus pasislėpti, kad teismas nuteisė. Kiek tokių teismo nuteistų prie seimo badavo. Tegyvuoja pats teisingiausias teismas pasaulyje?

U-22019-06-25 00:10

Iskilmingos Jono Noreikos kovu draugo, irgi kankinio Karlo Franko kartuves. youtu.be/jmP3b9djtD8 Megaukites. P.S. Skiriu Vytautui Radžvilui, Sinicai ir hitlerjugendui is „Pro Patria“.

na va,2019-06-24 23:29

nebeišlaikė šliužo ""nervai"" spardymo :D)))) :D))))) Gerai, oi gerai tvAriui...

Senis Šaltis2019-06-24 23:18

velesai, tu man neatsakei ir digai iš tos "viešumos" vakar. Tu citatas iš wikipedijos apie holokaustą laikai p derastiškom fantazijom? Būk vyras neprapulk. Atsakinėk už save. menkysta.

- 61. Nu jo... 592019-06-24 23:15

Be abejo :))

suldu ->50. francuz2019-06-24 23:13

Tiek zmoniu itikinti yra neimanoma. Kazkoks bednras suvokivas i ta puse vistiek turejo buti. Juk ne hitleriu buvo keli milijonai, o vokieciu.

Nu jo... 59-am2019-06-24 23:11

Šiaip, jei atvirai, tai man vis viena ką jis daro ir kaip daro... Gyventi svetimą gyvenimą - dedelė prabanga, todėl nesiruošiu to daryti. Užtenka ir savojo, su visais jo džiaugsmais ir rūpesčiais... :)

nujo2019-06-24 23:09

palestinieciai irgi nemegsta zydu...

- 58. Nu jo...2019-06-24 23:05

manytina, nekiš snukio viešumon. Murkso per dieną smarvėje prie monitoriaus, ir laukia kol straipsnis apie "bendralyčių" nesėkmes Kijeve, dings iš puslapio "D)))) Psichopatijos auka.

Nu jo... Seniui šalčiui2019-06-24 22:58

Kas dėl komentaro, tai gali užskaitinėti, kaip tavo juodošiaus dūšelė pageidaus. Man vis viena. Kiekvienas savo gyvenima kuriame žmogiškumu, o ne tautybe. Padugnė jis ir bus padugne. Nepriklausomai nuo tautybės. Nes tautybė nėra indulgencija, o pralietas kraujas, taip paprastai neatsiplauna.

Nu jo... viltei2019-06-24 22:54

"...nesimoko niekas Europoje ISTORIJOS ...." vadinasi ISTORIJA pamokys lodarius... taip būdavo, yra ir taip bus. Amen.

Nu jo... viltei2019-06-24 22:49

Apie tą sisteminių klounų veidmainystę, jau dabar galima legendas kurti: vieną dieną paminklus žydšaudžiams stato, kitą dieną, per Holokausto atminimo dieną, kokiuose Paneriuose su litvakais glebėsčiuojasi.

Nu jo... Seniui šalčiui2019-06-24 22:46

O tu tą komentarą peerskaitei.. ? Parašyk suaugusių, perskais. jeigu ką...

Senis Šaltis2019-06-24 22:28

53. Nu jo... Francuz 38. Minedai ką tu užskaitai, čia tipo garbė? taigi tu visiškai priešingom pažiūrom, tu esi žydų pseudogynėjas, partizanų smerkėjas, lietuvių niekintojas. Žodžiu visi geri, bet ne lietuviai. Tai, kaip užskaityti tavo užskaitymą?

Nu jo... Francuz 38.2019-06-24 22:24

Geras pastebėjimas. Užskaitau.

Martynas2019-06-24 21:59

Ir šitą nacių kolaborantų globos sambrūzdį globoja Radžvilas? Pasirodo, teisingai galvojqau, kad jis - nieko gero. Kaip taisyklė, dauguma sąjudistų - nieko gero.:)

viltė francuz - ui2019-06-24 21:39

Ši tema yra neišsenkanti ir gal būt tokia beviltiška .Kaip sakoma :ateitis be istorijos - ateitis be ateities . Žmonija tuom ir unikali , kad nesimoka iš klaidų . Kuo didesnės klaidos - tuo didesnės netektys .mane labiausiai erzina mūsų valdžiagyvių išverstaskūriškumas . Kaip reikia žemai pulti , kad garbinti savo Tautos žudikus , paprastus žmones ,statyti jiems paminklus ir kiekvieną eilinį kartą jiems deginti žaizdas .

francuz>49. viltei2019-06-24 19:46

Tas filmas realiai parodo visą baisumą, deja dabar visi vaizduoja iš savęs labai protingus ir dorovingus... Tu tikiuosi matai kiek tikinčių, kad Hitleris nešė laisvę ir šviesą... Baisu! Istorija kartojasi... Dabar savanoriai vyksta kariauti į Ukrainą ne dėl to, kad jiems rūpi Ukrainos ateitis, o dėl to, kad šaudyt(žudyt) rusus!!! Ir ko vertas tas susirūpinimas dėl žydų žudynių, jeigu dabar pritariat rusų žudynėms??? Ką jų kraujas skirtingos spalvos???

viltė francuz - ui2019-06-24 19:09

Ačiū už komplimentą...neesu aš jauna , tačiau iš dabarties realijų darau tik išvadas , klydau ir aš kažkada , tačiau žiūrint į dabartinį mūsų jaunimą - graudu ir tai kalta mūsų valdžia , ne žmonės , kurie perėjo tą pragarą ir jie puikiai mena tuos baisius laikus , juk ne veltui sukurtas garsus mūsų filmas "Niekas nenorėjo mirti" .

francuz>44. viltei2019-06-24 18:57

Deja, tai tiesa... Sprendžiant pagal vardą, tu jauna, bet protinga, kas dabar labai retas reiškinys...

francuz2019-06-24 18:47

Kreipiuosi į visus tuos,kurie labai pergyvena už nužudytus žydus XX amžiaus penktajame dešimtmetyje. Vemti verčia jūsų "padorumas" ir "susirūpinimas" kaip tai galėjo įvykt. Prieš smerkdami tuos žydšaudžius pasižiūrėkit į save ir atsakykit į paprastą klausimą: Kodėl Jūs tylite(reiškia palaikote) kai Lietuva remia ginklais Ukrainą, kuri žudo SAVO PILIEČIUS Donbase? Kuo Donbaso vaikai žudomi dabar, skiriasi nuo žydų vaikų, kurie buvo žudomi Antrojo Pasaulinio karo metu. ačiū

Proletaras2019-06-24 18:33

Kaune Vilijampolėje šio sukilimo metu buvo nupjauta rabino galva ir pamauta ant tvoros. Aš taip tai skersai žiūriu į žydus, bet ne tiek, kad galvas jų šventikam kapoti.

U-22019-06-24 17:40

Vytautui Radžvilui ir kitiems sinicoms nederetu sustoti ties pasiektu. Salia Jono Noreikos biustu puikiai tiktu ir derintusi A.Hitlerio, V.Landzbergio, D.Grybauskaites biustai. TSLD butu visai neprosal pervadinti y NSDAP o yvaziuojancius y Grybauskaites eros Lietuva uzsieniecius, jos pasienyje galetu sveikinti uzrasai "arbeit macht frei".

viltė2019-06-24 15:42

Nieko naujo...istorija brutaliausiu būdu prievartaujama .P.S. - nesimoko niekas Europoje ISTORIJOS .

to 422019-06-24 15:29

Nejaugi? Tai kodėl tu - iki šiol gyvas, kodėl tavo tėvai ir seneliai per kaminą neišrūko? Kodėl lietuvių padaugėjo beveik dvigubai ir kiekvienas kaimo bernas mokslus galėjo baigti, profesoriumi tapti, jeigu tarybų valdžia - tas pats, kas naciai? Nori pasakyti, kad Hitleris lietuvių tautos išsilavinimu rūpinosi?:)

Atsakymas 382019-06-24 13:46

Sovietai jokie neišlaisvintojai jie tokie patys okupantai kaip ir naciai zmogzuciai kurie izude milijonus zmoniu

aAlgirdas2019-06-24 13:43

Kol valdžia leidžia ir palaiko tol jaunimas vilioja, jo gero net nesuprasdami,kad garbina fašizmą

Nu jo2019-06-24 12:57

Gal jau gana? Uzknisot su tais zydais kankiniais, partizanais ir t.t. Kodel nerasot, kiek zydu isveze lietuvius i Sibira? Sedejo jie kgb su antpeciais, kad ju paciu nenusautu, tai lietuvius veze....

Pastaba2019-06-24 12:27

Piktinasi daugiausia lietuviai. O žydai tyli. Šlykštu ir žema.

francuz2019-06-24 11:49

Viskas taip iškraipyta šiame pasaulyje... Antrasis Pasaulinis karas...Tarybiniai kariai, tarp kurių buvo daug žydų (oficialiai 108 žydams suteiktas TSRS Didvyrio vardas)išvadavo Europą nuo konclagerių, kuriuose fašistų buvo kankinami žmonės, tarp kurių buvo daug žydų... Ir štai istorijos koreguotojai tarp ŽYDŲ TAUTYBĖS TARYBINIO KARIO-DIDVYRIO ir HITLERININKO-FAŠISTO deda lygybės ženklą!!! Ir žydų bendruomenė TYLI!!! Jums nekeista??? O

vėl gojus2019-06-24 10:56

kiršina.

skorpionas2019-06-24 02:30

Banditų palikuonys ir neonacistai vis įžūliau bruka savo ideologiją, o landsgrybių valdžia į tai nereaguoja...

Senis Šaltis2019-06-24 02:00

"32. viską užgoži (2019-06-23 21:16:02) (86.38.158.42) Parašė: tik tu, asile, savo idiotiškumu ir p*dariškomis fantazijomis" --- dar kartą paklausiu. velesai, tai tu mano cituotas frazes iš wikipedijos apie holokaustą vadini "p*dariškomis fantazijomis"?

101 kartą:2019-06-24 01:51

pašol, raibaplunksni.

Senis Šaltis2019-06-24 01:25

32. viską užgoži. velesai, tu mano cituotas frazes iš wikipedijos vadini "p*dariškomis fantazijomis"? Tau su galva viskas gerai? Pasinaudok savo "27. Ką gi," komentaru ir būk vyras laukykis savo žodžio, ar tu čia tas kur, niekur nežadi eiti, bet mėgėjas vis pamanipuliuoti? Bailys tu. Mėnesį tavęs ir romkos nebuvo, tai buvo normalų komentaruose. Ne veltui vakar parašiau, kad po tavo pasirodymo romka turi suaktyvėti, ir šiandien matome romkos aktyvumo pliūpsnį. o tu velesai būk vyras ir eil aiškintis, kodėl tavo taip gerbiamo dr. jono komentarus trina ekspertai. Tu gi deklaruoji, kad ne dėl dzūko, o dėl jono mane čia puoli. (nesikeikiant, tavo dingimo mėnesiui priežastis žiaurė, kad net mėnesio prireikė išdrąsėti ir vėl parašyti, tikiuosi ko labai brangaus nesuformatavai kompe)

viską užgoži2019-06-24 01:16

tik tu, asile, savo idiotiškumu ir p*dariškomis fantazijomis

ceslovas2019-06-24 01:15

Pasirodo Lietuva nieko nesiskiria nuo ukrofasistu kurie garbina bandytus Bandera, Sukeviciu.

Kazys2019-06-24 01:14

Sinica turi pakeisti Radzvila ir Juozaiti ir tapti musu prezidentu. Po 10 metu atkurtu tautos savimone. Gera matyti, kad jaunimas supranta kas yra valstybe.

Senis Šaltis2019-06-24 01:10

27. Ką gi, velesai. Be komentarų, dar yra ir pislapio darbo įdėta ieškat info, rašant straipsnius. Nebandei skaityti straipsnius ekspertuose?

Senis Šaltis2019-06-24 01:08

24. pritariu Seniui Salciui. gal gali manęs nekomentuoti baily? Proxy išsijunk pirma, o tai matau nuo petrogrado vpn jau visiškai pereita prie betvarkės.

Ką gi,2019-06-24 00:54

kol psichopatui leidžiama netrukdant ardytis, čia nėra kas veikti.

> 232019-06-24 00:49

"sunku stribvaikiams iš ekspertų susitaikyti." pritariu ir mano tokia nuomone.

kas cia?2019-06-24 00:46

Romas (zydas) :"zydu tautybes zmones yra lietuviai" zydai greiciau arabai ar turkai. Baltai tai ne zydai.

pritariu Seniui Salciui2019-06-24 00:44

Ne tiek ekspertu nepribrendusios zinios idomu, kiek ieskau paskaityti Senio Salcio komentu. Zmogus turi aiskia visija. Ekspertai ir visa Co. iesko kaip stimuliuoti aistras, buti populiarus, bet ju visija yra tuscia ir daug kartu pasirode be stuburo. Leiskite Seniui salciui buti editorium. Tai bent subursite jega.

kaip2019-06-24 00:31

sunku stribvaikiams iš ekspertų susitaikyti.

Romas > 17. Atsakymas2019-06-24 00:30

Nesiruosiu su jumis gincytis, jus painiojate savokas ir nesidomejote kaip kuresi ir vystesi tautos. Lietuviu Tauta susiformavo ne is lietuviu, nes tais laikais nebuvo jokiu lietuviu. Lietuviu Tauta atsirado, kai atsirado Lietuvos Valstybe. Taip formavosi visos tautos. Del klausimo kaip 1mln. holokausto auku isaugo iki 7mln. , as nezinau, nes neskaiciavau. Dabar toks laikmetis ir tiketis objektyvumo, tuscias reikalas. Patariu pasidometi ka reiskia holokaustas, tai nera tik zydu zudynes, todel holokausto auku skaiciu yra kelios desimtys milijonu, bent jau 10 milijonu tikrai virsija.

Senis Šaltis2019-06-24 00:20

Beje romka iš tos pačios wikipedijos "Žodis „holokaustas“ paprastai vartojamas išimtinai žydų tragedijai apibūdinti (angl. The Holocaust). Jo vartojimas kitais atvejais gali būti įžeidžiantis[1]." --- ar nereikėtų tau eiti į pensiją išminčiau su tokiais tavo aiškinimais žmonėms : "Holokaustas, jeigu domejotes, tai zudynes, zmoniu zudynes, o ne tik zydu tautybes."?

Senis Šaltis2019-06-24 00:13

13. Romas > 10. visiskai. Pratęsiant. 4) "Zmoniu zudynes nera "tuscia vieta", kuria verta pamirsti." --- aga tu teisus, tik kažkodėl pas tave tik žydų ir partizanų aukos, o pamiršti į sibirą tremtų ir mirusių žmonių, kitų lietuvių žūtis. pastebėk, nekalbu apie lietuvius išsikėlusius kažkur, o apie Lietuvoje gyvenusius ir neišsikėlusius į kitus kraštus; 5) " Lietuvoje buvo nuzudyti ne vienetai zydu." --- kaip ir ne vienetai kitų tautybių, o daugumoje lietuvių. 6) "jie buvo zudomi masiskai ir tikslingai - buvo zudomi zydu tautybes lietuviai." --- o nebuvo žudomi ir tremiami lietuvių tautybės lietuviai, netgi vadovaujant tiems patiems lietuvių tautybės žydams? 7) "Idomu - jusu nuomone kiek reikia nuzudyti civiliu zmoniu, kad tai nebutu "tuscia tema"?" --- Tai oficialiai kryžiuočiai nuolatos puldinėjo lietuvius, jų kaimus, ko tyli dzūkai? Rėk visa gerkle. Be to varniuose vienas lenkas kiek lietuvių iššaudė ir ne taip seniai. Kur tavo raudos? 8) "Kai busite zudomas jus ir jusu artimieji, ar tai bus "tuscias, bereiksmis dalykas", ar gal tai tures kokia nors reiksme asmeniskai jums?" --- tu čia gąsdini žmogų nužudymu? Ir kokią tau asmeniškai reikšmę turi žudomų žydų prieškario laikotarpis, nors tada tu net planuose gimti nebuvai? romka aš jau rašiau, kad po dzūko vardu degradavai, o po romkos išvis tu niekas.

to 172019-06-24 00:01

Gal Blaginu domiesi?:)Tą irgi "apgavo" su Holokausto aukų skaičiumi.

Senis Šaltis2019-06-24 00:00

13. Romas > 10. visiskai. 1) "o kas, jusu nuomone, yra lietuviu tauta? " --- dar paklausk kas yra jo nuomone cepelinas, varškė ar karvė; 2) "Tauta ir tautybe, tai skirtingos savokos." --- laba diena. Aišku skirtingos, Kaip ir motina ir tėvystė ar motinystė. Kažką durnesnio galėjai pateikti, kaip rimtą argumentą. Ar žinojai, kad bėgikas ir bėgimas, taip pat skirtingos "savokos" dzūkeli? 3) "Holokaustas, jeigu domejotes, tai zudynes, zmoniu zudynes, o ne tik zydu tautybes." ---- laba diena dar kartą. Kur čia holokaustas yra čigonų žudymas, ar tų pačių lietuvių? iš wikipedijos "Holokaustas (gr. ὁλόκαυστος, holókaustos, iš hólos 'visas' + kaustós 'išdegintas'), dar vadinamas Šoa (hebr. השואה, HaShoah 'katastrofa') – sistemingas, masinis žydų genocidas, vykdytas Antrojo pasaulinio karo metais Adolfo Hitlerio vadovaujamų nacių bei jų kolaborantų." Kur čia kiti žmonės be žydų romka? Skirtingai nuo holokausto, rašyti, kad lietuviai stipo ir jiems taip ir reikia galima, o va holokausto aptarinėjimas abejojant juo yra įstatymu draudžiamas.

Atsakymas 132019-06-23 23:56

Nesamone tauta ir tautybe yra tas pats yra lenku tauta yra rusu tauta ir yra lietuviu tauta.Zydu tautybes lietuviai nesamone Lietuviai senoves baltu tauta per tukstancius metu gyvenantis cia o zydai tik nuo 14-15 amziaus cia gyveno.Ir apskritai noriu taves kaip Holokausko auku skaicius padidejo nuo 1 mln iki 7 mln

to 142019-06-23 23:53

Tam, kad žmogus negali pasirinkti nei tautybės, nei vietos, kur gimti. Tai nuo jo nepriklauso.

Senis Šaltis2019-06-23 23:51

Pabandysiu paaiškinti kame problema gaunasi. Ekspertai, jūsų kokie tikslai šioje veikloje? Net neabejokite, kad daugelis žmonių mąsto vienodai, kaip pvz toks velesas, jam parašyk klynas, jis tave apkaltins gėjiškom fantazijom, parašyk varpa - bus tas pats. Žmogus yra gėjus ir tik tas jam akyse. Dabar imkime eilinį lietuvos gyventoją, suformuotą šiek tiek prieš nepriklausomybę ir po jos iki dabar. Tokiais straipsniais daugeliui, kaip ir velesui, kelsite pyktį. Gal jie ir pritartų jūsų pažiūroms, bet tokie straipsniai užmuša domėjimąsi. Jūs nesate dideli ir įtakingi, kad iškart užmušti kiekvieną naują skaitytoją, kuris lyg ir nori teisybės, bet jis šlovina partizanus ir anuos didvyrius. Juos to išmokė sistema. Aš po interviu Stanislovo ir Kaco išvis numojau ranką į į jūsų šią temą. Lyg Lietuvai žydų problema yra pats didžiausias gyvenimo svarbumas. Vietoj to, kad toliau tęstumėte ką pradėjote, kaip Radvilos telefoninė pagalba, stadionų, operos ir baleto teatrų, ir kt korupcijos tyrimai, jūs užsiėmėte niekuo. Aj dar ir tų KAM naujienų platinimu. Toks jausmas, kad jūs apsimesdami, bet irgi platinate karo isteriją. Kaip ir rašiau, pasiilgstu tyrimų kasdienio gyvenimo svarbai, o ne kažkokių 70-80 metų senumo istorijos kapstymo pirmame plane. Galų gale signataro Zigmo, Rolando, kitų (na nesitiki, kad kiti nekelia problemų) signatarų pasisakymų. Kazimiero nebeliko portale, nors jis ir toliau aktyvus jūsų bendradarbis, bet jutūbėje. Ar portalas jau ruošiamas numarinimui ir pereinat į kitas platformas?

Atsakymas 112019-06-23 23:51

O tai kam tuomet Lietuva rusams ar lenkams

Romas > 10. visiskai2019-06-23 23:45

Noriu paklausti - o kas, jusu nuomone, yra lietuviu tauta? Tauta ir tautybe, tai skirtingos savokos. Tauta sudaro skirtingu tautybiu zmones. Holokaustas, jeigu domejotes, tai zudynes, zmoniu zudynes, o ne tik zydu tautybes. Zmoniu zudynes nera "tuscia vieta", kuria verta pamirsti. Lietuvoje buvo nuzudyti ne vienetai zydu. Jie buvo zudomi masiskai ir tikslingai - buvo zudomi zydu tautybes lietuviai. Idomu - jusu nuomone kiek reikia nuzudyti civiliu zmoniu, kad tai nebutu "tuscia tema"? Kai busite zudomas jus ir jusu artimieji, ar tai bus "tuscias, bereiksmis dalykas", ar gal tai tures kokia nors reiksme asmeniskai jums?

Senis Šaltis2019-06-23 23:39

11. to 10. Tai pasidomėk kokie šūkiai yra Izraelyje. ten ne tik šūkiai, bet ir įstatymu paremta tokia pozicija.

to 102019-06-23 23:34

"Lietuva lietuviams" - šimtaprocentinis akivaizdus nacistinis šūkis.

visiskai2019-06-23 23:21

pritariu seniui salciui, ta tema su zydu zudymais seniai pabodo, jei koks vienas kitas ir buvo nukautas per klaida, tai nieko nepadarysi, karas yra karas. yra temos kurias dera pamirsti, holokaustas viena is ju, nepuskime be reikalo emociju tuscioje vietoje. lietuva lietuviams, o ne kitoms tautoms priklauso. yra rases, yra tautos, viskas turi buti isgryninta, kitaip prapulsime

Uz Nacionalistus2019-06-23 23:16

Uz Naciu koloborantus

Giliamintiška2019-06-23 22:57

Tiesiog, skaitykime ir džiaukimės portalo ikonos pamokslu.

Senis Šaltis2019-06-23 22:53

Manau ekspertai stagnuoja užsiciklinę su tuo holokaustu. Vieni šlovina, kiti smerkia, ir kaskart vis stipryn ciklas. Ir nieko iš to nei vieni nei kiti nelaimės. Niekam nebus nuo to pagerėjimo Lietuvoje. Lyg nebūtų kokių kitų būdų šiandien traukti dienos švieson valstybinių tarnų šunybių. Ir ne seime sėdintys lemia mūsų kasdienybę, o mes patys. Jau vien savivaldybių lygiu kiek galima būtų nuveikti šviečiant žmonių teises. o iki tų įsijautusių į didelius ponus, savo laiku ir taip prieitume.

Romas2019-06-23 22:05

Kai nera kuo pasididziuoti, kas belieka? Kurti istorinius mitus reikia, reikalingi nauji simboliai. Kai patys "susitepe iki ausu", belieka "traukti i pavirsiu" ivairu mesla. Taip buvo ir anksciau. Radzvilai, kaip ir Juozaiciui, patariu nepamirsti Istorijos pamoku., jeigu smegenyse yra nors vienas vingis. Net pas nieksus turi buti savisaugos jausmas.

Nu jo...2019-06-23 21:53

Aš nesuprantu. Jie tikrai nelabai protauja ar už savo tūpuma gauna pinigus...? Sveikindamas sukilėlius, Sinica tuo pačiu pasveikino juos, birželio 25-ą įvykdžius dvi paras trukusį pogromą Vilijampolėje, kurio metu buvo nužudyta ~1000 civilių. Po to tie patys sukilimo dalyviai, birželio 30-ą dieną, suorganizavo savaitę trukusis masines žudynes Kauno 7-am forte, kurios laikinai prislopo tik vokiečių administracijai įsikišus tiesiogiai. Po to jau buvo sukurti vokiškai administracijai pavaldūs TDA baltaljonai. kad nebebūtų laukinio šaudymo bele kur ir kaip papuola...

singeris2019-06-23 21:45

radzvilas - lanzbergo tuoletinis popierius, panaudotas...

Edis2019-06-23 21:36

1939 met7 kapituliacija ar pergalė ? Kokia kapituliacija kai Lietuva be šūvio atgavo Vilniaus kraštą , kurį amžiams nematytų jei ne ši " kapituli9acija " .

to edis2019-06-23 21:36

100% pritariu. Karaliskiai.

edis2019-06-23 21:32

o tas samburis tikrai idiotai ar tik apsimeta tokiais talkindami patriarcho partijai? apie pati radzvila tai patylesiu

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi